[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07
Pedr0 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:36:
Zijn er ondertussen al leuke pre-order aanbiedingen binnen NL dat iemand weet? Ben benieuwd of het de moeite is hem nu te pre-orderen of even te wachten.

Misschien komt er wel een Destiny / Xbox One pack ofzo?
Voor dat we dit algemene Xbox One topic weer helemaal vol laten lopen met prijs en beschikbaarheid vragen, daar hebben we een eigen topic voor! [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb heel veel problemen met mijn headset gehad, opeens wat ie stuk. Vorige week kreeg ik bericht dat ik een Stereo Headset krijg i.p.v de Chat Headset, en heb toen teruggemaild dat ik de Chat Headset heb. En nu krijg ik dit te horen:
To answer your question the selection of the Stereo Headset appears to have been in error, but since it was an error in your favor we decided to let it stand rather than to create a delay by cancelling and re-creating the order. So please enjoy the free upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
shadowman12 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:09:
Heb heel veel problemen met mijn headset gehad, opeens wat ie stuk. Vorige week kreeg ik bericht dat ik een Stereo Headset krijg i.p.v de Chat Headset, en heb toen teruggemaild dat ik de Chat Headset heb. En nu krijg ik dit te horen:

[...]
Moraal van het verhaal: 'Altijd eerlijk zijn!'

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
R0SSI schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Die code werkt prima (aangezien er geen regio lock meer is en mijn broertje heeft die versie ook van Amazon.de).

Tip voor mensen die een ander kennen die een Xbox One heeft:
  • Stel jouw account als home in bij de ander.
  • De ander stelt zijn account als home in bij jou.
  • (Instellen dat er om een wachtwoord gevraagd moet worden om in te loggen).
  • Digitale games kunnen nu gedeeld worden. Dus als je uit de US-store koopt, elk de helft betalen = circa €22 per game :*)
  • Installeren kan bij "Games" (als ik het goed heb). De games komen daar in beeld die gekocht zijn en "Ready to install" staan.
  • Er kan tegelijkertijd gebruik gemaakt worden van deze games.
De eerste game die ik en mijn broertje gaan kopen is Watch_Dogs en dan is €22 geen geld (dan wil ik eventueel nog wel DLC kopen :+).
Dit is ook bekend bij de X360. Je koopt op account 1 het spel (is dus account gebonden) maar je downloadt het de eerste keer op de console van account 2 (hierdoor ook voor account 2 speelbaar).

Het nadeel is wel dat als account 2 de game van zn console afhaalt, deze niet opnieuw kan downloaden zonder hulp van account 1, terwijl account 1 deze wel gewoon opnieuw kan downloaden omdat het accountgebonden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
shadowman12 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:09:

[...]
Karma punten voor jou die je meteen (deels) kunt inruilen voor je upgrade :p. Daarmee ook karmapunten voor de support afdeling ;). Is wel goedkoop PR punten scoren voor een bedrijf. Kon nog wel eens meer waard zijn dan het prijsverschil tussen de chat en stereo headset nu je dit verhaal de wereld in geslingerd hebt ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29
Geruchten doen de ronde over een nieuwe Mortal Kombat die aangekondigd gaat worden op de E3 *O*
Finish Him !!! >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
justifire schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:44:
Geruchten doen de ronde over een nieuwe Mortal Kombat die aangekondigd gaat worden op de E3 *O*
Finish Him !!! >:)
Heb je een link waar dat staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
aerowyn88 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:35:
[...]

Dit is ook bekend bij de X360. Je koopt op account 1 het spel (is dus account gebonden) maar je downloadt het de eerste keer op de console van account 2 (hierdoor ook voor account 2 speelbaar).

Het nadeel is wel dat als account 2 de game van zn console afhaalt, deze niet opnieuw kan downloaden zonder hulp van account 1, terwijl account 1 deze wel gewoon opnieuw kan downloaden omdat het accountgebonden is :)
Volgens mij kan dat wel gewoon, zodra je het spel koopt krijgt de console waarop je het spel koopt de console license en de gamertag waarmee je op dat moment bent ingelogd krijgt de gamertag license.
Als je het spel dan verwijdert heb je nog steeds de console license en zou je hem via je download history gewoon weer moeten kunnen downloaden ;)

Je kunt natuurlijk ook license transfer doen, dan verplaats je alle huidige console licenses naar de console waarop je het uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
Ik heb mijn Xbox op standby mode staan, dus gaat direct weer aan, maar blijkt dat FIFA 14 (die dan safe-state heeft) nergens meer op reageert. Midden in een wedstrijd blijft hij op controller/side selectie staan, hoofdmenu enkel de melding dat je verbinding met EA servers is verloren. Maar game zelf reageert niet meer op de controller, enige optie is hele game weer opnieuw op te starten.

Is dit nu een melding voor MS of voor EA?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:09:
Ik heb mijn Xbox op standby mode staan, dus gaat direct weer aan, maar blijkt dat FIFA 14 (die dan safe-state heeft) nergens meer op reageert. Midden in een wedstrijd blijft hij op controller/side selectie staan, hoofdmenu enkel de melding dat je verbinding met EA servers is verloren. Maar game zelf reageert niet meer op de controller, enige optie is hele game weer opnieuw op te starten.

Dat doet hij bij mij soms ook, of ja hij doet dit enkel als ik wedstrijd gespeeld heb, en ik Xbox afzet alvorens wedstrijd gedaan is. Want als ik gewoon in mijn "carrière" centrum zit, dan werkt wel alles gewoon, behalve dat ik nog even op rechter thumbstick moet klikken voor in te signen. Ik zou denken dat dit een probleem is voor EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41

Ik heb dit bij ea aangekaart. Heel raar maar dit werkte bij mij wel. Ga naar instellingen en pas daar het standaard keeper en speler aan die je te zien krijgt in de arena. Herstarten en mijn probleem was opgelost.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:34
Ik begin steeds meer hype te krijgen voor Quantum Break. Op internet staan best veel videos dat ik niet eerder heb gezien. Waarschijnlijk wordt dit de system seller van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik hoop het. Moet vriendin nog overtuigen van de Xbone, maar met zulke games moet dat wel lukken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55

Controller uitzetten en weer aanzetten werkt bij mij.

Duurde wel erg lang voor ik dat door had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
carpebios schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:42:
Ik heb dit bij ea aangekaart. Heel raar maar dit werkte bij mij wel. Ga naar instellingen en pas daar het standaard keeper en speler aan die je te zien krijgt in de arena. Herstarten en mijn probleem was opgelost.
Inderdaad vage oplossing, maar daarna werkt het altijd weer vanuit standby?
Tim14ww schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:21:
Controller uitzetten en weer aanzetten werkt bij mij.

Duurde wel erg lang voor ik dat door had :X
Ah, die moet ik ook nog proberen. Heb een hekel aan die FIFA opstarttijd, 3 schermen doorklikken, laat me gewoon verder spelen waar ik was :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 21:41
Ja. Hierma werkte het bij mij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje. Ik snap dat de xbone een hdmi in poort herft. Kan ik dus dan gewoon mn kpn kastje aansluiten en via de xbox kijken? Of gaan alleen specifieke devices werken?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In de basis kan elk apparaat op de HDMI-in, als je Xbox aan staan wordt het signaal gewoon doorgegeven. Staat je Xbox uit, doet ie ook verder niets. Om signaal te zien, 'Watch TV'.

De extra features (zoals voice-control en TV/One-guide) werken erg apparaat en provider-afhankelijk (One-guide afaik nog helemaal niet).

Er zit btw wel een flinke latency op, gamen is er niet echt goed op te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Neh, gamen ga ik er ook niet op doen. Maar kastje gewoon 24/7 aan laten staan en dan alleen de xbox te hoeven gebruiken is wel awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn geval begint mijn Humax (5050) dan te flippen, moment dat ik m'n Xbox uit hebt, stopt dat ding regelmatig met programma's opnemen of ik krijg geen signaal meer als ik de Xbox weer aan zet. Enige optie dan is Humax uit/aan te zetten, waar vervolgens de Xbox weer moeilijk gaat doen. Maar dat zal wel aan de Humax liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02
Silversin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:50:
Ik begin steeds meer hype te krijgen voor Quantum Break. Op internet staan best veel videos dat ik niet eerder heb gezien. Waarschijnlijk wordt dit de system seller van Microsoft.
Oh wow! Die had ik nog niet gezien! Gaaf! Geen aliens hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
shadowman12 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:43:
[...]

Heb je een link waar dat staat?
http://inthegame.nl/nieuw...utm_campaign=Headliner.nl
Het zijn geruchten he ;)
Vandaag zijn de geruchten weer dat Injustice 2 aangekondigd gaat worden, anderen verwachten zowel Injustice 2 als Mortal Kombat 10 ...... nothing's sure till E3 :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Morgen is het zo ver!

Afbeeldingslocatie: http://media.edge-online.com/wp-content/uploads/edgeonline/2014/05/E267.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 07-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 09:24
hulpvraag, ik weet dat ik blond ben maar waar vind je de pre-release registration app op je xbox. Ik heb een invite mail met code ontvangen maar kan die app nergens vinden. Heb al op xboxlive ingelogd en daar wel gevonden maar kan niks aanklikken (op mijn mac in ieder geval) of toevoegen. Bij de apps op mijn xbox one krijg ik hem niet naar voren getoverd ook niet met bing search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ubisoft heeft zijn piano-man weer aan het werk gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Wingie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:27:
hulpvraag, ik weet dat ik blond ben maar waar vind je de pre-release registration app op je xbox. Ik heb een invite mail met code ontvangen maar kan die app nergens vinden. Heb al op xboxlive ingelogd en daar wel gevonden maar kan niks aanklikken (op mijn mac in ieder geval) of toevoegen. Bij de apps op mijn xbox one krijg ik hem niet naar voren getoverd ook niet met bing search.
Heb je de code redeemed in de store? Dan kun je hem downloaden. Als je bij je My Apps kijkt, dan staat helemaal rechts: "ready to install" als je de code redeemed hebt op de site ipv in de store op de xbox

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 09:24
CyPh schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:50:
[...]

Heb je de code redeemed in de store? Dan kun je hem downloaden. Als je bij je My Apps kijkt, dan staat helemaal rechts: "ready to install" als je de code redeemed hebt op de site ipv in de store op de xbox
Thanks ik dacht dat ik de code in de app zelf moest gaan invoeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nieuwe Preview Update:

Today we’re releasing a new update for you to preview! Come and get it! :)
New version: 1405 (xb_rel_1405.140504-2200).
How to get it:
• Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 6:00PM PDT on May 7nd.
• If you want it right away, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see System update, click it to start your update.
• Consoles that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 9th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
Below are some of the changes you’ll see in this update, in addition to many of the changes noted in the previous update.
New Stuff
• Update to address issues some users noticed where Party Chat would be quiet unless the Party App is snapped
• Get System Update button change. This update changes how the system update button works under Settings->System. Now the button will say “No update available” and be greyed out when there is no update and will say “Update console” and be active when an update is available.

Known Issues
• If a call or IM is received when Skype is in “Background” mode (Skype is active but not the active app), you may see up to 6 toasts notifying you of the call/IM.
• If your console is not connected to the internet and you launch an app that requires XboxLive, you’ll see an incorrect error, “An update for this game or app needs your attention. Go to your games & apps to see what it needs.”
• Some consoles that have been fully powered off or are in Energy Saving mode may experience a slightly longer time to power on. These users may also note that a longer time without anything displayed on screen than normal.

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4756/t/1749818.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:20:
Nieuwe Preview Update:

Today we’re releasing a new update for you to preview! Come and get it! :)
New version: 1405 (xb_rel_1405.140504-2200).
[..]
Ben hem al aan het installeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:35:
[...]

Ben hem al aan het installeren :+
Hier is ie al geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

En wij maar werken. Het zijn ook altijd dezelfde :P

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Een lijst over de E3 van Microsoft is gereleased (toevallig zelfde dag als Sony), het is natuurlijk niet officieel dus neem het maar met een korreltje zout. Best wel coole dingen bij, ik zet het in een spoiler vakje omdat sommige mensen misschien lieven afwachten wat E3 geeft, dan het al beetje verpest te hebben. Ik geloof het lijstje trouwens niet echt, ik twijfel nog :)

spoiler:
LEAKED - Microsoft E3 2014
On the DL. This info comes from the highest source and contains near full details of Microsoft E3 2014 conference. I have had corroborations from a number of sources to its legitimacy:
  • Ryse 2 is in development and will be announced at the show in a real-time in-game trailer. Gone is the Roman period, enter the medieval setting. The game will offer more freedom of exploration and a refined combat system. The main character is a sell-sword of sorts with a greater destiny. This game looks beyond belief. No release date (possibly late 2016)
  • Forza Horizon 2 will be announced for release in October 2014 vai Playground Games. It will once again be open world and set in Louisiana, Missisips, New Mexico, Texas and Arkansas. Full day/night cycle, real time weather. Estimated 80 hour single player.
  • 343 Industries will unveil Halo 2: Anniversary. This is a full (multiplayer included) visual makeover of Halo 2, it will also include the same options as Halo Anniversary (Including both visual modes) skulls etc. It will include the E3 2003 mission as a bonus unlockable and the maps from the PC version.
  • No Turn 10 this year except in supportive capacity of Playground.
  • Halo 5 will get its release date.
  • Rare is prepping a re-boot of Battletoads and Perfect Dark. BT will initially be a download only title (see Killer Instinct) and is set to run at 60fps. Perfect Dark is looking to be rebooted into a Third Person Adventure game - Similar to Uncharted.
  • Epic will be there to unveil their new game base on the Samaritan demo from 2012. This will be XBOX ONE EXCLUSIVE as Microsoft is the publisher. Possibly the best looking game of this generation.
  • Good Science Studios will unveil their Kinect Only game "EchoBlack" - The game is controlled via the use of Kinect and the player plots through an adventure game drawn as by echolocation. The vibrancy of the world depicted alters depending on the pitch, loudness and location of the players voice. No release date.
  • Twisted Pixel will reveal their next digital game which is set in a sci-fantasy planet of Dekelsus. Possibly a 2.5D platformer.
  • Black Tusk will have a CGI trailer for Gears of War : Lazurus which will show the direction the series is heading.
  • Lift London will be showing 2 projects. They are small and digital based. No other details unfortunately.
  • Lionhead will have a brief gameplay of Fable Legends and bow out with a teaser of their next project which is set in a post-cataclysmic Earth decimated by egg shaped objects (possibly aliens)
  • Frontier Development is working on a family friendly Kinect title for release in 2014
  • Phantom Dust : Sacrifice is being worked on by Grounding Inc and will be a prequel to the original. The game will be episodic in nature.
  • Quantum Break will be out November 2014 - There is a multiplayer mode - Part 1 of a trilogy. The game has had a significant graphical upgrade since last year.
  • Sunset Overdrive is aiming for release on the last weeks of August/Early September. Graphically it looks like the CG trailer and the Parkour element of the game is a mix of Sonic, Jet Set Radio and Ratchet and Clank.
  • The secret Japanese game is coming from Platinum Games and is a Viewtiful Joe like action- beat em up. Codename is "RugPuddle". This is part one of a multiple game deal with Microsoft to publish other titles in the future.
  • Leap Experience Pioneers will announce their game which looks like a TPS/RPG hybrid set in a Sci-fi universe. Looks very Mass Effect inspired. COMING 2015
  • Platform Next Games is a new studio. They will be presenting an unnamed tech demo based on an upcoming project (similar to Black Tusks demo last year) which appears to be set in either an ancient or fantasy setting.
  • Games With Gold will be announced for Xbox One starting immediately. The aim is that it will be 1 retail game a month, 1 digital game per month of a choice of 2. This will evolve as time goes on.
  • Microsoft will announce the date when retail units can be activated as development kits, it will be before October 2014.
  • Crackdown: Skyline - Coming 2015 - No other info, not even the developer. Microsoft Studios.
Multi-platforms are as follows:

The Division (Xbox One is now lead platform)
Call of Duty: Advanced Warfare
Fallout 4
EA game (not specified here)

Exclusive/Timed DLC on all.

That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als alles rond/na september zit, pikken we hem goed mee. Weet niet of GWG wel werkt met een non-supported land op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

X-Fighter schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:24:
Een lijst over de E3 van Microsoft is gereleased (toevallig zelfde dag als Sony), het is natuurlijk niet officieel dus neem het maar met een korreltje zout. Best wel coole dingen bij, ik zet het in een spoiler vakje omdat sommige mensen misschien lieven afwachten wat E3 geeft, dan het al beetje verpest te hebben. Ik geloof het lijstje trouwens niet echt, ik twijfel nog :)

spoiler:
Ik had hem gezien idd. Hopelijk ligt het dicht bij de waarheid, want dan ben ik een content man! :D
Vooral dat
spoiler:
Games with Gold
klinkt heel interessant en dan natuurlijk een paar vette titels. Oh en hopelijk is de Xbox One
spoiler:
lead voor The Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1.) Forza Horizon 2! WOOO
2.) Nieuwe Battletoads, meh
3.) Samaritan game?

Ik hoop het echt, lijkt me geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:34:
1.) Forza Horizon 2! WOOO
2.) Nieuwe Battletoads, meh
3.) Samaritan game?

Ik hoop het echt, lijkt me geweldig!
Le taggois du spoileur monsieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40

spoiler:
LEAKED - Microsoft E3 2014
On the DL. This info comes from the highest source and contains near full details of Microsoft E3 2014 conference. I have had corroborations from a number of sources to its legitimacy:
  • Ryse 2 is in development and will be announced at the show in a real-time in-game trailer. Gone is the Roman period, enter the medieval setting. The game will offer more freedom of exploration and a refined combat system. The main character is a sell-sword of sorts with a greater destiny. This game looks beyond belief. No release date (possibly late 2016)
  • Forza Horizon 2 will be announced for release in October 2014 vai Playground Games. It will once again be open world and set in Louisiana, Missisips, New Mexico, Texas and Arkansas. Full day/night cycle, real time weather. Estimated 80 hour single player.
  • 343 Industries will unveil Halo 2: Anniversary. This is a full (multiplayer included) visual makeover of Halo 2, it will also include the same options as Halo Anniversary (Including both visual modes) skulls etc. It will include the E3 2003 mission as a bonus unlockable and the maps from the PC version.
  • No Turn 10 this year except in supportive capacity of Playground.
  • Halo 5 will get its release date.
  • Rare is prepping a re-boot of Battletoads and Perfect Dark. BT will initially be a download only title (see Killer Instinct) and is set to run at 60fps. Perfect Dark is looking to be rebooted into a Third Person Adventure game - Similar to Uncharted.
  • Epic will be there to unveil their new game base on the Samaritan demo from 2012. This will be XBOX ONE EXCLUSIVE as Microsoft is the publisher. Possibly the best looking game of this generation.
  • Good Science Studios will unveil their Kinect Only game "EchoBlack" - The game is controlled via the use of Kinect and the player plots through an adventure game drawn as by echolocation. The vibrancy of the world depicted alters depending on the pitch, loudness and location of the players voice. No release date.
  • Twisted Pixel will reveal their next digital game which is set in a sci-fantasy planet of Dekelsus. Possibly a 2.5D platformer.
  • Black Tusk will have a CGI trailer for Gears of War : Lazurus which will show the direction the series is heading.
  • Lift London will be showing 2 projects. They are small and digital based. No other details unfortunately.
  • Lionhead will have a brief gameplay of Fable Legends and bow out with a teaser of their next project which is set in a post-cataclysmic Earth decimated by egg shaped objects (possibly aliens)
  • Frontier Development is working on a family friendly Kinect title for release in 2014
  • Phantom Dust : Sacrifice is being worked on by Grounding Inc and will be a prequel to the original. The game will be episodic in nature.
  • Quantum Break will be out November 2014 - There is a multiplayer mode - Part 1 of a trilogy. The game has had a significant graphical upgrade since last year.
  • Sunset Overdrive is aiming for release on the last weeks of August/Early September. Graphically it looks like the CG trailer and the Parkour element of the game is a mix of Sonic, Jet Set Radio and Ratchet and Clank.
  • The secret Japanese game is coming from Platinum Games and is a Viewtiful Joe like action- beat em up. Codename is "RugPuddle". This is part one of a multiple game deal with Microsoft to publish other titles in the future.
  • Leap Experience Pioneers will announce their game which looks like a TPS/RPG hybrid set in a Sci-fi universe. Looks very Mass Effect inspired. COMING 2015
  • Platform Next Games is a new studio. They will be presenting an unnamed tech demo based on an upcoming project (similar to Black Tusks demo last year) which appears to be set in either an ancient or fantasy setting.
  • Games With Gold will be announced for Xbox One starting immediately. The aim is that it will be 1 retail game a month, 1 digital game per month of a choice of 2. This will evolve as time goes on.
  • Microsoft will announce the date when retail units can be activated as development kits, it will be before October 2014.
  • Crackdown: Skyline - Coming 2015 - No other info, not even the developer. Microsoft Studios.
Multi-platforms are as follows:

The Division (Xbox One is now lead platform)
Call of Duty: Advanced Warfare
Fallout 4
EA game (not specified here)

Exclusive/Timed DLC on all.

That's all.
Forza Horizon is zeer aannemelijk.
Halo 2 zie ik ook wel gebeuren.
3rd person Perfect Dark alla Uncharted? Uh, ik denk het niet. Dat zou dan een nieuw IP worden denk ik.
Trailers van spellen die bestaan, die komen er ook wel.
Trailers/teasers van spellen die nog niet zijn aangekondigd en hier zijn beschreven, ik denk het niet.
Release date van Sunset Overdrive, kan prima maar gezien het gebrek aan daadwerkelijke info tot op heden is het wat snel. Ik denk eerder Q4/kerst
Games with gold, aankondiging denk ik van wel, per directe ingang denk ik niet. Er zijn nog wat weinig games om het mogelijk te maken om per direct 2 games per maand aan te kunnen bieden. Ik denk dat het zeer slecht is voor de verkoop van spellen die tot nu toe zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Puntje 3, zie 2011 techdemo van de nieuwe Unreal engine. Ik betwijfel of dat daadwerkelijk een game is geworden, maar dat zou hem dus moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het ziet er redelijk geloofwaardig uit. Voor mij mogen ze wel eens stoppen om games in van die post apocalyptische werelden te maken. Heb het daar wel mee gehad. Gewoon heden gebruiken (alleen mogen shooters daar geen gebruik meer van maken :P) en weer eens terug in de tijd.

Zit voor mij niet echt veel tussen, fable legends ga ik een kans geven en GOW. Quantum break kan ik nu nog niks over zeggen. ik wacht af...

(ik moet het dan toch meer hebben van de mutiplatform games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Die update was toch van 't weekeinde al uitgekomen? Ik heb 't althans zaterdag al geinstalleerd.
Zal toch ook wel 't 1 en ander over Destiny komen?
nieuws: Bètatest van Destiny gaat in juli van start
Heb al een Beta code binnen. 8)

Sunset Overdrive Teaser site: http://www.overchargedrink.com/#!/home
Er zou vandaag meer nieuws komen. Ik hou 't in de gaten.

Destiny + Sunset Overdrive = instant buy

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 22:33
http://www.dualshockers.c...franchise-plans-and-more/

Hoppa, een hele waslijst aan informatie over sunset overdrive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Hmm het meest verrassende van die E3 lijst van Microsoft vind ik dat de nieuwe game van Epic volgens die persoon een Xbox One exclusive wordt. Dat lijkt me toch heel sterk, want Epic zal die game willen gebruiken als showcase voor de nieuwe Unreal 4 engine, en dan wil je die toch releasen op zoveel mogelijk platformen. Of Microsoft moet met een hele grote zak geld aan zijn gekomen.

Fallout 4 is fantastisch natuurlijk! :)

Net even de bron opgezocht, ik weet bijna zeker dat deze lijst fake is.

[ Voor 15% gewijzigd door Mr Ton op 08-05-2014 11:14 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Interessant lijstje, en als het waar is snap ik ook wel waarom MS aangaf eigenlijk aan 90 minuten te weinig te hebben :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Mr Ton schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:02:
Hmm het meest verrassende van die E3 lijst van Microsoft vind ik dat de nieuwe game van Epic volgens die persoon een Xbox One exclusive wordt. Dat lijkt me toch heel sterk, want Epic zal die game willen gebruiken als showcase voor de nieuwe Unreal 4 engine, en dan wil je die toch releasen op zoveel mogelijk platformen. Of Microsoft moet met een hele grote zak geld aan zijn gekomen.

Fallout 4 is fantastisch natuurlijk! :)
Gears was ook een Unreal Engine 3 showcase maar toch exclusief. Niet zo heel raar.

Maareh, ben ik de enige die het wel heel toevallig vindt dat deze lijst lekt na die van Sony gister? Plus dat ik hetgeen wat er staat eigenlijk allemaal wel verwachte games vindt. Niet echt dingen bij die me plotsklaps gaan verbazen. Niet dat het niet mogelijk is hoor, maar ik verwacht toch wel wat meer verassingen dan dit? Lijkt me eerder clickbate dan daadwerkelijke lijst.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Martinspire schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Gears was ook een Unreal Engine 3 showcase maar toch exclusief. Niet zo heel raar.

Maareh, ben ik de enige die het wel heel toevallig vindt dat deze lijst lekt na die van Sony gister? Plus dat ik hetgeen wat er staat eigenlijk allemaal wel verwachte games vindt. Niet echt dingen bij die me plotsklaps gaan verbazen. Niet dat het niet mogelijk is hoor, maar ik verwacht toch wel wat meer verassingen dan dit? Lijkt me eerder clickbate dan daadwerkelijke lijst.
10 jaar geleden ja, toen stak de game industrie heel anders in elkaar en waren exclusives van third parties veel normaler, dat zie je nu bijna niet meer. De belangen en budgetten zijn veel groter geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
Martinspire schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:13:
[...]

spoiler:
Battletoads
verbaasd mij wel, lijkt me echt fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:34
Beide Sony en MS E3 lijsten lijken in elkaar gezet door een fanboy. We zullen zien, ik hoop stiekem wat boven staat waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Natuurlijk is dat allemaal vage bronnen en zal nog wel flink gaan opbouwen richting E3. Zal onze secret-layer op de CPGPU nog langskomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:35:
Natuurlijk is dat allemaal vage bronnen en zal nog wel flink gaan opbouwen richting E3. Zal onze secret-layer op de CPGPU nog langskomen? :P
MisterX it up a little! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Er zullen vast wel wat dingen van waar zijn, maar dan zal het wel meer goed gegokt zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MisterX random's van een insider:
but the industry is fully aware of the x1 true performance. And that e3 will see this resonance through out.. but sony are going to run the cgi trailer show this e3 downgraded at lunchtime :)
By E3 the true power of the Xbox One will be realized, make my words.
Keep in mind, that's with only 20% of the hidden power unlocked. We still have 80% to unleash over they next 10 years.
En nieuws van Spencer over E3 games:
Yea, you'll get a couple of things before. May should be a good month for news. Took me a month to get plans set.

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 08-05-2014 12:10 . Reden: quoteje gefixed :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:50:
[...]
Beginnende met Sunset Overdrive vandaag, vraag me wel af van wat we nog meer gaan horen deze maand dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton

[...]

[...]

[...]

[...]
Ah, the power of the cloud, dat was hem. :+

Zonder gekkigheid, ik geloof niks van dat we nu nog maar 20% van de power van de consoles zien. Deze generatie is niet te vergelijken met de 360/PS3 generatie, die state of the art hardware hadden en met hele (rare) vernieuwende architectuur. Ja, er zit zeker nog wel rek in, natuurlijk, maar de architectuur is veel simpeler en lijkt veel meer op PC's in deze generatie. Ik geloof niet dat we nu pas op 20% zitten, nee, ik denk op 60-70%.

[ Voor 30% gewijzigd door Mr Ton op 08-05-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:20:
Ah, the power of the cloud, dat was hem. :+

Zonder gekkigheid, ik geloof niks van dat we nu nog maar 20% van de power van de consoles zien. Deze generatie is niet te vergelijken met de 360/PS3 generatie, die state of the art hardware hadden en met hele (rare) vernieuwende architectuur. Ja, er zit zeker nog wel rek in, natuurlijk, maar dat we nu pas op 20% zitten, nee. Ik denk op 60-70%.
Ik geloof dat er geen hidden power in de Xbox zelf zit, maar dat Microsoft gewoon weet dat ze hun servers kunnen gebruiken voor groot gedeelte van de CPU te offloaden. Indien zo, dan zijn er natuurlijk geen limieten meer in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15

[...]

[...]

[...]

[...]
Het is wel leuk om te lezen, maar ik lees het wel met een hele grote berg zout.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
X-Fighter schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Ik geloof dat er geen hidden power in de Xbox zelf zit, maar dat Microsoft gewoon weet dat ze hun servers kunnen gebruiken voor groot gedeelte van de CPU te offloaden. Indien zo, dan zijn er natuurlijk geen limieten meer in de toekomst.
Ik ben nog altijd sceptisch, en ja er zijn al trailers geweest dat weet ik. Ik zie het meer als dat ze bijvoorbeeld het Levelution event in Siege of Shanghai BF4 door de cloud laten renderen, grote explosies, etc. die voor iedereen hetzelfde zijn, en die prima door de cloud gedaan kunnen worden. Dat zou op die momenten een flinke verlichting voor de console zijn ja. Maar uiteindelijk moet toch de hardware nog zorgen dat alles op je tv getoverd wordt, moet alles gewoon door de framebuffer van de X1 heen, daar ontkom je niet aan. En CPU is niet zo belangrijk meer tegenwoordig heb ik het idee, tenzij het de bottleneck is natuurlijk.

Maar game streamen schijnt prima te werken, als ik de PS Now beta moet geloven. Dus wellicht kan het wel, well see.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Ton op 08-05-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Mr Ton schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:24:
[...]
Maar game streamen schijnt prima te werken, als ik de PS Now beta moet geloven. Dus wellicht kan het wel, well see.
Jup met een dienst zoals PS Now zou de ''next-gen'' in de ''cloud'' kunnen worden gebouwd als gamestreaming service. Waardoor je niet meer zou hoeven te upgraden in de toekomst. Samenwerking tussen GPU lokaal en Cloud lijkt me lastig, hooguit wat physics berekeningen of AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Ik ben nog altijd sceptisch, en ja er zijn al trailers geweest dat weet ik. Ik zie het meer als dat ze bijvoorbeeld het Levelution event in Siege of Shanghai BF4 door de cloud laten renderen, grote explosies, etc. die voor iedereen hetzelfde zijn, en die prima door de cloud gedaan kunnen worden. Dat zou op die momenten een flinke verlichting voor de console zijn ja. Maar uiteindelijk moet toch de hardware nog zorgen dat alles op je tv getoverd wordt, moet alles gewoon door de framebuffer van de X1 heen, daar ontkom je niet aan. En CPU is niet zo belangrijk meer tegenwoordig heb ik het idee, tenzij het de bottleneck is natuurlijk.

Er is wel een verschil tussen Cloud Gaming en Cloud Computing.

Cloud Gaming is zoals PS Now, waarbij ALLES berekent wordt op servers en ze gewoon beelden terugsturen.

Cloud Computing is dat je dingen laten berekenen op de servers, en de uitkomst terug krijgt. Terwijl andere dingen wel rechtstreeks op de console berekent worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
"By E3 the true power of the Xbox One will be realized, make my words."

Helaas kun je bovenstaande opmerking op twee manieren uitleggen. OF het verhaal over extra kracht OF dat het duidelijk wordt dat de One juist echt niet krachtig genoeg is.

Vooralsnog lijkt me dit allemaal koffiedik kijken. Ik hoop wel dat MS er geen miskleun van maakt zoals de vorige E3.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Hairball schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:23:
"By E3 the true power of the Xbox One will be realized, make my words."

Helaas kun je bovenstaande opmerking op twee manieren uitleggen. OF het verhaal over extra kracht OF dat het duidelijk wordt dat de One juist echt niet krachtig genoeg is.

Vooralsnog lijkt me dit allemaal koffiedik kijken. Ik hoop wel dat MS er geen miskleun van maakt zoals de vorige E3.
Ik denk dat ontwikkelaars heus wel meer kunnen persen uit de X1 dan wat ze tot-nu-toe hebben gedaan. Dat geldt ook voor de PS4. Ik denk alleen dat het deze generatie is omgedraaid. De cross-gen/MultiPlat zullen er op de PS4 - waarschijnlijk - nét iets beter doen. Terwijl beide consoles pas tot hun recht komen met exclusives.

Forza zag er fantastisch uit op de 360, terwijl NFS 'meh' was. Killzone, Uncharted en TLOU zagen er ook fenomenaal uit, terwijl de PS3 het nagenoeg altijd moest afleggen aan de X360.

Misschien maken we dit met deze generatie ook mee? Alleen dan is Playstation weer aan de man. Vooralsnog vind ik de verschillen een stuk minder dan in de vorige generatie. Op het grafisch vlak gaan ze elkaar bijna niet uit de weg, met de uitzondering dat de PS4 vaak een hogere resolutie heeft, maar met een beetje degelijke TV of receiver kan een upscaler wonderen voor je doen.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is welke ontwikkelaars MS voor zijn kar kan spannen om exclusives te maken, niet om MS te bashen, maar Gears Of War kan mij echt niet boeien, het ziet er gewoon hetzelfde uit als Unreal Tournament maar dan 3rd Person. Sowieso ben ik niet echt te spreken over de games die Epic maakt, dus dat mag ik MS niet helemaal verwijten.

Halo vond ik ook niet boeiend, maar Halo 4 vond ik nu weer wel gaaf, zag er goed uit en het boeide me gewoon meer, jammer dat de die-hard fans hier anders over dachten, als dit de kant is die Halo op gaat heb ik juist wél interesse.

Maar daarnaast, Uncharted mag ook wel eens iets anders worden, de formule is nu precies hetzelfde als in het eerste deel en dat begint een beetje oud te worden. Echter mogen ze van TLOU wel een leuke trilogie maken, wat een fantastisch spel was dat!

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Sunset Overdrive screens :
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Sunset_Overdrive_forall_TroopBushido.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Sunset_Overdrive_forall_Fizzie_NEW.jpg ]Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Wharf_Concept.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/SunsetOverdrive_Captain_Ahab.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Sunset_Overdrive_Herker_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/SunsetOverdrive_Blower.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Sunset_Overdrive_forall_SunsetCity.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/SunsetOverdrive_herker.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Sunset_Overdrive_forall_Nighttime.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/Sunset_Overdrive_forall_Twist_Of_Fate_Amp.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xboxbreak.nl/wp-content/uploads/2014/05/SunsetOverdrive_online_roman_candle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hmmmm.. ik zie Read Rising 3 in cartoon-graphics en écht lelijke zombies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dus.. Infamous+Dead Rising+ Nerf Arena Blast (wie kent deze nog)

Laat maar hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ziet er niet bijzonder uit, en qua graphics gewoon last gen.
Weer een exclusive van MS die me niet kan overhalen...
Hopen dat de e3 hoop nieuws bied, want om alleen voor forza horizon 2 een x1 te halen dalijk...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
v8power67 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:02:
Hopen dat de e3 hoop nieuws bied, want om alleen voor forza horizon 2 een x1 te halen dalijk...
Dan haal je hem toch niet? Het is toch geen verplichting? Het is toch niet dat alles wat op de E3 bekent zou worden gemaakt nu definitief op straat ligt? Wel goed te lezen dat je toch wel een beetje in de markt bent voor een Xbox One..... Op moment dat je er een hebt moet je dat ff laten weten, gaan we een keer gezellig gamen.... Daar gaat het toch allemaal om? Jij een Xbox One, en ik jou de gameavond van je leven geven ;) :P

Had ik al verteld dat ik je een Xbox One nu al van harte kan aanbevelen? Gezellige avondjes racen, Titanfall en/of BF4.... Mooi man ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Dat zie ik even volledig anders. Van bijzonderheid ken ik geen enkel spel dat gelijkaardig is, dus van gameplay is het heel bijzonder. De cartoony stijl vind ik ook heel leuk, het is niet realistisch, maar daar gaan ze ook niet voor, vandaar de felle kleuren. De graphics last-gen ga ik nu niet vanuit, ik wacht wel tot het gespeeld wordt op E3 en wat ze er dan van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Het is gewoon over-the-top en een cartoony sfeertje kan daar heel erg bij helpen. De fast-paced actie kan mij wel bekoren. Ik kijk er sinds de E3 trailer naar uit en denk ook dat hij spontaan op mijn Xbox zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Game en Art-style zien er wel leuk uit, is er al enig idee of die game 1080p60 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:14:
Game en Art-style zien er wel leuk uit, is er al enig idee of die game 1080p60 is?
Is nog niets van gezegd, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01
En dat op basis van enkel deze screens? Lekker kortzichtig. :) De previews (gebaseerd op het daadwerkelijk spelen van de game) zijn positief.
Dan haal je er toch geen? :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2014 17:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:07:
[...]

Dan haal je hem toch niet? Het is toch geen verplichting? Het is toch niet dat alles wat op de E3 bekent zou worden gemaakt nu definitief op straat ligt? Wel goed te lezen dat je toch wel een beetje in de markt bent voor een Xbox One..... Op moment dat je er een hebt moet je dat ff laten weten, gaan we een keer gezellig gamen.... Daar gaat het toch allemaal om? Jij een Xbox One, en ik jou de gameavond van je leven geven ;) :P

Had ik al verteld dat ik je een Xbox One nu al van harte kan aanbevelen? Gezellige avondjes racen, Titanfall en/of BF4.... Mooi man ;)
Heb al heel vaak aangegeven beide consoles te willen om zo objectief mogelijk te blijven. Nu heb ik een voorkeur naar mn ps4 maar dit komt omdat ik de x1 nog niet heb kunnen proberen.

En samen gamen zal niet snel gebeuren ben niet zon online gamer. En als ik online game meestal met mn broertje. Maar bedankt voor het aanbod :)
uchiha tijntje schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:15:[...]

En dat op basis van enkel deze screens? Lekker kortzichtig. :)

[...]

Dan haal je er toch geen? :)
De screenshots geven mij al een game weer die me niet echt boeit idd. Icm de trailer/teaser van e3 geloof ik vorig jaar vind ik het niet echt een bijzondere game idd. Mag je kortzichtig vinden ik vind het gewoon mn mening....

En idd kan er ook geen halen maar wil opzich wel een x1 anders zou ik het niet neerzetten. Maar hoop dan op de e3 wel leuke aankondigingen zodat ik zeker ben van een aankoop. En als forza horizon 2 komt dit jaar rond september icm nl release x1 dan ben ik al geintreseerd. Mits er geen microtransactie onzin in zit ;)

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 08-05-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
v8power67 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:16:
[...]

Heb al heel vaak aangegeven beide consoles te willen om zo objectief mogelijk te blijven. Nu heb ik een voorkeur naar mn ps4 maar dit komt omdat ik de x1 nog niet heb kunnen proberen.

En samen gamen zal niet snel gebeuren ben niet zon online gamer. En als ik online game meestal met mn broertje. Maar bedankt voor het aanbod :)
Juist dat online gamen maakt het voor mij zo leuk, allemaal onbekende mensen die je kan leren kennen..... De discussies die tijdens via de headset gevoerd worden zijn vaak hilarisch. Auto's, vrouwen en natuurlijk politiek..... En dan heb ik het nog niet eens gehad over de poes van de buurvrouw.

Niets moet, alles mag.... Soms is heerlijk dom zeuren in zo'n headset geweldig..... Ik ken een aantal mensen door Xbox Live nu privé ook erg goed..... Waarbij we met vrouw en kinderen regelmatig voor de gezelligheid bij elkaar op bezoek komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Zit op mn mobiel dus kan niet goed een video posten maar hier is gameplay van sunset overdrive.
http://youtu.be/9XzF7l6Jddk
En is idd precies zoals ik al verwachte niets voor mij :p maar voor wie dit leuk vind have fun :D

Lees dat dying light ook naar 2015 verschoven is...
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=815170
En komt dan ook nog naar ps3 en 360... zonde doe gewoon next gen only en maak er een beest van een game van ipv tijd en resources gebruiken voor last gen consoles...

[ Voor 37% gewijzigd door v8power67 op 08-05-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Filmpje is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Okee jammer. Was een spaans talige video dus misschien nog te vinden op youtube. Is van gameinformer en was te vroeg geupload dus daarom eraf gehaald.

Nieuwe link volgens neogaf topic :
YouTube: Sunset Overdrive gameplay

Mocht hij weet down gaan hier het topic op neogaf waar ze vaak weer nieuwe posten.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=815113&page=100000

[ Voor 49% gewijzigd door v8power67 op 08-05-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 22:33
Lijkt erop dat het oude team van Insomniac, het ratchet&clank team en resistance team, sunset overdrive aan het maken is. Dat lijkt mij ook een goede zaak, want de laatste game (Fuse) was ongelooflijk bagger. Ik hoop ook dat ze hun niveau van voor 2010 kunnen evenaren. Daarna ging hun niveau namelijk met grote stappen achteruit. Voor mij persoonlijk heeft de originele R&C trilogie nog steeds een goddelijke status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:20
Ik vind Sunset Overdrive echt niet last gen qua grafics. Dan moet je even je x360 opstarten ;). Ik vind de stijl wel heel mooi, maar heb niks met de genre.
Kan echt niet wachten op de E3. Vooral Battlefront gameplay lijkt me te gek. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dying Light inderdaad ook weer uitgesteld. Dat men gewoon eens wacht met het aankondigen en hypen van games anderhalf of twee jaar voor de release...

Gewoon op de E3 een game aankondigen die in december uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameinformer heeft op hun website een preview geplaatst van Sunset Overdrive met gameplay beelden

*edit* ik zie dat ze het daar inmiddels hebben verwijderd. Te vroeg geplaatst dus lol

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Voor het preview programma, moet men een Gold abonnement hebben of niet?

Console is nog maar pas nieuw en heb zelf geen credit card, enkel PayPal, maar ik zie geen mogelijkheden voor PayPal op de X1.

Kan men de codes voor geld op je account gewoon kopen in de winkel die werken met de US Store of werken die enkel op Belgische stores als ik deze koop in de winkel?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dragunov schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:44:
Voor het preview programma, moet men een Gold abonnement hebben of niet?

Console is nog maar pas nieuw en heb zelf geen credit card, enkel PayPal, maar ik zie geen mogelijkheden voor PayPal op de X1.

Kan men de codes voor geld op je account gewoon kopen in de winkel die werken met de US Store of werken die enkel op Belgische stores als ik deze koop in de winkel?

Bedankt!
Je hoeft geen Gold te hebben ervoor

MS punten zijn wel regionaal, voor de US store met je dollar xbox punten kopen

[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 08-05-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
http://www.gameinformer.c...-and-day-one-edition.aspx

Lijkt me echt een toffe game :)

@hieronder. d:)b

Wat je tegenwoordig mist zijn gewoon games die echt om de fun draaien in plaats van bijvoorbeeld een heel serieus verhaal. Crackdown 1 was daar een uitstekend voorbeeld van. En denk dat Sunset Overdrive ook in die categorie valt.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunset Overdrive gameplay vid geplaatst door MS zelf: http://youtu.be/bMnjoqr5glk

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Rockvee2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:08:
[...]

Je hoeft geen Gold te hebben ervoor

MS punten zijn wel regionaal, voor de US store met je dollar xbox punten kopen
Bedankt!

Kan je ook met PayPal betalen op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
mobygo76 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:26:
Ik vind Sunset Overdrive echt niet last gen qua grafics. Dan moet je even je x360 opstarten ;). Ik vind de stijl wel heel mooi, maar heb niks met de genre.
Kan echt niet wachten op de E3. Vooral Battlefront gameplay lijkt me te gek. 😎
Elke character heeft wel 40.000 polygons, de vijanden bedoel ik dan he, dat is heel veel, daar komt infamous niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dont go there :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
X-Fighter schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:54:
[...]

Elke character heeft wel 40.000 polygons, de vijanden bedoel ik dan he, dat is heel veel, daar komt infamous niet aan.
Want meer polygons is betere graphics? Suuure..
En de stab naar playstation is een beetje zielig. Ga je nu echt die fanboy zooi beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ga dan ook niet happen...

Achievements voor Wolfenstein The New Order:

http://www.xboxachievemen...e-new-order/achievements/

Niet heel erg inventief :P

[ Voor 79% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Meer mensen waarbij Forza 5 sinds die update van gisteren vaker crasht?

Edit:
Voor de mensen waar Forza 5 ook veel crasht, graag even mee posten in deze thread:

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4765/t/1750173.aspx

[ Voor 59% gewijzigd door Turdie op 08-05-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Juist... en voordat dit (wederom) hopeloos uit de hand loopt, tot hier en niet verder!
X1 vs PS4 geneuzel is hier niet toegestaan, laat je daar dus niet toe verleiden!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas is sunset overdrive het zover nog niet, te vrolijk over the top etc.games waar ik echt zin in heb

Ryse (als het minder linear is dan god of war)
Destiny
Forza 5 (horizon was geweldig)
Een goeie shooter (titanfall heb ik voor 360)

Mis alleen nog een goede rpg, en ik ben weer helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:28:
Helaas is sunset overdrive het zover nog niet, te vrolijk over the top etc.games waar ik echt zin in heb

Ryse (als het minder linear is dan god of war)
Destiny
Forza 5 (horizon was geweldig)
Een goeie shooter (titanfall heb ik voor 360)

Mis alleen nog een goede rpg, en ik ben weer helemaal blij!
Ik snap je eerste zin niet helemaal. Bedoel je dat het geen game is waar je zin in hebt, of juist wel? :)

Verder qua RPG. The Witcher komt er natuurlijk aan (action rpg). Geruchten over Fallout en ik hoop stiekem een (spirtueel) vervolg op Blue Dragon / Lost Odyssey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sorry, was de enter vergeten haha. Witcher is niet echt mijn stijl helaas. Ik hoop alleen dat we deze gen afstappen van die 4 a 5 uur games (cod of bf3 single player, uncharted, etc). Ik denk niet dat mensen daar nog op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:09:
[...]

Want meer polygons is betere graphics? Suuure..
Nee, maar het is impressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Forza 5: voorlopig geen crashes, wel ook een rare UI, had meer een hoofdmenu verwacht waarin je kon kiezen voor Settings en zo, ik vind dat de games te vernieuwend werken qua UI, de oude menu's van vroeger vond ik beter:

- Single Player
- Multiplayers
- Settings
- Quit game

Zo wil ik me UI, moet perse niet onder elkaar staan, mag ook met verschillende windows, maar wel allemaal overzichtelijk op 1 scherm

Ryse vind ik zalig, zalige graphics en zo, echt een mooie, authentieke sfeer in de game! Wel te weinig interactie met omgeving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Je kunt nu Watch Dogs pre-orderen en dan krijg je een $15 Gift Card erbij.

http://microsoft-news.com...tnws+%28Microsoft+News%29

Krijg je wel een disk volgens mij (gaat via Amazon).

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 08-05-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:37:
Sorry, was de enter vergeten haha. Witcher is niet echt mijn stijl helaas. Ik hoop alleen dat we deze gen afstappen van die 4 a 5 uur games (cod of bf3 single player, uncharted, etc). Ik denk niet dat mensen daar nog op zitten te wachten.
Weet niet in hoeverre je het rpg kan noemen maar misschien uitkijken naar The Division ?
Kijk zelf enorm uit naar The Witcher, meer rpg kan je volgens mij niet krijgen ?
Wat voor rpg stijl zoek je dan ? Misschien Child of Light wat voor je ?
Borderlands 3, Fallout ? (Wishfull thinking ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
shadowman12 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:28:
Je kunt nu Watch Dogs pre-orderen en dan krijg je een $15 Gift Card erbij.

http://microsoft-news.com...tnws+%28Microsoft+News%29

Krijg je wel een disk volgens mij (gaat via Amazon).
* US only
** only in selected US stores

Nutjitsu staat nu in de store
http://majornelson.com/20...ow-available-on-xbox-one/

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 09-05-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
[...nevermind...]

[ Voor 87% gewijzigd door TheVMaster op 09-05-2014 08:32 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.