Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik join tegenwoordig alleen servers waar een sniper limit op aanstaat en als het locker/metro betrekt ook nog eens een no explosives rule.

Het enigste wat nu nog zuur is de 100 man die met machine guns lopen te spammen bij ingangen.

Over het algemeen word de frustratie een stuk minder zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
TecTo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:52:
Beter om met een dergelijke speelwijze en game mentaliteit helemaal niet te gamen, of even met je plasje langs de dokter. Wat een oen zeg om mede teamgenoten te killen. Hoe ziek ben je dan in je bol.
Toen ik nog jong was speelde ik voetbal op het school plein, pakte steeds de bal op met
de handen, mijn team genoten konden dit niet zo waarderen, raar want ik bepaal toch zelf hoe
ik speel.......

Als ik mij irriteer aan snipers dan kill ik ze niet maar gooi smoke nades op hun camp spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Ik merk dat ik BF4 veel eerder zat ben dan BF3. BF3 kon ik uren en uren achter elkaar spelen, BF4 stop ik na 1 of 2 potjes (wel 800 ticket CQL servers). Op de een of andere manier zit er te weinig variatie in.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:33:
[...]
Toen ik nog jong was speelde ik voetbal op het school plein, pakte steeds de bal op met
de handen, mijn team genoten konden dit niet zo waarderen, raar want ik bepaal toch zelf hoe
ik speel.......

Als ik mij irriteer aan snipers dan kill ik ze niet maar gooi smoke nades op hun camp spot.
Bij voetbal zijn er regels.. Bij Battlefield zijn er enkel regels dat je niet mag cheaten enzo..
Voor de rest mag je alles gebruiken wat je wilt. Als anderen dit niet leuk vinden dan who cares (als je de regels van voetbal niet leuk vindt dan speel je het toch ook niet)?
Dice steekt het erin dus gebruik het gewoon.. Je gaat veel meer plezier hebben.
Of je moet maar zelf een server huren en er je eigen regels stellen. (Voetbal met eigen regels)

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 03-03-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30

[ Voor 41% gewijzigd door Leeuw070 op 03-03-2014 09:57 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
[...]

ik speel.......

Wat een infantiel vergelijk evenzo je gedrag om een smoke nades op een sniper te gooien. Je mag dan een jaar of twee ouder zijn maar wijzer ben je niet geworden.

Er zijn legio servers met geen sniper, geen dmr, geen explosieven, geen, geen geen. Dus als je de moeite neemt om te zoeken en een lijst met favorieten samen te stellen is er voor iedere speelwijze een server. Is een kwestie je hersens te gebruiken en niet zomaar als een dombo een server te joinen en dan ook nog eens wat jij wel en niet goed vind opdringen aan andere.

[ Voor 24% gewijzigd door TecTo op 03-03-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
SmokingCrop schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:39:
[...]Bij Battlefield zijn er enkel regels dat je niet mag cheaten
Ohwwww...... Dus dat doe ik fout! 8)7

Bij BF:BC2 was een recon nog nuttig: Shotgun + motion + clay :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:53:
[...]

Ik word nog regelmatig door recons ge c4ed in de tank, een goede sniper kan prima meedoen met de rest van het team, alleen die droeftoeter hilltop warriors heb je idd niets aan, maar daar heb je ook geen reet aan als ze een lmg, AR of ander wapen zouden gebruiken. Dit zijn gewoon slechte spelers 95% van de tijd.

Enniewee, dit hebben we al 1000000000000x hier over gehad, lijkt me niet nodig nogmaals te gaan zaniken op snipers.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2014 10:03 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
SouLLeSSportal schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:02:
[...]
Dit zijn gewoon slechte spelers 95% van de tijd.

Enniewee, dit hebben we al 1000000000000x hier over gehad, lijkt me niet nodig nogmaals te gaan zaniken op snipers.
Volgens mij zijn het vooral spelers die bang zijn om dood te gaan, of spelers die K/D geil zijn. Als je die leaderboards K/D's kijkt.... Zelden "normale" spelers, ik hou het wel lekker bij m'n K/D van 2.1.

En zaniken op snipers blijft leuk O+ Al heb ik er weinig last van, zolang ze maar niet in mijn team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:04:

Nogmaals, dit was de eerste keer in BF4 dat ik het deed, na het zóveelste potje op de zóveelste server waarbij binnen een minuut al duidelijk was dat ons team ging verliezen dankzij snipers, en ik dacht er even een grappige post over te tikken. Het is niet alsof dit mijn dagelijkse routine is.

Daarnaast, als zij met 0-6 achter een rots liggen en na mijn actie daar binnen een halve minuut en tot het eind van de ronde met 0-7 weer liggen, heb ik volgens mij minder plezier vergald dan zij.
En zo is het Kill them all })
Al die moraal ridders hier in het topic spelen volgens mij of 1) TDM of Domination of 2) Zijn zelf tactical waiting units want anders kan het niet anders dan dat je het er mee eens bent dat je niets aan snipers hebt.
Want als je Rush , Obliteration , CTF of Conquest speelt zijn te veel snipers gewoon een instant loss :(
En dat kan je roepen zus en zo maar feit blijft dat een paar van die kut snipers het verpesten voor heel veel spelers en dus eigenlijk de enigste manier om lol te hebben is om die snipers te trollen.
Nou groot gelijk heb je want ze verdienen het gewoon en voor alle moraal ridders die dan zeggen : Iedereen speelt zoals hij wil en dat mag bla bla bla nou dat doet de troller dan toch ook ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

[...]

ik speel.......

Kijjk,. Das idd een minder destructive way to get your point across :)

Top Ga ik dan ook doen.. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Moraalridders?? Dus omdat ik denk leef en laten leven aka ik maak me er niet druk om ben ik een moraalridder???
Jij die denkt dat je je team helpt omdat je die klotensnipers (dat kunnen ze zeker zijn) zelf dood maakt/loopt te trollen en daarmee volgens jou een ander een plezier doet dat je geen moraalridder bent?
Denk jij dat je je team op wat voor manier daarmee helpt?
Heb een hekel aan de zoals zo mooi omschreven hill-side warriors die niet van hun plek komen en geen hol eraan doen.
Maar ik heb nog een grotere pest hekel aan mensen die denken dat ze MIJ een plezier doen door A) een ander te lopen zieken en B) het team nog minder helpen dan die hill-side warriors en dan ook nog DENKEN dat ze een ander een plezier ermee doen...

Net als mensen die de hele tijd in de chat lopen te spammen noob dit noob dat. Dan denk ik, de tijd die je typt kan je ook spelend doorbrengen en dan gaat het heel wat beter.

OT: ik moet zegggen dat ik Metro zonder explosives een erg coole map vind. Je hebt dan ook echt iets aan de invr scopes door al het rook wat er komt.
Ik vind de toevoeging van de zijgangen wel gaaf. extra mogelijkheden tot close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik denk dat hier het algemene gevoel bestaat , dat mensen actief de hele ronde op snipers jacht gaan. Lol

Nee dat is mijn plezier niet.. Pas als het team het nodig heeft en we teveel dingen niet voor elkaar kunnen krijgen , wil ik nog wel es op eigen snipers jacht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Welkom in 2014. "Wat is er mis met BF4?" in tien minuten monotoon uitleggen met op de achtergrond beelden van BF3. Schrijf dan een blog.
_O-

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 03-03-2014 12:35 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Weer die sniper discussie 8)7 manmanman....

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

MisterChaoSs schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:48:
Weer die sniper discussie 8)7 manmanman....
Wat wil je dan horen?

• Alle wapens zijn vergelijkbaar - nietus - wellus
• De MAA is overpowered - nietus - wellus
• Campende snipers zijn nutteloos - nietus - wellus
• Boohoo, ik kan niet meer zoals in BF2 en BF3 met de attack heli over de grond scheren en zo met mijn havoc havoc wreaken - dan moet je hoger vliegen en tv-missiles gebruiken - daar heb ik geen zin in
• Het spel hangt/crasht/stottert - dat ligt aan je hardware - nietus Modbreak: dat mag niet meer
• Premium is nutteloos - nietus - wellus

Start dan zelf een interessante discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

CodeCaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:58:
[...]

Wat wil je dan horen?

• Alle wapens zijn vergelijkbaar - nietus - wellus
• De MAA is overpowered - nietus - wellus
• Campende snipers zijn nutteloos - nietus - wellus
• Boohoo, ik kan niet meer zoals in BF2 en BF3 met de attack heli over de grond scheren en zo met mijn havoc havoc wreaken - dan moet je hoger vliegen en tv-missiles gebruiken - daar heb ik geen zin in
• Het spel hangt/crasht/stottert - dat ligt aan je hardware - nietus Modbreak: dat mag niet meer
• Premium is nutteloos - nietus - wellus

Start dan zelf een interessante discussie.
Dit schijnt een "Ervaringen" topic te zijn en niet "Alles afzeiken/nutteloos discussiëren" topic, maar ik kan er naast zitten.

Heb al enkele malen geprobeerd de discussie een andere kant op te sturen, maar tot dusver komt het altijd weer neer op unbalanced/sniper/netcode gezeik.

Waarom worden hier geen "Only in Battlefield" moments gedeeld bijvoorbeeld? Dat leek mij juist een beetje de insteek, maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
MisterChaoSs schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:01:
[...]

Waarom worden hier geen "Only in Battlefield" moments gedeeld bijvoorbeeld? Dat leek mij juist een beetje de insteek, maar ik kan het mis hebben.
Laat ik maar even aftrappen, Gister een rondje Locker no explosives en het lukte het team maar niet om langs C te komen, Ik uit me sqaud gegaan als recon met een spawnbeacon gespawnt en jn de chat gezegt spawn op me beacon ik zit in Echo squad ik had me ak5c bij me dus kon me prima verweren buitenom gelopen overal langs gesneakt spawnbeacon geplaats en boem ineens zat me squad vol me lvl 110 gasten die alles sloopte wat er op hun pad kwam, uiteindelijk werd het een heel spannend potje wat we wonnen met nog 7 tickets over!

Daar speel ik BF voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
[...]
Dit schijnt een "Ervaringen" topic te zijn en niet "Alles afzeiken/nutteloos discussiëren" topic, maar ik kan er naast zitten.

Heb al enkele malen geprobeerd de discussie een andere kant op te sturen, maar tot dusver komt het altijd weer neer op unbalanced/sniper/netcode gezeik.
Bij ervaringen horen enkel positieve zaken? De meeste ervaren nou eenmaal problemen tijdens het spelen van BF4, ik zie het probleem dus niet.
Ik heb gisteren een jet neergehaald met een SMAW is net zo interessant als geklaag dus dat zal geen verschil maken. Wederom kunnen ervaringen zowel positief als negatief zijn. Natuurlijk is het leuker als iemand zijn verhaaltje doet dan discussiëren over problemen maar het is zeker niet het enige doel van dit topic.

Ga voor de grap eens naar de Battlelog fora/blogs, dat is pas 1 huil gebeuren bij elkaar..

Moet je voor de kill-assist ribbons per se een kill-assist van een minimale hoeveelheid met een wapen maken? Heb zeker genoeg assists (nades+AR) gehaald voor 1 ribbon in Metro maar voor de F2000 assignment blijft deze op 0/2 staan.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had laatst 2 tanks met een single airstrike van mijn laserguided :D stonden naast elkaar en beide waren al aardig door de tanks van onze kant bestookt en halverwege qua health. Dus de twee laserbommetjes deden mijn punten even met 4 kills en 2x vehicle destroyed + extra puntjes omhoog doen gaan >:)

Hoewel lastig te zien op gulf of oman, is het qua kills maken makkelijker, gezien dat je zo weinig gelocked word van de grond. Ze zien je pas laat en kunnen je alleen heel laat pas spotten. laatste potje had ik iets van 9-3 gescored, in denk 6-7 min jet only.(kwam laat in de match binnengerold) daarna op silk road, 21-8 incluis de bovenstaande kill :)

[ Voor 37% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:25:
[...]

Bij ervaringen horen enkel positieve zaken? De meeste ervaren nou eenmaal problemen tijdens het spelen van BF4, ik zie het probleem dus niet.

[...]

Ik heb gisteren een jet neergehaald met een SMAW is net zo interessant als geklaag dus dat zal geen verschil maken. Wederom kunnen ervaringen zowel positief als negatief zijn. Natuurlijk is het leuker als iemand zijn verhaaltje doet dan discussiëren over problemen maar het is zeker niet het enige doel van dit topic.

Ga voor de grap eens naar de Battlelog fora/blogs, dat is pas 1 huil gebeuren bij elkaar..

Moet je voor de kill-assist ribbons per se een kill-assist van een minimale hoeveelheid met een wapen maken? Heb zeker genoeg assists (nades+AR) gehaald voor 1 ribbon in Metro maar voor de F2000 assignment blijft deze op 0/2 staan.
Assist heeft wel een minimale hoeveel schade, geen idee hoeveel, gok rond de 25-33 dmg?
je moet beide in een ronde halen, dus 2x ribbon in een ronde + wat er nog meer gevraagd wordt, assault ribbon en 10 kills ofzo? Ik heb er vrij veel moeite mee gehad, 2x assist ribbon is lastig als je meestal je kills afmaakt :+ elke keer inhouden en hopen dat je teammates half normaal kunnen raken. 800 + tickets servers voor metro moet het iig wel op lukken over het algemeen. Denk dat de fire nades meest handige zijn, meestal krijg je er gen kill mee maar wel voldoende schade voor assists. daarnaast met dmr beetje rondblaffen maar geen kills maken helpt ook wel. (moet je wel willen en mogen in de server. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Perfect landing vind ik een ruk assigment O.o

10 kill streak lukt nog wel s links en rechts, maar dat landen op die toren is echt hel (en volgens mij is die in firestorm makkelijker?). Laat staan beide in één ronde....diepe diepe zucht |:( Tips iemand?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:25:
[...]

[...]

Dat begrijp ik ook heus wel en wat geklaag vind ik meer dan prima. Echter, als die discussies volledig de overhand nemen, zoals nu constant gebeurd, dan vind ik dat de lol er wel van afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dit schijnt een "Ervaringen" topic te zijn
Middagh, ik wilde even mijn ervaring delen dat 9 van de 10 recons waardeloos zijn. O+
Dank allen voor uwe aandacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:36:

10 kill streak lukt nog wel s links en rechts, maar dat landen op die toren is echt hel (en volgens mij is die in firestorm makkelijker?). Laat staan beide in één ronde....diepe diepe zucht |:( Tips iemand?
hij is lastig maar dat vind ik op zich geen ramp, beste optie is denk ik vanuit de transport in begin van de match je laten droppen op firestorm, en dan hopen dat je een 10 kill killstreak gaat halen. Het is wel een wat aparte combi van opdrachten, het is nou niet dat het getuigd van veel skill ofzo op dat ding te landen, maar zal weer samenhangen met assignment waar je een kill moet krijgen met de fire mode van die toren in firestorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Noobjes wat een slecht forum topic is dit toch ^^ toch ken ik niet stoppen met bijhouden, bedankt.

Kunnen we niet een datum instellen waarna we geen oude koeien meer uit de sloot gaan halen... }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het zijn ook geen oude koeien, er komen steeds nieuwe recons bij en dus steeds nieuwe klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Assist heeft wel een minimale hoeveel schade, geen idee hoeveel, gok rond de 25-33 dmg?
je moet beide in een ronde halen, dus 2x ribbon in een ronde + wat er nog meer gevraagd wordt, assault ribbon en 10 kills ofzo? Ik heb er vrij veel moeite mee gehad, 2x assist ribbon is lastig als je meestal je kills afmaakt :+ elke keer inhouden en hopen dat je teammates half normaal kunnen raken. 800 + tickets servers voor metro moet het iig wel op lukken over het algemeen. Denk dat de fire nades meest handige zijn, meestal krijg je er gen kill mee maar wel voldoende schade voor assists. daarnaast met dmr beetje rondblaffen maar geen kills maken helpt ook wel. (moet je wel willen en mogen in de server. :X )
De AR ribbon is wel meegeteld, staat ook niet bij dat het in 1 round moet, zoals bij sommige assignments :S. Andere assignments moet je bijvoorbeeld 1 SG ribbon halen en de poort in Caspian openen/sluiten, staat ook niet bij dat het in 1 ronde is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:49:
[...]

De AR ribbon is wel meegeteld, staat ook niet bij dat het in 1 round moet, zoals bij sommige assignments :S. Andere assignments moet je bijvoorbeeld 1 SG ribbon halen en de poort in Caspian openen/sluiten, staat ook niet bij dat het in 1 ronde is.
klopt. maar geloof me het is wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Mixie100 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:23:
[...]

Laat ik maar even aftrappen, Gister een rondje Locker no explosives en het lukte het team maar niet om langs C te komen, Ik uit me sqaud gegaan als recon met een spawnbeacon gespawnt en jn de chat gezegt spawn op me beacon ik zit in Echo squad ik had me ak5c bij me dus kon me prima verweren buitenom gelopen overal langs gesneakt spawnbeacon geplaats en boem ineens zat me squad vol me lvl 110 gasten die alles sloopte wat er op hun pad kwam, uiteindelijk werd het een heel spannend potje wat we wonnen met nog 7 tickets over!

Daar speel ik BF voor :D
Kicken! Ook heel relax dat mensen is samen werken en de chat lezen. Het spel kan zeker heel vet zijn. Het kiezen van een juiste server scheelt al heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik wil nooit lvl 110'ers in mijn squad. Liever skilled players en no-lifers heur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 11:57

KipCurreh

Nightcrawler

Nog iemand enorm last van de zandstorm in Oman als je in een chopper zit ? :)

Of omgekeerd, als je de chopper wilt neerhalen..

Vind het wel een origineel iets, dit verandert de manier van spelen toch wel drastisch..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:05:
Ik wil nooit lvl 110'ers in mijn squad. Liever skilled players en no-lifers heur!
wat ga jij dan het lastig krijgen aan het eind van het jaar :+ 8)
Maar ik lees dit meer als: lvl 110 betekend niet dat iemand een goede speler is.
KipCurreh schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:43:

Vind het wel een origineel iets, dit verandert de manier van spelen toch wel drastisch..
Met de jet is het juist stukken beter te doen, geen of nauwelijks lockon, mits je een beetje oppast, helemaal met de f35, beetje in de lucht hangen, chopper neermaaien en wegvliegen :)
Vanaf de grond is het wel lastig idd, ik heb ook een chopper in mijn team bijna hele ronde in de lucht zien vliegen zonder neergehaald te worden.

Persoonlijk vind ik de sandstorm te vroeg komen, die had halverwege de ronde moeten komen ongeacht de ticketcount, maar denk dat dit lastig in te stellen is.

[ Voor 54% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:59:
[...]

klopt. maar geloof me het is wel zo :)
Zal het eens proberen vanavond :p
KipCurreh schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:43:

Dat is het levolution event :p Vind het wel leuke toevoegingen.
SouLLeSSportal schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:43:
[...]
Maar ik lees dit meer als: lvl 110 betekend niet dat iemand een goede speler is.
Dat is toch ook zo? Enkel level zegt helemaal niks, zeker met die boosts en dubbel XP grappen zit je toch redelijk rap aan de max als je regelmatig speelt. Ik heb bijna niet gespeeld in vergelijking met BF3 maar ben toch level 35 :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
SouLLeSSportal schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:43:
Zo bedoel ik het ook, maar dan een beetje provocerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Dat is toch ook zo? Enkel level zegt helemaal niks, zeker met die boosts en dubbel XP grappen zit je toch redelijk rap aan de max als je regelmatig speelt. Ik heb bijna niet gespeeld in vergelijking met BF3 maar ben toch level 35 :+
was ook meer als grap maar klopt ook wel, je ziet zoveel van die 110 no lifers die keihard sucken en low level spelers (wellicht statreset) die heel goed zijn. Vuistregel is echter wel dat je van een lvl 110 mag verwachten dat hij enigszins snapt hoe het spel werkt en de basis kennis heeft qua maps en wat je kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:02:
[...]

was ook meer als grap maar klopt ook wel, je ziet zoveel van die 110 no lifers die keihard sucken en low level spelers (wellicht statreset) die heel goed zijn. Vuistregel is echter wel dat je van een lvl 110 mag verwachten dat hij enigszins snapt hoe het spel werkt en de basis kennis heeft qua maps en wat je kan gebruiken.
Zijn genoeg top-lvl spelers die nog niet weten hoe een team-based spel in elkaar steekt :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:10:
[...]

Zijn genoeg top-lvl spelers die nog niet weten hoe een team-based spel in elkaar steekt :+
uiteraard, die zullen dat ook niet leren of niet doen, mij om het even, ik schiet ze wel verrot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Echt teamwork kan toch niet in random games, onmogelijk. Jij kan hooguit met iemand "teamworken", maar je hebt gewoon niet genoeg communicatie om het goed te doen.

Echt teamwork kan enkel met een squad die volledig uit member van je clan bestaat, waarmee je in een voicechat zit en waar duidelijk is wie het tactisch haantje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

TheBrut3 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:34:
Echt teamwork kan toch niet in random games, onmogelijk. Jij kan hooguit met iemand "teamworken", maar je hebt gewoon niet genoeg communicatie om het goed te doen.

Echt teamwork kan enkel met een squad die volledig uit member van je clan bestaat, waarmee je in een voicechat zit en waar duidelijk is wie het tactisch haantje is.
Moet zeggen dat ik soms een game heb waar het redelijk aanwezig is. Als je een team hebt met een beetje dezelfde inzet en fatsoenlijke commander en squad leaders, dan gaat het nog prima.

Begrijp inderdaad je punt, helaas zijn dit soort potjes erg zeldzaam. Leukste vind ik daarom om met 2/3 maten goed samenwerken of lekker te kloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Zijn er nog squads die tactisch wisselen? Bij BF3 gebeurde het nog wel eens op Metro dat 1 speler achter de vijandelijke linies ineens 15 man werd door squads te wisselen na het spawnen. Ik heb dit bij BF4 nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:43:
Zijn er nog squads die tactisch wisselen? Bij BF3 gebeurde het nog wel eens op Metro dat 1 speler achter de vijandelijke linies ineens 15 man werd door squads te wisselen na het spawnen. Ik heb dit bij BF4 nog niet gezien.
uiteraard, dat is key tactic nr. 1 in metro :P vaak ook in lockers gedaan, min of meer zelfde. Helaas bedenkt diegene dat vaak niet en blijft die in hetzelfde (volle) squad en kan je dus alsnog niet op die speler spawnen. Is altijd jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Heb trouwens maar weinig vriendjes in BF4 of Origin in totaal, simpelweg omdat ik meer een steam-gebaseerde gamer ben...

Dus wie wilt kan me adden, ben geen topspeler maar weet ondertussen wel men mannetje te staan >:)
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/KipCurry/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verder dan "redelijk aanwezig" van teamplay kom je inderdaad niet. Zonder communicatie is alles gebaseerd op ervaring, situational awareness en het kunnen inschatten van de overige spelers.

• Is die rokende tank die daar in de verte wild om zich heen aan het schieten is in de problemen, of heeft hij net met zijn laatste schot een cruciale kill gemaakt waardoor zijn gunner hem kan repareren?
• Weet dat squad bij die knipperende vlag dat ze hem dan wel bíjna hebben overgenomen, maar dat er drie vijanden over de heuvel komen stormen in een jeep en dat de tank/APC/heli op die vlag in een paar seconden spawnt?
• Redt die medic het healen/reviven daar in z'n eentje?

Het continue evalueren van "hoe staat ons team ervoor, welke objectives hebben nu aandacht nodig, welke teammates kunnen hulp gebruiken, hoe lang doe ik over het afleggen van die afstand" schijnt er nogal eens bij in te schieten, waardoor men maar gewoon spawnt bij het punt waar de meeste rode puntjes op de map staan, zodat ze weer wat kills kunnen halen, ook al staan er drie vlaggen te knipperen.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 03-03-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:00:
Verder dan "redelijk aanwezig" van teamplay kom je inderdaad niet. Zonder communicatie is alles gebaseerd op ervaring, situational awareness en het kunnen inschatten van de overige spelers.

• Is die rokende tank die daar in de verte wild om zich heen aan het schieten is in de problemen, of heeft hij net met zijn laatste schot een cruciale kill gemaakt waardoor zijn gunner hem kan repareren?
• Weet dat squad bij die knipperende vlag dat ze hem dan wel bíjna hebben overgenomen, maar dat er drie vijanden over de heuvel komen stormen in een jeep en dat de tank/APC/heli op die vlag in een paar seconden spawnt?
• Redt die medic het healen/reviven daar in z'n eentje?

Het continue evalueren van "hoe staat ons team ervoor, welke objectives hebben nu aandacht nodig, welke teammates kunnen hulp gebruiken, hoe lang doe ik over het afleggen van die afstand" schijnt er nogal eens bij in te schieten, waardoor men maar gewoon spawnt bij het punt waar de meeste rode puntjes op de map staan, zodat ze weer wat kills kunnen halen, ook al staan er drie vlaggen te knipperen.
communicatie is key, dan weet je dat soort dingen idd ipv dat je gokt en dan voor niks daarheen rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:46
Ik voel een BF4 IRL zonder spawnpoints aankomen met al die spanningen tussen Rusland, de Oekraine, Europa en de VS >:) Weapon of choice van alle wannabe soldaten.. de F2000 :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
loewie1984 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:29:
Ik voel een BF4 IRL zonder spawnpoints aankomen met al die spanningen tussen Rusland, de Oekraine, Europa en de VS >:) Weapon of choice van alle wannabe soldaten.. de F2000 :P
In dat geval verlaat ik BF4 en neem ik toch liever een SBH pak met een nuke beacon (uit Renegade)... Moskou ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 12:10
NLsandman schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:32:
[...]

Kun je ook normaal reageren? Voor iemand die 2 jaar jonger is valt het mij vies tegen dat je in een
discussie mij infantiel en een dombo vindt, beetje volwassen persoon komt met argumenten en niet met
zulke onzin als op de man spelen.

Als je conquest speelt dan zijn de regels dat je vlaggen probeert te cappen of te verdedigen meer wordt
er niet verlangt om te winnen, als je dan lekker in je base gaat lopen campen en niet mee helpt met
de rest van het team want conquest bf4 is een team spel jah dan zeg ik er iets van en als dat niet
helpt dan heb je pech en mag je snipen in een rook wolk.

Laat ik jouw stelling omdraaien, als je graag non objective based game wilt spelen join dan geen conquest servers maar zoek andere servers zoals tdm, daar kun je campen zo veel als je wilt zonder dat iemand
zich daar aan stoort.
helemaal mee eens dat conquest een teambased game is. Maar als in het andere een goede sniper zit dan ben je blij dat er in jouw team ook iemand aan het snipen is. Het long range snipen( 500m+ ) daarentegen vind ik belachelijk en dan mag je van mij die sniper inderdaad de hele game irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

*snip*

In BF3 speelde ik alleen maar in jets en ging die hele sniper discussie die iedere keer voorbij komt lekker aan mij voorbij. BF4 vind ik niks maar om toch lekker BF te spelen, speel ik weer met veel plezier BFBC2. Off topic: daarin trouwens een perfecte hardcore server (ultimate high points server hardcore) gevonden waarbij een teamkill je meteen 50.000 punten in de min zet. Dan pas je echt wel op met vuren!

Maar ik moet mij, na weer volop daarop gespeeld te hebben, toch wel aansluiten bij het sniper-hate-camp. Als er één BF is waarbij volop PTFO wordt gespeeld is het deze versie wel en de laatste tijd ook alleen maar van die lui in pino pakken op de bergen gezien. Je hebt er echt geen ene ruk aan...

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 04-03-2014 07:52 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Laat het vooral duidelijk zijn dat ik alle karakters speel en een voorkeur heb ik niet. Vind ze allemaal de moeite waard om te spelen en laat niemand bepalen met wat voor karakter ik moet spelen. Ben overigens nog nooit expres gekild, alleen door friendly fire.

Gaat mij om team kills als je iets niet bevalt en andere dwingen om jouw stijl te hanteren op een vrije server. Als je dan zo graag in een bepaalde stijl speelt en dat andere zich conformeren aan jouw regels richt een clan op, huur een server een verzamel je soldaatjes die voor goed naar je luisteren. Als je het niet bevalt kick of ban je ze. Kost je geld maar kan je lekker de baas spelen over.

Blijf het een zielige en gefrustreerde houding vinden om je team maten te killen en bij andere proberen je wil op te leggen of haat aan te wakkeren tegen een bepaald karakter. Aan dit soort figuren heb je geen ruk, niet in een spel/game/team en in de maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
TheBrut3 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:34:

Teamplay is wellicht een betere woordkeuze inderdaad. Echter het aantal lui dat gewoon blind naar voren rent in plaats van met een klein groepje en niet omkijkt naar ammo/health begrijpt de insteek van BF niet helemaal denk ik :+. Dat hoort meer thuis op TDM niet zo zeer op Rush/CQ.
NLsandman schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:32:
[...]
Kun je ook normaal reageren?
offtopic:
Wees zelf de volwassene en reageer er de volgende keer gewoon niet op. Scheelt weer een zinloze discussie :)

Doe dat dan zelf ook niet ;)

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 04-03-2014 07:52 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:55:
Echter het aantal lui dat gewoon blind naar voren rent in plaats van met een klein groepje en niet omkijkt naar ammo/health begrijpt de insteek van BF niet helemaal denk ik :+.
Dat weet ik niet, doe ik ook. Maar als ik er op die manier 3 neerschiet, zijn dat er weer 3 minder voor degene die er achteraan komen. Ik zie juist degene die niet meer naar binnen stormen als watjes die niet dood durven te gaan haha :+

Zo heeft iedereen een andere beleving van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:36:

Ga een lege firestorm server op en leer eerst de landing compleet onder de knie te krijgen. Jet afremmen.. en iets optrekken voordat je de jump doet. 10 kill streak is redelijk makkelijk te doen in een MAA, omdat die redelijk OP is.

Ik heb ook getracht het in Rush te doen, omdat je bij defense daar meer vanuit spawn kan mortaren/UCAV-en. Maar daarbij ben ik niet succesvol geweest. Op Caspian Border kan de toren ook nog eens opgeblazen worden, dus Firestorm is wel de plaats die het meest voor de hand ligt.
TheBrut3 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:53:
[...]

Je kan in BF4 op je recon ook gewoon Shotgun + motion + clay doen.. Ik snap de opzet alleen niet.

Op Rush defense doe ik meestal T-UGS en Claymore on de MCOM.

Bij Rush attack zijn de motion balls nuttig.. de claymore? je zou hem op de MCOM kunnen zetten nadat je hem gearmed heb misschien.
reemprive schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:22:
Quickscopen is vrij nutteloos in BF4, de betrouwbaarheid van de sniper rifles is vrij dramatisch als je snel schiet na inzoomen. Ik begrijp dat het er mee te maken heeft dat ze geen COD type quickscopen in het spel willen, maar als het wel zou werken zou het omdat het geen hitscan is toch al een stuk lastiger zijn. Daarnaast is die zoombug ook vrij irritant, waarmee ik bedoel dat je ineens FoV 10 hebt random bij het uitzoomen.
Ik ben tegenwoordig helemaal een fan van de FY-JS.
- 6x Scope
- 14 variable zoom
- straight pull
Deze heeft 11 schoten en 6 m/s^6 drop (gelijk aan de SRR-61 dus)

CQB Quickscope headshot monster.. Ik werd vandaag nog een hacker genoemd, terwijl een K/D van 15/16 had, maar dat krijg je als je zo aggressief PTFO-d. Stond wel bovenaan in het scoreboard dat krijg je als je al het werk doet.. (MCOMs armen, defusers eraf snipen etc..)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Niemand die ff copy&paste ramt op een topic die zo vaak is gediscussieerd? Of heb ik het over het hoofd gezien.. :P
We at DICE are committed to improving the overall Battlefield 4 multiplayer experience for our players. Some issues, commonly referenced in conjunction to “netcode” are preventing Battlefield 4 from performing optimally for everyone, and with this post we would like to explain what we are doing to address these problems.

Fixing the commonly nicknamed “netcode issues” – problems ranging between faulty networking latency compensation and glitches in the gameplay simulation itself – is one of the top priorities for DICE. We’d like to take a moment to discuss how we are addressing these issues, as this is a very hot topic for many of our fans.

We are working on fixing glitches in your immediate interactions with the game world: the way you move and shoot, the feedback when you’re hit, and the way other players’ actions are shown on your screen.

The game receives updates from the game server and displays these to the player using a system called latency compensation – this system makes sure players move around naturally on your screen when network updates arrive. We have found and fixed several issues with latency compensation, and thereby decreased the impressions of “one hit kills” in the game.

We have also fixed several issues that could lead to rubber banding, and we are working on fixing several more. Below you’ll find a detailed list of the issues we are focusing on, or have already adjusted in-game. We hope this gives you more insight into the “netcode” issues and we will continue to keep you updated on top issues.

What we are Fixing or Investigating

Rubber banding
We have made several server optimizations that have decreased rubber banding for some players. To further address the issue, there are upcoming fixes for packet loss and a customize screen bug, both connected to the rubber banding issue. Furthermore, we will continue to collect data to pinpoint exactly when and why rubber banding is occurring.

Kill camera delay / Player death sync
On some occasions, the kill camera would trigger before the game client displayed the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early. There were also issues with blood effects, damage indicators, and the health bar in the HUD being out of sync. A fix for this will be included in the next game update.

Tickrate
Players have been asking whether the tickrate – how often the server will update the game world – in Battlefield 4 will be higher in the future. Though we haven’t got any immediate plans to increase the tickrate at this moment, we are exploring the possibilities of raising the tickrate on specific servers.

No registered damage
We are aware of the bug where players have been firing at their opponent and not doing damage. In the February 13 game update for PC, we added a piece of code that enables us to specifically track instances where this would occur. We are currently looking at when this issue is triggered, and what causes it. The data that we receive will help us to further improve the firefights in the future.

Instant death while sprinting
At certain occasions while walking or sprinting, a player could get catapulted at high speed which would cause death if any object was standing in the way. This was caused by a mathematical error in the character physics code, and we have a fix prepared for an upcoming patch.

Various Items
In addition to these items, there are also fixes coming for issues with Levolution being out of sync, shots appearing to be fired in the wrong direction, and vehicles outside the infantry area not taking damage when fired at. Also, we have introduced new in-game icons that will help you, and us, to troubleshoot network related problems that could cause an inconsistent multiplayer experience.

Network Troubleshooting Icons
With the January 30-31 game updates, we’ve introduced two new icons to the Battlefield 4 HUD (head-up display). These were added to the game as a way for us, and the players, to more easily troubleshoot common network-related issues that may have negative effects on the multiplayer experience.

The first icon, seen at the top in the shape of a clock, indicates that your connection to the server is lagging. There can be several reasons for this. For example, it could mean that someone else is using your connection while you are playing, but it could also mean that there is a network problem that occurred somewhere between you and the server. The effect of such lag is that it will take a bit longer for you to see what is happening in the game world. If this icon is frequently blinking, you might want to try a different server or see if you can decrease the load on your Internet connection.

The second icon, at the bottom, shows four squares that indicate packet loss. When you see this icon, your connection to the server is experiencing lost packets, which means that information is failing to reach its destination, either when your game client sends it to the server or when the server sends the information to you. Please keep in mind that packets always get lost on the Internet and that you should not be alarmed if you’re seeing this icon blinking once or twice. If you have a large amount of packet loss and see the icon often, you will probably experience game “hiccups” sometimes – action will stop for a moment, then speed ahead to catch up.

What we have Fixed

Kill card shows 0 health
Kill card sometimes incorrectly displays 0 health, despite the enemy being alive. This could happen when a portion of damage dealt was rejected by the server, since the bullets that caused it were fired after the point of death for the firing player – the kill card would show the health as predicted by your game client, rather than the health confirmed by the server. An improvement that decreased the rate at which this happens went live for PC on Feb 13, and will be included in the next game update for all the platforms.

Broken collision
We have fixed instances of broken collision that made it impossible for players to shoot past broken objects, such as the collapsed chimney on Zavod 311.

Crosshair disappearing, resulting in hit markers disappearing
In firefights, players on PC could experience their crosshair disappearing, resulting in hit markers also disappearing. This would happen when certain gadgets were deployed by other players. A fix for this is now live.

Hit impact sounds
Impact sounds did not match the number of bullet impacts, causing players to feel that they died too quickly. An improvement to this went live for PC on February 13, and will be included in the next update for all the other platforms. The cooldown time for letting bullet hits trigger the sound has been decreased considerably, so players will now hear every bullet that hits them.

Headshot icon
We have re-introduced the headshot icon to help players understand when they get killed by a headshot, something that usually results in an instant death. The headshot icon went live in the January 30-31 game update for all platforms.

We want to assure you that we are constantly investigating, or already in the process of updating, all these items and several more that you’ve had concerns with – and that we will continue to do so with your help. Please continue to send us your feedback, and thank you for your continued support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Eerst zien dan geloven ..... worden al zo`n 4 maanden aan het lijntje gehouden ;w

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had nog geen tijd om dat te bekijken en op werk lukt dat niet door brakke IE :) maar blijkbaar wordt er iig wat aan gedaan. nu afwachten of het ook gaat helpen, ze komen iig al iets terug op tickrate = niet veranderbaar verhaal, nu is het niet in de nabije toekomst maar kijken wel ernaar voor bepaalde servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Leeuw070 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:39:
Eerst zien dan geloven ..... worden al zo`n 4 maanden aan het lijntje gehouden ;w
Gezien de geschiedenis(patches, nieuwe features, etc), ga ik er vanuit dat het alleen maar slechter gaat worden. Als we zo blijven denken en het gaat wel beter worden....dan valt het alleen maar mee! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 03-03-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik probeerde Obliteration op een vrij lege silk road te spelen en was assault class. Toen kwam de little bird eraan en toen dacht ik "Shit, ik heb daar helemaal niks tegen!" Dus ik verstoppen achter de zandzakken in het midden en mezelf genezen met medkits. Lag daar ook een M136 pickup. Single shot dumbfire..

Pak dat ding op en die little bird maakt net toevallig een lage draai.. en dat ene schot werd een double kill. (multi kill in BF4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:54:
Niemand die ff copy&paste ramt op een topic die zo vaak is gediscussieerd? Of heb ik het over het hoofd gezien.. :P

[...]
Dat ze überhaupt een verhoging van de tickrate overwegen is al iets. Niet dat ik denk dat ze dat gaan doen maar toch. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:37

Termy

valt er nog wat te fragge?

MVP zijn met 16-0 in TDM Golmud met SRR-61 blijft toch wel leuk :P. Daarvoor overigens 9-1 met PKP op paracel storm, net niet MVP. 100 ticket 64man TDM gaat echt te snel :o.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
naaitsab schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:55:
[...]

Teamplay is wellicht een betere woordkeuze inderdaad. Echter het aantal lui dat gewoon blind naar voren rent in plaats van met een klein groepje en niet omkijkt naar ammo/health begrijpt de insteek van BF niet helemaal denk ik :+. Dat hoort meer thuis op TDM niet zo zeer op Rush/CQ.

[...]

offtopic:
Wees zelf de volwassene en reageer er de volgende keer gewoon niet op. Scheelt weer een zinloze discussie :)
Ga ook verder niet meer op hem in, ik heb geen behoefte om te discusseren met iemand die
niet het fatsoen heeft om normaal te reageren.

Ik offer mij soms op zo dat anderen in mijn team kunnen door breken, het kost 1 ticket maar kan
meer tickets op leveren.
Wat ook leuk is als je de vijand flankt als ze ergens een choke point hebben gecreeerd, je kunt ze vaak niet allemaal pakken maar je creeert wel een opening voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:15
Termy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:31:
MVP zijn met 16-0 in TDM Golmud met SRR-61 blijft toch wel leuk :P. Daarvoor overigens 9-1 met PKP op paracel storm, net niet MVP. 100 ticket 64man TDM gaat echt te snel :o.
Niet aanbevolen zonder een redelijke SSD. B)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
kevz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 04:39:
[...]

Niet aanbevolen zonder een redelijke SSD. B)
Nou kan ik niet echt de connectie leggen tussen MVP worden en een redelijk SSD maar dat zal wel aan mij liggen :+

Wel even een heads up trouwens. Als er hier nog spelers zijn die mee willen doen met de kleine BuG competitie volgende week vrijdagavond, Dan heb je nog een paar dagen de tijd om je op te geven via http://www.bug-community.com/bf4-competitie/ dus wacht niet te lang! Anders val je buiten de boot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fonta schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:23:
[...]
Nou kan ik niet echt de connectie leggen tussen MVP worden en een redelijk SSD maar dat zal wel aan mij liggen :+
Misschien omdat je dan 50% meer tijd hebt? :+

Ik misbruik men ssd altijd om te gaan MAA-hoeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
NLsandman schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 04:06:
Ga ook verder niet meer op hem in, ik heb geen behoefte om te discusseren met iemand die
niet het fatsoen heeft om normaal te reageren.
Volgens mij was dat al een tijdje geleden duidelijk geworden.
Ik offer mij soms op zo dat anderen in mijn team kunnen door breken, het kost 1 ticket maar kan meer tickets op leveren.
Wat ook leuk is als je de vijand flankt als ze ergens een choke point hebben gecreeerd, je kunt ze vaak niet allemaal pakken maar je creeert wel een opening voor je team.
Flanken is erg leuk als je in een voice squad zit die een beetje teamplay inzicht hebben of een clan. Gisteren weer een pareltje, gozer stapt in heli om te vliegen dus een aantal man spawnt op 'm. Vliegt ie richting een flag en springt ie eruit wat resulteert in 5 tickets down omdat hij nogal laag vloog :F

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:37

Termy

valt er nog wat te fragge?

Rub3s schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:49:
[...]

Misschien omdat je dan 50% meer tijd hebt? :+

Ik misbruik men ssd altijd om te gaan MAA-hoeren 8)
Idd :). Ik ben over het algemeen de 1e of 2e in game aan onze kant (zie de tegenstander niet uiteraard :p) en in een game van minder dan 5 minuten is het eigenlijk kansloos zonder ssd.

Ik, en anderen, raden vrij vaak mensen een ssd aan in game. Vraag me af in hoeverre BF4 de verkoop van ssd's bevorderd heeft ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Vorige week een nieuwe game pc gebouwd en dit weekend voor het eerst los gegaan op BF4.
En het was genieten geblazen. Ziet er prachtig uit en speelt (voor mij) echt super.
Eigenlijk alleen op de BuG server gespeeld.
Ben nog niet heel veel rare dingen tegen gekomen en ook in 12 uur gameplay geen crashes o.i.d. tegen gekomen.
Het loopt strak rond de 80-90 fps op ultra met soms een uitschieter naar boven en een heel enkele keer iets daar beneden.
Wellicht dat de irritaties nog moeten komen als ik dat zo lees hier maar tot nu toe dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Barturion schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:54:
Vorige week een nieuwe game pc gebouwd en dit weekend voor het eerst los gegaan op BF4.
En het was genieten geblazen. Ziet er prachtig uit en speelt (voor mij) echt super.
Eigenlijk alleen op de BuG server gespeeld.
Ben nog niet heel veel rare dingen tegen gekomen en ook in 12 uur gameplay geen crashes o.i.d. tegen gekomen.
Het loopt strak rond de 80-90 fps op ultra met soms een uitschieter naar boven en een heel enkele keer iets daar beneden.
Wellicht dat de irritaties nog moeten komen als ik dat zo lees hier maar tot nu toe dus geen last van.
Nu ja, ik zit op een kleine 35u en tot nu toe heb ik ook nog niet veels 'slechts' tegengekomen, buiten af en toe eens een rare death ofzo...

Gisteren trouwens lachen op CQ in Locker, de vijand had een spawn point in een kamertje dicht bij een punt van ons, waar dus een bottleneck van jewelste ontstond.. Het was dan ook lachen om constant even te lopen, C4'tje smijten en elke keer 2 of meer kills bij te krijgen >:)

Niet echt pro, maar de vijand moet zo dom maar niet zijn imo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
KipCurreh schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:07:
[...]

Nu ja, ik zit op een kleine 35u en tot nu toe heb ik ook nog niet veels 'slechts' tegengekomen, buiten af en toe eens een rare death ofzo...

Gisteren trouwens lachen op CQ in Locker, de vijand had een spawn point in een kamertje dicht bij een punt van ons, waar dus een bottleneck van jewelste ontstond.. Het was dan ook lachen om constant even te lopen, C4'tje smijten en elke keer 2 of meer kills bij te krijgen >:)

Niet echt pro, maar de vijand moet zo dom maar niet zijn imo 8)
Ach ja het hoeft niet altijd pro te zijn om toch leuk te zijn. Gisteren prachtige potjes gespeeld met een goed team op de BuG server. Altijd fijn om na een death niet te hoeven zoeken naar waar de groene driehoekjes zich allemaal bevinden. Meestal waren we met een goede mix aan loads dicht bij elkaar.
Zelfde heb ik met snipers. Ik vervloek ze wel eens als ik in een mooi gevecht door zo'n kwibus in de bergen een headshot kado krijg maar al met al heb ik liever een stel van dat soort lui ergens ver weg in de bergen.
En als er zoveel van die lui ergens in de bergen zitten te sniperen is dat prachtig. Makkelijk uit te roeien en hoe meer tegenstanders ver weg blijven van de control points hoe makkelijker de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb wel wat only in battlefield momenten:

- Doodgaan door degene die jij net doodschiet.
- Je schiet op een vijand, hij schiet later, maar schiet jou toch eerder dood, en heeft nog 4 hp over.
- Door het veld rennen en alleen sniperkogels horen die om je oren vliegen
- Killed in action zonder duidelijke reden
- Zodra je in een tank zit, heeft iedereen opeens een guided missle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:45:

Infanterie bedoel je? Heeft dat niet met SOFLAM te maken vanuit o.a. Recon en 3rd seat MBT, waardoor Javelins ook kunnen locken?

--------------------------------------

Wat ik een klein beetje irritant vind in de MBT is dat je elke keer moet switchen naar IRNV/Thermal optics als je switcht van driver naar gunner en vice versa. Het is slechts een muisklik maar ik meen me te herinneren dat dat in BF3 niet hoefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

[...]

Dit kom je idd merkbaar veel meer tegen dan in bv BF3, iemand een idee of ligt dit ook aan die hele netcode hetze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Barturion schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:38:
[...]

Ach ja het hoeft niet altijd pro te zijn om toch leuk te zijn. Gisteren prachtige potjes gespeeld met een goed team op de BuG server. Altijd fijn om na een death niet te hoeven zoeken naar waar de groene driehoekjes zich allemaal bevinden. Meestal waren we met een goede mix aan loads dicht bij elkaar.
Zelfde heb ik met snipers. Ik vervloek ze wel eens als ik in een mooi gevecht door zo'n kwibus in de bergen een headshot kado krijg maar al met al heb ik liever een stel van dat soort lui ergens ver weg in de bergen.
En als er zoveel van die lui ergens in de bergen zitten te sniperen is dat prachtig. Makkelijk uit te roeien en hoe meer tegenstanders ver weg blijven van de control points hoe makkelijker de overwinning.
Met als nadeel dat iedereen van de tegen partij in de chat loopt te janken dat ze weer keihard verliezen.
Ik zet nu standaard in de chat na een verloren of gewonnen potje Team with most snipers lose again en in 99,9% van de gevallen is dat ook zo en is het verliezende team het ook met mij eens.
En net of dat nog niet genoeg is heb je ook de gemiddelde slechte speler die bijna net zo vervelend is.
[...]

Mijn only in Battlefield momenten
-Repair ik mijn tank gaat er iemand anders mee vandoor.
-loop al 5 minuten achter een support player aan voor ammo.
-Stap uit de lift staat er een recon al 10 minuten voor te campen met C4 , iedereen in de lift dood.
-Rij uit de basis met een LAV staan er 2 engineers mij op te wachten met MBT-Law's.
-Vlieg ik even in de chopper op Golmund ,word geraakt door active radar rockets kan ik niet anders dan bailen omdat de chopper omslaat.

En dit is nog maar een kleine greep uit mijn only in BF momenten >:)

[ Voor 43% gewijzigd door beuker19 op 04-03-2014 11:36 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- Doodgaan door degene die jij net doodschiet. - Nog nooit DayZ gespeeld?
- Je schiet op een vijand, hij schiet later, maar schiet jou toch eerder dood, en heeft nog 4 hp over. - Nog nooit DayZ gespeeld?
- Door het veld rennen en alleen sniperkogels horen die om je oren vliegen - Nog nooit DayZ gespeeld?
- Killed in action zonder duidelijke reden - Nog nooit DayZ gespeeld?
- Zodra je in een tank zit, heeft iedereen opeens een guided missle. - dit zit niet in DayZ
En als je DayZ niet vindt tellen:
- En? kogels hebben ook reistijd dus het is goed mogelijk dat je sterft voor je laatste kogel aankomt.
- En? Leer eens mikken dan? Als de ander headshots maakt en jij op z'n tenen schiet of helemaal mist dan moet je dit niet verbazen.
- En? Waarom ren je door een open veld zonder dekking?

Blijft over: KIA om onduidelijke redenen en guided missiles. Dat eerste overkomt mij zeer zelden (vaak is de reden namelijk best wel te herleiden, wat het aantal onverklaarbare gebeurtenissen behoorlijk vermindert) en dat tweede is een prima stukje gamedesign waardoor je zonder LOS als squad samenwerkend prima een tank kunt slopen. En als tankdriver heb ik hier niet zó veel last van omdat ik veel dekking zoek.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en geen zombies in bf4 8)7
laten we maar weer over gaan op scheve auto vergelijkingen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:35:
[...]

En als je DayZ niet vindt tellen:
- En? kogels hebben ook reistijd dus het is goed mogelijk dat je sterft voor je laatste kogel aankomt.
- En? Leer eens mikken dan? Als de ander headshots maakt en jij op z'n tenen schiet of helemaal mist dan moet je dit niet verbazen.
- En? Waarom ren je door een open veld zonder dekking?

Blijft over: KIA om onduidelijke redenen en guided missiles. Dat eerste overkomt mij zeer zelden (vaak is de reden namelijk best wel te herleiden, wat het aantal onverklaarbare gebeurtenissen behoorlijk vermindert) en dat tweede is een prima stukje gamedesign waardoor je zonder LOS als squad samenwerkend prima een tank kunt slopen. En als tankdriver heb ik hier niet zó veel last van omdat ik veel dekking zoek.
DayZ speel ik ook (standalone), inderdaad, maar DayZ is een alpha spel. En daardoor een slechte vergelijking.

- Natuurlijk hebben kogels reistijd, maar dit gebeurt mij net iets te vaak. Als jij gedurende een potje, meerdere malen doodgaat met je vijand samen, dan ligt dat echt niet aan de reistijd. EA/Dice willen je waarschijnlijk doen geloven van wel. Maar waarom is dat 'probleem' dan eerder in BF3 wel gefixed? Want daar had je precies hetzelfde.

- Mijn aim is prima, 20%+ zonder shotgun, sniper rilfes.

- Dekking of niet, daar gaat het niet om. Het feit dat je continu beschoten wordt door snipers omdat ze met hun vijven naast elkaar op een berg zitten te snipen, dat is gewoon bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

beuker19 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:20:
[...]
-Stap uit de lift staat er een recon al 10 minuten voor te campen met C4 , iedereen in de lift dood.
-Rij uit de basis met een LAV staan er 2 engineers mij op te wachten met MBT-Law's.
Komt me allemaal erg bekend voor, helaas.

Naast die intrieste liftwachters vind ik vooral dat laatste echt schijtirritant, van die kneuzen die er lol aan beleven de weg tussen je base en het dichtstbijzijnde objective vol te smijten met mines, en/of je op die plek staan op te wachten met een heel arsenaal aan raketten en C4.

Vind sowieso dat er veel te veel verschillende raketten zijn in BF4, wordt er soms echt schijtziek van - helemaal wanneer er hele squads met launcher in aanslag je staan op de wachten bij een objective (yes, objectives verdedigen is deel van het spel, maar tegenwoordig speelt iedereen zo'n beetje Engineer, en hoef je je contactsleutel van je voertuig maar om te draaien om een firestorm aan projectielen tegemoet te kunnen zien). Of erger nog, zo'n kudde die gewoon ergens midden in het veld staat te lamen met hun launchers in plaats van zich te richten op iets waar hun team echt wat aan heeft.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- Je schiet op een vijand, hij schiet later, maar schiet jou toch eerder dood, en heeft nog 4 hp over.
- Door het veld rennen en alleen sniperkogels horen die om je oren vliegen
- Killed in action zonder duidelijke reden
Is dat niet gewoon een admin die je killed om te balancen of omdat je met granaten zit te gooien die ze op de server niet willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:59:
[...]

Is dat niet gewoon een admin die je killed om te balancen of omdat je met granaten zit te gooien die ze op de server niet willen hebben?
Nah. Want dat zijn duidelijke redenen + zie je meestal wel als dat is gebeurd. Ik speel al sinds de 1942 multiplayer demo, ik ga niet beweren dat ik de allerbeste speler ben. Maar weet wel wat er zoal aan de hand is en kan gebeuren in battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:58:
[...]

Komt me allemaal erg bekend voor, helaas.

Naast die intrieste liftwachters vind ik vooral dat laatste echt schijtirritant, van die kneuzen die er lol aan beleven de weg tussen je base en het dichtstbijzijnde objective vol te smijten met mines, en/of je op die plek staan op te wachten met een heel arsenaal aan raketten en C4.
Dat is toch vrij makkelijk te ontlopen door niet over wegen te gaan?
Dat mensen mijnen neerleggen op plekken waar wellicht mensen langs komen lijkt me het hele nut van mijnen plaatsen. Zo werk ik ook. Wat heb ik anders aan die mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:41
beuker19 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:20:

-Vlieg ik even in de chopper op Golmund ,word geraakt door active radar rockets kan ik niet anders dan bailen omdat de chopper omslaat.

En dit is nog maar een kleine greep uit mijn only in BF momenten >:)
Same hier, vooral het niet geven/krijgen van health, ammo en repairs is gewoon een ramp en verziekt gelijk de game voor mij.

Ik heb altijd het gevoel of het één tegen 63 of 47 is. Teammaten heb je gewoon geen F*CK aan, helaas...

[ Voor 53% gewijzigd door Axelfoley007 op 04-03-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:01:
[...]

Dat mensen mijnen neerleggen op plekken waar wellicht mensen langs komen lijkt me het hele nut van mijnen plaatsen. Zo werk ik ook. Wat heb ik anders aan die mijnen.
Of het makkelijk te ontlopen is hangt voor een deel af van de layout van de map: op sommige kaarten heb je maar één weg om van je base weg te komen (eventueel met uitwijk over ruw terrein - probeer dan met je tank maar eens intanteristen uit te schakelen, want zodra de ondergrond geen glad asfalt is stuitert je tank vaak erger rond dan een lowrider, en om dan een kereltje in je visier te krijgen is geen sinecure, vaak nog verergerd door het feit dat je op dat moment al belaagd wordt).
Dat mensen mines gebruiken is uiteraard prima (al heb ik er een schurft aan, maar dat is mijn eigen onoplettendheid), maar er lopen heel wat droeftoeters rond die ze maar wat graag op die ene weg tussen enemy base en de rest van de map neerplempen, bij voorkeur ondersteund door een launcher/C4 squad.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:01:
[...]

helemaal gelijk, ware het niet dat die kut dingen zo enorm random zijn met spotten, ik heb zovaak dat ik de hele weg lang spot spot spot, en nee niet constant Q rammend, en nog steeds zie ik die slams dan niet en kan ik weer naar het load screen kijken. Een van de vele dingen die niet goed werken. Maar voor de rest is het gewoon een onderdeel van bf natuurlijk.
Gelijk voor de spawn van de enemy base leggen is wel gewoon irritant op het niveau van baserapen want dat is het in essentie.

ok OT: ik ben iig benieuwd wanneer ze nu eindelijk eens een patch voor netcode issues gaan vrijgeven. Ik heb gister weer 3 liter bloed onder mijn nagels vandaan laten halen door een ronde op metro te spelen.
Ik zie gewoon niet hoe die map, op welke mode dan ook leuk kan zijn, tenminste op 64p servers. Het is altijd hetzelfde, spam spam spam, is het geen granaten, dan lmg, of sniper walhallo op rush of zoals gister 100000000 eod bots constant naar beneden te rijden op de B flag. Gruwelijk irritant als er echt, en ik overdrijf niet, 10 op elk gegeven moment rondreden. :X

daarnaast waren er natuurlijk 3 spelers van mijn team die enigzins de WASD knoppen konden vinden, de rest lag heerlijk bij hun kampvuur en tent op de grond.
gelijk maar die server aan mijn lijstje van betterbblog radar toegevoegd van nooit weer op spelen. ;w

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-03-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
w00t00w schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:23:
[...]

Of het makkelijk te ontlopen is hangt voor een deel af van de layout van de map: op sommige kaarten heb je maar één weg om van je base weg te komen (eventueel met uitwijk over ruw terrein - probeer dan met je tank maar eens intanteristen uit te schakelen, want zodra de ondergrond geen glad asfalt is stuitert je tank vaak erger rond dan een lowrider, en om dan een kereltje in je visier te krijgen is geen sinecure, vaak nog verergerd door het feit dat je op dat moment al belaagd wordt).
Dat mensen mines gebruiken is uiteraard prima (al heb ik er een schurft aan, maar dat is mijn eigen onoplettendheid), maar er lopen heel wat droeftoeters rond die ze maar wat graag op die ene weg tussen enemy base en de rest van de map neerplempen, bij voorkeur ondersteund door een launcher/C4 squad.
Maar wat is het probleem nu? Tactisch dus heel goed van de tegenpartij toch :?

Het komt op mij iig over als: "Ze spelen het spel niet zoals ik vind dat ze het moeten spelen en dus deugen ze niet". Iets waar nogal veel mensen in dit topic last van lijken te hebben.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:41:
[...]

Maar wat is het probleem nu? Tactisch dus heel goed van de tegenpartij toch :?

Het komt op mij iig over als: "Ze spelen het spel niet zoals ik vind dat ze het moeten spelen en dus deugen ze niet". Iets waar nogal veel mensen in dit topic last van lijken te hebben.
theoretisch is het tactisch effectief om de vijand in de basis te houden maar het is een spel dus iets dat leuk moet zijn. Ik denk dat je eens bent dat baserape niet echt de definitie van lol is, ook niet voor de winnende partij imho. Ik vind het ontzettend saai en lame om te baserapen.
Je staat vrij om zo te spelen dat je wint maar hou het wel leuk en ga geen lamme acties doen als mines voor de uitgang leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:45:
[...]

theoretisch is het tactisch effectief om de vijand in de basis te houden maar het is een spel dus iets dat leuk moet zijn. Ik denk dat je eens bent dat baserape niet echt de definitie van lol is, ook niet voor de winnende partij imho. Ik vind het ontzettend saai en lame om te baserapen.
Je staat vrij om zo te spelen dat je wint maar hou het wel leuk en ga geen lamme acties doen als mines voor de uitgang leggen.
Ja want vanuit je base een handgranaatje op die mijnen mikken is zó verschrikkelijk ondoenlijk dat een setje mijnen voor de uitgang van de base direct raping is. :')
Daar nog bovenop: serieus? Jij wilt niet over rough terrain met een tank? Ik doe dat gewoon, geen mijnen, eventuele base-campers kun je in hun rug knallen en anders race je naar de andere kant van de kaart, schop je daar je gunner eruit om mijnen te dumpen en ga je in het ruwe terrein de vijandelijke tanks en AA opwachten. Terwijl je dat doet natuurlijk wel shells regenen op de vlaggen waar vijanden lopen en als je het een beetje gewiekst krijgt je tank op een helling zetten zodat je vers gespawnde littlebirds kunt snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:27:
[...]

Ja want vanuit je base een handgranaatje op die mijnen mikken is zó verschrikkelijk ondoenlijk dat een setje mijnen voor de uitgang van de base direct raping is. :')
Daar nog bovenop: serieus? Jij wilt niet over rough terrain met een tank? Ik doe dat gewoon, geen mijnen, eventuele base-campers kun je in hun rug knallen en anders race je naar de andere kant van de kaart, schop je daar je gunner eruit om mijnen te dumpen en ga je in het ruwe terrein de vijandelijke tanks en AA opwachten. Terwijl je dat doet natuurlijk wel shells regenen op de vlaggen waar vijanden lopen en als je het een beetje gewiekst krijgt je tank op een helling zetten zodat je vers gespawnde littlebirds kunt snipen.
Want ze zijn ook zo verschrikkelijk goed te zien met alle clutter die er ligt en het geweldige spotten van die dingen :F
Het gaat om het punt dat het gewoon lam is dat te doen. Dat het als je het weet gemakkelijk op te lossen is is een tweede. probleem is dat je gelijk een tank kwijt bent 4 m nadat je wegrijdt. Het is gewoon lame en zielig dat soort onzin te doen. En waarom neem je gelijk aan dat ik niet een andere weg durf te nemen?
Rare aanname, vooral omdat bases vaak een nauwe uitgang hebben of je een heel stuk moet omrijden etc.
vooral op city maps als SoS, Dawnbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:35:
[...]

helemaal gelijk, ware het niet dat die kut dingen zo enorm random zijn met spotten, ik heb zovaak dat ik de hele weg lang spot spot spot, en nee niet constant Q rammend, en nog steeds zie ik die slams dan niet en kan ik weer naar het load screen kijken. Een van de vele dingen die niet goed werken. Maar voor de rest is het gewoon een onderdeel van bf natuurlijk.
Gelijk voor de spawn van de enemy base leggen is wel gewoon irritant op het niveau van baserapen want dat is het in essentie.
Het is niet een bijzonder prettige gamersethiek ben ik met je eens, maar dat is eerder een gevolg van krakkemikkige balance in mijn beleving.
Dat baserapen lukt alleen als je tamelijk serieus overpowered bent als team. Ik join zelf uitsluitend 64 speler tellende servers met teambalancing en map rotation op alle maps en als het even kan met een actieve admin die dingen als baseraping aanpakt. Gebeurd het nogsteeds, daar niet van, maar sinds ik in mijn preferences teambalancing forceer is mijn spelerservaring als letterlijk middelmatig casual BF speler een stuk beter geworden. En verder hoort het er natuurlijk gewoon bij.

Als je steeds slachtoffer word van mines speel bijvoorbeeld eens als engineer. Dan kom je er vanzelf achter waar de zwakke schakels zitten waar je zelf op kan inhalen.
Campende groepjes snipers begroet ikzelf altijd met een jet of een heli als ze me killen.

En mensen onderschatten ook het belang van het taggen van targets, m.i.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:41:
[...]
Want ze zijn ook zo verschrikkelijk goed te zien met alle clutter die er ligt en het geweldige spotten van die dingen :F
Het gaat om het punt dat het gewoon lam is dat te doen. Dat het als je het weet gemakkelijk op te lossen is is een tweede. probleem is dat je gelijk een tank kwijt bent 4 m nadat je wegrijdt.
Sorry maar je klaagt nu dus dat je tegenstander effectief speelt, terwijl je wéét wat de counters zijn, en dat je de eerste 4 meter op moet letten op mijnen... Wat ik dan lame en zielige onzin vind is daarover huilen. What's next, klagen over M320, RPG on infantry, claymores in wandelgangen en C4 op Rush doelen? Kom op man, als je niet kunt spotten moet je gewon kijken, desnoods met thermals, of er mijnen liggen voor je gaat rijden. En als je daadwerkelijk regelmatig na 4 meter je tank al kwijt bent aan base-mijnen, blijf dan uit die tank en laat een capabeler teammate ermee rijden.
En waarom neem je gelijk aan dat ik niet een andere weg durf te nemen?
Oh, nee, dat is w00tw00t. Alhoewel als je da omrijden zou doen je natuurlijk nooit last had van die mijnen...
vooral omdat bases vaak een nauwe uitgang hebben of je een heel stuk moet omrijden etc.
vooral op city maps als SoS, Dawnbreaker.
Eh... wat is je punt? Je wilt de comfortabele, easy manier je basis uit kunnen scheuren zonder kijken of denken? Je weet dat het de bedoeling is dat andren je kunnen slopen, en zodra je één meter het slagveld oprijdt is het tijd om op te letten. Niet pas na de derde vlag als het jou uitkomt dat een ander ook eens mag schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:58:
[...]

Het is niet een bijzonder prettige gamersethiek ben ik met je eens, maar dat is eerder een gevolg van krakkemikkige balance in mijn beleving.
Dat baserapen lukt alleen als je tamelijk serieus overpowered bent als team. Ik join zelf uitsluitend 64 speler tellende servers met teambalancing en map rotation op alle maps en als het even kan met een actieve admin die dingen als baseraping aanpakt. Gebeurd het nogsteeds, daar niet van, maar sinds ik in mijn preferences teambalancing forceer is mijn spelerservaring als letterlijk middelmatig casual BF speler een stuk beter geworden. En verder hoort het er natuurlijk gewoon bij.

Als je steeds slachtoffer word van mines speel bijvoorbeeld eens als engineer. Dan kom je er vanzelf achter waar de zwakke schakels zitten waar je zelf op kan inhalen.
Campende groepjes snipers begroet ikzelf altijd met een jet of een heli als ze me killen.

En mensen onderschatten ook het belang van het taggen van targets, m.i.
idd maar de vergelijking bedoelde ik meer dat het gewoon niet leuk is om te doen. Ik ga er zelf niet vaak door dood, meestal check ik het wel maar soms verwacht je het gewoon niet, omdat je de eerst twee flags al hebt, en dan gelijk uit de base insta killed te worden, is niet tof.

Ik heb ook verder geen enkel probleem met mines, al zal ik wel luid vloekend respawnen. het is en blijft een vrij skilloos wapen, enige wat je kan doen is de plek kiezen.

Veel mensen destroyen ze ook voor die magere 20 punten, ik pak ze gewoon op als engi, scheelt je weer een tankshell of granaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:14:
[...]

Sorry maar je klaagt nu dus dat je tegenstander effectief speelt, terwijl je wéét wat de counters zijn, en dat je de eerste 4 meter op moet letten op mijnen... Wat ik dan lame en zielige onzin vind is daarover huilen. What's next, klagen over M320, RPG on infantry, claymores in wandelgangen en C4 op Rush doelen? Kom op man, als je niet kunt spotten moet je gewon kijken, desnoods met thermals, of er mijnen liggen voor je gaat rijden. En als je daadwerkelijk regelmatig na 4 meter je tank al kwijt bent aan base-mijnen, blijf dan uit die tank en laat een capabeler teammate ermee rijden.

[...]
Oh, nee, dat is w00tw00t. Alhoewel als je da omrijden zou doen je natuurlijk nooit last had van die mijnen...

[...]

Eh... wat is je punt? Je wilt de comfortabele, easy manier je basis uit kunnen scheuren zonder kijken of denken? Je weet dat het de bedoeling is dat andren je kunnen slopen, en zodra je één meter het slagveld oprijdt is het tijd om op te letten. Niet pas na de derde vlag als het jou uitkomt dat een ander ook eens mag schieten...
niet met jou te discussieren, aannames om niks, insinuaties op niks. bs. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 07:15
Gisteren eens lekker op operation locker zitten aankloten met de MAV welke door het equipment destroy toch wel erg makkelijk is voor het opruimen van mortars, spawnpoints etc die je een aanwijzing geven dat je het kapot kunt maken. Maar het werkt ook op health en ammo packs ten slotte en dat is nog leuker.

Wij hadden de C vlag en vanuit de bovenste ruimte met een MAV in het grenade spamfest door de tunnel gevlogen in de ruimte ernaast en hier is een wat verhoogd plafond en door alle granaten hoort men de MAV niet volgens mij.

Meteen met je MAV naar het plafond en daarna spotten en ammo en health crates zappen.
Te grappig, je ziet ze echt kijken waarom hun ammo pack telkens kapot gaat :D Is bovendien lastig grenades bijvullen als je ammo crate nooit lang genoeg staat. Met een beetje rustig manouvreren kom je zo te hangen dat je ook bij de trap naar onderen alle packs kunt opruimen.

Was het verschrikkelijk nuttig, ik heb mijn twijfels, maar ik heb wel gelachen :D

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AeoIus schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:21:
Gisteren eens lekker op operation locker zitten aankloten met de MAV welke door het equipment destroy toch wel erg makkelijk is voor het opruimen van mortars, spawnpoints etc die je een aanwijzing geven dat je het kapot kunt maken. Maar het werkt ook op health en ammo packs ten slotte en dat is nog leuker.

Wij hadden de C vlag en vanuit de bovenste ruimte met een MAV in het grenade spamfest door de tunnel gevlogen in de ruimte ernaast en hier is een wat verhoogd plafond en door alle granaten hoort men de MAV niet volgens mij.

Meteen met je MAV naar het plafond en daarna spotten en ammo en health crates zappen.
Te grappig, je ziet ze echt kijken waarom hun ammo pack telkens kapot gaat :D Is bovendien lastig grenades bijvullen als je ammo crate nooit lang genoeg staat. Met een beetje rustig manouvreren kom je zo te hangen dat je ook bij de trap naar onderen alle packs kunt opruimen.

Was het verschrikkelijk nuttig, ik heb mijn twijfels, maar ik heb wel gelachen :D
ah dat is handig ja, zou mooi zijn als je dat in metro ook makkelijk kon doen zonder in 0,1 sec neergeschoten te worden. al die spamnoobs steeds de ammo packs kapotschieten, lijkt me heerlijk even te doen zodat je team kan oprukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:29:
[...]

ah dat is handig ja, zou mooi zijn als je dat in metro ook makkelijk kon doen zonder in 0,1 sec neergeschoten te worden. al die spamnoobs steeds de ammo packs kapotschieten, lijkt me heerlijk even te doen zodat je team kan oprukken.
Die maps hebben w.m.b. sowieso issues.
Net zoals die in die bunker (naam ontschiet me even) waar het op de helft van de map gewoon neerkomt op het legen van je vuurwapens en granaten in een gang totdat de tickets op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Die maps hebben w.m.b. sowieso issues.
Net zoals die in die bunker (naam ontschiet me even) waar het op de helft van de map gewoon neerkomt op het legen van je vuurwapens en granaten in een gang totdat de tickets op zijn.
Bunker? je bedoeld operation lockers gok ik? met buiten een bergpad met sneeuw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:29
Ik heb iets raars met de server list, stel ik zet in mijn filter 'conquest large' en 'europe' (ranked en official ook) voor de ping. Dan laden er ongeveer 5 servers ofzo en elke keer dat ik refresh komen er verschillende servers.. Soms staan er 2 soms komen er weer meer, maar ik verander niks in mijn lijst..

Heeft iemand hier ervaring mee? Want er zullen toch wel meer servers zijn als dat? En het hoort niet elke keer anders te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hapkoek schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:45:
Ik heb iets raars met de server list, stel ik zet in mijn filter 'conquest large' en 'europe' (ranked en official ook) voor de ping. Dan laden er ongeveer 5 servers ofzo en elke keer dat ik refresh komen er verschillende servers.. Soms staan er 2 soms komen er weer meer, maar ik verander niks in mijn lijst..

Heeft iemand hier ervaring mee? Want er zullen toch wel meer servers zijn als dat? En het hoort niet elke keer anders te zijn.
Check even je zoek instellingen, heb je niet toevallig nog een server naam, specifieke map/gamemode/andere beperking ingesteld?
Want het zou wel wat meer dan 5 servers moeten zijn idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:29
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:47:
[...]

Check even je zoek instellingen, heb je niet toevallig nog een server naam, specifieke map/gamemode/andere beperking ingesteld?
Want het zou wel wat meer dan 5 servers moeten zijn idd. :)
Dat is het vreemde, ik heb het 10 keer doorgekeken maar ik heb echt niks anders aan staan. De zoek resultaten zijn dus ook bij elke refresh anders.. Dat is wat ik zo vreemd vind. En dat het weinig is natuurlijk.

Maar ik heb niks anders afgevinkt in ieder geval.
Pagina: 1 ... 127 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.