Gametechnisch vraagje:
ik speel support en gebruik op dit moment de U-100 MK5.
Dit is een LMG wapen.
Verder zie ik nog enkele andere wapens die ik kan gebruiken, waaronder:
Shotguns (leuk voor kleine maps);
Carbine (???) en DMR (???).
Welke vinden jullie 'goed' in relatie tot: infantry gevechten op close to mid range.
Ik speel alleen conquest en spring er altijd als een gek in.
De U-100 MK5 was eigenlijk gewoon mijn eerste wapen, die ik volledig unlocked heb, om die reden ben ik eraan gewend geraakt. Speel hem met 'V' op 2 kogels (burst fire), werkt prima. Heeft iemand wellicht een beter wapen om op te pakken?
Om Carbine en DMR te unlocken moet ik Recon of Engineer spelen, pas daarna kan ik die guns gebruiken. Om die reden zou ik graag willen weten of het uberhaupt aanraders zijn, vind support toch veruit het vetste!
ik speel support en gebruik op dit moment de U-100 MK5.
Dit is een LMG wapen.
Verder zie ik nog enkele andere wapens die ik kan gebruiken, waaronder:
Shotguns (leuk voor kleine maps);
Carbine (???) en DMR (???).
Welke vinden jullie 'goed' in relatie tot: infantry gevechten op close to mid range.
Ik speel alleen conquest en spring er altijd als een gek in.
De U-100 MK5 was eigenlijk gewoon mijn eerste wapen, die ik volledig unlocked heb, om die reden ben ik eraan gewend geraakt. Speel hem met 'V' op 2 kogels (burst fire), werkt prima. Heeft iemand wellicht een beter wapen om op te pakken?
Om Carbine en DMR te unlocken moet ik Recon of Engineer spelen, pas daarna kan ik die guns gebruiken. Om die reden zou ik graag willen weten of het uberhaupt aanraders zijn, vind support toch veruit het vetste!