Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Skybullet schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:25:
letterlijk mijn toetsenbord stukgeslagen :(

val dood met je unlocks
Ahw huillie :'(

:+

Maak je geen zorgen, de F2000 is echt niet heel boeiend, leukste is die 1.6x scope, verder heeft ie nogal wat iri side to side recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/3995/5v7r.png

Vrij snel al zeg ik het zelf.
Kijk trouwens meer uit naar de volgende patch notes dan naar de Naval Strike DLC terwijl daar Titan mode :9~ inzit.
Waar ik wel benieuwd naar ben is welke wapens we weer kunnen unlocken aangezien ik alle CR en SA wapens al heb en kijk er daar dan ook erg naar uit want een DLC is niet compleet zonder assignments.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Dus alle map packs gaan dus voor oktober uitgebracht worden, lekker dan, met een jaar is bf4 dus dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Tjah, als ze het te langzaam doen, gaan mensen ook vroegtijdig weg. Ik vindt het een prima tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Als ze maar niet in December durven/wagen BF5 aan te kondigen....

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:38:
Dus alle map packs gaan dus voor oktober uitgebracht worden, lekker dan, met een jaar is bf4 dus dood.
Elk jaar nieuwe bf serie, net als cod jonguh! :+
maar wat nu qua release date wordt gehanteerd zal dichter bij elkaar gelegen hebben ivm dat SA uitgesteld is met bijna 2 maand. Ik gok dat de andere dlc met 2-3 maand tijd worden uitgebracht.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldreiziger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:30:
[...]
En ja, tegenwoordig is XP shizzle aan de orde van de dag. Ik ben van de oude garde, vuist tegen vuist, mes tegen mes, pistool tegen pistool, en niet een volledig automatic upgraded Uberwapen vs een standaard pistooltje.
Dit vat ik niet helemaal. In andere spellen kun je ook spelen met een pistool tegen een full auto geweer, raketwerper of vage zaag-schijf-schiet-headshot-dingen (UT). alleen hoef je het niet te unlocken door kills te maken maar door levend naar een bepaald punt op de kaart te komen. In CS moest je je wapens kopen toen ik het nog speelde, en kocht je spul door geld te verdienen door te spelen. En als je zoog speelde je de halve game met pistolen of SMGs. Dus wat dit allemaal met BF4 en anders zijn te maken heeft is me volkomen onduidelijk.

Dat gebabbel over "oude garde" is trouwens al jaren belachelijk aangezien er nogal wat 30+ers hier rondhangen die gewoon begonnen zijn met Doom, op IPX.
beuker19 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:08:
[...] want een DLC is niet compleet zonder assignments.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Elk jaar nieuwe bf serie, net als cod jonguh! :+
maar wat nu qua release date wordt gehanteerd zal dichter bij elkaar gelegen hebben ivm dat SA uitgesteld is met bijna 2 maand. Ik gok dat de andere dlc met 2-3 maand tijd worden uitgebracht.
Dit gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren. De geruchten wijzen er sterk op dat er drie studio's gaan werken aan 3 verschillende series binnen het Battlefield universum zodat elk jaar een Battlefield uit gaat komen. Een 'echte' ahum, een Bad Company een een police themed BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:56:
[...]

Dit gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren. De geruchten wijzen er sterk op dat er drie studio's gaan werken aan 3 verschillende series binnen het Battlefield universum zodat er elke jaar een Battlefield uit gaat komen. Een 'echte' ahum, een Bad Company een een police themed BF.
1 reden: EA wil geld :')
bf = melk }:O geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-02-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Lekker elk jaar Premium kopen :+

Zo jammer, want de game met DLC is veel langer houdbaar dan een jaar. Straks is de game op z'n hoogtepunt en wordt de campagne voor het volgende deel alweer in gang gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:56:
[...]

Dit gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren. De geruchten wijzen er sterk op dat er drie studio's gaan werken aan 3 verschillende series binnen het Battlefield universum zodat elk jaar een Battlefield uit gaat komen. Een 'echte' ahum, een Bad Company een een police themed BF.
Als ze ook echt 3 jaar krijgen om de game te ontwikkelen zeg ik daar niet direct nee tegen.
Ook ben ik van mening dat er een multiplayer game komt in de stijl van Close quarters , Canals en talah market en BF4/3 graphics en gunplay en hele goede hitreg dat voor heel veel speler een uitkomst is en dat het voor alle BF lief hebbers wel eens heel goed kan uitpakken.
Omdat je dat 1. deel in de stijl van All out war á la BF3/4 2. een goede mix á la BC en 3.Een deel wat zich focused op infantery en Close quarters combat.
Maar dat moet het wel goed gebeuren.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:59:
[...]

1 reden: EA wil geld :')
bf = melk }:O geworden.
Aan de ene kant zegt iets in mij van je hebt groot gelijk kijk naar CoD.
Maar aan de andere kant wil ik best wel elk jaar een goede nieuwe game die mij weer voor een jaar vermaakt.
Ik denk dat het allemaal met de kwaliteit heeft te maken van de game die ze uitbrengen als de games elk jaar beter van kwaliteit en vernieuwend genoeg zijn zeg ik ja maar is het echt jaren teren op het zelfde concept zeg ik nee.

[ Voor 31% gewijzigd door beuker19 op 26-02-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:05:
[...]

Als ze ook echt 3 jaar krijgen om de game te ontwikkelen zeg ik daar niet direct nee tegen.
Ook ben ik van mening dat er een multiplayer game komt in de stijl van Close quarters , Canals en talah market en BF4/3 graphics en gunplay en hele goede hitreg dat voor heel veel speler een uitkomst is en dat het voor alle BF lief hebbers wel eens heel goed kan uitpakken.
Maar dat moet het wel goed gebeuren
De theorie is goed, ze hebben alleen geen grammetje krediet meer, het vertrouwen in DICE is wat dat betreft op een dieptepunt. Zo hadden ze ook alle tijd om voort te borduren op BF3 en daar alle fouten uit te halen, om vervolgens een spel te lanceren met nóg meer fouten in het spel.

Het feit dat ze nu openbare test servers maken om uberhaubt het probleem in de code te kunnen vinden en ze het dus niet zelf intern kunnen reproduceren of oplossen ruim 4 !!!!! maanden na de release. In een code/engine die ze nota bene zelf geschreven en ontwikkeld hebben ook nog. Hoe moet dat dan gaan met andere studio's? Aan de andere kant, slechter kan het ook niet meer, dat is nog een troost.

Het feit dat de COO van EA Battlefield 4 een bijzonder geslaagd product noemt en dat ze nu weer DLC releasen (terwijl alles on hold zou worden gezet tot de problemen opgelost zouden zijn) geeft wel aan da thun definitie van goed een andere is dan de mijne. Maar goed, we blijven door hopen, tot Titanfall.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-02-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:14:
[...]

De theorie is goed, ze hebben alleen geen grammetje krediet meer, het vertrouwen in DICE is wat dat betreft op een dieptepunt. Zo hadden ze ook alle tijd om voort te borduren op BF3 en daar alle fouten uit te halen, om vervolgens een spel te lanceren met nóg meer fouten.

Het feit dat ze nu openbare test servers maken om uberhaubt het probleem in de code te kunnen vinden en ze het dus niet zelf intern kunnen reproduceren of oplossen ruim 4 !!!!! maanden na de release, wekt alles behalve meer vertrouwen.

Het feit dat de COO van EA Battlefield 4 een bijzonder geslaagd product noemt en dat ze nu weer DLC releasen (terwijl alles on hold zou worden gezet tot de problemen opgelost zouden zijn) geeft wel aan da thun definitie van goed een andere is dan de mijne. Maar goed, we blijven door hopen, tot Titanfall.
idd helemaal wat ik bedoel, als ze het goed deden, dan hoor je me ook niet, maar nu bf3 al niet al te best, pas na een jaar echt beetje speelbaar, bf4 weten we allemaal al wat dat mist, en als dit doorgezet wordt met dezelfde engine, met dezelfde hitreg en bugs tot de 5de macht, dan zie ik het bijzonder droevig in.
Wat het meest zure is is dat de game and sich zo goed is, alleen die hitreg en bugs, de randomness waarmee je wel of niet raakt, daar kan je niet zoveel mee op de lange termijn. Zorgen ze voor een goede CQB met goede hitreg, geen bugs(gamebreaking) en met goede balance met die police stijl versie, dan zou dat wel eens erg leuk gaan worden.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-02-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De theorie is goed, ze hebben alleen geen grammetje krediet meer, het vertrouwen in DICE is wat dat betreft op een dieptepunt. Zo hadden ze ook alle tijd om voort te borduren op BF3 en daar alle fouten uit te halen, om vervolgens een spel te lanceren met nóg meer fouten.

Het feit dat ze nu openbare test servers maken om uberhaubt het probleem in de code te kunnen vinden en ze het dus niet zelf intern kunnen reproduceren of oplossen ruim 4 !!!!! maanden na de release, wekt alles behalve meer vertrouwen.

Titanfall koop ik dan ook absoluut niet omdat ik bang ben dat het net als MoH leuk is voor 2 maand maar daarna het gewoon weer een 13 in een dozijn shooter is omdat de nieuwigheid van jump en wall running dan wel uitgewerkt is.
Want we weten nu al dat Titanfall overal wel weer 8 of 9 als cijfer krijgt want dat krijgen alle shooters die langer als 2 potjes leuk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 26-02-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Titanfall koop ik dan ook absoluut niet omdat ik bang ben dat het net als MoH leuk is voor 2 maand maar daarna het gewoon weer een 13 in een dozijn shooter is omdat de nieuwigheid van jump en wall running dan wel uitgewerkt is.
Want we weten nu al dat Titanfall overal wel weer 8 of 9 als cijfer krijgt want dat krijgen alle shooters die langer als 2 potjes leuk zijn.
Zelfs als dat het geval is, dan heeft het in elk geval 2 maanden méér plezier opgeleverd voor die 30 euro dan Bf4 heeft gedaan. Maar de les is geleerd, eerst zelf spelen/proberen en dan pas kopen. De media en youtubers zullen net als bij BF4 ook alles bij elkaar liegen om Titanfall of welk spel dan ook te hypen.

haha ninja edit, ja precies!

Of ze besodemieteren hun lezers/kijkers opzettelijk of de reviewers zijn verschrikkelijk incapabele shooter spelers, maar waarschijnlijk beide.

[ Voor 19% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-02-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Zelfs als dat het geval is, dan heeft het in elk geval 2 maanden méér plezier opgeleverd voor die 30 euro dan Bf4 heeft gedaan. Maar de les is geleerd, eerst zelf spelen/proberen en dan pas kopen. De media en youtubers zullen net als bij BF4 ook alles bij elkaar liegen om Titanfall of welk spel dan ook te hypen.

Ach heb BF4 nu 400 uur gepeeld en er ook wel plezier mee gehad en zoveel zelfs dat ik naar 1 uur Titanfall bijna niet kon wachten om het kapotte BF$ weer te spelen.
Je kunt niet zeggen dat je BF4 of Titanfall niet van te voren hebt kunnen spelen.
Daar kunnen heel veel ontwikkelaars nog wel wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:23:

Je moet Titanfall een beetje zien als CS:S/COD qua 'realisme', als je daar geen problemen mee hebt is het een leuke shooter. De Titans geven een leuke extra aan dit soort FPS. Heb zelf de Beta gespeeld en dat viel me alles mee. Echter als je een BF + Mechs spel zoekt is TitanFall niks voor je.

Vanavond eens proberen om m'n favo wapen van BF3 te scoren op Metro (F2000) :9 Voor de clans morgen gaat de 'beta' van Platoons live voor BF4.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Skybullet schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:25:
letterlijk mijn toetsenbord stukgeslagen :(

Ik moest metro spelen om de f2000 vrij te spelen ( want blijkbaar vinden wij spelers het heel leuk om te grinden naar wapens waar je eigenlijk al voor hebt betaald )

Dus ik de slechtse map in de geschiedenis van online gaming tenenkrommend aan het spelen.

Je moet 2 assist ribbons hebben dus ik elke keer schieten op iemand, en dan stoppen voordat hij dood ging in de hoop dat daarna iemand anders hem zou vermoorden voor mijn assist

wauw leuk joh die assignment logica :o

Ik moest nog 1 assist..

" Game disconnected : something went wrong "

val dood met je unlocks
Denk aan je hart ;)
Buggyfield 4 moet je niet serieus nemen, daarvoor kent te game te veel problemen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Vraagje: Gaat het activeren en deactiveren van een m-com sneller als je iemand meehelpt die al bezig is of sta ik voor jan met de korte achternaam mijn leven te riskeren? Krijg volgens mij sowieso geen punten voor het meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gstoffers schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:47:
Vraagje: Gaat het activeren en deactiveren van een m-com sneller als je iemand meehelpt die al bezig is of sta ik voor jan met de korte achternaam mijn leven te riskeren? Krijg volgens mij sowieso geen punten voor het meehelpen.
je zorgt iig als er eentje doodgaat dat die dan niet opnieuw van voor af aan hoeft te worden gearmed. Voor de rest gaat het niet sneller of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
yinx84 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:04:
Lekker elk jaar Premium kopen :+

Zo jammer, want de game met DLC is veel langer houdbaar dan een jaar. Straks is de game op z'n hoogtepunt en wordt de campagne voor het volgende deel alweer in gang gezet.
Zou t?

Na BF4 komt wss Battlefront, dan een nieuwe BC en daarna weer een nieuwe BF van die andere third party ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

De laatste update heeft er overigens voor gezorgd dat ik eindelijk minimaal 75fps behaal in elke map, zelfs in SoS. Dit met de nieuwe AMD drivers en Mantle geactiveerd. Het gpu geheugen schrijft hij wel helemaal vol, bij mij tot 2852mb, maar geen stutters en crashes meer! Nu heb ik ook gelijk mijn fps gelimiteerd tot 75fps, maar krijg dan wel last van tearing, moet er nog even een oplossing voor vinden. Als ik het goed begreep is dat vsync inschakelen, en dan limit 1 fps onder die van je scherm om inputlag tegen te gaan?
(settings: 2560x1080@Ultra, no MSAA)

[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 26-02-2014 19:03 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:31
naaitsab schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:32:
[...]

Vanavond eens proberen om m'n favo wapen van BF3 te scoren op Metro (F2000) :9 Voor de clans morgen gaat de 'beta' van Platoons live voor BF4.
F2000 in BF3 voelde veel lekkerder... ik vind hem in BF4 iig tegenvallen.
Trouwens... volgens mij hoef je de kill assists helemaal niet in metro te halen dus mss beter een map met voertuigen en her en der wat ATs op een voertuig mikken. Bij mij kwam de F2000 ineens naar voren zonder dat ik er voor aan t spelen was.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[...]

De theorie is goed, ze hebben alleen geen grammetje krediet meer, het vertrouwen in DICE is wat dat betreft op een dieptepunt. Zo hadden ze ook alle tijd om voort te borduren op BF3 en daar alle fouten uit te halen, om vervolgens een spel te lanceren met nóg meer fouten in het spel.

Het feit dat ze nu openbare test servers maken om uberhaubt het probleem in de code te kunnen vinden en ze het dus niet zelf intern kunnen reproduceren of oplossen ruim 4 !!!!! maanden na de release. In een code/engine die ze nota bene zelf geschreven en ontwikkeld hebben ook nog. Hoe moet dat dan gaan met andere studio's? Aan de andere kant, slechter kan het ook niet meer, dat is nog een troost.

Word up!

BFserie is 1 vd zeer weinige shooters die mij echt boeit. Dus ondanks dat ik weet dat EA voor 5ct z'n eigen moer nog na.it wil je zo graag dat het dit keer wel klopt is dat je toch weer BF5 koopt. :F

Het erge is, stel dat velen BF5 links laten liggen, dan zegt EA ok die serie die droppen we en dan sterft de serie. Vervolgens gaan ze gewoon verder een andere serie te verruineren.

EA / DICE is de duivel.... >:)

ps:
aan de andere kant, ik wilde ook aan SIMS beginnen maar dacht "laat ik nog even wachten" dit is EA. Ok, dat was goede zet, want nu hebben ze mijn geld niet en anders wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 26-02-2014 19:30 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h1KkPIQ.jpg

Weer 1 niet gehaald ....... word de lat te hoog gelegd of zijn er nog maar zo weinig spelers over ;(

nvm ...... volgens http://bf4stats.com/ zijn er maar zo`n 150000 players in totaal online nu op alle platforms :F

[ Voor 28% gewijzigd door Leeuw070 op 26-02-2014 20:15 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Leeuw070 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:09:
[afbeelding]

Weer 1 niet gehaald ....... word de lat te hoog gelegd of zijn er nog maar zo weinig spelers over ;(
Er zijn heel veel spelers inclusief IRL vrienden van mij die willen spelen, maar door recente ontwikkelingen het een beetje onmogelijk wordt gemaakt. Echter mag ik mijn argument niet onderbouwen omdat dit geen problemen topic is. :X

hotlinken naar google mag hopelijk wel?
https://www.google.nl/#q=...4+reddit+sound+loop+crash

[ Voor 12% gewijzigd door QPeter op 26-02-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:16:
[...]

Er zijn heel veel spelers inclusief IRL vrienden van mij die willen spelen, maar door recente ontwikkelingen het een beetje onmogelijk wordt gemaakt. Echter mag ik mijn argument niet onderbouwen omdat dit geen problemen topic is. :X

hotlinken naar google mag hopelijk wel?
https://www.google.nl/#q=...4+reddit+sound+loop+crash
Toevallig is daar 2 dagen geleden een patch voor uitgekomen ;)

http://battlelog.battlefi...view/2955065225656757954/ :P

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik heb af en toe rechts in de hoek van die witte vierkantjes in beeld, iemand wat dat betekent? :P
[afbeelding]

nvm ...... volgens http://bf4stats.com/ zijn er maar zo`n 150000 players in totaal online nu op alle platforms :F
Ja, het spel is redelijk dood voor zo'n grote titel, in het weekend wil het nog wel eens de 300.000 aantikken maar dat is het dan ook wel.
Kw4kje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:22:
Ik heb af en toe rechts in de hoek van die witte vierkantjes in beeld, iemand wat dat betekent? :P
Zeker, dat is om te verbloemen dat er iets mis is met de hitreg en een poging om het af te schuiven op de verbinding. Officieel is dat om connectieproblemen weer te geven en DICE te helpen het probleem te localiseren. Als het tweede of derde vakje open is en de rest gesloten heb je zogenaamd packet loss maar het is al zovaak aangetoond dat zelfs mensen met gigabit glasvezel verbindingen die NOOIT packetloss hebben naar BF4 servers opeens wél packet loss zouden hebben. Het is een probleem aan de serverkant en de client code, niet de internetverbinding.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[afbeelding]

Spel is gewoon een beetje dood aan het gaan ;)
Campen wordt beloond met hoge scores, dus waarom zou je objectives gaan halen.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Kw4kje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:22:
Dat de server overbelast is, ook al heb je een lage ping . Bij options heb je een performance test , daar zie je dat je latency op die server niet goed is .

Krijg dit vooral op 64 player servers ook al heb ik een ping van 3 en een goede pc .

Game PC

Pykow schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:23:
[...]

Spel is gewoon een beetje dood aan het gaan ;)
Campen wordt beloond met hoge scores, dus waarom zou je objectives gaan halen.
In TDM misschien maar in CQL is het nog altijd beter om voor objectives te spelen.
Kijk dat heel veel spelers campen betekend niet dat ze het scorebord domineren want vooral als je ook nog een paar orders geeft/opvolgt dan zijn de punten niet aan te slepen.
Het is wel waar dat er steeds minder spelers zin hebben om het spel nog te spelen omdat er gewoon te weinig gefixed word in een te grote tijd en er te veel echt slechte spelers zijn die het spel verzieken door bijv. de hele tijd te campen.
Ik denk trouwens wel dat zo rond helf maart er wel weer wat spelers het gaan proberen omdat dan mag ik hopen de grote patch is geweest.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:40:
[...]

In TDM misschien maar in CQL is het nog altijd beter om voor objectives te spelen.
Kijk dat heel veel spelers campen betekend niet dat ze het scorebord domineren want vooral als je ook nog een paar orders geeft/opvolgt dan zijn de punten niet aan te slepen.
Het is wel waar dat er steeds minder spelers zin hebben om het spel nog te spelen omdat er gewoon te weinig gefixed word in een te grote tijd en er te veel echt slechte spelers zijn die het spel verzieken door bijv. de hele tijd te campen.
Ik denk trouwens wel dat zo rond helf maart er wel weer wat spelers het gaan proberen omdat dan mag ik hopen de grote patch is geweest.
Zelfde voor rush, degene die zich niet met het objective bezighouden staan echt nagenoeg nooit bovenaan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:40:
[...]

Het gaat hier niet om eerste staan, het gaat hierom dat er veel spelers zijn die niet objective spelen omdat dit tengoede komt van hun eigen stats en ach met de hoeveelheid XP boost en Dubbel XP, wordt je vanzelf wel weer rank 110.

Er wordt inderdaad te weinig gefixed en ik wacht weer op de grote fix.
Het was een tijdje goed gegaan, maar opeens hebben ze iets terug gedraaid waardoor we weer veel crashes hadden, netcode problemen en nog heel wat andere problemen.
Ik heb er pas 71 uur ingestopt, terwijl ik normaal veel meer tijd in een goede multiplayer stop.
Nou moet ik ook zeggen dat het wel relax is.
Zo nu en dan speel ik lekker op mij PS4 of PS vita en op de PC speel ik nog oude games die ik heb liggen.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Hier een lijst met bugs in BF4: http://tracker.badmin.net/

Een lijst van 10 pagina's 8)7 dat gaan ze never nooit allemaal fixen.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DJH schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:30:
Hier een lijst met bugs in BF4: http://tracker.badmin.net/

Een lijst van 10 pagina's 8)7 dat gaan ze never nooit allemaal fixen.
Het zijn niet alleen maar bugs in de lijst, ook balance en grafische aanpassingen die nog moeten gebeuren.
Dat het lang is geef ik wel toe :)

• koudepinda
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

S.J_84 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:34:
[...]

Het zijn niet alleen maar bugs in de lijst, ook balance en grafische aanpassingen die nog moeten gebeuren.
Dat het lang is geef ik wel toe :)
Er missen ook nog een paar.

Als ik uit een voertuig stap los ik vaak een schot met mijn wapen zonder dat ik op mijn linker muisknop druk,
(ben je in 1 klap zichtbaar op de minimap, vervelend wanneer je campers besluipt).

Wanneer ik in een vehicle spawn laat die af en toe een soundloop horen waar in het lijkt dat hij versnelt blijft herladen, switchen van primary naar secondary weapon en weer terug verhelpt het.
Komt bij mij het meest voor op de attack boat. daarna de IFV en daarna de MBT, heb het nog nooit op de MAA gehad.

Het zullen er ongetwijfeld nog wel meer zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door koudepinda op 27-02-2014 10:46 ]

always bring a towel

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Leeuw070 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:28:
[...]

Dat de server overbelast is, ook al heb je een lage ping . Bij options heb je een performance test , daar zie je dat je latency op die server niet goed is .

Krijg dit vooral op 64 player servers ook al heb ik een ping van 3 en een goede pc .
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:48:
[...]

Zeker, dat is om te verbloemen dat er iets mis is met de hitreg en een poging om het af te schuiven op de verbinding. Officieel is dat om connectieproblemen weer te geven en DICE te helpen het probleem te localiseren. Als het tweede of derde vakje open is en de rest gesloten heb je zogenaamd packet loss maar het is al zovaak aangetoond dat zelfs mensen met gigabit glasvezel verbindingen die NOOIT packetloss hebben naar BF4 servers opeens wél packet loss zouden hebben. Het is een probleem aan de serverkant en de client code, niet de internetverbinding.
Oke helemaal duidelijk, tnx :)
koudepinda schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Als ik uit een voertuig stap los ik vaak een schot met mijn wapen zonder dat ik op mijn linker muisknop druk,
(ben je in 1 klap zichtbaar op de minimap, vervelend wanneer je campers besluipt).

Wanneer ik in een vehicle spawn laat die af en toe een soundloop horen waar in het lijkt dat hij versnelt blijft herladen, switchen van primary naar secondary weapon en weer terug verhelpt het.

Het zullen er ongetwijfeld nog wel meer zijn.
Klopt, het is een heel klein tipje van de ijsberg maar daar zit ook een reden achter. De maker probeert DICE devs er actief bij te betrekken en de volledige lijst werkt vrij demotiverend. Maar het is een stap in de goede richting want er schijnen al een paar DICE devs medewerking hebben toegezegd.

• DJH

DJH

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Klopt, het is een heel klein tipje van de ijsberg maar daar zit ook een reden achter. De maker probeert DICE devs er actief bij te betrekken en de volledige lijst werkt vrij demotiverend. Maar het is een stap in de goede richting want er schijnen al een paar DICE devs medewerking hebben toegezegd.
Als ze hard doorwerken, zijn ze misschien voor oktober klaar, wanneer er weer een nieuwe BF (toch?) verschijnt :F

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

koudepinda schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Dat is enkel het geluid, je schiet niet. Dit gebeurt wanneer je al schietend instapt, komt bij mij voornamelijk voor met snipers en RPG's.
Wanneer ik in een vehicle spawn laat die af en toe een soundloop horen waar in het lijkt dat hij versnelt blijft herladen
Die heb ik vooral bij de attack boat, wanneer ik als passagier spawn als de driver aan het schieten is.
DJH schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:49:
Als ze hard doorwerken, zijn ze misschien voor oktober klaar, wanneer er weer een nieuwe BF (toch?) verschijnt :F
De ontwikkeling aan de nieuwe Battlefields is al gestart, dus de fixes die nu worden aangedragen zullen daar niet in zitten. _O-

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 27-02-2014 10:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

DJH schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:49:
Misschien wordt BF4 tegen die tijd nieuw verkocht als BF5 (BugFree5). Kan EA er weer geld voor vangen, want volgens mij is er tot nu toe meer tijd gestoken in het maken van patches dan aan de ontwikkeling van BF4 an sich. :)

• DJH

DJH

CodeCaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:52:
De ontwikkeling aan de nieuwe Battlefields is al gestart, dus de fixes die nu worden aangedragen zullen daar niet in zitten. _O-
Net als de BF3 bugs die niet in BF4 zitten zeker ;)

(sorry, ik hou nu op met zeuren :D)

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Ging een paar dagen goed maar de klaagzang over..... sluipt er weer langzaam in. Is voor sommige wel heel erg moeilijk.

• S.J_84
TecTo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:15:
Ging een paar dagen goed maar de klaagzang over..... sluipt er weer langzaam in. Is voor sommige wel heel erg moeilijk.
Heb je Tecto met ....... word je soms niet ........ als puntje bij paaltje komt .....

Het valt me op dat BF4 relatief weinig word gestreamd op Twitch.
Er zitten wel een paar leuke streamers tussen zoals Nicz_Dk en nog een paar, maar had best wat meer mogen zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door S.J_84 op 27-02-2014 11:35 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik heb altijd cod gespeeld, ghosts is een zeer slechte cod voor de pc.

Heb battlefield aangeschaft en deze draait uitstekend, geen bug voor mij te herkennen.
Ben inmiddels level 25 en gaat allemaal prima.

Speel voornamelijk DOM aangezien ik het snelle werk toch leuker vindt.!

Maar bf4 is zeker een goede game en zit technisch beter in elkaar als cod ghosts.

• TecTo
S.J_84 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:29:
[...]

Heb je Tecto met ....... word je soms niet ........ als puntje bij paaltje komt .....
Ga ik geen . van maken maar voor bug fobieën is er een apart topic.

Verwijderd

S.J_84 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:34:
[...]
Ehm...
http://tracker.badmin.net/index.php?cmd=view&id=63

Dat noemt die Red Spider een grafische aanpassing... Ik denk dat de meeste mensen hier het wel met me eens zullen zijn dat daar het woord "Bug" had gehoord.

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:48:
[...]

Ehm...
http://tracker.badmin.net/index.php?cmd=view&id=63

Dat noemt die Red Spider een grafische aanpassing... Ik denk dat de meeste mensen hier het wel met me eens zullen zijn dat daar het woord "Bug" had gehoord.
Ehm.. ik heb het meer over "Reduce Sandstorm Duration on Oman" bv.
Denk dat de meeste het eens zijn dat daar het woord bug niet van toepassing is.

Daarnaast zei ik alleen maar dat het niet alleen maar bugs zijn in de lijst, jij haalt er weer random wat uit.

[ Voor 10% gewijzigd door S.J_84 op 27-02-2014 11:55 ]

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

shakespeare schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:33:
Ik heb altijd cod gespeeld, ghosts is een zeer slechte cod voor de pc.

Heb battlefield aangeschaft en deze draait uitstekend, geen bug voor mij te herkennen.
Ben inmiddels level 25 en gaat allemaal prima.

Speel voornamelijk DOM aangezien ik het snelle werk toch leuker vindt.!

Maar bf4 is zeker een goede game en zit technisch beter in elkaar als cod ghosts.
Ik ben met gestopt nieuwe cod games te spelen na MW1 die vond ik prima. MW2 vond ik de moeite niet meer waard en daarna is het alleen maar slechter geworden.

Dit zijn buggs die voor iedereen gelden. Persoonlijk heb ik nog nooit echt last gehad van crashes,maar ik weet dat het mensen overkomt. Deze video bespreekt de bugs die iedereen wel moet ondervinden omdat het niet afhankelijk van de client is maar in de code zelf zit.

Die SMAW is trouwens echt een fijne raket, heb het nooit echt met de rpg gehad maar deze is toch wel leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door koudepinda op 27-02-2014 11:57 ]

always bring a towel

Verwijderd

S.J_84 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:29:
[...]

Het valt me op dat BF4 relatief weinig word gestreamd op Twitch.
Er zitten wel een paar leuke streamers tussen zoals Nicz_Dk en nog een paar, maar had best wat meer mogen zijn.
Ik vind het persoonlijk ook helemaal niet leuk om BF4 streams te kijken. Eerst had je een gast die alleen in een heli zat - erg boeiend (not).

Verder is er geen esports in BF4 vind ik zelf. Wat blijft dan over: een paar pubcampers die streamen. Redelijk saai.

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:04:
[...]
Ik vind het persoonlijk ook helemaal niet leuk om BF4 streams te kijken. Eerst had je een gast die alleen in een heli zat - erg boeiend (not).

Verder is er geen esports in BF4 vind ik zelf. Wat blijft dan over: een paar pubcampers die streamen. Redelijk saai.
Ik kijk dus wel eens bij Nicz_DK en dat is gewoon een allround speler, ook de chat is daar over het algemeen wel leuk.
Maar daarnaast niet veel streamers gezien die allround spelen, zoals jij net zegt vind ik het ook tergend saai de hele tijd naar alleen chopper of jet gameplay etc .te kijken.

Maar voor mensen die zich puur daar op richten krijgen daar vaak wel wat tips.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Hoevaak krijgen jullie gemiddeld dat je spel crashed met de melding
" game disconnected, something went wrong " ?

Ik sinds de laatste patch toch wel een paar keer per dag.

De bugs waar ik met verder het meeste aan stoor zijn onzichtbare muren en andere obstakels, vaak niet om je heen kunnen kijken "free look " als je in voertuig spawnd, en dat mijn rpg/ nades soms compleet verdwijnen nadat ik ze gegooid of afgeschoten heb.

Netcode heeft idd iedereen last vast dusja..

[ Voor 8% gewijzigd door Skybullet op 27-02-2014 14:58 ]

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Skybullet schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:57:
Hoevaak krijgen jullie gemiddeld dat je spel crashed met de melding
" game disconnected, something went wrong " ?

Ik sinds de laatste patch toch wel een paar keer per dag.

De bugs waar ik met verder het meeste aan stoor zijn onzichtbare muren en andere obstakels, en dat mijn rpg/ nades soms compleet verdwijnen nadat ik ze gegooid of afgeschoten heb.

Netcode heeft idd iedereen last vast dusja..
Crashes heb ik eigenlijk nooit.

Ik ga regelmatig dood doordat ik over een randje heen ren, soms varen boten over 3 slam mines zonder dat ze überhaupt damage krijgen, of relatief weinig. TV guided missiles die je midden in je doel laat vliegen doen soms geen damage en vliegen er gewoon dwars doorheen.

always bring a towel

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Tja, zo positief kun je niet zijn met bf4, soms vraag ik mij wel eens af wat de standaard tegenwoordig
bij dice games is.
Gisteren nog een discussie gehad op battlelog, iemand was heel blij dat fairfight nu buiten de map
gaat kicken dus omdat dice de glitches in metro niet kan of weigerd te fixen moeten mensen maar
gekickt of gebanned worden door een third party tool.
Dat is toch de omgekeerde wereld?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ach ik heb er zooi gereport, en heb nu leuk oranje handje bovenaan om aan te geven dat mods het hebben gezien en het compleet negeren. En dan komen mensen er al snel achter dat er niet tegen wordt opgetreden en gaan ze gewoon weer met hun oude gedrag door.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sissors schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Ach ik heb er zooi gereport, en heb nu leuk oranje handje bovenaan om aan te geven dat mods het hebben gezien en het compleet negeren. En dan komen mensen er al snel achter dat er niet tegen wordt opgetreden en gaan ze gewoon weer met hun oude gedrag door.
Of ze zijn deze thread gewoon beu.. Ik zou het ook beu zijn.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Nu de platoons live gaan/zijn, zijn er plannen voor een Tweakers-platoon? Ik speel al een tijdje met een Tweakers-emblem dat ik destijds in de beta zelf gemaakt heb. Eventueel kan die dus wel als emblem gebruikt worden voor het hele platoon.

Edit: het lijkt er op dat het enkel voor premium members is?

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 27-02-2014 17:17 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Leeuw070 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:09:volgens http://bf4stats.com/ zijn er maar zo`n 150000 players in totaal online nu op alle platforms :F
Volgens mij moet iemand eerst een keer zijn stats hebben opgevraagd om mee te tellen.

---

Verwijderd

Ik heb het opgegeven. Ik heb mezelf gezworen om nooit meer een spel van dice of ea te kopen. Na wel gezegd 4 maanden is het voor mij nog steeds niet mogelijk om Siege of Shangai te spelen. Zodra die map voorbij komt is het een alt+f4 voor mij. Aangezien hij altijd vastloopt tijdens het laden en mocht het toch een keer goed gaan krijg ik een ordinaire crash to desktop zonder foutmelding.

Elke dag dat ik speel. Gebeurd er zo veel vage shit. Laat ik maar eens een fractie opnoemen van de bugs:
Over randjes springen en zomaar dood gaan en gelanceerd worden.
Spawnen en voor 5 seconden geen wapen hebben.
Spawnen en geen mensen zien, maar wel de wapens die ze vasthebben.
Het geluid dat nog steeds wegvalt. :O
Onzichtbare muren waar je tegen aan schiet (ik en mijn tegenstander, je ziet de kogels gewoon afketsen)
Tegenstanders die compleet andere kant uit kijken, maar blijkbaar mij toch recht aan keken.
2x magnifier die plotseling ook werkt op een gewone red dot sight. (een kobra met 2x zoom dus, dit alleen wanneer ik net een magnifier naar de zijkant schuif. De magnifier werkt dan op een speciale wijze als 1x zoom) |:(
Het verdwijnen van de crosshair en hitmarkers.
Random hitmarkes in mijn scherm.
Mensen die op hun knieën zitten en rustig over de grond heen glijden zonder ook maar een spier te bewegen.
Liftdeuren die opengaan waarna er plots nog een tweede liftdeur achter zit die niet opengaat en waarna ik dus vast zit in de lift (op hainan resort) 8)7

Dit is maar een fractie van wat ik ben tegengekomen. Laat staan alle crashes (soundloop, ''something went wrong, Crash to desktop).

Ik heb dit spel de afgelopen maand niet meer aangeraakt en ben dat ook niet van plan. Ik koop dan ook niks van de de DLC, want als een van de standaard maps het niet eens doet, wie geeft mij dan zekerheid dat die van de DLC het wel doen?

Mijn pc haalt de recommended specs makkelijk. Ik heb er zelfs een ssd in liggen waarop battlefield 4 op dit moment geïnstalleerd is. Alle drivers zijn up to date en ik heb alle forums al afgestruind naar oplossingen voor alle problemen die ik ben tegengekomen. Sommige zijn zo gefixt, andere zijn door dice gefixed (soundloop), maar het is werkelijk ongelofelijk dat ik nog steeds niet in staat ben om dit spel normaal te spelen.

Met pijn in mijn hart neem ik afstand van mijn geliefde serie. Dag bugfield 4, dice en ea. :9~

Toch jammer dat Dice na deze tijd nog steeds zo veel problemen heeft met het spel. Altijd veel respect gehad voor dit bedrijf maar de moet is me in de schoenen gezakt.
Dit bedoel ik niet als klaagbrief (ja, ik weet het. het lijkt er ongelofelijk veel op).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 17:47 ]

• Skybullet
Holy shit wat een beest is die nieuwe M60- E4 !!

Het eet iedereen op die in de buurt komt. En als ze niet meer durven dan zet je er een scope op en knal je zo alle snipers de map uit op 400-500 meter makkelijk. Single shot is het net een lazer met 40 damage per kogel haha

Get some !

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00
Opvallend hoe groot de verschillen zijn in de ervaringen van iedereen. Ik kan zolang spelen als ik wil, de game crasht nooit bij mij en ook de framerate is prima. Het enige waar ik problemen mee heb is Battlelog, een server joinen geeft soms wat gedoe. De game is verre van perfect, maar zo te lezen mag ik mezelf gelukkig prijzen dat de game hier zo goed draait.

Voor nVidia gebruikers: De 334.67 beta driver doet het goed in BF4.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• TecTo
Waar niemand over schrijft is het brakke besturing -systeem wat windows heet. Hier met een schone install, zonder andere programma's geen problemen en alle mappen draaien als een speer.

Dus blijf niet afgeven op dice maar maak je comp in orde, voor zover win stabiel is te krijgen. Gewoon in dual boot zetten die hap. Lees ook veel problemen van mensen met ssd. Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil!!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Skybullet schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:16:

Het eet iedereen op die in de buurt komt. En als ze niet meer durven dan zet je er een scope op en knal je zo alle snipers de map uit op 400-500 meter makkelijk. Single shot is het net een lazer met 40 damage per kogel haha

Get some !
Het lijkt er op dat dit de nieuwe strategie van ea/dice is om de dlc en premium beter te verkopen, m.a.w. pay to win strategie

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00
TecTo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:23:
Waar niemand over schrijft is het brakke besturing -systeem wat windows heet. Hier met een schone install, zonder andere programma's geen problemen en alle mappen draaien als een speer.

Dus blijf niet afgeven op dice maar maak je comp in orde, voor zover win stabiel is te krijgen. Gewoon in dual boot zetten die hap. Lees ook veel problemen van mensen met ssd. Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil!!
Mijn installatie is verre van schoon, en ik draai de game vanaf een SSD. Daarnaast hebben Windows 7 en ook Windows 8 hier altijd heel stabiel gedraaid. Het zou te gek voor woorden zijn als het spel alleen maar stabiel zou draaien op een schone installatie.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• w00t00w

w00t00w

Derp

TecTo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:23:Dus blijf niet afgeven op dice maar maak je comp in orde, voor zover win stabiel is te krijgen.
Dus als iemand problemen heeft hij/zij automatisch zijn PC niet op orde? No offence, maar dat vind ik nogal een simplistische voorstelling van zaken! Ik wil echt niet zeggen dat het geen reden kan zijn, maar er zijn genoeg spelers die een splinternieuwe PC hebben of speciaal voor BF4 een clean install hebben gedaan en ook van het ene in het andere probleem struikelen...

Feit dat op mijn - muv. drivers - al tijden ongewijzigde PC (en met mij vele vele andere gamers, als ik Battlelog mag geloven) bepaalde maps eerst wel werkten, na patch A niet, en na patch B wel weer (of initieel niet, na patch A wel en na patch B niet), of dat bepaalde bugs/glitches soms spontaan terugkeren na een patch, heeft niks met de configuratie te maken, maar met de geleverde software.

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 27-02-2014 18:42 ]

---

• TecTo
Hier nvidia 334.89 met gtx 780 een buitengewoon mooie weergave van het spel en draait op ultra nooit onder 70fps. Op de map Gulf of Oman is de zandstorm een kick en geweldig om te spelen, zo ook de andere mappen zijn om te smullen. Voor mij blijft BF4 de shooter ondanks.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat is de nieuwe Metro map vet zeg! Was al een favo in BF3. Maar in BF4 is deze nog vetter! _/-\o_ :9~
gstoffers schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:23:
[...]

Het lijkt er op dat dit de nieuwe strategie van ea/dice is om de dlc en premium beter te verkopen, m.a.w. pay to win strategie
Wat een onzin echt te zielig gewoon :')
Er zijn 2 andere LMG's in game die stats wise gelijk/beter zijn dan de M60 namelijk de M240b en de PKP pecheneg dus kom nu niet met bewering die onjuist zijn.
Skybullet schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:16:

Get some !
Ook dit is niet waar want de m60 heeft een max. dmg van 34 en een min. dmg van 25.

http://symthic.com/bf4-mu...32=None&a42=None&a52=None

w00t00w schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:37:
[...]

Dus als iemand problemen heeft hij/zij automatisch zijn PC niet op orde? No offence, maar dat vind ik nogal een simplistische voorstelling van zaken! Ik wil echt niet zeggen dat het geen reden kan zijn, maar er zijn genoeg spelers die een splinternieuwe PC hebben of speciaal voor BF4 een clean install hebben gedaan en ook van het ene in het andere probleem struikelen...

Feit dat op mijn - muv. drivers - al tijden ongewijzigde PC (en met mij vele vele andere gamers, als ik Battlelog mag geloven) bepaalde maps eerst wel werkten, na patch A niet, en na patch B wel weer (of initieel niet, na patch A wel en na patch B niet), of dat bepaalde bugs/glitches soms spontaan terugkeren na een patch, heeft niks met de configuratie te maken, maar met de geleverde software.
gaarne niet de trollen voeren, wordt het een groter probleem. :Y)

• TecTo
Sinds twee dagen weer aan het snipen maar er komen steeds meer TDM servers met sniper limit. Dat is op zich wel raar want in deze kleine mappen is snipen echt een vaardigheid. Nu lopen er voor 80% assault rond te rennen met een dad,shotgun of spray wapen, een beeld wat je ook in andere spelvormen ziet. Jammer dat de meeste nu ook HC hebben ontdekt en met hun quake stiel verzieken ze aardig de gameplay.

Assault en nog eens assault en de meeste hebben last van aambeien van het op de med kit zitten :?

• w00t00w

w00t00w

Derp

SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:00:
[...]

gaarne niet de trollen voeren, wordt het een groter probleem. :Y)
But, but... I got so much to give (from love to shit, and everything inbetween) :/

Het valt me trouwens op dat voertuigen wel erg makkelijk vast komen te zitten tussen rotsen en andere rommel, en dan ook echt muurvast zitten (alleen los te peuteren door er flink met een ander voertuig tegenaan te rossen). Is me in 800 uur BF3 misschien 2 of 3 keer overkomen, in BF4 gebeurt het soms wel 2 of 3 keer per ronde. Echt irritant, zeker wanneer je net een push richting een objective wil forceren (en dan sta je daar, met al je ptfo intenties, een beetje schietschijf te wezen -O- )

---

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

TecTo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:14:
Sinds twee dagen weer aan het snipen maar er komen steeds meer TDM servers met sniper limit. Dat is op zich wel raar want in deze kleine mappen is snipen echt een vaardigheid. Nu lopen er voor 80% assault rond te rennen met een dad,shotgun of spray wapen, een beeld wat je ook in andere spelvormen ziet. Jammer dat de meeste nu ook HC hebben ontdekt en met hun quake stiel verzieken ze aardig de gameplay.

Assault en nog eens assault en de meeste hebben last van aambeien van het op de med kit zitten :?
Ik maak tegenwoordig eigenlijk alleen nog gebruik van de serverfilter om een server te vinden (eerder gewoon play now TDM) en ik zie zulke servers wel voorbij komen maar het is nog steeds de uitzondering.

Overigens snipe ik graag (niet op elke map) en vind ik het juist een stuk makkelijker in TDM dan conquest. Als het vrij druk is op een kleine map staan mensen veel meer stil en bij elkaar en dan is het prijsschieten terwijl je dekking hebt van je teamgenoten. Daarnaast zijn de meeste mensen gewoon slecht met een sniper rifle (of ik ben zo goed :p) dus counter-snipen is in zo'n geval ook erg lekker.

Laatst een potje 400 ticket TDM op metro waar ik niet eens de hele tijd snipete en er 8 marksman ribbons haalde :o. Op een rustige server (8v8 bv) is het een stuk lastiger omdat spawns moeilijk te voorspellen zijn (btw: hainan is echt de slechtste map ooit voor TDM wat dat betreft :o) en je geen idee hebt waar men uithangt. Tuurlijk kun je gewoon stug gaan campen maar dan zie je nooit iemand, tenzij je tegen sukkels speelt.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Skybullet
beuker19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:55:
[...]

Wat een onzin echt te zielig gewoon :')
Er zijn 2 andere LMG's in game die stats wise gelijk/beter zijn dan de M60 namelijk de M240b en de PKP pecheneg dus kom nu niet met bewering die onjuist zijn.

[...]

Ook dit is niet waar want de m60 heeft een max. dmg van 34 en een min. dmg van 25.

http://symthic.com/bf4-mu...32=None&a42=None&a52=None
op battlelog zelf staat Damage 40, doet er iig niet toe al die mensen die stat sites af struinen. :')

Gaat er om hoe het voor jou voelt en speelt. Ook al is gun 1 statistisch gezien slechter dan gun 2. Kan iemand het alsnog vele malen beter doen met de "slechtere " gun puur omdat die het beter aanvoelt en voor hem lekker wegspeelt.

Ik ben intussen countersniper geworden met mijn m60 :)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

TecTo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:23:

Ah, dat verklaart natuurlijk alles. Niks mis met het spel, ligt allemaal aan Windows. Vreemd genoeg draaien alle andere spellen als een trein, maar dat zal vast geluk zijn.

Ik ga tot Titanfall eens kijken wat je aan punten kan scoren als je totaal niet de objective speelt. Op afstand snipen en spotten, alleen punten pakken die toevallig op de route naar de middle of nowhere liggen.. . Volgens mij kan je namelijk ook best goed scoren bij dit spel als je niks toevoegt aan de teamplay. Don't worry, ik blijf bij de servers waar Tweakers spelen vandaan ;)
Dus ik dacht ik ga dit spel weer eens een kans geven. Ja echt. :o
Ik had gelukkig de bestanden op een andere HDD gezet zodat ik die 28gb niet hoefde te downloaden. Nu hoefde dus alleen een patch en natuurlijk de reden dat ik het weer proberen wou, Back to Metro. oOo

Dan is de download klaar en wil je gaan spelen. Zoek je een server op en crash. Een andere server en crash. Nog een andere server en CRASH. Dan maar de installatie repareren voor de zekerheid. Weer een server joinen en ik kom zowaar ingame totdat mijn scherm zwart blijft en de game alsnog crashed. Weer een andere server, crash. Alweer een andere server, crash. :')

Laat maar. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Skybullet
Net die grote kraan bij D op operation firestorm opgeblazen toen er 6 snipers van mijn eigen team op zaten de campen de halve ronde

I feel dirty :9 , iig konden ze daarna weer mooi respawnen en mij helpen met de vlag

ooit leren ze het wel

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 27-02-2014 20:26 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:03:
Dus ik dacht ik ga dit spel weer eens een kans geven. Ja echt. :o
Ik had gelukkig de bestanden op een andere HDD gezet zodat ik die 28gb niet hoefde te downloaden. Nu hoefde dus alleen een patch en natuurlijk de reden dat ik het weer proberen wou, Back to Metro. oOo

Dan is de download klaar en wil je gaan spelen. Zoek je een server op en crash. Een andere server en crash. Nog een andere server en CRASH. Dan maar de installatie repareren voor de zekerheid. Weer een server joinen en ik kom zowaar ingame totdat mijn scherm zwart blijft en de game alsnog crashed. Weer een andere server, crash. Alweer een andere server, crash. :')

Laat maar. :/
igpu uitschakelen.

Die heb ik dus niet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Opstarten, zwart beeld en helemaal niks meer?

zie: http://battlelog.battlefi...view/2955064774794328459/
Yay, het werkt. :*)
Kan ik weer gaan schelden op de netcode. oOo

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:57:
[...]

En wat is die toch bagger, bagger bagger slecht. Metro 2014 vergeleken met metro in BF3 is echt een wereld van verschil. Waar ik in BF3 alleen "maar" last had van dood achter een muur, komt daar nu nog even .5 seconden bij, naast one hit kills en netcode lag waardoor 2-3 kogels in 1 packet aankomen en je dus met 2 schoten dood ben, wanneer je dus al lang achter cover staat.

En dit dan om de zoveel seconden. Niet leuk meer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• TecTo
DanielWW2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:57:
[...]

je had beloofd te stoppen met BF4. Begint het drama DanielWW2 weer opnieuw. 8)7
Skybullet schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:50:
[...]

op battlelog zelf staat Damage 40, doet er iig niet toe al die mensen die stat sites af struinen. :')
Altijd nog beter dan mensen die onzin op een forum verkopen ;)
En elke beetje FPS speler weet toch dat symthic.com dé site is om de wapens stats te vergelijken voor BF of CoD.

• Skybullet
beuker19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:18:
[...]

Altijd nog beter dan mensen die onzin op een forum verkopen ;)
En elke beetje FPS speler weet toch dat symthic.com dé site is om de wapens stats te vergelijken voor BF of CoD.
Speel al shooters van voor de allereerste call of duty. Nog nooit van die website gehoord, Sowieso nog nooit wapenstats opgezocht van een game ... nooit.

Het enige wat ik wilde zeggen is dat je met de m60 een lazer hebt als je single shot schiet, die snipers laat huilen en de game verlaten.

En waarom zegt battlelog dan nogsteeds damage 40 ?

• w00t00w

w00t00w

Derp

Yay, zojuist een Fast Attack Service Star verdiend op Metro *O* (althans, volgens Battlelog)

---

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Skybullet schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:31:
[...]

Speel al shooters van voor de allereerste call of duty. Nog nooit van die website gehoord, Sowieso nog nooit wapenstats opgezocht van een game ... nooit.

Het enige wat ik wilde zeggen is dat je met de m60 een lazer hebt als je single shot schiet, die snipers laat huilen en de game verlaten.

Symthic is net als Den Kirson voorheen was DE bron om wapens van de bekende first person shooters te vergelijken. De data komt rechtstreeks uit de gamefiles dus is 100 procent accuraat, wat je ziet bij wapen stats in games als COD en BF is complete onzin. Dat moet je toch weten als je al jaren FPS speelt.

Desondanks zeggen stats niet alles, een wapen kan een fantastische TTK hebben maar als je de recoil van dat specifieke wapen niet lekker vind om te controleren dan heb je er geen bal aan.
reemprive schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:43:
[...]

Symthic is net als Den Kirson voorheen was DE bron om wapens van de bekende first person shooters te vergelijken. De data komt rechtstreeks uit de gamefiles dus is 100 procent accuraat, wat je ziet bij wapen stats in games als COD en BF is complete onzin. Dat moet je toch weten als je al jaren FPS speelt.

Desondanks zeggen stats niet alles, een wapen kan een fantastische TTK hebben maar als je de recoil van dat specifieke wapen niet lekker vind om te controleren dan heb je er geen bal aan.
En zo's stats site is ook ideaal omdat je ook de pro's/con's van alle verschillende attachments kunt zien.
Om vervolgens het wapen aan te passen naar iets wat het beste bij jou speelstijl past of juist op diec map van belang is.

Skybullet schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:31:
De in-game stats geven alleen een indicatie van de prestaties van een wapen ten opzichte van andere wapens in het spel. Ten opzichte van wélke wapens, tsja, dat is is nooit helemaal duidelijk gemaakt.

De enige in-game stats die je kan vertrouwens zijn de RPM getallen, totdat die generfd worden, want de in-game stats zijn/worden niet aangepast sinds de alpha.

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Iemand vandaag Wie is de Mol gezien? Er kwamen wat Battlefield thema's in voor. Meerdere keren de laadmuziek van Paracel Storm, ook Theme of Kjell (YouTube: Battlefield 4 - Complete OST (HQ)) kwam erin voor!

BF1 Stats

Verwijderd

Foodie88 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:32:
Iemand vandaag Wie is de Mol gezien? Er kwamen wat Battlefield thema's in voor.
Ging na 5 minuten ook het beeld van je tv op zwart met gratis soundloop?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 23:08 ]

Dus een paar potjes kunnen spelen. Behalve dat ik nu af en toe random framedrops krijg als er op mij geschoten word (GG DICE) en het N-woord vond ik het stiekem wel weer leuk. Ik merk alleen wel dat doelen behoorlijk lastig te onderscheiden kunnen zijn op zowel Firestorm als Metro door alweer gekloot met kleuren. Waarom dit nou weer nodig was volgens DICE, geen idee. :/

• TecTo
DanielWW2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:43:
Dus een paar potjes kunnen spelen. Behalve dat ik nu af en toe random framedrops krijg als er op mij geschoten word (GG DICE) en het N-woord vond ik het stiekem wel weer leuk. Ik merk alleen wel dat doelen behoorlijk lastig te onderscheiden kunnen zijn op zowel Firestorm als Metro door alweer gekloot met kleuren. Waarom dit nou weer nodig was volgens DICE, geen idee. :/
een roze bril opzetten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
something went wrong crash nu zelfs als je commander modus speelt. mijn god zeg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ah oke, dat was bij mij de kwelgeest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Foodie88 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:32:
Iemand vandaag Wie is de Mol gezien? Er kwamen wat Battlefield thema's in voor. Meerdere keren de laadmuziek van Paracel Storm, ook Theme of Kjell (YouTube: Battlefield 4 - Complete OST (HQ)) kwam erin voor!
Hahaha grappig! Dacht dat ik de enige was die het opviel, twijfelde eerst nog of het nou wel echt de bf tune was. Maar als echte veteraan was ik er snel achter dat het indd zo was :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 01:37:
something went wrong crash nu zelfs als je commander modus speelt. mijn god zeg :F
Kan ook weer op het lijstje met fails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://twitter.com/Battlefield/status/439128203857113088

Community missie weer niet gehaald, geeft niets, iedereen is een winnaar in BF4, je krijgt hem alsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:34:
https://twitter.com/Battlefield/status/439128203857113088

Community missie weer niet gehaald, geeft niets, iedereen is een winnaar in BF4, je krijgt hem alsnog!
Heb nog geen battlepack. :-(
Gaat klagen op Battlelog over grote oneerlijkheid en eist twee golden battlepacks. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:43:
[...]

Heb nog geen battlepack. :-(
Gaat klagen op Battlelog over grote oneerlijkheid en eist twee golden battlepacks. :Y)
Waarschijnlijk moet je dan nog achter in de rij aansluiten ook. Tussen de vertrouwde mix van spelers die oprecht over de zeik zijn dat ze wat emblems mislopen en het vertrouwde klapvee wat DICE desondanks toch wil bedanken want er is immers geen ander spel wat beter geen battlepacks weggeeft.
Pagina: 1 ... 125 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.