Thanks, het gaat om een 2e hands, dus veel goedkoper gaat het niet worden denk ik.Dragunov schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:44:
Eigenlijk niet, koop gewoon ene in Auchan in Micromania
Ze staan goedkoper en registreer die dan op site van Microsoft
Wel ene nemen zonder spel, want alle spellen zijn met Frans doosje!!!
Misschien is die al geregistreerd ergens, dus verder kan ik geen info geven erover
Kan ik er dan niks meer mee of? Kan in principe toch gewoon account unlinken en me eigen account instellen?Dragunov schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:54:
Misschien is die al geregistreerd ergens, dus verder kan ik geen info geven erover
Jups, maar 'officieel' geeft MS alleen garantie aan de eerste eigenaar, dus als hij al online geregistreerd staat....dan kun je hem volgens mij niet meer ter reparatie aanbieden als je de 2e eigenaar bent (eigenlijk is dat met alle hardware zo als ik het goed heb officieel).frG schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:57:
[...]
Kan ik er dan niks meer mee of? Kan in principe toch gewoon account unlinken en me eigen account instellen?
"Starting today all digital downloads will be 25% cheaper compared to copies in stores."Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:45:
[...]
Zal wel vanaf E3 gebeuren in de trant van "starting today..."
Neh dat denk ik niet, maar ze zullen vast wel gaan beginnen met het verkopen van digitale games als xbox codes. Tenminste, ik hoop het want dat kan veel geld schelenX-Fighter schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:11:
[...]
"Starting today all digital downloads will be 25% cheaper compared to copies in stores."
Zojuist Wolfenstein The New Order uitgespeeld en alle achievements binnen gehaald. Op Uber is het nog best een uitdagend spel. Toch regelmatig dood gegaan.
De bonus modes zijn wel ziek trouwens.
- 999: Start with 999 health, unlimited ammo, uber difficultu
- Walk in the park: All HUD elements disabled, i am death incarnate difficulty
- Hardcore: All health and armor pickups removed from the game, uber difficulty
- Ironman: Only one life, game over if you die, uber difficulty.
Verder wel een aanradertje.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Achievement-whore !uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:31:
Zojuist Wolfenstein The New Order uitgespeeld en alle achievements binnen gehaald. Op Uber is het nog best een uitdagend spel. Toch regelmatig dood gegaan.
![]()
Wederom respect
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het zal vanaf nu wel even rustig gaan met de games die gereleased worden. Hopelijk is Murdered Soul Suspect een leuke game. Daar is echt vrij weinig over geschreven, dat spel kan nog alle kanten op gaan...
Maar jij bent met de 'teaser' van Mortal Kombat dus weer helemaal happy
Maar jij bent met de 'teaser' van Mortal Kombat dus weer helemaal happy
Ik hoop dat ze de realistische beelden terugbrengen zoals vroeger
Verwijderd
damn, respect. Zit op 860 GS voor wolfensteinuchiha tijntje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:31:
![]()
eens met aanrader, geen MP, maar de game is echt fun, grafisch zeker niet slecht, verhaal is ook goed. Hopen dat ze rap met Doom 4 komen op dezelfde engine.
Je staat in ieder geval boven aan de leadersboard qua completion.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:11:
[...]
damn, respect. Zit op 860 GS voor wolfensteinmoet uber nog doen en nog een paar perks. nu bezig met de wyatt timeline voor de armor upgrades. Op bring it on zitten er al zat uitdagende stukken tussen
eens met aanrader, geen MP, maar de game is echt fun, grafisch zeker niet slecht, verhaal is ook goed. Hopen dat ze rap met Doom 4 komen op dezelfde engine.
Eindelijk weer eens een ouderwetse SP shooter met een prima verhaal, prima cutscenes, prima humor en de gunplay is gewoon tof, ook al is de AI niet altijd even snugger
Voor wat betreft humor, het begint al als je een nieuwe game wilt beginnen en de moeilijkheidsgraden.
Verder nieuwe(?) beelden van The Evil Within:
Totdat je wss wilt gaan kijken, dan zul je wel weer een melding krijgen dat de regio niet matched met die van je account. Zag gister een halo movie staan, free to watch, maar dus mooi niet met m'n NL accountMartinspire schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:45:
Ik zie op de dashboard een promotie dat je van de tv-serie Lost Girl het eerste seizoen gratis kunt kijken. Waren er al meer van dit soort promoties voor Xbox Video of is dit de eerste? US regio trouwens
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Precies, same here. Zegt dan iets over een verkeerd filter en spelen ho-maar. Raar dat je niet kunt spelen wat er op je dashboard aangeboden wordt. Ongeacht je landinstelling, niet laten zien als het niet werkt graag
Bevalt de Xbox One hier bij iedereen nog helemaal goed? Ik heb de laatste tijd wellicht wat interesse gekregen in de console (momenteel heb ik een PS4). Ik heb de Xbox one een aantal keer gezien bij een vriend en ik moet zeggen dat de interface van het menu me alleen al erg aanspreekt (lekker interactief etc).
Ik vind de X1 een hele toffe console en als in je beta preview zit, krijg je ook tal van software updates en er wordt wel degelijk geluisterd dan naar feedback van de betatesters.
Nu zitten we namelijk de External HDD te testen en sedert release, zijn er al twee updates gekomen om bugs in deze nieuwe feature te fixen
Nu zitten we namelijk de External HDD te testen en sedert release, zijn er al twee updates gekomen om bugs in deze nieuwe feature te fixen
Ik draai nu een paar games op de externe hdd, zoals Killer Instinct en zo en ik moet zeggen dat ik nog geen vertragingen heb gezien 
Eens de juni update zal gereleased worden dan zullen de bugs er wel uit zijn, want Microsoft is wel snel met het bugfixen en met het releasen van nieuwe updates met die fixes
Eens de juni update zal gereleased worden dan zullen de bugs er wel uit zijn, want Microsoft is wel snel met het bugfixen en met het releasen van nieuwe updates met die fixes
Ik dacht dat Worms Battleground 40 dollar zou kosten. Zie nu op de US store dat die 25 dollar kost. Denk dat ze het zelf ook overdreven vonden
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-05-2014 17:47 ]
Kzal die misschien later eens aanschaffen
Eens!justifire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:57:
Onzin zeg, heb me goed vermaakt met Ryse !
Zet de moeilijkheidsgraad maar eens op zijn hoogst en probeer alle achievements te behalen, dan ben je echt wel langer bezig dan 6-8 uurtjes....
Multiplayer is ook best leuk, vooral wanneer je betere gear krijgt en leert hoe je 300+ hits combos kan maken![]()
Zeker zijn $60,- waard !
Waar vind ik ook al weer de lijst met gamerstags
Dit forum heeft een goede search, als je bovenin in de search intikit docs.google, dan heb je hem zoNathank schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:29:
[...]
Eens!
Waar vind ik ook al weer de lijst met gamerstags?
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0
Ik mag me ook komen melden in dit topic naast het X360 topic uiteraard
Nu met Watch_Dogs ook hier kon ik me niet meer inhouden met wachten tot september dus een Titanfall bundle gekocht gisteren! Verrek maar met die day one versie
Nu eens kijken wat er nog meer uit te halen is
Nu eens kijken wat er nog meer uit te halen is
Je kan de Kinectless versie al pre orderen op amazon. Tempting.. Zou hem nu al willen pre orderen, ben alleen bang dat ze met een special edition kleurtje ofzo gaan komen een maand later, heb liever zoiets.
Vandaag weer een update. Ik moet je zeggen ben superblij met de externe hdd ondersteuning
Hi allen,
Even een vraagje....
Weet iemand vanaf hoe laat je normaal gesproken de free games via games with gold kan downloaden...en kan dit via de xbone of moet dit via de ms website.
Thanks
Even een vraagje....
Weet iemand vanaf hoe laat je normaal gesproken de free games via games with gold kan downloaden...en kan dit via de xbone of moet dit via de ms website.
Thanks
Altijd handig, zo'n keukenrol
Je kunt de games 'aanschaffen' via zowel de Xbox als website. Jouw eerste vraag kan ik niet beantwoorden helaas.Keukenrol schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:31:
Hi allen,
Even een vraagje....
Thanks
Tomorrow is not today!
Tnx,
Volgens mn xbone is het al 1 juni maar ik niets vinden van de games with gold.
Ip de site van ms vind je alleen saints row van de 360 onder games with gold.
Games with gold is nog niet actief voor de Xbox One, verwacht dit pas vanaf E3 volgende week.
Xbox Live Knalle Arie
Het Games with Gold programma moet nog beginnen en dat gaat starten zodra de juni-update verschijnt. Zal dus niet zo lang meer duren. En je kunt dan kopen via website of via xbox. Hoe het verder werkt is nog niet helemaal bekend, maar gok dat er weinig verschil met het 360 programma is.Keukenrol schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:52:
Tnx,
Heb de xbox nu paar dagen en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Xbox on functie werkt erg fijn en vind het jammer dat mijn sharp tv deze functie niet heeft haha .
Op dit moment heb ik alleen wolvenstein, maar zal zeker wat meer games kopen als ze uit zijn. Shooters zal ik in ieder geval niet online spelen, merk dat een toetsenbord en muis vele malen prettiger speelt.
Op dit moment heb ik alleen wolvenstein, maar zal zeker wat meer games kopen als ze uit zijn. Shooters zal ik in ieder geval niet online spelen, merk dat een toetsenbord en muis vele malen prettiger speelt.
[ Voor 17% gewijzigd door vali op 01-06-2014 11:30 ]
Bij mij werkt "xbox on" niet alleen "xbox turn off" wat erg makkelijk is. Optie in instellingen staat wel aan maar hij doet t gewoon niet. Een big of doe ik iets verkeerd?vali schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:29:
Heb de xbox nu paar dagen en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Xbox on functie werkt erg fijn en vind het jammer dat mijn sharp tv deze functie niet heeft haha .
Heb het idee dat ik soms als een soort van arnold moet uitspreken als hij het niet doet, maar hij werkt wel altijdKeukenrol schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:31:
[...]
Bij mij werkt "xbox on" niet alleen "xbox turn off" wat erg makkelijk is. Optie in instellingen staat wel aan maar hij doet t gewoon niet. Een big of doe ik iets verkeerd?
Mocht iemand Peggle 2 leuk vinden. De DLC is wel aan te raden voor 2.99 dollar. Nieuw character (ideaal om hoge scores mee te halen) en 10 nieuwe levels en 10 nieuwe trials. Toch weer een paar uurtjes plezier
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-06-2014 12:06 ]
Tis me gelukt, na een paar keer "xbox on" ala arnold gezegd te hebben ging hij aan 😄
Je moet dus een flink accent opzetten dit in tegenstelling tot xbox turn off wat veel gemakkelijker geaccepteerd wordt
Je moet dus een flink accent opzetten dit in tegenstelling tot xbox turn off wat veel gemakkelijker geaccepteerd wordt
Waar heb je je regio op staan? Ik ervaar over het algemeen dat de UK mij beter ligt dan de US.Keukenrol schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:07:
Tis me gelukt, na een paar keer "xbox on" ala arnold gezegd te hebben ging hij aan 😄
Gewoon de XBox instellen dat ie je TV aan moet zettenvali schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:29:
XBO: Michaël#3318
Hij staat op us.uchiha tijntje schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:09:
[...]
Waar heb je je regio op staan? Ik ervaar over het algemeen dat de UK mij beter ligt dan de US.
Maar het vreemde is dus dat turn off zonder veel moeite lukt.
Tv aan of uitzetten lukt ook niet, terwijl wizard wel mijn tv herkend en ook harder en zachter kan zetten en dergelijke
Nou ik heb me franse xbox one binnen, regio op US gezet en geen problemen mee.
Ik heb een aantal gift cards gekocht maar weet gewoon niet met welk spel ik moet beginnen.. nog aanraders?
Ik heb een aantal gift cards gekocht maar weet gewoon niet met welk spel ik moet beginnen.. nog aanraders?
TitanfallfrG schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:28:
Nou ik heb me franse xbox one binnen, regio op US gezet en geen problemen mee.
Watch Dogs
Ja is watch dogs echt zo leuk...
Ik zou even wachten met Ryse en Forza. Deze komen naar alle waarschijnlijkheid volgende maand met (veel) korting in de store te staan.
Zelf zou ik een paar 'kleine' games aanbevelen. Bijv. Peggle 2, Child of Light. Strider, Max the Curse of Brotherhood en Super Time Force. Drie van die spellen samen kosten net zoveel als 1 triple A game, maar wel met drie keer zoveel afwisseling
Verder zou ik volgende maand Ryse aanbevelen (met korting). Heb me er prima mee vermaakt, zowel SP als Coop MP. En Dead Rising 3 is ook een leuk spel, maar moet je wel een beetje liggen. Als je Dead Rising 1 en 2 leuk vond, dan vind je Dead Rising 3 ook zeker leuk. Gelet op de aankomende maanden en de relatief weinig games die er voor uitkomen ga ik Dead Rising 3 en de DLC weer eens oppakken.
En voor een leuke shooter zou ik je Titanfall (MP) en Wolfenstein (SP) aanraden. Ik zou zelf BF4 en CoD Ghost even laten liggen. Ik verwacht van de volgende Call of Duty wel weer wat moois en die komt er binnen een half jaartje.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-06-2014 12:52 ]
Vergeet Killer Instinct niet !
En Max zou ik dan weer even mee wachten omdat deze straks gratis is
wbt de moeite met de Xbox On functie, probeer eens te zeggen "Eksbok Son"
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Xbox On werkte hier gisternacht ook perfect , twee keer geprobeerd en werkte perfect! Ook uitschakelen werkte perfect!
Had vanochtend wel een vastloper met de Xbox One. Het systeem stond nog geen 2 minuten aan (via 'Xbox On'). Ik merkte dat er iets niet pluis was, omdat er geen geluid was en de kinect geen voice commands meer accepteerde. Niet lang daarna kwam de vastlopen. Oorzaak: misschien de nieuwe preview update?
Edit: Het viel mij trouwens op dat na een restart - Xbox van het stroom etc. - de systeemnaam anders was.
Edit: Het viel mij trouwens op dat na een restart - Xbox van het stroom etc. - de systeemnaam anders was.
[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 01-06-2014 13:29 ]
Om te beginnen Watch dogs aangeschaft, hij is alleen al meer dan 2 uur bezig met downloaden en installeren... Ik kon de beginmissie starten, maar het mag het stadion niet uit, omdat die nog bezig is met installeren.
Duurt dit bij alle games zo lang? (de xbox connectivity test gaf ruim 90Mbit download aan..)
Duurt dit bij alle games zo lang? (de xbox connectivity test gaf ruim 90Mbit download aan..)
Dat is helaas een bekend 'probleem' bij de Xbox One; de lange download- en installatietijden.frG schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:31:
Om te beginnen Watch dogs aangeschaft, hij is alleen al meer dan 2 uur bezig met downloaden en installeren... Ik kon de beginmissie starten, maar het mag het stadion niet uit, omdat die nog bezig is met installeren.
Ik heb eigenlijk nooit last van lange download tijden. Watch Dogs heeft er bij mij maximaal 15 minuten over gedaan. Ik begin overigens nooit te spelen als het ding nog download.frG schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:31:
Was het bij de 360 niet zo dat de downloads tijdens het spelen gestopt werden? Wellicht is dat nu ook zou.
Xbox Live: Ofthewell NL
Nee, downloads lopen gewoon door op de achtergrond.Hairball schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:53:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit last van lange download tijden. Watch Dogs heeft er bij mij maximaal 15 minuten over gedaan. Ik begin overigens nooit te spelen als het ding nog download.
Was het bij de 360 niet zo dat de downloads tijdens het spelen gestopt werden? Wellicht is dat nu ook zou.
Dat is een van de mooie mogenlijkheden van het opgedeelde besturingssysteem.
Evenals streamen tijdens gamen zonder prestatie verlies.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 01-06-2014 16:11 ]
Ik hoop zo dat Max als eerste komt bij Games for Gold, wil die game al zo lang spelen...
Max en Halo komen gewoon tegelijkertijd beschikbaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oh, echt? Geweldig! Dat is wel een verbetering t.o.v. 360.
[ Voor 50% gewijzigd door xGlasvezelkabel op 01-06-2014 16:26 ]
Verwacht dat dit na de E3 gelanceerd wordt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Potverdrie, er zit echt een dikke vette bug in Watch_Dogs, vandaag aan het spelen geweest, zowat op het einde van Act 2 een missie voltooid, wil daarna de nieuwe missie beginnen Grandma's Bulldog, maar kan die op geen mogelijkheid beginnen (Komt geen Y bij te staan), dan maar verder spelen, maar wat blijkt, al mijn wapens weg (als je naar de gunshop gaat, zie je wel al je wapens), alleen handgun nog over, daarnaast heb ik nog wel al mijn skills, maar werken ze ook niet meer, bv Steam Pipe doet niets meer. Jammer, op het Ubisoft forum klagen er meer mensen over, gebeurt blijkbaar als je een online game speelt of zo, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.
Afwachten wat de reaktie van Ubisoft is, ben bang dat ik weer van vooraf aan moet beginnen
Hier het topic bij Ubisoft, u bent gewaarschuwd....: http://forums.ubi.com/sho...04733bbdcdd371155ae7fb962
Door de bug kan je ook geen enkel online spel meer spelen, omdat hij aangeeft dat je They can't hide niet hebt unlocked, wat ik dus wel gedaan heb in Act 1 volgens mij.
Afwachten wat de reaktie van Ubisoft is, ben bang dat ik weer van vooraf aan moet beginnen
Hier het topic bij Ubisoft, u bent gewaarschuwd....: http://forums.ubi.com/sho...04733bbdcdd371155ae7fb962
Door de bug kan je ook geen enkel online spel meer spelen, omdat hij aangeeft dat je They can't hide niet hebt unlocked, wat ik dus wel gedaan heb in Act 1 volgens mij.
[ Voor 21% gewijzigd door harrytasker op 01-06-2014 18:25 ]
Excuus! Helemaal vergeten. Moet nog even wennen aan gratis games... Denk dat ik er toch wat minder voordeel bij ga hebben. Als er een game uitkomt die me leuk lijkt (zeker games van rond de 15 dollar) dan ga ik niet wachten totdat deze ooit wellicht een keer ergens op Games for Gold komt, maar koop ik ze gewoon bij launch of even na launch.justifire schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:15:
Vergeet Killer Instinct niet !![]()
Beste mede Xboxérs
Heb een vraag weet iemand waarom er al hele tijd de melding staat Social and Gaming beperkt beschikbaar voor Xbox en de Xbox One. Ik krijg die melding constant op mijn Xbox One. Het duurt ook lang voordat hij een server joint of überhaupt tegenstanders vindt, heel irritant.
Hebben ze een lange storing. Ik zie die melding dus nu al zo'n kleine week.
Gr. eli
Heb een vraag weet iemand waarom er al hele tijd de melding staat Social and Gaming beperkt beschikbaar voor Xbox en de Xbox One. Ik krijg die melding constant op mijn Xbox One. Het duurt ook lang voordat hij een server joint of überhaupt tegenstanders vindt, heel irritant.
Gr. eli
Even je Xbox helemaal uitzetten door de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt houden. Dan weer opstarten en het zou weer moeten werken.epamel schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:46:
Beste mede Xboxérs![]()
Gr. eli
[ Voor 4% gewijzigd door WillemsTM op 01-06-2014 18:47 ]
Zie hier dat het gewoon nog een probleem is:WillemsTM schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:43:
[...]
Even je Xbox helemaal uitzetten door de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt houden. Dan weer opstarten en het zou weer moeten werken.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Weten jullie of de teams nog aangepast gaan worden van die FIFA World cup update voor FIFA 14? Op dit moment zijn de teams niet juist (Benteke bijvoorbeeld bij Belgie), en zijn de stats die van in het begin van het seizoen...
Mja ik hoorde er ook al van. Behoorlijk heftige bug. Zal vast wel gefixed worden maar ik vraag me af of ze de gedupeerden kunnen helpen.harrytasker schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:36:
Potverdrie, er zit echt een dikke vette bug in Watch_Dogs, vandaag aan het spelen geweest, zowat op het einde van Act 2 een missie voltooid, wil daarna de nieuwe missie beginnen Grandma's Bulldog, maar kan die op geen mogelijkheid beginnen (Komt geen Y bij te staan), dan maar verder spelen, maar wat blijkt, al mijn wapens weg (als je naar de gunshop gaat, zie je wel al je wapens), alleen handgun nog over, daarnaast heb ik nog wel al mijn skills, maar werken ze ook niet meer, bv Steam Pipe doet niets meer. Jammer, op het Ubisoft forum klagen er meer mensen over, gebeurt blijkbaar als je een online game speelt of zo, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.
Omdat het "pas" act 2 is, lijkt me herstarten de snelste oplossing. Ik weet niet precies wat je hebt gedaan, maar dat raak je dan kwijt. Je kunt als je naar de game management pagina gaat de savegame verwijderen. Volgens mij moet je dan weer verder kunnen. Dus even op de dash de Menu-knop indrukken bij WatchDogs, dan kom je er vanzelf. Tenminste, als ie hem dan niet uit de cloud gaat bijwerken

Volgens mij is er een WK update geweest waar sowieso de goede teams in zitten, maar ik weet niet of dat ook geld voor de normale internationale teams. Bij die WK-update kun je overigens wel wedstrijden naspelen en challenges in wk-sfeer doen (naast Ultimate Team dus). Omdat ze nu pas de daadwerkelijke selecties bekend maken, is er een kans dat het bij de volgende teams-update wel goed staat, maar zeker weten doe je nooit. Verder kun je squads updaten maar ik weet niet of dit ook voor de normale internationale teams geldt. Wel jammer, maar anders lijkt me Fifa World Cup voor de 360 de enige optieX-Fighter schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:02:
Weten jullie of de teams nog aangepast gaan worden van die FIFA World cup update voor FIFA 14? Op dit moment zijn de teams niet juist (Benteke bijvoorbeeld bij Belgie), en zijn de stats die van in het begin van het seizoen...

Nou vooruit, excuses aanvaarduchiha tijntje schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:37:
[...]
Excuus! Helemaal vergeten. Moet nog even wennen aan gratis games... Denk dat ik er toch wat minder voordeel bij ga hebben. Als er een game uitkomt die me leuk lijkt (zeker games van rond de 15 dollar) dan ga ik niet wachten totdat deze ooit wellicht een keer ergens op Games for Gold komt, maar koop ik ze gewoon bij launch of even na launch.. Je ziet soms (op dit moment bij PS+ omdat deze service daar al stukken langer loopt) mensen die heel graag een game willen spelen, maar wachten totdat die gratis op PS+ te spelen is. Ik zie me zelf dat niet zo 1,2,3 doen.
Ga hier ook niet zitten wachten hoor, maar goed ook anders zouden er in de toekomst weinig spellen meer uitkomen.
Of ze moeten het Gold abbonnement zo omhoog gooien dat het dekkend is voor de ontwikkelaars.
Zie dit in de toekomst nog wel gebeuren, soort Netflix voor games, x bedrag per maand en spelen wat je wilt.
Ik zie dit pas gebeuren als de markt aan het afvlakken is. Dus dat er geen groei meer inzit of zelfs krimpt. Pas op dat moment word het aantrekkelijk om een nieuwe publiek te bereiken met zo'n abbonement systeem. Vergeet ook niet dat veel spellen heel veel meer kosten dan een film. Dit verschil zal je dan ook in het te betalen bedrag terug zien.justifire schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:58:
[...]
Of ze moeten het Gold abbonnement zo omhoog gooien dat het dekkend is voor de ontwikkelaars.
Zie dit in de toekomst nog wel gebeuren, soort Netflix voor games, x bedrag per maand en spelen wat je wilt.
Gamertag: YazNL
Gloeiende, gloeiende gisteravond tijdens het gamen van Forza 5 liep mijn Xbox vast en daarna crashte Forza tijdens een race.
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 02-06-2014 14:56 ]
Nice, al vraag ik me af waarom ze die ook al voor E3 laten lekken?
Wel jammer dat de 360 ook wordt ondersteund, zal weer wat beperkt worden daardoor. Zuid Europa is overigens een leuk stuk om in te rijden, al verwacht ik daardoor wel een heleboel krappe wegen.
Ook Home front 2 is aangekondigd:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LGmkvvrtxzI]
Ziet er niet onaardig uit. Opvallend dat ie door Crytek wordt gemaakt, al zie je dat wel meteen. Nu hopen dat ze qua gameplay ook nog wat verbeteren. En uiteraard moet hier gewoon een vette MP in zitten
Wel jammer dat de 360 ook wordt ondersteund, zal weer wat beperkt worden daardoor. Zuid Europa is overigens een leuk stuk om in te rijden, al verwacht ik daardoor wel een heleboel krappe wegen.
Ook Home front 2 is aangekondigd:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LGmkvvrtxzI]
Ziet er niet onaardig uit. Opvallend dat ie door Crytek wordt gemaakt, al zie je dat wel meteen. Nu hopen dat ze qua gameplay ook nog wat verbeteren. En uiteraard moet hier gewoon een vette MP in zitten
[ Voor 79% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2014 15:13 ]
Hoezo opvallend? Ze hebben de rechten van THQ gekocht, dus zo vreemd is het niet.
En Horizon 2?? Laat maar komen. Alleen een beetje jammer dat hij ook voor de 360 uitkomt, dat geeft een beetje het gevoel dat het misschien niet is wat het had kunnen zijn.
En Horizon 2?? Laat maar komen. Alleen een beetje jammer dat hij ook voor de 360 uitkomt, dat geeft een beetje het gevoel dat het misschien niet is wat het had kunnen zijn.
Afgelopen week een invite gekregen van MartinSpire voor het Xbox One Preview Program, en gisteren de code op de xbox zelf gekregen. Ben benieuwd 
En nogmaals bedankt MartinSpire
En nogmaals bedankt MartinSpire
[ Voor 10% gewijzigd door McPoowl op 02-06-2014 15:29 ]
Mortal Kombat X aangekondigd
http://www.gameparty.net/mortal-kombat-x-aangekondigd
Xbox Live: Miesjh NL
Horizon 2 nieuws maakte me eerst blij. Toen zag ik x1 en z360... en toen was ik niet zo blij.
Tenzij de x360 gedaan wordt door andere studio gaat dit ten koste van de x1 versie hoe dan ook....
Pff jammer deze keuze. Maar we gaan het zien als we dalijk gameplay krijgen te zien.
En zuid europa klinkt goed.
Die homefront 2 trailer als dit ingame is zeg maar.ziet er dan heel goed uit.
Sfeer is goed. En moet zeggen de graphics doen me heel erg aan infamous second son denken.
Wat positief is want die ziet er ook super uit. Dus ben benieuwd naar deze game.
Hopenlijk kan crytek eindelijk een beetje een boeiende singleplayer maken.
Tenzij de x360 gedaan wordt door andere studio gaat dit ten koste van de x1 versie hoe dan ook....
Pff jammer deze keuze. Maar we gaan het zien als we dalijk gameplay krijgen te zien.
En zuid europa klinkt goed.
Die homefront 2 trailer als dit ingame is zeg maar.ziet er dan heel goed uit.
Sfeer is goed. En moet zeggen de graphics doen me heel erg aan infamous second son denken.
Wat positief is want die ziet er ook super uit. Dus ben benieuwd naar deze game.
Hopenlijk kan crytek eindelijk een beetje een boeiende singleplayer maken.
[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 02-06-2014 15:56 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zin in Forza 2 Horizon, ik moet wel eerst bij Forza 5 overal gouden bekertjes halen.. ja.. dat moet..
Ik snap de aanname niet dat omdat het crossgen is dat dit de X1 versie beduidend slechter maakt.
Niemand heeft in-game beelden gezien?
Kan het ook niet zo zijn dat de game voor X1 ontworpen is en "geport" wordt naar x360?
Of God forbid dat beide versies tof zijn?
Ik snap de aanname niet dat omdat het crossgen is dat dit de X1 versie beduidend slechter maakt.
Kan het ook niet zo zijn dat de game voor X1 ontworpen is en "geport" wordt naar x360?
Ze hadden wel een trailer mogen geven van Forza Horizon vind ik, als ze het toch aankondigen...
heiligschennis! dat mag je niet zeggen, als er een oude console bij zit. Moet je ragen, anders ben je geen echte fan 
Ik heb zin in Horizon 2, 1 was tegen alle verwachtingen in echt een geweldige game (maar als subaru fanaat, tsja, dan krijg je dat wel)
Ik heb zin in Horizon 2, 1 was tegen alle verwachtingen in echt een geweldige game (maar als subaru fanaat, tsja, dan krijg je dat wel)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kijk naar watchdogs die game zie je duidelijk aan dat ze lastgen hadden moeten droppen. Kost development tijd en dst gaat dus niet gestoken worden in de currentgen. Wat dus zonde is. Tuurlijk snap ik het vanuit hun wel x360 is veel sales. Maar als mogelijk instappende x1 gebruiker had ik graag een current gen only horizon 2 gehad die dus ook maximale eruit haalt.
Ook wel leuk dat die drivatar van Forza 5 erin blijft, en honderden auto's!
Drivatar kende ik nog niet, even gekeken en klinkt gaaf! werkt dat nog een beetje in Forza 5? Of is het een "leuk concept maar jammer genoeg net niet"?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vind het wel vet, maar je krijgt wel dat mensen die niet zo netjes rijden dat ook aan hun drivatar mee geven. Wel leuk om ze dan van de weg te zien rijden maar ik heb meestal dat ik bij de start door een groep heen moet die in de eerste bocht elkaar van de weg rijd.
Dat werkt perfect voor zo ver ik weet. Ik heb Forza 5 niet, maar de reviews waren over de drivatar heel positief, andere kantjes waren ze minder positief (te weinig auto's, track, geen dynamisch weer), maar had niets met de drivatar te makenlanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:16:
Drivatar kende ik nog niet, even gekeken en klinkt gaaf! werkt dat nog een beetje in Forza 5? Of is het een "leuk concept maar jammer genoeg net niet"?
Ik denk niet dat 1 developer 0.5 fte aan X360 en 0.5 fte aan X1 zit te werken. Sterker nog het zou mij niks verbazen als de 360 versie door een andere groep mensen/bedrijf gemaakt wordt ala Titanfall(?)v8power67 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:06:
Kijk naar watchdogs die game zie je duidelijk aan dat ze lastgen hadden moeten droppen. Kost development tijd en dst gaat dus niet gestoken worden in de currentgen. Wat dus zonde is. Tuurlijk snap ik het vanuit hun wel x360 is veel sales. Maar als mogelijk instappende x1 gebruiker had ik graag een current gen only horizon 2 gehad die dus ook maximale eruit haalt.
Ik zal het even uitleggen: het punt waar de game dan al snel last van heeft (net als andere cross-gen titels zoals Watch_Dogs en Titanfall) is dat ze worden teruggehouden door de oude generaties. Je kunt daardoor minder makkelijk (of je moet aardig wat mankracht hebben) dingen wel in de X1 versie stoppen en niet in de X360 versie. Zo lijkt het me vrij onmogelijk dat de wereld uit FH2 nu groter zal zijn op de X1 dan op de X360, terwijl de X1 dat makkelijk aan moet kunnen. Dit komt omdat er meer geheugen, meer processorkracht en hogere snelheden te behalen zijn waardoor de console meer berekeningen kan uitvoeren. Dat bepaald uiteindelijk hoeveel polygonen er getoond kunnen worden en allerlei andere zaken die de spelwereld tot leven brengen.wes- schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:02:
Wat wel kan is gedetailleerdere auto's en omgevingen met hogere resolutie textures en meer auto's of races, maar echt inhoudelijke zaken (grotere spelwereld, meer features, etc) gaat dan gewoon niet. Ik verwacht dan ook geen foto-realistische omgevingen, iets waar we zo langzamerhand wel bij in de buurt komen.
Maar goed, ik ga me wel vermaken. Zal Forza 5 nog wel eens opstarten om wat meer punten te behalen en meer achievements om ervoor te zorgen dat je meer bonussen krijgt. Wel blijft het jammer dat ze niet voor een X1 exclusive zijn gegaan, maar grote kans dat we dan de haters weer hadden gehoord dat er vrijwel niets meer op de 360 uit komt.
Ben benieuwd hoe groot de map is en welke landen (invloeden) ze gaan laten zien. Zal me niet verbazen als ze nu een soort serie van "Horizon events" gaan doen die meerdere steden aan doet ofzo. Met uiteindelijk het grootste evenement als afsluiter.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2014 17:17 ]
Hell Yeah !!Miesjh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:38:
Mortal Kombat X aangekondigd
Ben benieuwd naar de gameplay, MK9 was in ieder geval een flinke stap in de goede richting, heb me er uitstekend mee vermaakt.
Hopelijk laten ze deze keer de block-button vallen of geven ze een keuze om SF layout te gebruiken, al vrees ik dat voor de nostalgie en die hard fans dit niet gaat gebeuren.
Gave trailer ook
Las net dat er 2 developers zijn. 1 voor de X1, 1 voor de 360:Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:16:
[...]
Ik zal het even uitleggen: het punt waar de game dan al snel last van heeft (net als andere cross-gen titels zoals Watch_Dogs en Titanfall) is dat ze worden teruggehouden door de oude generaties. Je kunt daardoor minder makkelijk (of je moet aardig wat mankracht hebben) dingen wel in de X1 versie stoppen en niet in de X360 versie. Zo lijkt het me vrij onmogelijk dat de wereld uit FH2 nu groter zal zijn op de X1 dan op de X360, terwijl de X1 dat makkelijk aan moet kunnen. Dit komt omdat er meer geheugen, meer processorkracht en hogere snelheden te behalen zijn waardoor de console meer berekeningen kan uitvoeren. Dat bepaald uiteindelijk hoeveel polygonen er getoond kunnen worden en allerlei andere zaken die de spelwereld tot leven brengen.
Wat wel kan is gedetailleerdere auto's en omgevingen met hogere resolutie textures en meer auto's of races, maar echt inhoudelijke zaken (grotere spelwereld, meer features, etc) gaat dan gewoon niet. Ik verwacht dan ook geen foto-realistische omgevingen, iets waar we zo langzamerhand wel bij in de buurt komen.
Maar goed, ik ga me wel vermaken. Zal Forza 5 nog wel eens opstarten om wat meer punten te behalen en meer achievements om ervoor te zorgen dat je meer bonussen krijgt. Wel blijft het jammer dat ze niet voor een X1 exclusive zijn gegaan, maar grote kans dat we dan de haters weer hadden gehoord dat er vrijwel niets meer op de 360 uit komt.
Ben benieuwd hoe groot de map is en welke landen (invloeden) ze gaan laten zien. Zal me niet verbazen als ze nu een soort serie van "Horizon events" gaan doen die meerdere steden aan doet ofzo. Met uiteindelijk het grootste evenement als afsluiter.
https://twitter.com/DMC_Ryan/status/473471737728729088
https://twitter.com/DMC_Ryan/status/473472519215648768
https://twitter.com/DMC_Ryan/status/473474536038350850
Ik snap je punt. Maar zolang de x360 gewoon nog verkocht wordt (en de x1 is nog niet eens officieel overal uit) vind ik het wel netjes dat deze gewoon nog de grotere games krijgt, hetzij gedowngrade / port.Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:16:
[...]
Ik zal het even uitleggen: het punt waar de game dan al snel last van heeft (net als andere cross-gen titels zoals Watch_Dogs en Titanfall) is dat ze worden teruggehouden door de oude generaties. Je kunt daardoor minder makkelijk (of je moet aardig wat mankracht hebben) dingen wel in de X1 versie stoppen en niet in de X360 versie. Zo lijkt het me vrij onmogelijk dat de wereld uit FH2 nu groter zal zijn op de X1 dan op de X360, terwijl de X1 dat makkelijk aan moet kunnen. Dit komt omdat er meer geheugen, meer processorkracht en hogere snelheden te behalen zijn waardoor de console meer berekeningen kan uitvoeren. Dat bepaald uiteindelijk hoeveel polygonen er getoond kunnen worden en allerlei andere zaken die de spelwereld tot leven brengen.
Wat ik raar vind is dat er mensen zijn die nu zeggen dat ze de game links laten liggen omdat "het een crossport is"
Overigens wordt de 360 versie door een andere studio gemaakt en de x1 versie gebruikt dezelfde engine als Forza 5 (waar overigens nu ook weer mensen over bitchen
Forza Horizon 2 zal ongetwijfeld op 30 fps lopen, itt Forza 5, waardoor er weer wat rekenkracht vrij komt voor de graphics lovers
Naja geloof dst de fm5 engine gewoon een opgevoerde fm4 engine was.
En denk dat mensen liev3r een compleet nieuwe engine zien.
Vooral 1 met voledige realtime belichting enz en day night icm weather. Wat nu dus wel in horizon 2 komt. Dus goede hool dat fm6 dan eindelijk dit oom.misschien gaat aanbieden.
En denk dat mensen liev3r een compleet nieuwe engine zien.
Vooral 1 met voledige realtime belichting enz en day night icm weather. Wat nu dus wel in horizon 2 komt. Dus goede hool dat fm6 dan eindelijk dit oom.misschien gaat aanbieden.
Mwoah ik denk juist dat ie gewoon 1080p met 60fps loopt en de 360 versie op 30fps met max 720p (mogelijk 640p oid?). Makkelijkste manier om de 2 versies van elkaar te laten verschillen. Maar goed, dat het 2 aparte studio's zijn vind ik wel positief en ook dat ze verder bouwen op Forza 5 (die loopt erg stabiel). Maar qua grootte zal het niet veranderen denk ik. Maar goed, vermaak me dan ook weluchiha tijntje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:22:
Forza Horizon 2 zal ongetwijfeld op 30 fps lopen, itt Forza 5, waardoor er weer wat rekenkracht vrij komt voor de graphics lovers
Forza 5 is prachtig, dus als ze met Horizon daarvan in de buurt kunnen komen dan lijkt me dat heel knap. Dag/nacht en weercycle lijkt me een leuke toevoeging, maar vooral de setting lijkt me erg leuk
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
In mijn beleving is weather totaal nutteloos zolang het geen realistische invloed heeft op het weggedrag. Bijna geen enkele game, en al helemaal niet op consoles, heeft een goed 'weather' model. Het enige is dat het er leuk uit kan zien 
Dag en nacht kan ik me nog wel wat bij voorstellen, alhoewel als je veel races hebt waar het binnen drie minuten verandert van compleet donker naar compleet licht of vice versa, daar is de fun ook redelijk snel van af gok ik. Ziet er tof uit in een trailer, maar ik denk dat veel mensen het na 10 races wel gezien hebben.
Zelf ben ik wel blij dat het 2e deel van Homefront is aangekondigd. Die game was echt serieus leuk. De SP was idd erg kort, maar de MP was echt een hele leuke mix van Call of Duty én Battlefield. Het was echter géén Call of Duty en géén Battlefield. En dat was denk ik een van de belangrijkste redenen dat die game het nooit ver heeft geschopt. .
Maar met de aankondiging van Forza Horizon 2 is er dus weer 1 aankondiging minder voor de E3...
Dag en nacht kan ik me nog wel wat bij voorstellen, alhoewel als je veel races hebt waar het binnen drie minuten verandert van compleet donker naar compleet licht of vice versa, daar is de fun ook redelijk snel van af gok ik. Ziet er tof uit in een trailer, maar ik denk dat veel mensen het na 10 races wel gezien hebben.
Zelf ben ik wel blij dat het 2e deel van Homefront is aangekondigd. Die game was echt serieus leuk. De SP was idd erg kort, maar de MP was echt een hele leuke mix van Call of Duty én Battlefield. Het was echter géén Call of Duty en géén Battlefield. En dat was denk ik een van de belangrijkste redenen dat die game het nooit ver heeft geschopt. .
Maar met de aankondiging van Forza Horizon 2 is er dus weer 1 aankondiging minder voor de E3...
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2014 18:49 ]
Yup, heb er zin in.... Lekker een rondje om het Gardameer, of de Toscaanse heuvels en kust..... Mooi man!Hoedje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:40:
Forza 5 is prachtig, dus als ze met Horizon daarvan in de buurt kunnen komen dan lijkt me dat heel knap. Dag/nacht en weercycle lijkt me een leuke toevoeging, maar vooral de setting lijkt me erg leuk
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja, wat blijft er nog over, ik hoop dat ze nog een paar klappers achter de hand hebben, anders krijgen we weer een herhaling van vorig jaar, ik mag toch hopen dat ze daar van geleerd hebben!uchiha tijntje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:40:
Ik denk niet dat omdat het nu aamgekondigd is het geen tijd krijgt op de e3 show van ms.
Mag toch echt hopen dat we gameplay gaan zien van horizon 2 dan. Merk.dat die game aardig leeft en best eens een system seller kan worden. Mits natuurlijk de x1 versie echt veel meer bied dan de 360 versie.
Mag toch echt hopen dat we gameplay gaan zien van horizon 2 dan. Merk.dat die game aardig leeft en best eens een system seller kan worden. Mits natuurlijk de x1 versie echt veel meer bied dan de 360 versie.
Dit soort aankondigingen zijn natuurlijk ook bedoeld om mensen naar de MS booth te trekken.
Let's get hype !!
Let's get hype !!
Dit doen ze omdat ze te veel hebbenharrytasker schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:23:
[...]
Ja, wat blijft er nog over, ik hoop dat ze nog een paar klappers achter de hand hebben, anders krijgen we weer een herhaling van vorig jaar, ik mag toch hopen dat ze daar van geleerd hebben!
Hah! Super! Dat gaat mijn WK beleving verbeteren lijkt me
[ Voor 18% gewijzigd door Nefiorim op 03-06-2014 08:33 ]
XBO: Michaël#3318
Merk dat ik erg tevreden ben over mijn PS4.
Aan het eind van het jaar wil ik toch wel een Xbox One gaan aanschaffen voor de exclusieve titels. Zoals Forza en Titanfall.
VInd het verrassend van me zelf, was juist een 360 gamer met meer dan 100 games. Al heb ik nog steeds niet veel met de trohphies op de ps4. die mij te onoverzichtelijk zijn.
Love the achivements op de 360.
Eens kijken met de E3 wat er nog meer voor xbox onlys aankomen.
Aan het eind van het jaar wil ik toch wel een Xbox One gaan aanschaffen voor de exclusieve titels. Zoals Forza en Titanfall.
VInd het verrassend van me zelf, was juist een 360 gamer met meer dan 100 games. Al heb ik nog steeds niet veel met de trohphies op de ps4. die mij te onoverzichtelijk zijn.
Love the achivements op de 360.
Eens kijken met de E3 wat er nog meer voor xbox onlys aankomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 03-06-2014 08:43 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Werkt dit bij ons? Want dat is inderdaad heel sjiek. Wat ze met NFL in Amerika deden, doen ze nu voor het WK bij ons, super! Dan zeggen mensen dat zo een dingen enkel in Amerika komenNefiorim schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:31:
[video]
Hah! Super! Dat gaat mijn WK beleving verbeteren lijkt me
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)