Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:50:
[...]

Voor mij ook de beste setup en vanuit stand ook dodelijk precies voor afstand kill. Folding grip? beter om je recoil leren te beheersen. Wissel tussen suppressor, heavy barrel en flash hider. IRNV en FLIR komen bij mij niet op de M60. Vind sowieso dat ze die twee eruit moeten slopen.
Waarom zouden die eruit moeten gehaald worden? Ze bestaan gewoon, zijn zeker niet overpowered en er zijn prima counters.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:30:
[...]

Wat nog vele malen erger is is het percentage dat op 0.0 zit, wat betekend dat het spel wel op een account staat maar de speler het niet speelt, of wel geen kills maakt.
Zal ook wel bestaan uit een groot deel cheaters met een ban en statwipe.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Waarom zouden die eruit moeten gehaald worden? Ze bestaan gewoon, zijn zeker niet overpowered en er zijn prima counters.
Vind het zelf helemaal niks en als ik iemand zie die in een rookwolkje met een flir of irnv zit te campen gewoon een m34 incendiary erin. Krijg tie het vanzelf wel warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:02:
[...]

Als DICE dit nou gewoon zou zeggen, dan kan ik gewoon de knoop doorhakken en dit spel voor eens en voor altijd ctrl, alt, deleten. Nu blijft er toch nog de hoop dat dit spel op Bf3 kwaliteit krijgen.
dat is de combi voor taakbeheer te krijgen :> Denk dat je beter gewoon via game uninstallen vanuit origin kan werken. 8) :+
TecTo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:02:
[...]

Vind het zelf helemaal niks en als ik iemand zie die in een rookwolkje met een flir of irnv zit te campen gewoon een m34 incendiary erin. Krijg tie het vanzelf wel warm.
prima toch? probleem opgelost. Ik vind ze zelf beperkt bruikbaar dus af en toe gebruiken of gedood worden zou mij een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:15:
[...]
dat is de combi voor taakbeheer te krijgen :> Denk dat je beter gewoon via game uninstallen vanuit origin kan werken. 8) :+
Je bent nooit zeker genoeg, eerst maar eens shift + dellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:19:
[...]

Je bent nooit zeker genoeg, eerst maar eens shift + dellen dan :)
disk management > delete volume ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:26:
[...]

disk management > delete volume ;)
Dan de hdd kapotslaan, in het vuur gooien en de as ritueel verstrooien voor EA office. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hi everyone,

We are aware that some of you have been experiencing some crashing since the patch this morning. Below is a workaround for this problem:

1. Go into your game directory (D:\Origin Games\Battlefield 4, or whatever is the default one)
2. If you have a “user.cfg” file, open it in notepad.
3. Delete the command line “UI.DrawEnable 1”
4. Save the file
5. Start the game

This file is not automatically created by the game so if you do not have it, you will need to create the user.cfg file and include the line mentioned in step 2. Once created Save the file and try to launch the game. It will mostly likely crash once more. After it does, delete the user.cfg and try again.

Thanks.

~Rick.

http://battlelog.battlefi...view/2955064774794328459/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:52:
Hi everyone,

We are aware that some of you have been experiencing some crashing since the patch this morning. Below is a workaround for this problem:

1. Go into your game directory (D:\Origin Games\Battlefield 4, or whatever is the default one)
2. If you have a “user.cfg” file, open it in notepad.
3. Delete the command line “UI.DrawEnable 1”
4. Save the file
5. Start the game

This file is not automatically created by the game so if you do not have it, you will need to create the user.cfg file and include the line mentioned in step 2. Once created Save the file and try to launch the game. It will mostly likely crash once more. After it does, delete the user.cfg and try again.

Thanks.

~Rick.

http://battlelog.battlefi...view/2955064774794328459/
Yup had dat ook in problemen topic gepost en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Ondanks mijn vooroordelenm toch maar de nieuwe metro map gespeeld.

De BF3 versie vond ik de slechtse multiplayer map die ik ooit in een spel heb gespeeld :+
In BF4 heeft locker die titel benaderd maar nog niet overgenomen

Op conquest trouwens, enige modus die ik battlefield waardig vind.

het duurde letterlijk 5 min en toen had mijn team A, B en C. En werd het een 20 minuten durende spawnkill party. Dat was dus de eerste en meteen laatste keer dat ik die map speel in BF4 ;w

Gelukkig is de nieuwe caspian wel weer een echte battlefield map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Skybullet schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:06:
Ondanks mijn vooroordelenm toch maar de nieuwe metro map gespeeld.

De BF3 versie vond ik de slechtse multiplayer map die ik ooit in een spel heb gespeeld :+
In BF4 heeft locker die titel benaderd maar nog niet overgenomen

Op conquest trouwens, enige modus die ik battlefield waardig vind.

het duurde letterlijk 5 min en toen had mijn team A, B en C. En werd het een 20 minuten durende spawnkill party. Dat was dus de eerste en meteen laatste keer dat ik die map speel in BF4 ;w

Gelukkig is de nieuwe caspian wel weer een echte battlefield map :)
Metro is als je Rush speelt best een leuke map, je kan het altijd proberen al is het niet "BF waardig" in jouw mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
S.J_84 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Metro is als je Rush speelt best een leuke map, je kan het altijd proberen al is het niet "BF waardig" in jouw mening.
Rush betekend gewoon dat je weet waar iedereen vandaan komt als defender. Choke point galore. Als assault is het wanhopig naar de mcom rennen in de hoop dat je het ooit een keer red voor de ticket counter op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Rush betekend gewoon dat je weet waar iedereen vandaan komt als defender. Choke point galore. Als assault is het wanhopig naar de mcom rennen in de hoop dat je het ooit een keer red voor de ticket counter op is.
Dit zijn dan ook de maps die je niet met 64 spelers wil spelen. Ook preferabel zonder explosieven.Rush is met 32 of 48 spelers goed te doen en cq ook wel redelijk.

Gister op een infantry only server gespeeld, is ook wel tof, vooral zavod is dan erg leuk, ook al moet je soms veel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Skybullet schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Speel niet graag als defender en vermijd daarom ook Rush.
Heb in deze tijd met BF4 welgeteld 1 a 2 potten gedaan, in BF3 was het meer verdeeld.

Net pot CQL op Metro en toen we hun eenmaal spawnlocked hadden, netjes in chat gevraagd of we ze niet even wat ademruimte kunnen geven.
Daarna hadden we wat tegenstand want we lieten ze C weer cappen.

Er was natuurlijk al een flinke achterstand, maar in goed overleg maakt dat het spelletje wat leuker voor beidde kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:22:
[...]

Speel niet graag als defender en vermijd daarom ook Rush.
Heb in deze tijd met BF4 welgeteld 1 a 2 potten gedaan, in BF3 was het meer verdeeld.

Net pot CQL op Metro en toen we hun eenmaal spawnlocked hadden, netjes in chat gevraagd of we ze niet even wat ademruimte kunnen geven.
Daarna hadden we wat tegenstand want we lieten ze C weer cappen.

Er was natuurlijk al een flinke achterstand, maar in goed overleg maakt dat het spelletje wat leuker voor beidde kanten.
+ meer kills mogelijk omdat ticketbleed langzamer gaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 14:48
Sinds een paar dagen speel ik ook BF4, een van de eerste dingen die me opvalt VS 3: Je unlocked echt tergend traag wapens.. Waar je in 3 zeker in het begin elke 2 levels wel een wapen unlocked, zit ik nu op level 7 nog steeds met de stock wapens te kutten :| .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:31:
Sinds een paar dagen speel ik ook BF4, een van de eerste dingen die me opvalt VS 3: Je unlocked echt tergend traag wapens.. Waar je in 3 zeker in het begin elke 2 levels wel een wapen unlocked, zit ik nu op level 7 nog steeds met de stock wapens te kutten :| .
Heb je de XP boosts wel aan in het hoofdmenu? Conquest domination spelen en gadgets neergooien/planten en je vlamt door die wapen tree's heen. Je unlocked de wapens namelijk per klasse, niet op algemene rank!

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-02-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol ik heb in 150 uur dik alles unlocked, vind het juist veel sneller gaan dan in bf3. Boosters helpen wel en domination spelen gaat het een stuk sneller mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je unlocked wapens ook niet meer op basis van je rank, eigenlijk krijg je helemaal niets van ranken behalve een paar lelijke dog-tags op rank 10/50 en nog een paar ranks en battlepacks.

Je unlocked nu assault rifles door punten te scoren met een assault rifle, snipers door sniper kills te maken enz. dus op het begin zou ik niet te vaak van type wapen wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:39:
Voor een LMG zou ik altijd voor een ergo/vertical gaan omdat de movement (ads) spread penalty gigantisch is en de 50% reductie daarop de grootste performance increase die je kan hebben met een attachment op een LMG. Plus Rambopunten natuurlijk.
Ik heb een beetje het vermoeden dat de accuracy plots op Symthic voor Ergo/Vertical niet bewegend zijn opgenomen. Een vergelijking met en zonder is identiek in mijn ogen. Beetje jammer. Ik vraag me ook af of de plots de Stubby/Potato wel recht doen, want dat verschil is ook amper zichtbaar... vraag me af of het verschil in-game ook echt zo miniem is. Eigenlijk is Folded/Angled de enige waar je een significant verschil kan zien, zelfs nog op LMG's. Dat verbaast me eigenlijk.

Dat Ergo/Vertical de meeste impact heeft staat in ieder geval buiten kijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat totaal anders: wat voor geluids hardware/software gebruikt men voor bf4?
Ik vind zelf dat dit een van de belangrijkste onderdelen van een game is dus ik heb een redelijke geluidskaart, auzentech 7.1 cinema met een fatsoenlijke 5.1 headset.
Qua instellingen heb ik de wartapes altijd ingesteld, geeft vind ik zelf, een betere ervaring.

Ik ben even terug geswitched naar de onboard maar dat was zulk gaar geluid dat ik dat meteen weer teruggedraaid heb. Geluid is zoveel platter en matter dan met een goede geluidskaart, ook al staat er vaak die vrijwel gelijk geluid zouden moeten geven als een externe kaart.

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-02-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg net een update voor BF4, ben benieuwd wat gefixed is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:07:
[...]

Ik heb een beetje het vermoeden dat de accuracy plots op Symthic voor Ergo/Vertical niet bewegend zijn opgenomen. Een vergelijking met en zonder is identiek in mijn ogen. Beetje jammer. Ik vraag me ook af of de plots de Stubby/Potato wel recht doen, want dat verschil is ook amper zichtbaar... vraag me af of het verschil in-game ook echt zo miniem is. Eigenlijk is Folded/Angled de enige waar je een significant verschil kan zien, zelfs nog op LMG's. Dat verbaast me eigenlijk.

Dat Ergo/Vertical de meeste impact heeft staat in ieder geval buiten kijf.
Klopt die plots gelden alleen voor de eerste 3 kogels en stilstaand. Maar de effecten van alle grips zijn allemaal mathematisch uitgewerkt voor alle omstandigheden en alle wapens in de symthic fora ook ná de eerste 3 kogels.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:08:
Even wat totaal anders: wat voor geluids hardware/software gebruikt men voor bf4?
Ik vind zelf dat dit een van de belangrijkste onderdelen van een game is dus ik heb een redelijke geluidskaart, auzentech 7.1 cinema met een fatsoenlijke 5.1 headset.
Qua instellingen heb ik de wartapes altijd ingesteld, geeft vind ik zelf, een betere ervaring.

Ik ben even terug geswitched naar de onboard maar dat was zulk gaar geluid dat ik dat meteen weer teruggedraaid heb. Geluid is zoveel platter en matter dan met een goede geluidskaart, ook al staat er vaak die vrijwel gelijk geluid zouden moeten geven als een externe kaart.
Asus Xonar DGX + Beyerdynamic stereo koptelefoon.

Hi-fi en stereo setting met goede koptelefoon en geluidskaart is veel zuiverder en ruimtelijk accurater dan de gesimuleerde ruimtelijke positional audio van dein-game engine en turtlebeach etc. achtige multi-speaker koptelefoons.

Wartapes is vet, maar die speelt ook random geluiden af en daar heb ik een hekel aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:08:

Sinds een jaar de g35 van logitech, alleen jammer dat bf niet hoogte kan onderscheiden, of misschien is dat ook wel een beperking van surround op het moment. Met speakers in een surround opstelling merk je het namelijk niet. Mochten mensen twijfelen over een headset, ik raad het je echt aan om er één te nemen, je kan je omgeving nu helemaal scannen op geluid waardoor de afhankelijkheid van de minimap ook kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Sinds een jaar de g35 van logitech, alleen jammer dat bf niet hoogte kan onderscheiden, of misschien is dat ook wel een beperking van surround op het moment. Met speakers in een surround opstelling merk je het namelijk niet. Mochten mensen twijfelen over een headset, ik raad het je echt aan om er één te nemen, je kan je omgeving nu helemaal scannen op geluid waardoor de afhankelijkheid van de minimap ook kleiner wordt.
Ik heb die ook geprobeerd maar die zat bij mij (efficient, lees klein hoofd) niet lekker, die was op zijn kleinst te groot voor mij. Daarna de roccat kave geprobeerd maar dat was helemaal niks, na een paar uurtjes had ik de middelste van die drie miniscule vierkantjes in mijn hoofdhuid gedrukt. Ontiegelijk irritant, want beide hadden prima geluid. Heb nu dan met de cm storm die, helaas iets minder perfect geluid geeft maar wel de 5.1 setup kan draaien en prima zit.
Verschil tussen stereo en 5.1 vind ik persoonlijk niet gigantisch, mits je het goed instelt, wat stock 99% van de tijd toch niet zo is. Het verschil zit vind ik voornamelijk in de geluidskwaliteit, een goede stereo headset heeft gewoon 2 grote drivers, die veel beter geluid qua tonen etc zal leveren dan de x aantal kleinere drivers van zo'n 5.1 headset. Maar die geven min of meer gelijke kwaliteit aan true surround tov een stereo headset.
Wat wel zo is dat in mijn ervaring de virtuele headsets, die via usb of stereo 3d simuleren een stuk minder goed zijn dan voornoemde twee opties. Dan zal idd een stereo set met software stukken beter zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-02-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
misschien heel ouderwets van mij maar ik blijf het vervelend vinden dat je assignments etc moet doen om bepaalde wapens en gadgets te unlocken.

Ik zie opzich wel de logica erin om scopes en grips vrij te spelen door vaak eenzelfde wapen te gebruiken en je zo dus steeds beter daarin wordt. En dat je door veel een tank te spelen vanzelf betere equipment voor die tank unlockt.

Maar waarom moet ik bijvoorbeeld 3 jet ribbons en een air superiority ribbon hebben voor ik de ucav kan gebruiken ?

Ik ben iemand die al crasht als ik alleen ben op de hele map, laat staan dat ik dogfights moet gaan winnen voor die ribbon. Dat kan ik gewoon niet en het zou me enorm veel moeite kosten die skills te leren. Speel al vanaf dag 1 shooters te voet... voertuigen boeien me niet en beheers ik dus ook niet.

Zou graag zelf de keuze willen hebben om bepaalde items te unlocken, of voor items te grinden.

Ik bedoel je koopt het hele spel, maar de meeste mensen zullen de helft van het spel zo nooit gebruiken

Al wel super dat ik nu shotguns, pistols, nades en dmr's allemaal gratis unlocked heb door die shortcuts :)

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 25-02-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:31:
misschien heel ouderwets van mij maar ik blijf het vervelend vinden dat je assignments etc moet doen om bepaalde wapens en gadgets te unlocken.

Ik zie opzich wel de logica erin om scopes en grips vrij te spelen door vaak eenzelfde wapen te gebruiken en je zo dus steeds beter daarin wordt. En dat je door voor een tank te spelen vanzelf betere equipment voor die tank unlockt.

Maar waarom moet ik bijvoorbeeld 3 jet ribbons en een air superiority ribbon hebben voor ik de ucav kan gebruiken ?

Ik ben iemand die al crasht als ik alleen ben op de hele map, laat staan dat ik dogfights moet gaan winnen voor die ribbon. Dat kan ik gewoon niet en het zou me enorm veel moeite kosten die skills te leren. Speel al vanaf dag 1 shooters te voet... voertuigen boeien me niet en beheers ik dus ook niet.

Zou graag zelf de keuze willen hebben om bepaalde items te unlocken, of voor items te grinden.

Ik bedoel je koopt het hele spel, maar de meeste mensen zullen de helft van het spel zo nooit gebruiken
gelukkig mis je dan ook niet veel aan de ucav ;)
Maar even wat oefenen met air sup, dan kan je prima wat noobjes neerhalen, zoek dan wel even een highticket server voor op.
je geeft zelf aan, ik wil toch niet met voertuigen spelen, waarom speel je uberhaupt bf serie dan? dat is van oudsher vlieg, vaar en voertuigen en infantrie. Je laat bewust al de helft (en voor groot deel het betere) gedeelte liggen van het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-02-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

Ik zie opzich wel de logica erin om scopes en grips vrij te spelen door vaak eenzelfde wapen te gebruiken en je zo dus steeds beter daarin wordt. En dat je door voor een tank te spelen vanzelf betere equipment voor die tank unlockt.

Die jets en helis zijn pas in hun volle glorie te gebruiken wanneer je met een joystick speelt, heli's kom ik nog mee uit de voeten, maar het besturen van een jet met een muis is waardeloos. Elke dogfight is een hel, al lukt het me wel prima om gewoon rond te vliegen.

(ook pas na vele uurtjes op de testrange).

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al wel super dat ik nu shotguns, pistols, nades en dmr's allemaal gratis unlocked heb door die shortcuts :)
Want jij bent bijzonder, iedereen is een unique and beautiful snowflake die continue bevestiging moet hebben dat hij goed en waardevol is in de vorm van virtuele beloningen.

Het zal je verbazen hoeveel mensen een spel aan de kant leggen als ze het hebben 'uitgespeeld' ergo alle medailles, ribbons en unlocks. Het is tegenwoordig helaas even belangrijk als gewoon de plezier van de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:34:
[...]

Die jets en helis zijn pas in hun volle glorie te gebruiken wanneer je met een joystick speelt, heli's kom ik nog mee uit de voeten, maar het besturen van een jet met een muis is waardeloos. Elke dogfight is een hel, al lukt het me wel prima om gewoon rond te vliegen.

(ook pas na vele uurtjes op de testrange).
Tegenover een pilot die enigszins weet wat die doet is de muis niet heel handig, dan merk ik gewoon dat ik niet consistente bochten kan maken, en nooit achter die andere kan komen tenzij die mij niet ziet.
heb persoonlijk nooit met een joystick gespeeld, ben eigenlijk wel beetje benieuwd of dat voor mij persoonlijk beter is.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:35:
[...]

Want jij bent bijzonder, iedereen is een unique and beautiful snowflake die continue bevestiging moet hebben dat hij goed en waardevol is in de vorm van virtuele beloningen.

Het zal je verbazen hoeveel mensen een spel aan de kant leggen als ze het hebben 'uitgespeeld' ergo alle medailles, ribbons en unlocks. Het is tegenwoordig helaas even belangrijk als gewoon de plezier van de gameplay.
Dit is gewoon de 'fix' voor de verslavingsfactor, net zo goed waarom wow zo verslavend is, je krijgt om de zoveel tijd een reward in de vorm van xp, items, gold, achievement etc.
Je wil een speler voor x tijd zoet houden, te lange periodes hiertussen zorgt dat veel mensen sneller afhaken, te kort dan stelt de beloning te weinig voor. Persoonlijk vind ik dat er nu wat te veel in bf4 zit. Bf3 had al een spam aan mogelijke xp beloning, bf4 nog wat meer. soms is gewoon less is more van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:35:
[...]

Breng mij dan maar terug naar de tijden van de eerste call of duty en battlefield 1942...
Iedereen kan kiezen uit een aantal wapens... mapkennis, skill en teamwork bepaald wie wint.

Ik vind het prima dat er honderden equipment dingen zijn maar laat mensen dan zelf kiezen of ze die grind willen of gewoon het hele spel willen spelen.

Ben zo moe van ribbons, unlocks, assignments,medals, killstreaks etc etc.. |:(
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:34:

je geeft zelf aan, ik wil toch niet met voertuigen spelen, waarom speel je uberhaupt bf serie dan? dat is van oudsher vlieg, vaar en voertuigen en infantrie. Je laat bewust al de helft (en voor groot deel het betere) gedeelte liggen van het spel.
Verkeerd verwoord van mezelf. ik skip enkel het air gedeelte. Tanks etc vind ik wel tof :)

[ Voor 20% gewijzigd door Skybullet op 25-02-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:40:
Dit is gewoon de 'fix' voor de verslavingsfactor, net zo goed waarom wow zo verslavend is, je krijgt om de zoveel tijd een reward in de vorm van xp, items, gold, achievement etc.
Je wil een speler voor x tijd zoet houden, te lange periodes hiertussen zorgt dat veel mensen sneller afhaken, te kort dan stelt de beloning te weinig voor. Persoonlijk vind ik dat er nu wat te veel in bf4 zit. Bf3 had al een spam aan mogelijke xp beloning, bf4 nog wat meer. soms is gewoon less is more van toepassing.
Ja of om de 75% van de spelers die gemiddeld geen positieve k/d kunnen halen, het gevoel te geven dat ze toch wat bijdragen en zo gewoon lekker aan kunnen blijven modderen in plaats van de moeite en tijd investeren om gewoon beter te worden in het spel, zoals het altijd geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:29:
[...]

Ik heb die ook geprobeerd maar die zat bij mij (efficient, lees klein hoofd) niet lekker, die was op zijn kleinst te groot voor mij. Daarna de roccat kave geprobeerd maar dat was helemaal niks, na een paar uurtjes had ik de middelste van die drie miniscule vierkantjes in mijn hoofdhuid gedrukt. Ontiegelijk irritant, want beide hadden prima geluid. Heb nu dan met de cm storm die, helaas iets minder perfect geluid geeft maar wel de 5.1 setup kan draaien en prima zit.
Verschil tussen stereo en 5.1 vind ik persoonlijk niet gigantisch, mits je het goed instelt, wat stock 99% van de tijd toch niet zo is. Het verschil zit vind ik voornamelijk in de geluidskwaliteit, een goede stereo headset heeft gewoon 2 grote drivers, die veel beter geluid qua tonen etc zal leveren dan de x aantal kleinere drivers van zo'n 5.1 headset. Maar die geven min of meer gelijke kwaliteit aan true surround tov een stereo headset.
Wat wel zo is dat in mijn ervaring de virtuele headsets, die via usb of stereo 3d simuleren een stuk minder goed zijn dan voornoemde twee opties. Dan zal idd een stereo set met software stukken beter zijn.
Als je het nog wat beter wil hebben met positie's dan raad ik een 5.1 speakerset met level cal aan dan hoor je ook nog eens boven je en waar iets ECHT weg komt en heb dat gevoel niet echt bij mijn G35. Die G35 gebruik ik vooral voor als het stil moet zijn laat in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vindt het hebben van extra challenges om zooi te unlocken juist een leuke toevoeging om af en toe de monotonie van altijd maar weer hetzelfde spel te doorbreken :/
Even geen zin in CQL, maar ik heb nog geen SqDM ribbon - dat een paar rondjes doen dan maar. Even alle unlocks vrijspelen op een nieuw wapen, gewoon, omdat het kan en dan heb je een uitdaginkje en leer je bovendien de wapens een beetje kennen. Anders zou ik eerder geneigd zijn om het spel een avondje te laten rusten en wat anders te doen, nu boeit het wat langer.

Maar ja, als je dan de toon alweer leest in de geest van /me is een unique and beautiful snowflake die continue bevestiging moet hebben dat hij goed en waardevol is in de vorm van virtuele beloningen... :') fuck off met je betutteling, ik weet zelf wel wat ik wel en niet leuk vind en waarom, daar heb ik dat soort flamebait niet bij nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:02:
Ja of om de 75% van de spelers die gemiddeld geen positieve k/d kunnen halen, het gevoel te geven dat ze toch wat bijdragen en zo gewoon lekker aan kunnen blijven modderen in plaats van de moeite en tijd investeren om gewoon beter te worden in het spel, zoals het altijd geweest is.
Beetje denigrerend. Niet iedereen heeft (zoals de vaste reageerders hier?) 18 uur per dag beschikbaar om BF te spelen en te reageren op GoT. Door te focussen op assignments kan je in minder tijd meer behalen. Ik kijk totaal niet naar m'n stats en doe geen assignments. Er gaan weken voorbij dat ik niet speel, door de week hooguit een uurtje per avond en heel af en toe het hele weekend. Dat laatste kwam overigens bij BF3 en BF2 meer voor. Dit speelde gewoon lekkerder (=mening) en had toen ook meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:20:
/me vindt het hebben van extra challenges om zooi te unlocken juist een leuke toevoeging om af en toe de monotonie van altijd maar weer hetzelfde spel te doorbreken :/
Even geen zin in CQL, maar ik heb nog geen SqDM ribbon - dat een paar rondjes doen dan maar. Even alle unlocks vrijspelen op een nieuw wapen, gewoon, omdat het kan en dan heb je een uitdaginkje en leer je bovendien de wapens een beetje kennen. Anders zou ik eerder geneigd zijn om het spel een avondje te laten rusten en wat anders te doen, nu boeit het wat langer.

Maar ja, als je dan de toon alweer leest in de geest van /me is een unique and beautiful snowflake die continue bevestiging moet hebben dat hij goed en waardevol is in de vorm van virtuele beloningen... :') fuck off met je betutteling, ik weet zelf wel wat ik wel en niet leuk vind en waarom, daar heb ik dat soort flamebait niet bij nodig.
Wat ben jij een nerd.. Iemand die in 3de persoon over zichzelf praat is toch wel 8)7 .

Ja, je zult best wel kwaliteiten hebben qua ICT.. Maar social skills? Je bent ook waarschijnlijk zo'n "ik haat facebook" persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
* Vandread denkt dat [Verwijderde gebruiker] niet snapt wat zelfspot is....

* Vandread vind ook dat unlocks leuk (wapens dan, veel atachements zijn bullshit, want iedere silencer doet hetzelfde) zijn en vervloekt Dice/EU voor het "gratis" weggeven van DMR's, Pistols en Shotguns

[ Voor 50% gewijzigd door Vandread op 25-02-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:22
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:02:
[...]
Het kan gewoon niet dat iedereen een K/D boven de 1 heeft... dan zou geen enkele speler ook hoger dan 1 kunnen hebben. Bovendien kunnen mensen die lager dan 1 hebben zelfs meer bijdragen aan een rondje dan iemand met een k/d van 3 oid. Mijn gemiddelde k/d kruipt langzaam omhoog richting 1,7 maar heb ook wel es potjes met 1:1 of zelfs negatief maar wel de hoogste totaalscore.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Bedankt van uw aankoop en geniet van uw gloednieuwe bmw 5 serie..

ohja wel even zorgen dat je voorzichtig de afslagen doet want je knipperlichten worden pas unlocked na 500 km
En je remmen zijn pas vrijgespeeld na een handrembocht.
ABS werkt pas na een powerslide van 500 meter onafgebroken
|:(

Zo zie ik het althans, ik heb een incompleet spel gekocht

Unlocks en the grind naar equipment zou in mijn ogen een keuze moeten zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Skybullet op 25-02-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:02
Skybullet schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:54:

ohja wel even zorgen dat je voorzichtig de afslagen doet want je knipperlichten worden pas unlocked na 500 km

Ha ha ha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

auto's en games vergelijken... tja... in de verte is er enigszins de correlatie te zien maar om dit nu echt een goede vergelijking te vinden, nee niet echt. remmen zijn essentieel onderdeel van een auto. Het niet unlocked hebben van extra wapens etc, is niet daarmee te vergelijken. Dat zou bijvoorbeeld geen access tot een bepaalde class of voertuig dan evt kunnen zijn.
Maar het grootste punt is dat een voertuig in werkelijkheid en iets als een spel dat je een uitdaging moet bieden niet goed vergelijken.
De meeste spelers zouden helemaal de bomen door het bos niet meer zien als je gelijk alles vrijgeeft. Ook de voldoening van het bereiken van een hoger lvl, unlock van een wapen mis je dan. Veel mensen vinden dat gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
edit: doh! te laat :+

Een auto met een spel vergelijken?

Uberhaupt .... auto vergelijkingen zijn altijd een faal.

Vergelijk het eerder met het beginnen van een nieuwe sport oid, je bent niet ineens een tennis pro....
Je hebt nog niet alle skills unlocked...

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 25-02-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:22:
[...]
Beetje denigrerend. Niet iedereen heeft (zoals de vaste reageerders hier?) 18 uur per dag beschikbaar om BF te spelen en te reageren op GoT. Door te focussen op assignments kan je in minder tijd meer behalen. Ik kijk totaal niet naar m'n stats en doe geen assignments. Er gaan weken voorbij dat ik niet speel, door de week hooguit een uurtje per avond en heel af en toe het hele weekend. Dat laatste kwam overigens bij BF3 en BF2 meer voor. Dit speelde gewoon lekkerder (=mening) en had toen ook meer tijd.
Denigrerend? Zo is dat helemaal niet bedoeld. Ik hou gewoon totaal niet van de trend in gaming dat iedereen maar constant aan het handje moet worden gehouden of dat de lol uit unlocks, ribbons of stats moeten komen. Ik wil puur en alleen vette gameplay en daarin mezelf constant verbeteren gedurende de tijd dat ik het speel.

Niet:
-Supression assist: goedzo jongen, je schiet al globaal in de juiste richting, jij verdiend een ribbon!
-Kill assist: jammer oei zo dichtbij, maar je weet ze al te raken, geweldig gedaan, jij verdiend nu wel twee ribbons!
-Master dog tags: jeetje, wel 500 kills met een wapen, nu beheers jij dat wapen door en door en dat mag je de hele wereld laten zien door trots deze dog tag te dragen!
-Heal/resupply points: verdorie kerel, jij weet zowaar de juiste knoppen te vinden en je helpt je team ook nog eens in een team based shooter, wauw!
-etc. etc.

Dát vind ik pas betutteling en denigerend.

Ik wil niet zeggen dat mensen meer tijd in BF4 moeten stoppen, maar ik wil dat de gameplay zo leuk is dat dát de incentive is om je te blijven ontwikkelen gedurende de tijd dat je het wel speelt. Dit doet me echt denken aan de basisschool waar je een stickertje krijgt als je van 1 tot 3 kan tellen of voetbal bij de Fjes waar je aan de lopende band lintjes of bekers krijgt. De hele meedoen is belangrijker dan winnen gedachte vind ik een online multiplayer shooter echt niet ten goede komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:20:

Fijn dat jij daar wél plezier uit haalt, dat gun ik je ook van harte. Ik doe dat niet, maar ik wordt er wel verplicht mee opgezadeld. Geef ons dan gewoon de keuze met een simpel vinkje in de options of je het wel of niet wil.
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:52:
[...]
Het kan gewoon niet dat iedereen een K/D boven de 1 heeft... dan zou geen enkele speler ook hoger dan 1 kunnen hebben. Bovendien kunnen mensen die lager dan 1 hebben zelfs meer bijdragen aan een rondje dan iemand met een k/d van 3 oid. Mijn gemiddelde k/d kruipt langzaam omhoog richting 1,7 maar heb ook wel es potjes met 1:1 of zelfs negatief maar wel de hoogste totaalscore.
Helemaal mee eens, ik haal ook meer dan genoeg potjes negatieve k/d's als het maar helpt om objectives te halen. Mijn punt was dat je met een gemiddelde (dus overall) k/d van 2 in BF4 al bij de top 1% spelers zit en dat vind ik dus echt onbegrijpelijk gezien shooters in het verleden. Dat wijt ik dus voor een groot deel aan het gebrek van incentives voor mensen om beter te willen worden want wat je ook doet, het spel vertelt je de hele tijd dat je goed bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
Update AMD 14.2 beta driver is er!

http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx

Feature Highlights of The AMD Catalyst™ 14.2 Beta V1.3 Driver for Windows®
Thief: Crossfire Profile update and performance improvements for single GPU configurations
Mantle: Multi-GPU configurations (up to 4 GPUs) running Battlefield 4 are now supported
Frame Pacing for Dual Graphics and non-XDMA configurations above 2560x1600 are now supported with Battlefield 3 and Battlefield 4
Dual graphics DirectX 9 application issues have been resolved
Minecraft: Missing textures have been resolved
3D applications no longer see intermittent hangs or application crashes
Resolves corruption issues seen in X-plane

Known Issues
Notebooks based on AMD Enduro or PowerXpress™ technologies are currently not supported by the Mantle codepath
Thief does not render the right eye when CrossFire and Stereo 3D is enabled

[ Voor 78% gewijzigd door Pikkemans op 25-02-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Je kan je ook gewoon op het beste wapen focussen...
Assault: M416 eerst, uiteindelijk ACE23
Carbine: ACWR: dikke prima, uiteindelijk de ACE 52
Shotgun: QBS09: top ding (rest kan je toch gratis unlocken mits premium oid?
Pistols: P226: dikke prima! (gratis unlocks ook weer?
DMR:
LMG: M249 na single player: top ding
PDW: MX4: spraynoobaas
DMR: ook weer freeee unlocks?
Sniper: 2e sniper: m40: dikke prima

En als je deze maand iedere dag ingelogd bent heb je ook al 70+ keer kans op unlocks....

Poepoepoe wat moet je moeilijk doen voor die unlocks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:17:

LMG: M249 na single player: top ding

Poepoepoe wat moet je moeilijk doen voor die unlocks....
Je post begon goed, tot deze, want de single player van BF3 en 4 doorkomen is wat mij betreft het grootste bewijs van ijzeren doorzettingsvermogen en pure wilskracht. Wat wat is dat een gedrocht van een single player, ik heb twee keer een poging gedaan maar zoveel tenenkrommende onzin kan ik op geen enkele manier verteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Gewoon 1 keer doorspelen, krijg je in ieder geval ook nog wat tags, mesjes, en meuk waar je weinig aan hebt :+ ik heb 3 keer het laatste level gedaan, dat is pas taai :')
* Vandread geeft niet zo snel op :+ wellicht de reden voor practisch alles unlocked....

Verder is mijn post de dummyguide to weapons in het kort :) natuurlijk zullen mensen het er niet mee eens zijn, maar gemiddeld gezien klopt het wel aardig.

[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 25-02-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:26:
Gewoon 1 keer doorspelen, krijg je in ieder geval ook nog wat tags, mesjes, en meuk waar je weinig aan hebt :+ ik heb 3 keer het laatste level gedaan, dat is pas taai :')
* Vandread geeft niet zo snel op :+ wellicht de reden voor practisch alles unlocked....
Respect, dat meen ik serieus!

Ik heb nog steeds bij vlagen nachtmerries van het tegen heug en meug grinden van de co-op missie in BF3 met die bank voor de Mp7, de 93R en de G3A3. Dat kan mijn gestel niet nog een keer verdragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

foute redenatie... Die upgrades zijn eerder extra's; bv een nieuwe motor installeren en andere upgrades.
Het spel werkt (op de bugs enzo na, lol) net zoals je auto werkt.

Een "keuze" moeten zijn, dan zal je er ook voor moeten betalen. De upgrades voor je auto zijn ook niet gratis :D
Oh guess what.. dat kan je ondertussen al weer met die shortcut bundles. (niet alles, maar allesinds een mooi begin)

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 25-02-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:30:
[...]
Respect, dat meen ik serieus!

Ik heb nog steeds bij vlagen nachtmerries van het tegen heug en meug grinden van de co-op missie in BF3 met die bank voor de Mp7, de 93R en de G3A3. Dat kan mijn gestel niet nog een keer verdragen. :)
Nou dan was de Co-op echt nog een stuk leuker! Liever dat dan de BF4 SP
SP van BF4 is echt slecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Speel en doe gewoon wat je leuk vind.

[ Voor 96% gewijzigd door TecTo op 25-02-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
TecTo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:01:
I Speel en doe gewoon wat je leuk vind.
Amen!!

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Laatst online: 18-04 00:18
Nog ff gespeeld daar.. de chat was wel vermakelijk
player1: zomg so much better
player2: netcode still SUCKZZ
enz enz.

Ik merkte in ieder geval geen verschil. Had wel geen enkele tradekill of 0hp death.. maarja, dat gebeurt wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 10:17
Ik zat eens wat rond te klikken op twitch, maar holy crap! Als ik deze gozer tegen kom ben ik weg: http://www.twitch.tv/widgitybear/c/3783308
2:27 is wel een mooi momentje onder andere, er zitten er wel weer in. Ok, hij heeft wel constant een heli vol engineers, maar vliegen kan ie wel.

[ Voor 15% gewijzigd door sig69 op 25-02-2014 22:34 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Laatst online: 18-04 00:18
Zoiets had ik vanmiddag ook. Hainain Resort, ik word 3x achter elkaar overhoop geschoten door een jet (te voet). Ik check het profiel van die speler: "ranked #3rd attack jets - world".

Nope :D doei, alt-f4. Hij eindigde die game 56 - 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
SmokingCrop schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:51:
[...]

foute redenatie... Die upgrades zijn eerder extra's; bv een nieuwe motor installeren en andere upgrades.
Het spel werkt (op de bugs enzo na, lol) net zoals je auto werkt.

Een "keuze" moeten zijn, dan zal je er ook voor moeten betalen. De upgrades voor je auto zijn ook niet gratis :D
Oh guess what.. dat kan je ondertussen al weer met die shortcut bundles. (niet alles, maar allesinds een mooi begin)
Nee jouw redenatie klopt juist net niet. Je koopt het spel echter is maar 10 % speelbaar, de rest moet je nog vrijspelen.

Zou hetzelfde zijn als dat je een auto koopt met alle opties en extras. maar die worden dan eerst allemaal er even afgeschroefd totdat je ze "vrijspeeld "

Als je al een auto bezit en je wil een nieuwe uitlaat er onder, dan ga je extra betalen voor extra content als het ware. Net als de dlc's

Feit blijft dat je niet het hele spel krijgt bij aankoop, al die meuk moet je verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Skybullet schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:17:
[...]

Nee jouw redenatie klopt juist net niet. Je koopt het spel echter is maar 10 % speelbaar, de rest moet je nog vrijspelen.

Zou hetzelfde zijn als dat je een auto koopt met alle opties en extras. maar die worden dan eerst allemaal er even afgeschroefd totdat je ze "vrijspeeld "

Als je al een auto bezit en je wil een nieuwe uitlaat er onder, dan ga je extra betalen voor extra content als het ware. Net als de dlc's

Feit blijft dat je niet het hele spel krijgt bij aankoop, al die meuk moet je verdienen.
Dat is dan wel weer waar, maar het is gewoon raar om te vergelijken.. Want knipperlichten en remmen doen eerder denken aan controls ipv extra's die te unlocken zijn. :P

maar goed, zo zijn games tegenwoordig nu eenmaal en ik vind dat helemaal niet erg.
Je koopt idd eigenlijk een spel waar je eerst tijd moet investeren om van heel het spel te kunnen genieten/gebruiken waar je voor betaald hebt. Als je natuurlijk niet veel tijd of zin hebt om dit te doen, dan kan dit zeker heel irri zijn..

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 26-02-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:22:
[...]

Je post begon goed, tot deze, want de single player van BF3 en 4 doorkomen is wat mij betreft het grootste bewijs van ijzeren doorzettingsvermogen en pure wilskracht. Wat wat is dat een gedrocht van een single player, ik heb twee keer een poging gedaan maar zoveel tenenkrommende onzin kan ik op geen enkele manier verteren.
Bij welke missie kwam je? Het wordt namelijk erger en erger per missie. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:15:
Ik vind ze zelf beperkt bruikbaar dus af en toe gebruiken of gedood worden zou mij een worst wezen.
Beperkt bruikbaar misschien, maar áls je ze goed inzet kun je wel redelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:22
[...]

Met alle respect hoor maar ik vind dit echt een vergelijking van niks.
Als je een MMO spel koopt dan wil je toch ook niet meteen max level zijn met alle top end gear die er beschikbaar is? De fun zit m in het ontwikkelen van je karakter en het halen van achievements en gear en dat is ook zo in BF4. Je kunt alle content spelen die er is in BF4 maar je hebt nog niet alle wapens en andere unlocks.Het is heel makkelijk om een wapen naar voorkeur te unlocken en dan kun je er zoveel mee spelen als je wil.

Als je een auto koopt wil je zoveel mogelijk opties in 1 keer omdat er geen fun factor zit in het beginnen met weinig en in de loop van de tijd ontwikkelen maar in een spel wil je dat niet. Als ik BF4 zou kunnen spelen met werkelijk alles unlocked zou het voor mij toch minder leuk zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Laatst online: 14-08 22:13
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:47:
[...]

[Met alle respect hoor maar ...]
Helemaal mee eens. Net als bij een MMO is het unlocken van de diverse wapens en mod's juist een specifiek onderdeel van het spel, net zoals bij race games je auto's unlocked. Dit verhoogt de 'verslaving', denk maar aan de recente WoW/ MMO berichtgeving ;)

Je vergelijking met je auto slaat als een tang op een varken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijnvc schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:19:
[...]

Helemaal mee eens. Net als bij een MMO is het unlocken van de diverse wapens en mod's juist een specifiek onderdeel van het spel, net zoals bij race games je auto's unlocked. Dit verhoogt de 'verslaving', denk maar aan de recente WoW/ MMO berichtgeving ;)

Al die arme varken mishandeling hier ook altijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijnvc schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:19:
[...]

We hebben het hier over een shooter, niet over een MMO. Verhoogt voor jou de verslaving maar voor anderen leidt het alleen maar hinderlijk af. Het spel an sich is dus niet goed genoeg om te blijven boeien en er moeten MMO aspecten worden toegepast om het interessant te houden? Dat hadden games vroeger niet nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dus er word vast morgen een BuG platoon aangemaakt? :)

Gisteren even op test server gespeeld, de eerst pot ging wat minder want de match was al even bezig.
De 2e pot merkte ik dat het beter ging, voor zover ik merkte niet dood gegaan achter cover wat al een dikke pluspunt is.
Het schieten voelde lichtelijk beter aan, meer het idee dat mijn kogels aankwamen waar ik op dat moment naar toe schoot.

Helaas was het op lockers en zoals vaker nade en lvg spam galore.

Of het nou beter was laat ik in het midden, ik wil te graag dat het goed komt wat misschien invloed heeft op hoe ik het ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:16:
Dus er word vast morgen een BuG platoon aangemaakt? :)

Gisteren even op test server gespeeld, de eerst pot ging wat minder want de match was al even bezig.
De 2e pot merkte ik dat het beter ging, voor zover ik merkte niet dood gegaan achter cover wat al een dikke pluspunt is.
Het schieten voelde lichtelijk beter aan, meer het idee dat mijn kogels aankwamen waar ik op dat moment naar toe schoot.

Helaas was het op lockers en zoals vaker nade en lvg spam galore.

Of het nou beter was laat ik in het midden, ik wil te graag dat het goed komt wat misschien invloed heeft op hoe ik het ervaar.
De server heeft hoogstwaarschijnlijk alleen extra diagnostics draaien om het probleem beter te kunnen bestuderen en geen daadwerkelijk betere networking. Als dit zo is, stemt het niet hoopvol, dan zouden ze intern de problemen dus niet kunnen reproduceren. Maar we houden het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:48:
[...]

De server heeft hoogstwaarschijnlijk alleen extra diagnostics draaien om het probleem beter te kunnen bestuderen en geen daadwerkelijk betere networking. Als dit zo is, stemt het niet hoopvol, dan zouden ze intern de problemen dus niet kunnen reproduceren. Maar we houden het in de gaten!
Vandaar ook mij twijfel, kan ook gewoon zijn omdat het 2e potje wat beter leek te gaan.
De 1e pot die ik speelde had ik momenten dat ik full on target zat maar enemy niet kapot wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was toch ruim van te voren bekend dat het unlock/assignment gedeelte een onderdeel van het spel was dus kom nou niet met half gebakken verglijkingen want je zet je zelf gewoon voor schut.
Want nu heb jij eigenlijk voor een onderdeel betaald waar je geen hol aan vind :')
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:10:

We hebben het hier over een shooter, niet over een MMO. Verhoogt voor jou de verslaving maar voor anderen leidt het alleen maar hinderlijk af. Het spel an sich is dus niet goed genoeg om te blijven boeien en er moeten MMO aspecten worden toegepast om het interessant te houden? Dat hadden games vroeger niet nodig. :)
Het komt eigenlijk door MW1 en het succes van shooters op de console.
Daar zijn achievements zo'n groot onderdeel van het spel dat een game zonder eigenlijk niet meer kan.
Vergeet niet dat ongeveer 60/70% van de Battlefield serie tegenwoordig op de console verkocht word.
Waarom zouden ze het er dan niet instoppen omdat 1% van de spelers het ''vroeger'' niet hoefde te doen.
Want er zijn zelfs meer al genoeg speler op de PC (waaronder ik ) die het leuk vinden omdat het gewoon zorgt voor wat extra uitdaging.
En de BF4 assignment zijn gelukkig een stukje makkelijker dan de BF3 assignments.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

sig69 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:33:
Ik zat eens wat rond te klikken op twitch, maar holy crap! Als ik deze gozer tegen kom ben ik weg: http://www.twitch.tv/widgitybear/c/3783308
2:27 is wel een mooi momentje onder andere, er zitten er wel weer in. Ok, hij heeft wel constant een heli vol engineers, maar vliegen kan ie wel.
oh boy die heb je liever in je team dan tegen je _/-\o_

wel lekker als je als engi in zen chopper zit

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KipCurreh schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:09:
[...]

oh boy die heb je liever in je team dan tegen je _/-\o_

wel lekker als je als engi in zen chopper zit
De nummer is 1 van de wereld in de littlebird speelt ook regelmatig op de BuG server.

http://battlelog.battlefi...KR3MM/stats/230096426/pc/

http://battlelog.battlefi...icle-air-helicopter-scout

http://www.gametracker.co...query=KR3MM&Search=Search

Hij staat zelfs op plek 93 ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 07:32:
[...]

Beperkt bruikbaar misschien, maar áls je ze goed inzet kun je wel redelijk spelen.
Dat zeker, maar ook zeker niet overpowered. Met smoke en silencer werkt vaak op lockers heel goed, vooral buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
lol wat is dit dan.. Het was een server uit duitsland ( niet die zichtbaar is op het plaatje )
Dus het is niet dat ik china joinde waarbij alle nederlanders een slechte ping zouden hebben ofzo. Mijn ping was 12

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/5dquyh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:23:
lol wat is dit dan.. Het was een server uit duitsland ( niet die zichtbaar is op het plaatje )
Dus het is niet dat ik china joinde waarbij alle nederlanders een slechte ping zouden hebben ofzo. Mijn ping was 12

[afbeelding]
ach die nazi's doen dat wel vaker, heb ik ook een paar keer gehad. :F
Konnen sie lekker Deutsch reden in der chat. :')

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-02-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:01:
Het komt eigenlijk door MW1 en het succes van shooters op de console.
Daar zijn achievements zo'n groot onderdeel van het spel dat een game zonder eigenlijk niet meer kan.
Vergeet niet dat ongeveer 60/70% van de Battlefield serie tegenwoordig op de console verkocht word.
Waarom zouden ze het er dan niet instoppen omdat 1% van de spelers het ''vroeger'' niet hoefde te doen.
Want er zijn zelfs meer al genoeg speler op de PC (waaronder ik ) die het leuk vinden omdat het gewoon zorgt voor wat extra uitdaging.
En de BF4 assignment zijn gelukkig een stukje makkelijker dan de BF3 assignments.
Mja, sinds de consoles hoef je over de meeste games helemaal niet meer na te denken en is een beetje autistisch quick-time-events afwerken genoeg om een game uit te spelen. Dat schijnt ook de meerderheid van de mensen te willen, daarom is het nog niet persé een goed iets. :)

Het is ook geen enorme ramp, ik kan er wel mee leven maar had graag de keuze gehad om het uit te kunnen zetten. Vooral omdat het ook niet echte uitdagingen zijn, het is voornamelijk grinden. Alles wat XP gebaseerd is unlock je toch in no-time in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Dat komt omdat met name Nederlanders (en ook Amerikanen) zich online niet kunnen gedragen en alleen maar eindeloos lopen te schelden in de chat. Dat is ook de reden dat ik alleen op Duitse of Russische (want dat kan ik toch niet lezen) servers speel, nooit op NL en US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Dat komt omdat met name Nederlanders (en ook Amerikanen) zich online niet kunnen gedragen en alleen maar eindeloos lopen te schelden in de chat. Dat is ook de reden dat ik alleen op Duitse of Russische (want dat kan ik toch niet lezen) servers speel, nooit op NL en US.
Inderdaad duitsers zijn een voorbeeld van hoe alles wel en niet moet :+
Dat je niet op US servers is al zo normaal anders heb je belachelijke ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
O ? Valt me juist op dat er bij veel duitse servers met "dreck Jude" en meer van die strekking gesmeten wordt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

MEN-O schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:59:
O ? Valt me juist op dat er bij veel duitse servers met "dreck Jude" en meer van die strekking gesmeten wordt :|
Nog nooit gezien. Duitse servers zijn in de chat vaak heel rustig, Russische ook. Valt me daarbij ook op dat in russische servers vaak beter word samengewerkt, (zonder dat daar echt woorden aan te pas komen).

[ Voor 16% gewijzigd door koudepinda op 26-02-2014 13:27 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ligt gewoon aan de server. Zelf zou ik er nooit voor kiezen trouwens om te gaan laggen op een Russische server, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:30:
[...]
Ligt gewoon aan de server. Zelf zou ik er nooit voor kiezen trouwens om te gaan laggen op een Russische server, maar goed...
50 ping is lagg natuurlijk :?

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Op een NL server haal je 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:38:
[...]
Met Bf4 ben je beter af met een ping van 150 dan een ping van 4 ;)

Over de test server:

[–]DFu4ever 5 punten 19 uur geleden

I'd be willing to be that some players would notice an improvement if the devs lied and just said they improved the netcode when actually having done nothing of the sort.

[–]sliced_limeLead Technical Scripter 3 punten 6 uur geleden

Yes, that happens. We run these tests mainly for data from the server - you're not really expected to notice much of a difference at this stage. The previous test we did had no actual changes at all, just extra logging on the server side and people still found all kinds of improvements to comment on.

Trust me though, the point of all this is to end up with changes that have a real, measurable effect. The road to get there probably involves more testing on servers where nothing has (seemingly) changed though.

[ Voor 63% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-02-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd meeste servers zitten toch aan de westkant, is gewoon marginaal hoger dan in NL of duitsland ofzo.
Ligt ook voornamelijk aan de kwaliteit van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

[afbeelding]
lol? Weird..speel best veel op Duitse servers en heb d'r geen last van gehad. Blijkbaar de juiste servers uitgezocht: het was er ook rustig qua gevloek en co. Heb wel eens een Duitser gehad die steeds (vriendelijk) tegen me bleef praten tijdens het gamen, in het Duits ja, versta het prima dus van mij mag ie 't hoor. Je wordt echter wel melig van die Duitse admin-chat als je bv iemand geknifed heb : kopf vom hals getrennt enzo ..dat lees ik dan even in m'n beste Duits voor natuurlijk :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koudepinda schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Nog nooit gezien. Duitse servers zijn in de chat vaak heel rustig, Russische ook. Valt me daarbij ook op dat in russische servers vaak beter word samengewerkt, (zonder dat daar echt woorden aan te pas komen).
Dan weet ik niet waar jij speelt, maar de modale Duitse server is net zo erg als de modale Nederlandse. Voor jood uitgemaakt worden is in NL niet zo gangbaar (buiten het voetbal) maar aan de Duitse kant is het aantal ziektes weer lager (wat, gezien de staat van de ziekenhuizen hier, best ironisch mag heten).
Je kunt geluk of pech hebben qua server, maar alleen aan de nationaliteit kun je echt geen conclusies verbinden over hoe die server gaat zijn.

Wat je wél zeker kunt weten is dat Nederlanders op Duitse servers ineens allemaal nog de strandvakantie van 40-45 weten en alles voor nazi's en gaskamerexploitanten uit gaan lopen maken, daarbij wauwelend over verdwenen fietsen en veel sieg heil typend.
Duitse servers zonder Nederlanders, dat snap ik best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Dan weet ik niet waar jij speelt, maar de modale Duitse server is net zo erg als de modale Nederlandse. Voor jood uitgemaakt worden is in NL niet zo gangbaar (buiten het voetbal) maar aan de Duitse kant is het aantal ziektes weer lager (wat, gezien de staat van de ziekenhuizen hier, best ironisch mag heten).
Je kunt geluk of pech hebben qua server, maar alleen aan de nationaliteit kun je echt geen conclusies verbinden over hoe die server gaat zijn.

Wat je wél zeker kunt weten is dat Nederlanders op Duitse servers ineens allemaal nog de strandvakantie van 40-45 weten en alles voor nazi's en gaskamerexploitanten uit gaan lopen maken, daarbij wauwelend over verdwenen fietsen en veel sieg heil typend.
Duitse servers zonder Nederlanders, dat snap ik best...
dezelfde droeftoeters zitten in NL servers, Franse servers, belgische server etc etc. Ligt aan persoon, niet aan dat het een duitse server is, alhoewel die uitspraken en ' grappen' daar op gericht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:39:
[...]

Met Bf4 ben je beter af met een ping van 150 dan een ping van 4 ;)

Over de test server:

[–]DFu4ever 5 punten 19 uur geleden

I'd be willing to be that some players would notice an improvement if the devs lied and just said they improved the netcode when actually having done nothing of the sort.

[–]sliced_limeLead Technical Scripter 3 punten 6 uur geleden

Yes, that happens. We run these tests mainly for data from the server - you're not really expected to notice much of a difference at this stage. The previous test we did had no actual changes at all, just extra logging on the server side and people still found all kinds of improvements to comment on.

Trust me though, the point of all this is to end up with changes that have a real, measurable effect. The road to get there probably involves more testing on servers where nothing has (seemingly) changed though.
Als je graag een lagger voor de rest wil zijn, wel ja. Ik pass daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:38:
[...]
knappe jongen die van dat verschil last heeft. Btw op een nederlandse server haal ik 12 ping.

[ Voor 9% gewijzigd door koudepinda op 26-02-2014 14:08 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:02:
[...]
dezelfde droeftoeters zitten in NL servers, Franse servers, belgische server etc etc. Ligt aan persoon, niet aan dat het een duitse server is, alhoewel die uitspraken en ' grappen' daar op gericht zijn.
HEt is wel direct merkbaar of er verdwaalde ollandistanen tussen zitten op een Duitse server anders. Mijn vaste servers zijn er één in de VS en één in het VK. Als ik met m'n zwager speel speel ik normal op een server die hem en z'n vaste knalmaat bevallen, altijd Duitse servers. Het verschil in gedrag is stuitend. Als ik er mijn eigen vrienden niet mee buiten zou sluiten had ik mijn COD Black Ops server destijds ook Nederlanderbestendig gemaakt, en in BF4 zou dat weer een overweging zijn. Maar omdat de server in het VK staat en de voertaal Engels is valt het daar hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

JohnnyV76 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:47:
[...]

Met alle respect hoor maar ik vind dit echt een vergelijking van niks.
Als je een MMO spel koopt dan wil je toch ook niet meteen max level zijn met alle top end gear die er beschikbaar is? De fun zit m in het ontwikkelen van je karakter en het halen van achievements en gear en dat is ook zo in BF4. Je kunt alle content spelen die er is in BF4 maar je hebt nog niet alle wapens en andere unlocks.Het is heel makkelijk om een wapen naar voorkeur te unlocken en dan kun je er zoveel mee spelen als je wil.

Als je een auto koopt wil je zoveel mogelijk opties in 1 keer omdat er geen fun factor zit in het beginnen met weinig en in de loop van de tijd ontwikkelen maar in een spel wil je dat niet. Als ik BF4 zou kunnen spelen met werkelijk alles unlocked zou het voor mij toch minder leuk zijn.
Hahah. Puur persoonlijk dus.

Ik persoonlijk heb een 2e sport auto waarvan ik weet dat het nog sneller kan dus tune ik hem door de tijd heen tot een nog beter apparaat. De fun factor om nóg sneller bij het stoplicht weg te zijn na een dagje sleutelen geeft mij veel voldoening.

Bij BF of elke andere shooter wil ik gewoon niks unlocken, vind het maar onzin. Dat het lekker speelt en gebalanceerd is heeft voor mij een veel grotere meerwaarde.

Smaken verschillen.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:14:
[...]

Ik persoonlijk heb een 2e sport auto waarvan ik weet dat het nog sneller kan dus tune ik hem door de tijd heen tot een nog beter apparaat. De fun factor om nóg sneller bij het stoplicht weg te zijn na een dagje sleutelen geeft mij veel voldoening.

Bij BF of elke andere shooter wil ik gewoon niks unlocken, vind het maar onzin. Dat het lekker speelt en gebalanceerd is heeft voor mij een veel grotere meerwaarde.

Smaken verschillen.
Je weet van tevoren dat dit er in zit, er nu over lopen ' piepen' is beetje apart. als je dat niet wilt moet je een ander spel spelen. Helaas voor jou zijn er vrij weinig shooters waar dit zo is, vrijwel elke game heeft een xp released systeem voor wapens, extra's enz.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-02-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Over het algemeen heb je wel gelijk, maar het is maar een klein percentage spelers die zich zo enorm misdraagt. De Duitser only servers zijn alleen zodat met elkaar in het Duits kunnen blijven praten. Ze hebben het erover het algemeen een hekel aan om Engels te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
letterlijk mijn toetsenbord stukgeslagen :(

Ik moest metro spelen om de f2000 vrij te spelen ( want blijkbaar vinden wij spelers het heel leuk om te grinden naar wapens waar je eigenlijk al voor hebt betaald )

Dus ik de slechtse map in de geschiedenis van online gaming tenenkrommend aan het spelen.

Je moet 2 assist ribbons hebben dus ik elke keer schieten op iemand, en dan stoppen voordat hij dood ging in de hoop dat daarna iemand anders hem zou vermoorden voor mijn assist

wauw leuk joh die assignment logica :o

Ik moest nog 1 assist..

" Game disconnected : something went wrong "

val dood met je unlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:25:
[...]
val dood met je unlocks
_O-
Ik heb die F200 helemaal niet geunlockt, waarom zou ik, de AEK en FAMAS zijn prima voor kortbij en ver weg heb je meer aan andere wapens, dus why bother?
En je dan nog zo opnaaien, dat is helemaal gekkenwerk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moest metro spelen om de f2000 vrij te spelen ( want blijkbaar vinden wij spelers het heel leuk om te grinden naar wapens waar je eigenlijk al voor hebt betaald )

Dus ik de slechtse map in de geschiedenis van online gaming tenenkrommend aan het spelen.

Je moet 2 assist ribbons hebben dus ik elke keer schieten op iemand, en dan stoppen voordat hij dood ging in de hoop dat daarna iemand anders hem zou vermoorden voor mijn assist

Ik moest nog 1 assist..

val dood met je unlocks
lol ik had ook hetzelfde probleem, ben toen mar naar 1000+ ticket server gegaan, op gegeven lukt het dan wel maar man man man, wat een achterlijke assigment: hier unlock dit wapen door niet goed te spelen en daardoor minder kills te maken! doe dit ook even in onze gloednieuwe oude map, miniem aangepast maar met 3x de extra spam mogelijkheden van bf4! yaay!!!! -O-

Op zich is de f2000 best goed te doen dus wel het unlocken waard imho. Het is een mooie alrounder, vooral door goede hipfire en tot medium range goed te gebruiken. vooral in de urban areas erg sterk.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-02-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:18:
[...]

Je weet van tevoren dat dit er in zit, er nu over lopen ' piepen' is beetje apart. als je dat niet wilt moet je een ander spel spelen. Helaas voor jou zijn er vrij weinig shooters waar dit zo is, vrijwel elke game heeft een xp released systeem voor wapens, extra's enz.
Het verpest voor mij de game niet, ik stoor me er niet echt aan.. Ik had het alleen nog beter gevonden als het niet nodig was 1000 unlocks af te tikken.

En ja, tegenwoordig is XP shizzle aan de orde van de dag. Ik ben van de oude garde, vuist tegen vuist, mes tegen mes, pistool tegen pistool, en niet een volledig automatic upgraded Uberwapen vs een standaard pistooltje.

Maar ach, als ik die mensen vervolgens omleg met me .44 magnum ben ik weer éxtra blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Ik moest nog 1 assist..

val dood met je unlocks
Unlocken hoeft toch niet? Ik kan het prima af met die andere 500 wapens hoor, die F2000 zal me aan me reet roesten en ik ga al helemaal niet met een bepaald doel een map spelen om dat ene wapen vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:30:
[...]

Het verpest voor mij de game niet, ik stoor me er niet echt aan.. Ik had het alleen nog beter gevonden als het niet nodig was 1000 unlocks af te tikken.

En ja, tegenwoordig is XP shizzle aan de orde van de dag. Ik ben van de oude garde, vuist tegen vuist, mes tegen mes, pistool tegen pistool, en niet een volledig automatic upgraded Uberwapen vs een standaard pistooltje.

Maar ach, als ik die mensen vervolgens omleg met me .44 magnum ben ik weer éxtra blij.
Ik vind het ook leuk om met een wat ander wapen te spelen, gewoon omdat het kan :) en als je een tijdje speelt met de .44 kun je er prima kills mee maken, helemaal als je aim goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wereldreiziger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:14:
[...]

Smaken verschillen.
De vergelijking gaat niet op, ben ook verbaasd dat deze nog steeds voortborduurt. Aangezien de unlocks volgens een reward systeem verlopen, is dat niet iets wat jij als speler kan opeisen als je het spel opstart. De gelockte wapens zijn namelijk niet van jou. Deze moet je namelijk verdienen, of je kan het ook anders zien, het is een waardering van trouw dat jij als speler hebt aan het spel. Een reward systeem kijkt naar de tijd en moeite die je erin hebt gestoken, en daarmee verdien jij een bepaalde unlock. Deze unlocks hebben ook gewoon een prijs, en zitten niet in de aanschaf prijs inbegrepen, maar worden terugverdiend via de origin store waar je unlocks kan aanschaffen, of terugverdient via server verhuur inkomsten.

Dat het spel vol met bugs zit is een ander verhaal, maar ook hier is nu het reward systeem aan gekoppeld met bijvoorbeeld de player appreciation month.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Reminder... de Grenade shortcut is actief, en voor premium spelers ook de Shotgun shortcut.

http://battlelog.battlefi...w/shortcut-kits-now-live/
Pagina: 1 ... 124 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.