Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Er komt sinds het begin elke twee jaar een grote BF game uit. Ongeveer twee games op een engine. En inderdaad eigenlijk nooit helemaal vrij van (grote) bugs en flaws.DanielWW2 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:34:
Wat ik denk is dat BF helemaal geen twee jaarlijkse game zou moeten zijn. Laten we eerlijk zijn, wel willen allemaal die pracht en praal hebben. Oke bijna allemaal.![]()
We willen ook alle innovatie, de audio, mappen, voertuigen, al die features en dit moet allemaal in twee jaar. Kijk naar CoD. Die kopiëren elke twee jaar dezelfde rotzooi en passen iets aan. Van DICE verwachten we veel elke keer maar de tijd krijgen ze niet. Dit gaat niet ophouden zolang als dit een twee jaarlijkse game is. Ze hebben niet eens twee jaar maar meer richting 1.5. Wat ik liever zou zien is een BF elke 3 jaar. Dan kan DICE gewoon ruim 2 jaar nemen en dan hebben ze maanden en maanden om verschillende beta's te draaien en de game eens normaal af te leveren. Helaas zitten we met EA opgescheept.
Ik denk trouwens dat als de game platform exclusive was, er minder problemen zouden zijn. Nu moeten ze voor 5 platformen ontwikkelen en optimaliseren. Dat lijkt me lastiger dan slechts een PC of specifieke console exclusive.
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 16-11-2013 22:50 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

He, dat is jammer, DICE weet nog steeds niet hoe ze realistische wielen/banden moeten maken. Tijdens Battlefield 2 wisten ze dit beter.
Zelfs GTA V op de consoles kan het.
[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 16-11-2013 23:01 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Bah het ziet er zo grimmig uit. De zonnige sfeer is compleet weg, Wake Island in BF3 hebben ze ook op deze manier verpest met dat grauwe en serieuze kleurgebruik. De zon had altijd zo'n magische kracht in BF2. Of ik kom nooit mijn donkere zolder uit?rickyy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:01:
[afbeelding]
He, dat is jammer, DICE weet nog steeds niet hoe ze realistische wielen/banden moeten maken. Tijdens Battlefield 2 wisten ze dit beter.
Zelfs GTA V op de consoles kan het.
- DaniëlWW2
- Niet online
Mijn ogen brandde er gewoon uit bij Oman in BF3.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:13:
[...]
Bah het ziet er zo grimmig uit. De zonnige sfeer is compleet weg, Wake Island in BF3 hebben ze ook op deze manier verpest met dat grauwe en serieuze kleurgebruik. De zon had altijd zo'n magische kracht in BF2. Of ik kom nooit mijn donkere zolder uit?
Dit lijkt met toch iets beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bugs!? Laten we het op een DDOS gooien...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
- DaniëlWW2
- Niet online
BF3 is ook een keer geDDoSed door een cheat site en volgens mij moest BFBC2 het ook wel eens ontgelden. Het is gewoon een DDoS denk ik. BF4 is niet slecht genoeg om zichzelf te DDoSen.sain onez schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:15:
NOTICE: WE ARE CURRENTLY EXPERIENCING ATTACKS ON OUR INFRASTRUCTURE THAT IS IMPACTING ONLINE GAMEPLAY ON BF4 PC. WE ARE WORKING ON MITIGATING ACTIONS
Bugs!? Laten we het op een DDOS gooien...
Klopt snel af.
Nee maar ik ga niet janken net een klein kind die zijn zin niet krijgt.Arfman schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:27:
[...]
Volgens jou valt het allemaal dus wel mee?
Als ik al die /rant post hier lees doe me dat denken aan dit

Kijk ik baal hier ook van maar ik ga niet lopen janken op een forum.
Ga gewoon 1. Je geld terug vragen of 2. Een boze email maar EA sturen maar ga AUB. niet hier lopen janken
Ten 1e Dice=EA en hebben dus net zo veel schuld.rickyy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:05:
http://www.reddit.com/user/DICEFancySquirrel
Hier reacties van een DICE developper. Waar ik me echt boos om maakte was het volgende:
[...]
Naar mijn ervaring zijn de meeste game breaking issues toch echt servers die niet werk(te)en en bugs en glitches die de game onspeelbaar maken. De game crashes worden ook niet veroorzaakt door de "verschillende typen hardware" want de Beta liep gewoon strak. Daarnaast pusht BF4 de hardware zeker niet naar een limiet, (ja op de consoles), maar BF4 loopt, wanneer hij loopt, beter dan BF3 op mijn hardware.
Ik snap dat Dice het moeilijk heeft met zo een onvergevelijk slechte uitgever als EA, maar begin dan niet de schuld aan naar de PC te schuiven. Beetje lame.
Het is gewoon zo als nu BF4 niet was gekomen was het nog erger denk ik.
Want ik en vele met mij waren aan een nieuwe BF toe.
Kijk maar is naar alle kritiek die games krijgen als ze later uitkomen.
Natuurlijk wil men de strijd aan gaan met CoD omdat ze weten dat IW de community nog harder naait.
Kijk ik wil nu niet de fanboy uithangen maar ik ga er vanuit dat Dice/Ea zich nu een slag in de rondte werkt om ons een goed spel te bezorgen.
Want het is ook veel moeilijker op verschillende soorten hardware iets te maken.
Kijk naar MS , Blizzard , Bethesda , Activision , Ubisoft , Valve , Sony , Rockstar , Take Two en EA allemaal grote bedrijven waar bij elke grote pc/online release problemen zijn.
En jij denk dat het allemaal toeval is.
En dat heb je nog de mega slechte drivers waar tal van problemen zijn met bepaalde software/hardware en je heb als ontwikkelaar nog meer problemen omdat de conflicten zichtbaar zijn in jou spel.
[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 16-11-2013 23:20 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Sommige valsspelers zijn het niet eens met hun ban, dus dan gaan ze ddossen sturen. Ik denk dat vrijwel alle RSPs al last hebben gehad en de volgende in de keten is dan EA zelf. Vorige jaren zag je dat alles rondom PB veel aanvallen kreeg.ikbengoofy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:11:
dit is interessant. staat nu op battlelog:
"NOTICE: WE ARE CURRENTLY EXPERIENCING ATTACKS ON OUR INFRASTRUCTURE THAT IS IMPACTING ONLINE GAMEPLAY ON BF4 PC. WE ARE WORKING ON MITIGATING ACTIONS"
attacks?
Is toch jammer dat men zo reageert. DDOS is nog steeds illegaal.
Of: Het spel is zo KUT dat scriptkiddies EA een lesje aan het leren zijn.Stewie! schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:22:
[...]
Sommige valsspelers zijn het niet eens met hun ban, dus dan gaan ze ddossen sturen. Ik denk dat vrijwel alle RSPs al last hebben gehad en de volgende in de keten is dan EA zelf. Vorige jaren zag je dat alles rondom PB veel aanvallen kreeg.
En van mij mag het
Of mensen die boos zijn omdat ze 50-120 euro hebben betaald voor een spel wat niet eens een beetje degelijk werkt.Stewie! schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:22:
[...]
Sommige valsspelers zijn het niet eens met hun ban, dus dan gaan ze ddossen sturen. Ik denk dat vrijwel alle RSPs al last hebben gehad en de volgende in de keten is dan EA zelf. Vorige jaren zag je dat alles rondom PB veel aanvallen kreeg.
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat het vergallen voor de rest wel heel erg dom laat lijken.naaitsab schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:38:
[...]
Of mensen die boos zijn omdat ze 50-120 euro hebben betaald voor een spel wat niet eens een beetje degelijk werkt.
Yup, mad gamers/script kiddies.
En er nu voor zorgen dat ze de gamers er mee pakkennaaitsab schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:38:
[...]
Of mensen die boos zijn omdat ze 50-120 euro hebben betaald voor een spel wat niet eens een beetje degelijk werkt.
Als je dan een man bent ga je naar de Dice studio of EA kantoor en ga je verhaal halen
Maar dit soort apen gedrag keur ik nooit goed.
Die recht koop ik toch, als je iets koopt en het bevalt je niet, dan heb jij het recht om dat te doen? Is toch de fout van die winkel?
Gasten die er geen bal verstand van hebben en dan maar random dingen roepen en gaan doen. Beter kunnen = doen en niet op een forum huilen of de servers aanvallen. Bah
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Ik hoop van harte dat DICE zichzelf kan uitkopen, na BF2142 is het gigantisch bergafwaarts gegaan met hun releasesbeuker19 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:41:
[...]
En er nu voor zorgen dat ze de gamers er mee pakkensneu volk.
Als je dan een man bent ga je naar de Dice studio of EA kantoor en ga je verhaal halen![]()
Maar dit soort apen gedrag keur ik nooit goed.

if (!coffee) {
Work = false; }
Kijk dit bedoel ik dus gewoon dikke BSnaaitsab schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:48:
[...]
Ik hoop van harte dat DICE zichzelf kan uitkopen, na BF2142 is het gigantisch bergafwaarts gegaan met hun releasesIk wacht nog steeds op een degelijke patch voor ik BF4 weer ga spelen, dit gezeik vergalt mijn spelplezier te veel. Mag hopen dat over een week of 2-3 er wel een degelijke patch uitkomt. In de tussentijd maar weer BF3 spelen
Het Heilige BF2 was na 3 patches nog niet normaal speelbaar dus het is bij Dice/EA van alle tijden
En nu iedereen zegt dat Bf3 geweldig was bla bla bla Nou ik kan mij ook de slechte dingen ook nog wel herinneren :
BF2 tot patch 1.3 niet speelbaar OP airvoertuigen en Slechte hitreg.
Bf2142 Te snel naar BF2 uitgekomen , slechte setting ook veel bugs in het begin.
BFBC 1 niet eens uitgekomen op de PC
BF1943 idem
BFBC2 Console port , Max 32p , CG sniper , Bush wookies tot de limiter ,Noob tubes en Rare DMG models en Recoil
BF3 Ook veel problemen , Metro , M26 dart ,Papieren tanks , Suppression zo erg dat het 3 maanden bijna niet speelbaar was , OP choppers , OP jets , Orbit camping , Soundbugs in End Game , te weinig destructie enz. enz.
BF heroes en P2F = P2W = Fail
Dice moeten ze verbieden nog een spel uit te brengen. Vanavond 2 keer offline en dat in drie weken spelen met 200 uur op de teller, zonder al teveel ellende.
Weg met die klo... wat een ramp ga nooooit meer en toen bf2 man wat gaaf en die kut netcode wat een zakken en dan een rot patch die niet help. Ga voorlopig met mijn grote teen spelen want zo heeft mijn leven geen zin meer. Dice je word bedankt dat je al mijn spel plezier heb vergalt.
- DaniëlWW2
- Niet online

Niet dat ik daar veel ervaring mee heb. Kreeg pas halverwege 2006 ADSL.
[ Voor 52% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2013 00:04 ]
Jou moeten ze verbieden ooit nog iets te posten.TecTo schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:02:
![]()
![]()
#$%@#$%#%^#@
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dice moeten ze verbieden nog een spel uit te brengen. Vanavond 2 keer offline en dat in drie weken spelen met 200 uur op de teller, zonder al teveel ellende.
Weg met die klo... wat een ramp ga nooooit meer en toen bf2 man wat gaaf en die kut netcode wat een zakken en dan een rot patch die niet help. Ga voorlopig met mijn grote teen spelen want zo heeft mijn leven geen zin meer. Dice je word bedankt dat je al mijn spel plezier heb vergalt.
Vanavond 1 post die mijn leesplezier hier totaal heeft verpest en dat na 80000 post te hebben gelezen
Jongen pak een biertje en gedraag je niet als een kleuter of heb je vanavond ook nog stiekem je schoentje gezet voor

BS? BF4 is gewoon een stuk bagger, dat spelers nog massaal crashes en gezeik hebben na bijna een maand mag toch niet meer gebeuren? Zeker niet omdat het een doorontwikkeling is van BF3. Maar omdat die mongolen geldwolven bij EA het spel kosten wat kost voor CoD op de markt zetten is er geen QA geweest en bijbehorende fixes. Laten we eerlijk zijn we spelen nu gewoon een beta versie van het spel.beuker19 schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:00:
[...]
Kijk dit bedoel ik dus gewoon dikke BS
En nu iedereen zegt dat Bf3 geweldig was bla bla bla Nou ik kan mij ook de slechte dingen ook nog wel herinneren :
BF2 komt uit de tijd dat online FPS nog in zijn kinderschoenen stond, dat de hitreg dus niet zo best was lijkt me logisch.Het Heilige BF2 was na 3 patches nog niet normaal speelbaar dus het is bij Dice/EA van alle tijden![]()
BF2 tot patch 1.3 niet speelbaar OP airvoertuigen en Slechte hitreg.
Setting heeft nada met kwaliteit te maken dat is een persoonlijke voorkeur, zitten/zaten zeer zeker ook bugs in maar lang niet zo erg als BF4.Bf2142 Te snel naar BF2 uitgekomen , slechte setting ook veel bugs in het begin.
Dit heeft geen zak met slechte releases te maken maar puur proprietary deals van console boers.BFBC 1 niet eens uitgekomen op de PC
BF1943 idem
Zoals ik al zei is het na 2142 hard achteruit gegaan.BFBC2 Console port , Max 32p , CG sniper , Bush wookies tot de limiter ,Noob tubes en Rare DMG models en Recoil
Zie hierbovenBF3 Ook veel problemen , Metro , M26 dart ,Papieren tanks , Suppression zo erg dat het 3 maanden bijna niet speelbaar was , OP choppers , OP jets , Orbit camping , Soundbugs in End Game , te weinig destructie enz. enz.
Niks fail gewoon een uit de klauwen gewassen browser spel, moet je niet te serieus nemen en heeft vrij weinig met de BF series te maken.BF heroes en P2F = P2W = Fail
TL;DR Als DICE gewoon een maand of 2 extra had gekregen voor een degelijke QA en test rondes was er nu niks aan het handje geweest met BF4. Of in ieder geval een beetje normaal speelbaar. Maarja EA ziet niks anders dan $$ en heeft totaal lak aan de gebruikers.
if (!coffee) {
Work = false; }
beuker19 schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:18:
[...]
of heb je vanavond ook nog stiekem je schoentje gezet voor

Stop met spelen en begin er opnieuw mee in de kerstvakantie..
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 17-11-2013 00:26 ]
Laat jij nou toevallig bij het groepje mensen horen die overlopen van de negatieve reacties over dice en dat pagina's lang. Huil maar lekker mee met de wolven in het bos. Snap überhaupt niet waarom je nog BF speelt.beuker19 schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:18:
[...]
Jou moeten ze verbieden ooit nog iets te posten.
Vanavond 1 post die mijn leesplezier hier totaal heeft verpest en dat na 80000 post te hebben gelezen
Prima dat je iets aan de orde stelt maar telkens weer dezelfde die pagina's vol kwakken met hetzelfde. Het is een grote herhaling van en als er maar even iets mankeert -zoals vanavond met een vermeende attack- kan je er op wachten.
Alsof je tegen jezelf praatbeuker19 schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:18:
[...]
Jou moeten ze verbieden ooit nog iets te posten.
Vanavond 1 post die mijn leesplezier hier totaal heeft verpest en dat na 80000 post te hebben gelezen![]()
Jongen pak een biertje en gedraag je niet als een kleuter of heb je vanavond ook nog stiekem je schoentje gezet voor
||| F1-aeroblog || Battlelog |||

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Meen je dit nu serieusTecTo schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:31:
[...]
Laat jij nou toevallig bij het groepje mensen horen die overlopen van de negatieve reacties over dice en dat pagina's lang. Huil maar lekker mee met de wolven in het bos. Snap überhaupt niet waarom je nog BF speelt.
Ik ben lang niet zo negatief als velen hier.
En ik ga hier al helemaal niet lopen janken niet over Dice/Ea of Faal game of zoiets.
Nog 1x bij BF2 duurde het bijna 1 jaarnaaitsab schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:22:
[...]
BS? BF4 is gewoon een stuk bagger, dat spelers nog massaal crashes en gezeik hebben na bijna een maand mag toch niet meer gebeuren? Zeker niet omdat het een doorontwikkeling is van BF3. Maar omdat die mongolen geldwolven bij EA het spel kosten wat kost voor CoD op de markt zetten is er geen QA geweest en bijbehorende fixes. Laten we eerlijk zijn we spelen nu gewoon een beta versie van het spel.
[...]
BF2 komt uit de tijd dat online FPS nog in zijn kinderschoenen stond, dat de hitreg dus niet zo best was lijkt me logisch.
[...]
Setting heeft nada met kwaliteit te maken dat is een persoonlijke voorkeur, zitten/zaten zeer zeker ook bugs in maar lang niet zo erg als BF4.
[...]
Dit heeft geen zak met slechte releases te maken maar puur proprietary deals van console boers.
[...]
Zoals ik al zei is het na 2142 hard achteruit gegaan.
[...]
Zie hierboven
[...]
Niks fail gewoon een uit de klauwen gewassen browser spel, moet je niet te serieus nemen en heeft vrij weinig met de BF series te maken.
TL;DR Als DICE gewoon een maand of 2 extra had gekregen voor een degelijke QA en test rondes was er nu niks aan het handje geweest met BF4. Of in ieder geval een beetje normaal speelbaar. Maarja EA ziet niks anders dan $$ en heeft totaal lak aan de gebruikers.
En werk jij bij Dice of zo?
Want ik hoor EA dit EA zo maar Dice wist toch al lang dat deze game in Oktober moet uitkomen of niet dan dus is het flauwekul dat je wel EA maar niet Dice er van op de schuld geeft.
Hadden ze er maar minder content in moeten stoppen maar dan was het ook weer niet goed.
Was BF4 met 6 maand uitgesteld waren er wel weer andere problemen kijk maar naar Diablo 3 of Simcity 10 jaar lang in ontwikkeling en nog niet goed.
Of net als Activision elk jaar het zelfde spel uitbrengen incl. de zelfde bugs, lag en alle andere problemen.
Maargoed maak die def kill, handgun kill,m320 en 3 assault riffle ribbons maar krijg niet de l85??
Rapapa...
De 1e 3 wel in 1 ronde gedaan?LosGieros schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:23:
Nou ik ben erachter hoe je die defibrillator kill maakt, muisknop langer inhouden!
Maargoed maak die def kill, handgun kill,m320 en 3 assault riffle ribbons maar krijg niet de l85??
Rapapa...
Staat hij niet al te selecteren in je in-game loadout ?LosGieros schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:27:
Jazeker, ik heb het zelfs alle 4 in een rondje gedaan. Ik heb dat zelfs 3x herhaald...krijg hem gewoon niet.
Want ik dacht ook dat ik de Mtar niet had ,Assignment 10x over gedaan maar bleek dat ik hem al had
Ik kreeg bij geen van de 2 wapens (mtar/l85) geen ding in beeld.
Dat de servers crashen ok, maar dat je dan je progress kwijt bent dat is gewoon ruk.
Ik had voor 'tank' 7 upgrades... en niet gekregen, kreeg wel popups tijdens het spelen.
En daarvoor kregen een hoop mensen ineens 'unlocks' van de standaard begin wapens, ik wel 3 keer achter elkaar.. Maar de wapens die ik als standaard had geselecteerd konden ineens niet meer gekozen worden...
Nee DICE mag nog wel wat schroeven aan BF4, begrijp me niet verkeerd als het werkt is het leuk het enige nadeel is wel dat als je in BF3 flink wat unlocks hebt en goede wapens het erg wennen is met die proppen schietertjes die je in het begin krijgt.
Ook de 'glitches' tijdens het spelen zijn zeer hinderlijk, als v.b. :
- Tegen onzichtbare muren oplopen?
- Vast komen te zitten.
- Riggeltjes waar je niet gewoon overheen kan lopen maar echt moet springen.
- En ik krijg heel erg het idee dat je heel vaak gewoon 1 shot wordt, terwijl je iemand al raakt en zich dan nog omdraait?!
- En misschien wel de grootste ergenis, het spawnen hoe vaak het wel niet voorkomt dat ik gewoon op een spawnpoint spawn en dat er gewoon een vijand achter me staat en me dood schiet.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ga ik 14-0 met chopper op rush - golmud (nooit neergeschoten en dus met chopper mcoms aanvallen waar je geen respawn meer krijgt van de chopper), word ik daar opeens killed & team balanced..

Dat slaat echt nergens op.. dat vind ik dan nog veel ambetanter dan een server/client crash..
Ben gewoon weggegaan en tot dit gefixed is, zal je me ook niet meer in die BuG servers zien.. (heb al eens eerder gehad dat ik zeker 3-4 keer team balanced werd in één spel..)
We zijn al met de balancer bezig, onder andere door nu met Multibalancer te gaan testen in plaats van Advanced balancer.SmokingCrop schreef op zondag 17 november 2013 @ 03:14:
Ik weet niet wie er de BuG server kan aanpassen, maar die balancer slaat echt nergens op..
Ga ik 14-0 met chopper op rush - golmud (nooit neergeschoten en dus met chopper mcoms aanvallen waar je geen respawn meer krijgt van de chopper), word ik daar opeens killed & team balanced..![]()
Dat slaat echt nergens op.. dat vind ik dan nog veel ambetanter dan een server/client crash..
Ben gewoon weggegaan en tot dit gefixed is, zal je me ook niet meer in die BuG servers zien.. (heb al eens eerder gehad dat ik zeker 3-4 keer team balanced werd in één spel..)
Toch blijft het lastig om echt goed te krijgen denk ik hoor...
Zoals bvk ook al zei, we zijn reeds met de balancer bezig.SmokingCrop schreef op zondag 17 november 2013 @ 03:14:
Ik weet niet wie er de BuG server kan aanpassen, maar die balancer slaat echt nergens op..
Ga ik 14-0 met chopper op rush - golmud (nooit neergeschoten en dus met chopper mcoms aanvallen waar je geen respawn meer krijgt van de chopper), word ik daar opeens killed & team balanced..![]()
De advanced balancer heeft er inderdaad een handje van om als er gebalanced moet worden, iemand te killen en vervolgens te moven. Erg vervelend.
Op BuG server 1 draaien we al een dag met Multi Balancer welke dit gedrag niet vertoond en een stuk slimmer balanced.
Hierdoor hebben we na een hoop getweak ook vanavond weer een hoop potjes gehad, die behoorlijk gebalanceerd waren.
Toch zal je altijd zien dat er ook potjes eindigen met een groot ticket verschil.
Dit is denk ik niet te voorkomen.
Op BuG server 2 hebben we vanavond Multi Balancer ingeschakeld en Advanced Balancer uiteraard uitgeschakeld.
Voor de rush rondes zou deze het al behoorlijk goed moeten doen.
Echter de obliteration rondes kunnen mogelijk een pain in the butt zijn. Dit is een nieuwe mode, en de balancer is hier nog niet helemaal op ingericht. (we verwachten een dezer dagen een update)
Echter zou deze balancer niet spelers mogen killen
Mochten degene die op de server spelen een suggestie hebben wat er anders zou moeten, dan horen we dat graag! De multibalancer heeft tig opties, en er kan dus een hoop getweakt worden.
En het liefst op onze TS: ts.bug-community.com. Dan kunnen we er namelijk meteen naar kijken want ook ik zit meer een potje te knallen dan hier het forum in de gaten te houden.
Blijkbaar had niemand door dat het altijd het zelfde liedje was bij de vorige bf games.
Lees de oude topics nog maar eens door.

Ik heb de game nu gekocht voor 38E met de eerste uitbreiding, ga rustig de SP spelen en misschien een paar keer online, toch benieuwd naar de commander modes.
Floksor
Ik had dat ook, uiteindelijk kreeg ik hem. Wat een bruut wapen, dat gaat zeker worden generfd. Defib kills maken is wel grappig, als je in de rug van je vijand staat kan je rustig kills maken zonder dat iemand ook maar iets in de gaten heeft. Die wired rocket is wel erg vermakelijk, al meerdere heli's uit de lucht geschoten maar moet nog wel flink oefenen.LosGieros schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:23:
Nou ik ben erachter hoe je die defibrillator kill maakt, muisknop langer inhouden!
Nog zo een die het woord janken gebruikt terwijl iemand zijn/haar bevindingen typt.Kismodrx04 schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:37:
Mensen, wat een gejank allemaal. Ik heb tot nog toe nog niet 1 maal een crash gehad. Vind BF4 wat Bf 3 had moeten zijn, beter geluid, loopt erg soepel. Misschien je eigen drivers eens goed zetten?
Jij en nog een paar anderen hebben gewoon wat meer geluk, maar denk echt dat de mensen die wel problemen hebben naar drivers en andere oplossingen hebben gekeken.
Ik wacht in ieder geval tot de volgende patchSmokingCrop schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:26:
tip voor mensen die niet tegen crashes kunnen:
Stop met spelen en begin er opnieuw mee in de kerstvakantie..
Kijk eens naar de datum van dat spelbeuker19 schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:08:
Nog 1x bij BF2 duurde het bijna 1 jaar
Als dat zo was zou ik me kapot schamen, maar de reden waardoor we nu met brakke shit zitten is omdat EA de release heeft geforceerd, daarom spelen we nu nog een beta geen release. Daar kan Dice niet zo gek veel aan doen lijkt me.En werk jij bij Dice of zo?
Want ik hoor EA dit EA zo maar Dice wist toch al lang dat deze game in Oktober moet uitkomen of niet dan dus is het flauwekul dat je wel EA maar niet Dice er van op de schuld geeft.
Dan was iedereen weer in de pen geklommen dat het een CoD ripoff is geworden dus dat lijkt me ook geen optie.Hadden ze er maar minder content in moeten stoppen maar dan was het ook weer niet goed.
In de afgelopen maand zijn ze aardig bezig om dingen te verhelpen dus 6 maanden is wel erg lang, dat een spel 10 jaar na zijn voorganger komt betekend niet dat het 10 jaar in ontwikkeling isWas BF4 met 6 maand uitgesteld waren er wel weer andere problemen kijk maar naar Diablo 3 of Simcity 10 jaar lang in ontwikkeling en nog niet goed.
Laten we de CoD discussie maar buiten, dat is gewoon een gedoemde serie zo.Of net als Activision elk jaar het zelfde spel uitbrengen incl. de zelfde bugs, lag en alle andere problemen.
if (!coffee) {
Work = false; }
[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 17-11-2013 10:21 ]
mogelijk dat de consolegamers in het console BF4 topic je beter kunnen helpen, enigste wat ik vind zijn vergelijkingen en zie amper verschil tussen de current en next gen consoles..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
http://bf4central.com/201...ash-issues-playstation-4/Lekkerboeie86 schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:21:
Geen idee hoe de ps4 versie zal lopen, maar als ik het zo lees kan ik die beter laten liggen? Problemen zullen wel vergelijkbaar zijn.
if (!coffee) {
Work = false; }
ROFLVerwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:43:
[...]
Zal wel aan de drivers liggen, zoals de meeste hier beweren.
Wat maakt dat nu uit.naaitsab schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:12:
[...]
Kijk eens naar de datum van dat spelEven een ander tijdperk als nu.
het is niet zo dat BF2 gratis was en alles was veel simpeler dus BS.
alles is nu veel complexer en uitgebreider nu zowel hardware als software matig.
Dice = EA dus net zo veel schuld.Als dat zo was zou ik me kapot schamen, maar de reden waardoor we nu met brakke shit zitten is omdat EA de release heeft geforceerd, daarom spelen we nu nog een beta geen release. Daar kan Dice niet zo gek veel aan doen lijkt me.
Dice is gewoon hoofdverantwoordelijk dus daar ligt de schuld zij hebben tenslotte de game gemaakt niet EA.
Jij beschuldigt EA van iets wat je nooit kunt bewijzen en dat snap ik niet.
Maar dat had je nu niet alle problemen dus is dat toch eigenlijk wat jij wil.Dan was iedereen weer in de pen geklommen dat het een CoD ripoff is geworden dus dat lijkt me ook geen optie.
Of neem je net als ik de problemen (Hoe jammer ik het ook vind ) voor lief .
Omdat achter deze fouten wel een hele vette game zit met veel nieuwe opties en verbeteringen t.o. BF3.
Valt me op dat ik het tingeltje, het ingestelde geluidje dat er een profiel gestart word waarin deze settings enabled zijn, niet hoor na starten BF4, nu heb ik pas een clean install gedaan, en heb BF3 niet meer geinstalleerd staan, maar daar werkte het ook nog altijd goed in, onder me win7 64bits.
Zijn er tweakers die deze ( in mijn mening verplichte 3d tool) ook gebruiken en dit kunnen bevestigen, of nog liever ontkrachten?
Dat is niet zo.naaitsab schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:22:
[...]
Dit heeft geen zak met slechte releases te maken maar puur proprietary deals van console boers.
Verwijderd
Met AMD kaarten zou je RadeonPro eens moeten proberen. Ook hier kun je tripple buffering en vsync forceren, maar nog zoveel meer. http://www.radeonpro.infosain onez schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:08:
Doordat ik al enkele generaties CF draai (4870x2, HD5970 en HD6990 momenteel) ben ik al jaren erg gecharmeerd van D3Doverrider-tool, waarin je tripple bufffering voor DirectX kunt activeren, en een fatsoenlijke vsync forceren, die vanuit de driver of game vaak niet goed werkte.
I am RubbeR, You are Glue
Wanneer kreeg je hem dan?reemprive schreef op zondag 17 november 2013 @ 07:41:
[...]
Ik had dat ook, uiteindelijk kreeg ik hem. Wat een bruut wapen, dat gaat zeker worden generfd. Defib kills maken is wel grappig, als je in de rug van je vijand staat kan je rustig kills maken zonder dat iemand ook maar iets in de gaten heeft. Die wired rocket is wel erg vermakelijk, al meerdere heli's uit de lucht geschoten maar moet nog wel flink oefenen.
Rapapa...
Jeujj weer minuten kwijt van me boost en 0 punten erbij gekregen.
Ook leuk te zien is dat je gametime toeneemt, maar door een server crash krijg je verder geen punten.
ik zit nu op 19 uur en pas rank 20, als ik dit zonder de crashes moet geloven zat ik nu denk ik rank 25.
de game is nu al lang genoeg uit om deze problemen op te lossen !!!
EA bekroont alweer zijn titel. Fifa14, Simcity en Battlefield 4 allemaal met duizenden bugs afgeleverd !!
[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 17-11-2013 11:48 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Pykow schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:46:
EA bekroont alweer zijn titel. Fifa14, Simcity en Battlefield 4 allemaal met duizenden bugs afgeleverd !!

http://dice.se/jobs/
Mijn probleem is voornamelijk dat het voor mij, maar ook voor veel andere van wat ik hoor, zo verschrikkelijk veel slechter is geworden sinds de laatste patch. Daarvoor crashte de handel weleens, nu zit ik op zo'n 1.5 potje dat ik kan spelen voor hij crasht gemiddeld.Floks schreef op zondag 17 november 2013 @ 06:55:
Geweldig, iedereen klaagt, op een paar mensen na...
Blijkbaar had niemand door dat het altijd het zelfde liedje was bij de vorige bf games.
Oh leg uit wat er goed gezet moet worden aan mijn drivers om te voorkomen dat ik continue aan het crashen ben. En met mij een heel groot gedeelte van de spelers. Ik ben erg benieuwd wat ik precies goed moet zetten.Kismodrx04 schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:37:
Mensen, wat een gejank allemaal. Ik heb tot nog toe nog niet 1 maal een crash gehad. Vind BF4 wat Bf 3 had moeten zijn, beter geluid, loopt erg soepel. Misschien je eigen drivers eens goed zetten?
Holy shit dan is dit spel echt geniaal
Beetje jammer dat mijn stats, unlocks en ribbons niet goed werden opgeslagen van wat ik allemaal in die ronde had vrijgespeeld
ik zie iig wel de potentie haha
( bij het laden van de volgende map op dezelfde server gelijk een crash to desktop
[ Voor 29% gewijzigd door Skybullet op 17-11-2013 14:13 ]
Sta ik gewoon weer op
Verwijderd
In-game level ik steeds up, maar in Battlelog komt er niks bij
Maar lol heb ik wel.
Verwijderd
Wat ik me nou afvraag. Is de game echt zo slecht als dat ik hieruit doe geloven?
Of is het spel zelf op de foutjes die er nu nog zijn wel echt goed?
Heb bf3 met veel fun gespeeld wou nou ook 4 halen.
Maar als ik de reacties hier zo zie ?
pls help ?
Als ik een game heb waarin alles werkt, zonder de bugs, fps drops, lagspikes, blur effecten, sound drops, statwipes en vooral crashes dan ja is dit een geniaal spel en de beste shooter die ik ooit heb gespeeld.Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:32:
Heb het forum hier eens bekeken..
Wat ik me nou afvraag. Is de game echt zo slecht als dat ik hieruit doe geloven?
pls help ?
Dat is althans mijn mening, en ik heb er ook alle vertrouwen in dat de problemen opgelost worden. Jammer dat het in zon staat is uitgebracht, maar ik ben een geduldig persoon dus ach ik speel voorlopig wel wat anders. want ben vandaag al 4 x level 10 geworden
http://battlelog.battlefi...54530521667072/186401280/
Zo kan je in een dag wel alle shotguns unlocken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Kopen en genieten. Er zijn problemen maar niet meer of minder dan andere introductie foutjes die elke game meebrengt bij de release. Neem ook mee in de berichten dat sommige wel heel snel op hun achterste staan als er iets mis gaat, zonder hun eigen software/hardware er in mee te nemen. *Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:32:
Heb het forum hier eens bekeken..
pls help ?
[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 17-11-2013 15:46 ]
Beter wacht je even een maand of 2. Tot nu toe heeft de eerste grote clientside patch meer gesloopt dan gemaakt, en dat na 10 serverside patches. En dat betrekt alleen maar op de connectie problemen, crashes enzo. Verder heeft het spel veel kinderziektes identiek aan games die net 1 dag in Beta zitten.
Vind je het te irritant, dan ff wachten. Anders schaf je hem aan.
Ahh Operation Blockers, goede map voor shotties. Ik had ook een shottie unlocked en flink kills gemaakt, maar de server crashte en sinds dien heb ik geen shotties meer.Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:44:
Vandaag even flink met de shotgun bezig geweest, werkt best goed
Toch nog maar is proberen.
Verwijderd
Ik geloof wel dat ze het inderdaad redelijk vlot zullen oplossen.
Ik ben verkocht .Straks bij thuiiskomst maar meteen installen :-)
Will see you online... sorry if I kill you to much
- DaniëlWW2
- Niet online
Als er iets is dat ik echt haat aan unlocks BF4 stijl dan is het wel hoe de shotguns en pistolen unlocked moeten worden. Ik haat zowel de P226 als de QBS-09. Ik kan ze echt niet uitstaan waardoor ik ook nooit eens verder kom.Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:44:
Mooie pot! Volgens mij is dat de beste shotgun van allemaal, met full choke is de range ook behoorlijk overigens.Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:44:
M26 gebruiken? Die telt ook voor je shotgunsDanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:56:
[...]
Als er iets is dat ik echt haat aan unlocks BF4 stijl dan is het wel hoe de shotguns en pistolen unlocked moeten worden. Ik haat zowel de P226 als de QBS-09. Ik kan ze echt niet uitstaan waardoor ik ook nooit eens verder kom.
[ Voor 31% gewijzigd door codex op 17-11-2013 15:58 ]
Verwijderd

LosGieros schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:23:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jup die gebruik ik ook idd, werkt heerlijk! Shorty erbij als backup en raggen!reemprive schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:57:
[...]
Mooie pot! Volgens mij is dat de beste shotgun van allemaal, met full choke is de range ook behoorlijk overigens.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Had ik tijdje geleden ook, en revivede teammate ook nog met zelfde shock xdVerwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:01:
OOO en soms heb je geluk , voorbeeld, wilde net mn teamlid terug in het leven brengen , defibrillator opgeladen enne...............komt er net de vijand om de hoek rennen .........recht op mijn defibrillator UUHH enne gelijk dood
![]()
, kwam niet meer bij op dat moment
![]()
![]()
![]()
[...]
Verwijderd
Het zal dus 3 vs 3 zijn.
Edit: we zijn ook niet enorm goed, eerder gemiddeld.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 16:16 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik pak steeds de USAS-12 om maar wat te grinden.
Nog 700 punten tot de 870.

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2013 16:18 ]
Gewoon doorspelen met die QBS-09, daarmee gaat het ook lukken hoor! Met full choke erop is het net een slug shotgun voorzien een slug met een diameter van 30 centimeterDanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:18:
[...]
Ik pak steeds de USAS-12 om maar wat te grinden.![]()
Op de kleine maps is die eerste shottie wel ok hoor. Je kan ook naar hardcore gaan, dan is die instakill tot 15 meter ofzo..DanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:18:
[...]
Ik pak steeds de USAS-12 om maar wat te grinden.![]()
Je moet wel iets passiever spelen. Patience -> shotgun rape
toevallig op operation locker (rush misschien?)? ik was toen iig een keer gedefibrileerd toen ik het hoekje om rende.Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:01:
OOO en soms heb je geluk , voorbeeld, wilde net mn teamlid terug in het leven brengen , defibrillator opgeladen enne...............komt er net de vijand om de hoek rennen .........recht op mijn defibrillator UUHH enne gelijk dood
![]()
, kwam niet meer bij op dat moment
![]()
![]()
![]()
[...]
Helaas crashte de server weer na 45 minuten, dus ben weer alles kwijt.
Dat is al derde keer dat ik mn shotties kwijt raak
Ik kan overigens de game niet starten in x86 modus, dan mist ie een DLL ofzo. Krijg dan een foutmelding in Origin...
[ Voor 25% gewijzigd door rickyy op 17-11-2013 17:14 ]
Ja dat is wel erg crappy, ben je net lekker aan het unlocken verlies je alles dankzij crashes.rickyy schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:11:
Nou Tsu, shotguns werken inderdaad goed.
Helaas crashte de server weer na 45 minuten, dus ben weer alles kwijt.
Dat is al derde keer dat ik mn shotties kwijt raak
Ik kan overigens de game niet starten in x86 modus, dan mist ie een DLL ofzo. Krijg dan een foutmelding in Origin...
Laatste patch heeft maar weinig verholpen, nogsteeds crashes, nogsteeds wegvallend geluid
Ik probeer altijd wel te reviven als het lukt.Sn0wblind schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:39:
Weinig mensen die reviven in BF4 valt me op, wel jammer. Heb het gevoel alsof er nog minder samenspel is. Speel zelf dan ook wel erg lone ranger achtig puur omdat er niemand in mijn omgeving is die ook speelt.
Laatste patch heeft maar weinig verholpen, nogsteeds crashes, nogsteeds wegvallend geluid.
Zo frusterend
Ik heb standaard shockpaddles en medkits bij me, helpt het team en levert ook nog eens een shitload aan punten op. Snap niet waarom iemand dat niet zou willen...Sn0wblind schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:39:
Weinig mensen die reviven in BF4 valt me op, wel jammer. Heb het gevoel alsof er nog minder samenspel is. Speel zelf dan ook wel erg lone ranger achtig puur omdat er niemand in mijn omgeving is die ook speelt.
Laatste patch heeft maar weinig verholpen, nogsteeds crashes, nogsteeds wegvallend geluid.
Helaas hebben ze reviven onaantrekkelijker gemaakt. Je krijgt nu nog maar 20 punten bij een snelle revive ipv 100 (volle HP) in BF3. Meestal is er óf geen tijd om de shock paddles 3 seconden op te laden voor volle health óf is iemand me dan net voor wanneer ik aan het opladen ben. Dus men kiest dan eerder voor de m320 om snel punten harken, vooral in close quarter mappen/modes. De combinatie m320/paddles kan in BF4 wel, maar heb ik tot op heden weinig mensen zien doen. Ook kun je mensen maar beperkt reviven. Meestal is dat maar één keer, soms iets vaker.Sn0wblind schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:39:
Van de week weer een paar keer de befaamde revive bug gehad. Kun je kiezen uit accept/decline, maar reageert het spel niet meer op de toetsaanslagen. Ook redeploy is grayed out én kan niemand je killen omdat je niet fysiek in het spel aanwezig bent. Enige oplossing is opnieuw joinen.
Verwijderd
meest slecht ontworpen maps .. nahhhSkybullet schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:23:
de operation locker map is echt een van de meest slecht ontworpen maps die ik ooit heb gezien in een shooter. komt dicht n de buurt van metro en dat zegt wat. 64 player conquest wordt altijd een basrape aan 1 van beide kanten, en welk team je dan zit maakt niet uit.. het is gewoon kut.
speelt wel lekker weg als je weet wanneer je moet flanken!
Locker vind ik de leukste map uit de bende. De map is ook niet bedoelt om met 64 man gespeeld te worden... Ook al laat het spel dit toe. Volgens mij cappen ze dit beter op een 8/15 man.Skybullet schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:23:
de operation locker map is echt een van de meest slecht ontworpen maps die ik ooit heb gezien in een shooter. komt dicht n de buurt van metro en dat zegt wat. 64 player conquest wordt altijd een basrape aan 1 van beide kanten, en welk je dan zit maakt niet uit.. het is gewoon kut.
Verwijderd
Fijne map om de locks op wapens vrij te spelen.Skybullet schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:23:
de operation locker map is echt een van de meest slecht ontworpen maps die ik ooit heb gezien in een shooter. komt dicht n de buurt van metro en dat zegt wat. 64 player conquest wordt altijd een basrape aan 1 van beide kanten, en welk team je dan zit maakt niet uit.. het is gewoon kut.
beetje zielige map voor mensen die zonder skill unlocks willen, zie ook alle ( ex ) cod spelers alleen maar die map spelen. was bij metro precies hetzelfde
Wat een bullshitSkybullet schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:27:
het eindigt altijd in een lockdown.. of je zit in het team die niet meer zijn base uit kan, of je zit in het team dat het andere team in de base vast houdt. Beide opties zien zielig en ik verlaat de server dan meteen, en de server komt gelijk op de blacklist.
beetje zielige map voor mensen die zonder skill unlocks willen, zie ook alle ( ex ) cod spelers alleen maar die map spelen. was bij metro precies hetzelfde
Ga dan gewoon niet naar een 'farm' server toe. Ik heb tijdens BF3 genoeg high octane rush fun gehad op Metro. Nu vind ik het kijken tussen tralies door wat minder spectaculair, maar tot nu toe kan je prima flanken doordat de map veel breder is dan Metro. Gewoon op 24-32 man max spelen.
Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:18:
[...]
Ik heb standaard shockpaddles en medkits bij me, helpt het team en levert ook nog eens een shitload aan punten op. Snap niet waarom iemand dat niet zou willen...
Ik loop zelf ook met zo'n kit rond. Ik wil winnen en dat doe je het beste door te reviven. Maar als ik eenmaal doodga ontvang ik maar zelden een revive moment.Bee.nl schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:21:
[...]
Helaas hebben ze reviven onaantrekkelijker gemaakt. Je krijgt nu nog maar 20 punten bij een snelle revive ipv 100 (volle HP) in BF3. Meestal is er óf geen tijd om de shock paddles 3 seconden op te laden voor volle health óf is iemand me dan net voor wanneer ik aan het opladen ben. Dus men kiest dan eerder voor de m320 om snel punten harken, vooral in close quarter mappen/modes. De combinatie m320/paddles kan in BF4 wel, maar heb ik tot op heden weinig mensen zien doen. Ook kun je mensen maar beperkt reviven. Meestal is dat maar één keer, soms iets vaker.
Van de week weer een paar keer de befaamde revive bug gehad. Kun je kiezen uit accept/decline, maar reageert het spel niet meer op de toetsaanslagen. Ook redeploy is grayed out én kan niemand je killen omdat je niet fysiek in het spel aanwezig bent. Enige oplossing is opnieuw joinen.
In nog geen 10% van de gevallen heb ik daadwerkelijke een baserape meegemaakt op die map. Meeste mensen kiezen er echter voor om binnen te clusterfucken terwijl je gewoon via buiten kan omlopen en de hele map kan bereiken.Skybullet schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:23:
De trieste werkelijkheid helaas.Sn0wblind schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:35:
Ik loop zelf ook met zo'n kit rond. Ik wil winnen en dat doe je het beste door te reviven. Maar als ik eenmaal doodga ontvang ik maar zelden een revive moment.
Heb nu wel eindelijk de shotguns volledig unlocked. Kost een dagje maar dan heb je ook wat. En dat alles met de QBS, werkt perfect
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 17-11-2013 18:43 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh en net even in het eerste potje meteen even de L85 unlocked en even geprobeerd. Net zoals met de ACE-23. Wat is hier nou zo bijzonder aan?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Iedereen roept maar wat
Voor meer dan 95% is het deze formule:brnjo schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:05:
Weet iemand hoe de skill wordt berekend ?! En ja ik heb gegoogeld maar snap er nog steeds nix van :-),
Iedereen roept maar wat
(SPM/0.6) * (KPM/0.3) *(KDR/0.1)
Het is alleen nog niet helemaal duidelijk hoe de huidige skill (oldvalue) precies in de formule past, maar als je deze formule uitrekend met je huidige stats dan kom je heeeel dicht in de buurt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus operation lockers dom/64p conquest = skill.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:10:
[...]
Voor meer dan 95% is het deze formule:
Het is alleen nog niet helemaal duidelijk hoe de huidige skill (oldvalue) precies in de formule past, maar als je deze formule uitrekend met je huidige stats dan kom je heeeel dicht in de buurt.

Ik ga die stat dus negeren.
Heeft het ook niet te maken met de rank van de tegenstanders die je killed en door gekilled wordt?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:10:
[...]
Voor meer dan 95% is het deze formule:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.