[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05
Weet niet of dit al bekend was? http://www.dualshockers.c...mes-directly-from-mobile/
The latest version of the beta of the Xbox One Smartglass app hides an interesting detail in the form of the option to purchase a game directly from the app, as showcased in the picture below.

For the moment the option doesn’t always appear, and clicking on it does nothing at all, but its presence seems to be a definite indication that the option to purchase (and maybe initiate the download?) games directly from your mobile device should be incoming, matching the feature already available on PlayStation platforms.

Of course we should stand by for an official announcement directly from Microsoft, but if you like to do your shopping on the go, this is quite promising.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Het moet natuurlijk zo makkelijk mogelijk zijn om geld uit te geven. ;)

Ik betwijfel ten zeerste of ze dit gaan doen op iOS, want ze zullen geen 30% af willen dragen aan Apple lijkt me. Hoe die regels zijn op Android en Windows Phone weet ik niet. Grappig dat dat artikel zegt dat de PlayStation app het ondersteund, want die stuurt je gewoon door naar de online store in je mobiele browser, niks in de app zelf. Die screenshot lijkt erop te wijzen dat het wel direct in de (Android) app gebeurt.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25
X-Fighter schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:02:
Als sommige van jullie het nog zouden herinneren, ik had en los component in een van mijn controllers, maar omdat er nog geen support was heb ik het zelf maar proberen op te lossen. Eenmaal toen de controller open was, heb ik het terug op zijn plaats gestopt, maar het is er alweer uit... Nu dat ik de controller zelf uit elkaar gedraaid heb, is de garantie dan ook weg? :)
Los component vastzetten, moest even hier aan denken :P
Afbeeldingslocatie: http://www.cyclelicio.us/wp-content/uploads/2011/11/flowchart-500x372.jpg

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Goed nieuws dus.

Ik denk dat ze die 30% niet hoeven af te dragen als je geen content voor de iPhone koopt. Ze zullen het ongetwijfeld proberen lijkt me.

Overigens zou ik wel graag hebben dat ie mijn aangeschafte content ook daadwerkelijk meteen download en niet dat ik alsnog de store moet bezoeken. Ook pre-orders en pre-loading zou fijn zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Martinspire schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:04:
[...]
Goed nieuws dus.

Ik denk dat ze die 30% niet hoeven af te dragen als je geen content voor de iPhone koopt. Ze zullen het ongetwijfeld proberen lijkt me.

Overigens zou ik wel graag hebben dat ie mijn aangeschafte content ook daadwerkelijk meteen download en niet dat ik alsnog de store moet bezoeken. Ook pre-orders en pre-loading zou fijn zijn.
Daar komen ze niet omheen, Apple vangt 30% op alle transacties in de App Store. Van de Office365 abonnementen die MS verkoopt gaat bijvoorbeeld ook 30% naar Apple. In de Playstore hetzelfde verhaal zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Martinspire schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:04:
[...]
Goed nieuws dus.

Feature request doen op het Xbox Forum!
http://forums.xbox.com/xb...t/wave_2_1404/f/4622.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 19-04-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mr Ton schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:09:
[...]

Daar komen ze niet omheen, Apple vangt 30% op alle transacties in de App Store. Van de Office365 abonnementen die MS verkoopt gaat bijvoorbeeld ook 30% naar Apple. In de Playstore hetzelfde verhaal zag ik net.
Van elke transactie in een app vangt Apple 30%? Pff, geen wonder waar ze aan die miljarden komen... Vind het zelf wel vreemd? Zij hebben niets met die transactie van doen, behalve dat er een smartglass app in de store staat.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:19:
[...]

Van elke transactie in een app vangt Apple 30%? Pff, geen wonder waar ze aan die miljarden komen... Vind het zelf wel vreemd? Zij hebben niets met die transactie van doen, behalve dat er een smartglass app in de store staat.
Ja, ik las laatst dat de App Store als alleenstaand bedrijf ergens rond plek 150 in de Forbes 500 zou staan. :P

Maar Google doet hetzelfde, zij pakken 30% op alle transacties in de Play store. En het lijkt me dat Microsoft een zelfde systeem hanteert in hun eigen Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mr Ton schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:09:
[...]

Het grote verschil is dat het gaat om transacties die effect hebben op de app. En dat is dus niet zo. Office 365 kun je dan ook op de telefoon gebruiken, een Xbox One game niet.

Bij de Thuisbezorgd app of bij een bankieren-app hoeft ook niet 30% te worden afgedragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Martinspire schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:48:
[...]
Bij de Thuisbezorgd app of bij een bankieren-app hoeft ook niet 30% te worden afgedragen ;)
Dat was ook mijn gedachte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Martinspire schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:48:
[...]
Het grote verschil is dat het gaat om transacties die effect hebben op de app. En dat is dus niet zo. Office 365 kun je dan ook op de telefoon gebruiken, een Xbox One game niet.

Het gaat niet om het soort product of waar je hem mee gebruikt, enkel om de transactie methode. Betalen per in-app aankoop daar moet je 30% over betalen, weet je het om te leiden via Paypal of iDeal oid dan niet. Maar daar zullen vast wel nog meer regels voor gelden want anders hadden apps met grote aankopen van bijvoorbeeld Microsoft en TomTom ook geen gebruik gemaakt van de in-app transactie methodes. ;)

Maar we gaan wel een beetje offtopic hier. Het is inderdaad een leuke feature maar pas echt nuttig als de game dan ook alvast gedownload wordt wanneer je hem mobiel gekocht hebt, anders heb je er niet veel aan. Wanneer ook Microsoft met het vooraf downloaden van games komt valt dit nut bijna helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vaag dit !!!

Ik heb een Lumia 920, dus Windows Phone. Afgelopen week de Dev Preview erop gezet van 8.1. Om gebruik te maken van Cortana, MOET je je telefoon op US zetten (Land en Spraak) Locale staat gewoon op NL om dus 24uurs klok te houden en Nederlandse datum notatie.

Nu komt het. Afgelopen donderdag geprobeerd om op zowel xbox.com als op mijn Xbox One om Trials te kopen. Dat lukte dus niet om de bekende reden dat Paypal niet meer toegestaan is.

Net op mijn Windows Phone Plants vs Zombies gekocht in de US store. Alle prijzen stonden immers in dollars. Ik klik op BUY, krijg een venster te zien hoe ik wil betalen en de enige optie is Paypal. Ik klik dus paypal aan en kom weer in het hoofdscherm en zie dat Plants vs Zombies dus gewoon gekocht is. 10 seconden later krijg ik 2 mailtjes. De ene van billing@microsoft.com dat ik PvZ had gekocht voor $2,99. Het andere mailtje gewoon in het Nederlands van Paypal. U heeft $2,99 overgemaakt naar MS Corporation. Omgerekend tegen een wisselkoers van 1,33841. Dus in euro's heb ik €2,24 betaald.

Wat dus vreemd is, is dus dat de paypal optie nog gewoon werkt op Windows Phone, maar niet op de Xbox one. MS houdt er dus verschillende methoden op na.

Na pasen toch maar eens bellen met customer support van MS om uitleg te vragen. Waarom mag ik op mijn Windows Phone wel in de US Store games kopen in dollars met Paypal, maar op de Xbox One niet ?

Wie met een WIndows Phone wil het ook eens proberen ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Net 120 medailles gehaald in Trials Fusion en de extreme tracks unlocked, krijg ik ingame de trials trophy, maar unlocked de bijbehorende achievement niet. :/ Iemand daar ook last van?

Nederlandse benaming van achievement: Baas boven Baas.
Engelse: All youre game are belong to us.

Edit: Uiteindelijk toch achievement unlocked op een of andere manier. Denk bij het opnieuw opstarten ofzo.

Dit soort kleinigheidjes vind ik vreselijk irritant :P Ik vind sowieso dat Trials echt wel wat meer polishing kon gebruiken. Als je bijvoorbeeld een track kiest en dan nog een bike moet uit kiezen. Dat inladen van de bikes duurt echt te lang. Geen idee waarom dat zo lang moet duren, want het zijn maar 6 bikes....

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-04-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:15

Satom

Verzamel ervaringen

Even een crosspost uit de PS4 topic, uiteraard niet om te flamen :+
Satom schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:45:
Ik kon zo snel niet vinden of dit al gepost is, maar via de mail van VideoGamesPlus.ca kreeg ik de volgende Paas aanbiedingen te zien:

Battlefield 4, Tomb Raider en Thief voor maar 39,99 Canadese dollars. Dit komt overeen met ongeveer € 26,-

Dit leek mij geen slechte deal, aangezien Thief mij nog wel iets leek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Satom schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:47:
Even een crosspost uit de PS4 topic, uiteraard niet om te flamen :+

[...]
Oud nieuws ;)
justifire schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:13:

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 19-04-2014 21:10 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:15:
Als je bijvoorbeeld een track kiest en dan nog een bike moet uit kiezen. Dat inladen van de bikes duurt echt te lang. Geen idee waarom dat zo lang moet duren, want het zijn maar 6 bikes....
Idd, ik wacht niet eens meer tot die bikes geladen zijn, ik selecteer gewoon op naam

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 01:55
CyPh schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:44:
[...]

stond in eerste instantie geen adres. na dit gedoe wel adres uit alaska ingevoerd maar dat hielp ook niet (meer)
anders de error code opzoeken en mischien xbox live klantenservice proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Royz schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:56:
[...]

Idd, ik wacht niet eens meer tot die bikes geladen zijn, ik selecteer gewoon op naam
Dat doe ik ook gewoon, maar het is gewoon bizar hoe lang dat duurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
kropie schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:28:
[...]

anders de error code opzoeken en mischien xbox live klantenservice proberen ;)
error code verwijst naar foutieve billinggegevens maar het is een prepaid tegoed en de eerdere gingen wel goed. live support was/ben ik klein beetje huiverig voor omdat buitenlands tegoed niet wordt ondersteund? Ik moet een fake adres gebruiken om usa only tegoed te kunnen verzilveren, dat geeft een foutmelding. gaan ze daar aan meehelpen?
Dus voor ik mijn eigen ruiten zou in kunnen gooien bij xbox support dacht ik ïk vraag eens of hier iemand dit mee had gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door CyPh op 19-04-2014 23:22 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:48:
[...]

Dat doe ik ook gewoon, maar het is gewoon bizar hoe lang dat duurt. :)
Toch een flaw van de Xbox One.
Met Killer Instinct is het net zo.
Op het character select screen duurt het ook een eeuwigheid voor je daadwerkelijk je character ziet, nog afgezien van de tijd die het in beslag neemt als je een andere kleur kostuum kiest.
Kan het niet begrijpen, spel @ release was 2.7 GB, dan past het gehele spel toch makkelijk in het geheugen ?!
Dat het 1 keer ingeladen moet worden ala, maar om voor elke match 20 seconden te moeten wachten, onbegrijpelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 11:43
Gaan Xbox One-games als Ryse en Dead Rising ooit nog een pricedrop krijgen? Die games zouden dat denk ik al lang hebben gehad als ze op de 360 uit waren gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
justifire schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:45:
[...]

Toch een flaw van de Xbox One.
Met Killer Instinct is het net zo.
Op het character select screen duurt het ook een eeuwigheid voor je daadwerkelijk je character ziet, nog afgezien van de tijd die het in beslag neemt als je een andere kleur kostuum kiest.
Kan het niet begrijpen, spel @ release was 2.7 GB, dan past het gehele spel toch makkelijk in het geheugen ?!
Dat het 1 keer ingeladen moet worden ala, maar om voor elke match 20 seconden te moeten wachten, onbegrijpelijk..
Het is geen flaw van de console, maar van de engine. Als die dat zo doet ja dan moet je wachten. Zolang ze dat soort zaken niet pre-loaden werkt het gewoon traag.

Al verdenk ik sommige games ervan (zoals nu ook Trials Fusion) dat ze expres sommige handelingen langer laten duren om de speeltijd wat te verlengen. Als Trials bv een "go to next track" button had gehad, dan doe je daar echt een paar uur minder lang over volgens mij...
xGlasvezelkabel schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:42:
Gaan Xbox One-games als Ryse en Dead Rising ooit nog een pricedrop krijgen? Die games zouden dat denk ik al lang hebben gehad als ze op de 360 uit waren gekomen...
Het zijn launchgames, die blijven altijd lang erg prijzig. Verwacht niet voor september dat die prijzen gaan droppen. Net als dat Titanfall en Forza nog wel een tijdje aan de prijzige kant blijven. Is gewoon puur de investering die zich moet terugbetalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 20-04-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Vandaag na 24u wachten nogmaals geprobeerd en weer een no go op de prepaid cards. Na een email gestuurd te hebben kreeg ik onderstaand antwoord:
My apologies. It looks like some customers outside of USA do have problems with certain Xbox gift cards in US dollar. In this case, I will have to issue a refund for the code that cannot be used on your account. Sorry again for the inconvenience.

You may continue to purchase. Bottom line is, you always get your money back if the code does not work. Please let me know if you need further assistance. Thank you.
Dus als anderen dit probleem hebben, het ligt aan de batch prepaidkaarten. Heb ook meteen van paypal bevestiging gehad van retour dus ga nieuwe bestellen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door CyPh op 20-04-2014 20:42 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 01:55
CyPh schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:41:
Vandaag na 24u wachten nogmaals geprobeerd en weer een no go op de prepaid cards. Na een email gestuurd te hebben kreeg ik onderstaand antwoord:

[...]

Dus als anderen dit probleem hebben, het ligt aan de batch prepaidkaarten. Heb ook meteen van paypal bevestiging gehad van retour dus ga nieuwe bestellen _/-\o_
Gelukkig toch nog kunnen oplossen d:)b top van Crazygametime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
kropie schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:27:
[...]

Gelukkig toch nog kunnen oplossen d:)b top van Crazygametime
Zeker, dat is een aanrader. De nieuwe codes binnen en die werken wel. Titanfall here i come!!
Thnx all voor het meedenken

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:59

TheVMaster

Moderator WOS
CyPh schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:50:
[...]

Zeker, dat is een aanrader. De nieuwe codes binnen en die werken wel. Titanfall here i come!!
Thnx all voor het meedenken
Geen Forza? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Ik en (realistische) racers is een no go helaas. vlieg altijd uit de bochten

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
CyPh schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:05:
Ik en (realistische) racers is een no go helaas. vlieg altijd uit de bochten
Dat is helemaal niet erg, je past dan mooi tussen een aantal andere rijdende chicanes hier....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Bullet NL schreef op maandag 21 april 2014 @ 08:41:
[...]

Dat is helemaal niet erg, je past dan mooi tussen een aantal andere rijdende chicanes hier....
Exactly :Y

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Forza volgens Tweakerts.......

Alles en iedereen volgas richting de eerste bocht, mikken op andere rijders en hopen dat je als eerste de bocht uit komt.......

Het is soms een wonder om te zien hoe "anderen" zelf op het rechte stuk 360's kunnen maken. Ik zal geen namen bekend maken, maar sommigen gaan op het rechte stuk met 250+ met hun pookjes zitten spelen waardoor je auto's de meest bijzondere moves ziet maken...

Het mag dus een wonder heten dat ik letterlijk heelhuids aan de finish weet te komen....
:+

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 21-04-2014 10:41 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het is dat het bij mij online nog steeds niet werkt, maar anders had ik ook dan niet mee willen doen. Als ik hoor hoeveel gezeik jullie hebben na de races en hoe oneerlijk het toch wel verloopt, dan doe ik toch liever een andere game.

Overigens wordt morgen een nieuwe GRID game aangekondigd. Ben benieuwd wat dat gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Martinspire schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:39:
Het is dat het bij mij online nog steeds niet werkt, maar anders had ik ook dan niet mee willen doen. Als ik hoor hoeveel gezeik jullie hebben na de races en hoe oneerlijk het toch wel verloopt, dan doe ik toch liever een andere game.

Overigens wordt morgen een nieuwe GRID game aangekondigd. Ben benieuwd wat dat gaat worden :)
Dat valt echt wel mee hoor, het was gisteravond met een grote groep erg gezellig. Als er niet al te competetief in gaat zitten, is het gewoon wel een leuke avond racen
Bullet NL schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:40:
[...]

Forza volgens Tweakerts.......

Alles en iedereen volgas richting de eerste bocht, mikken op andere rijders en hopen dat je als eerste de bocht uit komt.......

Het is soms een wonder om te zien hoe "anderen" zelf op het rechte stuk 360's kunnen maken. Ik zal geen namen bekend maken, maar sommigen gaan op het rechte stuk met 250+ met hun pookjes zitten spelen waardoor je auto's de meest bijzondere moves ziet maken...

Het mag dus een wonder heten dat ik letterlijk heelhuids aan de finish weet te komen....
:+
Volgens mij ben jij de uber botser Bullet NL, want gisteravond lag ik eerste, en rara door wie weet ik van de baan afgedrukt, juist ja, door jouw :)

[ Voor 39% gewijzigd door Turdie op 21-04-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Het was inderdaad erg gezellig. Maar niet iedereen heeft zijn/ haar auto altijd even goed onder controle (inclusief ikzelf).

Komt denk ik ook omdat er elke pot een andere klasse/ auto gereden wordt. Waardoor het toch steeds weer ff wennen is. En dus te laat remmen of insturen wordt.

Maar ook die chaos maakt het wel weer leuk en spannend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Winkiller

De Mopperpot

Leuk om USA gift cards te kopen om spellen goedkoop te downloaden op de One, maar hoe zit dat dan met het bekend zijn van het xbox live account. Mijn Xbox live account is bekend bij MS en werkt op beide boxen, kan ik dan toch gebruik maken van die USA prepaid gift kaarten als mijn One op USA staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Winkiller schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:49:
Leuk om USA gift cards te kopen om spellen goedkoop te downloaden op de One, maar hoe zit dat dan met het bekend zijn van het xbox live account. Mijn Xbox live account is bekend bij MS en werkt op beide boxen, kan ik dan toch gebruik maken van die USA prepaid gift kaarten als mijn One op USA staat ?
Ja, zo doe ik het ook. Ik koop een US Gift card, en redeem hem dan (meestal online, maar soms op de Xbox zelf) en dan de game downloaden (console staat dan de hele tijd op US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:39:

Hoeveel gezeik we hebben? Eh....volgens mij mis ik iets hoor, ik zie eigenlijk geen tot weinig gezeik tijdens de races.....en oneerlijk? Volgens mij valt dat best mee, als bepaalde mensen niet kunnen winnen wil het niet zeggen dat het oneerlijk gaat he. Mij hoor je in ieder geval niet klagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:04
De Xbox One is bij newegg te koop voor $449,99 met titanfall en forza. Lag hij voor die prijs hier maar in de schappen, dan had ik hem waarschijnlijk gekocht.

Het zou mij niet verbazen dat neckermann de Xbox One straks alsnog kan leveren voor €350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:51

djbarney

XBL: DeejayBarney

ik probeer altijd zo clean mogelijk te racen, en netjes in te halen.. lukt zeker niet altijd, omdat ik voornamelijk career mode gespeeld heb en amper multiplayer, moet ik duidelijk nog wennen aan het soms onvoorspelbare gedrag van anderen.. sommigen remmen voor bochten waar ik vol gas door heen wil, of ik reageer te laat op het remmen van iemand anders.. ik ben wel behoorlijk competatief, maar het gaat mij er vooral om om goed te racen en het leuk te houden voor iedereen. ik heb gisteren met drdreej toch wel een aantal rondes schitterende battles gehad.. welliswaar voor 3e of 4e plek, maar toch eerlijk bevochten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:37:
[...]

Hoeveel gezeik we hebben? Eh....volgens mij mis ik iets hoor, ik zie eigenlijk geen tot weinig gezeik tijdens de races.....en oneerlijk? Volgens mij valt dat best mee, als bepaalde mensen niet kunnen winnen wil het niet zeggen dat het oneerlijk gaat he. Mij hoor je in ieder geval niet klagen....
Maar jij bent het dan ook gewend om te verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:04:
[...]
Maar jij bent het dan ook gewend om te verliezen :+
Ik verwoord volgens mij ongeveer het gevoel wat ook bij minimaal 12 van de 13 overige spelers ook vinden....dus tja......of ik het gewend ben te verliezen? Ik sta meestal niet in de top 3 inderdaad...maar of je dat als verliezen moet zien?

Het gaat er volgens mij voor het grootste deel ook om dat je plezier hebt, als ik echt wil racen kruip ik niet achter een console...maar ga ik wel naar het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trials Fusion ook via bol.com te bestellen, wel voor een belachelijke prijs 39,95 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 12:58
Forza in een groep en ik meedoen kunnen we ook beter niet doen. Race sowieso nog met wat hulpjes aan, anders overleef ik het niet. Mijn tijd gaat nu op aan titanfall (ook geen ster in, maar langzaam zie ik me in de top3 van elk potje terug komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:36:
Trials Fusion ook via bol.com te bestellen, wel voor een belachelijke prijs 39,95 EUR.
Misschien dat dat komt omdat er een Season Pass bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Interessant filmpje met Phil Spencer:

YouTube: Head of Xbox: Phil Spencer's History at Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Super gasten, denk dat Spencer wel goede impact heeft op Xbox brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
Hmm het is me eindelijk gelukt om xbox gift cards te kopen en aan mijn account te koppelen. Echter als ik nu een spel wil kopen op de website krijg ik de melding:

You’ve reached the limit of how much you can spend in the Xbox Store today.

Ik heb echter nog niets gekocht.. behalve 60$ toegevoegd aan mijn account. Account staat ook op US. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Crysania schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:01:
Hmm het is me eindelijk gelukt om xbox gift cards te kopen en aan mijn account te koppelen. Echter als ik nu een spel wil kopen op de website krijg ik de melding:

You’ve reached the limit of how much you can spend in the Xbox Store today.

Ik heb echter nog niets gekocht.. behalve 60$ toegevoegd aan mijn account. Account staat ook op US. Iemand een idee?
Even chatten met Xbox Support? Moet zeggen dat dit wel een heel vreemde melding is. Als je trouwens inlogt op http://commerce.microsoft.com, wat zie je dan bij je aankoophistorie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:57:
[...]

Ik verwoord volgens mij ongeveer het gevoel wat ook bij minimaal 12 van de 13 overige spelers ook vinden....dus tja......of ik het gewend ben te verliezen? Ik sta meestal niet in de top 3 inderdaad...maar of je dat als verliezen moet zien?
:) inderdaad, het is soms een overwinning om binnen de tijd nadat de 1e over de streep is gegaan zelf er overheen te rijden. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
TheVMaster schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:43:
[...]

Even chatten met Xbox Support? Moet zeggen dat dit wel een heel vreemde melding is. Als je trouwens inlogt op http://commerce.microsoft.com, wat zie je dan bij je aankoophistorie staan?
Ik zie daar bij mijn account 2 dingen staan: us account 60$ beschikbaar en nl account 0 euro.

Ga wel even chatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:20
Racen gaat er toch om dat je plezierhebt. Als je echt wil racen moet je GTR gaan proberen op de PC en een complete racestoel. Nu is het gewoon fun en die eerste bocht is altijd tricky. Ik doe me best altijd om eruit te blijven. Hoop deze week weer eens te kunnen joinen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xGlasvezelkabel schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:42:
Ryse was een van de eerste games die tijdelijk afgeprijsd was in XBOX One store. Als ik me goed herinner tijdelijk naar 39,99 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:23:
[...]

Ryse was een van de eerste games die tijdelijk afgeprijsd was in XBOX One store. Als ik me goed herinner tijdelijk naar 39,99 dollar
Weet ik, maar dat was tijdelijk. Dus daar heb ik nu niets meer aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Crysania schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:17:
[...]

Ik zie daar bij mijn account 2 dingen staan: us account 60$ beschikbaar en nl account 0 euro.

Ga wel even chatten...
Laat even horen of het je gelukt is zodat je toch kon gaan kopen via de USA marketplace.
Door jou probleempje met de cards heb ik maar even afgezien van US gift cards kopen.
Ik heb even mijn heil gezocht op marktplaats, daar stond een NFS Rivals voor 40,= voor de XBox One.
Nu maar hopen dat ik een eerlijke verkoper getroffen heb, er bestaan vast nog eerlijk mensen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Boinkie schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:15:
Racen gaat er toch om dat je plezierhebt. Als je echt wil racen moet je GTR gaan proberen op de PC en een complete racestoel. Nu is het gewoon fun en die eerste bocht is altijd tricky. Ik doe me best altijd om eruit te blijven. Hoop deze week weer eens te kunnen joinen! :)
Je haalt even 2 dingen door elkaar. Racen is met elkaar de strijd aan gaan om te bepalen wie beter is. Een simulator (zoals GTR) draait om een zo realistische rij-ervaring en zal dus draaien om de moeilijkheidsfactor. Je raced niet zozeer tegen anderen, maar tegen jezelf.

Nou kun je met Forza tegen elkaar racen (bv door allen dezelfde auto te pakken) of ieder tegen zichzelf laten rijden (door alles maar toe te staan). Bij dat laatste heb je dat mensen die de meeste uren in het spel steken, gewoon sneller zijn. Mensen die elke baan 100x hebben gereden en daarbij gekeken hebben of ze nou die of die upgrade moeten pakken en welke versnellings-ratio het beste werkt. Dat is dus geen eerlijke strijd, ergo: die zijn sneller dan de rest. Niet omdat ze zoveel beter kunnen racen, maar omdat ze gewoon de beste auto hebben. Een bijkomend element bij dit is dat mensen die hun auto dus helemaal afstellen, niet alleen een snellere auto hebben die een hogere topsnelheid heeft en betere accelleratie, maar ook later kunnen remmen. Ergo: de rest die dat probeert te doen schiet door of wordt van achter geraakt.

Gezien ik mijn tijd wel beter kan besteden, ga ik dus weinig doen aan de setup van mijn auto. Ergo: een loss zit zo in de pocket. Dat is dus geen racen want je haalt alle eerlijkheid uit de game. En dan heb ik het nog niet over manueel vs automatisch schakelen en andere assistentie.

Maar goed, veel plezier met de zoveelste oneerlijke botswedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:57:
[...]

[..heel verhaal...]

Maar goed, veel plezier met de zoveelste oneerlijke botswedstrijd.
Natuurlijk zit er een verschil in de keuze van auto (t.o.v. circuit), maar als je dat echt zo'n probleem vind en dus geen moeite en tijd wil steken in het leren kennen van auto's en circuit dan is Forza dus niets voor jou. Misschien moet je dan Need 4 Speed eens proberen...dat past dan denk ik beter....vind die laatste zin wel weer erg jammer.

Dit probleem wat jij schetst is ook gewoon van toepassing op elk willekeurig spel. Ook bij BF4 is het natuurlijk een kwestie van oefenen en de juiste wapens (en add-ons) kiezen. Heb je toevallig niet dat specifieke wapen of heb je niet 300+ speeluren, tja....dan loop je gewoon achter de feiten aan. Is dat een probleem? Neuh.....het is en blijft vermaak. Vind je dat soort issues lastig, tja...dan zul je dus in een groep moeten spelen van hetzelfde niveau....

Vooral omdat je geen één keer meegedaan hebt en (blijkbaar) af moet gaan op de ervaringen van anderen? En nu niet aankomen met dat je niet online kunt racen, want dat is natuurlijk ook een op te lossen probleem...aangezien verder iedereen wel gewoon lekker mee kan racen...
Winkiller schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:24:
[...]

Laat even horen of het je gelukt is zodat je toch kon gaan kopen via de USA marketplace.
Door jou probleempje met de cards heb ik maar even afgezien van US gift cards kopen.
Ik heb even mijn heil gezocht op marktplaats, daar stond een NFS Rivals voor 40,= voor de XBox One.
Nu maar hopen dat ik een eerlijke verkoper getroffen heb, er bestaan vast nog eerlijk mensen. :Y
Eh..je had ook gewoon via Offgamers (of LiveCodes.nl) kunnen kopen, bij beide partijen hebben een groot aantal Tweakers zonder problemen (d.m.v. PayPal, iDeal of CC) US Gift Cards gekocht...

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 21-04-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
TheVMaster schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:51:
[...]

Natuurlijk zit er een verschil in de keuze van auto (t.o.v. circuit), maar als je dat echt zo'n probleem vind en dus geen moeite en tijd wil steken in het leren kennen van auto's en circuit dan is Forza dus niets voor jou. Misschien moet je dan Need 4 Speed eens proberen...dat past dan denk ik beter....vind die laatste zin wel weer erg jammer.

Dit probleem wat jij schetst is ook gewoon van toepassing op elk willekeurig spel. Ook bij BF4 is het natuurlijk een kwestie van oefenen en de juiste wapens (en add-ons) kiezen. Heb je toevallig niet dat specifieke wapen of heb je niet 300+ speeluren, tja....dan loop je gewoon achter de feiten aan. Is dat een probleem? Neuh.....het is en blijft vermaak. Vind je dat soort issues lastig, tja...dan zul je dus in een groep moeten spelen van hetzelfde niveau....

Vooral omdat je geen één keer meegedaan hebt en (blijkbaar) af moet gaan op de ervaringen van anderen? En nu niet aankomen met dat je niet online kunt racen, want dat is natuurlijk ook een op te lossen probleem...aangezien verder iedereen wel gewoon lekker mee kan racen.
Ik heb ook een paar keer meegedaan en om heel eerlijk te zijn is bijna iedereen beter. Ik vind dat geen ramp, want het gaat mij om een leuke tijdsbesteding te hebben. In de party heb ik in ieder geval nog nooit een onvertogen woord gehoord en daarnaast merk ik dat er (in de beperkte parties waar ik in gezeten heb) er niemand is die bewust bezig is anderen van de weg te rijden. Onbewust..... ja... ;)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22-09 09:06
Martinspire schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:57:
Nou kun je met Forza tegen elkaar racen (bv door allen dezelfde auto te pakken) of ieder tegen zichzelf laten rijden (door alles maar toe te staan). Bij dat laatste heb je dat mensen die de meeste uren in het spel steken, gewoon sneller zijn. Mensen die elke baan 100x hebben gereden en daarbij gekeken hebben of ze nou die of die upgrade moeten pakken en welke versnellings-ratio het beste werkt. Dat is dus geen eerlijke strijd, ergo: die zijn sneller dan de rest. Niet omdat ze zoveel beter kunnen racen, maar omdat ze gewoon de beste auto hebben. Een bijkomend element bij dit is dat mensen die hun auto dus helemaal afstellen, niet alleen een snellere auto hebben die een hogere topsnelheid heeft en betere accelleratie, maar ook later kunnen remmen. Ergo: de rest die dat probeert te doen schiet door of wordt van achter geraakt.
Ik heb zelf paar potjes meegedaan, waar het probleem duidelijk werd dat een racestuur én een headset dus niet werkt (controller moet 'actief' zijn om geluid te horen/praten, maar stuur moet 'actief' zijn om te kunnen racen), maar beter zijn in dit geval was dus absoluut niet door de baan beter te kennen, maar simpel elk stuk mogelijk af te snijden.

Neem bv Spa, eerste S bocht na de haarspeld, daar hoor je 'netjes' binnen de baan te blijven (dus licht afremmen), 80% pakt gewoon rechtdoor via links, rechte lijn over de S bocht op daarna rechts stuk naast de baan te pakken om terug op de weg te komen.

Maar Marina was de leukere variant, 3 haakse links/rechts bochten, tot 3x zie ik 'iemand' gewoon rechtdoor rijden, vervolgens wel gaan lopen gillen als er iemand hem daarom van de baan ramde.

En wie was die witte lambo? :P

Per saldo, MS heeft nog genoeg te doen voor racestuurtjes, best van de zotte dat je totale setup heb van bijna 1000+ euro en het werkt amper tot soms gewoon niet.
(Ik hoorde VM nog over die 'indiecar', dat was ik, maar elke bocht had een stuuruitslag van 180 graden, tot de chicane voor de finish waar ik zelfs 360 moest gaan).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2014 13:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
SinergyX schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:40:
[...]

En wie was die witte lambo? :P
Phusebox? Ik ben zijn witte Lambo bot iig regelmatig tegengekomen de afgelopen dagen...
Ik hoop dat ik binnenkort ook een keer mee kan doen met de MP avonden voor TF of FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
db I Delirium schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:09:
[...]

Phusebox? Ik ben zijn witte Lambo bot iig regelmatig tegengekomen de afgelopen dagen...
Ik hoop dat ik binnenkort ook een keer mee kan doen met de MP avonden voor TF of FM
TF? Trials Fusion? Die heeft nog geen online MP, alleen lokale mp. Zou wel moeten komen, maar ik vind het aanbod van banen wel erg klein (van het weekend mp gedaan en het zijn ongeveer 10 banen). Ik had eerst nog hoop dat je er meer kon unlocken maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Denk dat Titanfall bedoelt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
blindsight schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:28:
Denk dat Titanfall bedoelt wordt.
Ik werd afgeleid door mijn weekend aan Trials frustratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Ha ha ha ik ken het.
Ben nu bezig met die laatste Extreme track en als ik die replay bekijk ga ik die never nooit niet redden.
Wat is je GT voeg ik je toe. Vind het heerlijk tijden verbreken van mijn friends.

JamesNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Sorry maar hier moet ik toch even op inhaken hoor.
Ik rij echt niet veel, gebruik auto upgrade want heb de ballen verstand van die meuk verder. Ik schakel zelf en heb 80% van de hulp uitstaan. Rij gemiddeld altijd in de top 5, en als het banen zijn die me niet liggen soms wat verder achter in, beide leuk, overal zijn er leuke wedstrijden gaande.

Niemand rijd elkaar van de baan met opzet, en iedereen zegt altijd sorry als ze brake lock hebben of gewoon even zich verkeken hebben op een bochtje. Allemaal leuke gasten en volwassen!

Dus dat gezeur over bots autje spelen en niet kunnen winnen, en dan geen plezier hebben is denk ik jou persoonlijke probleem ipv de groep mensen of de game in dit geval.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Witte Lambo..??

Daar heb ik er wel een van in mijn garage staan.

Het zou goed kunnen dat ik je een deuk heb opgeleverd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
blindsight schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:36:
Ha ha ha ik ken het.
Ben nu bezig met die laatste Extreme track en als ik die replay bekijk ga ik die never nooit niet redden.
Wat is je GT voeg ik je toe. Vind het heerlijk tijden verbreken van mijn friends.

JamesNL
Lord ot games
Ben net begonnen met de skill showcase, en dat vond ik toch wel een difficulty spike. De license vond ik al huilen, omdat ik de bunny hop uphill maar niet kreeg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Even terug komend op alle Forza geneuzel.

Denk ook dat het niveau verschil groot is. Ik heb mijn auto nog niet helemaal onder controle, ik weet de circuits nog lang niet uit mijn hoofd ed.

Hierdoor duik ik ook weleens een kofferbakje in of ram iemand eraf omdat ik dacht die ene bocht net te kunnen halen (he Vendetta). Hier zit overigens nooit opzet in maar is meer mijn eigen onkunde op de baan. En dit is iets dat we met z’n alle moeten respecteren als we willen doorgaan met deze gezellige avondjes. Niet iedereen zit op hetzelfde niveau, Take it or leave it!

En niet zodra je er per ongeluk af gereden wordt, direct in de aanval modus te gaan zitten en als een malle iedereen eraf gaan lopen beuken. Hier wordt het niet gezelliger van.
En toegegeven ik vind het ook zwaar *** als er iemand bij mij naar binnenrijd, maar na een sorry, knop om en weer lekker verder knallen.

Maar heb het enorm naar mijn zin als we zo bezig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41
Misschien FM5 gerelateerde posts in FM5 topic.
[Xbox One] Forza motorsport 5
Er is hier een tijdje geleden ook al een opmerking geplaatst over off-topic, zou zonde zijn als het X1 draadje op slot gaat door off-topic. Kan me ook voorstellen dat als je geen FM5 speelt maar wel een X1 hebt je geen zin hebt om door ons FM5 'geneuzel' te moeten ploegen.

On-topic.
Hoorde vorige week iets over nieuwe preview voor X1 deze week, weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:20
Vandaag Watch Dogs gepre-orderd :-) Nog iets meer dan een maand ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
dr_dreey schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:20:
Misschien FM5 gerelateerde posts in FM5 topic.
[Xbox One] Forza motorsport 5
Er is hier een tijdje geleden ook al een opmerking geplaatst over off-topic, zou zonde zijn als het X1 draadje op slot gaat door off-topic. Kan me ook voorstellen dat als je geen FM5 speelt maar wel een X1 hebt je geen zin hebt om door ons FM5 'geneuzel' te moeten ploegen.

On-topic.
Hoorde vorige week iets over nieuwe preview voor X1 deze week, weet iemand hier meer van?
Nog niets over gehoord....ik verwacht dat we volgende week ofzo wel weer iets voorbij gaan zien komen. Het is mischien handig om je even op die forums te abonneren, dan krijg je automatisch mail als er iets nieuws te melden is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Net maar is naar de Xbox Communicatie dame van Microsoft Nederland een mail gestuurd, want inmiddels is het eind april en is hardware support nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Net Trials Fusion gekocht, en het tweede level nu al 300x opnieuw gedaan omdat ik het record van TheVMaster wil verbreken. :P Wat een verslavende game.

Edit: Maar nu wel gelukt.

[ Voor 8% gewijzigd door xGlasvezelkabel op 22-04-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:35
http://www.dualshockers.c...ring-techniques-and-more/

Dat is toch erg goed nieuws voor de X1. Ben benieuwd ook hoeveel ze uit de X1 weten te persen met de Unreal Engine 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:11:
http://www.dualshockers.c...ring-techniques-and-more/

Dat is toch erg goed nieuws voor de X1. Ben benieuwd ook hoeveel ze uit de X1 weten te persen met de Unreal Engine 4.
Wel DX11 nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
We'll see :)

As we already knew Unreal Engine will be used for the game, and in fact experience with Epic’s middleware is considered desirable, together with experience with DirectX 10 and 11. This doesn’t really mean that the game won’t use DirectX 12 (there simply aren’t developers out there that have experience with it), and as a matter of fact the “Strong debugging and optimization skills in a multi-threaded environment” requirement indicates that it probably will, since DirctX 11 doesn’t really use multithreading for rendering. It’s one of the major features of DX12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
shadowman12 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:
Net maar is naar de Xbox Communicatie dame van Microsoft Nederland een mail gestuurd, want inmiddels is het eind april en is hardware support nog niet mogelijk.
Het is nog niet eind april :P

29 April is eind april volgens microsoft NL vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:10:
We'll see :)

As we already knew Unreal Engine will be used for the game, and in fact experience with Epic’s middleware is considered desirable, together with experience with DirectX 10 and 11. This doesn’t really mean that the game won’t use DirectX 12 (there simply aren’t developers out there that have experience with it), and as a matter of fact the “Strong debugging and optimization skills in a multi-threaded environment” requirement indicates that it probably will, since DirctX 11 doesn’t really use multithreading for rendering. It’s one of the major features of DX12.
Ah goed, dan weer iets om naar uit te kijken. Moet wel zeggen dat ik enkel de eerste GoW gespeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gears of War 1 is de eerste echte MP console game die ik heb gespeeld. Dit in combinatie met de toffe SP coop maakt het dat de serie echt hoog in mijn lijstje met favoriete IP's staat. Met uitzondering van de MP van GoW2...

Ben erg benieuwd naar wat ze er van gaan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:31:
Gears of War 1 is de eerste echte MP console game die ik heb gespeeld. Dit in combinatie met de toffe SP coop maakt het dat de serie echt hoog in mijn lijstje met favoriete IP's staat. Met uitzondering van de MP van GoW2...

Ben erg benieuwd naar wat ze er van gaan maken. :)
Had stiekem wel gehoopt op een coole nieuwe IP, ik vind franchises wel leuk, maar GoW mocht van mij wel vervangen worden door een nieuwe :) Of laat Rare dan werken aan een nieuwe Banjo & Kazooie of Diddy Kong Racing... :) Dat mist Xbox nog een beetje, een goede party game zoals Mario Kart, Diddy Kong Racing zou perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vond GoW op zich wel cool, maar vind het nu wel tijd voor een nieuwe IP. Al vind ik het ook niet erg als ze een hele andere kant laten zien. Of een halve eeuw later/vroeger ofzo.

Anders krijg je al snel dat ze weer terug gaan vallen op het oude sausje en dan is de verandering voornamelijk in graphics te vinden en niet in gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
X-Fighter schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:37:
[...]

Had stiekem wel gehoopt op een coole nieuwe IP, ik vind franchises wel leuk, maar GoW mocht van mij wel vervangen worden door een nieuwe :) Of laat Rare dan werken aan een nieuwe Banjo & Kazooie of Diddy Kong Racing... :) Dat mist Xbox nog een beetje, een goede party game zoals Mario Kart, Diddy Kong Racing zou perfect zijn.
Van mij was een nieuwe GoW ook niet persé nodig. Een nieuw IP is altijd welkom, maar ik denk dat de wereld van Sera voldoende materiaal bevat voor een nieuw interessant verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Martinspire schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:41:
Ik vond GoW op zich wel cool, maar vind het nu wel tijd voor een nieuwe IP. Al vind ik het ook niet erg als ze een hele andere kant laten zien. Of een halve eeuw later/vroeger ofzo.

Anders krijg je al snel dat ze weer terug gaan vallen op het oude sausje en dan is de verandering voornamelijk in graphics te vinden en niet in gameplay.
Nu we krijgen wel Quantum Break en Sunset Overdrive nog... Ook wel 2 nieuwe IP's. Inderdaad schrik voor gewoon een nieuw nummertje maar de rest hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Heb me goed vermaakt met GoW3
Lekker met wat vrienden horde spelen of KotH
Judgement demo viel me dan weer tegen.
Als ze verdergaan met het concept van GoW3 word dit een instant buy voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
Las vanmorgen op internet (kan de bron even niet vinden) dat het 2e seizoen van KI weer 8 nieuwe karakters brengt en dat de nieuwe studio de felbegeerde finishes terug wil brengen.
Nu wacht ik tot de XBone in september hier uit komt (als het goed is) zou mooi zijn als er dan finishes toegevoegd zijn :D

Ben in ieder geval erg benieuwd!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Zou mooi zijn, hoop dan wel op een optie om dit uit te kunnen zetten in bv de lobby.
Hoe spectaculair de ultras ook mogen zijn, na 10 keer heb ik het wel gezien en eigenlijk weinig zin meer om een halve minuut te wachten op de volgende match.
Stiekem hoop ik op Street Fighter V, waarvan het systeem toch iets uitgebreider is dan dat van KI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:
Eh....het is eind deze week pas eind april..... :+ en de communicatie komt eind april denk ik vanuit MS HQ US :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 22-04-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
De single player van Gears heeft mij al snel niet meer echt kunnen interesseren, het stijltje lag mij gewoon niet zo. Maar de multiplayer stak wel gewoon enorm goed in elkaar, met namen de multiplayer in de originele Gears of War 1 was fantastisch, wel maar 4vs4 geloof ik maar zo spannend en goed.

Daarom is het leuk om te zien of deze studio de franchise een nieuwe draai kan geven, maar toch die goede multiplayer in stand kan houden! :)

Stiekum ben ik ook wel benieuwd naar het volgende grote project van Epic zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 23-04-2014 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Gears, heb ze tot nu toe allemaal gespeeld en alleen Judgement viel wat tegen. Ik hoop echt dat horde weer terug komt :)

Ben ook benieuwd in wat voor tijdperk het zich zal afspelen en of Marcus weer de hoofdpersoon zal zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Ik hoop zelf dat ze het verhaal van de The Pendulum Wars gaan vertellen, lijkt me erg vet. Of inderdaad een jaartje of 100 in de toekomst.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond de X1 weer 's aangezet. Voetbal gekeken en daarna een paar potjes Titanfall. lvl 48 dus nog 'n potje of 6 en ben ik Gen2. Loop dus fors achter op de rest, speel dan ook weinig maar kan goed meekomen. Heb helaas weinig tijd om Forza kapot te spelen en BF4 helemaal nog niet gespeeld.

Nadat ik de vorige keer de controller update nogmaals heb gedaan heb ik nog geen disconnect gehad. Heb zelfs de papiertjes onder de batterij-connectors vandaan gehaald. Zonder problemen.
Ik ga er wel voor de zekerheid elke dag vers opgeladen batterijen in doen.

Voordat de X1 hier in huis kwam was ik net weer begonnen om de Gears 1 en 2 weer te spelen. 2 is wordt nog steeds veel gespeeld. 1 ook nog wel maar daar lopen ze alleen maar te dollen. De jongens met wie ik jarenlang 1 en 2 heb gespeeld zijn niet meegegaan naar 3. Dat heb ik altijd jammer gevonden want dat vond ik de leukste jaren. Van Judgement speel ik alleen OverRun. De SP heb ik zelfs nooit gespeeld.
Ik heb daarom niet veel vertrouwen wanneer een nieuwe studio Gears of war gaat maken. Judgement is daardoor ook kapot gemaakt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:51:
Eh..je had ook gewoon via Offgamers (of LiveCodes.nl) kunnen kopen, bij beide partijen hebben een groot aantal Tweakers zonder problemen (d.m.v. PayPal, iDeal of CC) US Gift Cards gekocht...
Heb ik serieus in overweging genomen maar ik durfde het niet aan gezien er ook problemen kunnen ontstaan.
Trouwens ik heb Crysania nog niet gehoord of zijn probleem met de giftcards inmiddels is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ben trouwens wel benieuws wanneer Major Nelson naar buiten komt met de aankomt met meer specifiek nieuws over de launch van de Xbox One in september. Half maart is er natuurlijk geroepen dat er towards the end of April meer te melden zou zijn over de (nieuwe) lokale markten.

Wat denken jullie wat Microsoft specifiek voor Nederland gaat aankondigen? Zelf verwacht ik (en hoop ik op) het volgende :

Specifiek voor NL :
  • Ziggo TV App (incl. opnemen van TV in de cloud)
  • KPN TV App (zoals die er nu ook is op de 360)
  • Fox Sports App (zoals die er ook is op de 360, of heet hij nog Eredivisie Live?)
Global (of in ieder geval voor meer landen):
  • Spotify App
  • Media Center App (of iets van Plex / XBMX ofzo +)
  • Vevo App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

TheVMaster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:41:
Ben trouwens wel benieuws wanneer Major Nelson naar buiten komt met de aankomt met meer specifiek nieuws over de launch van de Xbox One in september. Half maart is er natuurlijk geroepen dat er towards the end of April meer te melden zou zijn over de (nieuwe) lokale markten.

Wat denken jullie wat Microsoft specifiek voor Nederland gaat aankondigen? Zelf verwacht ik (en hoop ik op) het volgende :

Specifiek voor NL :
  • Fox Sports App (zoals die er ook is op de 360, of heet hij nog Eredivisie Live?)
  • Spotify App
  • Vevo App
Plex komt via het ID@XBOX kanaal:

http://www.examiner.com/a...x-app-via-id-xbox-program

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel

Specifiek voor NL :
Ziggo App zou mooi zijn, maar dan moet die wel mooi samenwerken met de OneGuide!

• Spotify App
  • Vevo App
Ziggo TV App zou tof zijn, maar dan moet ie wel goed samenwerken met de OneGuide.

[ Voor 3% gewijzigd door xGlasvezelkabel op 23-04-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik hoop dat XBMC ook via dat kanaal naar de One gaat komen...of dat Microsoft gewoon z'n Media Center nieuw leven in gaat blazen...dmv een Xbox One App...met ondersteuning voor MKV etc..en plugins enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Specifiek voor NL :
Dat zou wel ideaal zijn! Ik heb nu nog gewoon via de kabel TV omdat de setup box beneden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hebben we 't 'n poosje geleden al over gehad maar begint zo langzamerhand wel tijd te worden dat we specifiek voor NL weten wat we kunnen verwachten.
MCE komt niet meer terug, lijkt me duidelijk. De ontwikkeling daarvan hebben ze jaren geleden al gestaakt. Tenzij ze de gelegenheid geven om er applicaties voor te ontwikkelen. Dan kunnen we wellicht iets als MCE, XBMC, MediaPortal tegemoet zien. Daar hoop ik wel op want ik heb alle media apps het liefst overzichtelijk bij elkaar.
Wanneer het die kant op gaat komt er nog een X1 bij voor in de huiskamer.

Wat mij mooi lijkt is een eventuele mogelijkheid om elkaars opnames te bekijken. En ik vraag me af hoeveel opnames je kunt bewaren want ik heb momenteel vele tb's staan van jarenlang opnames verzamelen die ik ook niet kwijt wil.

Echter zit ik meer te wachten op een Razer Sabertooth achtige controller maar ik twijfel er niet aan dat er dit jaar nog wel zoiets in het vat zit.
Ook zit ik te wachten op een draadloze voice chat waarmee je ook je telefoon doorheen komt. Hoe vaak wordt er niet tussendoor gebeld wat je dan ook wilt beantwoorden..!!??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mowa schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:43:
Hebben we 't 'n poosje geleden al over gehad maar begint zo langzamerhand wel tijd te worden dat we specifiek voor NL weten wat we kunnen verwachten.
MCE komt niet meer terug, lijkt me duidelijk. De ontwikkeling daarvan hebben ze jaren geleden al gestaakt. Tenzij ze de gelegenheid geven om er applicaties voor te ontwikkelen. Dan kunnen we wellicht iets als MCE, XBMC, MediaPortal tegemoet zien. Daar hoop ik wel op want ik heb alle media apps het liefst overzichtelijk bij elkaar.
Wanneer het die kant op gaat komt er nog een X1 bij voor in de huiskamer.

Wat mij mooi lijkt is een eventuele mogelijkheid om elkaars opnames te bekijken. En ik vraag me af hoeveel opnames je kunt bewaren want ik heb momenteel vele tb's staan van jarenlang opnames verzamelen die ik ook niet kwijt wil.

Echter zit ik meer te wachten op een Razer Sabertooth achtige controller maar ik twijfel er niet aan dat er dit jaar nog wel zoiets in het vat zit.
Ook zit ik te wachten op een draadloze voice chat waarmee je ook je telefoon doorheen komt. Hoe vaak wordt er niet tussendoor gebeld wat je dan ook wilt beantwoorden..!!??
Die laatste (zei het wel met een kabeltje voor voice chat van controller naar headset) is er al hoor. Ik heb de Turtlebeach PX4 en die heeft bluetooth...voor m'n telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 11:32
Eind april en ik ben meer benieuwd naar het garantie verhaal eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
lHybridl schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:06:
Eind april en ik ben meer benieuwd naar het garantie verhaal eigenlijk..
Nog een hele week te gaan.
Pagina: 1 ... 93 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.