Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kw4kje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:54:
[...]

Dat wil ik ook wel eens weten, wat is nu het verschil tussen revive en deploy?
revive = terug toch leven komen waar je dood bent gegaan
deploy = terug je wapenkit kiezen & spawn locatie enzo (= kiezen om de revive niet te accepteren en toch nog dood te gaan)

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-07 22:06
De laatste tijd gelukkig minder last van random crashes en vastlopers (afkloppen).
Daarom net maar besloten om (als test) een eigen servertje te huren om eens te zien hoe stabiel nu alles draait, vooral na de laatste patch.

Mochten jullie intresse hebben:
http://battlelog.battlefi...nquest-Large-150-Tickets/

Instellingen staan op Official, behalve de tickets ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:10:
Voor de Support spelers: compenseren jullie je recoil met de muis tijdens het schieten? Of regelen jullie dit met burst fire? Of combinatie?
altijd burst fire doen tenzij <3/4 meter. de bloom op de lmg's op de eerste 100mk5 na is ridiculous. Ik speel eigenlijk niet met die wapens omdat ze behalve in een gangetje liggen of echt langere afstand wat kunnen. de m249 kan zich met moeite staande houden tussen de carbines en AR's maar is meer ervaring geluk en wijsheid dan dat die er voor gemaakt is.
Snipers werken wel prima, helemaal die zero in functie is echt awesome.

Maar eigenlijk geldt voor elk automatisch wapen, meer dan 10 meter afstand, burst fire all day long.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astratuner schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:35:
[...]

Operation Locker is denk ik nog iets beter hiervoor.
speel golmud railway op domination eens, dat is gewoon HD versie van bc2 spelen, alle gebouwen kunnen plat. :D
Oh ja en het is heerlijk om te flanken, had vannmiddag een game waar ik helemaal los kon gaan.

http://battlelog.battlefi...76982127086016/192891669/

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-11-2013 21:35 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-07 22:16
Ik speel lekker veel operation locker op conquest, 48 man :)

Alleen server waar ik veel op speel crashte vroeger niet zoveel als ie nu doet, nu gebeurt het elke 3 rondes wel eens terwijl andere servers wel stable blijven na meerdere rondes, dus maar eens op zoek gaan naar iets anders voor lekker snel te levelen in infanterie..

Verder zweer ik nu zowat bij de ACW-R, vindt alle andere wapens atm bagger gaan |:(
Zal wel komen door de hoge RoF van de acw-r en dat op close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:15
Ik heb de wel echt het gevoel dat er behoorlijk wat cheaters in het spel zitten (mensen die met 78-1 bovenaan staan of met twee sprites schieten) hebben hier meer mensen dat idee of ligt dat aan mijzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:21

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Crashes heb ik bijna geen last meer van gehad.. Maar nu wel veel last lag/netcode ik schiet 4 keer van dichtbij, draait zich om ik ga dood.. Dat ongeveer al de hele dag, afgelopen week bijna geen last van gehad..

Ik heb hem uit gezet wordt hier een beetje gefrustreerd van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-07 13:27

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Crashes heb ik totaal niet meer loopt nu goed alleen soms van die raar bug dat ik mijn LMG bipod niet meer kan gebruiken

NR9 nu van NL met LMG killes :) http://battlelog.battlefi...19793/pc/weapons/NL/#lmgs
yinx84 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:10:
Voor de Support spelers: compenseren jullie je recoil met de muis tijdens het schieten? Of regelen jullie dit met burst fire? Of combinatie?
burst fire en soms full auto maar licht voor all aan ver ik moet schieten speel voor al met M249 lekker 200/200 kogels soms PKP of M240b maar voor al met M249

[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 09-11-2013 22:27 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nano2009 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:50:
Ik heb de wel echt het gevoel dat er behoorlijk wat cheaters in het spel zitten (mensen die met 78-1 bovenaan staan of met twee sprites schieten) hebben hier meer mensen dat idee of ligt dat aan mijzelf?
volgens mij maken die handig gebruik van de bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
ArcticWolf schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:46:
[...]

volgens mij maken die handig gebruik van de bugs...
Welke bugs veroorzaken dit? Ik ben het nog niet tegen gekomen. Daar in tegen cheats wel, zijn vrij algemeen en wat ik er van mag geloven is dat als je betaalde cheats hebt, er bijna niks aan gedaan word. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Practics schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:55:
[...]

Welke bugs veroorzaken dit? Ik ben het nog niet tegen gekomen. Daar in tegen cheats wel, zijn vrij algemeen en wat ik er van mag geloven is dat als je betaalde cheats hebt, er bijna niks aan gedaan word. :X
En als je weet welke bugs het zijn ga jij er natuurlijk geen gebruik van maken _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Practics schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:55:
[...]

Error
Game disconnected: you were kicked by FairFight. Stated reason: Banned Code #J8Ytk2

Damage modifiers krijgen deze melding op fairfight enabled servers dus dat er niks gedaan wordt is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Vraag me altijd af wat de fun is om gebruik te maken van clitches, cheats en bugs. Je betaalt tig euro's voor een spel en dan ga je het spel verzieken. Uiteindelijk is er niemand die nog met je wilt gamen en daar zit je dan.

Nu we het toch over bugs hebben. De meest irritante vind ik als de game bevriest als een assault je revived. Zojuist wederom het geval en iedereen die je ziet liggen probeer je te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nee ligt niet aan jou.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Statistisch gezien heb ik 4-6 kogels nodig om iemand nee te maaien, maar al dump ik mn complete magazijn in iemand gebeurd er vaak geen moer en krijg ik een assist van 39...

De netcode is echt vre-se-lijk.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:45
rickyy schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:43:
Statistisch gezien heb ik 4-6 kogels nodig om iemand nee te maaien, maar al dump ik mn complete magazijn in iemand gebeurd er vaak geen moer en krijg ik een assist van 39...

De netcode is echt vre-se-lijk.
Inderdaad, TDM en Domination vind ik nu echt niet speelbaar. Soms 1-shot (op mij of door mij) en andere keer complete mag legen en er gebeurt niks :X

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Het probleem is vaak dat server gewoon iedereen toelaat en er een aantal met 150/200+ping inzitten, waar is de tijd gebleven dat deze gekicked werden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TecTo schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:07:
[...]

En als je weet welke bugs het zijn ga jij er natuurlijk geen gebruik van maken _/-\o_ _/-\o_
Net zo min dat ik gebruik maak van cheats terwijl ik precies weet waar ik ze kan krijgen ;w
Zo achterlijk om zulke dingen te denken, ik betaal geen geld om vervolgens vals te gaan spelen en het spel naar een paar uur niet meer leuk te vinden omdat ik toch alles win. Het klinkt vaak leuker dan het is, maar mijn ervaring met cheats is niet zo denderend. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G36C ook maar eens geprobeerd.
Wat heeft DICE gedaan met my precious. ;(

Hij is niet slecht maar wel zijn glorie van BF3 kwijt. :N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398494

TecTo schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:16:
Vraag me altijd af wat de fun is om gebruik te maken van clitches, cheats en bugs. Je betaalt tig euro's voor een spel en dan ga je het spel verzieken. Uiteindelijk is er niemand die nog met je wilt gamen en daar zit je dan.

Nu we het toch over bugs hebben. De meest irritante vind ik als de game bevriest als een assault je revived. Zojuist wederom het geval en iedereen die je ziet liggen probeer je te killen.
Niks mis met clitches toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 18:11
DanielWW2 schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:01:

Toevallig zelf ook dat ding geprobeerd te levelen. Wat een takkeding zeg, te traag en na enkele kogels gaat de rest willekeurig een kant op voor mn gevoel. Gaat hem niet worden denk ik :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

moet eens kijkken wie boven aan staan leaderboars staan daar zitten paar bij die Highest Kill Streak halen van over 400 en zijn nog paar die maar 62 uur in game hebben zitten en al lvl100 dus licht echt niet aan jou

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
DanielWW2 schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:01:

650rpm in Battlefield 4 = thee zetten tijdens het schieten, potje voetbal kijken en naar de wc en vervolgens in de rug geschoten worden door een sniper.

Not done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
rickyy schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:14:
[...]

650rpm in Battlefield 4 = thee zetten tijdens het schieten, potje voetbal kijken en naar de wc en vervolgens in de rug geschoten worden door een sniper.

Not done
Kan wel, mijn meest gebruikte wapen is 650 RPM, maar doet 34-20 damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mijn laatste battlereport heb ik net een rush service star verdient, door conquest te spelen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 20:03

superwashandje

grofheid alom

HAX!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:28:
Volgens mijn laatste battlereport heb ik net een rush service star verdient, door conquest te spelen. :P
Pfff, spelers zoals jij moeten ze echt bannen!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:26
Ik moet echt zeggen dat ik Domination best goed vind uit gewerkt in BF4 , Maps zijn zeer divers en ze hebben het veel beter voor elkaar met die spawnpunten nu.

Heerlijke gecontroleerde Chaos , met 20 man tegelijk van punt naar punt rennen en als je goeie teams heb is het best een toffe mode !! _/-\o_ :9~

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
ProCeela schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:43:
Ik moet echt zeggen dat ik Domination best goed vind uit gewerkt in BF4 , Maps zijn zeer divers en ze hebben het veel beter voor elkaar met die spawnpunten nu.

Heerlijke gecontroleerde Chaos , met 20 man tegelijk van punt naar punt rennen en als je goeie teams heb is het best een toffe mode !! _/-\o_ :9~
Meen je dit? Net nog werd lekker in de rug van tegenstander gedropt hoppaah kill erbij, maar zelf ervaar ik het ook hoor dat ik vlak voor de neus van de vijand word gedropt en compleet kansloos ben. :X Vond ik in BF3 stuk beter, had ik er minder last van. Maarja dan heb ik het wel over het algemeen in elke modus, kan best dat Domination alleen perfect is uitgevoerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:33:
Pfff, spelers zoals jij moeten ze echt bannen!
Zijn we weer aardig. :+

Oh en de game erna alweer zogenaamt een Rush service star. Dit keer domination. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 05:26
Practics schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:46:
[...]

Meen je dit? Net nog werd lekker in de rug van tegenstander gedropt hoppaah kill erbij, maar zelf ervaar ik het ook hoor dat ik vlak voor de neus van de vijand word gedropt en compleet kansloos ben. :X Vond ik in BF3 stuk beter, had ik er minder last van. Maarja dan heb ik het wel over het algemeen in elke modus, kan best dat Domination alleen perfect is uitgevoerd. :)
Oke , nee niet gehad , omdat beide teams zeg maar aan weerzijde van de levels worden gespawnt waardoor voor mijn gevoel het bijna tot niet meer voorkomt dat je voor een tegenstander gedropt word.

En eindelijk M416 unlocked en Jezus wat een verschil qua stabiliteit , ik maak nu tenminste gewoon weer mn kills zoals ik ze in BF3 kon maken. Echt een verademing.. ik vind wel dat je alle wapens best traag unlocked hoor , ik heb namelijk geen tijd om elke dag uren te kunnen spelen.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heb nu BF4 sinds vrijdag, wilde hem eerst niet kopen.
Wilde eigenlijk voor Ghosts gaan maar die is niet veel beter geworden.
Dus het was of BF4 met bugs of Ghosts met bugs en matige video/audio.

BF4 ziet er gelikt uit, goede tweaks tov BF3, maar ik raak werkelijk geen pepernoot.
Echt onvoorstelbaar hoe "slecht" ik ben itt. BF3.
Zelfs van dichtbij heb ik een magazijn nodig.
Netcode was slecht in BF3 maar dit slaat echt alles.
Heb de nodige moeite om een k/d positief te houden, uit frustratie een rondje BF3 gedaan gelijk 91/25.... :X
Ik snap er werkelijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:06:
Heb nu BF4 sinds vrijdag, wilde hem eerst niet kopen.
Wilde eigenlijk voor Ghosts gaan maar die is niet veel beter geworden.
Dus het was of BF4 met bugs of Ghosts met bugs en matige video/audio.

BF4 ziet er gelikt uit, goede tweaks tov BF3, maar ik raak werkelijk geen pepernoot.
Echt onvoorstelbaar hoe "slecht" ik ben itt. BF3.
Zelfs van dichtbij heb ik een magazijn nodig.
Netcode was slecht in BF3 maar dit slaat echt alles.
Heb de nodige moeite om een k/d positief te houden, uit frustratie een rondje BF3 gedaan gelijk 91/25.... :X
Ik snap er werkelijk niks van.
Netcode is ronduit bagger. Ik merk dat ik mijn standaard van 20% accuracy gewoon niet haal in potjes waar de netcode tegenwerkt. Je kan schieten wat je wilt maar raken, nope.
Verder moet je even wennen omdat er nu kleur en contrast in de game zit. Mensen zien is iets lastiger maar het went snel. Dan is het ook een kwestie van wat wapens en attachments unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Vreemd allemaal :+
Ik merk niet zoveel van die netcode problemen die jullie hebben..
In bf3 haalde ik met verschillende assault rifles zo'n 14-16% en nu haal ik 16,5-18,5% ;)
(deel van die 14-16% is nog toen ik begon, want bf3 was m'n eerste pc game een jaar en 3 maand geleden, maar slechter zal het wel niet echt geworden zijn)

Qua sniper accuracy: met de M98B op bf3 was 42,33% en nu is die 43,4%

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
DanielWW2 schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:10:
[...]

Netcode is ronduit bagger. Ik merk dat ik mijn standaard van 20% accuracy gewoon niet haal in potjes waar de netcode tegenwerkt. Je kan schieten wat je wilt maar raken, nope.
Verder moet je even wennen omdat er nu kleur en contrast in de game zit. Mensen zien is iets lastiger maar het went snel. Dan is het ook een kwestie van wat wapens en attachments unlocken.
De M416 is wel iets beter maar ik heb het gevoel altijd te laat te zijn.
Met BF3 had ik dat ook soms, maar daar zie je mensen nog reageren op wat ik doe, met BF4 zie ik iemand, en instant lig ik op de grond.
Met BF3 heb ik een totale accuracy van bijna 23%, nu zitten m'n ARs op een matige 16-17%.
Misschien moet ik een rechte loop unlocken oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:55:
[...]

[...]

Zijn we weer aardig. :+

Oh en de game erna alweer zogenaamt een Rush service star. Dit keer domination. 8)7
Ghehe, ben een troll op dit moment omdat ik (nog) geen BF4 heb. :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ja, geweldig die netcode. Iemand raken op een behoorlijke afstand, zeker 8 hitmarkers, daarna een granaat tossen, ook een hitmarker, dan maar een M320 erachter aan, en vervolgens een assist van 39 krijgen

Heerlijk als dat constant gebeurd.

Overigens is er een tank crosshair bug bij Rush met die dam map, aan de attack side. Je moet daar minstens een centimeter hoger schieten, daar zit het midden....

[ Voor 25% gewijzigd door rickyy op 10-11-2013 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 06-07 17:20
SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:13:
In bf3 haalde ik met verschillende assault rifles zo'n 14-16% en nu haal ik 16,5-18,5% ;)
(deel van die 14-16% is nog toen ik begon, want bf3 was m'n eerste pc game een jaar en 3 maand geleden, maar slechter zal het wel niet echt geworden zijn)

Idem, ik ga veel dood maar heb niet zoveel problemen met de netcode, het doodgaan komt vooral van uit mijn rug of dat ik net iets later reageer dan de vijand.
Accuracy is rond de 18%, gelijk aan bf3 en kdr is hoger dan toen met bf3 een dikke week na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 15:13

fynrd1

Fooled by Randomness

SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:13:

Maar je headshot ratio is wel bizar laag voor een sniper riffle

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 02:53:
[...]

Maar je headshot ratio is wel bizar laag voor een sniper riffle
Omdat ik het moeilijker vind in bf4.. Het is gewoon vreemd nu, dat lijntje klopt aan geen kanten dus weet ik eigenlijk niet goed waar je precies moet schieten om een headshot te halen en omdat ik ook gewoon mee aan het front sta als een sniper, dan duurt een headshot te lang :+ (geef mij maar het bf3 systeem)

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 02:57:
[...]

Omdat ik het moeilijker vind in bf4.. Het is gewoon vreemd nu, dat lijntje klopt aan geen kanten dus weet ik eigenlijk niet goed waar je precies moet schieten om een headshot te halen en omdat ik ook gewoon mee aan het front sta als een sniper, dan duurt een headshot te lang :+ (geef mij maar het bf3 systeem)
Dan is het nog makkelijker, aangezien je tegenstander zijn hoofd altijd zero is op de scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 02:59:
[...]

Dan is het nog makkelijker, aangezien je tegenstander zijn hoofd altijd zero is op de scope.
waarom voor een headshot gaan, als ze hoogst waarschijnlijk al schade hebben..
met aan het front, bedoel ik: rushen samen met de assault rifles trouwens ;) (operation locker enzo is awesome)

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:01:
[...]

waarom voor een headshot gaan, als ze hoogst waarschijnlijk al schade hebben..
met aan het front, bedoel ik: rushen samen met de assault rifles trouwens ;) (operation locker enzo is awesome)
Als je voor de hs gaat zal je vrijwel elk duel winnen. Je vent vrij nutteloos aan het front als je telkens een 1 op 1 duel verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:08:
[...]

Als je voor de hs gaat zal je vrijwel elk duel winnen. Je vent vrij nutteloos aan het front als je telkens een 1 op 1 duel verliest.
Wat jij wilt :+
hoofd = kleiner & op kleine afstanden kilt de M98B gewoon in chest welke groter is en minder prone to failure (door netcode)
daarnaast ga ik wellicht toch minder sniper spelen in bf4 dan in bf3, want bf3 was vele malen leuker als sniper..

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:11:
[...]

Wat jij wilt :+
hoofd = kleiner & op kleine afstanden kilt de M98B gewoon in chest welke groter is en minder prone to failure (door netcode)
daarnaast ga ik wellicht toch minder sniper spelen in bf4 dan in bf3, want bf3 was vele malen leuker als sniper..
Ik zie het probleem niet, hoe jij hem gebruikt kan je nog beter een shotgun nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Weet iemand of die slugs wat waard zijn in bf4? (bij spas bv)

[ Voor 116% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:35:
[...]

ok dan, Mr. I'll tell you what to do. }:O
Voor de rest ga ik je gewoon negeren om conflicten te verkomen, want het lijkt alsof je nogal neer op me kijkt & me wilt zeggen wat ik moet doen..

Weet iemand trouwens of die slugs wat waard zijn in bf4? (bij spas bv)
Nee dat doe ik niet, valt mij gewoon op dat je hsr zo laag is bij een bolt action en kan me daarbij voorstellen dat je heel veel duels verliest. Voor bodyshots kan je toch veel beter een shotgun gebruiken? Als je vaak sterft vraag ik mij gewoon af wat je waarde aan het front is geweest, aangezien jou dood ook tickets van je team kost. Wat gebruik je als gadgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:50:
[...]

Nee dat doe ik niet, valt mij gewoon op dat je hsr zo laag is bij een bolt action en kan me daarbij voorstellen dat je heel veel duels verliest. Voor bodyshots kan je toch veel beter een shotgun gebruiken? Als je vaak sterft vraag ik mij gewoon af wat je waarde aan het front is geweest, aangezien jou dood ook tickets van je team kost. Wat gebruik je als gadgets?
tezien welke map, meestal combinatie van motion balls/t-ugs/C4/radio beacon. Allemaal te zien in welke situatie we zitten. (rush / obliteration gamemode meestal)
Daarnaast ga ik ook niet domweg gaan rushen als ik weet dat er een aantal players achter het hoekje staan bij wijze van spreken :+ (ben vaak nog de laatste standing in m'n squad zodat ze weer op me kunnen spawnen..)

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:55:
[...]

tezien welke map, meestal combinatie van motion balls/t-ugs/C4/radio beacon. Allemaal te zien in welke situatie we zitten. (rush / obliteration gamemode meestal)
Daarnaast ga ik ook niet domweg gaan rushen als ik weet dat er een aantal players achter het hoekje staan bij wijze van spreken :+ (ben vaak nog de laatste standing in m'n squad zodat ze weer op me kunnen spawnen..)
Motion balls heb ik zelf nog niet gebruikt. Hoe werken ze in verhouding met de t-ugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 04:08:
[...]

Motion balls heb ik zelf nog niet gebruikt. Hoe werken ze in verhouding met de t-ugs?
motions balls zijn handig als je een bepaalde area tijdelijk wilt gaan scannen waar je niet kan geraken met je t-ugs (of niet wilt naar toe gaan). Ze gaan maar tijdelijk mee, maar je kan ze gooien als een granaat en scannen de regio tijdelijks zoals een t-ugs.

(of als je bv (met een paar man) naar een bepaald punt loopt en je gooit even een motion ball voor je om te zien of er nog geen enemies zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:02

Pykow

Angelo OTR

Redje schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:15:
[...]

De M416 is wel iets beter maar ik heb het gevoel altijd te laat te zijn.
Met BF3 had ik dat ook soms, maar daar zie je mensen nog reageren op wat ik doe, met BF4 zie ik iemand, en instant lig ik op de grond.
Met BF3 heb ik een totale accuracy van bijna 23%, nu zitten m'n ARs op een matige 16-17%.
Misschien moet ik een rechte loop unlocken oid :)
Dat probleem heb ik dus ook, in BF3 haalde ik zelfs de laatste tijd 26% accuratie !!
nu zit ik maar op 17 % gemiddeld, dit heeft er ook mee te maken dat de recoil anders is (blijft op de plek staan, waar je bent begonnen met schieten)

en voor het eerst in jaren, is de recon class eindelijk een keer leuk om te spelen, vooral met een squad die samenwerkt. PLD is niet alleen handig voor locken, maar het is ook een handige IRNV gadget, om snipers eerder te vinden, of gastjes op daken te spotten.

in conquest mode, irriteer ik me ook minder aan de netcode, want met gebruik van je hersenen kan je nog steeds domineren, terwijl je in TDM of Dominations regel matig 1 vs 1 duelen hebt en dan pas merk je hoe slecht die netcode is.Nu snap ik ook de opmerkingen dat jullie er minder last van hebben.

Met een SPM van bijna 500 (bf was 900 en maximaal 1100 geweest voor een lange tijd) en KD,1.71 begin ik me eindelijk weer wat nuttiger voelen voor het team en minder frustraties.
AK5c, SG553 en M416 zijn heerlijke wapens om mee te spelen. De CS-LR4 is trouwens een prima sniper rifle, hoewel ik altijd het gevoel heb dat ik op afstand veel minder damage doe, dan op close en midrange.
als de afstand wat minder is, dan lijken de sniper rifles nu eindelijk eens effect te hebben, om ook daadwerkelijk een kill te maken. In Battlefield 3 had je te veel last van suppression.

Chopper/Heli vliegt trouwens wel ERG langzaam, zijn simpel te locken en als je erin vliegt, kom je niet zo snel meer weg en dat is best wel goed gedaan. ik heb nog geen jet dominations meegemaakt en hopelijk blijft dat ook zo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:13

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn er mensen die ervaring hebben met de benodigde bandbreedte voor bf4. We zouden willen lannen, maar vragen ons af wat voor verbinding we nodig hebben?

Lan is voor 8 personen en willen dus online(!) spelen tegen anderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mystikal op 10-11-2013 09:34 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:00:
[...]

Met een SPM van bijna 500 (bf was 900 en maximaal 1100 geweest voor een lange tijd) en KD,1.71 begin ik me eindelijk weer wat nuttiger voelen voor het team en minder frustraties.
Met andere woorden als je PTFO speelt en je te vaak dood gaat ben je waardeloos ?
Of je geeft gewoon toe dat je liever een grote e-peen hebt ;) en als je dat niet hebt heb je veel frustraties.
Spm ligt toch lager omdat je minder awards hebt en ze zijn minder punten waard.
En je SPM in nu zo niets zeggend met al die XP boost en straks dubbel XP.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
beuker19 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:19:
[...]

Met andere woorden als je PTFO speelt en je te vaak dood gaat ben je waardeloos ?
Of je geeft gewoon toe dat je liever een grote e-peen hebt ;) en als je dat niet hebt heb je veel frustraties.
Zolang hij in TDM o.i.d. blijft is dit niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:02

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:19:
[...]

met PTFO krijg je ook veel punten of je bent een suicider die steeds als een debiel naar een objective rent.
en dat is waar, ik krijg frustraties als ik game en aspecten in de game maken het onmogelijk om goede scores te halen (ook wel bekend als NetCode en jets).
ik leg de lat altijd hoog voor me zelf.
als ik ga sporten, wil ik doodmoe zijn en spierpijn hebben als ik thuis zit op de bank, dan weet ik dat ik het uiterste uit me lichaam heb gehaald.
als ik werk dan wil ik dat mijn klant precies weet waar hij aan toe is en begrijpt waarom ik/we tot een conclusie zijn gekomen.
als ik game, dan wil ik een kd van minimaal 2.0, daarmee heb ik altijd 1 ticket bespaard voor het team, alles daaronder is voor mij nog te zwak, want als ik dood ga en de tegenstader ook is het nog steeds een gelijk spel met 1-1. met ene KD van 2.0 sta je altijd met 2 -1 voor op de tegenstander en dus win je matches en kan je veel meer vlagen overnemen en verdedigen.

TDM speel ik voor de unlocks alleen maar. nu heb ik de M416,AK5C en de SG553 vrijgespeeld en deze zijn erg goed naar mijn mening. Gisteren heerlijk met een volle squad samen kunnen werken.
Samen met CptChaos, Martin, vuurzee en nog meer spelers die ik nu even ben vergeten.
samen in een voertuig zitten, samen een vlag overnemen, samen de objectives halen, samen een voertuig uitschakelen. Daarvoor speel ik BF, niet alleen voor de scores, maar voor het teamverband.
Maar ik voel me eigen alleen maar succesvol als ik ook goede scores haal voor het team, anders ben ik gewoon het 3e wiel aan een wagen, waar niemand op zit te wachten. nogmaals ik let me lag hoog en daarom frustreert het mij, als de netcode het beperkt om echt beter te kunnen worden in de game, als je soms toch random dood gaat. In TDM heb je vaker 1 vs 1 duelen, dus veel meer last van, dan gewoon in conquest wat heerlijk wegspeelt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Gisteren voor het eerst een avondje mee gespeeld op de BuG server, serieuze zaken hoor pfff....
Moet nog hard werken aan m'n skills, tot nu toe vooral tdm gespeeld voor de training en de unlocks, maar zie nu toch wel dat het per gamemode behoorlijk verschilt qua strategie en tactiek.
Dus ik heb de Guns en nu de skills nog haha, verders was het gisteren tof om eens mee te doen!!

Wat me wel opvalt is bijvoorbeeld dat er soms wordt gezeurd als er geen engineer bij zit op sommige momenten, maar iedereen kan alles spelen en unlocken toch dus ga je toch zelf als engineer in plaats van boos te zijn op andermans keuze? Lijkt mij handiger dat je alles onder de knie krijgt om jezelf uiteindelijk echt goed te kunnen inzetten op ieder moment van het spelletje ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Nightcrowy op 10-11-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Hebben jullie ook wel eens als je een goed potje speelt dat de stats niet worden meegenomen? Dat je dus ook geen battlereport krijgt?:S

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Zo eerste uurtjes van BF4 zitten erop. Op de crashes en connectie problemen na....mwah.
Duurt gemiddeld een uur voordat ik eindelijk in een server zit :'(

Gehoopt dat het BF2 was (zonder cheaters). Maar het is meer CoD geworden...
In beide was ik redelijk goed, maar in BF4 wil het totaal niet lukken. Ik weet niet wat het is. Soms komen vijanden om een muurtje, en zodra ik ze zie ben ik dood. Niet eens de kans om terug te vuren. Maar ben ook nog aan het zoeken naar een leuke gun.

Daarnaast is het tactisch spelen ook ver te zoeken. De meeste rennen CoD style naar de vijand toe. Nog een puntje, de spawns van de vijanden is ook te random. In BF2 kon je verwachten vanuit welke positie de vijand kwam. In BF4 kan er zomaar iemand achter je spawnen. Tja dan heb je ook weinig aan tactiek...

Mocht iemand tactisch samen willen spelen, voeg me dan even toe :) (username zelfde als forumnaam hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAUB 2.0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-02-2023
De vraag:

Hoe stel je je server browser zo in dat er meer servers te zien zijn die gevuld zijn.
Ik krijg er maximaal 10 met mensen en dat lijkt me wat weinig.

Hebben jullie dat ook of doe ik wat fout?

Greetz.

PS alle series BF gespeeld maar dit is voor mij de overtreffende trap! Super vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DAUB 2.0 schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:53:
De vraag:

Hoe stel je je server browser zo in dat er meer servers te zien zijn die gevuld zijn.
Ik krijg er maximaal 10 met mensen en dat lijkt me wat weinig.

Hebben jullie dat ook of doe ik wat fout?

Greetz.

PS alle series BF gespeeld maar dit is voor mij de overtreffende trap! Super vet.
Je kun bij de filters kiezen hoeveel slots er nog vrij moeten zijn, ik zet meestal de eerste 3 opties aan, dan krijg je server waar nog 0 tot 10 plaatsen vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Laatst online: 23-05 14:13
Timskiej ik zal je toevoegen. Overigens net als alle andere die dit zeggen.
Als mensen mij toe willen voegen mag dit. Player naam P33RK3.
Merk wel dat het leuker speelt in teamverband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:42
Voor de mensen die nog twijfelen over de "Network Smoothing Factor" instelling, kijk even naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Vw0bTZBqT2s

Beste kun je hem dus op 0 zetten als je ping goed is.

[ Voor 15% gewijzigd door Bart1983 op 10-11-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:14

Stewie!

Keen must die!

rgras schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:11:
Dus ze houden nog steeds vast aan gekoppelde patch releases voor de consoles en PC?
Hij verzint wat spookverhalen los gebaseerd op een quote van iemand die zegt geen uitspraak te willen doen. Daar moet je geen conclusie aan hangen. Ze werken hard aan een patch. Alleen client patches moeten naar heel veel meer klanten gestuurd worden en door meer man en types computer getest worden dan een server patch. De achtste server patch komt er zo al aan, de servers crashen vrijwel niet meer en de bugs die de crashes veroorzaken hakken ze nu in hoog tempo weg. Bij de client crashes zijn de oorzaken veel meer verspreid en moet je met een goede patch komen in plaats van elke 48 uur een patch uit proberen te brengen om telkens één bug te fixen. Het testen op nieuwe bugs duurt dan ook vaak vrij lang en er zullen vast en zeker al devs bezig zijn met fixes die je pas in de tweede of derde patch zal zien.
DanielWW2 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:26:
[...]

Dat weet ik ook allemaal maar het feit dat AC4 beter verkoopt dan BF4 en dat BF4 ten opzichte van BF3 een drop van 69% heeft stemt mij niet echt hoopvol als het om patches gaat. :/

http://www.mcvuk.com/news...ration-transition/0123896
Het vervelende voor de publishers is dat Microsoft en Sony de console launch hebben na de launch van de grote games van het jaar. Oktober is altijd de drukste launch maand. In oktober lanceren vinden ze vervelend met de kans op meer bugs, voor oktober was de software nog niet af en na oktober kan maar dan weer voor thanksgiving en kerst omdat je anders 60% van je jaaromzet misloopt. Het is allemaal niet ideaal en je ziet dat de grote titels van 2013 allemaal lagere volumes draaien doordat veel consumenten wachten op de next-gen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hebben de spelers hier ook een TS kanaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sommige gasten zijn niet dood te krijgen. Richt je op hun hoofd en lichaam en zijn ze nog niet snel dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 13:05
Chuckster schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:07:
Hebben de spelers hier ook een TS kanaal? :)
veel spelers hier zitten bij BuG, die hebben een eigen TS server. info: http://www.bug-community.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07 19:37
Hoe zit het nou precies met het skill systeem, ik begrijp er geen snars van? Laatst was ik de enige in het team die capture points bij conquest aan het veroveren was. We verloren natuurlijk dik maar ik was veruit de beste van mijn team met een k/d van 1 en kreeg -3 als skill -.-. Ga ik vervolgens wat meer op de k/d letten en denken ze zoeken het maar uit dan krijg ik +7 terwijl ik ergens in de middenmoot van mijn team eindig maar met een k/d van 2. Speel ik een ronde rush als defender en ik ga met een lmg lekker op de grond blijven liggen om tegenstanders neer te maaien waar totaal geen skill voor nodig is krijg ik opeens +54 skillpoints. Schiet mij maar lek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat geeft maar weer aan hoeveel waarde je daar aan moet hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Moet je de aftiteling helemaal afspelen voordat de laatste missie van de campaign als afgerond telt?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Op Zavod 311 wordt er zo hard gecamped op de daken van die middenstuk die zich boven die 2 vlaggen bevinden, echt niet normaal! Iemand ging zelfs zo ver dat die een heli ging parkeren en als gunner verder ging met campen. Echt jammer dat je dan geen funderingen/plafonden omlaag kan halen.. Mja er zijn ergere dingen zoals het smeken om een ammo pack en er 2 minuten later eentje te mogen ontvangen omdat mijn teammates zo geconcentreerd lagen te campen bij Operation Locker.

Anyway ik zat net BF2 maps te bekijken en vroeg me af in welke DLC we ze terug zouden zien? We weten alles over Second Assault maar niks over China Rising?

Dalian Plant
Daqing Oilfields
Dragon Valley
FuShe Pass
Songhua Stalemate

Bron: http://planetbattlefield....Info.Detail&id=55&game=3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Allemaal hopelijk. _/-\o_

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

Anoniem: 348778 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:44:
Op Zavod 311 wordt er zo hard gecamped op de daken van die middenstuk die zich boven die 2 vlaggen bevinden, echt niet normaal! Iemand ging zelfs zo ver dat die een heli ging parkeren en als gunner verder ging met campen. Echt jammer dat je dan geen funderingen/plafonden omlaag kan halen.. Mja er zijn ergere dingen zoals het smeken om een ammo pack en er 2 minuten later eentje te mogen ontvangen omdat mijn teammates zo geconcentreerd lagen te campen bij Operation Locker.
Hierdoor had gister mijn team verloren.

Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/3557/r7nm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Bart1983 schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:14:
Voor de mensen die nog twijfelen over de "Network Smoothing Factor" instelling, kijk even naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Vw0bTZBqT2s

Beste kun je hem dus op 0 zetten als je ping goed is.
Ookal zet ik hem op 0 krijg ik gewoon te maken met gasten die je neermaaien voordat ze gezien worden. Geef ons gewoon de BF2 'low ping = advance' netcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Stewie! schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:29:
[...]

Hij verzint wat spookverhalen los gebaseerd op een quote van iemand die zegt geen uitspraak te willen doen. Daar moet je geen conclusie aan hangen. Ze werken hard aan een patch. Alleen client patches moeten naar heel veel meer klanten gestuurd worden en door meer man en types computer getest worden dan een server patch. De achtste server patch komt er zo al aan, de servers crashen vrijwel niet meer en de bugs die de crashes veroorzaken hakken ze nu in hoog tempo weg. Bij de client crashes zijn de oorzaken veel meer verspreid en moet je met een goede patch komen in plaats van elke 48 uur een patch uit proberen te brengen om telkens één bug te fixen. Het testen op nieuwe bugs duurt dan ook vaak vrij lang en er zullen vast en zeker al devs bezig zijn met fixes die je pas in de tweede of derde patch zal zien.

[...]

Het vervelende voor de publishers is dat Microsoft en Sony de console launch hebben na de launch van de grote games van het jaar. Oktober is altijd de drukste launch maand. In oktober lanceren vinden ze vervelend met de kans op meer bugs, voor oktober was de software nog niet af en na oktober kan maar dan weer voor thanksgiving en kerst omdat je anders 60% van je jaaromzet misloopt. Het is allemaal niet ideaal en je ziet dat de grote titels van 2013 allemaal lagere volumes draaien doordat veel consumenten wachten op de next-gen consoles.
Bedankt voor de heldere uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

ja, dat doe ik nu ook , als ik wil game start ik chrome op en word die plugin niet aan geboden meer maar als ik IE 11 naar BF 4 ga ..... 8)7 ......staat nog steeds die plugin die word aan geboden , goed beetje omslachtig maar zo werkt het wel ,hoewel ik wel erg vreemd vind hoe dit zo moet gaan.
da_PSI schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:39:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met IE en de plugin. Dat werkte niet & nu nog niet, ik gebruik nu chrome om BF op te starten .....,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Anoniem: 348778 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:44:

/
ik pak al tijd mijn 60mm mortier :) dan zijn ze zo dood of maken ze dat ze weg komen en 60mm mortier is super zet hem neer en verstop je zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728 schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:18:
ja, dat doe ik nu ook , als ik wil game start ik chrome op en word die plugin niet aan geboden meer maar als ik IE 11 naar BF 4 ga ..... 8)7 ......staat nog steeds die plugin die word aan geboden , goed beetje omslachtig maar zo werkt het wel ,hoewel ik wel erg vreemd vind hoe dit zo moet gaan.

[...]
Misschien handig om dit ook in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic te melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:53

charrel

Cortisol4life..

da_PSI schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:39:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met IE en de plugin. Dat werkte niet & nu nog niet, ik gebruik nu chrome om BF op te starten .....,
Om mezelf nog maar een keer te quoten, zo werkt het wel in internet explorer 11:

extra > instellingen voor compatibiliteitsweergave en dan de onderste 2 uitvinken, dat werkte iig bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:42

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Remove Network Smoothing Factor heb ik inmiddels uit, maar alsnog wordt je vaak gekilled als je al om een hoekje bent of net de vijand ziet ;(

http://battlelog.battlefi...view/2832654490308136513/
Do you prefer to kill 3 guys and cap a flag with choppy animations or to get killed behind a corner but with a perfect animation?
I assume the slider controls interpolation, as said before, any experienced pc gamer, or play's any of the valve games competitively will know about this, the slider will control model prediction (smoothness of animation) the lower the slider is, the more "true" picture will be where enemies are, which is important for hit boxes and accuracy, how ever the side effect is choppy animations, you have to consider these two things like a balance, and you may need to adjust the slider per server, it has little to do with the speed of your line, more the quality, so just play around and see what suit's your connection and play style best.

personally i have it quite high, i prefer it to look awesome... unless of course I'm going to be really competitive! =)
Gewoon uit dus.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Motaro schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:35:
[...]

ik pak al tijd mijn 60mm mortier :) dan zijn ze zo dood of maken ze dat ze weg komen en 60mm mortier is super zet hem neer en verstop je zelf
Totdat je een slimme speler in een squad team tegen komt. Die gekke mortieren zie je al van ver afkomen, je hebt tijd zat om weg te lopen, inpact gebied is zo klein. Alleen onoplettende spelers zul je daar mee neer maaien. Vaak zat gehad dat ik lekker op het dak bleef kogels aan leveren en zorgen dat mijn squat members op mijn plek konden spawen. >:)

Gevolg K/D ratio van 2.0 met shit load aan ammo ribons en bonussen van het spawen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe zit het met die Battlepacks. Gebruiken jullie die gelijk? Of wachten jullie daar nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Grudgie schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:14:
Hoe zit het met die Battlepacks. Gebruiken jullie die gelijk? Of wachten jullie daar nog mee?
De 25% gebruik ik gewoon wanneer ik hem krijg. De 50%+ bewaar ik voor als ik dicht tegen bepaalde rewards zit, zodat ik maximaal punten binnen sleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke want ik heb 3 golden en 1 bronzen battlepacks, maar als ik die open dan gebruik ik wat er in zit nog niet gelijk dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:18:
Oke want ik heb 3 golden en 1 bronzen battlepacks, maar als ik die open dan gebruik ik wat er in zit nog niet gelijk dus?
inderdaad, je moet die xp bonus activeren door op esc te drukken en rechts beneden er een te selecteren.
de andere items zijn gewoon voor altijd.

(en god, ik krijg maar meer een meer crashes :X Ik begrijp het niet, want eerst kreeg ik er bijna nooit)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Grudgie schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:18:
Nee je moet de xp boost activeren ingame. Dit kun je doen door op esc te drukken en rechts onder je bepaalde boost te activeren. Rest is gewoon per direct in loadout beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Practics schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:20:
[...]

Nee je moet de xp boost activeren ingame. Dit kun je doen door op esc te drukken en rechts onder je bepaalde boost te activeren. Rest is gewoon per direct in loadout beschikbaar
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 09-07 22:06
SmokingCrop schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:20:
[...]

(en god, ik krijg maar meer een meer crashes :X Ik begrijp het niet, want eerst kreeg ik er bijna nooit)
Hier crashte de game én mijn server zojuist ook de hele tijd, na origin compleet te hebben afgesloten en opnieuw laten opstarten was het over.
Voor de server was een reboot nodig, en die draait inmiddels ook weer als een zonnetje.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilco88nl
  • Laatst online: 13-02 21:18
Ik heb weinig last van crashes, maar wanneer ik de M320 LVG of FB gebruik crasht de game wanneer de granaat ontploft direct.

Na een snelle search blijken meerdere mensen hier last van te hebben, tip: gebruik geen M320 LVG of FB.

Snap trouwens werkelijk niet dat dit tijdens de testfase niet aan het licht gekomen is bij DICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 17:19
Ik weet niet of dit al bij iedereen bekend is, dus excuus als dit al is voorbij gekomen.
Hier een manier om je BF4 beter te laten lopen.

Zie dit korte filmpje voor informatie over hoe en wat:

En hier de link naar het programma: http://www.coderbag.com/P...-CPU-Core-Parking-Utility

[ Voor 3% gewijzigd door Games op 10-11-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe ik de rolluiken naar beneden in Dawnbreaker -> crash. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wilco88nl schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:02:
Ik heb weinig last van crashes, maar wanneer ik de M320 LVG of FB gebruik crasht de game wanneer de granaat ontploft direct.

Na een snelle search blijken meerdere mensen hier last van te hebben, tip: gebruik geen M320 LVG of FB.

Snap trouwens werkelijk niet dat dit tijdens de testfase niet aan het licht gekomen is bij DICE!
Dat is het net ;)
Ze wisten ervan, maar EA moest en zou het eerder uitbrengen dan CoD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 18:11
Anoniem: 179336 schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:10:
Doe ik de rolluiken naar beneden in Dawnbreaker -> crash. 8)7
Een aantal servers in mijn bookmarks heeft die map gewoon uit de roelatie gehaald. Verreweg de meeste server+client crashes gebeuren op die map naar mijn ervaring :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Games schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:05:
Ik weet niet of dit al bij iedereen bekend is, dus excuus als dit al is voorbij gekomen.

[video]

En hier de link naar het programma: http://www.coderbag.com/P...-CPU-Core-Parking-Utility
Ik heb dit reeds bekeken, maar ik vraag me af of er geen voor/nadelen zijn?

* Gaat je idel temp in windows dan hoger zijn (omdat alle cores 'altijd' actief gaan zijn?
* Gaat je 'in' game' temp hoger zijn doordat alle cores nu effectief werken?
* Gaat de levensverwachting van he cpu nu achteruit (je 'prult' niet rechtstreeks met de cpu, maar eerder met windows, maar toch...)?
* Maakt het uit of hyperthreating aanstaat of niet?
* Zijn er nog andere voor en nadelen die sommige hebben kunnen ervaren?

Ik wil dit zeker proberen. Ik heb een core i7 3930K @ 4.4 ghz en merk bij de map siege of shanghai in bf4 op steeds dezelfde plaatsen framedrops op (op geen enkele andere map last van...). maar ik wil dus niet dat mijn cpu er aangaat met deze tweak (ben nog student en de aankoop was een grote investering O-) .

Is er iemand die dit heeft geprobeerd en antwoord kan geven op mijn vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 09:08
Ik heb een vermoeden dat er een update is geweest, sinds vandaag heb ik nog niet een potje kunnen "uitspelen" allemaal zijn "BF stopped working" etc, ... |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:14

Stewie!

Keen must die!

da_PSI schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:16:
Ik heb een vermoeden dat er een update is geweest, sinds vandaag heb ik nog niet een potje kunnen "uitspelen" allemaal zijn "BF stopped working" etc, ... |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Er is geen update geweest vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 09:08
Stewie! schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:30:
[...]

Er is geen update geweest vandaag.
Heb zelf niks aan mijn pc gekloot, geen driver updates, helemaal nks. Maar echt elke game is tot nu toe een crash. Alleen 1 game kunnen uit spelen, game daarna = BF stopped working. (i5. 3210, 8GB, 650M) maar heft tot nu toe, geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:58

InFamous

excommunicado

Games schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:05:

[video]

Heb et uitgeprobeerd maar bij mij geen merkbaar verschil.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dit heeft heel veel geholpen bij mij:

http://forum.cakewalk.com...Turn-It-OFF-m1861804.aspx

Zeer merkbaar in mijn geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Dit is NIET het juiste topic voor problemen etc! Leer even lez n aub....
Pagina: 1 ... 32 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.