- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb nu Wolfenstein en Dead Rising 3 gekocht, ik wacht nog even met Forza tot volgende maand als hij in de aanbieding is. Ben overigens zeer tevreden met de download snelheid
Ik denk dat ik vanavond weer eens meedoeTheVMaster schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:36:
[...]
Jups.....we racen volgens mij toch wel aantal avonden in de week.
Gamertag: YazNL
Dat heb je als je alle hulp aan laat staan...., zoals de efteling wagentjes.shadowman12 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:16:
[...]
Ik ken ook mensen die ondanks de schade blijven doorbotsen...

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Het voordeel zit voornamelijk in de wisselkoers. Als je ook nog eens een giftcard onder de prijs kunt vinden dan heb je daar dus ook nog voordeel op.
[ Voor 56% gewijzigd door LOTG op 23-05-2014 15:27 ]
Ik heb toch echt een NL CC en kan gewoon in de US store betalingen doenLOTG schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:26:
Je kunt alleen met een US credit card betalen in de store.
Via de gift cards kun je nog wel een tientje per game besparen... Dit rekenvoorbeeldje heb ik twee weken geleden al eens gepost: http://gathering.tweakers...message/42211821#42211821Nathank schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:19:
Het lijkt me sterk, maar toch even voor de zekerheid, als je wel via de us store met creditcard kan betalen, is er dan nog een financieel voordeel om dat toch via gift cards te doen?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Weet iemand waar je kan zien tot wanneer de Fifa 14 korting geldig is? Kan het in de store niet vinden.Martinspire schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:33:
Ik heb dit overigens nog niet voorbij zien komen, maar er zijn wat kortingen in de xbox store:
Fifa 14: 40% korting (nu iets van 41,40 dollar, ofwel 30 euro)
Killer Instinct: (Met Combo Breaker 50%, anders 15% korting) (kan even niet zien hoeveel het dan kost en ik weet ook niet wat Combo Breaker is en hoe duur het is).
Dus doe er je voordeel mee.
Volgens mij is het gewoon Deal of the Week. Oftewel: nog paar dagenBinaryRun schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:33:
[...]
Weet iemand waar je kan zien tot wanneer de Fifa 14 korting geldig is? Kan het in de store niet vinden.
Hier nog een trailer over PowerStar Golf over wat er is veranderd nu hij Free2Play is (al is dat ook niet echt goed te zien, maar volgens mij gaat het om de nieuwe omgevingen):
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2014 19:01 ]
Ook de animaties en zo van het karakter!
GameStop has seen increased interest in the Xbox One following Microsoft's announcement of a price cut for the console
GameStop has seen increased interest in the Xbox One following Microsoft's announcement of a price cut for the console, the retailer's president said on a financial earnings call yesterday.
"I definitely think we're already seeing in our stores [that] there's a stronger demand as a result of the price drop," GameStop president Tony Bartel said. "The good news for us is... we'll sell a lot more units.
Microsoft announced it will begin shipping the Xbox One without Kinect nine days ago. The console's alternate price point brings it down to the PlayStation 4's, at $399 USD, £349, 399 Euros and $499 AUD starting June 9, and comes as a result of user feedback. But the company plans on continuing to promote the accessory as usual.
"Kinect remains an important part of our vision," head of Xbox Phil Spencer said following the announcement. "We will continue to innovate on Kinect. I think it's an important differentiator for us.
Yea. Als ik nu m'n console bestel bij de MyCom dan heb ik hem morgen en kan ik fifa met korting aanschaffen. Of ik kan hem bestellen bij amazon.de en dan heb ik hem volgende week, alleen dan moet ik fifa volledig betalen.Martinspire schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:56:
[...]
Volgens mij is het gewoon Deal of the Week. Oftewel: nog paar dagen
Hier nog een trailer over PowerStar Golf over wat er is veranderd nu hij Free2Play is (al is dat ook niet echt goed te zien, maar volgens mij gaat het om de nieuwe omgevingen):
[video]
Ik zit dus te twijvelen tussen MyCom en Amazon. Amazon is totaal 20 tot 25 euro goedkoper, maar MyCom is misschien makkelijker voor garantie e.d. (Vooral de garantie van items waarvoor Microsoft geen verzendkosten betaald)
Wat zouden jullie doen?
ik heb hem woensdag bij mycom gehaaldBinaryRun schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:50:
[...]
Yea. Als ik nu m'n console bestel bij de MyCom dan heb ik hem morgen en kan ik fifa met korting aanschaffen. Of ik kan hem bestellen bij amazon.de en dan heb ik hem volgende week, alleen dan moet ik fifa volledig betalen.
Ik zit dus te twijvelen tussen MyCom en Amazon. Amazon is totaal 20 tot 25 euro goedkoper, maar MyCom is misschien makkelijker voor garantie e.d. (Vooral de garantie van items waarvoor Microsoft geen verzendkosten betaald)
Wat zouden jullie doen?
The June update preview is coming soon, so get that external storage ready!
Hi all! We know since Wednesday's announcement of the June update that you are all very excited to get to see these new features in action, and we're working hard to deliver! While I can't say a specific time, I can tell you we will have this update ready for you to preview *very soon*.
With that in mind, we thought you might like to get ready for one of the coolest features of the June update: External Storage. If you've been holding off to pick up a drive, don't delay! Just make sure you pick up a hard drive that meets the following requirements:
• Must be USB 3.0
• At least 256GB in size
Some other notes to keep in mind:
• You can connect up to two external hard drives at once, and we encourage those of you who want to try this and have two hard drives to do so!
• Your external hard drive can be powered by either an AC Adapter or straight from USB
That's it! Hopefully you'll be ready to plug in a drive as soon as the update is released for preview, and start installing ALL the things! We'll let you know the moment we are ready to kick off this preview for you, but until then - Game on!
http://forums.xbox.com/xb...405/f/4756/t/1759357.aspx
Nu ik verder lees, helaas alleen voor Amerikaanse XO eigenaren
Had zo mooi geweest:
LEGO Marvel Super Heroes
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Wolfenstein: The New Order
voor $59,98.....
Als Europeanen komen we er weer bekaaid af.
[ Voor 39% gewijzigd door harrytasker op 23-05-2014 22:10 ]
Dat scheelt toch mooi 20 euro met de Nederlandse prijzen. Top!
Werkt dat niet gewoon met Xbox Live Prepaid cards?harrytasker schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:00:
2 kopen, 1 gratis in de Microsoft Store: http://www.microsoftstore...eg-e0QwQHCLItrQpjEub6hcpA
Nu ik verder lees, helaas alleen voor Amerikaanse XO eigenaren
Had zo mooi geweest:
LEGO Marvel Super Heroes
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Wolfenstein: The New Order
voor $59,98.....
Als Europeanen komen we er weer bekaaid af.
Nee, zijn gewoon disc uitvoeringen, dus die moeten naar een US adres verstuurd worden!BinaryRun schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:12:
[...]
Werkt dat niet gewoon met Xbox Live Prepaid cards?
Stom dat ze het niet gewoon digitaal doen, lijkt mij ook goedkoper voor hun.harrytasker schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:14:
[...]
Nee, zijn gewoon disc uitvoeringen, dus die moeten naar een US adres verstuurd worden!

[ Voor 106% gewijzigd door TheVMaster op 23-05-2014 22:27 ]
ThanksRobinFM schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:19:
[...]
Via de gift cards kun je nog wel een tientje per game besparen... Dit rekenvoorbeeldje heb ik twee weken geleden al eens gepost: http://gathering.tweakers...message/42211821#42211821
Dat is mogelijk. Het spel wordt dan in een download lijst geplaats. Zodra je de Xbox One hebt log je in met je Microsoft-account/Xbox-account en ga je naar 'Games and Apps'. Als het goed is staat daar dan FIFA 14 - Ready to Install.BinaryRun schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:55:
Ik krijg mijn Xbox One pas dinsdag. Is het mogelijk om nu al met de korting Fifa 14 te bestellen op de xbox.com site en dat ik deze dan installeer zodra ik mijn console heb?
Meer informatie
Maar je hoeft dus geen Xbox One aan je account gekoppeld te hebben? Das wel raar imoYonix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:10:
[...]
Dat is mogelijk. Het spel wordt dan in een download lijst geplaats. Zodra je de Xbox One hebt log je in met je Microsoft-account/Xbox-account en ga je naar 'Games and Apps'. Als het goed is staat daar dan FIFA 14 - Ready to Install.
Meer informatie
Dat zei ik niet. Het lijkt mij 'common knowledge' dat de voorwaarde is dat het Microsoft-account gebruikt gaat worden i.c.m. een Xbox One. Je aanschaf wordt gekoppeld aan dat account (zie daarvoor het account) en zodra je een Xbox One hebt wordt dat aan het account gekoppeld en wordt de download geactiveerd.Martinspire schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:30:
[...]
Maar je hoeft dus geen Xbox One aan je account gekoppeld te hebben? Das wel raar imo
Trouwens, net wel de ultieme tease gehad. De eerste missie van 'Wolfenstein: The New Order' mogen spelen, waarna ik de melding kreeg dat het volgende level nog niet beschikbaar was i.v.m. de installatie op de achtergrond.
[ Voor 34% gewijzigd door Yonix op 23-05-2014 23:54 ]
Klopt het eigenlijk dat de Xbox One als hij in "instant on" mode staat niet doorgaat met games downloaden?Yonix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:45:
[...]
Dat zei ik niet. Het lijkt mij 'common knowledge' dat de voorwaarde is dat het Microsoft-account gebruikt gaat worden i.c.m. een Xbox One. Je aanschaf wordt gekoppeld aan dat account (zie daarvoor het account) en zodra je een Xbox One hebt wordt dat aan het account gekoppeld en wordt de download geactiveerd.
Trouwens, net wel de ultieme tease gehad. De eerste missie van 'Wolfenstein: The New Order' mogen spelen, waarna ik de melding kreeg dat het volgende level nog niet beschikbaar was i.v.m. de installatie op de achtergrond.Ik heb trouwens een vermoeden dat er op het moment van spelen weinig werd geïnstalleerd op de achtergrond, want het percentage bleef maar op 21% staan. Pas nadat ik het spel volledig had afgesloten ging het verder - desalniettemin in een tergend traag tempo ...
Wat bedoel je met niet door gaan met games? Mijn xbox staat op instant on, dus als ik hem nu ga aanzetten gaat hij naar het home screen, maar als ik dan op FIFA start zit hij meteen in mijn careire en kan ik daar zo mee verder gaan. Ik kan zelfs tijdens een wedstrijd de Xbox afzetten, en gewoon terug verder gaan, daar waar ik gestopt was.Donnie Darko schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:09:
[...]
Klopt het eigenlijk dat de Xbox One als hij in "instant on" mode staat niet doorgaat met games?
Dit weekend is Call of Duty Ghosts gratis te spelen middels Multiplayer Demo. Tot en met 27 mei dus.
En:
Voor de liefhebbers. Helaas geen toernooi of andere mogelijkheid om het WK na te doenFIFA 14 Ultimate Team wordt volgende week voorzien van World Cup-update
Ultimate Team, de populairste modus uit FIFA 14, krijgt volgende week een speciale update. Deze staat volledig in het teken van het aankomende WK en is helemaal gratis!
De update bevat de 32 nationale elftallen die dit jaar meedoen aan het WK. Bovendien kun je na het installeren van de update spelen met de speciale Adidas Brazuca-bal, aan de slag gaan met de nationale Team Kits en spelen in het Estadio do Marcana-stadium. Als kers op de taart krijgt de game een flinke grafische make-over, om je helemaal in de WK-stemming te krijgen.
In de FIFA 14 Ultimate Team: World Cup Store kun je met virtueel geld nieuwe spelers en speciale pakketten aanschaffen. Elk World Cup-pakket wordt geleverd met een gratis Gold Pack, dat je kunt gebruiken in het normale FIFA 14 Ultimate Team.
De speciale Word Cup-update voor FIFA 14 Ultimate Team verschijnt op 29 mei.
[ Voor 82% gewijzigd door Martinspire op 24-05-2014 09:54 ]
In de 'instant on'-functie (standby modus) zal de Xbox One op de achtergrond games downloaden en installeren. Daar heb ik vannacht gebruik van gemaakt toen ik gisteravond geen zin meer had om op de installatie van Wolfenstein te wachten.Donnie Darko schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:09:
[...]
Klopt het eigenlijk dat de Xbox One als hij in "instant on" mode staat niet doorgaat met games?
Daarnaast kun je een game meteen hervatten en kun je verder gaan waar je was gebleven. Een handige functie.
com.microsoft.xboxone.smartglass.beta
Cogitationis poenam nemo patitur
Half jaar terug nog niet. Ik had geloof ik DR3 al gekocht de dag voor ik mijn X1 kocht.Martinspire schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:30:
[...]
Maar je hoeft dus geen Xbox One aan je account gekoppeld te hebben? Das wel raar imo
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 24-05-2014 12:41 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn eisen:
- 7200rpm
- SATA600 interface
- 64mb cache
Ik kom dan uit op maar 1 degelijk product namelijk:
pricewatch: Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart
Heeft iemand van jullie nog een leuk alternatief? Het liefst zou ik een disk willen die gepowerd word door de USB poort maar die zijn vooral met 7200rpm lasting te vinden. Misschien een zelfbouw case maar daar heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken.
Iemand suggesties?!
Gamertag: YazNL
Dat is ook precies de HDD die Major Nelson gebruikte in de video waar hij de nieuwe features aankondigde van de juni-update. Hij had alleen wel de 4TB variant.Yaz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:00:
Nu je dus straks een externe HDD aan de X1 kan knopen ben ik eens op zoek gegaan naar een geschikte kandidaat.
Mijn eisen:
- 7200rpm
- SATA600 interface
- 64mb cache
Heeft iemand van jullie nog een leuk alternatief? Het liefst zou ik een disk willen die gepowerd word door de USB poort maar die zijn vooral met 7200rpm lasting te vinden. Misschien een zelfbouw case maar daar heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken.
Iemand suggesties?!
http://www.bol.com/nl/p/s...desktop/9200000011824787/
Dit is de 4 TB variant.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Begrijp ik ook niet, heb killer instinct, titanfall beta en kinect sport rivals (gratis versie) er alle 3 terug af gegooid eenmaal ik ze beu was. Xbox One op orde houdenBM schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:25:
Hebben jullie nu al zo'n gebrek aan ruimte dan? Ik gooi over een tijdje gewoon een paar games er af die ik toch niet meer (vaak) speel, en kan dan volgens mij wel weer een tijdje vooruit. Als ik ze dan weer eens wil spelen zijn ze zo gedownload.
Kun je mij niet uitnodigen voor de preview?shadowman12 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:55:
De Juni update komt er aan:
The June update preview is coming soon, so get that external storage ready!
Hi all! We know since Wednesday's announcement of the June update that you are all very excited to get to see these new features in action, and we're working hard to deliver! While I can't say a specific time, I can tell you we will have this update ready for you to preview *very soon*.
With that in mind, we thought you might like to get ready for one of the coolest features of the June update: External Storage. If you've been holding off to pick up a drive, don't delay! Just make sure you pick up a hard drive that meets the following requirements:
• Must be USB 3.0
• At least 256GB in size
Some other notes to keep in mind:
• You can connect up to two external hard drives at once, and we encourage those of you who want to try this and have two hard drives to do so!
• Your external hard drive can be powered by either an AC Adapter or straight from USB
That's it! Hopefully you'll be ready to plug in a drive as soon as the update is released for preview, and start installing ALL the things! We'll let you know the moment we are ready to kick off this preview for you, but until then - Game on!
http://forums.xbox.com/xb...405/f/4756/t/1759357.aspx
[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 24-05-2014 15:17 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je hebt ook zo'n USB Kabel die aan bijna iedere Sata interface kan koppelen.Yaz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:00:
Nu je dus straks een externe HDD aan de X1 kan knopen ben ik eens op zoek gegaan naar een geschikte kandidaat.
Mijn eisen:
- 7200rpm
- SATA600 interface
- 64mb cache
Iemand suggesties?!
Ik heb nog 130 GB vrij, ik wil niet dat ik dingen moet verwijderen van mijn schijf, het installeren duurt dan weer 20 minuten, wil gewoon op mijn game klikken en kunnen spelenBM schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:25:
Hebben jullie nu al zo'n gebrek aan ruimte dan? Ik gooi over een tijdje gewoon een paar games er af die ik toch niet meer (vaak) speel, en kan dan volgens mij wel weer een tijdje vooruit. Als ik ze dan weer eens wil spelen zijn ze zo gedownload.
xbox.com is (nog steeds) niet echt aangepast voor de Xbox One....helaascarpebios schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:13:
Misschien een hele domme vraag, maar als ik naar xbox.com ga en ik log in, dan zie ik alleen mijn 360 account. Is er een manier om dit aan te passen? De xbox one is wel geregistreerd bij my devices

Xbox
Jawel, stuur me even een DM met je gamertag.Segafreak83 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:02:
[...]
Kun je mij niet uitnodigen voor de preview?
Weird bij mij doet hij dat dus niet , ik krijg dan meldingen "installation stopped"Yonix schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:55:
[...]
In de 'instant on'-functie (standby modus) zal de Xbox One op de achtergrond games downloaden en installeren. Daar heb ik vannacht gebruik van gemaakt toen ik gisteravond geen zin meer had om op de installatie van Wolfenstein te wachten.
Daarnaast kun je een game meteen hervatten en kun je verder gaan waar je was gebleven. Een handige functie.
Even je instellingen bekijken in het settings menu (Settings > Power), even alles opnieuw aanvinken en dan een volledige restart? Bij mij heeft de Xbox One gewoon netjes Wolfenstein gedownload en geïnstalleerd in stand-by.Donnie Darko schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:52:
[...]
Weird bij mij doet hij dat dus niet , ik krijg dan meldingen "installation stopped"
Hier geen problemen hoor. Voice-commands werken prima en de gestures ook. Misschien even opnieuw de tutorial starten en kalibreren?Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:06:
Sinds de laatste update werkt Kinect voor geen rukhebben er meer mensen last van?
Ben heel benieuwd. Lijkt me een bijzonder interessante game.
Xbox
Ik weet niet of ik hier dan juist zit, maar spelen er meer mensen Call of Duty Ghosts op de Xbox One? Zo ja, voeg me even toe, dan kunnen we wellicht wat pubgames gaan domineren met wat Tweakers en eventueel een clan beginnen.
Gamertag: XcN BLACKBIRD
Done, zie je reactie wel verschijnen, add me ook maar op de box als je wilshadowman12 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:30:
[...]
Jawel, stuur me even een DM met je gamertag.
Daar hebben we een sheet voor op Google Docs, daar zie je wat welke games we hebben:De Koempert schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:31:
Hey allemaal, ik heb nu sinds 2 maanden mijn Xbox One (uit Engeland) maar merk toch dat veel mensen gaan wachten tot hij officieel uit is in Nederland. Daardoor speel ik al maanden in m'n eentje maar zou het wel tof vinden om met wat meer mensen te spelen eigenlijk.
Ik weet niet of ik hier dan juist zit, maar spelen er meer mensen Call of Duty Ghosts op de Xbox One? Zo ja, voeg me even toe, dan kunnen we wellicht wat pubgames gaan domineren met wat Tweakers en eventueel een clan beginnen.
Gamertag: XcN BLACKBIRD
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0
[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 24-05-2014 17:18 ]
Er is ook een 3TB variant:Rockvee2 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:21:
Ik zat zelf te denken aan deze
http://www.bol.com/nl/p/s...desktop/9200000011824787/
Dit is de 4 TB variant.
pricewatch: Seagate Expansion Desktop 3TB Zwart
Ik heb even een kolom toegevoegd om aan te geven of je meedoet met de preview programma. Plus een kolom voor Trials Fusion en Watch_Dogsshadowman12 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:17:
[...]
Daar hebben we een sheet voor op Google Docs, daar zie je wat welke games we hebben:
Weer even de laatste stand van zaken bijgewerkt.Martinspire schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:42:
[...]
Ik heb even een kolom toegevoegd om aan te geven of je meedoet met de preview programma. Plus een kolom voor Trials Fusion en Watch_Dogs
Ik kon niet wachten en heb net ff Watch Dogs geprobeerd op de pc en valt me niet tegen tot nu toe, kan niet wachten op te spelen op de Xbox One
Xbox Live Knalle Arie
Waar kan ik die vinden? Zie in de TS niks staan?shadowman12 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:17:
[...]
Daar hebben we een sheet voor op Google Docs, daar zie je wat welke games we hebben:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verplichte kost. Eden Falls is in ontwikkeling bij de nieuwe MS studio, Lift London. Phil Spencer had al gezegd dat ze nieuwe games in ontwikkeling hebben, bij voor het grote publiek onbekende studios...
Interessant, Lift London is een nieuwe studio die zich richt op 'cloud gaming' volgens dit oude artikel. We gaan zien wat het gaat brengen.Trishul schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 19:06:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=824791
Verplichte kost. Eden Falls is in ontwikkeling bij de nieuwe MS studio, Lift London. Phil Spencer had al gezegd dat ze nieuwe games in ontwikkeling hebben, bij voor het grote publiek onbekende studios...
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Speel voornamelijk Forza 5 en Titanfall.
Is het de bedoeling dat je jezelf gewoon aan die lijst toevoegd en ook mensen gewoon kan toevoegen die op die lijst staan?
Je kunt gewoon mensen toevoegenDextertime schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:40:
Ik heb ook nog niet zo lang een XBox One uit Duitsland vandaan.
Speel voornamelijk Forza 5 en Titanfall.
Is het de bedoeling dat je jezelf gewoon aan die lijst toevoegd en ook mensen gewoon kan toevoegen die op die lijst staan?
Update: Ik zie dat de juni dashboard preview aan het installeren is....zo eens even een 2TB disk aansluiten...
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 25-05-2014 01:06 ]
Update hier nog niet binnen, maar zie wel dit in het Xbox forum staan:TheVMaster schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:06:
[...]
Je kunt gewoon mensen toevoegenForza 5 wordt door redelijk veel mensen gespeeld...
Update: Ik zie dat de juni dashboard preview aan het installeren is....zo eens even een 2TB disk aansluiten...
A system update is being released for you to preview beginning today, 5/24/2014, after 4:00pm PDT. Please note that this update will be available in waves, with the first wave beginning today, and the rest receiving it in the following days.
HOW TO GET IT
- If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
- NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update. (Note - since this is a staggered update, you may see "No update available" if you are in the second wave.
- If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 5/26/2014, you will be prompted to do so the next time you start your console.
OS version released: xb_rel_1406.140522-2200
Available: 4PM PDT 5/24*
*The initial update is being released in waves; it will become available for the entire preview audience in the coming days
Features enabled in this update:
- External Storage - please visit the External Storage forums for more information
- Real Name Sharing
- Auto Sign-In
- Updated Xbox Store for Home
- Controller Update – There is a new firmware update to address controller disconnects. Please navigate to Settings > System > Update controller to download the update.
- App Channels not populating in OneGuide. After installing 1406, your App Channels may not get auto-populated. To work around this issue, re-run each application to have the app channels re-appear. The team understands the issue, and is working on a fix for a future update.
- Thank you for participating in the update previews, and thank you for your feedback!
Dan gaat mijn voorkeur uit naar een 2.5inch die via USB power krijgt, scheelt ook qua ruimte en geluid van de externe schijf.
Kan iemand die de update al binnen heeft en een 3.5inch gekoppelt heeft testen of er verschil in laadtijden merkbaar is?
Xbox Live Knalle Arie
Hier nog geen update trouwens. Ben er wel aan toe want heb nog maar 22,7gb vrij
Ik kom net op de dashboard een trailer tegen van Shadows of Mordor, een game die plaatsvind in de Lord of the Rings wereld:
Nog niet eerder van gehoord, maar mede door de Lord of the Rings achtergrond kan het wel interessant worden. In de cinematics ziet het er wel erg nice uit, ingame lijkt wat tegen te vallen, maar geen idee of het een free roamer is of niet het is dus wel een grote wereld. Kan wel interessant worden.
Hier zelfs wat gameplay:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Ps7puWAz1E]
Krijg er een beetje het gevoel van Viking bij. Een game die me ook wel is bevallen terwijl ik eigenlijk nooit iets met dat soort games heb.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 25-05-2014 11:09 ]
Kan best interressant zijn, de gameplay beelden zijn van een pre-alpha versie en zien er toch best redelijk uit.Martinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:54:
Ik hoop dat je ook tussen intern en extern kunt verplaatsen. Dan gooi ik de games die ik speel wel op mn interne schijf en de rest kan dan gewoon extern. En als ik dan weer wil spelen dan verplaats ik het wel effe. Zelf hier ook een 2,5" schijfje die hier ideaal voor zou zijn, want inderdaad wil je liever niet meer stekkers.
Hier nog geen update trouwens. Ben er wel aan toe want heb nog maar 22,7gb vrij
Ik kom net op de dashboard een trailer tegen van Shadows of Mordor, een game die plaatsvind in de Lord of the Rings wereld:
[video]
Nog niet eerder van gehoord, maar mede door de Lord of the Rings achtergrond kan het wel interessant worden. In de cinematics ziet het er wel erg nice uit, ingame lijkt wat tegen te vallen, maar geen idee of het een free roamer is of niet het is dus wel een grote wereld. Kan wel interessant worden.
Hier zelfs wat gameplay:
[video]
Krijg er een beetje het gevoel van Viking bij. Een game die me ook wel is bevallen terwijl ik eigenlijk nooit iets met dat soort games heb.
Alleen onhandig dat ze hem op dezelfde datum als Dragon Age Origins uitbrengen,
Wat ik begrepen heb zitten beide games in hetzelfde genre 'open world rpg' en dan ga ik toch voor Dragon Age
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 25-05-2014 11:45 ]
Wat ik begrepen heb word hij released rond de tijd dat het bij de uitgever 27 mei 00:01 is.Martinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:44:
Heeft iemand enig idee of je Watch_Dogs ook op maandag kunt unlocken via Australische regio? Natuurlijk moet je wel zorgen dat je in die regio kunt betalen (middels MS saldo of gevalideerde CC), maar het lijkt me dat ie daar dan wel eerder te spelen is? Het is daar namelijk 8 uur later waardoor je hem theoretisch om 16.00 zou moeten kunnen unlocken? Ik weet dat het bij Titanfall mogelijk was (hij was eerder in de VS beschikbaar), maar vraag me af of Australië gaat werken met Watch_Dogs, gezien die release wereldwijd is
UbiSoft zit in Parijs dus als het goed is zou hij in onze tijdzone het eerst beschikbaar komen.
Dus......heeft iets langer geduurd dat ik had verwacht/gehoopt, maar de demo dus nog een kans gegeven. De eerste velden schokken toch echt bij mij, het is niet heel erg, maar ik stoorde mij eraan. Toen ik iets verder kwam werd het minder erg. Ook vind ik dat de laad tijden vrij lang zijn. EN ik moest de demo verwijderen en opnieuw downen, want na een patch bij het starten had ik gewoon een vastgelopen xbox.
Daarna nog een keer de full op de pc gedaan. Op een lagere (1280xnogwa) resolutie is ie lekker speelbaar, maar ziet het er niet zo mooi meer uit, i guess there's just no pleasing some people.
Dus ik blijf bij mijn mening, het is een super leuk spel, maar technisch is ie niet perfect. Ironish genoeg is de 360 versie misschien technish zelfs beter dan de pc, terwijl ik juist de pc versie gekocht had met de hoop dat ie soepeler zou lopen.
Hoe we hier bij kwamen was dat de nieuwe trials op de xb1 ook nogal lange laad tijden had.....
Als ik een one heb, zal ik echter zeker ook de demo proberen, want de orginele trials was een van mijn meest gespeelde games op de 360.
Sagat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:53:
Nee, ik geef aan dat ik Trials evo op de x360 minder soepel vond aanvoelen dan zijn voorganger en dat dit mij stoorde.
Ik heb overigens wat research gedaan in reviews van de x360 versie, en kon niets vinden van reviewers die hetzelfde hadden als ikzelf. Dus zoals ik al aangaf, misschien is het iets met mijn 360. Of dat het gewoon een tik van mezelf is.
Verder wilde ik aangeven dat ik geen progamming skills heb, en dus absoluut wel respect heb voor de makers.....nogmaals het spel zelf vond ik super leuk, alleen mijn spel ervaring werd beperkt doordat de 'technische' ervaring bij mij tegenviel ten opzichte van zijn voorganger. Hiervoor hoef je geen programmeur te zijn.
Ik zal vanavond/binnenkort de demo nog een kans geven en kijken of ik mijn mening moet herzien.
Ook moet ik giropas gelijk geven qua 3d. De main game doet (imho) niet veel met het 3d aspect, of niet veel wat je met een 2d engine niet zou kunnen danwel simuleren MAAR je kan met de de engine prima een fps maken. En die editor zit er gewoon bij. Heeft het dus echt wel praktisch nut
Over de progammeurs.....tsja de pc versie heeft echt wel degelijk problemen, daar ben ik zeker niet de enige.
Ontopic:
De vorige games waren al heel leuk, ik ben er van overtuigd dat ik deze ook nog wel ga spelen, hopelijk zonder technische ergernissen (fatal exception, change user anders maar)
10 second ninja DONE
Hangt het dan af van de uitgever? Want ik had het idee dat het vooral om tijdzones ging en niet om 1 enkele tijd?justifire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:53:
[...]
Wat ik begrepen heb word hij released rond de tijd dat het bij de uitgever 27 mei 00:01 is.
UbiSoft zit in Parijs dus als het goed is zou hij in onze tijdzone het eerst beschikbaar komen.
Hier alle antwoorden:Martinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:54:
Ik hoop dat je ook tussen intern en extern kunt verplaatsen. Dan gooi ik de games die ik speel wel op mn interne schijf en de rest kan dan gewoon extern. En als ik dan weer wil spelen dan verplaats ik het wel effe. Zelf hier ook een 2,5" schijfje die hier ideaal voor zou zijn, want inderdaad wil je liever niet meer stekkers.
Bron: http://forums.xbox.com/xb...406/f/4867/t/1760081.aspxExternal Storage FAQ
Q: What can I install on my external storage device?
A: You can install games, downloadable content, and apps on your storage device.
Q: Can I store game saves on the external storage device?
A: No. Game saves are automatically stored in the cloud and synced to the Xbox One console.
Q: Can I use the external storage device for music and video playback?
A: No. For the initial release of the external storage feature, media files, including music and videos, are not supported. We are considering this for a future release.
Q: Can I copy or move a game from my internal hard drive to my external storage device?
A: Yes. Check out the content management features by going the Manage page for the game or app.
Q: Can I use my external storage device with my PC as well as my Xbox One?
A: No. The external storage device will be formatted for use by the Xbox One console only. PCs won’t recognize the drive partition created by the Xbox One.
Q: Can I re-format my storage device from my Xbox One console?
A: If you'd like to remove all content from your storage device and start over, you can re-format your storage device on the Xbox One. To do this, go to Settings>System>Manage Storage, choose the external drive you want to format, and select Format. After this is done, the Xbox One will treat it as a brand new drive.
Note: Formatting causes the storage device to wipe all data.
Q: Do I need to bring my game disc while roaming with my storage device?
A: Yes. The external storage device does not change the licensing for games, so if the game was installed from a disc, the disc is required to play the game.
Zie dat het meer gericht was op uPlay en niet zo zeer op Xbox Live en zo.Martinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Hangt het dan af van de uitgever? Want ik had het idee dat het vooral om tijdzones ging en niet om 1 enkele tijd?
http://forums.ubi.com/sho...57&viewfull=1#post9982057
In de UK hebben de meesten hun Watch Dogs schijfje al ontvangen, zijn ondertussen ook volop xbox one streams op twitch.
Je kunt ze zelfs kopieeren van de interne HDD naar de externe HDD....dan heb je gelijk een soort van backupDragunov schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:05:
Je kan je geïnstalleerde games verplaatsen van de interne HDD naar de externe HDD
Dus je kan een back-up maken, maar het probleem is dat je interne HDD ook rap vol is
Misschien moeten ze maar het volgende toevoegen: De mogelijkheid om dezelfde game op de twee externe HDDs te plaatsen
Eh..dat kan toch gewoon, je kunt twee externe disken aansluiten, ach.....je hoeft natuurlijk geen backup te maken. Het is natuurlijk handig om alle games in ieder geval offline beschikbaar te hebben en als je interne disk dan te vol raakt, dan heb je in ieder geval nog een kopie op je externe HDD. Opnieuw downloaden gaat in ieder geval langzamer dan het opnieuw kopieeren vanaf de externe HDD naar je interne HDD.Dragunov schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:20:
Maar dan zit je ook met een soort van beperking, omdat de interne HDD maar 500GB is
Dus je kan een back-up maken, maar het probleem is dat je interne HDD ook rap vol is
Misschien moeten ze maar het volgende toevoegen: De mogelijkheid om dezelfde game op de twee externe HDDs te plaatsen
[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 25-05-2014 19:26 ]
Ik las dat er weer een controller update bij zit. Heeft nog iemand te kampen met disconnects..??
Dat is bij mij na de vorige update op 2x na niet meer voor gekomen.
Is het overigens bekend of data (games etc) automagisch op de externe hd wordt opgeslagen wanneer de ruimte op de interne hd gebruikt of (te) beperkt is.
Toch blijft het me ergeren dat ze zo'n lousy 500gb in de x1 hebben gelepeld en niet 1 van bijv 2TB. 500GB is toch niet meer van deze tijd..!! Nu is het nog niet zo'n probleem maar over 1 of 2 jaar zit je te woekeren met je ruimte.
Nee je kunt zelf games verplaatsen naar de externe HDD.mowa schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:28:
Straks de X1 maar weer 's ff aanslingeren zag hier dat de juni preview update al binnen is.
Ik las dat er weer een controller update bij zit. Heeft nog iemand te kampen met disconnects..??
Dat is bij mij na de vorige update op 2x na niet meer voor gekomen.
Is het overigens bekend of data (games etc) automagisch op de externe hd wordt opgeslagen wanneer de ruimte op de interne hd gebruikt of (te) beperkt is.
Toch blijft het me ergeren dat ze zo'n lousy 500gb in de x1 hebben gelepeld en niet 1 van bijv 2TB. 500GB is toch niet meer van deze tijd..!! Nu is het nog niet zo'n probleem maar over 1 of 2 jaar zit je te woekeren met je ruimte.
Ja, da weet ik! Ben onderdeel van preview programmaTheVMaster schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:24:
[...]
Eh..dat kan toch gewoon, je kunt twee externe disken aansluiten, ach.....je hoeft natuurlijk geen backup te maken. Het is natuurlijk handig om alle games in ieder geval offline beschikbaar te hebben en als je interne disk dan te vol raakt, dan heb je in ieder geval nog een kopie op je externe HDD. Opnieuw downloaden gaat in ieder geval langzamer dan het opnieuw kopieeren vanaf de externe HDD naar je interne HDD.
Maar zou het niet beter zijn dat je kan installeren op een externe HDD EN eveneens een back-up maken op de tweede externe HDD?
Want nu is het wss enkel een kopie dat je kan maken van de interne HDD, niet van je eerste externe HDD
Verwijderd
http://www.twitch.tv/the_cinder/c/4324846?&t=55m04s
+- 6 uur gespeeld nu, begin er al een beetje een idee bij te krijgen
Verwijderd
Dat zou wat zijn zeg.Dragunov schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:12:
Mooi spel, maar die extreem lange combo's moet ik nog onder de knie krijgen, of moet je daar een pack voor kopen?
Gewoon oefenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 21:44 ]
Volgens mij op je xbox zelf, maar omdat er nu geen beta is krijg je ook geen bericht.wes- schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:39:
Krijgen mensen die uitgenodigd zijn via andere mensen voor de preview build hier een berichtje van per email of op de xbox zelf? Ik ben namelijk een week geleden uitgenodigd door iemand maar heb geen mail of iets dergelijks ontvangen.
Al had ik zelf wel een berichtje dat er 1 aan zit te komen.
Er is er nu wel degelijk eentje....ik heb de 1406 eergisteren geinstalleerdMartinspire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:25:
[...]
Volgens mij op je xbox zelf, maar omdat er nu geen beta is krijg je ook geen bericht.
Al had ik zelf wel een berichtje dat er 1 aan zit te komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2014 11:12 ]
Bedoel dus niet beeld streamen maar de data die normaal van de disc of hdd komt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Een old school shooter in een modern jasje.
Nu is het wachten op Watch_Dogs..
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb em toevallig ook gister uitgespeeld, vond hem ook erg tof. Soms moest je wel erg lang zoeken naar waar je heen moest. Daardoor voelde het af en toe een beetje als een puzzelgame, dat vond ik wel jammer.Willybubba schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:15:
Gisteren Wolfenstein uitgespeeld... Voor mij persoonlijk toch wel 1 van de beste FPS campaigns van de afgelopen jaren. Soms heel mooi, soms heel lelijk (dat komt toch een beetje door idtech 5) maar altijd dikke fun. Lekker B-film plot, maar wel goed uitgewerkt ook qua personages (zoals je zou verwachten van ex-Starbreeze lui) en heerlijke wapens.
Ik ben dit weekend ook met Wolfenstein begonnen. Ik vind hem leuk en heerlijk ouderwets maar voor iemand die niet veel shooters op de console speelt (zoals ik) vind ik hem nog best moeilijk. Sommige stukken moet ik echt wel 10x overnieuw doen..Willybubba schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:15:
Gisteren Wolfenstein uitgespeeld... Voor mij persoonlijk toch wel 1 van de beste FPS campaigns van de afgelopen jaren. Soms heel mooi, soms heel lelijk (dat komt toch een beetje door idtech 5) maar altijd dikke fun. Lekker B-film plot, maar wel goed uitgewerkt ook qua personages (zoals je zou verwachten van ex-Starbreeze lui) en heerlijke wapens.
Hij is ook niet persé makkelijk maar dat hoeft toch ook nietDanfoss schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:41:
[...]
Ik ben dit weekend ook met Wolfenstein begonnen. Ik vind hem leuk en heerlijk ouderwets maar voor iemand die niet veel shooters op de console speelt (zoals ik) vind ik hem nog best moeilijk. Sommige stukken moet ik echt wel 10x overnieuw doen..
Beetje uitdaging is wel lekker.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)