Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
theburninglink schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:42:
Ben ik de enige die zodra hij TDM op Zavod ziet direct op ALT+F4 drukt? Is gewoon een race naar de bovenste daken, snel hatchet dicht en je hebt geen enkele mogelijkheid om ze ooit van dat dak te krijgen -_-
zavod is echt afschuwelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
yinx84 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:38:
Frustrerend avondje als Supporter. Vraag me af en toe af waarom ik 't nog speel. De situatie waar je kan bijdragen met suppressive fire is echt zeldzaam. Te situational. LMG's lijken veel moeilijker dan in BF3 en ik kan niet op tegen Assault spelers. Als ik vervolgens switch naar Assault dan begrijp ik waarom... alsof je Quake aan het spelen bent. Amper recoil, hoeft voor mid-range bijna niet eens te scopen. Wat een verademing.

Dus tja, ik heb als BF3 Support veteraan een beetje een identiteitscrisis :P Toch wil ik het niet opgeven!
Ik heb het andersom. Bij assault schiet ik 1 ventje dood en dan is het klik klik klik, reload, dood. En gaat het een keer goed dan is er nergens ammo te bekennen. Doe mij dan maar de lmg. Gewoon meteen schieten zodra er wat beweegt in de verte. Het is alleen even een kunst om burst fire te leren gebruiken, anders raak je na je 5e kogel niks meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
RocketKoen schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:53:
[...]

Ik heb het andersom. Bij assault schiet ik 1 ventje dood en dan is het klik klik klik, reload, dood. En gaat het een keer goed dan is er nergens ammo te bekennen. Doe mij dan maar de lmg. Gewoon meteen schieten zodra er wat beweegt in de verte. Het is alleen even een kunst om burst fire te leren gebruiken, anders raak je na je 5e kogel niks meer.
Dit viel mij ook op ja, dan zijn die wapens echt geniaal zelfs op grotere afstanden. _/-\o_
Salvo's van 2-3 kogels halve sec rust en er weer vol op, zo had ik vanavond nog 6 kills op rij _/-\o_
Voelde me even rambo, liep ook weg met 84 health over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:53:
[...]

Het is wel jammer dat de Holo sights echt heel slecht zijn in BF4.
Ik heb toch liever de normale RDS op een lmg

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
holy Cow.
Die burst fire mode + tv missile + active protection = OP :D
(fast attack draft)

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 08-11-2013 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heeft iemand ervaring met de plugin voor Procon: Ultimate Map Manager?
Ziet er wel chill uit om met presets te werken, bepaalde tijd een bepaalde mode/mappen te laten draaien, inclusief servernaam aan passen. Helaas wel betaalde plugin, daarom ben ik benieuwd naar iemands ervaring(was al uit voor BF3, nu geupdate naar BF4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
beuker19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:59:
[...]

Het is wel jammer dat de Holo sights echt heel slecht zijn in BF4.
Ik heb toch liever de normale RDS op een lmg
Rds is er ook. Ik ben zelf een groot fan van de magnifiers. Mooi zoom voor buiten, en juist niet voor om het hoekje rennen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:44
Ben ik de enige die zodra hij TDM op Zavod ziet direct op ALT+F4 drukt? Is gewoon een race naar de bovenste daken, snel hatchet dicht en je hebt geen enkele mogelijkheid om ze ooit van dat dak te krijgen -_-
Airburst. Die map is juist leuk om iedereen van het dak af te schieten. Heb echt serieuze battles gehad met een volledig clan in squad + beacon, Lekker veel enemies om te raken als Support :P

Enige wat ik irri vind is die onzichtbare 'muren' rond de gebroken buis (midden v/d map). Hoe vaak daar al niet dingen misgaan :x

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-07 16:26
Gisteren begonnen met een lekker avondje, Boost 200 aangezet en binnen een kwartier spelen op Parcel Storm gelijk van lvl 3 naar lvl 7 + alles vrijgespeeld op de attack boat :+

Daarna ging het al snel minder goed, maar dat kwam vooral door het wegvallen van geluid en de, jawel, errors.

spoiler:
Ik weet dat dit geen error topic is, maar volgens mij heb ik voor de windows 8.1 gebruikers een oplossing voor de memory leak gevonden. Je moet in de properties van bf4.exe + bf4_86.exe compatibiliteit modes op windows 8 zetten. Heb het niet uitgebreid kunnen testen maar kreeg tot zo ver geen error meer.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
naaitsab schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:52:
[afbeelding]
Dit soort grappen dus :X
DICE: Battlefield 4 netcode is top priority, working on a fix
We zullen zien. Vind het raar want in BF3 was de netcode in de latere patches best redelijk. Zeker in vergelijking met BF3 1.0 en BF4.
Aaah dat verklaard een hoop 8)7 _/-\o_ _/-\o_

Ik was 2 dagen geleden in een potje en ik had zo'n .50 sniper in Floodzone opgepakt bovenop de brug. Helemaal aan het uiteinde stonden 3 snipers, ik heb 1 heel magazijn moeten neerschieten eer dat ik 1 sniper had 8)7 Terwijl ze toch allemaal op target waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Die .50 cal die je soms kan vinden op de mappen, heeft wel echt een dik geluid! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:09:
holy Cow.
Die burst fire mode + tv missile + active protection = OP :D
(fast attack draft)
Dat hele voertuig is OP. Totaal geen skills nodig om daar een killingspree mee te halen. Je krijgt veel te weinig damage van andere voertuigen of van launchers en je kan zo enorm veel damage doen met het kanon of de TV missile.
Je kan met die TV missile de halve map over schieten. Gewoon lekker bij je eigen spawn blijven hangen en de enemy boot even opblazen voor hij z'n spawn uitgevaren is. Wat heli's zwaar beschadigen en daarna de armor op het stand aanpakken.

Geen skill, enorm veel punten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:06:
[...]

Duurde ook maar ruim een week...
Een aantal dagen geleden leek het nog alsof het een lage prioriteit had. Kennelijk werkt belachelijk veel klagen goed. >:)
Je hoeft me niet te bedanken :P
Dat heb ik ook bij Siege of shanghai, die is zelfs nog erger.
RoyK schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:32:
Zo, een avondje rubberbanding, crashes en gebalanceerde team potjes waar je met 700 punten verlies achter de rug. Wereld game!
+1

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
Wanneer wordt er een patch verwacht? Speel nu COD Ghosts, jammere console port maar geen irritaties met crashes, netcode tot nu toe goed en is best vermakelijk. Was bij BF4 klaar met die server crashes, client crashes, rubber banding en netcode, ik mag aannemen dat dit nog wel wordt gefixt, of is daar nog niets over gecommuniceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:26
theburninglink schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:50:
[...]

De LSAT heeft anders ook geen recoil, blaas je ook halve teams mee weg. Zelf gebruik ik nu de M240B, 'slechts' 100 kogels maar wel 100 zeer effectieve kogels. Als ik naar de stats kijk zie ik dat Stability bijna 0 is, maar merk je werkelijk niks van.
Ik vind de LSAT ook een prachtig wapen en vb in Operation Locker heb ik zware schade aangericht met suppressive fire... dus ik weet niet waar dat van komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:24:
Wanneer wordt er een patch verwacht? Speel nu COD Ghosts, jammere console port maar geen irritaties met crashes, netcode tot nu toe goed en is best vermakelijk. Was bij BF4 klaar met die server crashes, client crashes, rubber banding en netcode, ik mag aannemen dat dit nog wel wordt gefixt, of is daar nog niets over gecommuniceerd?
Dice is geen IW he ;)
Er zijn meerdere server patches geweest die de server crashes zo goed als opgelost hebben.
Rubberbanding heb ik al een week niet meer gezien en de netcode is hoofd prioriteit heeft Dice gezegd.
Ook heeft Dice gezegd dat ze met een client patch bezig zijn , maar als ik het Ghost topic zo lees is het ook niet allemaal rozengeur en maneschijn en is IW ook in geen velden of wegen te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-07 22:16

RoyK

Hobby tekenaar

beuker19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:38:
[...]

Dice is geen IW he ;)
Er zijn meerdere server patches geweest die de server crashes zo goed als opgelost hebben.
Rubberbanding heb ik al een week niet meer gezien en de netcode is hoofd prioriteit heeft Dice gezegd.
Ook heeft Dice gezegd dat ze met een client patch bezig zijn , maar als ik het Ghost topic zo lees is het ook niet allemaal rozengeur en maneschijn en is IW ook in geen velden of wegen te bekennen.
Rubberbanding is nog steeds orde van de dag. Al lijkt het per map te verschillen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:38:
[...]

Dice is geen IW he ;)
Eerst moet DiCE de netcode verbeteren en daarna de delay op de Rex. zit gemiddeld 0.3 seconde tussen het klikken van je muisknop en daadwerkelijk dat de game schiet, dit is zo irritant dat niemand de Rex gebruikt, terwijl het echt een dodelijk wapen is.

Ghost heeft alleen problemen met RAM verbruik, dat deze gewoon heel veel vebruikt en sommige systemen die teveel op de achtergrond draaien qua applicaties, hebben dan dus problemen met de game.
Maar het is verder gewoon een kopie van alle andere versies en dus zijn er veel bugs wel eruit gehaald al.

Jammer dat BF4 niet alle opgeloste bugs van BF3 hebben overgenomen naar BF4, dan was iedereen tevreden geweest. Het is goed nieuws dat ze bezig zijn met de netcode, hopelijk is dit volgende week echt een stuk beter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Je speelt de BETA en verwacht eigenlijk heel veel van BF4....
Ik start het op....kan niet wachten om te beginnen EN???? Crap.....
Wat speelt het bagger op mijn uber Alienware game-pc (ja ik heb voldoende hardware om dit spel vloeiend te spelen) en het gevoel van een BF3.5 komt ineens heel dichtbij :(
Teleurgesteld druip ik af en ik ga om me heen kijken, want na 2 jaar BF3 gespeelt te hebben wil je toch vernieuwing dus ga je kijken bij de concurrent. COD Ghosts ziet er in previews en filmpjes best vet uit dus maar besteld en met smart zit ik te w88 op de game. Post.nl gooit het spel op mijn deurmat en ik sprint naar mijn PS3.....denk ik ga het eens proberen ipv met een muis en toetsenbord.....Ben wat uurtjes bezig en blegh....met een controller een shooter spelen is ook voor mij niet weggelegd :( Toevallig krijg ik een whatsapp berichtje van een maat van mij en vraagt waarom ik BF4 niet speel?? Want volgens hem is het spel nu 10x beter dan de hele BETA geweest is....COD retour gestuurd want dat vond ik helemaal niks....buiten de frustratie met een controller spelen vond ik de gameplay nou ook niet echt goed :/

De Digitale PC versie met China Rising maar nemen dan......ff 24 gb downloaden en na 2 uur start ik het spel op......ik spawn op een maatje boven op een flatgebouw....zie een straaljager aanvliegen....raast over me heen en WTF!!! Dat geluid :D Om me heen explosies daar zeg je U tegen en het spel draait echt vloeiender dan in de BETA.....BF je stelt me achteraf totaal niet teleur _/-\o_ en het spijt me dat ik twijfels heb gehad. Wat een uber vette game is dit zeg....niks geen BF3.5....en natuurlijk het lijkt wat op BF3 maar wat wil je met een FPS....Vanavond weer knallen als een malle.....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
Donnas-A schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:50:
Je speelt de BETA en verwacht eigenlijk heel veel van BF4....
Ik start het op....kan niet wachten om te beginnen EN???? Crap.....
Wat speelt het bagger op mijn uber Alienware game-pc (ja ik heb voldoende hardware om dit spel vloeiend te spelen) en het gevoel van een BF3.5 komt ineens heel dichtbij :(
Teleurgesteld druip ik af en ik ga om me heen kijken, want na 2 jaar BF3 gespeelt te hebben wil je toch vernieuwing dus ga je kijken bij de concurrent. COD Ghosts ziet er in previews en filmpjes best vet uit dus maar besteld en met smart zit ik te w88 op de game. Post.nl gooit het spel op mijn deurmat en ik sprint naar mijn PS3.....denk ik ga het eens proberen ipv met een muis en toetsenbord.....Ben wat uurtjes bezig en blegh....met een controller een shooter spelen is ook voor mij niet weggelegd :( Toevallig krijg ik een whatsapp berichtje van een maat van mij en vraagt waarom ik BF4 niet speel?? Want volgens hem is het spel nu 10x beter dan de hele BETA geweest is....COD retour gestuurd want dat vond ik helemaal niks....buiten de frustratie met een controller spelen vond ik de gameplay nou ook niet echt goed :/

De Digitale PC versie met China Rising maar nemen dan......ff 24 gb downloaden en na 2 uur start ik het spel op......ik spawn op een maatje boven op een flatgebouw....zie een straaljager aanvliegen....raast over me heen en WTF!!! Dat geluid :D Om me heen explosies daar zeg je U tegen en het spel draait echt vloeiender dan in de BETA.....BF je stelt me achteraf totaal niet teleur _/-\o_ en het spijt me dat ik twijfels heb gehad. Wat een uber vette game is dit zeg....niks geen BF3.5....en natuurlijk het lijkt wat op BF3 maar wat wil je met een FPS....Vanavond weer knallen als een malle.....
Verkoper van beroep?

Ontopic, ik heb echt moeite om een quad te besturen, ik draai echt alle kanten op met dat ding als ik een klein steentje aanraak. Het probleem met de netcode kun je ook goed zien als je met een enorme vaart tegen iets aanrijd met de quad, na een paar seconden staat hij in de fik, je sprint eruit, je loopt en KIA |:(
Heb het nu 5x geprobeerd, en het lijkt overal te werken. (meerdere servers, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:31

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren met RFFN eens voor het eerst in de BUG server gezeten. We werden totaal afgeschoten, maar wat is het leuk. Inmiddels zijn we met 7 man over gestapt van COD naar BF4 en de 8e volgt dit weekend. Dan zijn we weer compleet maar dan bij BF4. Aardige stijle learning curve, maar wat is het een leuk spel.

Nu we een beetje (proberen!) samen te spelen, merk je meteen dat je afspraken moet maken, wie welke rol heeft. Wij hebben bijvb geen support class en dat is toch wel erg makkelijk, als iemand ammo of health kan geven. Daarnaast merk ik wel dat ik vaak makkelijk wordt afgeschoten. Ik denk dat het komt omdat de tegenstander al betere geweren of add-ons heeft (heavy barrel) dan ik. Ben pas level 8 namelijk. Maar goed dat komt ook wel weer vanzelf... KD is 0.7, but who cares... Het is fun!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
NFO, BuG en RFFN in 1 server, let's see if we can make it happen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:49:
[...]

Eerst moet DiCE de netcode verbeteren en daarna de delay op de Rex. zit gemiddeld 0.3 seconde tussen het klikken van je muisknop en daadwerkelijk dat de game schiet, dit is zo irritant dat niemand de Rex gebruikt, terwijl het echt een dodelijk wapen is.

Ghost heeft alleen problemen met RAM verbruik, dat deze gewoon heel veel vebruikt en sommige systemen die teveel op de achtergrond draaien qua applicaties, hebben dan dus problemen met de game.
Maar het is verder gewoon een kopie van alle andere versies en dus zijn er veel bugs wel eruit gehaald al.

Jammer dat BF4 niet alle opgeloste bugs van BF3 hebben overgenomen naar BF4, dan was iedereen tevreden geweest. Het is goed nieuws dat ze bezig zijn met de netcode, hopelijk is dit volgende week echt een stuk beter.
Jij hebt ook wel snel een oordeel :( 10 uur gespeeld alleen TDM en Domination via een crappy wifi verbinding :+
Kijk jij hebt goede ervaringen met BF3 maar BF4 is niet het zelfde de wapens zijn nauwkeuriger en je gaat wat vaker en sneller dood .
En zijn heel veel spelers die nog niet weten wat ze doen en de maps nog niet goed kennen.
Kijk ben je een half jaar verder is dat natuurlijk ook minder en komt dat de gameplay ook te goede
Natuurlijk is BF4 nog niet perfect maar toch al een stuk beter als vorige week.
De netcode problemen heb ik niet veel meer last van dan in BF3.
En ik weet niet of je het Ghost nieuws volgt maar daar heeft iedereen last van Lag , Mouse lag , microstuttering , geen FoV slider en de ram problemen.
Het lijkt wel een trend te worden om alle PC games als beta uit te brengen kijk naar Diablo 3 , Simcity , BF4 en CoD alle grotwe games hadden problemen :(

En ik ben blij dat Dice in ieder geval de problemen erkend en er hopelijk mee aan de slag gaat.
Maar mijn ervaring met BF3 zegt dat het wel goed gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:00:
NFO, BuG en RFFN in 1 server, let's see if we can make it happen ^^
En dan krijg je [TSU] er ook bij! Wordt het helemaal lachen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32
Heeft niemand hier dat de game steeds vastloopt?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kepro schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:11:
Alleen bij Flood Zone krijg ik de melding "BF4.exe has stopped working", maar niet dat hij vastloopt nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:11:
[...]

Dat hele voertuig is OP. Totaal geen skills nodig om daar een killingspree mee te halen. Je krijgt veel te weinig damage van andere voertuigen of van launchers en je kan zo enorm veel damage doen met het kanon of de TV missile.
Je kan met die TV missile de halve map over schieten. Gewoon lekker bij je eigen spawn blijven hangen en de enemy boot even opblazen voor hij z'n spawn uitgevaren is. Wat heli's zwaar beschadigen en daarna de armor op het stand aanpakken.

Geen skill, enorm veel punten.
Hij is te sterk qua armor idd, maar het is natuurlijk nu nog erg vroeg, tegen de tijd dat de andere spelers een beetje allemaal de boel unlocked hebben kom je daar niet zo goed meer mee weg + met de attack jet is die zo in de soep gemaakt, de lockon bommen vlakbij erop smijten, een strafe run erna en je kan gaan zwemmen met de vissen, en dat terwijl ik nogal zwaar suck met jets. rockets en 25mm cannon van choppers moet wel meer damage doen, nu schiet ik echt 4 clips van 30x 25mm cannon, die boot is dan niet eens disabled. Granted ik raak vast niet alle rounds maar ben redelijk goed met die scout chopper :9

Wat ik wel irritant vind is dat die cannon van de attack chopper zo ontiegelijk inaccuraat word na 2-3 schoten, terwijl dat bij die boot die op de golven dobbert, freaking laserbeams schiet, daar mag ook wel wat meer bloom in zitten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:31

Mystikal

It never hurts to help!

Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:41:
[...]

Hahahah! Volle bak! Maar zoals gezegd. Wij presteren met z'n allen nog maar weinig. Maar zoveel ons drukke gezinsleven het toe laat, we gaan zeker proberen om op het niveau van COD te komen... We zijn niet meer de jongsten, maar we moeten het hebben van ervaring, communicatie en inzicht! Dan compenseren we dat stukje 'ouderdoms lag' wel mee. :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:15:
[...]

Hahahah! Volle bak! Maar zoals gezegd. Wij presteren met z'n allen nog maar weinig. Maar zoveel ons drukke gezinsleven het toe laat, we gaan zeker proberen om op het niveau van COD te komen... We zijn niet meer de jongsten, maar we moeten het hebben van ervaring, communicatie en inzicht! Dan compenseren we dat stukje 'ouderdoms lag' wel mee. :)
inzicht en tactiek heeft in bf4 zoveel meer invloed dan goede (twitch) aim, al helpt dit natuurlijk wel om sneller te kunen reageren. Als je voorbereid bent op een enemy win je vrijwel altijd, op sommige momenten na. Zit je met een paar lui op de voicecom, dan is een revive zo gedaan mocht dat nodig zijn. Nadeel bij bf3 was altijd dat je dan de server leegspeelt door keihard te winnen. 8) Maarja dat is de keerzijde van met een groepje clanmates spelen met ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:41:
[...]

Helaas, nog maar 3 VILF BF4 spelers :+ Al had ik graag de rest van het team ook meegekregen xd Misschien hebben ze wat aanmoediging nodig ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Mystikal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:59:
Gisteren met RFFN eens voor het eerst in de BUG server gezeten. We werden totaal afgeschoten, maar wat is het leuk. Inmiddels zijn we met 7 man over gestapt van COD naar BF4 en de 8e volgt dit weekend. Dan zijn we weer compleet maar dan bij BF4. Aardige stijle learning curve, maar wat is het een leuk spel.

Nu we een beetje (proberen!) samen te spelen, merk je meteen dat je afspraken moet maken, wie welke rol heeft. Wij hebben bijvb geen support class en dat is toch wel erg makkelijk, als iemand ammo of health kan geven. Daarnaast merk ik wel dat ik vaak makkelijk wordt afgeschoten. Ik denk dat het komt omdat de tegenstander al betere geweren of add-ons heeft (heavy barrel) dan ik. Ben pas level 8 namelijk. Maar goed dat komt ook wel weer vanzelf... KD is 0.7, but who cares... Het is fun!
Ik kijk totaal niet naar m'n KD Ratio.. ik speel het voor de fun :+ Niet om de beste van de beste te zijn :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ArcticWolf schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:12:
[...]

Alleen bij Flood Zone krijg ik de melding "BF4.exe has stopped working", maar niet dat hij vastloopt nee...
Hmm. Heel irritant dit. Lijkt wel of dat steeds gebeurd als er een levolution evenement gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 12:17
Yep,

net een half uurtje gespeeld; 5 games gespeeld en de langste duurde 5 minuten... elke keer een crash en battlefield moeten sluiten met taakbeheer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Barcafan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:31:
[...]

Yep,

net een half uurtje gespeeld; 5 games gespeeld en de langste duurde 5 minuten... elke keer een crash en battlefield moeten sluiten met taakbeheer. :(
Ja dat heb ik ook. Word er niet goed van en heb geen idee waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hier ook, gisteravond gedowngrade van AMD 13.11 beta naar 13.9 en de rest van de avond prima kunnen spelen. Vandaag is het elk potje bijna weer raak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
shoombak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:33:
[...]

Hier ook, gisteravond gedowngrade van AMD 13.11 beta naar 13.9 en de rest van de avond prima kunnen spelen. Vandaag is het elk potje bijna weer raak..
Heb een Nvdia kaart. Zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok dat er wellicht weer een update van de servers is geweest oid. gisteren idd weinig problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:46
Gisteren heerlijk kunnen spelen totdat de ronde was afgelopen. 4x gehad dat er nog maar een aantal ticks over waren en dan boem crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
tot nu toe vermaak ik me kostelijk met BF4, ik erger me alleen kapot aan de vele 'invisible' walls. Soms lig je gewoon prima in dekking maar blijven je kogels 'haken' achter een stukje modder.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt shotguns zijn al sinds BF2 zwaar verneukt en die losers bij DICE kunnen het alsnog niet fixen. Een shotgun kan niet door de spijlen van een trap heen schieten of door een groen net dat om stijgers heen hangt. Gewoon 0,0 damage. DICE zou zich kapot moeten schamen voor dit soort brolwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Wat is de exacte naam van de BUG server. Als ik zoek op BUG krijg ik nul hits.

Ik wil dat ook wel eens meemaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik probeer mijn nickname via Origin te veranderen, maar de update wordt niet doorgevoerd. Meer mensen die hier last van hebben?

Wellicht niet helemaal de goede plek hiervoor, maar met het uitkomen van BF4 denk ik dat ik vast niet de enige ben in dit topic die dat heeft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
beuker19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:38:
[...]
En ik weet niet of je het Ghost nieuws volgt maar daar heeft iedereen last van Lag , Mouse lag , microstuttering , geen FoV slider en de ram problemen.
Voor een console port draait het goed, ik heb eigenlijk geen issues op dit moment, de FPS mag wel omhoog. FoV is wel belachelijk, ik gebruik daarvoor een tooltje. De dingetjes die erin zitten zijn vrij eenvoudig op te lossen als gebruiker, al is het feit dat je weer van alles moet doen natuurlijk typerend voor IW. Ze staan in dat opzicht in de schaduw van Treyarch, die meer moeite doen om de PC te ondersteunen.

BF4 is voor een game die als ik het mag geloven speciaal voor de PC is ontwikkeld, naast next gen consoles, ik zit me daar echt bij te storen aan bugs/crashes/netcode. Zo erg dat ik geen zin meer heb om het te spelen op dit moment.

Als je onbevoordeeld kijkt zijn beide games gewoon halfbakken afgeleverd. Blijkbaar is dat trendy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 15:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Even een vraagje voor wie een 4K monitor heeft:

Als je bijvoorbeeld Battlefield 4 in 4K speelt. Hoe zit het dan met de "resolution scale" in de grafische opties die standaard op 100% staat?

Die optie renderend textures in 4K en gebruikt supersampling. Op een 1080p scherm zie je meteen het grafische verschil.

Maar wat gebeurt er bij 3840x2160 + resolution scale op 200%?

-Gaat die optie dubbel op qua performance?
-Heeft DICE die optie gelocked op 4K resolutie, omdat het geen nut heeft?
-Enige grafisch verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:05:
Ik probeer mijn nickname via Origin te veranderen, maar de update wordt niet doorgevoerd. Meer mensen die hier last van hebben?

Wellicht niet helemaal de goede plek hiervoor, maar met het uitkomen van BF4 denk ik dat ik vast niet de enige ben in dit topic die dat heeft geprobeerd.
Naam veranderen -> origin sluiten -> battlelog sluiten (indien geopend) --> origin openen --> battlelog openen.
Dat werkte voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAGDATTT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:04:

http://battlelog.battlefi...e31c/BuG-Community-com-1/

http://battlelog.battlefi...mmunity-com-2-Mixed-Mode/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
sinds maandag ook bf4 aan het spelen, iedere avond lekker kunnen spelen zonder crashes.
Wel heb ik ht van mijn i7-860 uitgeschakeld dat zorgde voor een aanzienlijk betere frame rate, overigens was dit in het begin bij bf3 ook al. echter sinds gister niets anders als crashes gehad......

overigens de 64 player map van bug linkt niet door naar battlelog bij mij. de 32 map wel. gisteren even op gespeeld. erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAGDATTT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:04:

zet even alles qua zoek opties uit op regio na. Dan moet je hem kunnen vinden, gelijk als favo in stellen zorgt voor snel opzoeken in latere momenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Ik kan bij emblem creation sinds mijn update van Windows 8 naar 8.1 alleen nog maar vormen erin slepen en een kleur geven, maar vervolgens niet meer verschuiven en aanpassen.... heel raar. Meer mensen hier last van?

Ik gebruik google chrome.

verkeerde topic, sorry

[ Voor 6% gewijzigd door Zantiath op 08-11-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Zantiath schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:54:
Ik kan bij emblem creation sinds mijn update van Windows 8 naar 8.1 alleen nog maar vormen erin slepen en een kleur geven, maar vervolgens niet meer verschuiven en aanpassen.... heel raar. Meer mensen hier last van?

verkeerde topic, sorry
Is in mijn ogen een onderdeel van het spel... maar goed.

Staan je lagen niet op slot aan de rechterkant?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zantiath schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:54:

verkeerde topic, sorry
gok dat dit een stukje softwarematig probleem is dat windows met chrome + battlelog nog niet helemaal lekker communiceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:05:
[...]

gok dat dit een stukje softwarematig probleem is dat windows met chrome + battlelog nog niet helemaal lekker communiceerd.
Lijkt me sterk, heb zelf ook windows 8.1 + chrome + battlelog.. en bij mij werkt hij probleemloos..
Wellicht de battlelog extensie opnieuw installeren of chrome er opnieuw opzetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Noctonix op 08-11-2013 13:08 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Iemand die zijn 2e Golden battlepack heeft gekregen van Wehkamp? (ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Noctonix schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:07:
[...]

Lijkt me sterk, heb zelf ook windows 8.1 + chrome + battlelog.. en bij mij werkt hij probleemloos..
Wellicht de battlelog extensie opnieuw installeren of chrome er opnieuw opzetten.
Ik heb hier wel dat chome echt poeptraag wordt nadat ik BF4 afsluit.
Pas na een reboot gaat het weer soepel.
Msi92 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:11:
Iemand die zijn 2e Golden battlepack heeft gekregen van Wehkamp? (ingame)
Ik heb er gisteren rond deze tijd 2 ingevuld. 1 op die speciale site en 1 in origin.
Gister avond was er nog niks. En nu zie ik 1 battlepack.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:06

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Beiden gisteren via Origin geredeemt, één nu pas zichtbaar in Battlelog met vrij nutteloos spul.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nextron schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:16:
Beiden gisteren via Origin geredeemt, één nu pas zichtbaar in Battlelog met vrij nutteloos spul.
ik heb ook zo'n gevoel dat de meeste battlepacks niet "random" zijn maar gewoon spul bevatten die je niet echt nodig hebt, ik heb nu al alle wapens voor aantal voertuigen, alles van de assault qua wapens en gadgets unlocked, sniper voor 3/4, engi voor 3/4 en ik denk ong 25 ingame uren gehad.
Dat gaat vind ik veel te snel maar de unlocks qua wapenunlocks is elke keer zelfde, eerste rds van die factie dus rds voor usa, cobra voor russen etc. daarna laser, daarna grip, daarna compensator oid. en dan kan je 200 uur spelen voordat je wat anders krijgt wat fijner werkt of je moet die via battlepack gaan ontvangen wat uiteraard in die van eind 2014 zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:22:
[...]

ik heb ook zo'n gevoel dat de meeste battlepacks niet "random" zijn maar gewoon spul bevatten die je niet echt nodig hebt, ik heb nu al alle wapens voor aantal voertuigen, alles van de assault qua wapens en gadgets unlocked, sniper voor 3/4, engi voor 3/4 en ik denk ong 25 ingame uren gehad.
Dat gaat vind ik veel te snel maar de unlocks qua wapenunlocks is elke keer zelfde, eerste rds van die factie dus rds voor usa, cobra voor russen etc. daarna laser, daarna grip, daarna compensator oid. en dan kan je 200 uur spelen voordat je wat anders krijgt wat fijner werkt of je moet die via battlepack gaan ontvangen wat uiteraard in die van eind 2014 zal zitten.
In de wapen battlepacks die je krijgt na de addon unlocks zitten alleen addons voor die wapens. Of het was heel toevallig zo bij mij, maar lijkt me niet. Kreeg 3 addons voor de AK12 en een xp boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nextron schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:16:
ik heb er ook steeds maar één van de twee. Er zat wel een 200% XP boost bij wat me toch wel goed geholpen heeft! :)
Als ik de tweede vanavond niet heb ga ik weer contact opnemen met de EA support chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Op welke servers spullen jullie voornamelijk?
Om de een of andere reden (als ik de filters reset), dan zie ik maar een paar volle servers.
Ik doe vast iets fout, maar kom er even niet achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timskiej schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:41:
Om de een of andere reden (als ik de filters reset), dan zie ik maar een paar volle servers.
ik zoek altijd met regio europa, geen lege/volle servers dus alles tussen 1-62 plekken vrij aanvinken. voor de rest eenmaal goede server gevonden, die toevoegen aan favo is handigste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

timskiej schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:41:
Je moet heel specifiek zoeken.
Ik filter standaard op:
64 man
hardcore
europe
none, 1-5 en 6-9 slots open.

mijn lijst der lijsten (goede conquest servers):

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/94/aosa.png
Die pings zijn heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik moet altijd 20x op F5 drukken voordat ik een beetje 64-man maps krijg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apart dat je er een russische server tussen hebt, met een vrij hoge ping in verg. met de andere servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vinden jullie de wapens en attachments tot nu toe?

BF4 mag nog vol met fouten zitten, maar de wapens hebben bijna allemaal unieke en bruikbare 'strengths' in tegenstelling tot BF3 en alle wapens zijn ook nog behoorlijk te tunen met de attachments. Zoveel zo, dat ik nog steeds geen favoriet of 'beste' wapen aan kan wijzen. Zelfs de AEK en de FAMAS zijn erg goed controleerbaar te maken.

Ook de attachments, om te schieten is de compensator en angled foregrip voor de meeste wapens het meest accurate, maarja, stiekum loop je ook nog best veel tijdens het schieten en dan is de 50% improvement van de verticle grip weer erg waardevol, zeker als je erg aggresief speelt. Ik kan er de vinger nog niet op leggen wat nou echt effectiever is.

Momenteel is de SCAR-H mijn nieuwe speeltje, maar daar zijn de attachments helemaal lastig te kiezen.... Moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 04:44

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:06:
Hoe vinden jullie de wapens en attachments tot nu toe?

BF4 mag nog vol met fouten zitten, maar de wapens hebben bijna allemaal unieke en bruikbare 'strengths' in tegenstelling tot BF3 en alle wapens zijn ook nog behoorlijk te tunen met de attachments. Zoveel zo, dat ik nog steeds geen favoriet of 'beste' wapen aan kan wijzen. Zelfs de AEK en de FAMAS zijn erg goed controleerbaar te maken.

Ook de attachments, om te schieten is de compensator en angled foregrip voor de meeste wapens het meest accurate, maarja, stiekum loop je ook nog best veel tijdens het schieten en dan is de 50% improvement van de verticle grip weer erg waardevol, zeker als je erg aggresief speelt. Ik kan er de vinger nog niet op leggen wat nou echt effectiever is.

Momenteel is de SCAR-H mijn nieuwe speeltje, maar daar zijn de attachments helemaal lastig te kiezen.... Moeilijk moeilijk
De wapens kunnen mij ontschoten worden :+ Echt speel nu een beetje met alles vanwege de service stars en unlocks maar persoonlijk schiet ik met alles even goed. Afhankelijk van de map pak ik voor close-combat een wapen met een hoge firerate terwijl ik dan voor de grotere maps ééntje pak die wat meer stabiel is voor o.a. grotere afstanden. Imo is dat ook het enige nut van de wapens (fire rate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07 23:53
Zijn er trouwens nog mensen hier die een beetje kunnen schieten?
Geen mensen met de instelling "PTFO" waarna ze scores hebben als 2-20.

Lijkt me namelijk leuk om met mensen te spelen die ongeveer even goed zijn.

Anyway bij deze:

http://battlelog.battlefi...Trixh/stats/312115224/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:04:
apart dat je er een russische server tussen hebt, met een vrij hoge ping in verg. met de andere servers?
Das de enige infantry only server die er is die redelijk druk is altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Haha, nou iig mooie ratio! Ik haal dat niet, zelfs met hacks zou het me niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:31
Trixh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:12:

Anyway bij deze:

_O-

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heel leuk dat je mensen die wel de objective spelen niet waardeert, maar daar gaat het in dit spel nou eenmaal om, als je alleen voor een hoge kd gaat kun je beter CoD gaan spelen m.i.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

oh zie het nu pas, conquest spelen en dan alleen voor kills gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anyway bij deze:

Ga dan eens ESL proberen zou ik zeggen, wel geen voertuigen, dus dan komt het echt op schieten en tactiek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Donnie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:15:
Heel leuk dat je mensen die wel de objective spelen niet waardeert, maar daar gaat het in dit spel nou eenmaal om, als je alleen voor een hoge kd gaat kun je beter CoD gaan spelen m.i.
Ik waardeer ze maar al te graag. Ik kom helaas alleen te vaak mensen tegen die als "headless chickens" naar de objective rennen en daar heb je niet zo veel aan.
Ik speel zelf echt wel de objective en probeer echt wel te winnen :). Of denk je dat ik de hele tijd in een hoekje zit te wachten?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:17:
[...]

Ga dan eens ESL proberen zou ik zeggen, wel geen voertuigen, dus dan komt het echt op schieten en tactiek aan.
Ja maar dan moet je wel gelijk een team hebben. (die ik niet heb)

[ Voor 20% gewijzigd door Trixh op 08-11-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Trixh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:17:
[...]

Ik waardeer ze maar al te graag. Ik kom helaas alleen te vaak mensen tegen die als "headless chickens" naar de objective rennen en daar heb je niet zo veel aan.
Ik speel zelf echt wel de objective en probeer echt wel te winnen :). Of denk je dat ik de hele tijd in een hoekje zit te wachten?

[...]

Sorry voor het vooroordeel dan ;) De meeste met zo'n k/d zitten namelijk wel op maar 1 plek de hele ronde...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:17:
[...]

[...]

Ook runnen en gunnen kan vrij weinig toevoegen als je mcoms en flags allemaal overgenomen worden, hoe veel lui je ook redelijkewijze om kan leggen.
Anyway zoals aangegeven goede spelers worden niet altijd gedefinieerd door k/d maar door de punten waar ook zelfs daar medic/support whores tussen zitten die alleen daar punten van opzuigen als een spons. Ik kijk liever naar hoeveel games gewonnen zijn door iemand icm waar zijn scores punten vooral vandaan komen.

Dat even terzijde ik zit nu op 1,73 k.d geloof ik dus ik vind dat ik mijzelf wel als iemand met redelijke aim kan scharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Anyway bij deze:

Lol, hoe kom je aan zo'n hoge winrate? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
TheNephilim schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:23:
[...]

geluk hebben, of met een clan spelen. Je kan nog zoveel skill hebben maar als je met 31 retards speelt dan gebeurd er nog niks. Oh, en je kan natuurlijk naar het winnende team switchen, zie dat wel vaker gebeuren helaas.
Is leuk spelen idd. Voelt wat laserbeamerig aan. Niet al te hoge RPM maar de accuracy maakt het verschil :)

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 08-11-2013 14:25 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:23:
[...]

Ook runnen en gunnen kan vrij weinig toevoegen als je mcoms en flags allemaal overgenomen worden, hoe veel lui je ook redelijkewijze om kan leggen.
Anyway zoals aangegeven goede spelers worden niet altijd gedefinieerd door k/d maar door de punten waar ook zelfs daar medic/support whores tussen zitten die alleen daar punten van opzuigen als een spons. Ik kijk liever naar hoeveel games gewonnen zijn door iemand icm waar zijn scores punten vooral vandaan komen.

Dat even terzijde ik zit nu op 1,73 k.d geloof ik dus ik vind dat ik mijzelf wel als iemand met redelijke aim kan scharen :)
Ben ik helemaal met je eens. Daarom poste ik ook mijn stat page waarmee je alles kan zien.
1 stat zegt inderdaad niet zoveel maar als je alles bij elkaar legt krijg je toch een redelijk plaatje.
(SPM - KD - W/L - Caps/Defs - Acc etc etc)
TheNephilim schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:23:
[...]

Goed spelen en geluk denk ik. Enige mode waar je kan carry'en is TDM en defuse aangezien je daar je team toch wel doorheen kan slepen als je goed speelt. Andere modes als je met slechte spelers zit opgescheept dan houd het snel op.

+ ik speel op 32 slot servers. Op 64 slot ben je een mier die schade aan het aanrichten bent.

[ Voor 20% gewijzigd door Trixh op 08-11-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 21:18
Die moet ik nog vrijspelen. Ben benieuwd hoe je hem vindt spelen tov de M416. De AEK vind ik bijvoorbeeld toch te onrustig en speel daarom toch liever met de M416 met muzzle brake en ergo grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m16A3 ACE23 all the way, verreweg beste allround wapen, samen met de m416 voor de open maps.
goede rof, geweldige accuracy met tap fire, ook op midrange en long range, snelle reload en over het algemeen gewoon baddass look 8)
Voor het countersniperen, SAR21, 1-2 tapfire is laserbeams over de hele map heen.

sniper heb ik nog niet helemaal unlocked dus geen idee, m40A5 is iig op dit moment prima ding.
voor engi gok ik dat de ak5c + acw-r de beste zijn maar ik heb ook hier nog niet alles voor. De pdw's zijn te specifiek voor bepaalde situaties.

oh en support speel ik over het algemeen vrij weinig of alleen in specifieke situaties. vooralsnog beetje bout wapens, de basegun is wel redelijk voor mid en long range met 3-5 bursts, m249 is wel redelijk op close midrange run and gun.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-11-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Voor mij is het als Assault: AEK -> ACE -> AUG. Van close naar long range combat :)

Moet wel zeggen dat de ACE vaak voldoet op de meeste ranges, maar wat afwisseling is leuk :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Nog meer mensen die last hebben van een extreem lage accuracy? Als ik gewoon rondloop en schiet gaat het best aardig. Heb nooit hoge accuracy, maar hier viel het me wel erg op. Volgens mij pakt hij ook elke kogel die je met een minigun van een voertuig schiet namelijk.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:31:
Nog meer mensen die last hebben van een extreem lage accuracy? Als ik gewoon rondloop en schiet gaat het best aardig. Heb nooit hoge accuracy, maar hier viel het me wel erg op. Volgens mij pakt hij ook elke kogel die je met een minigun van een voertuig schiet namelijk.
Voertuigen worden meegenomen met de accuracyberekening.

Testrange word ook meegenomen. Dus als je daar jezelf killt telt dat voor je algemene K/D ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rows schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:29:
Die moet ik nog vrijspelen. Ben benieuwd hoe je hem vindt spelen tov de M416. De AEK vind ik bijvoorbeeld toch te onrustig en speel daarom toch liever met de M416 met muzzle brake en ergo grip.
M416 is iets fijner in mijn ogen. Maar die heb ik al volledig uitgespeeld ;) AEK is leuk tot 40 meter.
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:29:
m16A3 ACE23 all the way, verreweg beste allround wapen, samen met de m416 voor de open maps.
goede rof, geweldige accuracy met tap fire, ook op midrange en long range, snelle reload en over het algemeen gewoon baddass look 8)
Voor het countersniperen, SAR21, 1-2 tapfire is laserbeams over de hele map heen.
ACE 23 heeft zeker m'n voorkeur, beste assault rifle. Echter heb ik die volledig unlocked en gaat hij waarschijnlijk wel generfd worden dus wil ik ook al wat alternatieven klaar hebben :) SAR21 is ook leuk maar net iets te trage RoF, in TDM niet fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:54

India Sierra

Learn by failure

Ik heb regelmatig een accuracy van 1% maar dat komt meestal omdat ik dan achterop een attackboat zit met die minigun te raggen en ja, daar mis je wel redelijk wat mee :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:21
Denk dat dit lag gerelateerd ligt.
Derstraks komt iemand over een mur gekropen, recht voor mij, begin te schieten, hij komt neer, wisselt van wapen en met 1 schot ben ik dood? Half magazijn leeggevuurd.

Ga zoiezo eens een headset kopen zodat ik met squad kan communiceren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
top tip is trouwens dat je even een split second moet wachten na sprinten met ads/ hoekje om richten. Als je meteen begint te schieten schiet je alsof stevie wonder achter de knoppen zit :+

zie ook filmpje van xfactor hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 16:11

Anyway bij deze:

Helemaal niet gek.

Ik moet nog even voordat ik daar ben...;
http://battlelog.battlefi...eyoo7/stats/232622433/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Rakward schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:36:
[...]

Derstraks komt iemand over een mur gekropen, recht voor mij, begin te schieten, hij komt neer, wisselt van wapen en met 1 schot ben ik dood? Half magazijn leeggevuurd.

VOIP is echt fijn, zat gisteren met een squadmate in een tank en ik was gunner. Was fijn via VOIP met hem het communiceren waar enemies waren etc :) Ging als een tierelier, hele potje in die tank gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:33:
[...]

M416 is iets fijner in mijn ogen. Maar die heb ik al volledig uitgespeeld ;) AEK is leuk tot 40 meter.

[...]

ACE 23 heeft zeker m'n voorkeur, beste assault rifle. Echter heb ik die volledig unlocked en gaat hij waarschijnlijk wel generfd worden dus wil ik ook al wat alternatieven klaar hebben :) SAR21 is ook leuk maar net iets te trage RoF, in TDM niet fijn :)
AEK is idd alleen te doen op close/midrange en dan nog lastig onder controle te houden.
M416 is zoals in bf3, goed en gebalanceerd.
SAR21 is idd niet voor dichtbij, afstandje houden en snipers domen, heerlijk werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk trouwens wel dat de Angled Grip op elk wapen de voorkeur heeft, levert veel meer stabiliteit op en op langere afstand werkt dat echt goed.

Ook zoveel mensen met lasers op hun gun :') Echt het nut daarvan ontgaat me volledig. Je hebt er enkel wat aan met hipfire maar dan is het alsnog verwaarloosbaar. Op lange afstand is het gewoon puur door de rook heen op de rode puntjes mikken. Ik gok dat 25% van m'n TDM Operation Locker kills komen van de rode puntjes die iemand z'n positie weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:41:
[...]

AEK is idd alleen te doen op close/midrange en dan nog lastig onder controle te houden.
M416 is zoals in bf3, goed en gebalanceerd.
SAR21 is idd niet voor dichtbij, afstandje houden en snipers domen, heerlijk werk :P
m416 is net iets zwakker dan de Ace23 dus als die generfd word springt iedereen die de ace gebruikte naar de m416 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:43:
Merk trouwens wel dat de Angled Grip op elk wapen de voorkeur heeft, levert veel meer stabiliteit op en op langere afstand werkt dat echt goed.

Ook zoveel mensen met lasers op hun gun :') Echt het nut daarvan ontgaat me volledig. Je hebt er enkel wat aan met hipfire maar dan is het alsnog verwaarloosbaar. Op lange afstand is het gewoon puur door de rook heen op de rode puntjes mikken. Ik gok dat 25% van m'n TDM Operation Locker kills komen van de rode puntjes die iemand z'n positie weggeven.
Laser snap ik idd ook niet, wel heb ik een of andere bug dat ik random laser puntjes op muren zie dus ik niet zomaar gaan schieten op lasers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Rakward schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:36:
[...]

Naah, heeft niets met lag te maken denk ik. Zoals mensen hierboven zeggen worden de voertuigen meegenomen. Agh, maakt me niet zoveel uit, maar vroeg het me af ;)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
thehawk007 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:45:
[...]

Laser snap ik idd ook niet, wel heb ik een of andere bug dat ik random laser puntjes op muren zie dus ik niet zomaar gaan schieten op lasers :P
Hier ook veel last van. Zelfs scope glare blijft hangen. Denk je te staan schieten op zo'n camper, word je in je reet genaait omdat je in thin air aan het knallen bent. Echt fijn af en toe :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:21
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:45:
[...]

Naah, heeft niets met lag te maken denk ik. Zoals mensen hierboven zeggen worden de voertuigen meegenomen. Agh, maakt me niet zoveel uit, maar vroeg het me af ;)
Toch, er zitten nog veel problemen int spel, veel mensen klagen ook dat ze niet binnenkomen op 64players servers, ik heb het zelfde probleem...
Pagina: 1 ... 29 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.