Het valt me op dat de PSU van de Xbox One redelijk lawaai maakt (ik dacht eerst dat het de HDD was in standby mode) ik zie dit meer voorbij komen op internet. Nu wil ik eigenlijk een vervangende PSU kopen (want ik ga niet 2 weken wachten op een replacement) zie ze alleen niet zo 1,2,3 voorbij komen iemand een idee waar je deze zou kunnen kopen/bestellen?
Ja, had ik ook last van. Hoewel ik er verder geen hinder van heb ondervonden. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt met Watch_Dogs. Erg leuke setting en tot nu toe een verhaal lijn die me weet te boeien.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:49:
heerlijk avondje watchdogs gespeeld, ik kon alleen niet verbinden met de Uservers van ubisoft, hebben andere mensen daar ook last van gehad? heeft misschien te maken met de drukte?
had je nog tegoed staan dan, want paypal werkte niet meer en codes toevoegen ook nietcarpebios schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:35:
Idem, via de USA gekocht. Scheelt echt zoveel geld! Bij gamemania 70 euro!
Codes toevoegen werkt wel, gisteren 75 dollar toegevoegd.jarsiv schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:42:
[...]
had je nog tegoed staan dan, want paypal werkte niet meer en codes toevoegen ook niet
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
+1Doughty schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:23:
Gisteravond flink Watch_Dogs gespeeld en ik kan niet wachten om vanavond weer aan de gang te gaan!
Ik heb veel mensen bij voorbaat horen zeuren over deze game, maar hij bevalt mij meer dan prima. Hij speelt lekker, ik vind de story interessant, grafisch valt hij echt niet tegen en de hele look en feel is prima. Zin in vanavond, dat wordt een nachtbraakje denk ik zo!
https://powershellisfun.com
O ik heb codes gekocht in US. maar hij zegt constant something went wrong. en heeft wel altijd gewerkt, zelfs paypal werkt niet meerhenkyyyyyyy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Codes toevoegen werkt wel, gisteren 75 dollar toegevoegd.
[ Voor 10% gewijzigd door jarsiv op 28-05-2014 12:08 ]
hehehe, jij ook al? Ik zit nu ook half-slapend op kantoor omdat ik tot 2 uur Watch Dogs heb gespeeld. Ben het wel eens met de gemiddelde review score, maar dat betekent niet dat het een slecht spel is.justifire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 02:19:
Zet net de xbox uit, zie ik dat het al dik over tweeen is![]()
Watch Dogs : I'm hooked !
Xbox Live: Chevalric
Leuke trailer van de nieuwe Battlefield http://www.totalxbox.com/...rything-you-need-to-know/
Battlefield meets GTA.
Battlefield meets GTA.
[ Voor 62% gewijzigd door mobygo76 op 28-05-2014 13:19 ]
Bij code invoeren op de site kan je wel eens fout krijgen, gewoon paar keer proberen.jarsiv schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:07:
[...]
O ik heb codes gekocht in US. maar hij zegt constant something went wrong. en heeft wel altijd gewerkt, zelfs paypal werkt niet meer
Game kopen moet je dan gewoon via de site doen ipv via de xbox, in de store van de xbox krijg je bijna altijd die foutmelding (met die vage code rechtsonderin).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ziet er super uit, wist helemaal niet dat ze dit van plan waren met Battlefieldmobygo76 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:17:
Leuke trailer van de nieuwe Battlefield http://www.totalxbox.com/...rything-you-need-to-know/
Battlefield meets GTA.
maar hebben jullie een zuiver US account of een EU account met US deelSinergyX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:18:
[...]
Bij code invoeren op de site kan je wel eens fout krijgen, gewoon paar keer proberen.
Game kopen moet je dan gewoon via de site doen ipv via de xbox, in de store van de xbox krijg je bijna altijd die foutmelding (met die vage code rechtsonderin).
Ik heb een 'normaal' EU account (mijn algehele Live account), met een toegevoegd betaal-deel onder mijn US kant op die commerce site).jarsiv schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:27:
[...]
maar hebben jullie een zuiver US account of een EU account met US deel
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
en wanneer heb je voor het laatst een code toegevoeg of met paypal betaalt.SinergyX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:40:
[...]
Ik heb een 'normaal' EU account (mijn algehele Live account), met een toegevoegd betaal-deel onder mijn US kant op die commerce site).
PayPal werkt al weken, danwel maanden niet meer, mijn laatste code is van week of 2 geleden dacht ik? Ik heb Trials Fusions nog gekocht ermee, 1 character uit KI en de Titanfall expension.
edit, was dus 15 mei
SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 2"
edit, was dus 15 mei
SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 2"
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2014 14:46 ]
nou wel zeker 30x keer geprobeerd, maar blijft zelfde melding
Wat en waar probeer je dat nu precies? Code invoeren op de Xbox zelf is mij ook nog nooit gelukt.
En waar heb je ze gekocht?
Het is ook al meerdere keren naar voren gekomen dat sommige US codes niet internationaal te redeemen zijn. Bij offgamers was dat volgens mij het geval, maar dat weet ik niet meer zeker.
Het is ook al meerdere keren naar voren gekomen dat sommige US codes niet internationaal te redeemen zijn. Bij offgamers was dat volgens mij het geval, maar dat weet ik niet meer zeker.
De Xbox store is localised en US codes redeem je in de US store, dus niet in de NL store.Ereaser schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
Als ik de codes(gekocht via een us site, al eerder gedaan) gebruik ben ik aangelogt in de us storepjvandesande schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:41:
[...]
De Xbox store is localised en US codes redeem je in de US store, dus niet in de NL store.
Helaas niet meer te zien via de link, iemand nog een nieuwe?mobygo76 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:17:
Battlefield meets GTA.
Al gevonden
YouTube: Battlefield Hardline - Gameplay Trailer (Project Omaha)
Ziet er wel leuk uit ben benieuwd naar de beelden op E3
[ Voor 22% gewijzigd door Marvie op 28-05-2014 19:17 ]
Xbox Live Knalle Arie
Ik heb ook een 'NL-Live Account' met een toegevoegd US (en UK en DE) betaal-deel. Gisteravond heb ik nog $ 100 usd toegoevegd via Xbox.com en dat werkte perfect.jarsiv schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:43:
[...]
en wanneer heb je voor het laatst een code toegevoeg of met paypal betaalt.
Ik haal de codes altijd bij Offgamers en die werken bij mij altijd perfect.Ereaser schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 28-05-2014 19:26 ]
Als ik een game verwijder van mijn console, blijft dan mijn save game van die game bewaard? Heb namelijk opeens geen vocal sound meer tijdens de cut scènes van Watch Dogs en wil hem een keer opnieuw installeren........
Savegame staat apart van je game installatie. Ga maar kijken bij het beheren van de game. Savegame wordt overigens ook gesynchroniseerd met de cloud volgens mij.Convoy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:05:
Als ik een game verwijder van mijn console, blijft dan mijn save game van die game bewaard? Heb namelijk opeens geen vocal sound meer tijdens de cut scènes van Watch Dogs en wil hem een keer opnieuw installeren........
Nederlandse CC werkt tegenwoordig wel weer in de usa store (mits je visa of echte mastercard hebt). Eerder kon je niet meerdere keren dezelfde creditcard aan de losse ‘land‘ betaalaccounts hangen, maar dat werkt nu wel. Het grappige is dat ze dan wel het adres delen. Dus ik heb nu voor DE, NL en US dezelfde visa met nederlands adres.. alleen het land is telkens anders gek genoeg omdat dat weer fixed isSinergyX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:45:
PayPal werkt al weken, danwel maanden niet meer, mijn laatste code is van week of 2 geleden dacht ik? Ik heb Trials Fusions nog gekocht ermee, 1 character uit KI en de Titanfall expension.

Ja inderdaad mijn CC werkt ook weer (Mastercard).Danfoss schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:50:
[...]
Nederlandse CC werkt tegenwoordig wel weer in de usa store (mits je visa of echte mastercard hebt). Eerder kon je niet meerdere keren dezelfde creditcard aan de losse ‘land‘ betaalaccounts hangen, maar dat werkt nu wel. Het grappige is dat ze dan wel het adres delen. Dus ik heb nu voor DE, NL en US dezelfde visa met nederlands adres.. alleen het land is telkens anders gek genoeg omdat dat weer fixed is. Maar het werkt wel, afgelopen weekend nog Wolfenstein gekocht in de US store.
Watch_Dogs, so far a pretty sweet game.
Zit nog maar in 't eerder genoemde stadion maar hij gaf ineens de melding dat hij verder moest downloaden, blijft hangen op 44% en ik ben na een minuut of 10 maar naar het dashboard gegaan. Ook daar schiet het niet op. Kon ook geen verbinding maken met de Ubisoft servers toen ik hem voor het eerst opstarte, dus dat valt allemaal wat tegen. Ik wil gewoon door kunnen spelen zonder stomme meldingen wat ik niet begrijp.
Zit nog maar in 't eerder genoemde stadion maar hij gaf ineens de melding dat hij verder moest downloaden, blijft hangen op 44% en ik ben na een minuut of 10 maar naar het dashboard gegaan. Ook daar schiet het niet op. Kon ook geen verbinding maken met de Ubisoft servers toen ik hem voor het eerst opstarte, dus dat valt allemaal wat tegen. Ik wil gewoon door kunnen spelen zonder stomme meldingen wat ik niet begrijp.
Dat gaat niet want je hebt maar een klein deel gedownload. Wat je daarna krijgt is de spelwereld en die is inderdaad wat groter. Komt ook omdat ie meteen helemaal beschikbaar is. Dus ja, dat duurt even. Downloaden an sich duurde sowieso wel lang. Toch even geduld hebben en er gaat (letterlijk dus) een wereld voor je openNeejoh schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:15:
Watch_Dogs, so far a pretty sweet game.
Kunnen jullie wel gewoon verbinden met de Ubisoft server? En... Waarom is dat nidig?
Neem aan dat de savegames gewoon op de xbox staan, en tot zo ver kon ik het spel ook gewoon spelen,. Is het niet alleen voor multiplayer nodig?
Neem aan dat de savegames gewoon op de xbox staan, en tot zo ver kon ik het spel ook gewoon spelen,. Is het niet alleen voor multiplayer nodig?
Verbinden met de Ubistoft servers is nodig voor multiplayer, maar dat kan pas als je de 4de campagin hebt uitgespeeld.Neejoh schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:37:
Kunnen jullie wel gewoon verbinden met de Ubisoft server? En... Waarom is dat nidig?
En voor de uplay achievements (golden pistol, camouflage sportwagen en verhoging van uitbetalen betaalautomaten
)
Zojuist ook maar de seasonpass voor Watch Dogs aangeschaft, damn wat een fijne game is het toch !
Zojuist ook maar de seasonpass voor Watch Dogs aangeschaft, damn wat een fijne game is het toch !
[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 29-05-2014 02:03 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Watch_Dogs
Voor ik het wist was het half 2
En uhm, dat creditcard verhaal, met NL adres maar dan US als land? Begijp ik dat goed?
Voor ik het wist was het half 2
En uhm, dat creditcard verhaal, met NL adres maar dan US als land? Begijp ik dat goed?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Inderdaad.
Ik kan dat ook beamen, alleen een USA postcode was wel noodzakelijk (in mijn geval), de rest van de gegevens zijn standaard. Nu maar afwachten of de bank iets gaat ondernemen tegen deze grappen.shadowman12 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:04:
[...]
Ja inderdaad mijn CC werkt ook weer (Mastercard).
Ik vraag het me ook af. Anderhalf uur is nogal wat.Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Ik snap dit echt niet. Wat gaan ze dan op E3 laten zien waardoor ze dit allemaal kunnen doen dan?
Ze laten gewoon de pilot van de Halo tv serie zien en dan hebben ze geen ruimte meer voor gamesMartinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Ik snap dit echt niet. Wat gaan ze dan op E3 laten zien waardoor ze dit allemaal kunnen doen dan?
Nieuwe IP's en paar multiplatforms. Daar kunnen wel eens 3-5 nieuwe IP's tussen zitten hoor.Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Nieuwe trailer QB:
[ Voor 18% gewijzigd door X-Fighter op 29-05-2014 15:05 ]
Ziet er best interessant uit, met dat time-freeze gebeuren en er door heen lopen. Lekker verfrissend. Maakt me nieuwsgierig naar de impact op de gameplay...
Ik kijk er vooral naar uit hoe realistisch het gaat zijn. Ze hebben samen gewerkt met CERN, dus dat is alvast goed, maar stilstand van tijd en verandering van onze dimensie kan zo complex zijn, dat ik me afvraag hoe ze dat gaan uitleggen aan de "gewone" gamerTrishul schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:49:
Ziet er best interessant uit, met dat time-freeze gebeuren en er door heen lopen. Lekker verfrissend. Maakt me nieuwsgierig naar de impact op de gameplay...
Ben erg benieuwd naar de integratie met de live action serie. Als er 1 team het kan laten werken is het Remedy wel.
Maar op Gamescom dus meer Quantum Break.
Maar op Gamescom dus meer Quantum Break.
Gisteren Tomb Raider uitgespeeld (75% completion), echt leuk spel, grafisch ook erg goed en het geluid top!
Vandaag aan WD begonnen en dan valt het grafisch in vergelijking met TR toch een beetje tegen, gameplay daarentegen echt vet. Lekker een ambush opgezet door een brug te open, daarna ontstond er een file voor de brug, dus moesten de boeven ook stoppen, ff uit mijn uitgestapt en de boeven een kopje kleiner gemaakt, in de auto gestapt, brug geopend en weggeraced! Top! Zoveel mogelijkheden om iets op te lossen!
Vandaag aan WD begonnen en dan valt het grafisch in vergelijking met TR toch een beetje tegen, gameplay daarentegen echt vet. Lekker een ambush opgezet door een brug te open, daarna ontstond er een file voor de brug, dus moesten de boeven ook stoppen, ff uit mijn uitgestapt en de boeven een kopje kleiner gemaakt, in de auto gestapt, brug geopend en weggeraced! Top! Zoveel mogelijkheden om iets op te lossen!
Misschien willen ze game laten draaien op DX12Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:15:
Ziet er gaaf uit. Ben benieuwd hoe het speelt.
Wel jammer: 2015
Doet me dan denken aan TimeShiftTrishul schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:49:
Max Payne!X-Fighter schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:02:
[...]
Nieuwe IP's en paar multiplatforms. Daar kunnen wel eens 3-5 nieuwe IP's tussen zitten hoor.
Nieuwe trailer QB:
[video]
Maar awe-some preview.
Quantum Break ziet er inderdaad veelbelovend uit. Ik vind het wel allemaal nog behoorlijk vaag en heb geen idee wat de uiteindelijke gameplay gaat zijn, toch wel knap als je al twee trailers hebt uitgebracht. Deze game ga ik zeker volgen, Remedy heeft met Alan Wake een prima titel neergezet, dus eens kijken wat ze hier mee kunnen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr Ton op 29-05-2014 18:32 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Wat mij opvalt is dat de resume functie van Watch Dogs echt perfect werkt.
Tijdens het spelen de Xbox uitzetten, later weer aanzetten en meteen verder spelen.
Geen lange laadtijden, hup meteen weer middenin de actie !
(Instant on powerstate)
Tijdens het spelen de Xbox uitzetten, later weer aanzetten en meteen verder spelen.
Geen lange laadtijden, hup meteen weer middenin de actie !
(Instant on powerstate)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Jup werkt prima. Moet ook wel, want je kunt niet terug naar het hoofdmenu. Tenminste, bij mij blijft ie hangen op loadingjustifire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:19:
Geen lange laadtijden, hup meteen weer middenin de actie !![]()
(Instant on powerstate)
Nope, geen last van.. ik kan gewoon terug naar de menu'sMartinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:21:
[...]
Jup werkt prima. Moet ook wel, want je kunt niet terug naar het hoofdmenu. Tenminste, bij mij blijft ie hangen op loading
Het snel hervatten werkt prima! Gisteren kreeg ik een melding dat de Uplay servers tijdens mijn "offlineheid"
Cogitationis poenam nemo patitur
Damm, kom maar niet voorbij die Backstage Pass missie in Watch Dogs.Was net heel ver en had toegang tot de server room maar toen werd ik doodgeschoten door een guard.
Terug schieten! Daar heb je die guns voorshadowman12 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:01:
Damm, kom maar niet voorbij die Backstage Pass missie in Watch Dogs.Was net heel ver en had toegang tot de server room maar toen werd ik doodgeschoten door een guard.
Cogitationis poenam nemo patitur
Vind die resume functie sowieso wel erg fijn. Bij Child of Light moest ik wel weer handmatig reconnecten naar Ubisoft/Uplay. Moet je dat bij Watch Dogs ook?justifire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:19:
(Instant on powerstate)
Dat doe ik, maar 5 -1 is een beetje oneerlijk gevecht
Daarstraks ondanks de twijfel toch Watch_Dogs maar gekocht. Nog niet heel ver, maar valt niet tegen
Geloof wel dat bepaalde mechanics wat repetitief kunnen/gaan worden, maar opzich zit de basis prima in elkaar. Graphics zijn degelijk/prima. Niks revolutionairs, maar ook zeker niet last-gen.
Hoewel het eigenlijk in het watch dogs topic hoort, zo heb ik het gedaan:shadowman12 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:01:
spoiler:
Access code vinden is je al gelukt, dus dat sla ik maar over. Ben daarna via de kant met de helling het gebouw binnen gegaan. Eerste guard afleiding door het hek paar keer open en dicht te doen, de 2e heb ik gelokt door het alarm van een auto af te laten gaan. Daarna helling op naar boven, even wachten tot de guard rechts wegloopt en die neerhalen. Terug richting de helling, en dan door de gang in 1e rechte lijn (beetje gebukt) richting het 'hack' punt. Niks of niemand heeft me gezien. Op de terugweg eigenlijk hetzelfde. De AI is soms niet al te snugger, ben op behoorlijk tempo een gebouw voor vijanden doorgelopen 
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hallotjes, ik lees al een maand of 6 mee, ik denk ik meld me ook maar
Speel met name Titanfall, BF4 en WD. Vanuit Zweden, waar er ook maar weinig xbox one bezitters zijn
Xbox Live: FrankinatorNL, zal mezelf even toevoegen aan de lijst. Als er iemand een preview invite heeft is dst meer dan welkom!
Speel met name Titanfall, BF4 en WD. Vanuit Zweden, waar er ook maar weinig xbox one bezitters zijn

Xbox Live: FrankinatorNL, zal mezelf even toevoegen aan de lijst. Als er iemand een preview invite heeft is dst meer dan welkom!
Voor hun zeker?shadowman12 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:08:
[...]
Dat doe ik, maar 5 -1 is een beetje oneerlijk gevecht.
Sorry maar als je de basis een beetje onder de knie hebt is 30 man aanvallen al geen probleem meer (zeker niet op de wat makkelijkere moeilijkheidsgraden). Gewoon goed je gadgets gebruiken en focus om mensen af te knallen.
Ik wil even laten weten dat de $50 gift cards niet op voorraad zijn bij Target.com. Ik had vanmiddag een bestelling geplaatst ($50 en $25), maar die is geannuleerd. Heb net met Jim van de Target.com klantenservice gesproken, dus vandaar dat ik het weet.
Verwacht wordt dat ze volgende week weer beschikbaar zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 29-05-2014 23:21 ]
Ik heb die missie volledig gehaald zonder ooit binnen de restricted zone te komen, TIP gebruik je hacking tools op de camera'sshadowman12 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:01:
Crazygametime is tot nu toe het minst duur. Daar betaal je iets meer dan €33 voor een $50 giftcard.Yonix schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:20:
Ik wil even laten weten dat de $50 gift cards niet op voorraad zijn bij Target.com. Ik had vanmiddag een bestelling geplaatst ($50 en $25), maar die is geannuleerd. Heb net met Jim van de Target.com klantenservice gesproken, dus vandaar dat ik het weet.![]()
Voorraad wisselt uiteraard per dag/week. Daarom leg ik zelf ook een voorraadje aan.
Het wisselt bij de wisselkoers ook wel wat maar nu krijg je vor 36,75 euro ook 50 dollar. Dus als je een CC hebt betaal je dat er ook maar voor. Scheelt dus niet zo heel veel en werkt 10x makkelijker.mowa schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:53:
[...]
Crazygametime is tot nu toe het minst duur. Daar betaal je iets meer dan €33 voor een $50 giftcard.![]()
Voorraad wisselt uiteraard per dag/week. Daarom leg ik zelf ook een voorraadje aan.
Vorige week 3 giftcards gehaald en dat scheelt dan toch €10. Een volgende keer betaal ik weer iets meer, afhankelijk van de koers. En je bent NL'er of niet.Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:05:
[...]
Het wisselt bij de wisselkoers ook wel wat maar nu krijg je vor 36,75 euro ook 50 dollar. Dus als je een CC hebt betaal je dat er ook maar voor. Scheelt dus niet zo heel veel en werkt 10x makkelijker.
Net me Xdoos ff aangezet want ik wil nog ff 'n potje knallen voor 't slapen gaan, heb ik weer 'n update. Gelukkig vliegt ie binnen want soms gaat het heel traag. Overigens vind ik het downen van games ook erg traag gaan. Watch Dogs was een minuut per %.
Maar kun je nou gewoon met die import Xbox gewoon alles doen wat de normale NL in september ook kan? Met andere woorden, kan ik gewoon Worms Battlegrounds in the store kopen
Ik lees op google allemaal rare verhalen maar die zijn van een half jaar terug.
[ Voor 18% gewijzigd door YoshiBignose op 30-05-2014 10:30 ]
Facts don't care about your feelings
Worms Battlegrounds nu beschikbaar in de store! Weet nog niet of ik hem ga kopen, heb me met de andere delen wel vermaakt.
Aankondiging van Call of Duty: Ghosts Invasion DLC. Levels zien er best leuk uit, Extinction vind ik dan weer niks.
Aankondiging van Call of Duty: Ghosts Invasion DLC. Levels zien er best leuk uit, Extinction vind ik dan weer niks.
Je kan alles doen met een import xbox alleen nog geen NL lokale functies zoals taal en tv gids.YoshiBignose schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:30:
Maar kun je nou gewoon met die import Xbox gewoon alles doen wat de normale NL in september ook kan? Met andere woorden, kan ik gewoon Worms Battlegrounds in the store kopenIk lees op google allemaal rare verhalen maar die zijn van een half jaar terug.
Kopen in de US is ook geen probleem alleen moet je de wel eerst US giftcards kopen voor een betaal te goed.
Xbox Live Knalle Arie
Oke dus Engels kan wel gewoon? Vind NL toch irritant vaak...
Facts don't care about your feelings
Jahoor, NL is nog geeneens beschikbaarYoshiBignose schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:58:
Oke dus Engels kan wel gewoon? Vind NL toch irritant vaak...
Mja hier te downloaden: https://store.xbox.com/en...f8-4ecf-8b13-6334bcc72d22harrytasker schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:42:
Worms Battlegrounds nu beschikbaar in de store! Weet nog niet of ik hem ga kopen, heb me met de andere delen wel vermaakt.
Kost $24,99 ofwel €18,37. Niet de 40 euro gelukkig, maar toch nog wat aan de hoge kant imo. Nog even kijken of er iemand de game gaat halen om MP mee te doen
[ Voor 1% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2014 11:26 . Reden: Verkeerde regio ]
Mmm hier is hij $24,99 (+/- €18,35) als ik ingelog via xbox.com...Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:07:
[...]
Mja hier te downloaden: https://store.xbox.com/en...f8-4ecf-8b13-6334bcc72d22
Kost $33,45 ofwel €24,59. Niet de 40 euro gelukkig, maar toch nog wat aan de hoge kant imo. Nog even kijken of er iemand de game gaat halen om MP mee te doen
Ah mijn regio stond nog op Australiëharrytasker schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:19:
[...]
Mmm hier is hij $24,99 (+/- €18,35) als ik ingelog via xbox.com...

Maar klopt. In ieder geval nog een schappelijke prijs. Kan alleen maar weinig beeldmateriaal vinden van wat er nou precies in zit.
Hoe zit het met de levertijden van de codes? Heb vanochtend om 10.50u twee codes besteld, maar heb nog niets ontvangen.mowa schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:53:
[...]
Crazygametime is tot nu toe het minst duur. Daar betaal je iets meer dan €33 voor een $50 giftcard.![]()
Voor een game die op de 360 nog voor 800 punten wegging (en waar volgens mij weinig echt nieuws in zit) vind ik het een zeer stevige prijsstijging eigenlijk.Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:26:
[...]
Ah mijn regio stond nog op Australië
Maar klopt. In ieder geval nog een schappelijke prijs. Kan alleen maar weinig beeldmateriaal vinden van wat er nou precies in zit.
Kreeg net alleen bij de resume wel de vraag van m'n X1 of ik de game wel echt in bezit had. Even store openen en ik kon doorgamen, wat idd erg soepel gingjustifire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:19:
(Instant on powerstate)
[ Voor 39% gewijzigd door BM op 30-05-2014 13:27 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Van de site:Yonix schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:07:
[...]
Hoe zit het met de levertijden van de codes? Heb vanochtend om 10.50u twee codes besteld, maar heb nog niets ontvangen.
Het is daar nu 06:26:04. Alhoewel je ooit wel geluk kan hebben, ik heb al eens om 11:30u me keys ontvangen10:00 AM – 10:00 PM CDT 7 Days a week including holidays worldwide. Inquiries received outside of working hours will be processed the following day.
Even iets anders:
Heeft iemand anders ook het idee dat bij hem/haar de instant-on mode niet helemaal lekker werkt? Af en toe starten mijn games wel helemaal overnieuw en van de week moest ik alsnog watch dogs handmatig installeren. De SmartGlass App werkt alleen als de xbox aan staat
[ Voor 22% gewijzigd door CyPh op 30-05-2014 13:30 ]
Uw advertentie hier?
Nieuwe preview update:
http://forums.xbox.com/xb...406/f/4861/t/1764011.aspxNew update available for preview - 5/29
Thread created by Miss Portia
A system update is being released for you to preview beginning today, 5/29/2014, after 6:00pm PDT. This update primarily contains additional fixes for issues users have reported with external storage. If you have an external drive connected, please try using it and let us know what you think of these fixes in the External Storage forums!
HOW TO GET IT
• If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
• NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.
• If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 5/31/2014, you will be prompted to do so the next time you start your console.
DETAILS
OS version released: xb_rel_1406.140527-2200
Available: 5/29 6PM PDT (5/30 2AM GMT)
What's in this update:
• Additional fixes for issues some users have been reporting with new external storage features.
KNOWN ISSUES
• A small number of models of A/V receivers and TVs may not power on automatically via IR commands from the console (such as when saying "Xbox, On'). The team is currently testing a fix for this issue.
o Possible Workaround: Some users are having success after resetting all TV settings. Settings -> TV & OneGuide- > Troubleshooting -> Reset TV Settings
• Some users may notice their Favorites list empty in OneGuide. The team is aware and investigating this issue.
Thank you for participating in the update previews, and thank you for your feedback!
Ah, zo! I see. Thanks.CyPh schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:26:
[...]
Van de site:
[...]
Het is daar nu 06:26:04. Alhoewel je ooit wel geluk kan hebben, ik heb al eens om 11:30u me keys ontvangen
Even iets anders:
Heeft iemand anders ook het idee dat bij hem/haar de instant-on mode niet helemaal lekker werkt? Af en toe starten mijn games wel helemaal overnieuw en van de week moest ik alsnog watch dogs handmatig installeren. De SmartGlass App werkt alleen als de xbox aan staat
Hier trouwens geen problemen met de 'instant-on'. Apps installeren op de achtergrond als de console in stand-by staat en ook de resume functie werkt prima.
Echter, ik heb wel één vraagje over de 'B-knop'. Als ik te vaak op back druk (
Wow EA bende idioten. Ben ik met mijn FIFA cariere bezig, ben ik aan een 3de match bezig, had nog niet opgeslagen. Stopt het plots gewoon omdat ik een update moet uitvoeren, ik cancel maar FIFA is al afgesloten, kan enkel update en niet meer verder spelen. Is dat nu een manier om dit duidelijk te maken... Ik word sowieso al lastig van de slecht geprogrammeerde AI in FIFA maar dit slaat nu helemaal alles.
Via de store op xbox.com of via de xbox zelf(moet je wel even de store op US zetten). Let op! je kan alleen maar met giftcards en creditcard betalen.frG schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:25:
Waar kan ik het beste nieuwe games kopen voor de Xbox one?
Hoe je dit precies moet doen kan je in de thread vinden.
Zijn er hier Tweakers die Ryse hebben gespeeld? Ik zit te twijfelen tussen 'The Amazing Spider-Man 2' of 'Ryse: Son of Rome'.
Op IGN zijn de user reviews overwegend positief, ondanks de zwaar negatieve reviews van grote game sites: klik
Op IGN zijn de user reviews overwegend positief, ondanks de zwaar negatieve reviews van grote game sites: klik
Ik heb Ryse gespeeld, de game is niet super lang en best repetitief, maar ik vond de game wel heel erg vet, vooral grafisch.Yonix schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:59:
Zijn er hier Tweakers die Ryse hebben gespeeld? Ik zit te twijfelen tussen 'The Amazing Spider-Man 2' of 'Ryse: Son of Rome'.
Het is een typische game die je 6-8 uur speelt, uitspeelt, en dan vervolgens voor een hele lange tijd niet meer aanraakt :-)
(Als het goed is, en medetweakers, correct me if i'm wrong, komt ie in de aanbieding op XBL binnenkort).
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Dus niet de volle $60 waard? Nu ik meer lees over The Amazing Spider-Man 2 geldt dat hetzelfde voor dat spel. Misschien dat ik beide koop als ze in de aanbieding zijn.greyfox1987 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:02:
[...]
Ik heb Ryse gespeeld, de game is niet super lang en best repetitief, maar ik vond de game wel heel erg vet, vooral grafisch.
Het is een typische game die je 6-8 uur speelt, uitspeelt, en dan vervolgens voor een hele lange tijd niet meer aanraakt :-)
(Als het goed is, en medetweakers, correct me if i'm wrong, komt ie in de aanbieding op XBL binnenkort).
Gaat wel hard met de giftcards.... Worms toch ook maar aangeschaft, lijkt me wel leuk voor tussendoor
Xbox Live Knalle Arie
Ryse is best wel leuk en echt een show-off als je bezoekers hebt, laat echt zien wat er grafisch en audivisueel mogelijk is en ziet er perfect afgewerkt uit! Daarnaast is de multiplayer ook best wel leuk, al zich ik het zelf, veel van hetzelfde maar tussendoor wel om te pruimen!Yonix schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:05:
[...]
Dus niet de volle $60 waard? Nu ik meer lees over The Amazing Spider-Man 2 geldt dat hetzelfde voor dat spel. Misschien dat ik beide koop als ze in de aanbieding zijn.
Niet de 60$ waard, maar goed nieuws in juni komt er een korting van 50-75% op deze game, dus dan is hij wel het kopen waardYonix schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:05:
[...]
Dus niet de volle $60 waard? Nu ik meer lees over The Amazing Spider-Man 2 geldt dat hetzelfde voor dat spel. Misschien dat ik beide koop als ze in de aanbieding zijn.
En hoe bevalt het? Meer van hetzelfde of toch nog wat vernieuwing?Marvie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:19:
Gaat wel hard met de giftcards.... Worms toch ook maar aangeschaft, lijkt me wel leuk voor tussendoor
Onzin zeg, heb me goed vermaakt met Ryse !
Zet de moeilijkheidsgraad maar eens op zijn hoogst en probeer alle achievements te behalen, dan ben je echt wel langer bezig dan 6-8 uurtjes....
Multiplayer is ook best leuk, vooral wanneer je betere gear krijgt en leert hoe je 300+ hits combos kan maken
Zeker zijn $60,- waard !
Zet de moeilijkheidsgraad maar eens op zijn hoogst en probeer alle achievements te behalen, dan ben je echt wel langer bezig dan 6-8 uurtjes....
Multiplayer is ook best leuk, vooral wanneer je betere gear krijgt en leert hoe je 300+ hits combos kan maken
Zeker zijn $60,- waard !
Is dat vanaf juni of ergens in juni? Volgens deze bron maakt de aanbieding deel uit van Microsoft zijn 'Games for Gold'-aanbiedingen - starting in june. Ben benieuwd!X-Fighter schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:30:
[...]
Niet de 60$ waard, maar goed nieuws in juni komt er een korting van 50-75% op deze game, dus dan is hij wel het kopen waard
Ik denk dat je daar tot rond de E3 op moet wachten. Volgens mij is er sowieso een dashboard update nodig om dat te ondersteunen, en die zal er op 1 juni nog wel niet zijn
Xbox
June’s system update will debut Games with Gold on Xbox One, with Max: The Curse of Brotherhood and Halo: Spartan Assault.
http://majornelson.com/20...-with-gold-for-june-2014/
Begint binnenkort dus al! (afhankelijk wanneer de juni-update er is)
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2014 19:11 ]
Yeah eindelijk toegang tot de servers in backstage pass. BM bedankt voor je tips. Als je backstage pass hebt uitgespeeld kun je volgens mij multiplayer doen.
[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 30-05-2014 19:31 ]
Nu nog de kortingen op Forza 5Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:10:
June’s system update will debut Games with Gold on Xbox One, with Max: The Curse of Brotherhood and Halo: Spartan Assault.
Ik kon al invaden (en geinvade worden) toen ik de misse "backseat driver" begon. Dat is volgens mij missie nummer 3 ofzo in het spel.shadowman12 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:30:
Yeah eindelijk toegang tot de servers in backstage pass. BM bedankt voor je tips. Als je backstage pass hebt uitgespeeld kun je volgens mij multiplayer doen.
Gamertag: YazNL
Backseat drivers is na backstage pass.Yaz schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:34:
[...]
Ik kon al invaden (en geinvade worden) toen ik de misse "backseat driver" begon. Dat is volgens mij missie nummer 3 ofzo in het spel.
http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Multiplayer
Backstage Pass is de vierde missie, Backseat driver de vijfde.
Zal wel vanaf E3 gebeuren in de trant van "starting today..."
Hell Yeah !

Ik sta op het punt om een franse Xbox one te kopen, kan ik hier nog problemen mee verwachten dat jullie weten?
Eigenlijk niet, koop gewoon ene in Auchan in Micromania 
Ze staan goedkoper en registreer die dan op site van Microsoft
Wel ene nemen zonder spel, want alle spellen zijn met Frans doosje!!!
Ze staan goedkoper en registreer die dan op site van Microsoft
Wel ene nemen zonder spel, want alle spellen zijn met Frans doosje!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)