[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:28:
[...]

Die laatste (zei het wel met een kabeltje voor voice chat van controller naar headset) is er al hoor. Ik heb de Turtlebeach PX4 en die heeft bluetooth...voor m'n telefoon :)
Straks me gebruiksaanwijzing ff nalezen want dat moet mijn XP400 ook kunnen. O-) Die TB dingen zijn tenslotte allemaal hetzelfde. Op een wat ander uiterlijk na.
Draadloos voice chat heb ik wel met de 360 dus zal dat er in de toekomst ook wel dmv bijv een bluetooth adapter voor de X1 komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15

TheVMaster

Moderator WOS
mowa schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:19:
[...]

Straks me gebruiksaanwijzing ff nalezen want dat moet mijn XP400 ook kunnen. O-) Die TB dingen zijn tenslotte allemaal hetzelfde. Op een wat ander uiterlijk na.
Draadloos voice chat heb ik wel met de 360 dus zal dat er in de toekomst ook wel dmv bijv een bluetooth adapter voor de X1 komen.
Of ze enablen Bluetooth en NFC even via een software update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 20:26
Winkiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:35:
[...]

Heb ik serieus in overweging genomen maar ik durfde het niet aan gezien er ook problemen kunnen ontstaan.
Trouwens ik heb Crysania nog niet gehoord of zijn probleem met de giftcards inmiddels is opgelost.
1.Je gaat naar xbox.com
2.Je logt rechtsboven in met je account
3.Dan zet je helemaal onderaan links je land van belgie/nederland naar us
4.Dan klik je op my account en dan op payment and billing
5.Add paypal (paypal aanmaken en toevoegen)
6.Klik op Billing info
7.Als je hier al je gewoon adres hebt staan dan klik je op change billing adress en vul daar dan gegevens in van een amerikaans hotel, macdonalds, burgerking... Gewoon effe googlen,maakt niet uit wat je neemt want ze sturen daar toch geen billing info heen want die krijg je per mail.

(Tip: Neem een adres in een staat waar ze geen tax vragen, ik heb bv een hotel in delaware)

8.Dan ga je naar microsoftstore.com en onderaan links zet je m weer van belgie/nederland naar us, en dan log je in (Anders heb je je belgisch/nederlands adres er staan en krijg je euro punten)
9.Klik op shop products, xbox live, xbox gift cards En klik op de kaart die je wilt (Je kunt daarna tot op de dollar nauwkeurig kiezen welke je wilt)
10. Buy and download en daarna op checkout
11. Gelukt! Nu krijg je binnen de 6u een mail met een code, die geef je in op je xbox (wel op us hebben staan dan) en je bent klaar om te downloaden (60dollar game voor +-45euro)

Van xboxworld, en heb ik het geprobeerd. De makkelijkste manier om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Deepeej schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:49:
[...]

1.Je gaat naar xbox.com
2.Je logt rechtsboven in met je account
3.Dan zet je helemaal onderaan links je land van belgie/nederland naar us
4.Dan klik je op my account en dan op payment and billing
5.Add paypal (paypal aanmaken en toevoegen)
6.Klik op Billing info
7.Als je hier al je gewoon adres hebt staan dan klik je op change billing adress en vul daar dan gegevens in van een amerikaans hotel, macdonalds, burgerking... Gewoon effe googlen,maakt niet uit wat je neemt want ze sturen daar toch geen billing info heen want die krijg je per mail.

(Tip: Neem een adres in een staat waar ze geen tax vragen, ik heb bv een hotel in delaware)

8.Dan ga je naar microsoftstore.com en onderaan links zet je m weer van belgie/nederland naar us, en dan log je in (Anders heb je je belgisch/nederlands adres er staan en krijg je euro punten)
9.Klik op shop products, xbox live, xbox gift cards En klik op de kaart die je wilt (Je kunt daarna tot op de dollar nauwkeurig kiezen welke je wilt)
10. Buy and download en daarna op checkout
11. Gelukt! Nu krijg je binnen de 6u een mail met een code, die geef je in op je xbox (wel op us hebben staan dan) en je bent klaar om te downloaden (60dollar game voor +-45euro)

Van xboxworld, en heb ik het geprobeerd. De makkelijkste manier om te downloaden.
Of je leest even de how-to door die in mijn signature staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:48:
[...]

Misschien handig om daar een feature request voor in te dienen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 20:26
Haha sorry.. maar je vermeld niet dat je giftcards in de microsoftstore kan bestellen of wel? Die kun je namelijk bijna op exact bedrag. Dus ook 60 dollar precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Deepeej schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:54:
Haha sorry.. maar je vermeld niet dat je giftcards in de microsoftstore kan bestellen of wel? Die kun je namelijk bijna op exact bedrag. Dus ook 60 dollar precies.
Of gewoon via target.com met je emailadres en paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Deepeej schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:49:
Ja ik weet het maar ondanks dat het jullie is gelukt ben ik toch maar naar marktplaats uitgeweken en heb daar voor 42 euro (incl. verzendkosten) een fysiek exemplaar van NFS Rivals voor de XB1 gekocht en inmiddels binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Winkiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:46:
[...]

Ja ik weet het maar ondanks dat het jullie is gelukt ben ik toch maar naar marktplaats uitgeweken en heb daar voor 42 euro (incl. verzendkosten) een fysiek exemplaar van NFS Rivals voor de XB1 gekocht en inmiddels binnen gekregen.
OMG! Waarom naar Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
shadowman12 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:19:
[...]

42 euro is prima voor een disc versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:19:
[...]

Ik wilde liever een DISC, en goedkoper dan een download versie ($48,=) op de USA marketplace.
Verder las ik teveel narigheid omtrent de USA giftcards en zag dit als een goed alternatief. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Nice ! :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Ziet er geweldig uit. Als ze de gameplay/driveability op orde hebben een must-have :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
JUMMIE!!! :)
BM schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:07:
Ziet er geweldig uit. Als ze de gameplay/driveability op orde hebben een must-have :)
Helemaal eens! Als dat voor elkaar is, tja...dan is het een must-have!

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 24-04-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Ik krijg altijd motion sickness bij FPS games, behalve bij Rainbow Six Vegas en nu kan ik daar Titanfall bijschrijven.
Hoe het kan weet ik niet, normaal ben ik binnen 10 min kotsmisselijk, maar nu heerlijk zeg en wat een geweldig spel.

Klein filmpje van een speelsessie van mij Twitch waar het best aardig ging.
Bijna Gen3 en Smart Pistol FTW :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Echt heel gaaf! En het mooie is dat er maarliefst 35 banen in de game zullen zitten, die ze dan vaak nog opdelen om er nog meer kleine tracks van te maken, en met de volledige dag/nacht cyclus, belooft veel speelplezier! :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:12
Die gaat voor mij voor de pc komen, of ze doen het beter dan forza icm racestuur, maar op de xbox is het best een drama

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

ik wilde m ook net posten idd, wat een indrukwekkende trailer weer voor Project Cars. Ik hoop dat de game inderdaad weet te leveren wat de trailers beloven (en dat ze de rubberdeeltjes nog iets netter maken, het lijken nu wel klonten aarde die op de baan liggen), dan kon dit wel eens een behoorlijke uitdager worden voor de heren van Turn 10 :D In ieder geval goed om competitie te zien op het gebied van realistische race games op de Xbox, ik heb toch het idee dat Turn 10 weinig innovatie toont omdat ze "toch de leider zijn" op de xbox.

Is de volledige lijst tracks al bekend eigenlijk? Ik zie in ieder geval de nordschleife dr tussen zitten, dat is wel een groot pluspunt vind ik :) Benieuwd of ze ook Zandvoort toevoegen, blijft een leuk rijderscircuit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beelden zijn volgens mij wel gewoon PC versie, dus daar moeten we qua graphics nog wel even rekening mee houden.

Wel bizar op hun website, volgende de poll gaat het grootste gedeelte voor een SteamOS en Wii-U versie :D Maar gezien de lage populariteit voor Xbox, hoop ik niet dat development dan ook de minste aandacht gaat krijgen (zeker als de Esram goed willen gaan gebruiken).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
SinergyX schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:05:
Beelden zijn volgens mij wel gewoon PC versie, dus daar moeten we qua graphics nog wel even rekening mee houden.

Wel bizar op hun website, volgende de poll gaat het grootste gedeelte voor een SteamOS en Wii-U versie :D Maar gezien de lage populariteit voor Xbox, hoop ik niet dat development dan ook de minste aandacht gaat krijgen (zeker als de Esram goed willen gaan gebruiken).
Iets met... op de Wii-U zijn ze op dit moment al blij als ze ook maar iets van racegames kunnen krijgen en dan is dit wel een pareltje... dat SteamOS vind ik wat minder logisch maar oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Winkiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:26:
[...]

Ik wilde liever een DISC, en goedkoper dan een download versie ($48,=) op de USA marketplace.
Verder las ik teveel narigheid omtrent de USA giftcards en zag dit als een goed alternatief. :Y
Even voor mijn nieuwsgierigheid... Wat voor narigheid dan?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:52:
[...]

Misschien handig om daar een feature request voor in te dienen? :)
Nergens voor nodig, ze enablen dat vanzelf als ze vinden dat wij er klaar voor zijn.... O-)
Willybubba schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:45:
[...]

Even voor mijn nieuwsgierigheid... Wat voor narigheid dan?
Inderdaad....want er zijn eigenlijk maar weinig mensen waarbij het kopen van US gift cards 'narigheid' opgeleverd heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door TheVMaster op 24-04-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Zeker mooi die gedigitaliseerde racebeelden, je maakt mij niet wijs dat dit uit een game komt ;)

Maar over de Xbox One, waarom ziet dat ding mijn WHS 2011 niet ? Ik kan niets streamen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb project cars als alpha al een tijde en met een goeie pc haal je idd de beelden zoals in de trailer. Dus zijn zeker geen cgi/ prerenderd beelden.
Maar wat wel weer is dat dit echt niet in de buurt komt van final graphics op ps4 en x1. Zeker omdat ze 1080p 60fps targetten gaat dat hoop een inleveren op beeldkwaliteit vrees ik.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:15
Winkiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:26:
[...]

48$ of 42 Euro scheelt nog wel wat hoor.. gezien de dollar nu 1,30 staat. Dus 48/1,30 =36 euro :)

Stel je wilt ooit de disk verkopen krijg je misschien 15 euro terug.. dan verschilt digitaal met disk momenteel helemaal niet zo veel..

en niet te vergeten dat je overal kan spelen zonder disk :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb zelf eigenlijk ook liever games op disc, die 500GB hdd van de One denk ik redelijk snel vol met de grootte van de games tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
gise schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:19:
Ik heb zelf eigenlijk ook liever games op disc, die 500GB hdd van de One denk ik redelijk snel vol met de grootte van de games tegenwoordig...
Je moet ze toch installeren, disc of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Het maakt niet uit of je disk of Digitaal aanschaf.. je zult altijd alle content moeten installeren op HDD net als updates of DLC's..

De disk is alleen maar een licentie check. Waarbij digitaal aankoop een klein bestandje mee geeft als check..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zit er niet nog een verschil tussen de snelheid van het installeren vanaf disc (+updaten via internet) en het volledig downloaden vanaf het Internet?

Zo had ik CoD:Ghosts en BF4 gekocht en het downloaden hiervan duurde bij beide games ongeveer 4 uur.

M'n console staat ingesteld op US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
gise schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:23:
Zit er niet nog een verschil tussen de snelheid van het installeren vanaf disc (+updaten via internet) en het volledig downloaden vanaf het Internet?

Zo had ik CoD:Ghosts en BF4 gekocht en het downloaden hiervan duurde bij beide games ongeveer 4 uur.

M'n console staat ingesteld op US
Ik had CoD Ghost binnen 30 min binnen. denk dat het 15 Minuten scheelt op disk installatie..

Forza kon ik na 10 minuten al spelen. net als Fifa..
Titanfall geen idee.. Ik heb die via xbox.com aangeschaft en stond al klaar toen ik smidags thuis kwam uit het werk..

[ Voor 9% gewijzigd door To_Tall op 24-04-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

To_Tall schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:17:
[...]

48$ of 42 Euro scheelt nog wel wat hoor.. gezien de dollar nu 1,30 staat. Dus 48/1,30 =36 euro :)

Stel je wilt ooit de disk verkopen krijg je misschien 15 euro terug.. dan verschilt digitaal met disk momenteel helemaal niet zo veel..

en niet te vergeten dat je overal kan spelen zonder disk :)
Ik heb een fout gemaakt, omgerekend was de download versie 48 euro, het spel kost 59,99 dollar op de USA marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
To_Tall schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:25:
[...]
Titanfall geen idee.. Ik heb die via xbox.com aangeschaft en stond al klaar toen ik smidags thuis kwam uit het werk..
Hmmz, die downloads starten tegenwoordig automatisch? Ik heb afaik alle downloads nog handmatig een zetje moeten geven :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Xbox One smartglass app voor WP is geupdate, niet de beta, maar de echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Winkiller schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:26:
[...]
Ik heb een fout gemaakt, omgerekend was de download versie 48 euro, het spel kost 59,99 dollar op de USA marketplace.
Ik heb $120 aan tegoed gekocht bij crazygametime voor $100,67. Paypal incasseert hiervoor 75 euro. Daarvan kocht ik 2 spellen van 59,99 dollar. Oftewel, een spel kost € 37,50

[ Voor 6% gewijzigd door CyPh op 24-04-2014 14:47 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CyPh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:43:
[...]

Ik heb $120 aan tegoed gekocht bij crazygametime voor $100,67. Paypal incasseert hiervoor 75 euro. Daarvan kocht ik 2 spellen van 59,99 dollar. Oftewel, een spel kost € 37,50
Klopt...spellen van $ 69,99 kosten ongeveer € 45,00 dus waar die € 48,00 vandaan komt snap ik ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:24:
[...]

Klopt...spellen van $ 69,99 kosten ongeveer € 45,00 dus waar die € 48,00 vandaan komt snap ik ook niet :?
:? ik ook niet meer, SORRY, maar ik zit volgens mij dingen door elkaar heen te halen 8)7

Ik zag dat via de USA marketplace NFS Rivals $59,99 koste, dat is omgerekend +/- €43,41.
Via marktplaats een disc versie gekocht voor €42,= inclusief verzendkosten, dus iets goedkoper.
Ik houd dus geen rekening met US gift cards die minder kosten dan ze waard zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 24-04-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wellicht bij de meeste mensen al bekend maar de Mediamarkt in Rotterdam Centrum heeft 20+ Xbox One's op voorraad (>10 kaal en >10 als Titanfall combinatie) :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:48:
Telefoneren met de headset werkt lekker (althans geluid daarvan)
Alleen beetje lastig met tussendoor een zakelijk telefoontje. Werd ik tijdens Titanfall meteen 5x afgeschoten en een negatief record met 8x dood in dat potje.
henkyyyyyyy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:06:
Ik krijg altijd motion sickness bij FPS games, behalve bij Rainbow Six Vegas en nu kan ik daar Titanfall bijschrijven.
Hoe het kan weet ik niet, normaal ben ik binnen 10 min kotsmisselijk, maar nu heerlijk zeg en wat een geweldig spel.

Klein filmpje van een speelsessie van mij Twitch waar het best aardig ging.
Bijna Gen3 en Smart Pistol FTW :+
Heb ik ook last van. Met Titanfall in het begin ook wel, nu niet meer maar toen ik cod blops speelde stond er een emmertje naast. :+
Btw dat filmpje; als ik zo lang op een plek sta (zoals gisteravond toen ik ff 'n telefoontje aan nam) wordt ik gelijk afgeschoten. Maar na het eerste potje opnieuw matchmaking zit ik ook gelijk tegen gen 8-10 gasten te spelen.
Die 500GB is ook mijn kritiek op de next gen consoles. Dat zit volgend jaar propvol en moet je er een usb schijf aan hangen.
De reden waarom ze er geen 2TB in hebben gehangen is volgens mij alleen maar om daarnaast ook losse schijven te kunnen verkopen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Fietsbel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:45:
Wellicht bij de meeste mensen al bekend maar de Mediamarkt in Rotterdam Centrum heeft 20+ Xbox One's op voorraad (>10 kaal en >10 als Titanfall combinatie) :)
Volgens mij ligt de X1 bij bijna elke Media Markt en Saturn in Nederland op voorraad! ;) Bij de Saturn hier was de Titanfall pack achterin de winkel 30 euro goedkoper dan vooraan op de pallet, ze weten het echt niet meer dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08
Winkiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:35:
[...]

Heb ik serieus in overweging genomen maar ik durfde het niet aan gezien er ook problemen kunnen ontstaan.
Trouwens ik heb Crysania nog niet gehoord of zijn probleem met de giftcards inmiddels is opgelost.
giftcard probleem is nog niet opgelost..

heb nu 2x een chat sessie gehad en nu is het doorgezet naar het Advocacy team whatever that means..
die nemen binnen een aantal dagen contact met me op.

Het lijkt te komen dat mijn account nu op NL staat om de een of andere reden en de code niet toegevoegd kan worden omdat het een US code is... echter als ik bij commerce.microsoft.com kijk zie ik 2 accounts.. een NL personal account en een US Personal account.

JA ik zet de site telkens op US. mijn Adres van mijn xbox account EN live id staan op US. (eerst Seattle geprobeerd, daarna Delaware.. niets werkt)

het was me voordat ik de problemen kreeg gelukt om 60$ toe te voegen op het US account door gift cards toe te voegen.. was echter vergeten dat je ook nog tax moet betalen dus als ik nu iets wil kopen zegt hij "hoe wil je de rest betalen".. dus vandaar dat ik nog een 15$ giftcard hebt gekocht.. deze krijg ik echter niet meer toegevoegd aan mijn account..

krijg dan telkens de melding na het invullen van de code (welke nog wel geldig is volgende de support chat mevrouw)

Something went wrong
Give it another try. If this happens again, let us know by entering the code below at xbox.com/errorhelp so we can investigate.

Xbos-0x80122724
c6c115b0-389e-4b83-a10c-5f931dec705a 2014/04/24 - 20:09:26 UTC

hebben andere mensen als ze inloggen bij commerce.microsoft.com ook een NL + US account staan of alleen US?

[edit] nogmaals alle adressen veranderd naar een nieuw adres in Delaware en nu kon ik van de 60$ die ik had staan eindelijk wel een game kopen dus zonder de tax. echter die 15$ gift card toevoegen lukt me nog steeds niet dus daarop wacht ik op de MS support om contact terug op te nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Crysania op 24-04-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Crysania schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:10:
[...]
[...]

hebben andere mensen als ze inloggen bij commerce.microsoft.com ook een NL + US account staan of alleen US?

[edit] nogmaals alle adressen veranderd naar een nieuw adres in Delaware en nu kon ik van de 60$ die ik had staan eindelijk wel een game kopen dus zonder de tax. echter die 15$ gift card toevoegen lukt me nog steeds niet dus daarop wacht ik op de MS support om contact terug op te nemen.
Eh...ik heb daar de volgende accounts staan:
  • NL Business
  • NL Persoonlijk
  • DE Persoonlijk
  • GB Persoonlijk
  • RO Persoonlijk
  • US Business
  • US Persoonlijk
En het vreemde is dat ik als default account (tenminste als ik aanlog op Commerce.microsoft.com) het Duitse account krijg :( Moet wel zeggen dat dit op het moment ook bij Microsoft ligt, want ze hebben zelf geen flauw idee hoe ze dit moeten fixen (zonder mijn account te bricken)...

Overigens kan ik zonder problemen US Gift cards toevoegen, deze zijn dan zichtbaar onder mijn US Persoonlijke account.

Hoe zet jij de site op US overigens?

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 24-04-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Links onderin staat Nederland, klik daarop en kies United States. Dan staat de site op VS en default 'ie ook naar je US Account.

Overigens heb ik op Commerce een GB, UK, NL en VS account staan. Komt omdat ik al die regio's een keer aangetikt heb met de One :P

Krijgen anderen hier ook de achievements van Trials in het Nederlands? Irritant, laat me lekker zelf kiezen!

[ Voor 21% gewijzigd door Willybubba op 25-04-2014 09:20 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:31
Amazon.com heeft nog X1 day one editions op voorraad: http://www.amazon.com/Xbo...rd-Edition/dp/B00CMQTVUA/ voor degenen die nog tegeneen normale prijs aan een day one willen komen. Let wel op dat het de US Amazon betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 18-09 11:18
Ik krijg opeens bij het opstarten van Xbox Music de melding dat ik de regio van mijn Xbox Live account moet aanpassen om de app te kunnen gebruiken??!?! Consoleregio staat op US, mijn account is gewoon NL. Werkte gisteren nog gewoon ok.

[ Voor 7% gewijzigd door RoccoS op 25-04-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
RoccoS schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:16:
Ik krijg opeens bij het opstarten van Xbox Music de melding dat ik de regio van mijn Xbox Live account moet aanpassen om de app te kunnen gebruiken??!?! Consoleregio staat op US, mijn account is gewoon NL. Werkte gisteren nog gewoon ok.
Heel vreemd....ik heb Xbox Music gisteren ook nog gebruikt...werkte zonder problemen. Zal het vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
RoccoS schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:16:
Ik heb dat probleem al meer dan een week. Vrij irritant, MS moet zelf toch ook wel inzien dat het geen mogelijkheid is om je account of Xbox op een geaccepteerde regio te zetten.
Sowieso, als de App weet welke regio je hebt, waarom moet het dan de console matchen. Video werkt wel, en die laat ook het Nederlandse aanbod zien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Hmmm nieuwe Xbone aangeschaft (dank u MM Nordhorn). Speel even via PC monitor, TV komt later... Geen speakers dus. Heb de chat headset aangesloten op de controller en de controller netjes geüpdate, echter de Xbox weigert pertinent om er geluid doorheen te sturen. Mis ik iets? Wanneer ik op t plusje blijf drukken dan hoor ik wel een piep dat maximum volume bereikt is dus de chat headset werkt in principe wel.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Nefiorim schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:35:
Hmmm nieuwe Xbone aangeschaft (dank u MM Nordhorn). Speel even via PC monitor, TV komt later... Geen speakers dus. Heb de chat headset aangesloten op de controller en de controller netjes geüpdate, echter de Xbox weigert pertinent om er geluid doorheen te sturen. Mis ik iets? Wanneer ik op t plusje blijf drukken dan hoor ik wel een piep dat maximum volume bereikt is dus de chat headset werkt in principe wel.
De chatheadset speelt geen audio af, dit doet de stereo headset wel.
Kortom, wat je wil kan niet, de chatheadset is alleen voor gamechat.....
Met het piepje laat hij zien dat hij het wel doet ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
HAH! Goed had ik dus beter moeten researchen haha... Thx :P... Logisch ook wel :)

Hulde voor de 3.5mm output op mn monitor nu... Helaas wat beperkter qua bereik maar goed :)

[ Voor 36% gewijzigd door Nefiorim op 25-04-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Mail gehad van Xbox support:

You can set up a repair order online by navigating to myservice.xbox.com. Netherlands is supposed to become one of our supported regions starting from today - April 25th. I'd advise you to give it a couple of days though, until the system has time to work out any quirks, and try to set up your order on the coming Monday.

We kunnen dus weer alles laten repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zal nog ff nodig hebben dan denk ik, kan nu nog geen repair order laten aanmaken (heb ik ook niet nodig, maar was nieuwsgierig :)), maar zal binnenkort wel komen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
joker nl schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:56:

You can set up a repair order online by navigating to myservice.xbox.com. Netherlands is supposed to become one of our supported regions starting from today - April 25th. I'd advise you to give it a couple of days though, until the system has time to work out any quirks, and try to set up your order on the coming Monday.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu nog weer alles zonder poeha kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:04:
Zal nog ff nodig hebben dan denk ik, kan nu nog geen repair order laten aanmaken (heb ik ook niet nodig, maar was nieuwsgierig :)), maar zal binnenkort wel komen :)
Hier werkt het nu.....moest de site (via de link aan de bovenkant) wel ff op Nederland zetten i.p.v. United Statees (waar hij default op stond).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Crz7R5ZrMmWtjQmsKhtUcUVR/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 25-04-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:15:
[...]

Hier werkt het nu.....moest de site (via de link aan de bovenkant) wel ff op Nederland zetten i.p.v. United Statees (waar hij default op stond).

[afbeelding]
Ja hier ook. Als je er dus iets kapot aan je Xbox of een accescoire/Kinect is het mogelijk dat te laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Wie stuurt een bericht in voor de frontpage?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Martinspire schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:25:
Wie stuurt een bericht in voor de frontpage?
Daar doet de redactie van Tweakers toch niks mee.

Edit:
Ik heb toch maar een nieuwstip ingestuurd om het gewoon te proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 25-04-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:08

Dan is zo'n simpel YouTube upload systeem toch wel makkelijk :P Dat Onedrive was toch wel wat omslachtiger.

Iemand de DLC van Peggle gekocht?

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2014 20:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mr Ton schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:34:
[...]

Volgens mij ligt de X1 bij bijna elke Media Markt en Saturn in Nederland op voorraad! ;) Bij de Saturn hier was de Titanfall pack achterin de winkel 30 euro goedkoper dan vooraan op de pallet, ze weten het echt niet meer dus :+
Lol, ik dacht dat ze moeilijk te koop waren :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
shadowman12 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:40:
[...]

Edit:
Wat een onzin :) Niet alles word een nieuwsbericht, maar als ze het nieuwswaardig achter zetten ze het echt wel online.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:02
shadowman12 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:22:
[...]

Ja hier ook. Als je er dus iets kapot aan je Xbox of een accescoire/Kinect is het mogelijk dat te laten vervangen.
Werkt dus nog niet, want ik kan de order niet bevestigen(stap 3). Kom er niet door heen. Krijg elke keer er is een fout op getreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
blueface schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:48:
[...]

Werkt dus nog niet, want ik kan de order niet bevestigen(stap 3). Kom er niet door heen. Krijg elke keer er is een fout op getreden.
Ik heb het net zelf gedaan, omdat m'n headset stuk is. En dat werkt prima. Zou het gewoon nog ffe proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:43
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:00:
[video]

Dan is zo'n simpel YouTube upload systeem toch wel makkelijk :P Dat Onedrive was toch wel wat omslachtiger.

Iemand de DLC van Peggle gekocht?
Ik heb de DLC van Peggle gekocht. Paar uurtjes plezier mee gehad. Objectives waren wel makkelijk. Ach ja, wat is $2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:40:
[...]

Edit:
Pfff....ben benieuwd of en wanneer het op de FP staat :+
BM schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:10:
[...]

Wat een onzin :) Niet alles word een nieuwsbericht, maar als ze het nieuwswaardig achter zetten ze het echt wel online.
:+ Da's waar, maar ze hebben wel bepaalde voorkeuren. Ach...en er staat natuurlijk erg veel nieuws in de queue (lijkt me) en kan het dus ff duren....en ze willen misschien ook eerst even navraag doen bij MS dat het echt weer werkt. Daarnaast is een combi met het nieuws wat Major volgende week de wereld in gaat brengen.....ook nog waarschijnlijk :+

[ Voor 48% gewijzigd door TheVMaster op 25-04-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
TheVMaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 21:45:
[...]
Daarnaast is een combi met het nieuws wat Major volgende week de wereld in gaat brengen.....ook nog waarschijnlijk :+
? Wordt er weer wat gehypet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
[...]

[...]

:+ Da's waar, maar ze hebben wel bepaalde voorkeuren. Ach...en er staat natuurlijk erg veel nieuws in de queue (lijkt me) en kan het dus ff duren....en ze willen misschien ook eerst even navraag doen bij MS dat het echt weer werkt. Daarnaast is een combi met het nieuws wat Major volgende week de wereld in gaat brengen.....ook nog waarschijnlijk :+
Ze zetten liever elke dag 3 geruchten op de frontpage, ach ja, wij zijn tweakers.....(radio commercial) :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Staat nu in elk geval op de FP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
joker nl schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:56:

Net geprobeerd een voeding te bestellen (zit nog steeds met een USA type). Maar die geeft helaas nog geen service mogelijkheden. Bij controller of kinect al wel, even afwachten maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Met direct in de comments de conclusie dat er dus veel X1's kapot gaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:19:
[...]

Met direct in de comments de conclusie dat er dus veel X1's kapot gaan :')
Dat slaat inderdaad ook nergens op ;)

Hoe bevallen je Xbox One pookjes op je PS4 eigenlijk ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:02
Reparatie aanmelden is eindelijk gelukt. Proces ging regelmatig fout, maar naar een keer of 10 pagina refresh, kwam ik er eindelijk door heen zonder fouten. Nu wachten op mijn vervangende console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:38:
[...]

Dat slaat inderdaad ook nergens op ;)

Hoe bevallen je Xbox One pookjes op je PS4 eigenlijk ;) :P
LOL toch wel mooi dat ze het nog redelijk snel hebben gemeld op de FP.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:27:
[...]

LOL toch wel mooi dat ze het nog redelijk snel hebben gemeld op de FP.... _/-\o_
Nou dat vond ik nog wel lang duren :)

[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 26-04-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
shadowman12 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:37:
[...]

Nou dat vond ik nog wel lang duren :)
Valt wel mee, vergeet niet, de meeste van je heren van de redactie hebben gewoon een kantoorbaan, wat overuren draaien is helemaal niet erg, maar denk niet dat de meesten 24/7 tijd hebben om artikelen te schrijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Oeh! Vet.
Project Cars moet erg hun best gaan doen om Forzam te verslaan, vooral als het cross-platform is, maar ik zie een paar zeer vette dingen wat ik enorm mis in Forza zoals de Nürbergring en dynamische (hopelijk) regen- en nachtraces!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Over mooie graphics gesproken. Ik heb dan eindelijk Ryse uitgespeeld en daarvan nog wat beelden in aardige kwaliteit op youtube gezet:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UjeVe4tU9PU]
Of download via Onedrive de source: http://1drv.ms/1jSca4V .

Zijn wat beelden van wat later in de game die volgens mij vrijwel nergens te zien zijn geweest maar toch aantonen dat die game echt erg mooi is. Vooral de cutscenes zijn gewoon gruwelijk mooi. Wel schijnt het pre-rendered te zijn, maar ook ingame komt het aardig in de buurt (kijk de quicktime events maar eens na). Wilde gewoon even een kleine compilatie maken en vond dit wel de moeite waard. Door het knip/plakwerk is het niet een volledig stuk maar zijn er nog wel wat scenes en gameplay uit gehaald. Qua spoilers valt het op zich ook nog wel mee, al heb ik het er wel even in gezet om zeker van te zijn dat er inderdaad verhaal te zien is.
Meer technische achtergrond kun je overigens hier vinden: http://www.eurogamer.net/...undry-vs-ryse-son-of-rome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ryse vond ik zelf inderdaad erg vet, zit er grafisch echt fantastisch uit, multiplayer is overigens ook best leuk al zeg ik het zelf!
Verder is er dit weekend sale bij VGP voor fysieke Xone spellen vanaf zo'n 27 euro ex. verzending, doe je voordeel ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
De Xbox One voor €330,- is ook niet verkeerd op VGP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57
justifire schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:43:
De Xbox One voor €330,- is ook niet verkeerd op VGP :)
Met BTW, verzend- en importkosten zit je zo op 450 <> 500 denk ik. Gewoon een roundtrip Canada doen, plak je er meteen een vakantie aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Via CrazyGameTime twee $50 US giftcards gekocht en ontvangen, maar bij 1 van de twee blijf ik een foutmelding krijgen bij het redeemen. Iemand een idee wat ik kan doen?

Heb TheVMaster's stappen gevolgd maar blijf de melding 80190821 krijgen op de eerste code welke ik geprobeerd heb. Dat was overigens via console, maar volgens mij staat die ook gewoon op US ingesteld. Tweede code ging als een zonnetje via de browser.

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 27-04-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Neejoh schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:46:
Via CrazyGameTime twee $50 US giftcards gekocht en ontvangen, maar bij 1 van de twee blijf ik een foutmelding krijgen bij het redeemen. Iemand een idee wat ik kan doen?

Heb TheVMaster's stappen gevolgd maar blijf de melding 80190821 krijgen op de eerste code welke ik geprobeerd heb. Dat was overigens via console, maar volgens mij staat die ook gewoon op US ingesteld. Tweede code ging als een zonnetje via de browser.
En wat zegt CrazyGameTime? De tweede code doet het wel, maar de eerste niet? Tja..dan is er iets met die code lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08
TheVMaster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:36:
[...]

Overigens kan ik zonder problemen US Gift cards toevoegen, deze zijn dan zichtbaar onder mijn US Persoonlijke account.

Hoe zet jij de site op US overigens?
Heb weer reactie van XBox support gehad via mail. ik lijk een exceptioneel geval te zijn qua probleem. ik heb blijkbaar een NL account en 2 US accounts. (dit hoort niet te kunnen, wel NL+US maar niet meerdere voor 1 land). in het overzicht op commerce.microsoft.com is ook maar 1 US account te zien.

dit 2e US account gaan ze nu samen voegen met het 1e US account en dan zou alles weer moeten werken.

het probleem wat ik heb is dus iets wat niet vaak voor komt dus mochten anderen nog bang zijn om met gift cards aan de gang te gaan is dat echt niet nodig... Overigens is de Xbox support ook best goed. als je eenmaal door de 1e chat support bent die je de standaard dingen laat checken.

[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 27-04-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
TheVMaster schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:10:
[...]

En wat zegt CrazyGameTime? De tweede code doet het wel, maar de eerste niet? Tja..dan is er iets met die code lijkt me?
Blijkbaar gebeurd het vaker, ze hebben een vrij gestroomlijnd process voor niet werkende codes geïntegreerd in hun contactformulier. Benieuwd wat ze er mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Neejoh schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:23:
[...]

Blijkbaar gebeurd het vaker, ze hebben een vrij gestroomlijnd process voor niet werkende codes geïntegreerd in hun contactformulier. Benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Goede service bij CrazyGameTime', snel antwoord in het weekend en direct de helft van het aankoopbedrag (andere code werkte wel) gerefund.
My apologies. It looks like some customers outside of USA do have problems with certain Xbox gift cards in US dollar. In this case, I will have to issue a refund for the code that cannot be used on your account. Sorry again for the inconvenience.

You may continue to purchase. Bottom line is, you always get your money back if the code does not work. Please let me know if you need further assistance. Thank you.

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 27-04-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hold your horses. Eerste indruk is niet onaardig (ook niet top notch) maar dit is voortgekomen uit een Kickstarter: https://www.kickstarter.c.../kingdom-come-deliverance
Als je kijkt naar het budget dan kun je niet anders hebben dan dat dit gewoon tegen gaat vallen. Zo'n grote game (tenminste, het wekt die suggestie) gaat gewoon niet gehaald worden in zo'n kleine tijd met zo'n klein team en klein budget. Als je ook wat beter kijkt naar de trailer dan ziet het er allemaal wat houterig uit en een hoog "zo moet het er straks ongeveer uit gaan zien" gehalte. Ik hoop dat ze het halen, maar het ziet er allemaal iets te ambitieus uit als ik eerlijk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Martinspire schreef op maandag 28 april 2014 @ 00:10:
Als je kijkt naar het budget dan kun je niet anders hebben dan dat dit gewoon tegen gaat vallen.
Our investor is strong and capable of funding the complete development of our project. But he does not follow the game industry very closely, and needs proof that publishers and marketers are wrong about our game - that you are indeed interested in a mature, medieval RPG that emphasizes freedom and authenticity. And so we stand, as a studio, at a crossroads. Either those naysayers are right, and there truly is no desire for the game we are making, or we are right. Either way, we think Kickstarter is a great way to find out.

The sum we are asking for is about ten percent of our total budget; for our investor, however, it is proof that there is real demand for the game, and that there is a point to keeping it funded. Every extra dollar will allow us to make the final product that much better because it means more money for development and more support from our investor.
Budget is dus nog tien keer zo groot. Plus ze hebben voor USD 1.5 mil het proof of concept gemaakt en daarbij gaat de crowdfunding ook nog door via hun eigen website. Dat is echt ruim voldoende voor een aardig spel hoor. Dat het geen gegarandeerd succes is dat punt geef ik je, maar niemand kan in de toekomst kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
[...]

[...]
Ye of little faith! :N

We brachten http://tweakers.net/nieuw...ril-weer-ondersteund.html ook dus dat de daadwerkelijke hervatting gewoon op de FP hoort is vrij logisch.

[ Voor 32% gewijzigd door Tweakjur op 28-04-2014 09:21 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
JJJur schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:20:
[...]

Ye of little faith! :N

We brachten http://tweakers.net/nieuw...ril-weer-ondersteund.html ook dus dat de daadwerkelijke hervatting gewoon op de FP hoort is vrij logisch.
Helemaal gelijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Ik heb net een half uur geprobeerd om een reparatie aan te vragen voor mijn Kinect, maar ik krijg het op geen enkele manier (en met geen enkele browser) voor elkaar. Product registreren gaat prima maar dan gaat het mis.

Kan aan mij liggen, zal het vanavond thuis nog eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:43
Mij lukt het ook niet om m'n controller aan te melden voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Uw order is gemaakt. Ordernummer SR# blabla
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling via e-mail.

Lijkt hier nu te werken :)

Kreeg tussendoor 2x foutpagina's, maar laatste keer ging het goed.

teh fuk, ding moet naar Tsjechië worden opgestuurd...

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:53:
Uw order is gemaakt. Ordernummer SR# blabla
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling via e-mail.

Lijkt hier nu te werken :)

Kreeg tussendoor 2x foutpagina's, maar laatste keer ging het goed.

teh fuk, ding moet naar Tsjechië worden opgestuurd...
Dat maakt toch niet zoveel uit, als het goed is krijg je een UPS Retourlabel en kost het je niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:58:
[...]

Dat maakt toch niet zoveel uit, als het goed is krijg je een UPS Retourlabel en kost het je niets :)
Klopt idd, heb het vorige week vrijdag voor m'n headset gedaan en heb een UPS Retourlabel binnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 28-04-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is een 'Return service - payment guaranteed', dus dat zal wel goed zitten.

Maar ritje naar andere kant van Nederland is wat minder gevoelig voor schade onderweg dan naar landje stuk verderop in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nefiorim schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:16:
[...]

[...]

Budget is dus nog tien keer zo groot. Plus ze hebben voor USD 1.5 mil het proof of concept gemaakt en daarbij gaat de crowdfunding ook nog door via hun eigen website. Dat is echt ruim voldoende voor een aardig spel hoor. Dat het geen gegarandeerd succes is dat punt geef ik je, maar niemand kan in de toekomst kijken :)
Ok duidelijk.
Maar hoeveel mensen willen naast die crowdfunding de game nog hebben? Lijkt mij dat je dan alle potentiële kopers wel zo'n beetje hebt? Sure er zullen er nog wel wat wachten op een speelbare versie, maar de harde kern heeft dan immers al een pre-order gedaan.

Nouja we zullen het zien, ik vond het er niet echt hoogstaand uitzien. Zeker qua graphics niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Nou ja er zullen meer mensen zijn die denken zoals jij en dus de kat uit de boom kijken. Dus die heb je potentieel nog bij een kwalitatief goede release. Dan zijn er nog de mensen die absoluut niet bewust zijn van Kickstarter enzo. Verder willen ze voor een aardig groot aantal platformen releasen, dus dat zijn al met al best nog wel wat extra potentiële spelers :)

Verder zijn de graphics het laatste wat opgepoetst wordt. We zitten ruim anderhalf jaar (!!!) voor de release.

[ Voor 13% gewijzigd door Nefiorim op 28-04-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:00:
Het is een 'Return service - payment guaranteed', dus dat zal wel goed zitten.

Maar ritje naar andere kant van Nederland is wat minder gevoelig voor schade onderweg dan naar landje stuk verderop in Europa.
Gewoon goed inpakken dan komt dat wel goed :) Wat ik gedaan heb is de doos waarin de boel weer retour komt bewaren. Die zijn er voor gemaakt :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Nefiorim schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:11:
Nou ja er zullen meer mensen zijn die denken zoals jij en dus de kat uit de boom kijken. Dus die heb je potentieel nog bij een kwalitatief goede release. Dan zijn er nog de mensen die absoluut niet bewust zijn van Kickstarter enzo. Verder willen ze voor een aardig groot aantal platformen releasen, dus dat zijn al met al best nog wel wat extra potentiële spelers :)

Verder zijn de graphics het laatste wat opgepoetst wordt. We zitten ruim anderhalf jaar (!!!) voor de release.
Ik had nog nooit van deze game gehoord, ik denk dat veruit de meeste gamers er nog nooit van gehoord hebben. Het kan inderdaad best een succes worden maar dat hangt puur er van af of het een goede game is. Als hij goede reviews krijgt en redelijk gemarket wordt dan kan deze gewoon erg goed verkopen. Bijna niemand buiten de kickstarter backers zullen hem spelen puur omdat het een kickstarter project is, ik ook niet, interesseert me niet.

Ik vind het budget ook behoorlijk laag voor zo'n grote game (30 tot 70 uur gameplay staat er). Maar we zullen zien wat de tijd brengt, een wat realistischere medieval RPG dat vind ik wel heel goed klinken. :) Plus dat er sowieso nog maar weinig RPG's zijn aangekondigd, wellicht dat we bij de E3 wat RPGs gaan krijgen die in Q4 2015 komen. Tot dan is er Bound by Flame die over een week komt, en dan nog Dragon Age en The Witcher als grote titels.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 28-04-2014 13:19 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.