Acties:
  • 0 Henk 'm!
gstoffers schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:54:
[...]

Ik kan je even niet meer volgen. Wordt de uitdaging dan niet juist groter als je bijster slechte casual gamers lock-on wapens e.d. geeft?

edit: Het valt mij trouwens op dat veel "only in battlefield" momenten veroorzaakt worden doordat er een noob bij betrokken is.
Niet als je bijzonder weinig in kan brengen tegen die lock-on wapens. Als er geen counter is dan is er ook geen uitdaging, dan is het lijdzaam ondergaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 10:58

koudepinda

Don't Panic

gstoffers schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:54:
[...]

Ik kan je even niet meer volgen. Wordt de uitdaging dan niet juist groter als je bijster slechte casual gamers lock-on wapens e.d. geeft?

edit: Het valt mij trouwens op dat veel "only in battlefield" momenten veroorzaakt worden doordat er een noob bij betrokken is.
Dat laatste...

Potje obliteration lancang dam 16vs16, 1 tank beschikbaar per team. Zit er bij ons natuurlijk een klaphark in die verdomme nog aan toe met de tank in de base staat te campen. Worden wij mooi onder gelopen bij de dam door juist de enemy tank en consorten.

Word hij gekilled, spawned hij pas weer wanneer de tank ook weer beschikbaar is |:(

In bijna geen enkele ander FPS is een noob zo'n groot risico voor je team.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:48:
[...]

Ja, zo werkt dat, IEDEREEN moet alles kunnen in dit spelletje. Het was kennelijk toch voor een paar 'bijzondere' mensen nog te lastig om iets in de lucht te raken met alle lock-on onzin, dus moeten er maar AA mines aan worden toegevoegd. Het vereiste skillniveau blijft maar zakken, ik ben benieuwd wat de volgende stap wordt. Auto-turrets? EOD's met guns?
Ik zet mijn geld op Active Anti-personnel Mines: lekker een paar van die dingen droppen vanuit je camp-plek, waarna ze geheel autonoom de map afzoeken naar vijandige voetsoldaten om op te blazen.

Ligt het trouwens aan mij, of heeft sinds de laatste patch de netcode een turn for the worse genomen? Heb in BF4 sowieso nog niet echt het gevoel gehad de baas over mijn wapen te zijn zoals ik dat in BF3 wel was, maar dat betekende niet dat ik niet zo nu en dan een fatsoenlijke streak had (je leert ermee leven, zullen we maar zeggen). Echter, sinds de laatste patch is het echt een grote droevenis en schiet ik bij vlagen echt geen deuk meer in een pak boter ;w

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Tsurany schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Niet als je bijzonder weinig in kan brengen tegen die lock-on wapens. Als er geen counter is dan is er ook geen uitdaging, dan is het lijdzaam ondergaan.
Je bedoeld die nieuwe aa mines? Kun je die niet vernietigen met de mav dan, die kan andere equipment ook vernietigen. Voor stinger en igla heb je flares, ecm en smoke als counter.
koudepinda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Dat laatste...

Potje obliteration lancang dam 16vs16, 1 tank beschikbaar per team. Zit er bij ons natuurlijk een klaphark in die verdomme nog aan toe met de tank in de base staat te campen. Worden wij mooi onder gelopen bij de dam door juist de enemy tank en consorten.

Word hij gekilled, spawned hij pas weer wanneer de tank ook weer beschikbaar is |:(

In bijna geen enkele ander FPS is een noob zo'n groot risico voor je team.
Lijkt mij meer een troll, die de boel loopt te verzieken. Je hebt ook van die gasten die lekker met de bom bij obliteration stil blijven staan in de eigen basis terwijl het team achter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Ik zet mijn geld op Active Anti-personnel Mines: lekker een paar van die dingen droppen vanuit je camp-plek, waarna ze geheel autonoom de map afzoeken naar vijandige voetsoldaten om op te blazen.
Hehe, Dragons Breath heet de volgende DLC toch? Ik gok dan op Active Anti-personnel drones met napalm strikes.
Ligt het trouwens aan mij, of heeft sinds de laatste patch de netcode een turn for the worse genomen? Heb in BF4 sowieso nog niet echt het gevoel gehad de baas over mijn wapen te zijn zoals ik dat in BF3 wel was, maar dat betekende niet dat ik niet zo nu en dan een fatsoenlijke streak had (je leert ermee leven, zullen we maar zeggen). Echter, sinds de laatste patch is het echt een grote droevenis en schiet ik bij vlagen echt geen deuk meer in een pak boter ;w
Ik weet het niet, maar ik heb afgelopen weekend hetzelfde ervaren. Gecombineerd met een totaal gebrek in vertrouwen dat het nog goed gaat komen heb ik besloten om de lange lijst van vrienden te vergezellen die BF4 van de computer hebben gegooid. Zonde van de SSD ruimte en in dit tempo en met deze kwaliteit van patches vraag ik mij af of het ooit weer geïnstalleerd gaat worden.

Gister in een uurtje Titalfall al meer kunnen genieten van zowel kills als 100% terechte deaths dan in alle 120 uur dat ik BF4 een kans heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:48:
Ik lees hier en daar dat mensen andere shooters gaan spelen maar dan vraag ik me toch af welke ?
Als je overschakelt naar SP oké dat kan ik nog begrijpen. ik zie wel een paar titels die me zouden kunnen entertainen, zeker met watch dogs dat uitkomt. Maar andere online shooters ? Er is er geen één, buiten BF 3 dan die ook maar in de buurt komt van de battlefield titels. Een shooter waar de muur niet stuk gaat is d'office al niet meer leuk voor mij. Veel te statisch.

Titanfall zal wel veel volk lokken maar ik denk dat men het spel ook even snel weer aan de kant zal schuiven.

Ik speelde gisteren een rondje metro, ik stond versteld van de registratie. Ik ben namelijk niet gekilled achter een hoekje of iets dergelijks. Ik kreeg steeds melding wanneer ik geraakt werd en mijn accuracy was erg hoog (20-25%). Het werkte eigenlijk best goed op één trade kill na.
Er is idd geen game die aan de battlefield franchise kan tippen maar als bv belangrijke dingen zoals
hit detection etc niet goed werken dan kunnen ze bf4 nog zo leuk er uit laten zien maar het
speelt dan gewoon niet prettig.
Al die eyecandy zoals destruction was niet de reden dat ik bc2, bf3 en bf4 heb gespeeld, de open grote delen en dat je met teams werkt is voor mij de reden.

Ik hoop dat dice dit ook eens gaat snappen, de basis moet goed zijn en daarna komt pas de eyecandy, het laatste mag nooit de reden zijn dat je een spel kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Vond weinig verschil met wat het voor de patch was, niet ideaal maar afgezien van de af en toe haperende hitreg wel speelbaar. tanks zijn nu iig tanks qua tractie en lavs rijden ook stuk beter.
Het gevoel niets te raken heb ik ook af en toe, en telkens ook dat iedereen mij wel met een korte burst afschiet op de meest onmogelijke manieren en reactiesnelheden.(netcode vertraging gok ik)
Had ook gister 99% van de knifekill animatie gehad, sta ik opeens volgende moment met een mes in MIJN ribben te kijken naar respawn scherm |:( Ik hoop dat ze die animaties gelijk(er) kunnen laten lopen aan de werkelijkheid want knifen is nu gewoonweg niet te doen omdat je nergens van op aan kan.

Ze hebben nu nog 1 kans dit debacle te verhelpen dat netcode heet, als de komende patch dit niet doet, ben ik bang dat 70% binnen een maand of wat afhaakt, wat zo ontzettend jammer zou zijn van een spel dat verder op een paar punten na zo goed en zo lekker speelt.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Hehe, Dragons Breath heet de volgende DLC toch? Ik gok dan op Active Anti-personnel drones met napalm strikes.
Nee joh gewoon van die fire shotgun shells, die toevalligerwijze ook dragons breath heten. :) frag rounds zonder de bs explosie maar met damage over time zoals de incendy nade.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2014 15:01 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Als er mensen zijn die mij toe willen voegen, dat kan onder mdgooijer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:59:

Ze hebben nu nog 1 kans dit debacle te verhelpen dat netcode heet, als de komende patch dit niet doet, ben ik bang dat 70% binnen een maand of wat afhaakt, wat zo ontzettend jammer zou zijn van een spel dat verder op een paar punten na zo goed en zo lekker speelt.
Een aantal misschien, maar nooit dat 70 % afhaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:27:
[...]

Een aantal misschien, maar nooit dat 70 % afhaakt.
naja inclusief met wat er nu al is afgehaakt dan iig. denk dat 20% van mijn friendslist al 2 maand niet meer bf4 speelt of heel sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Ja maar dan heb je het waarschijnlijk over shooter fanaten.

Ik denk dat de meerderheid de meeste problemen niet eens merken ( behalve de crashes natuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Skybullet schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:50:
Ja maar dan heb je het waarschijnlijk over shooter fanaten.

Ik denk dat de meerderheid de meeste problemen niet eens merken ( behalve de crashes natuurlijk )
Niet merken dat je geluid weg valt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
heerlijk om een game te joinen, in een heli jumpen en halverwege je vlucht pas geluid te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
-Bas schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:54:
[...]

Niet merken dat je geluid weg valt? |:(
ik heb het dan natuurlijk niet over audio/visueel gebied slimmie. De shooterfans zullen in gameplay en netcode verschil voelen met andere games. De meeste mensen komen echter niet naar tweakers, hebben geen idee wat ze zouden moeten voelen. Ze game gewoon voor de fun als ze een keer even tijd hebben. begrip netcode zou voor hun net zo goed chinees kunnen zijn.

Dus ja de shooterfanbase zal idd afhaken, maar dat is lang niet 70 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Diminish schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:56:
heerlijk om een game te joinen, in een heli jumpen en halverwege je vlucht pas geluid te krijgen :)
Hoor de vogeltjes fluiten terwijl je in je fluisterstille stealth chopper tussen de bomen doorzweeft, enjoying the scenery... BAM! Zeg hallo tegen de sound bug en 2 AA rockets! Yeah. Only in BF4 }:O

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:51:
[...]
[sarcasm] Welk spel gaan we spelen? [/sarcasm]

BF4 is jammergenoeg verre van gebalanceerd - en servers waar wapen en tools worden geblocked maken dit veelal niet veel beter.

* D4NG3R heeft an-sich niks tegen servers met blocked wapens / tools - maar word wel pissig wanneer hij een server joined welke niet duidelijk maakt dat ze deze blocken.
Ik heb BF4 gespeeld, drie potjes, één was behoorlijk in onbalans geraakt toen de server leger werd ivm bedtijd, maar de rest was redelijk in balans, met een win en een loss. Meestal is dat wel het geval, zeker als het drukker wordt en de clans en regulars een beetje verdelen. Ik speel bijna alleen op onze eigen servers, en m'n WLR is om en nabij de 1.0.
Het enige wat bij ons gelimiteerd is (behalve mensen uit gan zitten schelden) is de bolt-action limit van 5 p team, die staat in de server naam. Het is HC, dus als je dat niet doet zit je met 40 snipers. Verder mag alles en iedereen. Inclusief M2's uitschijten boven anderman's base O-)
DanielWW2 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:57:
[...]Je mag de server ook linken weet je. Dan hebben misschien meer mensen er plezier van. ;)
En het risico lopen op beuker? Nah :P Maar er staan in dit topic genoeg hints naar mijn profiel, gespeelde potjes e.d. dat als je wilt komen meedoen het geen moeite moet kosten om ons te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
lol ik probeerde net die nieuwe lmg. de AWS..

Ding is hitscan, 0 recoil, alles legt het af tegen de fire rate.

Ben er maar mee gestopt omdat ik het oneerlijk vond voor de tegenpartij, en dat heb ik niet vaak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Skybullet schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:23:
lol ik probeerde net die nieuwe lmg. de AWS..

Ding is hitscan, 0 recoil, alles legt het af tegen de fire rate.

Ben er maar mee gestopt omdat ik het oneerlijk vond voor de tegenpartij, en dat heb ik niet vaak :X
Eerst al die m60 A.K.A. The laser. en nu nog een die nog beter is, mensen die een hoop extra betalen krijgen toch wel een hoop voordeeltjes zeg, pay to win.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Die twee lmgs zijn beesten, heb het er heel erg lastig tegen.

[ Voor 48% gewijzigd door fynrd1 op 11-03-2014 18:36 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hoe unlock je die AWS?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
LMG ribbon x3 3/3
Destroy 3 vehicles as Support 3/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Skybullet schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:52:
[...]

LMG ribbon x3 3/3
Lukt dat nu nog steeds? Aangezien de assignment nu in battlelog staat met de eis voor naval strike (heb premium maar het vinkje stat er niet achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Dennis8102 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:53:
[...]

Lukt dat nu nog steeds? Aangezien de assignment nu in battlelog staat met de eis voor naval strike (heb premium maar het vinkje stat er niet achter).
bij mij is het iig wel gelukt vandaag nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
AWS is erg leuk speeltje. Nog 2 battlepacks en alles alweer ermee unlockt.
Hoge RoF en accuraat. Enige wat er blijkbaar niet in zit is de supression die LMG's normaal doen.
Maar om ze dat nou ook nog te geven maakt ze wel te Overpowered :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Guido001 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:21:
AWS is erg leuk speeltje. Nog 2 battlepacks en alles alweer ermee unlockt.
Hoge RoF en accuraat. Enige wat er blijkbaar niet in zit is de supression die LMG's normaal doen.
Maar om ze dat nou ook nog te geven maakt ze wel te Overpowered :P
hij is al zwaar op, ik verwacht eerlijk gezien wel een nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
Ik verwacht dan alleen of een damage nerf of een RoF nerf. Anders is het wapen meteen Underpowered :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Guido001 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:40:
Ik verwacht dan alleen of een damage nerf of een RoF nerf. Anders is het wapen meteen Underpowered :P
ik verwacht wat meer recoil, of een nerf op accuracy. Je hoeft nu alleen maar te mikken en je muisknop in te drukken, geen moeite te doen om te vechten tegen recoil of spread. want die is er haast niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
Die is er wel maar dan zit je toch al aan 80 rounds van de 100 afgevuurd :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Guido001 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:58:
Die is er wel maar dan zit je toch al aan 80 rounds van de 100 afgevuurd :P
heb hem net uitgeprobeerd op guilin peaks conquest. Wat eigenlijk een door assualt class players gedomineerde infantery only word

Hij outclassed alle assault rifles makkelijk haha. ronde was bijna afgelopen toen ik joinde, ben met mijn squad meegerend en heb alsnog 20-7 gescoord door alleen maar te rennen en te schieten, heb geen cover gezocht.

Op een moment stonden 3 assualt op een heuveltje mij te beschieten, ben er rechtstreeks op af gerend al schietend en ze waren dood :P

jup de AWS is de nieuwe god gun

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 11-03-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
Ene kant is het nogal bad dat de AWS OP is maar aan de andere kant leren die gastjes die niets anders dan Assault spelen dat er ook andere classes zijn :D

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aws gaat zeker generfd worden net op locker kom om het hoekje gewoon 8 man weggevaagd op full auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

[ Voor 5% gewijzigd door koudepinda op 12-03-2014 00:09 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
http://bf4db.com/players/1612897

Superplayer in de BUG server of gewoon weer een schijthack ;w

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 00:52:
http://bf4db.com/players/1612897

Superplayer in de BUG server of gewoon weer een schijthack ;w
als je de friends van diegene ziet is het een en al banned accounts voor bf3 bf4, ik zou die gelijk maar even in de persona non grata lijst zetten...
http://battlelog.battlefi...wayN1/stats/323601103/pc/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/The_C4_Solution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:51:
[...]
Je hoeft nu alleen maar te mikken en je muisknop in te drukken, geen moeite te doen om te vechten tegen recoil of spread. want die is er haast niet :+
En wát er is is zó snel weg als je de knop loslaat dat je volle snelheid kunt bursten op 200 meter en met gemak snipers weg kunt vegen. Stubby grup en Kobra met magnifier erop en je bent bezopen gevaarlijk met dat ding. Flash hider maakt het pakket af.
De combi Hvy Barrel en bipod is als Rush defender trouwens ook eh... ongezellig voor je tegenspelers.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AWS is idd wel erg goed, maar is feitelijk een lmg die als AR werkt. Je moet wel de attachements goed instellen, stock is die aardig maar nou niet super goed. als je stubby etc eronder hangt, dan is het een van de beste wapens.

AR160 beetje zelfde verhaal, al is die stuk minder goed door de lagere ROF, beetje erg hoge recoil voor dergelijk wapen.

de revolver schijnt ook best goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:57:
AWS is idd wel erg goed, maar is feitelijk een lmg die als AR werkt. Je moet wel de attachements goed instellen, stock is die aardig maar nou niet super goed. als je stubby etc eronder hangt, dan is het een van de beste wapens.
Dat is het probleem met de meeste LMGs. Ze schieten alsof het assault rifles zijn. Met name de MG4 is veel te accuraat; de AWS heb ik nog niet geprobeerd. Eigenlijk horen ze hoge spread te hebben bij alles behalve bij liggen of bipod. Ik kan me nog herinneren dat het in de oude battlefields wel zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:11:
[...]

Dat is het probleem met de meeste LMGs. Ze schieten alsof het assault rifles zijn. Met name de MG4 is veel te accuraat; de AWS heb ik nog niet geprobeerd. Eigenlijk horen ze hoge spread te hebben bij alles behalve bij liggen of bipod. Ik kan me nog herinneren dat het in de oude battlefields wel zo was.
mwah, ik vind dat voor de medium lmgs, de pkp, 240b en m60 prima nu, de andere werken ook met soortgelijke ammo als ar's, schieten ook min of meer hetzelfde in vergelijking, en hebben al iets hogere spread etc.
Ik vind wel dat ze iets meer spread bij langere bursts zouden moeten krijgen, niet veel maar toch wat meer zodat ze toch de 100-200 capaciteit compenseren. De aws is echter nog even een stapje beter qua recoil, dat is eigenlijk een AR met een 100 mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bee.nl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:11:
[...]

Ze hebben nu ook hoge spread, hoger dan ARs.

Een tijdje terug was er al iemand die beweerde dat LMGs net ARs waren, maar de gamefiles onderschrijven daar niets van. Ze hebben al hogere spread én recoil dan ARs:
MG4 vs AUG (oftewel de beste pre-SS LMG vs de slechtste pre-SS AR)
http://symthic.com/bf4-compare?MG4_vs_AUG_A3

LMGs zijn al alleen goed als je stil staat en dan nog moet je je tot bursten beperken tenzij je een bipod erop gooit. De AWS is zo gruwelijk veel beter dan de rest dat die redelijk AR-achtig aanvoelt, maar als je het ding naast een ACE 23 legt heeft die wel minder spread en niet veel meer of misschien wel minder recoil. En dat is als je stilzit, zodra je gaat lopen ben je met een LMG nog veel meer in het nadeel. De 1st shot recoil bij ARs is hoger dan bij LMGs, maar de rest van de recoil en met name de recoil/spread reset-tijd is bij ARs veel korter.
Je grote voordeel komt door je enorme magazijn waardoor je met gemak "even" 20~30 kogels richting vijand jaagt op afstand. Bij een AR is je clip dan leeg, bij een LMG kunnen die andere twee vijanden dan ook nog wel even plat.

Overigens wil dat neit zeggen dat de AWS niet OP is, maar dat is vooral in vergelijking met de andere LMGs, niet zozeer met de ARs.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik vind het wel een beetje schokkend om te zien hoeveel servers locker en metro zijn.

de meerderheid houdt dus van geen skill clusterfuck cod bottleneck actie ? :')

Enige twee maps die ik altijd skip

.. 5 ragequits achter elkaar, ik stop er weer mee voor vandaag :) quitpercentage nu op 49.58 % beat that !

[ Voor 22% gewijzigd door Skybullet op 12-03-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebalanceerd, pittig maar pijnlijk waar artikel over de ontwikkeling van BF na de launch.

http://www.thegentlelover...s-still-amazingly-broken/
While it’s still a little early in the life of Battlefield 4 to hold a postmortem, you can certainly consider this a pre-postmortem. What I have assembled below is a condensed history of Battlefield 4 up to this point, the first week of March 2014. I have striven to provide a balanced look at some of the promises that were made by DICE, some of the major issues that befell Battlefield 4, and attempt to offer a look forward for not only the remaining life of Battlefield 4, but future DICE projects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:33:
Gebalanceerd, pittig maar pijnlijk waar artikel over de ontwikkeling van BF na de launch.

[...]
DICE aggressively reassured players that e-sports was a top priority for them, and with the addition of a true spectator mode and smaller gameplay modes
Hier wist ik al dat het vanaf nu alleen maar leugens, leugens en nog meer leugens zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Goed artikel. en dit plaatje illustreert exact het probleem met de kill-cams op dit moment :D
99% van de tijd krijg je een random ander persoon te zien :D

Afbeeldingslocatie: http://www.thegentlelovers.com/wp-content/uploads/2014/03/Pb1hNqx.jpg

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
JoSchaap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:04:
Goed artikel. en dit plaatje illustreert exact het probleem met de kill-cams op dit moment :D
99% van de tijd krijg je een random ander persoon te zien :D

[afbeelding]
`
ik vind dit niet eens een probleem. het spel werkt prima met zulke bugs. Ik vind de rest storender

- vastzitten door objecten.
- duidelijk over, onder, naast, tussen objecten mikken en schieten. Maar alsnog worden je kogels tegengehouden of ketsen af op... ja op niks..
- rubberbanding
- netcode issues idd, achter een hoek duiken en alsnog dood neervallen.
- killtrading

en dan nog balance issues ook.. al heb ik liever dat de core werkt.

Ik zit iig al bijna op een 50 % quitrate, omdat ik het haat als er zoiets gebeurd

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 12-03-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:33:

[...]
Goed artikel. _/-\o_

"It is clear, and continues to get clearer with every patch, that DICE is not invested in quality assurance to any degree". So true...

DLC stopgezet totdat core gefixed is.... Yeah right. Lui zijn gewoon volkomen onbetrouwbaar. :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:39:
Hier wist ik al dat het vanaf nu alleen maar leugens, leugens en nog meer leugens zou zijn.
Hier wist ik al dat je het artikel niet gelezen hebt, en het stuk dat je gelezen hebt heb je niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Hier wist ik al dat je het artikel niet gelezen hebt, en het stuk dat je gelezen hebt heb je niet begrepen.
Dus jij beweert dat EA/DICE niet liegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:17:
[...]
Dus jij beweert dat EA/DICE niet liegen?
Ik beweer dat in dat artikel er niet gelogen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:35:
[...]

hmmm beweerde dat volgens mij ook alleen verwoorde hij het op een manier die op beide wijzen gelezen kon worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:35:
[...]

Dat beweer ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Wanneer komt Battlefield 5 uit ? EA beloofd ons vast weer een betere game :P
deze editie blijft lekker in me kast zitten nu.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Leuk, speel ik in een (Tot dus ver) best wel leuke server. Pak ik op Rogue Transmission de M82 op en schiet op 400M een Quad met 2 passagiers neer.

Bap, "Autokicked by admin"

Wut? Er worden nergens regels opgelegd, totdat ik na de ronde dit zie op hun server details:
http://battlelog.battlefi...-Russia-POLE-BRANI-777-1/

Zet die spawn dan uit of vermeld het in je titel.. Waardeloos dat dit soort servers ranked in de lijst mogen staan.

Edit: Vraagje trouwens, vrijwel elke keer als ik BF4 launch krijg ik dat "WELCOME TO BATTLELOG" introductiescherm, kan die zooi ook uit?

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 12-03-2014 17:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

mwah in hun titel: FOR THE CAMPING IN AA ON BASE KICK\BAN !!! NO SNIPER !!!

is toch vrij duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Accident schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:50:

in hun titel: EA Russia - POLE-BRANI[777]#1

maakt dat niks duidelijk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Accident schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:50:

Op zich goede regel, al moet dat dan ook gelden voor attack boats en attack heli's die vandaar uit TV missiles spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

D4NG3R schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:08:
[...]

in hun titel: EA Russia - POLE-BRANI\[777]#1

maakt dat niks duidelijk.
Mea culpa, ik keek naar de details.

je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:29:
BF5 will be best game ever. Much better than BF4.
-More Levelution
-More graphics
-Better netcode
-E-sports
-Battle recorder
-And Back to Back to Metro

So pre-order BattleDutyModernQuarters 5 PremiumElite today. oOo

:Y)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2014 23:10 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Diminish schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:56:
Ik had gisteren nog een leuke, het water induiken eruit komen en continue nog het zwemmende water geluid blijven horen. Alles ver weg ook... 8)7

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Titanfall is uit en meteen slechts 1 post vandaag tot nu toe... Deze game is dood :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dat vind ik een vrij achterlijke conclusie, maar dat zal wel weer aan mij liggen :+

De afgelopen dagen ben ik het juist weer gaan oppikken. titanfall was ik in 5 minuten al klaar mee.. :o

[ Voor 39% gewijzigd door JoSchaap op 13-03-2014 16:26 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
l0n3w012ph schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:20:
Titanfall is uit en meteen slechts 1 post vandaag tot nu toe... Deze game is dood :)
Ik geef iedereen die naar Titanfall gaat groot gelijk...

Geen idee hoe het daar zit met bugs en netcode, maar als het net zo is in de beta is het spel echt een stuk beter te spelen dan BF4. Het is natuurlijk wel simpeler, maar als het leuker is, wat maakt dat dan uit :P

Misschien komt iedereen morgen ook alweer terug. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoSchaap schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:25:
dat vind ik een vrij achterlijke conclusie, maar dat zal wel weer aan mij liggen :+

De afgelopen dagen ben ik het juist weer gaan oppikken. titanfall was ik in 5 minuten al klaar mee.. :o
Ik speel ook geen Titanfall maar ook geen BF4 ik speel Diablo III ;)
En er is op dit moment ook weinig te melden over BF4 maar we kijken over 2 maand wel is weer als 95% van de spelers weer klaar is met TF en BF4 weer eens oppikt

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NielsjeNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:26:
[...]

Ik geef iedereen die naar Titanfall gaat groot gelijk...

Geen idee hoe het daar zit met bugs en netcode, maar als het net zo is in de beta is het spel echt een stuk beter te spelen dan BF4. Het is natuurlijk wel simpeler, maar als het leuker is, wat maakt dat dan uit :P

Misschien komt iedereen morgen ook alweer terug. Je weet maar nooit.
ach als ik al zie dat de meeste spelers na 2-3 dagen al op max lvl zitten, zie ik weinig kans voor dit spel, is veel te kort qua aandachtsboog, vrij beperkt en een kleine kern zal blijven spelen, de meeste komen wel weer terug of gaan wat anders spelen.
Bf4 is niet dood nog maar zeker behoorlijk stuk lager met de aantallen nu.
Vind titanfall een aardig spel maar geen must play game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:51:
[...]

Ik speel ook geen Titanfall maar ook geen BF4 ik speel Diablo III ;)
En er is op dit moment ook weinig te melden over BF4 maar we kijken over 2 maand wel is weer als 95% van de spelers weer klaar is met TF en BF4 weer eens oppikt
Ik zag je wel nog gisteren of eergisteren in de BuG server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:00:
[...]

battlereports nakijken? :) beuker moet nu stiekem spelen, anders valt die door de mand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:09:
[...]

battlereports nakijken? :) beuker moet nu stiekem spelen, anders valt die door de mand. :+
Maakt mij verder niet uit, maar viel toevallig op. Leuke server trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

JoSchaap schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:25:

Het was meer bedoeld om weer leven in de brouwerij te krijgen en dat is gelukt :) Dit topic is zo leuk om te lezen na een dag werken met al het gezeur en de reacties op de game dat het echt zonde is als dat over zou zijn. Ik had me net weer genesteld om alle ragequits en gebitch op de game weer met een big smile te lezen toen ik tot de ontdekking kwam dat er maar 1 post was. Dat kan niet en mag niet! :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

l0n3w012ph schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:13:
met al het gezeur en de reacties op de game
Op z'n AWESOM-O's: DICE heeft met de laatste patch weer een unieke feature geïntroduceerd: lag, op álle servers! Daar ben ik zo blij mee, want nu heeft iedereen tegelijk een ping-nadeel. Het is ook erg grappig om vliegtuigen die met 300 MPH vligen te zien stilstaan in de lucht of zelfs een paar meter achteruit te zien vliegen om vervolgens met dezelfde rotvaart weer door naar voren te gaan. Dit is vooral hilarisch wanneer zich een boom, bergtop of anderszins hard voorwerp vlak voor de neus van het vliegtuig bevindt, aangezien alle input tijdens het achteruitvliegen wordt genegeerd. Ze zijn goed bezig met balancen om zo het spel voor iedereen onspeelbaar te maken!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
LMAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:00:
[...]

Klopt , ik speel nog wel af en toe maar heb meestal dat ik na 2 á 3 rondjes er weer helemaal klaar mee ben.
Dat is wel jammer want er is geen 1 game die qua beleving ook maar in de buurt komt van BF4.
Daarom start ik het af en toe nog op anders was hij waarschijnlijk al van mijn SSD verdwenen.
Kijk het is leuk dat er af en toe een patch komt maar wat mij nog het meest stoort is dat problemen die zijn ontstaan naar een patch niet binnen 24h. opgelost worden maar binnen 24 dagen :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

beuker19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:50:
[...]

Klopt , ik speel nog wel af en toe maar heb meestal dat ik na 2 á 3 rondjes er weer helemaal klaar mee ben.
Dat is wel jammer want er is geen 1 game die qua beleving ook maar in de buurt komt van BF4.
Daarom start ik het af en toe nog op anders was hij waarschijnlijk al van mijn SSD verdwenen.
Kijk het is leuk dat er af en toe een patch komt maar wat mij nog het meest stoort is dat problemen die zijn ontstaan naar een patch niet binnen 24h. opgelost worden maar binnen 24 dagen :(
Dat breng je helemaal verkeerd... Wij hadden het zwaar tegen een stel Bulgaren en toen heb je jezelf opgeofferd om ons uit de shit te helpen... 8)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Net begonnen na heel lang wachten met BF4. Moet zeggen loopt erg soepeltjes ondanks dat ik niet de recommended driver heb.
Kleine mappen zijn fun tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL. _O-

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:55
Pykow schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:29:
Ik weet het niet of we daar nu op zitten te wachten. Zojuist toch maar weer ff metro geprobeerd. Wat een puinhoop level. Alles zit muurvast rond de roltrappen. Met of zonder explosieven, maakt allemaal niks uit.
Metro bij bf3 was fun met veel meer gevarieerder verloop. Nu loopt alles in de soep door de overdaad aan allerlei vreemde wapens. Ik ben er in elk geval ook klaar mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik denk dat ik net ben dood gegaan door een kartonnen doos :F

ohja en ik ben ook een beetje klaar met al die lamzakken die de hele ronde op de daken van flats, op bergen en bovenop torens zitten..

[ Voor 52% gewijzigd door Skybullet op 13-03-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Skybullet schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:02:
_O- daarom is het ook BF... BoxFight

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Als je nou Premium had gekocht (for only 49 dollar 99!) had je je met je Premium Box Cutter Knife tegen die doos kunnen verweren... :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
w00t00w schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:23:
[...]

Als je nou Premium had gekocht (for only 49 dollar 99!) had je je met je Premium Box Cutter Knife tegen die doos kunnen verweren... :+
ik heb premium... en ik wil godver mijn geld terug !

Het spel loopt nu zelfs al vast bij mij als ik hem af wil sluiten, op quit drukken en dan vastlopen, enige wat werkt is dan ctrl alt del |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Skybullet schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:27:
[...]

ik heb premium... en ik wil godver mijn geld terug !

Het spel loopt nu zelfs al vast bij mij als ik hem af wil sluiten, op quit drukken en dan vastlopen, enige wat werkt is dan ctrl alt del |:(
bij het scherm waar je op ok of cancel moet klikken? even esc, dan verdwijnt de melding en dan kan je weer op quit rammen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Skybullet schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:02:ik denk dat ik net ben dood gegaan door een kartonnen doos :F
Nieuw wapen in de Second Assault.

Box weapon stats:
  • rate of fire: 1 per encounter
  • damage: 100%
ohja en ik ben ook een beetje klaar met al die lamzakken die de hele ronde op de daken van flats, op bergen en bovenop torens zitten..
ik voel een noobtroll aankomen (altijd leuk om een omweg te nemen of via een airdrop een bezoekje te brengen)

[ Voor 56% gewijzigd door whitey-d op 14-03-2014 10:16 ]

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
jeej je kunt nu onzichtbaar zijn !

http://www.youtube.com/watch?v=otCkVtrhNHU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Misschien van het weekend toch weer bf4 installeren, we hebben een clanwar in bf4 roflol.

Ik speel ook geen titanfall, ik wacht eerst tot de prijs verder daalt, wil niet te veel geld naar EA
sturen, ze hebben al 70 euro van mij zonder een fatsoenlijke tegen prestatie gekregen.
Heb momenteel plezier in het spelen van hawken, een f2p mech game online die 1,5 jaar
beta is geweest voor dat men hem officeel uitbracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:20:
Dat en wat moetje nog over schrijven? Het wordt een herhaling van zetten.

De Battlefield moments bestaan uit de meest bezopen bugs en glitches, elke patch introduceert nieuwe tenenkrommende issues, de game gaat niet meer gemaakt worden en elke kill of death is twijfelachtig. Kortom, het spel is klaar.

Het genot om deze bak ellendige code hard van de ssd te mieteren was bijzonder prettig.

Bovendien moeten hier toch honderden tweakers zijn die constant lopen te zeuren over de posts met bugs/whatever. Zijn die posts er niet, blijven de massas mooie ervaringen ook uit, heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Ik heb geleerd om snipers te kunnen waarderen. 3 potjes (2x Zavod en 1x Siege) achter elkaar gewonnen met ongeveer 700-0 omdat het hele team van hun recon was (oké niet iedereen, toch zeker 15 man). En maar zeuren dat de teams niet eerlijk waren :+
Waarom gaan mensen in het verliezende team toch zovaak ineens als recon? Als je zo hard aan het verliezen bent, pak liever een engineer of assault met z'n allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
TheBrut3 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:08:
Ik heb geleerd om snipers te kunnen waarderen. 3 potjes (2x Zavod en 1x Siege) achter elkaar gewonnen met ongeveer 700-0 omdat het hele team van hun recon was (oké niet iedereen, toch zeker 15 man). En maar zeuren dat de teams niet eerlijk waren :+
Waarom gaan mensen in het verliezende team toch zovaak ineens als recon? Als je zo hard aan het verliezen bent, pak liever een engineer of assault met z'n allen!
ik join enkel nog servers met een sniper/dmr limit. gekkigheid

Maarja dan krijg je dat letterlijk iedereen engineer is op grote conquest maps en dat dan iedereen schreeuwt om ammo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik geen kans meer zie dat mijn team in de buurt komt van winnen ga ik puur voor mijn kill/death ratio spelen. Vaak is dat met snipen het makkelijkste, soms beter om een silenced ar te pakken.

gezien dat de meeste snipers op hun best matig zijn is dat helaas ook een van de redenen dat hierdoor potten worden verloren. helemaal op infantry maps als locker of metro en je bent in je spawn gedrukt. dat vind ik trouwens wel het slechtste van locker, je kan veel te goed de spawn uitgangen bewaken met een paar man, en niemand kan er langs komen om nog een kans te maken om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek is dat he. Als je de die-hard snipers mag geloven zijn ze non-stop aan het spotten met onzichtbare MAV's, laser designaten ze alle wat beweegt, schieten ze non-stop (toch zeker 1 a 2 keer per week) een vijand bij een objective weg, C4en ze alles wat los en vast zit, uitsluitend CQ agressive recon en zijn ze vrijwel uitsluitend MVP.

Jammer dat ik altijd de pech heb gehad om nét de verkeerde server te joinen en alleen de uiterst zeldzame biologen tref die met de 40x op de bipod het gras in de eigen basis bestuderen, de kwaliteit van de dakbedekking onderzoeken of de 7-mans sterrenwacht uit liggen te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Gek is dat he. Als je de die-hard snipers mag geloven zijn ze non-stop aan het spotten met onzichtbare MAV's, laser designaten ze alle wat beweegt, schieten ze non-stop (toch zeker 1 a 2 keer per week) een vijand bij een objective weg, C4en ze alles wat los en vast zit, uitsluitend CQ agressive recon en zijn ze vrijwel uitsluitend MVP.

Jammer dat ik altijd de pech heb gehad om nét de verkeerde server te joinen en alleen de uiterst zeldzame biologen tref die met de 40x op de bipod het gras in de eigen basis bestuderen, de kwaliteit van de dakbedekking onderzoeken of de 7-mans sterrenwacht uit liggen te hangen.
is deels ook omdat laserlockon on zo verdomd makkelijk te stoppen is of als je gelockt bent alleen je AP ff aanzet als er een raket afgevuurd wordt. het zou iig meer gedaan moeten worden, vooral met jets is het zo enorm effectief, dan heb je niet 60% maar gewoon insta kill of iig disable met paar % over.
Het jammere is dat slechte snipers zoveel invloed hebben op winnen of niet, doordat ze op een achteraf plek zitten en niet op een flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:11:
[...]

is deels ook omdat laserlockon on zo verdomd makkelijk te stoppen is of als je gelockt bent alleen je AP ff aanzet als er een raket afgevuurd wordt. het zou iig meer gedaan moeten worden, vooral met jets is het zo enorm effectief, dan heb je niet 60% maar gewoon insta kill of iig disable met paar % over.
Het jammere is dat slechte snipers zoveel invloed hebben op winnen of niet, doordat ze op een achteraf plek zitten en niet op een flag.
Gewoon zelf zo goed mogelijk je best doen. Ik geniet er wel van om in een tank de hele map te domineren. Na een tijdje is het hele team engineer en ben je het enige target voor hun. Rest van het team kan dan vlaggen pakken.

Werkt natuurlijk niet op metro en locker, maar dat zijn ook crap mappen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:51:Jammer dat ik altijd de pech heb gehad om nét de verkeerde server te joinen en alleen de uiterst zeldzame biologen tref die met de 40x op de bipod het gras in de eigen basis bestuderen
Zou je zelf ook eens moeten doen! Wie weet kom je in Bugfield 4 wel een mier met 8 poten tegen of een spin met 12 ogen... 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door TheBrut3 op 14-03-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

You mad, bro!?

Daar komt een betaalde addon voor die alleen met de Premium bundel valt aan te schaffen, waar deze niet in valt, zo exclusief is hij!!

You mad bro, yolo!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:11:
[...]

is deels ook omdat laserlockon on zo verdomd makkelijk te stoppen is of als je gelockt bent alleen je AP ff aanzet als er een raket afgevuurd wordt.
Daarom moet je altijd locken, zelfs al heb je geen ammo meer. Hiermee heb ik menig vlag verdedigd: slechts het locken van je stinger of javelin op een aanstormend lucht- of landvoertuig en deze lock lang vasthouden zorgt ervoor dat ze óf hun aanval afbreken, óf hun countermeasures gebruiken (vaak vanwege onervarenheid, maar ook niet in de laatste plaats omdat al sinds oktober 2012 het geluid ermee stopt in Frostbite wanneer je voertuig gedurende lange tijd wordt gelockt en er vlakbij je explosies plaatsvinden, en de driver dus niet kan horen of er een raket onderweg is).

Smoke en smokescreen moet je gebruiken zodra je het eerste lock-geluid hoort en daarna vol gas achteruit (smoke werkt vier, smokescreen twee seconden tegen een nieuwe lock). Als je daarna volledig gelockt wordt, komt alles door de smoke heen.

Op tank en LAV speel ik standaard met gunner soflam als gunner upgrade: je ziet vijanden veel sneller (rode ruit), zodra je ze lockt zullen ze vaak hun countermeasures al gebruiken, je ziet hun afstand en je kunt veel makkelijker mijnen spotten.

Het kan ook erg nuttig zijn om het gebruik van de countermeasures te forceren door één guided missile op een vijand af te schieten als je ziet dat er engineers van jou team in de buurt zijn: zij kunnen het dan afmaken.

... maar aangezien K/D voor de meeste spelers nog steeds de belangrijkste metric is, gevolgd door accuracy, schiet haast niemand om niet te raken. Dit is ook erg te merken aan de totale afwezigheid van suppression in de meeste rondes, terwijl er genoeg LMG's in het spel zijn.

Er stapte net een gunner van level 17 in m'n tank, die, zoals iedere speler onder level 50, vanaf het moment van spawnen tot de tank stuk was zijn linkermuisknop ingedrukt hield en zo een kogelregen joeg richting alle voorbijrijdende tanks (terwijl ik door m'n eigen smokescreen om hem heen reed om 'm van achter te benaderen) en langs alle heli's op vijfhonderd meter afstand. Ik heb nu zo'n 8 minuten video waarop 'ie dat doet, en ik heb drie keer netjes gevraagd in de chat of 'ie ermee wil ophouden en de reden waarom ik dat vraag. Toen ik m'n tank zó parkeerde dat 'ie niets kon zien, ging 'ie op mensen in onze spawn schieten.

Het is dat ik als tanker in die video verschrikkelijk misschiet op iedere heli die voorbijvliegt (na het opnemen schoot ik ineens weer gewoon een jet uit de lucht, blame the framerate O-)), anders zou ik het op YouTube zetten. :+

[ Voor 68% gewijzigd door CodeCaster op 14-03-2014 17:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:19
Een vraag: Het unlocken zoals AR160 en ASW, moet je daarvoor Naval strike al hebben of kan dat ook zonder dat pakket.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Layumi schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:06:
Een vraag: Het unlocken zoals AR160 en ASW, moet je daarvoor Naval strike al hebben of kan dat ook zonder dat pakket.??
Die wapens krijg je door assignments te halen. Die assignments kun volgens mij pas halen wanneer je Naval Strike aan hebt geschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:18

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:39:
[...]

Die wapens krijg je door assignments te halen. Die assignments kun volgens mij pas halen wanneer je Naval Strike aan hebt geschaft.
Ik heb gister avond de AWS al unlocked anders, op lockers nota bene.

AWARD REQUIREMENTS
LMG ribbon x3 3/3

[ Voor 10% gewijzigd door InFamous op 14-03-2014 18:47 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Dat een a twee keer per week is niet eerlijk en dat weet je zelf ook. Ze schieten veel meer, raken daarintegen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:46:
[...]

Ik heb gister avond de AWS al unlocked anders, op lockers nota bene.

AWARD REQUIREMENTS
LMG ribbon x3 3/3
Ah, dan zit ik mis. Ik had de info hier vandaan: http://battlefield.wikia....ttlefield_4:_Naval_Strike

Daar staat dat je voor de AR-160 de assignment 'Spare Time Sniper' moet behalen, en voor de AWS 'Swiss Cheese'. Dat zijn Naval Strike assignments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:22:
[...]

Ah, dan zit ik mis. Ik had de info hier vandaan: http://battlefield.wikia....ttlefield_4:_Naval_Strike

Daar staat dat je voor de AR-160 de assignment 'Spare Time Sniper' moet behalen, en voor de AWS 'Swiss Cheese'. Dat zijn Naval Strike assignments.
Het klopt, ik heb Swiss cheese gister avond unlocked op lockers. Geen idee maar het lukte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:19
InFamous schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:55:
[...]

Het klopt, ik heb Swiss cheese gister avond unlocked op lockers. Geen idee maar het lukte wel.
Vreemd want bij doet het niets, ook al haal ik alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ik speel nu echt al met de AWS, zie er meerdere ingame met de AWS.

Pagina: 1 ... 131 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.