[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:47:
[...]
Als je een CreditCard hebt, gaat kopen via de digitale winkel prima hoor? Hier gister de Titanfall mappack (season pass) aangeschaft.
Je hoeft zelfs geeneens een creditcard te hebben, gewoon een paypal account openen, met Ideal daar geld op zetten, via een site zoals target.com een US gift card kopen, deze redeemen op je US store (je kan oneindig veel wisselen van store)

En je kan gewoon digitaal goedkoop kopen :)

En je Paypal account kan gewoon op je NL adres komen .

[ Voor 5% gewijzigd door Rockvee2 op 17-05-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
TheVMaster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:05:
[...]

:+ Digitale downloads worden helaas nog niet verkocht bij Saturn en Media Markt. Ik heb een hekel aan het wisselen van schijfjes en ben er nu al zo aan gewend. Oohw...wacht digitale downloads kosten ongeveer € 45,-- i.p.v. € 69,--.....dat is natuurlijk ook een erg goed argument voor ons Nederlanders om de games digitaal aan te schaffen O-)
Jup, en schijfjes kun je vaak wel voor zo'n 55 euro krijgen en na uitspelen weer doorverkopen voor 40 tot 45 euro, of uitlenen aan je vrienden. Succes daarmee met een digitale aankoop. :+

Zowel digitaal als fysiek heeft hun voordeel, ik gebruik het allebei, ligt aan de game.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 17-05-2014 13:33 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:04
Nathank schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:01:
Even een vraagje over de xbox tussendoor ;).
Als ik het goed begrepen heb is het voor ons Nederlanders ook al mogelijk om tv te kijken via de xbox (weliswaar nog niet met alle functies uit het buitenland), toch? De feature dat je met je stem in één keer alles aan, en eigenlijk vooral uit, kan zetten spreekt me erg aan aangezien ik regelmatig loop te zoeken naar m'n afstandsbediening.
Wat zou ik hiervoor allemaal nodig hebben? Op dit moment heb ik een ci+ module van Ziggo in m'n tv.
Met een ingebouwde ci+ module lukt het niet. Je hebt een kastje als digitale ontvanger nodig, daarop kan je vervolgens de Xbox One aansluiten. Dan hoef je voor de verschillende functies van de xbox one de tv niet meer naar een ander kanaal te zappen. Zo kunnen de xbox one en tv dus op één kanaal worden gebruikt, waardoor je snel kan schakelen en wat ook mogelijk weer voor extra leuke functies gebruikt kan worden. Wel afwachten wat daar in Nederland van terecht komt. Maar toch leuk bedacht naar mijn mening.

Aangezien veel mensen tegenwoordig een ingebouwde ci+ hebben genomen (waaronder ik), om een apparaat kwijt te zijn en geen extra handelingen te hoeven doen, werkt het dus helaas niet voor een grote groep. Wat voor mijn één van de redenen was om niet voor de xbox one te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Net voor 54 euro Wolfenstein the new order gehaald bij Saturn met doom beta key (Tilburg). Ben benieuwd :D Volgende aankoop wordt watch dogs

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:14
Tja, als het idee eenmaal in mijn hoofd zit ... ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K7koqJ4VZe4d0R6KTC4A3jdT/full.jpg

Zo, vanavond maar eens een goed potje racen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wanneer komt Watch Dogs eigenlijk beschikbaar in de Xbox Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:09:

[afbeelding]

Veel plezier ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
shadowman12 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:26:
Wanneer komt Watch Dogs eigenlijk beschikbaar in de Xbox Store?
27 mei denk ik?
Yonix schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:09:

[afbeelding]

Ah meteen de knoop doorgehakt, geniet ervan! :)

[ Voor 47% gewijzigd door Mr Ton op 17-05-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Hmm, CrazyGametime verkoopt geen US Gift Cards meer. Althans, ze zijn allemaal 'out of stock'. Jammer, was tot nu toe de goedkoopste optie. Wou net even inslaan voor weer een jaar Xbox Live en Watchdogs aan te schaffen ;) Misschien hadden ze toch te veel problemen dat ze het vaak niet deden.

Offgamers it is!

[edit]
Hmm, not as smooth. Moest een geldig mobiel nummer opgeven voor verificatie (why?), en waarschijnlijk omdat dit niet een US nummer is ben ik pending for verification purposes.
Doe dat even lekker vóór mijn betaling?

Het 1 jaar Xbox Live via CrazyGametime ging als een zonnetje. Binnen een minuut de code binnen, inwisselen via xbox.com et voila!

[ Voor 58% gewijzigd door Neejoh op 17-05-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:34
X-Fighter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:39:
[...]

Je kan toch even wachten op DriveClub, bevalt het je niet koop je een Xbox One. Dan is die hier beschikbaar
Zonde van je tijd.
Hup Xbox halen en genieten maar !

*edit* Zie dat dat ondertussen ook gebeurd is :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Neejoh schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:18:
Hmm, CrazyGametime verkoopt geen US Gift Cards meer. Althans, ze zijn allemaal 'out of stock'. Jammer, was tot nu toe de goedkoopste optie. Wou net even inslaan voor weer een jaar Xbox Live en Watchdogs aan te schaffen ;) Misschien hadden ze toch te veel problemen dat ze het vaak niet deden.

Offgamers it is!

[edit]
Hmm, not as smooth. Moest een geldig mobiel nummer opgeven voor verificatie (why?), en waarschijnlijk omdat dit niet een US nummer is ben ik pending for verification purposes.

Het 1 jaar Xbox Live via CrazyGametime ging als een zonnetje. Binnen een minuut de code binnen, inwisselen via xbox.com et voila!
Dat is enkel bij de eerste aankoop, verificatie is natuurlijk niet verkeerd.
Gisteren nog 3x$50 besteld bij offgamers, binnen 5 minuten binnen en guess what ? Alle 3 de codes werkten in 1 keer, itt CGT >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Neejoh schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:18:

Offgamers it is!

[edit]

Tip: installeer textPlus (iOS/Android) en je krijgt een geldig US mobiel nummer waarop je gebeld en gesms't kan worden. Je kan zelf ook ermee bellen en sms'en :) Uitermate geschikt voor verificaties ;)

iOS: https://itunes.apple.com/...lls/id314487667?l=en&mt=8
Android: Google Play: textPlus Free Text + Calls

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Thanks! Goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Ik ga volgende week een Xbox One halen, hebben jullie tips voor winkels in Nederland (liefst regio zuid-holland)waar hij een beetje voor een normale prijs weggaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Donnie Darko schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:14:
Ik ga volgende week een Xbox One halen, hebben jullie tips voor winkels in Nederland (liefst regio zuid-holland)waar hij een beetje voor een normale prijs weggaat?
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond nieuwe update geinstalleerd. Nog niet uitgebreid naar gekeken, maar ik snap de reacties wel dat het wat sneller aanvoelt. Wellicht omdat ik de verhalen hier al gehoord had, maar heb idd het gevoel dat het allemaal nét ff sneller gaat. Kon nog wel wat beter, maar goed, one step at a time :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Ben me alvast een beetje aan het oriënteren, maar als ik het goed begrijp kan je vanuit een Nederlands Xbox Live account gewoon van store wisselen en bij in de US store spellen kopen. nu begrijp ik ook dat je eigenlijk het beste een account kan hebben welke met een US adres (vanwege de $ + belastingvoordeel)

Ik heb al wat jaartjes een Xbox Live account en ik ga ervan uit dat als ik voor de US methode wil gaan en met dollars wil betalen ik een nieuw account moet aanmaken, kan ik dan de gekochte spellen wel gewoon onder mijn originele account spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee dit hoeft niet, is echt al heel vaak besproken in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Donnie Darko schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:12:
Ben me alvast een beetje aan het oriënteren, maar als ik het goed begrijp kan je vanuit een Nederlands Xbox Live account gewoon van store wisselen en bij in de US store spellen kopen. nu begrijp ik ook dat je eigenlijk het beste een account kan hebben welke met een US adres (vanwege de $ + belastingvoordeel)

Ik heb al wat jaartjes een Xbox Live account en ik ga ervan uit dat als ik voor de US methode wil gaan en met dollars wil betalen ik een nieuw account moet aanmaken, kan ik dan de gekochte spellen wel gewoon onder mijn originele account spelen?
Zoek dit topic even door of lees de faq van VMaster (in zijn sig)
Je kan je account behouden, je moet enkel even een extra adres en wat gegevens toevoegen.

Vandaag komt de definitieve systemupdate voor Mei beschikbaar.

En de eerste review van Watch Dogs staat online
http://wccftech.com/review/watch-dogs-review-hacker-hoped/

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 18-05-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
justifire schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Zoek dit topic even door of lees de faq van VMaster (in zijn sig)
Je kan je account behouden, je moet enkel even een extra adres en wat gegevens toevoegen.
Aha, het is zelfs nog simpeler dan gedacht :) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Was net een mkv filmpje aan het streamen naar de xbox one via de windows media player streaming functie, maar hoe kun je ondertiteling kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ai... Dat is niet echt lovend :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:30
Bah bah bah nu is mijn power brik ineens overleden...
Gaat lekker binnen en half jaar eerst een defecte bluray drive en nu de power brik.

Hopelijk werkt de garantie service weer in NL :(

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Nefiorim schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:20:
[...]

Inderdaad... Ik was er al een beetje bang voor dat de game niet zo goed is dan dat de hype doet geloven, die maken mijn vermoedens alleen maar sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
justifire schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:57:
UPS retourlabels ?!
Ik moest 3 maanden terug gewoon zelf mijn controller naar Tsjechie sturen, kosten €19,-
En nu blijkt dit dus gewoon kostenloos te kunnen ?

Komt nog bij dat ik het defecte exemplaar netjes in een doos met piepschuim had opgestuurd en een nieuw exemplaar terug kreeg in een simpele witte plastic zak zonder enige bescherming |:(
Waarbij ik op moet merken dat de nieuwe controller onbeschadigd uit de zak kwam en prima functioneert :)
Nou garantie aanvragen werkt weer maar voor een power brik moet je dus lekker ff zelf de verzendkosten betalen... geen label in de mail alleen een adres waar ik het naar toe moet sturen.
Hier wordt ik dus echt niet goed van he, ding is net een half jaar oud en dan mag je ff lekker de verzendkosten zelf betalen naar Tsjechie omdat Microsoft 2 rangs materiaal gebruikt....

Ik zie hier dat de kosten 19 euro zijn maar als ik op de UPS site bereken wat het gaat kosten is de goedkoopste optie 60 euro 8)7
Ik zal TNT eens bekijken wellicht is die goedkoper.

Blehh wat baal ik hiervan zeg, 2e keer dat het apparaat een tijd uit de lucht is en volgende week komt Watch Dogs

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
Ben benieuwd. Ik wacht eigenlijk sinds december hier op. Forza is leuk voor af en toe. Af en toe denk ik dat die reviewers te verwend zijn omdat ze alles spelen. Voor de reguliere gamer is watch dogs waarschijnlijk wel een kraker. Dat hoop ik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Marvie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:02:
[...]

Nou garantie aanvragen werkt weer maar voor een power brik moet je dus lekker ff zelf de verzendkosten betalen... geen label in de mail alleen een adres waar ik het naar toe moet sturen.
Hier wordt ik dus echt niet goed van he, ding is net een half jaar oud en dan mag je ff lekker de verzendkosten zelf betalen naar Tsjechie omdat Microsoft 2 rangs materiaal gebruikt....

Ik zie hier dat de kosten 19 euro zijn maar als ik op de UPS site bereken wat het gaat kosten is de goedkoopste optie 60 euro 8)7
Ik zal TNT eens bekijken wellicht is die goedkoper.

Blehh wat baal ik hiervan zeg, 2e keer dat het apparaat een tijd uit de lucht is en volgende week komt Watch Dogs
Gewoon naar het postkantoor (TNT)
Koste mij inderdaad €19,- incl tekenen voor ontvangst in Tsjechie (geen verzekering, geen track&trace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Nefiorim schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:20:
[...]

Nou fantastisch, hij heeft een beta gereviewed. Verder kan ie er ook niks van. Nee deze review hoef je niet voor waarheid aan te nemen. Plus dat ie volgens mij totaal wat anders had verwacht en het daarop afkraakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2014 12:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Oeps iets te snel begonnen met roepen en klagen... :X

Krijg zojuist ineens een UPS label in mijn mail, blijkbaar toch normale gratis garantie verzending.
Enige vreemde is wel dat er staat " PACKAGE CONTENTS: KINECT FULFILLMENT" en een onbekend reference nummer (is niet mijn ordernummer of iets dergelijks).
Op de service site staat maar 1 order open voor garantie aanvraag dus ik neem aan dat het goed is.

De power supply gaat trouwens niet naar Tsjechie maar naar Frankfurt.

[ Voor 35% gewijzigd door Marvie op 18-05-2014 12:54 ]

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Hopelijk starten ze nu gauw met de volgende reeks van bèta's, nu de officiële versie uit is van de firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:19
Ik zie dat niemand in men friendslist Super Time Force heeft (behalve Major Nelson...).

Echt een aanradertje. Leuk spel voor tussendoor, voldoende uitdaging en toffe gamemechanics.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm ook :P

Inderdaad heerlijk tussendoortje, met ontzettend flauwe / droge humor ook :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Nou fantastisch, hij heeft een beta gereviewed. Verder kan ie er ook niks van. Nee deze review hoef je niet voor waarheid aan te nemen. Plus dat ie volgens mij totaal wat anders had verwacht en het daarop afkraakt.
Staat toch gewoon: Note – Watch Dogs was reviewed on the Xbox One console on a Retail Xbox One Copy.

Heb hier nog een 2 dagen trial liggen voor XBOX Live, ik weet het is niet veel, maar voor de liefhebber laat maar weten (kan niet worden toegevoegd aan huidig XBOX Live Gold abbo).

[ Voor 16% gewijzigd door harrytasker op 18-05-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
harrytasker schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:37:
[...]

Staat toch gewoon: Note – Watch Dogs was reviewed on the Xbox One console on a Retail Xbox One Copy.

Heb hier nog een 2 dagen trial liggen voor XBOX Live, ik weet het is niet veel, maar voor de liefhebber laat maar weten (kan niet worden toegevoegd aan huidig XBOX Live Gold abbo).
De review-exemplaren die zijn verzonden, zijn allemaal PS4 versies geweest (aldus Jan van de PU). Erg raar als hij dus een X1 exemplaar zou hebben. Verder kennen we die site (en hem) ook niet, dus grote kans dat het gewoon fake is.

Je weet dat trolls steeds vindingrijker worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Nou, sinds gisterenmiddag de eigenaar van een Xbox One en wat zijn Forza 5 en Titanfall heerlijke games zeg! :*) Nog meer aanraders wat betreft (arcade) games die ik zeker even moet checken? :)

Het enige waar ik mij een beetje aan stoor is het onoverzichtelijke Metro-menu. Ik merk dat ik snel verdwaald raak in de overvloed aan schermen en opties. Heeft iemand dan ook een tip of idee hoe ik het voor mijzelf overzichtelijk kan maken? Zijn er daarnaast opties die ik zeker even moet checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
al je games en dingen die je vaak gebruikt pinnen :)
werkt het snelst vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend heeft een Xbox One uit Duitsland gehaald, maar nu wou hij dus een aankoop doen via de store (Killer Instinct) maar omdat de Nederlandse store nog niet online is moet hij dus van regio veranderen om iets te kunnen kopen. Ik heb al een complete guide gevonden waardoor je dus alles binnen de US store kan halen maar ik heb nog geen goed antwoord kunnen vinden op de eventuele nadelen die er aan vast zitten.

Voor zo ver weet ik alleen dat je niet teveel credit op je account zetten aangezien dit verloren gaat als je switched van regio en dat je US XBL gold moet halen om gold te kunnen activeren. Weet iemand nog meer over eventuele zaken die hier mee spelen en waar rekening mee gehouden moet worden, zoals eventuele billing addresses die niet van toepassing zijn omdat alles online wordt betaald maar wel vaak gevraagd worden e.d.?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Yonix schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:39:
Nou, sinds gisterenmiddag de eigenaar van een Xbox One en wat zijn Forza 5 en Titanfall heerlijke games zeg! :*) Nog meer aanraders wat betreft (arcade) games die ik zeker even moet checken? :)

Het enige waar ik mij een beetje aan stoor is het onoverzichtelijke Metro-menu. Ik merk dat ik snel verdwaald raak in de overvloed aan schermen en opties. Heeft iemand dan ook een tip of idee hoe ik het voor mijzelf overzichtelijk kan maken? Zijn er daarnaast opties die ik zeker even moet checken?
Dit went. Had in het begin dat ik ook even gek werd aan van de overvloed, maar dat gaat snel over.

Ik zou zelf nog deze 2 aanraden:

* Child of Light (met name deze, gunstig prijsje, veel fun)
* Dead Rising 3 (Binnenkort, in Juni is hij met korting dacht ik..., misschien dan ook meteen Ryse met korting meepakken. Of was het Ryse en Forza met korting... ach ik weet het niet meer)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Child of Light, helemaal mee eens !
En Killer Instinct natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Kartale schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:53:
[...]

Dit went. Had in het begin dat ik ook even gek werd aan van de overvloed, maar dat gaat snel over.

Ik zou zelf nog deze 2 aanraden:

* Child of Light (met name deze, gunstig prijsje, veel fun)
* Dead Rising 3 (Binnenkort, in Juni is hij met korting dacht ik..., misschien dan ook meteen Ryse met korting meepakken. Of was het Ryse en Forza met korting... ach ik weet het niet meer)
Forza krijgt in juni korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:46:
Een vriend heeft een Xbox One uit Duitsland gehaald, maar nu wou hij dus een aankoop doen via de store (Killer Instinct) maar omdat de Nederlandse store nog niet online is moet hij dus van regio veranderen om iets te kunnen kopen. Ik heb al een complete guide gevonden waardoor je dus alles binnen de US store kan halen maar ik heb nog geen goed antwoord kunnen vinden op de eventuele nadelen die er aan vast zitten.

Voor zo ver weet ik alleen dat je niet teveel credit op je account zetten aangezien dit verloren gaat als je switched van regio en dat je US XBL gold moet halen om gold te kunnen activeren. Weet iemand nog meer over eventuele zaken die hier mee spelen en waar rekening mee gehouden moet worden, zoals eventuele billing addresses die niet van toepassing zijn omdat alles online wordt betaald maar wel vaak gevraagd worden e.d.?
Eh....weet niet wat je allemaal hebt gelezen, maar er zitten geen nadelen aan het kopen van games in de VS Store nneh..het kopen van een US XBL Gold is onzin. Daarnaast moet je alleen de regio van je Xbox wijzigen en niet die van je XBox Live Account. Volg anders even de instructies in de how-to in mijn signature om games te kopen. Let op dat Paypal niet meer werkt en dat je dus Giftcards moet aanschaffen (of je CC moet gebruiken).

Je zult idd een Amerikaans (in bv. Alaska ivm belasting) billing adres moeten gebruiken, maar voor de rest is er niets lastigs/ingewikkelds aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 06:58:
[...]

Eh....weet niet wat je allemaal hebt gelezen, maar er zitten geen nadelen aan het kopen van games in de VS Store nneh..het kopen van een US XBL Gold is onzin. Daarnaast moet je alleen de regio van je Xbox wijzigen en niet die van je XBox Live Account. Volg anders even de instructies in de how-to in mijn signature om games te kopen. Let op dat Paypal niet meer werkt en dat je dus Giftcards moet aanschaffen (of je CC moet gebruiken).

Je zult idd een Amerikaans (in bv. Alaska ivm belasting) billing adres moeten gebruiken, maar voor de rest is er niets lastigs/ingewikkelds aan...
Ah kijk, anders had ik al weer allemaal verkeerde dingen uitgevoerd vandaag of morgen :+

Dank je, ik ga het doornemen alvast dan weet ik wat ik moet doen en kunnen mijn kameraad en ik eindelijk na lang wachten Killer Instinct spelen :o

Heel, heel lang op moeten wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
We’ll give you much more information about our plans for this year at the Xbox E3 2014 Media Briefing on June 9, and we’re confident that Halo fans will be pretty excited the special plans we have in store.
Dus nog meer Halo info? En vooral:
and that journey definitely begins in 2014 with a giant leap, rather than one small step
lijkt daarop te wijzen. Kan zelf niet wachten!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Halo 1 t/m 4 remade voor de X1 zou ik een aardige stap vinden. Vergeet daarbij niet dat de Halo tv serie ook nog onderweg is :)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 19-05-2014 09:11 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ach ik ben wel nieuwsgierig naar Halo 5, hopelijk wat meer freeroam en exploration erin :p vond 4 te linear :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
Halo was toch altijd al lineair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:03
BM schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:11:
Halo 1 t/m 4 remade voor de X1 zou ik een aardige stap vinden. Vergeet daarbij niet dat de Halo tv serie ook nog onderweg is :)
Volgens verschillende bronnen is dat ook precies wat we krijgen:
http://www.engadget.com/2...-master-chief-collection/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
BM schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:11:
Ik ben persoonlijk meer benieuwd naar de Modern Warfare Collection waarvan ook een afbeelding is verschenen, puur omdat ik die games altijd links heb laten liggen. Voor een mooie prijs die drie single players nog even doorgaan in next gen resolutie en textures zie ik wel zitten. :)

Het opnieuw gaan spelen van games die je al gespeeld hebt, puur omdat ze er wat beter uit zien, gaat denk ik best snel vervelen. Zeker in het najaar met al het echte next gen games geweld rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
FabianNL schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:35:
[...]

Volgens verschillende bronnen is dat ook precies wat we krijgen:
http://www.engadget.com/2...-master-chief-collection/
Had het dan ook niet zelf bedacht inderdaad :P

Wilde eerst dat als enige opschrijven, tot ik me bedacht dat die TV serie ook met redelijk wat bombarie was aangekondigd, dus daar zullen we ook nog wel wat van horen (maar hopelijk niet op de E3, daar wil ik games-games-games!)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Mr Ton schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:37:
[...]

Ik ben persoonlijk meer benieuwd naar de Modern Warface Collection waarvan ook een afbeelding is verschenen, puur omdat ik die games altijd links heb laten liggen. Voor een mooie prijs die drie single players nog even doorgaan in next gen resolutie en textures zie ik wel zitten. :)

Het opnieuw gaan spelen van games die je al gespeeld hebt, puur omdat ze er wat beter uit zien, gaat denk ik best snel vervelen. Zeker in het najaar met al het echte next gen games geweld rond die tijd.
Bedoel je Warfare? Warface is een spel van Crytek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 17:16

ktf

Of Warfarce? [/lollig]

Hoewel het mij gaaf lijkt als de Halo-serie uitgebracht wordt voor Xbox One zou het me ook een beetje vreemd lijken: het is gewoon heel veel content, dat zou de verkoop van andere games kunnen kannibaliseren. Het is natuurlijk allemaal content die al eens is uitgebracht, maar toch... Aan de andere kant is het natuurlijk een mooie opsteker voor het platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Vandaag (eindelijk !) Titanfall gekocht voor €30 via simplycdkeys.com, werkt prima en binnen 1 minuut de code in mijn mail box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Wanneer de Xbox One officieel te koop is in Nederland, wordt het voor gebruikers met een geïmporteerde Xbox dan ook mogelijk om gebruik te maken van de Nederlandse-store, OneGuide en Kinect stembesturing in het Nederlands? Misschien een stomme vraag, maar ik ben gewoon benieuwd. :)

Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met TV kijken via de Xbox One. Ik heb nu mijn Samsung decoder van Ziggo aangesloten op de Xbox One, omdat ik simpelweg niet genoeg HDMI-aansluitingen meer heb (5 apparaten, 3 aansluitingen). Echter, de televisie staat op het kanaal van de Xbox in PC-modus om zo de input-lag tot een minimum te behouden. Hierdoor beschik ik niet over extra instellingen om het beeld van het TV-kanaal naar wens in te stellen. Dat mis ik wel of zie ik iets over het hoofd?

En wat is nu eigenlijk een goede HDMI-splitter/switch? Misschien dat ik dan de PlayStation 4 en Xbox One aan één poort hang (in PC-modus) om zo de Samsung decoder zijn eigen HDMI-poort te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:18
Yonix schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:16:
Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met TV kijken via de Xbox One. Ik heb nu mijn Samsung decoder van Ziggo aangesloten op de Xbox One, omdat ik simpelweg niet genoeg HDMI-aansluitingen meer heb. Echter, de televisie staat op het kanaal van de Xbox in PC-modus om zo de input-lag tot een minimum te behouden. Hierdoor beschik ik niet over extra instellingen om het beeld van het TV-kanaal naar wens in te stellen. Dat mis ik wel of zie ik iets over het hoofd?

En wat is nu eigenlijk een goede HDMI-splitter/switch? Misschien dat ik dan de PlayStation 4 en Xbox One aan één poort hang (in PC-modus) om zo de Samsung decoder zijn eigen HDMI-poort te kunnen geven.
PC Modus is vaak het uitschakelen van al die gimmicks, je kan misschien iets met kleur spelen, maar extra features zal je dan missen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zo, vorige week nog een gevalletje.. 8)7

Als ik 's avonds game ziet alles er prima uit maar overdag, met zonlicht heb ik toch last dat ik niet alles goed kan zien door minimale weerspiegeling van m'n Sony tv. Ik moet eigenlijk bij alle shooters wel de in-game brightness iets omhoog zetten omdat ik anders op donkere plekken in de levels niks zie, dit is toch jammer want dan ziet het er over het algemeen toch wat minder mooi uit.

Nu zat ik vorige week in het menu van m'n tv te spelen, kwam ik erachter dat het backlight niet op max stond en dat ik dit per HDMI ingang kan instellen, heb deze dus voor de Xbox op max gezet en het ziet er veel beter uit nu! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49

imho gewoon HDMI receiver/versterker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met TV kijken via de Xbox One. Ik heb nu mijn Samsung decoder van Ziggo aangesloten op de Xbox One, omdat ik simpelweg niet genoeg HDMI-aansluitingen meer heb (5 apparaten, 3 aansluitingen). Echter, de televisie staat op het kanaal van de Xbox in PC-modus om zo de input-lag tot een minimum te behouden. Hierdoor beschik ik niet over extra instellingen om het beeld van het TV-kanaal naar wens in te stellen. Dat mis ik wel of zie ik iets over het hoofd? .
Je hebt als het goed is ook een Game mode op je TV zitten, die zal ook de image enhancing features uitzetten die teveel input lag opleveren. Die instellingen zijn wel verbonden aan een HDMI bron, dus als je ook TV kijkt op je Xbox mis je ook dan die functies van je TV die de beeldkwaliteit verhogen. Dat is een afweging die je zelf zult moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Mr Ton schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Je hebt als het goed is ook een Game mode op je TV zitten, die zal ook de image enhancing features uitzetten die teveel input lag opleveren. Die instellingen zijn wel verbonden aan een HDMI bron, dus als je ook TV kijkt op je Xbox mis je ook dan die functies van je TV die de beeldkwaliteit verhogen. Dat is een afweging die je zelf zult moeten maken.
De 'game-modus' op mijn televisie geeft meer input-lag dan de PC-modus, dus dat is geen optie. Dan zal ik toch op zoek moeten naar een goede HDMI-switch om de decoder aan te sluiten op een aparte HDMI-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 06:58:
[...]

Zo het is gelukt, combo breaker pack in de US store gekocht en net even een korte speelsessie Killer Instinct gehad maar damn geweldig spel. Eerste arcade match en ik maak gelijk een counter breaker double ultra 75 hit combo. :9~

Mijn kameraad heeft gelijk iets om naar toe te werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
ootz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 05:05:
[...]

Forza krijgt in juni korting ;)
Hoe weten jullie wanneer de games in de discount gaan? Misschien iets voor in de OP om die bron te kunnen vermelden!? Nou heb ik Forza gekocht en die gaat blijkbaar in Juni in de spreekwoordelijke graaibak 8)7 . Heb ik weer de volle mep betaald |:( AUB info van mijn mede tweakertjes want ik wil nog een paar spellen kopen, en aangezien ik 100% kaaskop ben wil ik natuurlijk niet teveel betalen he :*) :*) :*)

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:02:
[...]

Zo het is gelukt, combo breaker pack in de US store gekocht en net even een korte speelsessie Killer Instinct gehad maar damn geweldig spel. Eerste arcade match en ik maak gelijk een counter breaker double ultra 75 hit combo. :9~

Mijn kameraad heeft gelijk iets om naar toe te werken :+
Add me maar als je eens stevig billenkoek wilt ;)
Just1fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bunta schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:57:
[...]

Hoe weten jullie wanneer de games in de discount gaan? Misschien iets voor in de OP om die bron te kunnen vermelden!? Nou heb ik Forza gekocht en die gaat blijkbaar in Juni in de spreekwoordelijke graaibak 8)7 . Heb ik weer de volle mep betaald |:( AUB info van mijn mede tweakertjes want ik wil nog een paar spellen kopen, en aangezien ik 100% kaaskop ben wil ik natuurlijk niet teveel betalen he :*) :*) :*)
Gewoon Major Nelsons blog in de gaten houden (heeft ook een app waarmee je op zijn blog komt)
Dat heb je met zulke acties, de hele wereld schreeuwt om gratis games of fikse kortingen, dan word dat geregeld en loopt iedereen weer te klagen dat ze de volle mep betaald hebben |:(
Snap dat nooit zo goed, als je iets koopt weet je wat het kost, dan bepaal je of je dat bedrag er voor over hebt, zo ja, dan kan je toch tevreden zijn met wat je hebt ?
Er is altijd wel ergens iets goedkoper, vooral als iets al langere tijd op de markt is.

Trailers :

Worms Battlegrounds

Destiny

Transformers : Rise of the dark spark
[YouTube: http://youtu.be/smK6fGfOM7s]

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 19-05-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
justifire schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:31:
[...]

Gewoon Major Nelsons blog in de gaten houden (heeft ook een app waarmee je op zijn blog komt)
Dat heb je met zulke acties, de hele wereld schreeuwt om gratis games of fikse kortingen, dan word dat geregeld en loopt iedereen weer te klagen dat ze de volle mep betaald hebben |:(
Snap dat nooit zo goed, als je iets koopt weet je wat het kost, dan bepaal je of je dat bedrag er voor over hebt, zo ja, dan kan je toch tevreden zijn met wat je hebt ?
Er is altijd wel ergens iets goedkoper, vooral als iets al langere tijd op de markt is.
Ben ik ook wel met je eens, maar een maandje wachter op een game als die goedkoper wordt vindt ik het eigenlijk wel waard, zeker als er ergens een bron is die dat aangeeft. Kan ik in ieder geval zonder een gevoel van "he jammer" een game kopen. Zoals bekend willen we allemaal voor een dubbeltje eerste rang zitten, ik ben niet anders.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Hmmmm soms is het blijkbaar toch beter om eerst op het internet te zoeken of er meer mensen zijn met een power supply probleem voordat je een garantie aanvraag doet...

Blijkbaar zit er een bepaalde beveiliging op die reset nadat je de stekker uit het stopcontact en de xbox hebt gehaald voor 10 minuten.
Ik had alleen geprobeerd om de stekker uit het stopcontact te halen en dat werkt dus niet...

Nu doet ie het weer en kan ik de garantie aanvraag (voor nu) intrekken en er van uitgaan dat het een stroompiek beveiliging is geweest ofzo.
Nu een week wachten op Watch Dogs :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:26:
[...]

Add me maar als je eens stevig billenkoek wilt ;)
Just1fire
Zou wel willen, het is helaas mijn Xbox niet en heb het dus ook niet meer hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Wederom mooie beelden :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Hoe vaak moet de Xbox One controller eigenlijk geupdate worden? Ik vind hier nergens info over, maar toen ik naar System settings ging stond er weer controller update. Ik vind het vervelend dat hier ook niet zo een tabel over is, over de features en wanneer, etc zoals voor het OS zelf. Die "Update Controller" knop staat altijd aan, waardoor ik dus niet weer of er een update is, of ik gewoon hetzelfde overschrijf, want die check doet hij ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door X-Fighter op 20-05-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
X-Fighter schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:48:
Hoe vaak moet de Xbox One controller eigenlijk geupdate worden? Ik vind hier nergens info over, maar toen ik naar System settings ging stond er weer controller update. Ik vind het vervelend dat hier ook niet zo een tabel over is, over de features en wanneer, etc zoals voor het OS zelf. Die "Update Controller" knop staat altijd aan, waardoor ik dus niet weer of er een update is, of ik gewoon hetzelfde overschrijf, want die check doet hij ook niet.
Zou inderdaad handig zijn, een controller update duurt overigens een minuut of 2, als de controller al een update gehad heeft, dan gaat dat een stuk sneller, half minuutje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:18
Zijn nog steeds PC beelden (of in iedergeval geen XBO), dus vraag me af hoe dit er uit eindelijk op de consoles uit komt te zien.

Hebben ze nu al meer info gegeven of er nu wel cross-platform kon worden gespeeld?

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2014 11:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

vind het niet overdreven mooi moet ik zeggen. Met de juiste tweaking moet het toch wel mogelijk zijn om bijna dezelfde kwaliteit op de xbox one te toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Deze game komt dus eind mei uit:

Maar waarom moet dit een full-priced game zijn (of in ieder geval in de 40 dollar pricerange en niet gewoon max 15)? Multiplayer is natuurlijk wel leuk maar ik heb het idee dat die game alsnog gewoon vrij weinig content biedt. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat de formule nu al 10 jaar vrijwel hetzelfde is en ze op een magere SP (25 missies woeptiedoe) nou niet echt uitpuilt van de content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Uuh? Word die game écht 40+ dollar? Dat is echt 3x meer dan die game imho waard is :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Nu heb ik daarnet een US-gift card gekocht en geactiveerd via de Xbox-site (US). Via mijn Xbox is netjes te zien dat er nu $15 beschikbaar is. Echter, ik kan via de Xbox Game Store niet de Expedition DLC aanschaffen voor Titanfall. Dan moet ik toch extra billing information invullen. Wat nu?

En als ik te vaak/snel op 'B' (back) druk, dan wordt automatisch de laatste app of het laatste spel gestart. Kan deze optie uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Die DLC moet je downen via het menu in Titanfall, daar is een onderdeel "store" (of zoiets)aan toegevoegd.

Raar hoor dat Titanfall. Speel ik gisteravond een paar potjes met behoorlijke lag tegen Gen 8-10 gasten heel erg goed. Speel ik later tegen Gen 1 gasten en wordt ik hartstikke afgeschoten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
BM schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:27:
Uuh? Word die game écht 40+ dollar? Dat is echt 3x meer dan die game imho waard is :/
Vanaf 33 euro ja met adviesprijs volgens mij 40 euro: http://www.budgetgaming.n...attlegrounds_XboxOne.html

Belachelijk gewoon. Al twijfel ik toch wel :+
Eigenlijk is het wel leuk om een Worms game te hebben als wat vrienden op bezoek komen, maar denk dat ik toch op een afgeprijsde variant wacht

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 20-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Martinspire schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Vanaf 33 euro ja met adviesprijs volgens mij 40 euro: http://www.budgetgaming.n...attlegrounds_XboxOne.html

Belachelijk gewoon. Al twijfel ik toch wel :+
Eigenlijk is het wel leuk om een Worms game te hebben als wat vrienden op bezoek komen, maar denk dat ik toch op een afgeprijsde variant wacht
Met games for gold dikke kans dat hij over een half jaartje gratis is (of sterk afgeprijsd)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ceased2Be schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:54:
[...]

Met games for gold dikke kans dat hij over een half jaartje gratis is (of sterk afgeprijsd)
Inderdaad, als je nu al weet dat Forza 5 naar 50-75% gaat gaan in juni... Gaat leuk worden die games for gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Hoe gaaf Worms er ook uit ziet op je TV met een console, dat is nou net een game die ik liever op mn iPad speel. Lekker tussendoor, op de bank, in het OV, etc. En daar kost ie ook maar een paar euro, in tegenstelling tot dit belachelijke bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ben benieuwd of de Games with Gold games (lekkere benaming :P ) ook te activeren zijn via xbox.com.

Zit nu midden in het afstuderen en ga pas aan het einde van de zomer een X1 aanschaffen, zou wel leuk zijn om tegen die tijd al die gratis games te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Voor de Xbox 360 kon je de download gewoon via Xbox.com queuen waarna hij dus "gekocht" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
LOTG schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:15:
Voor de Xbox 360 kon je de download gewoon via Xbox.com queuen waarna hij dus "gekocht" was.
Maar dan moet je wel een geregistreerde Xbox hebben volgens mij?

Lijkt me sterk dat je nu al iets kan kopen/downloaden. Al weet ik dit eerlijk gezegd niet. Kijk anders of je Killer Instinct kunt "kopen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Je moet een geldig gold lidmaatschap hebben (Games with Gold ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
mowa schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:50:
Die DLC moet je downen via het menu in Titanfall, daar is een onderdeel "store" (of zoiets)aan toegevoegd.
Dat werkt niet. :( Nu heb ik dus $15 aan Xbox-tegoed, maar ik kan het niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
justifire schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:26:
Je moet een geldig gold lidmaatschap hebben (Games with Gold ;) )
En als je dan stopt met Gold, ben je dan je gekregen games kwijt zoals op de PS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Dragunov schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:41:
[...]

En als je dan stopt met Gold, ben je dan je gekregen games kwijt zoals op de PS?
Nee, eenmaal gedownload zijn ze van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
X-Fighter schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:43:
[...]

Nee, eenmaal gedownload zijn ze van jou
Niet op Xbox One, voowaarden zijn daar aangepast:

Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/wcfayd.png

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yonix schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:42:
[...]

Dat werkt niet. :( Nu heb ik dus $15 aan Xbox-tegoed, maar ik kan het niet gebruiken.
Staat de xbox wel ingesteld op Verenigde Staten ?
Is er misschien een optie om betaalwijze te wijzigen ? (op X drukken geloof ik)
Zie je wel tijdens de aankoop hoeveel credits er nog op je account staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Maakt het uit waar je digitale games koopt?

In andere worden:

Als ik een gamekey koop die uit Amerika komt, kan ik die dan gewoon activeren op een XBOX one die als store regio Engeland heeft? (Of een ander land)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
justifire schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:09:
[...]

Staat de xbox wel ingesteld op Verenigde Staten ?
Is er misschien een optie om betaalwijze te wijzigen ? (op X drukken geloof ik)
Zie je wel tijdens de aankoop hoeveel credits er nog op je account staan ?
De Xbox staat, sinds installatie, ingesteld op de Verenigde Staten. De cadeaukaart betreft tevens een US-variant en hij is geactiveerd via de Xbox.com site (US). Hij laat enkel mijn tegoed ($15) zien via het 'Payments & Billing'-menu (Xbox One Home > Settings > Payments & Billing). Als ik in de store of via het Titanfall-menu de DLC wil aanschaffen wordt er om extra informatie gevraagd. Ik kan dus geen gebruik maken van het tegoed dat aan mijn account gekoppeld is.

Nu bestaat de optie om mijn PayPal-account te koppelen aan mijn Xbox-account, Daarnaast zou ik mijn credit card kunnen gebruiken, maar ik wil niet het risico lopen dat één van de twee of beiden worden geblokkeerd i.v.m. de verdenking van fraude gevoelige zaken.

Ik wil gewoon de Titanfall-DLC. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:42:
[...]

Je zou hem gewoon kunnen gebruiken op je US store . Ik hoef geen extra betaalmiddel erop te koppelen, heb alleen de US cards .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Rockvee2 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:18:
[...]

Je zou hem gewoon kunnen gebruiken op je US store . Ik hoef geen extra betaalmiddel erop te koppelen, heb alleen de US cards .
Maar hoe ben jij dan precies te werk gegaan? Misschien heb ik iets over het hoofd gezien. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:20:
[...]

Maar hoe ben jij dan precies te werk gegaan? Misschien heb ik iets over het hoofd gezien. :s
Ik koop via target.com mijn US gift card

Ik verander mijn store (niet mijn account) naar US

Daar redeem ik mijn code

En dan heb ik bijvoorbeeldl 15 $ erop staan

En kan ik gewoon een willekeurige game of DLC kopen zonder Paypal of creditcard :)

Vorige week nog gedaan met Plans Versus Zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:19
Martinspire schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:52:
Deze game komt dus eind mei uit:
[video]
Maar waarom moet dit een full-priced game zijn (of in ieder geval in de 40 dollar pricerange en niet gewoon max 15)? Multiplayer is natuurlijk wel leuk maar ik heb het idee dat die game alsnog gewoon vrij weinig content biedt. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat de formule nu al 10 jaar vrijwel hetzelfde is en ze op een magere SP (25 missies woeptiedoe) nou niet echt uitpuilt van de content.
Pfff, 40 euro. Het is verder natuurlijk wel weer gewoon ouderwetse fun (local) MP. Maar niet voor die prijs en waar ongetwijfeld nog DLC voor uitkomt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Rockvee2 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:28:
[...]

Ik koop via target.com mijn US gift card

Ik verander mijn store (niet mijn account) naar US

Daar redeem ik mijn code

En dan heb ik bijvoorbeeldl 15 $ erop staan

En kan ik gewoon een willekeurige game of DLC kopen zonder Paypal of creditcard :)

Vorige week nog gedaan met Plans Versus Zombies
Dat is precies hoe ik het heb gedaan, maar het wil gewoon niet werken. :'(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4nRCjG2yUIzzlooEVDEacbgE/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kvp7T6gGaoRiJ27JYxza5yT4/medium.jpg
Excuses voor de brakke pictures. ;)

Ik heb gebruik gemaakt van TheVMaster zijn How-to, maar dat heeft dus niet gewerkt in mijn geval. Trouwens, de code heb ik gekocht via LiveCodes.nl.

De Xbox One heb ik ook al een keer gerestart,maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dan ff contact opnemen met de support (chat). Lijkt me dat dit gewoon moet werken :) Heb ik prima ervaringen mee, aardig volk daar.

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 20-05-2014 21:20 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ja je moet wel billing-info toevoegen. Gewoon een jibberish adres in bv Montana pakken. Ik heb een Best Western in Butte Montana gepakt:
2900 Harrison Avenue
Butte, Montana, 59701-3693, US
Werkt hier prima

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-05-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Martinspire schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:39:
Ja je moet wel billing-info toevoegen. Gewoon een jibberish adres in bv Montana pakken. Ik heb een Best Western in Butte Montana gepakt:
[...]
Werkt hier prima
Dat was hem. Thank you! _/-\o_

Edit: Hoe staat het eigenlijk met jullie latency? Mijn Xbox One is via een kabel aan mijn modem verbonden en op dit moment maak ik gebruik van een Ziggo Z2-abonnement (90mbps/9mbps). De Xbox haalt een downloadsnelheid van zo'n 86mbps, maar heeft een ping/latency van zo'n 142ms. Mijn laptop (verbonden via 5Ghz wi-fi) haalt een soortgelijke downloadsnelheid, maar heeft een ping/latency van 9-12ms.

Nu is mijn verbinding tijdens een potje Titanfall-multiplayer goed en is er geen lag te bekennen, maar ik ben toch even benieuwd. :)

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de Xbox One een server kiest in de Verenigde Staten i.v.m. het feit dat mijn locatie daarop staat ingesteld? :)

[ Voor 53% gewijzigd door Yonix op 20-05-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:56:
[...]

Dat was hem. Thank you! _/-\o_

Edit: Hoe staat het eigenlijk met jullie latency? Mijn Xbox One is via een kabel aan mijn modem verbonden en op dit moment maak ik gebruik van een Ziggo Z2-abonnement (90mbps/9mbps). De Xbox haalt een downloadsnelheid van zo'n 86mbps, maar heeft een ping/latency van zo'n 142ms. Mijn laptop (verbonden via 5Ghz wi-fi) haalt een soortgelijke downloadsnelheid, maar heeft een ping/latency van 9-12ms.

Nu is mijn verbinding tijdens een potje Titanfall-multiplayer goed en is er geen lag te bekennen, maar ik ben toch even benieuwd. :)

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de Xbox One een server kiest in de Verenigde Staten i.v.m. het feit dat mijn locatie daarop staat ingesteld? :)
Het is handiger om je XBOX terug te zetten naar UK, als je een spel hebt gedownload in de US Store ivm met latency...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mwoah, dat zou alleen zijn als ie dat niet al automatisch zou doen. Bij sommige games (Titanfall en BF4 bv) kun je je eigen datacentrum of server(regio) selecteren. Dus daar heb je dan sowieso geen last van. Volgens mij kijken ze ook naar je ping en niet naar je regio voor bepalen waar je kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kijk dit is positiever nieuws over Watch Dogs :)
http://www.dualshockers.c...t-technically-very-solid/

Pagina: 1 ... 102 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.