[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.371 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Kan zijn dat die codes niet voor de USA zijn, misschien de console regio op een EU land zetten?

Bedenk wel dat geld land gebonden is, je kunt dus een US giftcard alleen aan een US account hangen en dat geld dan ook alleen in de US store uitgeven. In Europa weet ik het even niet zeker of de giftcards wel cross country zijn, maar dan nog zullen ze aan de account voor een specifiek land gekoppelt worden als je hem daarin inwisselt.

[ Voor 64% gewijzigd door LOTG op 26-05-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
LOTG schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:00:
Kan zijn dat die codes niet voor de USA zijn, misschien de console regio op een EU land zetten?

Bedenk wel dat geld land gebonden is, je kunt dus een US giftcard alleen aan een US account hangen en dat geld dan ook alleen in de US store uitgeven. In Europa weet ik het even niet zeker of de giftcards wel cross country zijn, maar dan nog zullen ze aan de account voor een specifiek land gekoppelt worden als je hem daarin inwisselt.
Codes zijn in US gekocht, en het heeft eerst gewoon gewerkt
maar game is in NL gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watchdogs (deadsec editie) voor de xbox one gepreorderd bij bol.com , enigzins achterdochtig of ze zouden leveren omdat de xbox officieel nog niet uit is hier maar ik heb zowaar een track en trace nummer gekregen dat ie onderweg is... ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Op xbox.com zie ik staan dat fifa nog on sale is, maar ik kan het niet checken omdat ik hem al heb. Zou iemand dat kunnen confimeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nathank schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:13:
Op xbox.com zie ik staan dat fifa nog on sale is, maar ik kan het niet checken omdat ik hem al heb. Zou iemand dat kunnen confimeren?
Xbox.com doet raar bij mij. Ik zie er 60 dollar staan, met de link sign in to see your price wat niet werkt en terwijl ik ingesigned was. Dit na dat ik op de sale link geklikt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nathank schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:13:
Staat er nog op voor $36 in the US store en €41 in de NL store
Je had ook gewoon even in incognito/privé kunnen gaan om het te kunnen zien ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 26-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ereaser schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:17:
[...]

Staat er nog op voor $36 in the US store en €41 in de NL store
Je had ook gewoon even in incognito/privé kunnen gaan om het te kunnen zien ;)
NL Store? Volgens mij is dat de Xbox 360 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
LOTG schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:06:
[...]

NL Store? Volgens mij is dat de Xbox 360 versie?
Oops inderdaad, mijn fout! Dat is inderdaad de 360 versie.
De $ prijs voor de US X1 versie is in ieder geval nog wel $36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Vannacht heeft de 1406 update zich automatisch geinstalleerd bij mij. Toen ik hem net opstarte zag ik dat die 1406 draaide.
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:12:
Watchdogs (deadsec editie) voor de xbox one gepreorderd bij bol.com , enigzins achterdochtig of ze zouden leveren omdat de xbox officieel nog niet uit is hier maar ik heb zowaar een track en trace nummer gekregen dat ie onderweg is... ben benieuwd.
Dan krijg je wel een disc he, en betaal je waarschijnlijk meer dan dat je het via de US Xbox Store en Gift Card methode doet.

[ Voor 69% gewijzigd door Turdie op 26-05-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Iedereen die aan het beta-programma mee doet zou de 1406 beta build nu binnen moeten hebben.

Heeft iemand al een changelog gevonden betreffende de controller update?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Bullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:52:
Iedereen die aan het beta-programma mee doet zou de 1406 beta build nu binnen moeten hebben.

Heeft iemand al een changelog gevonden betreffende de controller update?
Is gewoon een controller firmware update om de controller disconnects te fixen.
Controller Update – There is a new firmware update to address controller disconnects. Please navigate to Settings > System > Update controller to download the update.

[ Voor 21% gewijzigd door Turdie op 26-05-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Werkt het ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Geen idee, dat moet zich de komende dagen uit wijzen. Ik had gisteravond twee controller disconnects toen we Forza aan het spelen waren, even kijken de komende dagen of het nog voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Ik heb eigenlijk nooit last van een controller disconnect, hoop eigenlijk dat dit zo blijft ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

shadowman12 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:49:
Vannacht heeft de 1406 update zich automatisch geinstalleerd bij mij. Toen ik hem net opstarte zag ik dat die 1406 draaide.

[...]

Dan krijg je wel een disc he, en betaal je waarschijnlijk meer dan dat je het via de US Xbox Store en Gift Card methode doet.
Klopt, maar de Dedsec editie heeft nogal veel extra spul wat je niet digitaal naar binnen kan sleuren ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grr probeerde net via Guam adres watch dogs te downloaden maar is niet beschikbaar als download ondanks dat het 27 mei is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Zo ik heb ook mijn stoute schoenen aan gedaan en ff mijn vakantie geld uitgegeven :D Verwacht morgen mijn xbox one. Heb paar leuke games bij gekocht, maar ik zoek ook nog een leuke game i.c.m. de Kinect, zodat ik ook wat fun op de one kan hebben samen met mijn vriendin (en vrienden) :+

[ Voor 25% gewijzigd door vali op 26-05-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
Kinect Sports Rivals uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nieuwe update geinstalleerd en maar meteen een HDD eraan gehangen, werkt meteen.
Vraag me af of de drive ook in ruststand gaat als je de Xbox uitzet?
Daarnaast controllers ook geupdate, helaas tijdens het spelen van Tombraider weer een disconnect gehad, komt niet heel vaak voor maar is toch irritant, heb een idee dat het eerder een hardware als software probleem is.
In elk geval weer een nette update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
vali schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:32:
Zo ik heb ook mijn stoute schoenen aan gedaan en ff mijn vakantie geld uitgegeven :D Verwacht morgen mijn xbox one. Heb paar leuke games bij gekocht, maar ik zoek ook nog een leuke game i.c.m. de Kinect, zodat ik ook wat fun op de one kan hebben samen met mijn vriendin (en vrienden) :+
Je moet niet achter de Xbox met je vriendin spelen, maar ergens anders :). Kinect Sport Rivals is eigenlijk het enige spel met de Kinect op moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Beetje te weinig games die echt Kinect gebruiken om de Kinect te promoten!

In Ryse kan je er een heel klein beetje van gebruiken, bijvoorbeeld: Launch catapults!

Ik denk toch echt dat het een software probleem is met de Controllers, maar ze hadden toch beter Bluetooth gebruikt ervoor (Bluetooth zit in de X1, maar niet geactiveerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

kwam net deze tegen:
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fa.pomf.se%2Fbvoejd.gif&key=mS29-Kr7Z7c_bpHtXg6_FA&w=600&h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:12
Dat stukje van 'Sunset Overdrive', Ik kwam niet meer bij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
shadowman12 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Je moet niet achter de Xbox met je vriendin spelen, maar ergens anders :). Kinect Sport Rivals is eigenlijk het enige spel met de Kinect op moment.
Bij samenwonen zoek je ook iets wat je naast dat kan doen ;) . De Nintendo wii werd ik een beetje zat en sinds ik de ps4 conctroller niks vind blijft de xbox over haha. Games zoals deze lijkt mij ook wel grappig (vooral de lava game), al was die voor de 360. Ben daarnaast wel erg benieuwd naar Shadow of Mordor
Beetje te weinig games die echt Kinect gebruiken om de Kinect te promoten!

In Ryse kan je er een heel klein beetje van gebruiken, bijvoorbeeld: Launch catapults!

Ik denk toch echt dat het een software probleem is met de Controllers, maar ze hadden toch beter Bluetooth gebruikt ervoor (Bluetooth zit in de X1, maar niet geactiveerd)
Wat voor problemen zijn er precies dan?

[ Voor 30% gewijzigd door vali op 26-05-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Kinect Fitness doet ook wel redelijk Kinect stuff.....en ook binnen BF4 en Forza kun je de Kinect gebruiken, zei het wat beperkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Heeft iemand Watch Dogs al kunnen downloaden uit de Store?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hairball schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:22:
Heeft iemand Watch Dogs al kunnen downloaden uit de Store?
Hij staat al in de store bij Australië en zojuist ook Duitsland (en Oostenrijk). UK komt over een uur pas en USA volgt later (7u, 8u, 9u en 10u, afhankelijk van de staat). Hij pakt de tijdzone en niet een globale tijd. In Duitsland is ie overigens €69,99. Niet bepaald goedkoop dus.

Ik hoop dat Paypal wel snel weer gaat werken, want dat zou wel een stuk fijner zijn. Al is het fijn om te weten dat Australië de games het eerst heeft. Al is het wel weer lastig om aan Gift Cards te komen voor die regio.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2014 00:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:24:
[...]

Hij staat al in de store bij Australië en zojuist ook Duitsland (en Oostenrijk). UK komt over een uur pas en USA volgt later (7u, 8u, 9u en 10u, afhankelijk van de staat). Hij pakt de tijdzone en niet een globale tijd. In Duitsland is ie overigens €69,99. Niet bepaald goedkoop dus.

Ik hoop dat Paypal wel snel weer gaat werken, want dat zou wel een stuk fijner zijn. Al is het fijn om te weten dat Australië de games het eerst heeft. Al is het wel weer lastig om aan Gift Cards te komen voor die regio.
69,99 is in Duitsland toch een normale prijs? Ik zeg even 10 uur geduld hebben en hem gewoon in Alaska kopen.....voor $ 59,99 (dus iets van 45 euro). Of heb je niet zoveel geduld? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:33:
[...]

69,99 is in Duitsland toch een normale prijs? Ik zeg even 10 uur geduld hebben en hem gewoon in Alaska kopen.....voor $ 59,99 (dus iets van 45 euro). Of heb je niet zoveel geduld? :9
Kun je beter New Hampshire of Delaware pakken, dat is 6 uur tijdsverschil ipv 10 ;)

Het is dat ik zelf de game al gespeeld heb dus ik ga eerst lekker slapen, anders zat ik nu ook nog wel te gamen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:36:
[...]

Kun je beter New Hampshire of Delaware pakken, dat is 6 uur tijdsverschil ipv 10 ;)
Ik wacht het eerst even rustig af......eens kijken wat men nu echt van de game gaat vinden...en dan zie ik het wel over een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
TheVMaster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:38:
[...]

Ik wacht het eerst even rustig af......eens kijken wat men nu echt van de game gaat vinden...en dan zie ik het wel over een paar dagen...
Heel wijs Helmer! Was ook mijn gedachte.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:52
Je kan natuurlijk ook op twitch de streams bekijken.
Vind het er zelf wel leuk uit zien, hoe lang het leuk blijft is natuurlijk wel de vraag, lees veel klachten over repetatief dezelfde opdrachten uitvoeren.
Kwa graphics hoop ik wel dat het voornamenlijk Twich is die er flink wat compressie tegenaan gooit in de streams...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:21:
[...]

Kinect Fitness doet ook wel redelijk Kinect stuff.....en ook binnen BF4 en Forza kun je de Kinect gebruiken, zei het wat beperkt ;)
Maar Xbox Fitness is geen game, dat is een app :)

Gisteravond trouwens weer een controller disconnect gehad. Grrrrrr. Heb maar even een topic over aangemaakt in het Xbox Forum, mocht meer mensen dit ervaren.
http://forums.xbox.com/xb...406/f/4863/t/1761900.aspx

[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 27-05-2014 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had me vergist, was de vigilante editie, en ja bewust disc besteld en deze editie omdat ik die extra's wilde, zit ook zo'n watchdogs pet en doek bij, kan ik over straat gekleed als die gast van watchdogs 8)
Hij wordt vandaag geleverd terwijl ik niet thuis ben, hopelijk geven ze hem bij me buren af, zou vandaag erg goed uitkomen nu het vrouwtje een paar dagen van huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:11:
[...]

Maar Xbox Fitness is geen game, dat is een app :)

Gisteravond trouwens weer een controller disconnect gehad. Grrrrrr. Heb maar even een topic over aangemaakt in het Xbox Forum, mocht meer mensen dit ervaren.
http://forums.xbox.com/xb...406/f/4863/t/1761900.aspx
Ja maar...ja maar..... :+ Hij doet wel Kinect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 13:00
Hij geeft bij mij nu opeens een error als ik Watch Dogs in de US store probeer te kopen.
"Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay."
Probeer met paypal, waarmee ik ook al mn andere spellen heb gekocht.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Heb paypal al verwijderd en weer toegevoegd, maar dat mocht helaas niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 10:35
Swaytje schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:27:
Hij geeft bij mij nu opeens een error als ik Watch Dogs in de US store probeer te kopen.
"Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay."
Probeer met paypal, waarmee ik ook al mn andere spellen heb gekocht.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Heb paypal al verwijderd en weer toegevoegd, maar dat mocht helaas niet baten.
Met PayPal werkt niet meer, je kan met Gift cards de game kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 13:00
Mana schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Met PayPal werkt niet meer, je kan met Gift cards de game kopen.
Ah bah, waar haal ik die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Of een Creditcard. Moet je wel een Amerikaans adres invullen. Je creditcardprovider kan dan mogelijk de transactie blokkeren, maar na validatie moet je gewoon kunnen kopen. Zo doe ik het nu ook.

Anders moet je bij livecodes.nl of offgamers.com even een paar kaarten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Swaytje schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:30:
[...]

Ah bah, waar haal ik die vandaan?
Zoek even terug in dit topic, dit is echt al heel vaak besproken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
ja, maar ik heb een us account en een adres in us, maar us codes kan ik niet meer toevoegen, hij controleert toch iets van regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zelf gebruik ik target.com en betaal ik daar met PayPal (met NL PayPal adres). Duurt ongev. een uur tot levering, maar dan betaal je niets extra zoals bij bijv. Livegamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Zojuist Watchdogs gekocht in de MS Store. Ben blij dat ik op de oost kust van de US ben gaan wonen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Ja maar...ja maar..... :+ Hij doet wel Kinect...
De vraag was een GAME die gebruikt maakt van de Kinect, en dan kom jij aan met Xbox Fitness |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
shadowman12 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:13:
[...]

De vraag was een GAME die gebruikt maakt van de Kinect, en dan kom jij aan met Xbox Fitness |:(
D'r zitten achievements in die gamerscore opleveren. Dat maakt 't volgens MS' definitie een game.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het is ook een game. Net zoals dat andere fitness games dit zijn. Dat iemand het subjectief niet onder games vind vallen, is daarbij ondergeschikt aan de algemene term.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Degenen die Watch Dogs al aan het spelen zijn....in hoeverre is het vergelijkbaar met GTA qua gameplay? Ziet er voor mij namelijk uit als een GTA kloon. Dat is 1 van de redenen dat ik er over twijfel. Wanneer ie als vergelijkbaar goed wordt ervaren ga ik 'm ook downen.

Hoe bevalt Wolfenstein..?? Zit ik ook over te twijfelen. Heb destijds de allereerste gespeeld,die daarna niet meer maar dit ziet er ook wel erg leuk uit.
Zouden jullie eerder Wolfenstein dan Watch Dogs kopen? Of is Watch Dogs eerder een spel om te downen wanneer ie voor €30 te koop staat?
Bij Watch Dogs heb us ik het gevoel dat het er 1 is om de kat even uit de boom te kijken

[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 27-05-2014 12:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 17-09 08:39
Ik twijfel ook heel erg wat ik zal doen, Watch Dogs of Wolfenstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
In geval van twijfel, altijd stoppen. Dus schaf Watch_Dogs dus niet aan maar bewaar het totdat je een duidelijke keuze kunt maken.

Overigens schaf ik hem aan op het moment dat ik thuis was.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Watch_Dogs twijfel ik zelf ook over. Ik lees nogal verschillende dingen op forums dat het toch wel wat tegenvalt. Ik kan wel spreken over Wolfenstein als je de oudere delen hebt gespeeld is dit echt een tof spel. Grafisch ziet het er erg goed uit! ook ammo en andere dingen oprapen van de grond vind ik een leuke toevoeging. Ik ben er ook nog maar net in begonnen maar ik ben erg positief, terwijl ik van te voren al tegen mezelf zei dat ik het spel niet ging aanschaffen.

Dus Wolfenstein is een aanrader, ik wacht dus ook nog even met Watch_Dogs of laat hem nog even links liggen. v.d. week komt natuurlijk ook nog de geniale Mario Kart 8 voor de Wii U :)

Succes met misschien een aankoop en mensen die hem hebben, ik lees graag nog wat recensies van de mede Tweakers hoe Watch_Dogs is.

Groet. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door epamel op 27-05-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zou watchdogs doen, zit tenminste nog iets van MP in, Wolfenstein kun je altijd later nog wel aanschaffen. Is ook een kortere game om uit te spelen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ik heb Watch Dogs gekocht en zou em zo inleveren als dat kon (nadeel van digitaal).

Als Intellectual Property is het veelbelovend... voor de toekomst. Vind het tot nog toe absoluut niet spannend, alles voelt wat minder gepolished aan dan bijv. een Assassin's Creed (en ook die serie laat daar nog wel eens wat steekjes vallen), je kan niet springen at will, het autorijden is net als dinky toy meets botsautootjes. Speaking of, en dit is niet het enige wat afbreuk doet aan de immersie, je ziet bijv. zelfs ambulances vrolijk rondbotsen tegen auto's for no obvious reason terwijl je zelf gewoon rustig rondloopt. Ugh al die kleine irritaties..... Ze tellen op.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nefiorim schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:46:
Ik heb Watch Dogs gekocht en zou em zo inleveren als dat kon (nadeel van digitaal).

Als Intellectual Property is het veelbelovend... voor de toekomst. Vind het tot nog toe absoluut niet spannend, alles voelt wat minder gepolished aan dan bijv. een Assassin's Creed (en ook die serie laat daar nog wel eens wat steekjes vallen), je kan niet springen at will, het autorijden is net als dinky toy meets botsautootjes. Speaking of, en dit is niet het enige wat afbreuk doet aan de immersie, je ziet bijv. zelfs ambulances vrolijk rondbotsen tegen auto's for no obvious reason terwijl je zelf gewoon rustig rondloopt. Ugh al die kleine irritaties..... Ze tellen op.
Dus vraag je een refund aan. Dat kan 1x per jaar geloof ik en daar doet MS vaak niet moelijk over. Gewoon een support chat starten en aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Yaz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Dus vraag je een refund aan. Dat kan 1x per jaar geloof ik en daar doet MS vaak niet moelijk over. Gewoon een support chat starten en aanvragen.
Thanks. Ben nog niet zo bekend met MS en hun shop. Haal niks in Win 8 en de XBone is mn eerste console :).

http://www.rockpapershotg.../27/watch-dogs-pc-review/
Die review kan ik me wel in vinden. Ook de besturingsproblematiek is aanwezig op de XBone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Watch_Dogs installing now... Dedsec is net bezorgd. Ik ben wel een beetje een Ubi fanboy.. Ik hou wel van hun OCD opwekkende Open Werelden zoals in AssCreed en Far Cry. Maar ik ben benieuwd...

En nog maar een keer, voor de twijfelaars... Wolfenstein is awesome. Maar wel wat old school qua designkeuzes soms.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Yaz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Nou:
Justin: Good morning, Nefiorim. I read that you wish to have a refund for your purchase of Watch Dogs for Xbox One.
Nefiorim: Yes please... I have never returned or asked for a refund on any game before, but I was so incredibly disappointed with Watch Dogs after trying it for about an hour... no improvements in the gameplay, it's horrible
Justin: We appreciate your comment and feedback of the game, as it is very important to us. Unfortunately, all games, once purchased, are final and non-refundable. The best option you can take for this would be to dispute the charges with your Financial Institution.
Nefiorim: The game was bought using MS store credit
Justin: We are sorry to hear that the game has failed to meet your expectations, Nefiorim. Perhaps the publisher can upgrade the game in the future.
Justin: Microsoft Currency, you mean?
Nefiorim: Gift card added to the account
Nefiorim: So yes, in a way
Justin: Did you purchase the game using Microsoft Currency, which you purchased from the Microsoft Store?
Nefiorim: I received a gift card which I added to the xbox account
Nefiorim: or multiple gift cards
Nefiorim: and then purchased the game
Justin: I see. I can also that you can contact the publisher about the game, and see if they can offer you compensation for it.
Justin: The terms and conditions regarding the purchase being non-refundable, unfortunately, stands in our way, and can not be waived.
Tot zover dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Geinig. Ik lees regelmatig op Reddit enzo dat mensen gewoon hun geld terug krijgen mits ze dat geintje maar niet te vaak uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Dat is precies de reden waarom ik Watch Dogs gewoon retail heb gekocht. Dan kan ik hem nog inruilen of doorverkopen tenminste. :)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij staat er in die dialoogjes waar je iets koopt in de store ook dat die purchase non-refundable is.

Dat een product niet aan jou verwachtingen voldoet is natuurlijk ook niet de schuld van Microsoft, zo lang het niet een ondeuglijk product is. Mocht het nou vol met bugs zitten, dan zou je daar over kunnen klagen want het werkt immers niet.

[ Voor 0% gewijzigd door LOTG op 27-05-2014 14:39 . Reden: Opgezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Oh ik ga er verder ook niet over klagen hoor. Had het geld toch al afgeschreven (pun semi intended ;)). Maar ben wel echt teleurgesteld in W_D en Ubi. Als je al ervaring hebt met open world games a la AC en FC dan is dit toch echt helemaal niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Doughty schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:35:
Dat is precies de reden waarom ik Watch Dogs gewoon retail heb gekocht. Dan kan ik hem nog inruilen of doorverkopen tenminste. :)
Dat is dus precies de reden waarom ik hem digitaal koop. Ik heb nog nooit een spel teruggebracht of doorverkocht. Gewoon wat onderzoek doen van te voren en als je twijfelt gewoon NOOIT kopen.

De voordelen van digitaal wegen voor mij gewoon veel zwaarder dan het eventueel kunnen doorverkopen/ruilen/uitlenen/terugbrengen/alsonderzettergebruiken van retail aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Yaz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Dat is dus precies de reden waarom ik hem digitaal koop. Ik heb nog nooit een spel teruggebracht of doorverkocht. Gewoon wat onderzoek doen van te voren en als je twijfelt gewoon NOOIT kopen.

De voordelen van digitaal wegen voor mij gewoon veel zwaarder dan het eventueel kunnen doorverkopen/ruilen/uitlenen/terugbrengen/alsonderzettergebruiken van retail aanschaffen.
Ik koop digitaal en kan games delen met mijn broertje, scheelt een hoop geld en twee keer zoveel games ;)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik kijk de kat dus nog even uit de boom.
Sunset Overdrive en Destiny zijn wat dat betreft een instant buy.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Sunset Overdrive wordt wel een game die veel fun belooft, maar voor FPS heb ik toch liever keyboard en muis en niet een controller :)

Ofwel moeten ze meerdere toetsenborden en muizen ondersteunen, draadloos, misschien Bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dragunov schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:15:
Sunset Overdrive wordt wel een game die veel fun belooft, maar voor FPS heb ik toch liever keyboard en muis en niet een controller :)

Ofwel moeten ze meerdere toetsenborden en muizen ondersteunen, draadloos, misschien Bluetooth :)
Ain't gonna happen ;) Wellicht via third party addons, die waren er voor de 360 en ps3 wel, maar wat mij betreft worden die ook niet toegelaten. Gamen op een console doe je met de bijbehorende controller, als je dat niet wilt moet je maar op de pc gaan gamen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Dus FPS speel ik op PC, racing games, Beat 'em ups op console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
Mijn motto: als je twijfelt, juist doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Nathank schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:29:
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.welingelichtekringen.nl/wp-content/uploads/2012/09/reet-maurcicedehond.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Doughty op 27-05-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

In mijn geval betekend dat dus zowel Wolfenstein als WD kopen.
Juist doen is dus fout. Twijfelen wil voor mij zeggen dat ze beiden niet (geheel) overtuigend zijn zoals Sunset Overdrive en Destiny dat wel zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Waarom is dat fout? Je hanteert wat erg abstracte begrippen, waarin jij stelt dat er maar 1 antwoord is terwijl dat niet zo is. Daarbij vergelijk je 2 totaal verschillende spellen (ok, je kunt in beide schieten maar daar houd het ook op).

Als je denkt dat beide niet leuk zijn, dan is misschien het antwoord geen van beide? Bespaar je het geld en wacht tot er iets voorbij komt wat je zeker wilt spelen? Ik ga in ieder geval vanavond Watch_Dogs doen en ik denk dat het mij wel zal bevallen.
Je werkt voor de Media Markt?

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 27-05-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Doughty schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:35:
Ik ook, verwacht ook dat ik deze game niet ga houden. Paar weken spelen en dan verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Dit :)
Anders blijft het maar knagen, heb liever ergens achteraf spijt van dan dat ik denk 'Had ik maar...'
Vanmiddag ff langs huis gesjeesd om de download te starten (adsl) dus zometeen maar eens kijken of het wat is, mijn verwachtingen sinds het uitstel zijn niet erg hoog, wilde hem eerst ook niet kopen.
Maar met gebrek aan andere interressante titels op dit moment, en de goed ge-oliede hype-machine van Ubisoft ben ik toch wel benieuwd !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

LOTG schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:59:
Waarom is dat fout? Je hanteert wat erg abstracte begrippen, waarin jij stelt dat er maar 1 antwoord is terwijl dat niet zo is. Daarbij vergelijk je 2 totaal verschillende spellen (ok, je kunt in beide schieten maar daar houd het ook op).

Als je denkt dat beide niet leuk zijn, dan is misschien het antwoord geen van beide? Bespaar je het geld en wacht tot er iets voorbij komt wat je zeker wilt spelen? Ik ga in ieder geval vanavond Watch_Dogs doen en ik denk dat het mij wel zal bevallen.

[...]

Je werkt voor de Media Markt?
??
Waarom iets als abstact kwalificeren wat heel simpel is.
Ik herinner me niet iets met elkaar vergeleken te hebben, evenmin of ik ze wel of niet niet leuk zou vinden.

Ik hoor graag je ervaringen met WD.
justifire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Dit :)
Anders blijft het maar knagen, heb liever ergens achteraf spijt van dan dat ik denk 'Had ik maar...'
:+
Ook van jou hoor ik graag wat je ervaringen zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door mowa op 27-05-2014 16:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:20:
Zoals, had ik maar het geld bespaard door dit spel niet te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:30
Hmmm is zeker druk op de download server van MS.... Kom net thuis en wil de dl starten van Watch Dogs maar springt meteen op paused en kan resumen wat ik wil maar start niet :(

Meer mensen daar last van of iemand die een mogelijke oplossing weet ( ik heb al opnieuw opgestart)?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Ik heb Watch_Dogs al gespeeld, en moet zeggen dat het een lastig spel is. Zit nu in een van de eerste levels waar je de politie moet ontwijken van cover naar cover en dat is verrekte lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ah, in dat stadium? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Ja ben daar nu uit ontsnapt gelukkig duurde wel ffe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:12
Mijn contoller is helaas overleden en nu watchdogs redelijk positief ontvangen is dacht ik dat het maar een tijd is voor een nieuwe. Op amazon gekeken 44 euro maar mede door hemelvaart lange levertijd:(

Ik dacht laat ik naar de mediamarkt gaan daar kan ik dan gelijk watchdogs op schijf meenemen voor maar 55euro :) best een koopje,toen ik eenmaal het kleine rekje met xbox one artikelen zag schrikte ik nogal 70!! Euro???

Niet normaal eigenlijk een controller voor 26euro meer verkopen en watchdogs voor een redelijk goedkope prijs aanbieden

Conclusie: ben met niets de winkel uitgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
schumi1986 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
Mijn contoller is helaas overleden en nu watchdogs redelijk positief ontvangen is dacht ik dat het maar een tijd is voor een nieuwe. Op amazon gekeken 44 euro maar mede door hemelvaart lange levertijd:(

Ik dacht laat ik naar de mediamarkt gaan daar kan ik dan gelijk watchdogs op schijf meenemen voor maar 55euro :) best een koopje,toen ik eenmaal het kleine rekje met xbox one artikelen zag schrikte ik nogal 70!! Euro???

Niet normaal eigenlijk een controller voor 26euro meer verkopen en watchdogs voor een redelijk goedkope prijs aanbieden

Conclusie: ben met niets de winkel uitgelopen :(
Controller aanmelden op myservice.xbox.com ? Kan wel even duren want je moet dan eerst je defecte controller opsturen en dan krijg je een nieuwe toegestuurd zodra ze die ontvangen hebben.

Ik heb voor Watch Dogs 46 euro betaalt.

[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 27-05-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Idem, via de USA gekocht. Scheelt echt zoveel geld! Bij gamemania 70 euro!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:12
shadowman12 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:29:
[...]

Controller aanmelden op myservice.xbox.com ? Kan wel even duren want je moet dan eerst je defecte controller opsturen en dan krijg je een nieuwe toegestuurd zodra ze die ontvangen hebben.

Ik heb voor Watch Dogs 46 euro betaalt.
Pookje afgebroken eigen schuld,

Ik snap dat je die via de store kunt bestellen maar 55 euro voor een disc versie is niet duur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
shadowman12 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:23:
Ik heb Watch_Dogs al gespeeld, en moet zeggen dat het een lastig spel is. Zit nu in een van de eerste levels waar je de politie moet ontwijken van cover naar cover en dat is verrekte lastig.
Valt wel mee, joh. Gebruik alles wat je kunt hacken.. Eerst de ballenschietmachine en dan een alarm. Dan kun je zonder problemen naar boven. En met camera's kun je van camera naar camera hacken tot je iets wat je helpt kunt hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk watch dogs binnen, de gameplay ziet op zich vermakelijk uit alleen de graphics zijn best wel verschrikkelijk, is meer last gen dan next gen helaas.

En niet het beste van last gen helaas :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bezig WD binnen te trekken. O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Naast WD ook gelijk child of light gekocht :). Denk dat ik die overgebleven 15 dollar goed heb uitgegeven!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zoohww...ik heb Watch_Dogs ook maar even aangeschaft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
TheVMaster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:21:
Zoohww...ik heb Watch_Dogs ook maar even aangeschaft :+
Dit ondanks alle opmerkingen en niet echt hele lovende reviews?

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Of het feit dat je hele Xbox Friendslist die game zit te doen en er toch ook wel aardig wat positieve reviews zijn waardoor Metacritic op een schappelijke 77 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Kzal WD wel kopen op PC, net als Wolfenstein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
Martinspire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Of het feit dat je hele Xbox Friendslist die game zit te doen en er toch ook wel aardig wat positieve reviews zijn waardoor Metacritic op een schappelijke 77 staat?
Dat, en het feit dat dit soort games mij gewoon aanspreken en die (kleine) onvolkomenheden er niet voor gaan zorgen dat ik geen plezier aan dit spel beleef.

Hij is hier nu klaar met installeren.. Kreeg al vrij snel een 'Ready to Play' melding van de Xdoos, maar na het verlaten van de eerste area, kreeg ik toch al een popup met 'Installing Game Data'...

Rest van de week van huis, dus stof happen alvast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Ik vind de reviews anders goed genoeg....en moet zeggen dat het spel me 100% mee valt!
Martinspire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:40:
[...]

En ja, 15 van de 27 mensen die vanavond online waren waren Watch_Dogs aan het doen...tja..dan kun je niet achterblijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Ach ik wacht wel even totdat mensen een paar dagen gespeeld hebben en dan hoor, en lees ik, de reacties wel. Heb nog genoeg andere dingen te doen en te spelen.

Overigens iemand nog goede suggesties en of ervaringen met externe opslag voor de one. Zag een Buffalo Velocity 2 Tb en 7200 rpm usb 3.0 voor iets meer als 100 euro. Is deze externe HD een geschikte kandidaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
Is hier toevallig een paar dagen terug besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Zet net de xbox uit, zie ik dat het al dik over tweeen is :X
Watch Dogs : I'm hooked ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nieuwe update:
New update available for preview 5/27!
Thread created by Miss Portia
A system update is being released for you to preview beginning today, 5/27/2014, after 6:00pm PDT. This update primarily contains fixes for issues users have reported with external storage. If you have an external drive connected, please try using it and let us know what you think of these fixes in the External Storage forums!

HOW TO GET IT

If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.
If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 5/29/2014, you will be prompted to do so the next time you start your console.

DETAILS

OS version released: xb_rel_1406.140523-2200
Available: 5/27 6PM PDT

What's in this update:

Several fixes for issues some users have been reporting with new external storage features.
A fix for App Channels not populating in OneGuide.

KNOWN ISSUES

A small number of models of A/V receivers may not power on automatically via IR commands from the console (such as when saying "Xbox, On'). The team is aware of this issue and investigating.
Some users may notice their Favorites list empty in OneGuide. The team is aware and investigating this issue.
Thank you for participating in the update previews, and thank you for your feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Gisteravond flink Watch_Dogs gespeeld en ik kan niet wachten om vanavond weer aan de gang te gaan!
Ik heb veel mensen bij voorbaat horen zeuren over deze game, maar hij bevalt mij meer dan prima. Hij speelt lekker, ik vind de story interessant, grafisch valt hij echt niet tegen en de hele look en feel is prima. Zin in vanavond, dat wordt een nachtbraakje denk ik zo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donGaboz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
ik ben zo blij met de june update. ik heb zelf een 1tb seagate expansion portable en merk dat mijn xbone een stuk rustiger is. ik heb de vermoeden dat de interne hdd niet helemaal 100 is.

Maar ook ik ben aan het kijken wat wijzer is en wacht of er voordelen zijn in een sshd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk avondje watchdogs gespeeld, ik kon alleen niet verbinden met de Uservers van ubisoft, hebben andere mensen daar ook last van gehad? heeft misschien te maken met de drukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15
Ik kon ook niet verbinden. Zal wel goedkomen :) Uurtje gespeeld en het nu al naar mijn zin gehad ieder geval! :)
Pagina: 1 ... 105 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.