Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik zie inderdaad de datum staan waarop hij gepubliceerd is...juni 2013uchiha tijntje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:31:
Ongeveer een jaar geleden, namelijk E3 2013.

RPG's die ik echt geweldig vind:justifire schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:51:
[...]
Weet niet in hoeverre je het rpg kan noemen maar misschien uitkijken naar The Division ?
Kijk zelf enorm uit naar The Witcher, meer rpg kan je volgens mij niet krijgen ?
Wat voor rpg stijl zoek je dan ? Misschien Child of Light wat voor je ?
Borderlands 3, Fallout ? (Wishfull thinking)
Mass Effect 1 en 2
Drakan (old!)
Final Fantasy 10,12,8,9
Borderlands
Fallout (sequel zou echt insta buy console zijn)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Das de fysieke versie. Nog geen digitale pre-order dusshadowman12 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:28:
Je kunt nu Watch Dogs pre-orderen en dan krijg je een $15 Gift Card erbij.
http://microsoft-news.com...tnws+%28Microsoft+News%29
Krijg je wel een disk volgens mij (gaat via Amazon).
Verwijderd
Jij bedoelt Rick en Carlo enzoBullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:25:
[...]
Juist dat online gamen maakt het voor mij zo leuk, allemaal onbekende mensen die je kan leren kennen..... De discussies die tijdens via de headset gevoerd worden zijn vaak hilarisch. Auto's, vrouwen en natuurlijk politiek..... En dan heb ik het nog niet eens gehad over de poes van de buurvrouw.
Niets moet, alles mag.... Soms is heerlijk dom zeuren in zo'n headset geweldig..... Ik ken een aantal mensen door Xbox Live nu privé ook erg goed..... Waarbij we met vrouw en kinderen regelmatig voor de gezelligheid bij elkaar op bezoek komen
BrouwmeesterNL hier
[ Voor 4% gewijzigd door X-Fighter op 09-05-2014 11:29 ]
Des te meer ben ik verbaasd dat Gotham City Impostors niet is gehyped. Dat (wa)is ook zo'n leuke game met bizarre characters en wapens. Hopelijk komt er een vervolg van voor de X1.
Leuke video, ben erg benieuwd. De TNTeddy lijkt me nu al een leuk wapenX-Fighter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:28:
Had iemand eigenlijk al die first look van Sunset Overdrive gepost? Als ik dat zie, dan heb ik er veel meer zin in, dan wanneer ik de teksten lees en foto's bekijk.
[video]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kwam dit ook weer tegen, wel erg op de toekomst maar toch:
http://www.ign.com/articl...ease-date-delayed-to-2015
Denk overgens wel dat dit echt heel erg Day Z is maar goed dat ter zijde.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Wat ben jij mij toch een pessimistlanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:58:
Niets voor mij.. Infamous in een cartoony omgeving. Helaas had ik wat meer originaliteit verwacht...
een trotse pessimist!X-Fighter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:00:
[...]
Wat ben jij mij toch een pessimistIk vind het niets van Infamous hebben buiten dat het open-world is, maar dan lijkt het even veel op Skyrim...
Echter is hoe jij, ik of wie dan ook het er uit vind zien of hoe we de gameplay vinden volstrekt subjectief.
Daar is vanmorgen al ook flink wat over gezegd in het PS4 topicX-Fighter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:00:
[...]
Wat ben jij mij toch een pessimistIk vind het niets van Infamous hebben buiten dat het open-world is, maar dan lijkt het even veel op Skyrim...
Na deze trailer ben ik des te benieuwder geworden naar eventuele multiplayer nieuws
Geef mij maar een insteek van Dungeon Defenders, co-op tegen massa mobs gaan en kijken of je het overleeft
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De actie is toch wel stukken sneller dan in DR, en het is ook veel verticaler. Het heeft dan wel weer dat over the top gehalte van Dead Rising maar ik vind het toch wel redelijk anders en ik denk ook niet dat het het zelfde speelt.SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:19:
Multiplayer kunnen ze een flink stuk in winnen, het ziet er voor mij uit als DR3 met iets meer vrijheid, maar daar werd de game vrij saai omdat multiplayer half tot gewoon niet werkte (co-op wéér het verhaal doorgaan).
Geef mij maar een insteek van Dungeon Defenders, co-op tegen massa mobs gaan en kijken of je het overleeft
Een stereo? en kan je dan ook chatten?
Bears and Bulls
Sowieso.mindcre8r schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:15:
ik heb de originele headset niet, welke raden jullie aan om aan te schaffen?
Een stereo? en kan je dan ook chatten?
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Bears and Bulls
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gister wel zitten kijken naar Forza 5, en wat ziet dat er mooi uit zeg Oo
[ Voor 33% gewijzigd door corset op 09-05-2014 14:38 ]
Zo merk je misschien dat er nood aan een vs. topic is?BM schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:37:
[modbreak]Mocht je reacties missen? Dat klopt.
Kappen met die PS4/X1 onzin![/]
Geschiedenis bewijst keer op keer dat een vs topic fout gaat. Of je moet echt gaan forceren hardhandig dat er volwassen mee om wordt gegaan.
[ Voor 55% gewijzigd door corset op 09-05-2014 14:41 ]
[ Voor 27% gewijzigd door mowa op 09-05-2014 14:45 ]
Hier wacht ik ook op! Toch heerlijk als die al gedownload staat en je meteen kan spelenMartinspire schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:50:
[...]
Das de fysieke versie. Nog geen digitale pre-order dus
Ik vond die topics altijd fantastisch, ik ben zelf ook een fanboymowa schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:42:
Daar was een topic over en die is niet voor niets op slot gegaan vanwege de (te) vele kansloze fanboy reacties.
Als die topics op een leuke manier verliepen, graagX-Fighter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:39:
[...]
Zo merk je misschien dat er nood aan een vs. topic is?
Xbox
Fanboyism is geen enkel probleem tenzij je daardoor zo verblind bent dat je op elkaar gaat schelden, bashen, etc.X-Fighter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:48:
[...]
Ik vond die topics altijd fantastisch, ik ben zelf ook een fanboy
Zelf heb ik vanwege tijdgebrek mijn PS4 moeten verkopen. Dat ding stond maar stof te happen en dat is zonde van zo'n mooi apparaat. Ik moest dus kiezen. De X1, die ik ook niet kapot speel, biedt voor mij de mogelijkheden die ik wens. Hoewel een aantal wensen nog niet vervult zijn.
Paradoxaal genoeg is dat ik overweeg een 2e X1 te halen en die vanwege de multimedia functies in de huiskamer te plaatsen.
BM schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:05:
[...]
Als die topics op een leuke manier verliepen, graagHelaas leert de ervaring ons dat die keer op keer uit de hand lopen vandaar dat we die voorlopig niet willen.
[ Voor 28% gewijzigd door mowa op 09-05-2014 15:10 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mowa schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:07:
[...]
Fanboyism is geen enkel probleem tenzij je daardoor zo verblind bent dat je op elkaar gaat schelden, bashen, etc.
Kijk, hier ben ik het wel mee eens, het is moet gewoon mogen om je mening op een fatsoenlijke manier te geven. Een scherpe mening is ook helemaal niet erg, je kan namelijk best scherp reageren op een product zonder fanboy gedrag te vertonen. Eigenlijk moeten we elkaar niet voor fanboy uitmaken, respecteer iedereen zijn mening en vul een Topic Report in wanneer jij andermans bericht niet vind kunnen. Dan kunnen de mod's van een specifieke hoofdgroep bepalen als je klacht wel of niet terecht is.
Ik schrijf dit nu op persoonlijke titel, maar ik denk niet dat het verkeerd is wanneer een concurrerende in een vergelijking aangehaald wordt. Zolang dit maar niet het hoofdonderwerp van het topic wordt. Wanneer we normaal met elkaar omgaan is er ook niets aan de hand. De mening van een ander hoeft ook op een forum als deze niet gelijkwaardig aan die van jou te zijn
Je moet je X1 ook niet kapot spelen, dan is hij stuk en heb je helemaal geen console meerZelf heb ik vanwege tijdgebrek mijn PS4 moeten verkopen. Dat ding stond maar stof te happen en dat is zonde van zo'n mooi apparaat. Ik moest dus kiezen. De X1, die ik ook niet kapot speel, biedt voor mij de mogelijkheden die ik wens. Hoewel een aantal wensen nog niet vervult zijn.
Waarom heb jij destijds toch besloten om de X1 aan te houden en de PS4 te verkopen? Ik sprak gisteren iemand via Xbox Live die had namelijk het zelfde gedaan. Ik vraag me wel eens af namelijk als en hoeveel overstappers er zullen zijn tussen beide platformen. In een PS4 topic lees ik veel mensen die uit eindelijk ook wel een Xbox One willen halen. Soms willen ze wachten tot dat een bepaald spel uit is, bij een ander hangt de aanschaf af van de officiële beschikbaarheid.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik werd wat ouder, 360 ging kapot. En hield voor gemak de PS3 erbij. Alleen kregen we nu afgelopen augustus een nieuw huisje (4 kamer flat). Stuk groter, maar wel tijd om over de indeling te gaan denken.
Toen ben ik voor mezelf gaan kijken naar next gen (btw, ik had een pre order lopen day 1 PS4.) en ik zag dat voor mijn wensen (tussen 2009 en eind 2013 is veel veranderd qua wensen en eisen) een 360/X1 gewoon beter uitkwamen. Ik wilde minder devices in het zicht hebben, meer fitness games, en wat strakker design.
Hierop heb ik besloten een 360 weer opnieuw aan te schaffen met kinect. PS3 gaat binnenkort de kast in.
Als ik kijk naar de X1, biedt dat gewoon voor mij meer qua multimedia ervaring. Ja ik was een van de velen die liep te lachen over het gebrek aan games bij de X1 reveal, maar nu, maanden later begin ik te zien dat ze precies beloven wat ik zoek in zo'n apparaat.
www.xboxclips.com
Mijn clips: http://xboxclips.com/videos.php?gamertag=Rivanov
En met de rechtermuisknop op de video's kun je ze supersnel downloaden.
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2014 17:33 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Allereerst speel(de) ik vanaf het begin op de Xbox360 dus was het althans voor mij "logisch" om ook de X1 aan te schaffen. Op de PS3, die ik af en toe te logeren had van mijn neef wanneer hij met vakantie was, speelde ik met name Killzone. Ik wilde met de komst van de PS4 er 1 voor mezelf. In eerste instantie voor Killzone: Shadowfall maar ook voor de (komende) exclusives. Overigens vind ik dat beide consoles mooie exclusives hebben.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:56:
Je moet je X1 ook niet kapot spelen, dan is hij stuk en heb je helemaal geen console meer![]()
Waarom heb jij destijds toch besloten om de X1 aan te houden en de PS4 te verkopen? Ik sprak gisteren iemand via Xbox Live die had namelijk het zelfde gedaan. Ik vraag me wel eens af namelijk als en hoeveel overstappers er zullen zijn tussen beide platformen. In een PS4 topic lees ik veel mensen die uit eindelijk ook wel een Xbox One willen halen. Soms willen ze wachten tot dat een bepaald spel uit is, bij een ander hangt de aanschaf af van de officiële beschikbaarheid.
Omdat ik (te) weinig tijd heb om lekker uren achter elkaar te gamen speel ik wanneer ik tijd heb uitsluitend op de X1. Zeker sinds de komst van Titanfall maar eigenlijk speelde ik "automatisch" meer op de X1. Wanneer ik zin had om een potje Killzone te spelen koos ik uiteindelijk toch voor Titanfall ondanks dat Killzone een heel erg mooie game is dat ook lekker speelt.
Er is helemaal niets mis met de PS4. Het is een fantastische console maar ik stelde mezelf op een gegeven moment voor de keuze waar ik mijn schaarse vrije tijd aan wil/moet besteden. Ik lees namelijk ook graag en luister veel muziek. Ook ga ik graag (met m'n gezin en vrienden) naar het theater,musea,etc. en heb ik ook een sociaal leven. Wanneer er een mooie voetbalwedstrijd is wil ik die ook kijken. Ook heb ik TB's aan series en films die ik nog wil kijken.
Ik moet het nagaan maar volgens mij heb ik bijvoorbeeld in Titanfall maar 20 uur zitten. De uren Forza zijn op 1 hand te tellen en ik heb van BF4 alleen nog maar de Origin registratie afgerond terwijl ik die games heel graag wil spelen.
Ik ben dus alles behalve een hardcore gamer. Ondanks dat ik in de toekomst mogelijk wel tijd zou hebben voor de PS4 vond ik het zonde om het stof te laten happen.
Sinds de komst van de de PS4 en X1 heeft de 360 ook niet meer aan gestaan en toch doe ik die niet ook weg, hoewel ik wel een 2e 360 heb verkocht. Hopelijk zitten de avonden Gears of War er weer aan te komen.
En wie weet krijg ik op een gegeven moment weer een gekke bui en haal ik toch weer een PS4 in huis.
Het is dus niet zozeer een overstap van de PS4 naar de X1.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Turdie op 09-05-2014 18:44 ]
Hoezo schel? Dat doet die van mij niet? Controller wel goed geupdate?shadowman12 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:44:
Ik heb de Xbox Stereo Headset vandaag binnen gekregen, maar de game audio is erg schel. Party audio klinkt wel goed.
Het getuid klinkt gewoon schel, weet ik goed hoe ik het moet uitleggen, maar het klinkt ook wel vlak.Ja controller is geupdate, maar het is die Xbox Stereo Headset van 60 euro ongeveer. Maar ja, misschien ben ik ook wel verwend qua geluid, omdat ik een Beats Studio en Bose Quietcomfort gewend ben. Zo'n geluid kan ik natuurlijk niet verwachten uit een apparaat van 60 euro.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:52:
[...]
Hoezo schel? Dat doet die van mij niet? Controller wel goed geupdate?
[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 09-05-2014 19:04 ]
http://www.hobbyconsolas....orrera-30-fps-1080p-70908
Ik heb de Stereo headset ook maar ik vind het geluid prima, je kan het geluid aanpassen in de systeemsettings of de volume met de knopjes op je controller.shadowman12 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:54:
[...]
Het getuid klinkt gewoon schel, weet ik goed hoe ik het moet uitleggen, maar het klinkt ook wel vlak.Ja controller is geupdate, maar het is die Xbox Stereo Headset van 60 euro ongeveer. Maar ja, misschien ben ik ook wel verwend qua geluid, omdat ik een Beats Studio en Bose Quietcomfort gewend ben. Zo'n geluid kan ik natuurlijk niet verwachten uit een apparaat van 60 euro.
Prima/goed geluid maakt het ding. Je moet het natuurlijk niet vergelijken met headsets van +150 euro
Beats is een slechte vergelijking. Dat is een set die gebouwd is op bassen, en voor de rest mediocre is. Bose ja, dat is maar een beetje oneerlijk. Beetje "hey mn samsung tv is slecht qua geluid vergeleken met mn denon 5.1"shadowman12 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:54:
[...]
Het getuid klinkt gewoon schel, weet ik goed hoe ik het moet uitleggen, maar het klinkt ook wel vlak.Ja controller is geupdate, maar het is die Xbox Stereo Headset van 60 euro ongeveer. Maar ja, misschien ben ik ook wel verwend qua geluid, omdat ik een Beats Studio en Bose Quietcomfort gewend ben. Zo'n geluid kan ik natuurlijk niet verwachten uit een apparaat van 60 euro.
New update available for Preview tonight! (5/9)
I know we just got you an update this Wednesday, but we have another update available for you to preview!
New version: 1405 (xb_rel_1405.140506-2200).
How to get it:
• Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 6:00PM PDT on May 9th.
• After 6:00PM PDT on Math 9th, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see System update, click it to start your update.
• Consoles that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 11th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
Below are some of the details of this update!
New Stuff
• Stability and bug fixes
Ongoing Known Issues Being Investigated
• If a call or IM is received when Skype is in “Background” mode (Skype is active but not the active app), you may see up to 6 toasts notifying you of the call/IM.
• If your console is not connected to the internet and you launch an app that requires XboxLive, you’ll see an incorrect error, “An update for this game or app needs your attention. Go to your games & apps to see what it needs.”
• Some consoles that have been fully powered off or are in Energy Saving mode may experience a slightly longer time to power on. These users may also note that a longer time without anything displayed on screen than normal.
• If you have a title that takes a content update when in standby, you may encounter an issue when trying to launch the title where it becomes stuck in a loop re-prompting for an update. The title will need to be uninstalled and reinstalled to work around the issue.
• Some users may notice their Kinect sensor restarting in a loop. The team is actively working on a resolution to this issue. Please see this post for details.
[ Voor 34% gewijzigd door X-Fighter op 10-05-2014 14:14 ]
Het is versie 2.2.2 welke je nu nodig hebt met de laatste release dacht ik, heb hem wel voor je als je hem wil? (PM me maar indien nodig)eRRoR.InSiDe schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 09:52:
Is er iemand die de smartglass 2.4 apk al heeft gevonden?
https://powershellisfun.com
Xbox
Nu alleen zo veel tijd gehad om er over na te denken dat ik Spider Man toch maar niet ga kopen.
Blijf het aanbod nog maar wat magertjes vinden tot nu toe.
Bij mijn volgende aankoop probeer ik inderdaad maar mijn CreditCard wel aan mijn US account te hangen.
[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 10-05-2014 15:56 ]
$100 dollar tegoed (twee gift cards van $50) kost $82 bij CrazyGameTime. Voer je dan nog de voucher ‘Buy2’ in, dan krijg je ook nog 5 procent korting. Dus in totaal reken je $78 af, wat neerkomt op 57,72 euro.
1 dollar Live-tegoed kost je dus uiteindelijk 0,577 euro. Bestel je je game van 60 dollar in de US Store (met een adres uit een staat die geen btw rekent) dan betaal je 60*0,577=34,62 euro. En dat is toch best leuk games kopen…
Versie 2.2.2 zegt dat ie geupdate moet worden en dan ga je naar versie 2.4 in de playstore die je niet kan downloaden omdat die hier nog niet uit is-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:34:
[...]
Het is versie 2.2.2 welke je nu nodig hebt met de laatste release dacht ik, heb hem wel voor je als je hem wil? (PM me maar indien nodig)
Ik heb het via offgamers gedaan en dat werkt idd ook zo.RobinFM schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:01:
Met de gift cards ben je nog weer wat goedkoper uit. Ik baalde eerst ook dat de PayPal-truc niet meer werkt, maar uiteindelijk is het zelfs nog wat beter voor de portemonnee...
$100 dollar tegoed (twee gift cards van $50) kost $82 bij CrazyGameTime. Voer je dan nog de voucher ‘Buy2’ in, dan krijg je ook nog 5 procent korting. Dus in totaal reken je $78 af, wat neerkomt op 57,72 euro.
1 dollar Live-tegoed kost je dus uiteindelijk 0,577 euro. Bestel je je game van 60 dollar in de US Store (met een adres uit een staat die geen btw rekent) dan betaal je 60*0,577=34,62 euro. En dat is toch best leuk games kopen…
Martinspire in "Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni"
Met versie 2.2.2 kan ik nog steeds connecten, met versie 2.2.1 gaf hij aan dat hij moest updaten en na installatie niet meer.. Draai Xbox One versie 1405 (xb_rel_1405.140504-2200) volgens mij, zal anders zo nog wel even controlereneRRoR.InSiDe schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:31:
[...]
Versie 2.2.2 zegt dat ie geupdate moet worden en dan ga je naar versie 2.4 in de playstore die je niet kan downloaden omdat die hier nog niet uit is
https://powershellisfun.com
Je hebt gelijk!-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:01:
[...]
Met versie 2.2.2 kan ik nog steeds connecten, met versie 2.2.1 gaf hij aan dat hij moest updaten en na installatie niet meer.. Draai Xbox One versie 1405 (xb_rel_1405.140504-2200) volgens mij, zal anders zo nog wel even controleren
2.2.2 werkt wel ik had idd nog 2.2.1, thanks!
Offgamers kun je ook met iDeal betalen, ideaal wat mij betreft. Kan trouwens ook via Amazon.com, moet je daar even zoeken op Xbox Gift Card (zorg wel dat je de US Gift Card krijgt). Maar dit is hier al 100-en keren besproken de afgelopen maanden, iedere newbie Xbox One importeerder vraagt dit. Blijkbaar is een topic terug lezen erg moeilijk.Neejoh schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:56:
Customer Service chat zest inderdaad dat PayPal hun blokkeert en dat ik contact met hun moet opnemen.
Nu alleen zo veel tijd gehad om er over na te denken dat ik Spider Man toch maar niet ga kopen.![]()
Blijf het aanbod nog maar wat magertjes vinden tot nu toe.
Bij mijn volgende aankoop probeer ik inderdaad maar mijn CreditCard wel aan mijn US account te hangen.
What heeft dat met Xbox One te maken?Martinspire schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:08:
Het E3 topic is er eindelijk:
Martinspire in "Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni"
[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 10-05-2014 23:15 ]
Zal hem binnenkort wel ff bijwerken...dat je dus idd gift cards moet kopenNeejoh schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:45:
Enige tijd geleden zijn veel tegen het probleem aangelopen niet meer via PayPal aankopen te kunnen doen op de Xbox. Ik ben alles nagelopen uit de VMaster how-to, maar kan ook nog geen aankopen doen. Zijn er hier mensen die het weer voor elkaar hebben gekregen of ben ik inderdaad overgelaten aan iedere keer giftcards aan te schaffen?
Juist fijn dat hij dat hier plaatst. In dit geval wordt dit topic niet vervuilt met slow chat en hebben we een mooi algemeen topic voor discussie
En je weet dat dit een gamebeurs is waar ook Xbox One games worden getoond?
Tomorrow is not today!
Ja, dat week ik, maar het is een gamesshow waar nieuwe games worden aangekondigd voor alle platformen.Spacey23 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:22:
[...]
Juist fijn dat hij dat hier plaatst. In dit geval wordt dit topic niet vervuilt met slow chat en hebben we een mooi algemeen topic voor discussie![]()
En je weet dat dit een gamebeurs is waar ook Xbox One games worden getoond?
Ik vind een topic aankondigen in een ander topic gewoon beetje vreemd, maar goed.
Omdat we daar over de presentatie kunnen praten van Microsoft en ook de diverse vergelijkingen kunnen maken met andere platformen, zodat het hier gewoon over de X1 en de games zelf zal gaan. Verder kunnen we het slow-chatten van de discussie tijdens het kijken van de presentatie ook daar doen zodat we hier geen 100 pagina's erbij krijgen. En omdat EA en Ubisoft ook een presentatie houden (met cross-platform games) is het handig als het gewoon bij 1 extra topic blijft en niet in alle console-topics alles wordt volgespammed.shadowman12 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:28:
[...]
Ja, dat week ik, maar het is een gamesshow waar nieuwe games worden aangekondigd voor alle platformen.
Ik vind een topic aankondigen in een ander topic gewoon beetje vreemd, maar goed.
Verder is de E3 hét games-evenement van het jaar. Dus leek het me verstandig om even een aankondiging te doen zodat men weet waar men voor overig nieuws terecht kan. Het werkte vorig jaar prima en zal nu niet anders zijn.
Natuurlijk is het niet erg om hier ook over de E3 te babbelen, maar als we 1 plek hebben waar we gewoon al het nieuws neer kunnen dumpen, zonder ons zorgen te maken of het nou wel of niet bij de X1 hoort, is gewoon fijn. De frontpage neemt namelijk maar zo'n 10% van alle aankondigingen mee in de berichten, waardoor je mogelijk wat dingen mist.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 11-05-2014 00:17 ]
Blijkbaar. Want als deze opmerking verkapt gericht is op mij had je kunnen weten dat ik mijn huidige punten nu ook steeds via giftcards koop. Maar omdat ik een aankoop liever vanaf de bank doe, met één druk op de knop, was ik benieuwd of er een oplossing was voor de PayPal hindernis.shadowman12 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:10:
[...]
Offgamers kun je ook met iDeal betalen, ideaal wat mij betreft. Kan trouwens ook via Amazon.com, moet je daar even zoeken op Xbox Gift Card (zorg wel dat je de US Gift Card krijgt). Maar dit is hier al 100-en keren besproken de afgelopen maanden, iedere newbie Xbox One importeerder vraagt dit. Blijkbaar is een topic terug lezen erg moeilijk.
[...]
CC koppelen aan mijn US account lijkt de simpelste oplossing, maar die korting van de giftcards is ook mooi meegenomen. Denk dat ik een mix ga gebruiken, grote aantallen punten aankopen maar impuls-aankopen via cc...living on the edge
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar als dit zo vaak is besproken, slaat bij mij de ergenis in, en die liet ik even los op mij toetsenbordNeejoh schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:23:
[...]
Blijkbaar. Want als deze opmerking verkapt gericht is op mij had je kunnen weten dat ik mijn huidige punten nu ook steeds via giftcards koop. Maar omdat ik een aankoop liever vanaf de bank doe, met één druk op de knop, was ik benieuwd of er een oplossing was voor de PayPal hindernis.
CC koppelen aan mijn US account lijkt de simpelste oplossing, maar die korting van de giftcards is ook mooi meegenomen. Denk dat ik een mix ga gebruiken, grote aantallen punten aankopen maar impuls-aankopen via cc...living on the edge
Sorry.
CC werkt ook niet altijd hoor, hangt af van de
maatschappij, sommige doen een adres check. Mijne werkte wel, nu ook niet meer.
[ Voor 76% gewijzigd door Turdie op 11-05-2014 02:53 ]
Ik heb net een bericht gekregen van Microsoft betreffende mijn vraag naar een nieuwe voeding:Nathank schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:59:
[...]
Enkel uit de voeding gelukkig.
Zojuist heb ik de Nederlandse xbox afdeling gebeld, prachtige service, kan gewoon gratis deze kapotte us versie inwisselen voor een eu versie. Helaas één grote maar, dat kan een paar weken duren omdat die nu nog niet leverbaar zijn via xbox Nederland.
Iemand misschien een suggestie waar ik een nieuwe, originele nu al zou kunnen kopen?
"Naar aanleiding van ons telefoongesprek omtrent uw USA powersupply die omgeruild moet worden met een normale 220 volt voeding. Helaas kunnen wij geen reparatie aanmaken voor een Out of Region console. Op dit moment kan ik u alleen melden dat dit pas mogelijk is als de Xbox One gereleased word in Nederland, het is wel mogelijk een reparatie aan te maken als u een adres heeft in Duitsland, ik begrijp dat dit niet voor iedereen mogelijk is."
Heb nu een vervangende voeding besteld bij MS via een Duits adres, bijzonder bedrijf dat Microsoft.
Digitaal gamen is nog nooit zo goedkoop geweest.RobinFM schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:01:
Met de gift cards ben je nog weer wat goedkoper uit. Ik baalde eerst ook dat de PayPal-truc niet meer werkt, maar uiteindelijk is het zelfs nog wat beter voor de portemonnee...
Nog mensen die volgende week Wolfenstein aanschaffen? Ik denk dat ik het wel ga kopen, of de reviews moeten echt negatief zijn (ala Bound to Flames proporties).
Top, I get it. Herkenbaar!shadowman12 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 02:50:
[...]
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar als dit zo vaak is besproken, slaat bij mij de ergenis in, en die liet ik even los op mij toetsenbord.
Sorry.
CC werkt ook niet altijd hoor, hangt af van de
maatschappij, sommige doen een adres check. Mijne werkte wel, nu ook niet meer.
Misschien moet de FAQ in de OP een klein beetje bijgeschaafd worden? Bijvoorbeeld een linkje naar een mid-topic post die het PayPal probleem wat verder uitlegt en een linkje naar bijv. VMaster's how-to over het aanschaffen van games?
Weet nog niet.uchiha tijntje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:56:
[...]
Digitaal gamen is nog nooit zo goedkoop geweest.![]()
Nog mensen die volgende week Wolfenstein aanschaffen? Ik denk dat ik het wel ga kopen, of de reviews moeten echt negatief zijn (ala Bound to Flames proporties).
Ergens wel zin in maar vind het jammer dat er geen multiplayer bij zit.
Never Alone trailer, release deze zomer voor 15 dollartjes
[YouTube: http://youtu.be/pSCfIqr2lx8]
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 11-05-2014 11:47 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb er nu twee keer besteld. Beide keren twee $50 gift cards. De eerste bestelling binnen een uur binnen en die codes werkten prima.Rockvee2 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:36:
Alleen is die crazygametime niet echt betrouwbaar volgens google, de facebook van crazygametime, slickdeals.net en andere websites. Vaak krijg je een gebruikte code toegestuurt .
Bij de tweede bestelling kreeg ik een foutmelding bij het redeemen. Mailtje gestuurd naar CrazyGameTime en een uur later had ik mijn geld terug (via PayPal) en dit mailtje:
My apologies. It looks like some customers outside of USA do have problems with certain Xbox gift cards in US dollar. In this case, I will have to issue a refund for the code that cannot be used on your account. Sorry again for the inconvenience.
You may continue to purchase. Bottom line is, you always get your money back if the code does not work. Please let me know if you need further assistance. Thank you.
Omdat ze het geld zo snel hadden teruggestort heb ik nog maar eens twee gift cards besteld en die deden het gewoon.
Dus misschien dat anderen slechte ervaringen hebben met die site, maar ik heb tot nu een goede service ervaren.
Dit soort games zijn ideaal voor tussen grote releases door. Zeker met zulke bedragen. Hetzelfde als met Child of Light. Heb er iets van 12 uur over gedaan.justifire schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:41:
[...]
Weet nog niet.
Ergens wel zin in maar vind het jammer dat er geen multiplayer bij zit.
Never Alone trailer, release deze zomer voor 15 dollartjes
[video]
Eind 2015 is mijn schatting, misschien Q2 2016IGC058 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:21:
Iemand een idee ( gok , goede schatting etc ) wanneer ze een gears of war game gaan releasen voor de Xbox one? ben na bijna 3 jaar gears3 wel toe aan een nieuwe gears ervaring en judgement was een pijnlijke misser van Epic/PPCF
Verwijderd
Wolfenstein staat al ff in preorder, verwacht het op release in the brievenbus (en doom 4 beta code!!)uchiha tijntje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:56:
[...]
Digitaal gamen is nog nooit zo goedkoop geweest.![]()
ziet er wel grappig uit moet ik zeggen, ouderwets knallen
die dust game lijkt me namelijk erg leuk.
Bears and Bulls
Bears and Bulls
Ik gok op Forza 5 excl. de DLC content, maar ook een spel als Zoo Tycoon kan wel eens weg worden gegeven.uchiha tijntje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:56:
Verwacht wordt dat op de E3 een aankondiging wordt gedaan over Games with Gold voor de X1. Wat er wordt aangekondigd is natuurlijk onbekend
Bears and Bulls
[ Voor 62% gewijzigd door Rivanov op 11-05-2014 18:52 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niks mis mee, gisteren nog 2 giftcards besteld (vast voor Watch DogsRockvee2 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:36:
Alleen is die crazygametime niet echt betrouwbaar volgens google, de facebook van crazygametime, slickdeals.net en andere websites. Vaak krijg je een gebruikte code toegestuurt .
Xbox Live Knalle Arie
Dan kan wel. PayPal werkt dan niet, sommige CC's wel, sommige CC's niet.Dragunov schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:31:
Als ik op de Store iets wil kopen dan krijg ik: Add billing info, maar ik leef in België en sta op US Store, dus kan ik toch moeilijk een Amerikaans adres ingeven?
[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 11-05-2014 20:02 ]
Kan gewoon hoor, ik woon namelijk in een bed&breakfast in AnchorageDragunov schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:31:
Als ik op de Store iets wil kopen dan krijg ik: Add billing info, maar ik leef in België en sta op US Store, dus kan ik toch moeilijk een Amerikaans adres ingeven?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ik in een Hotel in Alaska (geen belasting).Bunta schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:04:
[...]
Kan gewoon hoor, ik woon namelijk in een bed&breakfast in Anchorage
Vandaag precies hetzelfde gehad. 2x 50 dollar besteld, kreeg binnen paar uur twee codes, maar die wilden niet redeemen. Ze gemailt, situatie uitgelegd en aangegeven dat ik niet in de US woon, binnen half uur reactie + 2 nieuwe codes die het wel deden.RobinFM schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:49:
[...]
Ik heb er nu twee keer besteld. Beide keren twee $50 gift cards. De eerste bestelling binnen een uur binnen en die codes werkten prima.
Bij de tweede bestelling kreeg ik een foutmelding bij het redeemen. Mailtje gestuurd naar CrazyGameTime en een uur later had ik mijn geld terug (via PayPal) en dit mailtje:
My apologies. It looks like some customers outside of USA do have problems with certain Xbox gift cards in US dollar. In this case, I will have to issue a refund for the code that cannot be used on your account. Sorry again for the inconvenience.
You may continue to purchase. Bottom line is, you always get your money back if the code does not work. Please let me know if you need further assistance. Thank you.
Omdat ze het geld zo snel hadden teruggestort heb ik nog maar eens twee gift cards besteld en die deden het gewoon.
Dus misschien dat anderen slechte ervaringen hebben met die site, maar ik heb tot nu een goede service ervaren.
Toen ik hem net had kreeg ik de Xbox ook niet via internet geupdate (kreeg continu melding dat hij niet kon updaten) dus had ik hem via de USB geupdate. Moest zelfs want anders wou hij niet de eerste boot afronden. Omdat hij het daarna deed heb ik er niet meer aan gedacht, maar aangezien ik dus ook geen preview update krijg begin ik me af te vragen of er niet iets vreemds aan de hand is. Iemand dit probleem ook gehad? De box maakt wel gewoon verbinding met live services en de store.
[ Voor 9% gewijzigd door CyPh op 12-05-2014 00:44 ]
Uw advertentie hier?
Herkenbaar ik ben ook door een medetweaker toegevoegd (waarvoor dank), reeds een paar dagen geleden heb registratie voltooid, xbox al uitgezet, xbox in powermode zodat hij automatische updates kan doorvoeren en met xbox on direct voor gebruik klaar is. Maar heb de update ook nog steeds (tot gisteravond gecontroleerd) nog niet ontvangen.CyPh schreef op maandag 12 mei 2014 @ 00:39:
Hmmmz ik zit nu bij de Xbox preview updates en ik zie hier meldingen over nieuwe updates, maar ik heb nog steeds geen melding gehad over een software update.
Toen ik hem net had kreeg ik de Xbox ook niet via internet geupdate (kreeg continu melding dat hij niet kon updaten) dus had ik hem via de USB geupdate. Moest zelfs want anders wou hij niet de eerste boot afronden. Omdat hij het daarna deed heb ik er niet meer aan gedacht, maar aangezien ik dus ook geen preview update krijg begin ik me af te vragen of er niet iets vreemds aan de hand is. Iemand dit probleem ook gehad? De box maakt wel gewoon verbinding met live services en de store.
We have started to deploy the latest 1405 update (xb_rel_1405.140509-2200) for you to preivew! Please note, this update will be rolled out in two waves, with the first wave receiving it today, followed by the rest within the next few days.
New version: 1405 (xb_rel_1405.140509-2200).
How to get it:
Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 4:00PM PDT on May 11th.
After 4:00PM PDT on Math 9th, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see System update, click it to start your update.
Consoles that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 13th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
New Stuff
We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:
Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
An update to fix an issue some users reported where content requiring a title update would need to be uninstalled and reinstalled after a System Update.
An update to help resolve issues some users reported with the Xbox One Disc Drive, where games would not
Updates to resolve an issue where Party Chat would not work via headsets, only via surround sound speakers.
Ongoing Known Issues Being Investigated
Some consoles that have been fully powered off or are in Energy Saving mode may experience a slightly longer time to power on. These users may also note that a longer time without anything displayed on screen than normal.
Some users may notice their Kinect sensor restarting in a loop. The team is actively working on a resolution to this issue. Please see this post for details.
[ Voor 97% gewijzigd door Turdie op 12-05-2014 09:20 ]
http://www.totalxbox.com/...nions-and-beating-skyrim/
Gamertag for Xbox: R0SSI
Je moet even contact opnemen met degene waar je de giftcard hebt gekocht.R0SSI schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:06:
Even een vraag over die giftcards; kregen jullie ook de errorcode 80190821? Want deze kreeg ik en heb al contact opgenomen met MS. Binnen twee dagen zou een Senior er naar kijken..
Ik heb ze ook gekocht bij CrayGameTime, ik kon die aanbieding niet laten liggen. Ik heb net contact opgenomen met hun, dus ik wacht het antwoord even af. Dat er verschil in US codes kan zitten wist ik niet...shadowman12 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:06:
[...]
Je moet even contact opnemen met degene waar je de giftcard hebt gekocht.
CrazyGameTime is gewoon onbetrouwbaar, ik lees zo vaak dat ze foute codes uitgeven. Offgamers is dan een betere aanbieder.R0SSI schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:16:
[...]
Ik heb ze ook gekocht bij CrayGameTime, ik kon die aanbieding niet laten liggen. Ik heb net contact opgenomen met hun, dus ik wacht het antwoord even af. Dat er verschil in US codes kan zitten wist ik niet...
Uhm, hij wordt wel door MS herkend... Maar ik krijg een vage error over dat mijn billing niet klopt en dat met een prepaid card. Ik heb al contact opgenomen met MS en die zeiden niet over de winkel/codes. Maar ik wacht het rustig af, anders Offgamers of Target maar in de toekomst, die werken in ieder gevalshadowman12 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:19:
[...]
CrazyGameTime is gewoon onbetrouwbaar, ik lees zo vaak dat ze foute codes uitgeven. Offgamers is dan een betere aanbieder.
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)