[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:43:
Merk dat ik erg tevreden ben over mijn PS4.
Aan het eind van het jaar wil ik toch wel een Xbox One gaan aanschaffen voor de exclusieve titels. Zoals Forza en Titanfall.

VInd het verrassend van me zelf, was juist een 360 gamer met meer dan 100 games. Al heb ik nog steeds niet veel met de trohphies op de ps4. die mij te onoverzichtelijk zijn.

Love the achivements op de 360.

Eens kijken met de E3 wat er nog meer voor xbox onlys aankomen.
Zal je geen spijt van krijgen in mijn ogen. Ik ben benieuwd waarom je overgestapt bent in eerste instantie, verblind gemaakt door de PR machine van de concurrent? Uiteindelijk zijn de verschillen niet zo groot als ze je willen doen geloven en zoals je zelf zegt er komen genoeg mooie exclusives op de XO! Als je het wel beschouwd is er eigenlijk niks verandert op dit gebied tov de 360/PS3 tijdperk, elk heeft zo zijn exclusives, uiteindelijke kan je ze natuurlijk het beste allebei hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
harrytasker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Zal je geen spijt van krijgen in mijn ogen. Ik ben benieuwd waarom je overgestapt bent in eerste instantie, verblind gemaakt door de PR machine van de concurrent? Uiteindelijk zijn de verschillen niet zo groot als ze je willen doen geloven en zoals je zelf zegt er komen genoeg mooie exclusives op de XO! Als je het wel beschouwd is er eigenlijk niks verandert op dit gebied tov de 360/PS3 tijdperk, elk heeft zo zijn exclusives, uiteindelijke kan je ze natuurlijk het beste allebei hebben....
Overgestapt deels door de vele falen die de Xbox 360 heeft gekend, en uit eindelijk was de PS4 sneller beschikbaar, Playstation is onder jongeren populairder, daardoor ook overgestapt voor me bedrijf. En nu kan ik dus makkelijk zelf op de PS4 spelen, de controller is gelijk aan die van de 360.

Voor me gevoel ben ik nog een xbox speler, daar vind ik gewoon de achivements fijner er uit zien.

Een Ryse zal ik zeker gaan spelen, zo mooi als dat die er uit ziet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Mars18 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:39:
[...]

Overgestapt deels door de vele falen die de Xbox 360 heeft gekend, en uit eindelijk was de PS4 sneller beschikbaar, Playstation is onder jongeren populairder, daardoor ook overgestapt voor me bedrijf. En nu kan ik dus makkelijk zelf op de PS4 spelen, de controller is gelijk aan die van de 360.

Voor me gevoel ben ik nog een xbox speler, daar vind ik gewoon de achivements fijner er uit zien.

Een Ryse zal ik zeker gaan spelen, zo mooi als dat die er uit ziet.
Ik vond het er ook erg gaaf uitzien, ryse... echter was ik er na 30 minuten klaar mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Kijk echt heel erg uit naar Horizon 2 moet ik zeggen. Na deel 1 zou ik zelfs kunnen zeggen dat, als ik nog had getwijfeld over een Xbox One, dit een beslissende factor zou zijn om er 1 te kopen.

Dat het spel zich in zuid-Europa zal afspelen doet me sterk denken aan een voornamelijk op Italië geïnspireerde spelwereld, aangezien de auto cultuur daar heel sterk leeft en je heel veel gave wegen hebt om te rijden (Stelvio pas iemand?!).

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Forza Horizon 2 en The Crew, twee open world racers die eind dit jaar nog komen, dus de concurrentie op dat gebied wordt hevig, want gamers gaan maar in een van de twee veel tijd steken denk ik. Beide hebben een vette setting, FH2 met Zuid Europa omdat we dat kennen en dat het niet vaak gebruik wordt, en The Crew met de hele VS, lekker van de East coast naar de West coast racen lijkt me echt bizar.

Ik ben benieuwd naar de E3 en naar wat beide games gaan laten zien! :)

En Mars18, vind je de Trophy's op de PS4 minder duidelijk in de manier waarop ze opgeteld worden dan de Xbox Achievements? Want de trophy/achievement 'opdrachten' zijn voor elke game exact hetzelfde he! ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mr Ton op 03-06-2014 12:01 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Mr Ton schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:57:
Forza Horizon 2 en The Crew, twee open world racers die eind dit jaar nog komen, dus de concurrentie op dat gebied wordt hevig, want gamers gaan maar in een van de twee veel tijd steken denk ik. Beide hebben een vette setting, FH2 met Zuid Europa omdat we dat kennen en dat het niet vaak gebruik wordt, en The Crew met de hele VS, lekker van de East coast naar de West coast racen lijkt me echt bizar.

Ik zie geen reden om te moeten kiezen (behalve als geld een issue is). Het zijn beide verschillende spellen met een andere doelgroep.

FH2 is meer voor het rijden in een echte bolide door een mooie omgeving met veel vista's en zo. Hierbij word goed gelet op realisme (al is het meer arcade dan Forza zelf). Verder is de multiplayer gewoon zoals we gewent zijn met lobbies etc etc.

The Crew gaat meer om het dynamische en het customizen. De omgeving is groots waardoor er waarschijnlijk minder aandacht is voor de kleine details. Daarintegen "leven" er veel meer spelers in wereld die hierdoor wel "persistent" mag noemen. Van wat ik zag in de films is realisme niet echt van toepassing maar gaat het meer om het "knallen".

Ik denk dus ook dat ze niet echt veel op elkaar zullen lijken hoewel het beide racers zijn. Er is genoeg verschil om de aanschaf van beide titels te rechtvaardigen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Mars18 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:43:
Merk dat ik erg tevreden ben over mijn PS4.
Aan het eind van het jaar wil ik toch wel een Xbox One gaan aanschaffen voor de exclusieve titels. Zoals Forza en Titanfall.

VInd het verrassend van me zelf, was juist een 360 gamer met meer dan 100 games. Al heb ik nog steeds niet veel met de trohphies op de ps4. die mij te onoverzichtelijk zijn.

Love the achivements op de 360.

Eens kijken met de E3 wat er nog meer voor xbox onlys aankomen.
Ik ben, net als jij, erg tevreden over mijn PlayStation 4. Echter, ik heb er geen spijt van dat ik een aantal weken geleden een Xbox One heb gekocht. _/-\o_

Met de Xbox One is het plaatje gewoon compleet. 'The best of both worlds', zullen we maar zeggen. ;)
Daarnaast zijn Forza 5 en Titanfall zeker het spelen waard! :*)

Trouwens, ik heb gisteren toch de knoop doorgehakt en Ryse aangeschaft; ik kon niet wachten tot de korting. ;) Ik heb er geen spijt van, want wat een pracht van een spel is dat zeg! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mr Ton schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:57:

En Mars18, vind je de Trophy's op de PS4 minder duidelijk in de manier waarop ze opgeteld worden dan de Xbox Achievements? Want de trophy/achievement 'opdrachten' zijn voor elke game exact hetzelfde he! ;)
Ik weet dat de trophy/achievement het zelfde zijn, maar op de xbox vindt ik het mooier/duidelijker er uit zien.
Yonix schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:15:
[...]

Ik ben, net als jij, erg tevreden over mijn PlayStation 4. Echter, ik heb er geen spijt van dat ik een aantal weken geleden een Xbox One heb gekocht. _/-\o_

Met de Xbox One is het plaatje gewoon compleet. 'The best of both worlds', zullen we maar zeggen. ;)
Daarnaast zijn Forza 5 en Titanfall zeker het spelen waard! :*)

Trouwens, ik heb gisteren toch de knoop doorgehakt en Ryse aangeschaft; ik kon niet wachten tot de korting. ;) Ik heb er geen spijt van, want wat een pracht van een spel is dat zeg! :9~
Die kant ga ik ook nog op ja _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Mars18 op 03-06-2014 12:44 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
De eerste FH2 screens zijn er, en ze zijn heerlijk

Afbeeldingslocatie: http://static1.gamespot.com/uploads/original/248/2482864/2548416-3426792360-forza.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static5.gamespot.com/uploads/original/248/2482864/2548417-5951699249-forza.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static4.gamespot.com/uploads/original/248/2482864/2548418-0853825863-forza.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static3.gamespot.com/uploads/original/248/2482864/2548419-9437260137-forza.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static2.gamespot.com/uploads/original/248/2482864/2548421-1598635499-image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Edit : zie hierboven mij ;)

horizon 2 plaatjes. Ziet er wel weer uit als de standaard forza bullshots helaas. Maar ziet er netjes uit.

Nu hopen op een gameplay video en niet op youtube maar zoals ze met driveclub doen hun eigen site een high bitrate video te dowbloaden zetten.
Gok op 1080p/30fps dus breng maar direct feed videos please :)

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 03-06-2014 13:10 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Holy f**k... ik ben verliefd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Maar mensen debk wel in dit zijn bullshots he.
Of op zn best photomode. Wat er altijd weer stukken beter uitziet als gameplay. Maar ziet er netjes uit inderdaad.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
Naja, graphics van Forza5, gameplay van Horizon (ok, was arcade, maar grappig), dan openworld in extreme omvang ('power of the cloud baby'), ik zeg winst :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Yaz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:04:
[...]

Ik zie geen reden om te moeten kiezen (behalve als geld een issue is). Het zijn beide verschillende spellen met een andere doelgroep.

FH2 is meer voor het rijden in een echte bolide door een mooie omgeving met veel vista's en zo. Hierbij word goed gelet op realisme (al is het meer arcade dan Forza zelf). Verder is de multiplayer gewoon zoals we gewent zijn met lobbies etc etc.

The Crew gaat meer om het dynamische en het customizen. De omgeving is groots waardoor er waarschijnlijk minder aandacht is voor de kleine details. Daarintegen "leven" er veel meer spelers in wereld die hierdoor wel "persistent" mag noemen. Van wat ik zag in de films is realisme niet echt van toepassing maar gaat het meer om het "knallen".

Ik denk dus ook dat ze niet echt veel op elkaar zullen lijken hoewel het beide racers zijn. Er is genoeg verschil om de aanschaf van beide titels te rechtvaardigen.
Dus je wilt zeggen dat The Crew geen mooie omgeving met veel vista's heeft? Je kan in de game van de Golden Gate bridge in SF via Yosemite, de Grand Canyon, Route 51 en Chicago naar Times Square NYC rijden... En beide games zitten gewoon vol met Aston Martins en Lamborghini's.

Natuurlijk zullen er verschillen zijn tussen de games, maar ze zijn wel heel erg vergelijkbaar. Als je twee racers gaat halen moet je ook nog rekening houden met Project Cars he (en PS4 bezitters nog DriveClub), die komt ook dit najaar en brengt wel iets heel anders dan deze twee games. Je moet wel een echte race fan zijn als je drie race games haalt, en uitgebreid speelt, in dit najaar dat sowieso al volgepropt zit met games. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Mr Ton schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:18:
[...]
Natuurlijk zullen er verschillen zijn tussen de games, maar ze zijn wel heel erg vergelijkbaar. Als je twee racers gaat halen moet je ook nog rekening houden met Project Cars he (en PS4 bezitters nog DriveClub), die komt ook dit najaar en brengt wel iets heel anders dan deze twee games. Je moet wel een echte race fan zijn als je drie race games haalt in dit najaar dat sowieso al volgepropt zit met games. ;)
Ik ben dus totaal niet geintresseerd in Project Cars net zoals in de zoveelste NSF, Burnout (tenzij het paradise-like is) of welke andere dan ook. Forza (Horizon) plus The Crew (wegens zijn persistent world met drop-in/drop-out) zijn de enige race spellen waar ik iets mee wil doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Gisteren toch maar Watchdogs digitaal aangekocht, kon het niet laten. Voorlopig kan ik weer even vooruit tot de aanbiedingen komen via Deals for Gold. Alleen jammer dat ik weer minder tijd ga krijgen, net een nieuw huis gekocht en volgende week krijg ik de sleutel.....

Het valt mij trouwens op dat ik best vaak controller disconnects heb vergeleken met eerst. Lijkt er ook op dat de hoeveelheid gebruikers/gasten die geregistreerd zijn er wat mee te maken hebben. Eerst was alleen ik en mijn vriendin het, nu zijn er weer twee bijgekomen en het is etteren met disconnects. Dom toeval zou ook kunnen natuurlijk. :?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja die zijn vooral leuk bij spellen zoals NSF Rivals. Geen pauze functie, wat een uitvinding. Hoppa daar gaat je controller en de progress van de laatste 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:07
Net Watch Dogs uitgespeeld, als beloning mocht ik 20 minuten naar unskippable credits kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:54:
Net Watch Dogs uitgespeeld, als beloning mocht ik 20 minuten naar unskippable credits kijken.
zat er nog een beloning aan het eind bij (niet vertellen wat als het antwoord ja is ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Yaz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:55:
[...]

zat er nog een beloning aan het eind bij (niet vertellen wat als het antwoord ja is ;))?
JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Gelukkig :) Ik wacht ook altijd en baal als een stekker als blijkt dat het echt voor nop geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Iemand anders hier ook problemen met het redeemen van USD tegoed? Bij mij heeft het gewerkt totdat ik een paar weken terug 's ochtends nog tegoed toe had gevoegd het 's middags ineens niet meer lukte... :-(
Contact gezocht met support, deze hebben van alles bekeken en ook geprobeerd om via de US tak van de afdeling het tegoed toe te laten voegen, dit alles zonder resultaat... uiteindelijk kreeg ik deze reactie:
Currently, due to licensing restrictions, the country of the account must match the current region that you are connecting from.  To check this, you will need to go to http://accounts.live.com and confirm if the region is correct.

Depending on your circumstances, if you do not intend on returning to the original region for the Xbox Live account, the best way to resolve your issue would be to create a new account with the region that you are connecting from.
This will allow you to download any content that you purchase and also ensure that you'll see the correct version of the Xbox Marketplace for your region. Please know that all content (other than avatar items) that you purchase using this alternate account can be used by any profile on the same console.
 Note: You can also migrate the account to your current region, but there is always a risk that content purchased on your account may no longer be available. Here is some more information on account migration.
Ik heb een oorspronkelijk NL account met een toegevoegd Amerikaans deel, normaal zet ik de codes om in QR om ze dan met de xbox te scannen dat werkt nu dus ook niet meer.., heb het ook via de browser (mbv Hola naar US ip) geprobeerd, ook dat werkt niet, krijg telkens de melding "Something went wrong" gevolgd door iets in de trant van "Try again later", ik kan nog wel games aanschaffen met het tegoed of via de PayPal optie dus er is geen algehele transactie lock

Iemand enig idee wat er aan de hand zou zijn en hoe ik dit kan fixen?

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[b][message=42335581,noline]
Ik heb een oorspronkelijk NL account met een toegevoegd Amerikaans deel, normaal zet ik de codes om in QR om ze dan met de xbox te scannen dat werkt nu dus ook niet meer.., heb het ook via de browser (mbv Hola naar US ip) geprobeerd, ook dat werkt niet, krijg telkens de melding "Something went wrong" gevolgd door iets in de trant van "Try again later", ik kan nog wel games aanschaffen met het tegoed of via de PayPal optie dus er is geen algehele transactie lock

Iemand enig idee wat er aan de hand zou zijn en hoe ik dit kan fixen?
Een "oorspronkelijk NL account". Maw, nu dus niet meer? Heb je hem laten transferren naar een andere region? Ik verwacht overigens van niet.

Maar ik heb toevallig vorige week zondag nog codes geredeemed en dat ging prima. Ik doe dat overigens gewoon via xbox.com. Ik zet de website op usa (mogelijkheid helemaal linksonder in de xbox.com pagina) en dan naar redeem code. Werkt perfect.

Maar ik snap ook je laatste zin niet namelijk dat het nog wel lukt om games aan te schaffen met te goed of the paypay mogelijkheid. Dat eerste kan alleen door codes te redeemen (of heb jij gewoon heel veel tegoed erop staan?) en de twee doet het bij mij niet meer (darn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:58

BM

Moderator Spielerij
Iemand toevallig al eens contact gehad met Microsoft betreffende de omzetting van Points naar Euros van vorig jaar? Persoonlijk heb ik nog ruim 100 euro op mijn NL account staan waar ik op de X1 niks mee kan, maar die wel verloopt op 31-8, en hetzelfde nog eens op 6-11. Moet daar binnenkort eens achteraan om dat verlengt te krijgen, zou het niet echt schappelijk vinden als MS die euros zomaar door het putje zou spoelen.

Is trouwens te checken via deze site

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

Yaz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Een "oorspronkelijk NL account". Maw, nu dus niet meer? Heb je hem laten transferren naar een andere region? Ik verwacht overigens van niet.

Maar ik heb toevallig vorige week zondag nog codes geredeemed en dat ging prima. Ik doe dat overigens gewoon via xbox.com. Ik zet de website op usa (mogelijkheid helemaal linksonder in de xbox.com pagina) en dan naar redeem code. Werkt perfect.

Maar ik snap ook je laatste zin niet namelijk dat het nog wel lukt om games aan te schaffen met te goed of the paypay mogelijkheid. Dat eerste kan alleen door codes te redeemen (of heb jij gewoon heel veel tegoed erop staan?) en de twee doet het bij mij niet meer (darn).
De basis is een NL account die inderdaad niet getransferred is, maar waardoor het natuurlijk geen zuivere US account is. Zoals gezegd had ik 's ochtends nog codes toegevoegd, had een goeie deal dus dacht nog maar wat tegoed toe te voegen, helaas werkte dat dus ineens niet meer..
Dat het bij jou nog wel lukt is mooi aangezien ik dan het idee heb dat het bij mij ook weer zou moeten kunnen werken ;)
Misschien toch nog eens in mij account settings kijken of ik daar iets kan veranderen..

PayPal werkt bij mij nog wel, misschien heeft dat er mee te maken dat ik een "US" PayPal (met NL CreditCard heb, maar dat weet ik uiteraard niet zeker.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55

TheVMaster

Moderator WOS
exCOESes schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:47:
[...]

De basis is een NL account die inderdaad niet getransferred is, maar waardoor het natuurlijk geen zuivere US account is. Zoals gezegd had ik 's ochtends nog codes toegevoegd, had een goeie deal dus dacht nog maar wat tegoed toe te voegen, helaas werkte dat dus ineens niet meer..
Dat het bij jou nog wel lukt is mooi aangezien ik dan het idee heb dat het bij mij ook weer zou moeten kunnen werken ;)
Misschien toch nog eens in mij account settings kijken of ik daar iets kan veranderen..

PayPal werkt bij mij nog wel, misschien heeft dat er mee te maken dat ik een "US" PayPal (met NL CreditCard heb, maar dat weet ik uiteraard niet zeker.
Maar als jij 'gewoon' naar Xbox.com gaat en de site dan op US zet (via de link onderaan de site), dan kun jij geen codes redeemen? Ik snap wel dat hij 'errors' geeft als je het via een proxy probeert.....ik heb afgelopen week ook nog gewoon (op dezelfde manier als Yaz) US codes geredeemed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

TheVMaster schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:49:
[...]

Maar als jij 'gewoon' naar Xbox.com gaat en de site dan op US zet (via de link onderaan de site), dan kun jij geen codes redeemen? Ik snap wel dat hij 'errors' geeft als je het via een proxy probeert.....ik heb afgelopen week ook nog gewoon (op dezelfde manier als Yaz) US codes geredeemed...
Redeem de codes ook wel gewoon op mijn Xbox One zelf

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:50:
[...]

Redeem de codes ook wel gewoon op mijn Xbox One zelf
Ja, maar jij bent 'speciaal' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

TheVMaster schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:50:
[...]

Ja, maar jij bent 'speciaal' O-)
Ben ik ook, maar het werkt dan ook gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

TheVMaster schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:49:
[...]

Zoals gezegd deed hij het vlak daarvoor nog wel (gewoon via de xbox), via proxy was omdat hij het anders ook niet deed, had sowieso eerder ook al problemen met het kopen van games (of alleen met de 18+ games, maar dat weet ik niet zeker).
Heb het net nog even via commerce.microsoft geprobeerd, geeft netjes aan dat het $50 is, maar daarna loopt hij ook hier stuk..
Nu ik hoor dat het bij meerdere wel lukt, vraag ik me af of het probleem misschien in de codes zit, waar halen jullie de codes?

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
exCOESes schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:16:
[...]

Zoals gezegd deed hij het vlak daarvoor nog wel (gewoon via de xbox), via proxy was omdat hij het anders ook niet deed, had sowieso eerder ook al problemen met het kopen van games (of alleen met de 18+ games, maar dat weet ik niet zeker).
Heb het net nog even via commerce.microsoft geprobeerd, geeft netjes aan dat het $50 is, maar daarna loopt hij ook hier stuk..
Nu ik hoor dat het bij meerdere wel lukt, vraag ik me af of het probleem misschien in de codes zit, waar halen jullie de codes?
Ik haal ze altijd bij Offgamers, nog nooit problemen mee gehad....wat voor foutmelding krijg jij dan bij het redeemen? Anders ff contact opnemen met de aanbieder van de codes?

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 03-06-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50
BM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:41:
Iemand toevallig al eens contact gehad met Microsoft betreffende de omzetting van Points naar Euros van vorig jaar? Persoonlijk heb ik nog ruim 100 euro op mijn NL account staan waar ik op de X1 niks mee kan, maar die wel verloopt op 31-8, en hetzelfde nog eens op 6-11. Moet daar binnenkort eens achteraan om dat verlengt te krijgen, zou het niet echt schappelijk vinden als MS die euros zomaar door het putje zou spoelen.

Hmmm mijn tegoed verloopt begin September, gouden handel voor Microsoft !
Misschien kunnen we nog wat 360 games aanschaffen en upgraden naar de One...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26

Ja ze geven niet mee. Ik had ook aan het begin perongeluk op mijn NL account gezet. Heel veel rondgemaild gechat alles. Ze zeggen ja is goed, maar ze doen het gewoon niet. Als het eenmaal bij die advo(nogwat) team komt, dan vertellen ze je doodleuk dat het pech gehad is.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, lekker dan. Wellicht binnenkort eens met wat meer mensen tegelijk gaan schoppen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
The Hunt, free to play shooter van Crytek
[YouTube: http://youtu.be/Xt1n5ZkZReQ]
Inschrijven voor de beta kan hier.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Batman Arkham Knight ook weer uitgesteld naar 2015. Ze blijven wel bezig allemaal. 2015 wordt nog een druk jaar zo...

Verder preview van Forza Horizon 2.

http://www.ign.com/articl...forza-horizon-2-ign-first

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2014 19:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de xbox one media remote binnen, wat een fijn ding zeg. Mooi en compact en ligt ook lekker in de hand.
Werkt stukken beter dan kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Hier nog wat nieuws voor de Battlefielders onder ons: http://blogs.battlefield....tcode-update-rolling-out/ Belangrijke update die eindelijk wat aan de netcode doet. Het is een redelijke verbetering (nog niet immens groot qua impact vermoed ik, maar toch fijn dat ze ook nadenken over hoe het spel draait als je niet op de beurs staat). Komt komende week uit.

Oh en:
Microsoft has updated its OneDrive app for the Xbox One console that offers some minor but still interesting improvements on the photo side. The new version now lets users view their most recent images on their account by simply saying "Xbox, Go to OneDrive" if they have the Kinect hardware working. Also, a timeline of all of a user's OneDrive photos, organized by date and time, will appear simply by selecting "more" in the app menu.
Update voor OneDrive dus.

Oh en: Murdered Soul Suspect staat in de US Store voor $59,99 (€44). Gezien de magere reviews wacht ik nog wel effe.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2014 19:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:43:
Oh en: Murdered Soul Suspect staat in de US Store voor $59,99 (€44). Gezien de magere reviews wacht ik nog wel effe.
Dat is ook mijn gedachte. Ik had eigenlijk gehoopt dat die wel leuk zou zijn en een mooie 'tussengame' wachtend op de grotere releases later in q3. Maar de reviews zijn toch redelijk negatief.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:28
Ben aan het overwegen om een Xbox one aan te schaffen. Nu zie ik op meerdere betrouwbare nl webshop de Xbox one voor € 450 met btw of titanfall € 460 aan geboden. Vroeg me nou af hoe zij deze nu al onder de aangegeven verkoop prijs kunnen verkopen? Gaat niet om de kale Xbox versie overigens. Gewoon met kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Ik heb vandaag via een webshop een Xbox One gekocht en hoop die vrijdag in huis te hebben. Ik ben zo dom geweest om mijn eigen adres als afleveradres op te geven terwijl ik werken ben. Ik moet hopen dat DPD morgen al aan de deur staat zodat ik morgen meteen een adreswijziging in kan voeren en het bij een afhaalpunt af kan laten geven. Hopelijk kan ik komend weekend Peggle 2 en Forza 5 spelen.

Ik heb al het een en ander gelezen over het kopen in de USA store. Maar moet ik hier een USA account voor hebben of kan dat met mijn huidige Nederlandse account en hoef ik alleen de regio maar op USA te zetten?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Zonet een achievement (Black Hat Trick) gehaald met Watch Dogs, alleen hij unlocked niet. Staat op het achievements dashboard ook op 100%... Is er een manier om dat af te dwingen oid?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:59
Net ff de demo van UFC geïnstalleerd, een paar leuke combo's en TKO's gemaakt :).
Lijkt me wel een leuke game om ff lekker wat agressie kwijt te raken.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:06
Games with gold is live:

Major Nelson:
Xbox Live Gold members: "Max: The Curse of Brotherhood" and "Halo: Spartan Assault are now free #GamesWithGold http://mjr.mn/1kuKoQm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Het is meer een interview met de makers, dan een preview. Maar zeker niet minder interessant. Begin steeds meer zin te krijgen in de game. Al gaat het hele interview wel over de "next-gen" en "Xbox One" features, dus ik ben bang dat het spel voor de 360 bezitters wat minder interessant zal zijn :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
wes- schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:47:
Games with gold is live:

Major Nelson:
Xbox Live Gold members: "Max: The Curse of Brotherhood" and "Halo: Spartan Assault are now free #GamesWithGold http://mjr.mn/1kuKoQm
Max eens downloaden, Halo over slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
Games with gold is live:

Major Nelson:
Neem ze beide mee hoor, maar laat Crimson Dragon (kost nu $9,99) wel liggen, reviews zijn mager en wat ik er zelf van zie, ben ik er ook niet ondersteboven van.

Bedankt voor het melden wes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hoedje schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:56:
[...]

Het is meer een interview met de makers, dan een preview. Maar zeker niet minder interessant. Begin steeds meer zin te krijgen in de game. Al gaat het hele interview wel over de "next-gen" en "Xbox One" features, dus ik ben bang dat het spel voor de 360 bezitters wat minder interessant zal zijn :P
Komt voornamelijk omdat ze met de ontwikkelaar van de X1 versie praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Games with gold is live:

Major Nelson:
Vanochtend gelezen en gelijk geprobeerd maar bij mij kosten ze gewoon nog geld. Met een beetje geluk is dit vanmiddag al veranderd. Kan best komen omdat ik in Montana woon. Ik moet maar eens wat naar het oosten gaan verhuizen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Als je niet ingelogt bent, kost de game 15 euro, pas wanneer je met je xbox account inlogt zie je de gratis prijs. Ik heb ze beide "gekocht" in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 09:21
Misschien dat hier iemand een zinnig antwoord heeft behalve dat ik een PS4 moet kopen zoals in het Watch Dogs topic.

Ik heb (vind ik zelf) best veel screen tearing bij Watch Dogs.
Vooral in drukke gebieden komt het voor, bij andere games vrij weinig last, is dit bij meerdere mensen zo of loopt het bij jullie soepel?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

henkyyyyyyy schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:26:
Misschien dat hier iemand een zinnig antwoord heeft behalve dat ik een PS4 moet kopen zoals in het Watch Dogs topic.
Een PC kopen? ;)
Vooral in drukke gebieden komt het voor, bij andere games vrij weinig last, is dit bij meerdere mensen zo of loopt het bij jullie soepel?
Ik ben bij Act2 en tot nu toe nog nergens last van gehad om eerlijk te zijn. En toch al redelijk wat chaos weten te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Ik heb het heel soms (maar dat kan voor jou best al heel veel zijn). Het kan ook door je TV komen. Heb je al eens geprobeerd om alle post-processing van je tv uit te zetten en te kijken of dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Het is mij ook niet opgevallen tot nu toe. Al moet ik zeggen dat ik wel vaker geen problemen zie waar anderen 'hel ende verdoemenis' van spreken, dus of ik de perfecte vergelijker ben weet ik niet. :p

Je tv op game-mode zetten (als ie dat nog niet staat) kan sowieso geen kwaad nee.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04

Wat een belachelijk en idioot systeem is dit zeg! Microsoft spoelt gewoon even rustig je tegoed weg zodra je het een tijd niet gebruikt? Ik heb zelf nog €13,44 op mijn tegoed staan. Wat moet ik hier in vredesnaam voor kopen op dit moment met een X1?

Kortom ik word verplicht om extra tegoed aan te schaffen, zodat ik alsnog een game 'moet' kopen, anders wordt mijn 13 euro gewoon even verwijderd van mijn account. Zelfde idee als al die cadeaubonnen in Nederland, die doodleuk na 1 luttel jaar hun geldigheid verliezen en 100% van de aanschaf rechtstreeks in de zakken van de bedrijven verdwijnen.

Jammer dat dit niet is tegengegaan in de laatste consumentenwetswijzigingen, want dit soort praktijken weerhouden mij er sterk van om ooit nog een cadeaubon aan te schaffen bij een winkel met een dergelijk oneerlijke voorwaarde. Ik heb er nog nooit een mail over gehad dat het tegoed niet onbeperkt geldig zou zijn, terwijl mijn tegoed binnenkort gaat verlopen. Is er niet een verplichting om consumenten tijdig te informeren over het verlopen van een tegoed? Dit staat namelijk niet aangegeven op de tegoedkaart zelf als ik het mij herinner.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Nope, ook ik heb er geen last van..... Het spel loopt bij mij gewoon normaal en soepel.
Het kan geen warmte zijn? In de zin van dat jij je Xbox in een kastje heb staan o.i.d.?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Zou iemand op onderstaand nog een antwoord kunnen geven, ben echt nieuwsgierig namelijk.
Ben aan het overwegen om een Xbox one aan te schaffen. Nu zie ik op meerdere betrouwbare nl webshop de Xbox one voor € 450 met btw of met titanfall voor € 460 aan geboden. Vroeg me nou af hoe zij deze nu al onder de aangegeven verkoop prijs kunnen verkopen? Gaat niet om de kale Xbox versie overigens. Gewoon met kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Royeboi schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:49:
[...]

Wat een belachelijk en idioot systeem is dit zeg! Microsoft spoelt gewoon even rustig je tegoed weg zodra je het een tijd niet gebruikt? Ik heb zelf nog €13,44 op mijn tegoed staan. Wat moet ik hier in vredesnaam voor kopen op dit moment met een X1?

Kortom ik word verplicht om extra tegoed aan te schaffen, zodat ik alsnog een game 'moet' kopen, anders wordt mijn 13 euro gewoon even verwijderd van mijn account. Zelfde idee als al die cadeaubonnen in Nederland, die doodleuk na 1 luttel jaar hun geldigheid verliezen en 100% van de aanschaf rechtstreeks in de zakken van de bedrijven verdwijnen.

Jammer dat dit niet is tegengegaan in de laatste consumentenwetswijzigingen, want dit soort praktijken weerhouden mij er sterk van om ooit nog een cadeaubon aan te schaffen bij een winkel met een dergelijk oneerlijke voorwaarde. Ik heb er nog nooit een mail over gehad dat het tegoed niet onbeperkt geldig zou zijn, terwijl mijn tegoed binnenkort gaat verlopen. Is er niet een verplichting om consumenten tijdig te informeren over het verlopen van een tegoed? Dit staat namelijk niet aangegeven op de tegoedkaart zelf als ik het mij herinner.
Het jammere is, ik (en vele anderen) hebben die points toen nog aangeschaft met de wetenschap dat de X1 hier 'gewoon' in november 2013 beschikbaar zou zijn. Nu dat niet het geval is worden we dus dubbel gepakt, én geen X1, én dit geld door het putje. Waar ik echter niet bij kan is waarom ik niet met mijn NL euros in de ierse shop kan kopen. Oke, dan zou ik de hoofdprijs betalen voor een game, maar alles beter dan de credits digitaal laten wegrotten zoals ze nu doen :)

Dat het tegoed zou verlopen is volgens mij wel aangegeven toen MS de overstap maakte van points naar euros. Omgezet credit was (ik meen) een jaar (of iets meer) geldig, euros die je in je account stopt verlopen niet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
De juni update zou aan het uitrollen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door DSteve_o op 04-06-2014 10:20 ]

XBL: AntichristSupa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ottovw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:15:
Zou iemand op onderstaand nog een antwoord kunnen geven, ben echt nieuwsgierig namelijk.

[...]
Je bedoelt; http://www.amazon.de/Xbox...&sr=8-2&keywords=xbox+one

Gewoon, de marges zijn letterlijk nul.... Bovendien is de prijs nu laag, maar kan volgende week op websites als Amazon weer op 499,- liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:19:
[...]

Je bedoelt; http://www.amazon.de/Xbox...&sr=8-2&keywords=xbox+one

Gewoon, de marges zijn letterlijk nul.... Bovendien is de prijs nu laag, maar kan volgende week op websites als Amazon weer op 499,- liggen.
Inderdaad, dan heb ik het gewoon in een NL webshop besteld voor €460 gisteren avond. :+
Kon verleiding niet meer weerstaan en knoop doorgehakt, ben benieuwd wanneer die van mijn binnen komt.

Wel appart dat het alsnog de Day One versie is? Beetje vreemd aangezien dit eerst als marketing werd gedaan alsof het een limited versie is. Nu hopen dat er geen kinderziektes nog in de Day One versie zit verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ottovw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:21:
[...]Wel appart dat het alsnog de Day One versie is? Beetje vreemd aangezien dit eerst als marketing werd gedaan alsof het een limited versie is. Nu hopen dat er geen kinderziektes nog in de Day One versie zit verstopt.
Hii is nog steeds limited. Er worden geen nieuwe gemaakt. Die je nu op de markt ziet zijn boxen die besteld zijn maar uiteindelijk nooit zijn ophaald. Na een half (heel redelijk vind ik zelf) komen ze dus weer op de plank. Je ziet het bij wel meer winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ottovw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:21:
[...]

Inderdaad, dan heb ik het gewoon in een NL webshop besteld voor €460 gisteren avond. :+
Kon verleiding niet meer weerstaan en knoop doorgehakt, ben benieuwd wanneer die van mijn binnen komt.

Wel appart dat het alsnog de Day One versie is? Beetje vreemd aangezien dit eerst als marketing werd gedaan alsof het een limited versie is. Nu hopen dat er geen kinderziektes nog in de Day One versie zit verstopt.
Bij welke webshop precies?
Is meer iets voor [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen maar goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 04-06-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
pjvandesande schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:32:
[...]

Een PC kopen? ;)

[...]

Ik ben bij Act2 en tot nu toe nog nergens last van gehad om eerlijk te zijn. En toch al redelijk wat chaos weten te genereren.
:+

Oke het is dus wel mogelijk zonder screen tearing.
Yaz schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:32:
[...]

Ik heb het heel soms (maar dat kan voor jou best al heel veel zijn). Het kan ook door je TV komen. Heb je al eens geprobeerd om alle post-processing van je tv uit te zetten en te kijken of dat helpt?
Dat is een goeie!
Ga ik straks gelijk even proberen.
Ik heb het echt zodra ik maar naar een gebied ga met veel gebouwen en in een auto rijd dat als ik keer oid gelijk best veel last ervan krijg. Waardoor er dus ook een soort lag ontstaat.
BM schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:35:
Het is mij ook niet opgevallen tot nu toe. Al moet ik zeggen dat ik wel vaker geen problemen zie waar anderen 'hel ende verdoemenis' van spreken, dus of ik de perfecte vergelijker ben weet ik niet. :p

Je tv op game-mode zetten (als ie dat nog niet staat) kan sowieso geen kwaad nee.
Nou ja normaal ben ik ook niet echt een zeikerd qua graphics, maar vond dit net iets te en wilde ook weten of het anders door een kapotte GPU kan komen.
Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:09:
[...]

Nope, ook ik heb er geen last van..... Het spel loopt bij mij gewoon normaal en soepel.
Het kan geen warmte zijn? In de zin van dat jij je Xbox in een kastje heb staan o.i.d.?
Nou hij voelt niet heel erg heet aan, staat wel in een kastje, maar aan alle kanten 20 cm ruimte over en als ik speel staat het kastdeurtje altijd open.

Thanks allen!

[ Voor 13% gewijzigd door henkyyyyyyy op 04-06-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Topprice24, staat bij pricewatch als je op Xbox One zoekt. Er is nog 1 titanfall bundel aanwezig.
Ik heb hem gisteren besteld en de aantal werd ook direct aangepast, voorraad lijkt dus actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ottovw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:58:
[...]

Topprice24, staat bij pricewatch als je op Xbox One zoekt. Er is nog 1 titanfall bundel aanwezig.
Ik heb hem gisteren besteld en de aantal werd ook direct aangepast, voorraad lijkt dus actueel.
Alleen wel €499,- en niet €460,- :'(
In ieder geval bedankt, toch wat beter de price watch in de gaten houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

justifire schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:17:
The Hunt, free to play shooter van Crytek
[video]
Inschrijven voor de beta kan hier.
Kijk volgens mij kun je met een goeie groep je daar weer kostelijk mee vermaken! nu al zin in :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zo te zien is de 'June Update' hier binnen. Wat mij meteen opvalt is dat Microsoft de 'store' een beetje heeft aangepast. Het is nu overzichtelijker en makkelijker om op categorie te selecteren. Ook de optie om je volledige naam te laten zien is nu aanwezig. Echter, als ik die optie wil selecteren gebeurt er vrij weinig. Het is niet zo dat ik in een nieuw menu kom ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:44:
[...]

:+

Oke het is dus wel mogelijk zonder screen tearing.

[...]

Dat is een goeie!
Ga ik straks gelijk even proberen.
Ik heb het echt zodra ik maar naar een gebied ga met veel gebouwen en in een auto rijd dat als ik keer oid gelijk best veel last ervan krijg. Waardoor er dus ook een soort lag ontstaat.

[...]

Nou ja normaal ben ik ook niet echt een zeikerd qua graphics, maar vond dit net iets te en wilde ook weten of het anders door een kapotte GPU kan komen.

[...]

Nou hij voelt niet heel erg heet aan, staat wel in een kastje, maar aan alle kanten 20 cm ruimte over en als ik speel staat het kastdeurtje altijd open.

Thanks allen!
Het zal misschien vloeken in de kerk zijn hier, maar volgens DF is screen tearing wel redelijk normaal bij de X1 versie: http://www.eurogamer.net/...-2014-watch-dogs-face-off
Makes sense, vooral als je zegt dat de X1 niet heet wordt, en het dus niet aan de GPU ligt. Wel opletten dat het bij de een meer opvalt dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Trishul schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:31:
[...]

Het zal misschien vloeken in de kerk zijn hier, maar volgens DF is screen tearing wel redelijk normaal bij de X1 versie: http://www.eurogamer.net/...-2014-watch-dogs-face-off
Makes sense, vooral als je zegt dat de X1 niet heet wordt, en het dus niet aan de GPU ligt. Wel opletten dat het bij de een meer opvalt dan de ander.
Oke thanks, dus de Xbox One heeft er wel meer last van, maar zoals ik uit het artikel kan opmaken staat er "occasionally" bij mij is dat wel meer dan dat.
Vooral in drukke gebieden met hoge snelheden dan krijg ik telkens van die hiccups van screen tearing.

Hoop dat het dan inderdaad met de tv instellingen te maken heeft, ga hem dalijk gelijk even op Game-Modus zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Yonix schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:22:
Zo te zien is de 'June Update' hier binnen. Wat mij meteen opvalt is dat Microsoft de 'store' een beetje heeft aangepast. Het is nu overzichtelijker en makkelijker om op categorie te selecteren. Ook de optie om je volledige naam te laten zien is nu aanwezig. Echter, als ik die optie wil selecteren gebeurt er vrij weinig. Het is niet zo dat ik in een nieuw menu kom ofzo.
Beta tester of officiële update?

Want gisteren nog maar een laatste beta gekregen van de juni update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dragunov schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:23:
[...]

Beta tester of officiële update?

Want gisteren nog maar een laatste beta gekregen van de juni update
Klopt, maar hij is vandaag blijkbaar al wel live gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Wauw, wat zie die Max-game er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:38:
Wauw, wat zie die Max-game er leuk uit!
Ik kan het je nog sterker vertellen, die game ís heel leuk ;) Erg veel plezier aan beleeft :)
Yonix schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:22:
Store viel me van de week inderdaad op, is wel beter zo denk ik :)

Over die echte namen, ik kreeg de 1e keer dat ik na de update de friends app opstarte de vraag hoe ik het ingesteld wilde hebben. Naderhand kun je het via de privacy instellingen in het settings menu aanpassen geloof ik, maar dat is niet het meest gebruikersvriendelijke scherm imho :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Ereaser schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Alleen wel €499,- en niet €460,- :'(
In ieder geval bedankt, toch wat beter de price watch in de gaten houden :p
Zo, dat hebben ze snel aangepast dan! Vanochtend stond deze nog op € 460,-. Zal wel komen omdat dit de laatste is??

Erg blij dat ik gisteren avond nog even snel heb besloten om een te bestellen om 00:45 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Max is echt een leuke game! Ik wou de game altijd al kopen, gratis is natuurlijk leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Heb de Max-game vanmiddag even geprobeerd. Leuke game inderdaad! :) Alleen kreeg ik opeens de melding dat er een game-clip was gesaved, zonder dat ik daar opdracht toe had gegeven. :P Wat handig dat de Xbox dat tegenwoordig automatisch doet. ;)

De demo van UFC ook even geprobeerd, maar dat is dus echt niet mijn ding. Grafisch niet echt top en ik heb nou niet het idee dat ik midden in een tof UFC gevecht zit. Daarnaast zit ik gewoon te kijken naar twee volwassen mannen die elkaar innig knuffelen. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Yonix op 04-06-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Yonix schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:49:
Heb de Max-game vanmiddag even geprobeerd. Leuke game inderdaad! :) Alleen kreeg ik opeens de melding dat er een game-clip was gesaved, zonder dat ik daar opdracht toe had gegeven. :P Wat handig dat de Xbox dat tegenwoordig automatisch doet. ;)
Games kunnen dat zelf bepalen. Vaak op specifieke momenten zoals een achievements, of een gave actie. Leuk systeem, alleen als je op een avond 40 clips van Fifa voorbij ziet komen word je het wel ff beu :p

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 04-06-2014 15:52 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
BM schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:51:
[...]

Games kunnen dat zelf bepalen. Vaak op specifieke momenten zoals een achievements, of een gave actie. Leuk systeem, alleen als je op een avond 40 clips van Fifa voorbij ziet komen word je het wel ff beu :p
Ach, zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat is ook weer het telefoonnummer van Xbox One Support in Nederland ? Wil mijn defecte controller aanmelden. Kan het nummer echter nergens meer vinden. Iemand ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:11:
Wat is ook weer het telefoonnummer van Xbox One Support in Nederland ? Wil mijn defecte controller aanmelden. Kan het nummer echter nergens meer vinden. Iemand ?
En als je hier kijkt? Ohw..ik zie dat je ook kunt bellen : +31 202036606 of 0800 023 3894 (maandag - vrijdag: 10:00-18:00)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 04-06-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRELynx schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:11:
Rage-Quit en controller gegooid of? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
APPSS!!!
http://news.xbox.com/2014...xperiences-coming-to-xbox
Twitter, Vine, HBO GO, ShowTime Anytime, Comedy Central, and MLG among More Than 45 New Experiences Coming to Xbox

Today, just five days from the Xbox: Game On briefing at E3, we are excited to announce that more than 45 new entertainment app experiences are coming to Xbox One and Xbox 360 globally. Some of the most popular experiences such as an optimized-for-TV Twitter integration, Vine, HBO GO, ShowTime Anytime, Comedy Central, Major League Gaming (MLG), and more are scheduled to launch by the end of this holiday season. With these new additions, our catalog will increase by 25%, bringing it to more than 225 apps around the world.

From day one, a core pillar in our vision for Xbox One has been to offer gamers the ability to play blockbuster games and seamlessly switch to the TV shows, movies, and apps they love. With more than 180 apps and entertainment experiences available across Xbox One and Xbox 360 today, entertainment usage on Xbox Live has continually skyrocketed.

“Xbox fans are spending more time than ever on the console, spending more than five hours a day on Xbox One,” said Yusuf Mehdi, Corporate Vice President, Devices and Studios at Microsoft. “Today as we announce new commitments from dozens of our partners, including deep integration with experiences like Twitter and Vine, we hit an important milestone in our journey to deliver unique experiences on Xbox. We’re thrilled to break new ground in social TV experiences like we’re doing with Twitter on Xbox One.”

Watch with Twitter on Xbox One
Twitter will be directly integrated into Xbox One’s TV experience in the U.S. Twitter will be optimized for the biggest screen in your house in a smart, contextual way – offering the ability to see Tweets related to the cable or satellite TV shows you’re watching as they’re happening. Additionally, the Twitter experience on Xbox One will be integrated into the TV listings section of OneGuide where you will be able to see the shows that people are tweeting about in real-time. These shows will also be highlighted in a new “trending” section within OneGuide so you know what’s popular right then and there. A commercial break turns into a quick and easy opportunity to see what other viewers are tweeting about without pulling out your phone, swiping at a tablet, or taking your attention away from your TV.

“People turn to Twitter every day to enjoy and engage in the real-time conversations about their favorite TV shows,” says Jana Messerschmidt, VP Business Development and Platform at Twitter. “We’re enhancing that experience on the Xbox One with a unique Watch with Twitter integration. It will now be easier to discover what shows are trending in real-time on Twitter, tune-in and follow the conversation right from within the Xbox One interface. We are excited to work with the Xbox One team and continue to deliver unique entertainment experiences.”

More Great Partners Come to Xbox
Twitter integration is just one example of how we’re expanding the world of entertainment on Xbox this year.

Following the success of the MLG app for Xbox 360 as the first MLG app for the big screen, the global leader in eSports is slated to release the MLG app for Xbox One in the coming weeks. Anyone on Xbox Live will be able to watch all of MLG.tv’s professionally-produced, premium, competitive gaming content such as the MLG news show “eSports Report” and premier competitions. You can check out the world’s best players, teams and leagues, and tournaments as they’re broadcast live to the MLG app including upcoming events: the MLG X Games Invitational live from the X Games in Austin, Texas, from June 6-8 and the MLG Championship live from Anaheim, CA, from June 20-22.

Vine is also coming to Xbox One in the U.S., bringing one of the world’s most used video-sharing apps alongside your favorite gaming experiences. With Vine on Xbox One, you can lean back and watch your favorite short, looping videos and browse Vine channels on the big screen.

With these new partners, Xbox will add to the most robust entertainment experiences available on a console. And yesterday, our new Xbox One system update started rolling out worldwide, including recently announced updates to Xbox Live, giving anyone with an Xbox access to all entertainment experiences and apps.

For a full list of the apps coming to Xbox 360 and Xbox One,* see below. And tune in next Monday, June 9 for the Xbox E3 Briefing where we’ll show everything from in-depth looks at highly anticipated games to blazing hot trailers of brand new titles launching this year and beyond. Game on!

New app experiences coming to Xbox One and Xbox 360 include:

Antena 3. Xbox One: ES
ChiliTV. Xbox One: IT
Comedy Central. Xbox One: US
Crunchyroll. Xbox One: AU, AT, BR, CA, DE, ES, FR, IE, IT, MX, NZ, UK, US
ENCORE Play. Xbox One: US
EPIX. Xbox One: US
Filmbox Live. Xbox 360: AR, AU, AT, BE, BR, CA, CL, CO, CZ, DK, FI, FR, DE, GR, HK, HU, IN, IE, IL, IT, JP, MX, NL, NZ, NO, PL, PT, RU, SA, SG, SK, ZA, KR, ES, SE, CH, TW, TR, AE, UK, US
Fox Play. Xbox One: MX, BR. Xbox 360: MX, BR, AR, CO, CH
Frightflix. Xbox One: US
FXNOW. Xbox 360: US
Gol TV. Xbox One: ES
GoPro. Xbox One: US, CA, MX, UK, FR, DE, IT, ES, AU, BR, AT, NZ, IR
HBO GO. Xbox One: US: Xbox 360: MX, BR, AR, CO, CH
iHeartRadio. Xbox One: US
Infinity. Xbox One: IT
IVI. Xbox 360: RU
KDrama. Xbox One: AU, AT, BR, CA, DE, ES, FR, IE, IT, MX, NZ, UK, US. Xbox 360: AR, AU, AT, BE, BR, CA, CL, CO, CZ, DK, FI, FR, DE, GR, HK, HU, IN, IE, IL, IT, MX, NL, NZ, NO, PL, PT, RU, SA, SG, SK, ZA, ES, SE, CH, TW, TR, AE, UK, US
maxdome. Xbox One: AT, DE
MLG. Xbox One: US, UK, CA, AU
MOVIEPLEX Play. Xbox One: US
MTV. Xbox One: US
NBA. Xbox One: AT, AU, BR, CA, FR, DE, IE, IT, MX, ES, NZ, UK, US
NHL. Xbox One: US, CA, MX, UK, FR, DE, IT, ES, AU, BR, AT, NZ, IR. Xbox 360: US, CA, MX, UK, FR, DE, IT, ES, JP, AU, BR, NL, SE, RU, TW, PL, IN, HK, TR, BE, AT, NZ, SA, AR, NO, CH, SG, ZA, IR, DK, CO, CL, FI, CZ, HU, IL, GR, PT, SK
Now TV. Xbox One: UK
Picturebox. Xbox 360: UK
Popcornflix. Xbox One: US
ShowTime Anytime. Xbox 360: US
Sky News. Xbox One: UK, IE, US, CA. Xbox 360: UK, IE, US, CA
Sky Online. Xbox One: IT
STARZ Play. Xbox One: US
STV. Xbox 360: UK
Syfy Now. Xbox One: US
Target Ticket. Xbox One: US
TuneIn. Xbox One: US, CA, MX, UK, FR, DE, IT, ES, AU, BR, AT, NZ, IR
TV2. Xbox 360: DK
Twitter. Xbox One: US
USA Now. Xbox One: US
VEO. Xbox One: MX. Xbox 360: MX
Vevo. Xbox One: CA, US, AU, FR, DE, IR, BR,ES, IT, UK, NZ
VH1. Xbox One: US
Vine. Xbox One: US
WATCH ABC. Xbox 360: US
WATCH Disney Channel. Xbox 360: US
WATCH Disney Junior. Xbox 360: US
WATCH Disney XD. Xbox 360: US
Watchever. Xbox One: DE
Niet echt veel voor NL, maar gok dat apps als Twitter e.d. ook wel naar NL zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Dextertime schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:23:
[...]

Neem ze beide mee hoor, maar laat Crimson Dragon (kost nu $9,99) wel liggen, reviews zijn mager en wat ik er zelf van zie, ben ik er ook niet ondersteboven van.

Bedankt voor het melden wes :D
Crimson Dragon voor € 7,34 ga ik denk toch maar aanschaffen, toch stukje nostalgie met Panzer Dragoon op de Sega Saturn.
Verwacht overigens wel dat hij binnenkort gratis word met games for gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:31:
[...]

Crimson Dragon voor € 7,34 ga ik denk toch maar aanschaffen, toch stukje nostalgie met Panzer Dragoon op de Sega Saturn.
Verwacht overigens wel dat hij binnenkort gratis word met games for gold.
Ow? Verwacht jij dat??? Ik verwacht jou vanavond in Forza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:40:
[...]

_O- dat dus :P

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ottovw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:36:
[...]

Zo, dat hebben ze snel aangepast dan! Vanochtend stond deze nog op € 460,-. Zal wel komen omdat dit de laatste is??

Erg blij dat ik gisteren avond nog even snel heb besloten om een te bestellen om 00:45 >:)
Gisterenochtend voor 450 euro besteld en vanochtend al binnen. Wist niet eens dat ik een Titanfallbundel had gekocht.
Hij heeft alleen wat moeite met de wifi hier, ik zal dus telkens met de PS4 moeten ompluggen.

Is het normaal dat ie voor de eerste update meer dan 10 minuten moet calculeren om de grootte van die update te bepalen? Duurt wel heel erg lang zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-06-2014 17:55 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Lekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:48:
[...]

Gisterenochtend voor 450 euro besteld en vanochtend al binnen. Wist niet eens dat ik een Titanfallbundel had gekocht.
Hij heeft alleen wat moeite met de wifi hier, ik zal dus telkens met de PS4 moeten ompluggen.

Is het normaal dat ie voor de eerste update meer dan 10 minuten moet calculeren om de grootte van die update te bepalen? Duurt wel heel erg lang zo.
Waarom koop je geen switch? Ompluggen lijkt me superirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 18-09 10:28
Ik heb gisteren in de US Store ook even Child of Light gekocht. Wat een enorm mooie game is dat zeg! het is ook gewoon een leuke gouwe ouwe RPG :) Vandaag ook gelijk maar even Max gedaan en dat is ook een leuke game! Titanfall vind ik ook nog steeds erg gaaf om te doen alleen suck ik daar enorm in :P

Is er trouwens iemand die mij ook een invite kan sturen voor de preview program? Ik deed dat op de X360 ook altijd maar begrijp dat het nu een invite systeem is ipv dat het via connect gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Twitter Phil Spencer:
June #XboxOne software dev kit gives devs access to more GPU bandwidth. More performance, new tools and flexibility to make games better

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:03:
[...]

Waarom koop je geen switch? Ompluggen lijkt me superirritant.
Die gaat er ook komen want het gaat veel sneller door het draadje dan door de lucht. En ik heb geen zin om elke keer mijn hifi meubel te moeten verschuiven om bij de kabel te kunnen komen.

Nog aanraders voor webshops waar ik Live en US giftcards kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Jaguar645 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:07:

Is er trouwens iemand die mij ook een invite kan sturen voor de preview program? Ik deed dat op de X360 ook altijd maar begrijp dat het nu een invite systeem is ipv dat het via connect gaat :)
Heb je uitgenodigd, geen idee hoe het nu verder gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
X-Fighter schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:20:
[...]

Toch nog steeds ook op Xbox One te zien he? Want ik heb geen Windows laptop meer sinds kerst :)
Oh vast wel, maar dacht dat het wel handig was om deze ook even te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 18-09 10:28
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:13:
[...]

Heb je uitgenodigd, geen idee hoe het nu verder gaat. :P
d:)b thanks! Ik begreep iets van een registartion app op de console dus dat zie ik zo wel als hij aangaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:40:
[...]

Kan je rekenen ?

Reken er dan maar niet op ! >:)

Of Forza moet met een update komen dat ik na voor de zoveelste keer van de baan geramd te zijn, uit kan stappen om vervolgens :
a. Met een Spec OPS pistool jouw hersenen tegen de vooruit kan schieten, of
b. Met een enkel schot van de grenade launcher die eeuwige F50 van je aan barrels kan schieten, inclusief bestuurder.

Tot die tijd : Watch Dogs ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Phil Spencer:
June #XboxOne software dev kit gives devs access to more GPU bandwidth. More performance, new tools and flexibility to make games better
Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:27:
[...]

Kan je rekenen ?

Reken er dan maar niet op ! >:)

Of Forza moet met een update komen dat ik na voor de zoveelste keer van de baan geramd te zijn, uit kan stappen om vervolgens :
a. Met een Spec OPS pistool jouw hersenen tegen de vooruit kan schieten, of
b. Met een enkel schot van de grenade launcher die eeuwige F50 van je aan barrels kan schieten, inclusief bestuurder.

Tot die tijd : Watch Dogs ! :9
Prutzer..... Je kan gewoon niet rijden, dat eeuwig laatste worden in Forza heeft natuurlijk een kras ten groot van de diepste klif in de Grand Canyon op je ziel achter gelaten. Wat zeg ik... Het is dat jij maar een dun laagje huid hebt, anders zou de Marianentrog mooi als voorbeeld kunnen staan voor de treurnis op je ziel....

Ik kan overigens uitstekend rekenen, hoef dan ook geen grassprietjes te tellen.... Met mijn timmermans oog, fantastische motorische technieken, durf en kunde ben ik al lang een gevierd man....

Beetje klagen dat jij door anderen van de baan af geramd wordt....... Tssssk tssssk tssssk.... Jij bent nog geen 50 meter de start/finish lijn over en jij hebt al minimaal 6 andere spelers en/of botjes te pakken met die bijzondere rijstijl van jou..... Forza is voor jou een soort "van bumper tegen bumper sprint"....

Het geeft helemaal niets hoor, mensen voor de opvulling en gezelligheid moeten we ook hebben, waarbij de eerste zeker voor jouw op gaat..... Echt gezellig heb ik je nog nooit mee gemaakt, ouwe bomenknuffelaar van me...

Zelf al zou jij een spec Ops gun mee mogen hebben in die merkwaardige raceauto's van je dan kan je daar nog niets mee, je zit door je eigen rijgedrag zovaak tegen de vangrail dat je niet eens tijd hebt om te mikken.... Je zelf overschatting is wederom groter dan de drukgolf van een atoombom...

Overigens rij ik bijna nooit mee in een F50... Ik ben tegenwoordig zo goed dat ik in auto's rijd die 2 klasse lager uitkomen dan de rest van de spelers...

Jahhhhh Justifire, al zeg ik het zelf....... ik ben goed! ;) :) :P :D

ps..... voor de gene die geen idee hebben waar het over gaat....... Het is allemaal de schuld van Justifre....
Heel goed nieuws, hoop dat ze tijdens de E3 ook met concrete voorbeelden komen...

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 04-06-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nog meer info over Forza Horizon 2: http://www.ign.com/articl...c-more-detailed-ign-first

Klinkt allemaal wel goed in de oren. Zit stiekem ook weer erg te wachten op de soundtrack van die game. Kan ik hem straks weer meteen in Spotify gooien _O_

Pagina: 1 ... 108 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.