[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Martinspire schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:16:
De digitale versie bevat geen seasonpass. De fysieke versie (van microsoftstore dus) heeft dat wel en is daarom dus 20 dollar duurder. Vind het zelf wel belachelijk hoe duur die DLC is.
Dat dacht ik al.. Vaak speel ik een spel al niet meer tegen de tijd dat de DLC beschikbaar komt dus daar geef ik geen geld aan uit.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:01:
Trials Fusion vandaag te downloaden voor 40 dollar dollar bill ya'll!

Is er ooit nog info gekomen over het feit dat Paypal niet meer werkt voor ons?
Of is dat al een verloren strijd en zijn we Paypal kwijt tot onze spijt?
Net nog geprobeerd te kopen met Paypal, maar kreeg de melding dat ik met iets anders moest betalen.... :(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
2 PayPal betalingen zijn voor mij alsnog goedgekeurd, 1 DLC van Forza en mijn Xbox Live sub. Maar dat lijken de laatste 2 uitzonderingen geweest en zoals ik nu 5 man van de support heb gesproken, is dit gewoon het einde van 'vrij' kopen in de store.

Ja, je kan met je account switchen naar UK, US en wat niet, maar als de XBO live in NL gaat, houd het 'normaal' kopen van dingen in US/UK gewoon op (op de vraag over giftcards, dit kan met de tijd gaan veranderen - maar daar wisten ze nog niet veel over). Dit is wat het altijd al was, waar in die tijd je ook apart US/UK account moest hebben.

Het zal me dan ook niet verbazen dat dit met de tijd gewoon wordt afgeschoten, dat games gewoon weer regio-gebonden gaan worden en we verder gaan op het oude principe.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2014 10:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 23:42
justifire schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:30:
[...]

Totaal geen last van.
Als dit al de derde generatie is die je een slechte ervaring bied, waarom koop je hem dan toch weer ?
Trick me once, shame on you.
Trick me twice, shame on me.
;)
Dacht dat ze hun leven gebeterd hadden, dus niet. De spellen bevallen me ook meer op de one dan de ps4. Heb by de way de update nog steeds niet. Power cycle al gedaan, maar heeft niets geholpen. Kan ik de update niet ergens handmatig downloaden van een website en dan via usb installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
blueface schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:46:
[...]Dacht dat ze hun leven gebeterd hadden, dus niet. De spellen bevallen me ook meer op de one dan de ps4. Heb by de way de update nog steeds niet. Power cycle al gedaan, maar heeft niets geholpen. Kan ik de update niet ergens handmatig downloaden van een website en dan via usb installeren?
Nee dat kan niet. Het is echt een kwestie van wachten. Vervelend maar je mist weinig belangrijks. Je kan gewoon met jan-en-alleman online gamen en chatten. De uitrol gebeurt zoals altijd in fases. Misschien dat jij dit keer in de laatste fase zit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb Trials maar gekocht bij Bol... 40 euro maar had toch nog een 20 euro bon liggen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Yaz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:56:
[...]

Nee dat kan niet. Het is echt een kwestie van wachten. Vervelend maar je mist weinig belangrijks. Je kan gewoon met jan-en-alleman online gamen en chatten. De uitrol gebeurt zoals altijd in fases. Misschien dat jij dit keer in de laatste fase zit ofzo.
Ik weet dat ik weinig belangrijks mis waarschijnlijk, maar hoop stiekem dat mijn crashes er door opgelost worden, zodat ik de console niet op hoef te sturen. Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat een van de preview updates de crashes minder maakt en ik neem aan dat alles wat in de preview updates verholpen wordt, ook in deze update wordt mee genomen. Vandaar dat ik wat ongeduldig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:58
Enig idee waarom de Xbox One trials fusion niet op 1080p kan spelen? Lijkt mij totaal geen zwaar spel als ik de video's bekijk.

Het spel krijgt een day one patch die de resolutie opkrikt van 800p naar 900p.

[ Voor 25% gewijzigd door Ruben0s op 16-04-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Omdat het een hele slechte PC/PS4 port is van een dev die toch al niet bekend staat als grafisch wonder?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ruben0s schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:09:
Enig idee waarom de Xbox One trials fusion niet op 1080p kan spelen? Lijkt mij totaal geen zwaar spel als ik de video's bekijk.

Omdat de wind op saturnus vandaag linksom blaast en, niet geheel onbelangrijk, het gras groen is.

"Het lijkt geen zwaar spel" hoeft niet te betekenen dat het dat niet is. Er is veel detail, veel physics (die ze niet offloaden....) en god mag weten wat er allemaal nog meer gebeurt. Er zal vast een goede reden voor zijn.. Maar gelukkig komt hij ook uit de PS4, net zo duur en met extra gratis meer pixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ruben0s schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:09:

Om dat sommige mensen het voor elkaar krijgen om een spel dat er uit ziet alsof het uit 1990 komt op een PC met een Geforce Titan te laten draaien met 20fps.

Gewoon, dikke PC als target nemen en als het werkt gaan kijken hoe we het gaan optimaliseren voor andere platformen.

Day one patch verhoogt de resolutie al. Misschien komt er ooit nog fatsoendelijke code en draait het op 1080P, net als Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bullet NL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 02:18:
[...]

Misschien dat er tijdens updaten is fout is gegaan? Ik heb zelf eigenlijk nooit disconects, vrienden van mij wel, die heb ik er na de update niet meer over gehoord. De controller update al opnieuw geprobeerd uit te voeren?
Dat kan idd heel goed. Heb de controller update na de eerste disconnect meteen opnieuw uitgevoerd, batterijen verwisseld maar mocht niet baten. Kan wellicht zijn dat de batterijen gaar zijn.Het zijn oplaadbare die ik al een jaar of 3 gebruik.
Ik had achter de batterij connectors al stukjes papier, wat een poosje terug al is geopperd.
De update heeft de controller flink verkloot. Wat ik nog kan doen is een lange usb kabel gebruiken. Was ook al eens geopperd maar heb ik nog niet gedaan en als laatste een factory reset. Ik denk dat het laatste nog de beste optie is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
Maakt allemaal niets uit.
Heb de day one controller en een extra normale controller, beide met Microsofts officiele accus (play & charge kit)
Ook na de update krijg ik geregeld disconnects.
Laat me niet gek maken door een spelletje dus schudden/rammen/smijten met controllers is er hier niet bij.
Heb sinds de update wel dat zelfs mijn KI fightstick de connectie verliest, terwijl hij nota bene bedraad zit aangesloten :X
Opvallend is dat Titanfall eigenlijk de grootste boosdoener is, op afstand gevolgd door Forza.
In andere games eigenlijk geen last van disconnects.
Heb het idee omdat mijn Kinect onder de tv staat deze de controller af en toe niet kan zien en dus het infraroodsignaal even wegvalt (2 rode lichtjes voorop controller)
Ook als mijn fightstick op mijn schoot ligt kan het zijn dat hij iets te veel kantelt en het contact verliest.
Who knows ? De batterijen zijn het in ieder geval niet :Z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Controller maakt geen gebruik van IR maar van BT!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:06
Ik heb 0 problemen met controller disconnects. Het enige wat mij soms stoort is dat ik geen waarschuwing oid krijg als de accu bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
-SaveMe- schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:04:
Zelfs dat niet eens. Het is gewoon weer eigen formaatje

source: http://www.reddit.com/r/x...fi_direct_for_controller/
quote: Major Nelson
The Xbox One controller does not use WiFi Direct for any of it's communication. The controller uses a proprietary wireless communication protocol that is optimized for gameplay and voice chat.

Xbox One does support WiFi Direct but that is for things like SmartGlass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 19:20
Beste Tweakers,

Even een vraagje, nu heb ik een maandje de Xbone in bezit en ben er erg tevreden over ondanks dat ik ook een PS4 ernaast heb, zit ik vaker op de Xbone vanwege de games.

Nu ben ik wel toe aan een nieuwe game en zat te denken aan een racegame.
Dus ik twijfel over Forza 5. Zelf heb ik nooit eerder een Forza gespeeld want hiervoor enkel Playstation gehad.

Ook ben ik niet echt een racefanaat maar vind het af en toe leuk om even te racen ipv Fifa of een shooter te spelen. Nu ben ik benieuwd naar diegene die Forza 5 ook hebben. Is dit een tof spel om echt te halen??

De Need for Speed serie vind ik dan ook niks dus verder heb je niet echt een andere keus zeker op "Next-Gen" gebied. Ik heb ook al diverse videos bekeken op Youtube maar twijfel nog en wil gewoon wat meningen horen hier op het forum..

Graag jullie reacties..
Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Het is heel simpel, Forza is al jaren de beste racesimulator die er is. Hou je van realistisch racen, zet alle hulpmiddelen uit en succes. Dit hoeft natuurlijk niet, je kan de moeilijkheid helemaal naar eigen voorkeur instellen.

Qua omgevingen ziet het er allemaal prima uit, niets mis mee..... Wat ook leuk is, er is een grote groep Tweakers die regelmatig in Forza te vinden is, lekker ongedwongen op je eigen niveau racen, erg leuk!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
epamel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:12:
Nu ben ik wel toe aan een nieuwe game en zat te denken aan een racegame.
Dus ik twijfel over Forza 5. Zelf heb ik nooit eerder een Forza gespeeld want hiervoor enkel Playstation gehad.

Ook ben ik niet echt een racefanaat maar vind het af en toe leuk om even te racen ipv Fifa of een shooter te spelen. Nu ben ik benieuwd naar diegene die Forza 5 ook hebben. Is dit een tof spel om echt te halen??
Verwacht geen;
- Verhaallijn
- Interesante omgevingen met allerlei actie
- Haaks met 200 de bocht door

Verwacht wel:
- Een erg fijn rijende semi-realistisch race spel
- Op detail nagebouwde autos
- Op detail nagebouwde in het echt bestaande racetracks
- Racen zoals racen bedoelt is. Hierbij bedoel ik dat de rem nog belangrijker is dan het gas pedaal
en als bonus als je online speelt;
- Een erg gezellige tweakers community die regelmatig met elkaar raced (en met grote verschil in kunnen dus je past echt wel ergens tussen).

Ik vind het een aanrader. Ik speel het overigens voornamelijk online met "bekenden". De eerste keer dat in een Forza kocht wist ik ook niet of het wel was,.. ondertussen is Forza 5 mijn 3e Foza en bevalt het nog steeds uitermate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:24:
[...]

Verwacht geen;
- Verhaallijn
- Interesante omgevingen met allerlei actie
- Haaks met 200 de bocht door

Verwacht wel:
- Een erg fijn rijende semi-realistisch race spel
- Op detail nagebouwde autos
- Op detail nagebouwde in het echt bestaande racetracks
- Racen zoals racen bedoelt is. Hierbij bedoel ik dat de rem nog belangrijker is dan het gas pedaal
en als bonus als je online speelt;
- Een erg gezellige tweakers community die regelmatig met elkaar raced (en met grote verschil in kunnen dus je past echt wel ergens tussen).

Ik vind het een aanrader. Ik speel het overigens voornamelijk online met "bekenden". De eerste keer dat in een Forza kocht wist ik ook niet of het wel was,.. ondertussen is Forza 5 mijn 3e Foza en bevalt het nog steeds uitermate!
Ik sluit mij hier ook helemaal bij aan al heb ik nog steeds moeite met het vinden van het rempedaal.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Gvd, kan ik nou nergens fatsoenlijk met Paypal gift cards kopen die ook instant gemaild worden?

De optie duren of lang, of ze zijn omgerekend naar euro's of ze accepteren Paypal niet ivm regio en blabla.
Ik wil graag geld geven voor je computerspelletje, dus geef mij dan opties.

Het schijnt trouwens lekker weer te worden met pasen.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 19:20
Bedankt voor de snelle reacties! ik ga er nog eens goed over nadenken.
Dat de auto's goed lijken of gewoon perfect lijken als in het echt spreek me wel aan.
Verder ziet het er dus grafisch goed uit!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:29:
Gvd, kan ik nou nergens fatsoenlijk met Paypal gift cards kopen die ook instant gemaild worden?

De optie duren of lang, of ze zijn omgerekend naar euro's of ze accepteren Paypal niet ivm regio en blabla.

Stel je niet aan joh...ik heb net met Paypal bij Offgamers nog een gifcard gehaald om Trials te kopen...en had binnen paar minuten m'n code :+

Ze moeten je geld gewoon niet denk ik.... O+

Overigens kun je bij Offgamers je code gewoon online inzien he...die wordt niet gemaild geloof ik.

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 16-04-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:29:

Offgamers inderdaad.

Wat het weer betreft, ik heb deze week van alles en nog wat gezien. van 21 graden en zonnig tot nu 17 graden en regen. Ze weten het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Van het weekend nog Kinect rivals gekocht met giftcards via paypal.
Heb 37€ betaald voor 60$ credits en had de code binnen een uur binnen.
Via crazygametime.com.
Wel ff een account aangemaakt met een adres in Alaska, maar werkte prima!

Tip: gebruik voor extra korting de code: Buy2

Ben dit tegengekomen in dit topic, tig paginas terug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 10:06
Voor de mensen die het aandurven.. :) er is een mogelijkheid om je Xbox offline te updaten:

http://support.xbox.com/e...em-update-diagnostic-tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:40:
[...]

Stel je niet aan joh...ik heb net met Paypal bij Offgamers nog een gifcard gehaald om Trials te kopen...en had binnen paar minuten m'n code :+

Ze moeten je geld gewoon niet denk ik.... O+

Overigens kun je bij Offgamers je code gewoon online inzien he...die wordt niet gemaild geloof ik.
Hahaha shit!!! Offgamers, helemaal vergeten!!!
Thanks! :D

Hoe staat het met het weer? Ik hoorde dat het vannacht gevroren had. :P

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:44:
[...]

Hahaha shit!!! Offgamers, helemaal vergeten!!!
Thanks! :D

Hoe staat het met het weer? Ik hoorde dat het vannacht gevroren had. :P
Ik ben hem al aan het spelen......aangezien het vanacht gevroren heeft is het te koud om naar buiten te gaan... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
wes- schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:43:
Voor de mensen die het aandurven.. :) er is een mogelijkheid om je Xbox offline te updaten:

http://support.xbox.com/e...em-update-diagnostic-tool
Eindelijk! :Y)

Overigens over die controllers: als zelfs een bedrade controller problemen geeft is er gewoon iets aan de hand. Gezien het games betreft waarbij je toch wel constant een knop inhoudt vind ik het niet verwonderlijk dat het juist bij die games gebeurd. Maar je kunt er inderdaad weinig aan doen.

Dat protocol wat MS speciaal ontwikkeld heeft, zorgt er in ieder geval voor dat het tot 30% sneller is dan bij de 360. Ik denk echter dat er iets mis is met power-management van de controller zelf. Misschien kan ie niet zo goed om met stroom-fluctuaties? Ik zou in ieder geval even nieuwe batterijen proberen om te kijken of het probleem daar erger/minder van wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Hoho, dit is geen offline update tool. Dit is een offline update diagnostic tool. Deze tool kwam al aan het licht met de eerste update en toen is ook door menig xbox team member verteld dat deze tool niet je console update. Dat blijkt ook wel daar er voor verschillende firmware versies een en dezelfde diag file gebruikt moet worden

"use with caution" is dus het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:15:
Omdat het een hele slechte PC/PS4 port is van een dev die toch al niet bekend staat als grafisch wonder?
Lol :o
Trials Evolution was technisch gezien een kunstwerk op de 360
http://www.eurogamer.net/...-evolution-tech-interview

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Yaz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:07:
[...]

Zelfs dat niet eens. Het is gewoon weer eigen formaatje

source: http://www.reddit.com/r/x...fi_direct_for_controller/

[...]
Nice. Wist niet dat ze dat anders hadden gedaan dan bij de 360 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25

Sagat

Is pappa x2!

blueface schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:40:
[...]

Krijg de update echt niet aangeboden. Zul je zien dat mijn xbox hem niet pakt. Drama, drama en nog eens drama met dit klote apparaat. Vanaf het begin heeft de one al problemen en nou dit weer. De derde generatie xbox die mijn weer een slechte ervaring bied. Geen support. Bedankt Microsoft.
Ok ok misschien moet ik dit niet doen omdat er al genoeg op gereageerd is maar......
een andere kijk op je verhaal, mijn ervaring met MS op console gebied:

- org xbox: Deze heb ik laten chippen (ik weet het bad bad naughty) om er daarna zelf software op te zetten op een andere hd, ding werkte perfect.
- x360: Orgineel gehouden, en het is zo ongeveer mijn favo console aller tijden(en ik game al vanaf de atari 2600).
- XB one: , ik heb hem (nog) niet, en weet ook nog niet of ik deze eerst koop of eerst een ps4. Ik heb er zeker interesse in, want anders volgde ik dit topic niet. Sowieso, ik weet dat ms zijn/haar best doet om een zo goed mogelijke game en multimedia/hart van de huiskamer beleving mogelijk te maken, dus ja BEDANKT MICROSOFT :+
Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:25:
[...]
En de alternatieven ter vervanging van Paypal die ken ik idd ;)
Maar er is niets zo fijn als Paypal. Paypal voelt toch een beetje als kakken op je eigen toilet. ;)
_O- You have the interwebs sir!

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 16-04-2014 15:10 . Reden: Leesbaarheid... ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
-SaveMe- schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:
[...]

Nice. Wist niet dat ze dat anders hadden gedaan dan bij de 360 ...
Hoezo anders? Tis een ander protocol dan de 360 gebruikte ja, maar die gebruikte ook al geen BT :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 21:16
Dat kan idd heel goed. Heb de controller update na de eerste disconnect meteen opnieuw uitgevoerd, batterijen verwisseld maar mocht niet baten. Kan wellicht zijn dat de batterijen gaar zijn.Het zijn oplaadbare die ik al een jaar of 3 gebruik.
Ik had achter de batterij connectors al stukjes papier, wat een poosje terug al is geopperd.
De update heeft de controller flink verkloot. Wat ik nog kan doen is een lange usb kabel gebruiken. Was ook al eens geopperd maar heb ik nog niet gedaan en als laatste een factory reset. Ik denk dat het laatste nog de beste optie is.
Meestal zijn de batterijen "gaar" als je last van disconnects heb, vanmiddag heb ik nog zo'n incident gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Bungie ontslaat good ol' Marty ;w }:|

nieuws: Bungie ontslaat componist Halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

my 2 cents over trials, de eerste (trials hd) vond ik geweldig op de 360, de 2e vond ik op de 360 al slecht lopen, alsof ie te zwaar voor de hardware was.
Die heb ik uiteindelijk voor de pc gehaald met een steam sale, nou heb ik geen monster pc, maar gezien ik bvb gta4 toch prima kan draaien, dan zou een 2d spelletje toch ook wel moeten werken, helemaal omdat mijn pc een i7 heeft, die toch wel iets meer power heeft dan een x360 cpu.......maar ook hier is het een drama, en ik ben daar zeker niet de enige mee (zelfs sli setups helpen niet).
Het spel is nog steeds goed en leuk, maar het loopt dramatish, en dat is gewoon jammer. Het verbaasd me dus niets dat de nieuwe op de 1 ook slecht loopt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 21-09 10:15
Sagat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:18:
[...]

Ok ok misschien moet ik dit niet doen omdat er al genoeg op gereageerd is maar......
org xbox, heb ik laten chippen (ik weet het bad bad naughty) om er daarna zelf software op te zetten op een andere hd, ding werkte perfect.
x360, orgineel gehouden, en het is zo ongeveer mijn favo console EVAH (en ik game al vanaf de atari 2600).
XB one, ik heb hem (nog) niet, en weet ook nog niet of ik deze eerst koop of eerst een ps4. Sowieso, ik weet dat ms zijn/haar best doet om een zo goed mogelijke game en multimedia/hart van de huiskamer beleving mogelijk te maken, dus ja BEDANKT MICROSOFT :+
---------------------------------------
En paypal is als kakken op je eigen plee _O- You have the interwebs sir!
Wat probeer je nou te zeggen.. BTW ik game al sinds de Comadore64 :+ Maar verder dan dat snap ik totaal niet wat je nu probeert te zeggen...

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:36:
[...]

Wat probeer je nou te zeggen.. BTW ik game al sinds de Comadore64 :+ Maar verder dan dat snap ik totaal niet wat je nu probeert te zeggen...
Volgens mij is hij erg blij met wat MS nu aan het doen is met de Xbox One en eh......dat van PayPal snap ik ook niet echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:07:
[...]

Lol :o
Trials Evolution was technisch gezien een kunstwerk op de 360
http://www.eurogamer.net/...-evolution-tech-interview
Die trials was anders niet zo heel zwaar hoor? Een 3d game met 2d perspectief waarbij de diepte niet verder gaat dan slechts een paar meter. Daarbij waren er wel veel effecten maar hij had helemaal geen strakke FPS. Dat is bij Halo, COD en GTA toch wel beter.
BM schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:20:
[...]

Hoezo anders? Tis een ander protocol dan de 360 gebruikte ja, maar die gebruikte ook al geen BT :)
Herhaling: er zit GEEN Bluetooth op de X1. Alleen WifiDirect en dat custom protocol voor controllers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:30:
my 2 cents over trials, de eerste (trials hd) vond ik geweldig op de 360, de 2e vond ik op de 360 al slecht lopen, alsof ie te zwaar voor de hardware was.
:?
Evolution liep 60 fps zonder framedrops op de 360.
Die heb ik uiteindelijk voor de pc gehaald met een steam sale, nou heb ik geen monster pc, maar gezien ik bvb gta4 toch prima kan draaien, dan zou een 2d spelletje toch ook wel moeten werken
Maar het is geen 2d game. Hij is gewoon volledig 3d alleen de gameplay is 2d. Ze maken gebruik van technisch geavanceerde technieken wat er voor zorgt dat de game gewoon zwaar wordt. Lees het artikel van DF nog eens wat ik eerder poste.
Martinspire schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:52:
[...]

Die trials was anders niet zo heel zwaar hoor? Een 3d game met 2d perspectief waarbij de diepte niet verder gaat dan slechts een paar meter.
Het is wel meer dan een paar meter. Uithet DF artikel:
Increasing the draw distance from 40 metres to 2000 metres meant that we had to render over five times more objects per frame than we did in Trials HD. Many things in the engine got completely overhauled to cope with the vastly increased object count. For example, our graphics engine now uses a 'close to hardware' low-level GPU interface instead of the higher-level DirectX API to submit draw calls and the GPU state."
Daarbij waren er wel veel effecten maar hij had helemaal geen strakke FPS. Dat is bij Halo, COD en GTA toch wel beter.

[...]
Hij draait60 fps zonder framedrops. Daar kunnen de games waar jij het over hebt alleen maar van dromen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

TheVMaster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:45:
[...]

Volgens mij is hij erg blij met wat MS nu aan het doen is met de Xbox One en eh......dat van PayPal snap ik ook niet echt :+
Ik ben ook erg blij met microsoft, geen sarcasme.
Ik ben dus 3x of in mijn geval 2x niet teleurgesteld. Precies het tegenovergestelde van de heer die ik quotte.
ik spaar consoles en zal vast ooit nog wel is een xbox one kopen, alleen is de vraag wanneer. Maar ik ben ervan overtuigd dat er nog genoeg leuke games op gaan uitkomen.
Ik zal is kijken of ik het iets leesbaarder kan maken.

Die paypal opmerking stond los (vandaar de serie mintekens) van het xbox one verhaal, ik vond dat gewoon een erg grappige opmerking van de (andere) poster.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:52:
[...]

Die trials was anders niet zo heel zwaar hoor? Een 3d game met 2d perspectief waarbij de diepte niet verder gaat dan slechts een paar meter. Daarbij waren er wel veel effecten maar hij had helemaal geen strakke FPS. Dat is bij Halo, COD en GTA toch wel beter.

[...]
Herhaling: er zit GEEN Bluetooth op de X1. Alleen WifiDirect en dat custom protocol voor controllers...
De Xbox One beschikt over een Avastar 88W8797 (net als de PS4 overigens) en laat die chip nu wel beschikken over mogelijkheden als Bluetooth 4.0, NFC, etc. Maar goed..dat had ik volgens mij al eens eerder gezegd...meer info hier.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 16-04-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:53:
[...]

:?
Evolution liep 60 fps zonder framedrops op de 360.
[...]
Ik kan alleen mijn ervaring met de demo delen. Wellicht iets met mijn xbox, maar het 'voelde' een heel stuk minder soepel dan Trials HD. Ik weet niet meer of dit in reviews benoemd is destijds. De demo versie van hd en de full speelden voor zover ik het me herinner identiek.
Maar het is geen 2d game. Hij is gewoon volledig 3d alleen de gameplay is 2d. Ze maken gebruik van technisch geavanceerde technieken wat er voor zorgt dat de game gewoon zwaar wordt. Lees het artikel van DF nog eens wat ik eerder poste.
I don't care. Of in de woorden van een wijze man 'wat is daar nu het praktisch nut van?' Ik geef gelijk toe dat het er mooi uit ziet, maar als dit ten koste van de gameplay gaat.......Het stoorde mij, zowel op de xbox en zeker op de pc. Naar mijn mening is het slecht dan wel inefficiënt programmeren. Maar ik ben een complete leek op dat vlak, en kan het zelf absoluut niet beter, misschien kon het niet anders, maar gezien er genoeg games ook echt zichtbaar vol 3d/interactief zijn en beter lopen......tsja.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Sagat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:31:
[...]I don't care. Of in de woorden van een wijze man 'wat is daar nu het praktisch nut van?' Ik geef gelijk toe dat het er mooi uit ziet, maar als dit ten koste van de gameplay gaat.......Het stoorde mij, zowel op de xbox en zeker op de pc. Naar mijn mening is het slecht dan wel inefficiënt programmeren. Maar ik ben een complete leek op dat vlak, en kan het zelf absoluut niet beter, misschien kon het niet anders, maar gezien er genoeg games ook echt zichtbaar vol 3d/interactief zijn en beter lopen......tsja.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat jij "de betere stuurlui bent die aan wal staat"? Je kan dus totaal geen enkele overwogen mening vormen op basis van ook maar enige kennis. Je roept dus maar wat en bent lekker stemming aan het maken.

Want het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat red lynx dat graphisch aspect leuk vind maar niet belangrijk. Het moet blinken maar dat is het dan wel zo ongeveer. Zij richten zich misschien wel meer op het level design en op de physics. Huren een graphic programmeur of 2 in, laten deze hun ding doen en zolang het goed genoeg is vinden ze het al best. Misschien zijn het wel de stagairs die net los zijn gelaten bij Rockstar en kunnen ze wel wat maar misschien ze gewoon de broodnodige ervaring. Dat zou zomaar kunnen, we weten het niet.

Overigens deel ik jou mening over Trials Evolution niet. Ik vond hem prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Nee, ik geef aan dat ik Trials evo op de x360 minder soepel vond aanvoelen dan zijn voorganger en dat dit mij stoorde.

Ik heb overigens wat research gedaan in reviews van de x360 versie, en kon niets vinden van reviewers die hetzelfde hadden als ikzelf. Dus zoals ik al aangaf, misschien is het iets met mijn 360. Of dat het gewoon een tik van mezelf is.

Verder wilde ik aangeven dat ik geen progamming skills heb, en dus absoluut wel respect heb voor de makers.....nogmaals het spel zelf vond ik super leuk, alleen mijn spel ervaring werd beperkt doordat de 'technische' ervaring bij mij tegenviel ten opzichte van zijn voorganger. Hiervoor hoef je geen programmeur te zijn.

Ik zal vanavond/binnenkort de demo nog een kans geven en kijken of ik mijn mening moet herzien.

Ook moet ik giropas gelijk geven qua 3d. De main game doet (imho) niet veel met het 3d aspect, of niet veel wat je met een 2d engine niet zou kunnen danwel simuleren MAAR je kan met de de engine prima een fps maken. En die editor zit er gewoon bij. Heeft het dus echt wel praktisch nut ;)

Over de progammeurs.....tsja de pc versie heeft echt wel degelijk problemen, daar ben ik zeker niet de enige.

Ontopic:
De vorige games waren al heel leuk, ik ben er van overtuigd dat ik deze ook nog wel ga spelen, hopelijk zonder technische ergernissen (fatal exception, change user anders maar :X)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
-SaveMe- schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:04:
Nu haal je de verbinding en de herkenning van de controller door mekaar.
De kinect herkent de controller dmv de 2 infra rood leds op de voorkant van de controller.
Daardoor weet de kinect / xbox one ook dat als ik de controller over geef aan een andere ingelogde gebruiker dat hij moet over schakelen naar de andere gebruiker.
Denk dat het dus wel degelijk daar fout gaat.
Heeft niets met de gegevensdoorvoer te maken, puur met de user-herkenning.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dat van IR en Kinect wist ik niet. Maar ja, weer dat Kinect he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb vandaag een tweede controller gehaald en we hebben voor mijn vrouw een account aangemaakt. Ik merk dat je allebei tegelijkertijd ingelogd kan zijn en wanneer iemand in mijn friendslist aanlogd wordt er netjes NAAM has logged in for HAIRBALL NL gezegd.
We hebben ook even splitscreen forza gedaan en wat ik ook erg goed vond is dat ik niet op de tweede controller de tweede speler kan activeren, maar zodra mijn vrouw de controller overpakt dit wel kan.

Hoe kun je eigenlijk met voice commando snel switchen tussen mijn account en dat van mijn vrouw? Xbox sign in brengt me naar het logischer en dan moet ik alsnog de controller pakken. Ik meen me een demo gezien te hebben waar dit met èèn voicecommand kon mits de persoon in zicht van Kinect zat.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Heeft iemand toevallig nog die link naar de Smartglass app voor Android? Ik weet nog dat het hier ergens staat maar weet echt niet meer waar. Het was een link naar een apk geloof ik.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:20

djbarney

XBL: DeejayBarney

Hairball schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:34:
Ik heb vandaag een tweede controller gehaald en we hebben voor mijn vrouw een account aangemaakt. Ik merk dat je allebei tegelijkertijd ingelogd kan zijn en wanneer iemand in mijn friendslist aanlogd wordt er netjes NAAM has logged in for HAIRBALL NL gezegd.
We hebben ook even splitscreen forza gedaan en wat ik ook erg goed vond is dat ik niet op de tweede controller de tweede speler kan activeren, maar zodra mijn vrouw de controller overpakt dit wel kan.

Hoe kun je eigenlijk met voice commando snel switchen tussen mijn account en dat van mijn vrouw? Xbox sign in brengt me naar het logischer en dan moet ik alsnog de controller pakken. Ik meen me een demo gezien te hebben waar dit met èèn voicecommand kon mits de persoon in zicht van Kinect zat.
dat kan als je allebei ingelogd bent met voice command: "xbox, show my stuff"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
djbarney schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:43:
[...]

Dat was het inderdaad. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Hairball schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:06:
[...]

Dat was het inderdaad. Dank je!
Dits is even een beetje gokken, maar ik zou het logisch vinden dat als je op de Xbox knop drukt je naar het homescreen van die speler gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
djbarney schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:43:
[...]

Werkt jammer genoeg niet altijd feilloos. Het wil wel eens voorkomen dat je dan de dash ziet verdwijnen om daarna precies dezelfde terug te krijgen. Wat wel 100% werkt is de xbox knop indrukken op de controller die je beet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Yaz schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:00:
[...]

Werkt jammer genoeg niet altijd feilloos. Het wil wel eens voorkomen dat je dan de dash ziet verdwijnen om daarna precies dezelfde terug te krijgen. Wat wel 100% werkt is de xbox knop indrukken op de controller die je beet hebt.
Ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ik moet zeggen dat dit wel lekker next-gen aanvoelt. Als ik ingelogd zit en mijn vrouw komt thuis en gaat zitten wordt ze vrolijk begroet met een "Hi Jacqueline" van de Xbox.
Ik denk dat ik officieel adoptie ga aanvragen voor de xbox one. Hij is nog jong, maar heeft al zulke goede manieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hairball schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:18:
[...]

Ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ik moet zeggen dat dit wel lekker next-gen aanvoelt. Als ik ingelogd zit en mijn vrouw komt thuis en gaat zitten wordt ze vrolijk begroet met een "Hi Jacqueline" van de Xbox.
Ik denk dat ik officieel adoptie ga aanvragen voor de xbox one. Hij is nog jong, maar heeft al zulke goede manieren ;)
Mehhhh, Mijn vrouw heeft helemaal niets met de Xbox...... Ook geen account dus, mijn Xbox negeert haar dus ook compleet ;)

Ik moet zeggen dat ik de friends notificaties wel weer erg fijn vindt, ook lekker dat je op basis van friends en volgers een selectie kan maken wie hun online status wel of niet gemeld moet worden....

[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 17-04-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond geen contoller disconnects ondervonden :)F
Heb de cache geleegd, hard reset gegeven en de controller nogmaals geupdate.

Een Bizarre gast deed mee bij Titanfall. 4 potjes achter elkaar maakte hij zo'n 24 kills en 0x dood ging. (ik weet het k/d zegt niets) Hij schoot mij elk potje 3 of 4x dood. In de kill cam zag ik telkens dat ik hem iedere keer te snel af was en mijn magazijn op hem leegde en toch slaagde hij er in om zich om te draaien en mij af te schieten. Had ik maar 'n filmpje gemaakt om het te bewijzen. Ik ben alles behalve een pro-shooter, maar ik weet goed genoeg wanneer ik de fout in ga en wanneer niet. Ik geloof in de dedicated servers want de gameplay is heel soepel op af en toe een paar seconden lag na, maar dit was bizar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:26:
[...]

Mehhhh, Mijn vrouw heeft helemaal niets met de Xbox...... Ook geen account dus, mijn Xbox negeert haar dus ook compleet ;)

Ik moet zeggen dat ik de friends notificaties wel weer erg fijn vindt, ook lekker dat je op basis van friends en volgers een selectie kan maken wie hun online status wel of niet gemeld moet worden....
Mijn vrouw heeft er ook erg weinig mee, maar ze vind het feit dat ze begroet wordt wel erg leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Windows Phone, Visual Studio, Xbox Music en wrs nog andere hebben allemaal een "uservoice", dus daar kan je een feature aanvragen, en mensen kunnen daar dan op stemmen waardoor Microsoft dit serieuzer opneemt. Nu mijn vraag was, er is zo geen voor Xbox One, maar ik dacht dat ze wel iets gelijkaardig hadden, weten jullie wat dat adres is? Want ik vind dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Misschien rare vraag, maar kon het niet zo snel vinden. Het telefoonnummer van de xbox klantenservice is toch 08000233894? Ik bel dit nummer met een vaste telefoon en er worden kosten in rekening gebracht door upc. Dit nummer was toch altijd gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
TheVMaster schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:53:
[...]

Mijn vrouw heeft er ook erg weinig mee, maar ze vind het feit dat ze begroet wordt wel erg leuk :+
Mijn vrouw heeft al gezegd dat indien de Xbox blijft doen wat ze zegt en daarnaast al zijn geld aan haar geeft ik er uit moet..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
blueface schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:53:
Misschien rare vraag, maar kon het niet zo snel vinden. Het telefoonnummer van de xbox klantenservice is toch 08000233894? Ik bel dit nummer met een vaste telefoon en er worden kosten in rekening gebracht door upc. Dit nummer was toch altijd gratis?
0800 zijn altijd gratis voor zover ik weet.

Ik heb het overigens even getest op mijn werk en ik krijg geen bericht dat het geld kost. UPC only? Stelletje geldklopper :P ;)
Hairball schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 00:53:
[...]Mijn vrouw heeft al gezegd dat indien de Xbox blijft doen wat ze zegt en daarnaast al zijn geld aan haar geeft ik er uit moet..... ;)
Jij blij dat die xbox alleen maar geld kost en geen geld opleverd :D

[ Voor 23% gewijzigd door Yaz op 18-04-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Hairball schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 00:53:
[...]

Mijn vrouw heeft al gezegd dat indien de Xbox blijft doen wat ze zegt en daarnaast al zijn geld aan haar geeft ik er uit moet..... ;)
Ik zou denken dat er 1 iets is wat de Xbox hopelijk niet beter doet als jouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
X-Fighter schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:37:
[...]

Geld binnen halen?
Doen als of je luistert?
Ruzie maken?

Ik kan zo snel niets anders verzinnen :+

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 18-04-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:20
Misschien later een special edition... Xbone R... :X

PS:
Vanavond nog Forza 5 Party....
Heb de vraag ook gesteld in Forza 5 topic maar daar is niet zoveel activiteit.

@LOTG,
Made me lol. d:)b

[ Voor 62% gewijzigd door dr_dreey op 18-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
dr_dreey schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:43:
Misschien later een special edition... Xbone R...
Ach, je weet wat ze in Japan allemaal uitbrengen. Ze waren al bezig met dat soort online "multiplayer" games met attachements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
X-Fighter schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:37:
[...]

Ze vind de controller erg lekker trillen......... Maar goed laten we maar weer ontopic gaan :)

Ontopic dus: Ik heb verleden week vrijdag dat hele preview gebeuren geactiveerd (code ingevoerd, app geïnstalleerd, vragen beantwoord) maar ik heb er niets,nada,noppes meer van gehoord. Moet ik daar bericht van krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:29:
[...]

Ze vind de controller erg lekker trillen......... Maar goed laten we maar weer ontopic gaan :)

Ontopic dus: Ik heb verleden week vrijdag dat hele preview gebeuren geactiveerd (code ingevoerd, app geïnstalleerd, vragen beantwoord) maar ik heb er niets,nada,noppes meer van gehoord. Moet ik daar bericht van krijgen?
:+ Nee, want er is op dit moment geen Preview meer. Als je de App start, staat er dan dat je deelneemt? Zo ja, dan krijg je vanzelf de preview als er een nieuwe gaat starten (met een paar weken?) en anders moet je het maar even melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Yaz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:03:
[...]

0800 zijn altijd gratis voor zover ik weet.

Ik heb het overigens even getest op mijn werk en ik krijg geen bericht dat het geld kost. UPC only? Stelletje geldklopper :P ;)

[...]

Jij blij dat die xbox alleen maar geld kost en geen geld opleverd :D
Nee hoor UPC, T-Mobile, KPN, Vodafone enz enz.. kunnen een starttarief in rekening brengen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:06:
[...]

Nee hoor UPC, T-Mobile, KPN, Vodafone enz enz.. kunnen een starttarief in rekening brengen... :)
eh......voor een 0800 nummer? Dat is nieuw.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30
Dat is nieuw sinds juli 2013 ;) Pas vanaf die datum was de wet van toepassing dat alles gratis moet zijn naar 0800.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
TheVMaster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:16:
[...]

eh......voor een 0800 nummer? Dat is nieuw.....
Nee hoor.. Providers kunnen een start tarief in rekening brengen. Alleen per dit jaar zijn ze verplicht om jou daar over te informeren..

Overige bels kosten komen voor rekening van de nummerhouder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:49
dr_dreey schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:43:
Misschien later een special edition... Xbone R... :X

PS:
Vanavond nog Forza 5 Party....
Heb de vraag ook gesteld in Forza 5 topic maar daar is niet zoveel activiteit.

@LOTG,
Made me lol. d:)b
Dat lijkt me leuk! Xbox staat al een maand uit omdat ik wacht op Watch Dogs, keertje weer Forza kan geen kwaad. Ben alleen niet heel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Boinkie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:45:
[...]

Dat lijkt me leuk! Xbox staat al een maand uit omdat ik wacht op Watch Dogs, keertje weer Forza kan geen kwaad. Ben alleen niet heel goed. :)
Lol, dat geeft niet, er zijn er wel meerdere hier die dat van zich zelf kunnen zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Haha top! :) Ben er wel pas rond 22 uur. AutogespotNL is mijn gamertag. Dus als iemand me kan uitnodigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:59:
[...]

Lol, dat geeft niet, er zijn er wel meerdere hier die dat van zich zelf kunnen zeggen ;)
SStttt.... :+ Dat zouden we tussen ons houden he....
Boinkie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:15:
Haha top! :) Ben er wel pas rond 22 uur. AutogespotNL is mijn gamertag. Dus als iemand me kan uitnodigen :)
Ik ben er ook rond 21:30 denk ik....

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 18-04-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Boinkie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:15:
Ik doe misschien ook een potje mee!!! Meisje Lief helpt haar ouders op het werk.. Dus is laaaaaat thuis :)

"FR To Tall 010" is mijn gamertag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ben niet zo van het reclame maken maar deze wil ik jullie niet onthouden :
Battlefield 4, Tomb Raider Definitive edition of Thief zijn nu in de aanbieding bij VGP voor 40 Canadese Dollars per game, dat is omgerekend 26 Euro.
https://www.videogamesplu...645_660&products_id=21079

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:59:
[...]

Blij dat je eindelijk eens toegeeft ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
To_Tall schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:45:
[...]

Nee hoor.. Providers kunnen een start tarief in rekening brengen. Alleen per dit jaar zijn ze verplicht om jou daar over te informeren..

Overige bels kosten komen voor rekening van de nummerhouder..
Het ging om gesprekkosten, niet om start tarief. Het was een fout van upc. Krijg het terug, maar blijf het wel raar vinden. Toch iets waar je om moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb vandaag de TS een kleine update gegeven. Grotendeels alle toekomstige tijd eruit gehaald omdat de console nou eenmaal al een tijdje uit is. Ook het stuk over digitale games aanschaffen even verduidelijkt en nog wat kleine aanpassingen.

Ik ga komende weekend nog wel de gameslijst bijwerken en kijken wat er nog bij moet komen. Tips zijn nog steeds welkom ;)

Misschien dat ik in de toekomst nog wat video's toevoeg over hoe bepaalde zaken in het systeem werken en hoe je sommige problemen of vragen kunt oplossen.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 18-04-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty07
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Ik neem dat ik niet de enige ben met Nederlandstalige achievements in Trials Fusion?

Wel bizar om te zien dat de NL stemherkenning het gewoon doet, ondanks dat het toestel op Engels staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Toch wel netjes....kreeg net een email n.a.v. de deelname aan het Dashboard Preview programma :
From us to you - Thank you for helping to make Xbox One better!
Thread created by Miss Portia
With the latest Xbox One system update out to the full community, we wanted to say thanks. It’s not exaggerating to say that we are blown away by your dedication to making Xbox One the best gaming console for you.
There’s too much to list here, but a few highlights of your feedback that made Xbox One better:
1. Mitten Hands79 told us when a disc was ejected, the drive tried to pull it back in - fixed!
2. Tig3rsH8P3pp3r pointed out the new SmartGlass update for Android had text too light to see - fixed!
3. tnt monty raised the alarm when the 50Hz setting wasn't saved after an update - fixed!
The next system update for previewing will be starting soon, and you're already registered. Come to the forum anytime, tell us new features you want to see, how to make your engagement with us better, or invite your friends!
In the meantime, we want you to know your feedback makes all the difference. So kick back, fire up a game, party with your friends, and enjoy the console you're helping to make better.

Well done. You've earned a special place in our hearts-- and on Xbox One. .

Sincerely,
Emily Hanson
Program Manager, Preview Xbox One Updates
Gamertag: Miss Portia
Dus.....allemaal features indienen, en de rest van de Tweakers vragen om te stemmen op je nieuwe feature! Wie weet staat je naam dan binnenkort ook wel in zo'n bedankmailtje!

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 18-04-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 20:12
Marty07 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:33:
Ik neem dat ik niet de enige ben met Nederlandstalige achievements in Trials Fusion?
Nope, hier ook inderdaad. Vind het nu al irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:13:
Ben niet zo van het reclame maken maar deze wil ik jullie niet onthouden :
Battlefield 4, Tomb Raider Definitive edition of Thief zijn nu in de aanbieding bij VGP voor 40 Canadese Dollars per game, dat is omgerekend 26 Euro.
https://www.videogamesplu...645_660&products_id=21079
Bedankt, komt overigens nog wel 5 euro verzendkosten bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
TranceSetter schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 19:46:
[...]

Nope, hier ook inderdaad. Vind het nu al irritant :+
Insgelijks... Het ziet er niet uit.... Persoon X unlocked jouw stijl bevalt me wel in trials fusion...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 19:45:
Toch wel netjes....kreeg net een email n.a.v. de deelname aan het Dashboard Preview programma :

[...]

Dus.....allemaal features indienen, en de rest van de Tweakers vragen om te stemmen op je nieuwe feature! Wie weet staat je naam dan binnenkort ook wel in zo'n bedankmailtje!
Ik heb dit mailtje ook gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Dat was lachen! Ga proberen er vaker bij te zijn!

[ Voor 69% gewijzigd door Boinkie op 19-04-2014 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Gisteren mijn nieuwe xbox opgehaald en aangesloten. Was even schrikken want de eerste verplichte update wou hij niet doen. Gelukkig werkte de offline update wel (na een keer een hardware error te krijgen omdat de USB stick er nog inzit bij rebooten, was even schrikken) en kon ik de xbox in werking zien. Daarna snel wat live codes besteld op crazygametime, 2x 50 en 1x 20 zodat ik 2 games kon kopen. De code van 20 werd in 1x 15 en 1x 5 gestuurd en die heb ik als eerste toegevoegd. De 2x 50 vervolgens krijg ik niet meer voor elkaar. Hij herkent dat het 50 dollar prepaid is maar bij het bevestigen krijg ik "Something went wrong" met de code 0x80190821. Het maakt niet uit of ik dit de website of de xbox doe. Als ik die op zoek lees ik voornamelijk over foutieve account/billing info maar het gaat hier om een prepaid tegoed. Iemand dit ook gehad en een oplossing hiervoor? Toch zonde om die 100 dollar niet te kunnen gebruiken
ook een ander account werkt niet. :/ Zouden de codes geflagged zijn of zo?

[ Voor 6% gewijzigd door CyPh op 19-04-2014 09:56 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Als sommige van jullie het nog zouden herinneren, ik had en los component in een van mijn controllers, maar omdat er nog geen support was heb ik het zelf maar proberen op te lossen. Eenmaal toen de controller open was, heb ik het terug op zijn plaats gestopt, maar het is er alweer uit... Nu dat ik de controller zelf uit elkaar gedraaid heb, is de garantie dan ook weg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

X-Fighter schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:02:
Als sommige van jullie het nog zouden herinneren, ik had en los component in een van mijn controllers, maar omdat er nog geen support was heb ik het zelf maar proberen op te lossen. Eenmaal toen de controller open was, heb ik het terug op zijn plaats gestopt, maar het is er alweer uit... Nu dat ik de controller zelf uit elkaar gedraaid heb, is de garantie dan ook weg? :)
Ja die is dan uiteraard vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
CyPh schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 09:05:
Gisteren mijn nieuwe xbox opgehaald en aangesloten. Was even schrikken want de eerste verplichte update wou hij niet doen. Gelukkig werkte de offline update wel (na een keer een hardware error te krijgen omdat de USB stick er nog inzit bij rebooten, was even schrikken) en kon ik de xbox in werking zien. Daarna snel wat live codes besteld op crazygametime, 2x 50 en 1x 20 zodat ik 2 games kon kopen. De code van 20 werd in 1x 15 en 1x 5 gestuurd en die heb ik als eerste toegevoegd. De 2x 50 vervolgens krijg ik niet meer voor elkaar. Hij herkent dat het 50 dollar prepaid is maar bij het bevestigen krijg ik "Something went wrong" met de code 0x80190821. Het maakt niet uit of ik dit de website of de xbox doe. Als ik die op zoek lees ik voornamelijk over foutieve account/billing info maar het gaat hier om een prepaid tegoed. Iemand dit ook gehad en een oplossing hiervoor? Toch zonde om die 100 dollar niet te kunnen gebruiken
ook een ander account werkt niet. :/ Zouden de codes geflagged zijn of zo?
Waar heb jij de nieuwe xbox opgehaald ? Bij een particulier of bij een winkel,
Heb jij je Regio + Store wel op US gezet ? Want als hij ziet dat je account van NL komt maar je wilt een $ giftcard redeemen gaat dat natuurlijk niet

Die website lijkt mij ook niet echt betrouwbaar volgens google

http://www.resellerratings.com/store/Crazy_Game_Time_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
En wat zijn jullie ervaringen met Trials Fusion tot nu toe? Ben er zelf nog niet helemaal over uit. Het is wederom leuk, maar vind het tot nu toe wel minder indruk maken dan de eerste Trials op de 360. Het is toch weer veel van hetzelfde, waarbij er weer voor 20 euro aan Season Pass te kopen is...
De challenges in de maps maken het wel wat gevarieerder. Dat is wel een goede toevoeging.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Rockvee2 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:30:
[...]

Waar heb jij de nieuwe xbox opgehaald ? Bij een particulier of bij een winkel,
Heb jij je Regio + Store wel op US gezet ? Want als hij ziet dat je account van NL komt maar je wilt een $ giftcard redeemen gaat dat natuurlijk niet

Die website lijkt mij ook niet echt betrouwbaar volgens google

http://www.resellerratings.com/store/Crazy_Game_Time_2
Deze komt uit een winkel, maar ik heb hem gewonnen.
regio + store staan op US. Maar ik heb ook van te voren al 20 dollar kunnen toevoegen, dus dat lijkt me niet de boosdoener. die website is in dit topic al meerdere keren genoemd als betrouwbaar.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Laatst online: 30-08 01:55
Hoi ik heb daar ook besteld 4 x 50 en jaar xbox live die deden het gewoon tis betrouwbaar heb jij ook us adres ingevoerd op de xbox account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
TheVMaster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:38:
[...]

:+ Nee, want er is op dit moment geen Preview meer. Als je de App start, staat er dan dat je deelneemt? Zo ja, dan krijg je vanzelf de preview als er een nieuwe gaat starten (met een paar weken?) en anders moet je het maar even melden...
Net even de app opgestart. Bedankt voor de tip. Ik doe ook mee 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:49:
En wat zijn jullie ervaringen met Trials Fusion tot nu toe? Ben er zelf nog niet helemaal over uit. Het is wederom leuk, maar vind het tot nu toe wel minder indruk maken dan de eerste Trials op de 360. Het is toch weer veel van hetzelfde, waarbij er weer voor 20 euro aan Season Pass te kopen is...
De challenges in de maps maken het wel wat gevarieerder. Dat is wel een goede toevoeging.

Pfff.

Waarom zouden developers eigenlijk nog zoveel moeite doen als je gewoon makkelijk geld kunt verdienen aan de mobile market... F*ck the mobile game markt, enkel negatieve invloed op de traditionele retail games markt.

http://www.gamespot.com/a...-on-the-way/1100-6419079/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
kropie schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:39:
Hoi ik heb daar ook besteld 4 x 50 en jaar xbox live die deden het gewoon tis betrouwbaar heb jij ook us adres ingevoerd op de xbox account
stond in eerste instantie geen adres. na dit gedoe wel adres uit alaska ingevoerd maar dat hielp ook niet (meer)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:49:
Voor wat ik tot nu toe gespeeld heb vind ik het een hele leuke game. Met 20 euro toch wat duur voor wat ik een indie noem, maar het speelt lekker weg, uitdagend om highscores van vrienden te verbeteren, en de challenges zijn ook verfrissend.

Of ik de DLC haal zie ik later wel, misschien ben ik er dan wel weer op uitgekeken.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:07:
[...]

Pfff.

Waarom zouden developers eigenlijk nog zoveel moeite doen als je gewoon makkelijk geld kunt verdienen aan de mobile market... F*ck the mobile game markt, enkel negatieve invloed op de traditionele retail games markt.

http://www.gamespot.com/a...-on-the-way/1100-6419079/
Tja, de mobile game markt is enorm (Candy Crush maakt 800k per dag) en elk bedrijf wil daar wel aan meeprofiteren. Ik speel zelf op een dood momentje ook regelmatig moet ik zeggen. Zag Trials Frontier bovenaan de Top Gratis lijst staan dus ook maar even op mn iPhone gezet, speelt best lekker weg en ziet er mooi uit. En het was toch gratis. :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Pagina: 1 ... 92 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.