Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Gametechnisch vraagje:
ik speel support en gebruik op dit moment de U-100 MK5.
Dit is een LMG wapen.
Verder zie ik nog enkele andere wapens die ik kan gebruiken, waaronder:
Shotguns (leuk voor kleine maps);
Carbine (???) en DMR (???).

Welke vinden jullie 'goed' in relatie tot: infantry gevechten op close to mid range.
Ik speel alleen conquest en spring er altijd als een gek in.

De U-100 MK5 was eigenlijk gewoon mijn eerste wapen, die ik volledig unlocked heb, om die reden ben ik eraan gewend geraakt. Speel hem met 'V' op 2 kogels (burst fire), werkt prima. Heeft iemand wellicht een beter wapen om op te pakken?

Om Carbine en DMR te unlocken moet ik Recon of Engineer spelen, pas daarna kan ik die guns gebruiken. Om die reden zou ik graag willen weten of het uberhaupt aanraders zijn, vind support toch veruit het vetste! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Rakward schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:49:
[...]

Toch, er zitten nog veel problemen int spel, veel mensen klagen ook dat ze niet binnenkomen op 64players servers, ik heb het zelfde probleem...
Ik wil zeker niet ontkennen dat er problemen zijn met het spel. Ik ondervind zelf geen server crashes of framedrops of iets dergelijks., meer inhoudelijke problemen. Hou van het vliegen in een jet en ik stoor me dan ook aan de diverse bugs. Om maar wat te noemen:
- TV Missles worden soms op een andere manier afgevuurd dan je op het schermpje ziet
- Als je de TV Missle schiet bibberd je beeld
- Switchen naar rocket pods zorgt ervoor dat je naar 3rd person gaat en je kan niet terug totdat je naar main gun switcht
- Jet gaat stil hangen als je TV heb afgevuurd
- Minimapje voor JDAM bommen is ronduit KLOTE, het werk niet

Kan nog wel even doorgaan over balance tussen AA en hoe weinig damage de stealth jets doen et.c
Het is wachten op de eerste patch en dan zien we ze allemaal gaan tweaken en balancen

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:43:
Merk trouwens wel dat de Angled Grip op elk wapen de voorkeur heeft, levert veel meer stabiliteit op en op langere afstand werkt dat echt goed.

Ook zoveel mensen met lasers op hun gun :') Echt het nut daarvan ontgaat me volledig. Je hebt er enkel wat aan met hipfire maar dan is het alsnog verwaarloosbaar. Op lange afstand is het gewoon puur door de rook heen op de rode puntjes mikken. Ik gok dat 25% van m'n TDM Operation Locker kills komen van de rode puntjes die iemand z'n positie weggeven.
het is een van de meest handige dingen behalve voor wapens met weinig kick, daar is vaak een rechte grip beter om hipfire te verbeteren. het is iig nooit slecht uiteraard maar een ak12 met angled grip is vrij nuteloos.
aek, acw-r etc dat zijn wapens die echt baat hebben bij een angled grip.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

India Sierra

Learn by failure

Ach ja,

Ik maak me niet zo druk om alle imperfecties etc, komt gewoon omdat EA DICE heeft gepushed om eerder dan COD klaar te zijn. DICE is hard aan het werk alles te verhelpen en maak me er dan ook niet druk om :)

PS: Checkt iemand van jullie wel eens bf4central.com? Wel handige site met leuke weetjes (vooral laatste dagen betreft netcode en rushen van de game).

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

@thehawk007, inderdaad leuke site.
Welke je sowieso moet checken is http://bf4central.com/201...ld-4-levolution-triggers/
Die is leuk om te weten op elke map :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:53:
[...]

Ik wil zeker niet ontkennen dat er problemen zijn met het spel. Ik ondervind zelf geen server crashes of framedrops of iets dergelijks., meer inhoudelijke problemen. Hou van het vliegen in een jet en ik stoor me dan ook aan de diverse bugs. Om maar wat te noemen:
- TV Missles worden soms op een andere manier afgevuurd dan je op het schermpje ziet
- Switchen naar rocket pods zorgt ervoor dat je naar 3rd person gaat en je kan niet terug totdat je naar main gun switcht

Kan nog wel even doorgaan over balance tussen AA en hoe weinig damage de stealth jets doen et.c
Het is wachten op de eerste patch en dan zien we ze allemaal gaan tweaken en balancen
wat nog veel slechter is is de hit moment vs audio visuele indicatie vanuit choppers/jets voor AA missiles. Hoor je het snelle beep geluid van afgevuurde missiles, instant hit op flares, nog steeds kapot geragd door de raketten. Het schijnt dus dat de impact veel eerder ligt dan het daadwerkelijk raken van de raket, dit geldt ook voor rpg/smaw raketten. De hitreg is dus ook nog dramatisch en flares/ecm werkt net als bf3 de helft van de tijd niet of te laat.
tv missiles zijn imho vrijwel onbestuurbaar icm hitreg/lag.
jdam weet ik niet, dat is niet die eerste laserguided bombs toch?
die wapen switch problemen heb ik niet gehad nog iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

He-le-maal vergeten dit te volgen met Battlefield 3! Deze site levert bizar veel gedetaileerde informatie. Gebruikte de 2142 en BF2 variant altijd, leuk om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:01:
He-le-maal vergeten dit te volgen met Battlefield 3! Deze site levert bizar veel gedetaileerde informatie. Gebruikte de 2142 en BF2 variant altijd, leuk om te bekijken.
leuk! werkt alleen nog niet :(

BF4 Stats coming fall 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Cyberthube1 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:02:
[...]

leuk! werkt alleen nog niet :(

BF4 Stats coming fall 2013
Klopt, maar het is de moeite waard om te wachten. Als je een eerdere Battlefield gespeeld hebt, zoals 2, moet je even daar kijken. Je zult er geen spijt van krijgen als je je soldier opzoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:50
414524 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:53:
Gametechnisch vraagje:
ik speel support en gebruik op dit moment de U-100 MK5.
Dit is een LMG wapen.
Verder zie ik nog enkele andere wapens die ik kan gebruiken, waaronder:
Shotguns (leuk voor kleine maps);
Carbine (???) en DMR (???).

...
Ik zou als ik jou was wat carbines los spelen. ACWR is heel lekker als Support, en geen probleem met ammo. De LMG's hebben niet echt zoveel plaats in het spel naar mijn mening. Ja leuk, iets achterblijven en supressen, maar een Assault Rifle of Carbine blijft vele malen 'completer'.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Trixh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:25:
[...]

Goed spelen en geluk denk ik. Enige mode waar je kan carry'en is TDM en defuse aangezien je daar je team toch wel doorheen kan slepen als je goed speelt. Andere modes als je met slechte spelers zit opgescheept dan houd het snel op.

+ ik speel op 32 slot servers. Op 64 slot ben je een mier die schade aan het aanrichten bent.
Ah, dat verklaard een boel :P Ik speel meestal Rush op 64-slots servers, dan ben je inderdaad aardig overgeleverd aan je teammates. Overigens, de K/D ratio maakt me niet zoveel uit, maar vind het wel leuk om een fatsoenlijke winrate te hebben. Dat vind ik altijd leuk, gewoon zorgen dat het team wint. Iets wat utopie blijkt in Battlefield 4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:43:
Merk trouwens wel dat de Angled Grip op elk wapen de voorkeur heeft, levert veel meer stabiliteit op en op langere afstand werkt dat echt goed.

Ook zoveel mensen met lasers op hun gun :') Echt het nut daarvan ontgaat me volledig. Je hebt er enkel wat aan met hipfire maar dan is het alsnog verwaarloosbaar. Op lange afstand is het gewoon puur door de rook heen op de rode puntjes mikken. Ik gok dat 25% van m'n TDM Operation Locker kills komen van de rode puntjes die iemand z'n positie weggeven.
Green laser sight FTW. :P
Oh en niet voor elk wapen is de angled foregrip de beste. Voor der AK5C is de stubby beter. Dat de AK5C uiteindelijk keihard generfd gaat worden is een tweede. :Y)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:06:
Hoe vinden jullie de wapens en attachments tot nu toe?

BF4 mag nog vol met fouten zitten, maar de wapens hebben bijna allemaal unieke en bruikbare 'strengths' in tegenstelling tot BF3 en alle wapens zijn ook nog behoorlijk te tunen met de attachments. Zoveel zo, dat ik nog steeds geen favoriet of 'beste' wapen aan kan wijzen. Zelfs de AEK en de FAMAS zijn erg goed controleerbaar te maken.

Ook de attachments, om te schieten is de compensator en angled foregrip voor de meeste wapens het meest accurate, maarja, stiekum loop je ook nog best veel tijdens het schieten en dan is de 50% improvement van de verticle grip weer erg waardevol, zeker als je erg aggresief speelt. Ik kan er de vinger nog niet op leggen wat nou echt effectiever is.

Momenteel is de SCAR-H mijn nieuwe speeltje, maar daar zijn de attachments helemaal lastig te kiezen.... Moeilijk moeilijk
Ik zit behoorlijk veel op Symthic om steeds dingen te vergelijken. Tot dusver ben ik er wel over uit dat ik wapens met 2x of meer first shot een angled foregrip geef en wapens met minder een stubby foregrip. Wel of geen HB weet ik nog echt niet maar nu in ieder geval niet. Compensator en muzzle break spreken mij totaal niet aan dus die vallen al af. Tenminste voor de meeste wapens. ;)
Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:41:
[...]

En dan krijg je [TSU] er ook bij! Wordt het helemaal lachen :D
Mag [WW2] er dan ook nog bij? :+
Ik klaag zelf ook behoorlijk hoor. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:19

fynrd1

Fooled by Randomness

TheNephilim schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:18:
[...]

Ah, dat verklaard een boel :P Ik speel meestal Rush op 64-slots servers, dan ben je inderdaad aardig overgeleverd aan je teammates. Overigens, de K/D ratio maakt me niet zoveel uit, maar vind het wel leuk om een fatsoenlijke winrate te hebben. Dat vind ik altijd leuk, gewoon zorgen dat het team wint. Iets wat utopie blijkt in Battlefield 4 :X
De meeste servers hebben maar 75 tickets met rush, wat veelte weinig is. Als defender win je zo vrijwel altijd het potje. Ik heb wel al een server gevonden waar het aantal is opgeschroefd naar 200 tickets :)

[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 08-11-2013 15:26 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Wow ben erg benieuwd, helemaal naar Gulf of Oman en Caspian. Die muur is wel freaking focking über vet moet ik zeggen :D

Op deze pagina nog 2 extra videos

[ Voor 15% gewijzigd door MisterChaoSs op 08-11-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:53:
[...]

Lol , om eerlijk te zijn vond ik bv in BF3 dat vliegtuigen en helicopters overpowered waren.

Zo ook in BF4. Ik heb geen zin in het feit dat ze vliegtuigen nog sterker maken. Tis echt jammer dat helicopters sowie so gerbuikt worden voor infantry. Laten ze toch lekker ala 1943 een luchtruim maken waar ze lekker kunnen ouwehoeren met dogfight and other shit.. Laat onze grounddogs maar lekker ploeteren. IMO hebben ze niets te zoeken op de grond. Ja om troepen te vervoeren , maar dat gebeurd gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Stronkie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:44:
[...]

Lol , om eerlijk te zijn vond ik bv in BF3 dat vliegtuigen en helicopters overpowered waren.

Zo ook in BF4. Ik heb geen zin in het feit dat ze vliegtuigen nog sterker maken. Tis echt jammer dat helicopters sowie so gerbuikt worden voor infantry. Laten ze toch lekker ala 1943 een luchtruim maken waar ze lekker kunnen ouwehoeren met dogfight and other shit.. Laat onze grounddogs maar lekker ploeteren. IMO hebben ze niets te zoeken op de grond. Ja om troepen te vervoeren , maar dat gebeurd gewoon niet
Overpowerd in welk opzicht? De attackjet is kwa damagedealing goed nu en de stealthjet is ver underpowerd. Als een jet niets tegen groundunits kunnen doen dan heb je niets meer aan een jet. AA schiet je zo down en andere voertuigen doen ook genoeg damage (laatst nog door een RHIB-bootje neergehaald van 50% naar 0 in 2 seconden) om maar te zwijgen over de attackboten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07 23:53
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:19:
[...]

Green laser sight FTW. :P
Oh en niet voor elk wapen is de angled foregrip de beste. Voor der AK5C is de stubby beter. Dat de AK5C uiteindelijk keihard generfd gaat worden is een tweede. :Y)
Spijt me toch echt zeer maar Ergo/Vertical grip is veruit de beste keuze voor zo goed als elke assault weapon tenzij je graag aan de grond genageld bent.

Ergo/Vertical geeft je 50% meer accuracy terwijl je beweegt. (en ja dit werkt ook als je ADS)
Dus tenzij jij elke keer dood stil staat wanneer je begint te schieten is dit veruit de beste keuze.

Ik vind het toch wel handig dat terwijl ik aan het strafen ben gewoon mijn kogels raak schiet.

[ Voor 9% gewijzigd door Trixh op 08-11-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:48:
[...]

Overpowerd in welk opzicht? De attackjet is kwa damagedealing goed nu en de stealthjet is ver underpowerd. Als een jet niets tegen groundunits kunnen doen dan heb je niets meer aan een jet. AA schiet je zo down en andere voertuigen doen ook genoeg damage (laatst nog door een RHIB-bootje neergehaald van 50% naar 0 in 2 seconden) om maar te zwijgen over de attackboten
ze kunnen heel eenvoudig alleen damage vs air of vehicles aanpassen en voor infi gelijk houden. Ik vind de miniguns ook behoorlijk sterk tegen jets maar niet echt op, als je zo dichtbij komt dat je de volle lading krijgt, loop je het risico nou een maal 1000 7,62mm kogels per minuut in je koekblik te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:34:
[...]

Wow ben erg benieuwd, helemaal naar Gulf of Oman en Caspian. Die muur is wel freaking focking über vet moet ik zeggen :D

Op deze pagina nog 2 extra videos
Vooral in Gulf of Oman map vind ik die hoge golven en de enorme zandstorm (levolution 0:35 seconden) fantastisch uitzien.

Nog maar 2 maandjes wachten en dan zijn de PC gamers aan de beurt. Lekkere grote mappen zoals Gulf, Caspian en Firestorm erbij. :9
Some of the new weapons seen in the trailer and videos are:

•MP7
•F2000
•L85
•AN-94
•AS VAL
•RPK-74M
Yeah, the AS VAL returns :)

[ Voor 13% gewijzigd door Indy91 op 08-11-2013 15:55 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Headshot gemaakt (sniper) op een helicopter piloot :P Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:53:
[...]

ze kunnen heel eenvoudig alleen damage vs air of vehicles aanpassen en voor infi gelijk houden. Ik vind de miniguns ook behoorlijk sterk tegen jets maar niet echt op, als je zo dichtbij komt dat je de volle lading krijgt, loop je het risico nou een maal 1000 7,62mm kogels per minuut in je koekblik te krijgen :)
Ooowh tegen infantry heb ik er niets op tegen. Dat is niet erg sterk op het moment (vind ik) Stealth Jets zijn bedoelt voor Air Vehicles neer te halen, maar dat kunnen ze dus niet -_-.

Een goede tweak zou zijn:
- Attack jets iets minder damage met de maingun vs Air Vehicles (om zo de Stealth Jet iets aantrekkelijker te maker)
- Stealth Jet damage vs Air Vehicles stuk omhoog, met painbalkogels een air vehicle downhalen werkt niet
- Attack damge vs Infantry hetzelfde houden.

Daarnaast de bugs voor de Attack Jet fixen die ik eerder noemde

Trouwens, Gulf of Oman verwacht ik een beetje zoiets als die zandstorm bezig is

[ Voor 9% gewijzigd door MisterChaoSs op 08-11-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:01
Ik vind die type 88 echt lekker knallen voor een LMG.. Gewoon 1-2 kogels afvuren per salvo.. Of sprayen als je wilt suppressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:59:
[...]

Ooowh tegen infantry heb ik er niets op tegen. Dat is niet erg sterk op het moment (vind ik) Stealth Jets zijn bedoelt voor Air Vehicles neer te halen, maar dat kunnen ze dus niet -_-.

Een goede tweak zou zijn:
- Attack jets iets minder damage met de maingun vs Air Vehicles (om zo de Stealth Jet iets aantrekkelijker te maker)
- Stealth Jet damage vs Air Vehicles stuk omhoog, met painbalkogels een air vehicle downhalen werkt niet
- Attack damge vs Infantry hetzelfde houden.

Daarnaast de bugs voor de Attack Jet fixen die ik eerder noemde
gaarne zo doorvoeren ;) ze hebben mijn zegen, ik krijg echt met geen mogelijkheid kills met die stealth jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:03:
[...]

gaarne zo doorvoeren ;) ze hebben mijn zegen, ik krijg echt met geen mogelijkheid kills met die stealth jets.
Ben er enkele malen gewoon puur uit frustratie uitgesprongen of heb de AA geramd, grafding O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
kevz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:04:
[...]

Ik zou als ik jou was wat carbines los spelen. ACWR is heel lekker als Support, en geen probleem met ammo. De LMG's hebben niet echt zoveel plaats in het spel naar mijn mening. Ja leuk, iets achterblijven en supressen, maar een Assault Rifle of Carbine blijft vele malen 'completer'.
Onzin, voor support lekker de M249 in single player vrijspelen, daarna met de MG4 of M240B erbij heb je 3 beesten van een LMG.

YouTube: M249 SAW Review: Dice Made Some Upgrades! (Battlefield 4 Launch Gameplay/Commentary)
YouTube: Battlefield 4 - MG4 Flawless Gameplay & How I've Changed my Playstyle (BF4 MG4 Gameplay/Commentary)
YouTube: Battlefield 4 - M240B "The Tiger" Initial Thoughts! (Battlefield 4 M240B Gameplay/Commentary/BF4/HD)

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:52:
[...]

Spijt me toch echt zeer maar Ergo/Vertical grip is veruit de beste keuze voor zo goed als elke assault weapon tenzij je graag aan de grond genageld bent.

Ergo/Vertical geeft je 50% meer accuracy terwijl je beweegt. (en ja dit werkt ook als je ADS)
Dus tenzij jij elke keer dood stil staat wanneer je begint te schieten is dit veruit de beste keuze.

Ik vind het toch wel handig dat terwijl ik aan het strafen ben gewoon mijn kogels raak schiet.
Dit is dus echt onzin. Strafen doe je niet op afstand in BF3 en dus ook niet in BF4. Je zal niks raken, nooit niet. Maakt niet uit of je base spread 0.5 of 1 is. Je straft alleen in close range en dan maakt het geen ene bal uit of je spread 0.5 of 1 is omdat je toch wel raak schiet. Als je mist dan kan je niet mikken...

Ik sta dus gewoon stil als ik op iemand op afstand schiet en schiet in een keer de 5 a 6 kogels in hem. Hij dood en ik weg. Beter dan je halve magazijn wegschieten en dan alsnog geen kill.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
RubbeR01 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:07:
[...]

Onzin, voor support lekker de M249 in single player vrijspelen, daarna met de MG4 of M240B erbij heb je 3 beesten van een LMG.

YouTube: Battlefield 4 - M240B "The Tiger" Initial Thoughts! (Battlefield 4 M240B Gameplay/Commentary/BF4/HD)
De meeste enemies op dat video'tje kijken niet eens naar Mr. Clouded Truth. (ironisch, niet? :P )

Zoals hij zelf al aangeeft, iemand die net zo adept is met AR's en Carbines zullen geen moeite hebben tegen zware support wapens.

Ze reageren net ietsje trager voor m'n gevoel tov AR's, dus met gelijke skill leg je het altijd af in run n gun. Daarom zeg ik, leuk als je heel voorzichtig speelt, maar in close combat situaties gaan mensen een stuk sneller liggen als je een AEK of Shotgun gebruikt :P

Ze zijn niet per definitie slecht, het is alleen iets gelimiteerder voor m'n gevoel. Enige bonus is meer kogels per reload :)

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 08-11-2013 16:27 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Indy91 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:53:
[...]
Vooral in Gulf of Oman map vind ik die hoge golven en de enorme zandstorm (levolution 0:35 seconden) fantastisch uitzien.
Als ze de zandstorm in Gulf of Oman goed weten te implementeren, dan ga ik de map helemaal geweldig vinden.

Project Reality Mod (BF2) had destijds ook een zandstorm map "Al Fallujah Region".
Daar had je op sommige stukken zelfs maar enkele meters zicht. Geeft lekker een beklemmende sfeer, vooral in hardcore mode. Vooral omdat je "friend or foe" maar moelijk kunt onderscheiden. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Indy91 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:23:
[...]

Als ze de zandstorm in Gulf of Oman goed weten te implementeren, dan ga ik de map helemaal geweldig vinden.

Project Reality Mod (BF2) had destijds ook een zandstorm map "Al Fallujah Region".
Daar had je op sommige stukken zelfs maar enkele meters zicht. Geeft lekker een beklemmende sfeer, vooral in hardcore mode, als je "friend or foe" moelijk kunt onderscheiden. :)
*Pinkt een traantje van ontroering weg. Wat waren dat mooie tijden, lekker tactisch te werk gaan.

Gulf of Oman is een van mijn meest favoriete maps ooit en vind het geweldig dat de map in combinatie met levelution terugkomt in BF4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zo jammer dat die AK-12 zo lage damage heeft. Schitterend en zeer fijn wapen... Heb nu bijna alle Battlepacks voor dit wapen daarna ga ik met een andere alle Battlepacks halen. Ik denk de SCAR-H, deze heeft van de Assault class de hoogste damage volgens mij..

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Metro gaat waarschijnlijk nog erger worden met die extra mogelijkheden voor spam... hele regimenten met de airburst en een support bak tussen de benen. Om maar te zwijgen van de 320 spam en raketten. Daar ga ik alleen op de no explosive servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Techno Overlord schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:27:
Zo jammer dat die AK-12 zo lage damage heeft. Schitterend en zeer fijn wapen... Heb nu bijna alle Battlepacks voor dit wapen daarna ga ik met een andere alle Battlepacks halen. Ik denk de SCAR-H, deze heeft van de Assault class de hoogste damage volgens mij..
SCAR-H heeft wel hoge damage ja, blijft een van men favo wapens met surpressor erop :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Godallemachtig, moet nog een uur en aan mijn reactiefrequentie te zien heb ik of niets te doen, of ik kan niet meer geconcentreerd werken met BF4 in mijn achterhoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:26
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:30:
Godallemachtig, moet nog een uur en aan mijn reactiefrequentie te zien heb ik of niets te doen, of ik kan niet meer geconcentreerd werken met BF4 in mijn achterhoofd :+
Hier staat ook al de hele dag een "Tabke" open met dit forum, en al heel wat links ge-emailed naar mijn privé-adres :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Cloclo100 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:32:
[...]

Hier staat ook al de hele dag een "Tabke" open met dit forum, en al heel wat links ge-emailed naar mijn privé-adres :D
Ja hier ook, bij elke 1 of 2 nieuwe posts ligt het werk weer even stil O-) Eerst even de VrijMiBo, maar daarna lekker knallen :D (niet dat het goed is voor de score, maar lekker is het wel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:37:
[...]

Ja hier ook, bij elke 1 of 2 nieuwe posts ligt het werk weer even stil O-) Eerst even de VrijMiBo, maar daarna lekker knallen :D (niet dat het goed is voor de score, maar lekker is het wel :))
meneer heeft u ook last van trillende handjes, lichte zweetvorming en gedachtes over moord en doodslag in massale vormen niet alleen met handwapens maar ook voertuigen?

Dan heeft het welbekende battlefieltitus virus opgelopen, helaas ongeneselijk maar ook licht besmettelijk voor jongere mannen in uw directe omgeving. Gelukkig heeft dit verder geen grote bijwerkingen alhoewel hier de vrouwelijke wederhelft cq werkgever wat andere gedachten over kunnen hebben... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:26
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:45:
[...]

meneer heeft u ook last van trillende handjes, lichte zweetvorming en gedachtes over moord en doodslag in massale vormen niet alleen met handwapens maar ook voertuigen?

Dan heeft het welbekende battlefieltitus virus opgelopen, helaas ongeneselijk maar ook licht besmettelijk voor jongere mannen in uw directe omgeving. Gelukkig heeft dit verder geen grote bijwerkingen alhoewel hier de vrouwelijke wederhelft cq werkgever wat andere gedachten over kunnen hebben... :D
Ik heb gisteren een kwartier gestoken in de uitleg aan mijn vriendin waarom virtueel oorlog spelen met anderen over de hele wereld da bomb is. Ik heb ze zelfs een paar minuten laten proberen. Ge kunt niet zeggen dat ik mijn best niet gedaan heb, daarna gewoon de koptelefoon op en juuu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha tja dan heb je je best gedaan. Zolang je maar reageert als ze dingen roept komt dat wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Iemand enig idee hoe Battlescreen werkend te krijgen op een 2e computer. Op de game pc werkt het wel in de browser op het 2e scherm, alleen word daardoor de pc erg traag (nvidia 660 sli). Ik heb een windows 8 tablet die ik daarvoor wil gebuiken (niet rt, maar echte win8) maar daar krijg ik de foutmelding dat er geen game sessie te vinden is op het lokale netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ocdaan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:50:
Iemand enig idee hoe Battlescreen werkend te krijgen op een 2e computer. Op de game pc werkt het wel in de browser op het 2e scherm, alleen word daardoor de pc erg traag (nvidia 660 sli). Ik heb een windows 8 tablet die ik daarvoor wil gebuiken (niet rt, maar echte win8) maar daar krijg ik de foutmelding dat er geen game sessie te vinden is op het lokale netwerk.
die wil ik ook wel eens weten, ook die commander app wil ik wel eens van weten wanneer die kan worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:45:
[...]

Helaas, ik kreeg gister het vreselijke nieuws te horen. Ik heb de Battlefieltyfus ("zusterziekte" van battlefieltitus virus) opgelopen. Ik kreeg van mijn huisarts de volgende kenmerken van deze ziekte:
- Lichte zweetaanvallen (voornamelijk als er gedacht wordt aan explosies en schoten van geweren
- Inderdaad ook trillende handen zodra er een toetsenbord+muis aangeraakt wordt, terwijl er geen Battlefield 4 wordt gespeeld
- Extreme verschijnselen van overmatig spraakgebruik. Dit kan variëren van het beschrijven van een klein gamemoment tot het beschrijven van je complete ronde en waarom Battlefield je leven compleet maakt.
- Het lichtjes schuldig uit de ogen kijken als je iets bekijkt op het internet, dat met Battlefield te maken heeft.
- Af en toe een soort jules de la tourette moment waar je in plaats van scheldwoorden voornamelijk uit het niets explosie's en andere oorlogsgeluiden nadoet, in combinatie met een hoog volume

De ziekte is helaas inderdaad erg besmettelijk en het is dan ook aan te raden om per dag minstens 1 á 2 uur het spel te spelen om de effecten te minimaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_O- only for bf players... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
ocdaan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:50:
Dat zou toch gewoon moeten werken, hier gebruik ik voor de fun wel eens een 2e scherm, tablet (RT) en laptop als minimap. Zit je tablet in een andere range?

Commander mode werkt nog niet iig.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
nibortreab schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:54:
[...]

Helaas, ik kreeg gister het vreselijke nieuws te horen. Ik heb de Battlefieltyfus ("zusterziekte" van battlefieltitus virus) opgelopen. Ik kreeg van mijn huisarts de volgende kenmerken van deze ziekte:
- Lichte zweetaanvallen (voornamelijk als er gedacht wordt aan explosies en schoten van geweren
- Inderdaad ook trillende handen zodra er een toetsenbord+muis aangeraakt wordt, terwijl er geen Battlefield 4 wordt gespeeld
- Extreme verschijnselen van overmatig spraakgebruik. Dit kan variëren van het beschrijven van een klein gamemoment tot het beschrijven van je complete ronde en waarom Battlefield je leven compleet maakt.
- Het lichtjes schuldig uit de ogen kijken als je iets bekijkt op het internet, dat met Battlefield te maken heeft.
- Af en toe een soort jules de la tourette moment waar je in plaats van scheldwoorden voornamelijk uit het niets explosie's en andere oorlogsgeluiden nadoet, in combinatie met een hoog volume

De ziekte is helaas inderdaad erg besmettelijk en het is dan ook aan te raden om per dag minstens 1 á 2 uur het spel te spelen om de effecten te minimaliseren
Dat laatste verschijnsel is wel 'compleet gestoord' haha :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

warhamstr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:55:
[...]

Dat zou toch gewoon moeten werken, hier gebruik ik voor de fun wel eens een 2e scherm, tablet (RT) en laptop als minimap. Zit je tablet in een andere range?

Commander mode werkt nog niet iig.
Beide pc's zitten op dezelfde router, ik zou ook verwachten dat het wel zou werken. Misschien windows firewall? Hoe zouden ze detecteren welke pc binnen het netwerk de game pc is?

// beide pc's draaien windows 8 trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door ocdaan op 08-11-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

net ff paar potjes met Jaeger1980 gedaan, moet zeggen dat squad + voice chat wel erg relaxed is! we faalden hard k/d ratio wise, maar wel lekker gespeeld, puur objectives en gericht bezig zijn. lijkt me leuk om keer met 4-5 man (per squad toch?) van hier te doen! geef gil als je daar vanavond zin in hebt, rond half 9 gaan we weer spelen (weet niet welke mode, waarschijnlijk Rush ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:41

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Kijken of ik dit weekend nummer 1 chopper piloot van Nederland ken worden ;)

O-) Nog een paar plekjes te gaan

[ Voor 14% gewijzigd door NLKornolio op 08-11-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

steven130690 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:58:
[...]

Dat laatste verschijnsel is wel 'compleet gestoord' haha :-)
Je "het-alleen-hebben-van-geslachtsgemeenschap" maatje voor 1.5 week aan de kant zetten vond ik wat "gestoorder" (of zoals een echte gamer zegt: het beter verdelen van je tijd) dan eerder genoemde verschijnselen.

Op de vrijdagmiddag bespeur ik bij mijzelf altijd een beduidend lager niveau dan de rest van de werkdagen... :X

*sigh, tijd voor bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:16:
[...]

Dit is dus echt onzin. Strafen doe je niet op afstand in BF3 en dus ook niet in BF4. Je zal niks raken, nooit niet. Maakt niet uit of je base spread 0.5 of 1 is. Je straft alleen in close range en dan maakt het geen ene bal uit of je spread 0.5 of 1 is omdat je toch wel raak schiet. Als je mist dan kan je niet mikken...

Ik sta dus gewoon stil als ik op iemand op afstand schiet en schiet in een keer de 5 a 6 kogels in hem. Hij dood en ik weg. Beter dan je halve magazijn wegschieten en dan alsnog geen kill.
Jij misschien niet ik wel. Stil staan is dood gaan maar iedereen zo zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:14:
[...]

Jij misschien niet ik wel. Stil staan is dood gaan maar iedereen zo zijn ding.
ik denk dat hij meer bedoelt, stilstaan shoot, dan strafe, stilstaan shoot and repeat until target is KIA. Zo speel ik iig, helemaal met de sniper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Kan het alleen in de beta versie vinden maar heb nu in de orginal vaak bij een revive dat alles bevriest en de enige optie is quit.

Alle pistols vrijgespeeld en de magnum 44 is een eerste klas naast schieter. In bf3 meer dan 2000 kills gemaakt met dat ding. In bf4 lukt het voor geen meter, ondanks dat er veel uitbreidingen zijn. Wellicht heeft het te maken met de brakke netcode of ze hebben de 44 aardig aangepast. De compact 45 is een favoriet en niet te vergeten de ouwe m1911

Vind de battlepacks vreemd in elkaar zitten. Wat heb je nu aan een Chinees, Russisch en western suppressor met dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:15:
[...]

ik denk dat hij meer bedoelt, stilstaan shoot, dan strafe, stilstaan shoot and repeat until target is KIA. Zo speel ik iig, helemaal met de sniper :P
Krijg het idee dat dat de enige manier is om dingen te raken. Ik heb dan een lange achtergrond in Quake, dus stilstaan is not done daar. Maar sniper rounds gaan niet waar je richt als je beweegt denk ik...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:21:
Kan het alleen in de beta versie vinden maar heb nu in de orginal vaak bij een revive dat alles bevriest en de enige optie is quit.

Alle pistols vrijgespeeld en de magnum 44 is een eerste klas naast schieter. In bf3 meer dan 2000 kills gemaakt met dat ding. In bf4 lukt het voor geen meter, ondanks dat er veel uitbreidingen zijn. Wellicht heeft het te maken met de brakke netcode of ze hebben de 44 aardig aangepast. De compact 45 is een favoriet en niet te vergeten de ouwe m1911

Vind de battlepacks vreemd in elkaar zitten. Wat heb je nu aan een Chinees, Russisch en western suppressor met dezelfde specs.
lol ik heb net die 3 pistol unlocked, die best wel lekker snel schiet maar te weinig damage. Die 45 compact is gewoon verbeterde 1911, alle specs zijn beter dan de 1911. De netcode + dat de revolver broken zijn zal dat veroorzaken idd, de rex schiet ook voor geen meter ivm vertraging in de trigger en netcode die de boel verergerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Msi92 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:11:
Iemand die zijn 2e Golden battlepack heeft gekregen van Wehkamp? (ingame)
Nope. Gisteren de twee codes ingevoerd maar heb er vandaag maar 1 gekregen in Battlelog.

Morgen nog eens kijken....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:06

Pindamann

Human

Ben je bezig met 19-1 en dan "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Reserved space!" :( ..

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pindamann schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:30:
Ben je bezig met 19-1 en dan "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Reserved space!" :( ..
das altijd balen, maarja het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:32:
[...]

das altijd balen, maarja het gebeurd.
meestal kicken ze iemand die 0/8 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:30:
[...]

Nope. Gisteren de twee codes ingevoerd maar heb er vandaag maar 1 gekregen in Battlelog.

Morgen nog eens kijken....
Het ziet er naar uit dat de tweede code nutteloos is: http://battlelog.battlefi...2955064767523389094/last/. Het kan ook zijn dat ze met maximaal 1 code per account die specifieke pre-order pagina bedoelen, maar dat zullen we nog wel merken.

[ Voor 22% gewijzigd door rgras op 08-11-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
414524 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:46:
[...]

meestal kicken ze iemand die 0/8 is :P
hoeft niet ik deed het altijd random, tenzij een vrij vervelend persoon de regels overtrad, dan had deze voorrang with extreme prejudice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

De netcode lijkt enorm af te hangen van de map waarop je speelt? TDM op flood zone, dat eiland en dat hotel ging helemaal goed, maar van zodra de server overschakelde op die chinese map met zen gebouw had ik wel een volle seconde verschil tussen schieten en aankomen van de kogel.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Het is weer vrijdag, ben benieuwd of de servers het al beter gaan houden dan vorige week! Kunnen we gelijk zien of ze wat verbetering hebben doorgevoerd in die server patches afgelopen week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
ralph0603 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:38:
Het is weer vrijdag, ben benieuwd of de servers het al beter gaan houden dan vorige week! Kunnen we gelijk zien of ze wat verbetering hebben doorgevoerd in die server patches afgelopen week ;)
De servers wel. De clients helaas nog niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word zo moe van die netcode. Na een uurtje heb ik al geen zin meer om te spelen.
Je kan gewoon geen normale game hebben op deze manier. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:21
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:54:
Ik word zo moe van die netcode. Na een uurtje heb ik al geen zin meer om te spelen.
Goede server zoeken dan valt het mee heb ik de indruk, ben nu met Sniper aan pwnen, echt vet. Headshot killstreaks word je altijd goed gezind van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

heeft iemand
Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/2963/h6ec.png
al unlocked?
ben benieuwd hoe dat eruit ziet! wil hem graag op mijn U-100 MK5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:54:
Klopt, soms denk ik gewoon misbruik van te maken alleen is dat hypocriet te noemen en verpest ik andermans gameplay. Mja tis gewoon hartstikke oneerlijk hoe sommigen hiermee een grote voorsprong krijgen. Ik ga toch ook niet cheaten/hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:55
414524 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:27:
heeft iemand
[afbeelding]
al unlocked?
Vind de 3 stipjes irritant, ook als je inzoomd

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 18:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben er helemaal klaar mee... Als ik eindelijk lekker in de game zit krijg ik deze melding ''Game disconnected: client closed down connection''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft iemand
[afbeelding]
al unlocked?
Zoals alle lasers zie je het bijna niet en heb je er geen enkel voordeel aan. Gewoon 3 puntjes ipv 1.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Roshnak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:33:
Ik ben er helemaal klaar mee... Als ik eindelijk lekker in de game zit krijg ik deze melding ''Game disconnected: client closed down connection''
Kreeg ik net ook opeens, na 10 minuten, zonde en irritant want je score is weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 348778 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:29:
[...]
Klopt, soms denk ik gewoon misbruik van te maken alleen is dat hypocriet te noemen en verpest ik andermans gameplay. Mja tis gewoon hartstikke oneerlijk hoe sommigen hiermee een grote voorsprong krijgen. Ik ga toch ook niet cheaten/hacken?
Ik zit nu op een Zweedse server en kan nu gewoon normaal spelen. 8)7
Het is gewoon te treurig voor woorden dat ik naar een 50 ping server moet om normaal te kunnen spelen. Hoop dat er een DICE dev joint zodat ik hem kan vernietigen. >:)

Dan is er nog de ACE-23. Die heb ik net unlocked. Ik snap echt niet hoe iedereen dit wapen zo kan ophemelen. Ja de iron sights zijn nice en je eerste unlock is de Coyote maar voor de rest zie ik echt niet waarom dit wapen nou zo ongelofelijk goed is. Het is niet slecht maar ik krijg nou niet het idee dat het een upgrade is ten opzichte van de M416.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:42:
[...]

Ik zit nu op een Zweedse server en kan nu gewoon normaal spelen. 8)7
Het is gewoon te treurig voor woorden dat ik naar een 50 ping server moet om normaal te kunnen spelen. Hoop dat er een DICE dev joint zodat ik hem kan vernietigen. >:)

Dan is er nog de ACE-23. Die heb ik net unlocked. Ik snap echt niet hoe iedereen dit wapen zo kan ophemelen. Ja de iron sights zijn nice en je eerste unlock is de Coyote maar voor de rest zie ik echt niet waarom dit wapen nou zo ongelofelijk goed is. Het is niet slecht maar ik krijg nou niet het idee dat het een upgrade is ten opzichte van de M416.
Het is ook niet veel beter dan de M416 hij is net iets beter statswise. Daarom als de ace generfed word gaat iedereen gewoon over naar de M416 en als die een nerf krijgt moeten we even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:27:
[...]

lol ik heb net die 3 pistol unlocked, die best wel lekker snel schiet maar te weinig damage. Die 45 compact is gewoon verbeterde 1911, alle specs zijn beter dan de 1911. De netcode + dat de revolver broken zijn zal dat veroorzaken idd, de rex schiet ook voor geen meter ivm vertraging in de trigger en netcode die de boel verergerd.
REX = super. Twee schoten en je hebt iemand neer. No way dat iemand met de P226 mij eerder neerhaalt ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
414524 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:37:
[...]

Kreeg ik net ook opeens, na 10 minuten, zonde en irritant want je score is weg!
Nee hoor. Zolang je niet voor het eind van de ronde terug connect naar dezelfde server tenminste.
Je krijgt volgens mij wel een loss en een "game left" op je statestieken erbij.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

RoyK

Hobby tekenaar

Nieuwe bEta drivers voor AMD aan het installeren. Hoop dat het helpt

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
heeft iemand
[afbeelding]
al unlocked?
gewoon drie puntjes meer rondom je korrel. 1 maal gebruikt en zie het nut er niet van in.
Vervelende van battlepacks is dat het item wat je nodig hebt altijd in de laatste zit. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TecTo op 08-11-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 10:38
Is er eigenlijk een GoT server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een attachment dat ik wil unlocken voor de M416 via battlepacks. Dit is de Coyote. Net mijn een na laatste weapons pack unlocked en geopened en alweer geen Coyote. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ben maar Hardcore gaan spelen. Daar raak ik tenminste iets en verlies ik niet elke 1 op 1 battle. Ieder potje eindig ik nu wel met een positieve KD. :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
is er een topic waar ik vragen kan stellen over de hardware die je nodig hebt voor bf4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
joshje schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:39:
is er een topic waar ik vragen kan stellen over de hardware die je nodig hebt voor bf4?
Harde waren
thread openen voor een specifieke vraag.. ;D

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 08-11-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Zeur niet snel over code enz.. maar als je vier bullets met een 44 door iemand zijn knar schiet en vervolgens bijt ik in het stof. Vraag me af of ze dit gaan fixen, zo niet dan bf4 voorlopig niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

TecTo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:48:
Zeur niet snel over code enz.. maar als je vier bullets met een 44 door iemand zijn knar schiet en vervolgens bijt ik in het stof. Vraag me af of ze dit gaan fixen, zo niet dan bf4 voorlopig niet meer spelen.
Hardcore gaan spelen... daar is dit veel minder.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
jagermeister schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:49:
[...]

Hardcore gaan spelen... daar is dit veel minder.
Speel voor 90% HC maar om nu met een 44 in HC rond te lopen vind ik een beetje overdreven.

Heb vreselijk veel lol gehad op HC met de Scout elite (de ssr61 had ik al vrij, inclusief alle packs) maar daar loopt iedereen nu mee. Verbazing was toch groot dat ik constant headshots maakte op 400m en zo. Voordeel van de scout is de snelle reload en dat heeft in close situaties toch redding gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
joshje schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:39:
Tweakers heeft pas nog een nieuws item gehad welke hardware je nodig heb voor BF4 reviews: Battlefield 4: welke hardware heb je nodig? misschien is dit een goed startpunt voor je.

Het ligt er natuurlijk aan hoe je het wil spelen (beeld) en hoeveel geld je eraan wil uitgeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:57:
[...]

Tweakers heeft pas nog een nieuws item gehad welke hardware je nodig heb voor BF4 reviews: Battlefield 4: welke hardware heb je nodig? misschien is dit een goed startpunt voor je.

Het ligt er natuurlijk aan hoe je het wil spelen (beeld) en hoeveel geld je eraan wil uitgeven. ;)
Die guide is totaal waardeloos. SP gebruiken als benchmark. 8)7
Oh en eindelijk de frigging Coyote unlocked. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:59:
[...]

Die guide is totaal waardeloos. SP gebruiken als benchmark. 8)7
Oh en eindelijk de frigging Coyote unlocked. :D
Het laat wel zien dat je bv. met een AMD HD7850 videokaart BF4 op medium zeer goed kan spelen en wat je meer krijgt, of kan verwachten, bij de duurdere kaarten. Misschien niet helemaal niet goed als test maar persoonlijk vind ik het toch nog een aardige indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:04:
[...]

Het laat wel zien dat je bv. met een AMD HD7850 videokaart BF4 op medium zeer goed kan spelen en wat je meer krijgt, of kan verwachten, bij de duurdere kaarten. Misschien niet helemaal niet goed als test maar persoonlijk vind ik het toch nog een aardige indicatie.
En ik vind het een flop. De hele SP uitgespeeld met alles op ultra met een 7950 en altijd 80+ fps. 80+ omdat ik het daar op capte. MP totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

DanielWW2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:16:
[...]

En ik vind het een flop. De hele SP uitgespeeld met alles op ultra met een 7950 en altijd 80+ fps. 80+ omdat ik het daar op capte. MP totaal niet...
2x6990 hier en speel MP op ultra zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]

Da's niet op 1920*1080 dus vermeld er even bij wat het wel is.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Hier 2x gtx 780 (gigabyte winforce 3 standaard oc = bijna zo snel als de titan). Draai op 1920x1080 en haal altijd meer als 60 fps met 130% resolution scale. Behalve bij de map siege of shangai heb ik altijd op dezelfde plaatsen drops tot 45 fps en van die toestanden. Blijkbaar hebben nog mensen daar last van op die map... hopelijk fixen ze dat bij de volgende game update. Mijn cpu is de core i7 3930k @ 4.4 ghz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Weet niet of deze al gepost is, maar bij deze ; Only in Battlefield _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=2bwguwsSYV8

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-07 21:38
Zijn hier mensen bij wie het battlescreen nog werkt? Ik heb het in het begin ff geprobeerd op mn 2e monitor maar dat beviel niet vanwege verhoogd CPU gebruik. Nu wilde ik t op mn laptop proberen zodat die de extra CPU usage op zich nam, maar mn laptop dacht steeds dat ik nog in queue zat of bleef wachten op "Loading battlescreen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:16
wjvds schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:54:
Zijn hier mensen bij wie het battlescreen nog werkt? Ik heb het in het begin ff geprobeerd op mn 2e monitor maar dat beviel niet vanwege verhoogd CPU gebruik. Nu wilde ik t op mn laptop proberen zodat die de extra CPU usage op zich nam, maar mn laptop dacht steeds dat ik nog in queue zat of bleef wachten op "Loading battlescreen"...
Zit je op een hardcore server? Zoja dan werkt het niet..
Daarnaast heb je de plug-in wel geïnstalleerd? Hier werkt het namelijk perfect op de laptop :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:01

Stewie!

Keen must die!

RubbeR01 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:48:
Weet niet of deze al gepost is, maar bij deze ; Only in Battlefield _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=2bwguwsSYV8
Haha held! :D
Wat zal die piloot hebben gedacht? Hey een vliegende boot -> raket -> BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Voor degenen die BuG #1 bij zijn favorieten had gezet:
De server heeft een nieuwe ID en je zult hem dus even opnieuw bij je favorieten moeten zetten.
http://battlelog.battlefi...e67f/BuG-Community-com-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

ik heb mijn probleem in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic beschreven maar niemand die mij echt kan helpen of wil reageren mooi shit dus want ik kan NIET spelen :( omdat ik die Browser plugin wil instaleren maar elke keer zie ik dat die 1 x begint en 1 x zie ik die blauwe lijn gaan en dan......................gebeurt er niets meer en kan dus zo niet game want die Moet eerst geïnstalleerd zijn , ik heb hem toen maar opgeslagen en weer geprobeerd zelfde resultaat .
iemand dan hier ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]

Bijzonder. Hier met een OC'd 7870 haal ik @ 1080P, alles ultra, 2 x MSAA in MP altijd 60+.

Ik hoop verder dat ze de AA op één of andere manier nerfen, het is nu veel te eenvoudig om heli's/jets neer te halen (en dat zeg ik als AA-liefhebber).

[ Voor 17% gewijzigd door rgras op 08-11-2013 22:41 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.