Waar heb je 'm gekocht?timskiej schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:07:
Zal wel niet meer mogelijk zijn om de game te verkopen ofwel?
Alleen de Key op Ebay
Blijkbaar niet als ik Google mag geloven (is gekoppeld aan origin)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BJnpLgkn788]
Precies mijn ervaringen
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeOnly In Battlefield 4 - That Netcode
Precies mijn ervaringen
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik zit op Symthic te kijken over de stats van de verschillende barrels en grips. Als je de info uit de gamefiles ziet is het allemaal vrij onlogisch. Bijna alle combinaties zijn tegenstrijdig. Met je barrel kun je recoil tegen gaan met als penalty verlaagde accuracy, maar vervolgens wel een grip kiezen die je accuracy verhoogt in ruil voor extra recoil
Zo is het moeilijk keuzes maken. Wat heeft het voor zin als je met het één iets compenseert als je het met de ander weer ongedaan maakt?

Zo is het moeilijk keuzes maken. Wat heeft het voor zin als je met het één iets compenseert als je het met de ander weer ongedaan maakt?
Alleen als je via origin had besteld was het je gelukttimskiej schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:09:
[...]
Alleen de Key op Ebay
Blijkbaar niet als ik Google mag geloven (is gekoppeld aan origin)

Same here, buiten die freezes loopt alles naar wens qua gameplay!Preau schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:13:
[...]
Ik ben dit eigenlijk nog niet merkbaar tegengekomen, zeker niet zoals in die filmpjes.
Hoe doe je die vormen, knippen en plakken (aanpassen) in emblem creation. of vormen uit elkaar snijden? Snap er echt geen reet van hoe de creation werkt. Ook niet hoe je kan scalen zonder de vorm te vervormen enzo...Noctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:20:
[...]
Mwah, denk 10 minuutjes werk.. Heb nu een aangepaste versie gemaakt
heb nu heel lame dit: http://battlelog.battlefi...tiath/stats/193561204/pc/
[ Voor 9% gewijzigd door Zantiath op 07-11-2013 14:22 ]
Ik heb de premium versie gekocht en lees hier dat je tot 40 layers kunt gebruiken bij het creëren van een label. Toch zie ik slechts 20 mogelijke layers.. What seems to be the problem?
Anoniem: 377816
Je PC is te licht. verouderde CPU, GPU en 4 gb ram is ook te weinig..timskiej schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:01:
Zojuist BF4 aangeschaft in de hoop dat het zoals BF2 is. Helaas al teleurgesteld na 10min.
Crashes, crashes en crashes, traag, loopt niet soepel. Heb niet meer de meest up to date PC (e8400 op 3,6Ghz, HD4870, 4gb en een SSD). Maar dat het zo slecht loopt, slaat werkelijk alles. Wat een miskoop
Gisteravond ook eindelijk kunnen knallen in BF4.
Op één crash na, heb ik me echt TOP vermaakt, wat een game!
Hopelijk leer ik de leden van BuG wat meer kennen, zodat ik op TS wat beter met iedereen kan communiceren
Op één crash na, heb ik me echt TOP vermaakt, wat een game!
Hopelijk leer ik de leden van BuG wat meer kennen, zodat ik op TS wat beter met iedereen kan communiceren
Staat er bovenaan premium en heb je ook je premium battlepacks gekeregen? Dan is premium geactiveerd namelijkCloclo100 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:25:
Ik heb de premium versie gekocht en lees hier dat je tot 40 layers kunt gebruiken bij het creëren van een label. Toch zie ik slechts 20 mogelijke layers.. What seems to be the problem?
Klopt, maar BF3 en BF4 zijn wel degelijk "downscaled" voor de PC. De PC is tot veel meer in staat dan wat de spellen laten zien...Pykow schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:09:
[...]
uhm sorry BF3 was ook een PC game, geport naar de consoles.
BF1 en BF2 waren echt puur PC spellen en dat merk ik persoonlijk wel.
De editor werkt een beetje zoals photoshop en paint. houd control in om een vorm gelijkmatig te schalen, pijltjes toetsen om hem pixelperfect te verplaatsen (in combo met shift gaat dit sneller).Zantiath schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:21:
[...]
Hoe doe je die vormen, knippen en plakken (aanpassen) in emblem creation. of vormen uit elkaar snijden? Snap er echt geen reet van hoe de creation werkt. Ook niet hoe je kan scalen zonder de vorm te vervormen enzo...
heb nu heel lame dit: http://battlelog.battlefi...tiath/stats/193561204/pc/
vormen kopiëren werkt met het meest linkse vakje tussen je embleem en de kleurtjes.
Verder een kwestie van goed plaatsen. En je lagen locken. want als iets goed staat en je verplaatst het perrongelijk kun je weer opnieuw beginnen
Jawel! Daarmee dat ik het zo gek vind..Sinus_rhythm schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:28:
[...]
Staat er bovenaan premium en heb je ook je premium battlepacks gekeregen? Dan is premium geactiveerd namelijk

De engine kan veel meer aan dan wat een normale gamer/hardcore gamer in zijn pc heeft zitten.ArcticWolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:30:
[...]
Klopt, maar BF3 en BF4 zijn wel degelijk "downscaled" voor de PC. De PC Engine is tot veel meer in staat dan wat de spellen laten zien...
BF1 en BF2 waren echt puur PC spellen en dat merk ik persoonlijk wel.
Zelfde als de engine van Crysis 3 die kan omgeving op realtime renderen zonder dat de engine problemen ondervindt maar de pc's zouden smelten als ze het maximale uit de engine halen (figuurlijk)
Als je de max uit de engine van bf4 zou halen zou niemand maar dan zelfs ook niet de devs niet eens het spel kunnen opstarten
[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 07-11-2013 14:47 ]
Steam: Ryada.
Wehkamp.nl Klantenservice: Jouw unieke activatiecodes voor Battlefield 4 Gold Battlepacks | Veel game plezier!
Je hebt tijdens de pre-order periode Battlefield 4 aangeschaft. Bij jouw versie van Battlefield 4 krijg je 2 codes waarmee je 2 Gold Battlepacks in de game kunt activeren:
Ben benieuwd...
Je hebt tijdens de pre-order periode Battlefield 4 aangeschaft. Bij jouw versie van Battlefield 4 krijg je 2 codes waarmee je 2 Gold Battlepacks in de game kunt activeren:
Ben benieuwd...
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Delete.
[ Voor 103% gewijzigd door Msi92 op 07-11-2013 15:21 ]
Ik heb de twee codes van Wehkamp ook net binnen. Heb de eerste ingevoerd op www.battlefield.com/bf4-redeem, en kreeg deze melding: "Het Gold Battlefield 4 Battlepack komt beschikbaar in Battlefield 4™ nadat het spel is uitgebracht." Vervolgens niks op Battlelog te zien. Ook kan ik de tweede code niet invoeren, wanneer ik weer naar die site ga krijg ik deze melding nadat ik aanmeld met mijn Origin account: "Het Gold Battlefield 4™ Battlepack is al toegekend aan je Origin-account."
Ik zie ze ook nog niet staan. Ik las her en der dat veel BattleLog-dingen in batches worden geupdatet. Even geduld hebben denk ik dan maar.
Ik ging er ook vanuit dat die codes er voor zouden zorgen dat ik een pre-order tag krijg, maar dat betwijfel ik nu.
Ik ging er ook vanuit dat die codes er voor zouden zorgen dat ik een pre-order tag krijg, maar dat betwijfel ik nu.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Je ziet ze ingame
[ Voor 13% gewijzigd door Msi92 op 07-11-2013 15:22 ]
Heeft iemand de tweede Wehkamp battlepack code ergens kunnen invoeren dan? Dat krijg ik niet voor mekaar.
Ik heb ze in de Origin-client geredeemt. Zit er wat leuks in?
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
*knip*
[ Voor 93% gewijzigd door Noctonix op 07-11-2013 15:53 ]
Het werkt bij mij nog niet helemaal lekker. Moet er nog in komen en het spel soepel laten draaien. Ik wil eigenlijk een beetje offensief snipen, maar met de netcode enzo gaat dat nog niet helemaal lekker. Ik zal het dus nog wel bij het makkelijke assault houden.
Offtopic: Ik heb ook de battlepacks gekregen. En door een foute verzending en daardoor een dubbele rekening die nu weer goed verwerkt is weer mijn aankoopbedrag inclusief het bedrag van de kortingscode van wehkamp terug gestort gekregen. Maar om een vage reden heb ik blijkbaar nog een extra korting van 7.50 gekregen waardoor ik dus maar 34 euro hoef terug te betalen. Oftewel battlefield 4 voor uiteindelijk 42-10-7.50+3 (telefoonkosten)= 27.50.
Offtopic: Ik heb ook de battlepacks gekregen. En door een foute verzending en daardoor een dubbele rekening die nu weer goed verwerkt is weer mijn aankoopbedrag inclusief het bedrag van de kortingscode van wehkamp terug gestort gekregen. Maar om een vage reden heb ik blijkbaar nog een extra korting van 7.50 gekregen waardoor ik dus maar 34 euro hoef terug te betalen. Oftewel battlefield 4 voor uiteindelijk 42-10-7.50+3 (telefoonkosten)= 27.50.
[ Voor 12% gewijzigd door Skynick op 07-11-2013 15:24 ]
En ik alleen maar Illustrator CS6 gewend zijn en de shift-knop indrukken en maar schelden.... hahaha. zal er vanavond maar weer eens naar kijken xDNoctonix schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:32:
[...]
De editor werkt een beetje zoals photoshop en paint. houd control in om een vorm gelijkmatig te schalen, pijltjes toetsen om hem pixelperfect te verplaatsen (in combo met shift gaat dit sneller).
vormen kopiëren werkt met het meest linkse vakje tussen je embleem en de kleurtjes.
Verder een kwestie van goed plaatsen. En je lagen locken. want als iets goed staat en je verplaatst het perrongelijk kun je weer opnieuw beginnen
Anders ga je gewoon naar http://battlelog.battlefield.com/bf4/ en log je ff en in en open je ze....Nextron schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:13:
Ik heb ze in de Origin-client geredeemt. Zit er wat leuks in?

Staan ze er nog niet... ff wachten
Wel bizar hoe 2 recente spellen de hardware verkoop stimuleren.... BF4 qua videokaarten en CoD voor ram geheugen.
+ X minuten tijd die je eraan moest spenderenSkynick schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:23:
Oftewel battlefield 4 voor uiteindelijk 42-10-7.50+3 (telefoonkosten)= 27.50.
[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 07-11-2013 15:38 ]
Ik had een vergelijkbare reactie. ik dacht dus ook dat dit met shift + CTRL kon, totdat ik een keer de shift los lietZantiath schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:29:
[...]
En ik alleen maar Illustrator CS6 gewend zijn en de shift-knop indrukken en maar schelden.... hahaha. zal er vanavond maar weer eens naar kijken xD
nvm..
[ Voor 139% gewijzigd door rgras op 07-11-2013 15:37 ]
Bij de normale editie als je een pre-order plaatst krijg je de China Rising DLC en 1 gold battlepack. Uiteindelijk unlock je toch alles want tegen de tijd dat je rank 100 bent heb je al zoveel silver en gold battlepacks ontvangen.rgras schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:36:
Hebben jullie de normale editie besteld? Ik heb er namelijk maar 1 gekregen.
ze willen wel snellere patches uitbrengen voor 4 dan voor 3, dit was voornamelijk omdat het door die console lui sony en microsoft moest worden geaccordeerd voordat het uitgebracht kon worden. dit is nu veel beter geregeld en we hebben dus al 7 server patches gehad voor de problemen.Bee.nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:22:
[...]
Reken daar maar niet opBij BF3 zat tussen de patches elke keer zo'n 2 à 3 maanden. Vaak viel een patch samen met de release van DLC. Dus mijn vermoeden is dat de eerstvolgende grote patch samenvalt met China Rising.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Alles zat er gewoon bij, maar geen slaap + veel koffie = chaos.Phntm schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:37:
[...]
Bij de normale editie als je een pre-order plaatst krijg je de China Rising DLC en 1 gold battlepack. Uiteindelijk unlock je toch alles want tegen de tijd dat je rank 100 bent heb je al zoveel silver en gold battlepacks ontvangen.
Voor de wehkamp bestellers, ik kreeg net de codes binnen voor de gold battlepacks. Check dus je e-mail!
Oeps, is al gemeld, topic niet goed gelezen op m'n mobiel.
Oeps, is al gemeld, topic niet goed gelezen op m'n mobiel.
[ Voor 24% gewijzigd door BounceMeister op 07-11-2013 16:49 ]
Dat viel wel mee, 10 minuten inclusief bellen en het mailtje. En als student heb je toch wat meer tijd daarvoor. Zonder the spoilen vond ik de campaign trouwens toch wel tegen vallen, dan vond ik die van 3 nog beter. Maar ja, daar spelen we battlefield natuurlijk niet voor.Vandread schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:35:
[...]
+ X minuten tijd die je eraan moest spenderen
en als je premium hebt, krijg je om de 2 weken nieuwe content van ze. dat zijn dus ook gewoon battlepacks.Phntm schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:37:
[...]
Bij de normale editie als je een pre-order plaatst krijg je de China Rising DLC en 1 gold battlepack. Uiteindelijk unlock je toch alles want tegen de tijd dat je rank 100 bent heb je al zoveel silver en gold battlepacks ontvangen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
is er iemand die pre-order bij wehkamp heeft besteld die de code vandaag nog niet heeft ontvangen?
als iedereen wel heeft ontvangen moet ik maar weer eens bellen namelijk (iedereen die ik ken en spreek heeft ze al wel ontvangen vandaag)
als iedereen wel heeft ontvangen moet ik maar weer eens bellen namelijk (iedereen die ik ken en spreek heeft ze al wel ontvangen vandaag)
Precies hetzelfde probleem hier.bello2185 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:11:
Ik heb de twee codes van Wehkamp ook net binnen. Heb de eerste ingevoerd op www.battlefield.com/bf4-redeem, en kreeg deze melding: "Het Gold Battlefield 4 Battlepack komt beschikbaar in Battlefield 4™ nadat het spel is uitgebracht." Vervolgens niks op Battlelog te zien. Ook kan ik de tweede code niet invoeren, wanneer ik weer naar die site ga krijg ik deze melding nadat ik aanmeld met mijn Origin account: "Het Gold Battlefield 4™ Battlepack is al toegekend aan je Origin-account."
Is er nog een andere plek om codes in te voeren?
Je mag het wel even op mijn account proberenBounceMeister schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:49:
[...]
Precies hetzelfde probleem hier.
Is er nog een andere plek om codes in te voeren?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Zou jij je Origin login gegevens dan aan een vreemde geven?fynrd1 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:50:
[...]
Je mag het wel even op mijn account proberen
Op de website geen battlepack te zien, ingame wel. Dus start even een (multiplayer?) spel op ergens.
Mijn codes van de battlepack digital deluxe duurde ook een paar uur voordat ze zichtbaar waren in battlelog. Dus heb gewoon ff geduld
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hoe heb jij meerdere codes in kunnen voeren dan?Mu.siQ schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:57:
Mijn codes van de battlepack digital deluxe duurde ook een paar uur voordat ze zichtbaar waren in battlelog. Dus heb gewoon ff geduld
Na inloggen op de pagina krijg ik de melding "Het Gold Battlefield 4 Battlepack is al toegekend aan je Origin-account.", verder kan ik dan niks meer doen.
Via Origin zelf. De client die op je PC staat dus. Daar kan je de 2e code verzilveren.BounceMeister schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:03:
[...]
Hoe heb jij meerdere codes in kunnen voeren dan?
Na inloggen op de pagina krijg ik de melding "Het Gold Battlefield 4 Battlepack is al toegekend aan je Origin-account.", verder kan ik dan niks meer doen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Held! bedankt, het werkt!naaitsab schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:05:
[...]
Via Origin zelf. De client die op je PC staat dus. Daar kan je de 2e code verzilveren.
(Via het menu item Origin en dan productcode verzilveren.)
Ik heb helaas de Wehkamp KS al gemaild...
[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 07-11-2013 17:09 ]
Oh sorry, het was er maar één. Maar dan nog, gewoon ff geduld hebben na invoerenBounceMeister schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:03:
[...]
Hoe heb jij meerdere codes in kunnen voeren dan?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Is het iemand al opgevallen dat de M16A3 in gameplay van DICE zat van pre launch evenementen maar dat het wapen niet ingame zit nu. Ik bedacht me dit opeens en ik heb een theorie hoe dat zit.
Ik denk dat ik al een van de wapens voor het eerste DLC pakket weet.
Back to Metro and back to M16A3.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Battlefield 3 had ook 39 serverpatches. Het gaat niet om server maar om client patches, die de boosdoener waren op console door strikte beleid van MS en Sony. Ik meen dat ze tegenwoordig geen $ meer vragen voor patches, maar er zit nog wel een limiet aan hoe vaak je mag patchen en dat is volgens mij wat de PC BF3 community min of meer verneukt heeft. Je kunt wel 100 patches uitbrengen voor PC, maar dan zullen de console spelers ook gaan zeuren (overigens terecht).SouLLeSSportal schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:40:
[...]
ze willen wel snellere patches uitbrengen voor 4 dan voor 3, dit was voornamelijk omdat het door die console lui sony en microsoft moest worden geaccordeerd voordat het uitgebracht kon worden. dit is nu veel beter geregeld en we hebben dus al 7 server patches gehad voor de problemen.
Dat is de M16A4 geworden (burst/single only)DanielWW2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:11:
Is het iemand al opgevallen dat de M16A3 in gameplay van DICE zat van pre launch evenementen maar dat het wapen niet ingame zit nu. Ik bedacht me dit opeens en ik heb een theorie hoe dat zit.
414524
oneens, je koopt een goed werkend product toch?Xant0r schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:16:
[...]
Battlefield 3 had ook 39 serverpatches. Het gaat niet om server maar om client patches, die de boosdoener waren op console door strikte beleid van MS en Sony. Ik meen dat ze tegenwoordig geen $ meer vragen voor patches, maar er zit nog wel een limiet aan hoe vaak je mag patchen en dat is volgens mij wat de PC BF3 community min of meer verneukt heeft. Je kunt wel 100 patches uitbrengen voor PC, maar dan zullen de console spelers ook gaan zeuren (overigens terecht).
verder vind ik dat mensen pc en console eens los van elkaar moeten gaan zien.
als iemand een shooter met een controller wil spelen, be my quest, maar geef mij voldoende patches op de pc om een goede shooter te hebben
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb in gameplay ook een full auto versie gezien die toch echt de M16A3 heette.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Moet ik dit lezen als sarcasme of? Je commentaar slaat kant nog wal. De Battlefield series is nu multiplatform, en patchen op een console is een baggerzooi (dank u sony+ms), ja de PC lijdt daar onder. Verder is het helemaal geen goed product, maar dat weet iedereen ondertussen wel414524 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:42:
[...]
oneens, je koopt een goed werkend product toch?
verder vind ik dat mensen pc en console eens los van elkaar moeten gaan zien.
als iemand een shooter met een controller wil spelen, be my quest, maar geef mij voldoende patches op de pc om een goede shooter te hebben
Over een maand of 2 zijn we denk ik uit de beta fase, dan mag je BF4 een goed werkend retail product noemen van mij
Anoniem: 428728
Ik kom nog steeds niet uit te weten waar alles staat om het een en ander te bekijken
en kom net ook achter van die COOP die in BF 3 is maar zie die niet of kan die gewoon niet vinden in BF 4 , moet je als die er toch wel in zit net als in BF3 die ook spelen voor wapens te unlocken ??.
Er is geen co-op, wapens unlocken doe je via de singleplayer.Anoniem: 428728 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:04:
Ik kom nog steeds niet uit te weten waar alles staat om het een en ander te bekijkenen kom net ook achter van die COOP die in BF 3 is maar zie die niet of kan die gewoon niet vinden in BF 4 , moet je als die er toch wel in zit net als in BF3 die ook spelen voor wapens te unlocken ??.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tsurany schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:07:
[...]
Er is geen co-op, wapens unlocken doe je via de singleplayer.
Soldier -> Assignments. Je kan zelf ook ff kijken hoor ipv al je energie te stoppen in forum postsAnoniem: 428728 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:10:
Fck die wilde ik niet eens spelen , waar kan ik zie welke wapens je met singleplayer moet of kan unlocken ??
[...]
http://battlefieldo.com/2...e-battlefield-4-campaign/Anoniem: 428728 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:10:
Fck die wilde ik niet eens spelen , waar kan ik zie welke wapens je met singleplayer moet of kan unlocken ??
[...]
4e hit met Google
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 88911
Dat ervaar ik ook. Ik heb sowieso het idee dat mensen hun ergernis overdrijven. Dat ze, wanneer ze bijvoorbeeld twee crashes hebben gehad op één avond, dan vervolgens gefrustreerd gaan schrijven dat ze "de hele avond crashes hebben gehad". Zo ook met die netcode bug. Dat komt echt niet zo vaak voor als men hier doet laat overkomen.Cloclo100 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:15:
[...]
Same here, buiten die freezes loopt alles naar wens qua gameplay!
Ik vind het een fantastische game. Toen ik Parcel Storm voor het eerst speelde, herkende ik -als Battlefield speler sinds BF1942- weer heel even dat gevoel dat ik had toen ik de demo van BF1942 voor het eerst speelde (old school Wake Island
Tsurany bedankt , hier heb ik iets aan 
maar als ik goed lees, die dogtags heb ik geen interesse in en die 5 wapens ...niet echt ,dus ga ik als ik het goed heb he dat die niet echt nodig is om te spelen ?
maar als ik goed lees, die dogtags heb ik geen interesse in en die 5 wapens ...niet echt ,dus ga ik als ik het goed heb he dat die niet echt nodig is om te spelen ?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 07-11-2013 18:55 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Reden 5 is gewoon BS.
Is dit battlefield 3.1? Of echt wel battlefield 4?
Er zijn niet genoeg BF4 reviews op internet te vinden?Masvic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:54:
Het lijkt op BF3 maar het is toch een enorme vooruitgang. Tegelijkertijd is het ook weer een achteruitgang op veel vlakken, maar dat gaan ze hopelijk nog fixen (crashes, memory leaks en vooral de netcodeMasvic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:54:
Android developer & dürüm-liefhebber
Anoniem: 398494
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Team balance
Weer eens wat anders
Weer eens wat anders
Je weet dat COD:Ghosts ook 8en en 9ens krijgt?Sagaris schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:56:
[...]
Er zijn niet genoeg BF4 reviews op internet te vinden?
Oh? nergens tegen gekomen zo ver ik lees wordt COD Ghosts de grond in geboordMasvic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:35:
[...]
Je weet dat COD:Ghosts ook 8en en 9ens krijgt?
http://www.ign.com/games/call-of-duty-ghosts/ps3-167093
http://www.nu.nl/games/36...-call-of-duty-ghosts.html
http://www.gamespot.com/r...osts-review/1900-6415523/
http://www.pcgamer.com/review/call-of-duty-ghosts-pc-review/
http://www.telegraph.co.u...f-Duty-Ghosts-review.html
Online reviews door grote websites over games hebben m.i. hun waarde verloren...
Online reviews door grote websites over games hebben m.i. hun waarde verloren...
Ik heb niks gezegdMasvic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:45:
Crashen de servers niet meer, crash ik om de 5 minuten.
(game loopt vast) CNTR -ALT-DEl is de enige mogelijkheid.

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 07-11-2013 19:53 ]
414524
2 keer gehad bij het verlaten van het spel, dacht dat het toeval was, gelukkig niet tijdens het spelen *klopt af*.Kepro schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:53:
Crashen de servers niet meer, crash ik om de 5 minuten.(game loopt vast) CNTR -ALT-DEl is de enige mogelijkheid.
Ik ben net aan de knutsel gegaan en heb een gaaf emblem gemaakt!
Als je het niet kent, google eens op Slenderman

Anoniem: 408317
Er zijn een hoop models, textures, sound files, ... gerecycled van BF3 zodat ze meer tijd hadden om andere, coole features in BF4 te steken (sea warfare, obliteration, meer camo's, attatchements, nieuwe wapens, ...).Masvic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:54:
Persoonlijk stoor ik er mij niet aan, BF3 was een goede game, BF4 is nog beter
Dat klopt, maar zoals ik al zei dat is uiteindelijk de M16A4 geworden. Denk niet dat de A3 nog terug komt, misschien in DLC maar ga er maar vanuit van nietDanielWW2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:49:
[...]
Ik heb in gameplay ook een full auto versie gezien die toch echt de M16A3 heette.
http://pixelenemy.com/m16...ultiplayer-dice-confirms/
Hier met wat twitter confirms van Alan Kertz
Schrale troost, de campagne is echt binnen een uurtje of 3 ofzo door te lopenAnoniem: 428728 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:10:
[...]
Op youtube staan verschillende guides om alle wapens en dogtags te vinden, mocht je hier waarde aan hechten scheelt het je tweede keer spelen.
[ Voor 32% gewijzigd door Xant0r op 07-11-2013 20:38 ]
De tweede gold battlepack kon ik via Origin wel invoeren en de code is geaccepteerd. (Als ik hem nog een keer invoer geeft hij aan dat hij al gebruikt is.) Alleen zie ik de tweede gold battlepack niet verschijnen in het spel. Het is nu al een paar uur geleden.BounceMeister schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:08:
[...]
Held! bedankt, het werkt!![]()
(Via het menu item Origin en dan productcode verzilveren.)
Ik heb helaas de Wehkamp KS al gemaild...
Heeft iemand de tweede Wehkamp gold battlepack wel gekregen?
Mijn tweede zie ik inderdaad ook nog niet in mijn Battlelog verschijnen.BounceMeister schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:41:
[...]
De tweede gold battlepack kon ik via Origin wel invoeren en de code is geaccepteerd. (Als ik hem nog een keer invoer geeft hij aan dat hij al gebruikt is.) Alleen zie ik de tweede gold battlepack niet verschijnen in het spel. Het is nu al een paar uur geleden.
Heeft iemand de tweede Wehkamp gold battlepack wel gekregen?
lol, dat is al een paar jaar zo.. ze worden volgens mij gewoon omgekocht..Masvic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:45:
Beter dat je kijkt naar wat kritischere blikken op youtube zoals bv TotalBiscuit
IGN review: 8,8 -> Community review op IGN: 4,8 out of 180 ratings

en dan geven ze BF4 op console een 8.0, lol
"The current-gen version of Battlefield 4 is often ugly, and isn't ideal, but it's still a great multiplayer experience"
Wat is Call of Duty dan? BFBC2 ziet er zelf beter uit en dat spel is al vrij oud..
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 07-11-2013 20:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Metacritic dan.SmokingCrop schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:47:
[...]
lol, dat is al een paar jaar zo.. ze worden volgens mij gewoon omgekocht..
Beter dat je kijkt naar wat kritischere blikken op youtube zoals bv TotalBiscuit
IGN review: 8,8 -> Community review op IGN: 4,8 out of 180 ratings
en dan geven ze BF4 op console een 8.0, lol
"The current-gen version of Battlefield 4 is often ugly, and isn't ideal, but it's still a great multiplayer experience"
Wat is Call of Duty dan? BFBC2 ziet er zelf beter uit en dat spel is al vrij oud..
Zelfs met de bots en de fanboys halen ze de 2.0 niet eens.

http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2013 20:51 ]
+1Sagaris schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:45:
[...]
Mijn tweede zie ik inderdaad ook nog niet in mijn Battlelog verschijnen.
Wel vreemd omdat Origin aangaf dat de key succesvol is geactiveerd.
De CoD serie is gewoon op z'n laatste benen, het was leuk maar de laatste paar releases waren niks anders dan uitmelkerij. Het houd een keer om op verouderde games voor te schotelen voor 50,-DanielWW2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:50:
[...]
Metacritic dan.![]()
Zelfs met de bots en de fanboys halen ze de 2.0 niet eens.![]()
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts
Al enig nieuws of Dice wat aan de Netcode gaat doen? Die crashes zijn aardig gefixt maar daar erger ik me nog steeds flink aan.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik zit nu in de livechat met iemand van EA. Kijken of zij kunnen helpen met de tweede Wehkamp code.
Hebben jullie al geprobeerd om uit te loggen en opnieuw in te loggen? Dit hielp bij mij voor mijn premium battlepack, misschien dat het voor jullie ook helpt.
De EA medewerker zegt dat de Origin applicatie wat vertraging heeft en dat het 24 uur kan duren voordat hij gesynchroniseerd is met mijn account.
Dus nog een dagje aankijken en dan weer contact opnemen als het nog niet in orde is.
Dus nog een dagje aankijken en dan weer contact opnemen als het nog niet in orde is.
Edit, Uit- en inloggen hielp niet helaas....
Ok it seems that the codes are activated but there is a delay on the origin aplication.
...
Please allow it 24 hours to sync with your account and you should receive your battlepacks.
...
If you still encounter this issue you can contact us again.
[ Voor 4% gewijzigd door BounceMeister op 07-11-2013 21:08 ]
ik heb eigenlijk geen "vrienden" die battlefield 4 spelen. Dus ik join altijd zomaar een servert naar keuze..
mij lijkt het leuk om is vaker een party te spelen met dezelfde mensen.
Als je wilt mag je mij toevoegen.. Nicko_NL
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
verplaatst naar waar ik moest vragen

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 07-11-2013 21:35 ]
Dan raad ik je aan lid te worden van de BuG community (bug-community.com) waar veel Tweakers die BF4 spelen rond hangen. Ook hebben we 2 eigen game servers draaien. Altijd erg gezellig op TSNickrsd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:07:
ik heb eigenlijk geen "vrienden" die battlefield 4 spelen. Dus ik join altijd zomaar een servert naar keuze..
Net een prima game gespeeld, alleen gebanned omdat ik de 4clan leden had geknived. Ze lagen op het dak te camperen, draai ze een voor een om, en daarna, "da_PSI we don't accept that you whipped our squad with a knive, say Cheese!"
En dat was het einde van een leuk potje,... Serious INFg, een beetje mijn avond verkloten.
En dat was het einde van een leuk potje,... Serious INFg, een beetje mijn avond verkloten.

Tsja, sommige ouders letter helaas niet op het "18+" sticketje op de doos.da_PSI schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:21:
Net een prima game gespeeld, alleen gebanned omdat ik de 4clan leden had geknived. Ze lagen op het dak te camperen, draai ze een voor een om, en daarna, "da_PSI we don't accept that you whipped our squad with a knive, say Cheese!"
Anoniem: 506329
In eerste instantie wou ik geen BF4 aanschaffen omdat ik me nog wel vermaak met BF3 en GTA V, maar na het zien van wat filmpjes begint het toch wel te kriebelen... Alleen is mijn PC niet zo heel nieuw meer, denken jullie dat ik het nog kan draaien op een speelbare FPS? (35+)
Mijn systeem:
Processor: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
Geheugen: OCZ Platinum Dual Channel Kit/4096MB RAM/ DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666
Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO
Video kaart: XFX Radeon HD 5770, 1024MB GDDR5
En hoe zit het met de netcode? Ik had gehoord dat deze nog slechter was dan bij BF3, is dit echt zo of valt het mee?
Mijn systeem:
En hoe zit het met de netcode? Ik had gehoord dat deze nog slechter was dan bij BF3, is dit echt zo of valt het mee?
Netcode is inderdaad een stuk slechter, valt helaas niet mee.
Anoniem: 506329
Dan schaf ik hem sowieso niet aan, bij BF3 was het vaak al ergerlijk. Een nog slechtere netcode kan ik niet verdragenTsurany schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:34:
Netcode is inderdaad een stuk slechter, valt helaas niet mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 506329 op 07-11-2013 22:37 ]
De processor maakt niet zoveel uit. Ik heb de game gespeeld op mijn Q9450 en later op een i5 4670. Vrijwel geen verschil in prestaties.Anoniem: 506329 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:32:
In eerste instantie wou ik geen BF4 aanschaffen omdat ik me nog wel vermaak met BF3 en GTA V, maar na het zien van wat filmpjes begint het toch wel te kriebelen... Alleen is mijn PC niet zo heel nieuw meer, denken jullie dat ik het nog kan draaien op een speelbare FPS? (35+)
Mijn systeem:
De videokaart maakt wel heel veel uit.
Zie: reviews: Battlefield 4: welke hardware heb je nodig?
Met jouw videokaart zul je dus met alles op low/medium moeten spelen wil het speelbaar zijn.
Ik ben aardig klaar met de netcode in TDM of kliene conquest maps. Het is gewoon te random om leuk te spelen. Rush, obliteration en de conquest large is wel leuk met al die nieuwe maps en voertuigen/wapens.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Dit soort grappen dus

DICE: Battlefield 4 netcode is top priority, working on a fix
We zullen zien. Vind het raar want in BF3 was de netcode in de latere patches best redelijk. Zeker in vergelijking met BF3 1.0 en BF4.[ Voor 19% gewijzigd door naaitsab op 07-11-2013 22:54 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Duurde ook maar ruim een week...naaitsab schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:52:
[afbeelding]
Dit soort grappen dusDICE: Battlefield 4 netcode is top priority, working on a fix
We zullen zien. Vind het raar want in BF3 was de netcode in de latere patches best redelijk. Zeker in vergelijking met BF3 1.0 en BF4.
Een aantal dagen geleden leek het nog alsof het een lage prioriteit had. Kennelijk werkt belachelijk veel klagen goed.
Frustrerend avondje als Supporter. Vraag me af en toe af waarom ik 't nog speel. De situatie waar je kan bijdragen met suppressive fire is echt zeldzaam. Te situational. LMG's lijken veel moeilijker dan in BF3 en ik kan niet op tegen Assault spelers. Als ik vervolgens switch naar Assault dan begrijp ik waarom... alsof je Quake aan het spelen bent. Amper recoil, hoeft voor mid-range bijna niet eens te scopen. Wat een verademing.
Dus tja, ik heb als BF3 Support veteraan een beetje een identiteitscrisis
Toch wil ik het niet opgeven!
Dus tja, ik heb als BF3 Support veteraan een beetje een identiteitscrisis
De LSAT heeft anders ook geen recoil, blaas je ook halve teams mee weg. Zelf gebruik ik nu de M240B, 'slechts' 100 kogels maar wel 100 zeer effectieve kogels. Als ik naar de stats kijk zie ik dat Stability bijna 0 is, maar merk je werkelijk niks van.yinx84 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:38:
Frustrerend avondje als Supporter. Vraag me af en toe af waarom ik 't nog speel. De situatie waar je kan bijdragen met suppressive fire is echt zeldzaam. Te situational. LMG's lijken veel moeilijker dan in BF3 en ik kan niet op tegen Assault spelers. Als ik vervolgens switch naar Assault dan begrijp ik waarom... alsof je Quake aan het spelen bent. Amper recoil, hoeft voor mid-range bijna niet eens te scopen. Wat een verademing.
Dus tja, ik heb als BF3 Support veteraan een beetje een identiteitscrisisToch wil ik het niet opgeven!
'I reject your reality and substitute my own'
- DaniëlWW2
- Niet online
Sommige spelers best wel ja.
Anderen ook niet.
Hahah had laatst een potje (floodzone). De enemy had alle vlaggen. En ik zit tussen de vlaggen b en c, in 1 van de gebouwen. 1 z'n gast bleef maar in dat gebouw komen en ik kilde em 5 keer zo achterelkaar. ik bleef in dat gebouw zodat m'n teammembers daar konden respawnen. Die gast werd helemaal wild. Als ik em in het echt zou kunnen zien zou ik het schuim z'n mond zien. hij bleef me maar uitschelden voor vieze camper enz.
en dat begrijp ik gewoon niet. Hij weet dat ik in dat gebouw zit en toch blijft ie maar komen terwijl die ook naar een andere vlag kan.. t zal wel aan mij liggen
en dat begrijp ik gewoon niet. Hij weet dat ik in dat gebouw zit en toch blijft ie maar komen terwijl die ook naar een andere vlag kan.. t zal wel aan mij liggen

lol, net een server down gekregen door 2x grote C4 kill in operation locker te doen..

Ik snap niks van het nieuwe skill systeem, dacht dat het gebaseerd was op teamspel?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Zo, een avondje rubberbanding, crashes en gebalanceerde team potjes waar je met 700 punten verlies achter de rug. Wereld game!
Ben ik de enige die zodra hij TDM op Zavod ziet direct op ALT+F4 drukt? Is gewoon een race naar de bovenste daken, snel hatchet dicht en je hebt geen enkele mogelijkheid om ze ooit van dat dak te krijgen -_-
'I reject your reality and substitute my own'
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.