[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Mr Ton schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:34:
[...]

Vette trailer voor een CoD game. Krijg meer een Ghost Recon gevoel erbij dan een Call of Duty idee. De single player zal ongetwijfeld weer heel vet worden, ben vooral benieuwd of die futuristische setting en eigenschappen de multiplayer gameplay wat zal veranderen. Ben benieuwd of Sledgehammer dat durft met hun eerst CoD, maar vernieuwing is welkom vind ik.

Grafisch totaal niet indrukwekkend, dit is nog steeds ontwikkeld voor 360/PS3 heb ik het idee.
Ghost Recon? Nu is het een hele tijd geleden dat ik die gespeeld heb, maar ik herinner me dat toch als een veeeeel tragere shooter dan CoD, iets wat ik iig niet direct uit de trailer haal :)

Vond het grafisch prima, karaktermodellen misschien nog niet helemaal jofel, maar verder imho prima. Maar ik ben dan ook niet meer zo'n graphicsh**r als een paar jaar terug :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:01
Ik vind de trailer van COD AW ook vet, en het leek me best een nieuwe enige, maar in het gamespot nieuwsfilmpje zie je een still van de XBOX one, met de XBO en een 360 versie van de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb er gister 1 gekocht via marktplaats met paar games. Werkt allemaal leuk, krijg enkel voice niet aan de praat. Staat al op US. Commando eksbox dan wil hij wel input maar alles daarna doet niks.

De browser is trouwens ook nog best goed!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Wachten tot ze Cortana gaan gebruiken voor de Kinect, dat werkt in ieder geval op mijn telefoon wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Oeh dat zou mooi zijn ja.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07
mindcre8r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:18:
Ik heb er gister 1 gekocht via marktplaats met paar games. Werkt allemaal leuk, krijg enkel voice niet aan de praat. Staat al op US. Commando eksbox dan wil hij wel input maar alles daarna doet niks.

De browser is trouwens ook nog best goed!
Zet hem op regio UK en de voice doet het een stuk beter ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Oh ik dacht juist dat t andersom was, stom stom.
Gonna try it. Hoe zoek je bijv binnen YouTube?
Want als ik zeg Xbox Bing yellow claw dan gaat ie zoeken in Xbox music.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watchdogs staat in de US store. Nog geen knop om het te pre-orderen of wat de bedoeling dan ook wordt, maar het lijk er dus op dat het peloaden inderdaad al snel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Pffff, krijg geen connectie met Xbox Live. Aldus Xbox Support is het een known issue is en ze adviseren me 30 minuten te wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Turdie op 02-05-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
hebben jullie ook problemen om met de Xbox one op live te komen? Ik kom er niet op. Als ik network check doe dan zegt ie dat alles goed is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Meer mensen met error 0x87dd001a? Fijn dat het weer net effe niet werkt in het weekend :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mindcre8r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:11:
Oh ik dacht juist dat t andersom was, stom stom.
Gonna try it. Hoe zoek je bijv binnen YouTube?
Want als ik zeg Xbox Bing yellow claw dan gaat ie zoeken in Xbox music.
Bij mij werkt US ook voor geen meter. Xbox krijg ik met veel pijn en moeite nog herkend, alles daarna is drama. Op UK werkt het prima :)

Zoeken binnen apps met voice is helaas (nog) niet mogelijk. Voicecontrol kan wel in (sommige) apps door middel van Xbox Select, dan word alles wat je met je stem kunt bedienen groen gehighlight.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
BM schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:34:
[...]

Bij mij werkt US ook voor geen meter. Xbox krijg ik met veel pijn en moeite nog herkend, alles daarna is drama. Op UK werkt het prima :)

Zoeken binnen apps met voice is helaas (nog) niet mogelijk. Voicecontrol kan wel in (sommige) apps door middel van Xbox Select, dan word alles wat je met je stem kunt bedienen groen gehighlight.
UK werkt hier helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Pffff wil ik even FIFA spelen, moet ik in-signen voor offline met mijn team te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29
Wbt Kinect, even opnieuw de setup doorlopen en de receiver/tv volume flink omhoog gooien, daardoor word de kinect een stuk gevoeliger voor stemmen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:24:
Ze mogen van mij nu al die Xbox Video en Music weer vrij geven, heb nu weer foutmelding dat mijn regio niet gelijk is aan mijn abbo/account, dus kan er niets meer mee :/
Heb hier hetzelfde inderdaad...gatverdamme...was het net sinds een paar weken weer aan het gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

@justinfire dat ga ik even proberen.
hij doet wel veel al, 1 ding dat echt niet werkt (en ja de opties staan aan ) is xbox on en xbox off.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23

Convoy

g44p

mindcre8r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:36:
@justinfire dat ga ik even proberen.
hij doet wel veel al, 1 ding dat echt niet werkt (en ja de opties staan aan ) is xbox on en xbox off.
het is “Xbox, turn off” ;)

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/kinect/voice-commands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Probeer ook eens " xbox son" ipv xbox on.
Waar je in de menus heel langzaam moet spreken, moet je als de xbox uit staat weer wat sneller spreken ( dus zonder pauze tussen xbox en on , vandaar xbox son)
Ach na een half jaar loop ik ook nog te worstelen met "queu, store" etc...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgende week eindelijk meer informatie over Sunset Overdrive *O*

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En het bericht dat de mei preview update onderweg verscheen vanmorgen op m'n Xbox One...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RxpfF0HwanrTpn6DISxxlEO9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Hier zijn trouwens de details voor die update, het is niet echt major, maar denk ook dat dat gehouden wordt voor juni tijdens E3.

Sound Mixer for Apps with Snap and Volume Controls When Using Kinect with Chat

We’ve received great feedback from fans asking for more control over audio levels and background sound. As a result, under Settings we’ve added two new features for controlling your audio options. With the new Sound mixer, you’ll be able to control the volume levels of two apps when you’re using Snap letting you decide which app is louder. In this same section, you’ll also be able to control the volume levels when you’re using Kinect for chat.

Opt-In to Help Improve Speech Recognition
Being able to control your Xbox One with voice commands can be a magical moment and we want to continue making this great for all Xbox One owners worldwide. The more voice samples we have to input into our algorithms, the better and more responsive Xbox One can be to our fans. If you want to help us in our efforts to make voice and speech improvements for Kinect even better, you can opt-in to a speech data collection. Under Settings, then Privacy & Online Safety, go to Customizing privacy and online safety and set Share Voice Data to Allow. This is completely optional and all voice data shared via this setting will be used for product improvement only.

Take the Next System Update When You Want
You’ll now also be able to take this next system update as soon as it’s available if you want. When this update is made available, you’ll find the option under Settings, then select System update as shown below.
Ben wel blij dat ze zo vaak en zo veel updaten, op dat vlak zijn ze echt véél beter dan hun competitors

[ Voor 23% gewijzigd door X-Fighter op 03-05-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Had graag gezien dat ze die opt-in functie ook zo hadden gemaakt dat je gewoon je eigen commandos kan koppellen aan de meest standaard functies.
Begrijp dat het lastig is om dit voor alles te kunnen gebruiken, zijn best veel woorden en links op websites bijvoorbeeld die stembediend kunnen worden.
Maar de dingen als aan/uit, ga naar, winkel, volume, etc etc... zou ik graag met mijn eigen stemcommandos in willen spreken zodat de xbox ze moeiteloos herkend.

Dat gezegd hebbende ben ik erg tevreden met de weg die MS mometeel bewandeld, Xbox word elke update een stukje beter :)

En hier word ik ook vrolijk van : https://twitter.com/MarkRein/statuses/462342735119548416 *O*

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 03-05-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Heel nice, UT was een van de eerste FPS games die ik speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Interesting. ALS he op de Xbox naar Bing gat en zoekt naar "demos" Krijn Jesus de list met aloe game demos die in de store Staan. Ik ken geen Andrew manier... Aanbod is nogal ruk, though ;(

Ben eigenlijk wel op zoek naar een nieuw speel-lekker-weg spelletje. Child of Light lijkt niet helemaal mijn type spel, dus weten jullie een actuele lijst met spellen met release dames (dates, thanks autocorrect)? In de OP staan volgens mij niet alle games + info right?

Wazig inderdaad dat Watch Dogs al in de store staat?!

[ Voor 5% gewijzigd door Neejoh op 03-05-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Neejoh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:01:
Interesting. ALS he op de Xbox naar Bing gat en zoekt naar "demos" Krijn Jesus de list met aloe game demos die in de store Staan. Ik ken geen Andrew manier... Aanbod is nogal ruk, though ;(

Ben eigenlijk wel op zoek naar een nieuwe speel-lekker-weg spelletje. Child of Light lijkt niet helemaal mijn type spel, dus weten jullie een actuele lijst met spellen met release dames (datjes, thanks autocorrect)? In de OP staan volgens mij niet alle games + info right?
Er zweeft in dit topic een excel lijst rond op Google Docs, wie welke game speelt, daar kun je een lijst met huidige games uit halen en welke Tweaker wat heeft:
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Ik vind zelf de volgende spellen fijn (op rangorde)
  1. Forza 5
  2. Battlefield 4
  3. AC4:Black Flag
  4. Titanfall

[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 03-05-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23

Convoy

g44p

Neejoh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:01:
Ben eigenlijk wel op zoek naar een nieuwe speel-lekker-weg spelletje. Child of Light lijkt niet helemaal mijn type spel, dus weten jullie een actuele lijst met spellen met release dames (datjes, thanks autocorrect)? In de OP staan volgens mij niet alle games + info right?
Voilà:

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nice, de 1405 preview!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9n22ywf.png

We have started to deploy the latest update for you to preview: 1405 (xb_rel_1405.140429-2200). Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 4:00PM PDT on May 2nd. If you want it right away, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see System update, click it to start your update. Consoles that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 4th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.

Let’s take a look at some of the changes and fixes you’ll be seeing in the coming update!

Improvements and Fixes

Updates to help address an issue where Game DVR clips may be recorded without audio.

Underlying OS changes required to enable planned 1405 features.

New Additions

Snap and Kinect Audio Controls. We know you loved the brief view of the UI for this feature in the last wave, but it wasn’t quite ready. It’s now ready for everyone to give it a go! Adjust the volume differences between apps when you have one open in Snap, or adjust how much softer the audio is made when using Kinect for communication.

Opt-In to help us improve Speech Recognition. We’re always looking to make Kinect Voice Recognition more accurate, and the more voices we have to fine tune our algorithms, the better it can be! As such, we’ve added an option under Settings>Privacy & Online Safety>Customizing privacy and online safety titled Share Voice Data. Setting this to “Allow” will allow us to use your voice data to make Kinect Voice Recognition better.

Test the System Update button! Now that the System Update button is available, we hope you’ll put it to use as new updates become available in this Wave! Try it out, and let us know of any issues you run into.

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4756/t/1746344.aspx

[ Voor 255% gewijzigd door Turdie op 03-05-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Op Forza ben ik een beetje uitgekeken. Multiplayer vind ik niet veel aan, en verder heb ik alles al een tijdje gold en verbeteren mijn tijden ook niet echt meer omdat ik vaak maar even een half uurtje speel. Long Beach was absoluut een welkome update voor de variatie, maar het kan me even niet meer boeien. Hopelijk heb ik er weer zin in als er ooit nog een nieuwe track bijkomt.

Titanfall is mij zo enorm tegen gevallen. Ben volgens mij een van de weinigen, maar echt zonde van m'n geld. Beetje klaar met FPS volgens mij, want BO4 trekt mij ook niet echt, net als CoD te weinig vernieuwend.

Twijfel nu Spider-Man 2 aan te schaffen, even heel wat anders om de tijd te overbruggen tot Watch Dogs spade 27ste uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Neejoh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:47:
Op Forza ben ik een beetje uitgekeken. Multiplayer vind ik niet veel aan, en verder heb ik alles al een tijdje gold en verbeteren mijn tijden ook niet echt meer omdat ik vaak maar even een half uurtje speel. Long Beach was absoluut een welkome update voor de variatie, maar het kan me even niet meer boeien. Hopelijk heb ik er weer zin in als er ooit nog een nieuwe track bijkomt.

Titanfall is mij zo enorm tegen gevallen. Ben volgens mij een van de weinigen, maar echt zonde van m'n geld. Beetje klaar met FPS volgens mij, want BO4 trekt mij ook niet echt, net als CoD te weinig vernieuwend.

Twijfel nu Spider-Man 2 aan te schaffen, even heel wat anders om de tijd te overbruggen tot Watch Dogs spade 27ste uitkomt.
Misschien is Assassin’s Creed IV Black Flag dan wat voor je? Is een vette uitdagende game vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 03-05-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik raak nooit uitgekeken op Forza!
Heerlijk ontspannen racen, mooi man.... Alleen jammer dat die Vmaster mod er zo weinig van kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Bullet NL schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:11:
Alleen jammer dat die Vmaster mod er zo weinig van kan....
Erg jammer deze opmerking. We racen voor ons plezier, en de ene is nou eenmaal beter/handiger dan de andere in dit spel. Ik bak er ook niks van, maar ja ik vind ook niet erg dat jullie constant winnen, so be it.

[ Voor 48% gewijzigd door Turdie op 03-05-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Heerlijk ontspannen racen, mooi man.... Alleen jammer dat die Vmaster mod er zo weinig van kan....
Of Bullet die je iedere keer van de baan botst als je op de 1e plek ligt omdat hij je niet normaal voorbij komt in z'n DLC auto... -O-

Nee, ik ben ook een beetje uitgekeken op Forza5, mag ook wel na een half jaar? ;)

Tombraider heb ik al uitgespeeld op de x360, Black Flag eveneens, maar dan op de PC...

GTA5 is er nog niet op de next gen (grote misser van Rockstar, niemand kijkt meer naar GTA5 om na Watch Dogs, maja).

Diablo 3 is er nog niet op de next-gens...

Battlefield 4 heeft nog steeds een shitty netcode

Titanfall is wel aardig, maar daar zitten teveel nolifer lvl50-Gen10 pro-gamer wannabe teams in die ineens geselecteerd worden terwijl jouw team 3x lvl 20 heeft + 1 lvl 4 en ik ben dan lvl50 Gen0 die alles weer zogenaamd moet fixen... wat natuurlijk compleet niet lukt... :')

Dus mja... what to do... :o

Het enige wat er nu is, zijn de Custom servers in BF4... Kunnen we eindelijk Rush gaan doen op BF4 met 200% tickets (100% is ECHT te weinig).

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
shadowman12 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:15:
[...]

Erg jammer deze opmerking. We racen voor ons plezier, en de ene is nou eenmaal beter/handiger dan de andere in dit spel. Ik bak er ook niks van, maar ja ik vind ook niet erg dat jullie constant winnen, so be it.
Geloof dat je me niet helemaal begrijpt ;)
Ik zit Helmer gewoon een beetje te stangen ;)
FiRePaTH schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:23:
[...]
Of Bullet die je iedere keer van de baan botst als je op de 1e plek ligt omdat hij je niet normaal voorbij komt in z'n DLC auto... -O-
Iedere keer??? Ik heb een paar bochten achter je gelegen, was veel sneller, wanneer jij compleet van je lijn afwijkt om te verdedigen.... Prima, maar dan werk je zelf vooral mee in het verliezen van je positie op de baan. ;)

Overigens, ik ram er niemand bewust af, of het moet heel duidelijk zijn dat het een bewustje is....

BF4 is geweldig, ik ga alleen geen rush doen, das gewoon liggen en wachten tot dat de andere partij zich vrijwillig naar de slachtbank laat sturen om een punt te pakken.... Nee, doe mij maar conquest op grote maps, lekker als squad spelen... Heerlijk...

Nee, ik moet; rennen, vliegen, rijden, springen en spawnen om vervolgens weer door te gaan :)

[ Voor 53% gewijzigd door Bullet NL op 03-05-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Inderdaad dat val mij ook op, elke keer als jij en ik samen in één race zitten, dan eindig ik meestal als laatste. Als jij er niet bij bent doe ik het een stuk beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:38:
[...]

Inderdaad dat val mij ook op, elke keer als jij en ik samen in één race zitten, dan eindig ik meestal als laatste. Als jij er niet bij bent doe ik het een stuk beter :+
<3 Ik ook van jou! :D 8) :+

Ik had gisteren ook een paar keer goed pech.... Bijvoorbeeld op Spa, kom is goed de eerste bocht door, hou ik bewust afstand gaan er voor mij in "Eau rouge" er een aantal af..... Komen zonder boe of bah de baan weer terug op en nemen mij vervolgens mee in een supercrash.....

Mijn virtuele F50 staat nu nog na te kreunen in de garage....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:46:
[...]

<3 Ik ook van jou! :D 8) :+

Ik had gisteren ook een paar keer goed pech.... Bijvoorbeeld op Spa, kom is goed de eerste bocht door, hou ik bewust afstand gaan er voor mij in "Eau rouge" er een aantal af..... Komen zonder boe of bah de baan weer terug op en nemen mij vervolgens mee in een supercrash.....

Mijn virtuele F50 staat nu nog na te kreunen in de garage....
O+ Van mijn F50 is helaas ook niets meer over :( heb er twee naar de schroothoop kunnen brengen de afgelopen dagen....maar eh....om weer ff on-topic te gaan:

Iemand de Preview al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

TheVMaster schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:54:
[...]

O+ Van mijn F50 is helaas ook niets meer over :( heb er twee naar de schroothoop kunnen brengen de afgelopen dagen....maar eh....om weer ff on-topic te gaan:

Ik krijg m niet binnen... :(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja, daar wordt ik idd ook heel blij van. Oude tijden herleven.
Epic Games hint op nieuwe Unreal Tournament op basis van Unreal 4-engine
Is voor komende donderdag in de agenda gezet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Iedereen (die Xbox One Beta acces heeft) even +1 en replyen!!!

Bij voorbaat dank! :P

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4766/t/1746918.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:54:
[...]

Ja ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hoe?

Was het wederom gewoon uitzetten en wachten tot ie binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
FiRePaTH schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:16:
[...]
Hoe?

Was het wederom gewoon uitzetten en wachten tot ie binnenkomt?
Je hebt nu een System Update knop als de update beschikbaar in de Settings onder System. Die drukte ik in en toen kwam de update meteen binnen. Jij hebt toch een nieuwe Xbox gekocht, zit je dan nog wel in Preview programma?

[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 03-05-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben de update nu aan het binnentrekken, 312mb. Straks na de laatste eredivisieronde ff kijken wat het oplevert.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
mowa schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:07:
Ja, daar wordt ik idd ook heel blij van. Oude tijden herleven.
Epic Games hint op nieuwe Unreal Tournament op basis van Unreal 4-engine
Is voor komende donderdag in de agenda gezet.
EN deze donderdag ook veel Sunset Overdrive informatie. Daar kijk ik eerlijk gezegd harder naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Heb een code bij Offgamers gekocht om een nieuwe game te kopen maar die werkt helaas. Ben nu bezig met hun support.

Edit:
Was een stomme typo van mezelf

[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 03-05-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

X-Fighter schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:55:
[...]

EN deze donderdag ook veel Sunset Overdrive informatie. Daar kijk ik eerlijk gezegd harder naar uit.
Die had ik nog niet gezien. Ziet er errug leuk uit.

Doet me wat aan Gotham City Impostors denken. Leuke game die nooit echt is doorgebroken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:07
justifire schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:04:
Had graag gezien dat ze die opt-in functie ook zo hadden gemaakt dat je gewoon je eigen commandos kan koppellen aan de meest standaard functies.
Begrijp dat het lastig is om dit voor alles te kunnen gebruiken, zijn best veel woorden en links op websites bijvoorbeeld die stembediend kunnen worden.
Maar de dingen als aan/uit, ga naar, winkel, volume, etc etc... zou ik graag met mijn eigen stemcommandos in willen spreken zodat de xbox ze moeiteloos herkend.

Dat gezegd hebbende ben ik erg tevreden met de weg die MS mometeel bewandeld, Xbox word elke update een stukje beter :)

En hier word ik ook vrolijk van : https://twitter.com/MarkRein/statuses/462342735119548416 *O*
De laatste update heeft in mijn beleving echt voor een snelheidsboost gezorgd in de menu's en starten van de apps. Ligt dit aan mij, of ervaren meer mensen dit?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Er zijn meer mensen die dit ervaren. Hier hebben ze inderdaad erg wat effort in gestopt. Verder heb ik nog geen problemen ondervonden en vind ik het lijstje changes wel erg karig. Er zit een OS change onder, misschien dat dit meer impact (develop tijd) heeft dan ik vermoed.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Het is echt stukken sneller geworden. Zeker met voicecommands ook. Ik verwacht in juni/juli wel meer grotere changes (E3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Yaz schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:19:
Er zijn meer mensen die dit ervaren. Hier hebben ze inderdaad erg wat effort in gestopt. Verder heb ik nog geen problemen ondervonden en vind ik het lijstje changes wel erg karig. Er zit een OS change onder, misschien dat dit meer impact (develop tijd) heeft dan ik vermoed.
Het is vooral de voorbereiding voor de volgende 1405 builds die uit gaan komen. Om je console voor te bereiden voor de volgende 1405 builds, daar zullen meer fixes in komen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
shadowman12 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:34:
[...]

Het is vooral de voorbereiding voor de volgende 1405 builds die uit gaan komen. Om je console voor te bereiden voor de volgende 1405 builds, daar zullen meer fixes in komen vermoed ik.
Bij 1404 vertelde ze in het begin gelijk wat er komen ging. Deze opties kwamen dan in batches beschikbaar. Nu is de lijst wat aan de korte kant maar lets hope so! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik verwacht da de echte uitbreidingen uitstellen tot dat E3......
Wat ik wel goed vind is dat ze elke maand zo ronde de 15e met een serieuze update komen.

[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 04-05-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Bij mij staat de update nog niet klaar. Heb het niet helemaal gevolgd maar moet je daar voor in een speciaal preview-programma zitten?

En misschien mis ik iets, zo impressive is de update toch niet? Fixes, geen last van gehad. New features, snap/audio/speech.... :/
Snelheid winst van het OS is voor mij veel belangrijker, maar dat vinden ze niet waard om te noemen?

[ Voor 12% gewijzigd door Neejoh op 04-05-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Neejoh schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:29:
Bij mij staat de update nog niet klaar. Heb het niet helemaal gevolgd maar moet je daar voor in een speciaal preview-programma zitten?

En misschien mis ik iets, zo impressive is de update toch niet? Fixes, geen last van gehad. New features, snap/audio/speech.... :/
Snelheid winst van het OS is voor mij veel belangrijker, maar dat vinden ze niet waard om te noemen?
Ja, moet voor in een preview programma zitten, nu heet dat Early Access. Op basis van je gamertag kan je uitgenodigd door iemand in het preview programma zit. Ik bijvoorbeeld.
Stuur maar even een DM met die gegevens, anders wordt het hier zo'n Preview request topic. Maar dit is al wel meerdere malen voorbij gekomen in dit topic, maar ik snap dat het is lastig is om 10 -20 pagina's terug te lezen in dit topic.

Ze ontwikkelen in een soort waterval methode volgens mij, de vorige update had best veel nieuwe zichtbare dingen, nu iets meer de backend. Iedere maand komt er nu ongeveer een nieuwe build. wellicht krijgen we ook nog 1406, 1407, 1408, en zo verder tot september.

[ Voor 19% gewijzigd door Turdie op 05-05-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update bij mij ook binnen. Paar dingen vallen op:

- mega veel crashes in lego hobbit opeens, resume werkt ook niet meer zoals voorheen (?)
- Voicecommands terwijl je tv/video kijkt zijn anders, als je "pause" of "play" roept, of volume up/down, blijft de kinect niet luisteren, das wel een verbetering vind ik
- Gebaren herkenning in video/ui nog steeds ruk.
- Kinect reageert beter, "xbox on" gaat nu 99 van de 100 x goed, "go to" gaat ook beter
- opstarten en login herkenning lijkt sneller, kan aan mij liggen
- Oneguide in de UK uitgebreid (hebben jullie weinig aan in NL maar toch)

Verder kan ik weinig ontdekken wat er nieuw is, voor mij meer positief dan negatief op het moment, er is overigens ook een update voor smartglass (de gewone, niet beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kinect voicecommands werkt nu zoooooooo veel beter :)
Hier hebben ze dus duidelijk aan gewerkt.
Zelfs al praat ik zacht en onduidelijk dan nog begrijpt de xbox me feilloos.
Heck, zelfs 'queu' en 'store' pakt hij nu in 1 keer, en inderdaad niet meer nodig om "Xbox Son" te zeggen, een normale "Xbox On" does the trick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Joepie ik kijk uit om de update te krijgen over een paar weken, zodat "Xbox On" ook eindelijk werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:02:
Kinect voicecommands werkt nu zoooooooo veel beter :)
Hier hebben ze dus duidelijk aan gewerkt.
Zelfs al praat ik zacht en onduidelijk dan nog begrijpt de xbox me feilloos.
Heck, zelfs 'queu' en 'store' pakt hij nu in 1 keer, en inderdaad niet meer nodig om "Xbox Son" te zeggen, een normale "Xbox On" does the trick _/-\o_
Ze hebben inderdaad echt goed werk gedaan met deze update.

Zojuist Child of Light uitgespeeld. Echt een aanradertje voor 11 euro :). Helaas zijn de achievements een beetje bugged, maar dat mag de pret niet drukken. Iemand een idee hoe je zo'n oculi kunt giften aan een friend? Uplay geeft iedere keer aan dat ik geen friends heb :z

Edit: vage bug... For some reason, this will not work if you have more than 100 friends/followers on the Xbox One version. It seems UPlay gets confused and to get this to work you will need to block some followers or remove friends until you are under 100 people. Then you'll be able to populate a list and send a gift.

@Justifire, je hebt een klein diamantje. :P

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-05-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op zondag 04 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Ze hebben inderdaad echt goed werk gedaan met deze update.

Zojuist Child of Light uitgespeeld. Echt een aanradertje voor 11 euro :). Helaas zijn de achievements een beetje bugged, maar dat mag de pret niet drukken. Iemand een idee hoe je zo'n oculi kunt giften aan een friend? Uplay geeft iedere keer aan dat ik geen friends heb :z

Edit: vage bug... For some reason, this will not work if you have more than 100 friends/followers on the Xbox One version. It seems UPlay gets confused and to get this to work you will need to block some followers or remove friends until you are under 100 people. Then you'll be able to populate a list and send a gift.

@Justifire, je hebt een klein diamantje. :P
Wat geneens een Brilliant Diamond ?!
Thanks ! ;)
Die bug is vervelend wbt over de 100 vrienden, en toen Gen me joinde kreeg ik die achievement niet.
Komt trouwens binnenkort een patch voor Child of Light die de moeilijkheidsgraad veranderd van Normal en Hard naar Casual en Expert.
Gisteren verdergegaan op Hard en dan worden de battles een stuk lastiger, dan is vijf stappen vooruit denken echt noodzakelijk, doe je dat niet....game over !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ja, ben zelf begonnen op normal. Maar ik merkte al dat sommige gevechten toch nog wel pittig waren. Ben benieuwd hoe die op hard zullen zijn :P.

Bij mij unlockte de volgende achievements niet: craften van een oculi, 5 stardusts verzamelen en
een fight winnen tegen 3 enemies zonder hp te verliezen.

De eerste 2 heb ik na het verwijderen van mijn save (had hem op normal uitgespeeld en alle sidequests gehaald) binnen 5 minuten nog gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:38
Vandaag een Xbox One gekocht te Sluis :)

Net een update gedaan en nu bezig met FIFA 14 (voucher die erbij zat) te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Netflix heeft Nederlandse stemherkenning? Als in speel af en pauzeer en sneller, etc. En het werkt ook nog :P Ik dacht dat het in het hoofdmenu al wel Nederlands was, maar als in pauzeren etc, is nieuw volgens mij.

[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-05-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Dragunov schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:07:
Vandaag een Xbox One gekocht te Sluis :)

Net een update gedaan en nu bezig met FIFA 14 (voucher die erbij zat) te installeren
Zou je in [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen willen plaatsen waar en voor welke prijs je hem hebt gekocht? Kun je anderen weer helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Is er een goede ziel die me zou willen uitnodigen voor de preview?

Gamertag: Captain Bogbot

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Ik zal ook vanavond eens wat vrienden toevoegen. Speel voornamelijk nba 2k14 op het moment maar zal af en toe wel in zijn voor een potje (waarbij ik alleen maar doodga :p) Titanfall :) Gamertag: CyPhjuh NL

edit: Bedankt voor de invite RobinFM! _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door CyPh op 05-05-2014 11:31 . Reden: preview invite verwijderd ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Zojuist Captain Bogbot en CyPhjuh NL aangemeld voor de preview...

Update: En nu ook McCluggish...

[ Voor 21% gewijzigd door RobinFM op 05-05-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
Als je toch aan het uitnodigen RobinFM;) Ik zou graag ook een uitnodiging hebben.

Tag: McCluggish

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
RobinFM schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:57:
Zojuist Captain Bogbot en CyPhjuh NL aangemeld voor de preview...

Update: En nu ook McCluggish...
Bedankt Robin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

En mij please? ;)

GamerTag: RoYZZ

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Requests voor het previewprogramma mogen vanaf nu via DM verder afgehandeld worden, dat voegt voor de rest weinig toe aan het topic :) Ervaringen met de preview mogen hier gewoon gedeeld blijven worden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Net paar games aan het installeren:

- FIFA 14
- Killer Instinct
- Forza Motorsport 5
- Ryse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14
http://www.nu.nl/tech/376...xbox-divisie-steunen.html

Bill Gates zou afscheiden Xbox-divisie steunen

Op de vraag of Gates Nadella zou steunen als hij beslist dat de Xbox-divisie afgestoten moet worden, antwoordt hij met een volmondig 'absoluut'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:20
rejer schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:49:
http://www.nu.nl/tech/376...xbox-divisie-steunen.html

Bill Gates zou afscheiden Xbox-divisie steunen

Op de vraag of Gates Nadella zou steunen als hij beslist dat de Xbox-divisie afgestoten moet worden, antwoordt hij met een volmondig 'absoluut'.
Niet echt verrassend. Gates is nooit voorstander van de xbox geweest. Nadella overigens ook niet. Xbox is Ballmer's kindje, zoals vele hardware aspecten van Microsoft de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Dragunov schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:15:
Net paar games aan het installeren:

- FIFA 14
- Killer Instinct
- Forza Motorsport 5
- Ryse
Heb niets met voetbal maar de overige games zijn imho een goede keuze !
KI blijft voor mij nr. 1 ( totdat SF V uitkomt)
Titanfall, Tomb Raider en Child of Light zijn ook erg vermakelijk.
BF4 boeit mij totaal niet meer en zou ik dus momenteel ook niemand aanraden.
My 2 cents ;)

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 05-05-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Titanfall boeit me niet en Tomb Raider heb ik al op PC ;)

FIFA 14 zat in het pakket ( ze hadden niks anders meer staan)

[ Voor 36% gewijzigd door Dragunov op 05-05-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
psychodude schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:50:
[...]

Niet echt verrassend. Gates is nooit voorstander van de xbox geweest. Nadella overigens ook niet. Xbox is Ballmer's kindje, zoals vele hardware aspecten van Microsoft de afgelopen jaren.
Dit is ook lekker motiverend als je voor het Xbox team werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
shadowman12 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:41:
[...]

Dit is ook lekker motiverend als je voor het Xbox team werkt.....
Het is dikke zever, en wordt volledig overroepen in de pers... Niet naar luisteren en verder gaan met het leven. Microsoft weet wat ze hebben aan Xbox divisie, ze zijn niet zo achterlijk om plots de "living room" aan Apple of Google te geven. Sony gaat het niet vasthouden, dat is toch een stervend bedrijf, en PS4 is niet media genoeg gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
X-Fighter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:28:
[...]

Het is dikke zever, en wordt volledig overroepen in de pers... Niet naar luisteren en verder gaan met het leven. Microsoft weet wat ze hebben aan Xbox divisie, ze zijn niet zo achterlijk om plots de "living room" aan Apple of Google te geven. Sony gaat het niet vasthouden, dat is toch een stervend bedrijf, en PS4 is niet media genoeg gericht.
Of..... Sony gaat onder en de ps divisie gaat standalone, Microsoft schopt de Xbox divisie er uit, de ps en Xbox divisies gaan samenwerken en boem........ de PSBOX is geboren :D

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
[...]

Xbox kan en zal blijven bestaan zonder Microsoft, en Playstation kan en zal blijven bestaan zonder Sony. De merken en hun divisies zijn kleine bedrijven op zich, die kunnen zich prima redden zonder grote corporatie boven hun, of met een andere corporatie.

Frappant trouwens dat jij het zever noemt, terwijl het toch algemeen bekend is dat veel aandeelhouders, en ook Gates, geen fan zijn van Xbox. O-)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

[...]

Sony gaat het niet vasthouden, dat is toch een stervend bedrijf, en PS4 is niet media genoeg gericht.
Zo fanboy much ??
Slaat nergens op dit. Ja het gaat niet fantastisch met sony maar zulke opmerkingen.. denk dat je het nog hoopt ook of niet ??
Playstation zal zeker nu ze de strijd aan het winnen zijn echt niet ineens ten onder gaan.
Net als xbox niet ineens verdwijnt. Microsoft weet ook wel dat opgeven geen optie is. En zal vadt niet de xbox divisie afstoten. Ook al denken sommige dat het een goed idee kan zijn binnen ms.
Hoop het ook niet want alleen sony in de consolen markt met nintendo is bad for us consumers.

En wil in september wel een x1 halen dus beter gaan ze gewoon met een ijzersterke e3 komen en de concurentie met sony keihard aan !!
Ik zeg 400 euro x1 met een game erbij aangekondigd op de e3 ;) dan komt er misschien voor spetember al een x1 :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Er wordt weer wat in de rond geblaft zonder dat mensen echt lezen wat Gates heeft gezegd;

Fox heeft een interview gehad met Waren Buffett en Bil Gates, Buffett gaf aan dat hij het niet zag zitten om in new-media bedrijven (twitter, facebook e.d.) te investeren om dat deze niet zouden passen in de stategie van zijn investeringsvehikel Berkshire. Gates heeft de volgende uitspraak gedaan;

zie ook +/- 26 min in het fimpje
Gates, the founder and former CEO of Microsoft, said he’s been helping new CEO Satya Nadella transition into his new leadership role and that he would support Nadella if the new CEO proposed a spinoff of one of Microsoft’s units.

But Gates said he didn’t foresee either Bing, the company’s search engine division, or Xbox, its gaming division, as potential stand-alone companies because they are part of Microsoft’s long-term strategy.
Bron

Kortom,Gates geeft aan dat hij de huidige CEO van Microsoft zou ondersteunen indien deze een verzelfstandiging zou voor bereiden van bepaalde bedrijfsonderdelen, Gates maakt echter direct duidelijk dat hij niet voorziet dat Big of de Xbox divisie verzelfstandigd gaat worden omdat beide deel uit maken van Microsoft's lange termijn strategie. De "absoluut" die Gates gebruikt op de vraag als of hij de huidige CEO zou ondersteunen als deze de Xbox divisie toch zou willen verzelfstandigen is alleen maar bedoeld om vertrouwen in Satya Nadella, de huidige CEO, uit te spreken.

Kortom, Gates heeft nergens aangegeven dat de Xbox divisie als zelfstandig bedrijf verder zou moeten, sterker..... Hij benadrukt juist het belang van de zoekdienst Bing en de Xbox divisie. De geruchten die anders doen willen geloven zijn dus helemaal niet waar, teksten worden uit zijn verband gerukt en mensen speculeren maar weer een stuk raak.

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 06-05-2014 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
Ondertussen ook een XBO besteld. Bij Amazon in Duitsland. Het is een beetje op de 'gok' dat de Titanfall download ook gewoon werkt in Nederland.

Ik heb al een PS4 en zat een beetje met het idee om hem weg te doen en een XBO te nemen, maar besloten om de PS4 er bij te houden.

Ik ben heel benieuwd hoe de XBO gaat bevallen. Heb voor de PS4 altijd een Xbox gehad (Xbox 1, Xbox 360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:42
sorted.bits schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 06:39:
Ondertussen ook een XBO besteld. Bij Amazon in Duitsland. Het is een beetje op de 'gok' dat de Titanfall download ook gewoon werkt in Nederland.

Ik heb al een PS4 en zat een beetje met het idee om hem weg te doen en een XBO te nemen, maar besloten om de PS4 er bij te houden.

Ik ben heel benieuwd hoe de XBO gaat bevallen. Heb voor de PS4 altijd een Xbox gehad (Xbox 1, Xbox 360).
Kan bevestigen dat de Titanfall download gewoon werkt, mijne komt ook van Amazon.de 8)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
MarkH NL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:10:
[...]

Kan bevestigen dat de Titanfall download gewoon werkt, mijne komt ook van Amazon.de 8)
Nice! Was eerst van plan om even naar Duitsland te rijden, maar deze komt gewoon thuis aan de deur :). Altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Voor de mensen die ook de notifications te langzaam vinden en de locatie ook heel irritant vind, vote mee!

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4766/t/1748725.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Bullet NL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 02:40:
Er wordt weer wat in de rond geblaft zonder dat mensen echt lezen wat Gates heeft gezegd;

Fox heeft een interview gehad met Waren Buffett en Bil Gates, Buffett gaf aan dat hij het niet zag zitten om in new-media bedrijven (twitter, facebook e.d.) te investeren om dat deze niet zouden passen in de stategie van zijn investeringsvehikel Berkshire. Gates heeft de volgende uitspraak gedaan;

zie ook +/- 26 min in het fimpje

[...]

Bron

Kortom,Gates geeft aan dat hij de huidige CEO van Microsoft zou ondersteunen indien deze een verzelfstandiging zou voor bereiden van bepaalde bedrijfsonderdelen, Gates maakt echter direct duidelijk dat hij niet voorziet dat Big of de Xbox divisie verzelfstandigd gaat worden omdat beide deel uit maken van Microsoft's lange termijn strategie. De "absoluut" die Gates gebruikt op de vraag als of hij de huidige CEO zou ondersteunen als deze de Xbox divisie toch zou willen verzelfstandigen is alleen maar bedoeld om vertrouwen in Satya Nadella, de huidige CEO, uit te spreken.

Kortom, Gates heeft nergens aangegeven dat de Xbox divisie als zelfstandig bedrijf verder zou moeten, sterker..... Hij benadrukt juist het belang van de zoekdienst Bing en de Xbox divisie. De geruchten die anders doen willen geloven zijn dus helemaal niet waar, teksten worden uit zijn verband gerukt en mensen speculeren maar weer een stuk raak.
Ehm, hij benadrukt vooral het belang van Bing voor Microsoft en dat het een vitaal onderdeel is van het bedrijf omdat het Microsoft laat zien wat er rondgaat op het internet.

Over Xbox zegt hij dat er veel potentieel zit in het dichter bij elkaar brengen van PC en Xbox. De presentatrice zegt van Xbox is zon sterk bedrijf op zichzelf, waarom scheidt je dat niet af van de corporatie. Gates antwoord dat Sayta daar naar zal kijken, maar dat ze een gaming strategy hebben en dat het niet zo simpel is dat het lijkt. Als de presentatrice vraagt of Gates Nadella zal steunen als hij Xbox wil scheiden van de corporatie en Gates antwoord 'absolutely'.

Maar of Xbox nou direct onderdeel blijft van MS of dat het zelfstandig verder gaat, voor Xbox gamers zal er niet veel veranderen hoor! Ook al wordt het een spinoff dan zal MS groot aandeelhouder blijven en zorgen voor support. Het heeft ook niks te maken met of Xbox het goed of minder goed doet, maar zou gewoon een interne herfocus op software, de vetpot van MS, zijn. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:14
De huidige CEO is juist best positief over xbox, ik geloof dat ie met kerst een aantal xbox ones kado had gegeven binnen zn familie. Voor de xbox one is er verder ook veel potentie buiten de gamemarkt om, en daar heeft de xbox divisie MS voor nodig. Net zoals de playstation divisies vroeger; die gebruikten ingenieurs van de tv en audio tak en management van sony music voor de ontwikkeling van de eerste playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
sorted.bits schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:18:
[...]

Nice! Was eerst van plan om even naar Duitsland te rijden, maar deze komt gewoon thuis aan de deur :). Altijd goed.
Die code werkt prima (aangezien er geen regio lock meer is en mijn broertje heeft die versie ook van Amazon.de).

Tip voor mensen die een ander kennen die een Xbox One heeft:
  • Stel jouw account als home in bij de ander.
  • De ander stelt zijn account als home in bij jou.
  • (Instellen dat er om een wachtwoord gevraagd moet worden om in te loggen).
  • Digitale games kunnen nu gedeeld worden. Dus als je uit de US-store koopt, elk de helft betalen = circa €22 per game :*)
  • Installeren kan bij "Games" (als ik het goed heb). De games komen daar in beeld die gekocht zijn en "Ready to install" staan.
  • Er kan tegelijkertijd gebruik gemaakt worden van deze games.
De eerste game die ik en mijn broertje gaan kopen is Watch_Dogs en dan is €22 geen geld (dan wil ik eventueel nog wel DLC kopen :+).

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 01:34:
[...]

Zo fanboy much ??
Slaat nergens op dit. Ja het gaat niet fantastisch met sony maar zulke opmerkingen.. denk dat je het nog hoopt ook of niet ??
Playstation zal zeker nu ze de strijd aan het winnen zijn echt niet ineens ten onder gaan.
Net als xbox niet ineens verdwijnt. Microsoft weet ook wel dat opgeven geen optie is. En zal vadt niet de xbox divisie afstoten. Ook al denken sommige dat het een goed idee kan zijn binnen ms.
Hoop het ook niet want alleen sony in de consolen markt met nintendo is bad for us consumers.
Hopen dat Sony faalt? Nee dat hoop ik niet, want is goed voor de concurrentie, maar Sony doet het heel slecht financieel, en er is veel druk van aandeelhouders om de CEO te vervangen want ze zien hem niet slagen. De PS4 is ook niet media genoeg gericht, dus als Google en Apple volledig gaan mee spelen, zie ik Playstation eruit geduwd worden door de echte giganten. Ik hoop niet dat dit gebeurd, maar ik zie het wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
R0SSI schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Die code werkt prima (aangezien er geen regio lock meer is en mijn broertje heeft die versie ook van Amazon.de).

Tip voor mensen die een ander kennen die een Xbox One heeft:
  • Stel jouw account als home in bij de ander.
  • De ander stelt zijn account als home in bij jou.
  • (Instellen dat er om een wachtwoord gevraagd moet worden om in te loggen).
  • Digitale games kunnen nu gedeeld worden. Dus als je uit de US-store koopt, elk de helft betalen = circa €22 per game :*)
  • Installeren kan bij "Games" (als ik het goed heb). De games komen daar in beeld die gekocht zijn en "Ready to install" staan.
  • Er kan tegelijkertijd gebruik gemaakt worden van deze games.
De eerste game die ik en mijn broertje gaan kopen is Watch_Dogs en dan is €22 geen geld (dan wil ik eventueel nog wel DLC kopen :+).
Maar kun je dan wel gelijk spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
X-Fighter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:49:
[...]

Hopen dat Sony faalt? Nee dat hoop ik niet, want is goed voor de concurrentie, maar Sony doet het heel slecht financieel, en er is veel druk van aandeelhouders om de CEO te vervangen want ze zien hem niet slagen. De PS4 is ook niet media genoeg gericht, dus als Google en Apple volledig gaan mee spelen, zie ik Playstation eruit geduwd worden door de echte giganten. Ik hoop niet dat dit gebeurd, maar ik zie het wel gebeuren.
Niet media genoeg gericht is zeer subjectief. Niet iedereen wil een alles in 1. En zolang de Xbone alleen ziggo heeft, gaat het niet werken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Maar kun je dan wel gelijk spelen?
Zie laatste puntje :+. Dit hebben we getest door tegelijkertijd Dead Rising 3 te spelen :).

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
lanerios schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Niet media genoeg gericht is zeer subjectief. Niet iedereen wil een alles in 1. En zolang de Xbone alleen ziggo heeft, gaat het niet werken
Nederland en Belgie zijn dan ook niet de belangrijkste markten. Sinds die TV OneGuid update in Europa, ondersteunen ze nu zo goed als iedereen in die landen? Indien zo, dan zie ik ze dat hier ook wel doen. Ofja in Belgie is enkel (imo) Belgacom en Telenet de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
X-Fighter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:04:
[...]

Nederland en Belgie zijn dan ook niet de belangrijkste markten. Sinds die TV OneGuid update in Europa, ondersteunen ze nu zo goed als iedereen in die landen? Indien zo, dan zie ik ze dat hier ook wel doen. Ofja in Belgie is enkel (imo) Belgacom en Telenet de moeite.
Dus is het nog geen complete vervanging inderdaad. Pas als dat zo is, ja, dan is het een completere beleving dan de PS4. Nu echter, nog niet

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jongens, dit is het Xbox One topic ;)

Spannend:
Microsoft hints Xbox One announcements are to come before E3

Writing on his Twitter feed over the last week, head of Xbox Phil Spencer has confirmed that Microsoft will announce 'a couple of things' before this year's E3 in June. Engage HYPE.

Responding to questions directed to him via Twitter, Spencer sneaked in a couple of teases regarding the Los Angeles-based expo, promising the announcement of both new IP and new sequels, as well as new partnerships with third party development studios.

@XboxP3 Hey Phil, can we expect new IP announcements from Microsoft 1st party studios at E3.

@MrPlaystation1 Yes, we'll announce both new IP and new sequels at E3.

Spencer also claimed that what the company shows will reflect "stuff we are committed to, from top studios, for this year and future." He also assured a fan that 'hardcore gamers' would be "the main focus at E3."

@XboxP3 @MrPlaystation1 awesome..Phil will you announce some new 1st party studios too?

@Kriss353 @MrPlaystation1 We'll announce some new studios we are working with.

"May should be a good month for news," he said. "Took me a month to get plans set." And, in relation to one individual's query about Microsoft's plan to launch new games in Japan, Spencer responded "You won't have to wait until TGS."

Sounds like it's going to be an exciting couple of months, huh?
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klinkt heel goed! ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Yaz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:50:
Voor de mensen die ook de notifications te langzaam vinden en de locatie ook heel irritant vind, vote mee!

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4766/t/1748725.aspx
Ik vind vooral de help-functie veeeeel te traag, als ik daar eens per ongeluk op klik. Is daar ook een topic voor?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:32
Zijn er ondertussen al leuke pre-order aanbiedingen binnen NL dat iemand weet? Ben benieuwd of het de moeite is hem nu te pre-orderen of even te wachten.

Misschien komt er wel een Destiny / Xbox One pack ofzo?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Pagina: 1 ... 96 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.