Eh.. nou... dat jij het niet kunt... mij overkomt het toch echt gewoon.
[...]
pdw nee dus, lmg succes voordat je hem half dood hebt is choppy al weer weg als ze goed samen werken, 1 schotje sniper gunner is gone.
In HC is ie met 1 sniper-schot gone. Maar dan is hij met LMG ook met 2 of 3 kogels pleitos en met deze belachelijke netcode zitten die er zó in voor hij doorheeft überhaupt beschoten te worden.
[...]
150m is bij mij geen afstand, afstand tel ik 300m+, maar tot 150m oke klopt
Op de meeste kaarten is de effectieve afstand tussen twee vrije punten bijna nooit meer dan 150 meter voor er iets tussen staat, tenzij je hoog op een gebouw gaat zitten. Hoog zittend heb je geen drop om rekening mee te houden. Ik LMG mensen op 150, 300 of 500 meter. No problemo. En dat is echt niet omdat ik nou zo bijster goed kan mikken ofzo - die wapens zijn gewoon effectief op die afstand als je ze op bipod zet.
[...]
het is toch algemeen bekend dat mensen tegenwoordig niet verder kunnen kijken dan het eind van hun loop zonder high power scope? dat gevoel krijg ik wel bij de meeste spelers op het moment.
Oh, dus jij mag wel onderbuiken dat alleen jij spot, maar Tsu mag niet onderbuiken dat alle snipers nutteloze campers zijn. Again, je geeft Tsu gelijk zo. Terwijl hij het eigenlijk niet had.
[...]
concentrated niet, dan bedoel ik dus vanaf 150-200m op een target zonder al je teammates binne 50 meter van je target te killen met je spread in hardcore...
Kom op man, dit zijn toch geen afstanden waar je snipers voor nodig hebt, 150 meter is fucking peanuts. 500, OK, maar 150? Dat moet je eigenlijk met hvy barrel en een front gripje nog wel kunnen als je even gaat liggen en snel single shots afvuurt. Niet met de PKP wellicht, maar toch zeker met de standaard LMG.
[...]
hier weer, de gemidelde speler is blind op het moment.
Vind jij. Mijn ervaring is dat dat nogal meevalt, zeker als ik zie hoe snel ik posities moet wisselen als ik met bipod en 2x mag actief ergens een gebied lig vol te sproeien. En dan wél alle vijf die kerels die vlag C wilden hebben omver kegel, in plaats van maar één of twee zoals je met een bolt-action gedaan kon hebben in die tijd.
[...]
in een hoekje? mmm misschien als ie jou niet eerst dood campt.
De enige manier waarop een sniper hiervoor beter zou zijn dan een LMG is als je recht voor z'n gok weet te komen en hem kunt one-shotten voor hij kans heeft genoeg kogels af te vuren. Maar dan kun je hem ook C4en, shotgunnen, messen etcetera. Op afstand is die sniper niet beter dan de LMG op bipod en heb je hem nét zomakkelijk.
[...]
goede sniper geeft je daar de kans niet voor, hopt uit dekking schakelt target uit en is weg.
Hij hopt uit dekking en staat in een kogelregen volledig suf gesuppressed in random richtingen te vuren en krijgt er ook nog gratis een paar kogels bij. De tijd die je nodig hebt om uit cover te komen en te mikken en te vuren en terug te duiken is lang zát om minimaal een salvo terug te krijgen van een speler die weet dat je daar zit en dus al ligt te mikken.
[...]
serieus? lees de post waar je op reageerd.
Dat deed ik. Er staat geen enkel argument in wat je tot niet-camper danwel nuttige sniper zou maken.
Jij kan vrijwel niets met die sniper wat een andere speler niet net zo goed kan met een LMG op bipod. Of met bepaalde ARs op bipod.
[...]
Dit vindt ik dus intresant, typisch voorbeeltje van bekrompe vooroordelen. (sorry voor het taalgebruik maar kom op er zit een verschil tussen...)
Wat doet een camper?
stil liggen op 1 plek in 1 uur tijd 6 kills maken en zijn team in de steek laten.
Wat doet een sniper, zie bovenstaand, zie andere posts van mij in dit topic
Over bekrompen vooroordelen gesproken. Voor jou is het verschil tussen een camper dus of hij 6 kills maakt, of 12? Want jij doet alles wat een camper doet, maar als je er genoeg kills mee maakt ben je nuttig? Tsu krijgt meer en meer gelijk.
Wat jij beschrijft dat een sniper doet is niets anders dan kansloos campen en een beetje op random mensen zitten vuren, hopend dat hij er een paar kill mee maakt, daarbij furieus op de Q drukkend om zichzelf een schouderklopje qua "teamplay" te kunnen geven.
Dat is precies het soort speer wat Tsu niet in z'n team hoeft en, en dit doet pijn, daar moet ik hem gelijk in geven.
[...]
eehm ja, ik snipe en camp niet...

Riiiiight.
Geen enkel argument gezien in dit topic waarom elke sniper ook automatisch een camper is.
Zou ik graag wat argumenten voor zien, dit is beetje erg eenzijdig klagen maar geen argumenten...
Ik zeg niet dat elke sniper een camper is, ik zeg dat de dingen die jij aandraagt als snipewerk kansloos gecamp is wat we kunnen missen. Ik heb in BF3 veel als recon gespeeld en ik weet heel goed dat snipers nuttig kunnen zijn. Maar niet zoals jij ze beschrijft.