Was een vrij statisch potje. Wij hadden onze kant in handen, zij hadden hun kant. Constant gevechten om C en D waarbij wij helaas het verdedigende team waren en echt stand moesten houden tegen een overmacht.
Ja dat was wel chill, commander kan toch flink schelen.
Heb standaard de shockpaddles bij me aangezien ik soms complete squads kan reviven. Dat maakt toch zeker een groot verschil. Maar het ligt natuurlijk ook aan het niveau van de speler, een goede speler heeft er meer aan omdat hij daadwerkelijk een gebied veilig kan stellen voor hij revived. Een slechtere speler zal vaak al dood zijn voor hij de kans krijgt te reviven.
Met echt gemixte gevoelens. Een aantal zaken zijn aardig verbeterd maar de algehele gunplay uit BF3 vond ik wel vele malen beter, meer tijd om te reageren en om skills de winnaar te laten bepalen. De netcode is bagger en het damage model voelt raar aan.
BF4 heeft ook flink wat rare issues zoals boten die opeens zwaar OP zijn. Eerste wat ik doe in de boot is 200 meter naar voren varen en dan de vijandige boot met TV guided slopen. Vervolgens heb je vrij spel tegen armor en infantry. Paracel Storm wordt gedomineerd door de boten en het team met de beste bootspelers wint vaak.
Air vind ik wel weer aardig gebalanceerd zolang ze niet gerepaired worden. Een enkele engineer kan een heli te lang in leven houden. De heli kan gewoon boven een combat zone blijven vliegen en inslag na inslag overleven, dat hoort niet zo te kunnen. Die repair rate mag wel wat lager.
Laatst in de lucht een heli battle van een paar minuten gezien, beiden konden geen damage doen tegen elkaar omdat ze constant gerepaired werden.
De AA met die auto guiding raketten mag wel blijven, goede counter tegen air waardoor er in dergelijke mappen nog amper air domination is.
Jetrape heb ik nog niet echt meegemaakt en daar ben ik zeer blij mee. Een jet maakt ook een stuk minder kans tegen de AA omdat flares een stuk langer moeten reloaden.
De mappen steken redelijk in elkaar. Mis wel wat stedelijke mappen zoals Seine Crossing, nu zijn het vrijwel allemaal grote buiten mappen met hier en daar wat bebouwing. Zeker in Rush, wat toch mijn favo gamemode is, zijn stedelijke mappen een stuk leuker dan grotere open mappen.
TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:41:
blijft maar doorgaan dat gedoe over de sniper alleen omdat er bepaalde spelers die alleen maar assault kunnen spelen hun class tot de uberclass verheffen. Zijn ze doodziek als ze een keer vanaf 10 meter worden omgelegd, dan zijn het lucky schot enz. Heb je hun gezeik over de netcode achter de rug nu dit weer.
Doodziek? Neuh. Het is alleen krom dat een sniper op die afstand een one shot kill krijgt terwijl zijn wapens juist voor long range bedoelt zijn en op short range geen kans zou mogen maken. DICE heeft het toegevoegd om snipers nog een kans te geven als een assault tegenover ze staat en ik vind dat onterecht. Ze hebben gefaald als een assault zo voor hun neus staat en dan horen ze dood te zijn.
Het enige wat ze kunnen is met hun m16a3 en nu de ace 23 lopen huppelen. Natuurlijk hebben ze de sniper geprobeerd maar dat lukt ze voor geen meter omdat ze vastgeroest zitten in hun speelstijl en het in hun broekje doen dat de k/d zakt. Dan ga je lekker de sniper afzeiken want je wilt niet door de mand vallen als eenzijdig knulletje.
oh voordat; speel alle classen

fynrd1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 03:06:
[...]
Ach geloof mij, een sniper kan doen wat die wil, de waardering komt pas wanneer zij deze kit niet meer gebruiken. Hoe ze dan verder spelen boeit niemand meer. Ik bedoel ik heb niemand horen klagen over 14 mortars in rush die wel heel mooi het bos hebben gekapt bij zavod maar hun temagenoten kunnen de tweede mcom niet meer armen omdat het hele verdedigende team binnen zit bij de mcom. Dice zou voor de gein de mortar moet onder brengen bij de recon.. Dan zijn de rapen gaar

In BF3 is meer dan genoeg geklaagd over de mortar (geheel terecht ook). Ik heb het in BF4 nog niet direct meegemaakt eigenlijk. Amper mortars gezien. Wellicht moeten velen die nog unlocken waarna het campen kan beginnen. Jammer dat mensen op dergelijke wijze willen spelen, valt in dezelfde categorie als roofcampers.
[
Voor 9% gewijzigd door
Tsurany op 12-11-2013 08:41
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N