[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:27:
las ik nou echt tietenfall bij de post van Bullet.. /heeftweekendnodig

Vraagje. Voor iemand die echt nog nooit een semi realistische racegame heeft gespeeld (Forza horizon op het makkelijkst was de grens). Hoe ver zouden jullie FOrza 4 en 5 aanraden? is 5 een systembuyer? of kan ik beter beginnen met 4?
Maakt opzich niet uit bij welke je begint, je kan, net zoals bij Horizon, gebruik maken van verschillende assists die het rijden een stuk makkelijker maken. Deze kan je geleidelijk aan uitzetten naarmate je je meer op je gemak gaat voelen met het rijden en je klaar bent om jezelf en je rondentijden te verbeteren.

Of 5 een systembuyer is, dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk, maar met oog op Horizon 2 zou ik persoonlijk zeker voor de One met 5 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Kijk, Forza 4 werkt alleen op de Xbox 360...... Die staat hier nog wel, maar eigenlijk nooit meer aan.... Forza 5 rijd ook veel beter dan 4, met name door de rumble in de controller.

Assists behalve race-abs moeten uit..... ;) zonder al die nepperts ben je ook nog eens sneller... Of je moet Guido heten, maar dat ter zijde.

Forza 5 heb ik direct na aankoop van de One digitaal gedownload, voor mij dus een systembuyer.... :)
Het voordeel van Forza 5 met Horizon 2 is dat je de drivatar van uit FM5 kan gebruiken.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Shrake schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:31:
[...]

Maakt opzich niet uit bij welke je begint, je kan, net zoals bij Horizon, gebruik maken van verschillende assists die het rijden een stuk makkelijker maken. Deze kan je geleidelijk aan uitzetten naarmate je je meer op je gemak gaat voelen met het rijden en je klaar bent om jezelf en je rondentijden te verbeteren.

Of 5 een systembuyer is, dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk, maar met oog op Horizon 2 zou ik persoonlijk zeker voor de One met 5 kiezen.
Ik heb eigenlijk alleen Forza 2 gespeeld en dat vond ik toch te veel een sim. GRID (1) speel ik daar in tegen nog wel eens.
Hoe verhoud Forza 5 zich tegenover die twee?

Ben niet echt een super grote race fan, maar vind het wel eens leuk om af en toe te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Racen met ons is per definitie leuk......
Gezellig ouwehoeren in de game/party chat......
En geloof me.... zelfs met een aantal regelmatige Forza gasten van Tweakers is het niet moeilijk om eens geen laatste te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Ereaser schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:45:
[...]

Ik heb eigenlijk alleen Forza 2 gespeeld en dat vond ik toch te veel een sim. GRID (1) speel ik daar in tegen nog wel eens.
Hoe verhoud Forza 5 zich tegenover die twee?

Ben niet echt een super grote race fan, maar vind het wel eens leuk om af en toe te racen.
Forza 5 is meer een sim vergeleken met die 2, zeker vergeleken met Grid.

Sterker nog, 5 (ondanks dat ik beperkte hands-on time heb gehad omdat ik de One nog niet heb) is een hele stap verder dan de voorgaande delen, wederom een stap richting het simgehalte. Het blijft echter een simcade, maar als je Forza 2 al teveel sim vond, denk ik niet dat 5 echt iets voor je is.

Moet overigens wel zeggen... hou je van auto's dan is er eigenlijk geen betere game dan Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Ik ben niet echt een simracer (ook meer casual), maar ik vind Forza fantastisch. Ik vond vorige delen niet leuk, omdat ik om de haverklap de baan afging :P

Vanwege de triggers en de drivatars, vind ik het nu wel leuk om te spelen (en kan ik het ook). De triggers geven veel meer gevoel en als je daar eenmaal aan gewend bent dan kun je veel beter je auto onder controle houden. Door de drivatars is het veel meer fun. Je kan nu echt leuke gevechten hebben met tegenstanders (en één voor één auto's inhalen).

Mede omdat ik 5 zo leuk vind, kijk ik uit naar Horizon 2.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31
lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:15:
[...]

Jij snapt humor/sarcasme niet? :+

Kom op zeg, hij maakt een geintje, en je schiet gelijk de verdediging in. Lighten up, it's friday!
_O-
Geloof dat jij het sarcasme zelf niet helemaal ziet ;)

Neemt niet weg dat iemand het recht heeft zo laagdunkend over Killer Instinct te spreken terwijl diegene zelf nog geen 2-hit combo uit zijn vingers krijgt ! })

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Winkiller schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:21:
[...]

Als jullie Forza 5 voor 22:00 beginnen ben ik tot 23:00 uur van de partij...
Daarna krijg ik een beetje last van :O en rij ik jullie van de digitale racebaan. 8)
Owh ben jij dat die iedereen van de baan rijdt. Hmmm nu worden dingen wat duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
shadowman12 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:01:
[...]

Owh ben jij dat die iedereen van de baan rijdt. Hmmm nu worden dingen wat duidelijker :)
Hooooooooooooooo, Stop.... en wel direct!!!!

Dankzij wie konden wij gisteren de race 2x!!!! opnieuw opstarten.....

Juist jah.... Jij..... Jij mag pas mee praten over het "niet" botsen als je zelf ook 3 avonden achter elkaar niemand van de baan af beukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:59:
[...]

_O-
Geloof dat jij het sarcasme zelf niet helemaal ziet ;)

Neemt niet weg dat iemand het recht heeft zo laagdunkend over Killer Instinct te spreken terwijl diegene zelf nog geen 2-hit combo uit zijn vingers krijgt ! })
/3 /3 /3 /3 /3 /3 /3 /3 /3 /3 /3 /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Tussen al de relletjes op dit forum door even tijd voor een (best wel vet) trailertje :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Killer Instinct...... das toch geen spel man....... Ik ken iemand die heeft een controller gesloopt omdat hij zo'n achterlijk knoppendingprutzgeval heeft gemaakt omdat hij denkt dat hij dan beter is....

Ik doe het niet, maar stel.... dat ik K I zou spelen, dan zou ik veel sneller zijn dan de Opa die ik hier bedoel, hij laat in zo'n beetje alle andere games zien dat zijn reactie tijd niet wordt gemeten in milliseconden, ook niet in seconden maar in minuten.

Meneer begint in Forza pas te sturen op moment dat hij in de vangrail hangt. In BF4 stapt hij in een heli om 3 meter verder op neer te storten... In Titanfall heeft hij nog nooit in een Titan gezeten omdat hij het niet voor elkaar krijgt één bij elkaar te schieten (hits = snellere Titan)

En maar opscheppen over K I..... Echt.....

Hé.... Justifire....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:27:
las ik nou echt tietenfall bij de post van Bullet.. /heeftweekendnodig

Vraagje. Voor iemand die echt nog nooit een semi realistische racegame heeft gespeeld (Forza horizon op het makkelijkst was de grens). Hoe ver zouden jullie FOrza 4 en 5 aanraden? is 5 een systembuyer? of kan ik beter beginnen met 4?
Ik denk dat ik me redelijk als 'sim racer' kan neerzetten, ben denk ik ook de enige idioot die ook een racestuur heeft voor de XBO (ja je mag me aanraken). Ben dan wel GT racer sinds GT1, ik heb genoeg PC games meegenomen (rFactor, LFS, etc).

De vraag is meer, waar wil je beginnen? Forza 4 is X360, Forza 5 XBO, daar is je grootste verschil. Qua racen zelf, is alles 'tikje meer' realistisch geworden. Het zal nooit (en hoeft gelukkig ook niet) op niveau van de 'echte' PC racers komen. Maar van alle racers op de console, blijven GT en Forza de 2 'simcade racers', veruit beter dan welke racer dan ook.

Makkelijk is relatief, ik kan blind Trial Mountain in GT rijden (nouja, stomdronken en 1 oog open dan), maar NFS of Grid en ik ben gepromoveerd bording knuffelaar.

1 ding is simpel, arcade remmen voor de bocht en erin duiken, planken in de bochten, dat gaat niet werken. Je zal zeker na moeten denken wanneer te remmen, netjes gas geven etc.

Als je F4 goedkoop op de kop kan tikken, kan je aardig wennen aan het geheel. Zet desnoods alles nog aan (ik rij nog steeds met driving-line aan) en ga er stukje bij beetje beter in worden. Maar van de potjes met de tweakers online, zitten er wel genoeg tussen die remmen gelijk zien als 'bumber van de persoon voor je ' :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik had meer verwacht, maar moeten dus wachten op E3 voor veel lekkers van FH2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:09:
[...]

Hooooooooooooooo, Stop.... en wel direct!!!!

Dankzij wie konden wij gisteren de race 2x!!!! opnieuw opstarten.....

Juist jah.... Jij..... Jij mag pas mee praten over het "niet" botsen als je zelf ook 3 avonden achter elkaar niemand van de baan af beukt...
Niet door mij dat jullie die race twee keer opnieuw konden opstarten, ik reed gewoon netjes mijn positie. Jullie willen allemaal als eerste door de eerste bocht, ja en dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
http://nl.ign.com/news/94...-game-of-the-year-onthuld

Zou leuk zijn als die extra tracks DLC worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Heeft iemand problemen om in een party chat te komen. Ik krijg na een tijdje een melding van: due to network limitations you cant join a party right now?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is je NAT type open?

Heb je packet loss ?

(Dit kan je zien door naar je Network settings te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Rockvee2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:47:
Is je NAT type open?

Heb je packet loss ?

(Dit kan je zien door naar je Network settings te gaan).
Open en 0% packetloss. Maar ben niet de enige met de foutmelding. BM heeft hem ook. Kan wellicht zijn dat het aan UPC ligt. Het is al lang geleden dat ik een party chat heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
justifire schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:11:
Tussen al de relletjes op dit forum door even tijd voor een (best wel vet) trailertje :)
[video]
Spel ziet er zo gaaf uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:01:
[...]

:) haha, ik zal mijn auto in de R-klasse weer een andere kleur geven zodat je weer moet raden wie je van de digitale racebaan rijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:51:
[...]

Niet door mij dat jullie die race twee keer opnieuw konden opstarten, ik reed gewoon netjes mijn positie. Jullie willen allemaal als eerste door de eerste bocht, ja en dat gaat niet.
Jij rijdt netjes je bocht...? In je dromen......jij rijdt minimaal net zo slecht als dat ik dat doe....al moet ik zeggen dat ik in een kleiner groepje (dus minder dan 10 man) altijd beter eindig....en dus niet bij de laatste 2 a 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MRELynx schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Gisteren sinds een week weer BF4 gespeeld. Met de nieuwe patch. Moet zeggen dat het wel iets lekkerder leek te gaan. Goede scores boven in de ranking met 44-13 enzo....

PvZ heb ik ook, vind het wel leuk, maar mijn zoon speelt het vaker. Zijn eerste begin met shooters :D. Later zijn vader opvolgen op het Battlefield ;)

Overigens vorige week ook veel BF3 op de X360 gespeeld. Dat speelt nog steeds stukken beter dan BF4.

Momenteel eerst WatchDogs uitspelen.....maar zal zo af en toe nog wel BF4 spelen als MartinSpire en FredPerry mee willen doen.
Leukste vind ik nu van bf3 is dat de servers weer lekker vol zitten. Al is het nadeel dat grotendeels veel beginners zijn (laat ik het netjes verwoorden) en daarom amper dood ga. Scores van 60-4 had ik vroeger meer moeite voor moeten doen op een 200 ticket rush server haha.

Over PvZ, ik snap niet precies hoe de mic werkt. Ik zie mensen allemaal praten, maar hoor niks via mijn headset. Is dat normaal?

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 06-06-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:42:
[...]

Over PvZ, ik snap niet precies hoe de mic werkt. Ik zie mensen allemaal praten, maar hoor niks via mijn headset. Is dat normaal?
Waarschijnlijk zit je dan in een Party Chat? Dat hebben wij (als we in een Party Chat zitten) ook als we dan een Multiplayer server van bv. Forza 5 joinen waar ook 'anderen' in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:32:
[...]

Jij rijdt netjes je bocht...? In je dromen......jij rijdt minimaal net zo slecht als dat ik dat doe....al moet ik zeggen dat ik in een kleiner groepje (dus minder dan 10 man) altijd beter eindig....en dus niet bij de laatste 2 a 3 :)
Ik rijd keurig, altijd :P....

Ik eindig altijd beter als jij niet mee doet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 06-06-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:19:
Killer Instinct...... das toch geen spel man....... Ik ken iemand die heeft een controller gesloopt omdat hij zo'n achterlijk knoppendingprutzgeval heeft gemaakt omdat hij denkt dat hij dan beter is....

Ik doe het niet, maar stel.... dat ik K I zou spelen, dan zou ik veel sneller zijn dan de Opa die ik hier bedoel, hij laat in zo'n beetje alle andere games zien dat zijn reactie tijd niet wordt gemeten in milliseconden, ook niet in seconden maar in minuten.

Meneer begint in Forza pas te sturen op moment dat hij in de vangrail hangt. In BF4 stapt hij in een heli om 3 meter verder op neer te storten... In Titanfall heeft hij nog nooit in een Titan gezeten omdat hij het niet voor elkaar krijgt één bij elkaar te schieten (hits = snellere Titan)

En maar opscheppen over K I..... Echt.....

Hé.... Justifire....
Een schizofreen is nooit alleen...
Neem tenminste aan dat je het over je alter-ego hebt in bovenstaand 'hersen'spinseltje van je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TheVMaster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:45:
[...]

Waarschijnlijk zit je dan in een Party Chat? Dat hebben wij (als we in een Party Chat zitten) ook als we dan een Multiplayer server van bv. Forza 5 joinen waar ook 'anderen' in zitten...
en hoe kan je precies de voices van andere horen? Moet ik een groep joine ofzo. Zie dat nergens in de game staan eigenlijk, alleen hoe ik ze moet muten.

Niet dat ik erom sta te springen dat ik andere mensen hoef te horen, maar kreeg beetje het idee dat mijn headset brak was. Via Skype werkt hij gelukkig wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 06-06-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Zie ik nou zowaar forum drama onstaan hier of heb ik ook last van hersenspinsels? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Brutal1ty schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:35:
Zie ik nou zowaar forum drama onstaan hier of heb ik ook last van hersenspinsels? :D
Ach dat gaat wel over zodra meneer zijn langverwachte spel uitkomt waar hij al geruime tijd reikhalzend naar uit kijkt :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Nou blijkbaar zit er een vage bug in the game :) Zal keer niet zo zijn met een EA game.

[ Voor 56% gewijzigd door vali op 06-06-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:14:
[...]

en hoe kan je precies de voices van andere horen? Moet ik een groep joine ofzo. Zie dat nergens in de game staan eigenlijk, alleen hoe ik ze moet muten.

Niet dat ik erom sta te springen dat ik andere mensen hoef te horen, maar kreeg beetje het idee dat mijn headset brak was. Via Skype werkt hij gelukkig wel :)
In je party even switch to game chat selecteren geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:48
Is 6 man de max voor Forza 5 die kunnen samen spelen? Ik kan in ieder geval niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
wes- schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:57:
Is 6 man de max voor Forza 5 die kunnen samen spelen? Ik kan in ieder geval niet joinen.
In een party (met chat) kunnen maximaal 8 man, maar in een game chat sessie kun je met 14 man chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nou, ons FIFA experiment is niet geslaagd... Wel dichterbij de achievement dan de vorige keer. Ook een keer gehad dat we met 3-1 voorstonden en de tegenstander vertrok natuurlijk. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
To buy or not to buy Watch_Dogs (or Forza 5 instead..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Tot zover het nut van de timed exclusives...(Indien dit waar is) :)

http://www.dualshockers.c...ps4-alpha-footage-leaked/

PlayStation users were promised early access to Destiny‘s beta, but until now the length of that period was unknown. Today, a pop-up ad started appearing on GamesRadar unveiling that detail.

The ad (that you can see below), links to the official “greatness awaits” PS4 page and specifies that PS4 and PS3 users will get only four days of early access, which is probably less than many expected, specially considered how heavily the perk has been advertised. Of course an ad isn’t to be considered a full confirmation, as it’s not an official announcement by Bungie or Activision, but it’s as close to it as we’ll get for now.

Update: the videos were hunted down by Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:46:
Nou, ons FIFA experiment is niet geslaagd... Wel dichterbij de achievement dan de vorige keer. Ook een keer gehad dat we met 3-1 voorstonden en de tegenstander vertrok natuurlijk. :N
Maar wel een gezellige avond!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
BinaryRun schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:54:
To buy or not to buy Watch_Dogs (or Forza 5 instead..)
Watch_Dogs als ik mocht kiezen, maar zet wel de online intrusions UIT, er zit namelijk een dikke vette bug in het spel, wat als gevolg kan hebben dat je na 20 uur spelen ineens niet meer online kan spelen en je al je wapens (buiten je standaard gun) en kleding kwijt bent, daarnaast werken ook dingetjes als de "steam pipe" niet meer! BTW ik spreek uit eigen ervaring. Via Ubi krijg je het advies om je savegame op te slaan (hoe dat moet op de XO weet ik zo niet) en opnieuw te beginnen van vooraf aan....leuk is anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
harrytasker schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:11:
[...]

Watch_Dogs als ik mocht kiezen, maar zet wel de online intrusions UIT, er zit namelijk een dikke vette bug in het spel, wat als gevolg kan hebben dat je na 20 uur spelen ineens niet meer online kan spelen en je al je wapens (buiten je standaard gun) en kleding kwijt bent, daarnaast werken ook dingetjes als de "steam pipe" niet meer! BTW ik spreek uit eigen ervaring. Via Ubi krijg je het advies om je savegame op te slaan (hoe dat moet op de XO weet ik zo niet) en opnieuw te beginnen van vooraf aan....leuk is anders :(
Je draait hem om,

als je tijdens 20 uur spelen hem de online modus uitzet dan ben je inderdaad al je dingen kwijt.

Als je hem gewoon laat aanstaan is er niks aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, dan ben je je online voortgang en punten kwijt. Er is inderdaad wel een bug met online spelen en je SINGE PLAYER voortgang verliezen, dus ik heb ook van de week maar online intrusions uitgezet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:57:
Tot zover het nut van de timed exclusives...(Indien dit waar is) :)

http://www.dualshockers.c...ps4-alpha-footage-leaked/

PlayStation users were promised early access to Destiny‘s beta, but until now the length of that period was unknown. Today, a pop-up ad started appearing on GamesRadar unveiling that detail.

The ad (that you can see below), links to the official “greatness awaits” PS4 page and specifies that PS4 and PS3 users will get only four days of early access, which is probably less than many expected, specially considered how heavily the perk has been advertised. Of course an ad isn’t to be considered a full confirmation, as it’s not an official announcement by Bungie or Activision, but it’s as close to it as we’ll get for now.

Update: the videos were hunted down by Activision.
8)7 8)7 Lekker nutteloze early access dan zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Willybubba schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:36:
Er is inderdaad wel een bug met online spelen en je SINGE PLAYER voortgang verliezen, dus ik heb ook van de week maar online intrusions uitgezet.
Dat is dus de bug die ik bedoel...

[ Voor 8% gewijzigd door harrytasker op 07-06-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Brutal1ty schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:02:
[...]

8)7 8)7 Lekker nutteloze early access dan zeg |:(
Als je het spel voor 12 juni pre-ordered bij bol.com dan krijg je op 12 juli toegang tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
Net een order aangemaakt om mijn controller te laten vervangen. Ik heb weleens dat wanneer mijn linker thumbstick in rustpositie komt, mijn poppetje toch spontaan blijft strafen naar rechts. Het is echt zo een storing die niet altijd optreedt, dus hoop maar dat hij daar ook last heeft van het euvel. Hem terugkrijgen met de opmerking "geen afwijking gevonden" lijkt me zo een teleurstelling. Iemand anders ook al zo een afwijking gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dextertime schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:14:
Net een order aangemaakt om mijn controller te laten vervangen. Ik heb weleens dat wanneer mijn linker thumbstick in rustpositie komt, mijn poppetje toch spontaan blijft strafen naar rechts. Het is echt zo een storing die niet altijd optreedt, dus hoop maar dat hij daar ook last heeft van het euvel. Hem terugkrijgen met de opmerking "geen afwijking gevonden" lijkt me zo een teleurstelling. Iemand anders ook al zo een afwijking gehad?
Jup, net woensdag contact hierover gehad met MS. Gewoon gebeld en die kreeg een mail met een UPS return label. Ik heb alleen de controller in een doosje gedaan, de label uitgeprint en een uur later stond UPS voor de deur om het op te halen naar een adres in Frankfurt Duitsland.

De MS medewerker vertelde mij dat na ontvangst van de controller door MS, ik gewoon een nieuwe kreeg thuis gestuurd.

Had overigens hetzelfde probleem met de linker thumb stick in WatchDogs. Mijn poppetje bleef gewoon doorlopen als ik de thumbsticks lost liet. De andere controller heeft dit probleem niet.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:36
MRELynx schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:31:
[...]

Jup, net woensdag contact hierover gehad met MS. Gewoon gebeld en die kreeg een mail met een UPS return label. Ik heb alleen de controller in een doosje gedaan, de label uitgeprint en een uur later stond UPS voor de deur om het op te halen naar een adres in Frankfurt Duitsland.

De MS medewerker vertelde mij dat na ontvangst van de controller door MS, ik gewoon een nieuwe kreeg thuis gestuurd.

Had overigens hetzelfde probleem met de linker thumb stick in WatchDogs. Mijn poppetje bleef gewoon doorlopen als ik de thumbsticks lost liet. De andere controller heeft dit probleem niet.
Ik denk dat mijn back button het niet helemaal goed doet, moet hem echt goed indrukken om bijv. de map te openen in Watch Dogs.. meer mensen met dit probleem?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Is het normaal dat als je via Offgamers giftcards koopt dat je dan na 20 minuten nog geen security token hebt ontvangen? Het is een heel stuk voordeliger dan bv livecodes maar handig is het op deze manier niet. Bij zowel Ideal als CC krijg ik geen code.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

OK ik ben een n00b, hoe kom ik aan die preview app? Ik heb een code van een tweaker (waarvoor dank) maar ik kom er niet echt achter hoe ik er aan kom.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Lekker Ventje schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:38:
Is het normaal dat als je via Offgamers giftcards koopt dat je dan na 20 minuten nog geen security token hebt ontvangen? Het is een heel stuk voordeliger dan bv livecodes maar handig is het op deze manier niet. Bij zowel Ideal als CC krijg ik geen code.
Eh...al contact met ze opgenomen (via chat of mail)? Ze reageren eigenlijk altijd vrij snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
mindcre8r schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:23:
OK ik ben een n00b, hoe kom ik aan die preview app? Ik heb een code van een tweaker (waarvoor dank) maar ik kom er niet echt achter hoe ik er aan kom.
Als je de code hebt geredeemed (op Xbox.com of de console zelf) staat de app in het lijstje 'Ready to install'. Daar kom je via 'My games and apps' en dan helemaal naar rechts scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BinaryRun schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:36:
[...]

Als je het spel voor 12 juni pre-ordered bij bol.com dan krijg je op 12 juli toegang tot de beta.
Aangezien we in het digitale tijdperk zijn beland hoop ik toch dat hij eerdaags ook als pre-order in de store komt te staan.
Zo stom, willen ze iedereen over laten stappen naar digitaal en dan krijg je minder content dan wanneer je een schijfje zou kopen (Destiny -> open beta, Watch Dogs -> wapens, outfits, skills en missies)

Vandaag de Alone outfit 8) vrijgespeeld in Watch Dogs, best pittig !
Vind dat stealthen geweldig, snap alleen niet waarom ze er voor hebben gekozen dat die robots random gedropt worden.
Zit je goed verscholen, komen er van 3 kanten bots op je af, netjes uit het zicht blijven, worden er opeens een aantal bots achter je gedropt zodat je geen kant op kan.
Als je dan geen EMP meer hebt is dat dus gewoon game over, best frustrerend aangezien dat dus niets met tactiek te maken heeft maar meer met puur geluk (of beter gezegd ongeluk....)

Leuk gedaan zo met die boxart :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/mortal-kombat-x-fan-boxart.png

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 08-06-2014 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

RobinFM schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:28:
[...]

Als je de code hebt geredeemed (op Xbox.com of de console zelf) staat de app in het lijstje 'Ready to install'. Daar kom je via 'My games and apps' en dan helemaal naar rechts scrollen...
Thank you Berry much! (Op Xbox.com doet de code t niet, weird)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
Ben ook wel benieuwd geworden naar het preview programma.
Is er misschien nog iemand die mij een code zou kunnen geven?
Gamertag is hetzelfde als hoe ik hier heet.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
TheVMaster schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:13:
[...]

Eh...al contact met ze opgenomen (via chat of mail)? Ze reageren eigenlijk altijd vrij snel....
Heb gisterenavond een mail gestuurd gisteren maar nog geen antwoord gehad. Heb de giftcard nu maar ergens anders besteld, scheelt 50% in het voordeel maar het is niet anders.

Wel jammer dat de Mazda 787B niet los te koop is in Forza maar ik vertik het om een pakket te kopen waarvan ik de andere auto's niet hoef te hebben. Sowieso al jammer dat er naar verhouding zoveel auto's alleen via DLC te krijgen zijn, ik hoop niet dat het een nieuwe trend gaat worden want het worden dure games op deze manier.
Verder ben ik tevreden over Forza 5, je wordt nu weer gedwongen om beter en netter te rijden want met mijn rijstijl van Forza 3 en 4 bereik je niet veel in Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Dextertime schreef op zondag 08 juni 2014 @ 04:25:
Ben ook wel benieuwd geworden naar het preview programma.
Is er misschien nog iemand die mij een code zou kunnen geven?
Gamertag is hetzelfde als hoe ik hier heet.
Alvast bedankt.
Zonder gamertag kunnen we je geen invite sturen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
zo mijn gametaq (v4linor) staat er ook in. Beetje jammer dat het in drive gedaan wordt :+

Zou ook graag een preview key willen hebben :D :D

[ Voor 32% gewijzigd door vali op 08-06-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Zijn alle xbox one games ook beschikbaar via de US xbox store? Sniper Elite 3 komt namelijk de 27ste uit, maar ik kan deze nog niet vinden op xbox.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
justifire schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:11:
[...]

Aangezien we in het digitale tijdperk zijn beland hoop ik toch dat hij eerdaags ook als pre-order in de store komt te staan.
Zo stom, willen ze iedereen over laten stappen naar digitaal en dan krijg je minder content dan wanneer je een schijfje zou kopen (Destiny -> open beta, Watch Dogs -> wapens, outfits, skills en missies)

Vind dat stealthen geweldig, snap alleen niet waarom ze er voor hebben gekozen dat die robots random gedropt worden.
Zit je goed verscholen, komen er van 3 kanten bots op je af, netjes uit het zicht blijven, worden er opeens een aantal bots achter je gedropt zodat je geen kant op kan.
Als je dan geen EMP meer hebt is dat dus gewoon game over, best frustrerend aangezien dat dus niets met tactiek te maken heeft maar meer met puur geluk (of beter gezegd ongeluk....)

[afbeelding]
Hahahah dit is echt hilarisch _/-\o_ :D Die Boxart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ouch, er staat een "three month Hulu trail" op m'n dashboard... Trail :X

Die boxart is inderdaad epic haha

[ Voor 20% gewijzigd door Neejoh op 08-06-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
justifire schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:11:
[...]

[afbeelding]
Scorpion is natuurlijk enorm ftw en leuker dan Sub Zero! :P maar hier had Reptile qua kleur beter bij gepast!

Kan iemand mij trouwens nog eens een invite sturen voor de preview program (Live-id is Vivacio) want bij de vorige kreeg ik geen bericht binnen kennelijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:56
Jaguar645 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:49:
[...]

Scorpion is natuurlijk enorm ftw en leuker dan Sub Zero! :P maar hier had Reptile qua kleur beter bij gepast!

Kan iemand mij trouwens nog eens een invite sturen voor de preview program (Live-id is Vivacio) want bij de vorige kreeg ik geen bericht binnen kennelijk ;(
Ik heb je in de preview app toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Kan iemand me uitleggen hoe ik nou precies dingen in de store kan kopen? Heb region nu op UK staan maar dan werkt CC/paypal niet.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
YoshiBignose schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:52:
Kan iemand me uitleggen hoe ik nou precies dingen in de store kan kopen? Heb region nu op UK staan maar dan werkt CC/paypal niet.
Openingspost van dit topic :
Martinspire in "[XBO] Xbox One - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
Sorry dat ik niet helder was, gamertag is "Dextertime" ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Jullie zullen het vast al geïnstalleerd hebben en derhalve ten overvloede: MS heeft een mooie streaming tool voor de e3 broadcast van morgen op de One.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:52:
Jullie zullen het vast al geïnstalleerd hebben en derhalve ten overvloede: MS heeft een mooie streaming tool voor de e3 broadcast van morgen op de One.
Ik krijg dus een Installation Stopped melding, elke keer als ik hem wil installeren...heb overigens mijn xbox al eens opnieuw gestart...maar dat helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Nou justifire, je hebt de eer, de eerste broadcast ooit waar ik bij mee kijk. Maar dit gaat natuurlijk nergens over he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
TheVMaster schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:03:
[...]

Ik krijg dus een Installation Stopped melding, elke keer als ik hem wil installeren...heb overigens mijn xbox al eens opnieuw gestart...maar dat helpt niet :(
Oh, dan mag ie waarschijnlijk maar 1 keer per land geïnstalleerd worden........ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
TheVMaster schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:03:
[...]

Dat heb ik met die Games With Gold :|

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Mooi geïnstalleerd hier!

Kijk uit naar de nieuwe beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:43:
[...]

Oh, dan mag ie waarschijnlijk maar 1 keer per land geïnstalleerd worden........ ;)
No problem...dan komen we gewoon allemaal bij jou kijken... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:17
Leuk WK-shirtje heeft je avatar op Xbox, TheVMaster. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xGlasvezelkabel schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:13:
Leuk WK-shirtje heeft je avatar op Xbox, TheVMaster. :P
Dank u...dank u.....die stond bij mij gewoon in de Avatar Shirt-store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Nathank schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:51:
Nou justifire, je hebt de eer, de eerste broadcast ooit waar ik bij mee kijk. Maar dit gaat natuurlijk nergens over he ;)
Wat dan ?
Geen chaos genoeg ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

zo net Watchdogs uitgespeeld, moet zeggen vond hem erg vermakelijk. Wel veel het zelfde en het verhaal mocht wat mij betreft wel wat beter. Maar verder goede sound track en prima vermaak :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Laatst online: 15-02-2023
De Forza Horizon 2 teaser, ik ben om:

http://youtu.be/yRRpfbqWNTI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Jij bent makkelijk om te halen...
Mijn pijlen staan op Destiny (Borderlands fan), Mortal Kombat X, The Division, Dragon Age en The Witcher 3
Shadow of Mordor en The Evil Within kijk ik met een schuin oog naar, keuzes keuzes....

Ben geen fan van Halo maar na wat beta gameplay van Destiny gezien te hebben ben ik toch om, kan niet wachten om samen met Bullit wat sorchers af te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:00
Ik hoop dat codemasters f1 2014 gaat aankondigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
TheVMaster schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:00:
[...]

No problem...dan komen we gewoon allemaal bij jou kijken... O-)
Geen probleem. Iedereen is welkom. Dan zit ik tenminste met mensen te kijken die mijn opwinding hierover begrijpen :D Mijn vrouw vindt het maar raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vind het wel jammer dat de landen waar de Xbox One nog niet officieel uit is straks Forza krijgen en snel er na al Horizon 2. Ben bang dat het ten koste gaat van een van beide games wat verkopen aangaat.

Wat zijn jullie ervaringen met batterijen of accupacks in de controller? Ik heb nu 1500 mAh oplaadbare batterijen maar ik kan er geen dag mee spelen. Zijn accupacks beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Laatst online: 12-06-2023
Ik heb gewoon de MS accu gekocht. Gaat naar mijn gevoel lang mee. 'k zou hem gewoon kopen, hoef je niet iedere keer dat klepje te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:06:
Vind het wel jammer dat de landen waar de Xbox One nog niet officieel uit is straks Forza krijgen en snel er na al Horizon 2. Ben bang dat het ten koste gaat van een van beide games wat verkopen aangaat.

Wat zijn jullie ervaringen met batterijen of accupacks in de controller? Ik heb nu 1500 mAh oplaadbare batterijen maar ik kan er geen dag mee spelen. Zijn accupacks beter?
Die batterijen van Microsoft zijn echt super, daar kom ik vlot 1-2 weken mee toe. En ik speel elke dag wel zeker 2u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Deze keer met verschillend weer, want op het laatste hoorde ik toch een onweersbui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Lekker Ventje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:06:

De batterij van MS is 1600mAh en ik moet zeggen perfecte batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Interressant nieuws via Major Nelson :

Toen Kinect nog een vast onderdeel vormde van de Xbox One werd tien procent van diens GPU kracht gereserveerd voor deze accessoire, nu de camera binnenkort geen standaard onderdeel meer is van het pakket zal deze rekenkracht vrij komen voor ander gebruik.

Deze extra kracht werd doorgevoerd in de juni update voor ontwikkelaars en we leren nu ook welke titels hier als eerste gebruik van zullen maken. In de laatste podcast van Major Nelson vertelt Xbox hoofd Phil Spencer dat de extra rekenkracht gebruikt zal worden door Destiny van ontwikkelaar Bungie en Inomniac Games' Sunset Overdrive. Het zijn de eerste twee titels waarvan we leren dat ze de kracht gebruiken, onduidelijk is nog hoe we dit als gamers terug gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Enige wat moet blijven werken zijn de voicecommands voor het menu. Maar dat zal wel blijven werken neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Metal Gear Solid V trailer
[YouTube: http://youtu.be/LEZAz64At9E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:59:
Enige wat moet blijven werken zijn de voicecommands voor het menu. Maar dat zal wel blijven werken neem ik aan.
Het zal voornamelijk gaan om de camera op kinect en de bijbehorende berekeningen. Dus gebaren e.d. Games als WatchDogs en Titanfall gebruiken dat niet dus is het nutteloos om die performance te laten zitten. Stemherkenning is verder nog onderdeel van het OS dus zal ook gewoon blijven werken. Het OS zelf heeft namelijk ook nog een stuk ter beschikking. Devs zullen nooit de volle 100% kunnen benutten. Stemherkenning is bv ook geen 10% GPU performance waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.insidegamer.nl...oier-nu-kinect-is-geloosd
Destiny dus hogere RESOLUTIE doordat ze kinect gedropt hebben.
Ik zeg goed nieuws, is toch geen spel die kinect toelaat voor de gameplay denk ik.
Mooi nieuws, maar vraag me af hoe groot(of klein) dalijk het gat is met de ps4. Aangezien die binnenkort mogelijk ook een performance boost krijgt door optimalisatie(rumour).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:21:
http://www.insidegamer.nl...oier-nu-kinect-is-geloosd
Destiny dus hogere RESOLUTIE doordat ze kinect gedropt hebben.
Ik zeg goed nieuws, is toch geen spel die kinect toelaat voor de gameplay denk ik.
Mooi nieuws, maar vraag me af hoe groot(of klein) dalijk het gat is met de ps4. Aangezien die binnenkort mogelijk ook een performance boost krijgt door optimalisatie(rumour).
Als ze kinect niet gebruiken is dat prima imo. Maar toch heb ik liever dat ze kijken hoe dergelijke dingen wel kunnen worden geintegreerd. Maakt de game wat meeslepender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kinect kan volgens mij samen met een VR bril best leuke dingen opleveren. Mits je de ruimte hebt natuurlijk. Hoef je de controller niet meer vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:42:
Kinect kan volgens mij samen met een VR bril best leuke dingen opleveren. Mits je de ruimte hebt natuurlijk. Hoef je de controller niet meer vast te houden.
Maar ik had eens ergens gelezen dat voor die tracking de Kinect een refresh rate van 60Hz nodig heeft. En blijkbaar kan die dat niet, blijkbaar is het 1080p 30Hz. Nu weet ik niet of ze die rate gewoon omhoog kunnen doen als ze naar 720p gaan. Weet niet of hardware zo makkelijk aangepast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Coming 1984....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
X-Fighter schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:51:
[...]

Maar ik had eens ergens gelezen dat voor die tracking de Kinect een refresh rate van 60Hz nodig heeft. En blijkbaar kan die dat niet, blijkbaar is het 1080p 30Hz. Nu weet ik niet of ze die rate gewoon omhoog kunnen doen als ze naar 720p gaan. Weet niet of hardware zo makkelijk aangepast kan worden.
Hangt helemaal van de game af. Lijkt me dat ze daar wel wat mee kunnen experimenteren. Verder gaat die performance ook nog wel omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wat ik raar vind is dat MS praat over ja er komt meer kracht ter beschikking enz.
Maar het was toch de cloud die dit ging oplossen voor ze ?
Niet aanvallend bedoeld ofzo maar klinkt best tegenstrijdig, heel blij dit soort nieuws naar buiten brengen geeft eigenlijk beetje aan dat dit het is. Athans zo begrijp ik het een beetje.
Want als die cloud zoveel power zou opleveren wat maakt die 10% van kinect dan uit ??
Die zouden ze totdat de cloud benut gaat worden dan toch wel kunnen leiden lijkt me.
Hoop een demo te gaan zien van de cloud vanavond, want tot nu toe heb ik er niet heel veel vertrouwen in dat het ook echt een voordeel gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:09:
Wat ik raar vind is dat MS praat over ja er komt meer kracht ter beschikking enz.
Maar het was toch de cloud die dit ging oplossen voor ze ?
Niet aanvallend bedoeld ofzo maar klinkt best tegenstrijdig, heel blij dit soort nieuws naar buiten brengen geeft eigenlijk beetje aan dat dit het is. Athans zo begrijp ik het een beetje.
Want als die cloud zoveel power zou opleveren wat maakt die 10% van kinect dan uit ??
Die zouden ze totdat de cloud benut gaat worden dan toch wel kunnen leiden lijkt me.
Hoop een demo te gaan zien van de cloud vanavond, want tot nu toe heb ik er niet heel veel vertrouwen in dat het ook echt een voordeel gaat zijn.
Omdat de "cloud" nu nog niet klaar is er voor, maar over 2 jaar wel. Ik denk niet dat het toevallig is dat deze site de dag voor E3 net plots offline gaat voor onderhoud

http://www.cloudgine.com/

Wat het precies is:
http://www.developer-tech.com/news/2014/may/20/cloudgine-microsofts-secret-xbox-one-sauce/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

X-Fighter schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:23:
[...]

Omdat de "cloud" nu nog niet klaar is er voor, maar over 2 jaar wel. Ik denk niet dat het toevallig is dat deze site de dag voor E3 net plots offline gaat voor onderhoud

http://www.cloudgine.com/

Wat het precies is:
http://www.developer-tech.com/news/2014/may/20/cloudgine-microsofts-secret-xbox-one-sauce/
Die tekst in die link klinkt mij allemaal HOPES AND DREAMS.
Zou mooi zijn als het zo is, maar ik totdat anders bewezen is ben ik nog niet echt overtuigd.
Zelfde als het DX12 verhaal, eerst zien dan geloven.
Zeker als het nog 2 jaar gaat duren voor de CLOUD gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Laten we die discussie niet weer openen. Aangezien het dan echt een deja vu wordt met vorig jaar. :) Die discussie komt vanzelf wel aan bod als er games uitkomen die 'the cloud' in de praktijk optimaal gaat benutten. Wellicht horen we daar vandaag meer over, wellicht over een paar jaar.

Vanavond gaat het hopelijk enkel over games (en wellicht een leuke Halo tv serie :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mwoah op zich zie ik best wat techdemo's verschijnen. Ze moeten immers niet alleen de pers overtuigen maar ook gamestudio's. En dat gaat geen 2 jaar duren, het is niet alsof ze daar nog mee moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:59:
[...]

Die tekst in die link klinkt mij allemaal HOPES AND DREAMS.
Zou mooi zijn als het zo is, maar ik totdat anders bewezen is ben ik nog niet echt overtuigd.
Zelfde als het DX12 verhaal, eerst zien dan geloven.
Zeker als het nog 2 jaar gaat duren voor de CLOUD gebruikt kan worden.
Er zijn al tech demo's en technologie staat niet stil. Meer kan ik je niet geven spijtig genoeg, ik heb geen glazen bol :)
Pagina: 1 ... 110 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.