Dat is al de helft van de stats.
Vervolgens heb je verder ook niet duidelijk gemaakt wat jij dan ziet als stats. Maakt het er niet bepaald duidelijker van.
Hoe moeten wij nu beuker argumenten volgen als je niet eens je eigen punten waar je die argumenten op baseert kenbaar maakt.
Weapon stats?? Alsof die zo veel zeggend zijn, je ziet niet wanneer het wapen voor het laatst is gebruikt en in welke setup. Valt helemaal niets uit afteleiden.
Die stats zijn pas bruikbaar, wanneer er overduidelijk maar 1 specifiek wapen word gebruikt.
2000 kills in de MBT en max 100 met een carbine of een vergelijk bare overduidelijke situatie, maar dat zie je zelden. Verder geen of amper kills met andere wapen of voertuigen, (10 ofzo).
Iemand die nooit BF heeft gedaan heeft dan sowieso tijd nodig om aantepassen, zeker als diegene al 4 jaar geen shooter heeft gespeeld en alleen maar RTS games.
Dan zul je sneller wapens in de top 10 vinden met hele slechte stats, maar de verbeteringen zullen niet zo snel zichtbaar zijn.
Ik heb bijvoorbeeld de CS-LR4 nog op plaats 6 staan met 0.34 K/MIN en een accuracy van 23.27%. Heb dat ding al geen maanden meer gebruikt maar hij staat er nog steeds. Lekkere stats hoor.
Vervolgens is amper zichtbaar dat ik nu vooral met carbines en LMG's speel. met de support of engineer kit.
Als Domination en TDM je K/MIN of SPM teveel beïnvloeden waardoor het onbetrouwbaar is, hoe zit dat dan mat de wapen stats?? die niet??
Als ik er niet heel erg naast zit dan is je K/min direct gelinkt aan je K/min van je wapens, (waar wou je die kills anders vandaan halen?? harry potter spelen en ze met betoveringen vermoorden??).
Conquest large haal je gewoon standaard minder kills P/min omdat je gewoon langere afstanden aflegt.
je haalt je hele stats verhaal gewoon zelf onderuit.