Nee, ik geef aan dat ik Trials evo op de x360 minder soepel vond aanvoelen dan zijn voorganger en dat dit mij stoorde.
Ik heb overigens wat research gedaan in reviews van de x360 versie, en kon niets vinden van reviewers die hetzelfde hadden als ikzelf. Dus zoals ik al aangaf, misschien is het iets met mijn 360. Of dat het gewoon een tik van mezelf is.
Verder wilde ik aangeven dat ik geen progamming skills heb, en dus absoluut wel respect heb voor de makers.....nogmaals het spel zelf vond ik super leuk, alleen mijn spel ervaring werd beperkt doordat de 'technische' ervaring bij mij tegenviel ten opzichte van zijn voorganger. Hiervoor hoef je geen programmeur te zijn.
Ik zal vanavond/binnenkort de demo nog een kans geven en kijken of ik mijn mening moet herzien.
Ook moet ik giropas gelijk geven qua 3d. De main game doet (imho) niet veel met het 3d aspect, of niet veel wat je met een 2d engine niet zou kunnen danwel simuleren MAAR je kan met de de engine prima een fps maken. En die editor zit er gewoon bij. Heeft het dus echt wel praktisch nut
Over de progammeurs.....tsja de pc versie heeft echt wel degelijk problemen, daar ben ik zeker niet de enige.
Ontopic:
De vorige games waren al heel leuk, ik ben er van overtuigd dat ik deze ook nog wel ga spelen, hopelijk zonder technische ergernissen (fatal exception, change user anders maar

)