zoek trouwens beetje leuke server en evt clan te joinen mensen tips?speel zeer weinig maar als ik speel, dan speel ik graag in team verband dus als jullie tips hebben over serves en leuke (volwassen) clans dan hoor ik het graag.
Ik zelf heb niets gemerkt (i7 3770), maar moet er wel bij vermelden dat ik niet zo precies op mijn framerate let...sain onez schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:39:
al iemand zitten testen met dat core-parking, placebo of toch niet?
Heb dit trucje al enkele dagen geleden doorgevoerd.
Anoniem: 399
First Post.
* Anoniem: 399 heeft zich ook maar in de lijst gezet en is niet eens de oudste!
Als ik met m'n IRL vrienden speel spelen we gewoon ergens, maar als ik alleen speel speel ik eigenlijk uitsluitend bij XtremeIdiots, de gemiddelde speler die op TS komt is boven de vijfentwintig en de hoeveelheid puberaal gezever in de TS en chat is nagenoeg nul. Gewoon, gezellig gamen en een beetje ouwehoeren. Wel hardcore server.MrHarry schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:47:
zoek trouwens beetje leuke server en evt clan te joinen mensen tips?speel zeer weinig maar als ik speel, dan speel ik graag in team verband dus als jullie tips hebben over serves en leuke (volwassen) clans dan hoor ik het graag.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 399 op 06-11-2013 15:52 ]
[Fi]rst [Po]st = Fipo.
Darnit! Knetter was me voor
[ Voor 11% gewijzigd door Noctonix op 06-11-2013 15:49 ]
Weer iets bijgeleerd sé.. ik ga me ook toevoegen, zit toch al aan 18 uur op één week tijd, met een full-time job en andere hobby's, maakt me dat weird?Noctonix schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:49:
[...]
[Fi]rst [Po]st = Fipo.
Darnit! Knetter was me voor
Nope in mijn ogen niet, heb zelf een baan van 40u, geen hobby's (gamen, maar vindt ik geen echte hobby). Maar ga zeker elke avond voorlopig richten op knallenCloclo100 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:50:
[...]
Weer iets bijgeleerd sé.. ik ga me ook toevoegen, zit toch al aan 18 uur op één week tijd, met een full-time job en andere hobby's, maakt me dat weird?

Android developer & dürüm-liefhebber
Dracyn staat nu ook in het lijstje, voel me eigen nu eigenlijk best wel een jonkie... Maarja.
Vanavond weer even mensen boos maken met een tank, samen met mijn team-mate
.
Vanavond weer even mensen boos maken met een tank, samen met mijn team-mate
Body mods don't determine skill
Voor mij niet zozeer met een clean Windows 8.1 install op een i5 4670 OC, maar bij mijn broertje op een oudere CPU en chipset (welke jou niet onbekend issain onez schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:39:
al iemand zitten testen met dat core-parking, placebo of toch niet?
Overigens werken jouw oude Q9550 en Rampage formula nog als een zonnetje en draait het BF4 nog makkelijk met 60+ fps.
Anoniem: 399
Er lopen hier geloof ik spelers rond die 2x of 3x zoveel levels hebben als jij er uren in hebt zitten... het "weird" schuilt er dan vooral in dat je andere hobbies en een baan hebt, gok ikCloclo100 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:50:
[...]
Weer iets bijgeleerd sé.. ik ga me ook toevoegen, zit toch al aan 18 uur op één week tijd, met een full-time job en andere hobby's, maakt me dat weird?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:53:
[...]
Voor mij niet zozeer met een clean Windows 8.1 install op een i5 4670 OC, maar bij mijn broertje op een oudere CPU en chipset (welke jou niet onbekend is) op Windows 7, leverde het wel aardig wat winst op in de range van 10 - 15 fps.
Overigens werken jouw oude Q9550 en Rampage formula nog als een zonnetje en draait het BF4 nog makkelijk met 60+ fps.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
HAHAAnoniem: 399 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:54:
[...]
Er lopen hier geloof ik spelers rond die 2x of 3x zoveel levels hebben als jij er uren in hebt zitten... het "weird" schuilt er dan vooral in dat je andere hobbies en een baan hebt, gok ik
haha, Moet er ook maar eens wat tijd in gaan steken. Kan natuurlijk niet achterblijven na al deze mooie plaatjes
in welke levels kun je allemaal met de fast attack boot spelen?
Dat gevoel heb ik ook...als je de maps in eerste instantie ziet denk je...wow wat een mooie grote map, en vervolgens begin je te lopen , en ben je in 10sec bij de vlagWietKop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 04:10:toon volledige bericht
Qua map design begrijp ik DICE niet zo dat ze na al die jaren ervaring 10 maps leveren die amper op iets trekken. Er zijn naar mijn gevoel in merendeel van de mappen te weinig vlaggen en waar je in BF3 als je dat wou op honderden meters afstand van de actie wou verkennen, snipen of wat dan ook kan je dit in BF4 amper doen. Alles zit zo dicht bij elkaar geplakt en er is amper ruimte, en damn zelf met de jet of heli is de toegang in de lucht extreem beperkt. Dawnbreaker is zo'n typisch voorbeeld voor een nachtmerrie map qua indeling. Dacht ik dat ze na Tehran Highway niet opnieuw zo'n miserable map gingen maken, nee opnieuw & erger.
Er zijn natuurlijk wel een paar leukere mappen maar het gevoel dat ik had bij BF3's beste mappen zoals Firestorm, Kharg, Oman, enz.. kon ik bij geen enkele map vinden. Toegeven; Zavod staat bovenaan in de lijst, dicht tegen Firestorm aan. Maar wat het gevoel vernielde is map grootte, wederom voelt alles zo klein qua indeling terwijl alle textures zo freaking groot aanvoelen met dus het kitcherig gevoel als gevolg.
Hawai Resort leek me ook een leuke map maar opnieuw iets te klein, weinig vlaggen en amper voertuig spawns.
Iets wat onbelangrijk lijkt zoals spawen in de basis van Firestorm en letterlijk te voet met je mates naar een voertuig gaan mis ik ook. Iedereen spawn gewoon ergens en dat heeft me een minder teamplay-erig gevoel..
Misschien moet ik het gewoon wat meer tijd geven...
Net alsof iedereen als reus rondloopt
Wat is Operation Locker heerlijk als Medic
19 Medkit Ribbons gekregen
Ik heb een serieus probleem.
Ik kom lagen tekort voor mijn kunstwerk:

zit op 39 lagen van de 40

Angelo NL / Global Cargo VTC
de eerste lvl 100 was er al na krap een week, of het een legit lvl is weet ik niet.Anoniem: 399 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:54:
[...]
Er lopen hier geloof ik spelers rond die 2x of 3x zoveel levels hebben als jij er uren in hebt zitten... het "weird" schuilt er dan vooral in dat je andere hobbies en een baan hebt, gok ik
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
On steroïdsSouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:33:
[...]
de eerste lvl 100 was er al na krap een week, of het een legit lvl is weet ik niet.
Waarom heb jij 40 lagen en ik maar 20?Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:21:
Ik heb een serieus probleem.
[afbeelding]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Omdat hij Premium heeft waarschijnlijkjagermeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:37:
[...]
Waarom heb jij 40 lagen en ik maar 20?
klopt, premium krijgt meer layers en een aantal extra vormen.AerosPhere schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:38:
[...]
Omdat hij Premium heeft waarschijnlijk
Tsskk... lekker dan. Krijg mijn emblem daardoor niet afAerosPhere schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:38:
[...]
Omdat hij Premium heeft waarschijnlijk

gewoon premium halen
of iets minder details maarja...
Heb Deluxe via Bol besteld. Is dat om te zetten in Premium voor een schappelijk bedrag?SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:41:
gewoon premium halen![]()
Premium kost 50 euro boven op de game.jagermeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:42:
[...]
Heb Deluxe via Bol besteld. Is dat om te zetten in Premium voor een schappelijk bedrag?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nu maar hopen dat een i5 750 ook z'n 10fps wint. Dat is precies wat ik nodig heb voor ultra en 60+ all the time.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:53:
[...]
Voor mij niet zozeer met een clean Windows 8.1 install op een i5 4670 OC, maar bij mijn broertje op een oudere CPU en chipset (welke jou niet onbekend is) op Windows 7, leverde het wel aardig wat winst op in de range van 10 - 15 fps.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iedereen is welkom om op onze server te spelen, zoek op ACE-army.com. zelfde is als website te vinden.MrHarry schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:47:
Voor nu staat die wel op tdm en domination omdat grotere maps nu nog wat riskant zijn. tegen de tijd dat alles gewoon goed werkt schakelen we over naar CQ large uiteraard
Ze zijn van de pot gerukt. Ik hou het wel bij 20 layers
Ja is best prijzig. Ik was gelukkig maar 35 euro voor de game kwijt en 45 voor premium.jagermeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
[...]
Je hebt dan natuurlijk wel alle uitbreidingen al. Maar je kan ze natuurlijk ook los kopen.
Vanavond de M320 LVG vrijspelen en dan heb ik alle assault rifles en unlocks gehaald voor die class.
Assaignments ga ik later pas voor spelen.
Daarna ga ik voor de Support class om de ammo box vrij te spelen.
Assaignments ga ik later pas voor spelen.
Daarna ga ik voor de Support class om de ammo box vrij te spelen.
niet om je over te halen, maar premium is natuurlijk niet alleen een paar layers maar heb je gelijk alle expansions voor minder dan als je ze los haalt meer battlepacks, early access, extra camo's etc.jagermeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
[...]
Ik zelf vind dit het wel waard en als echte nederlander is het ook goedkoper dan los later de boel erbij halen.
De optie zal ongetwijfelt wel blijven mocht je later dit nog willen.
Mja, meestal ben ik het na een paar maandjes al weer zat en laat ik de meeste expansions liggen. Battlepacks en camo's doen me verder niet veel. Ik laat het dus maar even zo, maar thanks for the infoSouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:45:
[...]
niet om je over te halen, maar premium is natuurlijk niet alleen een paar layers maar heb je gelijk alle expansions voor minder dan als je ze los haalt meer battlepacks, early access, extra camo's etc.
Ik zelf vind dit het wel waard en als echte nederlander is het ook goedkoper dan los later de boel erbij halen.
De optie zal ongetwijfelt wel blijven mocht je later dit nog willen.
Dan is het inderdaad niet nodig om premium te kopen.jagermeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:47:
[...]
Mja, meestal ben ik het na een paar maandjes al weer zat en laat ik de meeste expansions liggen. Battlepacks en camo's doen me verder niet veel. Ik laat het dus maar even zo, maar thanks for the info
Bij mij hebben camo's en battlepacks wel een meerwaarde, lekker unlocks om vrij te spelen.
Ik ga alleen nooit voor alle assingments. Tenminste voorlopig nog niet.
ik wil eerst alle wapens unlocken en daarna alle wapen toevoegingen.
Ga je ook voor de recon class? Alles kan ik vrij goed maar dat recon, damn aardig lastig en je maakt zo ontzettend weinig kills met een sniper. Kan natuurlijk wel een ander wapen pakken maar een sniper kan best leuk zijn. Welke modus/game is het beste om toch veel kills te maken? Heb de engineerclass binnen 2 dagen vrij gespeeld.Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:51:
[...]
Dan is het inderdaad niet nodig om premium te kopen.
Bij mij hebben camo's en battlepacks wel een meerwaarde, lekker unlocks om vrij te spelen.
Ik ga alleen nooit voor alle assingments. Tenminste voorlopig nog niet.
ik wil eerst alle wapens unlocken en daarna alle wapen toevoegingen.
Hoe doe je bij emblem creation vormen van elkaar scheiden, of dezelfde kleur geven als de background?
Of is dat simpel oplossen door een groot vierkant op de achtergrond te knallen?
Of is dat simpel oplossen door een groot vierkant op de achtergrond te knallen?
Ja dat valt echt tegen hè!Versteegrob schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ga je ook voor de recon class? Alles kan ik vrij goed maar dat recon, damn aardig lastig en je maakt zo ontzettend weinig kills met een sniper. Kan natuurlijk wel een ander wapen pakken maar een sniper kan best leuk zijn. Welke modus/game is het beste om toch veel kills te maken? Heb de engineerclass binnen 2 dagen vrij gespeeld.

Is veel makkelijker dan in bf3TheNephilim schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:15:
[...]
Ja dat valt echt tegen hè!Vooraleer je ergens goed en wel kunt snipen, heeft een ander je al gepakt. Dan moet je ook nog wennen aan hoogte verschillen en afstand... Hier niet zo'n succes tot zover, wilde even wat dingen vrijspelen, maar dat is inderdaad echt lastig.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
serieus die netcode is echt crappy...ik spawn op een team genoot en ik werd meteen geknived voor ik uberhaupt kon bewegen / gespawned was.....die gene die mij knived zag mij al 1.5-2 seconden
. Ik vind dit nog erger dan de crashes zo af en toe. Samen met het "wtf hij zou dood moeten zijn" gevoel dat ik steeds heb en dat iedereen mij steeds eerder ziet dan ik hun...heb zelf een ping van max 30 en heb al verschillende standen van the network slider geprobeerd maar niets schijnt te helpen. De fun gaat hier echt snel door kapot.
uiteindelijk speel ik alle classes in deze game.Versteegrob schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ga je ook voor de recon class? Alles kan ik vrij goed maar dat recon, damn aardig lastig en je maakt zo ontzettend weinig kills met een sniper. Kan natuurlijk wel een ander wapen pakken maar een sniper kan best leuk zijn. Welke modus/game is het beste om toch veel kills te maken? Heb de engineerclass binnen 2 dagen vrij gespeeld.
Snipen is bij mij nooit een succes, ik had in BF3 ook alle masterdog tags van de mainguns, behalve 3 sniper rifles. Maar sniper spelen lijkt wel makkelijker te zijn geworden, doordat de gameplay wat slomer is geworden en je hebt nu one hit kill meestal.
Maar ik speel nu nog veel domination, dus speel ik alleen Assault en support en daarna ga ik conquest goed uittesten met Engineer en sniper class.
Zo`n gevoel heb ik ook al de hele tijd , het lijkt als of je met een hogere ping wat meer voordeel heb omdat je een lagere pinger sneller ziet dan hij jou ziet .ReQuiem83 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:21:
serieus die netcode is echt crappy...ik spawn op een team genoot en ik werd meteen geknived voor ik uberhaupt kon bewegen / gespawned was.....die gene die mij knived zag mij al 1.5-2 seconden. Ik vind dit nog erger dan de crashes zo af en toe. Samen met het "wtf hij zou dood moeten zijn" gevoel dat ik steeds heb en dat iedereen mij steeds eerder ziet dan ik hun...heb zelf een ping van max 30 en heb al verschillende standen van the network slider geprobeerd maar niets schijnt te helpen. De fun gaat hier echt snel door kapot.
Speel zelf over een glasverbinding dus ping van onder de 10 is geen uitzondering en ik zie andere spelers gewoon te laat , kan ze of niet spotten en ben uit het niets dood .
Just a feeling ......
Net even knife only server, en toen werd het pas echt duidelijk dat een lage ping kut kan zijn. Heb gemiddeld zon ping van 6-7. Woon op campus dus zit op het uni net. Sterf ook gewoon weer achter muurtjes enzo. Mischien maar ff via een vpn spelen, kijken of een hoge ping beter speelt:PLeeuw070 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:25:
[...]
Zo`n gevoel heb ik ook al de hele tijd , het lijkt als of je met een hogere ping wat meer voordeel heb omdat je een lagere pinger sneller ziet dan hij jou ziet .
Speel zelf over een glasverbinding dus ping van onder de 10 is geen uitzondering en ik zie andere spelers gewoon te laat , kan ze of niet spotten en ben uit het niets dood .
Just a feeling ......
Er wordt weinig tot niet samengewerkt heb ik tot nu toe gemerkt. Het ligt misschien aan de servers waarop ik speel, maar mensen lijken alleen maar bezorgd om hun K/D ratio. Reviven is sowieso bijna verleden tijd, elke game zit vol snipers en in sommige mappen zijn er gewoonweg teveel voertuigen. De maps vind ik beter dan in BF3 maar om de een of andere reden heb ik me tot nu toe nog niet zo vermaakt met deze als met 3. Graphics en geluid (als het niet wegvalt) zijn overigens prima.
Jaren terug speelde ik CoD en dacht dat daar de meeste kinderen zaten, de manier waarop er echter wordt gescholden en geklaagd in Battlefield spreekt ook boekdelen. Lijkt net zo erg te zijn.
Jaren terug speelde ik CoD en dacht dat daar de meeste kinderen zaten, de manier waarop er echter wordt gescholden en geklaagd in Battlefield spreekt ook boekdelen. Lijkt net zo erg te zijn.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Zo, even alle kits unlocked. Van de meestgebruikte voertuigen ook alle unlocks al en de Assault Rifles en Carbines ook volledig unlocked. Het gaat wel heel snel in dit spel, paar weken en je hebt echt alles al.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
One hit kill meestal?Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:22:
[...]
uiteindelijk speel ik alle classes in deze game.
Snipen is bij mij nooit een succes, ik had in BF3 ook alle masterdog tags van de mainguns, behalve 3 sniper rifles. Maar sniper spelen lijkt wel makkelijker te zijn geworden, doordat de gameplay wat slomer is geworden en je hebt nu one hit kill meestal.

Dat ervaar ik toch helemaal anders, als het geen headshot is, moet je al geluk hebben dat hij al damage had.. (kan ik me soms zo aan ergeren op relatief kleine afstanden..)
en ik vind het met dat lijntje dat je achteraf ziet, ook niet makkelijker aangezien die soms gewoon niet klopt.. Schiet je en volgens het lijntje was het er 100% op, maar de enemy heeft helemaal geen hit gekregen. Geef mij maar gewoon het systeem van bf3.
Of dat je met bv die scout elite sniper van verre afstanden wel 3x moet raak schieten om genoeg schade te doen om hem te killen

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 06-11-2013 17:38 ]
Niet iedereen heeft zóveel tijd hèTsurany schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:33:
Zo, even alle kits unlocked. Van de meestgebruikte voertuigen ook alle unlocks al en de Assault Rifles en Carbines ook volledig unlocked. Het gaat wel heel snel in dit spel, paar weken en je hebt echt alles al.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik speel niet eens zoveel en ik merk het ook. Unlocks halen gaat behoorlijk snel maar je favoriete attachments duren alleen wel voor eeuwig. Ik wil de Coyote voor de AK5C en de M416 hebben dammit.Tsurany schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:33:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Duidelijk een aimbot van AA. Filtert zich vanzelf wel.
Dat ligt eerder aan hitboxes van die objecten (pipes) na de levolution, onzichtbare muren voor je kogels zegmaar. (je ziet zelf de vonken van de onzichtbare muur ervan af springen in 2e deelReQuiem83 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:57:
YouTube: BF4 - Such Netcode
Niet te geloven hoe bagger
BF4 heeft daar nog veel last van, vind ik. Al veel gehad dat ik gewoon tegen een onzichtbare muur schiet.
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 06-11-2013 18:08 ]
eindelijk thuis.
mijn emblem nu.

ja de wapens en unlocks voor vehicles komen erg snel, de attachements duren behoorlijk lang ook aangezien een aantal in battlepacks zitten en dus maar afwachten is wanneer die komt.DanielWW2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:47:
[...]
Ik speel niet eens zoveel en ik merk het ook. Unlocks halen gaat behoorlijk snel maar je favoriete attachments duren alleen wel voor eeuwig. Ik wil de Coyote voor de AK5C en de M416 hebben dammit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus dan zit je eindelijk eens in de attack boat op Paracel storm rush. Gaat lekker met 13 kills en toen bliezen de admins de game op omdat ze butthurt waren...
Deze dus vermijden...
http://battlelog.battlefi...42f/TRZ-Clan-by-gamed-de/
Deze dus vermijden...
http://battlelog.battlefi...42f/TRZ-Clan-by-gamed-de/
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2013 18:15 ]
hoe plaats jullie emblem op forum ?
ik had BF Premium voor 39 euro misschien kan het nog goed koper als je hem uit buitenland haaltjagermeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Motaro op 06-11-2013 18:28 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
screenshotje (edit via paint ofzo) & uploaden naar imgur.com ofzo (of tweakers als je genoeg karma punten hebt) en dan de link met [img] tags nemen en hier plaatsen.Motaro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:26:
hoe plaats jullie emblem op forum ?
of gewoon rechtsklikken op de emblem en "afbeeldings-url kopieren" en hier plaatsen (= zonder zwarte achtergrond)
Ik heb nog steeds m'n simpele 'freaky' cookie monster, lol

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 06-11-2013 18:47 ]
Weet iemand of het 'legaal' is om je Origin account te verkopen? Of is er een andere manier om je BF4 (+ Premium) key te verkopen? Ik vind het spel zwaar tegenvallen, om nog van bugs en crashes niet te spreken.
Ik vrees dat je account gebonden is aan jouw persoon en dat dit tegen de EULA (of whatever) is.Mitt3nz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:46:
Weet iemand of het 'legaal' is om je Origin account te verkopen? Of is er een andere manier om je BF4 (+ Premium) key te verkopen? Ik vind het spel zwaar tegenvallen, om nog van bugs en crashes niet te spreken.
Iemand ervaring met een HD6990 icm BF4, welke driver werkt hiero het beste, of is het gewoon de laatste beta nemen?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Dit gevoel heb ik ook, misschien mare eens met die network slider gaan spelenStitch! schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:33:
[...]
Net even knife only server, en toen werd het pas echt duidelijk dat een lage ping kut kan zijn. Heb gemiddeld zon ping van 6-7. Woon op campus dus zit op het uni net. Sterf ook gewoon weer achter muurtjes enzo. Mischien maar ff via een vpn spelen, kijken of een hoge ping beter speelt:P
Kunnen jullie Gadget 1 aan jullie muis rebinden? Dit lukt mij wel alleen kan ik em niet gebruiken
Lukt mij ook niet, tenminste, niet op het scroll wheel. Gadget 2 lukt daar wel.Roshnak schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:37:
Kunnen jullie Gadget 1 aan jullie muis rebinden? Dit lukt mij wel alleen kan ik em niet gebruiken
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Heb ook maar wat tijd in mijn emblem gestopt. Don't ask me why. Niet perfect, maar so be it. Dit was al lastig genoeg. Als je niet weet wat het is moet je je toch een beetje schamen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 06-11-2013 19:59 ]
Net even de boot uitgeprobeerd op Paracel storm

http://battlelog.battlefi...51779936812864/278456477/
Door de XP boost in 1 rondje alle unlocks vrijgespeeld voor de boot

if (!coffee) {
Work = false; }
414524
wow, zieke score! Ik ben nog niet boven de 12k gekomen, dat was zonder boost thonaaitsab schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:00:
Net even de boot uitgeprobeerd op Paracel storm![]()
[afbeelding]
Mijn emblem, beetje zitten klooien, vond hem wel droog

[ Voor 12% gewijzigd door 414524 op 06-11-2013 20:05 ]
Was maar 25% dus viel me nog mee hoe snel alles ging414524 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:02:
[...]
wow, zieke score! Ik ben nog niet boven de 12k gekomen, dat was zonder boost tho
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik vind het snipen is Battlefield 3 heerlijk. Wel het agressief snipen dan, niet het campwerk. Enige echt grote nadeel is natuurlijk supression, zodra ze terug beginnen te schieten zie ik geen reet meer door die scope.SmokingCrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:34:
[...]
One hit kill meestal?![]()
Dat ervaar ik toch helemaal anders, als het geen headshot is, moet je al geluk hebben dat hij al damage had.. (kan ik me soms zo aan ergeren op relatief kleine afstanden..)
en ik vind het met dat lijntje dat je achteraf ziet, ook niet makkelijker aangezien die soms gewoon niet klopt.. Schiet je en volgens het lijntje was het er 100% op, maar de enemy heeft helemaal geen hit gekregen. Geef mij maar gewoon het systeem van bf3.
Of dat je met bv die scout elite sniper van verre afstanden wel 3x moet raak schieten om genoeg schade te doen om hem te killen
Ik heb Battlefield 4 nog niet, maar de sniper gameplay die ik heb gezien en de beta-ervaring maken mij niet echt positief.
[ Voor 6% gewijzigd door Daanieyel op 06-11-2013 20:11 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
414524
By the way als mensen het leuk vinden om samen te spelen, mijn user name op battlelog is:
Possimpible_NL (linkje: hier)
Ik speel vooral hardcore (large) conquest.
Erg leuke gamemodes, ik ben support.
Possimpible_NL (linkje: hier)
Ik speel vooral hardcore (large) conquest.
Erg leuke gamemodes, ik ben support.
[ Voor 23% gewijzigd door 414524 op 06-11-2013 20:11 ]
EIN-DE-LIJK door waarom ik m'n magic touch kwijt ben met LMG. In BF3 veranderde je FOV naar 60 (default) als je door je scope heen kijkt. Hier niet. FOV 90 door je scope is echt een disadvantage. Hoop dat het een bug is en geen design choice.
Speel nu met 60 en ik maai weer alles neer. Alleen speelt het bagger
Speel nu met 60 en ik maai weer alles neer. Alleen speelt het bagger
Sinds de update zijn de random crashes voorbij, alleen als de event komen dna loopt de game voor 20 sec voor geen meter.
Nu heb ik natuurlijk een ander probleem er bij gekregen en ik vrog mij af of jullie dit ook hebben. In plaats van crashen krijg ik nu bijna elke game de melding dat ik van EA online gedisconnect ben of een melding dat me account al in gebruik is
Heb origin nog nooit op een andere computer geinstalleerd laat staan mijn account gebruikt op een andere PC. Iemand met hetzelfde probleem, of miss een oplossing?
Wordt gek van dit spel, het ene wordt opgelost en ik krijg er alleen maar andere problemen bij. Denk dat dit de laatste keer is dat ik een Bf aanschaf bij de lauch.
Nu heb ik natuurlijk een ander probleem er bij gekregen en ik vrog mij af of jullie dit ook hebben. In plaats van crashen krijg ik nu bijna elke game de melding dat ik van EA online gedisconnect ben of een melding dat me account al in gebruik is
Heb origin nog nooit op een andere computer geinstalleerd laat staan mijn account gebruikt op een andere PC. Iemand met hetzelfde probleem, of miss een oplossing?
Wordt gek van dit spel, het ene wordt opgelost en ik krijg er alleen maar andere problemen bij. Denk dat dit de laatste keer is dat ik een Bf aanschaf bij de lauch.
Je hebt battle packs en battle packs deze kreeg ik bij rang 20:

Ik vermoed dat ik paar levels snel zal voltooien.

Ik snap even niet hoe die XP boost werkt met dat uur speeltijd. Moet je die zelf activeren o.i.d.?
Waar vui zit, zit geen glans!
414524
gaat volgens mij vanzelfDibbuz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:25:
Ik snap even niet hoe die XP boost werkt met dat uur speeltijd. Moet je die zelf activeren o.i.d.?
Xp boost kan je activeren door als je in een spel zit, escape klikken en dan rechtsonder in kan je em activeren
menu in met Esc rechts onderin activeren.Dibbuz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:25:
Anoniem: 60113
Jammer dat Domination niet zo leuk is als CQ in BF3. Vooral de maps zijn te open en voor een 'flag cap' krijg je veel te weinig punten (25) in vergelijking tot het maken van een kill (100). Waardoor het eigenlijk een soort veredelde deathmatch is geworden. Iemand is een post gestart hierover op het BF4 forum. Het zou leuk zijn om hem verder te ondersteunen in deze..
http://battlelog.battlefi...view/2955065218340498227/
http://battlelog.battlefi...view/2955065218340498227/
En ja hoor lekker door de grond.

Echt ik ben helemaal klaar met deze game. Die netcode is echt VERSCHRIKKELIJK !!!
20 kogels op een gastje en ik ga dood in 1 seconde
Donder AUB op zeg.
Echt als ze dit niet snel aanpassen is BF4 echt DOOD.

Echt ik ben helemaal klaar met deze game. Die netcode is echt VERSCHRIKKELIJK !!!
20 kogels op een gastje en ik ga dood in 1 seconde
Anoniem: 179336
Bugfield 3 is net zo erg.Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:57:
En ja hoor lekker door de grond.
[afbeelding]
20 kogels op een gastje en ik ga dood in 1 secondeDonder AUB op zeg.

Net met aardig wat moeite een misvormde Henk kunnen namaken. Zoals je ziet, ben ik niet erg goed in die emblem editor 

Nog maar een half uurtje werken, en dan naar huis en weer knallennnn!

Nog maar een half uurtje werken, en dan naar huis en weer knallennnn!
Dat is nog een slechtePractics schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:17:
Je hebt battle packs en battle packs deze kreeg ik bij rang 20:
Ik kreeg een 200% met nog 2x 50% en een 25%, lol
Nooit last van gehad of je moest het zelf forceren.Anoniem: 179336 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:01:
[...]
Bugfield 3 is net zo erg.
[afbeelding]
maar goed, ik leg de game even aan de kant en hoop op een patch die zorgt dat de netcode compleet gereset wordt naar standaard BF3 en het liefst verbeterd. ik kan nu echt niet normaal spelen.
Ik heb geen last van crashes en de game draait als een zonnetje verder, maar die netcode is zo verschrikkelijk irritant. in BF3 erger me ik al aan, maar na 1 jaar kon ik er mee leven. Maar hoe het nu draait is gewoon bijna paintballen en hopen dat de blauweplekken zeer gaan doen.
Op dit moment vind ik wel dat je minder agressief kan snipen in bf4 (behalve met die pick-up sniper die alles en iedereen tot stof omvormt, lol, echt leuk om daar mee te rushenDaanieyel schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:09:
[...]
Ik vind het snipen is Battlefield 3 heerlijk. Wel het agressief snipen dan, niet het campwerk. Enige echt grote nadeel is natuurlijk supression, zodra ze terug beginnen te schieten zie ik geen reet meer door die scope.
Ik heb Battlefield 4 nog niet, maar de sniper gameplay die ik heb gezien en de beta-ervaring maken mij niet echt positief.
maar ik vind het wel nog steeds leuk om te snipen, het is gewoon even erin komen. Als je een beetje snel kan aimen, is het weer top. (vind ik dan toch)
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 06-11-2013 21:14 ]
Speel je nog via je brakke ziggo WIFI router of heb je inmiddels al een kabeltjePykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:07:
[...]
Nooit last van gehad of je moest het zelf forceren.
maar goed, ik leg de game even aan de kant en hoop op een patch die zorgt dat de netcode compleet gereset wordt naar standaard BF3 en het liefst verbeterd. ik kan nu echt niet normaal spelen.
Ik heb geen last van crashes en de game draait als een zonnetje verder, maar die netcode is zo verschrikkelijk irritant. in BF3 erger me ik al aan, maar na 1 jaar kon ik er mee leven. Maar hoe het nu draait is gewoon bijna paintballen en hopen dat de blauweplekken zeer gaan doen.
Ik heb wel eens een klein hitreg/netcode probleempje maar lang niet zo erg dan dat jij beschrijft.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Die boat vind ik echt te overpowered op Paracel Storm. Je kan hem met rpg maar 5 dmg op doen, en je hebt geen helicopters om hem neer te kunnen halen.
Ja ik heb dan nog geen premium dus vind het wel lekker, maar als je dan ook nog de packs van premium krijgt Pfff dan word het wel veel hoor en dan snap ik wel dat mensen zo snel ranken.SmokingCrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:06:
[...]
Dat is nog een slechte![]()
Ik kreeg een 200% met nog 2x 50% en een 25%, lol
Die .50 cal pickup sniper is echt een beest
Net op de dam map wat killetjes mee gescoord, waaronder een passagier van de Z-11
if (!coffee) {
Work = false; }
Zat net op een server echt heb wel 200 kogels in die gast gepompt na letterlijk 20 sec denkt die gast hey ik zie wat langs me heen vliegen, draait zich om bam 1x headshot klaar.beuker19 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:20:
[...]
Speel je nog via je brakke ziggo WIFI router of heb je inmiddels al een kabeltje![]()
Ik heb wel eens een klein hitreg/netcode probleempje maar lang niet zo erg dan dat jij beschrijft.

Dan speel ik wel via wifi, maar niks geen standaard meuk constante ping tussen de 12 en 21 en verbinding van minimaal 4mb/s
Die hele server was bagger hoor, had het veel en veel vaker, zo erg had ik het nog niet eerder gehad. Dus na 2 potjes snel die server weer uit.
Moest ik zo'n moment hebben, zou ik gewoon direct er uit gaan ipv na 2 potjes.. Heb nog nooit zoiets meegemaakt
414524
Via wifi gamen en klagen over de kwaliteit van de server = hypocriet.Practics schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:37:
[...]
Zat net op een server echt heb wel 200 kogels in die gast gepompt na letterlijk 20 sec denkt die gast hey ik zie wat langs me heen vliegen, draait zich om bam 1x headshot klaar.![]()
Dan speel ik wel via wifi, maar niks geen standaard meuk constante ping tussen de 12 en 21 en verbinding van minimaal 4mb/s
Die hele server was bagger hoor, had het veel en veel vaker, zo erg had ik het nog niet eerder gehad. Dus na 2 potjes snel die server weer uit.
0,0 problemen hier, zit op glasvezel (500/500) en heb serieus nog geen 1 server issue gehad buiten een crash van de server om bij het laden van de nieuwe map.
http://battlelog.battlefi...re-ts3-sealteamsloth-com/ is overigens de server waar ik vooral op speel, toppie, altijd vol en goeie settings!
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat me raden, jij gebruikt de MBT LAW.ralph0603 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:31:
Die boat vind ik echt te overpowered op Paracel Storm. Je kan hem met rpg maar 5 dmg op doen, en je hebt geen helicopters om hem neer te kunnen halen.
Dan doe je ook maar 5 damage. Overigens terecht omdat het een nooblauncher is.
Ik zou de RPG-7 gebruiken. Doet wat meer schade.
Met deze setup nooit last gehad en zou ook echt niet mogen:414524 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:47:
[...]
Via wifi gamen en klagen over de kwaliteit van de server = hypocriet.
0,0 problemen hier, zit op glasvezel (500/500) en heb serieus nog geen 1 server issue gehad buiten een crash van de server om bij het laden van de nieuwe map.
http://battlelog.battlefi...re-ts3-sealteamsloth-com/ is overigens de server waar ik vooral op speel, toppie, altijd vol en goeie settings!![]()
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Netgear N900 WiFi Dual Band USB Adapter WNDA4100 | € 31,90 | € 31,90 |
1 | Netgear WNDR4500 | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 130,90 |
Maar ik blijf er bij per server zit er heel wat verschil tussen.

[ Voor 15% gewijzigd door Practics op 06-11-2013 21:56 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.