Dit

En ze waren toch sowieso van plan om de memory en cpu footprint van Kinect in toekomstige updates te verlagen, en daarmee meer resource vrij te maken voor games.
Vind het wel een erg aparte keuze, en 1 die ik niet zag aankomen. Ik snap dat ze hun positie tov de PS4 willen verbeteren, maar of dit nu écht de manier is? Imho is dit dé manier om grootscheepse Kinect acceptatie om zeep te helpen. Kijk maar naar hoe lang het op de 360 duurde voor de casual games (Fifa etc) basale ondersteuning kregen. Dat zal voor de X1 nu niet anders gaan zijn.
Ik kan me persoonlijk geen X1 zonder Kinect meer voorstellen, en dat zit ´m vooral in de manier waarop het OS werkt. Automatisch inloggen, met voice control van app naar app springen werkt allemaal zoveel soepeler en sneller dan met de controller dat ik me niet kan voorstellen het zonder Kinect te moeten stellen.
Maar goed, ga er vanuit dat MS hier een gedegen onderzoek naar gedaan heeft en dat dit niet een beslissing is die gistermiddag genomen is
@danplo: die 50% extra performance zou ik met een korrel zou nemen. Wat heet, maak er maar een kilopak van. DX12 is geen wondermiddel
[
Voor 5% gewijzigd door
BM op 13-05-2014 17:59
]