[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Martinspire schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:22:
Hmm: ANALYST: XBOX ONE SALES WILL SURPASS PS4'S IN US

Doet beetje denken aan:
[afbeelding]

Al is de bron wel redelijk betrouwbaar. Niet zomaar wat analisten in ieder geval.
Tja, mij is het om het even wie de console war "wint". Zolang er maar geconcurreerd wordt is het goed voor de consument.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
http://www.theverge.com/2...ct-xbox-is-just-a-console

Alles op een rijtje wat we al weten, maar ze hebben wel een goed punt. De Kinect was de IR blaster voor de TV functionaliteit van de Xbox One, en nu de Kinect niet meer standaard is komt die dus ook in gevaar. En aangezien er al bijna niks meer over is van Microsofts originele visie van de X1, zou er zomaar een goedkopere X1 zonder HDMI passthrough kunnen komen?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 15-05-2014 09:30 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Martinspire schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:22:
Hmm: ANALYST: XBOX ONE SALES WILL SURPASS PS4'S IN US

Doet beetje denken aan:
[afbeelding]

Al is de bron wel redelijk betrouwbaar. Niet zomaar wat analisten in ieder geval.
Ach die zelfde analisten toevallig hadden ook dit voorspeld:

Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20080521193629/vgsales/images/9/93/ProjectedConsoleChart_v1_460x323.gif

En we weten nu hoeveel daarvan klopt :9

Vanavond ook weer NPD verkoopcijfers trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-05-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Mr Ton schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:29:

Alles op een rijtje wat we al weten, maar ze hebben wel een goed punt. De Kinect was de IR blaster voor de TV functionaliteit van de Xbox One, en nu de Kinect niet meer standaard is komt die dus ook in gevaar. En aangezien er al bijna niks meer over is van Microsofts originele visie van de X1, zou er zomaar een goedkopere X1 zonder HDMI passthrough kunnen komen?
Typisch de media... Eerst alles afschieten, iedereen maar aant zagen dat er eentje zonder Kinect moet komen zodat de consument de vrijheid van keuze heeft. Luistert Microsoft, krijgen ze zo een artikels weer... Dan kan je nooit iets goed doen als je Microsoft bent. Maar die trend zien we wel meer, niet alleen bij consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Mr Ton schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:29:

Ach The Verge is wel een site dat totaal geen link heeft met gamers en alle DRM gebeuren + multimedia functies van Microsoft verwelkomden. Microsoft is de laatste 4/5(?) jaar bezig geweest met het hypen van Kinect. De grootste devs hebben eraan gewerkt en uiteindelijk hebben alle er een normale button-input game eromheen gebouwd (bijv Ryse, Ghost Recon: FS etc) of zijn hard gefaald een meerwaarde van Kinect aan te tonen.

Met de X1 probeerden ze er een multimediacontroller van te maken, waardoor de console 100 euro duurder in de schappen kwam te liggen dan de concurrent. Kinect is op dit moment niets meer dan een overpriced camera/mic. Ik heb het idee dat MS zelf ook niet weet wat ze er mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Onlangs gaf ik aan dat de voorgaande updates zo langzaam binnen liep. De laatste kwam echter binnen 10 seconden binnen. Heb de X1 gewoon op UK laten staan. Raar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Was de laatste update juist niet heel erg klein? Laatste die ik had was maar iets van 30MB.

Gisteren giftcard gekocht, eindelijk Trail Fusions :) Eerste 5x werkte het niet (foutmelding in de store), maar steevast blijven proberen en het werkte :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

De laatste update was iets meer dan 200MB

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Heeft er dan niemand iets te zeggen over Super Time Force?

Ik heb gisteren een uurtje gespeeld maar ik was te moe om er echt in te komen, van het weekend maar eens opnieuw proberen met een blik red bull erbij :)

Afbeeldingslocatie: http://supertimeforce.com/wp-content/uploads/2013/07/group.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Een fix voor Xbox On (244 MB)

New update tonight, 5/14!
We have a new update for you to preview! This update contains a fix for "Xbox, On" we wanted to get out there for you. Please read below for the details:
New version: 1405 (xb_rel_1405.140512-2200).
How to get it:
• Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 7:00PM PDT on May 14th.
• If you want it right away, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see Update console instead of "No update available", click it to start your update.
• Consoles that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 16th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
Below are some of the details of this update!
New Stuff
• Update to resolve an issue where "Xbox, On" would take several seconds to be recognized.
Known Issues
• A small number of users may notice that party chat only comes out of their surround sound speakers instead of their headset. A fix was thought to be in place, but a few users have continued to report the issue. The team is digging into these reports and is still investigating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
jerrymcburg schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Ik heb net een bericht gekregen van Microsoft betreffende mijn vraag naar een nieuwe voeding:

"Naar aanleiding van ons telefoongesprek omtrent uw USA powersupply die omgeruild moet worden met een normale 220 volt voeding. Helaas kunnen wij geen reparatie aanmaken voor een Out of Region console. Op dit moment kan ik u alleen melden dat dit pas mogelijk is als de Xbox One gereleased word in Nederland, het is wel mogelijk een reparatie aan te maken als u een adres heeft in Duitsland, ik begrijp dat dit niet voor iedereen mogelijk is."

Heb nu een vervangende voeding besteld bij MS via een Duits adres, bijzonder bedrijf dat Microsoft.
Via dit bericht nog even terugkomend op m'n originele bericht: van Microsoft heb ik nog niets vernomen, maar omdat mij toch al verteld was dat het allemaal wel een tijdje zou duren en Aziatische voedingen ook wel een week of twee minimaal zou duren heb ik een andere gok genomen.
Voor de x360 175 watt voeding een omzet stukje gekocht wat in de voeding gaat waar vervolgens de x1 stekker inpast. Werkt al die tijd al perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 19-09 20:35

Winkiller

De Mopperpot

Klopt het dat als je de HDMI doorlus mogelijkheid gebruikt van de XB1 de XB1 dan ook AAN moet staan om beeld te krijgen van bv. de digitale tv tuner ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Momenteel is dat inderdaad het geval. Stand-by werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 19-09 20:35

Winkiller

De Mopperpot

Gelukkig maar, ben ik toch niet gek, wel een tekortkoming wat mij betreft. Het is helemaal niet logisch in deze tijd van zuinig aan doen beide apparaten aan te hebben als er maar 1 tegelijk gebruikt wordt.

Jammer, ik dacht een extra HDMI aansluiting te verwezenlijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja je bent niet de enige die er zo over denk. Nu is het de vraag of het een hardwarematige of softwarematige beperking is anders kan het nog komen in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
[YouTube: http://youtu.be/ENTC-mAQ0tI]
Day One patch is trouwens 7.3 GB in grootte :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:27:
Hogere resolutie misschien? o_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ereaser schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:32:
[...]

Aangezien ze gebruik maken van een ge-upgrade iDTech5 engine zou dit best eens kunnen.
High res textures misschien.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 15-05-2014 17:37 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:27:
[video]
Op een of andere manier verwacht ik veel meer plezier te hebben met Wolfenstein dan met Watch Dogs. :)Benieuwd naar de 1e reviews.

Verder wat meer gameplay van Sunset Overdrive. Sommige stukken komen uit eerdere filmpjes, maar zit ook wat nieuws bij.

http://www.eurogamer.net/...rdrive-in-glorious-action

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-05-2014 18:28 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ereaser schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:32:
[...]

Het ging sowieso al in 1080p zijn, dus dat was zonder die patch al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Voor de mensen nog met een 360, Episode 3 van The Walking Dead Season 3 is uit :)

Iemand Super Time Force al gespeeld? Heb hem wel gekocht, maar kan hem pas dit weekend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Het ging sowieso al in 1080p zijn, dus dat was zonder die patch al
Dat is knap, of het is grafisch niet helemaal top of die engine is echt super geoptimaliseerd voor de XO.
Als je dat bv vergelijkt met Watch_Dogs.....792p :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
harrytasker schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:21:
[...]

Dat is knap, of het is grafisch niet helemaal top of die engine is echt super geoptimaliseerd voor de XO.
Als je dat bv vergelijkt met Watch_Dogs.....792p :(
Watch dogs is natuurlijk open world, én komt veel meer bij kijken. Plus die engine van watch_dogs, is redelijk oud denk ik, als PS4 zelfs geen 1080p haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Is Watch Dogs niet gemaakt met de Assassins Creed engine? zie namelijk veel overeenkomsten als ik de trailer kijk. Ben dan ook benieuwd wat the Devision gaat doen qua resolutie en framerate met hun nieuwe engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
De kogel is door de kerk:
TOM CLANCY'S THE DIVISION DELAYED TO 2015

Ubisoft announced that Tom Clancy's The Division will be released in 2015 for PC, PlayStation 4, and Xbox One.

This news comes from the game's official blog, where the team elaborates, "Working on The Division is a once in a lifetime opportunity for all of us at Massive, Reflections, and Red Storm Entertainment. We are creating something we are really proud of and we don't want to compromise on quality. We are going to release the game when it's ready."

An anonymous source told IGN earlier this year that The Division would be slipping to 2015.

Developed on the powerful Snowdrop Engine, The Division was revealed during Ubisoft's E3 2013 press conference. We were impressed by what we saw of the game last year, particularly its survivalist themes and ambitious take on multiplayer.

Ubisoft's news post also confirms that they will be showing the game next month in Los Angeles at E3 2014, so stay tuned for much more on The Division.
Vraag me af wie dat niet zag aankomen.

Nu hopen dat ze bij E3 (als ze dat weer doen) niet opnieuw een game tonen die pas in 2015 uitkomt. Of in ieder geval niet 1 met dikke gameplay demo en dan uitstellen.

Al is het dus nog niet bekend of het Q1 of Q2 gaat worden. Want dat is nog wel te overzien. Q3 en Q4 zullen toch al mega-vol zitten met toffe games. Dan liever uitstel naar een tijd die wat minder concurrentie heeft zodat we allemaal wat meer games kunnen gaan spelen. Toch nog wel een game waar ik naar uitkijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2014 22:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Niet verwonderlijk. Hoop dat ze hiervan leren. Groots aankondigen met "gameplay", lekker hypen en pre-orders verzamelen en dan uitstellen en met een middel matige game uitkomen is een beetje wat ik zie gebeuren met watchdogs. Hoop dat The Division dit niet gaat herhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-05-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/196071.jpg
Release November

[YouTube: http://youtu.be/UjsyXnqHOhA]
Release 2015

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 16-05-2014 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Die laatste is enkel (nog) aangekondigd voor de pc en ps4.

De geruchten gaan dat er vandaag meer informatie komt over halo 5.

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-05-2014 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:29:
Die laatste is enkel (nog) aangekondigd voor de pc en ps4.

De geruchten gaan dat er vandaag meer informatie komt over halo 5.
Dat zou nu eens leuk nieuws zijn (het onderste). Als dit het geval is, vraag ik me af hoe E3 gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:17:
Voor de mensen nog met een 360, Episode 3 van The Walking Dead Season 3 is uit :)

Iemand Super Time Force al gespeeld? Heb hem wel gekocht, maar kan hem pas dit weekend spelen.
Ik heb Super Time Force gisteren nog even gespeeld. Erg hectisch allemaal en ga er maar vanuit dat je veel dood gaat >:)
Het moeilijkste is eigenlijk om de levels binnen de tijd uit te spelen. Vind ik zelf vrij frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
nieuws: Microsoft: Halo 5 komt in het najaar van 2015 naar de Xbox One

Halo 5!

maar wel in 2015, ik verwacht dat dit komt door Direct X12.... Mooi een uithangboord voor de Xbox.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Bullet NL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:28:

Halo 5!

maar wel in 2015, ik verwacht dat dit komt door Direct X12.... Mooi een uithangboord voor de Xbox.....
Dat niet alleen. Een AAA titel maak je ook niet even dus dit was wel te verwachten. En er word inderdaad wel veel van verwacht natuurlijk. Als er een game is die de kracht van DX12 en "The Cloud" moet laten zien dan is dit het wel.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Of juist gigantisch hard wordt afgerekend daarop ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:32:
Of juist gigantisch hard wordt afgerekend daarop ;)
Dat gebeurt daarna sowieso wel. Of het product nu goed is of niet. Zo werkt onze markt momenteel, voornamelijk zeiken of de minst stupide dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is dan ook weer waar. Wel benieuwd welke tactiek Sony gaat gebruiken als MS z'n presentatie heeft gedaan, ze hebben natuurlijk paar uur over om snel wat dingen er tussendoor te gooien voor hun presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter

Halo 5!

Ik verwacht er nu heel veel van, dit gaat grafisch top zijn.

Trouwens nog goed nieuws, voor de volgende Xbox One update:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1gggt0u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Kijk aan, USB opslag.....das mooi!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:37:
Dat is dan ook weer waar. Wel benieuwd welke tactiek Sony gaat gebruiken als MS z'n presentatie heeft gedaan, ze hebben natuurlijk paar uur over om snel wat dingen er tussendoor te gooien voor hun presentatie.
Prachtig. Dek je maar vast in voor de genade klap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Prachtig. Dek je maar vast in voor de genade klap ;)
Gaat Sony aankondigen dat ze failliet zijn dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
Hairball schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Gaat Sony aankondigen dat ze failliet zijn dan? :+
Neej dat niet. Al zou Microsoft ze het laatste zetje kunnen geven door een product in de markt te zetten waar wel vraag naar is.

[ Voor 12% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 16-05-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij

Halo 5!

Pfff, 2,5 jaar vooraf games aankondigen, die 'hype' mag nu onderhand wel stoppen. Wat mij betreft worden games na aankondiging binnen 6 tot 9 maanden op de markt gebracht, dit begint belachelijk te worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
X-Fighter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:47:
[...]
Ik verwacht er nu heel veel van, dit gaat grafisch top zijn.
Ik hoop juist dat het op heel veel andere fronten top zal zijn. Grafisch vind ik wel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Er zijn zoveel componenten die veel spannender zijn dan pracht en praal. Doe maar gerust een paar polygonen minder als daardoor de immersion veel beter word. Dus vloeiend drop-in en drop-out gameplay, goed lopende multiplayer (met custom lobbies) etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Yaz schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:16:
[...]

Ik hoop juist dat het op heel veel andere fronten top zal zijn. Grafisch vind ik wel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Er zijn zoveel componenten die veel spannender zijn dan pracht en praal. Doe maar gerust een paar polygonen minder als daardoor de immersion veel beter word. Dus vloeiend drop-in en drop-out gameplay, goed lopende multiplayer (met custom lobbies) etc etc.
Dat is waar, maar Microsoft zal ook genoeg hebben van die 1080p zever altijd, dus ik denk dat ze alles uit de kast gaan halen. 343i en Microsoft werken heel close samen aan deze game, ik ben vrij zeker dat de architecten van de Xbox One hun ook helpen. Dit moet dé game worden, en dit gaat het ook worden. Op alle mogelijke manieren zal dit top worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
BM schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Pfff, 2,5 jaar vooraf games aankondigen, die 'hype' mag nu onderhand wel stoppen. Wat mij betreft worden games na aankondiging binnen 6 tot 9 maanden op de markt gebracht, dit begint belachelijk te worden.
Eens met je stelling, maar het is niet 2.5 jaar. Misschien net 1.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 17:16

ktf

LOTG schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:27:
Ze hadden ook al een teaser op de vorige E3, dat maakt wel (max) 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ktf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Ze hadden ook al een teaser op de vorige E3, dat maakt wel (max) 2.5
Was ik al helemaal vergeten! Maar er staat gewoon HALO niet HALO 5 en MS blijft er bij dat we dat jaar nog iets van HALO krijgen. Misschien is dit onderdeel van de XBOX originals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf

ktf

Gezien de vergelijkbaarheid van de screenshot nu en de teaser toen (zandstorm) had ik ze direct gekoppeld, maar het klopt dat die teaser meer was om de XBox One te hypen en niet zozeer Halo. Zo van: kijk, we hebben exclusive content!

Anyway, mijn plannen om een XBox One aan te schaffen zijn bij deze in de ijskast gezet tot najaar 2015. Ik red het nog wel even met de 360 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:50
quote:

BM schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Als ze de game zelf netzolang online blijven ondersteunen en supporten als dat ze de hype hebben laten groeien vind ik het allemaal prima, en niet na 2 jaar alweer een nieuwe halo.
Laat halo5 maar van 2016 tot 2020 de enige halogame blijven met maandelijkste online support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja dat gaat dus niet gebeuren. HALO is een systemseller voor Microsoft.
Het is ook altijd een van de titels geweest die de grafische pracht en praal van de console moest tonen.

En de Multiplayer support, daar was volgens mij niets mis mee. Volgens mij kun je nog steeds HALO 3 online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:50
ktf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:38:
Gezien de vergelijkbaarheid van de screenshot nu en de teaser toen (zandstorm) had ik ze direct gekoppeld, maar het klopt dat die teaser meer was om de XBox One te hypen en niet zozeer Halo. Zo van: kijk, we hebben exclusive content!

Anyway, mijn plannen om een XBox One aan te schaffen zijn bij deze in de ijskast gezet tot najaar 2015. Ik red het nog wel even met de 360 8)
Blijf ook rustig x360 spelen tot inderdaad een echte systemseller als halo op de markt is, vermaak me prima nog.. hopelijk is er in 2015 een xone beschikbaar met 1TB intern want die 500gb raakt snel vol als er meer leuke games voor de xone beschikbaar komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:36:
[...]

Was ik al helemaal vergeten! Maar er staat gewoon HALO niet HALO 5 en MS blijft er bij dat we dat jaar nog iets van HALO krijgen. Misschien is dit onderdeel van de XBOX originals?
Halo 5 is op de afgelopen E3 inderdaad al geteased. Dat is voor mij gewoon een aankondiging. Eind 2015 op de markt is dus een periode van 2,5 jaar. Volledig geschift imho, als je niks te melden hebt, mond dicht en doorwerken :) Maand of 6 tot 9 is voldoende om een game nog te hypen, zeker bij grote titels als Halo.

Dit jaar zal de remake van Halo 2 nog wel komen, daar doen alle langere tijd de geruchten over de rondte.

Maar wat zou ik graag zien dat op de E3 een game word aangekondigd met de mededeling, "By the way, it's available on Xbox Live right now". Gaat nooit gebeuren, maar toch :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Een game misschien niet, maar misschien wel nieuwe features of content. En demo's hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Op zich vind ik het niet zo raar dat ze het nieuws nu brengen. Anders had men het tijdens de presentatie wel verwacht en raar opgekeken wat daarmee ging gebeuren. Nu is er in ieder geval duidelijkheid. Al hoop ik ook wel dat er toch wat meer klappers komen dit najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

nieuws over een goede game voor de xone kan ook gepusht worden door microsoft in ruil voor licentie korting op het platform. wellicht dat sony ook zo werkt.

Verder zijn er veel uitgevers direct of indirect afhankelijk van de aandelenmarkt.
Investeerders worden op deze manier gepaaid.

it is all about the benjamin's baby!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Martinspire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:00:
Op zich vind ik het niet zo raar dat ze het nieuws nu brengen. Anders had men het tijdens de presentatie wel verwacht en raar opgekeken wat daarmee ging gebeuren. Nu is er in ieder geval duidelijkheid. Al hoop ik ook wel dat er toch wat meer klappers komen dit najaar.
Ze verwachten toch ook Halo 2 Anniversary dus maakt niet zoveel uit dat Halo 5 er pas volgend jaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
X-Fighter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Dat is waar, maar Microsoft zal ook genoeg hebben van die 1080p zever altijd, dus ik denk dat ze alles uit de kast gaan halen. 343i en Microsoft werken heel close samen aan deze game, ik ben vrij zeker dat de architecten van de Xbox One hun ook helpen. Dit moet dé game worden, en dit gaat het ook worden. Op alle mogelijke manieren zal dit top worden.
Tja, Forza was ook gekomen uit 'close' samenwerken van MS en T10, maar om daar nu van te zeggen dat het een superresultaat is geworden, zeker naast de graphics/handling, niet echt bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:27:
[...]

Tja, Forza was ook gekomen uit 'close' samenwerken van MS en T10, maar om daar nu van te zeggen dat het een superresultaat is geworden, zeker naast de graphics/handling, niet echt bepaald.
Ik vind Forza degelijk voor wat er mogelijk was... Slechte SDK, Xbox One die nog niet in orde was, uiteindelijk gewoon 1080p/60fps gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daarom zeg ik, graphics/performance, niets op aan te merken. Maar het hele verhaal omheen, online, races, had veel groter mogen worden aangekleed. Je mist als echte racegame toch nog behoorlijk wat opties (kwalificaties, duidelijkere tuning opties, baan-aanbod etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zijn die tuningsopties dan niet het zelfde als in Forza 4? Ik gebruikte ze maar zelden, maar kon mij niet herinneren dat ik iets miste. En kwalificaties? Je bedoelt zoiets al licenses in GT? Dat heeft nooit in Forza gezeten.

[ Voor 24% gewijzigd door LOTG op 16-05-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:49:
Daarom zeg ik, graphics/performance, niets op aan te merken. Maar het hele verhaal omheen, online, races, had veel groter mogen worden aangekleed. Je mist als echte racegame toch nog behoorlijk wat opties (kwalificaties, duidelijkere tuning opties, baan-aanbod etc).
Ik ben het wel met je eens. Er mist een stukje uitdaging of doel. Ja, natuurlijk moet je races winnen, maar er is geen progressie of gevoel dat je "in" een carrière zit.

Ik merk dat ik nu alleen nog maar race om gewoon even "een paar rondjes te rijden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
X-Fighter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:47:

Trouwens nog goed nieuws, voor de volgende Xbox One update:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1gggt0u.jpg
Waar heb je deze info van?

Bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Dragunov op 16-05-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Wolvenstein: The New Order lijkt mij ook wel een vette game. Helemaal niks overgehoord, maar ben wel enthousiast na het kijken van gameplay video's. Deze game komt wel na Watch_Dogs, twee single player games tegelijkertijd spelen heeft geen zin :P

[ Voor 7% gewijzigd door R0SSI op 16-05-2014 16:51 ]

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LOTG schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:57:
Zijn die tuningsopties dan niet het zelfde als in Forza 4? Ik gebruikte ze maar zelden, maar kon mij niet herinneren dat ik iets miste. En kwalificaties? Je bedoelt zoiets al licenses in GT? Dat heeft nooit in Forza gezeten.
Nee, gewoon kwalificatie voor je plaatsje op de startgrid. Of ruime races waar je bv verplicht bent te pitten of moet letten op banden/benzine, grote races.

En qua tuning, opties zelf mist weinig, maar grafisch is er bijna niets uit af te lezen. Iets wat GT (zeker met de latere 'quicktune' tijdens races) toch iets beter deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Dragunov schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:42:
[...]

Waar heb je deze info van?

Bedankt!
Ergens op internet :D weet niet meer goed waarvan, was een artikel van een game website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf

ktf

Toch nog even wat anders, want de discussie in de commentaren op het nieuwsitem ging voornamelijk over hoe "slecht" (??) Halo 4 wel niet was en wat er nog meer op de E3 kwam, maar...

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1400235785.jpeg

Ben ik de enige die het raar vind dat van de 2 karakters in beeld John opeens niet de belangrijkste is? Het lijkt me heel sterk dat ze hem in nieuw armor stoppen dat zo afwijkt (dan is alle herkenning weg) maar dit plaatje zou betekenen dat er een ander karakter belangrijker is in de game dan de Master Chief. Any thoughts?

edit: Ik heb ook het idee dat de lijnen van het bovenste karakter wat weg hebben van Kat-B320 en de vrouwelijke variant van SPARTAN-B312. Zou het kunnen zijn dat een vrouwelijke hoofdfiguur bij komt?

[ Voor 14% gewijzigd door ktf op 16-05-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:47
Blauwe visor... Cortana? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf

ktf

Ik zat net verder te zoeken, dat het Cortana zou zijn is al naar de prullenbak verwezen

https://twitter.com/RobSemsey/status/467289180411002881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:47
ktf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:20:
Ik zat net verder te zoeken, dat het Cortana zou zijn is al naar de prullenbak verwezen

https://twitter.com/RobSemsey/status/467289180411002881
Hmm, Wellicht is dit de 'Guardian' van Master Chief? Of misschien ook niet :P

Het is nog lang genoeg wachten in ieder geval. Hoop dat er wat leuke aankondigingen komen tijdens de E3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Misschien coop partner? Kan me overigens voorstellen dat Master Chief degene is die aars kickt en dat er iemand bij loopt voor het verhaal. Vrouwelijk personage zou niet zo heel raar zijn. Nu nog een neger en een chinees en je hebt alle "verplichte" karakters (en kun je een sitcom beginnen lol)

Overigens ligt Wolvenstein bij de Saturn. Hij is nu aan het installeren en zal zo wel even een eerste indruk geven. Misschien dat ik ook een stukje opneem en stream, maar dat kijk ik zo nog wel.
1 van de redenen om deze wel op disk te halen: is een SP-only game die ik toch straks doorverkoop. Al zit er wel een Doom Beta-key bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Oh wow, als MS nu al Halo 5: Guardians aankondigt, wat hebben ze dan gepland voor E3? MS going hard.

[ Voor 38% gewijzigd door Silversin op 16-05-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Martinspire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:34:
Misschien coop partner? Kan me overigens voorstellen dat Master Chief degene is die aars kickt en dat er iemand bij loopt voor het verhaal. Vrouwelijk personage zou niet zo heel raar zijn. Nu nog een neger en een chinees en je hebt alle "verplichte" karakters (en kun je een sitcom beginnen lol)

Overigens ligt Wolvenstein bij de Saturn. Hij is nu aan het installeren en zal zo wel even een eerste indruk geven. Misschien dat ik ook een stukje opneem en stream, maar dat kijk ik zo nog wel.
1 van de redenen om deze wel op disk te halen: is een SP-only game die ik toch straks doorverkoop. Al zit er wel een Doom Beta-key bij.
Wolfenstein voor de One????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hairball schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:23:
[...]

Jup, plus 360, ps3 en ps4 geloof ik. Alsof ze niet gezien hebben dat ie pas 20 mei uit mag komen. Saturn Amersfoort was ik geweest.
Proof: Afbeeldingslocatie: http://www.martinspire.nl/downloads/screenshot-tqndv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hairball schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:23:
[...]

Klopt helemaal , je kan hem bij de verschillende retailers pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:34:
Zou leuk zijn als je even twitch gebruikt :). Ben benieuwd naar je 1e indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Kan je trouwens eens filmpje maken van de DooM Beta? :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Die is er nog niet. De preorder geeft acces tot de beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
McPoowl schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:24:
[...]

Hmm, Wellicht is dit de 'Guardian' van Master Chief? Of misschien ook niet :P

Het is nog lang genoeg wachten in ieder geval. Hoop dat er wat leuke aankondigingen komen tijdens de E3!
Ik denk eerder Guardians van een planeet met een relic achtig iets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ben niet erg onder de indruk van wat ik op Twitch van Wolfenstein zie.
Vind het allemaal een beetje 2010 eruit zien.
Plastic gezichten, grove textures, knipperende wapens, ai schijnt ook erg dom te zijn.
Wilde hem wel aanschaffen maar nu ben ik daar niet zo zeker van.
Is de dayone patch eigenlijk al te downloaden of speelt iedereen momenteel met de ongepatchte versie van Wolfenstein ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:14:
Ben niet erg onder de indruk van wat ik op Twitch van Wolfenstein zie.
Vind het allemaal een beetje 2010 eruit zien.
Plastic gezichten, grove textures, knipperende wapens, ai schijnt ook erg dom te zijn.
Wilde hem wel aanschaffen maar nu ben ik daar niet zo zeker van.
Is de dayone patch eigenlijk al te downloaden of speelt iedereen momenteel met de ongepatchte versie van Wolfenstein ?
Hm, das wel jammer. Benieuwd wat Martinspire ervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:25:
[...]

Hm, das wel jammer. Benieuwd wat Martinspire ervan vindt.
Na een tijdje gespeeld te hebben, ben ik er ook nog niet helemaal uit.

Het is een typisch over de top shooter met aardige mechanics, prima levels en redelijk verhaal (binnen het sub-genre). Double wielding en schieten met een LMG is erg tof en heel soms zijn de vijanden ook nog best slim met flanken. Karakters zijn erg over de top en het verhaal neemt aardig aparte wendingen.

Toch zijn de graphics duidelijk last-gen (al draait het wel gewoon 1080p/60fps). Animaties zijn niet je van het, de gezichten zien er niet briljant uit en ook de mappen zijn niet zo heel gedetailleerd (al voldoet het prima). Je kunt inderdaad meerdere speelstijlen gebruiken en dat is wel interessant.

Ik heb gelezen dat je er zo'n 15 uur over doet om uit te spelen en dat zal ook wel gaan kloppen denk ik. Maar het blijft jammer dat er naast de SP verder niets in zit. Dat is ook de reden dat ik hem op schijf heb gehaald, want full price blijft toch wel wat duur. Qua shooter doet het weinig fout maar is ook nergens echt briljant. Het is typisch zo'n game die nu aardig wat gaat verkopen omdat er effe niets is, maar zodra Watchdogs uit is hoor je er niets meer van denk ik. Mocht je niets te doen hebben dan kan ik hem wel aanraden, al moet je ook geen meeslepende en diepgaande shooter verwachten met unieke features. Al kun je beter wachten op een afgeprijsde versie of een 2e hands exemplaar bemachtigen. Is het je genre niet dan zal ook deze game je niet over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Wel de day one patch geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Even een vraagje over de xbox tussendoor ;).
Als ik het goed begrepen heb is het voor ons Nederlanders ook al mogelijk om tv te kijken via de xbox (weliswaar nog niet met alle functies uit het buitenland), toch? De feature dat je met je stem in één keer alles aan, en eigenlijk vooral uit, kan zetten spreekt me erg aan aangezien ik regelmatig loop te zoeken naar m'n afstandsbediening.
Wat zou ik hiervoor allemaal nodig hebben? Op dit moment heb ik een ci+ module van Ziggo in m'n tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
justifire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:30:
Wel de day one patch geinstalleerd ?
Ik denk het wel want hij is nu 44,5gb groot. Maar zoveel verschil zal dat ook niet maken. Het is in ieder geval niet een game die het van zijn grafische pracht moet hebben. En ik had dat ook niet echt verwacht, gezien er niet een grote engine bij betrokken is geweest. Het is acceptabel, maar is zeker geen Killzone of Ryse graphics. Verwacht eerder Ghosts qua graphics of eigenlijk nog iets minder dan dat (even afhankelijk in wat voor omgeving je zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Dit zou nog eens leuk nieuws zijn. Gisteren was ik nog op zoek naar Halo 1 en 2, na het Halo 5 nieuws gehoord te hebben. Maar ik vind de audio/video en stroom kabel van mijn oude Xbox niet meer :( Nu zit ik daar met die grote doos... :D

Maar ik moest niet lang treuren want dit super nieuws kwam er:

http://www.polygon.com/20...ction-hd-remakes-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 19:49
Dat is zeker goed. Ben benieuwd of het alleen singleplayer betreft. Zelf hoop ik dat de Halo collectie dan ook op de PC wordt uitgebracht, maar als Microsoft veel Xbox Ones wil verkopen moeten ze dit natuurlijk niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Heb Halo rot gespeeld op de PC, zelfs met een scene die je in de beste actiefilms tegenkomt (net op het laatste kon ik Chief in zijn transport laten springen voor alles ontplofte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Volgens bronnen op neogaf:

Halo A (SP)
Halo 2A (SP +MP)
Halo 3 (SP)
Halo 4 (SP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
We zullen het wel horen op E3 zeker? Als dit nu ook op voorhand gereleased wordt, dan verwacht ik heel veel nieuwe games op E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sinds vanochtend begint het toch érg te kriebelen om een Xbox One aan te schaffen. Ik heb op dit moment een PlayStation 4, maar een goede racegame ontbreekt tot op heden. Daarnaast blijf ik sceptisch over Driveclub. En gezien het feit dat ik mij altijd onwijs goed heb kunnen vermaken met Forza is het toch verleidelijk om een Xbox aan te schaffen.Oh, enTitanfall speelt ook een rol. ;)

Maar goed, dan is een geïmporteerde Xbox nu de enige optie. Hoe zijn jullie ervaringen met een geïmporteerde Xbox? Lopen jullie vaak tegen restricties aan of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Amper tot geen. Games kopen op de store is wat tricky maar is ook simpel uit te komen.

EDIT: Duitse One hier, besteld bij de MS Store.

[ Voor 22% gewijzigd door Willybubba op 17-05-2014 11:21 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Yonix schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:10:
Sinds vanochtend begint het toch érg te kriebelen om een Xbox One aan te schaffen. Ik heb op dit moment een PlayStation 4, maar een goede racegame ontbreekt tot op heden. Daarnaast blijf ik sceptisch over Driveclub. En gezien het feit dat ik mij altijd onwijs goed heb kunnen vermaken met Forza is het toch verleidelijk om een Xbox aan te schaffen.Oh, enTitanfall speelt ook een rol. ;)

Maar goed, dan is een geïmporteerde Xbox nu de enige optie. Hoe zijn jullie ervaringen met een geïmporteerde Xbox? Lopen jullie vaak tegen restricties aan of valt dat wel mee?
Je kan toch even wachten op DriveClub, bevalt het je niet koop je een Xbox One. Dan is die hier beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Willybubba schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:21:
Amper tot geen. Games kopen op de store is wat tricky maar is ook simpel uit te komen.

EDIT: Duitse One hier, besteld bij de MS Store.
Als je een CreditCard hebt, gaat kopen via de digitale winkel prima hoor? Hier gister de Titanfall mappack (season pass) aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
X-Fighter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:39:
[...]

Je kan toch even wachten op DriveClub, bevalt het je niet koop je een Xbox One. Dan is die hier beschikbaar
Ik zou inderdaad ook even rustig wachten, zeker met de zomer die er aan komt. Maar als je echt niet kan wachten op een racegame heb je geen andere keus dan een Xbox One erbij te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Yonix schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:10:

Geen restricties. Het enige wat je zou kunnen zien als een restrictie is het kopen van games, maar eigenlijk stelt dat ook niets voor als je gewoon US Gift cards koopt (bij bv. livecodes of offgamers bv.).
Martinspire schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:47:
[...]
Als je een CreditCard hebt, gaat kopen via de digitale winkel prima hoor? Hier gister de Titanfall mappack (season pass) aangeschaft.
Klopt, maar sommige banken/cc maatschappijen vinden het toch niet zo fijn als je een US billing address koppelt aan je NL cc en gaan je bellen of (in het ergere geval) je cc blokkeren. Nu is dat wel weer ongedaan te maken, maar dan zorgt die Gift Card Route toch voor minder gedoe.

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 17-05-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
TheVMaster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Geen restricties. Het enige wat je zou kunnen zien als een restrictie is het kopen van games, maar eigenlijk stelt dat ook niets voor als je gewoon US Gift cards koopt (bij bv. livecodes of offgamers bv.).

[...]

Klopt, maar sommige banken/cc maatschappijen vinden het toch niet zo fijn als je een US billing address koppelt aan je NL cc en gaan je bellen of (in het ergere geval) je cc blokkeren. Nu is dat wel weer ongedaan te maken, maar dan zorgt die Gift Card Route toch voor minder gedoe.
Xbox One games liggen tegenwoordig toch gewoon bij de Saturn en Media Markt enzo? En je kan ze ook zonder verzendkosten laten komen van Amazon.de, dus dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mr Ton schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:59:
[...]

Xbox One games liggen tegenwoordig toch gewoon bij de Saturn en Media Markt enzo? En je kan ze ook zonder verzendkosten laten komen van Amazon.de, dus dat moet geen probleem zijn.
:+ Digitale downloads worden helaas nog niet verkocht bij Saturn en Media Markt. Ik heb een hekel aan het wisselen van schijfjes en ben er nu al zo aan gewend. Oohw...wacht digitale downloads kosten ongeveer € 45,-- i.p.v. € 69,--.....dat is natuurlijk ook een erg goed argument voor ons Nederlanders om de games digitaal aan te schaffen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
TheVMaster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:05:
[...]

:+ Digitale downloads worden helaas nog niet verkocht bij Saturn en Media Markt. Ik heb een hekel aan het wisselen van schijfjes en ben er nu al zo aan gewend. Oohw...wacht digitale downloads kosten ongeveer € 45,-- i.p.v. € 69,--.....dat is natuurlijk ook een erg goed argument voor ons Nederlanders om de games digitaal aan te schaffen O-)
Idd, en nog meer voordelen kunnen zijn:
- hd-remakes kun je zonder kosten downloaden mits je het origineel hebt
- games blijven aan je account gekoppeld; de x1 games die je nu koopt kunnen misschien wel gewoon gedraaid worden op de volgende xbox, backwards compatibility zal de volgende generatie waarschijnlijk toch wel krijgen, omdat ze niet snel zullen afstappen van x86 bv. Een discdrive is echter wat onwaarschijnlijker...

Bij playstation zijn er nog de volgende voordelen;
- cross-buy, ook achteraf
- cross-save (borderlands 2 bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:56:
[...]

[...]

Bij American Express blokkeren ze je betaling maar als je daarna (na gebeld te worden) hetgeen toch valideert dan blijft het gewoon werken. Hoe het bij Visa en Mastercard zit weet ik niet, maar ik kan nu met mn Amex gewoon blijven betalen zonder blokkade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:02:
[...]
Bij American Express blokkeren ze je betaling maar als je daarna (na gebeld te worden) hetgeen toch valideert dan blijft het gewoon werken. Hoe het bij Visa en Mastercard zit weet ik niet, maar ik kan nu met mn Amex gewoon blijven betalen zonder blokkade.
Bij Mastercard (iig. vanuit mijn bank) werkt het hetzelfde, zo heb ik Hulu ook geauthoriseerd...maar moet zeggen dat ik dan toch de Gift Card methode gebruik......
Pagina: 1 ... 101 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.