[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:00:
Het is een 'Return service - payment guaranteed', dus dat zal wel goed zitten.

Maar ritje naar andere kant van Nederland is wat minder gevoelig voor schade onderweg dan naar landje stuk verderop in Europa.
Hoezo dat? Het wordt allemaal met UPS verstuurd. Het [i]ritje]/i] waar jij het over hebt is vanaf jou huis naar eh..Schiphol lijkt mij en vanaf daar met UPS vliegtuig naar Oost Europa. Dat gaat lijkt mij toch niet per vrachtwagen, aangezien het dan een paar dagen duurt voordat het aan komt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:33:
[...]

Hoezo dat? Het wordt allemaal met UPS verstuurd. Het [i]ritje]/i] waar jij het over hebt is vanaf jou huis naar eh..Schiphol lijkt mij en vanaf daar met UPS vliegtuig naar Oost Europa. Dat gaat lijkt mij toch niet per vrachtwagen, aangezien het dan een paar dagen duurt voordat het aan komt..?
Gaat wel per vrachtwagen ;) Iig een flink deel van de rit. Mijn X1 paar keer in Eindhoven gedropt, en vanaf daar is ie volgens mij per truck naar Praag gegaan, iets wat idd een dag of 3 duurt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07
BM schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:49:
[...]

Gaat wel per vrachtwagen ;) Iig een flink deel van de rit. Mijn X1 paar keer in Eindhoven gedropt, en vanaf daar is ie volgens mij per truck naar Praag gegaan, iets wat idd een dag of 3 duurt.
Das flink langer dan mijn 360 onderweg is geweest, die stond binnen 24 uur in Praag op de stoep en na reparatie dezelfde dag nog terug gestuurd na Nederland, ben hem effectief maar 3 dagen kwijt geweest.

Ze gaan overigens weldegelijk per vrachtauto van Nederland via Duitsland naar Praag.... Je kan de hub's mooi volgens via Track and Trace

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:54:
[...]

Das flink langer dan mijn 360 onderweg is geweest, die stond binnen 24 uur in Praag op de stoep en na reparatie dezelfde dag nog terug gestuurd na Nederland, ben hem effectief maar 3 dagen kwijt geweest.

Ze gaan overigens weldegelijk per vrachtauto van Nederland via Duitsland naar Praag.... Je kan de hub's mooi volgens via Track and Trace
Gelukkig heb ik dat nog niet nodig gehad :+ Maar eh....misschien is het goedkoper om het per vrachtwagen te doen, dan per vliegtuig. Ach....als hij maar gerepareerd wordt aan het eind van de rit....hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Xbox Originals (premium dramas, comedies, documentaries, animation, unscripted shows, and live events)

http://news.xbox.com/2014/04/ent-xbox-originals-unveil

Zal TheVMaster wel blij van worden denk ik :)

[ Voor 49% gewijzigd door Turdie op 28-04-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xGlasvezelkabel schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:42:
Mij lukt het ook niet om m'n controller aan te melden voor reparatie...
Ook hier moet ik nog doen, de controller synched niet meer met mijn XB1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:49:
[...]

Ook hier moet ik nog doen, de controller synched niet meer met mijn XB1.
Zeker dat het aan de controller ligt en niet aan de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:47:
Xbox Originals (premium dramas, comedies, documentaries, animation, unscripted shows, and live events)

Ik word van dat soort info niet per definitie warm of koud, waar ik wel warm gevoel van zou kunnen krijgen is de aankondiging van de Ziggo App voor de XBox One :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
TheVMaster schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:04:
[...]

Ik word van dat soort info niet per definitie warm of koud, waar ik wel warm gevoel van zou kunnen krijgen is de aankondiging van de Ziggo App voor de XBox One :9~
Ja, maar dat word toch niet voor het najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29
UPS retourlabels ?!
Ik moest 3 maanden terug gewoon zelf mijn controller naar Tsjechie sturen, kosten €19,-
En nu blijkt dit dus gewoon kostenloos te kunnen ?

Komt nog bij dat ik het defecte exemplaar netjes in een doos met piepschuim had opgestuurd en een nieuw exemplaar terug kreeg in een simpele witte plastic zak zonder enige bescherming |:(
Waarbij ik op moet merken dat de nieuwe controller onbeschadigd uit de zak kwam en prima functioneert :)

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 28-04-2014 18:00 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
J
justifire schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:57:
UPS retourlabels ?!
Ik moest 3 maanden terug gewoon zelf mijn controller naar Tsjechie sturen, kosten €19,-

Komt nog bij dat ik het defecte exemplaar netjes in een doos met piepschuim had opgestuurd en een nieuw exemplaar terug kreeg in een simpele witte plastic zak zonder enige bescherming |:(
Waarbij ik op moet merken dat de nieuwe controller onbeschadigd uit de zak kwam en prima functioneert :)
Ja,ik kan ook een afspraak maken met een UPS koerier die het komt oppikken. Gewoon een mail van UPS gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
UPS retourlabels ?!

Prutzer ;)

Je zat zeker met je kop tussen de bloementjes :P

Wanneer je een defect aanmeld via de Xbox support website en je hebt garantie (op basis van registratie van je Xbox) krijg je een afhaalopdracht van UPS, deze komen je defecte apparatuur dan gratis ophalen. Wanneer je bijvoorbeeld je Xbox moet verzenden vanwege een defect geven ze expliciet aan dat je alleen je console zelf (dus zonder voeding, Kinect en kabels/controller) moet verzenden...

Jij Forza botsmeneer :)F /3

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
UPS retourlabels ?!

Was je controller buiten de garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Rockvee2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:16:
[...]

De Xbox is hier 6 maanden geleden uitgekomen ongeveer, dus hoe kan ie dan buiten garantie zijn? De wettelijke Europese garantietermijn is 2 jaar, in Nederland is dat de minimale termijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 28-04-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rockvee2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:16:
[...]

Lol na 2 maanden ? :P

Nou ja heb gewoon garantieaanvraag gedaan en kreeg de adresgegevens waar ik de controller heen moest sturen.
Niks van UPS gezien of gehoord .
Volgende keer beter dan maar :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07
shadowman12 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:47:

Ik ben wel erg benieuwd naar een aantal shows. :) Hopelijk ook buiten de US te zien :P

En verder iedereen klaar voor Child of Light? Krijgt lovende reviews!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Die documentaires en dergelijke lijken me niet zo boeiend, maar die Halo serie wil ik wel zien. Vond die vorige ook wel tof (ben niet zo van Halo maar vond hem toch wel leuk om te kijken). En met Spielberg zit er ook wel een leuk budget met aardige acteurs achter. De overige series ben ik nog niet echt warm van maar als het toch gratis is te kijken in NL :>

Child of Light interesseert me overigens weer weinig, ik kijk wel uit naar de volgende game: Watch_Dogs

Hier overigens nog wat Destiny footage over de coop erin:

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 28-04-2014 21:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:25:
[...]

En verder iedereen klaar voor Child of Light? Krijgt lovende reviews!
Yep, instant buy <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Battlefield 4 gaat vanavond offline hoorde ik net (van Bullet NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
shadowman12 schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:59:
Battlefield 4 gaat vanavond offline hoorde ik net (van Bullet NL)
Maar zal ook wel weer online komen hoor ;)
Ze zijn druk bezig met de servers, Battlelog is nu even off-line....
Gaat helemaal goed komen ;) :)
Overigens, totaal geen rubberbanding meer, wel de gebruikelijke LAG met sommige USA of verwegistan spelers.......

Ik wil eigen BF4 servers!!!!

:+

Edit;
WE WILL BE ROLLING OUT A NEW SERVER VERSION THROUGHOUT THE DAY ON APRIL 29, AND YOU MAY GET DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME. IF THIS HAPPENS, PLEASE JOIN A NEW SERVER.
Te lezen op Battlelog

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Is er nog geen feature list over de mei update van het OS? Meestal hebben we de features toch al rond deze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat Xbox Originals intrigeert wel... Krijg je dat dan ook bij je Live abbo of moet je nog weer extra lappen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
X-Fighter schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:10:
Is er nog geen feature list over de mei update van het OS? Meestal hebben we de features toch al rond deze tijd?
Dat is alleen met preview-versies. Grote kans dat de mei-update samen met juni gaat komen, die bij E3 wel aangekondigd zal worden. Oftewel: nu zijn ze meer bezig met fabriceren en minder met testen om op E3 te shinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Van de makers van Halo, een nieuwe game die in September komt: Destiny:

http://microsoft-news.com...tnws+%28Microsoft+News%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
The amazing spiderman 2 staat nu ook in de store.
Had liever gezien dat Child of Light er vandaag in stond :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
db I Delirium schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:09:
[...]

Phusebox? Ik ben zijn witte Lambo bot iig regelmatig tegengekomen de afgelopen dagen...
Ik hoop dat ik binnenkort ook een keer mee kan doen met de MP avonden voor TF of FM
Ik was het niet denk ik, heb de Xbox One al 2 weken volgens mij niet meer aan gehad... Werkgever failliet gegaan, overgenomen, minder uren baan gekregen maar mag me nu wel de pleuris werken aan overuren onder het mom van "ja, je wil je baan toch houden, of niet?". Lekker uitbuiten dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:29:
The amazing spiderman 2 staat nu ook in de store.
Had liever gezien dat Child of Light er vandaag in stond :Y
Jep, ben erg benieuwd naar Child of Light. Gelukkig lekker (verplicht) lang weekend . De muziek en teksten deden me op een of andere vage manier denken aan Lost Odyssey en the 1000 years of dreams. Een van de beste JRPG's die ik ooit heb gespeeld.

Een titel van Ubisoft waar ik veel meer naar uitkijk dan Watch Dogs :)

En ik kijk ook stiekem uit naar Wolfenstein The New Order: :)

http://uk.ign.com/videos/...w-order-stealth-vs-mayhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Het doet mij ergens denken aan Dust : An Elysian Tale
Vond die game ook fantastisch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Die ken ik niet. Aanbeveling dus. Zie dat die op XBLA is uitgekomen. Misschien nog eens een keer aanschaffen :). Zie dat het echt wat meer actie heeft. Weet niet of je er veel skills voor nodig hebt? ;) Maar heb jij trouwens al Strider gespeeld? Dat zou ik echt iets voor jou vinden (met je voorkeur voor fighters)

Waar ik eigenlijk nog op wacht is nieuws / release van D4. Hoop dat ze bij de E3 meer info geven.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, maar de Xbox one besteld!

PlayStation 4 vond ik maar teveel (Gaming) en vooral titalfall spreekt me erg aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:49:
Die ken ik niet. Aanbeveling dus. Zie dat die op XBLA is uitgekomen. Misschien nog eens een keer aanschaffen :). Zie dat het echt wat meer actie heeft. Weet niet of je er veel skills voor nodig hebt? ;) Maar heb jij trouwens al Strider gespeeld? Dat zou ik echt iets voor jou vinden (met je voorkeur voor fighters)

Waar ik eigenlijk nog op wacht is nieuws / release van D4. Hoop dat ze bij de E3 meer info geven.
Ja strider had ik dag 1
Leuke game, maar na een poosje trok het me niet meer.
Zit vlak voor de eindbaas volgens mij.
Als ik weer eens tijd heb toch maar weer eens oppakken en verder spelen.
Momenteel is het voornamelijk KI, puur omdat je dat even kort kan spelen en lekker 1 op 1 is, noone to blame for your fail :P
Als ik wat meer tijd heb speel ik Titanfall of Tomb Raider.
Daarom kijk ik ook uit naar Child of Light, eindelijk weer eens wat origineels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:26
Zou Microsoft niet tegen het einde van April meer informatie prijsgeven over de lancering van de Xbox One in andere landen? Heb ik iets gemist of wordt alles tot het laatste moment uitgesteld? :(
Niet dat het nu nog erg is als het morgen pas uitkomt maar ik ben gewoon benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:36:
Zo, maar de Xbox one besteld!

PlayStation 4 vond ik maar teveel (Gaming) en vooral titalfall spreekt me erg aan!
Join the club :)
Titanfall is zeker leuk !
Mocht je nog wat friends zoeken dan zweeft er hier op het forum nog ergens een googledoc rond met gamertags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
WTF!! Was net Battlefield 4 aan het spelen met o.a Bullet NL, en opeens vind mijn Xbox het nodig om zichzelf uit te zetten. Ik zag dat hij op een of andere manier Xbox Turned Off herkende en ook nog is zelf confirmde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
JorisTheWise schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:05:
Zou Microsoft niet tegen het einde van April meer informatie prijsgeven over de lancering van de Xbox One in andere landen? Heb ik iets gemist of wordt alles tot het laatste moment uitgesteld? :(
Niet dat het nu nog erg is als het morgen pas uitkomt maar ik ben gewoon benieuwd :).
Het zou inderdaad eind april komen enneh....ook nog vanuit de US, dus verwacht die info pas minimaal morgen aan het einde van de dag. Moet zeggen dat het wel heeeeel lang duurt inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ze hebben al wel wat info gegeven over een release in Japan en (gelekt) China, dus er speelt wel wat, maar ik ben bang dat eind April niet gehaald gaat worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik moet zeggen dat Destiny mij nogal deed denken aan Borderlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:36:
Dat Xbox Originals intrigeert wel... Krijg je dat dan ook bij je Live abbo of moet je nog weer extra lappen?
Schijnt niets extras te kosten bij live gold, dus dat is wel weer gunstig.

Overigens is nu skype groep bellen ook volledig bij xbox live, en 25GB onedrive opslag. Handig als je ook een surface of windows phone hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo! Child of Light staat in de shop, meteen besteld. Vanavond spelen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Als Xbox een clip opneemt, hoe lang houdt hij die bij? Want ik speel wel wat FIFA, en tegenwoordig record die vaak automatisch clips, en het is wel leuk en handig dat ik die op smartglass kan bekijken, maar ik gebruik die feature niet. Vroeg me gewoon af of die niet heel veel clips record in 1080p, en dat mijn harde schijf er voller van wordt, en of ik dat dus niet gewoon kan verwijderen, als hij dat niet automatisch doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

X-Fighter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:40:
Als Xbox een clip opneemt, hoe lang houdt hij die bij? Want ik speel wel wat FIFA, en tegenwoordig record die vaak automatisch clips, en het is wel leuk en handig dat ik die op smartglass kan bekijken, maar ik gebruik die feature niet. Vroeg me gewoon af of die niet heel veel clips record in 1080p, en dat mijn harde schijf er voller van wordt, en of ik dat dus niet gewoon kan verwijderen, als hij dat niet automatisch doet.
Als je in Upload studio kijkt, dan geeft hij al aan hoe lang ze bewaard worden als je ze niet saved. Dacht dat je toch 75 clips gesaved kon houden en ze staan in cloud en niet lokaal als ik het goed gelezen heb

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Op basis waarvan gebeurt dat? Soms vanuit het niets wordt er ineens een clip opgenomen en ik kan er niet echt een ritme in vinden :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Royz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:12:
Op basis waarvan gebeurt dat? Soms vanuit het niets wordt er ineens een clip opgenomen en ik kan er niet echt een ritme in vinden :)
Iets zal dat triggeren zeker, een sjieke save, penalty, elke goal, euhm... Ken ze niet allemaal.

@-={Fred_Perry}=- : Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Royz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:12:
Spellen kunnen zelf triggeren dat er een clip word opgenomen. Soms doen ze dat op basis van een achievement of iets anders bijzonders(of juist niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Waarschijnlijk gaat mijn vakantiegeld eind deze maand ook richting een Xbox One, aangezien de vakantie al geboekt is :)

Ik las alleen een tijd geleden dat er een fout wat bij de Xbox waardoor veel spellen alsnog Nederlandse menu's etc. geven, ondanks dat je je Xbox insteld op Engels. Hebben jullie hier ervaring mee?

Daarnaast ga ik er vanuit dat bij import de doos etc. natuurlijk Duits of Frans is, maar de console is vanaf de eerste boot meteen in het Engels in te stellen? Spreek namelijk geen woordt Duits of Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
BinaryRun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:10:
Waarschijnlijk gaat mijn vakantiegeld eind deze maand ook richting een Xbox One, aangezien de vakantie al geboekt is :)

Ik las alleen een tijd geleden dat er een fout wat bij de Xbox waardoor veel spellen alsnog Nederlandse menu's etc. geven, ondanks dat je je Xbox insteld op Engels. Hebben jullie hier ervaring mee?

Daarnaast ga ik er vanuit dat bij import de doos etc. natuurlijk Duits of Frans is, maar de console is vanaf de eerste boot meteen in het Engels in te stellen? Spreek namelijk geen woordt Duits of Frans.
Ik heb daar tot nu toe geen last van dat menu's en etc. in het Nederlands zijn.
Tijdens eerste keer opstarten begint alles in het Engels en kun je tijdens het instellen een locale kiezen. Dit als ik het mij goed kan herinneren :)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

Bij de 360 was dit wel het geval. Als je de taal instelt op Engels verandert er gewoon helemaal niks 8)7
Als je je locatie veranderde wordt alles wel Engels, alleen delen van het dashboard zijn dan nog Nederlands.

En aangezien ik deze zomer helemaal niet op vakantie ga (oa ivm afstuderen) trakteer ik mezelf op een Xbox One :9

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 30-04-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
Ik heb de hele startpost doorgelezen, maar 1 vraag zie ik nog niet beantwoord.

Als 1 account games koopt op de XBO, kan dan een ander account op dezelfde XBO ook de games zonder restricties gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, Xbox instellen als home xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
sorted.bits schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:15:

Als 1 account games koopt op de XBO, kan dan een ander account op dezelfde XBO ook de games zonder restricties gebruiken?
Ja via family sharing:
https://support.xbox.com/...ive-gold-sharing-features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
sorted.bits schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:15:

Iedereen op die Xbox One kan die spellen spelen, als dat uw "thuis" xbox is. Je kan dat ergens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daar hoeft het je thuis xbox niet voor te zijn. Als jij bij mij thuis inlogged op mijn X1 kun je gewoon bij al mijn spellen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
BM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:25:
Daar hoeft het je thuis xbox niet voor te zijn. Als jij bij mij thuis inlogged op mijn X1 kun je gewoon bij al mijn spellen.
Volgens mij is dat juist anders de definitie van die setting?
My home Xbox enables you to designate a specific Xbox One as your home console. The main advantage of this setting is that your family and friends can play your games on this console even when they’re signed in with their own profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Het enige wat ik merk is dat Netflix een Nederlands menu heeft, dit omdat ik natuurlijk een nederlands account heb.
Ook voicecommand geeft dan Nederlandse tekst, alleen werkt dit dus voor geen meter. Dan moet je de nederlandse woorden met een superdik engels accent uitspreken wil je dat de xbox juist selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Alleen dat sommige spellen achievements in het Nederlands worden weergegeven in de lijst van achievements. (Ze worden wel in het Engels weergegeven op het moment dat je ze unlocked in de popup)

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 30-04-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Child of Light is nu ook beschikbaar in de store....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
jerrymcburg schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:15:
[...]

Net geprobeerd een voeding te bestellen (zit nog steeds met een USA type). Maar die geeft helaas nog geen service mogelijkheden. Bij controller of kinect al wel, even afwachten maar dan.
Xbox helpdesk gebeld, bieden nog geen service voor het vervangen van de voeding :-(
Ze hebben een case aangemaakt en informeren me hopelijk binnenkort met goed nieuws.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:41:
[...]

Volgens mij is dat juist anders de definitie van die setting?

[...]
My bad, las niet goed inderdaad :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Child of Light helemaal mijn game <3
Puzzelen, tactisch denken, skill trees, leuk verhaal, mooie omgevingen, superverslavend !!
Zal mij niet verbazen als dit game of the year word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ga daar maar niet vanuit. Die hippy-insteek vind ik persoonlijk enorm overdreven. Arthouse + RPG + 2d Platformer. Nou nou wat origineel en vernieuwend.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 30-04-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Martinspire schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:48:
Ga daar maar niet vanuit. Die hippy-insteek vind ik persoonlijk enorm overdreven. Arthouse + RPG + 2d Platformer. Nou nou wat origineel en vernieuwend.
En deel 5 van GTA was heel origineel en vernieuwend? :P

Heb Child of Light nog niet kunnen spelen. Pas dit weekend helaas. Wel lekker lang weekend!

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:27:
[...]

En deel 5 van GTA was heel origineel en vernieuwend? :P
Niet heel erg, al zitten er wel dingen in die toch wel een grote verbetering zijn. Maar dat was bij GTA ook niet de verwachting. Nee bij deze game wordt het van de daken geschreeuwd dat het zo'n originele titel is en zo uniek en whatever. Maar dat is gewoon niet waar. Sure het zal best een prima titel zijn, maar vernieuwend is het gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Heb je meer van het spel gezien dan 2 minuten gameplay voordat je tot die conclusie bent gekomen? En wie schreeuwt het van de daken? De developers zelf of wat gamesites die van ellende niet meer weten wat ze tegenwoordig moeten schrijven :P

@Justifire: Gratis Gold Games in mei voor de 360:
Saint's Row: The Third and Dust: An Elysian Tail are the two free games in May for Xbox Live Gold members.

Gelukkig dat ik Dust nog niet had gekocht :P

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is treurig om te zien hoe makkelijk het is om een Xbox one te krijgen en hoe moeilijk het is om een Playstation 4 te krijgen..

loop de Mycom binnen en krijg zonder enige pre-order of iets een Xbox one met titanfall mee! en dit voor een redelijke prijs (499,99) terwijl de ps4 met pre-order al 3 weken kan duren voordat je eindelijk eentje hebt... en dan alsnog de 399,99 betalen zonder spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:14
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:05:
het is treurig om te zien hoe makkelijk het is om een Xbox one te krijgen en hoe moeilijk het is om een Playstation 4 te krijgen..

loop de Mycom binnen en krijg zonder enige pre-order of iets een Xbox one met titanfall mee! en dit voor een redelijke prijs (499,99) terwijl de ps4 met pre-order al 3 weken kan duren voordat je eindelijk eentje hebt... en dan alsnog de 399,99 betalen zonder spel :p
Vraag en Aanbod 8)

Weet niet of deze al gepost was hier: YouTube: Hellraid Gameplay Trailer (PS4/Xbox One)
Nieuwe game voor de X1, van de makers van Dead Island en Dying Light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:25:
[...]

Vraag en Aanbod 8)

Weet niet of deze al gepost was hier: YouTube: Hellraid Gameplay Trailer (PS4/Xbox One)
Nieuwe game voor de X1, van de makers van Dead Island en Dying Light.
lijkt op een mixe-up van zowel Skyrim als Runescape :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Oops ik heb iets doms gedaan. De one meegenomen uit Amerika en plug de us stekker nu net via m'n wereldstekker hier in het stopcontact, letterlijk binnen twee seconden een dikke wolkpluim. Die is dus afgeschreven?
In dit topic las ik al dat ik eigenlijk een omvormer had moeten gebruiken. Wat moet ik nu doen? Kan ik hier nu gewoon een nieuwe voeding kopen of werkt een Europese voeding dan niet op een Amerikaanse xbox?

[ Voor 5% gewijzigd door Nathank op 01-05-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nathank schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:42:
Oops ik heb iets doms gedaan. De one meegenomen uit Amerika en plug de us stekker nu net via m'n wereldstekker hier in het stopcontact, letterlijk binnen twee seconden een dikke wolkpluim. Die is dus afgeschreven?
In dit topic las ik al dat ik eigenlijk een omvormer had moeten gebruiken. Wat moet ik nu doen? Kan ik hier nu gewoon een nieuwe voeding kopen of werkt een Europese voeding dan niet op een Amerikaanse xbox?
volgens mij moet je gewoon een EU voeding er op kunnen stoppen.

@Trishul
@Daniella40

Dat hellraid gebeuren kan ik persoonlijk echt zo weinig mee. Terwijl skyrim vond ik nog wel mooi om te spelen. ( nu heb ik ook veel te weinig geduld voor die dingen )

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Ik zou contact opnemen met Microsoft, maakt niet uit waar je het gekocht hebt, wellicht kun je garantie claimen. Daarna wel verder gaan in [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar kwam de rookpluim uit je voeding of je console? Lijkt me overigens wel handig om dit straks ook even aan de TS toe te voegen, maar dan wil ik ook wel effe weten hoe de verdere afhandeling verloopt.

[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 01-05-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:17:
Child of Light helemaal mijn game <3
Puzzelen, tactisch denken, skill trees, leuk verhaal, mooie omgevingen, superverslavend !!
Zal mij niet verbazen als dit game of the year word.
Eens, wat een mooi sfeervol spel :)

Veel meer RPG dan ik had gedacht! En die muziek <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nitai schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Ik zou contact opnemen met Microsoft, maakt niet uit waar je het gekocht hebt, wellicht kun je garantie claimen. Daarna wel verder gaan in [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen ;)
Gewoon via myservice.xbox.com een reparatieverzoek doen, en deze kapotte opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Na een pre order van de PS4 verkocht te hebben (Day 1, ruk launch games) zit ik rond deze tijd toch rond te kijken voor een andere console aan het einde van het jaar.

Nu merk ik echter dat mijn wensen toch veranderd zijn. En hoewel ik ook lacherig deed over de kansloze presentatie (net iets kanslozer als de PS4), merk ik wel dat de dingen als Netflix, de TV implementatie (Ik hoop dat KPN er ook aan gaat mewerken). Dus hierdoor wordt de One gelijk een stuk leuker qua opties.

Alleen een vraagje voor de mensen die een 360 hebben/hadden icm Kinect. Of de One met kinect. Hoe werkt dat? Is het nog precies genoeg als je met 2 mensen bezig bent? (zie iets als DDR bijvoorbeeld)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Microsoft kan op basis van serie nummer zien in welk land een Xbox is verkocht.
Wanneer jij door een eigen fout je voeding opblaast (waarbij ik wel hoop dat je console niet ook defect is gegaan) heb je hier natuurlijk geen garantie op.
Het verschil in voltage tussen de USA en NL is met 110 vs 230 volt aanzienlijk, waarbij er ook nog een verschil zit tussen 60Hz (USA) en 50Hz.

Grote kans dat jij je power brick wel kan opsturen maar dat ze bij het maken van het ding er achter komen dat hij defect is gegaan door onkundig user gebruik, waarbij de garantie vervalt.

Je kan het dus proberen, maar bereid je er op voor dat je een nieuwe power brick mag kopen.
lanerios schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:45:
Na een pre order van de PS4 verkocht te hebben (Day 1, ruk launch games) zit ik rond deze tijd toch rond te kijken voor een andere console aan het einde van het jaar.

Nu merk ik echter dat mijn wensen toch veranderd zijn. En hoewel ik ook lacherig deed over de kansloze presentatie (net iets kanslozer als de PS4), merk ik wel dat de dingen als Netflix, de TV implementatie (Ik hoop dat KPN er ook aan gaat mewerken). Dus hierdoor wordt de One gelijk een stuk leuker qua opties.

Alleen een vraagje voor de mensen die een 360 hebben/hadden icm Kinect. Of de One met kinect. Hoe werkt dat? Is het nog precies genoeg als je met 2 mensen bezig bent? (zie iets als DDR bijvoorbeeld)
De Kinect op de One kan met gemak twee mensen tegelijk onderscheiden, hij is dus zeker precies genoeg wanneer je met 2 mensen bezig bent.... Euh.... Ik weet niet wat voor schunnige dingen je van plan bent, maar je Xbox zal daar geen moeite mee hebben ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 01-05-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Martinspire schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:30:
Maar kwam de rookpluim uit je voeding of je console? Lijkt me overigens wel handig om dit straks ook even aan de TS toe te voegen, maar dan wil ik ook wel effe weten hoe de verdere afhandeling verloopt.
Enkel uit de voeding gelukkig.

Zojuist heb ik de Nederlandse xbox afdeling gebeld, prachtige service, kan gewoon gratis deze kapotte us versie inwisselen voor een eu versie. Helaas één grote maar, dat kan een paar weken duren omdat die nu nog niet leverbaar zijn via xbox Nederland.

Iemand misschien een suggestie waar ik een nieuwe, originele nu al zou kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ebay e.d. maar ben bereid om dan ook dik te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nathank schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:59:
[...]

Zojuist heb ik de Nederlandse xbox afdeling gebeld, prachtige service, kan gewoon gratis deze kapotte us versie inwisselen voor een eu versie. Helaas één grote maar, dat kan een paar weken duren omdat die nu nog niet leverbaar zijn via xbox Nederland.

Iemand misschien een suggestie waar ik een nieuwe, originele nu al zou kunnen kopen?
Ze zijn niet te koop. De enige manier is via myservice. Misschien via Marktplaats of Ebay maar dat kan het een neppert zijn en dan loop je een groot risco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

Volgens mij past de voeding van een Xbox 360 Slim ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
wimpie007 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:30:
[...]

Volgens mij past de voeding van een Xbox 360 Slim ook?
Google verteld mij dat de Xbox 360 slim PSU niet zal werken. Ik zou het ook niet zo maar gaan proberen gezien je grote kans hebt op meer rookpluimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 11:29
[...]

Misschien eens een belletje naar Duitsland plegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 20:30
[...]

http://www.lightinthebox....x-one-zwart_p1105276.html

Laten we nu verder geen linkjes plaatsen naar XBO voedingen/adapters, dit is iets wat iedereen gewoon via google kan vinden. De waarschuwing die eerder is gegeven is belangrijk: koop bij voorkeur geen nepper.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 01-05-2014 19:32 ]

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toch besloten om tzt een xbone te kopen. Als het niet bij release is, so be it. Nu nog denken welke games haha.

En natuurlijk nog een 360 met kinect halen voor de ddr games.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02
4 mei wordt er een nieuwe CoD onthuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Boinkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:14:
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Het is onderhand 2 mei, maar eh..half maart riep Microsoft : We’ll have much more to share at a local level towards the end of April, so stay tuned over het feit dat de Xbox One onderhand naar Nederland komt per september 2014.

Heeft iemand meer recent nieuws? Ik heb vanmorgen al een tweet gestuurd richting Marjor Nelson, maar ik verwacht eigenlijk niet dat er een antwoord komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
towards the end of April, mja, als je dat heel creatief uitlegt is begin Mei ook nog richting eind April, maar dan moet je de woorden wel erg gaan buigen. Wellicht handiger om MS NL ook te pushen? Als er informatie komt over een NL release zullen zij dat toch ook wel weten.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Boinkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:14:
Trailer was al ergens uitgelekt dus officiële staat ook al online:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02
Nice! Ze hebben Kevin Spacey wel erg goed nagemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Goed op de Kevin Spacey 'hype' (in de positieve zin) ingesprongen :)

Wat ik op basis van de trailer kan zien qua gfx wel een stukje beter. Krijg er wel een heel erg CoD meets Crysis gevoel bij.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mooie trailer inderdaad. Ook aardig wat spektakel en vernieuwingen. Toch wel benieuwd hoe het gaat spelen. Van mij mag het wel weer wat langzamer dan Ghosts. De snelheid van Blops1 vond ik echt ideaal.

Maar goed, we zullen zien. Gaat waarschijnlijk wel weer afgekraakt worden op graphics door al die pc-trolls. gok dat we bij de E3 presentatie van Microsoft wel meer gaan zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 02-05-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
TheVMaster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:45:
Het is onderhand 2 mei, maar eh..half maart riep Microsoft : We’ll have much more to share at a local level towards the end of April, so stay tuned over het feit dat de Xbox One onderhand naar Nederland komt per september 2014.

Heeft iemand meer recent nieuws? Ik heb vanmorgen al een tweet gestuurd richting Marjor Nelson, maar ik verwacht eigenlijk niet dat er een antwoord komt.
Maakt het uit? Of ja wat voor nieuws wil je hebben? We weten dat het september is, welke dag het is komen we wel te weten, ik denk misschien op het einde van de E3 presentatie net voor de laatste trailer begint van een exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Moet zeggen is de eerste cod trailer ooit in de hele history aan trailers van cods, die me ook daadwerkelijk boeit.
Ziet er qua graphics behoorlijk goed uit maar de spacey ''hype'' pakt me wel ;)
Hopen dat het ook de eerste cod wordt met een singleplayer die het waard is. En niet allemaal weer pro amerika en alle andere landen zijn de terrorist bla bla bla gedoe. Nee kom nu met een uniek verhaal en je hebt me als klant.

[ Voor 2% gewijzigd door v8power67 op 02-05-2014 10:25 . Reden: eerste zin was echt een zooitje ;) ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
X-Fighter schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:51:
[...]

Maakt het uit? Of ja wat voor nieuws wil je hebben? We weten dat het september is, welke dag het is komen we wel te weten, ik denk misschien op het einde van de E3 presentatie net voor de laatste trailer begint van een exclusive.
En niet te vergeten: "Xbox One will launch in China this September", niet dat het veel voor ons uitmaakt maar toch...nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
harrytasker schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:14:
[...]

En niet te vergeten: "Xbox One will launch in China this September", niet dat het veel voor ons uitmaakt maar toch...nieuws :+
Hebben die zelfs niet al een datum, of was dat Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben ik de enige die bij het zien van de nieuwe cod: Advanced Warfare trailer het gevoel krijgt Titanfall zonder titans met een flinke dosis Crysis te zien..?? Of was er in eerdere cod's al sprake van jumpsuits, radar pulse en cloak..?? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de makers van zo'n telkens "vernieuwende" game over gaan tot goedkoop jatwerk. :+

De afgelopen dagen alleen tv zitten kijken op me xdoos. Wordt wat mij betreft tijd dat er NL ondersteuning komt.
Vanavond ook maar weer 's 'n potje Titanfall spelen. BF4 zelfs nog helemaal niet aangeraakt. Maar volgende week ben ik 'n weekje vrij dus kan ik 't 1 en ander doen. Kijken wie er overdag zo online is.
Echter heb ik ook grote kans dat ik veel tijd besteed aan een stapel boeken die ook nog wacht om doorgelezen te worden en nog wat series waar ik hopeloos mee achterloop. O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Wat ik interessant vind om te weten.....welke zaken gaan we in Nederland allemaal krijgen (zie ook mijn eerdere lijstje) bij de launch. Ik heb al een Xbox One, dus dat hij komt boeit me niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Wat mensen willen weten is hoe het zit met de pre-orders die sommige mensen nog steeds hebben staan (inmiddels een jaar) voor zogenaamde day1 edities en de beloftes over gratis games die mensen gaan krijgen etc.

Ik kijk tegen de tijd dat ie daadwerkelijk komt wel of ik mijn pre-order alsnog ophaal :P

Maar het zou MS sieren als ze inderdaad gewoon eens wat concrete informatie zouden geven over de officiele NL release zoals ze eerder pretendeerde te gaan doen eind vorige maand :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
TheVMaster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:00:
[...]

Wat ik interessant vind om te weten.....welke zaken gaan we in Nederland allemaal krijgen (zie ook mijn eerdere lijstje) bij de launch. Ik heb al een Xbox One, dus dat hij komt boeit me niet....
Daar heb je wel gelijk in, je bedoelt dan OneGuide, Ziggo app en dergelijk. Die dingen wil ik ook wel weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:41
Ze mogen van mij nu al die Xbox Video en Music weer vrij geven, heb nu weer foutmelding dat mijn regio niet gelijk is aan mijn abbo/account, dus kan er niets meer mee :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:43:
[...]

Trailer was al ergens uitgelekt dus officiële staat ook al online:

[video]
Vette trailer voor een CoD game. Krijg meer een Ghost Recon gevoel erbij dan een Call of Duty idee. De single player zal ongetwijfeld weer heel vet worden, ben vooral benieuwd of die futuristische setting en eigenschappen de multiplayer gameplay wat zal veranderen. Ben benieuwd of Sledgehammer dat durft met hun eerst CoD, maar vernieuwing is welkom vind ik.

Grafisch totaal niet indrukwekkend, dit is nog steeds ontwikkeld voor 360/PS3 heb ik het idee.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Pagina: 1 ... 95 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.