Niet doodgaan is uiteráárd doel nummer één in het spel. Als je naar het spanwscherm zit te staren, kun je niet zo veel betekenen voor je team.
2 engineers tegelijkertijd kan je makkelijk aan
Ik had het over het moment dat je
moet repareren (mobility hit, 25% HP remaining bijvoorbeeld) en tussen twee engineers staat terwijl er geen teammates van jou in de buurt zijn. Zodra je je loop richting de eerste hebt gedraaid, heeft de tweede de fatale raket al afgeschoten.
Natuurlijk zijn je overlevingskansen het grootst wanneer je er in de eerste plaats voor zorgt niet in dergelijke situaties terecht te komen, maar ik vraag me dus af in hoeverre je daar invloed op hebt wanneer je meer wil doen dan enkel je eigen K/D opkrikken. Ik zie teammates maar zelden vlaggen overnemen of verdedigen, dus ga ik dat maar doen met mijn tank, met alle risico's van dien (mijnen, artillerie, zich verschuilende engi's / C4-plakkers, bombers, ...).
Mijn speelstijl bevalt in ieder geval goed
Het enige wat ik in jouw posts lees over je speelstijl:
Ik defend meestal 2-3 vlaggen in een map. Gewoon een beetje langs de vlaggen rijden en killen wat op je pad komt. En met goed timen van active protection kom je best ver. [...] in mijn optiek is het niet erg om even terug te rijden indien nodig
Maar dat vind ik veel te algemeen. Dus deel even je Battlelog, zodat we je kunnen joinen en jij ons kan overtuigen, want ik ben oprecht benieuwd naar hoe ik mijn speelstijl kan verbeteren.
Speel je vaak op dezelfde servers of met dezelfde (clan)mensen? Gebruik je VOIP? Heb je een dedicated engineer? Ben je gewoon briljant?
[
Voor 6% gewijzigd door
CodeCaster op 17-03-2014 14:41
]