[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.365 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Vraagje.
Kun je dat hele billing gebeuren overslaan of moet je bij elke digitale aankoop een adres invullen in de store? Schiet niet op nu met games aanschaffen namelijk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Lekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:52:
Vraagje.
Kun je dat hele billing gebeuren overslaan of moet je bij elke digitale aankoop een adres invullen in de store? Schiet niet op nu met games aanschaffen namelijk.
Gewoon 1x invullen, dan hoef je dat niet telkens te doen. Dus naar https://commerce.microsoft.com/PaymentHub gaan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Lekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:52:
Vraagje.
Je vult het één keer in op je profiel en dan is het voldoende...
Koop je de games met giftcards of via CC en een USA adres?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb giftcards en die zijn meteen geaccepteerd. Had gehoopt dat daarmee de kous af was en dat het dan "klik" en download zou zijn :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zal echter wel een US adres in moeten vullen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Lekker Ventje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:59:
Ik zal echter wel een US adres in moeten vullen neem ik aan?
Jup bij voorkeur 1 in Alaska, Delaware, Montana, New Hampshire en Oregon omdat daar geen sales tax (BTW) bij zit). Gewoon effe een hotel googlen en je hebt er zo 1. Ik zit bv in Butte Montana ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ok, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:59
Uhhhh heb ik wat gemist?
Net de nieuwe ios versie van Smartglass geïnstalleerd en alles staat in het Nederlands...
Had de app al een tijdje niet opgestart dus weet niet of dit al een tijdje zo is.

Waarom is de app dan nog steeds niet te downloaden in de NL store?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Marvie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:26:
Uhhhh heb ik wat gemist?
Net de nieuwe ios versie van Smartglass geïnstalleerd en alles staat in het Nederlands...
Had de app al een tijdje niet opgestart dus weet niet of dit al een tijdje zo is.

Waarom is de app dan nog steeds niet te downloaden in de NL store?
Omdat de X1 hier nog niet officieel uit is denk ik. Al zal het me niet verbazen als ie binnenkort wel gewoon gepubliceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50
Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:49:
[...]

Hoop geblaat en grootheidswaanzin
Beter dat jij zulke uitspraken doet dan iemand met zijn volle verstand...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:06:
[...]

Rage-Quit en controller gegooid of? ;)
Geen van beide Tags....Kwam tijdens Watchdogs erachter dat wanneer ik de pookjes los laat, de hoofdpersoon bij mij gewoon door blijft lopen vooruit. Bij de andere controller heb ik dat niet.....Bij BF merk ik dat niet omdat je dan altijd naar voren loopt. Tenzij je vies ligt te snipen zoals jij ;)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
Volgens mij moeten Justifire en Bullet NL gewoon eens een potje Killer Instinct doen om het eens echt uit te vechten. Dit kan dan gewoon getwitched worden! benieuwd wie er wint... ahem...

-------------------------

Verder even het volgende. Zoals jullie wellicht weten kan ik achievements wel waarderen. :P Op dit moment heb ik 1 achievement open staan waar ik me aan erger en dat is namelijk in FIFA 14.

De achievement is genaamd Teamwork en de omschrijving is: Win your first seasons match in Pro Clubs.

Het is de enige achievement die ik nog moet halen.

Ik heb dit samen met een medetweaker (BM) geprobeerd te halen maar het is ons niet gelukt. Enerzijds omdat we niet al te goed zijn :z , anderzijds omdat we af en toe slechte verliezers tegenover ons hadden die de match verlieten als ze achterstonden. :X

Ik wil voorstellen om dit weekend, vrijdagavond rond een uur of half 9, met een aantal mensen een Proclub op te richten om een seizoentje te spelen (en in de hoop dan ook de achievement binnen te halen). Het is al een paar maanden geleden dat ik het heb gespeeld, dus zal er wel in moeten komen :P

Gewoon gezellig met de chat en beetje filosoferen over hoe goed Nederland het op het WK gaat doen of welke geweldige presentatie MS dit jaar gaat geven op de E3, etc. etc.

Als iemand hier voor voelt, DM me maar, dan zorg ik dat je geinvite wordt voor de Proclub :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Het is gelukt! Bedankt voor de hulp. Maar racen zit er vanavond niet meer in gezien het verschrikkelijk lage tempo waarmee Forza binnen komt. Peggle 2 was even knipperen met de ogen en het was binnen maar Forza komt blijkbaar ergens anders vandaan gezien het tempo. Na 10 minuten pas 2% van de 37 GB binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:34:
[...]

Beter dat jij zulke uitspraken doet dan iemand met zijn volle verstand...
Ik ook van jou.....

O+ :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Er bloeit iets moois op hier! Binnenkort eerste tweakershuwelijk?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Neehhhhhh,

Val niet op vrouwen met borsthaar......

Maar goed, ik zet de xdoos aan.....

Forza iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:24:
Neehhhhhh,

Val niet op vrouwen met borsthaar......

Maar goed, ik zet de xdoos aan.....

Forza iemand?
We zitten al een tijdje te racen met allen......waar blijf je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:37:
[...]

De BF netcode patch is online, het loopt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Is nu ook een nieuwe versie van Xbox One Smartglass voor iOs beschikbaar.
Flinke verbetering tov vorige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
justifire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 00:30:
Is nu ook een nieuwe versie van Xbox One Smartglass voor iOs beschikbaar.
Flinke verbetering tov vorige versie :)
En voor Android, voor Win8 en WP8

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Heb je ook versienummers? Mijn Android beta versie is iig al een poosje niet veranderd, ik zie ook geen nieuwere staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:48:
Heb je ook versienummers? Mijn Android beta versie is iig al een poosje niet veranderd, ik zie ook geen nieuwere staan
Beta: 30/05 - VN: 2.2.849.90
Echte: 3/06 - VN: 2.2.850.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
X-Fighter schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:52:
[...]

Beta: 30/05 - VN: 2.2.849.90
Echte: 3/06 - VN: 2.2.850.00
Hmmm, via de APK downloader krijg ik (beta) 2.2.834.90 nog steeds binnen..... Mocht iemand hem kunnen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Verwachten jullie dat de One die wij hier in september gaan krijgen enige vorm van wijzigingen in hardware zal zien, of dat er bepaalde kinderziektes (als die er al zijn) verholpen zullen zijn?

Ik zit er namelijk, zeker sinds de aankondiging van Horizon 2, heel sterk tegenaan te hikken om gewoon de auto naar Duitsland te pakken en de eerste de beste Saturn of Media Markt in te rennen. Kan ik die Forza 5 LE die al sinds december op de plank ligt ook eindelijk afstoffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Ik denk niet dat het zo rap zal gaan, vind de algehele 'vooruitgang' ook nog niet zo denderend snel.

Hardware technisch kunnen ze dat nooit doen, dit is je hardware, daar moet je het mee doen.

Ik denk dat ik al happy mag zijn als FIFA nu wel online co-op (1v1+guest) en smartglass ondersteuning gaat krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Shrake schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:31:
Verwachten jullie dat de One die wij hier in september gaan krijgen enige vorm van wijzigingen in hardware zal zien, of dat er bepaalde kinderziektes (als die er al zijn) verholpen zullen zijn?

Ik zit er namelijk, zeker sinds de aankondiging van Horizon 2, heel sterk tegenaan te hikken om gewoon de auto naar Duitsland te pakken en de eerste de beste Saturn of Media Markt in te rennen. Kan ik die Forza 5 LE die al sinds december op de plank ligt ook eindelijk afstoffen :P
Ik verwacht niet dat er een versie komt die hardware-matig anders zou zijn.
Je krijgt wel keuze in een Xbox met of zonder Kinect, maar daar hoef je niet voor tot september te wachten, dit is komende maand namelijk al het geval.

De kinderziektes van het apparaat zijn volgens mij beperkt gebleven tot defecte Kinects (wordt opgelost door hem om te ruilen) en controller disconects. (opgelost door software update)

Echte problemen in het apparaat zijn er dus niet.

Ik zou zeggen, haal hem op in Duitsland! (heb ik ook gedaan) en lekker Forza komen spelen, dan maak je een Drivatar aan (in Forza 5) die je straks ook in Horizon2 kan gebruiken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Lijkt er op dat ik dat inderdaad maar moet gaan doen dan hehe.

Betreffende die Kinect... eerst vond ik het jammer dat er geen optie tot een One zonder Kinect was en nu ze er een aan kondigen merk ik dat ik die Kinect er eigenlijk toch bij wil ivm verschillende functionaliteiten. Ironisch is 't niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Binnenkort maar eens goed mijn Forza skills oefenen met al die Forza-fanatici hier. ;) Ik zal mijn gamertag dan maar eens toevoegen aan de lijst. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26
Yonix schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:56:
Binnenkort maar eens goed mijn Forza skills oefenen met al die Forza-fanatici hier. ;) Ik zal mijn gamertag dan maar eens toevoegen aan de lijst. :*)
En dan ook maar meteen wat mensen van de lijst toevoegen aan je eigen lijst :P . Aangezien de meesten die zichzelf aan de lijst toevoegen later niet checken om die 'nieuwelingen' ook toe te voegen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Kartale schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:16:
[...]

En dan ook maar meteen wat mensen van de lijst toevoegen aan je eigen lijst :P . Aangezien de meesten die zichzelf aan de lijst toevoegen later niet checken om die 'nieuwelingen' ook toe te voegen.
Ja hallo.... Dan blijf ik bezig...... Gewoon menen vanaf de lijst aan je eigen account toevoegen om vervolgens dan vanaf hun friendlist verder mensen toe te gaan voegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:19:
[...]

Ja hallo.... Dan blijf ik bezig...... Gewoon menen vanaf de lijst aan je eigen account toevoegen om vervolgens dan vanaf hun friendlist verder mensen toe te gaan voegen ;)
Ik schreef de zin beetje scheef. Dit was juist om ons leven makkelijker te maken, zodat wij niet steeds iedereen hoeven toe te voegen die nieuw zijn :D

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
SinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:37:
Ik denk niet dat het zo rap zal gaan, vind de algehele 'vooruitgang' ook nog niet zo denderend snel.

Hardware technisch kunnen ze dat nooit doen, dit is je hardware, daar moet je het mee doen.

Ik denk dat ik al happy mag zijn als FIFA nu wel online co-op (1v1+guest) en smartglass ondersteuning gaat krijgen.
het is toch schandalig dat dit nu niet kan :( :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo goede servive van MS weer Net mn defecte controller aan gemeld via het 020 nummer op de vorige pagina. Binnen 1 minuut iemand aan de telefoon. 1 keuze menuutje gehad.... Aangemeld en ups return label in de mail ontvangen. Pakketje staat klaar. Laat die ups man maar komen :) Krijg gewoon een nieuwe toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Mars18 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:41:
[...]

komt deze feature nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mars18 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:41:
Het is EA, had je anders verwacht?

Laat ze eerst maar fixen wat er nu nog niet werkt/niet goed is, voordat ze weer verder gaan. FIFA 15 zal volgende week wel op de E3 komen, maar ze kijken naar nu nog meer naar die FUT/gold crap dan gewoon het 'vrij casual lekker gamen' principe.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2014 12:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:39
Ik ben dus gelukkig niet de enige die geen mallemoer doet met die FUT mode in FIFA. Het enige wat ik speel is online seasons. Gewoon lekker met echte teams zonder dat boost geneuzel, 1 tegen 1 voor het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

ff 'n downloadlinkje(s) voor de Smartglass 2.2.850.00
http://www.apk4fun.com/apk/6124/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Weet iemand of de guest terug komt in online fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Xenophoben schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:12:
Weet iemand of de guest terug komt in online fifa?
Dat weet vooralsnog niemand, verhaal ging dat ze er geen tijd voor hadden in de huidige versie, dus het wordt afwachten voor de E3. Maar ik durf redelijk te stellen dat het niet meer terugkomt in Fifa14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Raar dat het wel nog in ps3 versie zit... erg frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 18-09 20:29

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:37:
[...]

Verdorie ik heb jullie gemist, ik was met MAX: The Curse of Brotherhood bezig...ook wel lachen, het puzzel gebeuren spreekt mij wel aan. :)

Is het niet mogelijk om Forza 5 wat vroeger op de avond te spelen of zijn jullie nog steeds allemaal bezig met hacken in WD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Winkiller schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:40:
[...]Is het niet mogelijk om Forza 5 wat vroeger op de avond te spelen of zijn jullie nog steeds allemaal bezig met hacken in WD ;)
Het is altijd mogelijk eerder om te beginnen. Verstuurd gewoon uitnodigingen en komen vanzelf mederacers. Maar idd, het gros was denk ik nog aan het "hacken" in WD. Erg vermakelijk spel.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
SinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:31:
[...]

Het is EA, had je anders verwacht?

Laat ze eerst maar fixen wat er nu nog niet werkt/niet goed is, voordat ze weer verder gaan. FIFA 15 zal volgende week wel op de E3 komen, maar ze kijken naar nu nog meer naar die FUT/gold crap dan gewoon het 'vrij casual lekker gamen' principe.
tot deel 12 of 13 kon het wel, zelfs op de xbox 360 en ps3 kan je nu niet 2vs2 :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC drivers for x1 controller schijnen te werken.

http://majornelson.com/

vanavond meteen even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Surface laten zien, maar dan geen RT drivers.. lekker bezig weer :/
Mars18 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:15:
[...]

tot deel 12 of 13 kon het wel, zelfs op de xbox 360 en ps3 kan je nu niet 2vs2 :(
Het gaat om gewoon 1vs1 online met guest, dat kan op alles 'onder' de next-gen.

FIFA 14 op X360/PS3 kan ook gewoon + guest in 1vs1 online, next-gen kan het enkel 'offline' tegen de CPU (en dacht co-op season).

[ Voor 75% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:13:
[...]

Heb je uitgenodigd, geen idee hoe het nu verder gaat. :P
Heb je toevallig nog een invite over voor de preview of is er misschien iemand anders die een invite kan sturen :)

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Valt me op dat Smartglass nu opeens volledig in het Nederlands is, zowel de menu's als de achievements en alles er om heen.
Tot nu toe was dat enkel in het engels (iOs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 17:06
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:44:
PC drivers for x1 controller schijnen te werken.

http://majornelson.com/

vanavond meteen even proberen :)
En een waarschijnlijke aankondiging van een Halo 2 remake _/-\o_

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Twitter Major Nelson:
Dear Media: The GPU change was developer facing. Unplugging Kinect does not get you more HP. Devs have to code to the new specs.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Ik snapte de hype eromheen al niet zo. MS heeft een heeeele tijd terug al gemeld dat het resourcegebruik van Kinect teruggebracht zou gaan worden. Waarom men er nu ineens vanuit ging dat games op magische wijze sneller zouden gaan draaien, geen idee :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Shrake schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:52:
Lijkt er op dat ik dat inderdaad maar moet gaan doen dan hehe.

Betreffende die Kinect... eerst vond ik het jammer dat er geen optie tot een One zonder Kinect was en nu ze er een aan kondigen merk ik dat ik die Kinect er eigenlijk toch bij wil ivm verschillende functionaliteiten. Ironisch is 't niet?
Ik wilde eerst wachten tot volgende week als de Kinectloze versie te koop komt maar heb uiteindelijk voor die 5 tientjes meer deze week toch de versie met Kinect gehaald, Ik heb de Kinect nog niet aangesloten maar als er een leuke game uitkomt die gebruik maakt van Kinect is het handig er een te hebben.

Gisteren voor het eerst Forza 5 gespeeld maar dat viel vies tegen. Heb nu 4 races gereden zodat mijn drivatar aan de gang kan. Maar waar ik bij FM3 en FM4 zonder al teveel problemen bijna alles kan winnen ben ik nu al blij dat ik 7de kan worden met de drivatar op de een na makkelijkste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Lekker Ventje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Ik wilde eerst wachten tot volgende week als de Kinectloze versie te koop komt maar heb uiteindelijk voor die 5 tientjes meer deze week toch de versie met Kinect gehaald, Ik heb de Kinect nog niet aangesloten maar als er een leuke game uitkomt die gebruik maakt van Kinect is het handig er een te hebben.

Gisteren voor het eerst Forza 5 gespeeld maar dat viel vies tegen. Heb nu 4 races gereden zodat mijn drivatar aan de gang kan. Maar waar ik bij FM3 en FM4 zonder al teveel problemen bijna alles kan winnen ben ik nu al blij dat ik 7de kan worden met de drivatar op de een na makkelijkste stand.
Slechte eerste auto gekozen? Of teveel naast de baan?

Doe trouwens voor de gein gewoon een avondje de Kinect aansluiten. Probeer wat demo's (Kinect Sports bv) en eventueel Kinect Fitness en ga wat met de commando's zitten spelen. Weet je direct wat je eraan hebt en of het naast invulling bij games nog een meerwaarde voor je biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voice Commands _/-\o_
Alleen daarvoor al zou ik Kinect niet meer willen missen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:34:
[...]

Slechte eerste auto gekozen? Of teveel naast de baan?

Doe trouwens voor de gein gewoon een avondje de Kinect aansluiten. Probeer wat demo's (Kinect Sports bv) en eventueel Kinect Fitness en ga wat met de commando's zitten spelen. Weet je direct wat je eraan hebt en of het naast invulling bij games nog een meerwaarde voor je biedt.
Ik heb de GT86 gekozen maar glij alle kanten uit. Maar ook de allereerste race in de Mclaren viel niet mee.

Ik zal binnenkort eens de Kinect aan gaan sluiten ,aar wil eerst een houder voor op de tv hebben. Voor de tv is geen optie want mijn kat naait alles op de grond wat niet vast zit (Wii sensorbar heeft ook veelvuldig op de grond gelegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Over 10 minuten live stream van The Witcher 3
http://new.livestream.com/gogcom/REDGOGstream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keukenrol
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:53

Keukenrol

velletje??

weet iemand of Lego Marvel Super Heroes via amazon.de alleen in het Duits is of is het spel in het engels?

Altijd handig, zo'n keukenrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
BM schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:36:
Voice Commands _/-\o_
Alleen daarvoor al zou ik Kinect niet meer willen missen :)
Ja, werkt absoluut fantastisch, ondanks dat het door veel mensen werd/wordt verguisd, kan ik ook niet zonder meer en het werkt echt goed, als je engelse uitspraak tenminste van een redelijk niveau is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Lekker Ventje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:47:
[...]

Ik heb de GT86 gekozen maar glij alle kanten uit. Maar ook de allereerste race in de Mclaren viel niet mee.

Ik zal binnenkort eens de Kinect aan gaan sluiten ,aar wil eerst een houder voor op de tv hebben. Voor de tv is geen optie want mijn kat naait alles op de grond wat niet vast zit (Wii sensorbar heeft ook veelvuldig op de grond gelegen).
Ik kan je in ieder geval vertellen dat de houder die je bij de Saturn/Mediamarkt kunt vinden echt een prutsding is. Blijft totaal niet zitten en houdt de kinect zelf ook niet goed vast. Beter zelf iets in elkaar zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
harrytasker schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:24:
[...]

Ja, werkt absoluut fantastisch, ondanks dat het door veel mensen werd/wordt verguisd, kan ik ook niet zonder meer en het werkt echt goed, als je engelse uitspraak tenminste van een redelijk niveau is.. :P
Xbox, record that!

Geweldig......

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Keukenrol schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:02:
weet iemand of Lego Marvel Super Heroes via amazon.de alleen in het Duits is of is het spel in het engels?
Geen idee hoe dat zit met Amazon.de. Ik heb dezelfde game met een Duitstalig hoesje maar je kunt behoorlijk wat talen kiezen. Engels, Frans Duits etc.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
I REALLY love the Xbox One! :D

Maar ik heb liever doosjes met Engelse opdruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keukenrol

Keukenrol

velletje??

Nosferatu111072 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:20:
[...]

Geen idee hoe dat zit met Amazon.de. Ik heb dezelfde game met een Duitstalig hoesje maar je kunt behoorlijk wat talen kiezen. Engels, Frans Duits etc.
Thanks,

dacht het wel maar wilde even bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
24 Februari, superveel zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keukenrol

Keukenrol

velletje??

ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wow :). The Witcher 2 heb ik met ontzettend veel plezier gespeeld. Leuke verschillende storylines, mooi combat systeem en lekker uitdagend. Een van de toppertjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Hadden meer mensen hier dat hun Kinect niet goed herkend werd? Nadat ik een reboot deed was het weg, maar vaag was het wel... Misschien met de laatste update te maken ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:20
justifire schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:39:
Valt me op dat Smartglass nu opeens volledig in het Nederlands is, zowel de menu's als de achievements en alles er om heen.
Tot nu toe was dat enkel in het engels (iOs)
Ik hoop echt dat ze ons laten kiezen met wat voor systeemtaal en achievements we willen. Anders laat ik mn Xbox lekker op UK staan en switch ik alleen als ik DLC moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Silversin schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:38:
[...]

Ik hoop echt dat ze ons laten kiezen met wat voor systeemtaal en achievements we willen. Anders laat ik mn Xbox lekker op UK staan en switch ik alleen als ik DLC moet kopen.
Waarom laat je 'm dan op UK staan? Kun je 'm beter gewoon op USA zetten. Is het nog goedkoper met games en DLC ook.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:28
Gisteren Xbox one binnen gekregen. Heb echt gevoel dat ze een nieuw product hebben ontworpen door vooral aansturing met kinect en TV decoder door lussen en gebruik maken van Snap. Geweldig.

Vroeg me af of ergens de rumble test uitgevoerd kan worden op de Xbox. Wil graag weten hoe dat voelt bij de triggers. Heb Titanfall maar schijnt dat het daar niet word ondersteund, is nog bezig met downloaden.

Dit bedoel ik;
Xbox One Controller Review - Trigger Rumble Test: http://youtu.be/G4PHupKm2OQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
vali schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:15:
Hadden meer mensen hier dat hun Kinect niet goed herkend werd? Nadat ik een reboot deed was het weg, maar vaag was het wel... Misschien met de laatste update te maken ofzo :/
Gaat het lampje nog wel branden op de kinect (xbox logo). Zo nee, stuk en laten repareren. Had ik ook en het werd redelijk vlot gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:20
Rivanov schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:48:
[...]

Waarom laat je 'm dan op UK staan? Kun je 'm beter gewoon op USA zetten. Is het nog goedkoper met games en DLC ook.
Heb het idee dat ik zwaar ga laggen met multiplayer games op US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Silversin schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:37:
[...]

Heb het idee dat ik zwaar ga laggen met multiplayer games op US servers.
Als het goed is pakt de Xbox de servers die het dichtsbij staan. Titanfall past gewoon de West Europa servers, of je je regio nu op UK of US hebt staan omdat de ping naar die servers gewoon het laagst is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zie dat Forza ook een deal with gold is, alleen krijg je weinig korting. :)

Het staat er als volgt:

Forza Motorsport 5
$59.99 $59.99 GOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BM schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:40:
[...]

Als het goed is pakt de Xbox de servers die het dichtsbij staan. Titanfall past gewoon de West Europa servers, of je je regio nu op UK of US hebt staan omdat de ping naar die servers gewoon het laagst is :)
Dit dus, het maakt niet uit op welke regio je xbox staat, de games lopen via de gameserver die het dichts bij staat.

Net als dat de ping in de uitgebreide netwerktest in het systeemvenster van je Xbox niets zegt over je verbinding naar de game servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verder even het volgende. Zoals jullie wellicht weten kan ik achievements wel waarderen. :P Op dit moment heb ik 1 achievement open staan waar ik me aan erger en dat is namelijk in FIFA 14.

De achievement is genaamd Teamwork en de omschrijving is: Win your first seasons match in Pro Clubs.

Het is de enige achievement die ik nog moet halen.

Ik heb dit samen met een medetweaker (BM) geprobeerd te halen maar het is ons niet gelukt. Enerzijds omdat we niet al te goed zijn :z , anderzijds omdat we af en toe slechte verliezers tegenover ons hadden die de match verlieten als ze achterstonden. :X

Ik wil voorstellen om dit weekend, vrijdagavond rond een uur of half 9, met een aantal mensen een Proclub op te richten om een seizoentje te spelen (en in de hoop dan ook de achievement binnen te halen). Het is al een paar maanden geleden dat ik het heb gespeeld, dus zal er wel in moeten komen :P

Gewoon gezellig met de chat en beetje filosoferen over hoe goed Nederland het op het WK gaat doen of welke geweldige presentatie MS dit jaar gaat geven op de E3, etc. etc.

Als iemand hier voor voelt, DM me maar, dan zorg ik dat je geinvite wordt voor de Proclub :P
Tot nu toe heb ik een overweldigend aanbod gehad om mee te doen, namelijk 2 mensen! ;) Ik heb jullie een invite gestuurd in FIFA. :) Mochten er meer zijn, laat het even weten.

Heeft iemand trouwens al Halo Spartan Assault geprobeerd? Is het een beetje een fatsoenlijk spel?

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
uchiha tijntje schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:05:
[...]

Tot nu toe heb ik een overweldigend aanbod gehad om mee te doen, namelijk 2 mensen! ;) Ik heb jullie een invite gestuurd in FIFA. :) Mochten er meer zijn, laat het even weten.

Heeft iemand trouwens al Halo Spartan Assault geprobeerd? Is het een beetje een fatsoenlijk spel?
Ik zou wel mee doen, maar ik kan vanavond niet spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:47:
[...]

Dit dus, het maakt niet uit op welke regio je xbox staat, de games lopen via de gameserver die het dichts bij staat.

Net als dat de ping in de uitgebreide netwerktest in het systeemvenster van je Xbox niets zegt over je verbinding naar de game servers.
Helaas, dit is dus niet altijd het geval.
Merk in Killer Instinct dat zodra ik de Xbox instel op US, ik constant tegen Amerikanen speel.
Bovendien ken ik de meeste spelers ondertussen wel, en die kom ik dus niet tegen zodra ik van UK naar US switch.
Kan dus zeker per spel verschillen, weet dat Titanfall wel de dichtst bijzijnde server zoekt.

Mijn advies, spellen aanschaffen via xbox.com of Xbox op US zetten, spellen spelen -> Xbox op UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:04:
[...]

Helaas, dit is dus niet altijd het geval.
Merk in Killer Instinct dat zodra ik de Xbox instel op US, ik constant tegen Amerikanen speel.
Bovendien ken ik de meeste spelers ondertussen wel, en die kom ik dus niet tegen zodra ik van UK naar US switch.
Kan dus zeker per spel verschillen, weet dat Titanfall wel de dichtst bijzijnde server zoekt.

Mijn advies, spellen aanschaffen via xbox.com of Xbox op US zetten, spellen spelen -> Xbox op UK
Killer Instinct ;( :X

Kom nou toch..... Dat jij tegen Amerikanen speelt heeft er gewoon mee te maken dat geen Europeaan dat spel wil aanraken.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Niet de bedoeling, en daar ben je al eerder op gewezen...

[ Voor 143% gewijzigd door BM op 06-06-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Ik moet ook weer eens wat meer met de XBO gaan doen, nu met Watch Dogs aan de gang :)
Hoe laat zijn de Forza games meestal ?

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Iemand heeft in Project Spark wat inspiratie gekregen door Infamous :)

YouTube: infamous spark (gewoon simpel 3 filmpjes achter elkaar gezet :))

Toch wel grappig dat direct uploaden naar YouTube.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
X-Fighter schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:51:
[...]

Ik zou wel mee doen, maar ik kan vanavond niet spijtig genoeg.
Ik wil best meedoen (moet er ook weer even inkomen :))

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Nosfera7u schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:26:
Ik moet ook weer eens wat meer met de XBO gaan doen, nu met Watch Dogs aan de gang :)
Hoe laat zijn de Forza games meestal ?
Ow dat hangt er maar net vanaf...

Gisteravond zijn we om een uur of 11 begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
carpebios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:37:
[...]

Ik wil best meedoen (moet er ook weer even inkomen :))
Helemaal goed. Ik nodig je uit! Done!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:44:
[...]

Ow dat hangt er maar net vanaf...

Gisteravond zijn we om een uur of 11 begonnen..
:+ Dat zijn toch geen (start) tijden voor mensen die de volgende dag weer vroeg op moeten.....hehe vanavond weer racen, dan is het weekend...dus dan mag het wel later worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:52:
[...]
:+ Dat zijn toch geen (start) tijden voor mensen die de volgende dag weer vroeg op moeten.....hehe vanavond weer racen, dan is het weekend...dus dan mag het wel later worden...
Ik wil ook graag BF4 met zijn superdeluxeextragratispremiumnetcodes proberen. Ik stel voor om 8 uur te beginnen (dan ben ik ff weg van kwart voor 10 tot kwart over 10 (flesjes....)) en daarna lekker door..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Killer Instinct ;( :X

Kom nou toch..... Dat jij tegen Amerikanen speelt heeft er gewoon mee te maken dat geen Europeaan dat spel wil aanraken.
8)7
Zijn gelukkig mensen zat die wel een bredere horizon hebben dan enkel Forza en Battlefield.
Dus om nou zo maar te roepen dat de Xbox automatisch de dichtstbijzijnde server opzoekt is veels te kort door de bocht.
Ja, in jouw wereld wel, daar Forza dit doet, en je in BF de zoekmogelijkheden aan kan passen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
SunsetTV is wel grappig... Er zijn redelijk wat videootjes uit (circa 2-3 minuten)

http://www.totalxbox.com/...xplains-the-world-design/

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Yaz schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:06:
[...]

Ik wil ook graag BF4 met zijn superdeluxeextragratispremiumnetcodes proberen. Ik stel voor om 8 uur te beginnen (dan ben ik ff weg van kwart voor 10 tot kwart over 10 (flesjes....)) en daarna lekker door..!
Battlefield 4, spelen mensen dat nog?? Ik ben op de pc al een tijdje terug gegaan naar 3.

Heb sinds paar dagen plants vs zombies en moet zeggen dat het een erg leuk is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
justifire schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:42:
[...]

Zijn gelukkig mensen zat die wel een bredere horizon hebben dan enkel Forza en Battlefield.
Dus om nou zo maar te roepen dat de Xbox automatisch de dichtstbijzijnde server opzoekt is veels te kort door de bocht.
Ja, in jouw wereld wel, daar Forza dit doet, en je in BF de zoekmogelijkheden aan kan passen :z
Jij snapt humor/sarcasme niet? :+

Kom op zeg, hij maakt een geintje, en je schiet gelijk de verdediging in. Lighten up, it's friday!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vali schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:03:
[...]

Battlefield 4, spelen mensen dat nog?? Ik ben op de pc al een tijdje terug gegaan naar 3.

Heb sinds paar dagen plants vs zombies en moet zeggen dat het een erg leuk is om te spelen.
Gisteren sinds een week weer BF4 gespeeld. Met de nieuwe patch. Moet zeggen dat het wel iets lekkerder leek te gaan. Goede scores boven in de ranking met 44-13 enzo....

PvZ heb ik ook, vind het wel leuk, maar mijn zoon speelt het vaker. Zijn eerste begin met shooters :D. Later zijn vader opvolgen op het Battlefield ;)

Overigens vorige week ook veel BF3 op de X360 gespeeld. Dat speelt nog steeds stukken beter dan BF4.

Momenteel eerst WatchDogs uitspelen.....maar zal zo af en toe nog wel BF4 spelen als MartinSpire en FredPerry mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:15:
[...]

Jij snapt humor/sarcasme niet? :+

Kom op zeg, hij maakt een geintje, en je schiet gelijk de verdediging in. Lighten up, it's friday!
Hij begrijpt het wel, hij is alleen eigenwijs.... Ik spreek het heerschap regelmatig buiten Tweakers om ;)
Justifire heeft te lang tussen de plantjes gestaan, met het lekker weer zoals we dat nu hebben geraakt er snel een steekje bij hem los ;)

Je kan hem ook het beste links laten liggen, of rechts, wanneer je linksom wil gaan ;)

psssst..... Justifire = O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 18-09 20:29

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:52:
[...]

Als jullie Forza 5 voor 22:00 beginnen ben ik tot 23:00 uur van de partij...
Daarna krijg ik een beetje last van :O en rij ik jullie van de digitale racebaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Winkiller schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:21:
[...]

Als jullie Forza 5 voor 22:00 beginnen ben ik tot 23:00 uur van de partij...
Daarna krijg ik een beetje last van :O en rij ik jullie van de digitale racebaan. 8)
Trainen..... Een echte coureur is s'nachts ook scherp ;)
Forza is ontspanning, lekker rijden... rustig je rondjes maken....
Als ik Titenfall of BF4 doe heb ik veel meer mijn concentratie nodig.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:23:
[...]

Trainen..... Een echte coureur is s'nachts ook scherp ;)
Forza is ontspanning, lekker rijden... rustig je rondjes maken....
Als ik Titenfall of BF4 doe heb ik veel meer mijn concentratie nodig.

:+
Ik betwijfel of die coureur ook zo scherp is als hij eerst een hele dag heeft moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
las ik nou echt tietenfall bij de post van Bullet.. /heeftweekendnodig

Vraagje. Voor iemand die echt nog nooit een semi realistische racegame heeft gespeeld (Forza horizon op het makkelijkst was de grens). Hoe ver zouden jullie FOrza 4 en 5 aanraden? is 5 een systembuyer? of kan ik beter beginnen met 4?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
LOTG schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:25:
[...]

Ik betwijfel of die coureur ook zo scherp is als hij eerst een hele dag heeft moeten werken.
Jah wel joh..... je moet het een beetje positief inzien ;)

Aan een uur of 4 slaap heeft een mens genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:05:
[...]

Als je eens fifa wilt spelen moet je mij ook even toevoegen :)
Pagina: 1 ... 109 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.