Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
414524 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:10:
By the way als mensen het leuk vinden om samen te spelen, mijn user name op battlelog is:
Possimpible_NL (linkje: hier)

Ik speel vooral hardcore (large) conquest.
Erg leuke gamemodes, ik ben support.
Nee, jij bent verdorie gewoon wat jouw team op dat moment nodig heeft! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:14:
EIN-DE-LIJK door waarom ik m'n magic touch kwijt ben met LMG. In BF3 veranderde je FOV naar 60 (default) als je door je scope heen kijkt. Hier niet. FOV 90 door je scope is echt een disadvantage. Hoop dat het een bug is en geen design choice.

Speel nu met 60 en ik maai weer alles neer. Alleen speelt het bagger :(
is een known bug, beter zet je dat gewoon op default.

BTW net even alle wapens geunlocked van de assault, dit was het resultaat van de cz805 en ace23 8)
http://battlelog.battlefi...87660676595392/192891669/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:20:
[...]

Speel je nog via je brakke ziggo WIFI router of heb je inmiddels al een kabeltje :+
Ik heb wel eens een klein hitreg/netcode probleempje maar lang niet zo erg dan dat jij beschrijft.
Zelfde verbinding als met BF3, als ik BF3 start heb ik nergens last van dan de gebruikelijke problemen.
BF4 draait hier gewoon voor geen meter !! en ik ben gelukkig niet de laatste persoon die dit zegt.
Bekijk het Forum maar eens op battlelog, Volg bekende youtuber als LvLCap en iedereen heeft erover dat het allemaal crap aanvoelt en frustreert en er zijn al een hoop mensen gestopt.
Ik had kleine netcode probleempjes in BF3 ja, maar nu is het gewoon constant gezeik dat het lijkt alsof de wapens niet eens iets doen en dat ik instan-death kills krijg
Ook al is me ping 11 :S

ik raad iedereen die nog twijfelt om BF4 te kopen op de PC, de game voorlopig even af.
ik zal eerder lekker bij BF3 blijven tot de eerste DLC of eerste grote patch van DiCE.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 06-11-2013 22:08 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:05:
[...]

Zelfde verbinding als met BF3, als ik BF3 start heb ik nergens last van dan de gebruikelijke problemen.
BF4 draait hier gewoon voor geen meter !! en ik ben gelukkig niet de laatste persoon die dit zegt.
Bekijk het Forum maar eens op battlelog, Volg bekende youtuber als LvLCap en iedereen heeft erover dat het allemaal crap aanvoelt en frustreert en er zijn al een hoop mensen gestopt.
Ik had kleine netcode probleempjes in BF3 ja, maar nu is het gewoon constant gezeik dat het lijkt alsof de wapens niet eens iets doen en dat ik instan-death kills krijg
Ook al is me ping 11 :S
Ik heb net hele tijd op onze eigen server gespeeld, werkte redelijk goed, vrijwel geen lag issues of crashes.
is dan ook wel tdm en cq domination maar wel met veel lui erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

DanielWW2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:50:
[...]

Laat me raden, jij gebruikt de MBT LAW.
Dan doe je ook maar 5 damage. Overigens terecht omdat het een nooblauncher is.

Ik zou de RPG-7 gebruiken. Doet wat meer schade. ;)
Feit maar die rpg heb ik nog niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph0603 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:09:
[...]

Feit maar die rpg heb ik nog niet O-)
Dat zal je even door moeten bijten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 22:17
Frank1973 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:16:
Opvallend veel Duitse servers, ze houden nog steeds van oorlogje spelen... :) Nederlandse conquest servers kom je bijna niet tegen..
Wij hebben een server gehuurd en deze draait conquest. Op het moment krijgen we hem nogal lasting vol.
Dus Join vooral

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/31.204.131.83:25500/b_560_95_1.png

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Nou die server crashes zijn opgelost, nu crash ik helaas zelf om de 10 minuten

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fighting Power schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:28:
[...]

Wij hebben een server gehuurd en deze draait conquest. Op het moment krijgen we hem nogal lasting vol.
Dus Join vooral

[afbeelding]
ik zou overschakelen op andere game mode met minder grote maps. Ik heb hele avond zonder problemen gespeeld, speel 10 min op cq large map, bam vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:07:
maar goed, ik leg de game even aan de kant en hoop op een patch die zorgt dat de netcode compleet gereset wordt naar standaard BF3 en het liefst verbeterd. ik kan nu echt niet normaal spelen.
Ik zie dat iemand van Dice een berichtje heeft achtergelaten op het Battlelog forum over de netcode:
Hi all :)

This issue has been raised here at DICE and we are looking into it, a lot of the threads here contains great feedback and info on the "netcode" issue that has been very helpful.

Cant go into details here unfortunately other than to say we are aware and actively looking into it.

Striterax
Hopelijk weten ze een slag te maken in de december patch. Momenteel voelt het slechter aan dan BF3, daar is (bijna) iedereen het wel over eens denk ik. Waar ik me ook aan stoor is dat getouwtrek/gebug wanneer je langs/tegen iemand loopt. De collision is niet soepel, maar veroorzaakt een soort stuiterbal/rubberbanding-effect.

Verder een toffe game. De AEK en ACE23 zijn momenteel mijn beste maatjes _/-\o_ Nog steeds niet alle mappen gespeeld. Zavod vind ik echt verschrikkelijk. Veel te veel details, overal obstakels en bosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:57
SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:40:
[...]

ik zou overschakelen op andere game mode met minder grote maps. Ik heb hele avond zonder problemen gespeeld, speel 10 min op cq large map, bam vastloper.
Vandaag zelf een uur bezig geweest een TDM potje af te maken, stuk of 5 crashes. Veel lijkt het niet uit te maken. Merk ook niets van al die serverside fixes, ze hadden er net zo goed niet kunnen zijn :')

Aug is m'n nieuwe Assault go to weapon. Begon zo moe te worden van extreme recoil, nu gaat alles rechtdoor, best relaxed :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een haat liefde relatie met die map zavod, de map is geweldig mooi en qua sfeer echt de beste van alle maps. alleen dem roofcampers, die zijn te op als er een squad op het dak zit, is het over met de missie, die veranderd in kill them all. Er zitten wel heel veel randjes, buizen trapjes etc waar je elke keer om heen over heen of tegenaan loopt of aan blijft hangen. Dat irriteert me altijd zo mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:46:
Ik heb een haat liefde relatie met die map zavod, de map is geweldig mooi en qua sfeer echt de beste van alle maps. alleen dem roofcampers, die zijn te op als er een squad op het dak zit, is het over met de missie, die veranderd in kill them all. Er zitten wel heel veel randjes, buizen trapjes etc waar je elke keer om heen over heen of tegenaan loopt of aan blijft hangen. Dat irriteert me altijd zo mateloos.
Klopt dat er teveel dingetjes en datjes zijn om tegen aan te rijden. Hoop dat ze dat wat relaxter maken. Verder tegen roofcampers -> Airburst, dan gaan ze allemaal panieken :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, wat een rotavond. Maar een uur gespeeld en alleen maar netcode fail na netcode fail. Dat ik nog redelijk speelde sommige potjes was een wonder. Het was gewoon onspeelbaar voor mij vanavond. :X

edit:
Nou dit wisten we eigenlijk al maar hier is het bewijs. EA heeft de game gewoon gepusht om CoD voor te zijn. Fatsoenlijke QA, daar was geen tijd voor. Niet dat dit nou nodig was als je kijkt hoe bagger CoD Ghosts wel niet is...
Afbeeldingslocatie: http://www.gameranx.com/img/13-Nov/bf4-convo.png

[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2013 23:21 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Krijg nu ineens bij welke server ik ook join; kicked door punkbuster door een service communication failure ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Stoneyfrog schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:37:
Krijg nu ineens bij welke server ik ook join; kicked door punkbuster door een service communication failure ofzo.. :?
Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik weet niet wat het is, maar er worden meerdere mensen gewoon gebanned op de BuG server door hacks/game violation.. zijn er bepaalde tools misschien uitgekomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 20:42
DanielWW2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:59:
Bah, wat een rotavond. Maar een uur gespeeld en alleen maar netcode fail na netcode fail. Dat ik nog redelijk speelde sommige potjes was een wonder. Het was gewoon onspeelbaar voor mij vanavond. :X

edit:
Nou dit wisten we eigenlijk al maar hier is het bewijs. EA heeft de game gewoon gepusht om CoD voor te zijn. Fatsoenlijke QA, daar was geen tijd voor. Niet dat dit nou nodig was als je kijkt hoe bagger CoD Ghosts wel niet is...
[afbeelding]
Denk je nou echt dat ze met twee weken langer testen al die bugs eruit hadden kunnen halen? Maak er maar gerust een paar maanden..

Ik vind het alsnog een vet spel, wel balen dat het bagger is op het moment.. Maar ze fixen het wel, mij hoor je niet klagen voor 35 euro, Premium koop ik in December wel voor de eerste DLC uitkomt, of beter gezegd, nadat het gefixt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Weet niet of dit al gepost is maar:

UPDATE #4 (Nov 6):
R7 Server Update Rolled Out
We just rolled out a new server update for Battlefield 4 that should fix some of the most common server crashes across all platforms. Let us know if this patch improves server stability for you. Patch notes below:
-Fixed two of the most common server crashes (All platforms)
-The "admin.say" command should now work properly (PC)
-The "vars.preset" command should now work better in conjunction with other vars settings (PC) (It is now easier for server admins to set a server preset)
-Fixed a bug in the queue system regarding GUID (PC)
-Fixed various minor bugs (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:45:
Ik weet niet wat het is, maar er worden meerdere mensen gewoon gebanned op de BuG server door hacks/game violation.. zijn er bepaalde tools misschien uitgekomen :X
Is dat niet zo'n stream met namen van PB bans net als BF3 dat had ?
Ben nog weinig cheaters tegen gekomen , maar ze zijn er vast.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:51:
[...]

Hopelijk, want anders komen er hele tijd cheaters op de server, lol

en ugh, schiet ik met die pickup bolt sniper & crash ik (typische geluid blijft hangen & freeze) :/

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 07-11-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Het was een heus karwei om alles te unlocken voor de stealth jet, maar eindelijk kan ik er wat kills mee maken: http://battlelog.battlefi...77589336884480/307564538/
Mijn huidige setup: 30mm, active radar, ecm en stealth coating. Met de active radar en 30mm zijn andere jets niet echt een probleem meer, zeker niet met de SU-50 (die 2x zo snel draait als andere jets, want fuck balance :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Okasha schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:54:
[...]

Nee, jij bent verdorie gewoon wat jouw team op dat moment nodig heeft! 8)7
Ach man, strategie op een willekeurige public game gaat niet verder dan dingen schieten en overnemen wat je over kan nemen. Onder wat voor skill of vlag boeit geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

edit:
[afbeelding]
Ik snap niet waarom dit überhaupt nieuws is. EA doet niets anders dan falen bij de launch van games, is het niet met servers die niet werken is het wel een of andere day one DLC die eigenlijk gewoon in game had moeten zitten, en in het geval dat dat het ook dat niet is releasen ze een bugfest waar je koud van word. Dat of zelfs een combinatie van dat allen.
Battlefield 4 is een geweldige game, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben tot op de dag van vandaag kwaad vanwege het feit dat hij gewoon onspeelbaar was en nog regelmatig is. Ik zou er onmiddelijk voor tekenen dat dat gewoon onder eigen beheer gaat vallen bij Dice, kan het ook gewoon op Steam in plaats van dat Origin monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
beuker19 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:51:
[...]

^^ Dit. Mooi lijstje dat global word gespammed zodat iedereen het kan zien.
[afbeelding]
Tja, mij ook al bekend toen ze met excuses aan kwamen van 'deze beta build is oud, maak je maar geen zorgen'. HAHA :D

Classic EA. (En nu hoop ik geen enkel white-knight verhaal meer te lezen want duidelijkere kwantiteit>kwaliteit bewijs is er niet)

end rant ;)

Hoop wel dat alles snel gefixed word, misschien komt Battlefield dan weer tot level in de eSports wereld; Daar regeerd CoD dus wel consistent samen met CS:GO (en lonely at the top voor 1v1; QuakeLive :P )

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bee.nl schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:42:
Hopelijk weten ze een slag te maken in de december patch.
Wait whut ?!?! December Patch :? Tussen release en laten we zeggen eind December zou ik minimaal 3 patches verwachten van een beetje game developer !!

Wat een prutsers :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 02:09:
[...]

Wait whut ?!?! December Patch :? Tussen release en laten we zeggen eind December zou ik minimaal 3 patches verwachten van een beetje game developer !!

Ligt daarvoor niet aan de devs ;)
Het kost geld om patches enzo uit te brengen op console and what not. EA zal dat wel tegenhouden. (en ook zodat de sporadische gamers niet elke keer een 500MB patch moeten downloaden voor ze kunnen spelen)

op server vlak zitten ze al aan R7 update voor de pc
http://battlelog.battlefi...view/2955065217944685108/

"What’s Next? Upcoming Updates
We are working on a PC client patch at the moment and hope to release it soon. We will share the patch notes once we have the patch contents finalized. The main focus is to fix as many crashes as possible, starting with the issues affecting a large number of players. We will update you once we are ready to release new server updates."

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 07-11-2013 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-06 17:45
Wat vinden jullie eigenlijk van die Ace-23. Ik speel nu zelf een tijdje met dat wapen en volgens mij is dit gewoon het beste assault wapen wat je kan nemen.

Ace-23
M416

zijn veruit de beste all-round wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op donderdag 07 november 2013 @ 02:38:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Ace-23. Ik speel nu zelf een tijdje met dat wapen en volgens mij is dit gewoon het beste assault wapen wat je kan nemen.

Ace-23
M416

zijn veruit de beste all-round wapens.
Ik heb de ACE-23 nu bijna unlocked. Het is alleen geen prioriteit voor mij dus het duurt denk ik nog wel even. Als je Symthic erbij pakt en de stats vergelijkt dan is het eigenlijk M16A3 vs M416 all over again. Het verschil is dat ze nu heel dicht bij elkaar liggen. De ACE-23 is net iets beter in close combat en de M416 net iets beter op afstand. Het verschil is alleen te verwaarlozen, zeker met de huidige netcode.

Ik zie mezelf in ieder geval niet snel wisselen naar de ACE-23 omdat de M416 mij perfect bevalt en ik de betere aspecten van de M416 mij beter bevallen dan die van de ACE-23. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

waar staat netcode eigenlijk voor? Zie die term overal voorbij komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 22:02
netcode
Acronym for Network Code. The part of a game or application that handles the communication between the clients, server and/or peers.

Een slechte netcode zorgt ervoor dat er delay optreedt, waardoor je bijvoorbeeld om een hoekje gekilled kunt worden terwijl daar helemaal geen vijand is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Anoniem: 408317 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:22:
Het was een heus karwei om alles te unlocken voor de stealth jet, maar eindelijk kan ik er wat kills mee maken: http://battlelog.battlefi...77589336884480/307564538/
Mijn huidige setup: 30mm, active radar, ecm en stealth coating. Met de active radar en 30mm zijn andere jets niet echt een probleem meer, zeker niet met de SU-50 (die 2x zo snel draait als andere jets, want fuck balance :p).
Netjes. Ik moet nog 1900 punten voor ik de laatste unlock heb, dus active radar. Dat is zo gebeurd maar ik had me alles voorgesteld van het 30mm cannon. Zelfs die blijkt in de praktijk nog niks te zijn. Hij doet wel iets meer damage maar nog niet genoeg n.m.m.

Ik speel nu ook met de 30mm, ecm flares en de laser guided. Die laatste is wel leuk om mee te vuren maar ook hier weer: twee volle hits op mobile artillery en nog slechts een beetje vehicle damage i.p.v. Een kill erbij en vehicle destroyed. Alles aan de stealth jets is zeer zwak en ik weiger gewoon pertinent om net als jou dan maar de active radar erop te zetten om in dogfights andere jets neer te halen. Dit hoort, net als in BF3, uitgevochten te worden met de main gun en niet met heatseekers of active radar. Losers zijn het die mij daarmee neerhalen en die verdienen absoluut geen respect voor vlieg skills.

Dus: een sterke buff voor de main cannon in stealth jets voor jets vs jets (laat het maar zo vs infantry, dat vind ik wel prima), herstel van de 3rd person view, dikkere en grotere fonts voor de HUD in 1st person view om je speed fatsoenlijk en snel switchend tussen 1st en 3rd person view te kunnen lezen, gelijk trekken van turn speed tussen alle stealth jets en het wordt nog een keer wat.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 06:01:
netcode
Acronym for Network Code. The part of a game or application that handles the communication between the clients, server and/or peers.

Een slechte netcode zorgt ervoor dat er delay optreedt, waardoor je bijvoorbeeld om een hoekje gekilled kunt worden terwijl daar helemaal geen vijand is.
thanks, daar komt dus nog verbetering in? ik moet zeggen dat het al flink lekker speelt hoor, maar ik ben geen FPS god, dus ik merk de helft van de tijd niet eens hoe ik dood ben gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l0n3w012ph schreef op donderdag 07 november 2013 @ 06:44:
[...]

Netjes. Ik moet nog 1900 punten voor ik de laatste unlock heb, dus active radar. Dat is zo gebeurd maar ik had me alles voorgesteld van het 30mm cannon. Zelfs die blijkt in de praktijk nog niks te zijn. Hij doet wel iets meer damage maar nog niet genoeg n.m.m.
Ja inderdaad, de 30mm schiet nog altijd rubberen kogels. Maar met genoeg training is het mij wel aan het lukken om vijandige jets neer te halen, ook met de 25mm is dit enkele keren gelukt.
Ik speel nu ook met de 30mm, ecm flares en de laser guided. Die laatste is wel leuk om mee te vuren maar ook hier weer: twee volle hits op mobile artillery en nog slechts een beetje vehicle damage i.p.v. Een kill erbij en vehicle destroyed. Alles aan de stealth jets is zeer zwak en ik weiger gewoon pertinent om net als jou dan maar de active radar erop te zetten om in dogfights andere jets neer te halen. Dit hoort, net als in BF3, uitgevochten te worden met de main gun en niet met heatseekers of active radar. Losers zijn het die mij daarmee neerhalen en die verdienen absoluut geen respect voor vlieg skills.
Sowieso is de gemiddelde pub-dogfight geen representatie voor je jet skills. Er spelen te veel factoren mee die ervoor kunnen zorgen dat de ene een voordeel heeft over de andere (bvb: de één wordt constant geteisterd door de AA, de ander vliegt met su-50, ...). Die active radars doen ook niet al het werk, ze doen hoogstens 40 damage, waarna het redelijk lang duurt voordat ze herladen zijn. Het grootste deel van het werk doe ik wel nog met m'n main gun. Trouwens, als je rondjes aan het draaien bent rond elkaar kun je onmogelijk active radar gebruiken. Maar als er iemand z'n skill wil bewijzen en graag wilt neergehaald worden zonder active radar wil ik dit graag doen :Y) )
Dus: een sterke buff voor de main cannon in stealth jets voor jets vs jets (laat het maar zo vs infantry, dat vind ik wel prima), herstel van de 3rd person view, dikkere en grotere fonts voor de HUD in 1st person view om je speed fatsoenlijk en snel switchend tussen 1st en 3rd person view te kunnen lezen, gelijk trekken van turn speed tussen alle stealth jets en het wordt nog een keer wat.
Inderdaad, een buf voor de stealth jet zou wel leuk zijn, een lichte nerf van de attack jet tegen andere jets is ook welkom voor mij. De 3th person view mag voor mij blijven zoals het is eerlijk gezegd. Nu heb je iets meer skill nodig om achter iemand aan te vliegen zonder aan lithobraking te doen :p . Je moet nu meer op je denkvermogen in 3D steunen om je goed in de lucht te oriënteren, lekker uitdagend :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 20:45

edit:
[afbeelding]
Misschien ben ik een beetje argwanend hoor, maar ik geloof er geen snars van dat dit echt is.. Kan me niet voorstellen dat iemand van DICE zich überhaupt uitlaat over dit soort zaken.

OT: Vraag me af wat allemaal nog meer (clientside) invloed heeft op de netcode. Ik kan me namelijk totaal niet vinden in de klachten en geposte filmpjes. Sterker nog: de netcode lijkt (in mijn geval) een stuk beter dan in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
414524 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 07:29:
[...]

thanks, daar komt dus nog verbetering in? ik moet zeggen dat het al flink lekker speelt hoor, maar ik ben geen FPS god, dus ik merk de helft van de tijd niet eens hoe ik dood ben gegaan :D
Only in battlefield 4...
Als we maar lekker blijven zeuren over die netcode moeten ze er wel wat aan gaan doen.

Men heeft de game dus gewoon veel te vroeg uitgebracht zonder een full test te doen. Snap wel dat als er op het laatste moment wijzigingen komen. Al kan ik mij niet voorstellen dat er nieuwe features zo laat nog erin wordt gezet. Bug fix wijzigingen snap ik. Maar men weet toch wel als ze iets veranderen waar het impact op heeft? Dan test je alles opnieuw wat het raakt en niet alleen de bug die zou zijn opgelost? Test managers hier raken over hun toeren als je zegt van je hoeft alleen te testen of de bug eruit is...niet de zaken waar het eventueel impact op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grimmie187 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:05:
[...]

Misschien ben ik een beetje argwanend hoor, maar ik geloof er geen snars van dat dit echt is.. Kan me niet voorstellen dat iemand van DICE zich überhaupt uitlaat over dit soort zaken.

OT: Vraag me af wat allemaal nog meer (clientside) invloed heeft op de netcode. Ik kan me namelijk totaal niet vinden in de klachten en geposte filmpjes. Sterker nog: de netcode lijkt (in mijn geval) een stuk beter dan in BF3.
Volgens mij heeft die DICE-gast bewijs dat hij daar werkt, en hij liet zich uit over die zaak omdat hij dacht dat het redelijk anoniem was. Daarbij kan ik me wel voorstellen dat je jezelf wil verdedigen tegen de duizenden spelers die zitten roepen dat DICE geen games kan maken die niet bugged zijn. Zelf zijn de gasten van DICE er ook minder gelukkig mee dat ze voor EA werken, maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:01
Wat voor FOV gebruikt iedereen eigenlijk?

Zolang je FOV niet terugschaald naar default als je inzoomt met scope zoals in BF3 is mijn inziens een FOV hoger dan 65-70 een handicap. Las hierboven dat het een bug was... maar eigenlijk zou ik wel twee sliders willen zien: een FOV slider voor scoped en unscoped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Speel op fov 90.

Worden op het moment veel mensen gebanned. Zie pbbans.com.
Onze servers BuG streamen naar pbbans en daarom komen de berichten voorbij in de chat.
Als je kicked wordt door service communication failure:
Pbsvc.exe downloaden en services (her)installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
Ik heb niet echt veel gemerkt van die BUGS om eerlijk te zijn..

Heb met een maatje heel de avond lopen knallen. No problems. Ik moet alleen nog ff nagaan of het waar is. Maar mijn AK-12 ging ineens naar single shot terwijl ik echt nergens op heb gedrukt. Wellicht onbewust maar moet vanavond ff kijken..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:39
Ik begon met een FOV van 90, maar beetje bij beetje terug gegaan naar 83. Dit speelt nu voor mij het fijnste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 10:04
Ik heb alles op maximaal staan maar heb nog steeds het idee dat de graphics er in filmpjes op youtube bijvoorbeeld beter uitzien, zijn er nog tweaks ofzo naast de standaard instellingen die ik kan doen om het spel er nog iets mooier uit te laten zien? (ik vind bijvoorbeeld de bosjes en het gras enzo er van dichtbij niet mooi uit zien)
Het spel loopt trouwens vloeiend dus aan mijn hardware kan het niet liggen lijkt mij.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 191,95€ 191,95
1Asrock Z77 Extreme4€ 99,99€ 99,99
1MSI N680GTX Twin Frozr 4GD5/OC€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version)€ 74,99€ 74,99
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 22,60€ 22,60
1Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9€ 156,-€ 156,-
1Lite-On iHAS524 Zwart€ 29,99€ 29,99
1XFX ProSeries 750W XXX Edition€ 0,-€ 0,-
1OCZ Agility 3 120GB€ 195,50€ 195,50
1Sweex Internal Card Reader All-in-1 USB 2.0 Black€ 8,60€ 8,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 779,62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 19:45

Roshnak

PSN: Roshgill

Noctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:30:
Ik heb niet echt veel gemerkt van die BUGS om eerlijk te zijn..

Heb met een maatje heel de avond lopen knallen. No problems. Ik moet alleen nog ff nagaan of het waar is. Maar mijn AK-12 ging ineens naar single shot terwijl ik echt nergens op heb gedrukt. Wellicht onbewust maar moet vanavond ff kijken..
Als je op V drukt switchen sommige wapens van Singe Shot naar Burst of Full Auto, dit zie je onderaan je scherm ( 1, 2 of meerdere kogels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:58
Vanmorgen heb ik weer even een uurtje kunnen spelen sinds 5 dagen. Wat mij opviel dat de crashes weg zijn bij mij. Speelde wel lekker maar ik merk nog heel erg dat de netcode niet klopt.

Overigens had ik in twee verschillende servers dat er in TDM in de tegenpartij 5 gasten met mortieren aan de slag waren.... Continu base rapen en maar punten pakken. Als iemand nog leuke servers voor mij heeft dan hoor ik dat graag!

Overigens verbaasd het mij niks dat een DICE medewerker dat zegt. Ik zei het een paar dagen geleden al, EA wilt gewoon de game uitbrengen voordat Ghost op de markt kwam ten koste van de kwaliteit. Aan nu de taak aan DICE om dit zo snel mogelijk te fixen en strak te trekken. Ik hoop dat ze met paar dubbel xp weekenden komen als compensatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Roshnak schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:07:
[...]

Als je op V drukt switchen sommige wapens van Singe Shot naar Burst of Full Auto, dit zie je onderaan je scherm ( 1, 2 of meerdere kogels)
Klopt, deze had ik ook aangepast en op m'n muis gezet maar dat bleek niet zo handig :+

--------

Ik draai alles nu op Medium. Op deze laptop. Draait op een prima Framerate.

Dat alles persee op insane moet staan vindt ik overbodig. De game ziet er in medium ook prachtig uit in mijn ogen :)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
roeltjow schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:43:
Ik heb alles op maximaal staan maar heb nog steeds het idee dat de graphics er in filmpjes op youtube bijvoorbeeld beter uitzien
Je begrijpt wel dat er in een youtube filmpje een aantal uren aan editing work zit? Hierbij gebruiken ze ook after effects etc, beetje meer glare, kleuren veranderen etc. Het is niet zo dat ze het insta uploaden na het recorden. Groot verschil vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 19:00
Heb hem zelf ook op medium @ 2560x1600 staan, maar meer omdat ik anders en de jungle mappen grote moeite heb om de vijand te zien, teveel details ect. Ik moet dan echt stil staan en kijken of je iets ziet bewegen.

Ik word oud i guess :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 04-04 15:58
Noctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:28:
[...]

Klopt, deze had ik ook aangepast en op m'n muis gezet maar dat bleek niet zo handig :+

--------

Ik draai alles nu op Medium. Op deze laptop. Draait op een prima Framerate.

Dat alles persee op insane moet staan vindt ik overbodig. De game ziet er in medium ook prachtig uit in mijn ogen :)
Dit is goed om te horen.

Ik heb net mijn pricewatch: Asus N550JV-CM068H binnen gekregen en een SSD ingeschroeft. Is voorzien van een GT750M 4GB. Dus dat woord ook gewoon lekker medium knallen. Is dit op 1080p btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

idem :P gisteren had ik 3 "killed in action" deaths... en geen idee waarom :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 10:39
[...]

Er worden bijna dagelijks server patches released. Servers zitten nu al op R7. Ik huur een eigen server, vandaar dat ik al die nieuwtjes krijg.
http://battlelog.battlefi...0/21CW-Unofficial-Ranked/
DICE has Released the R7 patch for Battlefield 3. This patch addresses the rubberbanding problems experienced in server with more than 48 slots.

We are currently deploying the R7 patch to all servers.

Changelog for R7:
- Server improvements that should decrease rubberbanding
- TDM/SQDM spawn point fix
- 2 crash fixes in end of round
- Fix for connection problem when joining password protected servers
- Removed ‘vars.allUnlocksUnlocked’ once ranked server settings are enforced, this may come back in some form.
Additionally we've been getting a lot of questions about 2 issues in particular.

Setting playercounts: Since release the variable for playerslots has changed from vars.maxPlayerCount to vars.maxPlayers. If you're experiencing issues with getting your server running above the slotcount for a mode (for example your server is stuck on 32 slots rush while you paid for 48). Change vars.maxPlayerCount to vars.maxPlayers in the startup.txt file in the configuration editor.

Second is the players needed to start a server. If you want to edit this option make sure that the players needed to RESTART the server is always set lower than the players needed to start. Failure to do so will result in the settings being ignored.
toon volledige bericht
Overigens vind ik het persoonlijk leuker om georganiseerd te spelen. 32vs32 conquest met iedereen op teamspeak en een army like structuur. Mochten er mensen interesse hebben; http://21cwforums.com/forum.php

Dit Tournooi draait al 10 jaar en is nu overgestapt op BF4. De wedstrijden zijn op Vrijdag en Zaterdag avond.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
ArcticWolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:40:
[...]

Er viel gister een boom op me in Zvod311, was ook " killed in action". Ook andere vallende objecten als gebouwen, kiezelstenen, ammoboxes, granaten, robots, heli's. jets, tanks, andere personen zijn ook dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Zantiath schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:38:
[...]

Dit is goed om te horen.

Ik heb net mijn pricewatch: Asus N550JV-CM068H binnen gekregen en een SSD ingeschroeft. Is voorzien van een GT750M 4GB. Dus dat woord ook gewoon lekker medium knallen. Is dit op 1080p btw?
Netjes! Heb er ook een SSD ingeknald. Win 8.1 :)

Hij staat bij mij op 1600x900. Geen idee maar denk niet dat dit 1080p is Nope! :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
Noctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:46:
[...]

Hij staat bij mij op 1600x900. Geen idee maar denk niet dat dit 1080p is Nope! :')
Ik denk dat dit 900p is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
heeft iemand overigens al die bug opgemerkt in operation locker waarbij granaten bij een groot deel gewoon door de grond vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 27-02 10:04
Razwer schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:48:
heeft iemand overigens al die bug opgemerkt in operation locker waarbij granaten bij een groot deel gewoon door de grond vallen?
it's a feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

exi22 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:25:
Vanmorgen heb ik weer even een uurtje kunnen spelen sinds 5 dagen. Wat mij opviel dat de crashes weg zijn bij mij. Speelde wel lekker maar ik merk nog heel erg dat de netcode niet klopt.

Overigens had ik in twee verschillende servers dat er in TDM in de tegenpartij 5 gasten met mortieren aan de slag waren.... Continu base rapen en maar punten pakken. Als iemand nog leuke servers voor mij heeft dan hoor ik dat graag!

Overigens verbaasd het mij niks dat een DICE medewerker dat zegt. Ik zei het een paar dagen geleden al, EA wilt gewoon de game uitbrengen voordat Ghost op de markt kwam ten koste van de kwaliteit. Aan nu de taak aan DICE om dit zo snel mogelijk te fixen en strak te trekken. Ik hoop dat ze met paar dubbel xp weekenden komen als compensatie!
Ik hoop gewoon dat ze het snel fixen !!
Dubbel XP weekenden krijgen we toch wel weer genoeg en over een half jaar ben je denk ik wel de hoogste rank. in BF3 deed ik er 444 uur over en daarna via Beterbattlelog gezien dat ik 2x colonel 100 ben geworden en de tweede colonel had ik binnen 280 uur gehaald. met al deze XP boost verwacht ik ook snel de hoogste rank te halen. Binnen 10 uur had ik alle assault rifles al (zonder assignment wapens) dus na 40 uur heb je ongeveer alle wapens wel vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 13:27
Gisteren wat optimalisatie gedaan. Ging van 60FPS op medium settings naar 60FPS op high settings. Toch niet verkeerd. Overigens het spel weer op medium gezet zodat ik wanneer gebouwen in storten toch een normale fps behoudt. Vooral het hotel op resort is een FPS eter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:50:
[...]

Ik hoop gewoon dat ze het snel fixen !!
Dubbel XP weekenden krijgen we toch wel weer genoeg en over een half jaar ben je denk ik wel de hoogste rank. in BF3 deed ik er 444 uur over en daarna via Beterbattlelog gezien dat ik 2x colonel 100 ben geworden en de tweede colonel had ik binnen 280 uur gehaald. met al deze XP boost verwacht ik ook snel de hoogste rank te halen. Binnen 10 uur had ik alle assault rifles al (zonder assignment wapens) dus na 40 uur heb je ongeveer alle wapens wel vrijgespeeld.
Dat red je niet in 40 uur.
Je SPM met Snipers , DRM's , LMG's en Pistols zijn lang niet zo hoor als met AR's of Carbine's.
Maar het levelen gaat wel heel snel, ik denk dat ik vandaag lvl 41 wel haal :o
Ik heb nu alle AR's en Sniper rifles en hand granaten dus nog genoeg te unlocken.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 14:03
Sinds de laatste update loopt het toch allemaal wat soepeler, heb tot nu toe (sinds 2 dagen) maar 1x een crash gehad.

Is de MBT LAW nu gewoon zo zwak, of heb je echt 4 x een hit tegen een heli nodig? Gisteren nog een potje gespeeld welke best goed ging eigenlijk, er land een heli voor mijn neus schiet dat ding volop, komt iets rook vanaf, probeert zich om te draaien, ik schiet een tweede, weer iets meer ook.. Ik ren weg, maar kan nog net mijn 3de afschieten, daarna ik dood. squad vriendje schiet hem uiteindelijk naar de jachtvelden. Ik heb dit tot nu toe meerdere keren gehad, ook al speel je samen tegen een tank (met zijn 2en) dan is het enorm moeilijk om hem uit te schakelen.

Wat ik jammer vind aan de commander mode is dat het alleen beschikbaar is vanaf level 10, waarom ze dit hebben gedaan snap ik wel, maar dit werkt volgens mij niet echt. Ook gisteren meerdere lvl10, maar geen van hun was de commander. Ik vriendelijk vragen of ze een commander willen zijn, wtf, let me play... I don't want to be a commander... |:(

Uiteindelijk dik verloren, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
law is zwak maar noob wapen geworden sinds die lock-ons. er is niets tegen te doen als tanker. ja je moet 5x raken maar je kan als tanker weinig meer ontwijken als er eenmaal geschoten is...
ik baal daar van...

Level 10 ben je overigens zo. en commander mode is geen fuck aan...

[ Voor 14% gewijzigd door Razwer op 07-11-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 04-04 15:58
Noctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:46:
[...]

Netjes! Heb er ook een SSD ingeknald. Win 8.1 :)

thanks!

8.1 word er vannavond nog op gezet. ben benieuwd hoe hij gaat draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:02
Zantiath schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:12:
[...]

thanks!

8.1 word er vannavond nog op gezet. ben benieuwd hoe hij gaat draaien :D
Als ik er 8.1 over mijn 7 zet, behoud ik dan al mijn program files en instellingen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

Cloclo100 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
[...]

Als ik er 8.1 over mijn 7 zet, behoud ik dan al mijn program files en instellingen etc?
Nee, alleen je user map wordt bewaard met alles erin. De rest gaat foetsie! (bron: vorige week vrijdag ook 7 geupgrade naar 8.1). Sommige mappen en bestanden in de root van C: worden ook bewaard (de logica daarin heb ik niet ontdekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Cloclo100 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
[...]

Beetje googl'en is niet moeilijk..

Zie hier

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

[...]

Reken daar maar niet op ;) Bij BF3 zat tussen de patches elke keer zo'n 2 à 3 maanden. Vaak viel een patch samen met de release van DLC. Dus mijn vermoeden is dat de eerstvolgende grote patch samenvalt met China Rising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Noctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:19:
[...]

Beetje googl'en is niet moeilijk..

Zie hier
Dat weet ik ook wel, maar ik vroeg me gewoon af of ik dan vb. OPNIEUW BF4 moet downloaden en installeren, zoveel bandbreedte heb ik niet meer over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cloclo100 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:27:
[...]

Dat weet ik ook wel, maar ik vroeg me gewoon af of ik dan vb. OPNIEUW BF4 moet downloaden en installeren, zoveel bandbreedte heb ik niet meer over :(
Backupje maken van de BF4 map en terugzetten en dan Origin laten checken zou misschien kunnen.

Bestaat er nog internet met bandbreedte in Nederland :X

[ Voor 3% gewijzigd door Preau op 07-11-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Bestaat er nog internet met bandbreedte in Nederland :X

In de wondere wereld van Telenet in België wel ja :)
Maar in principe mag er geen probleem zijn omdat alles in Origin zit van mijn spelgegevens? Dus ik verlies toch niks moest Windows 8.1 alles wegvagen in program files?

[ Voor 43% gewijzigd door Cloclo100 op 07-11-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:42
Bee.nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:22:
[...]

Reken daar maar niet op ;) Bij BF3 zat tussen de patches elke keer zo'n 2 à 3 maanden. Vaak viel een patch samen met de release van DLC. Dus mijn vermoeden is dat de eerstvolgende grote patch samenvalt met China Rising.
22 november dus :9 Dan komt second assault te gelijk met de xbox one :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sinus_rhythm op 07-11-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 19:49

TheNephilim

Wtfuzzle

Razwer schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:43:
[...]

Overigens vind ik het persoonlijk leuker om georganiseerd te spelen. 32vs32 conquest met iedereen op teamspeak en een army like structuur. Mochten er mensen interesse hebben; http://21cwforums.com/forum.php

Dit Tournooi draait al 10 jaar en is nu overgestapt op BF4. De wedstrijden zijn op Vrijdag en Zaterdag avond.
Haha vet! ^^ Met squad leaders en commanders, die ook echt opdrachten geven waar iedereen gewoon netjes naar luistert? Lijkt me erg vet xd Hebben jullie meestal volle bak met 32v32 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:17
Komt second assault over 3 weken al? en China rising in december al?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Razwer schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:03:
law is zwak maar noob wapen geworden sinds die lock-ons. er is niets tegen te doen als tanker. ja je moet 5x raken maar je kan als tanker weinig meer ontwijken als er eenmaal geschoten is...
ik baal daar van...

Level 10 ben je overigens zo. en commander mode is geen fuck aan...
Gisteren wel een commander gehad, werkt best handig. Maar zoals iemand anders ook opmerkte, beetje "cheat" als de enemy geen commander heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Kepro schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:05:
Volgens mij krijgt de xbox one veel eerder toegang dan de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

hele ochtend al in een super leuke squad

die 2 kerels in mn friendslist geknald :D

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/8716/33fo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ArcticWolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:40:
[...]

Zelfs als ik in mijn jet door iets of iemand wordt neergeschoten en ik knal tegen de grond krijg ik "killed in action" in plaats van "Killed by ...". Dat zou dus betekenen dat degene die me neergeschoten heeft niet eens een kill erbij krijgt? En dat was dan echt wel omdat ik neergeschoten werd want dat hoorde en zag ik wel en niet door een slechte move.

Soms wordt ik zelfs neergeschoten, crash in het water, zie: "killed in action" en vervolgens kan ik nog doodleuk weg zwemmen en verder gaan met de game... Wie is er nu killed in action, wie heeft de kill gekregen, waardoor werd ik neergeschoten? Geen killcam of niks daarna... :|

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
TheNephilim schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:57:
[...]

Haha vet! ^^ Met squad leaders en commanders, die ook echt opdrachten geven waar iedereen gewoon netjes naar luistert? Lijkt me erg vet xd Hebben jullie meestal volle bak met 32v32 man?
over het algemeen wel maar er is plek voor meer. Je kan vrijblijvend inschrijven en mee doen, kost niets, ze overleven op donaties.
De voertaal is overigens engels, maar er zitten zat nederlanders en belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Kepro schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:05:
Ik lees hier 22 november (releasedag Xbox One) voor Second Assault voor de Xbox en 3 december voor China Rising (Premium-houders). Een releasedatum voor Second Assault voor de pc is nog onbekend voor zover ik weet. Blijft jammer dat er wederom een consoleplatform voorgetrokken wordt met betrekking tot DLC. Bij BF3 was dat de PS3. Anyway, ik verwacht dat de patch samenvalt met China Rising en/of Mantle patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Bee.nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:32:
[...]

Ik lees hier 22 november (releasedag Xbox One) voor Second Assault voor de Xbox en 3 december voor China Rising (Premium-houders). Een releasedatum voor Second Assault voor de pc is nog onbekend voor zover ik weet. Blijft jammer dat er wederom een consoleplatform voorgetrokken wordt met betrekking tot DLC. Bij BF3 was dat de PS3. Anyway, ik verwacht dat de patch samenvalt met China Rising en/of Mantle patch.
Ze moeten hem nog porten he van de console naar de PC (:') )
Vroeger werd het eerst voor de PC gemaakt en toen naar de console geport... tegenwoordig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
ArcticWolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:35:
[...]

Vroeger werd het eerst voor de PC gemaakt en toen naar de console geport... tegenwoordig niet meer.
Volgens mij heeft het meer te maken met dat Microsoft een emmer met geld bij ea/dice heeft neer gezet om er voor te zorgen dat meer bf3/4 console spelers naar de xbox one gaan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 22:02
[...]

Geen idee, bij BF3 was er ook veel kritiek op maar dat is nooit veranderd...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sinus_rhythm schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:41:
[...]

22 november dus :9 Dan komt second assault te gelijk met de xbox one :)
Ja op de Console, maar China rising komt in December uit op de PC zover dat bij mij bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Sinus_rhythm schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:36:
Volgens mij heeft het meer te maken met dat Microsoft een emmer met geld bij ea/dice heeft neer gezet om er voor te zorgen dat meer bf3/4 console spelers naar de xbox one gaan.. :/
Lekker handig voor die 3 personen die op de release dag van de XO kunnen spelen...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Pykow schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:18:
[...]

Ja op de Console, maar China rising komt in December uit op de PC zover dat bij mij bekend is.
De xbox one zou in grove lijnen wel de zelfde patches nodig hebben als de rest :9 Maar hoog is mijn hoop ook niet }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

simons schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:23:
[...]

Lekker handig voor die 3 personen die op de release dag van de XO kunnen spelen...
Precies wat ik dacht, eerst naar DL/FR rijden om een xbox te halen, en dan met 4 Nederlanders online woopdidoop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 08:54
Voor de mensen die bij Wehkamp een pre-order van BF4 had geplaatst: op de bestelpagina (onder reviews) heeft een medewerker van Wehkamp gereageerd dat we vandaag de twee gold battlepacks krijgen toegestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 18:41
Glandur schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:41:
Voor de mensen die bij Wehkamp een pre-order van BF4 had geplaatst: op de bestelpagina (onder reviews) heeft een medewerker van Wehkamp gereageerd dat we vandaag de twee gold battlepacks krijgen toegestuurd!
yep klopt maar tot nu toe nog niks ontvangen. dus ben benieuwd en dan nog af wachten als ze voor 1 dvd of voor beide dvd`s die ik besteld heb de code sturen.

bij bf3 stuurden ze namelijk maar 1 code voor 2 dvd`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ArcticWolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:35:
[...]

uhm sorry BF3 was ook een PC game, geport naar de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Noctonix schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:26:
Deze maar gemaakt om tweakers te promoten :)

[afbeelding]
die heb ik eerder gezien :)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/robreus/got.png

Maar ik moet zeggen, die van jou is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Falcon2107 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:09:
[...]

die heb ik eerder gezien :)

[afbeelding]

Maar ik moet zeggen, die van jou is beter.
allebei gaaf! kost wel veel tijd of niet? de mijne is wat simpeler haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
414524 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:13:
[...]

allebei gaaf! kost wel veel tijd of niet? de mijne is wat simpeler haha :P
Mwah, denk 10 minuutjes werk.. Heb nu een aangepaste versie gemaakt :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 14:52
Nog steeds crashes, maar stukken minder.

Bijvoorkomend voordeel, krijg ik nu twee battlepacks vanwege het weer bereiken van lvl10?

Afbeeldingslocatie: https://public.dm2302.livefilestore.com/y2p9d3fedpxkwPNvXA8VBCT7kGyhkbgjCqu1mAMpEjHL2keINdU7Ayuck6qmFyZ3doxA0qDIwwrgX1ohMdzN6hu1zD6_-faJ0oonqX5IQZMFm8/BF4%20Rank10.PNG?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Elke keer als ik rank up ga krijg ik ook minstens 5 keer die rankanimatie boven in beeld te zien, maar helaas niet 5 keer de battlepacks.

[ Voor 17% gewijzigd door Preau op 07-11-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Zie in je plaatje de Laser/Light Combo staan. Maar die zorgt voor leuke verrassingen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Zojuist BF4 aangeschaft in de hoop dat het zoals BF2 is. Helaas al teleurgesteld na 10min.
Crashes, crashes en crashes, traag, loopt niet soepel. Heb niet meer de meest up to date PC (e8400 op 3,6Ghz, HD4870, 4gb en een SSD). Maar dat het zo slecht loopt, slaat werkelijk alles. Wat een miskoop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
timskiej schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:01:
Zojuist BF4 aangeschaft in de hoop dat het zoals BF2 is. Helaas al teleurgesteld na 10min.
Crashes, crashes en crashes, traag, loopt niet soepel. Heb niet meer de meest up to date PC (e8400 op 3,6Ghz, HD4870, 4gb en een SSD). Maar dat het zo slecht loopt, slaat werkelijk alles. Wat een miskoop :/
Je verwachting is wel uitgekomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 19:49

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha vet! 8) Ik moet nog even oefenen zo te zien :9

http://battlelog.battlefi...mVILF/stats/282080075/pc/
timskiej schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:01:
Ik heb thuis ook een (2e) PC met de E8400 en dat lukte met BF3 al niet. Die twee cores zijn gewoon niet genoeg...

[ Voor 31% gewijzigd door TheNephilim op 07-11-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-06 17:20
BF4 mist alleen nog de tollende aimbotters die op bijna elke public server zaten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Zal wel niet meer mogelijk zijn om de game te verkopen ofwel? :')
Pagina: 1 ... 27 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.