Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gewoon 1x invullen, dan hoef je dat niet telkens te doen. Dus naar https://commerce.microsoft.com/PaymentHub gaanLekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:52:
Vraagje.
Kun je dat hele billing gebeuren overslaan of moet je bij elke digitale aankoop een adres invullen in de store? Schiet niet op nu met games aanschaffen namelijk.
Je vult het één keer in op je profiel en dan is het voldoende...Lekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:52:
Vraagje.
Kun je dat hele billing gebeuren overslaan of moet je bij elke digitale aankoop een adres invullen in de store? Schiet niet op nu met games aanschaffen namelijk.
Koop je de games met giftcards of via CC en een USA adres?
Cogitationis poenam nemo patitur
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jup bij voorkeur 1 in Alaska, Delaware, Montana, New Hampshire en Oregon omdat daar geen sales tax (BTW) bij zit). Gewoon effe een hotel googlen en je hebt er zo 1. Ik zit bv in Butte MontanaLekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:59:
Ik zal echter wel een US adres in moeten vullen neem ik aan?
Net de nieuwe ios versie van Smartglass geïnstalleerd en alles staat in het Nederlands...
Had de app al een tijdje niet opgestart dus weet niet of dit al een tijdje zo is.
Waarom is de app dan nog steeds niet te downloaden in de NL store?
Xbox Live Knalle Arie
Omdat de X1 hier nog niet officieel uit is denk ik. Al zal het me niet verbazen als ie binnenkort wel gewoon gepubliceerd wordt.Marvie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:26:
Uhhhh heb ik wat gemist?
Net de nieuwe ios versie van Smartglass geïnstalleerd en alles staat in het Nederlands...
Had de app al een tijdje niet opgestart dus weet niet of dit al een tijdje zo is.
Waarom is de app dan nog steeds niet te downloaden in de NL store?
Beter dat jij zulke uitspraken doet dan iemand met zijn volle verstand...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Geen van beide Tags....Kwam tijdens Watchdogs erachter dat wanneer ik de pookjes los laat, de hoofdpersoon bij mij gewoon door blijft lopen vooruit. Bij de andere controller heb ik dat niet.....Bij BF merk ik dat niet omdat je dan altijd naar voren loopt. Tenzij je vies ligt te snipen zoals jij-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:06:
[...]
Rage-Quit en controller gegooid of?
XBL: MRE Inc
-------------------------
Verder even het volgende. Zoals jullie wellicht weten kan ik achievements wel waarderen.
De achievement is genaamd Teamwork en de omschrijving is: Win your first seasons match in Pro Clubs.
Het is de enige achievement die ik nog moet halen.
Ik heb dit samen met een medetweaker (BM) geprobeerd te halen maar het is ons niet gelukt. Enerzijds omdat we niet al te goed zijn

Ik wil voorstellen om dit weekend, vrijdagavond rond een uur of half 9, met een aantal mensen een Proclub op te richten om een seizoentje te spelen (en in de hoop dan ook de achievement binnen te halen). Het is al een paar maanden geleden dat ik het heb gespeeld, dus zal er wel in moeten komen
Gewoon gezellig met de chat en beetje filosoferen over hoe goed Nederland het op het WK gaat doen of welke geweldige presentatie MS dit jaar gaat geven op de E3, etc. etc.
Als iemand hier voor voelt, DM me maar, dan zorg ik dat je geinvite wordt voor de Proclub
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ook van jou.....justifire schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:34:
[...]
Beter dat jij zulke uitspraken doet dan iemand met zijn volle verstand...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Er bloeit iets moois op hier! Binnenkort eerste tweakershuwelijk?
Xbox Live: Ofthewell NL
Val niet op vrouwen met borsthaar......
Maar goed, ik zet de xdoos aan.....
Forza iemand?
We zitten al een tijdje te racen met allen......waar blijf je?Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:24:
Neehhhhhh,
Val niet op vrouwen met borsthaar......
Maar goed, ik zet de xdoos aan.....
Forza iemand?
De BF netcode patch is online, het loopt geweldig!TheVMaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:37:
[...]
We zitten al een tijdje te racen met allen......waar blijf je?
Flinke verbetering tov vorige versie
En voor Android, voor Win8 en WP8justifire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 00:30:
Is nu ook een nieuwe versie van Xbox One Smartglass voor iOs beschikbaar.
Flinke verbetering tov vorige versie
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2014 08:49 ]
Beta: 30/05 - VN: 2.2.849.90Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:48:
Heb je ook versienummers? Mijn Android beta versie is iig al een poosje niet veranderd, ik zie ook geen nieuwere staan
Echte: 3/06 - VN: 2.2.850.00
Hmmm, via de APK downloader krijg ik (beta) 2.2.834.90 nog steeds binnen..... Mocht iemand hem kunnen delenX-Fighter schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Beta: 30/05 - VN: 2.2.849.90
Echte: 3/06 - VN: 2.2.850.00
Ik zit er namelijk, zeker sinds de aankondiging van Horizon 2, heel sterk tegenaan te hikken om gewoon de auto naar Duitsland te pakken en de eerste de beste Saturn of Media Markt in te rennen. Kan ik die Forza 5 LE die al sinds december op de plank ligt ook eindelijk afstoffen
Hardware technisch kunnen ze dat nooit doen, dit is je hardware, daar moet je het mee doen.
Ik denk dat ik al happy mag zijn als FIFA nu wel online co-op (1v1+guest) en smartglass ondersteuning gaat krijgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik verwacht niet dat er een versie komt die hardware-matig anders zou zijn.Shrake schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:31:
Verwachten jullie dat de One die wij hier in september gaan krijgen enige vorm van wijzigingen in hardware zal zien, of dat er bepaalde kinderziektes (als die er al zijn) verholpen zullen zijn?
Ik zit er namelijk, zeker sinds de aankondiging van Horizon 2, heel sterk tegenaan te hikken om gewoon de auto naar Duitsland te pakken en de eerste de beste Saturn of Media Markt in te rennen. Kan ik die Forza 5 LE die al sinds december op de plank ligt ook eindelijk afstoffen
Je krijgt wel keuze in een Xbox met of zonder Kinect, maar daar hoef je niet voor tot september te wachten, dit is komende maand namelijk al het geval.
De kinderziektes van het apparaat zijn volgens mij beperkt gebleven tot defecte Kinects (wordt opgelost door hem om te ruilen) en controller disconects. (opgelost door software update)
Echte problemen in het apparaat zijn er dus niet.
Ik zou zeggen, haal hem op in Duitsland! (heb ik ook gedaan) en lekker Forza komen spelen, dan maak je een Drivatar aan (in Forza 5) die je straks ook in Horizon2 kan gebruiken!
Betreffende die Kinect... eerst vond ik het jammer dat er geen optie tot een One zonder Kinect was en nu ze er een aan kondigen merk ik dat ik die Kinect er eigenlijk toch bij wil ivm verschillende functionaliteiten. Ironisch is 't niet?
En dan ook maar meteen wat mensen van de lijst toevoegen aan je eigen lijstYonix schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:56:
Binnenkort maar eens goed mijn Forza skills oefenen met al die Forza-fanatici hier.Ik zal mijn gamertag dan maar eens toevoegen aan de lijst.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ja hallo.... Dan blijf ik bezig...... Gewoon menen vanaf de lijst aan je eigen account toevoegen om vervolgens dan vanaf hun friendlist verder mensen toe te gaan voegenKartale schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:16:
[...]
En dan ook maar meteen wat mensen van de lijst toevoegen aan je eigen lijst. Aangezien de meesten die zichzelf aan de lijst toevoegen later niet checken om die 'nieuwelingen' ook toe te voegen.
Ik schreef de zin beetje scheef. Dit was juist om ons leven makkelijker te maken, zodat wij niet steeds iedereen hoeven toe te voegen die nieuw zijnBullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:19:
[...]
Ja hallo.... Dan blijf ik bezig...... Gewoon menen vanaf de lijst aan je eigen account toevoegen om vervolgens dan vanaf hun friendlist verder mensen toe te gaan voegen
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
het is toch schandalig dat dit nu niet kanSinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:37:
Ik denk niet dat het zo rap zal gaan, vind de algehele 'vooruitgang' ook nog niet zo denderend snel.
Hardware technisch kunnen ze dat nooit doen, dit is je hardware, daar moet je het mee doen.
Ik denk dat ik al happy mag zijn als FIFA nu wel online co-op (1v1+guest) en smartglass ondersteuning gaat krijgen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zag hem gister idd in de store staan, meteen maar gedownload
Het is EA, had je anders verwacht?
Laat ze eerst maar fixen wat er nu nog niet werkt/niet goed is, voordat ze weer verder gaan. FIFA 15 zal volgende week wel op de E3 komen, maar ze kijken naar nu nog meer naar die FUT/gold crap dan gewoon het 'vrij casual lekker gamen' principe.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2014 12:31 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.apk4fun.com/apk/6124/
Dat weet vooralsnog niemand, verhaal ging dat ze er geen tijd voor hadden in de huidige versie, dus het wordt afwachten voor de E3. Maar ik durf redelijk te stellen dat het niet meer terugkomt in Fifa14.Xenophoben schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:12:
Weet iemand of de guest terug komt in online fifa?
Verdorie ik heb jullie gemist, ik was met MAX: The Curse of Brotherhood bezig...ook wel lachen, het puzzel gebeuren spreekt mij wel aan.TheVMaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:37:
[...]
We zitten al een tijdje te racen met allen......waar blijf je?
Is het niet mogelijk om Forza 5 wat vroeger op de avond te spelen of zijn jullie nog steeds allemaal bezig met hacken in WD
Het is altijd mogelijk eerder om te beginnen. Verstuurd gewoon uitnodigingen en komen vanzelf mederacers. Maar idd, het gros was denk ik nog aan het "hacken" in WD. Erg vermakelijk spel.Winkiller schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:40:
[...]Is het niet mogelijk om Forza 5 wat vroeger op de avond te spelen of zijn jullie nog steeds allemaal bezig met hacken in WD
Gamertag: YazNL
tot deel 12 of 13 kon het wel, zelfs op de xbox 360 en ps3 kan je nu niet 2vs2SinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:31:
[...]
Het is EA, had je anders verwacht?
Laat ze eerst maar fixen wat er nu nog niet werkt/niet goed is, voordat ze weer verder gaan. FIFA 15 zal volgende week wel op de E3 komen, maar ze kijken naar nu nog meer naar die FUT/gold crap dan gewoon het 'vrij casual lekker gamen' principe.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
http://majornelson.com/
vanavond meteen even proberen

Het gaat om gewoon 1vs1 online met guest, dat kan op alles 'onder' de next-gen.Mars18 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:15:
[...]
tot deel 12 of 13 kon het wel, zelfs op de xbox 360 en ps3 kan je nu niet 2vs2
FIFA 14 op X360/PS3 kan ook gewoon + guest in 1vs1 online, next-gen kan het enkel 'offline' tegen de CPU (en dacht co-op season).
[ Voor 75% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2014 17:13 ]
Heb je toevallig nog een invite over voor de preview of is er misschien iemand anders die een invite kan sturenxGlasvezelkabel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:13:
[...]
Heb je uitgenodigd, geen idee hoe het nu verder gaat.
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
Tot nu toe was dat enkel in het engels (iOs)
En een waarschijnlijke aankondiging van een Halo 2 remakeVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:44:
PC drivers for x1 controller schijnen te werken.
http://majornelson.com/
vanavond meteen even proberen
Xbox Live: MarkH
Dear Media: The GPU change was developer facing. Unplugging Kinect does not get you more HP. Devs have to code to the new specs.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik snapte de hype eromheen al niet zo. MS heeft een heeeele tijd terug al gemeld dat het resourcegebruik van Kinect teruggebracht zou gaan worden. Waarom men er nu ineens vanuit ging dat games op magische wijze sneller zouden gaan draaien, geen idee
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wilde eerst wachten tot volgende week als de Kinectloze versie te koop komt maar heb uiteindelijk voor die 5 tientjes meer deze week toch de versie met Kinect gehaald, Ik heb de Kinect nog niet aangesloten maar als er een leuke game uitkomt die gebruik maakt van Kinect is het handig er een te hebben.Shrake schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:52:
Lijkt er op dat ik dat inderdaad maar moet gaan doen dan hehe.
Betreffende die Kinect... eerst vond ik het jammer dat er geen optie tot een One zonder Kinect was en nu ze er een aan kondigen merk ik dat ik die Kinect er eigenlijk toch bij wil ivm verschillende functionaliteiten. Ironisch is 't niet?
Gisteren voor het eerst Forza 5 gespeeld maar dat viel vies tegen. Heb nu 4 races gereden zodat mijn drivatar aan de gang kan. Maar waar ik bij FM3 en FM4 zonder al teveel problemen bijna alles kan winnen ben ik nu al blij dat ik 7de kan worden met de drivatar op de een na makkelijkste stand.
Slechte eerste auto gekozen? Of teveel naast de baan?Lekker Ventje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:27:
[...]
Ik wilde eerst wachten tot volgende week als de Kinectloze versie te koop komt maar heb uiteindelijk voor die 5 tientjes meer deze week toch de versie met Kinect gehaald, Ik heb de Kinect nog niet aangesloten maar als er een leuke game uitkomt die gebruik maakt van Kinect is het handig er een te hebben.
Gisteren voor het eerst Forza 5 gespeeld maar dat viel vies tegen. Heb nu 4 races gereden zodat mijn drivatar aan de gang kan. Maar waar ik bij FM3 en FM4 zonder al teveel problemen bijna alles kan winnen ben ik nu al blij dat ik 7de kan worden met de drivatar op de een na makkelijkste stand.
Doe trouwens voor de gein gewoon een avondje de Kinect aansluiten. Probeer wat demo's (Kinect Sports bv) en eventueel Kinect Fitness en ga wat met de commando's zitten spelen. Weet je direct wat je eraan hebt en of het naast invulling bij games nog een meerwaarde voor je biedt.
Alleen daarvoor al zou ik Kinect niet meer willen missen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb de GT86 gekozen maar glij alle kanten uit. Maar ook de allereerste race in de Mclaren viel niet mee.Martinspire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:34:
[...]
Slechte eerste auto gekozen? Of teveel naast de baan?
Doe trouwens voor de gein gewoon een avondje de Kinect aansluiten. Probeer wat demo's (Kinect Sports bv) en eventueel Kinect Fitness en ga wat met de commando's zitten spelen. Weet je direct wat je eraan hebt en of het naast invulling bij games nog een meerwaarde voor je biedt.
Ik zal binnenkort eens de Kinect aan gaan sluiten ,aar wil eerst een houder voor op de tv hebben. Voor de tv is geen optie want mijn kat naait alles op de grond wat niet vast zit (Wii sensorbar heeft ook veelvuldig op de grond gelegen).
http://new.livestream.com/gogcom/REDGOGstream
Altijd handig, zo'n keukenrol
Ja, werkt absoluut fantastisch, ondanks dat het door veel mensen werd/wordt verguisd, kan ik ook niet zonder meer en het werkt echt goed, als je engelse uitspraak tenminste van een redelijk niveau is..BM schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:36:
Voice Commands![]()
Alleen daarvoor al zou ik Kinect niet meer willen missen
Ik kan je in ieder geval vertellen dat de houder die je bij de Saturn/Mediamarkt kunt vinden echt een prutsding is. Blijft totaal niet zitten en houdt de kinect zelf ook niet goed vast. Beter zelf iets in elkaar zettenLekker Ventje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:47:
[...]
Ik heb de GT86 gekozen maar glij alle kanten uit. Maar ook de allereerste race in de Mclaren viel niet mee.
Ik zal binnenkort eens de Kinect aan gaan sluiten ,aar wil eerst een houder voor op de tv hebben. Voor de tv is geen optie want mijn kat naait alles op de grond wat niet vast zit (Wii sensorbar heeft ook veelvuldig op de grond gelegen).
Xbox, record that!harrytasker schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:24:
[...]
Ja, werkt absoluut fantastisch, ondanks dat het door veel mensen werd/wordt verguisd, kan ik ook niet zonder meer en het werkt echt goed, als je engelse uitspraak tenminste van een redelijk niveau is..
Geweldig......
Geen idee hoe dat zit met Amazon.de. Ik heb dezelfde game met een Duitstalig hoesje maar je kunt behoorlijk wat talen kiezen. Engels, Frans Duits etc.Keukenrol schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:02:
weet iemand of Lego Marvel Super Heroes via amazon.de alleen in het Duits is of is het spel in het engels?
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Maar ik heb liever doosjes met Engelse opdruk
Thanks,Nosferatu111072 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:20:
[...]
Geen idee hoe dat zit met Amazon.de. Ik heb dezelfde game met een Duitstalig hoesje maar je kunt behoorlijk wat talen kiezen. Engels, Frans Duits etc.
dacht het wel maar wilde even bevestiging
ziet er goed uit!justifire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:13:
24 Februari, superveel zin in !
Wow

Ik hoop echt dat ze ons laten kiezen met wat voor systeemtaal en achievements we willen. Anders laat ik mn Xbox lekker op UK staan en switch ik alleen als ik DLC moet kopen.justifire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:39:
Valt me op dat Smartglass nu opeens volledig in het Nederlands is, zowel de menu's als de achievements en alles er om heen.
Tot nu toe was dat enkel in het engels (iOs)
Waarom laat je 'm dan op UK staan? Kun je 'm beter gewoon op USA zetten. Is het nog goedkoper met games en DLC ook.Silversin schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:38:
[...]
Ik hoop echt dat ze ons laten kiezen met wat voor systeemtaal en achievements we willen. Anders laat ik mn Xbox lekker op UK staan en switch ik alleen als ik DLC moet kopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vroeg me af of ergens de rumble test uitgevoerd kan worden op de Xbox. Wil graag weten hoe dat voelt bij de triggers. Heb Titanfall maar schijnt dat het daar niet word ondersteund, is nog bezig met downloaden.
Dit bedoel ik;
Xbox One Controller Review - Trigger Rumble Test: http://youtu.be/G4PHupKm2OQ
Gaat het lampje nog wel branden op de kinect (xbox logo). Zo nee, stuk en laten repareren. Had ik ook en het werd redelijk vlot gefixed.vali schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:15:
Hadden meer mensen hier dat hun Kinect niet goed herkend werd? Nadat ik een reboot deed was het weg, maar vaag was het wel... Misschien met de laatste update te maken ofzo
Heb het idee dat ik zwaar ga laggen met multiplayer games op US servers.Rivanov schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:48:
[...]
Waarom laat je 'm dan op UK staan? Kun je 'm beter gewoon op USA zetten. Is het nog goedkoper met games en DLC ook.
Als het goed is pakt de Xbox de servers die het dichtsbij staan. Titanfall past gewoon de West Europa servers, of je je regio nu op UK of US hebt staan omdat de ping naar die servers gewoon het laagst isSilversin schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:37:
[...]
Heb het idee dat ik zwaar ga laggen met multiplayer games op US servers.
Xbox
Het staat er als volgt:
Forza Motorsport 5
$59.99 $59.99 GOLD
Dit dus, het maakt niet uit op welke regio je xbox staat, de games lopen via de gameserver die het dichts bij staat.BM schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:40:
[...]
Als het goed is pakt de Xbox de servers die het dichtsbij staan. Titanfall past gewoon de West Europa servers, of je je regio nu op UK of US hebt staan omdat de ping naar die servers gewoon het laagst is
Net als dat de ping in de uitgebreide netwerktest in het systeemvenster van je Xbox niets zegt over je verbinding naar de game servers.
Tot nu toe heb ik een overweldigend aanbod gehad om mee te doen, namelijk 2 mensen!Verder even het volgende. Zoals jullie wellicht weten kan ik achievements wel waarderen.Op dit moment heb ik 1 achievement open staan waar ik me aan erger en dat is namelijk in FIFA 14.
De achievement is genaamd Teamwork en de omschrijving is: Win your first seasons match in Pro Clubs.
Het is de enige achievement die ik nog moet halen.
Ik heb dit samen met een medetweaker (BM) geprobeerd te halen maar het is ons niet gelukt. Enerzijds omdat we niet al te goed zijn, anderzijds omdat we af en toe slechte verliezers tegenover ons hadden die de match verlieten als ze achterstonden.
![]()
Ik wil voorstellen om dit weekend, vrijdagavond rond een uur of half 9, met een aantal mensen een Proclub op te richten om een seizoentje te spelen (en in de hoop dan ook de achievement binnen te halen). Het is al een paar maanden geleden dat ik het heb gespeeld, dus zal er wel in moeten komen
Gewoon gezellig met de chat en beetje filosoferen over hoe goed Nederland het op het WK gaat doen of welke geweldige presentatie MS dit jaar gaat geven op de E3, etc. etc.
Als iemand hier voor voelt, DM me maar, dan zorg ik dat je geinvite wordt voor de Proclub
Heeft iemand trouwens al Halo Spartan Assault geprobeerd? Is het een beetje een fatsoenlijk spel?
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 10:12 ]
Ik zou wel mee doen, maar ik kan vanavond niet spijtig genoeg.uchiha tijntje schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:05:
[...]
Tot nu toe heb ik een overweldigend aanbod gehad om mee te doen, namelijk 2 mensen!Ik heb jullie een invite gestuurd in FIFA.
Mochten er meer zijn, laat het even weten.
Heeft iemand trouwens al Halo Spartan Assault geprobeerd? Is het een beetje een fatsoenlijk spel?
Helaas, dit is dus niet altijd het geval.Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:47:
[...]
Dit dus, het maakt niet uit op welke regio je xbox staat, de games lopen via de gameserver die het dichts bij staat.
Net als dat de ping in de uitgebreide netwerktest in het systeemvenster van je Xbox niets zegt over je verbinding naar de game servers.
Merk in Killer Instinct dat zodra ik de Xbox instel op US, ik constant tegen Amerikanen speel.
Bovendien ken ik de meeste spelers ondertussen wel, en die kom ik dus niet tegen zodra ik van UK naar US switch.
Kan dus zeker per spel verschillen, weet dat Titanfall wel de dichtst bijzijnde server zoekt.
Mijn advies, spellen aanschaffen via xbox.com of Xbox op US zetten, spellen spelen -> Xbox op UK
Killer Instinctjustifire schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:04:
[...]
Helaas, dit is dus niet altijd het geval.
Merk in Killer Instinct dat zodra ik de Xbox instel op US, ik constant tegen Amerikanen speel.
Bovendien ken ik de meeste spelers ondertussen wel, en die kom ik dus niet tegen zodra ik van UK naar US switch.
Kan dus zeker per spel verschillen, weet dat Titanfall wel de dichtst bijzijnde server zoekt.
Mijn advies, spellen aanschaffen via xbox.com of Xbox op US zetten, spellen spelen -> Xbox op UK

Kom nou toch..... Dat jij tegen Amerikanen speelt heeft er gewoon mee te maken dat geen Europeaan dat spel wil aanraken.

[ Voor 143% gewijzigd door BM op 06-06-2014 11:34 ]
Hoe laat zijn de Forza games meestal ?
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
YouTube: infamous spark (gewoon simpel 3 filmpjes achter elkaar gezet
Toch wel grappig dat direct uploaden naar YouTube.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 11:36 ]
Ik wil best meedoen (moet er ook weer even inkomenX-Fighter schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:51:
[...]
Ik zou wel mee doen, maar ik kan vanavond niet spijtig genoeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ow dat hangt er maar net vanaf...Nosfera7u schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:26:
Ik moet ook weer eens wat meer met de XBO gaan doen, nu met Watch Dogs aan de gang
Hoe laat zijn de Forza games meestal ?
Gisteravond zijn we om een uur of 11 begonnen..
Helemaal goed. Ik nodig je uit! Done!carpebios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:37:
[...]
Ik wil best meedoen (moet er ook weer even inkomen)
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 11:51 ]
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:44:
[...]
Ow dat hangt er maar net vanaf...
Gisteravond zijn we om een uur of 11 begonnen..
Ik wil ook graag BF4 met zijn superdeluxeextragratispremiumnetcodes proberen. Ik stel voor om 8 uur te beginnen (dan ben ik ff weg van kwart voor 10 tot kwart over 10 (flesjes....)) en daarna lekker door..!TheVMaster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:52:
[...]
Dat zijn toch geen (start) tijden voor mensen die de volgende dag weer vroeg op moeten.....hehe vanavond weer racen, dan is het weekend...dus dan mag het wel later worden...
Zijn gelukkig mensen zat die wel een bredere horizon hebben dan enkel Forza en Battlefield.Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:12:
[...]
Killer Instinct![]()
![]()
Kom nou toch..... Dat jij tegen Amerikanen speelt heeft er gewoon mee te maken dat geen Europeaan dat spel wil aanraken.
Dus om nou zo maar te roepen dat de Xbox automatisch de dichtstbijzijnde server opzoekt is veels te kort door de bocht.
Ja, in jouw wereld wel, daar Forza dit doet, en je in BF de zoekmogelijkheden aan kan passen

http://www.totalxbox.com/...xplains-the-world-design/
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 14:50 ]
Battlefield 4, spelen mensen dat nog?? Ik ben op de pc al een tijdje terug gegaan naar 3.Yaz schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:06:
[...]
Ik wil ook graag BF4 met zijn superdeluxeextragratispremiumnetcodes proberen. Ik stel voor om 8 uur te beginnen (dan ben ik ff weg van kwart voor 10 tot kwart over 10 (flesjes....)) en daarna lekker door..!
Heb sinds paar dagen plants vs zombies en moet zeggen dat het een erg leuk is om te spelen.
Jij snapt humor/sarcasme niet?justifire schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:42:
[...]
Zijn gelukkig mensen zat die wel een bredere horizon hebben dan enkel Forza en Battlefield.
Dus om nou zo maar te roepen dat de Xbox automatisch de dichtstbijzijnde server opzoekt is veels te kort door de bocht.
Ja, in jouw wereld wel, daar Forza dit doet, en je in BF de zoekmogelijkheden aan kan passen
Kom op zeg, hij maakt een geintje, en je schiet gelijk de verdediging in. Lighten up, it's friday!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gisteren sinds een week weer BF4 gespeeld. Met de nieuwe patch. Moet zeggen dat het wel iets lekkerder leek te gaan. Goede scores boven in de ranking met 44-13 enzo....vali schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:03:
[...]
Battlefield 4, spelen mensen dat nog?? Ik ben op de pc al een tijdje terug gegaan naar 3.
Heb sinds paar dagen plants vs zombies en moet zeggen dat het een erg leuk is om te spelen.
PvZ heb ik ook, vind het wel leuk, maar mijn zoon speelt het vaker. Zijn eerste begin met shooters
Overigens vorige week ook veel BF3 op de X360 gespeeld. Dat speelt nog steeds stukken beter dan BF4.
Momenteel eerst WatchDogs uitspelen.....maar zal zo af en toe nog wel BF4 spelen als MartinSpire en FredPerry mee willen doen.
Hij begrijpt het wel, hij is alleen eigenwijs.... Ik spreek het heerschap regelmatig buiten Tweakers omlanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:15:
[...]
Jij snapt humor/sarcasme niet?
Kom op zeg, hij maakt een geintje, en je schiet gelijk de verdediging in. Lighten up, it's friday!
Justifire heeft te lang tussen de plantjes gestaan, met het lekker weer zoals we dat nu hebben geraakt er snel een steekje bij hem los
Je kan hem ook het beste links laten liggen, of rechts, wanneer je linksom wil gaan
psssst..... Justifire =
Als jullie Forza 5 voor 22:00 beginnen ben ik tot 23:00 uur van de partij...TheVMaster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:52:
[...]
Dat zijn toch geen (start) tijden voor mensen die de volgende dag weer vroeg op moeten.....hehe vanavond weer racen, dan is het weekend...dus dan mag het wel later worden...
Daarna krijg ik een beetje last van

Trainen..... Een echte coureur is s'nachts ook scherpWinkiller schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:21:
[...]
Als jullie Forza 5 voor 22:00 beginnen ben ik tot 23:00 uur van de partij...
Daarna krijg ik een beetje last vanen rij ik jullie van de digitale racebaan.
Forza is ontspanning, lekker rijden... rustig je rondjes maken....
Als ik Titenfall of BF4 doe heb ik veel meer mijn concentratie nodig.
Ik betwijfel of die coureur ook zo scherp is als hij eerst een hele dag heeft moeten werken.Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:23:
[...]
Trainen..... Een echte coureur is s'nachts ook scherp
Forza is ontspanning, lekker rijden... rustig je rondjes maken....
Als ik Titenfall of BF4 doe heb ik veel meer mijn concentratie nodig.
Vraagje. Voor iemand die echt nog nooit een semi realistische racegame heeft gespeeld (Forza horizon op het makkelijkst was de grens). Hoe ver zouden jullie FOrza 4 en 5 aanraden? is 5 een systembuyer? of kan ik beter beginnen met 4?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jah wel joh..... je moet het een beetje positief inzienLOTG schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:25:
[...]
Ik betwijfel of die coureur ook zo scherp is als hij eerst een hele dag heeft moeten werken.
Aan een uur of 4 slaap heeft een mens genoeg...
Als je eens fifa wilt spelen moet je mij ook even toevoegenuchiha tijntje schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:05:
[...]
Tot nu toe heb ik een overweldigend aanbod gehad om mee te doen, namelijk 2 mensen!Ik heb jullie een invite gestuurd in FIFA.
Mochten er meer zijn, laat het even weten.
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)