[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
harrytasker schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:54:
[...]

Het is handiger om je XBOX terug te zetten naar UK, als je een spel hebt gedownload in de US Store ivm met latency...
Dit maakt helemaal niets uit, de latency die de Xbox One meet zijn voor ons in de EU altijd op de test-server van MS in Ierland. De latancy gegevens die hij laat zien zegt ook helemaal niets over de waarden tijdens het game. Als voorbeeld, de EA de servers voor Titanfall en/of BF4 gewoon in Nederland staan (Amsterdam & Rotterdam) Titanfall laat de latency bijvoorbeeld zien (bij mij 12ms) tijdens het staren van een game.

Het is dus niet zo dat je verbinding via Ierland weer terug gerouteerd wordt naar de NL, wij maken rechtstreeks contact met de dichtbij zijnde gamesevers.

Of te wel, de lactency cijfers die je in Nederland via bijvoorbeeld www.speedtest.net krijgt zijn betrouwbaarder dan het gene wat de Xbox laat zien.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren Wolfenstein binnen gehengeld (whopping 45 Gb..!) en ik vermaak me er echt prima mee zeg! Old school shooter (soms iets te) met lekker cheesy sfeertje, brute guns, bloed en veel collectibles en een reden om ze te zoeken (je kunt er extra modes mee unlocken).

Ziet er goed-ish uit, niet mega fantastisch maar het is tenslotte nog een cross gen game. Maar de gameplay... Ik vind het super.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:21
Bullet NL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:55:
[...]

Dit maakt helemaal niets uit, de latency die de Xbox One meet zijn voor ons in de EU altijd op de test-server van MS in Ierland. De latancy gegevens die hij laat zien zegt ook helemaal niets over de waarden tijdens het game. Als voorbeeld, de EA de servers voor Titanfall en/of BF4 gewoon in Nederland staan (Amsterdam & Rotterdam) Titanfall laat de latency bijvoorbeeld zien (bij mij 12ms) tijdens het staren van een game.

Het is dus niet zo dat je verbinding via Ierland weer terug gerouteerd wordt naar de NL, wij maken rechtstreeks contact met de dichtbij zijnde gamesevers.

Of te wel, de lactency cijfers die je in Nederland via bijvoorbeeld www.speedtest.net krijgt zijn betrouwbaarder dan het gene wat de Xbox laat zien.
Dat klopt, want bij het starten van een multiplayer-game in Titanfall is ook te zien dat het spel de Europese servers kiest.

Verder is het fijn om te weten dat ik gewoon de latency-cijfers van Speedtest.net aan kan houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Laatst online: 19-09 16:28
Kwam deze net tegen, brilliant weer, the big bang theory over xbox one en ps4
(Oh btw geen welke console is beter discussie aub, dit is gewoon humor)
YouTube: Sheldon On PS4 Vs XBOX ONE Funny Big Bang Theory Compilation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ik heb dit overigens nog niet voorbij zien komen, maar er zijn wat kortingen in de xbox store:

Fifa 14: 40% korting (nu iets van 41,40 dollar, ofwel 30 euro)
Killer Instinct: (Met Combo Breaker 50%, anders 15% korting) (kan even niet zien hoeveel het dan kost en ik weet ook niet wat Combo Breaker is en hoe duur het is).

Dus doe er je voordeel mee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:01:
[...]
Maar dan moet je wel een geregistreerde Xbox hebben volgens mij?

Lijkt me sterk dat je nu al iets kan kopen/downloaden. Al weet ik dit eerlijk gezegd niet. Kijk anders of je Killer Instinct kunt "kopen"?
Thank you!
All done! Thanks for purchasing.
When you sign in on your Xbox One, you'll find this and anything else you've installed in My games and apps.

Werkt dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Daarnet even een filmpje met multiplayer gameplay van Titanfall op YouTube gezet. Ik moet toegeven dat ik de One voor Forza 5 heb gekocht, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar Titanfall gespeeld. ;)

[YouTube: http://youtu.be/TDVl1NqzvfA]

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 21-05-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
720p is er nu wel. Duurt alleen even. Ziet er goed uit!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
lanerios schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:00:
720p is er nu wel. Duurt alleen even. Ziet er goed uit!
Ah, I see. :) En dank je! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Wingie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:23:
Kwam deze net tegen, brilliant weer, the big bang theory over xbox one en ps4
(Oh btw geen welke console is beter discussie aub, dit is gewoon humor)
YouTube: Sheldon On PS4 Vs XBOX ONE Funny Big Bang Theory Compilation
Wel degelijk ps4 vs Xbox One, maar niettemin ongehoord grappig. (alsof ik mezelf zie ;) )

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hairball schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:33:
[...]

Wel degelijk ps4 vs Xbox One, maar niettemin ongehoord grappig. (alsof ik mezelf zie ;) )
Ik zag een drammerig klein kind. Dat ben jij toch niet? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 19-09 07:36
Hairball schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:33:
[...]

LoL dus toen jij in een winkel stond kocht jij ook een ZUNE ipv een iPod :+
Misschien dat ik je gerust kan stellen :+

Ik kocht een iPod
Ik heb nu een Xbox One :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
To_Tall schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:51:
[...]

LoL dus toen jij in een winkel stond kocht jij ook een ZUNE ipv een iPod :+
Misschien dat ik je gerust kan stellen :+

Ik kocht een iPod
Ik heb nu een Xbox One :+
Heel herkenbaar hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en hier zit ik, met een Minidisc (minidisc masterrace! :D)

En binnenkort een Xbone ter vervanging van een PS3.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Sommige mensen leren het wel :+ Toch zonde dat MS die Zune zo slecht in de markt gezet heeft (hey, dat ken ik ergens van), was een briljant apparaat namelijk.

Begint ondertussen wel te kriebelen voor de E3, ben erg benieuwd waar ze ons mee weten te verrassen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
mowa schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Ik zag een drammerig klein kind. Dat ben jij toch niet? :+
Lol, ja hoor :) Althans volgens mijn vrouw als het om hardware/gadgets gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
BM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:39:

Begint ondertussen wel te kriebelen voor de E3, ben erg benieuwd waar ze ons mee weten te verrassen.
Its amazing. Special developed for women.. the XBOX ONE now available in the color PINK.
With an the extra features Lady calendar management. Now know better when you have your period!!

:+

Geen idee misschien wat meer Kinect features er bij. Meer talen ondersteuning..
Updates die gaan komen om efficiënter gebruik te kunnen maken van de Hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
To_Tall schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:51:
[...]

Its amazing. Special developed for women.. the XBOX ONE now available in the color PINK.
With an the extra features Lady calendar management. Now know better when you have your period!!

:+

Geen idee misschien wat meer Kinect features er bij. Meer talen ondersteuning..
Updates die gaan komen om efficiënter gebruik te kunnen maken van de Hardware?
MisterX op het podium :D _/-\o_ edit: was geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Daar is niks MisterX aan hoor? Men leert meer over de hardware en wat het beste werkt, dus wordt het efficienter. Dat is bij elke console zo geweest tot aan het eind toe.

Hmm http://www.totalxbox.com/...ns-xbox-one-and-xbox-360/ met link http://projectv1.com/
Vraag me af of dat inderdaad een (interessant) gameproject is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zie in de source verwijzingen naar last-gen hardware en handhelds, dat is niet direct iets wat mijn interesse wekt, maar is natuurlijk even afwachten wat het echt is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Over de komende update:
External Storage, Real Names and More Coming with Xbox One System Update in June

With the next system update coming in June, we’re thrilled to announce two of your most-requested features will be here soon: external storage support and real names for identifying your friends.

Since our launch of Xbox One last year, we’ve been hard at work to continue making Xbox One the best destination for all your gaming and entertainment experiences. Because of the way we’ve designed the Xbox One platform, we’ve been able to continually improve the product for you with a more regular cadence of system and app updates. Your feedback for what you want most has been our guiding light for these updates, and will continue to be as we work to bring the fan-favorite features you want most.

Real names and external storage support are just the beginning for June. With this update, Xbox Live is being improved in a number of ways as we announced last week. You will also be able to take advantage of great new SmartGlass features, including OneGuide and Universal Remote Control, select an account for automatic sign-in, and for Xbox One owners in Canada and Europe, get access to OneGuide and more TV, SmartGlass and voice features.

Easily Increase Games Capacity with External Storage Support
It couldn’t be easier to increase your storage capacity of games and apps with the external storage support features we’re bringing in June. Your Xbox One system will soon support up to two external hard drives at once. Simply plug in your 256 GB or larger USB 3.0 external hard drive and once formatted, copy and move games, apps and game add-ons to increase your storage capacity at home.

This is also a great way to take your content to a friend’s house and get straight into a game directly from an external drive. You’ll need to sign in to Xbox Live if you’ve purchased your content digitally or insert a disc to verify your game ownership when you take your content on the road. The great benefit here is there’s no need to wait to re-download your game and all the DLC. With external storage support in June, you can also choose to copy full games and all of the associated content in one easy step.

Real Names Makes it Easier to Identify Friends
With Xbox One you can have 1,000 friends and infinite followers, but as these lists grow it can become increasingly more difficult to remember the people you know by their gamertag alone. Now with real names feature you can recognize people on your friends list and more easily discover people you already know who are on Xbox Live.

Most importantly, we heard your feedback that to make this most useful you need full control. You’ll be able to share with all your friends, a subset of your choosing, friends of friends or none at all. The choice is yours. Also, your name doesn’t show up in games, and you can change your settings any time from your profile and when adding new friends.

SmartGlass Provides Access to full OneGuide and Universal Remote Control, Pin Reordering and More
We’ve made a ton of changes to your SmartGlass app for Xbox One. After getting great feedback from our SmartGlass beta, we’re thrilled to be bringing the entire OneGuide experience and Universal Remote Control to SmartGlass. Now in supported markets you can view all of your TV listings on your SmartGlass device and set and view your favorite channels and app channels on your smart phone, tablet or PC. With the Universal Remote Control, you can also easily switch channels, set new recordings and select and control recorded content from your DVR. Another great companion feature now in SmartGlass is pin reordering. With the touch of your finger you can easily organize your pins in categories or favorites based on your preferences and have those changes refresh to your console.

Other improvements to SmartGlass will help you stay current on what you and your friends are up to, even when you’re away from your console. We’re bringing hero stats and activity feed front and center, and adding more ways for you to compare achievements via SmartGlass whether you’re on a friend’s profile or viewing a game from the activity feed. Just like on the console, you can choose to get notifications on your smart phone, PC or tablet when a favorite friend signs into their console or starts broadcasting a game. For many devices, you can even choose to start watching the broadcast wherever you are.

Expanded TV and OneGuide Soon Available in More Markets
The TV and OneGuide features we began sharing with select Xbox Live members in April will be available in June to everyone in Canada, UK, France, Germany, Spain and Italy. The update will bring OneGuide, alongside Favorites and App Channels, for people in these markets who have their TV connected to Xbox One via HDMI-in. Additional features in these markets include Kinect voice commands for controlling your set-top box and other AV equipment. We’ve also updated TV and OneGuide settings to provide better power management and control of your devices and improved compatibility with more devices.

New Gold Membership Benefits, Access to Apps for All and More
With this update, you’ll find a new hub in Xbox One for exploring all of the great benefits available to Xbox Live Gold members, including Games with Gold and Deals with Gold. Also, with the Xbox Live Gold changes announced last week, shortly after the Xbox One system update becomes available in June all Xbox Live members will be able to access popular gaming and entertainment apps without a Gold membership.

Finally, we’ve made it possible for you to choose an account for automatic sign-in on your Xbox One – another much-requested feature from fans like you.

Coming soon, these features will be available to members previewing Xbox One system updates as they help us work through final improvements. This system update will become available to the full Xbox One community in June. We look forward to hearing what you think and keep the feedback coming.
Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/~/media/images/media%20assets/xbox%20one/xbox%20one%20hardware%20and%20platform/20140521%20xbox%20one%20june%20preview/externalstorage1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/~/media/images/media%20assets/xbox%20one/xbox%20one%20hardware%20and%20platform/20140521%20xbox%20one%20june%20preview/externalstorage2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/~/media/images/media%20assets/xbox%20one/xbox%20one%20hardware%20and%20platform/20140521%20xbox%20one%20june%20preview/realnames.jpg
Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/~/media/images/media%20assets/xbox%20one/xbox%20one%20hardware%20and%20platform/20140521%20xbox%20one%20june%20preview/realnames2.jpg

offtopic:
Hmm, net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ziet er goed uit! ze zijn echt druk bezig met wat de fans willen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Dus volgende maand games with gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:17
Dat was al bekend, dat dit vanaf juni zou starten. Met Max: Curse of Brotherhood en Halo: Spartan Assault als de eerste twee gratis games.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Erg blij dat smartglass nu direct naar de achievement compare gaat als je in de activity feed een achievements aanklikt. Werkt eindelijk zoals ik altijd al verwachtte dat het zou werken :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Heb ik dat weer gemist.
Nou, mooi dat ik beide niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een goede DLNA app :)

Iemand Wolfenstein al aan het spelen op de one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die kwam er toch? Plex

[ Voor 17% gewijzigd door LOTG op 21-05-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Plex voor Xbox One als native app is inderdaad in ontwikkeling op dit moment. Komt er t.z.t. aan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Ik zou vooral XBMC willen zien op de X1. Ik heb Plex niet echt gebruikt, dus weet niet hoe makkelijk het werkt met plugins, maar XBMC heeft een aantal hele fijne 3th Party plugins. Dat is een van de dingen die ik ook op de X1 zou kunnen willen doen. (Naast de obvious dingen die zowel Plex als XBMC bieden)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rivanov schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:57:
Plex voor Xbox One als native app is inderdaad in ontwikkeling op dit moment. Komt er t.z.t. aan.
Succes daarvan zal afhangen van de hoeveelheid codecs die bruikbaar zijn op de X1, af dat ie volledig afhankelijk word van de server om te boel te transcoden (waarmee het in mijn geval onbruikbaar word).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plex nooit gebruikt, dus weet niet of dat zou werken met een NAS.

XMBC zou geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zou voor mij persoonlijk geen probleem zijn. Heb een Mac mini server thuis draaien waar Plex Server opdraait. Echter draai ik daar nu ook gewoon Plex Home Theatre vanaf aangezien de Mac mini ook aan m'n TV hangt. Als ik straks gewoon Plex kan afspelen vanaf de Xbox One dan zou dat gewoon erg prettig zijn, weer een reden minder om van kanaal te wisselen. :+

@Hierboven: Je kunt Plex Media Server ook op een NAS installeren. Hangt wel van het type NAS af. Maar het kan wel in ieder geval.

[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 21-05-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
BM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:05:
[...]

Succes daarvan zal afhangen van de hoeveelheid codecs die bruikbaar zijn op de X1, af dat ie volledig afhankelijk word van de server om te boel te transcoden (waarmee het in mijn geval onbruikbaar word).
Als die moet gaan transcoden dan zijn we volgens mij even ver als nu. Xbox One kan ook gewoon media afspelen zolang de server het transcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:37:
Iemand Wolfenstein al aan het spelen op de one?
Jep, zie boven ergens. Ik vind het vet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Iemand een goede gok over wat dit zou kunnen zijn:

http://projectv1.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
X-Fighter schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:33:
Iemand een goede gok over wat dit zou kunnen zijn:

http://projectv1.com/
He is coming..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:34
eVolve ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Vorza 6? Velo? BattleVield 5?

Maar serieus: de V kant ook 5 zijn. Halo wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hairball schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:39:
[...]

Vorza 6? Velo? BattleVield 5?

Maar serieus: de V kant ook 5 zijn. Halo wellicht?
met onderstaande in de source van de pagina lijkt me dat onwaarschijnlijk ;)
HTML:
1
<meta name="keywords" content="PS4, PS3, Xbox360, XboxONE, PSvita, 3DS, Sony, Microsoft, Nintendo, PC, consoles, games, videogames, Wii, WiiU">

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:52:
[...]

met onderstaande in de source van de pagina lijkt me dat onwaarschijnlijk ;)
HTML:
1
<meta name="keywords" content="PS4, PS3, Xbox360, XboxONE, PSvita, 3DS, Sony, Microsoft, Nintendo, PC, consoles, games, videogames, Wii, WiiU">
Ik denk niet dat dat iets betekend hoor. Dat lijken me veel te veel platformen om op te releasen, kan je even goed ook mobile erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nouja we kunnen in ieder geval de exclusives wegstrepen. En een indie is ook uitgesloten want dan ben je niet op zoveel platformen. Dus dit moet een EA, Ubisoft, Activision, 2K game zijn denk ik. Er zijn er meer maar hebben die de mankracht voor zoveel platformen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Als er mensen zijn die op dit problemen ondervinden bij het gebruik van Xbox Live-services, dan is het handig om even op de Xbox-site te kijken: Xbox.com/status

Mijn NAT-type ging opeens van 'open' naar 'moderate'. Blijkbaar is er een storing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Martinspire schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:04:
Nouja we kunnen in ieder geval de exclusives wegstrepen. En een indie is ook uitgesloten want dan ben je niet op zoveel platformen. Dus dit moet een EA, Ubisoft, Activision, 2K game zijn denk ik. Er zijn er meer maar hebben die de mankracht voor zoveel platformen?
Misschien hebben ze dat gewoon in de keywords geplaatst om er voor te zorgen dat het hoger in de lijst komt op Google? En is het gewoon een Xbox One exclusive :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
Net ook eindelijk mijn Xbox one voor het eerst kunnen aanzetten. Heb mijn (US) voeding kunnen vervangen via adres in Duitsland. Titanfall is wel een geweldige game ervaring. Hoop dat er snel nog een paar mooie nexGen games aan komen.

Lees in het forum dat er ook een Xbox One Preview Update inschrijving mogelijk is. Mocht iemand nog een invite over hebben, ik zou graag ook meedoen. Gamertag: Signatoryrocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Martinspire schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:04:
Misschien iets van Destiny ?
Of nog mooier : een nieuwe Messiah

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
X-Fighter schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:44:
[...]

Misschien hebben ze dat gewoon in de keywords geplaatst om er voor te zorgen dat het hoger in de lijst komt op Google? En is het gewoon een Xbox One exclusive :D
Volgens mij gebruikt Google al een tijdje geen meta keywords meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
jerrymcburg schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:51:
Net ook eindelijk mijn Xbox one voor het eerst kunnen aanzetten. Heb mijn (US) voeding kunnen vervangen via adres in Duitsland. Titanfall is wel een geweldige game ervaring. Hoop dat er snel nog een paar mooie nexGen games aan komen.

Lees in het forum dat er ook een Xbox One Preview Update inschrijving mogelijk is. Mocht iemand nog een invite over hebben, ik zou graag ook meedoen. Gamertag: Signatoryrocket.
Games die ook op PC uitkomen, koop ik wel voor PC, dan krijg je nog mooiere graphics! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Vandaag m'n Xbox One (titanfall pakket) opgehaald bij Mycom :), nu nog even wachten totdat deze klaar is met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Trouwens, als mensen eens een keer zin hebben in een potje Titanfall of Forza 5: Yonix360 is mijn gamertag. :) I know, aangemaakt in 2005 toen de Xbox 360 uitkwam en Yonix al bezet was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Yonix schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:56:
Trouwens, als mensen eens een keer zin hebben in een potje Titanfall of Forza 5: Yonix360 is mijn gamertag. :) I know, aangemaakt in 2005 toen de Xbox 360 uitkwam en Yonix al bezet was. ;)
Kun je toch gewoon renamen? Als je dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hairball schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:07:
[...]

Kun je toch gewoon renamen? Als je dat zou willen.
Zou 'YonixOne' al gekozen zijn? ;) Maar ik denk dat ik het zo laat. Na 9 jaar is het toch een deel uit gaan maken van mijn leven als gamer. O+

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 21-05-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Is het al bekend dat Killer Instinct gratis te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:58

Convoy

g44p

Nathank schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 05:30:
Is het al bekend dat Killer Instinct gratis te downloaden is?
Is altijd al zo geweest..... 8) Voor de characters moet je alleen betalen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 22-05-2014 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:18
Finally, we’ve made it possible for you to choose an account for automatic sign-in on your Xbox One – another much-requested feature from fans like you.

Yes :) Fijne toevoeging.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:55:

Yes :) Fijne toevoeging.
Ein-de-lijk. Vooral handig als je (zoals ik) geen Kinect aangesloten hebt staan. volgens mij doet die nog wat face recognition waarbij je wel automatisch herkend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
gise schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:10:
[...]

Ein-de-lijk. Vooral handig als je (zoals ik) geen Kinect aangesloten hebt staan. volgens mij doet die nog wat face recognition waarbij je wel automatisch herkend wordt?
Jep, leuke feature, maar als je maar 1 profiel hebt niet heel nuttig :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:11:
[...]

Jep, leuke feature, maar als je maar 1 profiel hebt niet heel nuttig :)
Dan toch net wel? Wij zijn hier met 3 broers thuis, ik kan die feature dus niet gebruiken, want als mijn broers dan de Xbox One starten sign ik in. Dus als je alleen bent altijd auto sign-in, ipv te wachten tot kinect je herkent of tot je het zelf doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Dan toch net wel? Wij zijn hier met 3 broers thuis, ik kan die feature dus niet gebruiken, want als mijn broers dan de Xbox One starten sign ik in. Dus als je alleen bent altijd auto sign-in, ipv te wachten tot kinect je herkent of tot je het zelf doet...
Uhm, we bedoelen hetzelfde denk ik :p
Auto-signin is inderdaad handig met 1 profiel, facial recognition is handig bij meerdere profielen. Ik vind dat herkennen van de user erg leuk, maar voor 1 profiel dus niet heel nuttig :) M'n vorige bericht had wat duidelijker gekund, excuus.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 22-05-2014 10:25 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Donnie Darko schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:42:
Vandaag m'n Xbox One (titanfall pakket) opgehaald bij Mycom :), nu nog even wachten totdat deze klaar is met downloaden.
Is er een speciale reden dat je hem bij de Mycom hebt aangeschaft i.p.v. bij bijvoorbeeld Amazon.de of de Duitse mediamarkt waar hij toch goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
BM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:24:
[...]

Auto-signin is inderdaad handig met 1 profiel, facial recognition is handig bij meerdere profielen. Ik vind dat herkennen van de user erg leuk, maar voor 1 profiel dus niet heel nuttig :) M'n vorige bericht had wat duidelijker gekund, excuus.
Mn broertje komt wel eens bij mij langs en mn pa ook. Die hebben beide een eigen XBO maar ook account bij mij... Als zij langskomen. Kunnen ze onder hun eigen account dmv Kinect automatisch inloggen. zelfde visaversa :)

Het werkt wel.. Ook het account van mijn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
BinaryRun schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:56:
[...]

Is er een speciale reden dat je hem bij de Mycom hebt aangeschaft i.p.v. bij bijvoorbeeld Amazon.de of de Duitse mediamarkt waar hij toch goedkoper is?
Ja ik kon hem daar gewoon fysiek ophalen i.p.v. afhankelijk te zijn van koerier/post etc. duitse mediamarkt had weinig nut met benzine kosten kom ik dan weer bijna net zo duur uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ter info (zal wel een foutje zijn dus get it while it's hot): Powerstar Golf nu voor 0,00 te downloaden in de VS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Donnie Darko schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Ja ik kon hem daar gewoon fysiek ophalen i.p.v. afhankelijk te zijn van koerier/post etc. duitse mediamarkt had weinig nut met benzine kosten kom ik dan weer bijna net zo duur uit ;)
Dan had je daar ook moeten tanken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Willybubba schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:58:
Ter info (zal wel een foutje zijn dus get it while it's hot): Powerstar Golf nu voor 0,00 te downloaden in de VS store.
Geen idee of het foutje is, hier is hij in ieder geval gratis gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:17:
[...]

Geen idee of het foutje is, hier is hij in ieder geval gratis gedownload :)
Deze Nederlander heeft hem ook meteen even via de online marketplace aangekocht. :P

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:24:
[...]

We bedoelen inderdaad hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Powerstar Golf was ook voor de paar euro die hij hiervoor kostte gewoon een heel leuk spel. Geen spijt van gehad.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Maar nu gratis, heb hem ook maar eens gedownload. Ik denk dat ik voortaan altijd ga wachten op price cuts eer ik een game koop. FIFA gratis, Powerstar Golf gratis, Ryse 30 euro. Binnenkort Forza 5 voor 30 euro wrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Binnenkort mijn XBO ook nog maar eens aanzwengelen nadat ik een paar cm stof eraf gehaald heb. Heb het wel gemist om met de tweakers hier te racen... wordt er nog wel Forza 5 gedaan in de avonduren?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Rust wat weergekeerd op je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:35
Net toch even alle games gecontroleerd:

- Powerstar-golf
- Killer Instinct
- Fitness

Zijn alle 3 gratis :) Toch wel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

blackphantom25 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:27:
Net toch even alle games gecontroleerd:

- Powerstar-golf
- Killer Instinct
- Fitness

Zijn alle 3 gratis :) Toch wel fijn!
de laatste 2 waren altijd al gratis.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Thanks voor het golf spel. Killer instinct en Fitness waren volgens mij al gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Powerstar Golf is schijnbaar toch niet gratis, maar is Free to Play gemaakt.
Oftewel microtransacties etc.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:50
X-Fighter schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:50:
Maar nu gratis, heb hem ook maar eens gedownload. Ik denk dat ik voortaan altijd ga wachten op price cuts eer ik een game koop. FIFA gratis, Powerstar Golf gratis, Ryse 30 euro. Binnenkort Forza 5 voor 30 euro wrs
en zo denken heel veel consumenten, games moeten 3/4/5 jaar de prijs van 60E behouden dan hebben ze veel meer value.. je kan nu voor 20E op marktplaats 5 topgames binnenhalen omdat de winkeliers en ontwikkelaars zo zijn gaan stunten met die gamesprijzen.
Gewoon een sticker op een game plakken met de garantie dat de game de komende 3 jaar 60E blijft en heel veel meer mensen zullen die game op release kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
X-Fighter schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:50:
Fifa gratis!?!? :?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Ik kan dat golf spel dus gewoon niet vinden in de US Store 8)7 :*)

Nevermind :D

[ Voor 21% gewijzigd door nexhil op 22-05-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat ie het over Fifa World heeft, een gratis Fifa voor PC (niet X1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Net ff gecheckt; Fifa kost momenteel 36 dollar.
http://majornelson.com/20...-weeks-deals-with-gold-5/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik kreeg FIFA 14 gratis bij mijn Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Vond het ook al vreemd, zag zelf ook alleen maar de discount prijs.

even wat anders, kregen wij één dezer dagen niet meer informatie over de launch in Nederland, apps, games, prijzen etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:52:
Binnenkort mijn XBO ook nog maar eens aanzwengelen nadat ik een paar cm stof eraf gehaald heb. Heb het wel gemist om met de tweakers hier te racen... wordt er nog wel Forza 5 gedaan in de avonduren?
Jups.....we racen volgens mij toch wel aantal avonden in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:52:
wordt er nog wel Forza 5 gedaan in de avonduren?
Jazeker, ik (Rik60) wordt regelmatig uitgenodigd voor een Forza 5 party, gisteravond nog :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik ken ook mensen die bijna dagelijks Forza aan het spelen zijn ;) :)
Ik ken ook mensen die bijna dagelijks lopen te mopperen dat "schade aanstaat", maar schijnbaar niet door hebben dat er met schade aan er veel netter wordt gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
so!!! :)

Me happy weer.. ff 60 Dollar geïnvesteerd :)
Net gift card gekocht op amazone. de code al vast geplaatst op xbox.com :)

nu wachten op WhatsDogs.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15
Hoe zit dat met die giftcards en kopen? Staat er ergens een handleiding? Ik zie wel de guide van Helmer op zijn site, maar verder kom ik er niet echt achter wat het voordeel is van de giftcards.

Tip, gebruik in het vervolg de zoekfunctie, dan had je het waarschijnlijk wel in dit topic kunnen vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 22-05-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Voor de Watch Doggers onder ons :
Ga naar http://watchdogs.monsterenergy.com/desktop/
Vul een (fake) voor- en achternaam, geboortedatum en mailadres in
Gebruik de code 2L4K-7KK5-HFM9
Submit deze gegevens en je krijgt een pop-up met een Xbox One code die je dan kan redeemen op je xbox voor de MP-412 revolver :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:46:
Voor de Watch Doggers onder ons :
Ga naar http://watchdogs.monsterenergy.com/desktop/
Vul een (fake) voor- en achternaam, geboortedatum en mailadres in
Gebruik de code 2L4K-7KK5-HFM9
Submit deze gegevens en je krijgt een pop-up met een Xbox One code die je dan kan redeemen op je xbox voor de MP-412 revolver :*)
Check! Thanks, it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Willybubba schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:20:
Rust wat weergekeerd op je werk?
Nou ja en nee. Lang verhaal met waarschijnlijk maandag de uiteindelijke ontknoping.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Boinkie schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:39:
Hoe zit dat met die giftcards en kopen? Staat er ergens een handleiding? Ik zie wel de guide van Helmer op zijn site, maar verder kom ik er niet echt achter wat het voordeel is van de giftcards.
Gift cards zijn eigenlijk de enige methode die bij de meeste van ons altijd werkt. PayPal is geblokkeerd door MSFT en credit card werkt bij sommige wel, sommige niet. Omdat wij een fake adres invoeren wordt er check gedaan of je adres gelijk is aan je PayPal account, als dat niet geval is wordt de transactie geblokkeerd. Zelfde geldt voor sommige credit card maatschappijen.

De stappen zijn als volgt (zorgt dat wel dat je alles zo hebt staan als in de guide van Helmer.)
  1. Ga naar Offgamers.com en koop daar een Xbox US Gift Card:
    http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm
  2. Redeem de code Xbox.com of op je Xbox zelf:
    https://account.xbox.com/...ng/RedeemCode?xr=mebarnav
  3. Nu kun je de game kopen

De Xbox komt in september naar Nederland trouwens zag ik net:
http://majornelson.com/20...new-markets-in-september/

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 22-05-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:03:
Ik ken ook mensen die bijna dagelijks lopen te mopperen dat "schade aanstaat", maar schijnbaar niet door hebben dat er met schade aan er veel netter wordt gereden.
Schade mag wat mij betreft gewoon aan blijven staan....zorgt voor veel beter gedrage van de meeste rijders O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:06:
[...]

[..]

De Xbox komt in september naar Nederland trouwens zag ik net:
http://majornelson.com/20...new-markets-in-september/
Eh...dat bericht is twee maanden oud...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wel nieuw: Minecraft: Xbox One Edition Coming in August

Interessant. Kost normaal $19,99. Heb je echter Minecraft voor de 360 (op schijf of digitaal) dan kun je hem voor $4,99 aanschaffen.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 22-05-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Aangezien ik MC had op de 360 zal ik hem voor die paar euro ook wel kopen. Ik hoop wel dat er een paar uitdagende achievements in zullen zitten, toen ik eenmaal de 200 had gehaald op de 360 was ik er eigenlijk een beetje klaar mee. Goed nieuws in ieder geval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dat ProjectV1 gaat toch wel een game worden. Vandaag is bij de PU ook een flyer binnengekomen: https://twitter.com/maartenblonk/status/469445931478568960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:16:
[...]

Schade mag wat mij betreft gewoon aan blijven staan....zorgt voor veel beter gedrage van de meeste rijders O-)
Pfff...dezelfde piloten die de schade aan willen hebben breken 2x hun race af omdat ze te ver moeten rijden naar de pits om te repareren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Bullet NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:03:
Ik ken ook mensen die ondanks de schade blijven doorbotsen...
Pagina: 1 ... 103 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.