Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hapkoek schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:54:
[...]

Dat is het vreemde, ik heb het 10 keer doorgekeken maar ik heb echt niks anders aan staan. De zoek resultaten zijn dus ook bij elke refresh anders.. Dat is wat ik zo vreemd vind. En dat het weinig is natuurlijk.

Maar ik heb niks anders afgevinkt in ieder geval.
apart, denk dat er even wat rammelt aan bblog, paar keer refreshen en hopen dat het snel over is. Gebeurd soms ook dat de statsdatabase niet beschikbaar is en dan kan je dus ook niet je stat info bekijken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 18:33
Hmm, nog tips? Want ik heb dit al sinds het begin en met zo weinig keuze aan servers is het een stuk minder leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Ik zou eens even alle filters resetten. Momenteel ben ik niet thuis, dus ik kan niet controleren of er een reset filter knop is.

Wanneer je dat gedaan hebt alleen het CQL filter aanzetten en dan gewoon sorteren op ping van laag naar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Oh, nee, dat is w00tw00t. Alhoewel als je da omrijden zou doen je natuurlijk nooit last had van die mijnen...
Nee, dat was ik niet, want dat heb ik niet gezegd. Dat jij een nogal schrijnend probleem met begrijpend lezen tentoonspreid is jouw zaak, daar ga ik verder niet op in :Z

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 04-03-2014 17:23 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja.. leuke rant. Als de Youtuber een beetje het nieuws zou volgen zou het geloofwaardiger zijn allemaal.

En dan bedoel ik dit: nieuws: Investeerders dagen EA voor de rechter om Battlefield 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:03:
[...]

Tja.. leuke rant. Als de Youtuber een beetje het nieuws zou volgen zou het geloofwaardiger zijn allemaal.

En dan bedoel ik dit: nieuws: Investeerders dagen EA voor de rechter om Battlefield 4
Wat is het nieuws nu dan?

Dat bericht is al weer paar maand oud, als jij zo up to date bent heb je vast een mooi linkje voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Klopt gewoon wat ie zegt. Kan alleen in 3 maybe 5 minuten ipv 13.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Help!!!! schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:32:
[...]

Klopt gewoon wat ie zegt. Kan alleen in 3 maybe 5 minuten ipv 13.
Het is inderdaad wat lang en hij valt in de herhaling, maar kan me ook wel vinden in zijn video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:35:
[...]

Het is inderdaad wat lang en hij valt in de herhaling, maar kan me ook wel vinden in zijn video.
Nou ik heb in 13 minuten nog nooit zoveel onzin en herhaling gehoord.
Oké EA is een groot bedrijf dat maar wat graag wil de Battlefield ook een goede naam blijft houden want ze willen ook dat BF5 weer gekocht gaat worden.
Ik ben dan ook van mening dat EA nu geld investeert in BF4 dat dat ook een investering is voor de toekomst want anders keren een boel spelers niet terug en dat weet EA maar al te goed.
Want iedereen weet dat EA/Dice met alle Battlefields tot nu nu toe al was het naar een jaar toch altijd op een acceptabel niveau heeft weten te krijgen.
Want een ding heb ik hem in het hele filmpje niet horen zeggen is dat alle grote bedrijven er veel voor over hebben om hun ''merk'' koste wat het kost die goede naam te laten behouden.
Of het lukt met EA is een ander verhaal maar ze gaan het zeker proberen want ze doen het zelf nu nog met Simcity

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:22:
[...]

Wat is het nieuws nu dan?

Dat bericht is al weer paar maand oud, als jij zo up to date bent heb je vast een mooi linkje voor me.
Ik heb de helft van die video bekeken en hij bleef doorhameren over publicly owned bedrijf en aandeelhouders en dat die alleen geld willen.

Hij heeft natuurlijk gelijk. Aandeelhouders willen alleen geld. Echter, BF4 is gigantisch opgehyped en heeft gigantisch ondergepresteerd. Een behoorlijke flop financiëel technisch gezien..

We hebben het dus over de belanghebbenden die gigantisch veel geld kwijt zijn geraakt. De CEO die voor die hype zorgde, heeft vlak voor de uitgave van het spel even 40.000 aandelen gecasht, dus die zit wel goed.

Ondertussen moet DICE alle zeilen bij draaien om nog break-even te kunnen spelen. Dit ook gedeeltelijk doordat het spel te snel is uitgebracht en te vroeg na zijn voorganger. Ook allemaal op conto van EA.. Dat bedrijf heeft niet voor niets 2 keer op rij de gouden drol gewonnen in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:02:
[...]
Want een ding heb ik hem in het hele filmpje niet horen zeggen is dat alle grote bedrijven er veel voor over hebben om hun ''merk'' koste wat het kost die goede naam te laten behouden.
Inderdaad. Want als je een flink casht en iedereen oplicht is leuk. Maar aan wie ga je de volgende versie verkopen? Imago/Branding is alles tegenwoordig.

Het enige correcte in het filmpje is dat hij de corporate lingo herkent. Bedrijven willen zich niet in de vingers snijden met domme uitspraken. Dit heeft ook weer met damage control en imago redding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:39:
[...]

Inderdaad. Want als je een flink casht en iedereen oplicht is leuk. Maar aan wie ga je de volgende versie verkopen? Imago/Branding is alles tegenwoordig.

Het enige correcte in het filmpje is dat hij de corporate lingo herkent. Bedrijven willen zich niet in de vingers snijden met domme uitspraken. Dit heeft ook weer met damage control en imago redding te maken.
Maar dat is ook logisch in de staat waarin BF4 zich nu bevind en de patch geschiedenis kunnen ze niets meer beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 06:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Dacht alles wel gezien te hebben, kom ik dit tegen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:23:
Dacht alles wel gezien te hebben, kom ik dit tegen:
[video]
Supply drops werken ook niet. Op Metro 2014 vergelijkbare problemen.. Kortom, wil je commander spelen.. doe het dan niet op Locker of Metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb de M98B unlocked. Is die Sniper Rifle beter dan de GOL Magnum? Waar ik nu mee speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

Termy

valt er nog wat te fragge?

Grudgie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:20:
Heb de M98B unlocked. Is die Sniper Rifle beter dan de GOL Magnum? Waar ik nu mee speel. :)
Nooit gebruikt, maar is wel 1 van de betere ivm hoge bullet velocity. Hij heeft echter wel de gewone drop van 9.81 m/s^2 en is niet heel veel sneller dan de SRR-61, dus ik ben gewoon doorgegaan tot ik de SRR had :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:39:
[...]

Dat is niet het enige correcte. Wat er wel en niet gepatched wordt lijkt inderdaad voor het overgrote deel een kostenafweging bij een bedrijf als EA te zijn.

Ja, jij en ik zouden onszelf vragen stellen over imago etc en dit een hoofdoverweging maken maar EA duidelijk niet.

Om een idee te geven:
http://consumerist.com/20...for-second-year-in-a-row/

http://consumerist.com/20...company-in-america-crown/

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termy schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:22:
[...]

Nooit gebruikt, maar is wel 1 van de betere ivm hoge bullet velocity. Hij heeft echter wel de gewone drop van 9.81 m/s^2 en is niet heel veel sneller dan de SRR-61, dus ik ben gewoon doorgegaan tot ik de SRR had :).
Persoonlijk voor mij vind ik de bullet drop van de m98b fijner dan die srr icm de bullet velocity, srr heeft 7 vs 10 rounds maar voor de rest vrijwel gelijk, vrijwel zelfde snelheid, range, rechamber tijd etc. gol is snellere rechamber tijd, minder ammo, 6 rounds, iets langzamere reload mag snelheid, voor de rest ook gelijk. Gol is meer gericht op close-midrange tot langere afstand max 100-150 meter, de srr en m98 voor lange afstandswerk.
Check de stats van symthic hierrr
Nu ik even die stats doorkijk, de sv98 is echt erbarmelijk slecht, nergens is die goed in op hipfire na, die hij nagenoeg gelijk heeft met de scout, die ook echt op dat gebied is gericht voorzover een sniper rifle dat kan zijn, de sv98 is langzamer met reload, bulletspeed, rof, max distance zelfs. Waar die dan tov de scout wat beter is is de damage dropoff en extra rounds. Jammer dat die zulke 'matige' stats heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:27:
[...]

Supply drops werken ook niet. Op Metro 2014 vergelijkbare problemen.. Kortom, wil je commander spelen.. doe het dan niet op Locker of Metro.
focus op squad rapid redeploy, promote squads etc? is gewoon prima te doen, alleen je kan niet een ammo crate naast de 10.000 andere ammoboxes droppen :')
en wat heb je aan een quad in een map van 150 meter lang. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:57:
[...]

focus op squad rapid redeploy, promote squads etc? is gewoon prima te doen, alleen je kan niet een ammo crate naast de 10.000 andere ammoboxes droppen :')
en wat heb je aan een quad in een map van 150 meter lang. :Z
New assignment: roadkill op Locker :P

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer info over een Naval Strike :P
En info over de 5 nieuwe wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
[...]

Oké EA is een groot bedrijf dat maar wat graag wil de Battlefield ook een goede naam blijft houden want ze willen ook dat BF5 weer gekocht gaat worden.
Ik ben dan ook van mening dat EA nu geld investeert in BF4 dat dat ook een investering is voor de toekomst want anders keren een boel spelers niet terug en dat weet EA maar al te goed.
Want iedereen weet dat EA/Dice met alle Battlefields tot nu nu toe al was het naar een jaar toch altijd op een acceptabel niveau heeft weten te krijgen.
Of het lukt met EA is een ander verhaal maar ze gaan het zeker proberen want ze doen het zelf nu nog met Simcity
Verder is het natuurlijk zo dat de fixes die ze nu uitvoeren straks gewoon in bf5 zitten (tenzij ze een compleet nieuwe engine maken). Ooit zullen ze het moeten oplossen, beter nu zodat ze hun imago nog een beetje kunnen bijschaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hapkoek schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:45:
Ik heb iets raars met de server list, stel ik zet in mijn filter 'conquest large' en 'europe' (ranked en official ook) voor de ping. Dan laden er ongeveer 5 servers ofzo en elke keer dat ik refresh komen er verschillende servers.. Soms staan er 2 soms komen er weer meer, maar ik verander niks in mijn lijst..

Heeft iemand hier ervaring mee? Want er zullen toch wel meer servers zijn als dat? En het hoort niet elke keer anders te zijn.
Dat is normaal, de server browser laat maar een klein gedeelte zien, ga maar eens op stat websites
kijken in de server lijst, daar zie je veel meer servers dan in je server browser.
3000+ servers die gevuld zijn in je server browser is geen pretje laat staan dat je ook filtert op lege servers
want dan zit je op 10000+ servers,lol
Prozaq schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 01:11:
[...]

Verder is het natuurlijk zo dat de fixes die ze nu uitvoeren straks gewoon in bf5 zitten (tenzij ze een compleet nieuwe engine maken). Ooit zullen ze het moeten oplossen, beter nu zodat ze hun imago nog een beetje kunnen bijschaven
BF4 gebruikt dezelfde netcode als BF3, het probleem is dat dice bij elke nieuwe battlefield game steeds
meer eye candy gaat gebruiken, al die extra informatie moet maar verwerkt kunnen worden.
Speel maar eens op een 24 slot server, daar kom je heel weinig netcode problemen tegen.
Ik begin ook steeds meer te geloven dat ticket rate het probleem niet is maar dat de beperkte bandbreedte in frostbite een rol speelt, iemand had ontdekt dat voor bv xbox360 een max aan bandbreedte zat wat een game mocht gebruiken.
Ook heeft stewie van i3d in a post gemeld dat online games rond de 80kbit gebruiken.

[ Voor 35% gewijzigd door NLsandman op 05-03-2014 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:11:

BF4 gebruikt dezelfde netcode als BF3, het probleem is dat dice bij elke nieuwe battlefield game steeds
meer eye candy gaat gebruiken, al die extra informatie moet maar verwerkt kunnen worden.
Speel maar eens op een 24 slot server, daar kom je heel weinig netcode problemen tegen.
Ik begin ook steeds meer te geloven dat ticket rate het probleem niet is maar dat de beperkte bandbreedte in frostbite een rol speelt, iemand had ontdekt dat voor bv xbox360 een max aan bandbreedte zat wat een game mocht gebruiken.
Ook heeft stewie van i3d in a post gemeld dat online games rond de 80kbit gebruiken.

Volgens mij gebruikt Frostbite 3 juist een heel nieuw ''netcode'' systeem zoals aan gegeven werd voor de release.
We kunnen nu wel stellen dat het nieuwe systeem mislukt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whitey-d schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 01:00:
[...]
New assignment: roadkill op Locker :P
/me heeft er daar al één van O-)
En dat het ding volgehangen was met C4 voor ik ging rijden deed de gemoederen ook weinig goed ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:27:
Kortom, wil je commander spelen.. doe het dan niet op Locker of Metro.
Weet je hoeveel punten je daarmee kan scoren in een 64man server? En het voordeel van commander mode => Je kan een xp booster aanzetten zonder dat de tijd verstrijkt! Althans, dat was bij de release en ik denk dat dit nog zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:12:
[...]
Weet je hoeveel punten je daarmee kan scoren in een 64man server?
Bij chokepoints een UAV en EMP UAV hangen en klaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:12:
[...]

Weet je hoeveel punten je daarmee kan scoren in een 64man server? En het voordeel van commander mode => Je kan een xp booster aanzetten zonder dat de tijd verstrijkt! Althans, dat was bij de release en ik denk dat dit nog zo is
Als je nog geen 110 bent, is dat inderdaad een mooie manier om verder te komen. Over mooie bugs gesproken... "Ssssssst!" Deze probeer ik nog een beetje geheim te houden; tijdens het reloaden over een middelhoog object heenspringen. Reload gelijk klaar! Prachtig voor LMGs met veel kogels :+

@SoullessPortal: Ja, het is prima te doen.. Het is gewoon relatief erg saai en bepaalde ribbons zal je nooit krijgen. "Supply Drop Crated Used" bonus zal je niet snel krijgen. Ik zie mezelf niet snel meer naar commander gaan, tenzij de vijand er wel een heeft en ons team niet. (En ik speel met vrienden niet met randoms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:26:
[...]

Als je nog geen 110 bent, is dat inderdaad een mooie manier om verder te komen. Over mooie bugs gesproken... "Ssssssst!" Deze probeer ik nog een beetje geheim te houden; tijdens het reloaden over een middelhoog object heenspringen. Reload gelijk klaar! Prachtig voor LMGs met veel kogels :+

@SoullessPortal: Ja, het is prima te doen.. Het is gewoon relatief erg saai en bepaalde ribbons zal je nooit krijgen. "Supply Drop Crated Used" bonus zal je niet snel krijgen. Ik zie mezelf niet snel meer naar commander gaan, tenzij de vijand er wel een heeft en ons team niet. (En ik speel met vrienden niet met randoms)
Werkt ook als je in het water springt, over dingen springt etc. is niet heel onbekend hoor ;)

Ik vind de commander maar ontiegelijk beperkt, ik had graag wat meer samenwerking gezien met de squads dat als zij wat laser painten dat de commander daar jdams/laserguided kan laten vuren als er een gunship boven de map hangt of iets in die trant.
Nu is het een veredelde UAV spammer met af en toe een cruise missile.
Ook zijn die UAV voor spotting zwaar OP, je kan ze constant laten vliegen, alles word gespot, ook door gebouwen, bergen etc. Haalt het hele sneaky flanken aspect gewoon compleet onderuit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:36:
[...]

Werkt ook als je in het water springt, over dingen springt etc. is niet heel onbekend hoor ;)

Ik vind de commander maar ontiegelijk beperkt, ik had graag wat meer samenwerking gezien met de squads dat als zij wat laser painten dat de commander daar jdams/laserguided kan laten vuren als er een gunship boven de map hangt of iets in die trant.
Nu is het een veredelde UAV spammer met af en toe een cruise missile.
Ook zijn die UAV voor spotting zwaar OP, je kan ze constant laten vliegen, alles word gespot, ook door gebouwen, bergen etc. Haalt het hele sneaky flanken aspect gewoon compleet onderuit. :X
Een heel behoorlijk zwakte van de commander vind ik dat je wel orders kan geven, maar dat ze niet meer dan een soort van advies zijn, dat je compleet kan negeren.

Als jij echt goed sneaky bezig bent, zal de vriendelijke commander jou een EMP radar blackout geven. De vijandelijk commander kan dan ook een EMP radar blackout op hetzelfde gebied geven of een EVAC waarschuwing geven. Alles valt en staat natuurlijk of ze allebei weten waar ze mee bezig zijn.

Een commander slechts aan een kant kan heel snel in een steamroll eindigen op maps zoals locker. Feitelijk heeft een partij dan legitieme wallhacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:45:
[...]

Een heel behoorlijk zwakte van de commander vind ik dat je wel orders kan geven, maar dat ze niet meer dan een soort van advies zijn, dat je compleet kan negeren.

Als jij echt goed sneaky bezig bent, zal de vriendelijke commander jou een EMP radar blackout geven. De vijandelijk commander kan dan ook een EMP radar blackout op hetzelfde gebied geven of een EVAC waarschuwing geven. Alles valt en staat natuurlijk of ze allebei weten waar ze mee bezig zijn.

Een commander slechts aan een kant kan heel snel in een steamroll eindigen op maps zoals locker. Feitelijk heeft een partij dan legitieme wallhacks.
De commander doet dat 99% van de tijd niet, omdat die gewoon die emp op het meest drukke gebied drukt voor de puntjes. Voor een of 2 spelers gaat die echt niet ergens anders die emp in zetten + die heeft een behoorlijke cooldown.
Het punt is meer dat je te allen tijde op de map te zien zal zijn, het is natuurlijk niet 100% waarheidsgetrouw maar een drone die door gebouwen of hele bergen heen kan zien waar personen lopen... beetje te belachelijk, helemaal in infantry only maps als lockers waar je de halve map dus constant kan zien waar de vijand zit. Flanken zit er dus eigenlijk met een commander niet in, tenzij je net tussen die drone rondjes heen kan komen of de drone buiten je flankroute valt. Dan nog kan die veel te vaak gebruikt worden.

Die orders zijn idd ook een lachertje tenzij je met een squad werkt die de commander kent.
Waarom krijgt de commander niet iets als een remote artillerie strike, die bv 3x een salvo op een plek kan vuren of zoals ik zei meer mogelijkheden met laser lock on. Zijn zoveel mogelijkheden om die lockon in te zetten (voorzover mogelijk in binnen deze engine) om daar effectiever mee te werken, breder inzetbaar te maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
beuker19 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:13:
[...]

[video]

Volgens mij gebruikt Frostbite 3 juist een heel nieuw ''netcode'' systeem zoals aan gegeven werd voor de release.
We kunnen nu wel stellen dat het nieuwe systeem mislukt is :+
LOL, ik geloof hem sinds bf3 niet meer, hij laat zijn kop steeds zien voor release maar na release
verdwijnt hij van het toneel en mogen anderen aan damage control gaan doen.
Ik mis gordon van dyke, dat was een fijne producer, die sprak te minste met de community.

Sliced lime is nu diegene die over de network code gaat, als je zijn berichten leest is de netcode
het zelfde als in bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 09:57

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren CQ Hardcore op locker met 1600 ticks en 64 players = waanzin
En dan waren de explosies nog uitgeschakeld :)

Nu moet je weten dat ik vrij zwak ben in snipen, en ook helemaal niet veel de recon klasse speel in 't algemeen, gewoon omdat ik weet dat ik waardevoller kan zijn als medic of engi...
Maar om wat kits binnen te halen dacht ik dat ik hier eens kon proberen met een sniper rifle, after all in hardcore is het instakill...

In deze map uiteraard bottleneck situaties waar 3-4 uitgangen gecamped worden door supports/sniper.. Dus ik maar rond rennen van gang naar gang, om in elke gang een aantal easy kills door men scope te vinden..
Van CQ kwam er toch weinigs van aangezien het andere team alle punten buiten 1 bezet hadden, en ons dus vaspinde langs die uitgangen...
Eindresultaat iets van een 40/11, best mooi voor een non-recon speler

Niet echt lovenswaardig, maar wel een goede manier om men sniper points & kits wat te unlocken ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KipCurreh schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:33:

Nu moet je weten dat ik vrij zwak ben in snipen, en ook helemaal niet veel de recon klasse speel in 't algemeen, gewoon omdat ik weet dat ik waardevoller kan zijn als medic of engi...
Maar om wat kits binnen te halen dacht ik dat ik hier eens kon proberen met een sniper rifle, after all in hardcore is het instakill...

In deze map uiteraard bottleneck situaties waar 3-4 uitgangen gecamped worden door supports/sniper.. Dus ik maar rond rennen van gang naar gang, om in elke gang een aantal easy kills door men scope te vinden..
Van CQ kwam er toch weinigs van aangezien het andere team alle punten buiten 1 bezet hadden, en ons dus vaspinde langs die uitgangen...

Niet echt lovenswaardig, maar wel een goede manier om men sniper points & kits wat te unlocken ;)
Niets mis met een sniper te spelen, dus die laatste zin is een beetje onnodig ;)
Kan je trouwens wel gewoon mijn gebruiken ipv men, mijn nederlandse hart sterft altijd een beetje bij dit soort taal barbarisme :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Niets mis met een sniper te spelen, dus die laatste zin is een beetje onnodig ;)
Kan je trouwens wel gewoon mijn gebruiken ipv men, mijn nederlandse hart sterft altijd een beetje bij dit soort taal barbarisme :X
haha mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Commander is nog een goede reden om op hardcore te spelen. Kennelijk kunnen mensen tegenwoordig niet meer rondkijken maar hebben ze een kaart nodig waar de locaties van vijanden precies aangegeven staan.

In hardcore heb je tenminste nog wat aan tactisch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Preau schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:10:
Commander is nog een goede reden om op hardcore te spelen. Kennelijk kunnen mensen tegenwoordig niet meer rondkijken maar hebben ze een kaart nodig waar de locaties van vijanden precies aangegeven staan.

Precies want in hardcore zitten geen noobs 24/7 te campen en hebben ze ook geen reden om zich te verplaatsen na een succesvolle camp, want ze zijn toch niet zichtbaar op de map. Ook zijn one hit kill sniper noobs zijn totaal geen probleem in hardcore.

Wat de meeste vaak vergeten is dat het een spel is, sommige roepen hardcore is meer realistische is en tactischer want je hebt geen mini map. Maar die hebben volgens mij niet door dat als je een AK 47, of wat voor wapen dan ook in het echt laat afgaan, iedereen bukt en jouw richting op kijkt. Met mijn 2.1 geluid heb ik graag dat de game me helpt te bepalen waar een schot vandaan komt.

Enige sarcasme mijn post :P

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 05-03-2014 16:38 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Preau schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:10:

Dat over tactisch spelen zonder minimap ben ik niet met je eens...

W.m.b. is de BF3-HC mode toch nog steeds het best (maar da's mijn mening) :> :

• Redelijke wapen-balance. Ik heb vaak een silenced ACW-R, JUIST om niet op de minimap te komen, en kan tenminste daarmee toch nog assaults omleggen zònder dat ze (zoals in softcore) alle tijd hebben zich om te draaien, bakkie koffie te zetten, wapen cleanen, en dan nog eens terugschieten om mij alsnog om te leggen.

• Minimap heeft als voordeel dat spotten tenminste zinvol is, en flanken / tactisch spelen kan nog steeds. Ik loop eigenlijk altijd met een half oog op de minimap, en speel dan ook echt met 'situational awareness'.
Zo kan je veel meer afstemmen op wat je in je directe omgeving ziet gebeuren, ook wat vanuit je team naar je gecommuniceerd is d.m.v. spotten.
Commander vind ik in sommige maps idd. te sterk qua UAV mogelijkheden en die continu-stroom aan gunships... maar als je een beetje slim flankt, kan je daar best omheen werken.

Daarbij: HC mode zonder minimap maakt het voor kampeerders wel èrg simpel om dikke killstreaks te maken zonder enige vorm van skill. Met minimap zie je ze steeds netjes oplichten op de map, en kan je ze netjes van achteren benaderen met je machete :w

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:33:

Ik moet bekennen dat ik al mijn snipers (op de FY-JS, GOL Magnum en L96 na) heb vrijgespeeld op een HC Bolt-Action only server. Maar ik moet ook zeggen dat dat eigenlijk best wel leuk is. Iedereen heeft dezelfde handicap. Alleen mes en Bolt-action. In het begin is "iron sights" erg sterk. op een gegeven moment krijg je ACOG en dan Canted Iron sights (best of both worlds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het filmpje zie je dat hij mode rush/map Operation Metro 2014, ik heb gezocht naar servers in die mode en map maar helaas niet gevonden nog. Ik zag dat de map Metro veel groter was dan in de Conquest large en Conquest , klopt dat? En is Metro 2014 alleen in de mode rush veel uitgebreider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Volgens mij is de map ook tijdens Obliteration groter.

Je heb ook het begin stuk buiten nog waar de eerste set M-coms te vinden zijn bij Rush.

Van andere speltypen weet ik het niet.

Hopelijk komt de patch voor pc er ook gauw, aangezien gister een update voor de PS4 is geweest.

[ Voor 223% gewijzigd door S.J_84 op 05-03-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:47:
[...]

In het filmpje zie je dat hij mode rush/map Operation Metro 2014, ik heb gezocht naar servers in die mode en map maar helaas niet gevonden nog. Ik zag dat de map Metro veel groter was dan in de Conquest large en Conquest , klopt dat? En is Metro 2014 alleen in de mode rush veel uitgebreider?
Ja bij rush begin je buiten, bij het water, dan ga je na de eerste set mcoms naar beneden de metro in en je eindigt bij de rus spawn side. Ik denk dat metro uitbreiden met flag in het begin punt van US side, te lastig terug te komen van is mocht de RUS side je zover terugpushen, anders zat daar ook wel een flag.

De sniper rifle bij naval strike trouwens die lijkt me nogal apart, zelfde kogels als de .338 recon en m98b alleen maar 55-60% van de damage en semi auto, dus we krijgen een buffed dmr als sniper rifle :?
Weet niet wat ik hier nou van moet vinden...

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-03-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:12:
[...]

Ja bij rush begin je buiten, bij het water, dan ga je na de eerste set mcoms naar beneden de metro in en je eindigt bij de rus spawn side. Ik denk dat metro uitbreiden met flag in het begin punt van US side, te lastig terug te komen van is mocht de RUS side je zover terugpushen, anders zat daar ook wel een flag.

De sniper rifle bij naval strike trouwens die lijkt me nogal apart, zelfde kogels als de .338 recon en m98b alleen maar 55-60% van de damage en semi auto, dus we krijgen een buffed dmr als sniper rifle :?
Weet niet wat ik hier nou van moet vinden...
Waarschijnlijk de enigste DMR met een + 6x scope en misschien een hogere headshot multi bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

Termy

valt er nog wat te fragge?

Hm, dat klinkt eigenlijk best aantrekkelijk :). Headshot 1hit kill op een afstand moet iig wel kunnen anders liever BA sniper.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

[...]

Jij hebt wel een erg positief beeld. Ik denk dat hij grotendeels gelijk heeft, aan de andere kant denk ik dat DICE totaal geen idee meer heeft waar te beginnen met het fixen van de grootste issues in BF4. Elke van de minimale fixes tot dusver is of geen fix of creëert weer een ander probleem. En er zat heel veel spelers zoals jij die, net zoals men inclusief mezelf weer in de bullshit van IW trapt bij COD, toch wel de volgende game kopen met de achterliggende gedachte dat het ooit wel goed komt. In dit hele BF4 topic wordt vanaf nota bene de demo door die hard believers telkens beweert dat de volgende patch verbetering gaat brengen en guess what? Er verandert niets, het spel blijft halfbakken. Ik durf er wel harde pegels om te wedden dat BF4 nooit op het punt gaat komen dat er daadwerkelijk iets gaat veranderen. Om maar even een punt te noemen, dit komt uit de patch notes:

NETWORK PERFORMANCE
Eliminated a network sync bug
If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.

Voor de duidelijkheid: Dit komt uit een patch die 17 weken terug is uitgerold... heb jij het gevoel dat dit sinds het uitkomen van het spel significant is verbetert of, nog beter, geheel is verholpen?

Goed, nog een weekje en dan is het voor mij in elk geval over en uit met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:09:
[...]

Jij hebt wel een erg positief beeld. Ik denk dat hij grotendeels gelijk heeft, aan de andere kant denk ik dat DICE totaal geen idee meer heeft waar te beginnen met het fixen van de grootste issues in BF4. Elke van de minimale fixes tot dusver is of geen fix of creëert weer een ander probleem. En er zat heel veel spelers zoals jij die, net zoals men inclusief mezelf weer in de bullshit van IW trapt bij COD, toch wel de volgende game kopen met de achterliggende gedachte dat het ooit wel goed komt. In dit hele BF4 topic wordt vanaf nota bene de demo door die hard believers telkens beweert dat de volgende patch verbetering gaat brengen en guess what? Er verandert niets, het spel blijft halfbakken. Ik durf er wel harde pegels om te wedden dat BF4 nooit op het punt gaat komen dat er daadwerkelijk iets gaat veranderen. Om maar even een punt te noemen, dit komt uit de patch notes:

NETWORK PERFORMANCE
Eliminated a network sync bug
If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.

Voor de duidelijkheid: Dit komt uit een patch die 17 weken terug is uitgerold... heb jij het gevoel dat dit sinds het uitkomen van het spel significant is verbetert of, nog beter, geheel is verholpen?

Goed, nog een weekje en dan is het voor mij in elk geval over en uit met dit spel.
Er komt toch weer een hele grote patch aan incl. alle balans updates.
Kijk ik ben ook teleurgesteld dat is zeker maar weet ook dat Dice alle BF games uiteindelijk wel op de rails heeft gekregen.
Dat is ook wel te merken aan alle BF2 veteranen die er zijn want die game was ook pas naar 6 maand speelbaar en naar een jaar pas goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Het probleem zit hem denk ik in de manier van denken. Wat dat betreft heeft die gast in die video gelijk. Het economische klimaat is veranderd, veel gamepublishers zijn inmiddels beursgenoteerde ondernemingen die van hun grote franchises verwachten dat de studio's ieder jaar een nieuwe game uitpoepen. BF3 was aardig, maar is nooit echt goed geweest. Ik kan mij herinneren dat ik stopte met BF3 en de illusie had dat de irritaties een paar patches verderop wel verdwenen zouden zijn, echter na uitstapjes naar onder andere BO2 merkte ik na de game op te hebben gestart dat er feitelijk niets was veranderd. De denkfout die velen waaronder ikzelf hebben gemaakt is verwachten dat er op het fundament van BF3 voortgeborduurd ging worden en de irritaties die in het spel zaten wel gefixt zouden worden. Hierbij hebben de meesten echter niet bedacht dat de focus niet zou liggen op datgene wat niet goed was repareren maar DICE er juist een berg code en een berg problemen bovenop zou mieteren, hoogst waarschijnlijk onder druk van deadlines vanuit EA en een verwachtingspatroon wat betreft nieuwe features vanuit de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:47:
[...]

JAH warriors #6 draait hem in roulatie

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:05
fynrd1 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:47:
[...]

JAH warriors #6 draait hem in roulatie
Yep, is echter vrijwel onspeelbaar af en toe met 64 man..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
beuker19 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:16:
[...]

Kijk ik ben ook teleurgesteld dat is zeker maar weet ook dat Dice alle BF games uiteindelijk wel op de rails heeft gekregen.
Dat is ook wel te merken aan alle BF2 veteranen die er zijn want die game was ook pas naar 6 maand speelbaar en naar een jaar pas goed.
En wat hebben die patches zoal allemaal gefixed tot nu toe? En wat doet jou denken dat de volgende patch ineens alles fixed?
De game voelt nog steeds aan als een beta, iedereen die DICE kent weet dondersgoed dat zij niet iets kunnen repareren zonder een ander probleem te introduceren.
En DICE is gewoon veel te vrijblijvend met die posts... "Misschien" gaan ze iets fixen.

Ik neem aan dat we allemaal nog wel herinneren hoe ineens de M26 Dart in BF3 over 100 meter afstand iemand nog kon afknallen. (En hoe lang DICE dat zo gelaten heeft)
Dat is maar een van de honderden glitches die na een patch geintroduceerd werden, de ene valt meer op dan de andere.

BF4 is een clusterfuck van bad netcode, bugs en glitches, en DICE heeft de mankracht en kennis niet in huis om dit te fixen.
IMO kunnen ze beter gewoon een stap terug doen en terug gaan naar hitscan, volgens mij is het projectielen systeem echt funest voor de latency/netcode.

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 05-03-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 19:30
BF4 is wel zeer goed geoptimaliseerd..

Ik draai een GTX 670 en haal op high tussen de 80 en 120fps!

Ultra red ie niet, ook maar 2gb vram dus msaa uitgesloten.

Moet wel toegeven dat een r9 290 aantrekkelijk is, zal zeker met Mantle wel meer solide frames geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Aan de grafische kant zit het wel snor, helaas eindigt het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
beuker19 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:16:
[...]

Sterker nog, na patch 1.13 werd bf2 pas goed, toen is inf only geintroduceert.

Ik hoop nog steeds dat bf4 verbeterd gaat worden, er is geen game tot nu toe die aan de
battlefield series kan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:20:
[...]
Sterker nog, na patch 1.13 werd bf2 pas goed, toen is inf only geintroduceert.

Ik hoop nog steeds dat bf4 verbeterd gaat worden, er is geen game tot nu toe die aan de
battlefield series kan tippen.
Helaas is die tijd niet meer te vergelijken met vandaag de dag. Hele andere tijdslijnen voor het uitbrengen van games, DICE is nu niet onafhankelijk maar gewoon 'een' studio van EA en bovendien al aan het werk met tenminste twee ander games (battlefront en mirror's edge), de console markt en bijbehorende verkopen zijn veel meer marketing gestuurd tegenwoordig, etc. etc.

Ook het argument 'ze moeten hun merk beschermen' is niet meer zo logisch als het klinkt, na een paar jaar andere games kan EA altijd Battlefield rebooten, net zoals zoveel series nu weer nieuw leven ingeblazen worden.

Als het teveel geld kost om BF4 te maken ten opzichte van de extra verkopen die het op gaat leveren (ook van toekomstige games uit de serie), dan gaan de fixes die nodig zijn echt niet komen. Die afweging zullen wij nooit in kunnen zien dus dat worden afwachten.

Na een tijdje niet kunnen spelen wegens andere verplichtingen en het geen seconde mis, merk ik dat het me eigenlijk ook niet zoveel meer kan schelen. Het zou leuk zijn, maar ik heb het spel en de serie eigenlijk al afgeschreven, geen wezenlijke verbeteringen na 4+ maanden geven weinig reden tot hoop voor het spel of de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Nieuwe 824mb patch!
Geen release notes nog van gezien?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
LosGieros schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:09:
Nieuwe 824mb patch!
Geen release notes nog van gezien?
Kleine patch, misschien ter voorbereiding van de grote patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik vermoed dat de patch notes bijna gelijk zijn aan die van de PS4 van afgelopen dinsdag.

Zo te zien zou de maximale rang omhoog moeten gaan naar 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:14:
Ik vermoed dat de patch notes bijna gelijk zijn aan die van de PS4 van afgelopen dinsdag.

Zo te zien zou de maximale rang omhoog moeten gaan naar 120.
Dat zou mooi zijn, maar waarom niet eerst even notitie dat ze gaan patchen met inhoud ervan.

Ach elke patch is meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

S.J_84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:16:
[...]

Dat zou mooi zijn, maar waarom niet eerst even notitie dat ze gaan patchen met inhoud ervan.

Ach elke patch is meegenomen :)
Ja dat snap ik ook niet. Op de Battlelog forums zie je weer tig posts voorbij komen van mensen die opeens gekickt worden of geen servers meer zien door de "plotse" uitrol van de patch. Dan zou een heads-up van Dice wel zo fijn zijn. Inmiddels staat er wel een blauwe informatiebalk op Battlelog.. too little too late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Ja dat snap ik ook niet. Op de Battlelog forums zie je weer tig posts voorbij komen van mensen die opeens gekickt worden of geen servers meer zien door de "plotse" uitrol van de patch. Dan zou een heads-up van Dice wel zo fijn zijn. Inmiddels staat er wel een blauwe informatiebalk op Battlelog.. too little too late.
We zijn ook zo ongeduldig met z`n allen.

Don`t shoot the messenger btw, mocht het niet kloppen maar dit werd net gepost:

2014-03-03 23:45 , edited 2014-03-04 01:24 by TheBikingViking
ANNOUNCEMENTS:
- Thank you for all the great Platoons feedback. Since launching it last Thursday, we've fixed a couple of critical issues, and we'll continue working on it. We'll do a follow up with what's next for Platoons as soon as we have something to share.
- Second Assault is available for all players as of today.

FEATURES & IMPROVEMENTS:
- You can now see the Soldier Portrait image you unlock in the Battlepack itself
- Assignment criteria that needs to be obtained in-a-round now show the completion counter and is marked with "In a round"
- Your best leaderboard is now shown automatically in the top section of the Soldier Overview, unless you have another leaderboard highlighted
- Various minor tweaks and improvements

FIXES:
- Fixed an issue with Internet Explorer 10 not being detected properly, causing the incompatibility message to be shown
- Fixed an issue where Dog Tags were marked as unlocked in the overview if they had been taken
- Better handling of vehicle categories in Stats -> Vehicles that do not have any unlocks or support for Service Stars
- When viewing Assignments in the in-game Battlelog on PC, PS4 and Xbox One now show all criteria, even if it's more than 3
- Fixed an issue where you couldn't kick Members from a Platoon if they don't own Battlefield 4
- Fixed an issue where you couldn't properly sign out from Tablet Commander
- Fixed an issue where soldiers with very high ranks (100+) weren't displayed properly in Tablet Commander
- Fixed an issue with Leaderboards in the in-game Battlelog on PC, PS4 and Xbox One, where it didn't properly load the leaderboard on the first visit
- Fixed an issue with Leaderboards on the web, where the "threshold not passed" information wasn't always shown correctly
- Fixed an issue where a blocked user could still send a friend request to the blocker under a specific circumstance
- Fixed an issue where you couldn't view a soldier's list of Battle Reports, if you were logged out
- The Track button is no longer shown for Kit Unlock items if they have already been unlocked
- Fixed an issue where tracking a Weapon would make accessories appear on the Stats page, and stats appear on the Unlocks page
- Fixed an issue where you could sometimes re-add a Battle Report as favorite, although it was already a favorite Battle Report
- Fixed a display issue with certain forum types on Internet Explorer 11
- The Ribbons counter for medals won't be shown if you have earned the Medal 100 times, which is the maximum amount
- Fixed an issue where you could invite users to a Mission from the profile page even if they don't have BF4 or have it on the same platform as your active soldier
- Various minor issues fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:21:
[...]

ANNOUNCEMENTS:
- Thank you for all the great Platoons feedback. Since launching it last Thursday, we've fixed a couple of critical issues, and we'll continue working on it. We'll do a follow up with what's next for Platoons as soon as we have something to share.

FEATURES & IMPROVEMENTS:
- You can now see the Soldier Portrait image you unlock in the Battlepack itself
- Assignment criteria that needs to be obtained in-a-round now show the completion counter and is marked with "In a round"
- Your best leaderboard is now shown automatically in the top section of the Soldier Overview, unless you have another leaderboard highlighted

FIXES:
- Fixed an issue with Internet Explorer 10 not being detected properly, causing the incompatibility message to be shown
- Fixed an issue where Dog Tags were marked as unlocked in the overview if they had been taken
- Better handling of vehicle categories in Stats -> Vehicles that do not have any unlocks or support for Service Stars
- When viewing Assignments in the in-game Battlelog on PC, PS4 and Xbox One now show all criteria, even if it's more than 3
- Fixed an issue where you couldn't kick Members from a Platoon if they don't own Battlefield 4
- Fixed an issue where soldiers with very high ranks (100+) weren't displayed properly in Tablet Commander
- Fixed an issue with Leaderboards in the in-game Battlelog on PC, PS4 and Xbox One, where it didn't properly load the leaderboard on the first visit
- Fixed an issue with Leaderboards on the web, where the "threshold not passed" information wasn't always shown correctly
- Fixed an issue where a blocked user could still send a friend request to the blocker under a specific circumstance
- Fixed an issue where you couldn't view a soldier's list of Battle Reports, if you were logged out
- The Track button is no longer shown for Kit Unlock items if they have already been unlocked
- Fixed an issue where tracking a Weapon would make accessories appear on the Stats page, and stats appear on the Unlocks page
- Fixed an issue where you could sometimes re-add a Battle Report as favorite, although it was already a favorite Battle Report
- The Ribbons counter for medals won't be shown if you have earned the Medal 100 times, which is the maximum amount
- Fixed an issue where you could invite users to a Mission from the profile page even if they don't have BF4 or have it on the same platform as your active soldier
Hahaha ja, de rest zijn overduidelijk major issues en dat met slechts 800 mb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:25:
[...]

Hahaha ja, de rest zijn overduidelijk major issues en dat met slechts 800 mb. :)
Alleen jammer dat de serverlijst leeg is en ik rang 0 ben.
Voor de rest nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Jovas schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:00:
BF4 is wel zeer goed geoptimaliseerd..

Ik draai een GTX 670 en haal op high tussen de 80 en 120fps!

Ultra red ie niet, ook maar 2gb vram dus msaa uitgesloten.

Moet wel toegeven dat een r9 290 aantrekkelijk is, zal zeker met Mantle wel meer solide frames geven..
Heb mijn 670 geupgrade (staat op V&A trouwens) naar een GTX780 GHZ vanwege dat 2GB VRAM, als je gamed op 1080p+ op max is dat toch net te weinig. Spel draait zeker een stuk soepeler als bij de launch dus daar hebben ze wel stappen in gemaakt.

Mantle is trouwens erg afhankelijk van de rest van je systeem, de ene setup heeft er bijna geen winst mee en de andere weer wel. DirectX schijnt deze techniek ook toe te gaan passen, denk dat Microsoft de bui al ziet hangen dat DX straks massaal genegeerd gaat worden in voordeel van OpenCL.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Ach als dit al iets is om je druk over te maken dan heb je geen idee wat de echte problemen zijn lijkt mij.
Ik zal als speler elke patch toe juichen ipv. te zeiken dat ik een keer uit de game gekicked word en Battlelog is wel het grootste jank portaal op internet ongeveer.
En het is bij meer patches wel zo geweest dat we later pas info kregen.
S.J_84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:21:
[...]

ANNOUNCEMENTS:

FEATURES & IMPROVEMENTS:

FIXES:
Dit zijn toch Battlelog updates want volgens mij doet die ''viking'' gast alleen Battlelog.

[ Voor 66% gewijzigd door beuker19 op 06-03-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:28:
[...]

Ach als dit al iets is om je druk over te maken dan heb je geen idee wat de echte problemen zijn lijkt mij.
Ik zal als speler elke patch toe juichen ipv. te zeiken dat ik een keer uit de game gekicked word en Battlelog is wel het grootste jank portaal op internet ongeveer.

[...]

Dit zijn toch Battlelog updates want volgens mij doet die ''viking'' gast alleen Battlelog.
Het gaat niet om druk maken, maar dat het onderhand (lees na een tijd) wel fijn zou zijn als er een indicatie word gegeven van wat ze gaan doen.
Ook al was het eerder zo accepteren sommige dat blijkbaar maar weer gewoon en veranderd er nooit wat.

Het is maar een kleinigheidje, maar als ze daar eens mee beginnen zou het al weer een stap in de goede richting zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door S.J_84 op 06-03-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:28:
[...]

De toon mag wel iets vriendelijker hoor. Ik ben goed op de hoogte van wat er speelt in Battlefield 4. Het is alleen jammer dat de informatiestroom vanuit Dice zo nu en dan eens hapert, want met communicatie en openheid valt er nog veel te winnen met betrekking tot betrokkenheid en bereidheid van de community. Ik zie het als een gemiste kans.

In dit Battlelog topic zie ik een lijst voorbij komen, lijkt me aardig compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:36:
[...]

De toon mag wel iets vriendelijker hoor. Ik ben goed op de hoogte van wat er speelt in Battlefield 4. Het is alleen jammer dat de informatiestroom vanuit Dice zo nu en dan eens hapert, want met communicatie en openheid valt er nog veel te winnen met betrekking tot betrokkenheid en bereidheid van de community. Ik zie het als een gemiste kans.

In dit Battlelog topic zie ik een lijst voorbij komen, lijkt me aardig compleet.
Volgens mij zijn het deze patches: http://battlelog.battlefi...view/2955065226050471362/ min de console specifieke en wat er al op de pc geüpdatet was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:34:
[...]

Het gaat niet om druk maken, maar dat het onderhand (lees na een tijd) wel fijn zou zijn als er een indicatie word gegeven van wat ze gaan doen.
Ook al was het eerder zo accepteren sommige dat blijkbaar maar weer gewoon en veranderd er nooit wat.

Het is maar een kleinigheidje, maar als ze daar eens mee beginnen zou het al weer een stap in de goede richting zijn.
Volgens mij zijn de PS4 patch notes een redelijke indicatie.
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Het ging mij niet om jou maar om het Battlelog ''mensen'' als je dat nog serieus neemt ben je volgens mij de weg kwijt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Sinus_rhythm schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:39:
[...]

Volgens mij zijn het deze patches: http://battlelog.battlefi...view/2955065226050471362/ min de console specifieke en wat er al op de pc geüpdatet was..
We moeten nog even afwachten wat het nou daadwerkelijk is, ik vond de patch wat klein vandaar mijn twijfels over de patch notes die je net linkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:42:

Volgens mij zijn de PS4 patch notes een redelijke indicatie.
Wij spelen toch niet op de ps4, en gister had ik al gepost dat ik hoopte dat we dezelfde patch notes snel zouden krijgen.
Of heb je daar over heen gelezen.

Geef gewoon aan dat ik twijfel, zie post hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:42:
Het ging mij niet om jou maar om het Battlelog ''mensen'' als je dat nog serieus neemt ben je volgens mij de weg kwijt .
Ah oke, dan had ik je verkeerd begrepen :P

In ieder geval fijn dat de levelcap omhoog is. Dan valt er tenminste weer eens wat te doen nu ik bijna alles geunlockt heb. Uitgaande van de PS4 notes ben ik benieuwd in hoeverre de mtar generfed is, want dat was toch wel een erg fijne carbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Trouwens, sinds een van de laatste patches krijg ik geen vliegtuig meer in de lucht...

Ben heel slecht in vliegen, maar normaal kon ik er wel beetje mee in de lucht blijven (keyboard+muis) maar nu als ik de muis volledig naar onder trek doet ie niks meer...
Is er iets veranderd bij voorgaande patches ivm vliegen van jets ?

Bij helikopters heb ik dit probleem niet en kan ik makkelijk vliegen met keyboard+muis

Kzou eens moeten testen op de test range als ik thuis ben, en daar miss wat oefenen met de xbox controller.. Enige tips ?

[ Voor 9% gewijzigd door KipCurreh op 06-03-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
KipCurreh schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:52:
Trouwens, sinds een van de laatste patches krijg ik geen vliegtuig meer in de lucht...

Ben heel slecht in vliegen, maar normaal kon ik er wel beetje mee in de lucht blijven (keyboard+muis) maar nu als ik de muis volledig naar onder trek doet ie niks meer...
Is er iets veranderd bij voorgaande patches ivm vliegen ?

Kzou eens moeten testen op de test range als ik thuis ben, en daar miss wat oefenen met de xbox controller.. Enige tips ?
Je zou eens kunnen kijken naar keybinds, bijvoorbeeld pitch up aan spacebar koppelen.
En nog wat andere keys kunnen veranderen naar wat voor jou prima voelt.

Denk niet dat het veranderd is in een patch.

Krijg trouwens net Veteran Battlepack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
't Komt allemaal weer wat meer online :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Voor diegene die interesse heeft heb ik een Tweakers Platoon gemaakt. Wellicht handig om medetweakers te vinden om mee te spelen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Patch notes staan nu online:
March 4 PC Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Fixed an issue with data re-sending that was causing rubber banding on some servers
-Increased the maximum rank to 120
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
-Tweaked the speed, dispersion, and re-arm duration of the IFV and MBT projectiles
-Tweaked timing for how long the kill feed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-COM on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-COMs could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being grayed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambiance parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

SPECTATOR MODE
-Fix for the EMP/Proxy Attack effects being visible in Spectator Mode
-Removed the black screen that was visible when switching between cameras and players in Spectator Mode
-Removed squad colors in Spectator Mode, now only the red and blue team colors are visible
-Decreased the user interface clutter in Spectator Mode by removing health pack, ammo pack and revive icons
-Tweaked the 1st person view in Spectator Mode so that spectators now see exactly what players see and nothing else
-Added a functionality in Spectator Mode so that, when going into Freecam from 1st or 3rd person mode, the first static freecam will be moved to behind the previously spectated player
-Added the possibility in Spectator Mode to ‘fire’ at a player from Freecam to go into 1st person view of that player
-Spectators can now see which player on the scoreboard that carries the bomb in the Obliteration and Defuse game modes

NOTE: For in-depth details on all the balancing tweaks below, head to our "Balancing BF4" articles [blogs.battlefield.com].

GRENADE TWEAKS
-Increased the number of M84 FLASHBANG and HAND FLARES the player can carry from 2 to 3.
-Increased the effect of M84 FLASHBANG grenades on friendly and enemy players.
-Increased the maximum damage for the RGO from 67 to 80, however reduced the range of explosion.
-Reduced the visual and audio effect for the detonation of the V40 Mini to highlight its smaller blast when compared to other grenades. Decreased the maximum damage from 80 to 60, and decreased the range at which maximum damage is applied.

PISTOL TWEAKS
-Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked.
-Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45.
-Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM.
-Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57.
-Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone.

WEAPON TWEAKS
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.
-Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming.
-Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines.
-Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire.
-The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations.
-Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.
-The SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

VEHICLE TWEAKS
-Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4.
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.
-Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.
-Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired.
-Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
-Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
-Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS.
-Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.
-Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.
-Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.
-Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Mooi, uiteindelijk toch de patch waar ik naar uitkeek.

Zitten wel wat verbeteringen tussen zoals bijvoorbeeld V40 tweak.

De fix voor rubberbanding is helemaal fijn, maar staat "on some servers"

Vanavond maar weer eens opstarten dan.

[ Voor 17% gewijzigd door S.J_84 op 06-03-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Staff shell van ~25 naar ~19 damage... als ze de reload-bug maar hebben gefixt.

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 06-03-2014 11:35 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
CodeCaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:35:
Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:31:
[...]
Maar, een aantal van die tweaks hebben we in februari toch ook al gelezen? DMR buff, heli gunner wapen tweak, M2 slam range, en zo nog wat dingen?
Of waren het toen nog "dingen die eraan gaan komen in een komende patch? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Anthirian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
Voor diegene die interesse heeft heb ik een Tweakers Platoon gemaakt. Wellicht handig om medetweakers te vinden om mee te spelen.
Applyed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:40:
[...]

Maar, een aantal van die tweaks hebben we in februari toch ook al gelezen? DMR buff, heli gunner wapen tweak, M2 slam range, en zo nog wat dingen?
In de update van 30 januari is in ieder geval de DMR buff al toegepast.

Staan nu dus inderdaad aantal dingen dubbel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ach ja, maar toen was het systeem wat de patch notes verzamelde gebugged (I shit you not) dus hebben ze nu alsnog de hele lijst uitgebracht aldus Demize via reddit ergens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:49:
[...]

Ah oke, dan had ik je verkeerd begrepen :P

In ieder geval fijn dat de levelcap omhoog is. Dan valt er tenminste weer eens wat te doen nu ik bijna alles geunlockt heb. Uitgaande van de PS4 notes ben ik benieuwd in hoeverre de mtar generfed is, want dat was toch wel een erg fijne carbine.
[...]

Dat zou komen ;)
Ze hebben toen alleen de DMR's een buff gegeven.
Bee.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:49:

Ben ik benieuwd in hoeverre de mtar generfed is, want dat was toch wel een erg fijne carbine.
De max. dmg. is aangepast van 18,4 (Assault rifle dmg.) naar 15,4 (carbine dmg.) en ze hebben de bullet velocity aangepast ;)
CodeCaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:35:
_/-\o_ Alleen door dit heb ik al meer zin om weer te gaan spelen.
Eindelijk krijgen alle noob rockets een nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Ach ja, maar toen was het systeem wat de patch notes verzamelde gebugged (I shit you not) dus hebben ze nu alsnog de hele lijst uitgebracht aldus Demize via reddit ergens. :+
You have got to be shitti... oh, you aren't. :X
beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:53:
_/-\o_ Alleen door dit heb ik al meer zin om weer te gaan spelen.
Eindelijk krijgen alle noob rockets een nerf.
Nou moet ik leren mikken met de AP shells. :(
Aan de andere kant is nu de weg vrij voor PLD + guided shell carnage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Jaa! Hopelijk worden de Rex en met name de Magnum is bruikbaar! Die waren echt drie keer niets nu

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Anthirian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
heb ook geapplyed ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Is het nu al mogelijk om een party te creëren of een vriend te joinen, waarna je gewoon bij elkaar in het team komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:23
GeoffLx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:07:
Is het nu al mogelijk om een party te creëren of een vriend te joinen, waarna je gewoon bij elkaar in het team komt?
Wanneer je een server joined door op het icoontje naast je buddy te klikken dan join je normaal gesproken zijn team/squad.
Enkel door de gare balancers op bijna elke server kom je in het verkeerde team terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens berichten op Battlelog zouden de nieuwe wapens uit Naval Strike al in de patch zitten. Het gaat om de volgende wapens/assignments:
Spare time Sniper
- Assault Rifle ribbon x3
- Get 20 headshots with Assault Rifles
Reward: AR160

Packing a Punch
- Destroy 20 boats
Reward: SR-2

Swiss Cheese
- LMG ribbon x3
- Destroy 3 vehicles as Support
Reward: AWS

Always Deadly
- Sniper Rifle ribbon x3
- Ge 5 kills with C4 on NS maps
Reward: SR338

Curve Ball
- Get 10 kills with an Impact Grenade
Reward: SW40

Multi Tool
- Get 10 kills with UGL Darts
- Get 10 kills with UGL LVG
Reward: M320 3GL

Death from Below
- PDW ribbon x3
- Destroy 5 attack air vehicles with Rocket Launchers
Reward: AA Mine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
" including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water "

nice, al te vaak zie je van die noobs die vast zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

S.J_84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:40:
[...]

Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots.
Eerst zien, dan geloven.
SmokingCrop schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:32:
" including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water "

nice, al te vaak zie je van die noobs die vast zitten. :9
Zie de video die beuker aanhaalde:
beuker19 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 01:08:
Meer info over een Naval Strike :P
En info over de 5 nieuwe wapens

Van 11:48 tot 12.38...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:38:

Zie de video die beuker aanhaalde:

Van 11:48 tot 12.38...
Jaja, creatief ende elegant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
HammerNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:31:

[...]
Mooie patchnotes maar ligt het aan mij of zijn er een aantal zaken al eens vaker gepasseerd? Onder andere de pistol tweaks komen me heel erg bekend voor.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Vooral afstand is de mtar flink generfd maar dichtbij werkt hij nog na behoren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:48:
[...]

Mooie patchnotes maar ligt het aan mij of zijn er een aantal zaken al eens vaker gepasseerd? Onder andere de pistol tweaks komen me heel erg bekend voor.
Dat klopt er is 6!!!!!! weken geleden is een ''balance'' note voorbij gekomen waarin werd aangekondigd dat deze tweaks zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:05
beuker19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:09:
[...]

Dat klopt er is 6!!!!!! weken geleden is een ''balance'' note voorbij gekomen waarin werd aangekondigd dat deze tweaks zouden komen.
Maar sommige tweaks zijn toen toch al live gegaan, zoals de DMR buffs?

Wel mooi zo'n gigantische lijst neerzetten maar de helft, zoniet meer is dubbel :X :D

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik kan het niet zo snel terug vinden in de patch notes maar hebben ze nou uiteindelijk de L85 omlaag gehaald qua Rate of Fire? Had ergens gelezen dat ze dat zouden doen maar zie er niks van terug (liever niet overigens >:) ). Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 17:03

koudepinda

Don't Panic

-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.

Snap deze niet echt, maakt dit het 20MM cannon niet erg slecht?? (niet dat het mij uitmaakt, gebruik toch de 30MM omdat die gewoon veel meer damage doet). Maar voor langere afstanden en snelle targets word het nu wel heel gemakkelijk wegkomen.

always bring a towel

Pagina: 1 ... 128 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.