Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:48:
Als ze de adminspam eens uitzetten, niet clanstacken, geen Locker of andere clusterfuckmaps draaien, er geen queue van tien man is én ik niets beters te doen heb, zal ik vanavond proberen een paar games mee te spelen. :)
Naar aanleiding over K/D en Tanken heb ik gewoon op Battlelog gekeken en daaruit bleek dat alle vooroordelen over iemand met een K/D van 10+ die ook nog eens alleen in voertuigen zit in ieder geval op dit profiel van toepassing zijn.
Kijk dan kan iedereen wel roepen dat ik maar wat aanneem maar stats liegen niet en maken snel genoeg duidelijk wat voor speelstijl iemand heeft.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 10:58

koudepinda

Don't Panic

beuker19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:12:
[...]

.........
Kijk dan kan iedereen wel roepen dat ik maar wat aanneem maar stats liegen niet en maken snel genoeg duidelijk wat voor speelstijl iemand heeft.
Wat een ziek makende onzin loop je nu weer te spuiten. Je bent constant slecht gebaseerde aannames aan het maken en verkondigt het als pure waarheid.

Stats zijn niet accuraat, dat is weet ik veel al hoe vaak herhaalt.

1: omdat premium mensen ten eerste een soort boost krijgen.
2: de xp boosts in battlepack die random worden uitgedeeld, (waarbij er ook nog een grote groep is die XP boosts nooit gebruiken).
3: het vaak genoeg gebeurd dat ze worden gereset. (voorbehouden aan premium natuurlijk).
4: soms complete matches niet eens registreren.

Daar komt nog eens bij dat stats alleen laten zien wat iemand in zijn totale tijd heeft gedaan, ze laten heel slecht latere verbeteringen of tactiek veranderingen zien.

Natuurlijk zijn er stat die zo obvious als de pest zijn, als er maar met 1 wapen of vehicle word gespeeld, maar die zijn redelijk zeldzaam

Iets in de zin van, Oooooh die gast heeft wel 23 uur zijn sniper rifle vast gehouden, SNIPER NOOB!!
vervolgens vertellen diezelfde stats er niet bij dat die sniper al geen maand meer is aangeraakt.

Of:
Ja en die DMR dan?? daar kan ook een scope op!! CAMPERT!!!
staat vervolgens niet bij dat de kills zijn gemaakt met een reddot sight.

Moet vast herkenbaar zijn omdat dit voorbeelden waren die je zelf liep te roepen.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 18:55
^^^
voor de mensen die niet weten hoe je een xp boost moet gebruiken(Ik zelf wist ok niet tot reactie hierboven)
YouTube: Battlefield 4 How To Use Your XP Boosts Unlock Weapons Faster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

koudepinda schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Wat een ziek makende onzin loop je nu weer te spuiten. Je bent constant slecht gebaseerde aannames aan het maken en verkondigt het als pure waarheid.
Dat niet alleen. Beuker's posts zijn de meest irritante posts om te lezen van allemaal door zijn slechte Nederlands qua spelling en grammatica maar vooral doordat bijna ieder zinnetje wel met "Kijk" begint.

Kijk dit...
Kijk als...
Kijk zus...
Kijk zo...

Ik bepaal zelf wel hoe ik kijk :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:57:
[...]

Dat niet alleen. Beuker's posts zijn de meest irritante posts om te lezen van allemaal door zijn slechte Nederlands qua spelling en grammatica maar vooral doordat bijna ieder zinnetje wel met "Kijk" begint.

Kijk dit...
Kijk als...
Kijk zus...
Kijk zo...

Kijk dat is dus gewoon niet waar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas geleden dit topic ontdekt, en ik kan zeggen dat ik de reacties over het algemeen zeer vermakelijk vind. Ik heb even rondgekeken in het console BF4 topic, maar ik kon het gehuil over de graphics en "next gen consoles" niet aan.

Maar ik zal me even kort voorstellen:
Ik ben Empyrealpotato, speel graag battlefield, en speel vooral in helikopters. Vooral de AH-6J Little Bird.

Infantry en land combat is imo toch kapot in deze game. Ik vind het wel leuk om casual te snipen (niet campend) of om met C4 mensen op te blazen. Mijn favoriete wapen is de AK 5C, vanwege zijn geweldige allround prestaties. Op de tweede komt de ACW-R, omdat die in staat is andere spelers bijzonder snel neer te halen. Sinds kort land ik ook vaak mijn helikopter naast een campende sniper, en trakteer hem dan op een mooie repairtoolkill. Mijn favoriete bezigheid in een helikopter is het roadkillen van mensen. Mijn favoriete map is Dawnbreaker, met Flood Zone op de tweede plaats. Heli's hebben (imo) een steile leercurve, vandaar dat sinds kort mijn stats omhoog schieten. Ik ben niet afhankelijk van engineers op mijn heli, al kan ik mét veel agressiever spelen.

Ik haat alle lock-on wapens, en dan met name de active missiles, AA tank in het algemeen en stingers. Mensen die je de halve ronde gaan proberen neer te halen vind ik ook zeer vervelend. De Z11W heli vermijd ik, omdat deze niet in staat is door gebouwen heen te vliegen, veel te snel explodeert en over het algemeen wat logger aanvoelt. Ook ben ik bijzonder slecht in Jets. Al mijn jetritjes eindigen meestal omdat ik ergens buiten de map ben terechtgekomen.

Link naar mijn battlelog voor de mensen die om stats geven: http://battlelog.battlefi...otato/stats/825608273/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Stats zijn niet accuraat, dat is weet ik veel al hoe vaak herhaalt.

1: omdat premium mensen ten eerste een soort boost krijgen.
2: de xp boosts in battlepack die random worden uitgedeeld, (waarbij er ook nog een grote groep is die XP boosts nooit gebruiken).
3: het vaak genoeg gebeurd dat ze worden gereset. (voorbehouden aan premium natuurlijk).
4: soms complete matches niet eens registreren.

Daar komt nog eens bij dat stats alleen laten zien wat iemand in zijn totale tijd heeft gedaan, ze laten heel slecht latere verbeteringen of tactiek veranderingen zien.

Natuurlijk zijn er stat die zo obvious als de pest zijn, als er maar met 1 wapen of vehicle word gespeeld, maar die zijn redelijk zeldzaam

Iets in de zin van, Oooooh die gast heeft wel 23 uur zijn sniper rifle vast gehouden, SNIPER NOOB!!
vervolgens vertellen diezelfde stats er niet bij dat die sniper al geen maand meer is aangeraakt.

Of:
Ja en die DMR dan?? daar kan ook een scope op!! CAMPERT!!!
staat vervolgens niet bij dat de kills zijn gemaakt met een reddot sight.

Moet vast herkenbaar zijn omdat dit voorbeelden waren die je zelf liep te roepen.
Wat een onzin :F
Op 300+ uur kun je best zien hoe goed/slecht iemand is en daar veranderd 1 of 2 niet geregistreerde potjes natuurlijk niets aan.
Kun je tegenwoordig met Premium ook al je Kpm , K/D , skill of hoe je voor objectives speelt daar mee beinvloeden ? Of heb je last van enige vorm van jaloezie jegens mensen met Premium.

Ps. Stats zijn altijd accuraat.
l0n3w012ph schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:57:
[...]

Kijk dit...
Kijk als...
Kijk zus...
Kijk zo...

En wat heb jij al aan dit topic toegevoegd op het bashen van BF4 na ?

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 17-03-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:01:
[...]

Wat een onzin :F
Op 300+ uur kun je best zien hoe goed/slecht iemand is en daar veranderd 1 of 2 niet geregistreerde potjes natuurlijk niets aan.
Kun je tegenwoordig met Premium ook al je Kpm , K/D , skill of hoe je voor objectives speelt daar mee beinvloeden ? Of heb je last van enige vorm van jaloezie jegens mensen met Premium.

Ps. Stats zijn altijd accuraat
SPM niet, aangezien er een hoop mensen zijn die al tijden geen service stars meer krijgen op willekeurige onderdelen. Maar daar heb je de buttnaked general spm voor, en die zal bij veel mensen niet over naar huis te schrijven zijn, vandaar dat die denk ik voor het gemak genegeerd worden. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door fynrd1 op 17-03-2014 19:05 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:03:
[...]

SPM niet, aangezien er een hoop mensen zijn die al tijden geen service stars meer krijgen op willekeurige onderdelen.
Heb ik bewust niet genoemd omdat SPM itt. K/D KPM Skill te beinvloedbaar is door TDM,Domination , XP boosts en al dat soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
De vaste 'waarden' in dit topic laten zich weer kennen.. :|

Lekker belangrijk als iemand in een tank wil zitten en daarmee 'goed' scoort.

Dit topic wordt zo verziekt door die paar eikels voor wie alleen hun manier van spelen de juiste is. :-(

Laat iemand die stats uit de game slopen please.

Kunnen we gewoon weer lekker gaan spelen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 13-09 10:58

koudepinda

Don't Panic

beuker19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:07:
[...]

Heb ik bewust niet genoemd omdat SPM itt. K/D KPM Skill te beinvloedbaar is door TDM,Domination , XP boosts en al dat soort onzin.
Dat is al de helft van de stats.

Vervolgens heb je verder ook niet duidelijk gemaakt wat jij dan ziet als stats. Maakt het er niet bepaald duidelijker van.
Hoe moeten wij nu beuker argumenten volgen als je niet eens je eigen punten waar je die argumenten op baseert kenbaar maakt.

Weapon stats?? Alsof die zo veel zeggend zijn, je ziet niet wanneer het wapen voor het laatst is gebruikt en in welke setup. Valt helemaal niets uit afteleiden.
Die stats zijn pas bruikbaar, wanneer er overduidelijk maar 1 specifiek wapen word gebruikt.

2000 kills in de MBT en max 100 met een carbine of een vergelijk bare overduidelijke situatie, maar dat zie je zelden. Verder geen of amper kills met andere wapen of voertuigen, (10 ofzo).

Iemand die nooit BF heeft gedaan heeft dan sowieso tijd nodig om aantepassen, zeker als diegene al 4 jaar geen shooter heeft gespeeld en alleen maar RTS games.
Dan zul je sneller wapens in de top 10 vinden met hele slechte stats, maar de verbeteringen zullen niet zo snel zichtbaar zijn.

Ik heb bijvoorbeeld de CS-LR4 nog op plaats 6 staan met 0.34 K/MIN en een accuracy van 23.27%. Heb dat ding al geen maanden meer gebruikt maar hij staat er nog steeds. Lekkere stats hoor.
Vervolgens is amper zichtbaar dat ik nu vooral met carbines en LMG's speel. met de support of engineer kit.

Als Domination en TDM je K/MIN of SPM teveel beïnvloeden waardoor het onbetrouwbaar is, hoe zit dat dan mat de wapen stats?? die niet??
Als ik er niet heel erg naast zit dan is je K/min direct gelinkt aan je K/min van je wapens, (waar wou je die kills anders vandaan halen?? harry potter spelen en ze met betoveringen vermoorden??).

Conquest large haal je gewoon standaard minder kills P/min omdat je gewoon langere afstanden aflegt.

je haalt je hele stats verhaal gewoon zelf onderuit.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:24:
UNRELATED: even afleiden van die arme jongen die nu enorm door een hele groep mensen zomaar getrold wordt omdat hij gewoon steengoed in tanks is.

Ander onderwerp nu mannen.
/me trapt wel even af met iets

Bijvoorbeeld. Wij hebben voor onze clanservers gameme.com stats draaien. Daar kun je echt enorm veel op zien, dat houdt heel nauwgezet van alles en nog wat bij in een match, bijvoorbeel dhoeveel kills iemand maakt met een bepaald wapen, wat diens KDR is met zo'n wapen, KDR player vs player (dus beuker19 vs knettergek 4:1 bijvoorbeeld) en meer van dat soort moois.
Heeft BuG dat ook, zulke mooie stats? En kunnen we die ergens bekijken?

O-)
Wij hebben ook ziets draaien, zie http://bugstats.cptchaos.nl :)

Echter vind ook ik stats nergens op slaan, ze zijn gewoon te veel door allerlei dingen te beïnvloeden.

[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 17-03-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Rush op Zavod, heerlijk als je team gewoon letterlijk 2 squads vol met mortieren heeft :F .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:15:
[...]

Dat is al de helft van de stats.

Vervolgens heb je verder ook niet duidelijk gemaakt wat jij dan ziet als stats. Maakt het er niet bepaald duidelijker van.
Hoe moeten wij nu beuker argumenten volgen als je niet eens je eigen punten waar je die argumenten op baseert kenbaar maakt.

Weapon stats?? Alsof die zo veel zeggend zijn, je ziet niet wanneer het wapen voor het laatst is gebruikt en in welke setup. Valt helemaal niets uit afteleiden.
Die stats zijn pas bruikbaar, wanneer er overduidelijk maar 1 specifiek wapen word gebruikt.

2000 kills in de MBT en max 100 met een carbine of een vergelijk bare overduidelijke situatie, maar dat zie je zelden. Verder geen of amper kills met andere wapen of voertuigen, (10 ofzo).

Iemand die nooit BF heeft gedaan heeft dan sowieso tijd nodig om aantepassen, zeker als diegene al 4 jaar geen shooter heeft gespeeld en alleen maar RTS games.
Dan zul je sneller wapens in de top 10 vinden met hele slechte stats, maar de verbeteringen zullen niet zo snel zichtbaar zijn.

Ik heb bijvoorbeeld de CS-LR4 nog op plaats 6 staan met 0.34 K/MIN en een accuracy van 23.27%. Heb dat ding al geen maanden meer gebruikt maar hij staat er nog steeds. Lekkere stats hoor.
Vervolgens is amper zichtbaar dat ik nu vooral met carbines en LMG's speel. met de support of engineer kit.

Als Domination en TDM je K/MIN of SPM teveel beïnvloeden waardoor het onbetrouwbaar is, hoe zit dat dan mat de wapen stats?? die niet??
Als ik er niet heel erg naast zit dan is je K/min direct gelinkt aan je K/min van je wapens, (waar wou je die kills anders vandaan halen?? harry potter spelen en ze met betoveringen vermoorden??).

Conquest large haal je gewoon standaard minder kills P/min omdat je gewoon langere afstanden aflegt.

je haalt je hele stats verhaal gewoon zelf onderuit.
Je hebt zoveel stats waar je altijd wel redelijk accuraat kunt zeggen hoe goed/slecht iemand is.
Want je kunt ook weer zien of iemand veel TDM of Conquest speelt en daar ook rekening mee houden..
Maar als je Kpm , K/D , accuracy , welke class/voertuig iemand veel speelt , welke game mode hij vaak speelt en of hij dan ook nog PTFO speelt en zelfs op bf4stats.com kut zien of er een stijgende lijn in zijn spel zit kun je behoorlijk betrouwbaar stellen of iemand goed/slecht/normaal is.
En als er iemand is die dan 4 jaar geen shooter heeft gespeeld en daarom eerst wat slechter is maakt dat toch nog niet uit.
Nu lijkt het wel dat ik iets tegen slechte dspelers heb maar dat is niet waar.
Ik durf wel te zeggen dat ik na 1600 BF3 en BF4 wel redelijk kan zien aan zijn stats hoe goed of slecht iemand is.
Help!!!! schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:13:

Dit topic wordt zo verziekt door die paar eikels voor wie alleen hun manier van spelen de juiste is. :-(

Waarom mag je iemand niet beoordelen op zijn stats dan ?
Ik zeg toch niet dat hij dat wel/niet mag doen maar ik mag er toch best een mening over hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 17-03-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hebben een nieuw record :D
http://battlelog.battlefi...73504330454528/307564538/
46/0 flawless jet round :D
Wel op t laatste gedisabled, heb er dan meoten uitspringen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:01:
Pas maar op, sommige mensen in dit topic vinden het niet leuk als je in een voertuig zit >:) .

* D4NG3R rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Net gepost op YouTube!

Als de full trailer 19-3 komt, dan denk ik niet dat Naval Strike morgen komt :(

[ Voor 33% gewijzigd door Fonta op 17-03-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Fonta schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:20:
Net gepost op YouTube!
[video]
Als de full trailer 19-3 komt, dan denk ik niet dat Naval Strike morgen komt :(
Lol. Heb ik nu net een TRAILER voor een TRAILER zitten kijken? :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:15:
[...]

Pas maar op, sommige mensen in dit topic vinden het niet leuk als je in een voertuig zit >:) .

* D4NG3R rent.
Wie dan? En wat is er mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:42:
[...]

Wie dan? En wat is er mis mee?
Ik noem geen namen, en (behalve base-campende mobile AA) niks :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Top! Die Fantan is echt heerlijk, mijn favoriete jet. Dat ding sloopt alles dat los of vast zit als je niet continu langs de stingers vliegt.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:33
Die sloopt inderdaad alles, vind het altijd leuk om op Lancam Dam met de jet te spelen, als je je strafes strategisch plaatst dan kun je vaak wel achter de bergen schuilen voor AA of natuurlijk het beste, achter de dam. :+

Gauw een tank pakken en weer terug schuilen achter de dam mits het nodig is. ;)

Wat gebruiken jullie bij de Attack Jet als secundair wapen? Zit een beetje te spelen met de TV-missile, alleen is alles inverted tegenover die van de boot... Valt dat in te stellen zodat het hetzelfde is als in de boot??

[ Voor 4% gewijzigd door Hapkoek op 18-03-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
...

You filthy haxxor... trelelel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:13:

Dat zou eigenlijk niet eens z'n slecht idee zijn. Ik ben onderhand ook allang klaar met stats in games in het algemeen. Het haalt gewoon te veel slechte eigenschappen van mensen naar boven om gerechtvaardigd te worden door progressie meten. :/

Oh en don't you dare hate on tankers mensen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, thanks.

Deze pagina moet dus hmpf bevatten:
http://bugstats.cptchaos....ome=1&rank=KDR&order=DESC

De enige met meer dan 5 rondjes heeft een headshotpercentage van 83, die doet dat vermoedelijk niet geheel zelf. Sowieso zakt de KDR al ras naar de 21. Moeilijk te zeggen welke speler hmpf nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik heb al een hele poos geen BF4 meer aangeraakt i.v.m. baggere netcode.

Van kill exchanging naar dood gaan als ik al 3m om een hoekje was waren voor mij punten dat ik geen premium had aangeschaft en ook het spel in een stoffig hoekje had neergepl**rd.

Heeft iemand zin om vanavond een squad te vormen en een paar rondes te knallen?
Dan kan ik weer eens zien of dit probleem is aangepakt :)

Origin ID en overige contact staat in mn signature ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mortum op 18-03-2014 08:13 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:12:
Ik heb al een hele poos geen BF4 meer aangeraakt i.v.m. baggere netcode.

Van kill exchanging naar dood gaan als ik al 3m om een hoekje was waren voor mij punten dat ik geen premium had aangeschaft en ook het spel in een stoffig hoekje had neergepl**rd.

Heeft iemand zin om vanavond een squad te vormen en een paar rondes te knallen?
Dan kan ik weer eens zien of dit probleem is aangepakt :)

Origin ID en overige contact staat in mn signature ;)
Waarom denk dat de problemen zijn aangepakt ?
Want er is volgens mij nog geen ''netcode'' patch geweest.
Wel is er een balans patch geweest die alles weer iets gebalancerder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

beuker19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:18:
[...]
Ik wil juist vanavond het spel weer eens oppakken om te kijken OF er iets is aangepakt ;)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:48:
[...]
Ik wil juist vanavond het spel weer eens oppakken om te kijken OF er iets is aangepakt ;)
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

beuker19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:18:
[...]

Jep vooral de AWS is erg goed gebalanceerd nu :) zelfs ik ga nu hard richting een positieve KD (en dan geef ik er eigenlijk geen reet om :+ )

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

[...]

Ik heb juist het idee dat het de laatste tijd alleen maar erger wordt. Gisteravond op Metro (NL server, iets van een ping of 20) echt uberduidelijk hitmarkers van een compleet AS VAL magazijn op iemand, hij schiet terug, ik stap naar achteren om de hoek, en zowat een seconde daarna bam, ik dood, hij health 35%. Maar weer gequit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:06:
[...]

Grappig, thanks.

Deze pagina moet dus hmpf bevatten:
http://bugstats.cptchaos....ome=1&rank=KDR&order=DESC

De enige met meer dan 5 rondjes heeft een headshotpercentage van 83, die doet dat vermoedelijk niet geheel zelf. Sowieso zakt de KDR al ras naar de 21. Moeilijk te zeggen welke speler hmpf nu is.
hmpffff is gewoon deze speler: http://battlelog.battlefi...akers/stats/304772681/pc/
Naam alleen zegt toch al genoeg? :p Vorige keer waren er volgens hem tweakers die hem telkens opzochten en heel de tijd met jeeps met C4 naar hem toe reden om zijn kpd te kelderen. Je zou voor minder toch een beetje gefrustreerd geraken, niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
ySoSrs schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:15:
[...]

hmpffff is gewoon deze speler: http://battlelog.battlefi...akers/stats/304772681/pc/
Naam alleen zegt toch al genoeg? :p Vorige keer waren er volgens hem tweakers die hem telkens opzochten en heel de tijd met jeeps met C4 naar hem toe reden om zijn kpd te kelderen. Je zou voor minder toch een beetje gefrustreerd geraken, niet? ;)
Je kan nog best eens gelijk hebben daarin.
http://bugstats.cptchaos....=kktweakers&search=Search

Komt niet in de buurt van een 27K/D. Wat is de SPM van die speler? Kan ik helaas niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt me op dat dit nog niet genoemd is hier.

http://www.polygon.com/20...ns-teeth-ballistic-shield

Jawel! We krijgen een heuse ballistic shield voor de Dragons Teeth DLC waar we allemaal om zitten te springen! DICE voelt weer eens haarfijn aan hoe je moet communiceren met de community; gewoon praten over een volgende DLC en het toevoegen van NOG meer gadgets. Tegelijkertijd nog even subtiel vermelden dat de gadget dankzij de 360 en de ps3 niet gemaakt kan worden zoals gewenst, wantja, 1 mb geheugen te weinig.

Welke totale klapviool bedenkt dat het een goed idee is om een ballistic shield toe te voegen heeft echt nog nooit op een public server gespeeld met bij de bijbehorende public explosive spam......

Daarnaast nog even een hoogtepuntje uit de Ask DICE over Naval strike:

If you play as Engineer, you will be able to use the new Anti-Heli Mine, an aircraft disabling projectile. This will provide a way to block off small paths for air vehicles and could for example be used to cover a certain area behind the player in order to avoid surprises from low flying helicopters. It is however a challenge to get kills with the Anti-Heli Mines, since pilots can use countermeasures and flare them off, like with any other lock-on weapon.

..... aber aber .... HOE krijg je in godsnaam zulke onzin de strot uit, die boys zijn bij DICE echt helemaal van het padje!
[...]
Nee, is niet het geval. Precies dezelfde netcode bugs en dezelfde magische packetlosses wanneer de server 't even te zwaar krijgt (wat bij meer dan twee handgranaten het geval is zo lijkt het). Sterker nog, als je een tijdje geen BF4 gespeeld hebt, maar iets anders (zeg titanfall, of desnoods schaken/klaverjassen) dan is de hitreg NOG pijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:

Jawel! We krijgen een heuse ballistic shield voor de Dragons Teeth DLC waar we allemaal om zitten te springen! DICE voelt weer eens haarfijn aan hoe je moet communiceren met de community; gewoon praten over een volgende DLC en het toevoegen van NOG meer gadgets. Tegelijkertijd nog even subtiel vermelden dat de gadget dankzij de 360 en de ps3 niet gemaakt kan worden zoals gewenst, wantja, 1 mb geheugen te weinig.

Welke totale klapviool bedenkt dat het een goed idee is om een ballistic shield toe te voegen heeft echt nog nooit op een public server gespeeld met bij de bijbehorende public explosive spam......

If you play as Engineer, you will be able to use the new Anti-Heli Mine, an aircraft disabling projectile. This will provide a way to block off small paths for air vehicles and could for example be used to cover a certain area behind the player in order to avoid surprises from low flying helicopters. It is however a challenge to get kills with the Anti-Heli Mines, since pilots can use countermeasures and flare them off, like with any other lock-on weapon.

..... aber aber .... HOE krijg je in godsnaam zulke onzin de strot uit, die boys zijn bij DICE echt helemaal van het padje!

[...]

Nee, is niet het geval. Precies dezelfde netcode bugs en dezelfde magische packetlosses wanneer de server 't even te zwaar krijgt (wat bij meer dan twee handgranaten het geval is zo lijkt het). Sterker nog, als je een tijdje geen BF4 gespeeld hebt, maar iets anders (zeg titanfall, of desnoods schaken/klaverjassen) dan is de hitreg NOG pijnlijker.
Dat laatste verzin je net... Toch? Alsjeblieft?? Nog maar een anti air wapen erbij? Ze willen alle air echt helemaal kapot hebben he? Gewoon helemaal vernietigen, niks meer van over laten. Man man man.. Met de release had ik nog hoop dat alles wel goed zou komen maar wat een amateuristische partij is Dice zeg. 8)7

Volgens mij is de lijst met anti air grut zowat bijna groter dan de lijst met voertuigen..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:

[...]

Het is ook echt ongelooflijk hé .
Er is weer een beetje nieuws en het word direct weer gebruikt om Dice te bashen :F
En ook nog door mensen die zo blij waren dat BF4 van de SSD verwijdert was.
Misschien is het dan ook een idee om niet telkens dit topic te komen vervuilen met de haat jegens Dice.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat werken want mij lijkt het juist erg vet om even zo'n shield te gebruiken om juist in een gangetje even die push te maken.
Want volgens mij kun je ook niet schieten terwijl je het schil up hebt dus ik denk niet dat straks iedereen met het schild loopt.
wesleytjuh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:06:
[...]

Dat laatste verzin je net... Toch? Alsjeblieft?? Nog maar een anti air wapen erbij? Ze willen alle air echt helemaal kapot hebben he? Gewoon helemaal vernietigen, niks meer van over laten. Man man man.. Met de release had ik nog hoop dat alles wel goed zou komen maar wat een amateuristische partij is Dice zeg. 8)7

Volgens mij is de lijst met anti air grut zowat bijna groter dan de lijst met voertuigen..
Die zitten as we speak al in de game en volgens mij valt het wel mee met hoe OP die dingen zijn.
Het is alleen jammer dat de Attack heli nog een een beetje Underpowerd is maar volgens mij kun je nog best redelijk ownen in een littlebird.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 18-03-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Dat schield lijkt me inderdaad nog best wel leuk, als het goed uitpakt. Maar eerst zien, dan geloven }:O . Het is natuurlijk wel zo, dat 1 granaat erachter voldoende is om een einde aan een shield te maken.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
beuker19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Er is weer een beetje nieuws en het word direct weer gebruikt om Dice te bashen :F
Misschien is het dan ook een idee om niet telkens dit topic te komen vervuilen met de haat jegens Dice.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat werken want mij lijkt het juist erg vet om even zo'n shield te gebruiken om juist in een gangetje even die push te maken.
Want volgens mij kun je ook niet schieten terwijl je het schil up hebt dus ik denk niet dat straks iedereen met het schild loopt.
Was het wel goed geweest als iemand die nog speelt dit gepost had, zou ook wel commentaar op geweest zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wesleytjuh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:09:
Dat schield lijkt me inderdaad nog best wel leuk, als het goed uitpakt. Maar eerst zien, dan geloven }:O . Het is natuurlijk wel zo, dat 1 granaat erachter voldoende is om een einde aan een shield te maken.
het kan twee kanten op, of het is compleet nutteloos, doordat het een beperkt aantal hits kan incasseren of het wordt ontiegelijk op, omdat die alles kan blocken, dus ook grenades etc. als je een beetje richt naar de explosie richting dat je daarmee dus geen schade krijgt.

Sowieso vind ik het geen plek hebben in een battlefield, meer in die politie versie die ze evt gaan maken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Was het wel goed geweest als iemand die nog speelt dit gepost had, zou ook wel commentaar op geweest zijn denk ik.
Normaal respecteer ik de post van Awsome ook wel maar de toon van deze post heeft niet met het nieuws brengen te maken maar meer met de zoveelste reden om DICE weer te bashen.
Na zijn 100ste post over hoe slecht Dice/EA wel niet zijn weet ik het zo langzamer hand wel ;)
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:19:
[...]

het kan twee kanten op, of het is compleet nutteloos, doordat het een beperkt aantal hits kan incasseren of het wordt ontiegelijk op, omdat die alles kan blocken, dus ook grenades etc. als je een beetje richt naar de explosie richting dat je daarmee dus geen schade krijgt.

Sowieso vind ik het geen plek hebben in een battlefield, meer in die politie versie die ze evt gaan maken.
Het past wel in City combat thema van Dragon's Teeth dus wie weet.
Ik vind het eigenlijk toch wel leuk dat er elke DLC wel weer nieuwe gadgets komen al vraag ik mij soms wel af of Dice de juiste keuzes maakt.
Want volgens mij heb ik nog weinig van de nieuwe gadgets ook echt gebruikt zien worden na een week of 2.

[ Voor 71% gewijzigd door beuker19 op 18-03-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
[...]

Kijk normaal respecteer ik de post van Awsome ook wel maar de toon van deze post heeft niet met het nieuws brengen te maken maar meer met de zoveelste reden om DICE weer te bashen.
Na zijn 100ste post over hoe slecht Dice/EA wel niet zijn weet ik het zo langzamer hand wel ;)
Blijkbaar mag je alleen positief zijn en BF4 ophemelen? Ik steun awesome hoor. Het is toch pijnlijk om te zien hoe de BF series compleet verneukt zijn. Keer op keer komen ze met gimmicks in plaats van het spel te verbeteren op kritieke punten. Daar kan je gewoon niet positief over zijn.

Vroeger was BF zoveel leuker. Het was volstrekt onnodig om een succesformule zo erg te verneuken. Als je al sinds 1942 speelt weet je waarschijnlijk hoe het is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Volgens mij hebben ze daar momenteel een flinke "balastic shield" voor de kop. Want je hoeft niet veel onderzoek te doen, om erachter te komen dat iedereen wel genoeg heeft van al die anti air. En wat doet dice, nog meer anti-air. Waarom ook niet he!
Ik vraag me echt af of ze een clue hebben van waar ze mee bezig zijn, volgens mij zijn ze het gewoon helemaal kwijt namelijk.

@Hierboven, inderdaad, 1942 was een van de eerste spellen die ik speelde, geweldig was dat :)

[ Voor 31% gewijzigd door wesleytjuh op 18-03-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:27:
[...]
Blijkbaar mag je alleen positief zijn en BF4 ophemelen? Ik steun awesome hoor. Het is toch pijnlijk om te zien hoe de BF series compleet verneukt zijn. Keer op keer komen ze met gimmicks in plaats van het spel te verbeteren op kritieke punten. Daar kan je gewoon niet positief over zijn.

Vroeger was BF zoveel leuker. Het was volstrekt onnodig om een succesformule zo erg te verneuken. Als je al sinds 1942 speelt weet je waarschijnlijk hoe het is.
het gaat meer om de langere termijn qua posts, veelal alleen maar dice/ea bashing en dat terwijl hij al aangegeven heeft het spel niet meer te spelen of op zijn hdd te hebben. Tja dan voegt het nogal weinig toe en ben ik het deze keer wel eens met Beuker, dit soort posts kunnen we missen als kiespijn.
Als je dan voor het nieuws deze info post laat het dan ook alleen bij de info.

De aa mines waren al eerder bekend, en zijn imho niet echt OP, heb nog geen death door die dingen gehad, ze zijn wel handig om bv, flags te verdedigen tegen laag vliegende scouts en transport heli's. Dat is ook beetje het idee. Dat ze niet echt nodig zijn, tja als ze een puur map only DLC releasen gaat iedereen janken dat ze niet genoeg content toevoegen per dlc. IE het is dus eigenlijk nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Natuurlijk baal ik ook van de staat waarin BF4 zich nu begeeft maar ik voel niet de neiging om bij elk gerucht , nieuws feitje of negatieve post maar weer te reageren met hoe slecht DICE/EA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Doet me gelijk denken aan toen de Tactical Shield in Counter Strike werd geintroduceerd. Door de shitstorm uit de community werd 'ie er al vrij snel weer uitgeknikkerd. Ben benieuwd hoe het in een game werkt waar grenades (of explosives for that matter) zo makkelijk voorhanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:08:
[...]
Blij om die frustratie zoals het nu is niet meer te hebben ja, ik ben verre van blij dat BF4 dat zo is want ik had er veel meer van gehoopt en verwacht. In dat kader, het scheppen van verwachtingen, is de publicatie op Polygon zo schadelijk (bedrijfsvoeringtechnisch) want je jaagt je huidige klanten alleen maar verder tegen je in het harnas. Je bent toch hopelijk met me eens dat een shield nou niet bepaald de eerste prioriteit kan zijn toch? Maar dat is wel het enige waar we wat over horen! Haat nee, volslagen verbazing ja!

Die 'volgens mij' is leuk, maar niemand weet nog hoe het uitgewerkt gaat worden. Jouw aanname dat het tof kan zijn is ook nergens op gebaseerd. De ervaring uit het verleden, zeg maar gerust met alle andere spellen met shield, leert ons dat het nog nooit goed uitgepakt heeft. Onder andere de airburst wapens maken elk schild overigens totaal nutteloos, ik zie niet hoe dat goed gecombineerd kan worden.
beuker19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
Het past wel in City combat thema van Dragon's Teeth dus wie weet.
Ik vind het eigenlijk toch wel leuk dat er elke DLC wel weer nieuwe gadgets komen al vraag ik mij soms wel af of Dice de juiste keuzes maakt.
Want volgens mij heb ik nog weinig van de nieuwe gadgets ook echt gebruikt zien worden na een week of 2.
We zullen zien, maar er zijn tot nu toe nog geen succesvolle gadgets bijgekomen. De UCAV heeft was gamebreaking tot het kapot generfd is, de SUAV wordt uitsluitend gebruikt om te roadkillen, de triple grenade launcher is ook een onnodige aanvulling op de al bestaande explosives, de AA mine heeft een game-breaking bug (die kan je onbeperkt blijven neerzetten maar is nog niet algemeen bekend) en het zal me sterk verbazen als die bij de release opgelost is. Bovenal is het weer een item wat het vereiste skill niveau nog verder naar beneden haalt. Met andere woorden, ik vind dat een beetje scepsis wel terecht is in het geval van nieuwe aangekondigde gadgets OVER TWEE DLC's.

Maar goed, ik laat het graag aan jou om over BF4 te oordelen, jij speelt het immers nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

NLsandman schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:11:
[...]

Ik begin ook steeds meer te geloven dat ticket rate het probleem niet is maar dat de beperkte bandbreedte in frostbite een rol speelt, iemand had ontdekt dat voor bv xbox360 een max aan bandbreedte zat wat een game mocht gebruiken.
Ook heeft stewie van i3d in a post gemeld dat online games rond de 80kbit gebruiken.
X360 en PS3 hebben beide limitaties op het gebruik van resources (bandwidth, maar ook de cpu/ram/disk) door games. Zelfs de nieuwe platforms hebben limitaties om voor iedereen een "gelijkwaardige" speelervaring te houden.
Op de PC is in het in principe anders: heb je de beste graka en de snelste internetverbinding, dan kom je al een stuk verder. Als ik BF4 speel heb ik meestal de eerste vlag al gecapped voordat mijn teamgenoten spwanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
ik haat het dat je als squad leader niet eens fatsoenlijk vijanden kan spotten, omdat je constant de attack/defend orders veranderd omdat je toevallig een beetje in de richting kijkt van een vlag |:(
Stewie! schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:02:

Op de PC is in het in principe anders: heb je de beste graka en de snelste internetverbinding, dan kom je al een stuk verder. Als ik BF4 speel heb ik meestal de eerste vlag al gecapped voordat mijn teamgenoten spwanen.
Heeft meer te maken met hoe snel je de map hebt geladen en dus wat voor ssd of harde schijf je hebt. Simpel op te lossen door het spel te laten wachten tot zeg 75 % van de spelers geladen is

[ Voor 56% gewijzigd door Skybullet op 18-03-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Skybullet schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:35:
ik haat het dat je als squad leader niet eens fatsoenlijk vijanden kan spotten, omdat je constant de attack/defend orders veranderd omdat je toevallig een beetje in de richting kijkt van een vlag |:(

[...]

Heeft meer te maken met hoe snel je de map hebt geladen en dus wat voor ssd of harde schijf je hebt. Simpel op te lossen door het spel te laten wachten tot zeg 75 % van de spelers geladen is
Gewoon aftellen en de map opnieuw beginnen, gebeurd bij veel games. Zoals het nu is werkt het ook prima, ik hoor in ieder geval weinig gamers erover klagen. Bij mappen waar de laadtime echt uitmaakt staat toch iedereen punten de verzamelen bij de eerste vlag in plaats van direct de middelste vlag proberen te cappen 8)7 Liever direct 100 punten dan de overhand op de map en de ronde winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Stewie! schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Gewoon aftellen en de map opnieuw beginnen, gebeurd bij veel games. Zoals het nu is werkt het ook prima, ik hoor in ieder geval weinig gamers erover klagen. Bij mappen waar de laadtime echt uitmaakt staat toch iedereen punten de verzamelen bij de eerste vlag in plaats van direct de middelste vlag proberen te cappen 8)7 Liever direct 100 punten dan de overhand op de map en de ronde winnen.
ik heb onlangs een nieuwe pc aangeschaft. Bij vorige pc waren letterlijk alle vlaggen al gecappt voor ik kon deployen. Nu met deze pc ben ik vaak de eerste in de map ( en ja ik race altijd naar de meest vooruit gelegen vlag en mijn team begint dus vaak met een voorsprong )

Je kunt denk als spelers van dit spel het beste zo veel mogelijk misbruik maken van de kapotte dingen, in de hoop dat het op de kaart komt en gefixt word.

[ Voor 8% gewijzigd door Skybullet op 18-03-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:02:
[...]

X360 en PS3 hebben beide limitaties op het gebruik van resources (bandwidth, maar ook de cpu/ram/disk) door games. Zelfs de nieuwe platforms hebben limitaties om voor iedereen een "gelijkwaardige" speelervaring te houden.
Op de PC is in het in principe anders: heb je de beste graka en de snelste internetverbinding, dan kom je al een stuk verder.
De klacht bij BF3 en BF4 op PC is, voor zover ik het nog volg (en daar überhaupt nog moeite voor doe) juist zo dat het óók zo is dat je op die belachelijk lage bandwidthrestrictie zit, met tot gevolg dat er zo weinig updates per seconde zijn en je lag en packetloss hebt als het druk wordt - omdat je datastream gewoon te smal is voor de hoeveelheid data die erdoor moet.

Terwijl je op de PC mákkelijk van een client kunt verlangen dat hij 256kbit uploadt en 1024 kbit downloadt en 30 of 60 updates/sec verwerkt. Dat zijn geen cijfers waar de 95% van de gamers last van heeft, en voor die 5% kun je dan "low spec" games draaien, met 30 server ticks, 10 client updates/sec, en een bandbreedte-eis die rond de 80 of 100 kbit uitkomt. Nu forceren ze dat schijnbaar bij iedereen. Daar zit je dan met je 150/5 mbit kabelaansluiting, je quad-core i7 en je retesnelle GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:35:
De round-start timer is gewoon een serversetting en die is er nog wel gewoon. Op vrijwel alle servers zie je de timer alleen als je een SSD hebt omdat die overal zo laag staat en dat is het goed recht van de admin. De ssd is wat dat betreft nu wel standaard genoeg.

Overigens weet ik niet op wat voor servers Stewie speelt, want ik heb zowel in BF3 als BF4 echt nog nooit meegemaakt dat er maar 1 of 2 een SSD hadden en dat de overige 30/62 man een minuut later op de server kwam.

Overigens vind ik gewoon dat het veel slimmer geprogrammeerd kan worden. Je zit een half uur te kijken naar alle unlocks en (incomplete) round stats, in die tussentijd kan het spel op de achtergrond makkelijk beginnen met het laden van de volgende map, dat scheelt al in elk geval 30 seconden voor iedereen....

[ Voor 16% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 18-03-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

een minuut is nogal veel ja. ik merk wel dat als we samenspelen wij (als op SSDschijf-spelend tuig) vaak halverwege de cap op punt 1 zijn in locker voor de rest van het team inspawnt. maar dat is max20 seconden verschil bovendien is de mapreset ook vaak voot teamleden een moment om ff het glas cola bij te vullen, of het toilet te bezoeken dus echt vergelijkingmateriaal is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoSchaap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:37:
een minuut is nogal veel ja. ik merk wel dat als we samenspelen wij (als op SSDschijf-spelend tuig) vaak halverwege de cap op punt 1 zijn in locker voor de rest van het team inspawnt. maar dat is max20 seconden verschil bovendien is de mapreset ook vaak voot teamleden een moment om ff het glas cola bij te vullen, of het toilet te bezoeken dus echt vergelijkingmateriaal is het niet :)
Maar is dan het probleem dat ze niet in de server zitten door de laadtijd of gewoon niet spawnen?

Volgens mij zit hem meer dat mensen nog even rustig de passende camouflage bij de sokken proberen te zoeken, even een andere attachment selecteren, wapen nog drie keer ronddraaien, even de haartjes goed en spawnen maar!

Het besef dat het in menig map (vooral in rush) veel belangrijker is om zo snel mogelijk te spawnen en de linie zo ver mogelijk naar voren te leggen dan wat voor wapen je hebt, dat is nog niet zo wijdverspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:50:
[...]

De klacht bij BF3 en BF4 op PC is, voor zover ik het nog volg (en daar überhaupt nog moeite voor doe) juist zo dat het óók zo is dat je op die belachelijk lage bandwidthrestrictie zit, met tot gevolg dat er zo weinig updates per seconde zijn en je lag en packetloss hebt als het druk wordt - omdat je datastream gewoon te smal is voor de hoeveelheid data die erdoor moet.

Terwijl je op de PC mákkelijk van een client kunt verlangen dat hij 256kbit uploadt en 1024 kbit downloadt en 30 of 60 updates/sec verwerkt. Dat zijn geen cijfers waar de 95% van de gamers last van heeft, en voor die 5% kun je dan "low spec" games draaien, met 30 server ticks, 10 client updates/sec, en een bandbreedte-eis die rond de 80 of 100 kbit uitkomt. Nu forceren ze dat schijnbaar bij iedereen. Daar zit je dan met je 150/5 mbit kabelaansluiting, je quad-core i7 en je retesnelle GPU.
Wat is de restrictie dan ? Lijkt me toch wel dat er per user wel een mbit over de lijn gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Wat is de restrictie dan ? Lijkt me toch wel dat er per user wel een mbit over de lijn gaat.
Welnee, nog geen 15 kb/s voor een 64 man server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehh, wát ? Zelfs old-skool games van 10 jaar geleden gebruikten al meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Speciaal voor iedereen die zo'n last heeft van de 'Gamebreaking' AA mine bug:

2014-03-18 13:25
R30 Server Update
-Players will no longer be able to pick up deployed AA mines
-Players will no longer be able to equip an AA mine together with rocket launchers
-Fix for an issue where players could have two Javelin projectiles in the air at the same time

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:01:
Ehh, wát ? Zelfs old-skool games van 10 jaar geleden gebruikten al meer.
Het is erg maar waar helaas, zet je packetsniffer maar aan, er zijn meerdere youtube filmpjes waar ze de gebruikte bandbreedte en verzonden/ontvangen pakketjes testen. Dat is ook de restrictie waar Knetter op doelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Thr!lls schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:04:
Speciaal voor iedereen die zo'n last heeft van de 'Gamebreaking' AA mine bug:

2014-03-18 13:25
R30 Server Update
-Players will no longer be able to pick up deployed AA mines
-Players will no longer be able to equip an AA mine together with rocket launchers
-Fix for an issue where players could have two Javelin projectiles in the air at the same time
Verklaart misschien net de server crash, kwam net op dreef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
S.J_84 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Verklaart misschien net de server crash, kwam net op dreef :)
Haha same here, vandaar dat ik meteen even op zoek ging :P Dinsdag is meestal update day dus dan valt het meestal te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Het is erg maar waar helaas, zet je packetsniffer maar aan, er zijn meerdere youtube filmpjes waar ze de gebruikte bandbreedte en verzonden/ontvangen pakketjes testen. Dat is ook de restrictie waar Knetter op doelde.
Kun je nagaan dat de game qua networking nogal wat mist dan. Als er maar zo weinig over lijn gaat, dan hadden ze ook makkelijk custom maps in kunnen bouwen.

ik weet niet of iemand van jullie wel eens Delta-Force heeft gespeeld, maar dat werkte met standard terrains en de server pompte de plaats van objecten op de map over naar de clients. Zo kon je heel makkelijk eigen mappen op de server zetten en iedereen kon heel snel joinen en spelen zonder download venster alá COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:14:
[...]

Kun je nagaan dat de game qua networking nogal wat mist dan. Als er maar zo weinig over lijn gaat, dan hadden ze ook makkelijk custom maps in kunnen bouwen.

ik weet niet of iemand van jullie wel eens Delta-Force heeft gespeeld, maar dat werkte met standard terrains en de server pompte de plaats van objecten op de map over naar de clients. Zo kon je heel makkelijk eigen mappen op de server zetten en iedereen kon heel snel joinen en spelen zonder download venster alá COD.
Het is speculeren wat de echte oorzaak er achter is dat ze dezelfde limieten hanteren voor de orignele frostbite game BC1 voor console als met BF4 op de pc. Een optie zou kunnen zijn dat het hard ingebakken zit in de code en dat de engine simpelweg daaromheen is opgebouwd zodat ze eigenlijk niet anders kunnen. Maar niemand weet het.

OT: Owja, de eerste Delta-Force! Lekker zwarte pixels hunten op zolder in software modus omdat de Voodoo II niet werd ondersteund. Vet spel was dat wanneer we met Quake2 moesten stoppen omdat we de telefoonlijn te lang bezet hielden, al heb ik het geen seconde meer aangeraakt nadat Half-Life uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch gewoon puur geld besparen? De gameservers zijn al redelijk crappy met lag en packetloss, ik denk dat serverproviders zoals i3D over hun nek gaan als er even wat meer data heen en weer gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
Nou een primeur hoor, voor het eerst sinds BF3 weer van een server gebanned :) Link naar het report. Eigenlijk niks bijzonders aangezien ik gewoonweg prone ben gegaan met de AWS (niet eens met bipod overigens :')) en heb meermaals het stuk voor de elevators vrij gemaakt van vijandelijke vriendjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thr!lls schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:01:
Nou een primeur hoor, voor het eerst sinds BF3 weer van een server gebanned :) Link naar het report. Eigenlijk niks bijzonders aangezien ik gewoonweg prone ben gegaan met de AWS (niet eens met bipod overigens :')) en heb meermaals het stuk voor de elevators vrij gemaakt van vijandelijke vriendjes.
Mooie score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:32:
[...]

Het is speculeren wat de echte oorzaak er achter is dat ze dezelfde limieten hanteren voor de orignele frostbite game BC1 voor console als met BF4 op de pc. Een optie zou kunnen zijn dat het hard ingebakken zit in de code en dat de engine simpelweg daaromheen is opgebouwd zodat ze eigenlijk niet anders kunnen. Maar niemand weet het.

OT: Owja, de eerste Delta-Force! Lekker zwarte pixels hunten op zolder in software modus omdat de Voodoo II niet werd ondersteund. Vet spel was dat wanneer we met Quake2 moesten stoppen omdat we de telefoonlijn te lang bezet hielden, al heb ik het geen seconde meer aangeraakt nadat Half-Life uit kwam.
offtopic:
Voxels ftw! Mooie LAN games waren de eerste drie Delta Force games om met de mindere FPS goden te spelen. Die konden lekker op een heuveltje liggen snipen terwijl de anderen in duikpakken met onzin wapens rond renden. :)

Maar ik denk dat een engine met destructie en veel projectielen + veel spelers een behoorlijke aanslag kan zijn op de servers. Bij een infanterie only shooter met hitscan wapens en geen destructie kan ik een hoge tickrate wel verwachten, maar bij BF4 is een lage tickrate wel begrijpelijk. Maar zelfs met een lage tickrate zou toch een betere netcode dan nu mogelijk moeten zijn.

En verder vind ik een SSD alleen handig bij de allereerste load van een level bij een speelsessie. Daarna moet je met een HDD wel ongeveer wel even snel zijn met laden als een SSD. In ieder geval, zo is het bij mij. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tsurany schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:59:
Het is toch gewoon puur geld besparen? De gameservers zijn al redelijk crappy met lag en packetloss, ik denk dat serverproviders zoals i3D over hun nek gaan als er even wat meer data heen en weer gaat.
Klopt, het is toch alleen al van de zotte dat er server partners zijn en je als consument verplicht bent bij i3D te huren? Dat hele server gebeuren verdienen ze gewoon ook goed aan...en een belangrijke reden waarom ze goed aan verdienen is dat i3d tig bf4 servers kan draaien met maar een klein aantal cpu en bandbreedte benodigt. Daarom wordt het ook nooit gefixed, kan Stewie 1x per jaar minder op vakantie :)

Nu ik titanfall speel weet ik weer hoe een online shooter hoort te spelen, het is omdat de graphics veel goed maken anders had ik nu ook weer een zee van ruimte op me SSD.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Gundogan schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:15:
[...]

offtopic:
Voxels ftw! Mooie LAN games waren de eerste drie Delta Force games om met de mindere FPS goden te spelen. Die konden lekker op een heuveltje liggen snipen terwijl de anderen in duikpakken met onzin wapens rond renden. :)

Hear, hear!
Maar ik denk dat een engine met destructie en veel projectielen + veel spelers een behoorlijke aanslag kan zijn op de servers. Bij een infanterie only shooter met hitscan wapens en geen destructie kan ik een hoge tickrate wel verwachten, maar bij BF4 is een lage tickrate wel begrijpelijk. Maar zelfs met een lage tickrate zou toch een betere netcode dan nu mogelijk moeten zijn.
Nou, de tickrate is nog 1 ding, maar mijn post ging om het feit dat iedereen maar aannam dat er bij BF4 specifiek (vanwege alle features) heel veel data heen en weer gestuurd zou worden, maar de absolute hoeveelheid verzonden data is dus vrijwel gelijk (gebleven) aan alle frostbite games. Koppel de steeds grotere beschikbaarheid van breedband internet aan steeds efficiëntere algoritmes en je zou zeggen dat er aardig wat ruimte is voor verbetering op alle fronten. Ook met projectielen en destructie.
En verder vind ik een SSD alleen handig bij de allereerste load van een level bij een speelsessie. Daarna moet je met een HDD wel ongeveer wel even snel zijn met laden als een SSD. In ieder geval, zo is het bij mij. :p
*kuch* en de disconnected to EA online's of CTD's bij de launch *kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Thr!lls schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:01:
Nou een primeur hoor, voor het eerst sinds BF3 weer van een server gebanned
Nu pas? Volgens mij was ik de eerste week al aan de beurt bij een niet nader te noemen Nederlandse multigamingclanserver |:(
Ik heb nooit zoveel met admins die vinden dat ze de langste hebben. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Bf4 even niet meer spelen want kom niet meer in mij origin account, heb via de help Origin-foutrapportage al 2 maal een vraag ingediend en dat was gisteren en vanochtend maar krijg geen antwoord, ook geen melding dat ik iets ingediend heb. Hebben jullie ervaringen met zoiets indienen en hoelang duurt het dat je vraag beantwoord is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Tsurany schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:59:
Zo moet je dat niet zien, voor pc maakt het namelijk niet uit want de rekening hiervoor komt
toch terecht bij diegene die het huurt.
Er spelen meer dingen, microsoft heeft een max aan bandbreedte die een game op hun console mag
gebruiken, van sony is dit niet bekent en wat about EA, misschien eist die ook wel dat iedereen met langzaam internet dit spel ook moeten kunnen spelen dus zoveel mogelijk kopieen verkopen.
Ik weet ook niet wie de servers voor console betaalt, in bf3 hebben ze later huur servers mogelijk gemaakt op console maar in bf4 weet ik dat zo niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:47:
Kan Bf4 even niet meer spelen want kom niet meer in mij origin account, heb via de help Origin-foutrapportage al 2 maal een vraag ingediend en dat was gisteren en vanochtend maar krijg geen antwoord, ook geen melding dat ik iets ingediend heb. Hebben jullie ervaringen met zoiets indienen en hoelang duurt het dat je vraag beantwoord is?
Probeer het via live support van EA, dat gaat veel sneller.

[ Voor 22% gewijzigd door NLsandman op 18-03-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:15:
[...]

offtopic:

als je vaker dan 1 x dezelfde map speelt, ja dan is het verschil niet zo groot meer, echter bij elke nieuwe map, zal de ssd stukken sneller zijn dan de hdd. Ik zit altijd 20-30 sec eerder in de map vs de friends die gewone hdd hebben maar wel de rest van de hardware gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:58:
[...]

als je vaker dan 1 x dezelfde map speelt, ja dan is het verschil niet zo groot meer, echter bij elke nieuwe map, zal de ssd stukken sneller zijn dan de hdd. Ik zit altijd 20-30 sec eerder in de map vs de friends die gewone hdd hebben maar wel de rest van de hardware gelijk is.
Meeste games houden hier rekening mee en hebben een timer voordat de ronde begint, bf4 heeft dit ook
alleen vond dice het nodig om dit aanpasbaar te maken, nu ben je dus in het nadeel zonder ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hapkoek schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 01:10:
Die sloopt inderdaad alles, vind het altijd leuk om op Lancam Dam met de jet te spelen, als je je strafes strategisch plaatst dan kun je vaak wel achter de bergen schuilen voor AA of natuurlijk het beste, achter de dam. :+

Gauw een tank pakken en weer terug schuilen achter de dam mits het nodig is. ;)

Wat gebruiken jullie bij de Attack Jet als secundair wapen? Zit een beetje te spelen met de TV-missile, alleen is alles inverted tegenover die van de boot... Valt dat in te stellen zodat het hetzelfde is als in de boot??
Hydra's neem ik gewoon ;)
Bij TV's verlies je alle controle over je jet, niet zo handig dus als je wat langer wilt overleven (en ze doen ook niet genoeg damage imho). JDAM lijkt me ook wel erg krachtig al weet ik niet echt hoe ermee om te gaan...

Persoonlijk heb ik liever de A10 Thunderbolt (alhoewel m'n 3 beste potjes met de Fantan zijn) gewoon omdat die meer badass is :D Die "PRRRRRRRRT" van de GAU-8 is heerlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:58:
[...]

Dat dacht ik ook, maar in praktijk valt het best mee eigenlijk. Was ook zo met BF3. Maar de de ready up timer is zoals hierboven gezegd erg kort, dus met echt mindere hardware kan je wel vaak in het nadeel zijn of heb je in ieder geval helemaal geen tijd meer om even in het menu te duiken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:19:
[...]

Hydra's neem ik gewoon ;)
Bij TV's verlies je alle controle over je jet, niet zo handig dus als je wat langer wilt overleven (en ze doen ook niet genoeg damage imho). JDAM lijkt me ook wel erg krachtig al weet ik niet echt hoe ermee om te gaan...

Persoonlijk heb ik liever de A10 Thunderbolt (alhoewel m'n 3 beste potjes met de Fantan zijn) gewoon omdat die meer badass is :D Die "PRRRRRRRRT" van de GAU-8 is heerlijk :9~
laser guided all day every day. De jdams zijn alleen goed als je er heel goed mee bent, dat is echter erg lastig met dat kleine klote schermpje in je jet. Laser guided heeft ook nog eens als voordeel dat je naast veel betere hit kans, ook met een laser designated target veel meer damage doet en zelfs als je de lock verbreken moet nadat je gevuurd hebt, ook nog een hit krijgt. 60 dmg zonder laser guided, voor zover ik weet instant kill voor tank met laser designation. Mocht de tank dan nog heel zijn, even een strafe met de gau gun zorgt voor het afmaken van je target.

Nadeel is dat je wel moet rekening houden met AP of ir smoke, dan verlies je je lockon of doet de boel geen damage. Als je echter een beetje oplet zie je vaak de tank smoke gebruiken of de ap werken, even rondje vliegen, en je run doen.
Bij evt veel weerstand uit de lucht kan je de aa raketten nemen maar meestal is de gau gun genoeg voor de enemy jets.

jammer genoeg moet je vaak genoegen nemen met alleen damage doen, aangezien onze hilltopwarriors niet of nauwelijks laserpainten -O-

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-03-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:41:
[...]

laser guided all day every day. De jdams zijn alleen goed als je er heel goed mee bent, dat is echter erg lastig met dat kleine klote schermpje in je jet. Laser guided heeft ook nog eens als voordeel dat je naast veel betere hit kans, ook met een laser designated target veel meer damage doet en zelfs als je de lock verbreken moet nadat je gevuurd hebt, ook nog een hit krijgt. 60 dmg zonder laser guided, voor zover ik weet instant kill voor tank met laser designation. Mocht de tank dan nog heel zijn, even een strafe met de gau gun zorgt voor het afmaken van je target.

Nadeel is dat je wel moet rekening houden met AP of ir smoke, dan verlies je je lockon of doet de boel geen damage. Als je echter een beetje oplet zie je vaak de tank smoke gebruiken of de ap werken, even rondje vliegen, en je run doen.
Bij evt veel weerstand uit de lucht kan je de aa raketten nemen maar meestal is de gau gun genoeg voor de enemy jets.
Ik had het over attack jets hé ;) Die hebben geen laser guided. Persoonlijk zou ik ook nooit heatseakers op een attack jet zetten, met die bazengun haal je andere jets veel sneller uit de lucht.

Voor stealth jets heb ik de 30mm cannon, active radar en ECM. Ik zou inderdaad moeten de active radar er uit halen, die rockets zijn noob as fuck (voor de AA zijn ze nóg erger, ookal heb ik ze er zelf ook op zitten).

Wat DICE bezielde bij het implementeren van de active radar weet ik ook niet. Ze wilden zogezegd de "huidige technologie" in de game brengen, maar dat is toch echt belachelijk? Die rockets zijn praktisch niet te counteren, al ben je snel genoeg om vlug 'n ECM af te steken of flares te poppen. Weg skill.
Als ze de huidige technologie in een game willen stoppen kunnen waarom laten ze dan niet gewoon mech warriors uit de lucht vallen? Oh juist...
jammer genoeg moet je vaak genoegen nemen met alleen damage doen, aangezien onze hilltopwarriors niet of nauwelijks laserpainten
True, het zou zoveel leuker zijn moesten recons hun verrekijkertje wat meer gebruiken, maar jammergenoeg zijn de andere gadgets véél praktischer. Als we dan toch bezig zijn over "slimme wapens", waarom implementeren ze dan geen active soflam die zelf op zoek gaat naar lockable targets en iedereen in de buurt gaat spotten?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:33
Wat DICE bezielde bij het implementeren van de active radar weet ik ook niet. Ze wilden zogezegd de "huidige technologie" in de game brengen, maar dat is toch echt belachelijk? Die rockets zijn praktisch niet te counteren, al ben je snel genoeg om vlug 'n ECM af te steken of flares te poppen. Weg skill.
Als ze de huidige technologie in een game willen stoppen kunnen waarom laten ze dan niet gewoon mech warriors uit de lucht vallen? Oh juist...
Die zijn inderdaad belachelijk, laat staan de delay die er is als je flares gebruikt ofzo bij een attack chopper.. Soms dan duurt dat letterlijk een paar tellen..

Als ze technologie van de huidige tijd hadden willen implementeren hadden ze alle air vehicles wel kunnen vervangen door drones, zou het alleen niet zo spannend zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Laatst online: 31-07 10:56
Wat een beest is die AWS toch!!

Kom ik een potje locker binnen met nog zo'n 3 tot 4 minuten te gaan...ga ik 3 keer achter elkaar dood maar weet met mijn 4de leven, en nog zo'n ander halve minuut te gaan de lvg's en de xm25 shells te ontwijken 8) Ik loop het trapje op tussen C en B en het was werkelijk waar prijs schieten lol 12kpm haha they where dropping like flies >:)

http://battlelog.battlefi...94674039556032/782772958/

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:00:
[...]
Ik had het over attack jets hé ;) Die hebben geen laser guided.
Eh, jawel hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:00:
[...]
Ik had het over attack jets hé ;) Die hebben geen laser guided. Persoonlijk zou ik ook nooit heatseakers op een attack jet zetten, met die bazengun haal je andere jets veel sneller uit de lucht.

Voor stealth jets heb ik de 30mm cannon, active radar en ECM. Ik zou inderdaad moeten de active radar er uit halen, die rockets zijn noob as fuck (voor de AA zijn ze nóg erger, ookal heb ik ze er zelf ook op zitten).

[...]

True, het zou zoveel leuker zijn moesten recons hun verrekijkertje wat meer gebruiken, maar jammergenoeg zijn de andere gadgets véél praktischer. Als we dan toch bezig zijn over "slimme wapens", waarom implementeren ze dan geen active soflam die zelf op zoek gaat naar lockable targets en iedereen in de buurt gaat spotten?
gezien hoe je gister vloog vraag ik me toch af of je dan eventueel een bril nodig hebt? 8) Ik weet 1000% zeker dat beide jets laser guided kunnen gebruiken, of ze moeten dit gisteren met een patch eruit gesloopt hebben :)
jdams zijn alleen voor attack jet, evenals tv. de Fighter jet (betere naam dan de stealth jets imho) heeft voornamelijk AA opties en dus de laserguided.

probleem met een aantal gadgets is dat je te weinig score ermee krijgt, je kan geen kills krijgen met een pld of soflam, de score hangt af van anderen of ze het gepaintte doel ook raken. Dan is een spawn beacon voor je eigen heuveltje veel handiger + de tugs om evt vijanden die je aanvallen te spotten. :+
Ik doe het zelf ook vaak niet omdat er zo weinig mensen ermee werken of uberhaupt lockon rockets gebruiken
TOP TIP: de Javelin is nu een 3 hit kill, 30 damage zonder lock 50dmg met laserlockon EN: splashdamage is niet vs infantry maar vs vehicles die dichtbij staan.
Daarbij kan je de sraw ook op laserpaint locken. Op maps met attack jets, zoals paracel en golmud, roque transmission, helpen laser paints ook erg goed vs attack boats, rhibs en jeeps etc.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-03-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nog wel... Straks komt Naval Strike(?) en omdat ze die willen verkopen krijgt de AWS weer een downgrade en worden de nieuwe wapens weer lekker OP, zoooooo voorspelbaar dat EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
3 servers gejoined.

Elke keer deploy ik op een vlag of op een squadmate. Ik begin te lopen en overal hoor je dat verschrikkelijke geluid van snipers en dmr schoten om me heen, en voor ik ook maar dekking heb gevonden ben ik weer dood.

3 servers, 3 deploys, 3 keer dood in 5 meter

Weer 3 quits erbij dus, quitpercentage staat momenteel op 51.75 % and rising

Echt waarr ben zo klaar met snipers en dmrs, ze voegen helemaal niks toe aan het spel behalve een emmer vol irriatatie.

Best lastig om no sniper of sniper limit servers te vinden op " echte " batllefield maps aangezien tegenwoordig 60 % van de serverlijst locker en metro is. En die vertik ik te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat mij opvalt is dat sommige spelers op de ene server een goede verbinding heeft en op de andere weer niet. Dit kun je niet zien als je een server kiest (en nee ik bedoel niet ping).
Gisteravond ook, ik kies een server en doe die ingame 'test' en krijg 3 groene streepjes en alles is ok, 2 van de 5 krijgen 1 rood streepje, packet loss... met hun computers is niets mis.

Het gekke is dat het afwisselt bij de 3 spelers uit de UK, meestal hebben 2 van de 3 packet loss. Ik en een gast uit Zweden hebben daar minder last van maar het komt voor.

En dit gebeurt op servers in:
- UK
- DE
- SE

Later gaan we naar een andere server en krijg ik het ineens, rubberbanding, kogels die je om een hoek volgen, geen hit indicatie terwijl je een volledige clip in iemand rug leegt. Gelukkig was die ronde bijna over.
Volgende ronde heb ik 'nergens' last van maar 2 andere weer wel (siege of shanghai).

Toen zijn we maar BF3 gaan spelen en ging alles goed, buiten dat de server 'infantry only' zou moeten zijn...

Ik kan trouwens niet wachten op nog meer AA jammer dat je niet AAmine+Igla oid kan gebruiken, voor mij zijn helikopters/jets echt een drama, ik speel veel liever infantry en gebruik eigenlijk alleen voertuigen om sneller van a naar b te komen. maar ja ieder zijn voorkeur.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:53:
3 servers gejoined.

Elke keer deploy ik op een vlag of op een squadmate. Ik begin te lopen en overal hoor je dat verschrikkelijke geluid van snipers en dmr schoten om me heen, en voor ik ook maar dekking heb gevonden ben ik weer dood.

3 servers, 3 deploys, 3 keer dood in 5 meter

Weer 3 quits erbij dus, quitpercentage staat momenteel op 51.75 % and rising

Echt waarr ben zo klaar met snipers en dmrs, ze voegen helemaal niks toe aan het spel behalve een emmer vol irriatatie.

Best lastig om no sniper of sniper limit servers te vinden op " echte " batllefield maps aangezien tegenwoordig 60 % van de serverlijst locker en metro is. En die vertik ik te spelen
Je kunt piepen en je kunt piepen, man man, een paar kogeltjes en je bent gelijk weer weg? beetje onzinnig zo snel te denken dat die server niks is. Snipers en dmr horen gewoon in het spel, de keren dat ik me er echt aan stoor is de keren dat ik verlies door van die hilltopwarriors die niets toevoegen. servers met limit op Sniper zijn best te vinden en voor de rest, tja of je nu dood gaat door een dmr of een AR dood is dood. En quit perc. van 51% wtf. ragequit much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
prutser001 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:58:
Wat mij opvalt is dat sommige spelers op de ene server een goede verbinding heeft en op de andere weer niet. Dit kun je niet zien als je een server kiest (en nee ik bedoel niet ping).
Gisteravond ook, ik kies een server en doe die ingame 'test' en krijg 3 groene streepjes en alles is ok, 2 van de 5 krijgen 1 rood streepje, packet loss... met hun computers is niets mis.

Het gekke is dat het afwisselt bij de 3 spelers uit de UK, meestal hebben 2 van de 3 packet loss. Ik en een gast uit Zweden hebben daar minder last van maar het komt voor.

En dit gebeurt op servers in:
- UK
- DE
- SE

Later gaan we naar een andere server en krijg ik het ineens, rubberbanding, kogels die je om een hoek volgen, geen hit indicatie terwijl je een volledige clip in iemand rug leegt. Gelukkig was die ronde bijna over.
Volgende ronde heb ik 'nergens' last van maar 2 andere weer wel (siege of shanghai).

Toen zijn we maar BF3 gaan spelen en ging alles goed, buiten dat de server 'infantry only' zou moeten zijn...

Ik kan trouwens niet wachten op nog meer AA jammer dat je niet AAmine+Igla oid kan gebruiken, voor mij zijn helikopters/jets echt een drama, ik speel veel liever infantry en gebruik eigenlijk alleen voertuigen om sneller van a naar b te komen. maar ja ieder zijn voorkeur.
Dat klopt, ik heb helaas op de BuG server waar ik vaker speel ook problemen qua netcode of hoe je het wil noemen.

Vond dit filmpje ook wel grappig, komt er op neer om gewoon te wisselen van server totdat het speelbaar is voor je.

Nou is dit niet ideaal maar kan wel helpen tegen frustratie als je weer voor de zoveelste keer door onzin dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb het vermoeden dat i3d (draait bug ook op) gewoon zn gameservers weer aan het oversellen is en dus teveel bf4 servers op 1 machine probeert te draaien.

Allicht goed voor de winst. wat minder voor ons als spelers.. het is de laatste tijd nl steeds erger aan het worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
JoSchaap schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:23:
ik heb het vermoeden dat i3d (draait bug ook op) gewoon zn gameservers weer aan het oversellen is en dus teveel bf4 servers op 1 machine probeert te draaien.

Allicht goed voor de winst. wat minder voor ons als spelers.. het is de laatste tijd nl steeds erger aan het worden :)
Wat ook beter zou zijn is als iedereen van hetzelfde last had, dan kwamen ze er gauw achter dat het behoorlijk klote werkt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:17:
[...]

Je kunt piepen en je kunt piepen, man man, een paar kogeltjes en je bent gelijk weer weg? beetje onzinnig zo snel te denken dat die server niks is. Snipers en dmr horen gewoon in het spel, de keren dat ik me er echt aan stoor is de keren dat ik verlies door van die hilltopwarriors die niets toevoegen. servers met limit op Sniper zijn best te vinden en voor de rest, tja of je nu dood gaat door een dmr of een AR dood is dood. En quit perc. van 51% wtf. ragequit much?
Wat ik vooral vreemd vind is dat hij ragequit omdat hij door bolt-action/DMR beschoten wordt. Dat zijn toch wel dermate zwakke wapens dat je daar met een ander potent wapen niet bang voor hoeft te zijn. Het is niet alsof een bolt-action sniper echt zo sterk is dat je bang weg moet vluchten. DMR's zijn enkel handig in de handen van goede spelers en zelfs dan zijn ze niet heel krachtig.

Die quits zijn dan wel echt pusillanimous/pursy quits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Wat ik vooral vreemd vind is dat hij ragequit omdat hij door bolt-action/DMR beschoten wordt. Dat zijn toch wel dermate zwakke wapens dat je daar met een ander potent wapen niet bang voor hoeft te zijn. Het is niet alsof een bolt-action sniper echt zo sterk is dat je bang weg moet vluchten. DMR's zijn enkel handig in de handen van goede spelers en zelfs dan zijn ze niet heel krachtig.

Die quits zijn dan wel echt pusillanimous/pursy quits.
naja das ook niet helemaal zo, beetje sniper one shots zijn targets met headshot, helemaal als je net spawned :) dus op zich is het niet dat het wapen niet sterk is, het is alleen lastig om die kills te maken als je niet zo goed bent in snipen.
Dmr is gewoon spammage wapen en hopen dat er een hs tussen zit, of je moet idd goed zijn en goed mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar het gros van de spelers is verre van "een beetje sniper" en kan dus die headshots niet maken. Er zijn maar weinig spelers die dat wel consequent kunnen en waar je dus wat van te vrezen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik heb feiten dat dat niet zo is. Maar goed, feiten veranderen die emoties niet ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.net/api/gameservers-usage-day-resources.php?server=268422&hash=fe38b82dd3f3c95f9c3239f45686f0805ac6e753

(Bron: Game server - BuG Official #1 - Conquest Large)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

S.J_84 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Dat klopt, ik heb helaas op de BuG server waar ik vaker speel ook problemen qua netcode of hoe je het wil noemen.

Vond dit filmpje ook wel grappig, komt er op neer om gewoon te wisselen van server totdat het speelbaar is voor je.

[video]

Nou is dit niet ideaal maar kan wel helpen tegen frustratie als je weer voor de zoveelste keer door onzin dood gaat.
Ik snap wel wat je bedoelt maar we willen gewoon als een team spelen, dus met z'n 5en lekker knallen en af en toe een beetje trollen (c4 bike/quad/etc) Het is jammer dat we dus niet met z'n 5en dezelfde spel ervaring krijgen. Waar het voor 3 van de 2 lekker draait kan het b.v. in de volgende ronde al weer anders zijn. Ik heb vaak genoeg gehad dat de ene map voor mij super was, leuke k/d geen rare dingen of vage kills en de volgende ronde is het om te janken.

Ik wil gewoon mijn eigen BF3-4 server kunnen draaien, al die bullshit van de laatste jaren dat dat niet kan begint me echt de strot uit te hangen. En ik ga echt niet XX euro betalen per maand voor iets dat ik ook zelf zou kunnen en misschien wel beter als ik kijk naar de huidige gang van zaken. Ik heb in het verleden genoeg servers gehost zowel thuis als op 100mbit uni lijntjes/in Zweden bij maten thuis, ging allemaal goed later voor 5 euro p/maand een een colo servertje gehad voor een iets zwaarder project dit heb ik overgedragen en draait mogelijk nu nog.

Andere spellen die dus wel 'host' functie hebben geven voor diegene waar ik mee speel gewoon een goede ervaring, 15-30 ping, geen latency gezeik, BF2 draaide toendertijd ook gewoon goed en wat is de achterliggende gedachte dat betalende spelers die het product aangeschaft hebben niet gewoon de hosting software er bij krijgen. Waar zijn die tijden gebleven? Freelancer is wel het mooiste voorbeeld, server progje van 10mb waar standaard al 100spelers zonder problemen op konden spelen met een beetje 'tweaken' kon dit zelfs naar 175 gebracht worden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Stewie! schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Ik heb feiten dat dat niet zo is. Maar goed, feiten veranderen die emoties niet ;)

[afbeelding]

(Bron: Game server - BuG Official #1 - Conquest Large)
Geinig :)

Welke map is MPABANDONED?

edit: ik gok Zavod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

prutser001 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:01:
[...]

Ik snap wel wat je bedoelt maar we willen gewoon als een team spelen, dus met z'n 5en lekker knallen en af en toe een beetje trollen (c4 bike/quad/etc) Het is jammer dat we dus niet met z'n 5en dezelfde spel ervaring krijgen. Waar het voor 3 van de 2 lekker draait kan het b.v. in de volgende ronde al weer anders zijn. Ik heb vaak genoeg gehad dat de ene map voor mij super was, leuke k/d geen rare dingen of vage kills en de volgende ronde is het om te janken.

Ik wil gewoon mijn eigen BF3-4 server kunnen draaien, al die bullshit van de laatste jaren dat dat niet kan begint me echt de strot uit te hangen. En ik ga echt niet XX euro betalen per maand voor iets dat ik ook zelf zou kunnen en misschien wel beter als ik kijk naar de huidige gang van zaken. Ik heb in het verleden genoeg servers gehost zowel thuis als op 100mbit uni lijntjes/in Zweden bij maten thuis, ging allemaal goed later voor 5 euro p/maand een een colo servertje gehad voor een iets zwaarder project dit heb ik overgedragen en draait mogelijk nu nog.

Andere spellen die dus wel 'host' functie hebben geven voor diegene waar ik mee speel gewoon een goede ervaring, 15-30 ping, geen latency gezeik, BF2 draaide toendertijd ook gewoon goed en wat is de achterliggende gedachte dat betalende spelers die het product aangeschaft hebben niet gewoon de hosting software er bij krijgen. Waar zijn die tijden gebleven? Freelancer is wel het mooiste voorbeeld, server progje van 10mb waar standaard al 100spelers zonder problemen op konden spelen met een beetje 'tweaken' kon dit zelfs naar 175 gebracht worden.
Een van de problemen is piracy. Dat is het eerste dat de community aanpast in de game servers: "cracked" servers. Zo is heel Call of Duty gesloopt.

Het tweede probleem is de kwaliteitsgarantie. Op DSL/Cable. Colo van 5 euro/maand is natuurlijk raar als een server met 1 ampere stroomgebruik al 3 tot 5 maal zoveel aan stroomkosten per maand is.

[ Voor 71% gewijzigd door Stewie! op 19-03-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
[...]

Dat zelfde ervaring punt is iets wat ik al aangaf, de mensen die blijkbaar nergens last van hebben zouden het eigenlijk ook zo moeten ervaren om echt een indruk te krijgen.

Ik vind het gewoon vervelend dat BF4 simpelweg niet consistent speelt.

Weet dat het ver gezocht is, maar doe dan of allemaal een k*t ervaring of gewoon zo als het hoort.
Niet dat de een wel normaal kan spelen maar de ander niet.

Als je er wat van zegt ligt het notabene weer aan je setup of je speelstijl etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Yep, is allemaal money business. Waarom players zelf laten hosten als ze geld kunnen verdienen aan serverhosters ;)

offtopic:
Delta Force 2 op mijn 128kbit up lijntje met 12 man, heerlijk was dat. Geen lag geen shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:51:
[...]

waar staat die verticale as voor qua cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:25:
[...]

waar staat die verticale as voor qua cijfers?
Memory (RAM) te vermenigvuldigen met 10, speler aantal en CPU in procenten.
Pagina: 1 ... 133 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.