Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
jagermeister schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:04:
Ik draai alles op LOW, om het maximale uit mijn alweer wat verouderde systeempje (zie sig) te kunnen persen. En ook op LOW ziet alles er gewoon goed genoeg uit.
grappig, ik draait alles op high met een i5 760, 7870 xt en wat sneller geheugen. Alles op stock dus ik zou verwachten dat je zeker med zou moeten kunnen draaien..

excuses voor deze hardware opmerking :P back to the game..

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 11-11-2013 12:46 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 09:43

superwashandje

grofheid alom

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Haha veel gezeik over snipers hier. Vind je ze niet leuk, neem dan zelf even de recon class en schakel ze uit ;)
|:( Het punt is juist dat ze zo nutteloos zijn dat je ze niet hoeft uit te schakelen. En het grootste probleem is juist als je met ze opgescheept zit in een team. Een sniper is enkel gevaarlijk doordat hun gun tevens een one shot kill shotgun is. Maar de meeste snipers zitten hoog op een dak te campen dus dat komt gelukkig weinig voor.
fenylalaline schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:07:
kom voor de eerste keer dit topic,

denk je leuk ervaringen te lezen van mensen die het spel hebben.

helaas is dat niet het geval. het enige dat ik hier lees is snipers zijn op, campers, nutteloos, QQ QQ

beetje jammer ;w
Je weet dat je twee dingen kan doen hè? Je kan klagen over discussieonderwerpen en daarmee geen stap verder komen of je kan zelf een nieuw onderwerp starten.
Vandread schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:25:
Dat kan idd! Probleem van de limiter is dat er wel gekeken moet worden naar het wapen:
- ik speel vaak recon met een carbine
- iedere klasse kan ook nog eens een DMR pakken, daarbij is het weer afhankelijk hoe de speler speelt, want ook hiermee kan je roofwookie spelen.
Zolang er geen class limiter gebouwd kan worden zonder hulp van DICE zal het er toch niet komen helaas.
Cinerama schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:30:
Zeer goed idee, de limiter zou kunnen kijken naar alleen sniper rifles, zodra je die hebt uitgerust wordt je ge-autokilled, zo werkte het ook met Battlefield: Bad Company 2 als je de M320 gebruikte.

DMR zo ik daar niet op zetten, zoals je zegt die worden ook door andere classes gebruikt en een recon met DMR kan ook erg nuttig zijn voor het team, als mensen hem perse willen gebruiken als sniper rifle, hij doet een stuk minder damage dus de lol is daar snel vanaf.

Ik zou zo een server zeker favorite maken en met mij vele anderen
En in tegenstelling tot Bad Company 2 kan je nu niet achterhalen hoe een speler gespawned is. Je weet zijn class en wapenkeuze pas als hij ze in zet. Dat maakt zo'n limiter onbetrouwbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2013 12:58 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Cinerama schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:33:
[...]

Kijk, en zulke recon spelers willen wij nu vaker zien, ondersteun je team op middellange afstand met een DMR in combinatie met een PLD en radio beacon, op de korte afstand met T-UGS, motion balls en (silenced) carbine. Genoeg keuze. Zulke recon spelers zullen met open armen ontvangen worden en dragen bij aan het speelplezier van je teamgenoten (en indirect meer kans op een overwinning)
Het lastige is, dat je aardig aan de slag moet voor die unlocks. Helaas moet je dan wel ergens gaan zitten snipen, iets wat je echt moet leren. Even een beetje tikken is er niet bij, one-hit kills zijn erg lastig en wegrennen kunnen ze als de beste. Daarnaast moet je nog in positie komen :o

Maar goed, een ondersteunende rol vind ik altijd wel leuk spelen. Is niet heel gemakkelijk in Battlefield, maar heb geen andere shooter dat beter zien doen tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cinerama schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:07:
ik ben het helemaal eens met Tsurany, persoonlijk vind ik 1 of 2 snipers per 32 spelers nog wel ok en kan het helpen, maar meer is alleen maar nadelig voor het team. Wat ik alleen niet snap is: DICE geeft recon/sniper spelers extra tools om nuttig te zijn: PLD, T-UGS bijvoorbeeld en dan worden deze bijna nooit gebruikt. Ik zag bijvoorbeeld met BF3 al bijna geen laser locks meer, maar met BF4 is het helemaal droevig.

Ik vind het alleen jammer dat ik niet in 1 oogopslag kan zien of iemand recon of sniper speelt (iets andere icoontje in de squad zou handig zijn), Een recon speler met DMR of carbine (PLD en Radio Beacon erbij, *droom verder*) kan ik zeer goed waarderen. Maar een sniper merkt niet eens dat hij in een squad zit, dus die heeft ook geen groene naampjes nodig (lees: kick from squad) ;)
dit is natuurlijk veel te voorbarig en onzin, zoiets verwachten in een pub server is gewoon vragen om teleurstelling meestal. Daarbij is het net de 3de week dat men het kan spelen en veel mensen hebben die gewoonweg niet unlocked. Dan wordt het lastig dit te gebruiken ;)
Goede snipers/recon spelers zijn gewoon goede toevoeging aan een team maar een class is zo goed als de speler het speelt. Ik zie zoveel dat er van die achterlijke m320 spammende klote assault noobs rond rennen die niemand reviven, geen health geven en mij alleen maar in de weg staan op de hoek om maar die easy splashdamage kills te krijgen. Daar heb ik juist nog een veel grotere hekel aan. Maar dat ligt niet aan de class....
Blame the player not the instruments.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:02:
Het lastige is, dat je aardig aan de slag moet voor die unlocks. Helaas moet je dan wel ergens gaan zitten snipen, iets wat je echt moet leren. Even een beetje tikken is er niet bij, one-hit kills zijn erg lastig en wegrennen kunnen ze als de beste. Daarnaast moet je nog in positie komen :o

Maar goed, een ondersteunende rol vind ik altijd wel leuk spelen. Is niet heel gemakkelijk in Battlefield, maar heb geen andere shooter dat beter zien doen tot zover.
Het zijn class unlocks, je moet enkel Recon spelen. Pak een carbine of shotgun en je hoeft geen kill te maken met een sniper.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:55:
[...]

|:( Het punt is juist dat ze zo nutteloos zijn dat je ze niet hoeft uit te schakelen. En het grootste probleem is juist als je met ze opgescheept zit in een team. Een sniper is enkel gevaarlijk doordat hun gun tevens een one shot kill shotgun is. Maar de meeste snipers zitten hoog op een dak te campen dus dat komt gelukkig weinig voor.
Dat "One shot kill shotgun" is echt de grootste onzin. Ik begrijp jouw punten, ben het er alleen niet helemaal mee eens, maar dit slaat nergens op. Hoe vaak je wel niet een hitmarker krijgt als je iemand in de chest schiet. Het komt geneens de helft van de tijd voor dat je een one shot kill maakt, ook al is het in close combat. Daarnaast, met een shotgun hoef je niet in te zoomen, maar wil je beetje trefzeker schieten van dichtbij, dan moet je als sniper wel aimen. No-scope shots missen intens vaak en voordat je nog een keer kan schieten ben je al dood (en ja dat is terecht)

De vergelijking met een shotgun gewoon nergens op, het is een bolt action sniper en dat het veel damage doet van dichtbij is niet meer dan logisch.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mensen die hier samen met mij MBT + attack helikopter willen unlocken? Mijn usual buddy kan niet vanwege connectie problemen maar na IFV + Scout behaald te hebben wil ik nu wel verder ;)
T_MusiQ_T

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Iemand ook bij wehkamp niet gelukt om zijn tweede code te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:55:
[...]

[...]

Je weet dat je twee dingen kan doen hè? Je kan klagen over discussieonderwerpen en daarmee geen stap verder komen of je kan zelf een nieuw onderwerp starten.

[...]

Zolang er geen class limiter gebouwd kan worden zonder hulp van DICE zal het er toch niet komen helaas.
Recons nutteloos? 8)7
Alle classes behalve recon:
Oke, ga jij blij met je assault riffeltje op een minigun afrennen? nee.
Ga jij blij met je lmg mensen uit een bootje schieten? nee.
Ga jij blij met je pdw mensen uit een chopper schieten? nee.
Ga jij blij met je shotgun een mounted machinegun uitschakelen? nee.
Ga jij blij die camper met zijn assault rifle/pdw/shotgun/lmg uitschakelen bij de flag met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg? nee.

Recon met een rifle dit is een sniper geen camper, KNOW THE DIFFERENCE!
Oke, ga jij blij met je sniper rifle op een minigun afrennen? nee
Ga jij blij met je sniper rifle mensen uit een bootje schieten? ja.
Ga jij blij met je sniper rifle mensen uit een chopper schieten? ja.
Ga jij blij met je sniper rifle een mounted machinegun uitschakelen? ja.
Ga jij blij die camper met zijn assault rifle/pdw/shotgun/lmg uitschakelen bij de flag met je sniper rifle? ja.

Dus gewoon in bruut geweld zie ik wel zeker nut hoor.

Tactisch:
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg iemand uitschakelen vanaf een afstand? nee.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg scopen en targets marken voor je squad en/of team? nee.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg geconcentreerd suppressing fire geven? nee.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg een enemy spawn beacon over afstand kappot schieten? nee.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg een camper met een assault rifle/pdw/shotgun/lmg bij een flag neerhalen? nee.

Recon dit is een sniper geen camper, KNOW THE DIFFERENCE!:
Ga jij met je sniper rifle iemand uitschakelen vanaf een afstand? ja.
Ga jij met je sniper rifle scopen en targets marken voor je squad en/of team? ja.
Ga jij met je sniper rifle geconcentreerd suppressing fire geven? ja.
Ga jij met je sniper rifle een enemy spawn beacon over afstand kappot schieten? ja.
Ga jij met je sniper rifle een camper met een assault rifle/pdw/shotgun/lmg bij een flag neerhalen? ja.

Tactisch zie ik zeker wel nut voor een sniper.

Dit zijn pas een aantal dingen die een sniper (kan) doen, weer dit is een SNIPER geen CAMPER, er is een gigantisch verschil.
Een sniper gelijk een camper noemen is een vooroordeel zonder enig zinnig argument, bewijs dat niet elke sniper een camper is is er genoeg, ik ben er levend bewijs van...

[ Voor 5% gewijzigd door Dracyn op 11-11-2013 13:09 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Pelox schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:45:
[...]

grappig, ik draait alles op high met een i5 760, 7870 xt en wat sneller geheugen. Alles op stock dus ik zou verwachten dat je zeker med zou moeten kunnen draaien..

excuses voor deze hardware opmerking :P back to the game..
Ik kan ook wel medium spelen. Zit dan rond de 60FPS, maar wel met enorme drops in en rond gebouwen waar veel spelers rondlopen. Vind low gewoon lekkerder spelen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Zijn hier nog gamers die op de BuG server spelen?
Gisteren avond continue - battlefield 4 reageert niet meer gekregen.
Vroeg me af als het aan de server of mijn pc problemen geeft. Heb nog geen andere
Server gespeelt , wel een andere game die niet crasht.

Iemand nog steeds crashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Recon is niet nutteloos, het snipen is vaak nutteloos. Ik zelf heb de recon class inmiddels uitgespeeld maar heb nog maar 20 sniper kills. Ik ren met mijn silenced carbine, motion balls en c4/beacon rond en probeer de tegenstander van achter te pakken.

De meeste "snipers" die ik tegenkom doen eigenlijk niets voor hun team maar liggen stil op een heuveltje wat kills te maken. In principe niet zo erg maar zet er aub een soflam naast zodat je in ieder geval nog iets voor je team doet.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijn24 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:14:
Zijn hier nog gamers die op de BuG server spelen?
Gisteren avond continue - battlefield 4 reageert niet meer gekregen.
Vroeg me af als het aan de server of mijn pc problemen geeft. Hen nog geen andere
Server gespeelt , wel een andere game die niet crasht.

Iemand nog steeds crashen ?
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN

pak evenproblemen topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 16:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

@sniper discussie

Ach, iedereen speelt toch lekker op z'n eigen manier. Ik ben ook wel eens in de stemming om sniper te spelen. Lekker relaxt op een heuvel liggen en wachten op het moment dat er iemand recht in je loop kijkt.

Mensen die daarvan kwaad worden, moeten denk ik toch een wat competitiever spel opzoeken, en niet een spel met 64 man multiplayer (daar heb je er toch altijd een paar tussen die niet luisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
SouLLeSSportal schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:15:
[...]

Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN

pak evenproblemen topic ;)
Excuses ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Eerlijk gezegd snap ik die ophef over snipers niet zo echt. Het zijn 1 shot weapons, mis je of raak je niet een upperbody shot ben je zelf neer. Raak je wel wat good for you, en heb je een mooie kill.

Ik ben het eens dat mensen die boven op een berg prone liggen in de hoop een kill te maken echt geen kont toevoegen aan het spel. Maar dat hun kopje thee is prima. Ik sneak dan die berg wel op en knife ze in hun rug ^^.

Speel je sniper in TDM dan speel je high risk, high reward. Een glass canon zogezegd.

Maar om nou snipers te verbannen van servers of om te zeggen dat mensen er niet mee mogen spelen omdat het lame is, tja ga dan een ander spel spelen. Het is iig niet zo dat het altijd een one shot kill is, zoals dat in cod wel het geval is. Als je daar iemand in ze kleine teen raakt is hij nog in 1 schot neer.

Gister joinde ik per abuis ook een TDM server die op hardcore stond. In het loading screen stond: NO RPG, NO C4, NO SNIPER. En tja, dan snap je het niet. Vooral als je wel gewoon een M320 mag gebruiken wat veel effectiever is en sneller vandaan en naar toe te switchen is als een RPG of C4. En dan het no sniper verhaal, dat is juist de manier om je sniper te levelen, in een hardcore server waar mensen gewoon neer gaan met 1 schot :)

Wat mensen trouwens vergeten is dat iedereen start met de body armor perk. Wat inhoud dat je minder damage ontvangt in bepaalde regios van je lichaam. Als je dus iemand treft zonder body armor dan gaat hij met een m40 van redelijk close range dus in schot neer. Run je er zelf met een andere perk setup heb je dit probleem ook. Dus als je merkt dat die snipers je tevaak one shotten, zet je defense perk set aan en schiet ze kapot :)

[ Voor 14% gewijzigd door ye-roon op 11-11-2013 13:23 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooropgesteld dat ik het met de inhoud én de toon van Tsu's betoog oneens ben, wil ik hier even op reageren:
Dracyn schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:06:
[...]
Ga jij blij met je lmg mensen uit een bootje schieten? nee.
Leer mikken dan. Ik doe dit namelijk wel.
Ga jij blij met je pdw LMG mensen uit een chopper schieten? nee.
Yup. Geregeld en vaak.
Tactisch:
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg iemand uitschakelen vanaf een afstand? nee.
Zéker wel. Tot een meter of 150 met controlled burst fire en verder dan dat met de bipod uit en de LMG ratelend. Dat werkte in BF3 en dat werkt in BF4.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg scopen en targets marken voor je squad en/of team? nee.
Dan ben je een muppet, want de Q indrukken behoort tot ieders taak, met of zonder scope.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg geconcentreerd suppressing fire geven? nee.
Met je LMG niet? 8)7
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg een enemy spawn beacon over afstand kappot schieten? nee.
Tuurlijk wel. LMG all the way.
Ga jij met je assault rifle/pdw/shotgun/lmg een camper met een assault rifle/pdw/shotgun/lmg bij een flag neerhalen? nee.
Ja. Volmondig ja.
Ga jij met je sniper rifle iemand uitschakelen vanaf een afstand? ja.
Net als met de LMG, alleen heb je een grotere scope maar moet je langzamer schieten om wat te raken.
Tactisch zie ik zeker wel nut voor een sniper.
Echt? Noem eens een voordeel dan?
Dit zijn pas een aantal dingen die een sniper (kan) doen, weer dit is een SNIPER geen CAMPER, er is een gigantisch verschil.
Alle dingen die jij hier beschrijft zijn JUIST de dingen die een camper doet en dan vervolgens aandikt hoe nuttig hij wel niet is voor z'n team. Het enig waar je met deze post in slaagt is Tsu gelijk geven.
Een sniper gelijk een camper noemen is een vooroordeel zonder enig zinnig argument, bewijs dat niet elke sniper een camper is is er genoeg,
Dat is er inderdaad zeker, gelukkig, maar...
ik ben er levend bewijs van...
NEE. :N 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
Mu.siQ schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:05:
Mensen die hier samen met mij MBT + attack helikopter willen unlocken? Mijn usual buddy kan niet vanwege connectie problemen maar na IFV + Scout behaald te hebben wil ik nu wel verder ;)
T_MusiQ_T
Ik heb wel zin hoor, na deze discussie over snippers al helemaal haha pffff....
Ben alleen geen onwijze goede speler nog maar kan allicht helpen met repareren haha.... ;)
Mijn ign is Nightcrowy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:05:
Dat "One shot kill shotgun" is echt de grootste onzin. Ik begrijp jouw punten, ben het er alleen niet helemaal mee eens, maar dit slaat nergens op. Hoe vaak je wel niet een hitmarker krijgt als je iemand in de chest schiet. Het komt geneens de helft van de tijd voor dat je een one shot kill maakt, ook al is het in close combat.
Damage model geeft aan dat je tot op een bepaalde afstand gewoon 100 damage doet en een one shot kill maakt.
Daarnaast, met een shotgun hoef je niet in te zoomen, maar wil je beetje trefzeker schieten van dichtbij, dan moet je als sniper wel aimen. No-scope shots missen intens vaak en voordat je nog een keer kan schieten ben je al dood (en ja dat is terecht)

De vergelijking met een shotgun gewoon nergens op, het is een bolt action sniper en dat het veel damage doet van dichtbij is niet meer dan logisch.
Een sniper is behoorlijk nauwkeurig zonder te scopen. Nauwkeurig genoeg om op 10 meter afstand een kogel door iemand z'n lichaam te jagen met enkel je crosshairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Nightcrowy schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:18:
[...]

Ik heb wel zin hoor, na deze discussie over snippers al helemaal haha pffff....
Ben alleen geen onwijze goede speler nog maar kan allicht helpen met repareren haha.... ;)
Mijn ign is Nightcrowy
Had je graag willen helpen als ik niet nog tot half 6 zou moeten zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:15:
@sniper discussie

Ach, iedereen speelt toch lekker op z'n eigen manier. Ik ben ook wel eens in de stemming om sniper te spelen. Lekker relaxt op een heuvel liggen en wachten op het moment dat er iemand recht in je loop kijkt.

Mensen die daarvan kwaad worden, moeten denk ik toch een wat competitiever spel opzoeken, en niet een spel met 64 man multiplayer (daar heb je er toch altijd een paar tussen die niet luisteren).
idd het is een game en hoewel ik uiteraard competitief ben ingesteld en wil winnnen speel ik in eerste instantie gewoon op de manier wat ik leuk vind. Maar men maakt hier helaas elke keer de fout de class de schuld te geven ipv de speler die gewoon niet goed gebruikt van die class. In elke class zijn er paupers die van voren niet weten dat ze van achter beschoten worden.
Ook met het spelen in pub servers heb ik mij van tevoren ingesteld dat ik met een groep simpele zielen speel die het woord teamplay over het algemeen nog moeten opzoeken in het woordenboek.

als ik speel doe ik dit meestal met clanmembers of lui uit mijn vriendenlijst, die ook bij je blijven en reviven, ammo geven, de boel verkennen (als recon, als in reconnaisance= informatie verzamelen) en elkaar coveren. de meeste spelers rennen vaak achter de meute aan als kippen zonder kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

ye-roon schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:17:
Eerlijk gezegd snap ik die ophef over snipers niet zo echt. Het zijn 1 shot weapons, mis je of raak je niet een upperbody shot ben je zelf neer. Raak je wel wat good for you, en heb je een mooie kill.

Ik ben het eens dat mensen die boven op een berg prone liggen in de hoop een kill te maken echt geen kont toevoegen aan het spel. Maar dat hun kopje thee is prima. Ik sneak dan die berg wel op en knife ze in hun rug ^^.
Ze voegen wel iets toe: dreiging.
Als je weet dat er sluipschutters liggen, ga je niet blind naar voren rennen. Je hoort de kogels om je heen inslaan. Als er geen sluitschutters zijn rent iedereen in de kortste weg, zonder beschutting, direct naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:19:
Een sniper is behoorlijk nauwkeurig zonder te scopen. Nauwkeurig genoeg om op 10 meter afstand een kogel door iemand z'n lichaam te jagen met enkel je crosshairs.
Ik vind het altijd prettig als mensen met ervaring hun mening geven en de mensen die geen ervaring hebben dit niet doen, door bovenstaande lijkt het erop dat jij dus nog helemaal niet hebt gespeeld met deze guns.... valt me wel iets tegen van je als dit zo is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 20:03
Stewie! schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:22:
[...]

Als je weet dat er sluipschutters liggen, ga je niet blind naar voren rennen. Je hoort de kogels om je heen inslaan. Als er geen sluitschutters zijn rent iedereen in de kortste weg, zonder beschutting, direct naar voren.
Onzin.

Ik ben totaal niet bang voor snipers, aangezien die mij nooit raken als ik ren, enkel als ik stil sta. Ik ben veel banger voor een Assault/Support/Engineer dan voor een sniper. De eerder genoemde classes vormen een echte dreiging omdat ze overal kunnen opduiken, en van snipers weet je waar ze zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dreiging? Ik speel primair hardcore en zelfs dan, als je 1-hit-kill min of meer gegarandeerd is, zijn snipers niet zo gevaarlijk als jullie lijken te denken, zeker niet op afstand. Je moet wel écht kunnen mikken wil je op 500 meter bewegende doelen trefzeker kunnen neerhalen. Elk gemiste schot is een faalactie en als ik drie keer een kogel naast me hoor inslaan voor ik bij een vlag kom dan maak ik me om die sniper écht geen zorgen meer. Sterker nog, als het zó lang moet duren ga ik bij de eerste beste kans even prone, bipod uit, en dan krijgt die sniper een warme douche. Uit m'n PKP. Is hij niet volkomen suf-gesuppressed dan is dat omdat er hits bij zaten en hij dood is.

Wil je núttig snipen, dan is je eerste taak zorgen dat je dat écht kunt. Accuracy in de 50% range met bolt actions en boven de 33% in de DMR klasse. Veel headshots, ook op afstanden. SOFLAM en spawnbeacon gebruiken om je engineer-squadmates te helpen voertuigen weg te ketsen, je support speler on-site te krijgen met een ammo box en je assault speler van een goeie aanvalshoek te voorzien.
Zodra je met een sniper gaat zitten suppressen ben je geen zak aan het bijdragen. Niets anders dan kills en direct kill-assists hebben wat toe te voegen. Zo'n spotbonus is lief maar 9 van de 10 keer was die vijand toch allang gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Hatsjoe schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:27:
[...]

Onzin.

Ik ben totaal niet bang voor snipers, aangezien die mij nooit raken als ik ren, enkel als ik stil sta. Ik ben veel banger voor een Assault/Support/Engineer dan voor een sniper. De eerder genoemde classes vormen een echte dreiging omdat ze overal kunnen opduiken, en van snipers weet je waar ze zitten.
Dan ben jij een van de weinige want de meeste schieten in paniek alle kanten op of verstijven juist....
En de mooist headshots zijn degene on the run haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Ach, je rent graag rond met een Ace 23 (want die komt het dichts in de buurt van de jajajajaja M16A3) en als je dan door zo'n campende, niets toevoegende en nutteloze sniper op 10m word omgelegd dan zijn de rapen gaar. _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nightcrowy schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:26:
Ik vind het altijd prettig als mensen met ervaring hun mening geven en de mensen die geen ervaring hebben dit niet doen, door bovenstaande lijkt het erop dat jij dus nog helemaal niet hebt gespeeld met deze guns.... valt me wel iets tegen van je als dit zo is....
Ik heb met de basis sniper gespeeld. Rest niet unlocked omdat ik daar de moeite niet voor neem. Ervaring is dat die wapens genoeg accuracy hebben op korte afstand.
TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:29:
Ach, je rent graag rond met een Ace 23 (want die komt het dichts in de buurt van de jajajajaja M16A3) en als je dan door zo'n campende, niets toevoegden en nutteloze sniper op 10m word omgelegd dan zijn de rapen gaar. _O- _O- _O-
Het punt is dat zo'n Ace 23 op deze afstand moet winnen van de sniper en dat de sniper enkel met skill zou mogen winnen ipv een lucky bodyshot. Snap niet waarom DICE in BF3 al heeft toegevoegd dat een sniper op de borst een one shot kill is op korte afstand en waarom dit doorgezet moest worden in BF4. Als een sniper op zo'n afstand een andere speler tegen komt heeft hij gefaald.
Daarnaast vraag ik me sterk af hoe DICE dit geimplementeerd heeft want de afstand is in de praktijk wel wat groter dan 10 meter. Je merkt het in Operation Locker veel, snipers die zo gaan campen dat ze precies op een looppad uitkijken en dan een one shot kill halen. Een tweede schot zouden ze nooit halen maar dat hoeft ook niet omdat die damage buff wel zorgt voor de one shot kill.

[ Voor 64% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
iLikeNoobies schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:15:
Recon is niet nutteloos, het snipen is vaak nutteloos. Ik zelf heb de recon class inmiddels uitgespeeld maar heb nog maar 20 sniper kills. Ik ren met mijn silenced carbine, motion balls en c4/beacon rond en probeer de tegenstander van achter te pakken.

De meeste "snipers" die ik tegenkom doen eigenlijk niets voor hun team maar liggen stil op een heuveltje wat kills te maken. In principe niet zo erg maar zet er aub een soflam naast zodat je in ieder geval nog iets doet.
KIJK dat is geen sniper, dat is een camper en dat is het verschil. Snipers zijn nuttig, bewegen, supporten met behulp van overzicht, lasser lock on (dat laser apparaatje hoe heet dat ding ook al weer), soflam, c4, suppressing fire, spotten, high tread targets uitschakelen dat is een sniper.
Camper: stil liggen op een heuvel het liefst met 3 medics en 3 supports voor ammo en health en 12 uur lang 1 kill per 10 minuten maken.

Snipers zijn nuttig, campers niet.
Ik ben een sniper, en heb een gruwelijke hekel aan campers, ik schiet met regelmaat die-hard campers neer van mijn eigen team als ik hardcore speel, campers verknallen het teamwork, zo simpel is het.
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:17:
Vooropgesteld dat ik het met de inhoud én de toon van Tsu's betoog oneens ben, wil ik hier even op reageren:

Leer mikken dan. Ik doe dit namelijk wel.
Gemiddelde speler niet.
Yup. Geregeld en vaak.
pdw nee dus, lmg succes voordat je hem half dood hebt is choppy al weer weg als ze goed samen werken, 1 schotje sniper gunner is gone.
Zéker wel. Tot een meter of 150 met controlled burst fire en verder dan dat met de bipod uit en de LMG ratelend. Dat werkte in BF3 en dat werkt in BF4.
150m is bij mij geen afstand, afstand tel ik 300m+, maar tot 150m oke klopt
Dan ben je een muppet, want de Q indrukken behoort tot ieders taak, met of zonder scope.
het is toch algemeen bekend dat mensen tegenwoordig niet verder kunnen kijken dan het eind van hun loop zonder high power scope? dat gevoel krijg ik wel bij de meeste spelers op het moment.
Met je LMG niet? 8)7
concentrated niet, dan bedoel ik dus vanaf 150-200m op een target zonder al je teammates binne 50 meter van je target te killen met je spread in hardcore...
Tuurlijk wel. LMG all the way.
hier weer, de gemidelde speler is blind op het moment.
Ja. Volmondig ja.
in een hoekje? mmm misschien als ie jou niet eerst dood campt.
Net als met de LMG, alleen heb je een grotere scope maar moet je langzamer schieten om wat te raken.
goede sniper geeft je daar de kans niet voor, hopt uit dekking schakelt target uit en is weg.
Echt? Noem eens een voordeel dan?
serieus? lees de post waar je op reageerd.
Alle dingen die jij hier beschrijft zijn JUIST de dingen die een camper doet en dan vervolgens aandikt hoe nuttig hij wel niet is voor z'n team. Het enig waar je met deze post in slaagt is Tsu gelijk geven.
Dit vindt ik dus intresant, typisch voorbeeltje van bekrompe vooroordelen. (sorry voor het taalgebruik maar kom op er zit een verschil tussen...)
Wat doet een camper?
stil liggen op 1 plek in 1 uur tijd 6 kills maken en zijn team in de steek laten.

Wat doet een sniper, zie bovenstaand, zie andere posts van mij in dit topic
Dat is er inderdaad zeker, gelukkig, maar...

NEE. :N 7(8)7
eehm ja, ik snipe en camp niet...

Geen enkel argument gezien in dit topic waarom elke sniper ook automatisch een camper is.
Zou ik graag wat argumenten voor zien, dit is beetje erg eenzijdig klagen maar geen argumenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:29:
[...]

Ik heb met de basis sniper gespeeld. Rest niet unlocked omdat ik daar de moeite niet voor neem. Ervaring is dat die wapens genoeg accuracy hebben op korte afstand.
Oke dat valt mee dan, mijn ervaring is juist dat ik het afleg in die situaties omdat het schot gewoon mist terwijl de crosshair op het lijf zat, maar kan ook de netcode zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je perfect omdraaien. Gemiddelde sniper krijgt die kills ook niet. Sterker nog, vrijwel geen enkele sniper schiet een gunner uit een bewegende heli met een enkel schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:35:
[...]

Kan je perfect omdraaien. Gemiddelde sniper krijgt die kills ook niet. Sterker nog, vrijwel geen enkele sniper schiet een gunner uit een bewegende heli met een enkel schot.
Ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:19:
[...]

Damage model geeft aan dat je tot op een bepaalde afstand gewoon 100 damage doet en een one shot kill maakt.
"Want dat staat geschreven" - Hans Teeuwen. Blijkbaar heb jij nog niet met sniper gespeeld, want dat is dus mooi niet het geval. One shot kills komen niet zo vaak voor als jij denkt, je moet regelmatig nog een keer hitten, ongeacht de afstand.
Behoorlijk nauwkeurig... We kunnen hier dus gewoon uit opmaken dat je er nog niet mee gespeeld hebt. In ieder geval niet genoeg om te weten dat dit zeker niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:54
Gefeli, je bent de 1% :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
[...]

Vaker als een assault/engineer (geen rockets)/support denk ik hoor.
Heb al een aantal keer de piloot uit een bewegende heli geschoten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Dracyn schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:37:
[...]

Ga ik dus vanaf nu ook proberen haha, dacht dat alles in en om de voer / vaar / vliegtuigen 1 ding waren voor het spel, kickass!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
[...]

Dat moet je als sniper niet doen, daar heb je een PLD voor zodat je teammaat een makkie heeft. Een assault met zijn ace je draag al helemaal niets bij om de air aan te vallen. ;)

Je zou ook kunnen vragen of een sniper niet op je wilt schieten dat is beter voor je gemoedsrust. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:36:
"Want dat staat geschreven" - Youp van 't Hek.
Niet Hans Teeuwen?
Blijkbaar heb jij nog niet met sniper gespeeld, want dat is dus mooi niet het geval. One shot kills komen niet zo vaak voor als jij denkt, je moet regelmatig nog een keer hitten, ongeacht de afstand.
Tot op een bepaalde afstand is het gewoon one shot kill. Niet op elke afstand nee, maar dat beweer ik ook niet. In ieder geval is mijn ervaring dat ik regelmatig van 100% naar dood ga door een enkel schot van een sniper.
Behoorlijk nauwkeurig... We kunnen hier dus gewoon uit opmaken dat je er nog niet mee gespeeld hebt. In ieder geval niet genoeg om te weten dat dit zeker niet het geval is.
Of jij kan niet mikken, dat kan ook nog ;)
Dracyn schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:37:
De gemiddelde sniper lukt dat enkel met een hele hoop geluk aan z'n kant. Dat is hetzelfde verhaal als de duizend apen met typemachines. Maar er zijn maar zeer weinig snipers die dat consistent kunnen, dan kom je onder de 1% van alle snipers uit. En dat is nu net het punt, heel veel snipers overschatten het nut van de sniper omdat het ze wel eens gelukt is iets dergelijks te doen.
TecTo schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:40:
Dat moet je als sniper niet doen, daar heb je een PLD voor zodat je teammaat een makkie heeft. Een assault met zijn ace je draag al helemaal niets bij om de air aan te vallen. ;)
Moet dat dan? Als ik air aan wil vallen pak ik de AA of de RHB met TV Guided. Of ik ga engineer spelen met stingers.
Je zou ook kunnen vragen of een sniper niet op je wilt schieten dat is beter voor je gemoedsrust. :?
Waarom moet je een dergelijke reactie plaatsen?

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:41:
De gemiddelde sniper lukt dat enkel met een hele hoop geluk aan z'n kant. Dat is hetzelfde verhaal als de duizend apen met typemachines. Maar er zijn maar zeer weinig snipers die dat consistent kunnen, dan kom je onder de 1% van alle snipers uit. En dat is nu net het punt, heel veel snipers overschatten het nut van de sniper omdat het ze wel eens gelukt is iets dergelijks te doen.
Precies mijn punt, er zijn weinig echte snipers en daarvan hebben er weinig ook echt de skills om het goed te doen, ik kan het (piloten uit vliegende heli's halen) dan ben je een sniper, niet een camper.
Nightcrowy schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:38:
[...]

Ga ik dus vanaf nu ook proberen haha, dacht dat alles in en om de voer / vaar / vliegtuigen 1 ding waren voor het spel, kickass!! :)
Zeer zeker niet! Meeste mensen proberen het uit de front, werkt niet zijkanten wel je moet wel rekening houden met de armor van een chopper en het kaliber van je wapen, een dmr lukt het niet mee ik gebruik zelf de 1e sniper (ja die vindt ik fijn, en kijk naar de stats veel zijn gelijk aan elkaar!) daarmee lukt het zeker. littlebirds zijn easy prey ervoor, nog steeds speelt een erg grote er in.

[ Voor 34% gewijzigd door Dracyn op 11-11-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Dracyn schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:41:
[...]

Zeer zeker niet! Meeste mensen proberen het uit de front, werkt niet zijkanten wel je moet wel rekening houden met de armor van een chopper en het kaliber van je wapen, een dmr lukt het niet mee ik gebruik zelf de 1e sniper (ja die vindt ik fijn, en kijk naar de stats veel zijn gelijk aan elkaar!) daarmee lukt het zeker. littlebirds zijn easy prey ervoor, nog steeds speelt een erg grote er in.
Je kan mensen met andere wapens ook uit een helicopter schieten hoor, laatst nog een battle tegen een scout helicopter gewonnen met mijn assault rifle. Leuke is dat de helicopter daarna het meestal ook overleeft en je die dus kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Preau schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:43:
[...]

Je kan mensen met andere wapens ook uit een helicopter schieten hoor, laatst nog een battle tegen een scout helicopter gewonnen met mijn assault rifle. Leuke is dat de helicopter daarna het meestal ook overleeft en je die dus kan meenemen.
Meestal is de piloot weg als hij doorheeft dat je op hem richt ;) assault rifle's hebben zowiezo zware armor penetration vindt ik hoor. mag ook wel maar daardoor lukt het denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Een bolt action is op elke afstand een onehit kill, aim for the head 8)7

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Welnee, als je weet wat je doet zijn bolt-action snipers geen ENKELE bedreiding. Los van het feit dat je met een beetje loopbewegingen je elk schot kan ontwijken, weet je van te voren al lang waar 'gegarandeerd' van die dakhazen zitten, dus weet je ook automatisch hoe je ze moet ontwijken en makkelijk af maakt, mocht je dat willen.

Battlefield is een team-game, leuk dat een sniper die ene engineer, of ene assault/support een keer raakt bij de vlag. Dikke kans dat die ene speler niet alleen is, overeind getrokken wordt door z'n maatje, hopla vlag verloren, weg tickets. De laatste verdediger kan in zijn eentje ook niet zoveel tegen een squad.

Snipers kunnen een ronde niet voor een team winnen, maar helaas wel maar al te makkelijk verliezen en is daarmee de meest egoïstische speelstijl in BF. Ieder zijn ding, maar doe je ding het liefst in het andere team dan die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Maandagmistake, heb je gelijk in
Tot op een bepaalde afstand is het gewoon one shot kill. Niet op elke afstand nee, maar dat beweer ik ook niet. In ieder geval is mijn ervaring dat ik regelmatig van 100% naar dood ga door een enkel schot van een sniper.
Of het nou 2 meter is of 400 meter, die 100% damage klopt niet. Dat gebeurdt niet altijd en ja die kogel komt in de chest.
Of jij kan niet mikken, dat kan ook nog ;)
Aimen is geen probleem, ondanks lage accuracy. Ik surpress veel en zit veel in voertuigen. Daarnaast, enemy bevindt zich helemaal in m'n crossair en dan nog gaan die dingen regelmatig mis, heeft niets met aimen te maken aangezien de kogel random vliegt.
Dat uit een helicopter schieten komt inderdaad niet heel vaak voor. Daarnaast is het leuk om te doen, that's all. Sommige kunnen inderdaad echt zo goed schieten dat ze het regelmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
fynrd1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:45:
Inderdaad ik speel vaak een sniper en krijg alleen een onehit kill als een headshot schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
fynrd1 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:45:
Dmr ook. Daar ben ik zowiezo een groot voorstander van! Als ik jou een 9mm kogel tussen je ogen ram ben je er geweest no matter what. ik ben een voorstander van de arma 2 aanpak, headshot = dead (helm protect dan wel, mist arma 2 maar moet wel) klaar. Met een kogel in je hersens ren je niet zo hard meer ongeacht kaliber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Dracyn schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:46:
[...]

Dmr ook. Daar ben ik zowiezo een groot voorstander van! Als ik jou een 9mm kogel tussen je ogen ram ben je er geweest no matter what. ik ben een voorstander van de arma 2 aanpak, headshot = dead (helm protect dan wel, mist arma 2 maar moet wel) klaar. Met een kogel in je hersens ren je niet zo hard meer ongeacht kaliber.
Dacht dat DMR 2 headshots nodig had. Wellicht 1x tot een X aantal meters. Op normal dan heh.

Niet te vergeten is die instakill bug er ook nog steeds. Vaak genoeg gebeurt dat ik de hoek om loop omdat ik weet dat een enemy aan het reloaden is, pomp 5+ kogels in z'n borst kast en val ik dood neer na 1 p226 schot met 100 hp :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
kevz schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:49:
[...]

Dacht dat DMR 2 headshots nodig had. Wellicht 1x tot een X aantal meters. Op normal dan heh.

Niet te vergeten is die instakill bug er ook nog steeds. Vaak genoeg gebeurt dat ik de hoek om loop omdat ik weet dat een enemy aan het reloaden is, pomp 5+ kogels in z'n borst kast en val ik dood neer na 1 p226 schot met 100 hp :P
Ooh dat... heb al choppers uit de lucht zien vallen omdat er ineens een building random omlaag komt langs ze... tank schot wat bugde (siege of shanghai) komt die skyscraper naar beneden zeilen... dag dag chopper...
Kromste wat ik heb gehad was dood gaan door 1 m9 schot in men teen... toen was ik even heel erg echt boos... ook weer die bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh.. nou... dat jij het niet kunt... mij overkomt het toch echt gewoon.
[...]
pdw nee dus, lmg succes voordat je hem half dood hebt is choppy al weer weg als ze goed samen werken, 1 schotje sniper gunner is gone.
In HC is ie met 1 sniper-schot gone. Maar dan is hij met LMG ook met 2 of 3 kogels pleitos en met deze belachelijke netcode zitten die er zó in voor hij doorheeft überhaupt beschoten te worden.
[...]
150m is bij mij geen afstand, afstand tel ik 300m+, maar tot 150m oke klopt
Op de meeste kaarten is de effectieve afstand tussen twee vrije punten bijna nooit meer dan 150 meter voor er iets tussen staat, tenzij je hoog op een gebouw gaat zitten. Hoog zittend heb je geen drop om rekening mee te houden. Ik LMG mensen op 150, 300 of 500 meter. No problemo. En dat is echt niet omdat ik nou zo bijster goed kan mikken ofzo - die wapens zijn gewoon effectief op die afstand als je ze op bipod zet.
[...]
het is toch algemeen bekend dat mensen tegenwoordig niet verder kunnen kijken dan het eind van hun loop zonder high power scope? dat gevoel krijg ik wel bij de meeste spelers op het moment.
Oh, dus jij mag wel onderbuiken dat alleen jij spot, maar Tsu mag niet onderbuiken dat alle snipers nutteloze campers zijn. Again, je geeft Tsu gelijk zo. Terwijl hij het eigenlijk niet had.
[...]
concentrated niet, dan bedoel ik dus vanaf 150-200m op een target zonder al je teammates binne 50 meter van je target te killen met je spread in hardcore...
Kom op man, dit zijn toch geen afstanden waar je snipers voor nodig hebt, 150 meter is fucking peanuts. 500, OK, maar 150? Dat moet je eigenlijk met hvy barrel en een front gripje nog wel kunnen als je even gaat liggen en snel single shots afvuurt. Niet met de PKP wellicht, maar toch zeker met de standaard LMG.
[...]
hier weer, de gemidelde speler is blind op het moment.
Vind jij. Mijn ervaring is dat dat nogal meevalt, zeker als ik zie hoe snel ik posities moet wisselen als ik met bipod en 2x mag actief ergens een gebied lig vol te sproeien. En dan wél alle vijf die kerels die vlag C wilden hebben omver kegel, in plaats van maar één of twee zoals je met een bolt-action gedaan kon hebben in die tijd.
[...]
in een hoekje? mmm misschien als ie jou niet eerst dood campt.
De enige manier waarop een sniper hiervoor beter zou zijn dan een LMG is als je recht voor z'n gok weet te komen en hem kunt one-shotten voor hij kans heeft genoeg kogels af te vuren. Maar dan kun je hem ook C4en, shotgunnen, messen etcetera. Op afstand is die sniper niet beter dan de LMG op bipod en heb je hem nét zomakkelijk.
[...]
goede sniper geeft je daar de kans niet voor, hopt uit dekking schakelt target uit en is weg.
Hij hopt uit dekking en staat in een kogelregen volledig suf gesuppressed in random richtingen te vuren en krijgt er ook nog gratis een paar kogels bij. De tijd die je nodig hebt om uit cover te komen en te mikken en te vuren en terug te duiken is lang zát om minimaal een salvo terug te krijgen van een speler die weet dat je daar zit en dus al ligt te mikken.
[...]
serieus? lees de post waar je op reageerd.
Dat deed ik. Er staat geen enkel argument in wat je tot niet-camper danwel nuttige sniper zou maken.
Jij kan vrijwel niets met die sniper wat een andere speler niet net zo goed kan met een LMG op bipod. Of met bepaalde ARs op bipod.
[...]
Dit vindt ik dus intresant, typisch voorbeeltje van bekrompe vooroordelen. (sorry voor het taalgebruik maar kom op er zit een verschil tussen...)
Wat doet een camper?
stil liggen op 1 plek in 1 uur tijd 6 kills maken en zijn team in de steek laten.

Wat doet een sniper, zie bovenstaand, zie andere posts van mij in dit topic
Over bekrompen vooroordelen gesproken. Voor jou is het verschil tussen een camper dus of hij 6 kills maakt, of 12? Want jij doet alles wat een camper doet, maar als je er genoeg kills mee maakt ben je nuttig? Tsu krijgt meer en meer gelijk.
Wat jij beschrijft dat een sniper doet is niets anders dan kansloos campen en een beetje op random mensen zitten vuren, hopend dat hij er een paar kill mee maakt, daarbij furieus op de Q drukkend om zichzelf een schouderklopje qua "teamplay" te kunnen geven.
Dat is precies het soort speer wat Tsu niet in z'n team hoeft en, en dit doet pijn, daar moet ik hem gelijk in geven.
[...]
eehm ja, ik snipe en camp niet...
:') Riiiiight.
Geen enkel argument gezien in dit topic waarom elke sniper ook automatisch een camper is.
Zou ik graag wat argumenten voor zien, dit is beetje erg eenzijdig klagen maar geen argumenten...
Ik zeg niet dat elke sniper een camper is, ik zeg dat de dingen die jij aandraagt als snipewerk kansloos gecamp is wat we kunnen missen. Ik heb in BF3 veel als recon gespeeld en ik weet heel goed dat snipers nuttig kunnen zijn. Maar niet zoals jij ze beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descendant
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 19:27
Wat een gezanik in dit topic, lol. Campers zijn lichtelijk irritant, maar makkelijk te grazen te nemen. Het heeft verder ook niets met de recon-klasse te maken, elke klasse heeft zijn nut als je goed speelt. LMG of vehicle campers zijn net zo irritant, of lui die RPGs of tubes lopen te spammen naast een ammo box, of gasten die werkelijk de hele ronde in een jet of tank zitten. Maar goed, 'deal with it', als je een beetje met je squad samenwerkt kun je al die dingen tegenwerken. Ik heb ook een schijthekel aan servers die wapens verbieden of limieten zetten op wat je mag spelen, zo sneu is dat, het spel geeft mij opties, ik bepaal zelf wel wat ik speel.

BTW, met een rifle als de Scout Elite moet je vaak genoeg mensen op afstand 3 (!) keer raken voor een kill. Als je het in CQC niet op kan nemen tegen een sniper met een assault rifle ben je ook niet echt goed bezig, met veel assault rifles is de TTK ridicuul laag (wat ik op zich prima vind). Als er één klasse OP is is het assault wel, zoals gewoonlijk.

Disclaimer: ik speel zelf voornamelijk assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descendant schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:55:
Wat een gezanik in dit topic, lol. Campers zijn lichtelijk irritant, maar makkelijk te grazen te nemen. Het heeft verder ook niets met de recon-klasse te maken, elke klasse heeft zijn nut als je goed speelt. LMG of vehicle campers zijn net zo irritant, of lui die RPGs of tubes lopen te spammen naast een ammo box, of gasten die werkelijk de hele ronde in een jet of tank zitten. Maar goed, 'deal with it', als je een beetje met je squad samenwerkt kun je al die dingen tegenwerken. Ik heb ook een schijthekel aan servers die wapens verbieden of limieten zetten op wat je mag spelen, zo sneu is dat, het spel geeft mij opties, ik bepaal zelf wel wat ik speel.

BTW, met een rifle als de Scout Elite moet je vaak genoeg mensen op afstand 3 (!) keer raken voor een kill. Als je het in CQC niet op kan nemen tegen een sniper met een assault rifle ben je ook niet echt goed bezig, met veel assault rifles is de TTK ridicuul laag (wat ik op zich prima vind). Als er één klasse OP is is het assault wel, zoals gewoonlijk.

Disclaimer: ik speel zelf voornamelijk assault.
elke sniper rifle is max 2 hit kill op elke afstand. Dat je 3x moet raken is gewoon falende hitreg/netcode. Voor de rest volledig met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SouLLeSSportal schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:04:
[...]

elke sniper rifle is max 2 hit kill op elke afstand. Dat je 3x moet raken is gewoon falende hitreg/netcode. Voor de rest volledig met je eens :)
Nee. Scout Elite doet als enige weinig damage in ruil voor hoge muzzle velocity en weinig bullet drop. Is leuk als je goed headshots kan maken, verder vind ik het maar een k%tding :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:04:
[...]

Except that it's not.

Max damage
100
Min damage
36.6
Drop-off start
12.5m
Drop-off end
110m

Dus max 3 hit kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
Hierbij nogmaals:

Iemand ook bij wehkamp niet gelukt om zijn tweede code te gebruiken voor de 2 goldpacks, hij pakt maar 1 code voor 1 pack?

Beetje druk met snipers bashen jongens? nooit zoveel lol gehad met sniper, lekker uitdagend gemaakt ook! ben der wel blij mee.

Behalve in Rush mode op siege of shanghai....beacon op het dak zetten waar je NIET bij komt omdat je als defending team gewoon geen chopper hebt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Wat nog irritanter is dan campende snipers zijn campende tanks. Gaan een beetje vanaf de spawn staan schieten en houden zo de hele game een tank van het team bezet, dat is een groter nadeel dan dat 1 iemand niets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Preau schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:09:
Wat nog irritanter is dan campende snipers zijn campende tanks. Gaan een beetje vanaf de spawn staan schieten en houden zo de hele game een tank van het team bezet, dat is een groter nadeel dan dat 1 iemand niets toevoegt.
Daarom speel ik op het moment alleen TDM. Laat iedereen eerst het spel maar eens leren, hoef ik niet te dealen met mensen die of stilstaan of vol gas een stuk of 10 raketten opvangt 8)7

Sad but true.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
DragonChaser schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:07:
Hierbij nogmaals:

Iemand ook bij wehkamp niet gelukt om zijn tweede code te gebruiken voor de 2 goldpacks, hij pakt maar 1 code voor 1 pack?
De 2e code geeft heftzelfde als de 1e code begreep ik :)
dUMBIe in "[PC] Battlefield 4 - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:10:
[...]

Daarom speel ik op het moment alleen TDM. Laat iedereen eerst het spel maar eens leren, hoef ik niet te dealen met mensen die of stilstaan of vol gas een stuk of 10 raketten opvangt 8)7

Sad but true.
Ook geen succes. TDM Operation Locker met 64 man is heel leuk om te spelen als beide teams aanvallend ingesteld zijn. Helaas wilt het gros gewoon campen en voor de easy kills gaan. Heb regelmatig dergelijke servers gedomineerd door om te lopen en met een heel squad de vijand in de rug aan te vallen. Dan merk je dat de map verandert in chaos, omkeert en je weer opnieuw het spelletje kan spelen. TDM waar de T veel meer naar voren komt dan traditioneel Noshar Canals.

TDM is wel heerlijk om je te specialiseren met wapens waardoor je weapon battlepacks krijgt en weer XP boosts krijgt. Heb nu meer 25% XP boosts dan ik ooit op ga krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:12:
[...]

Ook geen succes. TDM Operation Locker met 64 man is heel leuk om te spelen als beide teams aanvallend ingesteld zijn. Helaas wilt het gros gewoon campen en voor de easy kills gaan. Heb regelmatig dergelijke servers gedomineerd door om te lopen en met een heel squad de vijand in de rug aan te vallen. Dan merk je dat de map verandert in chaos, omkeert en je weer opnieuw het spelletje kan spelen. TDM waar de T veel meer naar voren komt dan traditioneel Noshar Canals.
Blèh. Elke keer ik die map in de rotation krijg is het een mooie Alt + F4 voor mij.
Wat een kutmap!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:06:
[...]

Nee. Scout Elite doet als enige weinig damage in ruil voor hoge muzzle velocity en weinig bullet drop. Is leuk als je goed headshots kan maken, verder vind ik het maar een k%tding :)
Omg dan is dat ding nog slechter dan ik dacht, die gaat dus never nooit gebruikt worden door mij :(
onzinnige toevoeging, 6 kogels, low damage en enige wat die dus meer doet, is wat snellere bulletspeed. }:|
I stand corrected, ik dacht dat dit dus zelfde damage zou zijn als de exact zelfde ammo gebruikende clr4 en m40a5... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
SouLLeSSportal schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:13:
[...]

Omg dan is dat ding nog slechter dan ik dacht, die gaat dus never nooit gebruikt worden door mij :(
onzinnige toevoeging, 6 kogels, low damage en enige wat die dus meer doet, is wat snellere bulletspeed. }:|
I stand corrected, ik dacht dat dit dus zelfde damage zou zijn als de exact zelfde ammo gebruikende clr4 en m40a5... |:(
En scout elite heeft de snelste reload van wat ik gehoord heb. Dus als je aggresive in your face wil snipen is deze wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoneyfrog schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:16:
[...]

En scout elite heeft de snelste reload van wat ik gehoord heb. Dus als je aggresive in your face wil snipen is deze wel nice :)
nog steeds belachelijk slecht wapen ivm m40a5 waar je 40% meer kogels krijgt, meer damage en vrijwel gelijke reload speed, in de praktijk gezien dan. Nee de scout moet gewoon verbeterd worden qua damage anders voegt hij imho nul toe in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Symthic heh :P

http://symthic.com/bf4-mu...32=None&a42=None&a52=None

SV98 is een kleine verbetering op de eerste sniper die je krijgt. Verder is het allemaal personal preference. Eerste dag van BF4 release had ik 45% accuracy met die CSLR4, vrij veel headshots ook op bewegende targets. Toen ben ik andere snipers gaan proberen en raakte ik helemaal niets meer. Echt puur gewenning, snel swappen om wat anders te proberen is not done als sniperbish :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
Vandread schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:11:
[...]

De 2e code geeft heftzelfde als de 1e code begreep ik :)
dUMBIe in "[PC] Battlefield 4 - deel 2"
Dankjewel, echt een klote zaak dat wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:19
DragonChaser schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:26:
[...]

Dankjewel, echt een klote zaak dat wehkamp.
yep ze beloven je 2 battlepacks duurt al meer dan een week voor je hem krijgt (ik heb hem nog steeds niet) en dan blijkt dat er maar 1 code werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
hjvg schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:27:
[...]

yep ze beloven je 2 battlepacks duurt al meer dan een week voor je hem krijgt (ik heb hem nog steeds niet) en dan blijkt dat er maar 1 code werkt
Exclusieve deal met EA mijn ass.... als dat IDD zo exclusief is dan moet EA het gewoon toestaan mijn tweede code te kunnen gebruiken.

Achjah! kijken ofk wat korting kan scoren...of toch niet...35 cent PER MINUUT!.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:21:

SV98 is een kleine verbetering op de eerste sniper die je krijgt. Verder is het allemaal personal preference. Eerste dag van BF4 release had ik 45% accuracy met die CSLR4, vrij veel headshots ook op bewegende targets. Toen ben ik andere snipers gaan proberen en raakte ik helemaal niets meer. Echt puur gewenning, snel swappen om wat anders te proberen is not done als sniperbish :D
sv98 werkt prima voor mij maar nu even met die 338 recon gespeeld, dat is echt heel ander bullet path en snelheid, drop etc. Echt niet te doen als je de andere snipers wat gewend bent.
Dat ding heeft wel een episch geluid, zo'n zware metaalachtige "thump" heerlijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-11-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

kevz schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:21:

Bij mijn speelstijl is een hoge bulletvelocity + hoge damage een pré, voor mij betekend dat de M98B ideaal is. Heel veel recons uit bf3 zijn overgestapt op de srr-61, die het minste bulletdrop van alle heeft. Het is ook best moeilijk om er tegen te spelen, omdat je weet dat je vrijwel altijd zero op hun scope staat. Maar ik denk dat er nog wel heel wat wapens van specs gaan veranderen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

hjvg schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:27:
[...]

Heb beide codes ingevoerd en ook maar één Battlepack gekregen. Iets zegt me dat die tweede nog wel komt, maar dat het een maandje duurt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Vinden jullie de loading muziek niet een beetje droevig? Ik wil terug naar de bf2 song : YouTube: Battlefield 2 Theme Song [HD]

:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ralph0603 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:43:
Vinden jullie de loading muziek niet een beetje droevig? Ik wil terug naar de bf2 song : YouTube: Battlefield 2 Theme Song [HD]

inderdaad! _/-\o_

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
TheNephilim schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:41:
[...]

Heb beide codes ingevoerd en ook maar één Battlepack gekregen. Iets zegt me dat die tweede nog wel komt, maar dat het een maandje duurt ofzo.
Ik kon de tweede niet eens invoeren want hij zegt gelijk van, JE hebt al een goldpack code gebruikt, doei en tot sinas.... miss dat ik de tweede heb ingevoerd maar we zien het wel.

Iemand wehkamps s*xlijn al gebeld? (hoog beltarief)

[ Voor 3% gewijzigd door DragonChaser op 11-11-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

ralph0603 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:43:

Dan krijg ik hier toch wel wat meer kippevel van, beide zijn awesome though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Of dat deuntje als je bijna gewonnen hebt, deze die er nu word je alleen maar zenuwachtig van :+
nibortreab schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:45:
[...]

omg die was k gewoon bijna vergeten :o EPIC!

[ Voor 38% gewijzigd door ralph0603 op 11-11-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
nibortreab schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:45:
[...]

Die van Vietnam blijft toch het best: YouTube: Battlefield Vietnam Theme Song (met dank aan Jefferson Airplane)

[ Voor 4% gewijzigd door Preau op 11-11-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
TheNephilim schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:41:
[...]

DragonChaser schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:44:
[...]

Ik kon de tweede niet eens invoeren want hij zegt gelijk van, JE hebt al een goldpack code gebruikt, doei en tot sinas.... miss dat ik de tweede heb ingevoerd maar we zien het wel.

Iemand wehkamps s*xlijn al gebeld? (hoog beltarief)
Kijk allebei eens een paar pagina's terug, daar is hier al antwoord op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
ralph0603 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:45:
[...]

Of dat deuntje als je bijna gewonnen hebt, deze die er nu word je alleen maar zenuwachtig van :+

[...]

omg die was k gewoon bijna vergeten :o EPIC!
En dan verlies je met het winnen deuntje bij ~10 punten... Happend to me already :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ook goud, ze zijn allemaal stuk voor stuk briljant. Was net even verder aan het zoeken en de 2142 soundtrack spant hier toch de kroon vind ik

En de rock versie vind ik ook wel tof haha

[ Voor 10% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-11-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
rgras schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:47:
[...]

[...]

Kijk allebei eens een paar pagina's terug, daar is hier al antwoord op gegeven.
Ctrl+F levert weinig op de afgelopen 7 pagina's? welke pagina bedoel je het gaat hard hier.

Tevens mijn favo muziek voor BTF is toch 1942 en Vietnam! ik mis de ingame radio hard, ookal waren het maar een paar liedjes. Gewoon tof dat andere chopper maten het ook horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je kan bovenin het topic 'wehkamp' invoeren en je komt het zo tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:10
nibortreab schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:48:
[...]

Ook goud, ze zijn allemaal stuk voor stuk briljant. Was net even verder aan het zoeken en de 2142 soundtrack spant hier toch de kroon vind ik

Inderdaad die van BF2142 is het meest episch. Het is een meer epische variant van de BF2 theme + het heeft nog een eigen theme in hetzelfde liedje na een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
rgras schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:51:
Je kan bovenin het topic 'wehkamp' invoeren en je komt het zo tegen.
Thanks ik zie het, zal nog is een keer in de Origin client proberen alsk klaar ben met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* DaniëlWW2 is sinds de release van de game nu krap twee weken geleden nog nooit als recon gespawnd. O-)

Ik heb echt geen zin om dat wel te gaan doen. Waarom zou ik de hele game in een hoekje gaan liggen om een paar mensen af te schieten om ondertussen de game te verliezen. Ik snipe recons met mijn M416 of AK5C en dan hebben we het nog niet over een MBT sabot shell to the face. >:)

Iedereen die denk dat op een heuveltje, gebouw etc liggen en mensen afschieten behulpzaam is moet echt even een reality check krijgen. Je bent niet nuttig, je bent alleen extreem hinderlijk en irritant. En dan niet omdat je me dood maar omdat het behoorlijk irritant is om telkens weer kogels voorbij te horen vliegen. Elke keer als ik de kans krijg dan kill ik de campers puur om hun spelplezier te vergallen zodat ze het niet voor mij verpesten. Er is namelijk niks leuks aan om tegen een team vol van die krengen te spelen.

Als je als recon met een carbine speelt op de voorste linie dan pik ik je er niet eens uit als belangrijk doel. Daar moeten de assault's er aan geloven. Met C4 en een motion sensor ben je wel degelijk nuttig. Helaas speelt 95% zo dus niet en die moeten het ontzien als ik in het andere team zit. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:11

Cinerama

There are my lovely boys!!!

nibortreab schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:48:
[...]

Beide soundtracks die jullie linken zijn inderdaad niet verkeerd, maar deze blijft toch de allerbeste en is volgens mij ook de inspiratie geweest van de bf2142 versie:

http://www.youtube.com/watch?v=rX-3b1DK-4s

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Cinerama schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:55:
[...]

Beide soundtracks die jullie linken zijn inderdaad niet verkeerd, maar deze blijft toch de allerbeste en is volgens mij ook de inspiratie geweest van de bf2142 versie:

kortom hij moet gewoon terug! :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Cinerama schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:55:
[...]

Heb ik enkele posts terug al gepost ;) maar het blijft inderdaad een van de beste

@Pelox: Helemaal mee eens!

[ Voor 5% gewijzigd door Moonsugar op 15-01-2024 11:45 . Reden: Oude nickname gebruiker in quote vervangen door nieuwe nickname op verzoek van gebruiker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DragonChaser schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:54:
[...]

Thanks ik zie het, zal nog is een keer in de Origin client proberen alsk klaar ben met werken.
Een paar posts verder zal je zien dat je de 2e battlepack nooit zal ontvangen.
DanielWW2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:55:
* DaniëlWW2 is sinds de release van de game nu krap twee weken geleden nog nooit als recon gespawnd. O-)
Ik heb ooit per ongeluk een recon kit opgepakt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:58:
Ik heb ooit per ongeluk een recon kit opgepakt. ;(
Ga je diep schamen. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:05

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Deze reden voor een kick ben ik nog niet tegengekomen:
Error

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: This Server is for XP Farming! Killing is forbidden!
Fijn dat dat van tevoren wordt duidelijk gemaakt.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Is er eigenlijk iemand die ingame voip gebruikt? Heb nu 25 uren gespeeld, maar nog nooit iemand gehoord. Jammer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nextron schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:00:

[...]
Die server is dus voor boosten?
Wees blij dat je gekicked bent. Daar kan je voor gebanned worden door DICE.

Je kan uiteraard de kick nog even in een ban veranderen door terug te gaan met C4. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

DJH schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:00:
Is er eigenlijk iemand die ingame voip gebruikt? Heb nu 25 uren gespeeld, maar nog nooit iemand gehoord. Jammer eigenlijk.
Op servers kom je dat heel weinig tegen. Op PC zitten mensen voornamelijk op Teamspeak, Skype of een ander VOIP programma. Op console heb je wel een grote kans dat je ze meer tegen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Heb je linkje naar de server? Ben benieuwd wat ze dan precies doen.

Beste manier lijkt me nog steeds twee man bij een MCOM, beiden van een ander team, en dan iets zwaars op de E knop leggen. Uurtje later heb je heel veel puntjes. Pak je 100% XP boost en voila :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:02:
[...]

Heb je linkje naar de server? Ben benieuwd wat ze dan precies doen.

Beste manier lijkt me nog steeds twee man bij een MCOM, beiden van een ander team, en dan iets zwaars op de E knop leggen. Uurtje later heb je heel veel puntjes. Pak je 100% XP boost en voila :D
Bad Tsu, bad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:01:
[...]

Die server is dus voor boosten?
Wees blij dat je gekicked bent. Daar kan je voor gebanned worden door DICE.

Je kan uiteraard de kick nog even in een ban veranderen door terug te gaan met C4. >:)
Hahaha, heb ik ook al eens gedaan in BF3. Gewoon C4 bij de objectives rondstrooien en doen ontploffen. Wanneer je gekicked bent krijg je het battlereport gewoon en zijn je stats opgeslagen. 10+ kills makelijk haalbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Dergelijke servers worden altijd 'flagrun' servers genoemd, voor de volgende keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:03:
[...]

Hahaha, heb ik ook al eens gedaan in BF3. Gewoon C4 bij de objectives rondstrooien en doen ontploffen. Wanneer je gekicked bent krijg je het battlereport gewoon en zijn je stats opgeslagen. 10+ kills makelijk haalbaar :D
Alleen jammer dat het spel laden tegenwoordig langer duurt dan de gemiddelde game, is het niet meer waard heh :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:11

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Nogmaals met recon spelen is niks mee, ik zou ze zelfs iets meer willen zien, kom alleen niet niet bij mij in de squad als SNIPER (het liefst niet eens in me team, maar ja je kan niet alles hebben), een sniper is zo niet team georiënteerd, die hebben helemaal geen squadmates nodig.

Als ik tegen een team speel met veel snipers vind ik het niet zo erg, want dat werkt in ons voordeel, want alles gaat een stuk makkelijker: onze vehicles blijven langer leven en doen meer damage, punten worden sneller door ons gecapped. Tegenstanders worden minder gerevived, Tegenstanders krijgen minder ammo etc. Zoals meerdere mensen al aangaven, als je redelijk normaal beweegt doen die kogels je weinig.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Pagina: 1 ... 34 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.