Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:43:
[...]

Heb nog geen battlepack. :-(
Gaat klagen op Battlelog over grote oneerlijkheid en eist twee golden battlepacks. :Y)
niet te hard klagen, ik kreeg 5 x 25 % boosts :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:34:
https://twitter.com/Battlefield/status/439128203857113088

Community missie weer niet gehaald, geeft niets, iedereen is een winnaar in BF4, je krijgt hem alsnog!
:') :F

Die battlepacks kunnen me gestolen worden maar goed. Gister leek het wel of iedereen een aimbot had zovaak had ik insta deaths. Was verder prima te doen maar dat netcode. :'(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
[...]

:') :F

Die battlepacks kunnen me gestolen worden maar goed. Gister leek het wel of iedereen een aimbot had zovaak had ik insta deaths. Was verder prima te doen maar dat netcode. :'(
Had ik gister avond ook veel last van. Domination in locker was niet te doen.
Andere keer conquest op floodzone, ook heel wat rare momenten. zuni rockets deden gewoon 0 damage tegen andere vehicles, stond pal naast een andere LAV schiet 12 25mm shells 8 zuni's 12 25mm shells, en toen was ik kapot en hij had nog 77% hitpoints op z'n LAV. Dat is me nog 3 keer overkomen en toen had ik er wel weer genoeg van.

Er word ook nog steeds misbruik van de staff shell bug gemaakt zeer vervelend.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:12
koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Had ik gister avond ook veel last van. Domination in locker was niet te doen.
Andere keer conquest op floodzone, ook heel wat rare momenten. zuni rockets deden gewoon 0 damage tegen andere vehicles, stond pal naast een andere LAV schiet 8 zuni's 12 25mm shells, en toen was ik kapot en hij had nog 77% hitpoints op z'n LAV. Dat is me nog 3 keer overkomen en toen had ik er wel weer genoeg van.

Er word ook nog steeds misbruik van de staff shell bug gemaakt zeer vervelend.
welke bug is dat? ik maak zelf ook altijd gebruik van staff shell

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Rooke schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:37:
[...]

welke bug is dat? ik maak zelf ook altijd gebruik van staff shell
http://tracker.badmin.net/index.php?cmd=view&id=22

zorgt ervoor dat ze 4 schoten kunnen lossen in een tijd waar je normaal maar 2 zou kunnen afvuren (en dan zijn er van de 4 ook nog 2 self guiding). |:(

[ Voor 118% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 11:43 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:39:
[...]

http://tracker.badmin.net/index.php?cmd=view&id=22

zorgt ervoor dat ze 4 schoten kunnen lossen in een tijd waar je normaal maar 2 zou kunnen afvuren (en dan zijn er van de 4 ook nog 2 self guiding). |:(
Die zit er toch al vanaf launch in zon beetje ? hoe kan zoiets niet opgelost worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Skybullet schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:50:
[...]

Die zit er toch al vanaf launch in zon beetje ? hoe kan zoiets niet opgelost worden :+
vraag dat aan dice :X

Maar het is iniedergeval bloed irritant want na het eerste salvo, heb je meteen een dikke mobility hit opgelopen dus kun je een paar seconden niet rijden, dus dan ben je ook meteen ten dode opgeschreven.

Daarbij gaat die staff ook regelmatig gewoon door je active protection heen.

http://tracker.badmin.net/index.php?cmd=view&id=6

Ook geinig active protection is eigenlijk het zelfde als de MP-APS, in de beschrijving staat dat die normale kogels niet tegen houd, (eigenlijk zou die alleen de explosive rounds moeten stoppen). Maar sabot shells stopt hij wel gewoon, wat vreemd is omdat sabot shells geen explosieve lading dragen.

[ Voor 63% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 12:32 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:12
En ik maar denken dat het mijn tank skills waren 8)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Foodie88 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:32:
Iemand vandaag Wie is de Mol gezien? Er kwamen wat Battlefield thema's in voor. Meerdere keren de laadmuziek van Paracel Storm, ook Theme of Kjell (YouTube: Battlefield 4 - Complete OST (HQ)) kwam erin voor!
Whaha dat viel mij ook al op :)
BF verslaafden herkennen dit in < 3 sec :D

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

BramT

Rule #1

Viel mij ook al op ja. Vriendin zat raar te kijken toen ik ineens opkeek en enthousiast werd van die show :o

Hele soundtrack staat ook op google music (voor de liefhebbers): https://play.google.com/music/m/Bukl7cqctwjuy4aaigafqj5u7fq

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramT schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:08:
Viel mij ook al op ja. Vriendin zat raar te kijken toen ik ineens opkeek en enthousiast werd van die show :o

Hele soundtrack staat ook op google music (voor de liefhebbers): https://play.google.com/music/m/Bukl7cqctwjuy4aaigafqj5u7fq
even een pavlov effect in de praktijk :P :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

BramT schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:08:

Tsja ik vind het dus helemaal niets, maarja smaken verschillen.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Waarschijnlijk moet je dan nog achter in de rij aansluiten ook. Tussen de vertrouwde mix van spelers die oprecht over de zeik zijn dat ze wat emblems mislopen en het vertrouwde klapvee wat DICE desondanks toch wil bedanken want er is immers geen ander spel wat beter geen battlepacks weggeeft.
Ik krijg volgens mij nog steeds een Veteran pack. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:25:
[...]

Tsja ik vind het dus helemaal niets, maarja smaken verschillen.
Ik vond dat ze de soundtrack bij BF3 al verpest hebben: Game Facts: Battlefield 3 (1:27).

Doe mij dit maar:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y3vZHi78bCM]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Ik vond dat ze de soundtrack bij BF3 al verpest hebben: Game Facts: Battlefield 3 (1:27).

Doe mij dit maar:
[video]
Inderdaad. Of nog liever de 1942 en DC geluidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:28:
[...]

Ik krijg volgens mij nog steeds een Veteran pack. :P
Je kan het niet laten hé /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:19:
[...]
Je kan het niet laten hé /3
De ironie van deze post, heerlijk.

Kap nou eens met dat getroll van je en post eens iets over BF4 voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

[...]

Doe mij dit maar:
[video]
Inderdaad

Of

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SpqSdORmCX4]

Of deze, ook een game van dice

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Y05wiQQbFLU]

De sound track van Dragon age was ook erg fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 15:50 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:40:
[...]
De ironie van deze post, heerlijk.

Kap nou eens met dat getroll van je en post eens iets over BF4 voor de verandering.
Zou zinniger zijn als je eens een quote gaf met het verzoek om de1000x herhalingen te stoppen van alle bugs, fouten, kleurtjes die weer niet goed zijn volgens meneer zeurpiet no 1. ;w

Wat betreft het veteran pack. Dat staat op het bf4 forum uitvoerig beschreven en is hier al aan de orde geweest. Maar ja ze kunnen het niet laten.

[ Voor 14% gewijzigd door TecTo op 28-02-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
TecTo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:14:
Sinds twee dagen weer aan het snipen maar er komen steeds meer TDM servers met sniper limit. Dat is op zich wel raar want in deze kleine mappen is snipen echt een vaardigheid. Nu lopen er voor 80% assault rond te rennen met een dad,shotgun of spray wapen, een beeld wat je ook in andere spelvormen ziet. Jammer dat de meeste nu ook HC hebben ontdekt en met hun quake stiel verzieken ze aardig de gameplay.

Assault en nog eens assault en de meeste hebben last van aambeien van het op de med kit zitten :?
Zal vast komen omdat camp snipers met dmr knap irritant zijn.
CQC snipers met bolt action zijn zeldzaam geworden, agressive recons waren ook nooit
een probleem in de battlefield series.

Mensen zoals ali3nzw00t zie je niet meer.

YouTube: BF3 - Annihilation - Aggressive Recon - Epic Double Kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 12:50
Gisteren weer een paar potjes op de nieuwe maps gespeeld en ja hoor precies zoals het al maanden bij mij gaat..... geen lag geen crashes en geen bugged shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

NLsandman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Zal vast komen omdat camp snipers met dmr knap irritant zijn.
CQC snipers met bolt action zijn zeldzaam geworden, agressive recons waren ook nooit
een probleem in de battlefield series.

Mensen zoals ali3nzw00t zie je niet meer.

YouTube: BF3 - Annihilation - Aggressive Recon - Epic Double Kills
Ook niet heel gek quick scopen is amper te doen, vanaf 10 meter MOET je headshots maken met elke sniper zo'n beetje, lukt een headshot niet of schiet je mis, dan ben je dood voor je de volgende kogel überhaupt kan afvuren, en hip fire is afhankelijk van puur geluk.
Dazzyreil schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:15:
Gisteren weer een paar potjes op de nieuwe maps gespeeld en ja hoor precies zoals het al maanden bij mij gaat..... geen lag geen crashes en geen bugged shit :)
Ik heb ook geen crashes of lagg. maar bugged shit ontkom je niet want de code die dat regelt is voor iedereen het zelfde. en buggs ontkennen is net zoiets als ontkennen dat de aarde om de zon heen draait. Er is inmiddels zoveel bewijs.

[ Voor 24% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 16:19 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:17:
Ook niet heel gek quick scopen is amper te doen, vanaf 10 meter MOET je headshots maken met elke sniper zo'n beetje, lukt een headshot niet of schiet je mis, dan ben je dood voor je de volgende kogel überhaupt kan afvuren, en hip fire is afhankelijk van puur geluk.
Aggressive Recon is nog best te doen alleen moet je nu veel meer je pistool als afmaker gebruiken bij een body shot. Headshot is ook op 50m 1 kill. Speel de laatste dagen met de FY-JS en die heeft nu niet bepaald een hoge dmg maar wel een goede velocity en snel herladen. Het is inzoomen shot, inzoomen shot. Blijf je door je kijker gluren dan heb je kans op de straight pull fout.

Belangrijk is om vooral je mouse sensitivity goed te regelen (speel zelf 1800dpi en ingame 14) voor mij de beste instelling. Sommige adviseren tussen 12 en 6 maar dan heb je de hele muismat nodig.
Stilstaan bij het afvuren geeft het beste resultaat want het heen en weer zoals in bf3 werk minder trefzeker.
Als kijker ben ik weer terug naar 8x met mill dots. Op youtube staan legio voorbeelden van bf4 me aggressive recon spel.

Vergeten de test range te vermelden. Lekker rennen, stiltaan knallen en dan nog oefenen op de twee vaten.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 28-02-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Aggressive Recon is nog best te doen alleen moet je nu veel meer je pistool als afmaker gebruiken bij een body shot. Headshot is ook op 50m 1 kill. Speel de laatste dagen met de FY-JS en die heeft nu niet bepaald een hoge dmg maar wel een goede velocity en snel herladen. Het is inzoomen shot, inzoomen shot. Blijf je door je kijker gluren dan heb je kans op de straight pull fout.

Belangrijk is om vooral je mouse sensitivity goed te regelen (speel zelf 1800dpi en ingame 14) voor mij de beste instelling. Sommige adviseren tussen 12 en 6 maar dan heb je de hele muismat nodig.
Stilstaan bij het afvuren geeft het beste resultaat want het heen en weer zoals in bf3 werk minder trefzeker.
Als kijker ben ik weer terug naar 8x met mill dots. Op youtube staan legio voorbeelden van bf4 me aggressive recon spel.

Vergeten de test range te vermelden. Lekker rennen, stiltaan knallen en dan nog oefenen op de twee vaten.
Speel je ook andere wapens met die muis settings? Ik vind ze behoorlijk hoog eerlijk gezegd, ik ken niemand met zulke hoge settings. Wat voor accuracy zit je ongeveer op met snipers en met full auto wapens? Zelf zit ik op 1200 DPI, 6 in windows, MarkC mouse fix en in-game op ongeveer 0,06. Dat levert me 20+% accuracy op met AR's en 40+ met snipers.

De competitive spelers met 25%+ accuracy willen nog wel eens een stuk lager zitten net als de aggresive recons op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

TecTo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:36:
[...]

tjsa mouse sensitivity staat los van de gevoeligheid die je in windows en in game kan instellen, ik kan bij mijn muis de sensitivity en de pointerspeed onafhankelijk instellen.

Headshots zijn bij de meeste snipers op elke afstand een one shot kill. Behalve bij de FY-JS en de scout elite.

Aggresive recon met sniper is helemaal niet lonend omdat je met zoveel andere classes veel effectiever aggresive kan spelen.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:34

fynrd1

Fooled by Randomness

koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:17:
[...]

[...]

Ik heb ook geen crashes of lagg. maar bugged shit ontkom je niet want de code die dat regelt is voor iedereen het zelfde. en buggs ontkennen is net zoiets als ontkennen dat de aarde om de zon heen draait. Er is inmiddels zoveel bewijs.
Onzin, daarnaast is quickscopen niet perse nodig. Zodra de afstanden echt kort worden voldoet een noscope prima.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:54:
[...]

Speel je ook andere wapens met die muis settings? Ik vind ze behoorlijk hoog eerlijk gezegd, ik ken niemand met zulke hoge settings. Wat voor accuracy zit je ongeveer op met snipers en met full auto wapens? Zelf zit ik op 1200 DPI, 6 in windows, MarkC mouse fix en in-game op ongeveer 0,06. Dat levert me 20+% accuracy op met AR's en 40+ met snipers.

De competitive spelers met 25%+ accuracy willen nog wel eens een stuk lager zitten net als de aggresive recons op youtube.
Met recon zit ik met alle rifles tussen de 39 en 27% de laagste % zijn vooral uit de begin fase.

Full auto wapens zijn belabberd en zitten allemaal rond de 10 %. Ga toch eens met lagere gevoeligheid aan de slag. Speel met een logitech g700

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:07:
[...]

Met recon zit ik met alle rifles tussen de 39 en 27% de laagste % zijn vooral uit de begin fase.

Full auto wapens zijn belabberd en zitten allemaal rond de 10 %. Ga toch eens met lagere gevoeligheid aan de slag. Speel met een logitech g700
Als je de MarkC mousefix nog niet gedaan hebt, is dat een enorme aanrader. De standaard muisacceleratie die in windows 7 en 8 zit ingebakken (ook al heb je pointer precision uit staan en raw mouse input in BF en je muis drivers) beïnvloedt je accuracy enorm. Ook met windows muis settings anders dan 6 heb je per definitie acceleratie.

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-02-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:34:
https://twitter.com/Battlefield/status/439128203857113088

Community missie weer niet gehaald, geeft niets, iedereen is een winnaar in BF4, je krijgt hem alsnog!
Battlefield wordt meer en meer casual...

Er gaat geen week voorbij of ik lees wel iets over dat DICE iets doet rond:
- Double XP
- Battlepacks
- Shortcut kits

Serieus, waar zijn ze mee bezig daar bij DICE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:12:
[...]

Als je de MarkC mousefix nog niet gedaan hebt, is dat een enorme aanrader. De standaard muisacceleratie die in windows 7 en 8 zit ingebakken (ook al heb je pointer precision uit staan en raw mouse input in BF en je muis drivers) beïnvloedt je accuracy enorm. Ook met windows muis settings anders dan 6 heb je per definitie acceleratie.

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
Gebruik nu de logitech gamingsoftware. Zal MarcC mousefix dowloaden en uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

BramT

Rule #1

Asgaro schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:14:
[...]

- Double XP
- Battlepacks
- Shortcut kits

Allemaal onderdeel van de Player Appreciation Month.... is ook afgelopen na vandaag. (Ja, 1x per maand nog een 2xp en BP, maar niet meer met de frequentie zoals het afgelopen maand was dus.)
Erg boeiend is het ook allemaal niet. Maar er lopen er genoeg rond die er blij van worden.. dus tsja...

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:06:
[...]

Onzin, daarnaast is quickscopen niet perse nodig. Zodra de afstanden echt kort worden voldoet een noscope prima.
Onzin, wat??

In hoeveel maps is die afstand snel al zo kort?? Kan je net zo goed een shotgun pakken. Ga eens no scopen op de test range, dan zie je een enorme lading spread eerste targets zijn nog te doen, maar wat daarna komt is puur geluk. Dan nog zijn headshots op de eerste targets ook puur geluk.
BramT schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:20:
[...]

Allemaal onderdeel van de Player Appreciation Month.... is ook afgelopen na vandaag. (Ja, 1x per maand nog een 2xp en BP, maar niet meer met de frequentie zoals het afgelopen maand was dus.)
Erg boeiend is het ook allemaal niet. Maar er lopen er genoeg rond die er blij van worden.. dus tsja...
Krijg er helemaal niets extra's van omdat ik geen premium heb. Vind het inderdaad ook helemaal niet boeiend.

[ Voor 32% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 17:42 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vraagje aan alle snipers. Wat kan ik het beste nemen voor op mijn wapen?

Want ben net begonnen en kan nog alleen "Variable Zoom (14x)" gebruiken maar straks heb ik andere dingen unlocked. Kan ik daarna dan het beste een laser sight erop nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:49:
Vraagje aan alle snipers. Wat kan ik het beste nemen voor op mijn wapen?

Want ben net begonnen en kan nog alleen "Variable Zoom (14x)" gebruiken maar straks heb ik andere dingen unlocked. Kan ik daarna dan het beste een laser sight erop nemen?
Een tip van een anti-sniper: niet meer dan een 4x scope erop en geen laser, je bent dan veel te makkelijk te zien en de scope glare van hogere optics zijn een perfect richtpunt voor headshots. Mik er 1 of 2 mm boven en je schiet altijd headshots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dankje. Zal nog wel even duren voor ik betere wapen(s) heb voor Recon en dingen heb unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:40:
[...]

Onzin, wat??

In hoeveel maps is die afstand snel al zo kort?? Kan je net zo goed een shotgun pakken. Ga eens no scopen op de test range, dan zie je een enorme lading spread eerste targets zijn nog te doen, maar wat daarna komt is puur geluk. Dan nog zijn headshots op de eerste targets ook puur geluk.

[...]

Krijg er helemaal niets extra's van omdat ik geen premium heb. Vind het inderdaad ook helemaal niet boeiend.
Gewoon kwestie van je gear voor mekaar hebben. Binnen 20m is een noscope echt geen probleem. De zwakte van een boltaction zit tussen de 20m en 50m in, waar een redelijke dragscoper zich nog wel kan redden. Vergeet niet dat je bij een noscope je schot al gelost hebt, terwijl je tegenstander nog moet reageren of nog in de ADS animatie zit. Als je als sniper met BA dit soort situaties wilt overleven is dit je enige mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:00:
Dankje. Zal nog wel even duren voor ik betere wapen(s) heb voor Recon en dingen heb unlocked.
Valt mee hoor, die 100 kills heb je zo en daarna regent het battlepacks. De m40 is de sniper waar ik in zou investeren als je die geünlocked hebt, tot je de SRR hebt want dat is de makkelijkste/beste sniper op alle afstanden aangezien die nauwelijks bullet drop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:03:
[...]

Valt mee hoor, die 100 kills heb je zo en daarna regent het battlepacks. De m40 is de sniper waar ik in zou investeren als je die geünlocked hebt, tot je de SRR hebt want dat is de makkelijkste/beste sniper op alle afstanden aangezien die nauwelijks bullet drop heeft.
Oke, nice. Heb nu dat standaard wapen. Alleen die moet hele tijd reloaden, zo irritant. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:04:
[...]

Oke, nice. Heb nu dat standaard wapen. Alleen die moet hele tijd reloaden, zo irritant. |:(
Ja de straight pull bolt is een verplichting, als je een metertje of 30 - 50 achter de front linie blijft, dan pak je de 1 na de andere kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Grudgie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:04:
[...]

Mocht je premium hebben, dan zou ik direct gaan voor de GOL Magnum, en daarmee de SRR-61 vrijspelen. Beide wapens steken er qua kop en schouders bovenuit. Dat reloaden is btw verleden tijd als je de straightpullbolt hebt unlocked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:12:
[...]

Mocht je premium hebben, dan zou ik direct gaan voor de GOL Magnum, en daarmee de SRR-61 vrijspelen. Beide wapens steken er qua kop en schouders bovenuit. Dat reloaden is btw verleden tijd als je de straightpullbolt hebt unlocked ;)
Heb Premium ja. Wanneer heb ik dat straightpullbolt unlocked dan?

En hoe kan ik dan de GOL Magnum verkrijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Grudgie op 28-02-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Grudgie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:13:
[...]

Heb Premium ja. Wanneer heb ik dat straightpullbolt unlocked dan?
Oke, dan moet je de eagle's nest assignment doen. Niet bepaald moeilijk zoals je ziet ;), en de straightpullbolt unlock je na 50 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:18:
[...]

Oke, dan moet je de eagle's nest assignment doen. Niet bepaald moeilijk zoals je ziet ;), en de straightpullbolt unlock je na 50 kills.
Dankje! :D

Zal ik dat even snel doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Grudgie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:19:
[...]

Dankje! :D

Zal ik dat even snel doen..
Een andere tip, zorg dat je alle scopes boven de 8x links laat liggen. Ze zijn onhandig, nutteloos en zorgen ervoor dat je als speler naar achteren gaat lopen. Afhankelijk van de modi en mappen die je speelt, kan je spelen met cantled ironsights of bijvoorbeeld de threebeamlaser als accessoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:01:
[...]

Gewoon kwestie van je gear voor mekaar hebben. Binnen 20m is een noscope echt geen probleem. De zwakte van een boltaction zit tussen de 20m en 50m in, waar een redelijke dragscoper zich nog wel kan redden. Vergeet niet dat je bij een noscope je schot al gelost hebt, terwijl je tegenstander nog moet reageren of nog in de ADS animatie zit. Als je als sniper met BA dit soort situaties wilt overleven is dit je enige mogelijkheid.
Close range IS gewoon de zwakte van bolt action, je mankeert jezelf enorm. Net op de test range even gespeeld met hip fire stilstaand. 3/4 van de kogels mist en daarbij heb je vanaf 12meter niet genoeg aan 1 schot.

(cs-lr4, laser sight, 4X zoom en flash hider).

symthic.com/bf4-weapon-info?w=CS-LR4

Aggresive recon is gewoon spelen met een handicap.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:29:
[...]

Een andere tip, zorg dat je alle scopes boven de 8x links laat liggen. Ze zijn onhandig, nutteloos en zorgen ervoor dat je als speler naar achteren gaat lopen. Afhankelijk van de modi en mappen die je speelt, kan je spelen met cantled ironsights of bijvoorbeeld de threebeamlaser als accessoire.
Oke! Dankje voor de tips! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:56:
[...]

Close range IS gewoon de zwakte van bolt action, je mankeert jezelf enorm. Net op de test range even gespeeld met hip fire stilstaand. 3/4 van de kogels mist en daarbij heb je vanaf 12meter niet genoeg aan 1 schot.

(cs-lr4, laser sight, 4X zoom en flash hider).

symthic.com/bf4-weapon-info?w=CS-LR4

Aggresive recon is gewoon spelen met een handicap.
Als je even goed oefent dat is 4-7/10 haalbaar, vooral met de tribeam. En zoals ik je al eerder zei, dit is je enige manier om een 1 op 1 met een AR te winnen op zulke afstanden. Quickscopen heeft hetzelfde resultaat als hipfire, en je verliest alleen maar kostbare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wat een klote assigment zeg.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:15:
[...]

Als je even goed oefent dat is 4-7/10 haalbaar, vooral met de tribeam. En zoals ik je al eerder zei, dit is je enige manier om een 1 op 1 met een AR te winnen op zulke afstanden. Quickscopen heeft hetzelfde resultaat als hipfire, en je verliest alleen maar kostbare tijd.
Ik richtte eerst met de scope ging toen naar hip fire en schoot vanaf dat moment, dat is toch de meest ideale omstandigheid ooit??? daar heb je geen oefening voor nodig. Shotgun is op die afstand gewoon een stuk effectiever, word die afstand iets groter, dan pak je lekker een carbine of DMR.

Grudgie ik heb het unlocken van snipers op deze manier aangepakt eerst met de CS-LR4 spelen tot de JNG90 (laat die m40 gewoon link liggen is bijna gelijk aan de CS-LR4 behalve dat je die hele unlock riedel nog een keer moet doorlopen). en dan in een keer door naar de SRR-61

ik speelde dan met de standaard scope de 6X, 7X of 8X met variable zoom X14 (simpele reden zie je een scope glint op grotere afstand dan is het makkelijker om die neer te halen).
Flash hider en straight pull.

Als gadgets had ik vaak de PLD en C4 (kun je leuk tanks mee pesten).

[ Voor 29% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 20:06 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[...]

Doe mij dit maar:
[video]
Word up!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:14:
[...]
Inderdaad. Of nog liever de 1942 en DC geluidjes.
Word up! :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Bolt action is misschien niet de allerbeste optie als je naar de stats of score kijkt. Maar er is bijna geen manier imho die meer voldoening geeft als 1 voor een players door hun kop knallen en uit 7 kogels 6 kills halen.... (en nee dan niet campend op 400m afstand). Oke, als ik als bolt action-recon speel haal je normaal gesproken geen mvp ribbons nee. Maar ik sta 9/10 keer wel in de top 5 van m'n team en heb wel een berg (in mijn ogen) gave kills...

Ik heb overgens geen vaste sniper maar de gol-magnum is wel mijn favoriet, maar altijd dezelfde scope gebruiken is wel een must imo, of het nou een 6x een 7x of een 8x is maakt dan verder niet uit. Laser sight erop voor wat betere hipfire, straight pull en gaan met die banaan. Maar de ranges waarbij hipfire niet meer precies genoeg is is ook grofweg de range dat het geen one (body)shot kill meer is. Dan kun je beter voor de quick/drag-scope headshot gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door TheK1ng op 28-02-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Asgaro schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:14:
[...]

- Double XP
- Battlepacks
- Shortcut kits

DICE kan wel een lesje economie gebruiken, met name over inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
We hebben in onze clan wel eens van die gekke avonden, dan gaan we tegen elkaar spelen in bf3 close quarters met bolt action, mijn favo is jng 90 met iron sight en straight pull.
Volle server met 48 slots en 8 idioten die daar spelen met bolt action, fun gaat dan boven hoge scores.
Na 2 jaar steeds de beste te zijn is ook zo vervelend dus verzinnen we challenges :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Klein vraagje, als ik in een server zit en ik heb een paar kills etc. Dan ga ik even weg en als ik terugkom ben ik automatisch gekickt omdat ik te lang idle was.

Als dat potje is afgelopen, krijg ik dan mijn punten nog? Of gaan die verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

NLsandman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:37:
We hebben in onze clan wel eens van die gekke avonden, dan gaan we tegen elkaar spelen in bf3 close quarters met bolt action, mijn favo is jng 90 met iron sight en straight pull.
Volle server met 48 slots en 8 idioten die daar spelen met bolt action, fun gaat dan boven hoge scores.
Na 2 jaar steeds de beste te zijn is ook zo vervelend dus verzinnen we challenges :+
Natuurlijk begrijp ik dat, maar iemand die er net mee begint ga je niet zo'n start setup geven. Alleen als je m heel snel weer weg van t spel wil hebben.
Hapkoek schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:39:
Klein vraagje, als ik in een server zit en ik heb een paar kills etc. Dan ga ik even weg en als ik terugkom ben ik automatisch gekickt omdat ik te lang idle was.

Als dat potje is afgelopen, krijg ik dan mijn punten nog? Of gaan die verloren.
Die krijg je gewoon nog. maar die match word dan wel als een quit geregistreerd in je stats. (tis maar net wat je er om geeft).

[ Voor 27% gewijzigd door koudepinda op 28-02-2014 20:40 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

koudepinda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:56:
[...]
Ik richtte eerst met de scope ging toen naar hip fire en schoot vanaf dat moment, dat is toch de meest ideale omstandigheid ooit??? daar heb je geen oefening voor nodig.
Als het zo simpel was zou het je ook instant vaker lukken. Een paar uur een combat simulatie doen op de testrange levert een hoop op. Je kan elk facet tot in den treuren oefenen. Ik vind het zo grappig dat je maar blijft beweren dat het niet kan, terwijl het wel kan.
Shotgun is op die afstand gewoon een stuk effectiever, word die afstand iets groter, dan pak je lekker een carbine of DMR.
Shotgun kan je veel kanten op als die volledig unlocked is, maar beperkt je mogelijkheden naar hoe je hem hebt samengesteld. DMRs en carbines hebben meerdere schoten nodig, waarin je het tegen elke assault aflegt in de geschetste situatie. Ik wil je alleen maar aantonen dat spelen als aggresive sniper inc BA gewoon prima kan, en dat je in zulke benarde situaties met je BA nog steeds je mannetje staat, en misschien wel een stuk sterker bent dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:12:
[...]

Moet zeggen dat ik juist de M98B lekker vind. Zet er iig de straight pull op uiteraard.

Verder varieer ik de scopes, 8x, variable zoom en 20x zijn afhankelijk vd map mijn favo scoops en de Range Finder vind ik ook fijn.

SRR61 heb ik en GOL moet ik nog een keer vrijspelen via die rare assigment.
Waarom zou ik perse SRR en GOL boven M98B gebruiken ?

Snipen is leuk, lekker achter de linies hangen, spotten... :D

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 28-02-2014 22:03 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Quickscopen is vrij nutteloos in BF4, de betrouwbaarheid van de sniper rifles is vrij dramatisch als je snel schiet na inzoomen. Ik begrijp dat het er mee te maken heeft dat ze geen COD type quickscopen in het spel willen, maar als het wel zou werken zou het omdat het geen hitscan is toch al een stuk lastiger zijn. Daarnaast is die zoombug ook vrij irritant, waarmee ik bedoel dat je ineens FoV 10 hebt random bij het uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Help!!!! schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:01:
[...]

Moet zeggen dat ik juist de M98B lekker vind. Zet er iig de straight pull op uiteraard.

Verder varieer ik de scopes, 8x, variable zoom en 20x zijn afhankelijk vd map mijn favo scoops en de Range Finder vind ik ook fijn.

SRR61 heb ik en GOL moet ik nog een keer vrijspelen via die rare assigment.
Waarom zou ik perse SRR en GOL boven M98B gebruiken ?

Snipen is leuk, lekker achter de linies hangen, spotten... :D
De M98B is mijn grote liefde, maar de SRR is door zijn lagere bulletdrop een stuk sneller met aimen als je een target hebt die op een ongebruikelijke range ligt. Je coldshot is vaak al raak waardoor je gelijk een headshot erachter aan kan gooien. Daarnaast komt de bulletdrop in je scope per milldot optisch overeen met de M98B+12x scope in BF3, misschien dat ik hem daardoor prettiger vind.

De GOL moet ik ook nog unlocken, maar het schijnt echt een beest te zijn door zijn hoge rpm. Tenminste de snipers die ik ken, en ermee gespeeld hebben zijn er echt heel erg enthousiast over. In mappen als bijvoorbeeld metro vind ik dit ook één van de lastigste wapens om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

reemprive schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:22:
Quickscopen is vrij nutteloos in BF4, de betrouwbaarheid van de sniper rifles is vrij dramatisch als je snel schiet na inzoomen. Ik begrijp dat het er mee te maken heeft dat ze geen COD type quickscopen in het spel willen, maar als het wel zou werken zou het omdat het geen hitscan is toch al een stuk lastiger zijn. Daarnaast is die zoombug ook vrij irritant, waarmee ik bedoel dat je ineens FoV 10 hebt random bij het uitzoomen.
Dat is wat ik zei, het is dan gewoon een hipfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:35:
[...]

De M98B is mijn grote liefde, maar de SRR is door zijn lagere bulletdrop een stuk sneller met aimen als je een target hebt die op een ongebruikelijke range ligt. Je coldshot is vaak al raak waardoor je gelijk een headshot erachter aan kan gooien. Daarnaast komt de bulletdrop in je scope per milldot optisch overeen met de M98B+12x scope in BF3, misschien dat ik hem daardoor prettiger vind.

De GOL moet ik ook nog unlocken, maar het schijnt echt een beest te zijn door zijn hoge rpm. Tenminste de snipers die ik ken, en ermee gespeeld hebben zijn er echt heel erg enthousiast over. In mappen als bijvoorbeeld metro vind ik dit ook één van de lastigste wapens om tegen te spelen.
Thx. Ga binnenkort weer ns met SRR spelen.

Toch een lekker gevoel zo'n headshot op een paar 100m :X :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:35:
De Gol magnum is een echte allrounder en inzetbaar in medium en long range. Magazijn is slecht 6 rounds en dat moet je op HC goed in de gaten houden. Als je gewend bent om na een kill te reloaden ben je zo door je kogels heen. Dus tellen hoeveel schoten en dan pas herladen.

Zodra die beschikbaar was de unlock gedaan en dat ging zeker in het begin niet makkelijk omdat iedereen met de unlock bezig was. Dat was voor andere prijsschieten bij de torens. Zodra je op de toren stond overal lichten van scoops, rennende infantery enz.. Na poging zoveel uiteindelijk naar een HC server gegaan en dat ging stukken makkelijker.

Een goed alternatief voor de Gol is de M40A5. De SRR-91 gebruik ik niet meer omdat de uitdaging er snel vanaf is.

[ Voor 7% gewijzigd door TecTo op 01-03-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:36:
[...]

Dat is wat ik zei, het is dan gewoon een hipfire.
Meh.. hipfire haalt al het "leuke" uit het quickscopen in battlefield imho... voelt gewoon als een shotgun met slugs tot een bepaalde range dan :X

Gol+8x+canted iron+straight pull = <3... kd lang niet zo goed als wanneer ik assault speel (meestal), maar wel een grotere uitdaging.. vooral die quick-drag headshots op een paar meter afstand zijn heerlijk.. Als de hit registrate...

De "netcode"(tickrate w/e) issues zijn soms echt heel frustrerend, vooral als je met een bolt action in CQB speelt (wat er meestal hier gebeurt) is het nogal irritant als je iemand tussen zijn ogen schiet, zijn hoofd naar achter ziet gaan, het bloed eruit ziet komen en 'm daarna gewoon rustig op je af ziet rennen om een mag in je lichaam te hipfiren ;w

De gol is imho op dit moment ook verreweg de beste bolt action: snelle re-cock time, bullet speed is niet bizar sloom, bullet drop is erg vergelijkbaar met de m40a5... Daarbij komt dat het geluid goed gedaan is en een sniper die er niet lelijk uitziet... :D

Wat ik niet snap is dat ze mid-air schieten hebben disabled.... waarom niet gewoon zoals het in battlefield 3 was? Accuracy is totaal weg maar zo kan je een camper tenminste verassen door de hoek om te springen en te hipfiren.. In bf4 is het meer *spring**land**schi-dood :( *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Alan Kertz
‏@Demize99
The two vehicle types with the lowest number of kills? Attack Choppers are #2 and #1 is... *dumroll* Mobile AA!

Best is Land Transport.
Het lijkt zelfs of ze er lol in hebben...

Dit soort opmerkingen staan gelijk aan het prikken in een bijennest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
HammerNL schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Ach, teveel spelers zien en spelen Battlefield als het pakken van een voertuig met rotors (Bach zei in één van de interviews ook dat er veel spelers waren die enkel met één type voertuig BF3 speelden) en verwachten dan dat ze iedereen kunnen rapen zonder enige goede counter, net als in BF2+3.

Dat kwam ook uit één van die polls op battlelog, die ging over ''welk voertuig zie je het meest naar uit'', heli kwam natuurlijk uit op #1 terwijl BF zoveel meer is dan dat, en er nu wat meer balans is in het spel houden spelers logischerwijs er niet van dat hun heli zo snel wordt neergeschoten.

Ik heb liever een wat OP AA dan weer die airvehicles die het voor iedereen vergallen terwijl de piloten nooit dood gaan omdat de AA te brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ekstergroen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:23:
[...]
Ik heb liever een wat OP AA dan weer die airvehicles die het voor iedereen vergallen terwijl de piloten nooit dood gaan omdat de AA te brak is.
Met dat zinnetje ben ik het eensch, alleen is het op dit moment zo dat als je de attack chopper pakt, je eigenlijk een doodskist pakt met alle AA die op dit moment in het spel zit en hoe dit gebalanced is.

Daarnaast: de lock on rockets van de chopper doen schijnbaar minder damage dan die van de little bird.
Probeer maar eens uit op de test range: little bird, lock on op een vliegtuigie en schiet 2 rockets... Poef weg vliegtuigie...
Als je met de attack chopper 2 rockets schiet, vliegt het vliegtuigie doodleuk door.
Dat is toch wel een beetje raar als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nog steeds zijn vrijwel al mijn zorgvuldig verzamelde favorites grotendeels over op Second Assault, die ik nog niet heb. Bestaan er nog servers waar regelmatig spelers komen die wel houden van teamplay?

Net weer een potje geprobeerd op Rogue Transmission, waarbij we letterlijk het halve team (volgens de icoontjes bij 'Team Setup') als snipers naast onze basis in de bergen hadden liggen, en de andere helft was assault die vergat dat 'ie medic was: reviven en healen waren hen onbekend. Hierdoor had de tegenstanders twee tanks en twee jets die ik als haast enige engineer moest counteren. We hadden nul van de vijf vlaggen in onze kleur.

[ Voor 23% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
:O
CS vond ik altijd best leuk te kijken, daar zat ook echt taktiek in.
Dit slaat echter helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
HammerNL schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Hij heeft kpm vergeleken met elkaar, hoe kun je nu zo je telemetry keuzes verdedigen
als je weet dat je land vehicles waar er veel meer van zijn en puur op inf gericht zijn vergelijken met
een MAA die alleen maar 4 vijanden heeft en die ook nog eens uit hun jet of chopper springen
als die neerstort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

De GOL Magnum is een lekkere sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Ik was gister aan het snipen met de JNG-90, vind het opzich niet echt super fijn.. Reload heel erg traag.

Zat op de tower in Caspien Border en in enemy basis zat een jet te hoveren, schoot er voor de gein heen, *headshot - marksman headshot 354* ofzo. Was een mooi moment. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Fonta schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Met dat zinnetje ben ik het eensch, alleen is het op dit moment zo dat als je de attack chopper pakt, je eigenlijk een doodskist pakt met alle AA die op dit moment in het spel zit en hoe dit gebalanced is.

Daarnaast: de lock on rockets van de chopper doen schijnbaar minder damage dan die van de little bird.
Probeer maar eens uit op de test range: little bird, lock on op een vliegtuigie en schiet 2 rockets... Poef weg vliegtuigie...
Als je met de attack chopper 2 rockets schiet, vliegt het vliegtuigie doodleuk door.
Dat is toch wel een beetje raar als je het mij vraagt.
Vind ik ook, het probleem ligt aan de active radar en het flippen van je kist :F Zolang ze dat fixen is het wat mij betreft in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Vind de Bipod ook wel erg lekker op een Sniper Rifle ipv de Straight Pull. Alleen wat doet de Straight pull eigenlijk? Snap ik niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straight Pull zorgt ervoor dat je de volgende bullet laadt terwijl je door je scope blijft kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
NLsandman schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Hij heeft kpm vergeleken met elkaar, hoe kun je nu zo je telemetry keuzes verdedigen
als je weet dat je land vehicles waar er veel meer van zijn en puur op inf gericht zijn vergelijken met
een MAA die alleen maar 4 vijanden heeft en die ook nog eens uit hun jet of chopper springen
als die neerstort.
Dat is ook precies de reden dat MAA weinig kills heeft. De meeste MAA spelers hebben active radar en die geeft geen chopper kill met 2 hits. Daarnaast staan ze meestal in hun eigen base zodat ze met de 20/30mm guns amper kunnen raken. Ik speel MAA (als ik er al inzit) meestal offensive want de 20/30mm guns doen het ook wel lekker tegen infantry.

Gisteravond een paar leuke rondjes gehad... operation locker met een squad dat ook goed samenwerkte. Als groep lopen en elkaar reviven werkt als een tiet. Stond op een gegeven moment 30:1 en geeindigd met 37:2. Geen moment zitten campen want dat kan ik gewoon niet. Heb wel eens dat ik even achter de .50 ga zitten (boven in C) maar als er dan na 10 seconden niemand langs is gekomen ben ik alweer onderweg naar de volgende vlag. Snap niet hoe sommige mensen een half potje op 1 plek kunnen zitten soms. Of dat mensen in de buurt van een enemy flag gaan zitten wachten tot ze iemand kunnen verschalken. 8)7

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:13:
[...]

als die neerstort.
Because Kertz? :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:37

Termy

valt er nog wat te fragge?

Dezelfde standaardscope gebruiken is m.i. het belangrijkste voor snipen. Ik heb de starter sniper rifle gebruikt tot ik de SRR had en dus ben ik gewend aan de 6x scope. Dat maakte het vrij irritant om met de 8x scope te spelen tot ik eindelijk de 6x unlockt had voor de SRR, maar nu ga ik wel als een speer :). Laatst een potje 25-1 gestaan in Golmud TDM tot ze letterlijk m'n huisje helemaal weggeschoten hadden :P. Verder gebruik ik de variable scope omdat ik range finder niet nodig heb en het bij de net iets langere afstanden wel prettig is om verder in te kunnen zoomen aangezien 6x niet erg veel is. Daarnaast zie ik weinig waarde in quick scopen. Dat is echt zo inaccuraat als de pest :o. Snel achterelkaar schieten ook. Dat laatste schijnt een bug te zijn, maar dat 1e niet.. hoop ik.

Ik keek laatst overigens naar "de beste" LMG met hoge dps (op symthic, uiteraard) en zag dat de MG4 goed zou moeten zijn, maar ik vind hem veel slechter dan de PKP. Waar ik met de PKP mensen op afstanden tot 150 m of zo prima tot makkelijk kan afschieten, lukt dat echt amper met de MG4. Op korte atstand werkt het wel aardig, uiteraard. De M240B zou ook beter moeten zijn met slechts een beetje slechtere recoil, maar die schiet echt alle kanten op :X. Ok, ik heb de compensator en zo nog niet, maar zo extreem had ik het verschil niet verwacht. Misschien nog even doorbijten om die vrij te spelen maar tot nu toe bevalt ie helemaal niet :/.

Als laatste nog iets over die muis fix. Als ik de info op de site lees dan zegt ie dat dit geldt voor oudere games die anders omgaan met de input uit windows. Geen punt met BF4, dus. Ik testte dat ook net even en de EnPtPr wordt niet rood, dus niks aan de hand. Daarnaast zou ik het wel gemerkt hebben als er mouse accel was ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Wow, ik kan goed zien in welke potjes ik heb geprobeerd om wat vliegtuig en heli unlocks te scoren. Skill is met rond de 100ish naar beneden gegaan xD

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Uit mijn ervaring en battlereports blijkt dat het joinen van het team met de meeste snipers op Obliteration en Conquest steevast leidt tot verlies. Aangezien ik toch al level 110 ben en de hyperactieve modes (TDM, Dom) niet leuk vind, heb ik de nobele taak van het snipers opvoeden aangenomen.

Wanneer ik een CQL of OBL-server join, en dit is in het verliezende team, dan verzoek ik mijn kamperende teammates ind e chat vriendelijk om hun boeltje op te pakken en hun achterwerk richting een rode vlag te begeven.

Bij degenen die dat niet doen (allemaal dus), zoek ik hun score en K/D op voor de huidige ronde. Wanneer die teleurstellend is (altijd dus), help ik ze een handje met respawnen zodat ze de juiste kit en een wat strategischer plek op de map kunnen uitzoeken: ik pak een jeep, rij vol gas op ze af en stap vlak voor hen uit.

oOo

Bij dezen dus nogmaals mijn verzoek: weet iemand leuke servers die 32-64 man CQL/OBL draaien, met vehicle spawn op 100% of hoger, tickets op 200% of hoger, sniper limit van 2-4 snipers per team, vanilla en/of China Rising en liefst geen game mode rotation? :)

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 02-03-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

CodeCaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:14:
Uit mijn ervaring en battlereports blijkt dat het joinen van het team met de meeste snipers op Obliteration en Conquest steevast leidt tot verlies. Aangezien ik toch al level 110 ben en de hyperactieve modes (TDM, Dom) niet leuk vind, heb ik de nobele taak van het snipers opvoeden aangenomen.

Wanneer ik een CQL of OBL-server join, en dit is in het verliezende team, dan verzoek ik mijn kamperende teammates ind e chat vriendelijk om hun boeltje op te pakken en hun achterwerk richting een rode vlag te begeven.

Bij degenen die dat niet doen (allemaal dus), zoek ik hun score en K/D op voor de huidige ronde. Wanneer die teleurstellend is (altijd dus), help ik ze een handje met respawnen zodat ze de juiste kit en een wat strategischer plek op de map kunnen uitzoeken: ik pak een jeep, rij vol gas op ze af en stap vlak voor hen uit.

oOo
Dus campers zijn criminelen en jij neemt het recht in eigen hand door te teamkillen? Sorry hoe oud was je ook alweer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zij spelen het spel op hun manier zonder op de rest van het team te letten, en ik heb gemerkt dat wanneer ik dat ook doe, er een stuk meer voldoening te behalen valt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 02-03-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
CodeCaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:48:
Zij spelen het spel op hun manier zonder op de rest van het team te letten, en ik heb gemerkt dat wanneer ik dat ook doe, er een stuk meer voldoening te behalen valt. :)
Dus als mijn manier van spelen CodeCaster team killen is dan is dat ook prima? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zolang je dat motiveert in de chat (en als het je lukt, want ik lig nooit stil): prima! :)

Kom op, het was een grappig bedoelde post. Ik heb in één ronde misschien drie kills gemaakt op die manier, wat op dat moment erg opluchtte. We kwamen mede dankzij hun onvermogen zich te verplaatsen de basis niet meer uit, en stonden 100 tickets tegen 700. Het is nu niet alsof ik dit in iedere ronde tot mijn hoofdmissie heb gemaakt.

[ Voor 101% gewijzigd door CodeCaster op 02-03-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Welke scope(s) zijn het beste om te gebruiken voor te snipen? En welke accessoires gebruiken jullie erbij? Of zijn het beste om te gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:37

Termy

valt er nog wat te fragge?

Grudgie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:03:
Welke scope(s) zijn het beste om te gebruiken voor te snipen? En welke accessoires gebruiken jullie erbij? Of zijn het beste om te gebruiken? :)
Zolang je maar steeds dezelfde gebruikt is het goed, m.i.. Ik vind zelf dat ik geen overzicht heb met de 8x en de 7x ziet er wat verwarrend uit dus dat hield ik ook niet lang vol, dus ik blijf bij de 6x. Daarnaast is straight pull absoluut noodzakelijk tenzij je in conquest op kilometers afstand gaat snipen met 40x scope (zo ja: houd dat maar stil anders komt de sniper police je halen in dit topic ;)). Aangezien ik dus de 6x scope gebruik icm de SRR-61 (lees: zeer weinig bullet drop) is de rangefinder niet zo boeiend en de 14x variable scope wel voor de grotere afstanden.

In TDM gebruik ik claymore + T-UGS, in conquest PLD + T-UGS/C4, naar gelang voertuigen irritant doen. PLD is daar dan ook handig als rangefinder en het vinden van targets. Ik snipe eigenlijk nooit op erg lange afstanden, ook niet in conquest. In TDM niet omdat er geen erg lange afstanden zijn en in conquest niet omdat je dan slechts eens in de 400 jaar iemand ziet, enkele mappen uitgezonderd, wat ik niet boeiend vind. Sowieso is snipen in conquest alleen boeiend als je kunt counter-snipen of als het ergens vast staat en je dan alles weg kunt schieten zonder dat ze het merken. Op sommige mappen (golmud railway bv) kun je wel vrij aardig flaggen verdedigen als sniper en dan is de T-UGS wel vrij belangrijk. Belangrijk bij de T-UGS: hij maakt geen hoogteonderscheid. Als je bv op Zavod dat ding op het dak zet of onder de trap naar het dak, dan pingt ie ook vijanden die op de grond lopen binnen z'n gebruikelijke straal. Vooral in TDM is dat superhandig voor je teamgenoten :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke. Ben net pas sinds paar dagen begonnen met Snipen en heb de GOM Magnum unlocked en daar speel ik mee.
Als scope gebruik ik de Rifle Scope [8X] omdat ik nog geen andere scopes heb unlocked, zoals de 7X of de 6X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:03:
Hangt denk ik toch wel voor belangrijk deel af van je persoonlijke voorkeur. Op zich is het wel handig om niet teveel van wapen en scope te wisselen zodat je ze goed leert kennen.

Zelf gebruik ik bij snipen veel:
  • M98B + 20x Hunter scope + Straight pull + Rangefinder
  • PLD
  • Radio Beacon of C4
  • Meestal Sniper en soms Spec Ops Perk.
Ik vind het fijn om vanachter de linies te (counter)snipen en veel te spotten. Maar ook gebruik ik vaak de C4 om voertuigen op te blazen of enemies die je proberen te pakken. Of in vijandelijk gebied te komen en tactisch een Radio Beacon te plaatsen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dat snipen gaat steeds beter en wat is dat leuk zeg :P

Normaal ben ik meer van de assault maar dacht toch eens keer Recon gaan doen en vind dat toch wel tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Voor mensen die het leuk vinden om te snipen..

Elk persoon , die zijn recon kit gebruikt om te snipen, is in mijn ogen verkeerd bezig . Het is IMO een wasted slot. Je voegt niets toe aan de gameplay..

Zoals al hierboven 1000 x (en mijn post) verteld word. Recon kit is geen Sniper kit.. Als je sniper wilt spelen , ga dan Sniper Elite spelen.

Einde rant modus:)

Maar goed , dat is ook de reden dat ik speel op servers maar geen sniperkills gemaakt mogen worden. Wat een onzin class.

Effe een vraag.. Wat voor voordeel heeft het om in een platoon te zitten??
DanielWW2 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:02:
[...]

Jij gaat niet veel vrienden maken in dit topic denk ik zo. ;)
IDD :)
Help!!!! schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:33:
[...]

Hangt denk ik toch wel voor belangrijk deel af van je persoonlijke voorkeur. Op zich is het wel handig om niet teveel van wapen en scope te wisselen zodat je ze goed leert kennen.

Zelf gebruik ik bij snipen veel:
  • M98B + 20x Hunter scope + Straight pull + Rangefinder
  • PLD
  • Radio Beacon of C4
  • Meestal Sniper en soms Spec Ops Perk.
Ik vind het fijn om vanachter de linies te (counter)snipen en veel te spotten. Maar ook gebruik ik vaak de C4 om voertuigen op te blazen of enemies die je proberen te pakken. Of in vijandelijk gebied te komen en tactisch een Radio Beacon te plaatsen.
Kijk dit is een Recon user.. Die mogen van mij wel meespelen.. Alleen spotten op HC servers heeft totaal geen zin.

[ Voor 49% gewijzigd door Stronkie op 02-03-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:59:
Dat snipen gaat steeds beter en wat is dat leuk zeg :P

Normaal ben ik meer van de assault maar dacht toch eens keer Recon gaan doen en vind dat toch wel tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

DanielWW2 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:02:
[...]

Hahaha.. dat mag hoor :P Ieder heeft zn eigen mening erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Stronkie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:02:
Voor mensen die het leuk vinden om te snipen..

Elk persoon , die zijn recon kit gebruikt om te snipen, is in mijn ogen verkeerd bezig . Het is IMO een wasted slot. Je voegt niets toe aan de gameplay..

Zoals al hierboven 1000 x (en mijn post) verteld word. Recon kit is geen Sniper kit.. Als je sniper wilt spelen , ga dan Sniper Elite spelen.

Einde rant modus:)

Maar goed , dat is ook de reden dat ik speel op servers maar geen sniperkills gemaakt mogen worden. Wat een onzin class.

Effe een vraag.. Wat voor voordeel heeft het om in een platoon te zitten??

[...]

IDD :)

[...]

Kijk dit is een Recon user.. Die mogen van mij wel meespelen.. Alleen spotten op HC servers heeft totaal geen zin.
Kijkend naar de definitie van een Recon, leg jij de lat niet bepaald hoog. Dus het bipodje maakt de sniper? Van dat soort spelers zijn er niet veel, of je speelt alleen op servers met een rankcap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik leg mijn lat helemaal niet hoog voor het gebruik van Recon Kit..

Maar ik word er niet goed van dat op een 32 speler server 20 spelers met recon spelen en waarvan daarbij tot 75 procent alleen maar ligt te snipen.

Maar goed deze discussie is zo oud als de weg naar rome.. en ik heb mij oplossing gevonden om niet meer te ergeren aan die snipers..

PS PS. Ik ben net als diegene boven mij. Ik ben zelf ook in staat om mijn mede team genoten collectief euthanasie te plegen , als ik van die raddraaiers in mijn team heb. Ben niet zo crea als diegene boven mij.. Maar ik spawn gewoon voor ze.. ik zorg dat ze mij raken als ze snippen en dan.. tja worden ze gekicked voor overactive TeamKilling.. (natuurlijk wel eerst een zooi waarschuwingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
of je gaat gewoon naar een andere server??

tjonge jonge zeg.

kan me niet voorstellen dat je het leuk vind om zo te spelen...

vraag me dan toch echt af wat je aan hetd oen bent.. beetje je eigen plezier EN die van anderen aan het vergallen.
En voor wat?? omdat ze het spel spelen maar niet zoals jij wil???
Kom op zeg, je mag best een hekel hebben aan snipers etc.. maar om hun plezier die ze blijkbaar wel hebben te vergallen inclusief die van jouzelf (aangenomen dat je het niet leuk vind anders vind ik je helemaal zielig) omdat ze snipen.. kijk als ze nou cheaten ok... vind dit gewoon kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
Nee dat is niet kinderachtig. Moet je eens obliteration spelen. zit op een 32 mans server zo 10 man PER TEAM te snipen. Iedereen mag spelen hoe hij wil is dan het argument, maar zo verziek je het speelplezier van de rest. En is elke methode wat mij betreft geoorloofd om er tegenin te gaan.

Ook een sniperjacht binnen eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Speel dan op servers met sniper-limit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Beter om met een dergelijke speelwijze en game mentaliteit helemaal niet te gamen, of even met je plasje langs de dokter. Wat een oen zeg om mede teamgenoten te killen. Hoe ziek ben je dan in je bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beebie121 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:09:
of je gaat gewoon naar een andere server??
SmokingCrop schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:48:
Speel dan op servers met sniper-limit :)
Welke? :)
plezier van anderen aan het vergallen
Nogmaals, dit was de eerste keer in BF4 dat ik het deed, na het zóveelste potje op de zóveelste server waarbij binnen een minuut al duidelijk was dat ons team ging verliezen dankzij snipers, en ik dacht er even een grappige post over te tikken. Het is niet alsof dit mijn dagelijkse routine is.

Daarnaast, als zij met 0-6 achter een rots liggen en na mijn actie daar binnen een halve minuut en tot het eind van de ronde met 0-7 weer liggen, heb ik volgens mij minder plezier vergald dan zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Van mij was ook niet aan jou codecaster. Ik las best de grappige noot In jouw post. Maar ik reageerde op die ander die blijkbaar voor zn teammates gaat staan zodat hij geknald wordt en zij gekicked...
Pagina: 1 ... 126 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.