Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
Anoniem: 428728 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:35:
ik heb mijn probleem in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic beschreven maar niemand die mij echt kan helpen of wil reageren mooi shit dus want ik kan NIET spelen :( omdat ik die Browser plugin wil instaleren maar elke keer zie ik dat die 1 x begint en 1 x zie ik die blauwe lijn gaan en dan......................gebeurt er niets meer en kan dus zo niet game want die Moet eerst geïnstalleerd zijn , ik heb hem toen maar opgeslagen en weer geprobeerd zelfde resultaat .
iemand dan hier ??
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met IE en de plugin. Dat werkte niet & nu nog niet, ik gebruik nu chrome om BF op te starten .....,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

het enige wat ik me kan bedenken is dat ik IE 11 geïnstalleerd heb en dus ga ik die eraf gooien om dan weer IE 10 te gebruiken , laat het wel hier weten als het dat het probleem was .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506329

RubbeR01 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:48:
Weet niet of deze al gepost is, maar bij deze ; Only in Battlefield _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=2bwguwsSYV8
Lol, die gast super droog: ''I uh got a jet''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noerie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-07 10:49
Ik gebruik nog Windows 7 sp1 64bit en ben van plan naar 8.1 pro te gaan voor deze game.
Is it worth it ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:28
noerie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:42:
Ik gebruik nog Windows 7 sp1 64bit en ben van plan naar 8.1 pro te gaan voor deze game.
Is it worth it ?
Bij mij scheelde het van onspeelbaar naar 80fps met een HD6990, wel met crossfire dus wat blijkbaar in W7 niet zo lekker werkte met de BF4 release.

Net een potje Rogue transmission Rush. Man man man.. Ik spawnde in de scout heli, sstijg op, kijk voor me en zie in een keer 2 raketten precies op me af vliegen. Nog net voordat ze inslaan krijg ik het warnings signaal. Veelte laat om flares te deployen natuurlijk. De AA stond letterlijk aan de andere kant van de map, waarschijnlijk net op de rand van het bereik van z'n AA raketten. Zoveel delay kan er dus in zitten. Daarna nog een aantal keren met de scout heli gevlogen, en weer dat soort effecten, onspeelbaar gewoon.
rgras schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:38:
[...]

Bijzonder. Hier met een OC'd 7870 haal ik @ 1080P, alles ultra, 2 x MSAA in MP altijd 60+.

Ik hoop verder dat ze de AA op één of andere manier nerfen, het is nu veel te eenvoudig om heli's/jets neer te halen (en dat zeg ik als AA-liefhebber).
Hij is inderdaad nog steeds heerlijk overpowered, echt makkelijk punten scoren momenteel :D. Maar inderdaad, mag wel wat gefinetuned worden.

[ Voor 21% gewijzigd door wesleytjuh op 08-11-2013 23:13 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398494

Is it worth it ?
Als je een AMD kaart hebt niet, in December wordt DirectX vervangen voor Mantle (geen idee of dat ook geldt voor Nvidia kaarten, heb me daar niet mee bezig gehouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Anoniem: 398494 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:15:
[...]

Als je een AMD kaart hebt niet, in December wordt DirectX vervangen voor Mantle (geen idee of dat ook geldt voor Nvidia kaarten, heb me daar niet mee bezig gehouden).
Mantle is AMD only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 06-07 17:20
Is it worth it ?
Jazeker, bf4 is geoptimaliseerd voor windows 8 en dx11.1, ook gaat windows 8 beter om met multithreading.
O.A is het probleem van core parking in windows 7 een voorbeeld van dat het in windows 8 beter geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noerie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-07 10:49
Thanx.
Het wordt dus 8.1 pro .
Ik heb een intel systeem: 3960x met een msi 770 lightning@ 1306mhz boost core clock @1951mhz memory clock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

ik lees op battlelog juist alleen maar over problemen met win 8.1, ik zit zelf op 7 en dat werkt prima.

net wat potjes Rush gedaan, wat een chaos zeg. wel enorm leuk (vooral als je een tank krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Paar hele toffe potjes gehad de laatste dagen. Net uur durende obliteration en dan degene zijn die uiteindelijk rambo stijl de laatste bom plant :) Lekker lekker. Verder dacht ik een driver update te zien op de site van nvidia (helemaal blij) blijkt het een re-release te zijn van de laatste drivers maar dan met 780 ti support.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
414524 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:29:
ik lees op battlelog juist alleen maar over problemen met win 8.1, ik zit zelf op 7 en dat werkt prima.

net wat potjes Rush gedaan, wat een chaos zeg. wel enorm leuk (vooral als je een tank krijgt).
Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/original/4/48747/2565908-9867785382-bf4_w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Core parking is een specifiek AMD probleem. Intel processoren hebben er in mindere mate last van maar het kan gebeuren, zeker in combinatie met windows 7.

Volg deze tutorial voordat iemand helemaal win8 gaat installeren:
http://www.youtube.com/watch?v=QkfIFP0g2xY

Ik heb totaal geen last van 'cpu spikes' en prima fps met een HD 7850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45
Line up for me sheep! :)

Esiq schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:58:
Core parking is een specifiek AMD probleem. Intel processoren hebben er in mindere mate last van maar het kan gebeuren, zeker in combinatie met windows 7.

Core parking al jaren uit hier, maar wel een dikke boost van windows 7 naar 8.1!

[ Voor 76% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Haha nice :) Met shadowplay gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Stoneyfrog schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:20:
[...]

Haha nice :) Met shadowplay gedaan?
Ja, fijne tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:19

MazeWing

The plot thickens...

Schijnbaar ben ik hier 1 van de weinige die nauwelijks tot geen problemen met BF4 ondervind.
Ik heb het nu een paar dagen en de disconnects zijn op 1 hand te tellen. Ik heb denk ik 4x een disconnect en 1 client crash gehad. Enige waar ik wel regelmatig last van heb is de soundglitch.

Verder is mijn framerate ook gewoon goed (60fps stabiel op 2560x1440 met alles op high, MSAA op off en SSAO ipv HBAO).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Ga het ook maar is proberen.
MazeWing schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:23:
Schijnbaar ben ik hier 1 van de weinige die nauwelijks tot geen problemen met BF4 ondervind.
Ik heb het nu een paar dagen en de disconnects zijn op 1 hand te tellen. Ik heb denk ik 4x een disconnect en 1 client crash gehad. Enige waar ik wel regelmatig last van heb is de soundglitch.

Verder is mijn framerate ook gewoon goed (60fps stabiel op 2560x1440 met alles op high, MSAA op off en SSAO ipv HBAO).
En dat met een 570? Heb een 670 oc en draai een mix van high en paar dingetjes medium en hbao off en geen AA. Haal dan 75 fps. Als ik alles op high zet haal ik dat echt niet met veel man in de server. Raar.

Edit: in 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MazeWing schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:23:

No way. Ten eerste is 1.25 GB niet eens genoeg VRAM om op high 1440p te spelen.
Als ik met die settings wil spelen dan tik ik meteen de 2 GB aan met de nodige stuttering.
Ik moet bepaalde settings op medium zetten om onder m'n 2 GB limiet te blijven.

Edit: nu staat er ineens SLI in je sig ;) 60 FPS moet daar wel mee lukken, maar het VRAM verhaal blijft.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:06

Pindamann

Human

unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:17:

[video]

[...]

Core parking al jaren uit hier, maar wel een dikke boost van windows 7 naar 8.1!
Netjes, dat zijn de momenten waar je het voor doet :D. Je weet je ammo wel snel te verprutsen door elke 5 geschoten kogels te reloaden ;p

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Pindamann schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:48:
[...]

Netjes, dat zijn de momenten waar je het voor doet :D. Je weet je ammo wel snel te verprutsen door elke 5 geschoten kogels te reloaden ;p
Ja dat was een beetje dom ;) Hele dag op normal mode servers gespeeld.
MHQ server draait classic settings zonder 3d-spotting, en met ammo pool etc.
http://battlelog.battlefi...36684148346368/242008416/

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Helemaal mee eens, bijna geen invloed op mijn fps in bf4.
Ik hoop wel dat nvidia de settings gaat uitbreiden vind het wat magertjes qua kwaliteit instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Zoals ik eerder schreef is de magnum 44 niet echt een fijn wapen op mee te spelen nu de netcode niet op orde is. Veel missers en soms na vier bullets nog geen kil. Vond het toch een leuk idee om alle battlepacks te openen, vooral omdat ik de scoop wilde testen.

Na veel missers en geklooi toch het laatste pack maar tot mijn verbazing geen scope maar de vermelding alleen voor veteran. In bf2 en bf3 heb ik deze status dus snap ook niet waarom het niet werkt. Kwam er achter dat ik ook het veteran battlepack niet heb.

Hebben andere gamers dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Veteran krijg je als je een andere BF game op dezelfde origin account hebt, heel veel mensen hebben deze battlepack nog niet gekregen (is bugged)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
fast-server schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:56:
Veteran krijg je als je een andere BF game op dezelfde origin account hebt, heel veel mensen hebben deze battlepack nog niet gekregen (is bugged)
Aha. Dan krijg ik die dus ook nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:17:

[video]

[...]

Jij bent dus duidelijk iemand die nooit zijn draai gaat vinden op hardcore servers..

lol.. Dan had je nl stuk of 4 , 5 TK gehad in dat stukje film en dan ook nog es een kick en een ban op die server als ze die rulez aanhadden staan . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

ben maar ff aan de campaign begonnen, hoorde dat je op het eind 4 wapens unlocked? :)
nu bij missie 4/7, best leuk moet ik zeggen, erg mooi gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Stronkie schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:47:
[...]

Jij bent dus duidelijk iemand die nooit zijn draai gaat vinden op hardcore servers..

lol.. Dan had je nl stuk of 4 , 5 TK gehad in dat stukje film en dan ook nog es een kick en een ban op die server als ze die rulez aanhadden staan . :)
Correctie: 1, mogelijk 2.
Ik ben inderdaad geen voorstander van HC, dat is iets voor CoD spelers, te lage TTK, en te passieve gameplay vs aggressieve.
FF en classic settings ben ik wel een voorstander van, is maar net wat je gewend bent, als je altijd op FF On servers speelt wen je daar aan.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
Stronkie schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:47:
[...]

Zolang FF niet aanstaat knal ik ook dwars door mijn teammates heen hoor. Pech vaak zijn dat van die sukkels die net in aankomen lopen en voor jou neus gaan staan of net voor je spawen. Maar dat betekent niet dat ik in HC niet totaal anders speel, HC is stuk gerichter op K/D en accuratie, mijn stats zijn compleet anders als ik HC speel, mijn skills schiet omhoog en mijn accuratie ook. Terwijl ik waarschijnlijk in conquest stuk nuttiger ben, alleen Battlelog die geeft zo heerlijk de stats weer (Lekker egoïstisch, gebaseerd op wat je zelf hebt gedaan niet op team verband.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
voor de gene die zich vervelen of het leuk vinden om een stream mee te kijken.
http://www.twitch.tv/hankesnl
ben rank36 atm en speel dagelijks. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:23
als nog iemand zin heeft om mij neer te schieten jullie zijn hier welkom :D

http://battlelog.battlefi...rge-Faster-Vehicle-Spawn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

hankes schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:22:
voor de gene die zich vervelen of het leuk vinden om een stream mee te kijken.
ben rank36 atm en speel dagelijks. 8)
doe vnaaf mee met gamen, voeg mij toe :P kun je de hilarische TS comments op je stream laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-07 21:38
DutchCrownNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:56:
[...]

Zit je op een hardcore server? Zoja dan werkt het niet..
Daarnaast heb je de plug-in wel geïnstalleerd? Hier werkt het namelijk perfect op de laptop :)
Ik zit op een normal server en heb een volledige BF4 installatie op mn laptop inclusief plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

Zucht die netcode begint nu echt een gamebreaker te worden.
en het spawnsysteem in TDM OMFG !@!! 9/10 keer spawned er precies eentje achter je neus of jij spawned bij een tegenstander achter zn rug.

twee weken later verwacht je toch enigzins een speelbare versie !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Pykow schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:07:
Zucht die netcode begint nu echt een gamebreaker te worden.
en het spawnsysteem in TDM OMFG !@!! 9/10 keer spawned er precies eentje achter je neus of jij spawned bij een tegenstander achter zn rug.

twee weken later verwacht je toch enigzins een speelbare versie !!
Ok doei, wie speelt er dan ook TDM 8)7 Coddies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:28:
[...]

Ok doei, wie speelt er dan ook TDM 8)7 Coddies...
waar slaat dan nou weer op?
TDM is niet mijn ding, maar het zit er met een reden in, volgens mij speelt >50% van alle spelers die mode geregeld, wat een aardig groot percentage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Ik zou het echt aangenaam vinden moest iedereen nu eens stoppen met over die slechte netcode te zeuren. Akkoord, de netcode is slecht. Maar DICE is momenteel hard aan het werken om dat probleem op te lossen, het zal waarschijnlijk noot 100% in orde komen, maar ik heb vertrouwen in de devs.

Maar ik vind het redelijk storend dat er hier bijna geen pagina op het forum is waar er niet het woord "netcode" wordt gebruikt. Het enige wat we nu kunnen doen is accepteren dat er een probleem is en geduldig afwachten tot een fix er komt. De devs opjagen heeft geen enkele zin, het feit dat ze BF4 zo snel moesten uitbrengen is één van de redenen waarom er nog bugs in de game zitten.

Dus als we ons nu eens allemaal als volwassen personen boven het netcode-probleem zouden willen plaatsen dan zou ik dat erg appreciëren. Desnoods ga je terug naar BF3 in afwachting op de patch, want BF4 is toch "onspeelbaar" volgens sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 408317 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:36:
Ik zou het echt aangenaam vinden moest iedereen nu eens stoppen met over die slechte netcode te zeuren. Akkoord, de netcode is slecht. Maar DICE is momenteel hard aan het werken om dat probleem op te lossen, het zal waarschijnlijk noot 100% in orde komen, maar ik heb vertrouwen in de devs.

Maar ik vind het redelijk storend dat er hier bijna geen pagina op het forum is waar er niet het woord "netcode" wordt gebruikt. Het enige wat we nu kunnen doen is accepteren dat er een probleem is en geduldig afwachten tot een fix er komt. De devs opjagen heeft geen enkele zin, het feit dat ze BF4 zo snel moesten uitbrengen is één van de redenen waarom er nog bugs in de game zitten.

Dus als we ons nu eens allemaal als volwassen personen boven het netcode-probleem zouden willen plaatsen dan zou ik dat erg appreciëren. Desnoods ga je terug naar BF3 in afwachting op de patch, want BF4 is toch "onspeelbaar" volgens sommigen.
Whiners will whine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
414524 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:35:
[...]

waar slaat dan nou weer op?
TDM is niet mijn ding, maar het zit er met een reden in, volgens mij speelt >50% van alle spelers die mode geregeld, wat een aardig groot percentage is.
Ja wat denk je dat de reden is dat er dingen als HC, TDM en Domination in BF zitten?
Het begint met een C, in het midden zit een O, en eindigt met een D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 19:19

InFamous

excommunicado

unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:38:
[...]

Ja wat denk je dat de reden is dat er dingen als HC, TDM en Domination in BF zitten?
Het begint met een C, in het midden zit een O, en eindigt met een D.
Ha, TDM zat er in BF1942 al in.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
InFamous schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:41:
[...]

Ha, TDM zat er in BF1942 al in.
Blijft een modus voor paupers die objective modes niet snappen.
En het volk dat op TDM server afkomt zijn over het algemeen de tryhard coddies.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:43:
[...]

Het feit dat jij objectives leuk vindt betekent niet dat iemand anders dat ook vindt.
Kortom: leven en laten leven.

[ Voor 11% gewijzigd door 414524 op 09-11-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

[...]

Wat is dit nu weer voor een volstrekt achterlijke reactie? Veel spelers, waaronder ik, vinden het van tijd tot tijd gewoon leuk om even een wat simpelere gamemode te spelen. Gewoon even rechttoe rechtaan knallen. Daarnaast is TDM ideaal om wapenunlocks vrij te spelen. De meeste spelers zijn in alle gamemodes actief. Ik speel het meest Conquest en TDM en ik ben alles behalve achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 19:19

InFamous

excommunicado

Anoniem: 238040 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:51:
[...]

Wat is dit nu weer voor een volstrekt achterlijke reactie? Veel spelers, waaronder ik, vinden het van tijd tot tijd gewoon leuk om even een wat simpelere gamemode te spelen. Gewoon even rechttoe rechtaan knallen. Daarnaast is TDM ideaal om wapenunlocks vrij te spelen. De meeste spelers zijn in alle gamemodes actief. Ik speel het meest Conquest en TDM en ik ben alles behalve achterlijk.
Hier ook hoor speel elke game mode, rush, tdm, conquest, obliteration.
Van tijd tot tijd heb ik daar zin in en dan weer daar in en waarom mij dit achterlijk maakt snap ik ook even niet.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

99% conquest en 1% rush hier :D
TDM is niet mijn ding ivm campers/ snelheid ervan, maar mij zul je niet horen ragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ach, het is ook een beetje zeuren op die pykow die hier constant aan het jammeren is.
En als ie dan ook nog aan het jammeren is over TDM, donder dan lekker op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:54:
Ach, het is ook een beetje zeuren op die pykow die hier constant aan het jammeren is.
En als ie dan ook nog aan het jammeren is over TDM, donder dan lekker op :P
Het heeft geen nut om je tot dat niveau te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 238040 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:51:
[...]

ik ben zelf alleen met de unlocks bezig en dus heb ik in BF4 nog geen conquest gespeeld.
Daarnaast crashen de servers vorige week en vond ik het jammer om een lange ronde voor niks te hebben gespeeld, terwijl ik niet meer zoveel tijd hem om te gamen. 10 uur in 2 weken is niet echt veel.

Zijn reactie slaat echt nergens op, BF3 en BF4 hebben modes voor iedereen en niet zoals andere shooters, waarmodes teveel op elkaar lijken of echt alleen soloplaying is.
Conquest kan je ook spelen als een TDM mode, kijk naar Metro in BF3.
Rush moet je van houden, ik hoop dat er ooit een headquarter mode in komt (ja is een CoD mode)
Maar goed dat verwacht ik verder ook niet.

Voor dat ze tijd in de DLC's of extra content gaan steken, moeten ze eerst snel een update uitleveren.
en het is nog wachten op goede servers. Zavod is echt een slechte map om te spelen, het is tharan highway van BF4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 21:26
Heeft iemand hier al zn 2e battlepack van wehkamp binnengekregen? De codes werden wel geaccepteerd maar na 2 dagen heb ik er pas 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hjvg schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:28:
als nog iemand zin heeft om mij neer te schieten jullie zijn hier welkom :D

http://battlelog.battlefi...rge-Faster-Vehicle-Spawn/
Waarom doen mensen dit? Fast vehicle respawn servers maken.. als er iets is wat ik irritant vind zijn het wel fast respawns.
Schiet je net met een prachtig SRAW schot een heli uit de lucht, is hij er na 5 seconden weer..

Het vernietigd de hele balans in het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
unfor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:00:
[...]

Waarom doen mensen dit? Fast vehicle respawn servers maken.. als er iets is wat ik irritant vind zijn het wel fast respawns.
Schiet je net met een prachtig SRAW schot een heli uit de lucht, is hij er na 5 seconden weer..
Is enkel leuk als je zelf in de chopper e.d. zit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
[...]

het is geen 5 seconden voor respawn bij ons op de server maar 50% sneler dit houd in ongeveer 15 seconden voor respawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hjvg schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:24:
[...]

het is geen 5 seconden voor respawn bij ons op de server maar 50% sneler dit houd in ongeveer 15 seconden voor respawn
Het gaat me niet om het exacte aantal seconden, het gaat me er om dat je knoeit aan de balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Het gaat me niet om het exacte aantal seconden, het gaat me er om dat je knoeit aan de balans.
Net als bij je rant tegen TDM geldt ook bij deze... als het je niet bevalt... blijf dan weg. Waarom zou je je er überhaupt druk om maken. Zat servers die wel aan je eisen voldoen. En anders huur je er zelf één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 238040 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:35:
[...]

Net als bij je rant tegen TDM geldt ook bij deze... als het je niet bevalt... blijf dan weg. Waarom zou je je er überhaupt druk om maken. Zat servers die wel aan je eisen voldoen. En anders huur je er zelf één.
Omdat er ook servers zijn die het helemaal niet vermelden, geknoei aan balans settings is imo not done.
En is irritant als je er pas na een tijdje achter komt.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 09-11-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
[...]

't Is gewoon een modus om wapens te unlocken, dat en leren spelen met wapens/combinaties. Niks mis met TDM als je wat nonstop actie wil. Bovendien is TDM leuker als je solo speelt, aangezien je zelf wat verschil kan maken. Public Conquest is luck of the draw of je iemand in je squad krijgt die uberhaubt weet wat een tank is, laat staan een repairtool.

Maar ga jij lekker in een tank rijden totdat je alle wapens unlocked hebt ja :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dUMBIe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
tobitronics schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:58:
Heeft iemand hier al zn 2e battlepack van wehkamp binnengekregen? De codes werden wel geaccepteerd maar na 2 dagen heb ik er pas 1...
Ik heb net even gechat met de EA helpdesk over de 2e Wehkamp Battlepack key en kreeg helaas dit als antwoord:
Laxman: Its showing you one because the game/key contents are the same.
you: So is there a way to make the second one appear?
Laxman: No, both will appear as one.

you: Someone else told me to wait 24 hours to make it show up but it sadly enough didn't
Laxman: There is nothing like that.

you: Ok, but my battlepack only contained 5 items not 10 items as 2 battlepacks should be.
Laxman: You would have got 10 if the battlepack was different from each other,but as its same,it will show you 5.

you: Ok, so I just wasted a key (gold battlepack) which I can't use... any way to replace it with another gold battlepack?
Laxman: Had it been possible, I would’ve definitely done it for you.
Laxman: Don't buy any further preorder goldpack, as it is already associated in your account.

you: Is there also no way to deactivate it on my account so can make a friend of mine happy with it? instead of not using it at all
Laxman: As much as I would like to help, this seems rather difficult at the moment.

Dus je kon beter je 2e key geven aan iemand anders dan zelf gebruiken want dat werkt helaas niet :(
Ik hoop dat jullie nu ook genoeg weten over het Wehkamp verhaal. (Sorry voor de lange post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
dUMBIe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:53:
[...]

Ik heb net even gechat met de EA helpdesk over de 2e Wehkamp Battlepack key en kreeg helaas dit als antwoord:

you: Someone else told me to wait 24 hours to make it show up but it sadly enough didn't

you: Ok, but my battlepack only contained 5 items not 10 items as 2 battlepacks should be.
Laxman: You would have got 10 if the battlepack was different from each other,but as its same,it will show you 5.

you: Ok, so I just wasted a key (gold battlepack) which I can't use... any way to replace it with another gold battlepack?
Laxman: Don't buy any further preorder goldpack, as it is already associated in your account.

you: Is there also no way to deactivate it on my account so can make a friend of mine happy with it? instead of not using it at all
Laxman: As much as I would like to help, this seems rather difficult at the moment.

Dus je kon beter je 2e key geven aan iemand anders dan zelf gebruiken want dat werkt helaas niet :(
Ik hoop dat jullie nu ook genoeg weten over het Wehkmap verhaal. (Sorry voor de lange post)
Ik zou me niet zo druk maken over die battlepacks, vanaf level 50 krijg je elk level een gold battlepack.
Met een beetje fatsoenlijk SPM heb je elk uur/anderhalf uur een gold battlepack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

net de campaign uitgespeeld, het einde is best mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:00:
net de campaign uitgespeeld, het einde is best mooi!
Je moet 'm 3 keer uitspelen, dan krijg je 3 wapens in de multiplayer:
spoiler:
Eén keer geef je de C4 aan de Chinese: P90
Eén keer geef je de C4 aan je squadmate: M249
Eén keer wacht je af tot je ship opblaast: QBZ-95-1

Vooral de P90 en de M249 zijn bazenwapens, QBZ kan ik niets over zeggen want die heb ik nog niet vrijgespeeld :)

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 408317 op 09-11-2013 14:07 . Reden: Ook maar een spoilertje toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Anoniem: 408317 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:04:
[...]

Je moet 'm 3 keer uitspelen, dan krijg je 3 wapens in de multiplayer:
spoiler:
Eén keer geef je de C4 aan de Chinese: P90
Eén keer geef je de C4 aan je squadmate: M249
Eén keer wacht je af tot je ship opblaast: QBZ-95-1

Vooral de P90 en de M249 zijn bazenwapens, QBZ kan ik niets over zeggen want die heb ik nog niet vrijgespeeld :)
kan het 3x alleen laatste missie, of moet je op 3 moeilijkheidsgraden ALLES doen?

gebruik btw ff spoiler tags :P

[ Voor 3% gewijzigd door 414524 op 09-11-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:04:
[...]

kan het 3x alleen laatste missie, of moet je op 3 moeilijkheidsgraden ALLES doen?
Je doet gewoon 2 keer de laatste missie opnieuw (waar je dus begint met een parachute vanuit het vliegtuig), moeilijkheidsgraad doet er niet toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Anoniem: 408317 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:06:
[...]

Je doet gewoon 2 keer de laatste missie opnieuw (waar je dus begint met een parachute vanuit het vliegtuig), moeilijkheidsgraad doet er niet toe :)
wel apart, heb m nu al 2x gedaan, heb de achievements, maar niet de guns. duurt ff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:22:
[...]

wel apart, heb m nu al 2x gedaan, heb de achievements, maar niet de guns. duurt ff?
Ja, wacht een uurtje (ondertussen speel je de 3de keer de missie uit) en dan zullen ze wel unlocked zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 21:26
dUMBIe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:53:
[...]

Ik hoop dat jullie nu ook genoeg weten over het Wehkamp verhaal. (Sorry voor de lange post)
Ok bedankt, erg jammer dit van zowel wehkamp als dice/EA..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zou het jammer vinden, ware het niet dat ik continue de meest nutteloze dingen krijg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

If only there was a fast vehicle spawn filter. :/
Ik heb z'n ongelofelijke hekel aan fast spawn dat als ik z'n server join nog wel eens meteen quit als ik het door krijg...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Esiq schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:58:

Interessant! Hij zegt dat het ook werkt bij BF3 ("20 to 40 FPS jump").
Ik dacht dat het enkel een issue was bij BF4 maar blijkbaar is het een algemene boost voor al je games op Windows 7. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zo werkt het niet. Waar persoon A x% winst behaald kan persoon B x% verlies hebben. Daarnaast levert het niet bij elke game winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nx0i3OgaGbWKdQG6U443ehUV/full.jpg

Schaal 1 tot 10. Hoe f*cked zijn we als de lead gameplay designer dit zegt op twitter.
DICE is dus niet eens de baas over wanneer ze patches mogen uitbrengen. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dus ze houden nog steeds vast aan gekoppelde patch releases voor de consoles en PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:11:
Dus ze houden nog steeds vast aan gekoppelde patch releases voor de consoles en PC?
Nee, dat lijkt EA dus nu te doen. Wat niet helpt is dat de sales van BF4 behoorlijk lager zijn dan BF3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
DanielWW2 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:13:
[...]

Nee, dat lijkt EA dus nu te doen. Wat niet helpt is dat de sales van BF4 behoorlijk lager zijn dan BF3...
Is toch al langer bekend? Alles onder EA zal luisteren naar wat EA wil. Je kan ook zien dat hun manier van werken het meeste $$$ binnen harkt. Een spel 100% gepolijst afleveren geeft veel minder winst dan een spel afleveren dat 75% af is; Maar net genoeg af zodat de community blijft en ook het vervolg wil aanschaffen; Dat vervolg wat net dat kleine beetje meer heeft om het vernieuwend te noemen. Als het spel te goed zou zijn dan is de reden om te switchen naar een nieuwere versie veel kleiner, en dus minder sales.
Dus, patches zijn niet de #1 prioriteit; Verkopen en promoten van DLC's is #1.

inb4 tin foil hat. Is gewoon business dit. EA blijft een beurs gerelateerd bedrijf heh ;)

Om daar aan toe te voegen; De enige manier om iets door te laten dringen is als de complete community ergens nonstop over doorzeurt. Anders word het volledig genegeerd, alsof 'het probleem' niet bestaat. Je moet ten slotte wel de community net een bot groot genoeg geven om ze blij te houden.
Genoeg mensen hebben door dat de netcode in BF4 zuigt, dus dat zal ook wel gepatched worden. In BF3 viel het wat minder op; Dus ook geen aandacht ervoor want het kost geld en tijd en 'het valt toch niet zo op onder de meeste mensen.'

[ Voor 22% gewijzigd door kevz op 09-11-2013 15:25 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
tobitronics schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:44:
[...]

Ok bedankt, erg jammer dit van zowel wehkamp als dice/EA..... :F
lekker dus weer met wehkamp iets aan bieden bij pre order wat achteraf helemaal niet gebruikt kan worden. dan had de pre order bij wehkamp dus ook geen enkele nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:21:
[...]

Is toch al langer bekend? Alles onder EA zal luisteren naar wat EA wil. Je kan ook zien dat hun manier van werken het meeste $$$ binnen harkt. Een spel 100% gepolijst afleveren geeft veel minder winst dan een spel afleveren dat 75% af is; Maar net genoeg af zodat de community blijft en ook het vervolg wil aanschaffen; Dat vervolg wat net dat kleine beetje meer heeft om het vernieuwend te noemen. Als het spel te goed zou zijn dan is de reden om te switchen naar een nieuwere versie veel kleiner, en dus minder sales.
Dus, patches zijn niet de #1 prioriteit; Verkopen en promoten van DLC's is #1.

inb4 tin foil hat. Is gewoon business dit. EA blijft een beurs gerelateerd bedrijf heh ;)
Dat weet ik ook allemaal maar het feit dat AC4 beter verkoopt dan BF4 en dat BF4 ten opzichte van BF3 een drop van 69% heeft stemt mij niet echt hoopvol als het om patches gaat. :/

http://www.mcvuk.com/news...ration-transition/0123896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
DanielWW2 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:26:
[...]

Dat weet ik ook allemaal maar het feit dat AC4 beter verkoopt dan BF4 en dat BF4 ten opzichte van BF3 een drop van 69% heeft stemt mij niet echt hoopvol als het om patches gaat. :/

Ja het zal meerdere redenen hebben. BF4 is te identiek aan 3, de beta was slecht ontvangen, en EA is te ver gegaan en heeft het spel veel te vroeg op de markt gezet. 't Is jammer, maar nogmaals hoop ik dat EA er wat van leert (al denk ik het niet :X )

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 06-07 10:38
Lancang Dam is een heerlijke map op Domination 32p.. Erg goed uitgedacht. als je wapens wil unlocken kan ik die map van harte aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:31:
[...]

Ja het zal meerdere redenen hebben. BF4 is te identiek aan 3, de beta was slecht ontvangen, en EA is te ver gegaan en heeft het spel veel te vroeg op de markt gezet. 't Is jammer, maar nogmaals hoop ik dat EA er wat van leert (al denk ik het niet :X )
Redenen zullen wel GTA V, next gen en de zeer slechte ondersteuning van BF3 zijn geweest.
Het probleem is nu wel wat we nu nog kunnen verwachten als patches. Als de game nu sterft door de netcode dan kunnen we die grote patches wel vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:26:
[...]

Vergeet niet dat dit 'next-gen' (:')) cijfers zijn. Veel mensen hebben de 360/PS3-versies gekocht waarna ze deze voor een klein bedrag kunnen upgraden naar een One/PS4-versie wanneer deze consoles uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
DanielWW2 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:33:
[...]

Redenen zullen wel GTA V, next gen en de zeer slechte ondersteuning van BF3 zijn geweest.
Het probleem is nu wel wat we nu nog kunnen verwachten als patches. Als de game nu sterft door de netcode dan kunnen we die grote patches wel vergeten...
Andere games ook idd. En het einde van de PS3/X360 lifecycle zegmaar zullen ook niet voordelig uitgepakt hebben. Ik denk wel dat er verbetering aankomt gezien de enorm grote vraag ernaar; Maar de patches zullen niet snel geleverd worden mede dankzij Sony+MS hun patch regeling. Misschien 1x per 2-3 weken, en per patch 1 groot ding oplossen.

Ik vind het opzich een leuk spel, maar ben blij dat ik een key goedkoop ergens vandaan gepreordered had. De volledige prijs is het echt niet waard en dat gun ik EA ook echt niet. Ook geen Premium meer voor mij, ik handpick de DLC's die nu wat interesant lijken. Eerst zien, dan kopen! :)

That said! Vandaag wat meer LMG's unlocken. Ik zie mezelf alleen niet met PDW's aan de slag gaan, nutteloze erwtenschieters dingen doen geen damage voorbij een paar meter :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:40:

Ik vind het opzich een leuk spel, maar ben blij dat ik een key goedkoop ergens vandaan gepreordered had. De volledige prijs is het echt niet waard en dat gun ik EA ook echt niet. Ook geen Premium meer voor mij, ik handpick de DLC's die nu wat interesant lijken. Eerst zien, dan kopen! :)

That said! Vandaag wat meer LMG's unlocken. Ik zie mezelf alleen niet met PDW's aan de slag gaan, nutteloze erwtenschieters dingen doen geen damage voorbij een paar meter :P
Ik vind het geen leuk spel. Ik vind dit spel naast de netcode en de bugs simpelweg geniaal. De mappen zijn goed, de audio geweldig en de wapenbalans is veel, veel beter dan in BF3. Natuurlijk zijn er dingetjes maar dat word ooit nog wel eens gefixt. Zelf €75 voor de game + Premium betaald dus ook niet genaaid door EA. ;)

De reden dat ik nogal eens over de netcode begin is pure walging dat dit zo gereleased is. Het meeste haal ik van mordor omdat ze daar echt alles afmaken en het wel zo makkelijk is om alles zo te volgen. Ik onderschrijf de conclusies die ze daar trekken totaal niet. Wat ik denk dat er gebeurd is is dat ze echt enorm in tijdsnood zijn gekomen bij DICE en dat alles wat ze wouden doen maar half geïmplementeerd is en de dat er daarom zoveel bugs zijn. Het probleem met DICE is dat ze gewoon te veel willen voor die twee jaar tijd die ze krijgen. Het resultaat is een buggy mess maar wel een van zeer hoge kwaliteit. Dat kan je niet zeggen van die andere schooter. :P

Wat ik graag zou willen is dat BF geen twee jaarlijkse release meer zou zijn maar een drie jaarlijkse release. Geef DICE de tijd om iets te maken en dan zou je denk ik pas echt een game krijgen. Helaas moet EA daar eerst voor kapot en de krengen blijven maar bestaan...
Als EA eindelijk kapot gaat moet DICE dan wel door de juiste publisher worden gekocht of zelf verder gaan en een publisher vinden voor de consoleversies. PC gewoon steam only.

Ja, ik heb een droom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06
Ik heb mijn hoop al opgegeven. Gisteren toch maar weer aan geslingerd, binnen 5 minuten een crash. Grafisch goed, geluid goed, idee goed, uitvoering matig. Ik ben weinig hoopvol dat het wordt opgelost tegenwoordig. Maar goed COD Ghosts is ook crap. Komende maanden komen er een paar titels die mij wellicht bij beide frachises weg zullen trekken, had wel verwacht mij het eind van dit jaar met 2 games te vermaken en niet te kunnen kiezen. Nu heb ik meer zin om TV te kijken dan te gamen, een unicum.

Misschien is het bij BF4 dat ik wat te kritisch ben qua netcode/bugs, maar als ik in een potje 2 keer wordt gekilled door iemand die nog niet eens de hoek om is, als ik iemand onder vuur neem over een rand heen en mijn kogels op iets onzichtbaars afketsen ben ik er al klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:50
Tja, ik zie ook wat vreemde zaken gebeuren binnen BF4 echter is het niet veel minder dan in BF3.
Persoonlijk heb ik het idee dat je met een slechtere verbinding beter speelt dan met een goed verbinding (zeker als er mensen in het spel zitten met een slechtere verbinding).
Maar goed ik vermaakt mezelf wel, al irriteer ik mezelf ook steeds meer over de "lag" in de online games en dat ik sneller geneigd ben om maar te stoppen met gaming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:30
Voor de Support spelers: compenseren jullie je recoil met de muis tijdens het schieten? Of regelen jullie dit met burst fire? Of combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
yinx84 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:10:
Voor de Support spelers: compenseren jullie je recoil met de muis tijdens het schieten? Of regelen jullie dit met burst fire? Of combinatie?
Ligt aan de range, ik gebruik overigens meestal een carbine of shotgun op support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:42
Jovas schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:32:
Lancang Dam is een heerlijke map op Domination 32p.. Erg goed uitgedacht. als je wapens wil unlocken kan ik die map van harte aanbevelen!
Operation Locker is denk ik nog iets beter hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hjvg schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:24:
[...]

lekker dus weer met wehkamp iets aan bieden bij pre order wat achteraf helemaal niet gebruikt kan worden. dan had de pre order bij wehkamp dus ook geen enkele nut
Dat hadden ze mij ook wel mogen vertellen in de chat. Ik zit steeds te kijken of hij er al bij staat... 8)7
Nu nog kijken wat Wehkamp te zeggen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

heavy barrel + angled grip + burst fire = GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

Kan je scrollen in de spelerslijst als je op TAB drukt? Krijg nu steeds alleen de eerste 16 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 06-07 10:38
Stubby grip + muzzle break & tap fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Anoniem: 179336 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:52:
Kan je scrollen in de spelerslijst als je op TAB drukt? Krijg nu steeds alleen de eerste 16 te zien.
volgens mij niet, zie mijn eigen score vaak pas op het einde (sta niet zo vaak bovenaan 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Op custom spelen. Dan zijn ze al dood voordat je last krijgt van recoil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-07 10:51

Grudgie

PSN: Grudgie7

Merk soms tijdens het spelen lag. Vooral als je soms in Infantry Vehicle zit.
Wil je inzoomen gaat hij uitzoomen. Wil je heen en weer bewegen gaat hij soms weer terug. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vast heel dom maar als iemand mij revived staat er dat ik rechter muisknop moet klikken, als ik dat doe ben ik direct weer dood... wat doe ik fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Cartman! schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:49:
Vast heel dom maar als iemand mij revived staat er dat ik rechter muisknop moet klikken, als ik dat doe ben ik direct weer dood... wat doe ik fout? :?
Dat wil ik ook wel eens weten, wat is nu het verschil tussen revive en deploy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:55
Spatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unimproved
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Muis is respawnen, spatie is accept revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Duh, ok, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
genesisfm schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:26:
Tja, ik zie ook wat vreemde zaken gebeuren binnen BF4 echter is het niet veel minder dan in BF3.
Persoonlijk heb ik het idee dat je met een slechtere verbinding beter speelt dan met een goed verbinding (zeker als er mensen in het spel zitten met een slechtere verbinding).
Maar goed ik vermaakt mezelf wel, al irriteer ik mezelf ook steeds meer over de "lag" in de online games en dat ik sneller geneigd ben om maar te stoppen met gaming..
Dat is geen idee, dat is het hele probleem met de huidige netcode bij battlefield games die nog even een slag erger is gemaakt in BF4. Je bent gewoon in het voordeel met een slechtere verbinding. :/

Pagina: 1 ... 31 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.