Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
AWS is inderdaad al te unlocken :D
Nog niet echt mee gespeeld maar recoil zit er niet echt op volgens mij.
Hoor ik al iemand roepen? OP OP OP :P

Vanavond trouwens de BuG Battlefield 4 competitie gehad.
Was fun!! En gaan we vaker doen!

[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 15-03-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Zo, bezig met de overstap van Win7 naar 8.1, eens kijken hoeveel meer frames ik er uit kan persen :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:22:
[...]

Ah, dan zit ik mis. Ik had de info hier vandaan: http://battlefield.wikia....ttlefield_4:_Naval_Strike

Daar staat dat je voor de AR-160 de assignment 'Spare Time Sniper' moet behalen, en voor de AWS 'Swiss Cheese'. Dat zijn Naval Strike assignments.
de AR160 en AWS en sw40 zijn te unlocken alsook de airmines. zijn niet gebonden aan de dlc zelf.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Jeej Doom49 (een bekende youtuber) heeft op twitter een nieuwe document getoond.
Daarin staat beschreven dat er een Battlefield 5 Season Patch komt, dit zal in hetzelfde straatje liggen als Battlefield 4 DLC, ze garanderen met deze season pass, dat je op zijn minst 1 patch per week kunt gaan krijgen.
Daarnaast zijn ze in onderhandeling dat Microsoft early acces heeft, zoals ze dat nu ook hebben op DLC's.
Dit wil dus zeggen dat we straks moeten betalen voor patches.
Het is wel duidelijk dat het hier om een concept gaat van EA en dat het nog niet definitief is, maar dat ze hier uberhaubt over praten of over nadenken is al te ziek voor woorden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Als dat zou gaan gebeuren zou ik het spel 100% zeker niet meer kopen en ik denk zeer veel mensen met mij... Want als je de patch niet koopt kun je niet meer spelen... Oftewel je krijg zoiets als de elder scrolls online of world of warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
TheK1ng schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:34:
Als dat zou gaan gebeuren zou ik het spel 100% zeker niet meer kopen en ik denk zeer veel mensen met mij... Want als je de patch niet koopt kun je niet meer spelen... Oftewel je krijg zoiets als de elder scrolls online of world of warcraft.
Dat is niet waar... World of Warcraft kan je gewoon blijven spelen ook al koop je de uitbreidingen niet je komt alleen niet in de "nieuwe" gebieden (en je kan natuurlijk ook niet verder levelen). Hoe het met/in Elder Scrolls gaat weet ik niet maar ik verwacht niet anders dan met WoW.

[ Voor 3% gewijzigd door NINjak op 15-03-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
Waarom voelt het nu eigenlijk aan als armageddon wanneer er met een DMR op je geschoten wordt ?
Zelfs al landen de schoten aan de andere kant van de map voel je de effecten nog, beetje overdreven niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:18:
Jeej Doom49 (een bekende youtuber) heeft op twitter een nieuwe document getoond.
Daarin staat beschreven dat er een Battlefield 5 Season Patch komt, dit zal in hetzelfde straatje liggen als Battlefield 4 DLC, ze garanderen met deze season pass, dat je op zijn minst 1 patch per week kunt gaan krijgen.
Daarnaast zijn ze in onderhandeling dat Microsoft early acces heeft, zoals ze dat nu ook hebben op DLC's.
Dit wil dus zeggen dat we straks moeten betalen voor patches.
Het is wel duidelijk dat het hier om een concept gaat van EA en dat het nog niet definitief is, maar dat ze hier uberhaubt over praten of over nadenken is al te ziek voor woorden.
OMFG dit moet een hoax zijn. Officieel gaan betalen voor patches om een hopeloos schipwrak te verbeteren.

Misschien moeten ze beginnen om BF5 in goed werkende staat te launchen en daarna alle extra content gratis aan te bieden om hun wanprestaties goed te maken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:30

Termy

valt er nog wat te fragge?

BuG competitie was idd leuk :). Er zijn wel wat verbeterpuntjes maar heb wel zin in de volgende keer :).

Na al dat gekwijl over de AWS hier moet ik die ook maar ff unlocken voordat de nerf komt :p.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Help!!!! schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:36:
[...]

OMFG dit moet een hoax zijn. Officieel gaan betalen voor patches om een hopeloos schipwrak te verbeteren.

Misschien moeten ze beginnen om BF5 in goed werkende staat te launchen en daarna alle extra content gratis aan te bieden om hun wanprestaties goed te maken.
gratis BF5 voor iedereen die de blamage genaamd BF4 vanaf het begin heeft moeten voorduren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Sinds de laatste patch niet meer gespeeld, te druk met andere spellen. :)

Eens kijken of ik ook problemen ervaar...terwijl ik tot op heden weinig aan te merken heb. Geen crashes, wel de problemen met geen geluid in de server of dat de servers niet geconnect konden worden. Maar dat viel bij mij allemaal reuze mee.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

WTF, als je op Locker Obliteration speelt en spawnt bij de drop van de Russen, dan val je ~ 10 meter naar beneden, te weinig om je parachute te openen (behalve als je je spatiebalk door het bureau spamt). Je begint ieder leven dus met ~ 75% health dankzij fall damage. 7(8)7

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 15-03-2014 12:29 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
CodeCaster schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:22:
WTF, als je op Locker Obliteration speelt en spawnt bij de drop van de Russen, dan val je ~ 10 meter naar beneden, te weinig om je parachute te openen (behalve als je je spatiebalk door het bureau spamt). Je begint ieder leven dus met ~ 75% health dankzij fall damage. 7(8)7
In mother russia spawn kills you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Wauw, mijn account is gehacked. Ik log in ben ik ineens een rus :X

edit: Echt raar ik ben nu gewoon echt iemand anders, wat gebeurt hier!

[ Voor 35% gewijzigd door fynrd1 op 15-03-2014 14:19 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
NINjak schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:48:
[...]

Dat is niet waar... World of Warcraft kan je gewoon blijven spelen ook al koop je de uitbreidingen niet je komt alleen niet in de "nieuwe" gebieden (en je kan natuurlijk ook niet verder levelen). Hoe het met/in Elder Scrolls gaat weet ik niet maar ik verwacht niet anders dan met WoW.
Oh, sorry, ik dacht dat je voor world of warcraft maandelijks moest betalen (net als runescape membership :P voor degene die dat nog herinneren). Dit is volgensmij wel zo bij elder scrols online. Daar is het echter als je een maand niet kan/gaat spelen kun je gewoon een maand niet betalen.

Het idee van betalen voor je patches vind ik zelf heel raar. Een beetje hetzelfde dat je een pc koopt, de verkoper belooft dat de processor werkt, wanneer je pc dan eindelijk geleverd is kom je er achter dat de processor "dead on arrival" is en je dan nog eens een paar honderd euro moet betalen om een nieuwe te kopen... Deze vergelijking gaat misschien niet helemaal op Misschien begrijp ik het totaal verkeerd maar dit is hoe ik het opvat...

Al met al lijkt me het dus zeer sterk dat EA hier serieus over nadenkt (maar je weet het maar nooit bij EA :'( ) laat staan ook echt uit zal voeren...

[ Voor 6% gewijzigd door TheK1ng op 15-03-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
fynrd1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:08:

Ik zou Origin/battlelog eens mailen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat betalen voor patches is een hoax, move along. Zie ook het woord 'parody' onderaan de getweete afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/03/06/original/su9y8any.jpg

Deze afbeelding werd zes minuten na de tweet in kwestie gepost, dus dat had je kunnen zien wanneer je ernaar linkte.

Laten we de geruchten alsjeblieft voor de T.Net Frontpage bewaren en proberen dit topic feitelijk te houden.
Skybullet schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:55:
[...]

In mother russia spawn kills you
:+

[ Voor 37% gewijzigd door CodeCaster op 15-03-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:08:

Dat gebeurd al jaren met battlelog en Origin. Ik zou maar snel contact opnemen met EA/Origin en je wachtwoord veranderen voordat jij buitengesloten word.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-03-2014 15:12 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Dat gebeurd al jaren met battlelog en Origin. Ik zou maar snel contact opnemen met EA/Origin en je wachtwoord veranderen voordat jij buitengesloten word.
Ik heb maar mijn email en wachtwoord verandert. Ik snap niet hoe ze mijn account gegevens hebben kunnen bemachtigen. Ik lees wel eens spookverhalen dat bemachtigde accounts op fora worden verkocht, het is ook niet meer dan toevallig dat ik ineens uit Kazachstan kwam lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
fynrd1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Ik heb maar mijn email en wachtwoord verandert. Ik snap niet hoe ze mijn account gegevens hebben kunnen bemachtigen. Ik lees wel eens spookverhalen dat bemachtigde accounts op fora worden verkocht, het is ook niet meer dan toevallig dat ik ineens uit Kazachstan kwam lol 8)7
Neem toch voor de zekerheid contact op met EA support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:54
Ik heb ook vaak dat als ik ingelogt ben op Origin, ik op een gegeven moment de melding krijg dat ik niet op 2 pc's tegelijk kan inloggen en zodoende afgemeld wordt. Weird.
Wachtwoord veranderen lukt ook niet want Origin vraagt voor welke game. Dan typ ik netjes battlefield in maar dat negeert Origin. Ik kan mij ook niet herrineren dat ik ooit een vraag moest beantwoorden met mijn profiel..snap er de ballen niet meer van. 8)7

Edit: Overigens ook niet het idee dat iemand anders op mijn profiel speelt want stats enzo veranderen niet als ik niet speel.

[ Voor 13% gewijzigd door Gummiebeer op 15-03-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Gummiebeer schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:50:
Ik heb ook vaak dat als ik ingelogt ben op Origin, ik op een gegeven moment de melding krijg dat ik niet op 2 pc's tegelijk kan inloggen en zodoende afgemeld wordt. Weird.
Wachtwoord veranderen lukt ook niet want Origin vraagt voor welke game. Dan typ ik netjes battlefield in maar dat negeert Origin. Ik kan mij ook niet herrineren dat ik ooit een vraag moest beantwoorden met mijn profiel..snap er de ballen niet meer van. 8)7

Edit: Overigens ook niet het idee dat iemand anders op mijn profiel speelt want stats enzo veranderen niet als ik niet speel.
Dat is een fout van origin, heb dit ook geregeld, soms weet de origin server niet dat je jouw origin client hebt afgesloten, origin denkt dat je dan nog actief bent.

Als je account gehackt word dan krijg je het zelfde als fynrd, naam is in eens anders of je wachtwoord werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Ik en Gwar04 zijn alle 2 al een keer onze account kwijt geweest aan russen.
EA gebeld en naar 5 minuten wel onze account terug maar voor hetzelfde geld word er mee gecheat en ben je alles kwijt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Fonta schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:14:
AWS is inderdaad al te unlocken :D
Nog niet echt mee gespeeld maar recoil zit er niet echt op volgens mij.
Hoor ik al iemand roepen? OP OP OP :P

Vanavond trouwens de BuG Battlefield 4 competitie gehad.
Was fun!! En gaan we vaker doen!
AWS is inderdaad een beest, ding schiet als een assault rifle maar met een 100 kogels meer, nauwelijks recoil, aimen is bijna niet nodig. Ding is inderdaad OP, zal binnenkort wel aangepast worden.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jep.. In het helpcentrum stond een gesprek open in het Russisch, of mijn beveiligingsvraag kon worden veranderd. Ik vraag me echt af hoe ze dit gedaan hebben, ik lees weleens spookverhalen over friend requests accepteren die dan vervolgens je account hacken? Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
fynrd1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:59:
Jep.. In het helpcentrum stond een gesprek open in het Russisch, of mijn beveiligingsvraag kon worden veranderd. Ik vraag me echt af hoe ze dit gedaan hebben, ik lees weleens spookverhalen over friend requests accepteren die dan vervolgens je account hacken? Hoe dan?
Je account naam, e-mail adres en geboorte datum zijn in dat soort landen genoeg
om toegang via support op jouw account te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Of je wachtwoord was gewoon te makkelijk/Je gebruikt dezelfde voor een andere site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

fynrd1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Heb tijdje terug dat ook gehad.. mijn 'russische ik' kon er echter bar weinig van.. :o z'n 2 battlereports waren echt om te huilen zo slecht.

Idd. snel wachtwoord veranderd, naam etc terugveranderd en niets meer van gehoord gelukkig :)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:10
Ik wil de aws ook unlocken, gewoon om te proberen, maar heb nog geen c4 als support dus vehicles slopen zit er nog niet echt in :( (speel meestal engineer)

[ Voor 27% gewijzigd door sig69 op 16-03-2014 11:10 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
sig69 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:09:
Ik wil de aws ook unlocken, gewoon om te proberen, maar heb nog geen c4 als support dus vehicles slopen zit er nog niet echt in :( (speel meestal engineer)
Ook beacons en eod bots tellen als 'vehicle'. Ik heb mijn aws zelfs geunlocked zonder 1 keer c4 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C4 krijg je als recon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Kan je ook niet gewoon in een tank stappen? Of telt dat niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Support class heeft ook C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Dennis8102 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:06:
[...]

Kan je ook niet gewoon in een tank stappen? Of telt dat niet mee?
Nee die tellen niet. Maar is inmiddels gelukt, echt een lekker geweertje :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
sig69 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Nee die tellen niet. Maar is inmiddels gelukt, echt een lekker geweertje :)
Die tellen wel :) Je kan gewoon in een tank stappen en vehicles killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Heb tanks zat gesloopt als support maar bij mij telden ze niet hoor. Maar goed maakt niet meer uit nu

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Spawn beacons, van die gare bots maar ook die pieperdepiep dingen die je op de minimap zetten zijn vehicles volgens Dice, dus die paar slopen op Metro is voldoende.. wel met je C4, boyz.. tenminste dat meen ik me te herinneren..

[ Voor 11% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-03-2014 18:59 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 00:30

Termy

valt er nog wat te fragge?

AWS ook unlockt en moet het toch eens zijn met de mensen hier. Erg makkelijk te controleren en zelfs op afstand nog accuraat. Misschien een vervanger voor m'n PKP ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lepelaar15
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb de aws op metro unlockd, super die eod bots, die tellen namelijk ook als voertuig, en de aws is inderdaad op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lepelaar15
sain onez schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:58:
Spawn beacons, van die gare bots maar ook die pieperdepiep dingen die je op de minimap zetten zijn vehicles volgens Dice, dus die paar slopen op Metro is voldoende.. wel met je C4, boyz.. tenminste dat meen ik me te herinneren..
nee hoeft niet heb ik gedaan met de mtar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:16
Lepelaar15 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:52:
[...]

Ik heb de aws op metro unlockd, super die eod bots, die tellen namelijk ook als voertuig, en de aws is inderdaad op
Neem aan eod bots van de tegenstander???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Vond vanavond weer ouderwets leuk op de BuG server. Laatste paar dagen was het een stuk minder gebalanceerd. Grootste overwinning was geloof ik 300-0 oid vanavond. :+

Wel jammer dat de votemap weg is...

Vervelend ook dat die killcam nu weer fucked is. Ben benieuwd wat ze bij de volgende patch weer verknoeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miekol schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:43:
Vond vanavond weer ouderwets leuk op de BuG server. Laatste paar dagen was het een stuk minder gebalanceerd. Grootste overwinning was geloof ik 300-0 oid vanavond. :+

Vervelend ook dat die killcam nu weer fucked is. Ben benieuwd wat ze bij de volgende patch weer verknoeien :)
Dat komt omdat ik vanavond ook weer eens mee deed 8)
Maar het waren wel weer een paar leuke potjes maar wat kunnen sommige lui janken in de chat echt niet meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie voor de verzameling YouTube: Sweden Wins!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

beuker19 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:55:
[...]

Dat komt omdat ik vanavond ook weer eens mee deed 8)
Maar het waren wel weer een paar leuke potjes maar wat kunnen sommige lui janken in de chat echt niet meer normaal.
Je bedoelt die Ryandinges op Paracel storm (of was het Dawnbreaker?) of niet? Snapte niet helemaal wat die bedoelde, zaten wel hoop BuG in 1 team, maar potje ging volgens mij met 100-0 naar andere team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lepelaar15
Layumi schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:06:
[...]

Neem aan eod bots van de tegenstander???
Ja, ik was ook zeer verbaasd dat ik de aws er mee vrij speelde, maar het is een beest van een lmg heb er nu meer dan 900 kills mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
miekol schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:43:

Votemap staat weer aan!
miekol schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:26:
[...]

Je bedoelt die Ryandinges op Paracel storm (of was het Dawnbreaker?) of niet? Snapte niet helemaal wat die bedoelde, zaten wel hoop BuG in 1 team, maar potje ging volgens mij met 100-0 naar andere team?
Dat zou me niets verbazen. Veel buggers in 1 team betekend lang niet altijd dat ze winnen.

[ Voor 35% gewijzigd door Fonta op 17-03-2014 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
[...]

Je bedoelt die Ryandinges op Paracel storm (of was het Dawnbreaker?) of niet?
Was typisch weer iemand die niet snapt dat de killcam bugged is waardoor 'ie spoken ziet en vervolgens al z'n frustratie daar op focust.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 17-03-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja hij _O-
Hij stond tijdens Floodzone heel goed , volgens mij 40-11.
Het rondje erop (Dawnbreaker) werd hij gekilled door iemand van BuG in de chopper en dat was gelijk een cheater :')
En de rest van de avond was waren wij aan het wachten tot iemand van BuG hem dood schoot want dan ging hij helemaal los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
beuker19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:18:
[...]

Ja hij _O-
Hij stond tijdens Floodzone heel goed , volgens mij 40-11.
Het rondje erop (Dawnbreaker) werd hij gekilled door iemand van BuG in de chopper en dat was gelijk een cheater :')
En de rest van de avond was waren wij aan het wachten tot iemand van BuG hem dood schoot want dan ging hij helemaal los.
Ja prachtig is dat. Had het zaterdag nog met ene die steeds om de admin aan het vragen was als hij werd afgeschoten.
Speel de laatste tijd trouwens erg leuke potjes op BuG.
Begin eindelijk een beetje mee te kunnen (soms). Het was dan ook alsof ik helemaal op nieuw moest beginnen. Zeker als je laatste shooter BFBC2 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barturion schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:40:
[...]

Ja prachtig is dat. Had het zaterdag nog met ene die steeds om de admin aan het vragen was als hij werd afgeschoten.
Speel de laatste tijd trouwens erg leuke potjes op BuG.
Begin eindelijk een beetje mee te kunnen (soms). Het was dan ook alsof ik helemaal op nieuw moest beginnen. Zeker als je laatste shooter BFBC2 was.
Dat geloof ik.
Ik speelde de dag voor de release van BF4 nog BF3 en dan is de instap niet zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister maar een paar potjes BF3 gaan spelen en kwam tot de ontdekking dat ik een hoop maps nog niet gehad had :P

Om wat voor reden dan ook speelt BF3 een stuk beter(niet fps ofzo) en veeeel minder 'rare' kills/deaths.
Gister met een man of 4-5 op TS in 1 squad een hoop lol gehad, waar we in BF4 ons alleen maar kapot ergeren.

Ook weer lekker een potje ouderwets TDM gedaan wat weer een genot was, lekker met de DAO12 overal doorheen raggen :D

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hoe zit het eigenlijk met BF3? Worden servers daar nog een beetje gevuld? Ik heb daar ook nog een paar ranks te behalen.. misschien wel weer eens leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Ik speel af en toe nog weleens op de BF3 servers die door mijn clan gehost worden, zeker leuk om af en toe mee af te wisselen. Is 24/7 Noshar, maar dan weet je gelijk wel weer hoe slecht DM in BF4 speelt. Zeker nu ik Titanfall speel, dan merk je weer hoe vloeiend gameplay kan zijn.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Lol... Toen ik dit las moest ik wel hard lachen. In een ander topic een beetje stoer doen over een K/D van 27 in BF4 en blijkbaar het spel niet eens kennen. |:(

Is het niet 27 deaths per kill? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:59:
Om wat voor reden dan ook speelt BF3 een stuk beter(niet fps ofzo) en veeeel minder 'rare' kills/deaths.
Gister met een man of 4-5 op TS in 1 squad een hoop lol gehad, waar we in BF4 ons alleen maar kapot ergeren.
Joh, dat zou je niet zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Ik wil BF4 leuk vinden, echt waar, maar DICE/EA maakt het zo moeilijk ... gisteren weer een paar superfrusti potjes gespeeld. Ik snap ook ineens waarom mensen zoveel klagen: ik speelde voor de verandering op 64p servers ipv. 32p. Het aantal keren dat ik ge one hit killed werd of dat mijn shots niet geregistreerd werden was absurd! Ik vond het al zo raar dat ik er eigenlijk weinig last van had, maar dat ligt dus waarschijnlijk aan het eit dat ik altijd op 32p servers speel (omdat ik 64p geen overzicht vind hebben en je altijd van achter genakt wordt, was in BF3 ook al zo).

Snel weer teruggegaan naar 32p, brrrr :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:12:
[...]
Lol... Toen ik dit las moest ik wel hard lachen. In een ander topic een beetje stoer doen over een K/D van 27 in BF4 en blijkbaar het spel niet eens kennen. |:(
Dat was volgens mij geen ander topic, zelfs ;)

Ik heb van het weekend de laatste Master dogtags voor de LMGs gehaald en heb nu met alle LMGs 500+ kills (met sommige 500 en sommige 501, maar boeie) en kan dus weer zonder gewetens bezwaren terugvallen op m'n oude vertrouwde M60.

Wat is dat ding toch lekker, vergeleken met de T88, LSAT, QBU-xx-x en vooral die draak van een U100 Mk5. De T88 ging nog wel, mits correct (i.e. van een afstandje achter dekking tegen mensen die je nog niet gezien hebben door je smokescreen) gebruikt, de LSAT en QBU zijn als lasertjes te gebruiken op middellange afstand en daar kun je nog wel wat mee aanvangen (zeker als je op ooghoogte mikt >:) ) maar die U100 zeg, wat een bagger. Te onzuiver, te traag vurend, te weinig schade, en te veel recoil. Ik kwam met die laatste niet eens aan een positieve KDR campend in hardcore.

En met de M60?
Rondje Metro op DPG server: "Hacker!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:12:
[...]

Is het niet 27 deaths per kill? :X
Ik speel alleen engineer en assault, zo raar is het dus niet. Niet zo verbeten doen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:11:
[...]

Ik speel alleen engineer en assault, zo raar is het dus niet. Niet zo verbeten doen. :>
Nou een K/D van 27 is verre van normaal, dus het is niet zo gek als mensen daarop vallen. Dat is echt uitsluitend mogelijk als je geen vuurgevechten aangaat (zeker in BF4 niet) of vanuit de eigen base aan het vehicle whoren bent.

Ik durf wel te stellen dat ik alle goede BF spelers van alle topclans ken en niemand komt ook maar in de buurt van een k/d van 10, laat staan 27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:52:
[...]

Nou een K/D van 27 is verre van normaal, dus het is niet zo gek als mensen daarop vallen. Dat is echt uitsluitend mogelijk als je geen vuurgevechten aangaat (zeker in BF4 niet) of vanuit de eigen base aan het vehicle whoren bent.

Ik durf wel te stellen dat ik alle goede BF spelers van alle topclans ken en niemand komt ook maar in de buurt van een k/d van 10, laat staan 27.
Ik zit inderdaad vrijwel in vehicles, ontken ik ook helemaal niet. En heb ik al meerdere malen gezegd. Infantry vind ik trouwens ook bullshit in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:11:
[...]
Ik wil graag van jouw tofheid leren. Kun je een linkje plaatsen naar je profiel zodat we je battlereports kunnen zien? En je KDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik dacht dat we niet op de man mochten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

K/D in endscreen is geen K/D.
Als je tig keer gerevived wordt 1x niet en je hebt 27 kills. Dan heb je GEEN K/D van 27..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:25:
Als je tig keer gerevived wordt 1x niet en je hebt 27 kills. Dan heb je GEEN K/D van 27..
Knap als je een revive krijgt in een tank. Leer lezen.
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Ik wil graag van jouw tofheid leren. Kun je een linkje plaatsen naar je profiel zodat we je battlereports kunnen zien? En je KDR?
Kom maar op de BuG server spelen, zie je het vanzelf wel.

Maarre, waar maakt iedereen zich druk om. Die post van mijn KD was puur als voorbeeld in een ander topic. Ik zeg verder ook helemaal niet dat ik mega goed ben, want in BF4 is toch alles afhankelijk van geluk.

En dat de helft hier waarschijnlijk het liefst in de bergen zit te snipen hoor je mij toch ook niet steeds over? Als je ook 40-0 wil halen dan raad ik iedereen van harte aan om lekker in een T90 te stappen. Easy.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:36:
Als je ook 40-0 wil halen dan raad ik iedereen van harte aan om lekker in een T90 te stappen. Easy.
Dat red je alleen als je vervolgens met die MBT vanuit de spawn snipers gaat snipen.

Als je de tank énigszins gebruikt waarvoor 'ie bedoeld is, dus wanneer je een objective staat te aanvallen/veroveren/verdedigen door dichtbijzijnde andere aanvalsvoertuigen en infanterie onder vuur te nemen, heb je aan één draagbare raket op de verkeerde plek of één luchtvoertuig met guided missiles genoeg om enkele seconden daarna over de eeuwige jachtvelden te mogen rijden.

Daarentegen kan één fanatieke, tot jouw team behorende engineer de levensduur van je vehikel al snel vertienvoudigen, dat dan weer wel, maar op willekeurige en favoriete servers kom ik zulke mensen maar zelden tegen.

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 17-03-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:25:
Jawel, dan heb je die wel. Maar verder is de discussie zinloos natuurlijk.

Heb zelf het spel al drie weken lang slechts sporadisch aangeraakt. Interesse is verloren gegaan, constant dezelfde gameplay met dezelfde gamebrekende bugs en nu enkel wat nieuwe wapens en domme gadgets erbij. Spel wordt niet sterker naarmate hij verder ontwikkeld wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 17-03-2014 13:53 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:48:
[...]

Dat red je alleen als je vervolgens met die MBT vanuit de spawn snipers gaat snipen.

Als je de tank énigszins gebruikt waarvoor 'ie bedoeld is, dus wanneer je een objective staat te aanvallen/veroveren/verdedigen door dichtbijzijnde andere aanvalsvoertuigen en infanterie onder vuur te nemen, heb je aan één draagbare raket op de verkeerde plek of één luchtvoertuig met guided missiles genoeg om enkele seconden daarna over de eeuwige jachtvelden te mogen rijden.

Daarentegen kan één fanatieke, tot jouw team behorende engineer de levensduur van je vehikel al snel vertienvoudigen, dat dan weer wel, maar op willekeurige en favoriete servers kom ik zulke mensen maar zelden tegen.
Als je niet weet hoe je een tank moet besturen wel ja. Ik defend meestal 2-3 vlaggen in een map. Gewoon een beetje langs de vlaggen rijden en killen wat op je pad komt. En met goed timen van active protection kom je best ver.

Maar ik heb alweer genoeg verteld over mijn speelstijl denk ik zo. Ik stel voor dat iedereen de BuG 64p cq server joined, dan laat ik graag zien hoe ik speel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tsurany schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:51:
[...]

Jawel, dan heb je die wel. Maar verder is de discussie zinloos natuurlijk.

Heb zelf het spel al drie weken lang slechts sporadisch aangeraakt. Interesse is verloren gegaan, constant dezelfde gameplay met dezelfde gamebrekende bugs en nu enkel wat nieuwe wapens en domme gadgets erbij. Spel wordt niet sterker naarmate hij verder ontwikkeld wordt.
Inderdaad je hebt gelijk. 8) er komt geen death in je stats.
Maar goed bragging rights geeft het je niet imho. Die zijn er qua K/D in BF 3/4 niet vind ik. Omdat het juist zo nietszeggend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:00:
[...]
Inderdaad je hebt gelijk. 8) er komt geen death in je stats.
Maar goed bragging rights geeft het je niet imho. Die zijn er qua K/D in BF 3/4 niet vind ik. Omdat het juist zo nietszeggend is.
Het hangt natuurlijk volledig van de omstandigheden af. Maar effectief heb je gewoon geen death. Vandaar dat een KDR van >1 niet zegt dat je beter dan gemiddeld bent omdat de gemiddelde KDR prima rond de 1,2-1,5 kan liggen.

Zelf houd ik het heel simpel. Onder de 1,5 neem ik je niet echt serieus als speler, tussen de 1,5 en 2 kan je redelijk mee komen en boven de 2 ben je gewoon een goede speler waar je wat aan hebt. Puur mijn eigen interpretatie als ik even snel iemand z'n profiel bekijk. Soms kijk ik wat verder, soms is dat niet nodig ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach ja, pub stats zeggen me niet zoveel. Als je een beetje free-play doet, kun je als je pech hebt erg bagger scoren als je team aan het rotzooien is en jijzelf b.v. steeds 1 objective verdedigt of aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Laatst online: 08:57

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Tsurany schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:03:
[...]

Het hangt natuurlijk volledig van de omstandigheden af. Maar effectief heb je gewoon geen death. Vandaar dat een KDR van >1 niet zegt dat je beter dan gemiddeld bent omdat de gemiddelde KDR prima rond de 1,2-1,5 kan liggen.

Zelf houd ik het heel simpel. Onder de 1,5 neem ik je niet echt serieus als speler, tussen de 1,5 en 2 kan je redelijk mee komen en boven de 2 ben je gewoon een goede speler waar je wat aan hebt. Puur mijn eigen interpretatie als ik even snel iemand z'n profiel bekijk. Soms kijk ik wat verder, soms is dat niet nodig ;)
Ik speel BF4 juist omdat de K/D niet spannend is, om toch goed te zijn en te winnen. Door mijn team te helpen kan ik er voor zorgen dat we winnen. Hierdoor ga ik vaak dood, maar mijn deel geeft wel een meerwaarde en maakt mij een speler waar je wat aan hebt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groverp08 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Ik speel BF4 juist omdat de K/D niet spannend is, om toch goed te zijn en te winnen. Door mijn team te helpen kan ik er voor zorgen dat we winnen. Hierdoor ga ik vaak dood, maar mijn deel geeft wel een meerwaarde en maakt mij een speler waar je wat aan hebt. O-)
Als je niet doodgaat help je je team toch juist? Als jij doodgaat, verliest je team een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 18:33
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Als je niet doodgaat help je je team toch juist? Als jij doodgaat, verliest je team een ticket.
Ligt natuurlijk aan de game-mode, maar stel jij kan in conquest de vlag redden door een tank kapot te maken met C4 en je moet helaas jezelf erbij opblazen, kun je dat beter doen toch? Houd je de vlag en kost 1 ticket, anders was je in de loop van tijd toch tickets gaan bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Laatst online: 08:57

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Das kort door de bocht, maar deels waar.
Als mijn dood voorkomt dat mijn teammaten dood gaan en/of zij meerdere kills kunnen maken. Is dat voor de game goed.

Wat ik bedoel te zeggen is dat een KD niet het uitgangspunt is om iemand een goede BF4 speler te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Als je niet weet hoe je een tank moet besturen wel ja. Ik defend meestal 2-3 vlaggen in een map. Gewoon een beetje langs de vlaggen rijden en killen wat op je pad komt. En met goed timen van active protection kom je best ver.

Maar ik heb alweer genoeg verteld over mijn speelstijl denk ik zo.
Nou nee, niet bepaald. Ik durf te beweren dat ik in ieder geval basale kennis heb van het besturen van een tank in BF4. De techniek zelf, het rijden en schieten, beheers ik grotendeels en doe ik ondertussen met m'n ogen dicht. Ik geraak niet meer vast, ik vlieg niet uit bochten, ik kom niet in oncontroleerbare slips, ik val niet van randen af, ik rij zelden meer over mijnen en ik bescherm m'n zwakke kanten continu. Ik switch regelmatig naar third-person-cam om C4-plakkers en andere ongein te bespeuren en weet altijd wanneer en waarheen ik me moet terugtrekken. Met staff en sabot maak ik de nodige kills tegen infanterie en voertuigen.

Toch zijn killstreaks van meer dan 10 in de tank erg zeldzaam voor me. Als je je gedurende langere tijd in leven blijft en kills blijft maken, trek je vanzelf agro van engineers, littlebirds, (bomber) jets en andere gepantserde voertuigen, en zoals ik al zei kom ik maar weinig mensen tegen wie het trekt om mij te repareren. Dat moet ik dus zelf doen, en als ik in m'n eentje tussen twee vijandelijke engineers sta, stap ik niet uit.

Ik vind het laf om op zulke momenten vol gas terug naar de basis te rijden, omdat je voor je terug in de game bent weer een minuut verder bent, waardoor dankzij de ticketbleed je team misschien al op het punt van verliezen staat. Dan offer ik mezelf liever op, als dat betekent dat ik een vlag kan redden.

Dus vertel alsjeblieft meer van jouw speelwijze waarmee je blijkbaar fluitend killstreaks van 25+ haalt.

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 17-03-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Nou nee, niet bepaald. Ik durf te beweren dat ik in ieder geval basale kennis heb van het besturen van een tank in BF4. De techniek zelf, het rijden en schieten, beheers ik grotendeels en doe ik ondertussen met m'n ogen dicht. Ik geraak niet meer vast, ik vlieg niet uit bochten, ik val niet van randen af en ik bescherm m'n zwakke kanten continu. Ik switch regelmatig naar third-person-cam om C4-plakkers en andere ongein te bespeuren en weet altijd wanneer en waarheen ik me moet terugtrekken.

Toch zijn killstreaks van meer dan 10 in de tank erg zeldzaam voor me. Als je je gedurende langere tijd in leven blijft en kills blijft maken, trek je vanzelf agro van engineers, littlebirds en andere gepantserde voertuigen, en zoals ik al zei kom ik maar weinig mensen tegen wie het trekt om mij te repareren. Dat moet ik dus zelf doen, en als ik in m'n eentje tussen twee vijandelijke engineers sta, stap ik niet uit.

Ik vind het laf om op zulke momenten vol gas terug naar de basis te rijden, omdat je voor je terug in de game bent weer een minuut verder bent, waardoor dankzij de ticketbleed je team misschien al op het punt van verliezen staat. Dan offer ik mezelf liever op, als dat betekent dat ik een vlag kan redden.

Dus vertel alsjeblieft meer van jouw speelwijze waarmee je blijkbaar fluitend killstreaks van 25+ haalt.
Ik lees vooral redenen (van jou, en anderen) waarom je het liefst zoveel mogelijk moet dood gaan. Mijn ervaring leert dat zo min mogelijk doodgaan ALTIJD positief is, en er in mijn geval meestal voor zorgt dat ik ook het potje win. Uitzonderingen daargelaten, enorm zuigende teams etc.

En in mijn optiek is het niet erg om even terug te rijden indien nodig. Het zou erger zijn als de vijand bijv. jouw tank steelt. En vergeet niet dat een tank ook weer moet respawnen. Dat kost ook kostbare tijd.

2 engineer tegelijkertijd kan je makkelijk aan, en de helft schiet niet eens raak. Het kan soms wel extreem worden, ik ga ook wel eens een paar keer dood. Het ligt maar net aan de situatie. Mijn speelstijl bevalt in ieder geval goed, en ik heb momenteel een winrate van 75% geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
Vreemd dat er zo weinig info over Naval Strike uitgegeven wordt..

Ik denk niet dat het morgen uit gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:24:
[...]
Ik lees vooral redenen (van jou, en anderen) waarom je het liefst zoveel mogelijk moet dood gaan. Mijn ervaring leert dat zo min mogelijk doodgaan ALTIJD positief is
Niet doodgaan is uiteráárd doel nummer één in het spel. Als je naar het spanwscherm zit te staren, kun je niet zo veel betekenen voor je team.
2 engineers tegelijkertijd kan je makkelijk aan
Ik had het over het moment dat je moet repareren (mobility hit, 25% HP remaining bijvoorbeeld) en tussen twee engineers staat terwijl er geen teammates van jou in de buurt zijn. Zodra je je loop richting de eerste hebt gedraaid, heeft de tweede de fatale raket al afgeschoten.

Natuurlijk zijn je overlevingskansen het grootst wanneer je er in de eerste plaats voor zorgt niet in dergelijke situaties terecht te komen, maar ik vraag me dus af in hoeverre je daar invloed op hebt wanneer je meer wil doen dan enkel je eigen K/D opkrikken. Ik zie teammates maar zelden vlaggen overnemen of verdedigen, dus ga ik dat maar doen met mijn tank, met alle risico's van dien (mijnen, artillerie, zich verschuilende engi's / C4-plakkers, bombers, ...).
Mijn speelstijl bevalt in ieder geval goed
Het enige wat ik in jouw posts lees over je speelstijl:
Ik defend meestal 2-3 vlaggen in een map. Gewoon een beetje langs de vlaggen rijden en killen wat op je pad komt. En met goed timen van active protection kom je best ver. [...] in mijn optiek is het niet erg om even terug te rijden indien nodig
Maar dat vind ik veel te algemeen. Dus deel even je Battlelog, zodat we je kunnen joinen en jij ons kan overtuigen, want ik ben oprecht benieuwd naar hoe ik mijn speelstijl kan verbeteren.

Speel je vaak op dezelfde servers of met dezelfde (clan)mensen? Gebruik je VOIP? Heb je een dedicated engineer? Ben je gewoon briljant?

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 17-03-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Kom maar op de BuG server spelen, zie je het vanzelf wel.
Hoe heet je in-game, zodat ik je kan herkennen?
Jovas schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:32:

Daar zeg je zo eens wat ja, dat had er morgen moeten zijn voor de kruisdoos toch?
Alhoewel er de laatste paar weken wel een paar filmpjes geweest zijn natuurlijk, maar de voorheen gevoelde marketing lijkt wat uit te blijven.

Misschien ook wel om Titanfall niet te veel in de wielen te rijden, overigens. BF4 is toch al verkocht, Naval Strijk gaan vooral de Premium spelers hebben (en die hebben al betaald dus die kunnen verder de kolere krijgen heb ik het gevoel) dus hoe meer je reclame maakt hoe meer je afleidt van Titanfall, wat je nog wel écht verkopen moet. Dus het kan zomaar zijn dat het niet zozeer is dat er morgen niets komt, maar gewoon dat we zien hoe toegewijd EA is aan de fanbase van de BF reeks.

:N

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:32:

Tsja, wellicht willen ze het combineren met dé netcode patch die voor februari was beloofd maar wat ze maar niet voor elkaar krijgen?

Of nu de aandacht en waardering voor BF4 is op een dieptepunt is, misschien willen ze even wachten tot de grote Titanfall exodus of (terechte) hype voorbij is? Ze halen amper meer 200.000 spelers verdeeld over 5 platformen, zelfs in het weekend. De verkoop van extra DLC zal nu toch tegenvallen als er niet snel weer interesse in BF4 komt en dat zie ik alleen gebeuren met de 'netcode' patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:45

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

http://bf4stats.com/leaderboards/pc_player_kdr

Welke van deze top12 ben je? :)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groverp08 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Oh dat ik iemand niet heel serieus neemt betekent niet dat je er niks aan hebt. Alleen dat het voor mij geen bedreiging is en ook niet iemand waar ik veel van kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Nederlander met het hoogste K/D is http://battlelog.battlefi...da-53/stats/302400126/pc/ met een K/D van 32,55 de nummer 2 heeft maar :+ een K/D van 5,89.
Aan zijn stats is duidelijk te zien dat hij campt in de tank want de rest van de stats zijn niet best
SPM : 172 Kpm :0,26 Skill : 142 en heeft maar 3 kills met een gewoon wapen :')

http://battlelog.battlefi...neral/NL/#killdeath-ratio

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 17-03-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Wellicht het leukste om te zien aan zijn stats:
Win: 36%. Zegt wel genoeg, niet? Fijn om zo iemand in je team te hebben..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
beuker19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:57:
De Nederlander met het hoogste K/D is http://battlelog.battlefi...da-53/stats/302400126/pc/ met een K/D van 32,55 de nummer 2 heeft maar :+ een K/D van 5,89.
Aan zijn stats is duidelijk te zien dat hij campt in de tank want de rest van de stats zijn niet best
SPM : 172 Kpm :0,26 Skill : 142 en heeft maar 3 kills met een gewoon wapen :')

http://battlelog.battlefi...neral/NL/#killdeath-ratio
Ongelofelijk dat hij meer dan 300 uur in een tank heeft doorgebracht. Ga dan World of Tanks spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:56:
[...]

Oh dat ik iemand niet heel serieus neemt betekent niet dat je er niks aan hebt. Alleen dat het voor mij geen bedreiging is en ook niet iemand waar ik veel van kan leren.
Ik speel vrijwel enkel Conquest Large en meestal maar 2-3 rondes achter elkaar per server. De eerste verlies ik dan steevast, omdat je halverwege het potje het verliezende team joint, en vaak heb ik dan ook nog een aantal ongelukkige spawns (toch nog proberen wat vlaggen of squadmates te redden) waardoor ik de tweede ronde (de eerste "echte" voor mij) begin met een extra loss en meer deaths dan kills achter m'n naam. Dit is echt funest voor m'n stats, maar ik ben blij dat ik mensen zoals jij dan weer geruststel door je te laten denken dat ik niets bijdraag aan het spel. :P

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 17-03-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Ook al eerder gezegd) ik heb een stats reset gedaan, dus je ziet mij voorlopig daar nog niet tussen staan. Omdat ik een ander account heb genomen met premium.

En al die vooroordelen zijn ook precies de reden dat ik niet mijn account ga sharen hier. Toen ik dat met BF3 deed gingen 2 tweakers mij de hele tijd met c4 jeeps opzoeken.

Ik zie jullie wel in de BuG server, dat is alles wat ik er verder over te zeggen heb.

@ beuker, dat ben ik dus niet. Tevens heb ik jou + je vriendjes al meerdere malen geraped op jullie server.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn tank stats zijn
2068 kills in 31h 53m

Zijn tank stats
3810 kills in 194h 7m

Hahahaha dan ben je echt gewoon slecht en heeft het er niets meer mee te maken of je nu wel/niet iets verdedigt maar je bent alleen maar bezig om zelf in de tank te blijven omdat je anders niets kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNRELATED: even afleiden van die arme jongen die nu enorm door een hele groep mensen zomaar getrold wordt omdat hij gewoon steengoed in tanks is.

Ander onderwerp nu mannen.
/me trapt wel even af met iets

Bijvoorbeeld. Wij hebben voor onze clanservers gameme.com stats draaien. Daar kun je echt enorm veel op zien, dat houdt heel nauwgezet van alles en nog wat bij in een match, bijvoorbeel dhoeveel kills iemand maakt met een bepaald wapen, wat diens KDR is met zo'n wapen, KDR player vs player (dus beuker19 vs knettergek 4:1 bijvoorbeeld) en meer van dat soort moois.
Heeft BuG dat ook, zulke mooie stats? En kunnen we die ergens bekijken?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:05:
Mijn tank stats zijn
2068 kills in 31h 53m

Zijn tank stats
3810 kills in 194h 7m

Hahahaha dan ben je echt gewoon slecht en heeft het er niets meer mee te maken of je nu wel/niet iets verdedigt maar je bent alleen maar bezig om zelf in de tank te blijven omdat je anders niets kunt.
leuk hoe je weer volledig op een random post gelijk maar iets aanneemt, beetje jammer dat je niet even verder kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SouLLeSSportal schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:27:
[...]

leuk hoe je weer volledig op een random post gelijk maar iets aanneemt, beetje jammer dat je niet even verder kijkt.
Volgens mij doe jij dat juist. Beuker lacht om een willekeurig profiel dat een K/D van 35 heeft puur door in tanks te campen (en ook enkel dat, hij heeft 54 repairs terwijl hij level 63 is), terwijl de SPM/KPM van die gast lachwekkend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Volgens mij doe jij dat juist. Beuker lacht om een willekeurig profiel dat een K/D van 35 heeft puur door in tanks te rijden (en ook enkel dat, hij heeft 54 repairs terwijl hij level 64 is), terwijl de SPM/KPM van die gast lachwekkend zijn.
Aannemelijk, maar wel typisch dat hij ook nog even het punt van "verdedigen" etc. aanhaalt. Precies hetgeen waar ik het over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hij heeft zich helemaal niet in de discussie over jouw tankkwaliteiten gemengd, en begint zijn post met "De Nederlander met de hoogste K/D ...". Ik neem hierdoor aan dat hij niet probeerde jou belachelijk te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:44:
Hij heeft zich helemaal niet in de discussie over jouw tankkwaliteiten gemengd, en begint zijn post met "De Nederlander met de hoogste K/D ...". Ik neem hierdoor aan dat hij niet probeerde jou belachelijk te maken. :)
Ik hoop het voor hem. Enfin, het zal wel. Komt iedereen vanavond gezellig op de bug server spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als ze de adminspam eens uitzetten, niet clanstacken, geen Locker of andere clusterfuckmaps draaien, er geen queue van tien man is én ik niets beters te doen heb, zal ik vanavond proberen een paar games mee te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:44:
didactisch vermogen + zijn verleden zeggen mij genoeg hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

CodeCaster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Volgens mij doe jij dat juist. Beuker lacht om een willekeurig profiel dat een K/D van 35 heeft puur door in tanks te campen (en ook enkel dat, hij heeft 54 repairs terwijl hij level 63 is), terwijl de SPM/KPM van die gast lachwekkend zijn.
Iedereen heeft hier lachwekkende stats, nog lachwekkender is dat iedereen denkt dat ze goed zijn. Dan komen er ineens clans langs die de vloer compleet aanvegen met de server.. maar dan is het balance.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
fynrd1 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Iedereen heeft hier lachwekkende stats, nog lachwekkender is dat iedereen denkt dat ze goed zijn.
Spreek voor jezelf :P En dat we het afleggen tegen clans imho is niet meer dan logisch. Dat is een niche die je bij elke game hebt. Exceptioneel goede spelers. Maarja die hebben hoogstwaarschijnlijk ook geen leven naast professioneel gamen.

Voor een 'average guy' van 30 met vrouw zonder kids doe ik het gewoon goed. :P Zelfs met de recon class. Lekker de kobra RDS op de SKS en dan lekker tankjes gaan vervelen met C4 op Firestorm! Campen is voor pussies >:)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

loewie1984 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Spreek voor jezelf :P En dat we het afleggen tegen clans imho is niet meer dan logisch. Dat is een niche die je bij elke game hebt. Exceptioneel goede spelers. Maarja die hebben hoogstwaarschijnlijk ook geen leven naast professioneel gamen.

Voor een 'average guy' van 30 met vrouw zonder kids doe ik het gewoon goed. :P Zelfs met de recon class. Lekker de kobra RDS op de SKS en dan lekker tankjes gaan vervelen met C4 op Firestorm! Campen is voor pussies >:)
Gewoon lekker spelen en een leuke tijd hebben, daar doen we het toch voor? :)

Pagina: 1 ... 132 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.