Ik heb het opgegeven. Ik heb mezelf gezworen om nooit meer een spel van dice of ea te kopen. Na wel gezegd 4 maanden is het voor mij nog steeds niet mogelijk om Siege of Shangai te spelen. Zodra die map voorbij komt is het een alt+f4 voor mij. Aangezien hij altijd vastloopt tijdens het laden en mocht het toch een keer goed gaan krijg ik een ordinaire crash to desktop zonder foutmelding.
Elke dag dat ik speel. Gebeurd er zo veel vage shit. Laat ik maar eens een fractie opnoemen van de bugs:
Over randjes springen en zomaar dood gaan en gelanceerd worden.
Spawnen en voor 5 seconden geen wapen hebben.
Spawnen en geen mensen zien, maar wel de wapens die ze vasthebben.
Het geluid dat nog steeds wegvalt.
Onzichtbare muren waar je tegen aan schiet (ik en mijn tegenstander, je ziet de kogels gewoon afketsen)
Tegenstanders die compleet andere kant uit kijken, maar blijkbaar mij toch recht aan keken.
2x magnifier die plotseling ook werkt op een gewone red dot sight. (een kobra met 2x zoom dus, dit alleen wanneer ik net een magnifier naar de zijkant schuif. De magnifier werkt dan op een speciale wijze als 1x zoom)
Het verdwijnen van de crosshair en hitmarkers.
Random hitmarkes in mijn scherm.
Mensen die op hun knieën zitten en rustig over de grond heen glijden zonder ook maar een spier te bewegen.
Liftdeuren die opengaan waarna er plots nog een tweede liftdeur achter zit die niet opengaat en waarna ik dus vast zit in de lift (op hainan resort)
Dit is maar een fractie van wat ik ben tegengekomen. Laat staan alle crashes (soundloop, ''something went wrong, Crash to desktop).
Ik heb dit spel de afgelopen maand niet meer aangeraakt en ben dat ook niet van plan. Ik koop dan ook niks van de de DLC, want als een van de standaard maps het niet eens doet, wie geeft mij dan zekerheid dat die van de DLC het wel doen?
Mijn pc haalt de recommended specs makkelijk. Ik heb er zelfs een ssd in liggen waarop battlefield 4 op dit moment geïnstalleerd is. Alle drivers zijn up to date en ik heb alle forums al afgestruind naar oplossingen voor alle problemen die ik ben tegengekomen. Sommige zijn zo gefixt, andere zijn door dice gefixed (soundloop), maar het is werkelijk ongelofelijk dat ik nog steeds niet in staat ben om dit spel normaal te spelen.
Met pijn in mijn hart neem ik afstand van mijn geliefde serie. Dag bugfield 4, dice en ea.
Toch jammer dat Dice na deze tijd nog steeds zo veel problemen heeft met het spel. Altijd veel respect gehad voor dit bedrijf maar de moet is me in de schoenen gezakt.
Dit bedoel ik niet als klaagbrief (ja, ik weet het. het lijkt er ongelofelijk veel op).
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 27-02-2014 17:47
]