Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kan iemand mij eens uitleggen hoe je je origin naam aan kan passen? Ik ben echt al een tijd hier mee bezig geweest maar die site is zo verrot dat het me gewoon niet lukt.

Op http://www.origin.com/nl/change-id zou je normaal gesproken je je username moeten kunnen aanpassen maar wat ik ook invul, hij pakt die username gewoon niet.

Dan op de origin site kan je je username wel aanpassen maar wordt om een Матер ( :? ) gevraagd. Wellicht een geheime vraag ofzo, geen idee wat ik hier heb ingevuld.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/6nuij7.png

Oke dan wil ik die geheime vraag aanpassen en wordt vrolijk WEER om die Матер gevraagd. |:(

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ngsxw3.png

Ik word echt helemaal leip van deze shit 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cinerama schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:28:
[...]

M2 slam all the way. Ze doen inderdaad minder damage maar geven altijd een mobility critical. Je slachtoffer hoeft er niet overheen te rijden omdat de M2 slam een proximity sensor heeft. Je kan ze overal op plakken net zoals c4 en dus ook op voertuigen. Op vijandelijke voertuigen werken ze als delayed c4 en gaan na ongeveer 10 sec af. 3 slams is genoeg om een armored target te killen.

Als het goed is kan ook meer slams meenemen dan m15 mijnen

Voor mij is het dus de M2 Slam
ze zijn handiger om in te zetten maar doen minder damage, dus 3 ipv 2 mijnen voor een destroyed vehicle, maar wel handiger om op tanks te plakken en dan weglopen, begint de tank te rijden dan is het boom boom boom. destroyed :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohooo schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:56:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe je je origin naam aan kan passen? Ik ben echt al een tijd hier mee bezig geweest maar die site is zo verrot dat het me gewoon niet lukt.

Op http://www.origin.com/nl/change-id zou je normaal gesproken je je username moeten kunnen aanpassen maar wat ik ook invul, hij pakt die username gewoon niet.

Dan op de origin site kan je je username wel aanpassen maar wordt om een Матер ( :? ) gevraagd. Wellicht een geheime vraag ofzo, geen idee wat ik hier heb ingevuld.

[afbeelding]

Oke dan wil ik die geheime vraag aanpassen en wordt vrolijk WEER om die Матер gevraagd. |:(

[afbeelding]

ik gok niet dat je russisch bent maar dat is je security question, ik weet niet of je die kan aanpassen als je ingelogd bent op de website van origin. maar dit is niet echt de plek hiervoor, er is een problemen topic voor bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17

[afbeelding]

[afbeelding]

Niet zo moeilijk doen joh!
In origin, klik op je naam, klik op edit profile, kloar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

unfor schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:09:
[...]

Niet zo moeilijk doen joh!
In origin, klik op je naam, klik op edit profile, kloar.
Dan krijg je dus die matep. Thats the point, je kan die geheime vraag niet aanpassen zonder dat je de geheime vraag moet invullen. Anyway ik heb em net ook gepost in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Woohooo schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:12:
[...]

Dan krijg je dus die matep. Thats the point, je kan die geheime vraag niet aanpassen zonder dat je de geheime vraag moet invullen. Anyway ik heb em net ook gepost in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Oh, je bent een keer gehackt door een Rus, ik ook.. je zal dat op een of andere manier moeten resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

SouLLeSSportal schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:58:
[...]

ze zijn handiger om in te zetten maar doen minder damage, dus 3 ipv 2 mijnen voor een destroyed vehicle, maar wel handiger om op tanks te plakken en dan weglopen, begint de tank te rijden dan is het boom boom boom. destroyed :D
Eensch.

M2 Slam kan je op voertuigen plakken en dat maakt ze imo beter dan mines. Ik loop altijd met silenced guns waardoor voertuigen (als ik het goed doe) mij niet zien aankomen waardoor ik de slam kan plakken.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

iLikeNoobies schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:41:
[...]

Eensch.

M2 Slam kan je op voertuigen plakken en dat maakt ze imo beter dan mines. Ik loop altijd met silenced guns waardoor voertuigen (als ik het goed doe) mij niet zien aankomen waardoor ik de slam kan plakken.
Die M2 ontploft dan direct nadat je die erop plakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 16:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

[afbeelding]

[afbeelding]

Moet je even naar die live support gaan. Dmv de chat kunnen ze dat snel resetten.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Word toch zo schijtziek ervan dat dit nog steeds na 2 weken niet opgelost is :( :( :( :(

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/642hw1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Leeuw070 op 11-11-2013 22:08 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 15:47

India Sierra

Learn by failure

Leeuw070 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:07:
Word toch zo schijtziek ervan dat dit nog steeds na 2 weken niet opgelost is :( :( :( :(

[afbeelding]
Als je had opgelet dan heb je gezien dat er nog geen ene client patch is geweest dus hoe hadden ze dit op moeten lossen? MAGICU?

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Fonta schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:27:
Hele pagina's met ellende gelezen. En ook ik vind de recon class de meest nutteloze class die er is in heel Battlefield. Van alle recons die je tegenkomt, zet 0,001% een beacon neer op een tactisch plek.
De overige gebruiken hem slechts en alleen maar om weer in hun tentje te kruipen op dezelfde plek, het liefst hoog en droog.
De situaties die hier beschreven worden, gebeuren misschien in 1 op de 1000 potjes, en ik moet ze nog meemaken.
Van mij mogen ze de sniper class volledig verwijderen uit het spel.
Of geef iig de plug-in terug, waarbij je een max van 2 per team kan instellen.
Of wat dacht je van een kick plugin als je meer dan 20 seconden op dezelfde plek zit...
Je bent gewoon volledig nutteloos voor je team.
Winnen doe je door voor de objectives te gaan. Niet door te campen.
Recon spelen? Niet bij mij in het squad, moven, wegwezen.
Ik heb nog nooit een recon in me squad gehad die daadwerkelijk een bijdrage leverde.
Wil je spawnen op een squad maat, spawn je f.ing helemaal in the middel of nowhere.

Sowieso heb ik het idee dat de teamplay in bf4 nog verder achteruit gegaan is.
Elke server die je joint, kom je in het verliezende team terecht omdat iedereen het winnende team joint.
Battlefield draait om teamplay maar is helaas een virtue...
Hele pagina's gelezen en gooi er nog maar een pagina gekleurde mening tegenaan dat mag. Tis me wel duidelijk hoe de vriendjes willen spelen en dat is hun goed recht maar om een spel te verkrachten omdat... ga me een stap te ver. Gelukkig werken er in de game wereld nog mensen die een prima spel weten te ontwerpen.

Gelukkig zijn er nog admins met een normale manier van denken over een bepaalde class. Wat een onzin kraai je uit hoe bf4 eruit moet zien. Gelukkig boeit die hele bug server me niet en met zo'n admin met een dergelijke denkwijze wil ik er nog geen minuut op spelen, niet als assault, engineer, support of sniper. Leuke kliek creëer je zo die netjes naar de admin luisteren hoe ze moeten spelen. Geen eigen stijl, handen over elkaar en luisteren naar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
thehawk007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:31:
[...]

Als je had opgelet dan heb je gezien dat er nog geen ene client patch is geweest dus hoe hadden ze dit op moeten lossen? MAGICU?
Valt onder client patch ook de fix voor eventuele framedrops waar veel mensen last van hebben (wss afkomstig van de cpu ook al heb je een high end processor...)?

[ Voor 5% gewijzigd door steven130690 op 11-11-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compixfox en ik tegen heel BuG :D
http://battlelog.battlefi...09571940793024/186401280/

Die score zet je niet neer als sniper terwijl je keihard geraped wordt door het andere team ;)

Wel typisch, 17 revives in het gehele potje en 7 daarvan komen van mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2013 22:50 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:49:

Die score zet je niet neer als sniper terwijl je keihard geraped wordt door het andere team ;)

Ik heb een vraagje aan jou he :p hoe kijk jij nu tegen BF4 aan? want ik weet dat je het in het begin echt kut vind/vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:42:
[...]

Hele pagina's gelezen en gooi er nog maar een pagina gekleurde mening tegenaan dat mag. Tis me wel duidelijk hoe de vriendjes willen spelen en dat is hun goed recht maar om een spel te verkrachten omdat... ga me een stap te ver. Gelukkig werken er in de game wereld nog mensen die een prima spel weten te ontwerpen.

Gelukkig zijn er nog admins met een normale manier van denken over een bepaalde class. Wat een onzin kraai je uit hoe bf4 eruit moet zien. Gelukkig boeit die hele bug server me niet en met zo'n admin met een dergelijke denkwijze wil ik er nog geen minuut op spelen, niet als assault, engineer, support of sniper. Leuke kliek creëer je zo die netjes naar de admin luisteren hoe ze moeten spelen. Geen eigen stijl, handen over elkaar en luisteren naar. 8)7
Maak je niet druk joh. Als je het leuk vindt om te snipen / campen of whatever moet je dat gewoon doen.

Sterker nog, door die zelfingenomenheid vd vocal minority hier krijg ik alleen maar meer zin om een sniper op te pakken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Hebben jullie ook gemerkt dat met engineer de eerste bazooka de beste is? met beta was ik best goed met de RPG maar nu met de LAW eenmaal gewend!.

Bij de niet zoekende raketten mis je toch een keer, in de tijd dat je hebt gemist heb je al 2 hitte zoekende rakketen afgevuurd, extreem goeie suppresion en kan 2 tanks neerhalen als je in een goeie situatie zit.

tanks zoeken ALTIJD naar dezelfde plek, blind afvuren want tjah zo werkt het, loop ff om terwijl je reload en mindf*ck de tank met die missiles!.

Extreem goeie tactiek naar mijn mening! Sniper en engineer toch mijn favo classes, en in sommige moden kan je Assault zeker niet links laten.

Wat is jullie ervaring met de bazookas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DragonChaser schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:16:
Hebben jullie ook gemerkt dat met engineer de eerste bazooka de beste is? met beta was ik best goed met de RPG maar nu met de LAW eenmaal gewend!.

Bij de niet zoekende raketten mis je toch een keer, in de tijd dat je hebt gemist heb je al 2 hitte zoekende rakketen afgevuurd, extreem goeie suppresion en kan 2 tanks neerhalen als je in een goeie situatie zit.

tanks zoeken ALTIJD naar dezelfde plek, blind afvuren want tjah zo werkt het, loop ff om terwijl je reload en mindf*ck de tank met die missiles!.

Extreem goeie tactiek naar mijn mening! Sniper en engineer toch mijn favo classes, en in sommige moden kan je Assault zeker niet links laten.

Wat is jullie ervaring met de bazookas?
Haha, speel maar even door tot je de SRAW unlocked hebt ;)
Sowiezo is die 1e een noobkannon, heeft 5 hits tegen een tank nodig, instant lock etc...
Het is de Carl Gustav Deluxe edition.

RPG en SMAW zijn de beste als je SRAW nog niet unlocked hebt, unguided maar wel 2 hit kill op een tank. (mits je snapt hoe BF werkt ;))

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 11-11-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He, ik was commander he. O-)
Had misschien toch moeten joinen als normale speler voor de versterking. Wel steeds je squad gepromoot. Ze waren ook de enige die wat deden. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 10-10 15:47

India Sierra

Learn by failure

unfor schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:20:
[...]

Haha, speel maar even door tot je de SRAW unlocked hebt ;)
Sowiezo is die 1e een noobkannon, heeft 5 hits tegen een tank nodig, instant lock etc...
Het is de Carl Gustav Deluxe edition.

RPG en SMAW zijn de beste als je SRAW nog niet unlocked hebt, unguided maar wel 2 hit kill op een tank. (mits je snapt hoe BF werkt ;))
Ik snap hoe BF werkt, maar ik doe altijd 21-25 dmg met een RPG (ook achterin) iets van een bug of doe ik iets fout?

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thehawk007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:25:
[...]

Ik snap hoe BF werkt, maar ik doe altijd 21-25 dmg met een RPG (ook achterin) iets van een bug of doe ik iets fout?
Dat is dus de MBT LAW oftewel de ultieme nooblaucher.
Probeer nu eens de RPG-7. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
thehawk007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:25:
[...]

Ja, een tank raak je recht van achteren, dan is het een 2 hit kill.

Hier wat uitleg:

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 11-11-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

En hoe nuttig was je uiteindelijk voor je team? Met 4 flag caps.. :'(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:52:
[...]

Was de halve game commander en volgde Tsu aangezien hij alleen nuttig was.
Laten we zeggen dat hij nogal eens alleen naast een vlag stierf terwijl het halve team zat te "campen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:54:
[...]

Was de halve game commander en volgde Tsu aangezien hij alleen nuttig was.
Laten we zeggen dat hij nogal eens alleen naast een vlag stierf terwijl het halve team zat te "campen".
Lees het met een korreltje zout.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:42:
[...]

Je hoeft ook niet op de BuG server te spelen. Het is alleen maar iets wat mag. 8)
Mijn mening over de recon class staat ook buiten het feit dat er op de BuG server geen regels zijn.
Dus als jij denkt een grote aanwinst te zijn voor je team door een tentje op te zetten ver aan de buitenkant van de map, moet je dat helemaal zelf weten en staat je dat uiteraard geheel vrij om te doen.
Iedereen is vrij om zijn eigen ding te doen en om te beslissen met wie hij speelt.
Zoals ik ook dat ben, ik speel gewoon niet met recons in me squad. Zo simpel is het.
Als anderen dat wel willen, prima. Moeten ze helemaal zelf weten.
Mij zal je echt niet horen zeggen dat je verplicht bent een andere class dan recon te spelen.
Wie ben ik immers om dat te beslissen? 8)7
Ik ben alleen wel een groot voorstander van teamplay en ergens achter in een base gaan liggen snipen, kan ik geen teamplay noemen en dan maak je je imho niet echt nuttig voor je team.
Of als rush attacker en dan recon |:(
Nuttig zijn voor je team ben je heel veel meer als je vlaggen attacked en defend.
De kreet PTFO komt niet zomaar ergens uit de lucht vallen denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het eerste deel van je post zal ik maar niet ingaan, maar
fynrd1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:22:
Uiteindelijk zal elke map en spelmodi andere expertise verlangen van de spelers, en zodoende ook een andere samenstelling. Helaas zal in een public server zelden de ideale samenstelling vinden van niveau en class. Let maar eens op als er een clan die onderling contact heeft een complete game wegvagen, en hoe compleet ze zijn qua samenstelling. Het is niet enkel dit of enkel dat, van alles hebben zij gewoon het sterkste.
Klopt helemaal. Ik zal ongetwijfeld niet voor iedereen spreken, maar mijn rant tegen campende snipers komt gewoon voort uit tientallen, zo niet honderden (in BF3 en BF4 samen), verloren of gewoon saaie rondes door teveel snipers in potje. Zoals ik ook al aangeef zijn een paar snipers geen enkel probleem en kunnen zeker wat toevoegen. Maar er zijn gewoon veels te veel doorgaans en dat verknalt te vaak het spelletje. Vaker dan een handjevol campende assaults, supports of engi's dat doen.

Net zozeer een team van alleen maar assaults er uitermate beroerd vanaf komt op een vehicle map, net als uitsluitend engineers op een infantry map, etc. etc. etc. Pas je aan op het verloop van de ronde, kies de meest nodige klasse in die situatie en het spelletje wordt voor iederen leuk.
TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:41:
blijft maar doorgaan dat gedoe over de sniper alleen omdat er bepaalde spelers die alleen maar assault kunnen spelen hun class tot de uberclass verheffen. Zijn ze doodziek als ze een keer vanaf 10 meter worden omgelegd, dan zijn het lucky schot enz. Heb je hun gezeik over de netcode achter de rug nu dit weer.

Het enige wat ze kunnen is met hun m16a3 en nu de ace 23 lopen huppelen. Natuurlijk hebben ze de sniper geprobeerd maar dat lukt ze voor geen meter omdat ze vastgeroest zitten in hun speelstijl. Dan ga je lekker de sniper afzeiken want je wilt niet door de mand vallen als eenzijdig knulletje. ;w
Sorry, maar dit is behoorlijk kortzichtig en generaliserend, nog los van je onnodig neerbuigende taalgebruik. Natuurlijk zijn deze spelers er ook veel te veel in de verkeerde game modes (lees boven). All-in-all wil ik, en met mij velen, gewoon tot het einde aan toe spannende potjes voor de eindoverwinning. Als snipen daar aan bijdraagt dan ben ik blij met snipers. Alleen het ontkennen van de ervaringen met veels te veel potjes die in een eenzijdige rape eindigt omdat 1 team teveel snipers heeft (nogmaals, sniper is iets heel anders dan de recon class spelen), is gewoon verre van de waarheid.

Een team game win je als team en wordt het tofste als je als team samen werkt, als de klasses goed in balans zijn is battlefield onovertroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Grimmie187 schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:56:
[...]

Dus iedereen die hier kritiek op snipers heeft speelt assault en is een eenzijdig knulletje?.. Bravo! _/-\o_

Snipers zijn gewoon minder nuttig (de mate waarin je bijdraagt aan de overwinning van je team) dan de andere classes (incl. recon). De schuld moet je niet bij de critici zoeken maar bij DICE..
Een beetje sniper spot gewoon en helpt een team, het probleem is dat je het niet in de gaten hebt.

Natuurlijk zijn er "idioten" maar die heb je in alle klasses. medics die geen med pack uit delen of reviven, engineer die niet repareerd of een support die geen ammo geeft, ze zijn allemaal minder nuttig.

Ik leg de schuld ook bij dice, ze houden zich vast aan hun stelling dat iedereen dit spel moet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
NLsandman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:27:
[...]

Een beetje sniper spot gewoon en helpt een team, het probleem is dat je het niet in de gaten hebt.

Natuurlijk zijn er "idioten" maar die heb je in alle klasses. medics die geen med pack uit delen of reviven, engineer die niet repareerd of een support die geen ammo geeft, ze zijn allemaal minder nuttig.

Ik leg de schuld ook bij dice, ze houden zich vast aan hun stelling dat iedereen dit spel moet kunnen spelen.
Lol ik speel momenteel even op medic voor wat unlocks, maar 9/10x heeft dit helemaal geen zin, je helpt je team alleen maar aan meer tickets :X Kneusjes roepen dan wel ja waarom ik hun niet reanimeer, maar het is kansloos het enigste wat ik er mee bereik is dat we beide dood gaan. (hij dubbel) ;)

Heb dan ook het gevoel dat meeste medics het ook niet eens in hun loadout hebben zitten. :)

Maar goed je hebt een heleboel roepertjes dat dit moet en zus en zo, nou ik kan je vertellen ga medic spelen en ga eens support spelen, je zult beroert kijken van hoe 5/10 wel klaagt maar verrekt om 2 meter te lopen voor health of ammo :|

Ik erger mij ook aan het gemiddelde volk wat tegenwoordig BF speelt, op de chat . Had het gevoel dat dit bij BF3 toch stuk minder was. Maar goed, kijk laatste 10 pagina's terug en je ziet bijna het zelfde terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Practics schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 02:14:
[...]

Ik erger mij ook aan het gemiddelde volk wat tegenwoordig BF speelt, op de chat . Had het gevoel dat dit bij BF3 toch stuk minder was. Maar goed, kijk laatste 10 pagina's terug en je ziet bijna het zelfde terug :+
dat is dan ook het eerste wat ik uitschakel...de ingame chat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:27:
[...]

Ach geloof mij, een sniper kan doen wat die wil, de waardering komt pas wanneer zij deze kit niet meer gebruiken. Hoe ze dan verder spelen boeit niemand meer. Ik bedoel ik heb niemand horen klagen over 14 mortars in rush die wel heel mooi het bos hebben gekapt bij zavod maar hun temagenoten kunnen de tweede mcom niet meer armen omdat het hele verdedigende team binnen zit bij de mcom. Dice zou voor de gein de mortar moet onder brengen bij de recon.. Dan zijn de rapen gaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:52:
[...]

Was een vrij statisch potje. Wij hadden onze kant in handen, zij hadden hun kant. Constant gevechten om C en D waarbij wij helaas het verdedigende team waren en echt stand moesten houden tegen een overmacht.
DanielWW2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:21:
He, ik was commander he. O-)
Had misschien toch moeten joinen als normale speler voor de versterking. Wel steeds je squad gepromoot. Ze waren ook de enige die wat deden. 8)7
Ja dat was wel chill, commander kan toch flink schelen.
Practics schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 02:14:
Heb dan ook het gevoel dat meeste medics het ook niet eens in hun loadout hebben zitten. :)
Heb standaard de shockpaddles bij me aangezien ik soms complete squads kan reviven. Dat maakt toch zeker een groot verschil. Maar het ligt natuurlijk ook aan het niveau van de speler, een goede speler heeft er meer aan omdat hij daadwerkelijk een gebied veilig kan stellen voor hij revived. Een slechtere speler zal vaak al dood zijn voor hij de kans krijgt te reviven.
Msi92 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:52:
[...]

Ik heb een vraagje aan jou he :p hoe kijk jij nu tegen BF4 aan? want ik weet dat je het in het begin echt kut vind/vond
Met echt gemixte gevoelens. Een aantal zaken zijn aardig verbeterd maar de algehele gunplay uit BF3 vond ik wel vele malen beter, meer tijd om te reageren en om skills de winnaar te laten bepalen. De netcode is bagger en het damage model voelt raar aan.

BF4 heeft ook flink wat rare issues zoals boten die opeens zwaar OP zijn. Eerste wat ik doe in de boot is 200 meter naar voren varen en dan de vijandige boot met TV guided slopen. Vervolgens heb je vrij spel tegen armor en infantry. Paracel Storm wordt gedomineerd door de boten en het team met de beste bootspelers wint vaak.

Air vind ik wel weer aardig gebalanceerd zolang ze niet gerepaired worden. Een enkele engineer kan een heli te lang in leven houden. De heli kan gewoon boven een combat zone blijven vliegen en inslag na inslag overleven, dat hoort niet zo te kunnen. Die repair rate mag wel wat lager.
Laatst in de lucht een heli battle van een paar minuten gezien, beiden konden geen damage doen tegen elkaar omdat ze constant gerepaired werden.
De AA met die auto guiding raketten mag wel blijven, goede counter tegen air waardoor er in dergelijke mappen nog amper air domination is.
Jetrape heb ik nog niet echt meegemaakt en daar ben ik zeer blij mee. Een jet maakt ook een stuk minder kans tegen de AA omdat flares een stuk langer moeten reloaden.

De mappen steken redelijk in elkaar. Mis wel wat stedelijke mappen zoals Seine Crossing, nu zijn het vrijwel allemaal grote buiten mappen met hier en daar wat bebouwing. Zeker in Rush, wat toch mijn favo gamemode is, zijn stedelijke mappen een stuk leuker dan grotere open mappen.
TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:41:
blijft maar doorgaan dat gedoe over de sniper alleen omdat er bepaalde spelers die alleen maar assault kunnen spelen hun class tot de uberclass verheffen. Zijn ze doodziek als ze een keer vanaf 10 meter worden omgelegd, dan zijn het lucky schot enz. Heb je hun gezeik over de netcode achter de rug nu dit weer.
Doodziek? Neuh. Het is alleen krom dat een sniper op die afstand een one shot kill krijgt terwijl zijn wapens juist voor long range bedoelt zijn en op short range geen kans zou mogen maken. DICE heeft het toegevoegd om snipers nog een kans te geven als een assault tegenover ze staat en ik vind dat onterecht. Ze hebben gefaald als een assault zo voor hun neus staat en dan horen ze dood te zijn.
Het enige wat ze kunnen is met hun m16a3 en nu de ace 23 lopen huppelen. Natuurlijk hebben ze de sniper geprobeerd maar dat lukt ze voor geen meter omdat ze vastgeroest zitten in hun speelstijl en het in hun broekje doen dat de k/d zakt. Dan ga je lekker de sniper afzeiken want je wilt niet door de mand vallen als eenzijdig knulletje. ;w

oh voordat; speel alle classen
_O- _O- _O-
fynrd1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 03:06:
[...]

Ach geloof mij, een sniper kan doen wat die wil, de waardering komt pas wanneer zij deze kit niet meer gebruiken. Hoe ze dan verder spelen boeit niemand meer. Ik bedoel ik heb niemand horen klagen over 14 mortars in rush die wel heel mooi het bos hebben gekapt bij zavod maar hun temagenoten kunnen de tweede mcom niet meer armen omdat het hele verdedigende team binnen zit bij de mcom. Dice zou voor de gein de mortar moet onder brengen bij de recon.. Dan zijn de rapen gaar O-)
In BF3 is meer dan genoeg geklaagd over de mortar (geheel terecht ook). Ik heb het in BF4 nog niet direct meegemaakt eigenlijk. Amper mortars gezien. Wellicht moeten velen die nog unlocken waarna het campen kan beginnen. Jammer dat mensen op dergelijke wijze willen spelen, valt in dezelfde categorie als roofcampers.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2013 08:41 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:39:
In BF3 is meer dan genoeg geklaagd over de mortar (geheel terecht ook).
Nog niet over snipers blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Het is wel jammer dat de sniper zo negatief belicht / ervaren wordt. Ik speel er zelf af en toe mee als ik met mn game buddies rond ren. Ik ben er niet goed in, maar je kan enorm nuttig zijn. Ik verplaats me voorzichtig en het liefst een beetje buitenom.. en zodra ik iemand ga painten geef ik een gil en in een mum van tijd ligt er weer een tank of boot op de bodem van de zee. Maar ook de zenuwen van een beetje piloot zodra zijn lock alarm begint te loeien omdat ik hem steeds zit te painten zal invloed hebben op zijn gedrag. Met C4 kan je ook erg creatief zijn door in een chopper te spanen en te springen vlak bij een tank. Helaas ben je wel afhankelijk van anderen. Want je kan nog zo goed met een team gedachte spelen, als de engineers niet hun raketten weg schieten, sta je het toch voor jan joker te doen. Met andere woorden, je hebt elkaar nodig.. maar lonewolf spelen doen alle classes veel te veel. Misschien dat Dice iets met het punten systeem moet doen in de toekomst. Zodra je x meter van je teamgenoten uit de buurt ben, levert een kill maar 50xp op ipv 100.. en als iemand een tegenstanderd neerlegt met ammo die jij hebt geleverd, dat je ook iets krijg, of een vette paint / rocket kill moet voor elkaar het 2 dubbele binnenhalen.. teamplay moet beloond worden, en lone wolfen niet. Je kan het nog steeds doen, je wordt er niet in belemmerd.. maar het levert minder op

[ Voor 8% gewijzigd door RoyK op 12-11-2013 09:03 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

[...]

In BF3 is meer dan genoeg geklaagd over de mortar (geheel terecht ook). Ik heb het in BF4 nog niet direct meegemaakt eigenlijk. Amper mortars gezien. Wellicht moeten velen die nog unlocken waarna het campen kan beginnen. Jammer dat mensen op dergelijke wijze willen spelen, valt in dezelfde categorie als roofcampers.
Het probleem met mortars in BF4 is dat je er niet langer naast hoeft te staan. Ik zag in Opp. Locker een mortar actief vuren bij C terwijl we al A t.m. D hadden. Iedereen die er ook gewoon voorbij aan loopt.
Mortar was soms k*t in BF3 maar wat geloofwaardiger dan een mortar die uit zich zelf schiet.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

D0gtag schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:03:
[...]

Het probleem met mortars in BF4 is dat je er niet langer naast hoeft te staan. Ik zag in Opp. Locker een mortar actief vuren bij C terwijl we al A t.m. D hadden. Iedereen die er ook gewoon voorbij aan loopt.
Mortar was soms k*t in BF3 maar wat geloofwaardiger dan een mortar die uit zich zelf schiet.
De support kan deze op afstand besturen. Hij kan ergens lekker veilig gaan liggen.. en knallen maar. In BF3 kon je de tegenstander met mortar 1 op 1 direct omleggen met je eigen mortar

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:00:
Misschien dat Dice iets met het punten systeem moet doen in de toekomst. Zodra je x meter van je teamgenoten uit de buurt ben, levert een kill maar 50xp op ipv 100.. en als iemand een tegenstanderd neerlegt met ammo die jij hebt geleverd, dat je ook iets krijg, of een vette paint / rocket kill moet voor elkaar het 2 dubbele binnenhalen.. teamplay moet beloond worden, en lone wolfen niet. Je kan het nog steeds doen, je wordt er niet in belemmerd.. maar het levert minder op
Als ik zie hoe makkelijk het is om teamplay punten binnen te harken verbaas ik me eigenlijk dat mensen het nog zo weinig doen. Potjes gehad waarbij ik 20-30 ribbons kreeg van 200 punten per stuk puur door het reviven en het neergooien van medipacks. Dat is 4000+ punten extra puur door het vaak uitvoeren van teamplay acties waar ik eveneens nog ingame punten voor kreeg ook.
Een vlag cappen levert standaard al punten op ook al cap je hem niet helemaal of mislukt de cap. Zelfde geld voor het armen van de MCOM, je krijgt al punten puur voor het aanraken van de MCOM zonder dat de arm lukt.
Assists op kills leveren ook flink punten op waardoor het loont om als squad op te trekken. Assists op voertuigen kunnen ook massive punten opleveren. Ammo geven levert je 10-30 punten op per eenheid ammo die een persoon pakt, dat tikt ook flink aan.

Teamplay levert, op het reviven na, naar mijn mening al genoeg punten op. Het is echt een mentaliteitskwestie gecombineerd met het feit dat het gros van de spelers gewoon niet goed genoeg zijn om door te hebben hoe je goed moet spelen. Ik zie weinig nut in meer punten krijgen puur voor het feit dat je bij je team in de buurt bent. Sterker nog, het gros van de potjes worden verloren omdat spelers te vaak bij elkaar in de buurt blijven hangen ipv de vlaggen in de hoeken te cappen of de vijand te flanken met een of twee personen.
RoyK schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:04:

De support kan deze op afstand besturen. Hij kan ergens lekker veilig gaan liggen.. en knallen maar. In BF3 kon je de tegenstander met mortar 1 op 1 direct omleggen met je eigen mortar
Dat is opzich niet zo'n issue in mijn ogen. Het probleem in BF3 was dat een mortar gewoon geen effectief wapen was. Als jouw team meer mortar spelers had dan was de kans juist groter dat je zou verliezen. Mortars waren niet nuttig omdat ze amper damage deden (na de eerste nerf), niet nauwkeurig waren en gewoon geen echte impact hadden. Enkel op een paar selectieve Rush mappen (Seine Crossing eerste MCOM, Metro eerste MCOM's) waren ze enigszins nuttig.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

RoyK schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:04:
[...]

Inderdaad een soort van checks and balances principe, dat een andere klasse je kon counteren of je eigen klasse. Maar dit is gewoon bizar slecht. Krijg je allemaal van die mortar campers, die gaan mortaren omdat ze niet voorbij een bottleneck komen b.v. of gewoon lekker op een grote map gaan wachten tot er iemand langskomt.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:14:
[...]

Inderdaad een soort van checks and balances principe, dat een andere klasse je kon counteren of je eigen klasse. Maar dit is gewoon bizar slecht. Krijg je allemaal van die mortar campers, die gaan mortaren omdat ze niet voorbij een bottleneck komen b.v. of gewoon lekker op een grote map gaan wachten tot er iemand langskomt.
En het probleem is dan niet die af en toe langsvliegende mortar maar de permanente handicap voor een team als ze zo'n mortar noob bij zich hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik had niet heel veel tijd gister, maar heb wel mijn sights set op de tact45. Oplossing: join een pistol only server. Ik vond er 1 genaamd: Gerards Hardcore Ballenbak, gezien de epische naam die maar gejoined. En heerlijk veel pistol kills gemaakt. Ik ben bang dat ik veel tijd ga spenderen op die server, snelle gameplay, lekker met pistols aan de gang. Inmiddels alle standaard attachements unlocked van de M9. Misschien maar ff overstappen op een ander wapen ^^. Op naar de tact.45!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Je hebt je sight set zeg je op de tact45 en daarna op naar de tact45? Heb je hem nou wel al of niet haha ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Donnie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:40:
Je hebt je sight set zeg je op de tact45 en daarna op naar de tact45? Heb je hem nou wel al of niet haha ;)
i have my sights set on X <--- uitdrukking dat je iets graag wil.... niet alles te letterlijk nemen.

Dus nee, ik heb em nog niet.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Donnie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:40:
Je kan ook atachments hebben voor een wapen wat je niet hebt! heb atachments voor wapens die ik niet heb dmv. battlepacks.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klootzakken aan de top van €A zouden iedere morgen verplicht naar deze rant moeten kijken tot alle shit is opgelost. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:55:
De klootzakken aan de top van €A zouden iedere morgen verplicht naar deze rant moeten kijken tot alle shit is opgelost. :(

[video]
EA zou naar het filmpje moeten kijken en dan zorgen dat de fixes die er in voorkomen niet nodig zijn. Als wij het kunnen fixen kunnen zij het fixen...

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:55:

[video]
Hoe denk je dat ze WEER aan deze naam komen...

"The publisher beat Bank of America with 78% of the vote to claim the title, which Consumerist refers to as the Golden Poo."

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 09:43

superwashandje

grofheid alom

leuk feitje: het stukje metal aan het einde van die video is nederlands! :)F

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:11:

"The publisher beat Bank of America with 78% of the vote to claim the title, which Consumerist refers to as the Golden Poo."
Zolang het bij klagen op internet blijft doet EA niks. Stemmen doe je met je portemonnee. Het product kopen en daarna op internet klagen zorgt er niet voor dat EA gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:18:
[...]

Zolang het bij klagen op internet blijft doet EA niks. Stemmen doe je met je portemonnee. Het product kopen en daarna op internet klagen zorgt er niet voor dat EA gaat veranderen.
Ik heb geen last van crashes, hooguit wat netcode problemen, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Ken alleen genoeg mensen die wel crashes e.d. hebben. Mijn broertjes PC sloot zelfs een keer compleet af door BF4. Je weet toch dat het niet gaat gebeuren dat het overgrote deel van de kopers hun portemonnee dichthoudt als er een toffe game uitkomt. EA heeft al aangegeven te veranderen, maar dat zal niet de eerste keer zijn dat ze dat zeggen...

[ Voor 8% gewijzigd door MisterChaoSs op 12-11-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:18:
[...]

Daarom komen BF4 en CoD Ghosts er, voorlopig tenminste, bij mij niet in. Ondermaatse (PC) releases. :(

Je mag met kritiek leveren nog wel hopen op een patch hier en daar.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 10-10 10:57
Gaat het nu nog steeds om snipers/recon spelers? 8)7
Nou, ik ben van plan om als eerste recon flink te gaan spelen. Ik heb gister avond eens serieus wat potjes kunnen spelen. Als eerste de carabines unlocked via mijn engineer, dat speelt toch een stuk fijner dan die bolt action snipers. Hierna ben ik direct over gestapt op de recon class. Deze beviel prima alleen werd er weinig gebruik gemaakt van targets welke ik gelockt had met de laser designator (PLD). Dan is het wel fijn om met wat mensen samen te spelen en tegelijkertijd in TS o.i.d. te hangen. Mocht iemand zo nu en dan een potje willen spelen dan hoor ik het wel.

In de eerste instantie heb ik veel TDM gespeeld om er weer even in te komen. Gedurende deze potjes heb ik totaal geen last gehad van crashes. Later op de avond ben ik conquest gaan spelen alleen toen kreeg ik toch wat crashes. Vooral siege of shanghai was een feest. Maar toen hadden er meer mensen last van, toen ik terug kwam waren er nog maar 5-6 spelers per team.Voor de rest vermaak ik me tot nu toe prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Gundogan schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:32:
[...]

Daarom komen BF4 en CoD Ghosts er, voorlopig tenminste, bij mij niet in. Ondermaatse (PC) releases. :(

Je mag met kritiek leveren nog wel hopen op een patch hier en daar.
Patches komen er zeker wel, dat zie je bij elke Battlefield, daar is Dice wel redelijk sterk in. Communicatie naar de community moet alleen even wat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Bleh ik vind die commander mode maar niks eigenlijk; het is net als CoD waarbij continu een UAV boven je hoofd zweeft. Het enemy team weet ten alle tijden precies waar iedereen is; weg is de taktiek van een beetje sneaky flanken, weg is het nut van silencers en knives. Ik zou met alle plezier hardcore spelen zonder het spotten, ware het niet dat er gewoon totaal géén servers zijn die ook maar iets anders runnen dan conquest.
Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vraag je commander eens om een EMP drone, volgens mij blokkeren die ook het spotten door UAV drones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
@Conquest large spelers: Wat zijn de bevindingen tot nu toe? Ik heb nog geen BF4 aangeschaft eigenlijk voornamelijk omdat de beta me niet echt overtuigd heeft.(Tanks die erg raar aanvoelen, heli's die elkaar eigenlijk amper neer kunnen halen). Als ik dan de afgelopen paar pagina's hier doorlees wordt ik er niet vrolijker van. Zijn voertuigen nog de moeite waard in BF4 want ik krijg het idee dat het enkel nog assault rambo's en bushwoookies zijn die je op de battlefield tegenkomt ? Conquest large @ caspian/firestorm/wake/bandar dessert dat soort gameplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EMP UAV is a commander resource used to jam enemy communications, first seen in the "Battlefield 4: Official Commander Mode Trailer".
When deployed, it prevents allies in the area from being marked by enemy spotting, even if detector gadgets or a Scan UAV are present.[1] The active zone is visible on at least one of the commander's tabletop view (unclear which commander may see it) as a static-filled circle. Its range is roughly the same as that of the Scan UAV. It is not expected to protect against heat seeking or laser designation. It also is able to elinimate enemy AC-130's.

Perfecte tool dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Tsu, zou je een tip kunnen geven om beter te leren vliegen met jets? Ik suck echt balzak met vliegtuigen, maar zodra ik in een pub in zo'n ding spring word ik meteen gelocked door de jets van het andere team, krijg amper kans om te proberen. - De Test range is ook wel aardig maar niet echt hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:11

Cinerama

There are my lovely boys!!!

@-hole eerste klass, jammer genoeg ook nog eens een sniper

[ Voor 17% gewijzigd door Cinerama op 12-11-2013 11:00 ]

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDeraGear schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:56:
Tsu, zou je een tip kunnen geven om beter te leren vliegen met jets? Ik suck echt balzak met vliegtuigen, maar zodra ik in een pub in zo'n ding spring word ik meteen gelocked door de jets van het andere team, krijg amper kans om te proberen. - De Test range is ook wel aardig maar niet echt hetzelfde.
Nee, daarvoor moet je iemand anders hebben ;) Ik vermijd jets want ik ben er niet echt goed in :'(
Cinerama schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:57:
@-hole eerste klass, doet alles fout wat een sniper fout kan doen

[video]
Ik vernietig wel eens allied ammo en medical boxes zodat ik m'n eigen kan plaatsen en de punten krijg O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

JDeraGear schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:56:
Bochten maken met 300 (weet niet miles per uur of kilometer per uur is) staat links in je cockpit view. Probeer veel rare bochten te maken als je een jet achter je hebt. Remmen, dan weer boosten dan weer omhoog draaien, naar beneden en vol in de ankers om vlak over de grond te gaan. Je achtervolger wil dan nog wel eens neerstorten of een andere bocht maken waardoor je makkelijker achter hem komt. De Air Radar is heel erg wennen als je in 3rd person vliegt though...

Zijn op YouTube al wat tutorials te vinden, kunnen wel handig zijn. Laat iig de Laser Guided Missles er op staan, daar heb je het meeste aan. Stealth Jets zijn amper de moeite om mee te spelen op het moment omdat ze zwaar underpowerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:45

Stewie!

Keen must die!

nibortreab schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:11:
[...]

Games maken mensen nogal emotioneel he. Gisteren op de BUG server gespeeld, dan lees je best veel over ziektes, moeders en geslachtsdelen in iemands gezicht. Ook van BUG leden zelf. Dat is toch niet nodig? Wij zijn beter dan dat toch?

EA heeft vele malen betere support dan diverse andere publishers, zijn ontzettend gemotiveerd om goede kwaliteit neer te zetten, zien het al als een paar spelers uit het spel verdwijnen. Wij hebben van dichtbij meegemaakt hoe andere publishers weken lang een onspeelbare multiplayer hadden (GTA?) of dat een game door een menselijke fout van vrijdagmiddag tot ergens op de maandagavond niet speelbaar was.

Het is vooral door het succes van de vele titels dat veel consumenten zich aangetrokken voelen en dus ook meer mensen emotioneel zijn bij de missers in de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:02:
EA heeft vele malen betere support dan diverse andere publishers, zijn ontzettend gemotiveerd om goede kwaliteit neer te zetten, zien het al als een paar spelers uit het spel verdwijnen. Wij hebben van dichtbij meegemaakt hoe andere publishers weken lang een onspeelbare multiplayer hadden (GTA?) of dat een game door een menselijke fout van vrijdagmiddag tot ergens op de maandagavond niet speelbaar was.

Het is vooral door het succes van de vele titels dat veel consumenten zich aangetrokken voelen en dus ook meer mensen emotioneel zijn bij de missers in de games.
Waarom worden zoveel bugs dan nooit opgelost of zelfs maar erkend, wordt er nooit duidelijk gecommuniceerd, wordt er nooit excuses gemaakt voor issues en wordt de gamer enkel behandeld als portemonnee die leeggezogen moet worden?

Ik voel me als gamer wel serieus genomen door EA, maar dan op de manier waardoor ik twee dagen niet kan zitten zonder m'n donut kussentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
ye-roon schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:28:
Ik had niet heel veel tijd gister, maar heb wel mijn sights set op de tact45. Oplossing: join een pistol only server. Ik vond er 1 genaamd: Gerards Hardcore Ballenbak, gezien de epische naam die maar gejoined. En heerlijk veel pistol kills gemaakt. Ik ben bang dat ik veel tijd ga spenderen op die server, snelle gameplay, lekker met pistols aan de gang. Inmiddels alle standaard attachements unlocked van de M9. Misschien maar ff overstappen op een ander wapen ^^. Op naar de tact.45!
Ook wat tijd doorgebracht op pistol only servers -niet zoveel op de ballenbak van gerard maar veelal usa- dit om eens vergelijk te maken tussen de pistols. Uitgangspunt was minimaal 240 kills zodoende heb je alle attachemenst vrij.

M9 betrouwbaar en veel door spelers gebruikt. Doet wat het moet doen.

M1911 voor dit pistool heb ik een zwak en speel er graag mee. Nadeel is snel een lege clip

Magnum 44 met dit wapen wil het niet echt lukken. Heel moeizaam om de 250 schoten te halen. In bf3 ruim 2000 kills en gisteren nog even bf3 gespeeld en daar gaat het als vanouds. Zit nog te wachten op de scoop en wellicht als het veteran battlepack ready is gaat het wat beter?

Compact 45 lekker snel en fel pistooltje, doet meer damage dan de andere geteste pistolen, de range is
minder. Heerlijk in close combat en veelal ben je je tegenstander de baas.

Als laatste de FN57 en die is momenteel favoriet. Heeft meer bullets in de clip wat ideaal is voor mulit kills. Wel er op letten niet direct door te laden na een kill ander zit je zo zonder.

Veelal gewoon keep korrel met suppressor voor weinig recoil of gewoon standaard. Zinvol vind ik tactical light . RDS op donkere mappen met laser is bruikbaar. Heavy barrel voor kills op afstand is een goede optie. De overigen accessoires gebruik ik zelden of nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Games maken mensen nogal emotioneel he. Gisteren op de BUG server gespeeld, dan lees je best veel over ziektes, moeders en geslachtsdelen in iemands gezicht. Ook van BUG leden zelf. Dat is toch niet nodig? Wij zijn beter dan dat toch?

Dat begrijp ik wel en ik heb persoonlijk ook niet veel negatieve ervaringen met EA. Ik had bijvoorbeeld per ongeluk de fysieke game gekocht ipv de digitale download. Die schijf zou pas 5-7 werkdagen na de release binnenkomen en dat wilde ik niet. Contact opgenomen met de Chatsupport (US) van EA en alles is geregeld. Heb de digitale versie gekocht en zei stortten het geld terug van de fysieke game. Kreeg deze echter tóch binnen. Weer chatsupport en ze hebben m'n digitale versie weggehaald en de fysieke game laten staan, perfect opgelost.

Het is voornamelijk dat EA DICE de tijd niet gunde, heb hier geen bron voor, maar ik vermoed het wel (hoor het van meerdere kanten). Voor CoD klaar en dan moet er misschien gehaast worden. Het uitmelken van de Sims is een classic voorbeeld, maar agh. Ik heb weinig negatieve ervaringen, maar snap de (emotionele) frustratie van mensen als de game het niet (goed) doet na een tijd wachten.

Overigens is de release van GTA 5 ook niet goed te praten, maar die hadden weer het nadeel dat ze hun verwachtte omzet van 1 miljard al in 3 dagen haalde ipv een maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:54:
EMP UAV is a commander resource used to jam enemy communications, first seen in the "Battlefield 4: Official Commander Mode Trailer".
When deployed, it prevents allies in the area from being marked by enemy spotting, even if detector gadgets or a Scan UAV are present.\[1] The active zone is visible on at least one of the commander's tabletop view (unclear which commander may see it) as a static-filled circle. Its range is roughly the same as that of the Scan UAV. It is not expected to protect against heat seeking or laser designation. It also is able to elinimate enemy AC-130's.

Perfecte tool dus :)
Het beste is die echter als er tomahawks gevuurd worden, die disabled die drone in de lucht zonder dat er schade ontstaat aan manspersonen op de plek des onheils :P Ik heb zo een andere commander echt hele rondje geen enkele kill gegunt door slim die drones in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het helpt nogal als er duidelijke communicatie vanuit EA/DICE plaats vind WAAROM het mis is gegaan, wat ze aan het doen zijn, hoe snel ze het willen oplossen etc. etc. Maar nee, niets van dat alles, wij moeten maar gewoon afwachten "want het is nou eenmaal altijd zo", het komt vast wel goed....

En ik snap ergens ook wel waarom je dat zegt, jij/jullie van i3D wuiven hier ook elke kritiek op jullie servers als onzin van de de hand, jullie servers lijken stelselmatig zwaarder belast te zijn dan een aantal andere, met name Duitse, providers. Welke ook stabieler zijn en over het algemeen minder last hebben van lag of overall veel betere hit-reg feedback hebben.

Wij hebben zelf een aantal i3D servers, we wonen er praktisch boven op en nog ervaren we dat de game beduidend minder lekker speelt op i3D servers dan op bijvoorbeeld 4netplayers.de.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 12-11-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:09:
[...]

Waarom worden zoveel bugs dan nooit opgelost of zelfs maar erkend, wordt er nooit duidelijk gecommuniceerd, wordt er nooit excuses gemaakt voor issues en wordt de gamer enkel behandeld als portemonnee die leeggezogen moet worden?

Ik voel me als gamer wel serieus genomen door EA, maar dan op de manier waardoor ik twee dagen niet kan zitten zonder m'n donut kussentje.
Chatsupport bij BF3 gaf je altijd 25% korting op een game uit de Origin store, vind ik best netjes. Ook al had je alleen maar een vraag, die korting kreeg ik altijd. In europa is de ondersteuning inderdaad een stuk minder, maar zoals ik net meldde, de chatsupport werkt fantastisch.

Het behandelen van de bugs duurt nu ook tamelijk lang, maar DICE is voornamelijk bezig met eerst de servers stabiel maken volgens mij. Een patch voor crashes e.d. wordt aan gewerkt, net zoals de netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:10:
[...]

Ook wat tijd doorgebracht op pistol only servers -niet zoveel op de ballenbak van gerard maar veelal usa- dit om eens vergelijk te maken tussen de pistols. Uitgangspunt was minimaal 240 kills zodoende heb je alle attachemenst vrij.

M9 betrouwbaar en veel door spelers gebruikt. Doet wat het moet doen.

M1911 voor dit pistool heb ik een zwak en speel er graag mee. Nadeel is snel een lege clip

Magnum 44 met dit wapen wil het niet echt lukken. Heel moeizaam om de 250 schoten te halen. In bf3 ruim 2000 kills en gisteren nog even bf3 gespeeld en daar gaat het als vanouds. Zit nog te wachten op de scoop en wellicht als het veteran battlepack ready is gaat het wat beter?

Compact 45 lekker snel en fel pistooltje, doet meer damage dan de andere geteste pistolen, de range is
minder. Heerlijk in close combat en veelal ben je je tegenstander de baas.

Als laatste de FN57 en die is momenteel favoriet. Heeft meer bullets in de clip wat ideaal is voor mulit kills. Wel er op letten niet direct door te laden na een kill ander zit je zo zonder.

Veelal gewoon keep korrel met suppressor voor weinig recoil of gewoon standaard. Zinvol vind ik tactical light . RDS op donkere mappen met laser is bruikbaar. Heavy barrel voor kills op afstand is een goede optie. De overigen accessoires gebruik ik zelden of nooit.
fn5-7 zal ook waarschijnlijk mijn favoriet worden, is echt een geweldig pistool, in het echt. Het lijkt me de meest multifunctionele pistol van het spel, alhoewel die compact .45 ook erg goed lijkt te zijn. Ik moet ze echter nog unlocken dus nog geen ervaring ingame ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Het valt me op dat de fire rate van de rex ook naar beneden is. normaal kon je gewoon alle kogels na elkaar schieten.. Nu zit er volgens mij bijna 1,5 tot 2 seconden tussen een schot.. Tijd om andere pistols vrij te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:14:
Chatsupport bij BF3 gaf je altijd 25% korting op een game uit de Origin store, vind ik best netjes. Ook al had je alleen maar een vraag, die korting kreeg ik altijd. In europa is de ondersteuning inderdaad een stuk minder, maar zoals ik net meldde, de chatsupport werkt fantastisch.

Het behandelen van de bugs duurt nu ook tamelijk lang, maar DICE is voornamelijk bezig met eerst de servers stabiel maken volgens mij. Een patch voor crashes e.d. wordt aan gewerkt, net zoals de netcode.
Chatsupport werkt vrij matig als je puur naar resultaat kijkt. Verschillende antwoorden afhankelijk van wie de vraag beantwoord, kan niet meer dan enkel een script afwerken en de standaard probleempjes oplossen. Het weggeven van kortingscodes is dus ook gewoon mensen paaien en gebonden houden aan Origin.

DICE werkt wellicht hard aan de problemen maar om eerlijk te zijn hadden deze problemen nooit voor mogen komen. Dit is een perfect voorbeeld van een publisher die CoD voor wilt zijn en geen extra maand uit trekt voor het testen van het spel. Wanneer DICE zelf een paar servers zou opzetten bij een externe hoster en daar een paar dagen op zou spelen zouden ze direct door hebben gehad dat servers altijd crashen. Dan hadden wij gewoon een soepele launch gehad.
En het meest idiote is dat we gewoon features missen uit BF3 en die er later ingepatched worden omdat het teveel tijd zou kosten een compleet pakket af te leveren.
Defqonwolf schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:21:
Het valt me op dat de fire rate van de rex ook naar beneden is. normaal kon je gewoon alle kogels na elkaar schieten.. Nu zit er volgens mij bijna 1,5 tot 2 seconden tussen een schot.. Tijd om andere pistols vrij te spelen..
De Rex heeft het probleem dat hij niet direct schiet na het indrukken van de muis, daar zit een delay tussen waardoor het wapen niet betrouwbaar is.

Nadeel van pistols apart moeten grinden is dat je haast wel op pistol only servers moet spelen om snel pistols in handen te krijgen. De requirements zijn idioot hoog vergeleken met requirements voor voertuigen en andere classes.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:21:
[...]

Chatsupport werkt vrij matig als je puur naar resultaat kijkt. Verschillende antwoorden afhankelijk van wie de vraag beantwoord, kan niet meer dan enkel een script afwerken en de standaard probleempjes oplossen. Het weggeven van kortingscodes is dus ook gewoon mensen paaien en gebonden houden aan Origin.

DICE werkt wellicht hard aan de problemen maar om eerlijk te zijn hadden deze problemen nooit voor mogen komen. Dit is een perfect voorbeeld van een publisher die CoD voor wilt zijn en geen extra maand uit trekt voor het testen van het spel. Wanneer DICE zelf een paar servers zou opzetten bij een externe hoster en daar een paar dagen op zou spelen zouden ze direct door hebben gehad dat servers altijd crashen. Dan hadden wij gewoon een soepele launch gehad.
En het meest idiote is dat we gewoon features missen uit BF3 en die er later ingepatched worden omdat het teveel tijd zou kosten een compleet pakket af te leveren.
De chatsupport die bij BF3 op Battlelog te vinden was vond ik ook wat minder werken. Natuurlijk paaien ze je met die 25% maar om te zeggen dat ze niets doen om je tegemoet te komen vind ik niet kloppen.

Zoals ik ook net zei; EA gunt DICE de tijd steeds niet lijkt het. Ze moeten en zullen Activision verslaan en daardoor laten ze enkele belangrijke steken vallen. DICE is een goede developer, maar ik denk dat ze onder teveel druk stonden. Als ze inderdaad zelf de game een tijd spelen en een lijst samenstellen van de klachten die op de forums geplaatst worden (wellicht dat support van EA dit op zich kan nemen als DICE daar niet genoeg en gespecialiseerd personeel voor heeft) dan kunnen ze met de eerste Patch hopelijk zo veel mogelijk problemen oplossen.

Het is wachten (helaas voor de mensen die er veel last van hebben) op de eerste patch en hopen dat die hun problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Kan iemand mij vertellen wat precies het nut is van de verschillende barrels? Ik ben nogal noob, maar ik heb het gevoel dat ik beter ben met de standaard barrel op de ak-12 of de m416 dan met een andere. Bij alle barrels gaat de stability omlaag, maar een andere stat gaat omhoog. Is stability niet juist een stat die je wil hebben of speel ik dan volledig verkeerd met assault rifles?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jay-P schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:54:
@Conquest large spelers: Wat zijn de bevindingen tot nu toe? Ik heb nog geen BF4 aangeschaft eigenlijk voornamelijk omdat de beta me niet echt overtuigd heeft.(Tanks die erg raar aanvoelen, heli's die elkaar eigenlijk amper neer kunnen halen). Als ik dan de afgelopen paar pagina's hier doorlees wordt ik er niet vrolijker van. Zijn voertuigen nog de moeite waard in BF4 want ik krijg het idee dat het enkel nog assault rambo's en bushwoookies zijn die je op de battlefield tegenkomt ? Conquest large @ caspian/firestorm/wake/bandar dessert dat soort gameplay ?
Bf3 was echt veel beter met voertuigen. Hier ga je geen coole tank battles vinden op mooie open mappen (oman, caspian, fire, heel AK ect) ook coole stad maps met tank pressence ga je hier niet vinden (karkand, shaqi).

Eigenlijk is deze game op dat niveau echt total ruk geworden. Maar dat was bf3 vanilla eigenlijk ook, op een paar maps na, en dan de hele algemene werking van voertuigen.

De voertuigen zelf voelen vreemd aan omdat je ze niet gewent bent, maar er zit echt heel veel onzin die zeker de skill eruit haalt. Voor lekker met voertuigen spelen zou ik Bf4 zeker niet kopen tenzij je zin hebt om te varen (ff serieus waarom zijn er boten in elk bf level??) maar dat is zoals het klinkt, boring. Chopper zijn erg leuk om sommige maps, beter nog allang niet meer zoveel fun als pilot gehad met choppers.

Atack chopper is goed te doen op sommige maps met veel dekking, op andere maps kan je hem beter niet aanraken.

Scout chopper is erg leuk tot echt mega vet op Flood zone en Zavod.

Jets weet ik niet

Maar voor air (en ook grond) kan je ervanuit gaan dat je veel zit te ragen. Zou lekker wachten tot de eerste DLC en patch uitkomt om te kijken welke richting ze ermee willen gaan, want de huidige richting is voor voertuig hoeren niet goed.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hier ben ik het wel mee eens maar wat kun je er aan doen ?
Ja zo'n chat filter maar das ook niets.
Maar als ik leden zie schelden zeg ik daar meestal wel wat van op TS bijv.
Maar het is overal zo tegenwoordig dat er met de meest vreemde ziektes , raarste beroepen of etnische achtergronden word gescholden.
Als het op het schoolplein ,voetbalveld of op de tv gebeurd is het logisch dat het ook in games gebeurd.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:26
Zijn er ook hardcore BuG servers? Kan niet vinden namelijk

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:27:
Kan iemand mij vertellen wat precies het nut is van de verschillende barrels? Ik ben nogal noob, maar ik heb het gevoel dat ik beter ben met de standaard barrel op de ak-12 of de m416 dan met een andere. Bij alle barrels gaat de stability omlaag, maar een andere stat gaat omhoog. Is stability niet juist een stat die je wil hebben of speel ik dan volledig verkeerd met assault rifles?
Stability bepaalt recoil en accuracy bepaalt de spread van de kogels. Beiden wil je zo hoog mogelijk hebben.
Bij sommige wapens kan een heavy barrel handig zijn omdat je dan stability inruilt voor accuracy. Dus een wapen met een standaard hoge stability maar een lage accuracy kan baat hebben bij een heavy barrel en daardoor wat meer in balans komen. Er zijn echter maar een handjevol wapens waar dit voor geld.

Zie hier bijvoorbeeld de AEK: http://symthic.com/bf4-weapon-info?w=AEK-971
Je ziet in de bullet impact plaatjes dat de spread met heavy barrel lager is (impact van kogels ligt dichter bij elkaar) maar de recoil zorgt er voor dat de tweede, derde en vierde kogels een stuk hoger terecht komen door de extra recoil.

Zelf kies ik vrijwel altijd voor de stock barrel en een angled grip. Dat is in mijn ogen de beste combo om een nauwkeurige assault rifle te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:27:
je hebt 4 verschillende dingen die ze kunnen beinvloeden.
Stability is vooral langere afstand, dus minder side to side recoil of horizontal recoil, de compensator.
recoil meestal lagere vertical recoil, de muzle brake.
accuracy de HB die levert accurate schoten op met hogere vertical recoil.
silencer spreekt voor zich, levert lagere muzzle velocity op, dus langzamere kogels en snellere drop dus zakken je kogels sneller over afstand.
flash hider zorgt alleen voor geen muzzle flash.

vuistregel is de zwakke punten aanpakken van bepaalde wapens, dus zoals hierboven ook al staat, iets zoals aek heeft veel aan verlaging van vertical recoil en side to side recoil, maar een SAR 21 bijvoorbeeld de HB en muzzle brake.

http://symthic.com/bf4-stats geeft je info over wat verbeterd per onderdeel.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-11-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rooke schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:53:
Zijn er ook hardcore BuG servers? Kan niet vinden namelijk
Nee , omdat in onze community HC niet zo populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
unfor schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:30:
[...]

Ja, een tank raak je recht van achteren, dan is het een 2 hit kill.

Hier wat uitleg:

[video]
Thanks inderdaad ik vergeet het altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:26
beuker19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:58:
[...]

Nee , omdat in onze community HC niet zo populair is.
Balen, ik speel alleen maar hardcore.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:51:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens maar wat kun je er aan doen ?
Waarschuwen, kicken, bannen. Je zit niet op een schoolplein vol schreeuwende tieners meer, is dan de gedachte. Als ouders en school het opvoeden niet voor hun rekening nemen wil dat niet zeggen dat je het dan maar in je eigen servers moet laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:06:
[...]

Waarschuwen, kicken, bannen. Je zit niet op een schoolplein vol schreeuwende tieners meer, is dan de gedachte. Als ouders en school het opvoeden niet voor hun rekening nemen wil dat niet zeggen dat je het dan maar in je eigen servers moet laten gaan.
idd onze server mag je vrij veel, ook qua taal mits dat niet op een persoon gericht is, of algemeen rascistisch etc. bewust exploiten van bugs en baserape ben ik ook vrij snel klaar mee, een waarschuwing, daarna kick. Gaan ze lopen miepen dan een temp ban. Ik voed ze niet op maar hoef het ook niet aan te horen, als mute kan is dat ook een heel handige optie :)

willen ze weer voice of unbanned worden, hebben we een website voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
Weet iemand waar je bullit snelheid kan zien van de snipers? ik zie het nergens staan namelijk en iedereen heeft het erover :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Symthic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:14:
[...]

idd onze server mag je vrij veel, ook qua taal mits dat niet op een persoon gericht is, of algemeen rascistisch etc. bewust exploiten van bugs en baserape ben ik ook vrij snel klaar mee, een waarschuwing, daarna kick. Gaan ze lopen miepen dan een temp ban. Ik voed ze niet op maar hoef het ook niet aan te horen, als mute kan is dat ook een heel handige optie :)

willen ze weer voice of unbanned worden, hebben we een website voor.
precies kijk als je te ver (Rasitisch of op de man ) gaat is het inderdaad een waarschuwing/kick/ban.
Maar als server admin heb ik ook geen zin om schoolmeester te zijn en steeds maar met je vingertje wijzen.
En iedereen als maar waarschuwen als er een keer weer gescholden word want ben tenslotte zelf ook aan het gamen.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:06:
[...]

Nee je zit in een game met schreeuwende tieners :+
Als je als server admin ook nog de spelers op je server moet gaan opvoeden in het einde wel helemaal zoek.
Kijk heel veel mensen schreeuwen/schelden wel is in de chat maar om overal maar op te reageren is ook wel zielig en op zo'n server speel ik ook niet graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
nibortreab schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:14:
[...]

omdat ze ook 25% duurder zijn, Premium bij een ander kost 40 euro en bij origin 50, en die andere vendor moet ook verdienen dus 25% overpriced zijn ze altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04-10 15:32

[...]

Heb standaard de shockpaddles bij me aangezien ik soms complete squads kan reviven. Dat maakt toch zeker een groot verschil. Maar het ligt natuurlijk ook aan het niveau van de speler, een goede speler heeft er meer aan omdat hij daadwerkelijk een gebied veilig kan stellen voor hij revived. Een slechtere speler zal vaak al dood zijn voor hij de kans krijgt te reviven.
Ik heb je stats gezien en ik ga echt niet zeggen dat je een slechte speler bent. Maar je bent ook geen rambo zoals je nu hier wilt voordoen. Vaak als er een squad team neer gaat word je van zowel voor als achter aangevallen.. Daar valt gewoon bar weinig aan te doen in je 1tje. Daarbij win je wel eens van meerdere mensen, maar lang niet altijd, zoals ik al zei je bent geen rambo.

Maar goed ik heb er nu meer dan 60 uur op zitten, en de situatie waarin het echt nuttig was valt op 1 hand te tellen. Je hebt er vaker meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:11
beuker19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:51:
[...]

precies kijk als je te ver (Rasitisch of op de man ) gaat is het inderdaad een waarschuwing/kick/ban.
Maar als server admin heb ik ook geen zin om schoolmeester te zijn en steeds maar met je vingertje wijzen.
En iedereen als maar waarschuwen als er een keer weer gescholden word want ben tenslotte zelf ook aan het gamen.

[...]

Als je als server admin ook nog de spelers op je server moet gaan opvoeden in het einde wel helemaal zoek.
Kijk heel veel mensen schreeuwen/schelden wel is in de chat maar om overal maar op te reageren is ook wel zielig en op zo'n server speel ik ook niet graag.
Wat mij verbaasd is dat die chat ook daadwerkelijk gelezen wordt :+

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
Practics schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:54:
[...]

Ik heb je stats gezien en ik ga echt niet zeggen dat je een slechte speler bent. Maar je bent ook geen rambo zoals je nu hier wilt voordoen. Vaak als er een squad team neer gaat word je van zowel voor als achter aangevallen.. Daar valt gewoon bar weinig aan te doen in je 1tje. Daarbij win je wel eens van meerdere mensen, maar lang niet altijd, zoals ik al zei je bent geen rambo.

Maar goed ik heb er nu meer dan 60 uur op zitten, en de situatie waarin het echt nuttig was valt op 1 hand te tellen. Je hebt er vaker meer last van.
Rush, domination, obliteration, daar gebeurt het constant.

Ik revive echt als een malloot, standaard enemie neerknallen> reviven > liggen > med-packs gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

DragonChaser schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:53:
[...]

omdat ze ook 25% duurder zijn, Premium bij een ander kost 40 euro en bij origin 50, en die andere vendor moet ook verdienen dus 25% overpriced zijn ze altijd wel.
Ging me even om het principe ;), maar snap je punt. Origin is met hun games vrijwel altijd duurder dan andere retailers. Zoals je op Steam voor nieuwe games ook altijd de hoofdprijs betaald. Daarnaast heeft Steam wel de bekende Steam Sales en is Origin gedoemd te mislukken, gelukkig want ik vind Origin maar intens klote om het zo maar even te verwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yrew schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:55:
[...]

Wat mij verbaasd is dat die chat ook daadwerkelijk gelezen wordt :+
als er in een spel gescholden wordt met vanalles en nog wat of mensen reageren op bv. f*cking lag, dit en dat, is dat geen probleem voor mij. Als je mensen een keer voor vuile camper ofzo uitmaakt, waarschuwing. tweede keer finale waarschuwing, daarna kick. soms gelijk als het echt erg is.

Via de chat kan je toch best veel doen, ik meld vaak als een groep gaat backragen dat ze achter ons zitten. Helpt vaak wel zodat mensen die er wel naar kijken omdraaien en niet het hele team gewiped word. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:54:

Ik wil me zo niet voor doen, dat is jouw interpretatie. Ik kom vaak genoeg in de situatie dat ik tezamen met wat teamgenoten in een vuurgevecht terecht kom. Dan komt het vaak genoeg voor dat ik levend over blijf, de laatste vijand af kan schieten en mijn medespelers kan reviven. Een minder goede speler zou (wellicht zelfs als eerste) neergegaan zijn en dan hebben shockpaddles inderdaad geen nut.
Skills hebben om dergelijke ontmoetingen te overleven betekent dat je vaker shockpaddles zal gebruiken om de anderen te reviven.
nibortreab schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:56:
Ging me even om het principe ;), maar snap je punt. Origin is met hun games vrijwel altijd duurder dan andere retailers. Zoals je op Steam voor nieuwe games ook altijd de hoofdprijs betaald. Daarnaast heeft Steam wel de bekende Steam Sales en is Origin gedoemd te mislukken, gelukkig want ik vind Origin maar intens klote om het zo maar even te verwoorden
Dergelijke statements maken zonder onderbouwing komt niet echt slim over. Origin is absoluut niet gedoemd om te mislukken aangezien het een product is van een van de grootste game uitgevers en die spellen tegenwoordig nog enkel voor Origin uitkomen.
Origin is een prima product qua stabiliteit en downloadsnelheid en dat zijn de twee voornaamste eisen aan een dergelijk platform.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:00:
[...]

Dergelijke statements maken zonder onderbouwing komt niet echt slim over. Origin is absoluut niet gedoemd om te mislukken aangezien het een product is van een van de grootste game uitgevers en die spellen tegenwoordig nog enkel voor Origin uitkomen.
Origin is een prima product qua stabiliteit en downloadsnelheid en dat zijn de twee voornaamste eisen aan een dergelijk platform.
Euhh, goede downloadsnelheid? Ik haal bij Origin een lagere snelheid dan bij Steam en nieuwsgroepen. Scheelt vaak meer dan 1-2 Mbps. Het enige waar mensen Origin voor gebruiken is het starten van een game. Het is inderdaad redelijk stabiel, maar meer ook niet.

Steam heeft meer mogelijkheden, sneller, beter, duidelijker, groter assortiment en met de uitbreiding naar SteamOS pakken ze nog een grote markt bij. Ik heb niets met Origin, naast het opstarten van mijn games en dat geldt voor vrijwel iedereen die ik ken en het gebruikt. Het opzetten van een vergelijkbare dienst zoals Steam is dus wel degelijk aan het mislukken.

Het probleem met Origin is, er komen alleen EA games op. Ook al zijn dat er aardig wat, kwa downloadplatform zal het kleiner blijven dan Steam. EA "dwingt" mensen om een nieuw downloadplatform te gebruiken voor hun games.
Is een beetje hetzelfde als het verplichten om een Google+ account te koppelen bij YouTube, wil je reactie's posten e.d. dan moet je verplicht een andere service van gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door MisterChaoSs op 12-11-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 19:14
nibortreab schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:33:
[...]

Euhh, goede downloadsnelheid? Ik haal bij Origin een lagere snelheid dan bij Steam en nieuwsgroepen. Scheelt vaak meer dan 1-2 Mbps. Het enige waar mensen Origin voor gebruiken is het starten van een game. Het is inderdaad redelijk stabiel, maar meer ook niet.
Lagere snelheden?
Haal rustig de 15MB per sec.
Steam stopt bij de 10MB per sec

Tot op heden nog nooit problemen gehad met downloaden of de download snelheid via origen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

gasemans schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:36:
[...]

Lagere snelheden?

Tot op heden nog nooit problemen gehad met downloaden of de download snelheid via origen
Bij mij dus andersom, maar zal misschien dus aan de persoonlijke ervaring liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]
Zodra het je regulars gaat ergeren, of jezelf, is het wat mij betreft tijd om te reageren. Natuurlijk hoef je niet op alle slakken zout te leggen, maar op het moment dat er weer eens (en het zal eens géén Nederlander zijn...) een ander voor knakker dit tiefjes dat uit gaat zitten schelden gaat het me irriteren en dan is het klik weg met hem. Na een paar weken heb je een groepje regular spelers opgebouwd die neigen naar volwassen gedrag.
Dat gaat vrij snel over >:)
Al te actief gemuts van een admin niet, maar het verschil is vrij snel duidelijk tussen iemand die een keer wat schrijft of roept, en iemand die mijlen over de schreef gaat qua grofheid of bij elke tweede death gaat lopen bitchen in de chat. Dat soort puberaal gedrag hoef ik echt niet in game te zien. Tsu's niveau van schelden wat hij in het eerste jaar BF3 spelen hanteerde is voor mij grenswaardig, dat zou ik niet elke avond zo hoeven te zien.

Overigens is "opvoeden" in deze zin vrij basaal: als iemand gaat lopen doen alsof hij 16 is trap je hem buiten, doet hij het weer, trap je hem blijvend buiten. Minimale moeite voor de admin, maximaal effect op de sfeer in de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Steam heeft meer mogelijkheden, sneller, beter, duidelijker, groter assortiment en met de uitbreiding naar SteamOS pakken ze nog een grote markt bij. Ik heb niets met Origin, naast het opstarten van mijn games en dat geldt voor vrijwel iedereen die ik ken en het gebruikt. Het opzetten van een vergelijkbare dienst zoals Steam is dus wel degelijk aan het mislukken.

Het probleem met Origin is, er komen alleen EA games op. Ook al zijn dat er aardig wat, kwa downloadplatform zal het kleiner blijven dan Steam. EA "dwingt" mensen om een nieuw downloadplatform te gebruiken voor hun games.
Is een beetje hetzelfde als het verplichten om een Google+ account te koppelen bij YouTube, wil je reactie's posten e.d. dan moet je verplicht een andere service van gebruiken.
gasemans schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:36:
[...]

Lagere snelheden?

geeft al aan dat dit niet 100 gelijk zal zijn voor elke game, soms dl je met max snelheid maar als een game net online is zoals bf4 gaat het vaak niet doordat zoveel mensen tegelijk die game downloaden. Dit levert vaak wat minder snelheid op. Over het algemeen gezien is de dl snelheid prima bij origin.

origin zelf is natuurlijk ook niet echt heel lang online, steam wel, nu kun je zeggen dat ze hiervan kunnen leren maar de basis langzaam uitbouwen lijkt me in dit geval de meest logische methode. Die features die steam heeft komen gok ik vast en zeker nog wel maar het is in eerste instantie een verzamelsysteem waar al hun games op draaien. Zo heb je een centraal punt waar dit geregeld word en kan worden aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, een goede downloadsnelheid. Ik lees eigenlijk niks anders dan prima ervaringen met Origin waarbij vrijwel de volledige verbinding van iemand wordt dichtgetrokken, zelfs tijdens grote releases. En juist Steam heeft problemen bij grote releases om dan nog een stabiele downloadsnelheid aan te bieden. Origin weet mijn 100Mbit verbinding altijd nagenoeg vol te trekken, dat zie ik Steam nog niet consequent doen. En zelfs al zou Steam iets sneller zijn, dan nog bied Origin een prima snelheid.
Origin is nooit als concurrent voor Steam neergezet. Origin is een product dat prima naast Steam kan bestaan. Het is een winkel met een specifieke catalogus (EA games) die gekocht kunnen worden en vervolgens gedownload en gespeeld kunnen worden. Het feit dat dit met Battlefield 4 nagenoeg perfect werkt laat al zien dat Origin een geslaagd product is. Dat Steam meer mogelijkheden heeft doet niks af aan Origin en betekent niet dat Origin mislukt is.
Het probleem met Origin is, er komen alleen EA games op. Ook al zijn dat er aardig wat, kwa downloadplatform zal het kleiner blijven dan Steam.
Maar is dat een probleem? Moet Origin groter worden dan Steam voor het bestaansrecht heeft?

Het enige wat je doet is Origin met Steam vergelijken, concluderen dat jij Steam beter vind en zeggen dat Origin daarom gedoemd is te mislukken. Dat is een analyse die nergens op slaat aangezien het geen directe concurrenten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

[...]

Ik kick zulke spelers altijd, sommigen maken het zo bont dat ze direct een ban krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:42:
[...]

Ik kick zulke spelers altijd, sommigen maken het zo bont dat ze direct een ban krijgen.
meh het is heel afhankelijk hoe en wie. Ik wil soms ook wel eens flink ventileren in krachttermen maar zoals gezegd, het niet op de man is of discriminerend etc. zal ik hoogstens zeggen, denk even om het taalgebruik als het herhaaldelijk voorkomt of als ik denk dit gaat maar door, mute/kick. Mute is een erg handig stukje wat je kan gebruiken.

Pagina: 1 ... 36 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.