Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
koudepinda schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:34:
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.

Snap deze niet echt, maakt dit het 20MM cannon niet erg slecht?? (niet dat het mij uitmaakt, gebruik toch de 30MM omdat die gewoon veel meer damage doet). Maar voor langere afstanden en snelle targets word het nu wel heel gemakkelijk wegkomen.
velocity is niet gelijk aan rate of fire.
Allé, dat hoop ik toch. snelheid vd vlucht vd kogels die vertragen hopelijk en niet de snelheid van hoeveel kogels je uit je cannon kan schieten in een bepaalde tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 06-03-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
SmokingCrop schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Allé, dat hoop ik toch. snelheid vd vlucht vd kogels die vertragen hopelijk en niet de snelheid van hoeveel kogels je uit je cannon kan schieten in een bepaalde tijd.
Nee maar de snellere velocity was wel handig voor targets op langere afstanden. Met de 30mm is dat toch net wat lastiger. Waarom ze dan de 20mm net zo langzaam moeten maken (velocity) snap ik ook niet.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thr!lls schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:30:
Ik kan het niet zo snel terug vinden in de patch notes maar hebben ze nou uiteindelijk de L85 omlaag gehaald qua Rate of Fire? Had ergens gelezen dat ze dat zouden doen maar zie er niks van terug (liever niet overigens >:) ). Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
PS4 gebruikers hebben al bevestigd dat het naar 750 RPM gegaan is, maar de reload bug is er nog steeds net als de underslung problemen, de ADS speed bug bij 1x scopes en de scope misallignment van de bullpops.
wesleytjuh schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:29:
[...]
Maar sommige tweaks zijn toen toch al live gegaan, zoals de DMR buffs?

Wel mooi zo'n gigantische lijst neerzetten maar de helft, zoniet meer is dubbel :X :D
Ik heb het al eerder gepost en het is echt geen grapje, maar het programma wat de patchnotes bij alle verschillende afdelingen van DICE verzamelde was gebugged, daarom hebben ze alles van de vorige patch ook mee meegenomen in deze patchnotes. :)

[ Voor 30% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-03-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:58
Staat nog steeds als 800 vermeld en ik merkte geen verschil.

De AR160 is niets bijzonders.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:19:
Staat nog steeds als 800 vermeld en ik merkte geen verschil.
Probeer het dan nog maar eens een keer, symthic heeft het bevestigd uit de gamefiles.

Wat er in-game vermeld wordt staat los van wat de guns echt doen. Oh, de burst fire mode is ook verwijderd van de L85 schijnt.

http://forum.symthic.com/...weaks-mar-4th/index7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ah oke, waarom zou je de L85 met meer recoil nu over de M416 kiezen en hoezo is de RPM omlaag gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:35:
Ah oke, waarom zou je de L85 met meer recoil nu over de M416 kiezen en hoezo is de RPM omlaag gegaan?
Waarom de RPM werkelijk verlaagd is, is nog niet medegedeeld, daarvoor moet je bij DICE aankloppen.
De enige redenen die ik kan verzinnen is dat de L85 met Iron sights de beste assault rifle was.

Het grootste verschil tussen m416 en l85 zit nu tussen snellere reload van de M416 vs (niet werkende) snellere ADS movement speed van de bullpop L85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:56
Anthirian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
Voor diegene die interesse heeft heb ik een Tweakers Platoon gemaakt. Wellicht handig om medetweakers te vinden om mee te spelen.
Applied! (Moeten we dit melden of wordt iedereen geaccepteerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
Voor diegene die interesse heeft heb ik een Tweakers Platoon gemaakt. Wellicht handig om medetweakers te vinden om mee te spelen.
Ligt het aan mij of is het zo dat het platoon-emblem je eigen emblem overschrijft? /me zit ineens met een clanlogo in plaats van m'n zelfgemaakte rubberducky :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:56:
[...]

Ligt het aan mij of is het zo dat het platoon-emblem je eigen emblem overschrijft? /me zit ineens met een clanlogo in plaats van m'n zelfgemaakte rubberducky :-(
Kun je zo weer terug veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:03

koudepinda

Don't Panic

SmokingCrop schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Nee dat klopt, maar heeft wel invloed op de tijd die een kogel nodig heeft om bij voornamelijk long distance targets te komen. Hoe lager de velocity des te moeilijker is het om ontarget te blijven bij snel bewegende objecten/personen op een grote afstand.

Het is bizar lastig om een jet op 500 meter afstand te raken met je 30MM. Zolang die 1 rechte baan volgt is het een eitje, maar de gevorderde piloot houd niet 1 voorspelbare baan aan. Dus met je kanon ben je eerder bezig met lucky shots dan daadwerkelijk iets raken. Puur omdat je constant bezig bent met voorspellen waar die naar toe zal vliegen.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koudepinda schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Nee dat klopt, maar heeft wel invloed op de tijd die een kogel nodig heeft om bij voornamelijk long distance targets te komen. Hoe lager de velocity des te moeilijker is het om ontarget te blijven bij snel bewegende objecten/personen op een grote afstand.

Het is bizar lastig om een jet op 500 meter afstand te raken met je 30MM. Zolang die 1 rechte baan volgt is het een eitje, maar de gevorderde piloot houd niet 1 voorspelbare baan aan. Dus met je kanon ben je eerder bezig met lucky shots dan daadwerkelijk iets raken. Puur omdat je constant bezig bent met voorspellen waar die naar toe zal vliegen.
Mooi. De AA en met name de 20mm gun op de AA was veel te sterk. Nu nog de attack heli dubbele health geven en we komen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

De killcam is bugged sinds de update. Soms wanneer je gekilld wordt, zie je de score card van de tegenstander die jou te pakken had, maar de camera kijkt naar jouw laatste slachtoffer...

En toen zojuist m'n attack-heli werd bestookt met Active Radars, kantelde ik in één óf twee klappen toch weer 90 graden naar links, met nog iets van 54% health resterend. Ik heb geen gyro stabilizer equipped, maar ik dacht dat dit dat zou fixen:
-Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.
Helaas stortte ik als vanouds als een baksteen naar beneden.

[ Voor 57% gewijzigd door CodeCaster op 06-03-2014 15:40 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:24:
[...]

Mooi. De AA en met name de 20mm gun op de AA was veel te sterk. Nu nog de attack heli dubbele health geven en we komen ergens.
Ja laten we er een totale air rape battle van maken. attack heli's naar beneden halen is het minst rewarding omdat de mensen al bailen wanneer het eerste schot raak is. Ben blij dat die flipover eruit is gehaald, blijven ze misschien lang genoeg zitten om ze ook daadwerkelijk te vermoorden -.-

Jets zullen waarschijnlijk alleen nog neergehaald worden door andere jets, of er moet een enorme sukkel van een piloot inzitten.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Stond er al dat filmpje :) Ff scrollen en je ziet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koudepinda schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:33:
[...]

Ja laten we er een totale air rape battle van maken. attack heli's naar beneden halen is het minst rewarding omdat de mensen al bailen wanneer het eerste schot raak is. Ben blij dat die flipover eruit is gehaald, blijven ze misschien lang genoeg zitten om ze ook daadwerkelijk te vermoorden -.-

Jets zullen waarschijnlijk alleen nog neergehaald worden door andere jets, of er moet een enorme sukkel van een piloot inzitten.
Dan moet je misschien ietsje beter gaan spelen met de AA, want ik heb het ding ondertussen met 30mm gun en Zunis en ik tik probleemloos helis uit de lucht en met jets ook weinig last. En de zuni's zijn uiteraard voor tanks.
Die AA is nog steeds belachelijk oppermachtig als hij goed gebruikt wordt. De stealth jet is meer dan toereikend om attack jets uit de lucht te schoppen en helis weg te werken, en met Igla, Stinger, mobAA en de machtige miniguns op de Little Bird kun je écht niet spreken van air dominance door jets of attack heli. En dan hebben we over active radar raketten nog niet eens gesproken.

Ik weet heel goed dat BF3 een jetrapefestijn was. Maar zoals het nu is kun je écht niet spreken van dominantie door airforces. Als er één unit oppermachtig is is het de AA, op de voet gevolgd door de little bird, dan een hele tijd niets, en dan de tank met AP en staff shell (althans tot deze patch). Een tweakje aan de AA gata daar niet ineens een airraperij van maken, en een buff voor de AH is ook bepaald niet overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha als we dit mogen geloven, wordt het weer genieten geblazen op de fora:

http://www.reddit.com/r/b...is_back_with_a_vengeance/

[–]Ehovi 2 punten 1 uur geleden

This is unacceptable. Can confirm, in a 300 ticket TDM server, from 100-300 is dead silence, only spawn beacon beep, and occasionally some explosion. And it won't get fixed in the next round, like the last sound bug. GG DICE. I have no experience in the field of software QA, but i'm sure i can spot this bug miles away.

It seems the only test it on official settings (100 ticket TDM) which is IMO way too low ticket count for 32 man TDM. I'm not gonna watch the end of round screen every 5-10 min for a minute, just to play again on the same map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Dan moet je misschien ietsje beter gaan spelen met de AA, want ik heb het ding ondertussen met 30mm gun en Zunis en ik tik probleemloos helis uit de lucht en met jets ook weinig last. En de zuni's zijn uiteraard voor tanks.
Die AA is nog steeds belachelijk oppermachtig als hij goed gebruikt wordt. De stealth jet is meer dan toereikend om attack jets uit de lucht te schoppen en helis weg te werken, en met Igla, Stinger, mobAA en de machtige miniguns op de Little Bird kun je écht niet spreken van air dominance door jets of attack heli. En dan hebben we over active radar raketten nog niet eens gesproken.

Ik weet heel goed dat BF3 een jetrapefestijn was. Maar zoals het nu is kun je écht niet spreken van dominantie door airforces. Als er één unit oppermachtig is is het de AA, op de voet gevolgd door de little bird, dan een hele tijd niets, en dan de tank met AP en staff shell (althans tot deze patch). Een tweakje aan de AA gata daar niet ineens een airraperij van maken, en een buff voor de AH is ook bepaald niet overbodig.
Zoals al eerder gezegd, zoveel punten haal je niet binnen in die AA. Het is eerder saai om daar in te zitten.

Ik ben dik tevreden met de AA vs Air balance. Air was gewoon veel te makkelijk om te rapen. Nu een stuk moelijker en zo hoort het ook wat mij betreft.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Help!!!! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Zoals al eerder gezegd, zoveel punten haal je niet binnen in die AA. Het is eerder saai om daar in te zitten.

Ik ben dik tevreden met de AA vs Air balance. Air was gewoon veel te makkelijk om te rapen. Nu een stuk moelijker en zo hoort het ook wat mij betreft.
Moet zeggen dat ik AA vs Air zeker nog niet balanced vind, helemaal niet in maps zoals Caspian, want daar is niet eens (!) een attack jet aanwezig... Ben zelf fan van vliegen, dus dan vind ik AA persoonlijk al wat sneller wat minder fijn.

De keuze om alleen in firestorm een attack jet te stoppen vind ik daarom ook nergens op slaan. Je hebt vrijwel niets aan stealth jets, hooguit om de jet van de tegenstander neer te halen. Echter, lange dogfights heb je niet, want dan wordt je al weer bestookt door de AA 8)7

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel mij gelijk op na patch. Ik loop normaal met V40 mini's. Niet om te spammen, maar omdat je ze zo ver kan gooien en heel tactisch kan gebruiken in bepaalde situaties.

Ik probeerde die glazen balustrades naar beneden te krijgen met de V40 mini.. maar dat is nu heel moeilijk met die kleine blast radius! Kortom, schakelen naar RGO Impact.. Dat was toch al een behoorlijke IMBA granaat, maar nu worden de mini's te zwak/nutteloos.

Ik bedoel als ik met een mini niet eens een balustrade pad kan creëren.. vind ik het wel een erg zwak granaatje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

koudepinda schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:34:
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.

Snap deze niet echt, maakt dit het 20MM cannon niet erg slecht?? (niet dat het mij uitmaakt, gebruik toch de 30MM omdat die gewoon veel meer damage doet). Maar voor langere afstanden en snelle targets word het nu wel heel gemakkelijk wegkomen.
Dat is dus een 'fix' voor AA's die in hun eigen basis blijven hangen en heli's en vliegtuigen op de andere basis slopen. Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, vaak genoeg heb ik er last van gehad.
LongBowNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:54:
[...]

Applied! (Moeten we dit melden of wordt iedereen geaccepteerd?)
Daar ben ik nog niet helemaal uit. Misschien dat we het ergens moeten gaan regelen inderdaad. Als er mensen zijn die hierbij willen helpen zal ik ze promoten zodat ze ook applications kunnen beoordelen.
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:56:
[...]

Hij kiest inderdaad eerst je platoon emblem, maar je kunt dat veranderen bij je eigen emblem settings.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
Ik weet dat een weinig populaire gedachte is maar ik snap niet dat de v40 zijn generfd. v40 vond ik niet te sterk en buiten bepaalde maps is het spammen geen probleem. Ja in locker en Metro is de spam groot, maar die map is gewoon een spam map. De v40, de 320, de xm25, de shotguns, de rocket launchers, de bipod lmg's die worden gewoon gespammed op die maps en die maps zijn ook daarvoor gemaakt.

op andere maps zijn (waren) de v40's gewoon goed gebalanceerde wapens. En worden ze ook gebruikt in de rol waarvoor handgranaten in het spel zitten. Het vrijmaken van goed verdedigde ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
Anthirian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:04:

[...]

Daar ben ik nog niet helemaal uit. Misschien dat we het ergens moeten gaan regelen inderdaad. Als er mensen zijn die hierbij willen helpen zal ik ze promoten zodat ze ook applications kunnen beoordelen.
Misschien verstandig om hier topic te openen over/voor het platoon? Applied en al in btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Iemand al confirmed dat de nieuwe assigments (en dus wapens) te spelen zijn? Weer leuk nieuw doeltje dan :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23

Best wel cheap :/ Kan me herinneren dat er bij 2142 veel meer punten waren. Dit is puntje A overnemen -> raketjes afschieten en er spawnen 2 MCOM achtige punten op het schip. Iets meer diepgang had ik wel verwacht.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wellicht werkt een raketinstallatie slechts éénmaal per team? :)

Hoewel, met 5% health eraf per raket en zo te zien twee raketten per barrage, wordt dat lastig.

[ Voor 43% gewijzigd door CodeCaster op 06-03-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oorspronkelijk stonden de raketten op een timer en het eigendom van de installatie bepaalde welke richting de raketten op gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:53
Net via ( ik meen Origin ) een patch van circa 850 Mb gedownload en NU vind ik haast geen

online Servers meer ??? :|

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 06-03-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05

iop

Mu.siQ schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:18:
Iemand al confirmed dat de nieuwe assigments (en dus wapens) te spelen zijn? Weer leuk nieuw doeltje dan :)
Ja maak maar eens een rgo impact kill en check dan je progress end-game

Ik kreeg ook ineens de veteran pack vandaag..

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:31:
Net via ( ik meen Origin ) een patch van circa 850 Mb gedownload en NU vind ik haast geen

online Servers meer ??? :|
je presets ff een keer verwijderen en op nieuw instellen ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:41:
[video]

Best wel cheap :/ Kan me herinneren dat er bij 2142 veel meer punten waren. Dit is puntje A overnemen -> raketjes afschieten en er spawnen 2 MCOM achtige punten op het schip. Iets meer diepgang had ik wel verwacht.
Je hebt 5 of meer punten op de map net al conquest en naar een aantal minuten pas is het schip tot zo ver beschadigt dat je kunt enteren.
Dit is dan ook een tutorial video net als destijds voor 2142

Dus dat is niet precies zoals het in game ook werk maar het geeft een beeld wat je moet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 06-03-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:27:
[...]

Je hebt 5 of meer punten op de map net al conquest en naar een aantal minuten pas is het schip tot zo ver beschadigt dat je kunt enteren.
Dit is dan ook een tutorial video net als destijds voor 2142
[video]
Dus dat is niet precies zoals het in game ook werk maar het geeft een beeld wat je moet doen.
Ik zit me af te vragen wat er gebeurd als je met de heli in de buurt komt voordat hij op 50% staat.
Zijn er dan meerdere computergestuurde SAA's? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Volgens mij missen ze bij DICE version control van bestanden aangezien de no sound bug terug van weggeweest is.
Damn wat een bende.

Laatste dag trouwens om je in te schrijven voor de BuG BF4 Competitie volgende week vrijdag avond!
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Wauw!

Ik heb eindelijk mijn Veteran battlepack ontvangen, kostte ze maar 6 maanden om dat ff voor iedereen te checken en die dingen uit te delen.

En sinds de nieuwe patch kan ik niet meer zien door wie of wat ik gekilled ben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik heb de AR-160 al vrijgespeeld 8)
Lekkere gun zeg!

3 Assault Rifle Ribbons 20 Headshots with AR

Hoeft niet in 1 ronde.
Preau schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:27:
En sinds de nieuwe patch kan ik niet meer zien door wie of wat ik gekilled ben }:O
Dat kan per server verschillen, ik heb zojuist een potje gedaan waar de killcam gewoon nog werkte.

[ Voor 9% gewijzigd door Gman op 06-03-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:37
Preau schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:27:
Dat kan alleen nog maar bij softcore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
SyphOn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:30:
[...]

Dat kan alleen nog maar bij softcore ;)
Ja bij hardcore kreeg je voor de patch nog wel de naam en wapen onderin beeld, dat bedoel ik. Niet de locatie van de speler zelf. Nu is dat venstertje ook weg dus moet je of de killfeed (die soms erg snel gaat) in de gaten houden of je weet niet waardoor je gekilled bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Wat een beste patch:

TDM sound issue is terug;
De 4 icons die je ziet (iig bij Hardcore) in het midden van je scherm op de bodem is soms corrupt;
Je ziet niet meer wie je heeft neergeschoten (iig bij hardcore)

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Goede patch weer :O

Jet cannons not doing damage to other jets and the gunship seems more prevalent. 8)7

http://www.reddit.com/r/b...on_thread_new_bugs_ninja/

En de lijst word steeds groter ;w

Kan deze er ook nog wel bij :P

YouTube: Defib the gunner out the tank

[ Voor 26% gewijzigd door Leeuw070 op 07-03-2014 00:49 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
de rangen gaan ook weer verder omhoog zie ik 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 07-03-2014 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Hallo allen,

Kan iemand mij mogelijk vertellen of er bugs in Battlefield 4 zitten? Ik heb het spel nu 2 dagen en 4 uur spelervaring maar ik heb het idee dat er verschillende dingen niet kloppen, er gebeuren soms vage dingen!

Zij er meer mensen die hier last van hebben? Of ben ik hierin de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
TheBrut3 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:38:
Hallo allen,

Kan iemand mij mogelijk vertellen of er bugs in Battlefield 4 zitten? Ik heb het spel nu 2 dagen en 4 uur spelervaring maar ik heb het idee dat er verschillende dingen niet kloppen, er gebeuren soms vage dingen!

Zij er meer mensen die hier last van hebben? Of ben ik hierin de enige?
Troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja als ze 10 dingen fixen en er komen er 5 voor terug is dat nog een winst van 5 :+
Ik maak me er niet zo druk meer om want ik had niet anders verwacht wel gehoopt maar de geschiedenis leert mij anders.

Soms is het ook wel lachwekkend om een bug te zien.

Maar hoop wel dat het snel gefixed word :(

[ Voor 27% gewijzigd door beuker19 op 07-03-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe LMg, de ASW, gisteren geunlcokt, per ongeluk.

Dat ding is ziek. Als in, in het hoofdje. Er zit zó weinig recoil op dat ik even dacht dat het ding bugged was, en de spread blijft zo lang zo goed dat je eigenlijk volauto door een hele clip kunt raggen, beter dan met de meeste ARs.
In softcore werkte het ding vunzig goed, in hardcore is het helemaal ongezellig. Sprayen op snipers gaat niet (en sowieso is de spread vanaf het eerste schot wel te hoog om lange afstanden te doen) maar alles binnen pakhembeet 50 meter kun je gewoon volauto omver sproeien met heet lood. Ook gewoon die knop in blijven houden terwijl je één voor één vijf man omver schiet :o

Dat ding gaat nog generfd worden voor BF5 komt. Dus snel volspelen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:57

KipCurreh

Nightcrawler

Simbirsk schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:14:
[...]

Misschien verstandig om hier topic te openen over/voor het platoon? Applied en al in btw.
+1

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet handiger om het bij één postje te houden met iets van
twiekers platoen (linkje) open voor alle twiekers, bij het aanmelden gaarne even je tweakers naam aangeven als die afwijkt van je BF4 naam
Want anders wordt het een topic over een platoon met niets anders erin dan "aangemeld!"-posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:19:
Die nieuwe LMg, de ASW, gisteren geunlcokt, per ongeluk.

Dat ding is ziek. Als in, in het hoofdje. Er zit zó weinig recoil op dat ik even dacht dat het ding bugged was, en de spread blijft zo lang zo goed dat je eigenlijk volauto door een hele clip kunt raggen, beter dan met de meeste ARs.
In softcore werkte het ding vunzig goed, in hardcore is het helemaal ongezellig. Sprayen op snipers gaat niet (en sowieso is de spread vanaf het eerste schot wel te hoog om lange afstanden te doen) maar alles binnen pakhembeet 50 meter kun je gewoon volauto omver sproeien met heet lood. Ook gewoon die knop in blijven houden terwijl je één voor één vijf man omver schiet :o

Dat ding gaat nog generfd worden voor BF5 komt. Dus snel volspelen >:)
Hij is inderdaad wel heel erg goed... een clip van 100 met korte reload tijd en de recoil van een AR. Enige nadeel volgens mensen op Symthic forum is dat hij geen LMG suppression heeft. Maar goed, dat mag dan ook wel omdat het anders de het beste van alle werelden zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:53:
[...]

Is het niet handiger om het bij één postje te houden met iets van

[...]

Want anders wordt het een topic over een platoon met niets anders erin dan "aangemeld!"-posts.
Advies opgevolgd: Battlefield 4 - Tweakers Platoon

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet hoe je als professional het opnieuw aandurft om een patch te releasen die maar weer eens die soundbug bevat. Ik zou me diep schamen. Ik ben zelf IT-er, als ik zo vaak dezelfde fout zou maken lag ik al lang buiten !!!!

Anyway, ondanks al het gepruts en de rant-videos denk ik nog steeds dat men het spel zal maken.
Niet beter als BF 3 maar toch minstens op dat niveau.

Die gast kan wel zeggen dat hij BS praat en dat hij in "de corporate world" vertoeft maar hij mist toch een deel van het verhaal.

Als battlefront op dezelfde engine gaat draaien en de gemiddelde gamer die dat spel koopt volgt iets of wat het nieuws dan kent ie de problemen van BF 4. Ik kan me niet voorstellen dat EA opnieuw een game gaat releasen met zoveel bugs & network issues. Dan gaan ze pas echt in hun eigen vel snijden en kunnen ze mijn inziens niet maken. En dan hebben we het nog niet over de volgende battlefield of gaan we hier ook een volledig nieuwe engine voor bouwen? Ik vermoed van niet.

Kort gesteld kan men niet anders dan de bugs en vooral de network issues oplossen. Gezien de rechtszaken die men nu al aan hun been heeft, de mindere huidige verkoop van games + de mogelijke omzet van toekomstige games denk ik dat men wél tijd zal steken in het oplossen van de problemen.

Wat ik wel wat zever vind is dat men zo bezig is met "balancing the game", zorg eerst dat het spel werkt !
Ik amuseer me nog steeds met BF 4 maar het had nog zoveel beter kunnen zijn !!! Zeker na vier maanden (- 2 maand verlof) 'patching' had ik toch verwacht dat men verder zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:19:
Ik kan me niet voorstellen dat EA opnieuw een game gaat releasen met zoveel bugs & network issues. Dan gaan ze pas echt in hun eigen vel snijden en kunnen ze mijn inziens niet maken.
Kort gesteld kan men niet anders dan de bugs en vooral de network issues oplossen.
Dan leef je toch een beetje in een droomwereld.

Ik noem:

BFBC2
BF3
Sim City
BF4

Stuk voor stuk spellen die gamebreaking issues hebben gehad. O.a. network issues. In BF4 zie je zelfs dezelfde issues die BF3 ook had, maar wel in BF3 zijn gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

BC2 had de eerste Frostbite engine, sindsdien zijn er netcode issues, zolang ze daar niet vanaf stappen, en het rebuilden, kunnen ze blijven patchen..

Zoek het BC2 topic maar eens op, daar begon de discussie van "hit behind covers".
Ook ging de hitregistratie sindsdien vanuit serverside ipv clientside en onstaan daar de issues.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Dan leef je toch een beetje in een droomwereld.

Ik noem:

BFBC2
BF3
Sim City
BF4

Stuk voor stuk spellen die gamebreaking issues hebben gehad. O.a. network issues. In BF4 zie je zelfs dezelfde issues die BF3 ook had, maar wel in BF3 zijn gefixed.
Dat zag je al gebeuren in BF Vietnam tov BF1942, waarin hetzelfde gebeurde. Het enigste waar ze goed in zijn in het luisteren naar de wine-community die eist dat er gebufft en generved word, om de niet op te lossen echte bugs te maskeren.

[ Voor 48% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-03-2014 13:34 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:02
Jammer dat het hier zo vaak over de problemen van de netcode gaat, dat hoort naar mijn mening in het problemen topic thuis.

offtopic: Het is bijna onmogelijk om een perfecte netcode te realiseren omdat niet iedereen dezelfde ping heeft en ook niet dezelfde hardware. De kunst is om een goede balans te vinden maar er zullen altijd mensen zijn die er over klagen. Kan me ook nog goed de lag compensation in black ops 2 herinneren waar ook veel klachten over waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
gstoffers schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:45:
Jammer dat het hier zo vaak over de problemen van de netcode gaat, dat hoort naar mijn mening in het problemen topic thuis.

offtopic: Het is bijna onmogelijk om een perfecte netcode te realiseren omdat niet iedereen dezelfde ping heeft en ook niet dezelfde hardware. De kunst is om een goede balans te vinden maar er zullen altijd mensen zijn die er over klagen. Kan me ook nog goed de lag compensation in black ops 2 herinneren waar ook veel klachten over waren.
Je kan dan beter een topic voor alleen klachten openen, want zelfs in het problemen topic is het nutteloos aangezien ze daar ook niks mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je haalt het teveel uit de context denk ik. Er wordt eerst gesuggereerd dat "alles goed gaat komen, en EA zoiets niet kan maken". Daarna wordt met voorbeelden duidelijk gemaakt dat EA niet van haar fouten lijkt te leren.

Dat hoeft toch niet per se in een ander topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:59:
[...]

haha je maakt zeker een grapje, ik ga bewust bijna nooit in dat ding omdat het gewoon té makkelijk is luchtspul neer te halen, ik zie bijna altijd de AA tank in de top 3 met een ontiegelijk goede k/d omdat die lekker lui in de spawn kan blijven staan of vrijwel aan de grens ervan.
Als je geen goede scores haalt met de AA tank voor de patch, dan doe je gewoon echt wat fout of gebruik je hem niet optimaal. Je schiet eerst wat cannon shots, 2x AA raketten, dan nog een burst en dan heb je 99% van de choppers neer. Jets zijn iets moeilijker maar als je even wacht tot ze dichtbij genoeg vliegen, aa raketten ertegenaan slingeren en wat 20mm cannon, voldoende. Infantry schiet je weg als lappepoppen, helemaal met 30mm, light armor ook, zelfs tanks kan je, mits je slim speelt, ook kapotschieten. Met zuni's ipv de aa raketten ben je helemaal een LAV killer.

Nee dit is een goede stap in de juiste richting maar de attack chopper heeft een buff nodig.

Naval strike: De wapens zijn ook stukje interessanter lijkt het, ik moet ze nog wel zelf testen maar voorzover ik zie, lijkt de AR een midrange die wel accuraat is, de lmg een AR style 100 round mag monster en de sniper een buffed dmr. De pdw lijkt me prut voor meer dan close range, de revolver zal alleen interessant zijn als die double action delay een beetje behapbaar is geworden, gok dat die tussen de .44 en .357 liggen. (gezien het een .40 caliber is :) )

De gadgets zijn denk ik een drama voor de al aanwezige explosieven spammage.

De gamemode, tja, lijkt me een beetje overhyped, het lijkt me meer op double rush mode met wat voorwaarden door die cruise missile sites. Maar goed eerst spelen dan oordelen.

al met al een interessante dlc, hopelijk zijn de maps wel goed opgezet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:19:
Ik snap niet hoe je als professional het opnieuw aandurft om een patch te releasen die maar weer eens die soundbug bevat. Ik zou me diep schamen. Ik ben zelf IT-er, als ik zo vaak dezelfde fout zou maken lag ik al lang buiten !!!!

Anyway, ondanks al het gepruts en de rant-videos denk ik nog steeds dat men het spel zal maken.
Niet beter als BF 3 maar toch minstens op dat niveau.

Die gast kan wel zeggen dat hij BS praat en dat hij in "de corporate world" vertoeft maar hij mist toch een deel van het verhaal.

Als battlefront op dezelfde engine gaat draaien en de gemiddelde gamer die dat spel koopt volgt iets of wat het nieuws dan kent ie de problemen van BF 4. Ik kan me niet voorstellen dat EA opnieuw een game gaat releasen met zoveel bugs & network issues. Dan gaan ze pas echt in hun eigen vel snijden en kunnen ze mijn inziens niet maken. En dan hebben we het nog niet over de volgende battlefield of gaan we hier ook een volledig nieuwe engine voor bouwen? Ik vermoed van niet.

Kort gesteld kan men niet anders dan de bugs en vooral de network issues oplossen. Gezien de rechtszaken die men nu al aan hun been heeft, de mindere huidige verkoop van games + de mogelijke omzet van toekomstige games denk ik dat men wél tijd zal steken in het oplossen van de problemen.

Wat ik wel wat zever vind is dat men zo bezig is met "balancing the game", zorg eerst dat het spel werkt !
Ik amuseer me nog steeds met BF 4 maar het had nog zoveel beter kunnen zijn !!! Zeker na vier maanden (- 2 maand verlof) 'patching' had ik toch verwacht dat men verder zou staan.
Nouja, dat hoeft niet persé natuurlijk. De Battlefield naam tijdelijk opgeven kan altijd en dan over een paar jaar maar weer eens rebooten zoals met zoveel titels gebeurt. Maar aangezien het een jaarlijkse franchise lijkt te worden verdeeld over 3 studio's a la CoD, lijkt het erop dat ze het wel MOETEN om de franchise te redden. Of ze dat uberhaubt kunnen en of er dan nog spelers over zijn is een tweede. Meer dan 200.000 spelers online verspreid over 5 platformen komt al bijna niet meer voor.

Je post getuigt niet echt van kennis van zaken, niemand eist een perfecte netcode/hitreg, we willen gewoon uberhaubt een werkende. Dat jij het niet doorhebt dat de netcode in BF4 voor geen ene meter (consistent) werkt is natuurlijk prima maar kom aub niet aan met dat dit in BF4 een 'goede balans' zou zijn als je serieus genomen wilt worden. Bovendien is CoD nou niet bepaald de standaard wat goede 'netcode' betreft maar vergeleken met BF4 is het een pareltje, maar goed dat gaat heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:13:

Je post getuigt niet echt van kennis van zaken, niemand eist een perfecte netcode/hitreg, we willen gewoon uberhaubt een werkende. Dat jij het niet doorhebt dat de netcode in BF4 voor geen ene meter (consistent) werkt is natuurlijk prima maar kom aub niet aan met dat dit in BF4 een 'goede balans' zou zijn als je serieus genomen wilt worden. Bovendien is CoD nou niet bepaald de standaard wat goede 'netcode' betreft maar vergeleken met BF4 is het een pareltje, maar goed dat gaat heel snel.
Welke CoD heb jij voor het laatst gespeeld ?
Een pareltje :')
Het is een heel simpel systeem maar een pareltje 8)7 ook de CoD killcam , hitreg , hitboxes kloppen van geen kant maar weet het heel goed te verbergen omdat het zo snel/fast paced is.
En wat hier ook al vermeld werd is een van de grootste dealbreakers van CoD de lag compensation.
Anders zou ik zeggen ga lekker CoD spelen maar ook jij weet dat het nog erger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Het is een heel simpel systeem maar een pareltje 8)7 ook de CoD killcam , hitreg , hitboxes kloppen van geen kant maar weet het heel goed te verbergen omdat het zo snel/fast paced is.
En wat hier ook al vermeld werd is een van de grootste dealbreakers van CoD de lag compensation.
Anders zou ik zeggen ga lekker CoD spelen maar ook jij weet dat het nog erger is ;)
Hehe, dat zeg ik, CoD is al een drama kan je nagaan hoe erg BF4 is/ik BF4 vind. :)

edit: MW2 heb ik nog een paar minuten gespeeld, maar dat kon me al niet meer boeien. MW1 overigens ook niet al te veel online gespeeld, het is me iets te oppervlakkig en makkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-03-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

[...]

MW1 was prima. Daar heb ik nooit echt de super rare dingen gezien die mij nu overkomen met BF4. Moet wel toegeven dat ik elke COD na MW1 volledig links heb laten liggen.

Wat ook hielp is dat bij cod servers vaak een max ping werd ingesteld, kwam heel zelden iemand boven de 120 ms tegen, in BF is dat aan de orde van de dag of zelfs 200+.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het over de duivel hebt:

http://www.computerandvid...f4-problems-says-ea-exec/
Longstanding Battlefield 4 issues haven't damaged the brand, according to Electronic Arts chief financial officer Blake Jorgensen.

The game released in late October with a host of technical problems which numerous post-launch updates failed to eradicate. In December, Dice put all Battlefield 4 expansion pack development on hold until it could fix the errors still plaguing the game; it has since resumed DLC development, although it hasn't stopped regularly releasing new title updates to fix remaining issues

During a speech at the Morgan Stanley Technology, Media &, Telecom Conference in San Francisco this week, which was listened in on by GameSpot, EA exec Jorgensen blamed the "complexity" of the game for the issues, but said players have been "very responsive" to some of the patches released so far.

"We haven't seen any damage [to the brand from these issues]," he reportedly said. "Clearly we're very focused on protecting that brand.

"We've also tried to provide extra content to the consumers to make sure they keep coming back and playing the game and we're finding that it's working very well. I don't see that there's a damage issue. I think for us it's making sure that we're providing great gameplay for the consumer and we'll continue to do that."

Jorgensen also said the Battlefield franchise will be "critical" to EA's fiscal year 2015, which kicks off on April 1. Visceral Games is reportedly developing a police-themed instalment in the Battlefield series with a release date planned for 2014, although EA has yet to officially announce the next entry in the franchise.
Die boys zijn de weg goed kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
koudepinda schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Wat ook hielp is dat bij cod servers vaak een max ping werd ingesteld, kwam heel zelden iemand boven de 120 ms tegen, in BF is dat aan de orde van de dag of zelfs 200+.
Dat ligt ook aan te spelers zelf, ze weten gewoon niet waar ze naar moeten kijken (of doen het niet)!

Ik sorteer mijn lijst altijd op ping, dus meestal kom ik op een NL of DE server uit. Laatst joinde ik echter 2 clangenoten zonder te kijken wat ze aan het doen waren (op zeuren op TS na) en ik had echt een k*t potje. Daarna eens kijken waarom, want ik snapte er niets van... Ja hoor, de heren waren een Russische server gejoind met een ping richting de 150.

Daarna het voorstel gedaan dat ik even een server gezocht en hopla, in een NL server ging het weer een stuk beter. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Hehe, dat zeg ik, CoD is al een drama kan je nagaan hoe erg BF4 is/ik BF4 vind. :)
Minder erg als Ghost

5,550 spelers Call of Duty: Ghosts - Multiplayer PC
40,619 spelers BF4 PC dus bijna 8x zoveel

En over die man van ''EA'' die zal nooit iets slechts zeggen want dat lijkt me logisch.
Als hij dat nu doet worden aandelen enz. weer minder waard en al dat soort dingen dus omdat direct serieus te nemen lijkt me niet handig.

[ Voor 25% gewijzigd door beuker19 op 07-03-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:40:
[...]

Minder erg als Ghost

5,550 spelers Call of Duty: Ghosts - Multiplayer PC
40,619 spelers BF4 PC dus bijna 8x zoveel
Hmm, toch nog wel knap om 5.550 mensen zo gek te krijgen om een console shooter op een pc te willen spelen. ;) Maar ik wil er geen BF vs CoD van maken, beide hebben hun eigen problemen en merites. Dat moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen.
beuker19 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:40:
[...]
En over die man van ''EA'' die zal nooit iets slechts zeggen want dat lijkt me logisch.
Als hij dat nu doet worden aandelen enz. weer minder waard en al dat soort dingen dus omdat direct serieus te nemen lijkt me niet handig.
Nou, waarom ik dat wel serieus neem, is omdat het ongelooflijk stom is om je er zo over uit te laten richting je huidige en toekomstige klanten. Dit is gewoon een behoorlijke tik voor de bek van iedereen die zich bekocht voelt door de staat van het spel, bijna 5 maanden na de launch. Dit zet alleen maar meer kwaad bloed en zal de negativiteit ronde de battlefield maar ook EA alleen maar doen toenemen.

[ Voor 43% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-03-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:02
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:13:
kom aub niet aan met dat dit in BF4 een 'goede balans' zou zijn als je serieus genomen wilt worden.
Waar zeg ik dan dat BF4 een goede balans heeft? Ik zei dat het bijna onmogelijk is om een goede balans te vinden. Logisch dat dice probeert om het te verbeteren na al dat gezeik over de netcode in BF3 en ja dat kan dus ook verkeerd uitpakken zoals nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

TheBrut3 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:38:
[...]

Dat ligt ook aan te spelers zelf, ze weten gewoon niet waar ze naar moeten kijken (of doen het niet)!

Ik sorteer mijn lijst altijd op ping, dus meestal kom ik op een NL of DE server uit. Laatst joinde ik echter 2 clangenoten zonder te kijken wat ze aan het doen waren (op zeuren op TS na) en ik had echt een k*t potje. Daarna eens kijken waarom, want ik snapte er niets van... Ja hoor, de heren waren een Russische server gejoind met een ping richting de 150.

Daarna het voorstel gedaan dat ik even een server gezocht en hopla, in een NL server ging het weer een stuk beter. :o
Dat is zeker waar, maar als een speler daar dus niet oplet werd die gewoon automatisch gekicked met de message dat de ping te hoog was.
Ik zit nu regelmatig in servers met 200+ of zelfs 300+ ping spelers terwijl ik dan zelf maar een ping van rond de 14 heb. Niet bepaald bevorderlijk voor een fijne gameplay. Daarbij kun je niet van tevoren zien of er spelers in een server zitten die een belachelijk hoge ping hebben.

Dan te bedenken dat 300 ping spelers al verafschuwd werden bij age of empires 2 :F

[ Voor 3% gewijzigd door koudepinda op 07-03-2014 15:23 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

Ik heb 1000 uur Black Ops 2 gespeeld. In die tijd heb ik nogal wat opgenomen en vertraagd afgespeeld, er is zeker in vergelijking met BF weinig aan te merken. Sterker, toen ik na BO2 weer BF3 aanslingerde was ik verbaast hoe slecht bovengenoemde punten allemaal bij BF3 waren vergeleken bij BO2. Het gezeik bij BO2 was na de eerste patches echt gemierenneuk waar het om hitreg, hitboxes en netcode ging. Aangezien BF4 qua bovengenoemde problemen nog een stap verder gaat is jouw kritiek nogal ongegrond. Ik heb bij BO2 bijvoorbeeld nog nooit one hit kills gezien behalve met wapens waarmee dat mogelijk was en nog nooit compleet afwezig zijn van hitreg. In het begin was lag compensation duidelijk een probleem, maar na een paar patches was dat ook minimaal. Je kon bij BO2 over bepaalde elementen zeuren(sterkte en effectieve range van SMG's bijvoorbeeld) maar bovengenoemde punten waren in orde. Ghosts is de slechte COD ooit, dat even ter zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36
Kun je de nieuwe wapens vrijspelen en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:17:
Kun je de nieuwe wapens vrijspelen en gebruiken?
aantal wel, de AR en LMG kun je zonder de dlc unlocken en dus mee spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
gstoffers schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Waar zeg ik dan dat BF4 een goede balans heeft? Ik zei dat het bijna onmogelijk is om een goede balans te vinden. Logisch dat dice probeert om het te verbeteren na al dat gezeik over de netcode in BF3 en ja dat kan dus ook verkeerd uitpakken zoals nu het geval is.
In bf3 had men al problemen met de netcode, ze weten donders goed wat het probleem is en ze
wisten met bf4 dat de netcode problemen alleen maar groter worden door meer destruction, ground
deformation, dynamisch gras en bomen en levolution.
Al die eye candy heeft zijn prijs.
Er zit een grens aan bandbreedte dat frostbite mag gebruiken met dank aan de consoles, al die informatie
moet in die beperkte banbreedte van de servers naar de client worden gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:16:
[...]

aantal wel, de AR en LMG kun je zonder de dlc unlocken en dus mee spelen.
http://bf4only.com/news-b...ns-and-assignments-leaked

Het pistool (SW40) en de 3 nade M320 (M320 GL) kun je ook al vrijspelen.

De SR-2 (Destroy 20 boats) weet ik niet zeker. Lijkt me wel dat je dit ook gewoon in de huidige maps kunt doen.

Weet iemand welke rocket launchers allemaal tellen voor de AA-mine assignment? Gisteren wel weer een chopper neergehaald met een SRAW, ben echter vergeten de voortgang te bekijken na het einde van de map. Helaas kun je die stats nog niet op Battlelog terug vinden.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur om die netcode 8)7
Als we dan nog cod erbij gaan halen dan word het een drama , Ik heb mw2 tot mw3 graag gespeeld en bf3 en bf4 ook als we die games met elkaar vergelijken op netcode met hits dan kan je ervan uitgaan dat battlefield wint!
Kijk eens naar de sniper kogels van cod die wijken regelmatig in de killcam van de speler af maar toch dood :o

Tuurlijk is de netcode een irritatie punt maar als je toch blijft zeuren gooi het spel dan in de kast en speel het niet meer leidt ook tot geen frustratie.
Er blijven altijd bugs in een spel zitten , maar bekijk het positief door sommige bugs kan je ook lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen hier dat het na de laaste patch nog slechter is geworden kwa netcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:45:
Als we dan nog cod erbij gaan halen dan word het een drama , Ik heb mw2 tot mw3 graag gespeeld en bf3 en bf4 ook als we die games met elkaar vergelijken op netcode met hits dan kan je ervan uitgaan dat battlefield wint!
Kijk eens naar de sniper kogels van cod die wijken regelmatig in de killcam van de speler af maar toch dood :o

Tuurlijk is de netcode een irritatie punt maar als je toch blijft zeuren gooi het spel dan in de kast en speel het niet meer leidt ook tot geen frustratie.
Er blijven altijd bugs in een spel zitten , maar bekijk het positief door sommige bugs kan je ook lachen ;)
Killcam =! player perspective. Op de killcam ziet het er misschien vreemd uit, maar er worden 3 waarnemingen aan elkaar gelust, dat van jou, dat van je tegenstander en dat van de server. Als je bij BF4 een killcam zou hebben dan zou het regelmatig voorkomen dat iemand 2 meter naast je schiet en toch raakt. Ik heb alle COD gespeeld, je hebt serieus geen idee waar je het over hebt. Overigens heb ik nog nooit een FPS aangeraakt met zo veel netcode problemen als BF4. Ga voor de grap eens met een DMR spelen een paar dagen, je irriteert je mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wij gaan waarschijnlijk ook onze 2 servers stoppen.

Wordt met de patch dramatischer, heb er gewoon geen zin meer in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
Ik kom sinds de patch regelmatig problemen met de killcam en killcard. Zo is het al mij al een paar keer gebeurd dat er wel een card maar geen cam is. Kom het voor dat ik ben gekilld volgens de cam door een heli en op de card een tank. Een killcam die eem teammate laat zien.killcams die personen laten zien aan de andere kant van de map, dwz vrij letterlijk en geen snipers. Weet niet of het aan de mode ligt maar ik heb sinds de patch het meeste CTF gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Wat een non argument. Omdat de huidige games geen goede netcode neer kunnen zetten betekent dat niet automatisch dat we het maar moeten accepteren.
In de oude games kregen ze het voor elkaar dan is het juist nu onacceptabel dat het ze niet meer lukt.

Ik weet hoe het is geweest en ik wil dat terug, met de graphics van nu. Ik kan me amper voorstellen dat bullet drop, en damage drop off het implementeren van een netcode zo moeilijk maakt dat ze het niet meer kunnen, zoals een aantal mensen op internet zeggen.

Mocht dat waar zijn,prima als dat het moeilijk maakt maar als het je niet lukt doe het dan gewoon niet.

Problemen over het hoofd zien en ze dom weg accepteren is achterlijk en ga ik niet aan meedoen.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v519/queenanthai/Made%20Of%20Fail/shutupandtakemymoney_zps3bbbd52e.jpeg

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Speel net met de assault en unlock zonder er erg in te hebben de ar160 en ook gaat de teller nu naar level 111. Beetje jammer dat je nu al een aantal unlocks dan doen zonder dat naval strike actief is. Zit niet echt op een nieuw ar rifle te wachten want speel de laatste tijd alleen nog met de m16a4.

[ Voor 19% gewijzigd door TecTo op 07-03-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Net even 4 uurtjes gespeeld met de clan, moet zeggen ging van een leien dakje. Geen rubberbanding meer, geen stottering en lekker snelle laadtijden. Sniper lijkt nu ook weer een beetje degelijk speelbaar te zijn. Op een momentje na dat iemand met 1 knife animatie 2 kills maakt en de "tank on ice" fail bij een berg na viel er niks te klagen.

Lijkt er dus op dat het eindelijk een beetje degelijk speelbaar is, true er zitten nog steeds knullige bugs in maar verder is het prima te doen nu.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

Als jij mijn 70 euro wat ik in bf4 heb gestoken terug geeft zal ik niet meer zeuren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is EA. Wat verwacht je? :/
Oh en ik dacht ik kijk hier weer eens. Meteen geklaag over bugs en dan weet je zonder te checken al dat er een nieuwe "patch" was. 8)7
Maar niet getreurd, ik heb nu ook eindelijk mijn veterans pack. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Dinsdag komt de grote patch toch ?
Misschien dat ik de game dan eens weer opstart ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 08:43:
Afgelopen Donderdag was de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
beuker19 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Misschien bedoelt hij de patch voor de patch :+

Vind het op dit moment wel vervelend dat ik niet kan zien hoever een match al gaande is.

[ Voor 18% gewijzigd door S.J_84 op 08-03-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:35:
[...]

ik bedoel de netcode patch etc.

Nope, Patch is er nog niet.
Kogels gaan nog steeds alle kanten op, netcode is echt vage. De kill cam klopt niet of het moet echt zijn dat iemand een kill maakt aan de andere kant van de map met 1 kogel.
in een jet wordt ik opeens gekilled door 1 kogel van een MAA terwijl er niet eens een biepje was te horen

[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 08-03-2014 10:33 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Pykow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:50:
[...]

Nope, Patch is er nog niet.
Kogels gaan nog steeds alle kanten op, netcode is echt vage. De kill cam klopt niet of het moet echt zijn dat iemand een kill maakt aan de andere kant van de map met 1 kogel.
in een jet wordt ik opeens gekilled door 1 kogel van een MAA terwijl er niet eens een biepje was te horen
Dat is de Active Radar die je achterna zit krijg je geen geluid van ineens BOEM hartstikke kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:50:
[...]

Oh god no. NOOOOOOOOOOOOOO. :X
Dat wordt echt de grootste ramppatch in BF zijn geschiedenis. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Mixie100 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:14:
[...]

Dat is de Active Radar die je achterna zit krijg je geen geluid van ineens BOEM hartstikke kapot
Doe mij die raketten eens, die van mij doen nooit meer dan 20 damage :| Oh en weten ze trouwens ook vaak te counteren met flares.

[ Voor 19% gewijzigd door koudepinda op 08-03-2014 16:10 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
koudepinda schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Doe mij die raketten eens, die van mij doen nooit meer dan 20 damage :| Oh en weten ze trouwens ook vaak te counteren met flares.
Volgens mij ligt het aan de afstand ( damage ) . Probeer eens 300mm burst , meeste doen paniekerig en flaren meteen , dan afmaken met 2 active radars en 2de burst . Ben blij dat de heli's na de patch niet meer meteen omflippen , lekker in de lucht blijven zodat ik ze kan afmaken ipv dat ze eruit springen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:20:
[...]

Oh god no. NOOOOOOOOOOOOOO. :X
Dat wordt echt de grootste ramppatch in BF zijn geschiedenis. O-)
Op netcode gebied kan het niet veel minder :+
Zal wel de enige patch zijn die er voor kan zorgen dat ik langer als 3 rondjes wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Pykow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 08:43:
Misschien dat ik dan eens de game koop... :')

(Ik check hier soms het topic om te zien of BF4 al op een acceptabel niveau is, maar telkens opnieuw word ik teleurgesteld. :P Achja, kheb wel geduld. Uiteindelijk zal BF4 wel uit Beta geraken. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
Zodra BF5 uit is. En dan begint het hele circus weer van voor af aan.. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
De patch komt 13 maart en voegt Titans toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Asgaro schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:09:
[...]

Misschien dat ik dan eens de game koop... :')

(Ik check hier soms het topic om te zien of BF4 al op een acceptabel niveau is, maar telkens opnieuw word ik teleurgesteld. :P Achja, kheb wel geduld. Uiteindelijk zal BF4 wel uit Beta geraken. :+ )
Durf het op dit moment ook nog niet aan.
Heb verder ook geen haast, en anders wacht ik net zo lang tot BF4 gratis wordt, BF 1942 werd dat na 10 jaar namelijk ook. :)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
unfor schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:32:
Wat wordt er allemaal verbeterd? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

unfor schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:32:
_O-

Ik heb BF4 alvast eraf geknikkerd om ruimte vrij te maken, tot die tijd speel ik wel even MW1 om in de snellere actie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die nieuwe Anti-Air-dingetjes die je zo fijn op een dak kunt deployen, laten de transport heli 90 graden flippen als 'ie erdoor geraakt wordt. _O-

Pagina: 1 ... 129 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.