beuker19 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:19:
[...]
Met andere woorden als je PTFO speelt en je te vaak dood gaat ben je waardeloos ?
Of je geeft gewoon toe dat je liever een grote e-peen hebt

en als je dat niet hebt heb je veel frustraties.
Spm ligt toch lager omdat je minder awards hebt en ze zijn minder punten waard.
En je SPM in nu zo niets zeggend met al die XP boost en straks dubbel XP.
met PTFO krijg je ook veel punten of je bent een suicider die steeds als een debiel naar een objective rent.
en dat is waar, ik krijg frustraties als ik game en aspecten in de game maken het onmogelijk om goede scores te halen (ook wel bekend als NetCode en jets).
ik leg de lat altijd hoog voor me zelf.
als ik ga sporten, wil ik doodmoe zijn en spierpijn hebben als ik thuis zit op de bank, dan weet ik dat ik het uiterste uit me lichaam heb gehaald.
als ik werk dan wil ik dat mijn klant precies weet waar hij aan toe is en begrijpt waarom ik/we tot een conclusie zijn gekomen.
als ik game, dan wil ik een kd van minimaal 2.0, daarmee heb ik altijd 1 ticket bespaard voor het team, alles daaronder is voor mij nog te zwak, want als ik dood ga en de tegenstader ook is het nog steeds een gelijk spel met 1-1. met ene KD van 2.0 sta je altijd met 2 -1 voor op de tegenstander en dus win je matches en kan je veel meer vlagen overnemen en verdedigen.
TDM speel ik voor de unlocks alleen maar. nu heb ik de M416,AK5C en de SG553 vrijgespeeld en deze zijn erg goed naar mijn mening. Gisteren heerlijk met een volle squad samen kunnen werken.
Samen met CptChaos, Martin, vuurzee en nog meer spelers die ik nu even ben vergeten.
samen in een voertuig zitten, samen een vlag overnemen, samen de objectives halen, samen een voertuig uitschakelen. Daarvoor speel ik BF, niet alleen voor de scores, maar voor het teamverband.
Maar ik voel me eigen alleen maar succesvol als ik ook goede scores haal voor het team, anders ben ik gewoon het 3e wiel aan een wagen, waar niemand op zit te wachten. nogmaals ik let me lag hoog en daarom frustreert het mij, als de netcode het beperkt om echt beter te kunnen worden in de game, als je soms toch random dood gaat. In TDM heb je vaker 1 vs 1 duelen, dus veel meer last van, dan gewoon in conquest wat heerlijk wegspeelt.