Help!!!! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:59:
[...]
Zoals al eerder gezegd, zoveel punten haal je niet binnen in die AA. Het is eerder saai om daar in te zitten.
Ik ben dik tevreden met de AA vs Air balance. Air was gewoon veel te makkelijk om te rapen. Nu een stuk moelijker en zo hoort het ook wat mij betreft.
haha je maakt zeker een grapje, ik ga bewust bijna nooit in dat ding omdat het gewoon té makkelijk is luchtspul neer te halen, ik zie bijna altijd de AA tank in de top 3 met een ontiegelijk goede k/d omdat die lekker lui in de spawn kan blijven staan of vrijwel aan de grens ervan.
Als je geen goede scores haalt met de AA tank voor de patch, dan doe je gewoon echt wat fout of gebruik je hem niet optimaal. Je schiet eerst wat cannon shots, 2x AA raketten, dan nog een burst en dan heb je 99% van de choppers neer. Jets zijn iets moeilijker maar als je even wacht tot ze dichtbij genoeg vliegen, aa raketten ertegenaan slingeren en wat 20mm cannon, voldoende. Infantry schiet je weg als lappepoppen, helemaal met 30mm, light armor ook, zelfs tanks kan je, mits je slim speelt, ook kapotschieten. Met zuni's ipv de aa raketten ben je helemaal een LAV killer.
Nee dit is een goede stap in de juiste richting maar de attack chopper heeft een buff nodig.
Naval strike: De wapens zijn ook stukje interessanter lijkt het, ik moet ze nog wel zelf testen maar voorzover ik zie, lijkt de AR een midrange die wel accuraat is, de lmg een AR style 100 round mag monster en de sniper een buffed dmr. De pdw lijkt me prut voor meer dan close range, de revolver zal alleen interessant zijn als die double action delay een beetje behapbaar is geworden, gok dat die tussen de .44 en .357 liggen. (gezien het een .40 caliber is

)
De gadgets zijn denk ik een drama voor de al aanwezige explosieven spammage.
De gamemode, tja, lijkt me een beetje overhyped, het lijkt me meer op double rush mode met wat voorwaarden door die cruise missile sites. Maar goed eerst spelen dan oordelen.
al met al een interessante dlc, hopelijk zijn de maps wel goed opgezet.