Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:01:
[...]
Dat is toch vrij makkelijk te ontlopen door niet over wegen te gaan?
Dat mensen mijnen neerleggen op plekken waar wellicht mensen langs komen lijkt me het hele nut van mijnen plaatsen. Zo werk ik ook. Wat heb ik anders aan die mijnen.
helemaal gelijk, ware het niet dat die kut dingen zo enorm random zijn met spotten, ik heb zovaak dat ik de hele weg lang spot spot spot, en nee niet constant Q rammend, en nog steeds zie ik die slams dan niet en kan ik weer naar het load screen kijken. Een van de vele dingen die niet goed werken. Maar voor de rest is het gewoon een onderdeel van bf natuurlijk.
Gelijk voor de spawn van de enemy base leggen is wel gewoon irritant op het niveau van baserapen want dat is het in essentie.
ok OT: ik ben iig benieuwd wanneer ze nu eindelijk eens een patch voor netcode issues gaan vrijgeven. Ik heb gister weer 3 liter bloed onder mijn nagels vandaan laten halen door een ronde op metro te spelen.
Ik zie gewoon niet hoe die map, op welke mode dan ook leuk kan zijn, tenminste op 64p servers. Het is altijd hetzelfde, spam spam spam, is het geen granaten, dan lmg, of sniper walhallo op rush of zoals gister 100000000 eod bots constant naar beneden te rijden op de B flag. Gruwelijk irritant als er echt, en ik overdrijf niet, 10 op elk gegeven moment rondreden.
daarnaast waren er natuurlijk 3 spelers van mijn team die enigzins de WASD knoppen konden vinden, de rest lag heerlijk bij hun kampvuur en tent op de grond.
gelijk maar die server aan mijn lijstje van betterbblog radar toegevoegd van nooit weer op spelen.
[
Voor 6% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 04-03-2014 12:36
]