[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
shadowman12 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:19:
[...]
CrazyGameTime is gewoon onbetrouwbaar, ik lees zo vaak dat ze foute codes uitgeven. Offgamers is dan een betere aanbieder.
Ik weet niet wat jouw definitie is van onbetrouwbaar, maar sommige USA kaarten wordt door Microsoft niet geaccepteerd bij xbox live accounts die niet in de USA zitten/geregistreerd zijn. Dat lijkt me niet hun fout? Vooral niet aangezien op hun site staat US Only. CGT ruilt meteen om of crediteert de betaling, dat lijkt me juist goede service en zeer betrouwbaar.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
CyPh schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:34:
[...]

Ik weet niet wat jouw definitie is van onbetrouwbaar, maar sommige USA kaarten wordt door Microsoft niet geaccepteerd bij xbox live accounts die niet in de USA zitten/geregistreerd zijn. Dat lijkt me niet hun fout? Vooral niet aangezien op hun site staat US Only. CGT ruilt meteen om of crediteert de betaling, dat lijkt me juist goede service en zeer betrouwbaar.
Wel apart dat er verschil in die kaarten zitten... Maar ik wacht af, ik denk ik koop ze nu maar en kan ik eventuele fouten opvangen. Ik wil namelijk Watch_Dogs direct kunnen kopen zonder gezeik.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
[...]

Nja, als ze kaarten verkopen die niet werken dan zijn ze wat mij betreft onbetrouwbaar. Je billing adres moet natuurlijk wel goed staan (een adres in de US dus). Doe maar is een search in dit topic op CrazyGameTime en je komt genoeg mensen tegen die problemen hebben met de kaarten die ze verkopen. Het wordt allemaal netjes hersteld enzo, maar een kaart die je koopt moet eigenlijk meteen werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Turdie op 12-05-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
shadowman12 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:45:
[...]

Nja, als ze kaarten verkopen die niet werken dan zijn ze wat mij betreft onbetrouwbaar. Je billing adres moet natuurlijk wel goed staan. Doe maar is een search in dit topic op CrazyGameTime en je komt genoeg mensen tegen die problemen hebben met de kaarten die ze verkopen.
Als er verschil in de kaarten zit die je als verkoper niet kunt zien, kunnen zij daar ook niks aan doen. Daarnaast staat billing wel goed, in maart nog giftcards toegevoegd om Titanfall mee te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
R0SSI schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:47:
[...]

Als er verschil in de kaarten zit die je als verkoper niet kunt zien, kunnen zij daar ook niks aan doen. Daarnaast staat billing wel goed, in maart nog giftcards toegevoegd om Titanfall mee te kopen.
Waarom gaat het dan bij Offgamers wel altijd meteen goed, en bij CrazyGameTime niet? CrazyGameTime heeft dan zijn zaakjes minder op orde als Offgamers als er zo vaak iets fout gaat bij CrazyGameTime.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Xbox Live zich gaat gedragen als iedereen Watch Dogs gaat downloaden bij de release.

[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 12-05-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Zoals gezegd, gisteren zelf ook 2 codes gekocht. Beiden werkte niet, gemailt met website, kreeg binnen een half uur 2 nieuwe codes die wel werkten. Dus voor mij nog gewoon betrouwbaar. Pas als ze niet na kunnen komen, dan zijn ze in mijn optiek onbetrouwbaar.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 10:26
Voor mensen die online willen gamen. Mijn gamertag: Chronos NL

Ik ben wel benieuwd wanneer je op een externe hd je spellen kan/mag installeren. Die 500gb zit namelijk zo vol. Heb al 55% gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 01:55
uchiha tijntje schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:48:
Zoals gezegd, gisteren zelf ook 2 codes gekocht. Beiden werkte niet, gemailt met website, kreeg binnen een half uur 2 nieuwe codes die wel werkten. Dus voor mij nog gewoon betrouwbaar. Pas als ze niet na kunnen komen, dan zijn ze in mijn optiek onbetrouwbaar.
deze side is heel betrouwbaar heb daar ook veel besteld en als de code niet werkt krijgt je no time een nieuwe en ze doen ook als het daarna niet werk gewoon je geld terug storten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Dit lijkt mij toch onwaarschijnlijk...Ik heb een NL Microsoft/XBOX Live Account en kan zonder problemen Amerikaanse Gift cards registeren. Als het niet werkt lijkt mij dat inderdaad eerder een probleem van de leverancier, aangezien het mij bij Offgamers (en ook niet bij Livecodes) nog nooit gebeurd is dat een gift card niet werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 12-05-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

TheVMaster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:29:
[...]

aangezien het mij bij Offgamers (en ook niet bij Livecodes) nog nooit gebeurd is dat een gift card niet werkt.
+1

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25
Ik vraag me af of ze PayPal ook weer gaan toevoegen als NL eenmaal ondersteund is, het is nooit echt populair geweest, als ze maar niet dat onzin van een iDeal standaard gaan gebruiken.

Wil stiekem toch Trials ook hebben, dan maar via offgamers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Hi,

We do apologize for any inconvenience that it may have caused you. We will talk to the supplier about this issue. A replacement has been included here:

XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

Thank you again for your business. Please let me know if you still have questions.

Sincerely,

CrazyGameTime.com
Ze gaan dus de supplier er wel op aanspreken. Kreeg net namelijk ook 2 codes die niet werkten. Nu wel opgelost met de nieuwe 2.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:10
Yes, Diablo III Reaper of Souls komt ook naar de XBOX ONE. Heerlijk om met de kids te doen.

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/C9AXC941D1LY1399881095315.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Bardu op 12-05-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

SinergyX schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:17:
Ik vraag me af of ze PayPal ook weer gaan toevoegen als NL eenmaal ondersteund is, het is nooit echt populair geweest, als ze maar niet dat onzin van een iDeal standaard gaan gebruiken.

Wil stiekem toch Trials ook hebben, dan maar via offgamers.
Ik zou juist wel Ideal willen gebruiken.. sterker nog, ik heb alleen forza 5 en battlefield 4 op schijf gekocht en ben niet van plan om allerlei gekke sprongen te maken met creditcards, paypal en giftcards omdat Microsoft per se denkt meer te moeten verdienen aan een product omdat ik toevallig in europa zit. Als de Nederlandse prijzen zoveel blijven verschillen, dan koop ik inderdaad de door Microsoft zo gevreesde 2e hands games wel, ben er echt klaar mee dat we op basis van onze locatie "gediscrimineerd" worden. Mijn euro's zijn net zo goed als die van iemand anders, en mijn geld stinkt niet harder dan dat van een Amerikaan.

Dat gedoe met die localized marketplaces met Microsoft ben ik ondertussen echt helemaal klaar mee, vroeger met windows mobile 6, toen met xbox 360, nu weer het zelfde gedoe met de xbox one..

Wellicht ben ik te simpel op dit gebied, maar volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn om mij in Euro's hetzelfde te laten betalen als een Amerikaan in dollars, en een Engelsman in Ponden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
djbarney schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:18:
[...]
Wellicht ben ik te simpel op dit gebied, maar volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn om mij in Euro's hetzelfde te laten betalen als een Amerikaan in dollars, en een Engelsman in Ponden.
Als elke land (en in US elke staat) andere belastingtarieven hanteert dan is het dus wel lastig ja om overal hetzelfde te laten betalen. De prijzen in de US Store zijn zonder BTW, per staat verschilt het of je BTW moet betalen en hoeveel dit is. In Nederland zit er standaard 21% BTW inbegrepen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nou ja, die 21% BTW verklaart natuurlijk nog steeds niet het grote prijsverschil en voor het gemak wordt er ook nog steeds gewoon 1 euro = 1 dollar gerekend.
Dus dan betaal je als Europese consument het valutaverschil en de BTW extra bovenop een Amerikaanse consument! Voor spellen die bijvoorbeeld complete NL spraak hebben kan ik dat nog enigszins rechtvaardigen, maar voor de rest natuurlijk niet...

[ Voor 46% gewijzigd door harrytasker op 12-05-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
ASNNetworks schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:32:
[...]

Als elke land (en in US elke staat) andere belastingtarieven hanteert dan is het dus wel lastig ja om overal hetzelfde te laten betalen. De prijzen in de US Store zijn zonder BTW, per staat verschilt het of je BTW moet betalen en hoeveel dit is. In Nederland zit er standaard 21% BTW inbegrepen.
Nou ja, hetzelfde betalen....... De prijzen zijn echt wel belachelijk hoog hoor. Voor fysieke media een euro of 60/70 is niets, en dat vind men normaal? De omrekening van games (alles eigenlijk) is gewoon 1 op 1. Ik ben dik tevreden met mijn One en wil graag af en toe een game spelen maar no way dat ik het volle pond ga betalen, dan maar de koopjes bak of beter nog, de Amerikaanse store via een omweg.

Bij de games voor de 360 durfde ze gewoon de volle mep te vragen (in euros) voor spellen die bij Bartje Smit in de graaibak lagen. 8)7

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Voor wie in het beta programma zit, het forum (kan men enkel op als men toegang heeft ertoe):

http://forums.xbox.com/xb...date_preview/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
harrytasker schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:48:
Nou ja, die 21% BTW verklaart natuurlijk nog steeds niet het grote prijsverschil en voor het gemak wordt er ook nog steeds gewoon 1 euro = 1 dollar gerekend.
Dus dan betaal je als Europese consument het valutaverschil en de BTW extra bovenop een Amerikaanse consument! Voor spellen die bijvoorbeeld complete NL spraak hebben kan ik dat nog enigszins rechtvaardigen, maar voor de rest natuurlijk niet...
Is er ooit voorgekomen dat de dollar hoger stond dan de euro en zo ja, waren de games in de US dan ook lager geprijst? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Dragunov schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:03:
Voor wie in het beta programma zit, het forum (kan men enkel op als men toegang heeft ertoe):

http://forums.xbox.com/xb...date_preview/default.aspx
Ik heb Beta toegang maar kan je link niet openen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
shadowman12 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:47:
[...]

Waarom gaat het dan bij Offgamers wel altijd meteen goed, en bij CrazyGameTime niet? CrazyGameTime heeft dan zijn zaakjes minder op orde als Offgamers als er zo vaak iets fout gaat bij CrazyGameTime.
Meteen goed bij Offgamers.... Krijg al weken geen security code binnen via sms die per se nodig is om de een of andere achterlijke reden dus heb er nog nooit iets kunnen bestellen. Ongeacht format waarin ik mijn telefoonnummer invoer.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb het daar op een of andere manier voor elkaar gekregen om die code via mail te krijgen nadat ik in 1e instantie een fak telefoonnummer had opgegeven. Er zijn dus wel andere manieren, maar hoe je daar precies bij uit komt weet ik niet meer :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Nefiorim schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:43:
[...]

Meteen goed bij Offgamers.... Krijg al weken geen security code binnen via sms die per se nodig is om de een of andere achterlijke reden dus heb er nog nooit iets kunnen bestellen. Ongeacht format waarin ik mijn telefoonnummer invoer.
even naar de live chat gaan en uitleggen dat je geen sms krijgt,
ze bellen je en vragen je naam. diege activeert je account en dan kun je beginnen met kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
ikdedinges schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:08:
[...]

even naar de live chat gaan en uitleggen dat je geen sms krijgt,
ze bellen je en vragen je naam. diege activeert je account en dan kun je beginnen met kopen. :)
Thx... Mocht het bij CGT misgaan dan probeer ik t alsnog :). CGT is wel absurd veel goedkoper trouwens.

Edit: Ging goed bij CGT. 15 a 20 minuten wachttijd en 3 codes binnen, werden allen geaccepteerd

[ Voor 11% gewijzigd door Nefiorim op 12-05-2014 19:14 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Bullet NL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:42:
[...]

Ik heb Beta toegang maar kan je link niet openen
Hoelang heb je al beta toegang?

Anders kan je op Xbox Forum effen posten, dan kunnen ze je 'activeren' voor het forum:

Xbox One Preview Program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik vind toch dat het downloaden van die 1405 (xb_rel_1405.140509-2200) update a 200+ mb lang duurt. Ook de vorige duurde lang. Is ie zo 'n kwartier mee bezig...!!
Heb 'm op UK staan. Of zou het uitmaken om 'm op US te zetten..?? Hoewel dat laatste volgens mij langer duurt. Althans bij het downloaden van games zet ik 'm op UK want dat scheelt namelijk 'n hoop tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
mowa schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:03:
Ik vind toch dat het downloaden van die 1405 (xb_rel_1405.140509-2200) update a 200+ mb lang duurt. Ook de vorige duurde lang. Is ie zo 'n kwartier mee bezig...!!
Heb 'm op UK staan. Of zou het uitmaken om 'm op US te zetten..?? Hoewel dat laatste volgens mij langer duurt. Althans bij het downloaden van games zet ik 'm op UK want dat scheelt namelijk 'n hoop tijd.
Trage internetverbinding? Ik heb 180 download en gaat best rap.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 12-05-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Wifi of Kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3496415325.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Even terug te komen op de codes van CrazyGameTime; ik kreeg eind van de middag nieuwe codes. Ze zouden contact opnemen met hun leverancier, want ik was niet eerste. De nieuwe codes werken perfect en heb dus nu een mooie balans voor het komen van Watch_Dogs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Net een support request aangemaakt voor mijn kinect die al 3 maanden weg ligt te stoffen. Labeltje uitgeprint en UPS komt hem morgen ophalen :)

Ben érg benieuwd waar MS op de E3 mee komt, ze zullen wel gaan knallen nu toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
Iemand enig idee of pre-orders ook digitaal beschikbaar komen? Dat is wel zo fijn als die hem al kan downloaden als die uit komt of zelfs daarvoor en dan beschikbaar komt wanneer de game ook echt uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Boinkie schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:11:
Iemand enig idee of pre-orders ook digitaal beschikbaar komen? Dat is wel zo fijn als die hem al kan downloaden als die uit komt of zelfs daarvoor en dan beschikbaar komt wanneer de game ook echt uit komt :)
Ik vermoed dat dat in een toekomstige update wel mogelijk word. Geloof dat de PS4 dat nu wel heeft gekregen, en dan kan Microsoft niet achter blijven ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off-screen gameplay Lords of the Fallen
[YouTube: http://youtu.be/P0WRSmXAGp8]
DLC trailer Titanfall

Game footage Project Cars

Lijkt dan opeens weer erg veel op Forza, zouden de teaser-trailers dan toch geen real time captures zijn ?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:13:

[video]
Lijkt dan opeens weer erg veel op Forza, zouden de teaser-trailers dan toch geen real time captures zijn ?
Het spel lijkt idd veel op Forza, maar de graphics zijn veel slechter. Dit lijkt eerder opgenomen op een PS3 of 360.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Mwoah als je goed kijkt dan is de detail er wel maar ligt het meer aan het feit dat de originele video gewoon een lage bitrate heeft en lage resolutie. De auto en de tribunes zien er bv best aardig uit. Maar goed, het is gewoon op een PC gedaan (Core i5-2500K, 8GB, Geforce GTX 770). CPU kan wat beter maar is niet onaardig en die GPU zit toch wel wat onder de Titan. Maar desondanks ziet het er qua gameplay wel prima uit. Ik vraag me alleen nog wel af of dit weer zo'n game wordt die je niet zonder stuurtje kunt spelen. Overigens vind ik het wel tof dat er 35 banen in lijken te zitten. 60 auto's is dan wel weer wat karig, al maakt me dat toch wat minder uit. We zullen zien, ze hebben nog een half jaar.

Mogelijk worden Netflix en Hulu bruikbaar zonder Gold: http://arstechnica.com/ga...irement-for-netflix-hulu/
En Xbox Music krijgt userstorage: http://www.ign.com/articl...ud-storage-for-xbox-music

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2014 09:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/pmegky.png

Dat is geen compressie :9 En is zelfs voor ps2 begrippen nog middelmatig gras :X Rest ziet er wel beter uit maar dit trok wel ff me aandacht :> Het viel me wel al eerder op dat de graphics van dit spel nogal inconsistent zijn soms prachtig en soms oer en oer lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Het is onder andere compressie (dat het lelijke 2d strookjes zijn, daar heeft de compressie niets mee te maken) maar de textures zelf zijn wel erg lage reso. Ook de ondergrond is erg plat met een lelijke texture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 09:28

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:13:

[video]
Het motorgeluid is wel beter dan FM5 vind ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

Convoy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:39:
[...]

Het motorgeluid is wel beter dan FM5 vind ik _/-\o_
het geluid van project cars hadden ze eerder inderdaad al in een filmpje laten horen, YouTube: Project CARS - Sound Makes Everything ik was zeer onder de indruk van hoe goed het gillen en brullen van de mclaren f1 klonk op een goede set speakers.

Ben inderdaad benieuwd naar de kwaliteit op de Xbox one. Leuk dat ze het circuit van Zolder in belgie er bij hebben, vind het wel jammer dat er nog geen Ferrari's gespot zijn, en dat Zandvoort er niet tussen staat. Ik houd m in ieder geval nauwlettend in de gaten, kon inderdaad wel eens een hele leuke toevoeging of vervanging van forza 5 gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/tejtzr.PNG

https://twitter.com/MCVonline/status/466227690878808064

Geen misselijke bron dat. Benieuwd wat jullie hier van vinden? Vind het zelf wel goed nieuws die 180's

Boom Confirmed : http://news.xbox.com/2014/05/xbox-delivering-more-choices $399.

[ Voor 39% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-05-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Yup, officieel: Xbox One naar $399 (zonder Kinect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Hopelijk komt er op termijn ook gewoon Slim versie met ingebouwde mic. Want nu verlies je wel de voicecontrol die van wat ik veel hoor behoorlijk noodzakelijk is voor het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phil Spencer snapt het.. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Wat mij betreft een erg stomme zet.
Daar gaat het hele idee dat iedereen een Kinect heeft en er dus ook voor ontwikkeld word.
Neem dan gewoon je verlies als MS zijnde en lever de Kinect er gewoon bij voor $399,-
Vind dat ze veels te veel luisteren naar degene die alles bij het oude willen houden, zo blijven ze draaien....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Dit lijkt me toch een zeer slechte zet? Nou krijg je weer ontwikkelaars die Kinect niet gaan gebruiken net als bij de 360 en het eigenlijk alleen maar een extra gimmick is.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Beter nieuws :
Microsoft heeft zojuist aangekondigd dat Games with Gold naar het Xbox One-platform gaan komen. Wanneer je beschikt over Xbox Live Gold kun je vanaf juni elke maand twee games gratis downloaden. Hetzelfde systeem is bekend van de Xbox 360.

Since Games with Gold launched on Xbox 360 a year ago, over 12 million people have enjoyed great free games, resulting in nearly 200 million hours of free fun playing Games with Gold titles. We’ve been learning from your feedback and have focused on making improvements each month to the selection of titles

Microsoft maakt daarnaast de belofte dat we een groot scala aan games mogen gaan verwachten. Van kleine downloadbare titels tot heuse blockbusters. In juni komen de eerste games beschikbaar. Max and the Curse of Brotherhood zal in het begin van de maand gratis te downloaden zijn, gevolgd door Halo: Spartan Assault.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Twee vragen:
1) Waarom nu en niet op E3?
2) Waarom niet 349 als er toch geen Kinect bij zit? Dan zit je tenminste onder de prijs van een PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:09

danplo

The Force is strong with me

Alvanosa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:24:
Dit lijkt me toch een zeer slechte zet? Nou krijg je weer ontwikkelaars die Kinect niet gaan gebruiken net als bij de 360 en het eigenlijk alleen maar een extra gimmick is.
Een gimmick was het toch wel gebleven, wat is er nu aan spellen uitgekomen of aangekondigd voor de Kinect ? Kan je op 1 hand tellen. Ik verwacht dat MS beter in de toekomst kan kijken dan wij met ze alle en misschien zien ze op korte termijn ook geen verbetering dat ze toch van de Kinect af zien. Ik sta er niet raar van te kijken. Wel vind ik de voice top werken in het menu en het besturen van de Xbox en nu kunnen ze makkelijker een breder publiek bereiken dat weer meer geld oplevert.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Martinspire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:27:
Twee vragen:
2) Waarom niet 349 als er toch geen Kinect bij zit? Dan zit je tenminste onder de prijs van een PS4?
1) Waarom nu? Waarschijnlijk in de hoop dat consumenten die van plan waren komende maand een PS4 te kopen, toch nog even wachten en in juni voor de Xbox One gaan.

2) Dan zullen ze denk ik teveel verlies maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Yup en als de gamers massaal PS4's kopen. Zie dan maar 3rd party's aan de Kinect te krijgen dan maakt het ook gewoon weinig uit dat elke Xbox One met kinect wordt geleverd. Bovendien zegt ook wel veel dat het ze met 1st Party ook nauwelijks lukt.

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-05-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En dat was het einde van kinect, IR control, voicecontrol en gestures. Naja, leuk om te hebben :)

Ze zullen nu nóg harder worden afgestreept worden op de performance, nu de prijs gelijk is, verwacht gros van de gamers dat de performance dat dus ook is.

Maaruh, hoe ga je ingame nu stukken opnemen? PS4 heeft de share button.. Xbox zonder Kinect... niets :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Wat ze wel bereiken is dat ze overal weer in het nieuws komen en het dus als gratis reclame gebruikt kan worden voor de Xbox One.

En inderdaad dat wat SinergyX zegt had ik me nog niet eens bedacht. Ik blijf het enigszins vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:28:
[...]

Een gimmick was het toch wel gebleven, wat is er nu aan spellen uitgekomen of aangekondigd voor de Kinect ? Kan je op 1 hand tellen. Ik verwacht dat MS beter in de toekomst kan kijken dan wij met ze alle en misschien zien ze op korte termijn ook geen verbetering dat ze toch van de Kinect af zien. Ik sta er niet raar van te kijken. Wel vind ik de voice top werken in het menu en het besturen van de Xbox en nu kunnen ze makkelijker een breder publiek bereiken dat weer meer geld oplevert.
BF4, Ryse, Tomb Raider, Killer Instinct, Crimson Dragon, Kinect Sport, Kinect Fitness, flinke hand heb jij ;)
Ze waren gewoon lekker op weg, pakweg 50 % van de nu uitgebrachte games kan gebruik maken van Kinect.
Dat zal nu dan wel weer hard teruglopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:34:
[...]

BF4, Ryse, Tomb Raider, Killer Instinct, Kinect Sport, Kinect Fitness, flinke hand heb jij ;)
Ze waren gewoon lekker op weg, pakweg 50 % van de nu uitgebrachte games kan gebruik maken van Kinect.
Dat zal nu dan wel weer hard teruglopen |:(
Oefff zeker wel 6 spellen 8)7 en hoe vaak heb jij bij deze spellen de kinect gebruikt ? (even Kinect Fitness en sport los ervan gezien) Ik bedoeld echt speciaal ontwikkelde spellen gemaakt voor de kinect is gewoon op 1 hand te tellen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
SinergyX schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:32:
En dat was het einde van kinect, IR control, voicecontrol en gestures. Naja, leuk om te hebben :)

Ze zullen nu nóg harder worden afgestreept worden op de performance, nu de prijs gelijk is, verwacht gros van de gamers dat de performance dat dus ook is.

Maaruh, hoe ga je ingame nu stukken opnemen? PS4 heeft de share button.. Xbox zonder Kinect... niets :)
Kan ook gewoon vanuit game-DVR, laatste 5 minuten worden zowieso opgenomen, of gestart op commando.
Misschien versimpelen ze dit nog iets door het wat toegankelijker te maken onder bijv de Home of Menu knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:37:
[...]

Oefff zeker wel 6 spellen 8)7 en hoe vaak heb jij bij deze spellen de kinect gebruikt ? (even Kinect Fitness en sport los ervan gezien) Ik bedoeld echt speciaal ontwikkelde spellen gemaakt voor de kinect is gewoon op 1 hand te tellen.
Hoeveel spellen zijn er nu dan uit ?
Bij de spellen die het ondersteunen gebruik ik het gewoon hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
justifire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:37:
[...]

Kan ook gewoon vanuit game-DVR, laatste 5 minuten worden zowieso opgenomen, of gestart op commando.
Misschien versimpelen ze dit nog iets door het wat toegankelijker te maken onder bijv de Home of Menu knop.
Dat is m'n punt, het 'kan', maar vraag niet hoe. Je gaat niet midden in een race naar home, of naar snap van Game-DVR, of 5 minuten doorspitten voor die 10 seconde gameplay (wat is GameDVR trouwens jesus traag). Daar moeten ze nog wel wat op vinden.

Maar nog meer van zulke dingen, Skype werkt dan niet meer direct (enkel via controller-headset), Twitch app moet worden aangepast.

Voordelen heeft het hopelijk wel, dat je nu eindelijk je volume/output settings _zelf_ kan bepalen ipv zo'n auto detect flut systeem.

Vraag me af of inderdaad de developers dit al weten (BF4, Forza en FIFA zullen ws wel een fix moeten krijgen hiervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:38:
[...]

Hoeveel spellen zijn er nu dan uit ?
Bij de spellen die het ondersteunen gebruik ik het gewoon hoor :?
Jij misschien wel, maar ik zie weinig toegevoegde waarde ervan. In mijn ogen is het een gimmick dat wel verdomd goed werkt en goed kan werken, maar helaas te weinig developers die er wat mee doen of willen doen. Ik ben wel blij hem in huis te hebben, want voor het opnemen of menu besturing gebruik ik de kinect wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:40:
[...]

Jij misschien wel, maar ik zie weinig toegevoegde waarde ervan. In mijn ogen is het een gimmick dat wel verdomd goed werkt en goed kan werken, maar helaas te weinig developers die er wat mee doen of willen doen. Ik ben wel blij hem in huis te hebben, want voor het opnemen of menu besturing gebruik ik de kinect wel vaak.
Goed, jij vind het een gimmick.
Ik vind het een selling point.
Je hebt toch net iets extra's tov de PS4, zowel in het OS als in sommige games.
(voor de shitstorm daar weer overheen komt, heb het hier puur over Kinect functionaliteit, niet over resoluties, grafische kracht etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Voor alle nee sayers ik zei toch komt een kinectloze x1 :D
Vind het een slimme zet van ms. Maar de prijs vind ik dan werr niet zo slim. Zoals errdrr gezegd je hebt nu dus voor 400 euro een kinectloze x1 of een ps4 die toch de krachtigere is.
Denk dat einde van het jaar rond de 350 zullen zitten. Mits sony niet al eerder met prijsverlaging komt natuurlijk.
Maar ik ben blij hiermee, kinect is niets voor mij. En scheelt me ook weer geld. Nu horizon 2 aankondigen en in oktober ben ik ook weer een xbox gamer :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Komt er nu dan ook meer RAM-geheugen vrij voor games als er geen Kinect op zit?

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:44:
[...]

(voor de shitstorm daar weer overheen komt, heb het hier puur over Kinect functionaliteit, niet over resoluties, grafische kracht etc etc)
Maar deze aankondiging hoeft niet meteen te betekenen dat er helemaal geen support meer komt voor de Kinect. Ik verwacht dat Developers nog steeds met spellen zullen komen die kinect ondersteunen. Hoeft dus voor de mensen met een kinect niet meteen het einde van de wereld te betekenen. Het zal er ook aan blijven liggen of Microsoft Xbox One pakketten gebundeld met kinect blijft verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:47:
[...]

Maar deze aankondiging hoeft niet meteen te betekenen dat er helemaal geen support meer komt voor de Kinect. Ik verwacht dat Developers nog steeds met spellen zullen komen die kinect ondersteunen. Hoeft dus voor de mensen met een kinect niet meteen het einde van de wereld te betekenen. Het zal er ook aan blijven liggen of Microsoft Xbox One met kinect blijft verkopen?
Is waar, maar denk dat een developer dan liever 1 versie maakt (x360/ps3/Xone/PS4) zonder Kinect-ondersteuning, of MS moet dit blijven stimuleren.
Maar we weten dat het bij de X360 ook niet van de grond is gekomen, puur omdat het meer energie/tijd/geld kost dan dat er gebruik van werd gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Annoying-Orange schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:47:
Interessant punt, zou impliceren dat je betere game performance kan halen door je kinect eruit te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
justifire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:44:
[...]

Het was ook een selling point in mijn ogen tegen over de PS4, nou heb ik zelf de PS4 hier en is de Xbox One in Spanje maar 485 euro met Titanfall in de bundel (met kinect) en als extra Forza 5, Deadrising 3 of Ryse te koop. Lijkt het er meer op dat het een soort van wanhoops poging is om de Xbox One wat meer aan de man te brengen op deze manier.

Enkel de gehele reden waarom ik eventueel een Xbox One erbij zou willen kopen vervalt nou tot er een zeer goede exclusive voor deze console uitkomt. En ja ik kan een Xbox One kopen met Kinect, maar het is gedegradeerd naar een gimmick in games, niet meer iets wat echt geïmplementeerd kan worden omdat iedereen een Kinect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:27:
Twee vragen:
Hopelijk doen ze het nu, omdat er geen ruimte meer voor was in hun persconferentie door alle games :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Zag net een Destiny preview staan in de Xbox One Store, dat ziet er ook wel gaaf uit. Wel een beetje Titanfall achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Ff off topic: nu kan Neckermann als nog de XO leveren voor 349, komen ze nog goed weg!
On topic: jammerlijk besluit Kinect werkt sinds de laatste updates echt lekker als je het mij vraagt, daarnaast bij amazon.de koop je er volgens de pricewatch al een voor 449, die 50 euro is kinect echt wel waard en voor mij persoonlijk is 50 of 100 euro geen dealbreaker en als dat wel is moet je gewoon niet aan consolegaming beginnen, als je ziet wat mensen uitgeven aan accesoires, spelletjes en abbo's is die 50 tot 100 euro over 5 à 6 jaar echt te verwaarlozen als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nee, want dat zo betekenen dat mensen met een kinect dan een mindere game hebben, schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
justifire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:25:
Beter nieuws :
Microsoft heeft zojuist aangekondigd dat Games with Gold naar het Xbox One-platform gaan komen. Wanneer je beschikt over Xbox Live Gold kun je vanaf juni elke maand twee games gratis downloaden. Hetzelfde systeem is bekend van de Xbox 360.

Since Games with Gold launched on Xbox 360 a year ago, over 12 million people have enjoyed great free games, resulting in nearly 200 million hours of free fun playing Games with Gold titles. We’ve been learning from your feedback and have focused on making improvements each month to the selection of titles

Microsoft maakt daarnaast de belofte dat we een groot scala aan games mogen gaan verwachten. Van kleine downloadbare titels tot heuse blockbusters. In juni komen de eerste games beschikbaar. Max and the Curse of Brotherhood zal in het begin van de maand gratis te downloaden zijn, gevolgd door Halo: Spartan Assault.
Dan zullen ze externe HDD moeten erin stoppen, maar hoeveel GB zal ieder gratis spel wel niet innemen?

Waarschijnlijk zullen ze, eens gedownload, niet onbeperkt geldig zijn voor je account, als je toch eens zou beslissen om te stoppen met Gold en deze games terug te installeren, wegens plaatsgebrek op je HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Origins schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:53:
[...]

Nee, want dat zo betekenen dat mensen met een kinect dan een mindere game hebben, schiet niet op.
In de toekomst zou Microsoft hier al een update voor gaan uitbrengen, zodat er meer geheugen kan vrijkomen voor alle Xbox One consoles dat de prestaties in spellen moet gaan verhogen naast de nieuwe Directx dat nog eens 50% extra performance gaat opleveren en een developer heeft maar 1 devkit en gaat echt niet 2 versies voor een xbox one uitbrengen.

[ Voor 14% gewijzigd door danplo op 13-05-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Origins schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:53:
[...]

Dit :) En ze waren toch sowieso van plan om de memory en cpu footprint van Kinect in toekomstige updates te verlagen, en daarmee meer resource vrij te maken voor games.

Vind het wel een erg aparte keuze, en 1 die ik niet zag aankomen. Ik snap dat ze hun positie tov de PS4 willen verbeteren, maar of dit nu écht de manier is? Imho is dit dé manier om grootscheepse Kinect acceptatie om zeep te helpen. Kijk maar naar hoe lang het op de 360 duurde voor de casual games (Fifa etc) basale ondersteuning kregen. Dat zal voor de X1 nu niet anders gaan zijn.

Ik kan me persoonlijk geen X1 zonder Kinect meer voorstellen, en dat zit ´m vooral in de manier waarop het OS werkt. Automatisch inloggen, met voice control van app naar app springen werkt allemaal zoveel soepeler en sneller dan met de controller dat ik me niet kan voorstellen het zonder Kinect te moeten stellen.

Maar goed, ga er vanuit dat MS hier een gedegen onderzoek naar gedaan heeft en dat dit niet een beslissing is die gistermiddag genomen is :)

@danplo: die 50% extra performance zou ik met een korrel zou nemen. Wat heet, maak er maar een kilopak van. DX12 is geen wondermiddel :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 13-05-2014 17:59 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Makkelijke dingen zoals een andere controller oppaken omdat je controller leeg is en je gewoon meteen verder kan vervallen ook. Hoe moet je overigens aangeven wie met welke controller speelt zonder Kinect?

@danplo: Zodra DX 12 uitkomt zijn er nog 0 games en normaal gesproken duurt het wel een tijdje voordat er games uitkomen die DX 12 ondersteunen. Voordat je iets kwa performance verbetering gaat zien ben je zeker wel een half jaar verder, en dan lijkt het me nog heel sterk dat het 50% zal zijn.

De meeste winst zal gemaakt worden doordat het SDK beter getuned is en omdat slimme mensen, slimme manieren vinden om iets beter te laten draaien op dezelfde hardware.

[ Voor 53% gewijzigd door Alvanosa op 13-05-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dragunov schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:54:
[...]

Dan zullen ze externe HDD moeten erin stoppen, maar hoeveel GB zal ieder gratis spel wel niet innemen?

Waarschijnlijk zullen ze, eens gedownload, niet onbeperkt geldig zijn voor je account, als je toch eens zou beslissen om te stoppen met Gold en deze games terug te installeren, wegens plaatsgebrek op je HDD
Bij de 360 zijn games ook al onbeperkt te gebruiken. 1x aanschaffen is altijd gratis kunnen downloaden. Dus je kunt ze gewoon weggooien. In zekere zijn krijg je dus een onbeperkte licentie.

Anyways, ik verwacht niet veel van het Gold-programma voor de one. Zeker de komende 2 jaar niet. Vrij weinig publishers die hun games in de aanbieding doen want er zijn gewoonweg nog niet genoeg consoles om de hele development er bij release uit te halen. De games waar heftige korting op gegeven gaat worden is echter wel interessant, dus denk ik dat ik nog wat aanschaffingen afwacht. Al heb ik Forza en Ryse al wel. Wil namelijk eigenlijk Fifa er nog eens bijnemen. Is wel handig voor als ik bezoek heb bv.

Overigens is het voor Kinect nog niet helemaal afgelopen. Ik heb zo'n idee dat MS ook beseft dat het voor games (zeker de hardcoregames) nooit echt groot gaat worden. Casual games, sure. Maar wel kan het nog interessant zijn voor apps en meer serieuze zaken. Stel ze koppelen Windows For The Internet Of Things aan een Xbox One, dan zou je met je stem allerlei apparatuur kunnen bedienen. Dan is zo'n kinect ook wel handig. Dus helemaal over is het niet, maar het is wel de doodsteek voor AAA titels specifiek voor Kinect denk ik. Zoals ze met Ryse eerst van plan waren bedoel ik dan.

Kortom: de zeurders winnen wederom en dat blijft erg triest.
Alvanosa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:00:
Makkelijke dingen zoals een andere controller oppaken omdat je controller leeg is en je gewoon meteen verder kan vervallen ook. Hoe moet je overigens aangeven wie met welke controller speelt zonder Kinect?
Dat gaat dus niet. Maar dat probleem had je vroegah ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Gisteren een eergisteren kreeg ik weer een controller disconnect, dit gebeurt bij mij sinds de 1405 Preview wave er is, voorheen niks gehad. Voor degene die dit ook hebben ervaren, graag even in dit topic iets melden:

http://forums.xbox.com/xb...405/f/4758/t/1752821.aspx

Dit is een forum post in het Preview forum, waar je Preview toegang voor nodig hebt.

Alvanosa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:00:

@danplo: Zodra DX 12 uitkomt zijn er nog 0 games en normaal gesproken duurt het wel een tijdje voordat er games uitkomen die DX 12 ondersteunen. Voordat je iets kwa performance verbetering gaat zien ben je zeker wel een half jaar verder, en dan lijkt het me nog heel sterk dat het 50% zal zijn.

De meeste winst zal gemaakt worden doordat het SDK beter getuned is en omdat slimme mensen, slimme manieren vinden om iets beter te laten draaien op dezelfde hardware.
Een sign-in doen met je profiel waarmee je wilt spelen. Sign-out/Sign-in is soms ook een fix voor probleempjes :). Sommige mensen vinden de Kinect niks, dan is dit een mooie aanbieding, als je later toch nog de Kinect erbij wil hebben kun je die apart aanschaffen.

[ Voor 67% gewijzigd door Turdie op 13-05-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:03:
Had het niet bondiger kunnen omschrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb dit in Forza, als me vrouw en ik eens tegen elkaar willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Martinspire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:03:
[...]

Overigens is het voor Kinect nog niet helemaal afgelopen. Ik heb zo'n idee dat MS ook beseft dat het voor games (zeker de hardcoregames) nooit echt groot gaat worden. Casual games, sure. Maar wel kan het nog interessant zijn voor apps en meer serieuze zaken. Stel ze koppelen Windows For The Internet Of Things aan een Xbox One, dan zou je met je stem allerlei apparatuur kunnen bedienen. Dan is zo'n kinect ook wel handig. Dus helemaal over is het niet, maar het is wel de doodsteek voor AAA titels specifiek voor Kinect denk ik. Zoals ze met Ryse eerst van plan waren bedoel ik dan.

[...]
Dat gaat dus niet. Maar dat probleem had je vroegah ook.
En dit kan niet met standalone mic want? 8)7 Noem me maar een zeurder maar ik zie echt het nut niet in van Kinect buiten wat voicecommands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 08:31
Come on 1TB Xbox One announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik denk dat dit veel mensen zou boos maken, je kan geen externe HDD toevoegen, je kan de interne HDD niet wisselen en dan zou MS een 1TB systeem uitbrengen.

Eens ze de externe HDD support hebben toegevoegd, dan mogen ze gerust X1 uitbrengen met meer capaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Dragunov schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:26:
Ik denk dat dit veel mensen zou boos maken, je kan geen externe HDD toevoegen, je kan de interne HDD niet wisselen en dan zou MS een 1TB systeem uitbrengen.

Eens ze de externe HDD support hebben toegevoegd, dan mogen ze gerust X1 uitbrengen met meer capaciteit
Ik snap echt niet waarom mensen nu al vinden dat ze onvoldoende capaciteit hebben, terwijl ik lees dat ze nog 50% over hebben. Alleen de games staan lokaal en de rest wordt gesynct naar de cloud. Ik heb zelf 6 games geinstalleerd staan, en heb nog 131,60 GB vrij. en 63% gebruikt. Ruim voldoende dus. Je kunt altijd wel meer willen, maar je hebt pas recht van spreken als je nog 4GB over hebt ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 13-05-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 08:31
shadowman12 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:32:
[...]

Ik snap echt niet waarom mensen nu al vinden dat ze onvoldoende capaciteit hebben, terwijl ik lees dat ze nog 50% over hebben. Alleen de games staan lokaal en de rest wordt gesynct naar de cloud. Ik heb zelf 6 games geinstalleerd staan, en heb nog 131,60 GB vrij. en 63% gebruikt. Ruim voldoende dus. Je kunt altijd wel meer willen, maar je hebt pas recht van spreken als je nog 4GB over hebt ofzo.
Ik had 5 games op mijn X1, met iets van 120gb over. Ter vergelijking met mijn 360 250 gig met 10 games geinstalleerd. Ik vind het fijn om alles op mijn HD te hebben zonder external support.

[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 13-05-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Silversin schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:36:
[...]

Ik had 5 games op mijn X1, met iets van 120gb over. Ter vergelijking met mijn 360 250 gig met 10 games geinstalleerd. Ik vind het fijn om alles op mijn HD te hebben zonder external support.
Ja, voldoende ruimte dus :). Denk ook dat die next-gen games wat meer ruimte nodig hebben om die betere graphics en alles te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:19:
[...]

En dit kan niet met standalone mic want? 8)7 Noem me maar een zeurder maar ik zie echt het nut niet in van Kinect buiten wat voicecommands.
De Mic in kinect is aardig gevoelig en het kan verder detecteren waar het vanuit gezegd wordt en het kan detecteren wie het zegt zodat het systeem niet zomaar Jan en alleman kan laten inspreken (al wordt dit momenteel nog niet gefoceerd). De combinatie van alle elementen maakt Kinect nou juist zo fijn, zo snel, zo gedetailleerd. Dat haal je niet met een simpele webcam en is ook de reden dat Kinect rondjes draait om de Sony-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws m.b.t. kinect. Qua techniek is het fantastische hardware, maar toegevoegde waarde voor games is er gewoon bijna niet. Hoe lang is kinect nu al uit ? Al die jaren is er letterlijk geen 1 game uitgekomen die laat zien dat kinect echt wat toevoegd op game gebied.

Voor mij is MS eigenlijk sinds de introductie van kinect een beetje de verkeerde kant op gegaan. De focus is toen meer richting het mainstream publiek gegaan voor mijn gevoel. Maar ik heb vertrouwen in Phil Spencer. Ik hoop dat hij weer de MS terug brengt van de begin jaren van de 360. Toen gamers gewoon nog op nr 1 stonden.
Martinspire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:53:
[...]
De Mic in kinect is aardig gevoelig en het kan verder detecteren waar het vanuit gezegd wordt en het kan detecteren wie het zegt zodat het systeem niet zomaar Jan en alleman kan laten inspreken (al wordt dit momenteel nog niet gefoceerd). De combinatie van alle elementen maakt Kinect nou juist zo fijn, zo snel, zo gedetailleerd. Dat haal je niet met een simpele webcam en is ook de reden dat Kinect rondjes draait om de Sony-variant.
Die detectie wordt gewoon uitgevoerd door software dat doet die mic niet zelf ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:59:
Voor mij is MS eigenlijk sinds de introductie van kinect een beetje de verkeerde kant op gegaan. De focus is toen meer richting het mainstream publiek gegaan voor mijn gevoel. Maar ik heb vertrouwen in Phil Spencer. Ik hoop dat hij weer de MS terug brengt van de begin jaren van de 360. Toen gamers gewoon nog op nr 1 stonden.
Dus Microsoft heeft je een jaar lang beenhard voorgelogen over dat de kinect een integraal onderdeel is van de Xbox dat nooit zal/kan losgekoppeld worden. Die geliefde Phil Spencer heeft ook die beweringen gemaakt. En wat is de reactie? "Ik heb er het volste vertrouwen in!". Stockholm syndroom op zen extreemst 8)7 .

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
boe2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:04:
[...]

Dus Microsoft heeft je een jaar lang beenhard voorgelogen over dat de kinect een integraal onderdeel is van de Xbox dat nooit zal/kan losgekoppeld worden. Die geliefde Phil Spencer heeft ook die beweringen gemaakt. En wat is de reactie? "Ik heb er het volste vertrouwen in!". Stockholm syndroom op zen extreemst 8)7 .
Hij voerde/verdedigde toen ook maar het al uitgezette beleid van zijn bazen uit. Nu hij zelf de touwtjes in handen heeft kan hij veel meer bewerkstelligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:04:
[...]

Hij was toen niet eens aan het roer. Pas sinds maart. En wat heeft Stockholm syndroom hier mee te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

YouTube: Watch_Dogs - 101 trailer [UK]

9min watchdogs trailer.
Had al in ps4 topic gepost maar doe hem ook effe hier.
Ik ben in ieder geval hyped as hell voor deze game.
Ziet er goednuit en gevarieerd qua gameplay. En ja de graphics zien er super uit. Ik kan haast niet meer wachten....

En nieuwe previews van sunset overdrive :
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=817936
met nieuwe gameplay footage als goed is.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 13-05-2014 20:21 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:03
Die watch dogs wordt een game waar ik wel wat plezier uit kan halen denk ik. Toch een soort GTA :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Bijzondere verandering met kinect.

Zat net te bedenken dat Microsoft altijd kinect lokalisering heeft aangegeven als reden om de Xbox nog niet in Nederland uit te brengen. Dus zouden ze de versie zonder Kinect gewoon in onze schappen moeten leggen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:17:
YouTube: Watch_Dogs - 101 trailer [UK]

9min watchdogs trailer.
Had al in ps4 topic gepost maar doe hem ook effe hier.
Ik ben in ieder geval hyped as hell voor deze game.
Ziet er goednuit en gevarieerd qua gameplay. En ja de graphics zien er super uit. Ik kan haast niet meer wachten....

En nieuwe previews van sunset overdrive :
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=817936
met nieuwe gameplay footage als goed is.
Ik ben niet zo onder de indruk van die trailer. De graphics sloeg ik ook niet stijl van achter over. Even de reviews af wachten :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ben ook niet zo onder de indruk van de trailer.

Vind het erg jammer dat er een Xbox komt zonder Kinect. Ik snap de afweging, maar met deze keuze hebben ze Kinect officieel de nek om gedraaid voor games. Ik vraag me af of D4 uberhaubt nog wel een keer uit gaat komen of wellicht in een totaal andere vorm... Ze hadden gewoon bij release 2 of 3 games moeten releasen. 1tje voor de kids en de oma's en 1tje voor de wat serieuzere gamer (D4 bijv.) Maar nu is het gewoon over en uit. Benieuwd of ze het uberhaubt blijven ondersteunen in verschillende talen (zoals het oorspronkelijk de bedoeling was en waarom ze zogenaamd uitstel nodig hadden) en verbeteren als blijkt dat dadelijk niemand de versie met Kinect koopt...

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-05-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
BinaryRun schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:55:
Bijzondere verandering met kinect.

Zat net te bedenken dat Microsoft altijd kinect lokalisering heeft aangegeven als reden om de Xbox nog niet in Nederland uit te brengen. Dus zouden ze de versie zonder Kinect gewoon in onze schappen moeten leggen. :9~
De nieuwe Xbox lijkt vooral voort te boorduren op de verandering van Don Matrick naar Phil Spencer. Plus mogelijk wat druk van aandeelhouders. In ieder geval is het niet vanaf vorig jaar de reden geweest om de X1 uit te stellen.

Localisatie gaat verder dan alleen Kinect. De TV-features (de gids bv) maar ook andere apps en dingen moeten vertaald worden en om kunnen gaan met (veelal nieuw te maken) Nederlandse content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Toch nog ff aanhaken op het nieuws dat Microsoft een X1 zonder Kinect aan gaat bieden.
Dat was wel te verwachten, geruchten daaromtrent deden al enige tijd de ronde. Het is een Marketingtechnische kwestie in concurrentie met de PS4. Mogelijk hebben ze bij Microsoft onrustige nachten of ze de achterstand na de komende launches in de resterende landen wel bij kunnen benen. Echter maken ze denk ik daarmee een strategische fout omdat de X1 zich juist hiermee, naast de multimediamogelijkheden, kan onderscheiden van de PS4.

Wat betreft de integratie van Kinect met de X1 en de komende games is het een aderlating. Game studios zullen mogelijk ook de Kinect links laten liggen bij het ontwikkelen van games. En dat zal nu juist een gemiste kans zijn. Want hoe mooi en handig zal het zijn om bijvoorbeeld van wapen te wisselen door even te met je hoofd te knikken (ik noem maar wat) zodat je de duimen altijd op de thumbsticks kunt houden wat vooral bij shooters een must is. Zo zijn er nog vele mogelijkheden te bedenken.
Dit was/is althans een van de vele mogelijkheden waar ik op hoop(te)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
UBISOFT CONFIRMS RESOLUTION, FRAMERATE FOR WATCH DOGS ON PLAYSTATION 4/XBOX ONE

Ubisoft has revealed in a blog post the graphics resolution and framerate for the PlayStation 4 and Xbox One versions of Watch Dogs.

The post, titled "What makes Watch Dogs a true next gen game," confirms that the PlayStation 4 version will run at 900p resolution while the Xbox One version will display at 792p. Ubisoft confirms that the game will run at 30 fps on both consoles.

Creative director Jonathan Morin explains the game's resolution.

Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games. But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything. Exploration and expression are everything. You want to have a steady framerate, but you want to have dynamism at the core of the experience. The same goes with resolution. People tend to look at corridor shooters, for example, where there’s a corridor and all the effects are on and it’s unbelievable, and they forget that if you apply those same global effects to an open city with people around and potential car crashes and guys in multiplayer showing up without warning, the same effect is applied to a lot of dynamic elements that are happening in every frame. So it becomes magnified in cost.

The effort was split on continuing dynamism and making sure players can express themselves through hacking without ever being disappointed in how the game responds to them, whether it’s visually or through gameplay. That’s important. Resolution has nothing to do with that. That’s why stuff like resolution can scale a bit down so that we never compromise the soul of Watch Dogs.

The post by Ubisoft, which describes the development of Watch Dogs, confirms that the game has been in development for six years.

"In development for six years, Watch Dogs was started long before the next-gen arrived, and years before the team at Ubisoft Montreal had any clear insight into the exact specs they’d find in the PlayStation 4, Xbox 360 and present-day PCs," Ubisoft communications manager Gary Steinman wrote. "Yet Watch Dogs was designed from the very start to be a next-gen experience, regardless of the technology."
Wel jammer al sta ik er niet van te kijken. De game was immers al een tijd in ontwikkeling toen de nieuwe consoles nog moesten komen. Performance zal ook 1 van de redenen van uitstel zijn geweest.

Toch verwacht ik in de toekomst wel meer dan dit, al is het alleen al vanwege het feit dat ze dan al bij de opzet van de game de hardwarespecs mee kunnen nemen.

Sony slaat nu imo de grootste flater omdat ze even 1080p met 60fps hadden beloofd. Al is 792p ook niet fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

mowa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:10:
Toch nog ff aanhaken op het nieuws dat Microsoft een X1 zonder Kinect aan gaat bieden.
Dat was wel te verwachten, geruchten daaromtrent deden al enige tijd de ronde. Het is een Marketingtechnische kwestie in concurrentie met de PS4. Mogelijk hebben ze bij Microsoft onrustige nachten of ze de achterstand na de komende launches in de resterende landen wel bij kunnen benen. Echter maken ze denk ik daarmee een strategische fout omdat de X1 zich juist hiermee, naast de multimediamogelijkheden, kan onderscheiden van de PS4.

Wat betreft de integratie van Kinect met de X1 en de komende games is het een aderlating. Game studios zullen mogelijk ook de Kinect links laten liggen bij het ontwikkelen van games. En dat zal nu juist een gemiste kans zijn. Want hoe mooi en handig zal het zijn om bijvoorbeeld van wapen te wisselen door even te met je hoofd te knikken (ik noem maar wat) zodat je de duimen altijd op de thumbsticks kunt houden wat vooral bij shooters een must is. Zo zijn er nog vele mogelijkheden te bedenken.
Dit was/is althans een van de vele mogelijkheden waar ik op hoop(te)
De slag buiten de US is al verloren, zelfs al in de landen waar de XB1 al wel te krijgen is.

Ik ben wel blij met de aankondiging, ga er nu toch wel eentje halen zodra Sunset Overdrive uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Martinspire schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:33:
[...]
Wel jammer al sta ik er niet van te kijken. De game was immers al een tijd in ontwikkeling toen de nieuwe consoles nog moesten komen. Performance zal ook 1 van de redenen van uitstel zijn geweest.

Toch verwacht ik in de toekomst wel meer dan dit, al is het alleen al vanwege het feit dat ze dan al bij de opzet van de game de hardwarespecs mee kunnen nemen.

Sony slaat nu imo de grootste flater omdat ze even 1080p met 60fps hadden beloofd. Al is 792p ook niet fantastisch.
Inderdaad, van 1080p en 60fps, naar 900p en 30fps... Best een grote sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Watch Dogs is echt een drama inderdaad. 792p op een nextgen console, dat kan gewoon echt niet...

Maargoed, als je eerlijk bent en kijkt naar de PC systeemeisen dan zie je dat die ook flink zijn. De game is gewoon erg slecht geoptimaliseerd, waarschijnlijk het gevolg van dat de game op 6 platformen uitkomt en dan nog mobile dingen. Ik ben wel benieuwd of die downgrade in resolutie heeft geleid naar een grotere, levende stad en dergelijke. We gaan het zien.

Het zou toch wat zijn als de game de verwachtingen niet waar kan maken en neergesabeld wordt in reviews. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 14-05-2014 01:30 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Pagina: 1 ... 99 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.