[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Ace schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:45:
[...]

De slag buiten de US is al verloren, zelfs al in de landen waar de XB1 al wel te krijgen is.
Ze lopen stevig achter, dat zeker, maar om bij voorbaat alles buiten de US als verloren te beschouwen is de te kort door de bocht. De PS3 had een nog veel beroerdere start de 1e 2 jaar, en volgens mij is daar alles prima op z'n pootjes terecht gekomen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De ps3 launchte natuurlijk onder heel andere omstandigheden: Het had de handicap van een jaar later dan de Xbox360 uit te komen, maar kon dan rustig getijden in een markt waar console gaming meester was.

Nu moet de One niet alleen opboksen tegen de ps4 (waartegen het zonder Kinect niets extra te bieden heeft: slechtere specs voor dezelfde prijs), maar ook tegen het pc platform dat de laatste jaren een enorme revival gekregen heeft en bovendien games consistent een stuk goedkoper aanbiedt.
Beide consoleplatformen claimen ook indievriendelijk te zijn, maar als je dan de vergelijking maakt tussen kwalitatieve indiereleases op pakweg steam en die op de ps4/xbox, komen de consoles er wel HEEL slecht uit.

Een jaar geleden verdedigde ik de Xbox One nog met hand en tand. Daar is nu enkel nog extreem scepticisme van overgebleven.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 14-05-2014 09:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik wilde niet direct beweren dat de launch van de PS3 en de X1 vergelijkbaar waren. Het enige wat ik wilde aangeven is dat beginnen met een achterstand niet direct betekend dat je die niet meer kunt inhalen :)

Als MS op de E3 een dijk van een presentatie neerzet en met interessante games op de proppen komt kan de tendens zomaar omslaan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Snap eigenlijk waarom dat achterblijven t.o.v. Sony een probleem zou zijn, ook de redenatie dat iets verloren zou zijn kan ik niet begrijpen.

Microsoft doet het heel goed met de One, natuurlijk de PS4 verkoopt beter, maar dat betekend niet dat MS het automatisch slecht doet. Ze zitten met de One nog steeds ruim boven de verkoopaantallen van de Xbox 360 in de zelfde periode na de lancering.

Ik ben het ook niet met de opmerking eens dat de Kincect niets extra's bied, dit wordt in veel gevallen wel als argument gevoerd, maar iedereen stapt dan over het feit heen dat dit heel persoonlijk is. De Kinect heeft voor veel mensen namelijk wel een extra nuttige toevoeging. Nogmaals, het nut is heel persoonlijk en zeker geen vast feit dat het niets toevoegt.

Het is wat BM schrijft, zelfs nu de Xbox achterloopt kan men dit nog steeds in de komende tijd inhalen. Los van het feit dat dit niet eens nodig zou zijn, wanneer MS op deze manier de Xbox One blijft verkopen is de install base groot genoeg om als interessante partij te zijn voor game studio's. Het valt voor de grootste Xbox-hater niet te ontkennen dat MS voldoende levert om als concurrent van de eigen geliefde console te dienen.

Ik zie het niet zo somber in voor de Xbox One, straks de verkoopstart in meer landen dan alleen Tier1, een goedkopere variant.... Je ziet nu zelfs in het PS4 topic mensen over een mogelijke aanschaf van de Xbox One praten die het daar voor niets goeds over de Xbox One konden schrijven. Echt.... MS zorgt er wel voor dat ze een aantrekkelijk alternatief blijven......

Games daar gaat het om, dat roepen de mensen uit het kamp bij de buren toch altijd? Dat gaat wel goed komen met de Xbox.... MS zal er veel op inzetten dat ze een mooi gevarieerd aanbod van games krijgt. Er wordt wel gedaan als er een enorm groot gat tussen de prestaties van beide consoles zit, tot op heden valt dit alleen te bepalen in specifieke vergelijkingen om detailniveau. Crops uit bepaalde screens dus.... Iets waar je bij normaal gebruik niet eens ziet.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
BM schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:06:
Als MS op de E3 een dijk van een presentatie neerzet en met interessante games op de proppen komt kan de tendens zomaar omslaan.
MS kan het wel, maar heeft vaak te veel druk vanuit de massa, de bedrijven en de 'internet stem'. Hoe ze al in Windows moesten schakelen vanaf de eerste versie, hoe nu X1 al veranderd is tov eerste 'release', dat kontendraaien ga je op ten duur merken als je je niet 100% 1 kant op kan focussen.

Het is elke keer met 'iets groots', dat er teveel vraagtekens overblijven die eigenlijk nooit beantwoord worden, maar vanuit MS worden 'veranderd' op basis van de algehele mening erover.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:29:
[...]

MS kan het wel, maar heeft vaak te veel druk vanuit de massa, de bedrijven en de 'internet stem'. Hoe ze al in Windows moesten schakelen vanaf de eerste versie, hoe nu X1 al veranderd is tov eerste 'release', dat kontendraaien ga je op ten duur merken als je je niet 100% 1 kant op kan focussen.

Het is elke keer met 'iets groots', dat er teveel vraagtekens overblijven die eigenlijk nooit beantwoord worden, maar vanuit MS worden 'veranderd' op basis van de algehele mening erover.
Ach, elk groot en log bedrijf heeft daar last van, dit is niet iets specifieks voor Microsoft alleen. Een ander groot merk, met als logo een appel heeft extra het zelfde, sterker die zijn nog arroganter wanneer het aankomt op gebruikers inspraak en/of het luisteren naar je klanten.

Vergeet niet dat Sony met de PS4 ook al de nodige dingen heeft aangepast. Eigenlijk kan je MS maar één ding verwijten, alhoewel ik het ook nog niet eens een verwijt vindt, MS heeft de Xbox One ontworpen met een gedachte om volledig online te zijn, het hele DRM verhaal, de cloud, het allways on, enz enz.... Ze waren de tijd eigenlijk te ver vooruit. Daarbij hadden ze veel dingen ook tegen, denk bijvoorbeeld aan het gevaar wat de media van de NSA en hun afluister praktijken hebben gecreëerd.

De tijd zat even tegen alsware, maar dat maakt de Xbox One geen slecht apparaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:00:
De ps3 launchte natuurlijk onder heel andere omstandigheden: Het had de handicap van een jaar later dan de Xbox360 uit te komen, maar kon dan rustig getijden in een markt waar console gaming meester was.
Het gaat nog steeds zeer goed met de consoles. De beide next gen consoles verkopen beter dan voorgaande generatie consoles in dezelfde periode.
Nu moet de One niet alleen opboksen tegen de ps4 (waartegen het zonder Kinect niets extra te bieden heeft: slechtere specs voor dezelfde prijs), maar ook tegen het pc platform dat de laatste jaren een enorme revival gekregen heeft en bovendien games consistent een stuk goedkoper aanbiedt.
Dus de 360 had ook niets te bieden t.o.v. de ps3 zonder kinect ? Slaat natuurlijk nergens op.
Een jaar geleden verdedigde ik de Xbox One nog met hand en tand. Daar is nu enkel nog extreem scepticisme van overgebleven.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Er is weinig van de initiele x1 plannen overgebleven. Maar ik juig dat persoonlijk alleen maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:37:
[...]

Ach, elk groot en log bedrijf heeft daar last van, dit is niet iets specifieks voor Microsoft alleen. Een ander groot merk, met als logo een appel heeft extra het zelfde, sterker die zijn nog arroganter wanneer het aankomt op gebruikers inspraak en/of het luisteren naar je klanten.

Vergeet niet dat Sony met de PS4 ook al de nodige dingen heeft aangepast. Eigenlijk kan je MS maar één ding verwijten, alhoewel ik het ook nog niet eens een verwijt vindt, MS heeft de Xbox One ontworpen met een gedachte om volledig online te zijn, het hele DRM verhaal, de cloud, het allways on, enz enz.... Ze waren de tijd eigenlijk te ver vooruit. Daarbij hadden ze veel dingen ook tegen, denk bijvoorbeeld aan het gevaar wat de media van de NSA en hun afluister praktijken hebben gecreëerd.

De tijd zat even tegen alsware, maar dat maakt de Xbox One geen slecht apparaat......
Van een bedrijf dat meer dan 20 miljard per kwartaal omzet mag je wel iets meer verwachten dan 'de tijd zat even tegen'. De hele Xbox One launch, en de periode daarna, was een grote miskleun marketing technisch. Groots komen met verplichte Kinect en always online net wanneer het duidelijk is dat de NSA toegang heeft tot je netwerk dat had iedereen kunnen zien aankomen.

En ik weet niet of je nu positief of negatief naar Apple refereert, maar het hebben van een visie, en die kunnen overbrengen, is enorm belangrijk voor een bedrijf. Van de oorspronkelijke X1 is niet veel meer over, geen always online, DRM, geen verplichte Kinect, etc. Windows 8 werd gebracht met de visie om met touch bediend te worden, nu is de startknop weer terug, etc. Ze stellen de Tier2 landen voor X1 uit met het lokalisatie excuus, zonder Kinect zijn voicecommands ineens niet meer zo belangrijk. Sony zet in puur op gamen, betaalbaar, op indies, hun eigen studios, Morpheus, en het blijven ondersteunen van PS3 voor derde wereld landen. Wat Microsofts focus voor X1 is op dit moment weet ik niet, volgens mij weten ze dat zelf niet.

En deze generatie is inderdaad pas net begonnen, en voor ons gamers is het alleen maar goed dat we nog twee consoles hebben die concurreren, ik had er liever nog een serieuze derde bij gehad. De een maakt de nder alleen maar beter. Ik ben ook blij dat de PS4 op dit moment een beetje de overhand heeft, want als Microsoft deze generatie een klap had uitgedeeld aan Sony durf ik niet te zeggen of er nog een PS5 was gekomen gezien de financiële situatie van Sony. Microsoft heeft de power om Sony Playstation dan helemaal kapot te maken, en dat was voor ons gamers desastreus geweest. Nu zet MS zijn resources in om de PS in te halen, alleen maar goed toch in plaats van monopolie krijgen, de hardware en games duurder maken, minder investeren en lachen om het geld? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 14-05-2014 09:48 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Je kan het ook omdraaien. Microsoft biedt nu voor alle gamers een console aan. Mensen (veelal de zeikerds) die niks zien in een console met Kinect zijn nu even duur uit als de PS4. Daarbij kan er misschien nog steeds gezegd worden dat je Online beter kunt gamen op een Xbox.

Voor de gamers die de totale ervaring willen en naast het gamen ook de Xbox centraal in de huiskamer willen gebruiken kunnen gewoon de bestaande pakketten kopen.

Zo heeft Microsoft in ieder geval de kans en mogelijkheid om gamers voor zich te winnen die niets met kinect hebben en in plaats van op basis van prijs voor de ps4 zouden gaan nu gewoon van hun xbox360 naar een xbox one overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrosser schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:47:
Je kan het ook omdraaien. Microsoft biedt nu voor alle gamers een console aan. Mensen (veelal de zeikerds) die niks zien in een console met Kinect zijn nu even duur uit als de PS4.
Dus je bent een zeikerd als je niet zit te wachten op kinect 8)7
Die kinect maakt hem 100 euro duurder voor mij en ik zou hem niet eens aansluiten als hij er bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Uniciteit schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:32:
[modbreak]Het is niet de bedoeling dat er hier over de PS4 wordt gepraat...[/modbreak]
BM schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:22:
[modbreak]Juist... en voordat dit (wederom) hopeloos uit de hand loopt, tot hier en niet verder!
X1 vs PS4 geneuzel is hier niet toegestaan, laat je daar dus niet toe verleiden!
[/]
BM schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:37:
[modbreak]Mocht je reacties missen? Dat klopt.
Kappen met die PS4/X1 onzin![/]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik denk dat MS op de E3 zwaar zal inzetten op DX12. Misschien dat ze ook aankondigen dat sommige spellen dan ook een 1080p upgrade krijgen, wat sommige mensen zwaar weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Er is in mijn ogen helemaal niets mis met de line-up van Microsoft.

De Xbox 360 blijf gewoon in de verkoop, voor nog geen 200 euro koop je mooie instap console met uitstekende online mogelijkheden en waar enorm veel games voor beschikbaar zijn.

Wil je een Xbox One, dan heb je de keuze uit twee versies, met en een zonder Kinect. Prima toch? Wanneer dit mensen naast hun andere console ook een Xbox One in huis doet halen is dit toch alleen maar een win-win situatie..... Daarbij MS stopt echt niet met de ondersteuning en het uitbrengen van specifieke Kinect content. Ze geven mensen door deze stap gewoon een extra keuze, iets wat feitelijk alleen maar goed is. Ik vindt het daarom wel opmerkelijk dat de keuze van MS door nu ook een versie zonder Kinect te leveren wordt gezien als iets negatiefs...... Dat is het in mijn ogen namelijk niet, feitelijk geven ze de consument meer keuze. Iets wat alleen maar als positief kan worden gezien.

MS heeft aanvankelijk met de Xbox One een ideeë/visie waar de markt niet helemaal klaar voor bleek, beetje vreemd dat ze dit niet eerder hebben onderzocht, maar aan de andere kant. Ze hebben wel hun nek uit durven steken, ondanks dat ze daar nu door druk uit de markt op terug zijn gekomen. Vergeet niet, de grootste innovaties worden gedaan door bedrijven en mensen die letterlijk hun nek durven uit te steken.

Bij de Xbox 360 ging alles relatief voor de wind, bij de Xbox One hebben ze wat aanloop probleempjes, soms een in ogen van critici verkeerde keuzes gemaakt. Man o man, wat geeft dit een potentieel voor de toekomst. Geloof mij maar dat MS het voor de opvolger van de Xbox One heel anders aan gaat pakken. De concurrentie gaat het vast moeilijk krijgen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waar ik me nog het meest aan erger is de halve info hier op Tweakers of moet ik zeggen gekleurde info wel melden dat er een nieuwe goedkopere uitvoering komt en niks over games for gold, alleen in de voetnoot een stukje dat je geen xboxlive meer nodig hebt voor een zooi apps. Daarnaast ook over het hele watchdogs debacle geen nieuws, wel eerst melden dat het 1080p 60 fps is voor de ps4 en dan weer niet en nu als de harde cijfers komen weer niks. Ik weet dat de redaktue een voorkeur heeft voor de PS4, maar laat dat dan niet zo duidelijk blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LOTG schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:00:
Ik denk dat MS op de E3 zwaar zal inzetten op DX12. Misschien dat ze ook aankondigen dat sommige spellen dan ook een 1080p upgrade krijgen, wat sommige mensen zwaar weegt.
Ik denk dat DX12 niet eens zo ver is dat er al games voor in de maak zijn, je ziet ook op de PC vaak dat een nieuwe DX versie bijna niets helpt bij oudere games (zelfs nu nog met de DX9/DX11 games, performance is marginaal, zit hem enkel is de looks).

Maar in ander nieuws, voor veel apps heb je geen Live meer nodig (netflix, youtube etc) en was in de store op de XBO een flink stuk over gaming for gold wat nu definitief naar XBO komt.

edit.. harry :( :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik ben wel blij met het nieuws dat er een versie komt zonder kinect. Ik had hem met kinect ook wel gekocht, maar nu zal ik hem waarschijnlijk nog eerder kopen :)
Wie weet koop ik later nog een kinect erbij. Een vriend van me gaat er zoieso een halen met kinect, dus kan ik het bij hem goed uit proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:06:
Daarbij MS stopt echt niet met de ondersteuning en het uitbrengen van specifieke Kinect content.
MS niet nee, maar andere developers wellicht wel. Als een dev er niet van uit kan gaan dat er een Kinect unit aanwezig is, waarom zou hij/zij dan moeite gaan doen om er ondersteuning voor in te bouwen? Die tijd kan dan beter aan andere zaken besteed worden.
Kinect 2.0 is indertijd gepresenteerd als integraal onderdeel van de console, het optioneel maken vond ik al discutabel, maar nu is dit helemaal overboord gegooid. Microsoft zal het vast blijven ondersteunen, maar qua 3rd party developers zie ik het somberder in.
harrytasker schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:10:
Ik weet dat de redaktue een voorkeur heeft voor de PS4, maar laat dat dan niet zo duidelijk blijken.
Grappig, in het PS4 topic is men volgens mij van mening dat de t.net redactie meer met de Xbox heeft :p Maar die discussie wil ik hier verder niet voeren :)
SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat DX12 niet eens zo ver is dat er al games voor in de maak zijn, je ziet ook op de PC vaak dat een nieuwe DX versie bijna niets helpt bij oudere games (zelfs nu nog met de DX9/DX11 games, performance is marginaal, zit hem enkel is de looks).

Maar in ander nieuws, voor veel apps heb je geen Live meer nodig (netflix, youtube etc) en was in de store op de XBO een flink stuk over gaming for gold wat nu definitief naar XBO komt.

edit.. harry :( :P
DX12 is wel anders dan de vorige DX upgrades. Die vereisten allemaal nieuwe hardware, terwijl DX12 (afaik) 'gewoon' op DX11 hardware werkt. De insteek is dit keer ook niet om meer/nieuwe features in te bouwen maar vooral om dichter naar de hardware te gaan en daar performance mee te winnen. Ik zie het dus wel gebeuren dat DX12 specifieke games een serieuze performance boost krijgen. Of het de 50% is de je her en der hoort? Ik betwijfel het, maar alle winst is leuk meegenomen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Geen Gold is een beetje een wassen neus, want dan heb je dus een Xbox One waarmee je niet online speelt. Leuk voor die 1% van de mensen.

Afhankelijk van hoe MS het gemaakt heeft kan het best zo zijn dat spellen wel gewoon kunnen werken op DX12 en gebruik maken van de betere implementaties van bepaalde zaken. Je kunt inderdaad niet gebruik maken van de nieuwe dingen tenzij je ze implementeert maar alles wat het zelfde is maar beter werkt kan winst opleveren. Ik denk zeker dat er binnen MS Studios al lang en breed gewerkt word met versies van DX12 en ze zullen dan ook zeker demo's laten zien. Niet alleen voor de Xbox maar ook voor de PC is het natuurlijk belangrijk, zeker nu ze Valve tegenover zich hebben staan (en in mindere mate AMD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

harrytasker schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:10:
Waar ik me nog het meest aan erger is de halve info hier op Tweakers of moet ik zeggen gekleurde info wel melden dat er een nieuwe goedkopere uitvoering komt en niks over games for gold, alleen in de voetnoot een stukje dat je geen xboxlive meer nodig hebt voor een zooi apps. Daarnaast ook over het hele watchdogs debacle geen nieuws, wel eerst melden dat het 1080p 60 fps is voor de ps4 en dan weer niet en nu als de harde cijfers komen weer niks. Ik weet dat de redaktue een voorkeur heeft voor de PS4, maar laat dat dan niet zo duidelijk blijken.
Een beetje bias is hier wel aanwezig idd.
Helaas zoals op veel sites tegenwoordig.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ben toch wel heel blij met de aangekondigde verlaging, Kinect bij de 360 was amper gebruikt en totale geldverspilling.

Ik verwacht ook echt minimale ondersteuning qua games door MS voor de Kinect nu.

Maar ja, het onderscheid tussen de PS4 en X1 is wel heel klein geworden nu voor mij, alle multimedia dingen heb ik al zat oplossingen voor die het beter kunnen.

Ik hoop dan ook op een heel goede E3 van MS, Halo 5 beelden, paar exclusives (geen shooters!), en dan kunnen ze mij wel over de streep trekken, ondanks dat de PS4 mij zeer goed is bevallen tot nu toe.
Gaming for Gold gaat dus identiek worden aan PS+ als ik het goed begrijp, dat is iets waar ik zelf alleen heel erg blij van kan worden.
Maar ze zullen wel hetzelfde probleem hebben als Sony nu heeft met de PS4, dat er gewoon nog niet genoeg games zijn om "gratis" weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:04
Het recorden van gameplay gaat nu super makkelijk met de Xone + kinect, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in de versie zonder kinect aangezien er geen record knop op de controller zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je een Xbox One, dan heb je de keuze uit twee versies, met en een zonder Kinect. Prima toch?
Dat is wat veel mensen al heel lang riepen. Alleen was het antwoord hier dan vaak
Bullet NL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:08:
[...]
Microsoft ziet de Kinect als wezenlijk onderdeel van de Xbox One, iets wat ik na een half jaar gebruik van een Xbox One ook echt kan beamen. Natuurlijk, sommige mensen zitten er niet op te wachten. Punt uit, echter het ding maakt wel leuke dingen mogelijk. Ik geloof er daarom ook niets in dat MS een Xbox One versie zonder Kinect zal aanbieden, geloof mij maar, ze nemen eerder afscheid van de Blu-ray drive in het apparaat en gaan helemaal op de digitale content zitten dan dat ze de Kinect in de ban zullen doen.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:22
Er is in mijn ogen helemaal niets mis met de line-up van Microsoft.

De Xbox 360 blijf gewoon in de verkoop, voor nog geen 200 euro koop je mooie instap console met uitstekende online mogelijkheden en waar enorm veel games voor beschikbaar zijn.

Wil je een Xbox One, dan heb je de keuze uit twee versies, met en een zonder Kinect. Prima toch? Wanneer dit mensen naast hun andere console ook een Xbox One in huis doet halen is dit toch alleen maar een win-win situatie..... Daarbij MS stopt echt niet met de ondersteuning en het uitbrengen van specifieke Kinect content. Ze geven mensen door deze stap gewoon een extra keuze, iets wat feitelijk alleen maar goed is. Ik vindt het daarom wel opmerkelijk dat de keuze van MS door nu ook een versie zonder Kinect te leveren wordt gezien als iets negatiefs...... Dat is het in mijn ogen namelijk niet, feitelijk geven ze de consument meer keuze. Iets wat alleen maar als positief kan worden gezien.

MS heeft aanvankelijk met de Xbox One een ideeë/visie waar de markt niet helemaal klaar voor bleek, beetje vreemd dat ze dit niet eerder hebben onderzocht, maar aan de andere kant. Ze hebben wel hun nek uit durven steken, ondanks dat ze daar nu door druk uit de markt op terug zijn gekomen. Vergeet niet, de grootste innovaties worden gedaan door bedrijven en mensen die letterlijk hun nek durven uit te steken.

Bij de Xbox 360 ging alles relatief voor de wind, bij de Xbox One hebben ze wat aanloop probleempjes, soms een in ogen van critici verkeerde keuzes gemaakt. Man o man, wat geeft dit een potentieel voor de toekomst. Geloof mij maar dat MS het voor de opvolger van de Xbox One heel anders aan gaat pakken. De concurrentie gaat het vast moeilijk krijgen ;) :P
Het is wel vrij duidelijk geworden dat iedere verandering of keuze die Microsoft maakt hetzij positief hetzij negatief uiteindelijk op het internet als negatief gezien wordt.
Ik las gisteren ergens iemand klagen dat Microsoft de mensen die een Xbox One met kinect hebben gekocht zouden moeten compenseren met een gratis spel als excuus. Dan ben je volgens mij helemaal de weg kwijt als je zoiets denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
IGC058 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:21:
Het recorden van gameplay gaat nu super makkelijk met de Xone + kinect, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in de versie zonder kinect aangezien er geen record knop op de controller zit..
Dit is natuurlijk vrij gemakkelijk op te vangen door of standaard een microfoon in een controller te bouwen en of een share/record knop. Dat er nu een versie komt zonder Kinect betekend natuurlijk niet dat er geen andere controller gaat komen. Wanneer de rest van de functies het zelfde is als de huidige versie controllers kan deze nieuwe controller ook bijvoorbeeld gebruikt worden op de versie met Kinect.

Overigens, elke console wordt geleverd met een chathead.... Die kan natuurlijk ook gewoon gebruikt worden voor voicecommando's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik gok eerder op een software optie. Dus 1 van de menu buttons snel 2x, of de XB button (al is die 2x voor switchen naar een snap-app).

Ze zullen hardware-matig weinig aanpassen, als het via de software ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad softwarematig op te vangen. De noodzakelijkheid van kinect is alleen maar door MS gecreerd door bepaalde functionaliteiten niet of lastig toegankelijk te maken met een controller. Nu ze met een kinectless versie uitkomen zal dat gewoon veranderen.

Die share knop op de ps4 is gewoon de vroegere select knop met een andere functionaliteit

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:25:
Overigens, elke console wordt geleverd met een chathead.... Die kan natuurlijk ook gewoon gebruikt worden voor voicecommando's
Ik hoop dat dit er komt, dan zou ik zoieso voor de versie zonder kinect gaan.
Maar aan de andere kant schiet MS zichzelf dan wel in de voet, omdat de kinect dan echt alleen maar toegevoegde waarde als camera heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:04
Sowieso jammer dat we in Europa altijd meer betalen dan onze amerikaanse vrienden, een euro staat op dit moment op 1,375 USD maar daar gaat de xbox-one voor 449Dollar over de toonbank.
de Mediamarkt hier in Groningen vraagt 599 Euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
IGC058 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:03:
Sowieso jammer dat we in Europa altijd meer betalen dan onze amerikaanse vrienden, een euro staat op dit moment op 1,375 USD maar daar gaat de xbox-one voor 449Dollar over de toonbank.
de Mediamarkt hier in Groningen vraagt 599 Euro..
De Mediamarkt in Groningen importeert het ding zelf en moet garantie geven.... Daarom is de prijs zo hoog, heeft niets met de euro-dollar verhouding te maken....

Je kan in Duitsland incl. gratis verzending al een Xbox One kopen voor zo'n 445 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is niet alleen de koers, maar ook de NL-import prijs. Duitsland gaat hij gewoon 499, dacht nu zelfs een actie van 449.

Ik heb m'n reparatie nu geannuleerd, ding voor zo'n tijd kwijt zijn heb ik verder geen zin in en met dit weer vertrouw ik er niet echt op dat iets volledig droog gaat aankomen. Ik trek hem over een jaar ofzo wel eens open en gooi er een andere fan in :P

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31

MazeWing

The plot thickens...

De Xbox one begint steeds meer een console zonder visie te worden. Ik hoop dat ze op de E3 eindelijk hun "nieuwe" visie kenbaar maken en zich hier de rest van de levenscyclus ook aan houden. Ik ken weinig andere producten die het afgelopen jaar zo rigoureus zijn veranderd, waarbij het eindproduct nog maar weinig lijkt op het product wat men ooit voor ogen had.

Alles lijkt in dit geval op paniekvoetbal. Maar ik denk dat het wel de beste keuze was. Als ze de Xbox + Kinect zo snel na de launch een prijsverlaging van $100 hadden gegeven, zou het nog paniekeriger over gekomen zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

MazeWing schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:14:
De Xbox one begint steeds meer een console zonder visie te worden. Ik hoop dat ze op de E3 eindelijk hun "nieuwe" visie kenbaar maken en zich hier de rest van de levenscyclus ook aan houden. Ik ken weinig andere producten die het afgelopen jaar zo rigoureus zijn veranderd, waarbij het eindproduct nog maar weinig lijkt op het product wat men ooit voor ogen had.

Alles lijkt in dit geval op paniekvoetbal. Maar ik denk dat het wel de beste keuze was. Als ze de Xbox + Kinect zo snel na de launch een prijsverlaging van $100 hadden gegeven, zou het nog paniekeriger over gekomen zijn.
Maar wel 1 die bijv. mij over de streep had kunnen trekken om toch voor de X1 te gaan.
Kijk voor 400€ een X1+Kinect of een PS4 met niets extra's dan lijkt mij de keus wat makkelijker.
Dan nog het nieuws dat je ook op de X1 gratis games komen en MS had zo de goede positie van Sony over kunnen nemen.
Maar nu doen ze eigenlijk wat ze de hele tijd al doen en dat is achter de feiten aan lopen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Waarom?

Het is niet zo dat ze de Kinect helemaal overboord gooien, je krijgt nu alleen de keuze om een versie zonder aan te schaffen. Het was altijd al mogelijk om je Kinect niet aan te sluiten, in die zin veranderd er niets. Ze bieden gewoon een goedkoper alternatief aan in strijd met de concurrentie. Thats all...

Ik heb eerder vandaag al geschreven dat ze het product zoals de Xbox One was bedoeld voornamelijk hebben veranderd omdat het niet helemaal aansloot op het gene wat veel gamers voor ogen hadden.

Ze waren simpel weg de tijd vooruit in zake het hele DRM verhaal etc. De markt was er simpel weg nog niet klaar voor. Wat je schrijft klopt niet helemaal, de console en zelfs de software zien er nog steeds het zelfde uit als tijdens het begin, ze hebben er alleen bepaalde functies uitgehaald en/of het beleid betreffende bepaalde dingen aangepast.

Dat MS met Games for Gold zou komen wat al lang bekend, sterker dit hadden ze met de Xbox 360 ook al en ze hebben vanaf het begin gezegd dat dit ook naar de Xbox One zou komen.

Ik wil niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen, ze late wel zien dat ze niet vies zijn om het beleid aan te passen om het product meer in de gunst van de eindgebruikers te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:50

Falastine

Think about my signature...

Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:43:
Waarom?

Het is niet zo dat ze de Kinect helemaal overboord gooien, je krijgt nu alleen de keuze om een versie zonder aan te schaffen. Het was altijd al mogelijk om je Kinect niet aan te sluiten, in die zin veranderd er niets. Ze bieden gewoon een goedkoper alternatief aan in strijd met de concurrentie. Thats all...

Ik heb eerder vandaag al geschreven dat ze het product zoals de Xbox One was bedoeld voornamelijk hebben veranderd omdat het niet helemaal aansloot op het gene wat veel gamers voor ogen hadden.

Ze waren simpel weg de tijd vooruit in zake het hele DRM verhaal etc. De markt was er simpel weg nog niet klaar voor. Wat je schrijft klopt niet helemaal, de console en zelfs de software zien er nog steeds het zelfde uit als tijdens het begin, ze hebben er alleen bepaalde functies uitgehaald en/of het beleid betreffende bepaalde dingen aangepast.

Dat MS met Games for Gold zou komen wat al lang bekend, sterker dit hadden ze met de Xbox 360 ook al en ze hebben vanaf het begin gezegd dat dit ook naar de Xbox One zou komen.

Ik wil niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen, ze late wel zien dat ze niet vies zijn om het beleid aan te passen om het product meer in de gunst van de eindgebruikers te brengen.
Je kunt gewoon ook eerlijk zeggen dat het een rampzalige pr verhaal is geworden uiteindelijk. Ik vind dat je eigenlijk nooit kritiek durft te geven en eerlijk zijn over de One. Ze passen het beleid helemaal niet aan ten gunste van de eindgebruikers. Het is gewoon een paniek oplossing.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Falastine schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Je kunt gewoon ook eerlijk zeggen dat het een rampzalige pr verhaal is geworden uiteindelijk. Ik vind dat je eigenlijk nooit kritiek durft te geven en eerlijk zijn over de One. Ze passen het beleid helemaal niet aan ten gunste van de eindgebruikers. Het is gewoon een paniek oplossing.
Zou niet weten waarom ik mijn mening moet aanpassen, natuurlijk hebben ze dingen niet handig gedaan, maar dat komt zoals ik eerder heb laten weten in mijn ogen puur en alleen omdat ze een andere visie met de Xbox One hadden dan waar ze nu in worden gedwongen.

Een prijsverlaging door het niet meer mee leveren van de Kinect, iets wat schijnbaar veel mensen willen, is toch ten gunste van de consument? Men krijgt immers een lagere prijs en heeft ook geen Kinect meer in huis (de gene die hier geen prijs op stelen)

Wat is daar nou ongunstig aan voor de consument?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Omdat ik dan voor 400€ iets zal kopen dat echt een toegevoegde waarde zal hebben t.o.v. de PS4.
Nu koop ik voor 400€ iets wat eigenlijk precies het zelfde doet als zijn directe concurrent en nog niet eens officieel in Nederland verkrijgbaar is.
Ik ben echt van mening dat de X1+Kinect voor 400€ + games 4 gold een meester zet was geweest voor MS nu heb ik meer het gevoel dat MS toe geeft dat ze hebben verloren.

[ Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 14-05-2014 13:33 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Dat het gunstig uitpakt voor de consument die geen Kinect wil klopt zeker. Denk dat mensen bedoelen dat dit niet de insteek is geweest van Microsoft maar het resultaat van tegenvallende verkopen--> prijsverlaging. Zo moeilijk is dat toch niet.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31

MazeWing

The plot thickens...

Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:43:
De uitleg over deze features was rampzalig en om die reden zat niemand er op te wachten. Toen het eenmaal gecanceled was en duidelijk werd wat het nu precies in zou houden, was iedereen een stuk positiever. De markt is wel degelijk klaar voor zoiets, mits het voldoende wordt uitgelegd.

Maar ik denk dat er 3 letters een perfecte omschrijving geven voor heel de PR omtrent de Xbox one. Vanaf het eerste moment tot gisteren:
K U T

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:56:
Wat is daar nou ongunstig aan voor de consument?
Je kan beter vragen, wat win je er mee?

Ja, MS kan wat zieltjes winnen met de goedkopere variant, maar ze gaan nu weer 'grote onderdelen' op de schop gooien en ik vraag me af wat ze in de komende maanden nog gaan doen, dat ik niet weet in welke vorm wij straks onze 'launch' krijgen.

Het paniekgedrag met de aankopen in andere stores (ik blijf erbij dat dit nooit meer terugkomt - enkel via de 'grijze wegen'), de kinect-nederlands ondersteuning zal nu ook wel een 'secondaire prioriteit' worden, het is maar de vraag of TV-guide hier gaat werken.

Je hebt per saldo nu een apparaat die 'op papier' meer zou moeten kunnen, maar door deze wijzigingen en de huidige limitaties een gelijke is aan zijn concurrent, maar dan kreupel.

Ik ben nog steeds tevreden met dat ding, maar door niet meer kopen van games (grijs blijft grijs) en het soms 'lomp' werkende OS, vraag ik me af of ik nog wel genoeg interesse heb tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Nowa schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:01:
Dat het gunstig uitpakt voor de consument die geen Kinect wil klopt zeker. Denk dat mensen bedoelen dat dit niet de insteek is geweest van Microsoft maar het resultaat van tegenvallende verkopen--> prijsverlaging. Zo moeilijk is dat toch niet.
Maar ik schrijf toch nergens dat dit niet zo zou zijn???
Ik twijfel alleen aan het feit als dit door de verkopen zou komen of omdat ze meer een product willen hebben waar ze direct mee kunnen concurreren....

Ik heb vanuit MS nog steeds geen negatieve geluiden gehoord betreffende de verkoopverwachting.... Als beursgenoteerd bedrijf moeten ze dit namelijk wel uitspreken als dit achter blijft op de prognose. Immers, dit kan van belang zijn voor de aandeelhouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
beuker19 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:00:
[...]
Ik ben echt van mening dat de X1+Kinect voor 400€ + games 4 gold een meesert zet was geweest voor MS nu heb ik meer het gevoel dat MS toe geeft dat ze hebben verloren.
Dit zal enorm meevallen. Er zijn veel mensen die de overstap naar de nieuwe consoles niet direct maken. Pas na komende sinterkerstperiode zal je de balans (in NL) op kunnen maken. Er zijn dan al meer games die al wat langer op de markt zijn waarmee gestunt kan worden en er zullen nog meer games zijn die kunnen showcasen wat de nieuwe consoles voor pracht en praal aan kunnen.

Vergis je niet, er zijn veel mensen die ingesprongen zijn op t aanbod 2e hands PS3/XB360 van mensen die de overstap maken of er gewoon van af willen en alles inc games dus voor dumpprijzen weg deden. Een groot deel van de concurrentie van nieuwe consoles komt van oude consoles. Conclusies kunnen m.i. pas getrokken worden wanneer het game aanbod groter wordt dat deze mensen overgehaald worden tot het aanschaffen van een nieuwe generatie console.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:41:
Dus de 360 had ook niets te bieden t.o.v. de ps3 zonder kinect ? Slaat natuurlijk nergens op.

[...]
goh, het hielp wel dat hij 300 euro goedkoper was :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Maar ik schrijf toch nergens dat dit niet zo zou zijn???
Ik twijfel alleen aan het feit als dit door de verkopen zou komen of omdat ze meer een product willen hebben waar ze direct mee kunnen concurreren....

Ik heb vanuit MS nog steeds geen negatieve geluiden gehoord betreffende de verkoopverwachting.... Als beursgenoteerd bedrijf moeten ze dit namelijk wel uitspreken als dit achter blijft op de prognose. Immers, dit kan van belang zijn voor de aandeelhouders.
Klopt dit schrijf je ook niet. Het is net welke woorden je kiest natuurlijk. Resultaat is hetzelfde. Ook lijkt me tegenvallende resultaten en direct willen concurreren hetzelfde.
De wijzigingen die Microsoft tot nu toe heeft gedaan zijn meer voortgekomen uit kritiek van gamers en niet uit eigen visie. Wat de echte reden is weten we niet maar het zou wel in lijn zijn.
We moeten ook niet vergeten dat je het als bedrijf toch nooit goed kan doen. Zoveel mensen zoveel meningen/eisen. Er is nu in ieder geval een extra keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Het is niet uit kritiek van gamers, het is uit kritiek van zeurders, sony-fanboys (niet de sony fans, maar echt blinde fanboys) en ander treurig volk imo.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2014 12:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Martinspire schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:33:
Het is niet uit kritiek van gamers, het is uit kritiek van zeurders, sony-fanboys (niet de sony fans, maar echt blinde fanboys) en ander treurig volk imo.
Sorry maar ik denk dat het juist kritiek is van mensen die niet zomaar ergens blind achter aan lopen. Maar van mensen die kritisch durven te zijn en niet zo maar alles slikken wat ze voorgeschoteld krijgen. Met deze uitspraak zet je jezelf in zo een zelfde hokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vind het behoorlijk ver gaan om de mensen die geroepen hebben wil geen kinect en geen drm etc zeurders of treurig volk te noemen.
Het zal de echte die hard MS fans misschien minder bevallen maar ald het meer succes oplevert voor ms en dus meer gamers oplevert en dus meer aandacht icm meer developers die meer vertrouwen krijgen in ms en hun xbox. Zie ik alleen maar win win voor iedereen. Plus de concurentie strijd wordt beter en sony moet weer meer aan de bak dalijk wat voor iedereen weer win win is. Ik zie echt alleen maar positieve punten. Maar ja dat ben ik. Hoop voor de die hards kinecters out there dat ze wel de.support blijven leveren. Maar lad net op neogaf dat ze onderzoeke om dus die 10% gereserveerde kracht voor kinect eruit te halen. Dus dat klinkt meer als een volledige kinect opheffing... en dat is ook weer een stap te ver vind ik.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=818638
Deze topic bedoel ik op neogaf.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 14-05-2014 13:11 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk niet dat je het moet zien als 'kritiek', maar als 'vraag van de markt'. Er is vraag voor X, jij levert XY, dus je haalt Y weg om aan de vraag van X te voldoen.

Nu maar afwachten wat ze met CPU kracht doen voor de Kinect, wil je 900p op watchdogs, trek je Kinect eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nowa schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:57:
[...]

Sorry maar ik denk dat het juist kritiek is van mensen die niet zomaar ergens blind achter aan lopen. Maar van mensen die kritisch durven te zijn en niet zo maar alles slikken wat ze voorgeschoteld krijgen. Met deze uitspraak zet je jezelf in zo een zelfde hokje.
Dit. Echt ALLE fratsen van Microsoft, hoe slecht ook, worden hier allemaal goedgepraat.

Kinect verplicht? "Goed!, zo kan iedere dev ervan uitgaan dat deze aanwezig is, en het maakt de One zoveel beter dan de ps4"
Kinect verwijderd? "Goed! Dat geeft gamers keuze! Leve Spencer!"

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mja heel raar dat ze echt zeggen kinectless idd. Dus moet je hem echt loskoppelen.
Maja 10% cpu klinkt veel maar zal niet van 792p naar 900p gaan. Daar is meer de gpu het limiterende factor denk ik.
Of werd er ook gpu ingehouden door kinect ??
Naja opzich vind ik het allemaal wel veel veranderingen. Maar we gaan zien wat er op de e3 nog over gezegd wordt.
Blijf echt hopen op horizon 2 :D icm gameplay footage en demos op de stands. Misschien zelfs een demo voor de x1 eigenaren wereld wijd.
Man die tijd mis ik weet nog in het begin met de 360 dan werden et wel eens.demos gereleased die op de e3 speelbaar waren als download. Geloof lost planet 2 kan ik me herrineren. Maja daar moeten ze misschien meer mee doen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Waar kan ik m'n Kinect inleveren voor een €100 refund? :P

Heb 'm nog nooit aangesloten en ben dat ook niet van plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:17:
[...]

Dit. Echt ALLE fratsen van Microsoft, hoe slecht ook, worden hier allemaal goedgepraat.

Kinect verplicht? "Goed!, zo kan iedere dev ervan uitgaan dat deze aanwezig is, en het maakt de One zoveel beter dan de ps4"

Naja dat kan je nog wel toeschrijven aan voortschrijdend inzicht. In eerste instantie goed vanwege het onderschijdende karakter. Ben je voorts van mening dat de verkopen omhoog moeten en dat de console aanschaf goedkoper moet, ergo weg Kinect, dan kan je in tweede instantie van standpunt veranderen.

[ Voor 44% gewijzigd door Nefiorim op 14-05-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
gise schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:19:
Waar kan ik m'n Kinect inleveren voor een €100 refund? :P

Heb 'm nog nooit aangesloten en ben dat ook niet van plan
Martkplaats? Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Denk dat ik dan een half jaartje moet wachten, alle huidige consoles op de markt zijn uiteraard wel nog met Kinect verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:13:
[...]

goh, het hielp wel dat hij 300 euro goedkoper was :z
De x360 was 300 euro goedkoper dan de ps3 ? Slaap jij lekker verder jongen....
Martinspire schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:33:
Wow heb jij ff flinke oogkappen op.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou pas leuk worden als ze losse kinect voor 89 euro gaan verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:24:
[...]

De x360 was 300 euro goedkoper dan de ps3 ? Slaap jij lekker verder jongen....

[...]

Wow heb jij ff flinke oogkappen op.
Ps3 launchprijs: 599 dollar. Xbox360 Core system launchprijs: 299 dollar.
Gaan we neerbuigend tegen elkaar praten? Ik doe mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Ps3 launchprijs: 599 dollar. Xbox360 Core system launchprijs: 299 dollar.
Gaan we neerbuigend tegen elkaar praten? Ik doe mee :p
Lol, dat verschil is er alleen het 1e jaar geweest. Je weet wel toen het niet zo lekker liep met de ps4. Die gingpas lekker lopen na de 1e prijs verlaging...

Dat de 360 zo goed liep omdat hij 300 euro goedkoper was is je reinste onzin

Neerbuigend ??? Jij komt met slaap smilies aanzetten...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:33:
[...]

Lol, dat verschil is er alleen het 1e jaar geweest. Je weet wel toen het niet zo lekker liep met de ps4. Die gingpas lekker lopen na de 1e prijs verlaging...
Dus het prijs verschil was er wel. Het gaat er niet om hoe lang. Hij was er. Je kan ook gewoon iemand gelijk geven :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:34:
[...]

Dus het prijs verschil was er wel. Het gaat er niet om hoe lang. Hij was er. Je kan ook gewoon iemand gelijk geven :D
Ja maar hij gaf dat als reden op waarom de 360 meer te bieden had dan de ps3. Dat geld tdus alleen het 1e jaar. Je geeft er weer een lekkere draai aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:33:
[...]

2 jaar aangezien de Xbox 360 bijna een jaar eerder gelaunched was dan de PS3. Sowieso heeft Sony bij de PS3 veel fouten gemaakt maar goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Alvanosa op 14-05-2014 13:55 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:36:
[...]

Ja maar hij gaf dat als reden op waarom de 360 meer te bieden had dan de ps3. Dat geld tdus alleen het 1e jaar. Je geeft er weer een lekkere draai aan.
Maar daar gaat het hem toch net om? Dat de ps3 de 360 begon in te halen wanneer het prijsverschil kleiner werd. Wat probeer je nu juist te bewijzen?

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 14-05-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Blijven we wel lief doen tegen elkaar alsjeblieft? O+

Er kan in dit topic prima gediscussieerd worden over de recente koerswijziging van MS maar dan wel een fatsoenlijke manier. Tot in detail uitsplitsen hoe het in de vorige generatie ging is daar niet direct voor nodig.
boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:17:
[...]

Dan lees je toch echt wat je wilt lezen, want er zijn er hier ook genoeg die de keuze helemaal niet zo geweldig vinden :) Sterker nog, wat mij betreft draait MS vandaag de boel terug naar de situatie zoals ze die vorig jaar voor de E3 aangekondigd hadden, maar goed, dat gaat niet gebeuren :p
v8power67 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:19:
Mja heel raar dat ze echt zeggen kinectless idd. Dus moet je hem echt loskoppelen.
Maja 10% cpu klinkt veel maar zal niet van 792p naar 900p gaan. Daar is meer de gpu het limiterende factor denk ik.
Of werd er ook gpu ingehouden door kinect ??
Het vrijmaken van resources staat volledig los van de huidige beslissing om Kinect niet meer mee te leveren. Dat stond al langer op de agenda. Ja, Microsoft reserveert een x-percentage aan resources op zowel CPU als GPU voor Kinect, en ja, dat word in de toekomst minder al de boel verder geoptimaliseerd word. En nee, dat gaat geen wonderen voor de output verrichten :)

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 14-05-2014 14:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Maar daar gaat het hem toch net om? Dat de ps3 de 360 begon in te halen wanneer het prijsverschil kleiner werd.
Nee daar ging het niet om. Jij zegt dat de x1 niets anders heeft te bieden t.o.v. de ps4 zonder kinect. Ik bracht toen de x360 naar voren om aan te geven dat dat niet klopt. Die had ook geen extra hardware nodig om wat extra's te bieden. Jij zei toen dat dat alleen maar kwam omdat de x360 300 euro goedkoper was. Laten we het erop houden dat ik dat anders zie. Ik heb liever dat MS zich onderscheid d.m.v. games en services.

We hebben het over een leven cyclus van meer dan 8 jaar. Beetje vreemd om dan alleen naar de 1e paar jaar te kijken...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Nee daar ging het niet om. Jij zegt dat de x1 niets anders heeft te bieden t.o.v. de ps4 zonder kinect. Ik bracht toen de x360 naar voren om aan te geven dat dat niet klopt. Die had ook geen extra hardware nodig om wat extra's te bieden. Jij zei toen dat dat alleen maar kwam omdat de x360 300 euro goedkoper was. Laten we het erop houden dat ik dat anders zie.

We hebben het over een leven cyclus van meer dan 8 jaar. Beetje vreemd om dan alleen naar de 1e paar jaar te kijken...
Nu ben ik de draad helemaal kwijt
- De Xbox One verliest zijn unieke features, daarom stel ik dat de Xbox One geen meerwaarde meer biedt tegenover de ps4.
- Jij haalt als tegenargument de 360 aan die WEL een meerwaarde had, hoe is dat een vergelijking :?
- Toch, ik ga met je mee en stel dat de 360 vooral beter verkocht door de veel lagere prijs
- Jij stelt dat dit enkel in het begin is. Klopt, daarna haalde de ps3 de 360 in, wat nog verder afbreuk doet aan je 'meerwaarde' argument.

Ik heb de indruk dat je gewoon zwart wil zeggen wanneer ik wit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:13:
[...]

- De Xbox One verliest zijn unieke features, daarom stel ik dat de Xbox One geen meerwaarde meer biedt tegenover de ps4.
- Jij haalt als tegenargument de 360 aan die WEL een meerwaarde had, hoe is dat een vergelijking :?
- Toch, ik ga met je mee en stel dat de 360 vooral beter verkocht door de veel lagere prijs
- Jij stelt dat dit enkel in het begin is. Klopt, daarna haalde de ps3 de 360 in, wat nog verder afbreuk doet aan je 'meerwaarde' argument.

Hoezo geen meerwaarde? De Xbox One heeft voor mij veel meerwaarde dan de PS4..... Ik noem iets wat elke andere console niet heeft.... De fantastisch leuke en gezellige mensen die ik in mijn friendlist heb staan :)

Maar ff serieus, waarom zou de een boven de ander meerwaarde moeten hebben? Kijk, ik ben geen Windows Phone aanhanger, maar zou maar zou kunnen voorstellen dat voor de gene de helemaal verknocht zijn aan het Windows 8.x, Phone en de Xbox One samenwerking daar meerwaarde uit halen.

Jij haalt allemaal randzaken aan, je kan namelijk niet voor een ander gaan bepalen wat de meerwaarde is van de ene machine t.o.v. de andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:13:
[...]

Ik denk dat je m'n punt niet helemaal begrijpt. Jij deed net of de x1 alleen maar meerwaarde heeft vanwege kinect. Ik ben van mening dat de x1 zich wel degelijk kan onderscheiden van de ps4 zonder extra hardware. Dat deed de x360 ook. Vandaar dat ik die aan haalde.

Vervolgens haal jij een prijsverschil van 300 aan (wat in mijn ogen overdreven is als je de hele leven cyclus bekijkt) maar dat heeft niets te maken met het punt wat ik wou maken. Mijn punt was namelijk dat je geen hardware nodig hebt om je te onderscheiden. Sterker nog, het ondersteund mijn punt. De prijs is namelijk ook een onderdeel waarop je een console zich kan onderscheiden. Maar er zijn nog vele andere mogelijkheden om je te onderscheiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat je m'n punt niet helemaal begrijpt. Jij deed net of de x1 alleen maar meerwaarde heeft vanwege kinect. Ik ben van mening dat de x1 zich wel degelijk kan onderscheiden van de ps4 zonder extra hardware. Dat deed de x360 ook. Vandaar dat ik die aan haalde.
Het ging om de reden WAAROM de 360 beter verkocht. Snap je dat nu echt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:43:
[...]

Het ging om de reden WAAROM de 360 beter verkocht. Snap je dat nu echt niet :?
Nee wij hadden het er helemaal niet over waarom de 360 beter verkocht. Dat maak jij er nu opeens van. We hadden het over de x1. Ik haal de x360 alleen als voorbeeld aan maar dat had net zo goed een willekeurige andere console kunnen zijn.

Vanaf de NES bestaat een console uit de console zelf en een controller. Pas sinds de Wii is er opeens een console met extra hardware standaard in het pakket. Alle consoles daarvoor waren qua basis setup hetzelfde. Dus al die consoles waren volgens jou allemaal het zelfde en konden zich niet onderscheiden van elkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

En dan nu weer ontopic :

We have started to deploy the latest 1405 update (xb_rel_1405.140509-2200) for you to preivew! Please note, this update will be rolled out in two waves, with the first wave receiving it today, followed by the rest within the next few days.

New version: 1405 (xb_rel_1405.140509-2200).

How to get it:

Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 4:00PM PDT on May 11th.
After 4:00PM PDT on May 11th, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see Update console, click it to start your update. If you see "No update available", then you will be receiving this update in the later wave.
Consoles that are designated for the update (and say "Update console" in System settings) that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 13th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.

New Stuff

We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:

Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
An update to fix an issue where a game title receiving an update while the console is in standby could get stuck in an update loop, requiring the game to be uninstalled/reinstalled to be able to launch normally.
An update to help resolve issues with playing disc-based games.
Updates to resolve an issue where Party Chat would not work via headsets, only via surround sound speakers.

Ongoing Known Issues Being Investigated

Some users may find Xbox, On does not respond immediately, and may take several seconds to register the command. The team is aware and investigating this issue.
Some users may notice their Kinect sensor restarting in a loop. The team is actively working on a resolution to this issue. Please see this post for details.

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Nee wij hadden het er helemaal niet over waarom de 360 beter verkocht. Dat maak jij er nu opeens van. We hadden het over de x1. Ik haal de x360 alleen als voorbeeld aan maar dat had net zo goed een willekeurige andere console kunnen zijn.

Vanaf de NES bestaat een console uit de console zelf en een controller. Pas sinds de Wii is er opeens een console met extra hardware standaard in het pakket. Alle consoles daarvoor waren qua basis setup hetzelfde. Dus al die consoles waren volgens jou allemaal het zelfde en konden zich niet onderscheiden van elkaar ?
Probeer je je er nu nog altijd uit te lullen? Eender welke andere console had een voorbeeld kunnen zijn om de statement over de Xbox One die minderwaardig zou zijn te ontkrachten, wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Probeer je je er nu nog altijd uit te lullen? Eender welke andere console had een voorbeeld kunnen zijn om de statement over de Xbox One die minderwaardig zou zijn te ontkrachten, wat? :?
Lol jij hebt het nu opeens over minderwaardig. Je orginele stelling was dat de x1 niets heeft om zich te onderscheiden. Dat is niet waar maar dat wil jij maar niet inzien

Volgens jou stelling:
NES =Sega master system
Snes = Sega Genesis
N64 = Sega saturn= Ps1
Ps2 = Xbox

Geen van die consoles had extra hardware inbegrepen om zich te onderscheiden van de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Wat is het nut nu eigenlijk van de hele Kinect discussie. Het enige wat je erbij krijgt is een keuze of je de extra features wel of niet voor een extra bedrag wil. Of je het dat bedrag waard vindt kun je nu zelf bepalen. Goed toch?

Ik persoonlijk vind Kinect en de voicecontrols echt toegevoegde waarde leveren en de Xbox One echt nextgen maken. Daar heb ik dat geld voor over.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Dudes... Get a room.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No need to, ik ben er al klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Hairball schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:54:
Wat is het nut nu eigenlijk van de hele Kinect discussie. Het enige wat je erbij krijgt is een keuze of je de extra features wel of niet voor een extra bedrag wil. Of je het dat bedrag waard vindt kun je nu zelf bepalen. Goed toch?

Ik persoonlijk vind Kinect en de voicecontrols echt toegevoegde waarde leveren en de Xbox One echt nextgen maken. Daar heb ik dat geld voor over.
Het punt is dat wanneer ALLE X-Box One's ermee geleverd worden dat game developers weten dat iedereen er 1 heeft staan en dit dus kunnen integreren in hun spel. In de nieuwe situatie moeten ze er van uit gaan dat mensen er geen kunnen hebben en zijn de extra Kinect features dus bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Nefiorim schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Het punt is dat wanneer ALLE X-Box One's ermee geleverd worden dat game developers weten dat iedereen er 1 heeft staan en dit dus kunnen integreren in hun spel. In de nieuwe situatie moeten ze er van uit gaan dat mensen er geen kunnen hebben en zijn de extra Kinect features dus bonus.
Maar in de huidige situatie moeten ze er ook rekening mee houden dat iemand zijn kinect niet kan gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Ereaser schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Maar in de huidige situatie moeten ze er ook rekening mee houden dat iemand zijn kinect niet kan gebruiken toch?
Nee, in principe niet. Je gaat er toch van uit dat iedereen die zo'n ding aanschaft t zal aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hairball schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:54:

Ja en nee, het is beetje 'maar.. als..'. Als concept geweldig, maar de uitwerking is.. matig.

Neem nu een racestuur, MS besluit een compleet 'eigen' XID-variant te gebruiken, volgens ook met 'extra functies en features', uniek voor de XBO. De FFB zou beter zijn, IR zoals op de controller wordt ondersteund, volgens mij nog wat programmeerbare knoppen..

In de praktijk? Forza werkt ermee, maar enige vorm van instelling-wijzigen moet je nagenoeg hele spel weer afsluiten, online icm headset is compleet drama door in/uitschakelen van dat ding (stuur zelf mist een headset aansluiting), nullzone en uitslag reset continue als je iets met je controller moet doen.

Maar omdat het aandeel racestuurtjes zo bizar laag is onder de XBO mensen, zal er weinig tot niets meer aan gedaan worden of volle ondersteuning gaan krijgen in games, precies dezelfde situatie waar straks dus de Kinect mee gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:22
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar het hele games for gold principe.

Voor mijzelf heb ik nu al de gedachte dat ik zal wachten met de aanschaf van bepaalde games totdat deze via games for gold gratis zullen worden aangeboden, terwijl ik hiervoor misschien juist die bepaalde games net wel gekocht zou hebben.. of net niet natuurlijk.

Het zal beter zijn voor de consument, maar toch zou ik stiekem de getalletjes willen zien wat het nu op zal leveren voor Microsoft (meer gold abo's, meer consoles verkopen?) en de ontwikkelaars (compensatie?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:24:
Zou pas leuk worden als ze losse kinect voor 89 euro gaan verkopen :D
Dat kan je wel vergeten denk ik. Ik verwacht een prijs van €120-130 ongeveer. Zodat mensen dan eerder geneigd zijn om maar gelijk de X1 te kopen met een meegeleverde Kinect. Als de Kinect €100 of lager is gaat iedereen de X1 los aanschaffen. Degene die twijfelen zullen de losse versie aanschaffen met als reden: ik zie later wel of ik de Kinect dan wil, kan em altijd nog erbij halen.

Als het goedkoper is om X1+Kinect te kopen dan een X1 met een losse Kinect, dan trek je meer twijfelaars over de streep.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ach op dit moment was de Kinect 2.0 alleen maar een doorn in het oog. Voice commands werken bij mij nog steeds niet echt. En de Kinect herkent mij nooit als ik de xbox aanzet (en een auto-log in is niet ingebouwd).
Daarnaast is het game aanbod nog bedroevend en is de toevoeging aan huidige games een gimmick.

Had het nou perfect gewerkt, maar dat doet het gewoon nog niet (althans in mijn ogen niet). Over de console ben ik verder wel tevreden als xbox one gebruiker van het eerste uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

joffrey19 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:11:
Ach op dit moment was de Kinect 2.0 alleen maar een doorn in het oog. Voice commands werken bij mij nog steeds niet echt. En de Kinect herkent mij nooit als ik de xbox aanzet (en een auto-log in is niet ingebouwd).
Daarnaast is het game aanbod nog bedroevend en is de toevoeging aan huidige games een gimmick.

Had het nou perfect gewerkt, maar dat doet het gewoon nog niet (althans in mijn ogen niet). Over de console ben ik verder wel tevreden als xbox one gebruiker van het eerste uur.
Ik vind dat toch allemaal redelijk bijzonder, zelfs mijn zoon van kan met voice commands de xbox aan krijgen.
En de herkenning is ook gewoon redelijk tot goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47

Je veranderd nog sneller van gedachte dan MS. Ik hoef je toch geen quotes te laten zien van een maand of 10 geleden? Verder ben ik het wel met je eens hoor. Voor mij persoonlijk is een Xbox zonder Kinect veel interessanter. Daarnaast scheelt met weer 100.- euro. Een grote doelgroep geeft dit liever uit aan games dan aan een Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Is maar net of je Amerikaans of Brits Engels spreekt. Dat maakt echt nog wel veel uit, meer dan je wellicht zou denken. Met mijn Brits Engels faalt de herkenning vaak wanneer ik de console op Amerikaans heb staan, waar het bij Brits helemaal 100% werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Titanfall update:

NEW FEATURES (All Platforms)
◾ Custom load-out names – You can now name your custom loadouts for both your Pilot and your Titan.
◾ 2 dedicated Custom Loadouts per game mode – Each of these 2 loadouts become unlocked after playing the game mode 5 and 10 times respectively. These loadouts are only available in the game mode they are listed under. In a Private Lobby, all game mode loadouts can be customized. In a match lobby you can only customize the loadouts for the game mode about to be played.Last Game Summary improvements:
◾Now shows the last game’s scoreboard so you can view it from the lobby after the match.
◾Now allows you to filter which challenges are displayed. You can toggle between “Most Progress Made” which was the original behavior, “Completed”, or “Almost Complete”
◾Challenges in the last game summary screen now show the reward the challenge will give when highlighted.

Custom Private Match Settings (Beta) – We’ve added the first round of Custom Match Settings to the Private Match mode, so you can tweak the games you set up for friends and tournaments. More are coming and feedback is welcome. Options include:
◾ Score Limit
◾ Time Limit
◾ AI Lethality – Controls how tough and accurate Grunts and Spectres are.
◾ AI Types – Sets the allowed types of AI from drop pods and drop ships.
◾ Pilot Health – Gives pilots half, normal, or double health.
◾ Pilot Ammo – Gives pilots normal or reduced ammo.
◾ Titan First Build Time – Adjusts how long until players acquire their first titan.
◾ Titan Rebuild Time – Adjusts how long until players’ replacement titans are ready.
◾ Titan Shield Capacity – Normal, half, double, or disabled.
◾ Minimap – Turns the HUD minimap on or off.
◾ Respawn Delay – How long players must wait before spawning in again.◾

Extra Look Drift Guard – We added a new “High” setting to the “Look Drift Guard” controller option. This is useful for players experiencing and being bothered by view drift on their controllers. Players who prefer the original behavior should set this to “low”.◾ Level Stats – We added a new menu under “

Personal Stats” showing statistics per map such as how many times you have played each game mode, or won each game mode. This allows players to easily track the achievement “I’ve Seen It All” requiring that you play each mode and every map.◾ Campaign MP – The campaign menu now shows a small trophy icon for each faction for every level that you have won. This will allow easier tracking of which campaign levels you have won for the achievements “Militia Elite Pilot” and “IMC Elite Pilot”.◾ Regen Challenges – We found that some players erroneously believed that the requirement challenges for Regen only became available when they reached level 50. Now, when Regen challenges become available, they are marked as “new” with an exclamation point, so players know they can start progressing on the Regen Requirements.◾ Amped Weapon pickup distinction – The pickup prompt for Amped Weapons dropped by other players will now show up in orange text.◾ Scoreboard Icons – We have added two new scoreboard icons to provide additional awareness during play. One is an icon that indicates that a dead player’s Auto-Titan is still alive. The other is an icon to differentiate players who have successfully evacuated during the Epilogue.

NEW FEATURES (X1)
◾ New chat icon – Added an icon to the scoreboard and lobby screens to show when a player is in Xbox party chat and therefore not part of the game voice chat. GAME BALANCE CHANGES
◾ Match win/loss credit – Players are now rewarded win/loss credit at the moment of Victory/Defeat, rather than after the post-game scoreboard period. You also now receive a loss if you leave a match before a winner is determined. Previously you received neither a win nor a loss if you quit before the post-game scoreboard. ◾ Normal Eject – Damage and area of effect has been decreased. Previously, a normal Titan eject caused damage over an unintentionally large area of effect, slightly larger than the circle outlining the statue in Corporate. This has been reduced, and the damage has been reduced as well. This brings the effect in-line with the ejection visual FX. The original intent of the eject explosion damage was to reward an ejecting pilot for accurately anticipating or baiting an enemy Titan into an execution attempt, but the size of the explosion made this too easy.◾ Nuclear Eject – Now does more damage against Titans. Previously an Atlas with full health could survive a close range Nuclear Ejection. Given the long “tell” that Nuclear Eject has, we decided it is appropriate for it to decimate Titans that are within the blast radius.◾ Build time – Shooting enemy mega turrets or evacuation drop-ships now rewards you with Titan Build Time or Titan Core Charge Time. You do not get build time for the regular drop ships because they do not hover long enough to make destroying them a reasonable or gameplay-meaningful player objective.◾ Dome shield
- You can no longer knock a Titan out of its dome shield with Titan melee.
- No longer tries to do damage to other Titans if they are in their own dome shield. Previously there were circumstances where this could result in a Titan unintentionally taking damage.
- Now protects Titans against nearby Titanfall splash damage.◾ Emp effects – No longer mess up your screen while you are inside dome shield.
◾ MVP – Killing the other team’s MVP now gets you 25 points.
◾ CTF Assist points – Players are now awarded Capture the Flag assist points. If you help carry a flag back to base you will receive 100 points as long as the flag was never returned by the other team between you possessing it and your teammate capturing it. ◾ Titanfalls – Disabled Titanfall near the evacuation location and stopped Titanfall from doing damage to the drop-ship. Dropping your Titan on the evacuation ship was not an intended behavior. BUG FIXES (All Platforms)
◾ Improved next game map and mode selection, so the chance of replaying the same map or mode as the last game should be very rare.
◾ Fixed NPCs not cycling between locations while defending Hardpoints in Hardpoint Domination.
◾ Fixed Bish / Blisk erroneously broadcasting the capture status of a Hardpoint to players that were out of range.
◾ Fixed an audio issue where notification dialogue from the Player’s Titan might unintentionally be cut short or fail to play.
◾ Reduced accidental pilot ability activations from pressing ‘A’ to respawn when using the “Bumper Jumper” controller config.
◾ Fixed case where a pilot is rodeoing a Titan, and the Titan pilot ejects and collides with the rodeo’er, resulting in one or both pilots falling abruptly to the ground.
◾ Fixed unintentional death that resulted from ejecting out of an out of bounds trigger.
◾ Fixed case where Titan firing weapon while auto-ejecting will cause cloak to cancel.
◾ Fixed cases where a rodeo’ing player or ejecting Titan pilot can become stuck in a solid object.
◾ Fixed case in Rise where your Titan would teleport inside a building after you embark.
◾ Fixed places where a Titan could be unintentionally dropped.
◾ The Kill Card (the information about what killed you or your Titan) now shows up if you have Auto Eject. Previously it did not.
◾ Arc Cannon rumble will no longer continue if you disembark while charging the weapon.
◾ Arc Cannon idle effects will now properly play in all circumstances.
◾ Pilot weapons will no longer disappear inside the Evacuation drop-ship.
◾ Fixed a bug where the count on score splashes could be incorrect if the same event had different XP values.
◾ Kill Cards will now always display the attacker’s remaining health. It previously could be pushed off by excessively long names.
◾ Improved the sounds associated with Electric Smoke to increase awareness for the attacker and victims.
◾ The Titan VO will no longer incorrectly say you’re outnumbered when allies are nearby.
◾ The missile from the Amped Archer will now play proper whiz-by and impact sounds.
◾ Improved the sound when Auto-Titans use the XO-16 with the accelerator mod.
◾ Fixed several crashes.
◾ Fixed burn cards being awarded during private match. This was not the intended behavior.
◾ Fixed some weapon and mod names not displaying properly in the weapons menu.
◾ Fixed private match showing XP after a match even though no XP was earned.
◾ Grenades will now drop if you’re killed before throwing them.
◾ Fixed a case where AI could be briefly frozen in place.
◾ Fixed case of multiple Titan drops happening on the same spot at the same time.
◾ Further reduced the bandwidth used when connecting to a server, for improved load times.
◾ Improved the view-kick effect when firing the B3 Wingman. Damage and behavior have not changed.
◾ When you are killed by a Titan execution, you will now be treated to a kill replay that begins about 5 seconds earlier than it previously did, which helps you better understand what were the circumstances of your death.

BUG FIXES (Xbox One)
◾Players will no longer have a microphone icon if they do not have a headset plugged in.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 14-05-2014 17:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:04:
En dan nu weer ontopic :

We have started to deploy the latest 1405 update (xb_rel_1405.140509-2200) for you to preivew! Please note, this update will be rolled out in two waves, with the first wave receiving it today, followed by the rest within the next few days.

New version: 1405 (xb_rel_1405.140509-2200).

How to get it:

Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 4:00PM PDT on May 11th.
After 4:00PM PDT on May 11th, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see Update console, click it to start your update. If you see "No update available", then you will be receiving this update in the later wave.
Consoles that are designated for the update (and say "Update console" in System settings) that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 13th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.

New Stuff

We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:

Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
An update to fix an issue where a game title receiving an update while the console is in standby could get stuck in an update loop, requiring the game to be uninstalled/reinstalled to be able to launch normally.
An update to help resolve issues with playing disc-based games.
Updates to resolve an issue where Party Chat would not work via headsets, only via surround sound speakers.

Ongoing Known Issues Being Investigated

Some users may find Xbox, On does not respond immediately, and may take several seconds to register the command. The team is aware and investigating this issue.
Some users may notice their Kinect sensor restarting in a loop. The team is actively working on a resolution to this issue. Please see this post for details.
Oud nieuws Harm:

shadowman12 in "[XBO] Xbox One - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:51:
[...]

Lol jij hebt het nu opeens over minderwaardig. Je orginele stelling was dat de x1 niets heeft om zich te onderscheiden. Dat is niet waar maar dat wil jij maar niet inzien

Volgens jou stelling:
NES =Sega master system
Snes = Sega Genesis
N64 = Sega saturn= Ps1
Ps2 = Xbox

Geen van die consoles had extra hardware inbegrepen om zich te onderscheiden van de concurrentie.
En :? Je bent echt blind naar argumenten aan het grijpen he?
Mijn stelling: "Nu heeft de Xbox One niets om zich van de ps4 te onderscheiden"
Jij: "Hier is een lijst van andere consoles die vergelijkbaar zijn met elkaar"

Nou dank je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Ik kocht geen X1 voor de Kinect, maar voor de samengang met Windows, Windows Phone en had het wel gezien met de games die exclusief voor Playstation waren...

Dus wou eens proeven van Forza en zo, persoonlijk vind ik Gran Turismo gelijken aan Forza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Voor mij is het nieuw en zelfs actueel omdat ik hem vandaag (In wave 2) kreeg dus Guido...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb al beta access op het forum, enkel nog wachten op de update op mijn systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Dragunov schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:23:
Ik heb al beta access op het forum, enkel nog wachten op de update op mijn systeem!
Je hoeft niet meer te wachten he al ie beschikbaar is. Settings en dan aan de linkerkant System Update als die niet beschikbaar is dan is ie grayed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
Iemand al tweede hands games bij de game mania gespot? Hier in Delft nog weinig te bekennen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:24
Weet niet zeker of deze al gepost was maar zag deze net voorbij komen in mijn FB tijdlijn omdat een vriend vanuit het atari demoscene tijdperk eraan meegewerkt heeft. Eea zit er goed uit ik twijfel alleen een beetje over de resolutie maar dat kan natuurlijk ook youtube compressie zijn.

YouTube: Watch_Dogs - 101 trailer [UK]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Boinkie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:21:
Iemand al tweede hands games bij de game mania gespot? Hier in Delft nog weinig te bekennen helaas :(
In België (Oostende) heb ik Ryse tweedehands gekocht en er lagen er nog tal van andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
shadowman12 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:18:
[...]

Je hoeft niet meer te wachten he al ie beschikbaar is. Settings en dan aan de linkerkant System Update als die niet beschikbaar is dan is ie grayed out.
Ik dacht dat ik eerst in System zelf moest zijn en dat de update knop onder 'update controller' kwam te staan, maar die heb ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Wingie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:47:
Weet niet zeker of deze al gepost was maar zag deze net voorbij komen in mijn FB tijdlijn omdat een vriend vanuit het atari demoscene tijdperk eraan meegewerkt heeft. Eea zit er goed uit ik twijfel alleen een beetje over de resolutie maar dat kan natuurlijk ook youtube compressie zijn.

YouTube: Watch_Dogs - 101 trailer [UK]
Die trailer was hier gisteren al gepost.
Resoluties zijn ondertussen ook bekend (792p 30fps voor de One)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Boinkie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:21:
Wat denk je zelf met allemaal digitale downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Pfff BF4 zit echt vol bugs. Campaign 100%/Full game 0% bug. Heb de achievements gekregen voor campaign complete op easy en normal maar ben net missie 3 door. Wil je campaign resumen dan blijft ie daar hangen op een 0% installing content. MP op dit moment niet te selecteren voor me... Fijn zooitje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nefiorim schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:22:
Pfff BF4 zit echt vol bugs. Campaign 100%/Full game 0% bug. Heb de achievements gekregen voor campaign complete op easy en normal maar ben net missie 3 door. Wil je campaign resumen dan blijft ie daar hangen op een 0% installing content. MP op dit moment niet te selecteren voor me... Fijn zooitje :p
Dat is al 8 jaar zo heb ik begrepen bij Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hmm: ANALYST: XBOX ONE SALES WILL SURPASS PS4'S IN US

Doet beetje denken aan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tYn1NsP.gif

Al is de bron wel redelijk betrouwbaar. Niet zomaar wat analisten in ieder geval.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 100 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.