Je bedoelt CoD met robots.
Nee dan speel ik nog liever niets heb de beta geprobeerd en toen kreeg ik zelfs zin in BF4
Ik hoop dat er nog eens een MP shooter komt die echt next-gen en ook werkt.
Kijk BF4 heeft de looks , de balans, de ''only'' in BF momenten , een begin van dynamische maps en is team georienteerd.
Titanfall heeft alleen de goede hitreg , snelle actie en heeft genoeg in huis (Omdat CoD Ghost echt slecht is) om de mensen die vooral van CoD/CS/BF infantry only houden een paar maand te vermaken maar doet in mijn ogen op shooter gebied niets nieuws en vind het eigenlijk een stap terug op FPS gebied
Kijk zeker met de nieuwe consoles verwacht ik tegenwoordig meer van een FPS dan alleen goede''netcode''.
BF4 was al een beetje op de goede weg maar laat het op netwerk gebied liggen en ook ''Levelution'' is een stap in de goede richting maar het is net iets te weinig.
Grafisch is BF4 ook zo'n beetje de enigste echte Next-gen MP titel dat lijkt op BF3 wat ook al weer
3 1/2 !!!! jaar uit is zegt dat eigenlijk wel genoeg over het huidige ''gaming'' klimaat want er is op Dice na eigenlijk geen een die het in ieder geval heeft geprobeerd en daar helaas wel in heeft gefaald
Kijk dat is ook een van de redenen dat ik ook geen spijt van de aankoop BF4.
Heb liever een studio die het in ieder geval probeert dan een studio die altijd maar op save speelt en vervolgens ook niet meer innoveert en dus als het ware stil blijft staan.
En iedereen weet dat stilstand achteruit gang is
Kijk ik wil nog wel even zeggen dat ook ik zelf bijna geen zin meer heb op BF4 op te starten en er ook van baal dat BF4 niet is wat wij er met ze allen toch wel van hadden gehoopt.
Maar ik heb toch ook wel respect voor EA/Dice dat ze met BF3/BF4 toch een standaard neer hebben gezet van wat er mogelijk is in een MP FPS en hoop dat ook dat er meer studios/uitgevers zijn die is vooruit denken ipv. altijd maar op het oude vertrouwde te teren.
DanielWW2 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:31:
Serieus DICE?
Een kleine, automatische AA die je gewoon neerzet en die automatisch locked op voertuigen en dan ook nog eens z'n snelle raket dat je nauwelijks een flare kan droppen. Niet te geloven.

Kijk waar ik weer minder respect voor heb is het toevoegen van de ''smart'' wapens in BF4.
Maar volgens mij zijn de AA mines wel te flaren hoor alleen is de timer tussen de flares gewoon te lang.
[
Voor 11% gewijzigd door
beuker19 op 09-03-2014 02:03
]