O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is al een oude.. die is nog van maart. Afgelopen week is alweer een nieuwere uitgekomen.harrytasker schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:18:
Heeft iedereen die aan het preview programma meedoet de update: 1404 update (xb_rel_1404.140331-2200) al binnen? Krijg hem namelijk hier nog niet binnen, heb alle "standaard" dingen al geprobeerd....
xb_rel_1404.140405-2200
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oohw....oke....niet veel praten, dat kan...jammer...maar dat kan natuurlijk. Ach..ik ben volgens mij iedere race als laatste (of bij de laatste 2 iig) geeindigd, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet eens erg vind.....als het maar gezellig isPhusebox schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 05:50:
[...]
Jep, off to work nu. Kon het niet laat maken.
Qua gezelligheid heb ik niets aan te merken hoor. Ben zelf niet zo'n talkative persoon.
Frustratie zat meer in mijn eigen kunnen. Ik kan gewoon niet overweg met S klasse, het zijn van die logge ondersturende bakbeesten.
En de races waar ik wel in mee kon komen werd ik er een paar keer afgetikt, per ongeluk waarschijnlijk, of kwam ik tot twee keer toe met 1 wiel op het gras en dus tot stilstand. Beetje funest op een oval met maar 5 laps.
Ach ja. Weet niet waar jullie de tijd vandaan halen, en dan heb ik niet eens kinderen of een actief sociaal leven.
En de tijd....tja....ik heb ook niet altijd tijd, maar doordeweeks als de vrouw lekkre met haar tablet op de bank zit 's avonds....dan kan ik altijd wel even racen....
Mijn vrouw kan multitasken, op haar telefoon shoppen en tv kijken.TheVMaster schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:31:
[...]
Oohw....oke....niet veel praten, dat kan...jammer...maar dat kan natuurlijk. Ach..ik ben volgens mij iedere race als laatste (of bij de laatste 2 iig) geeindigd, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet eens erg vind.....als het maar gezellig is
En de tijd....tja....ik heb ook niet altijd tijd, maar doordeweeks als de vrouw lekkre met haar tablet op de bank zit 's avonds....dan kan ik altijd wel even racen....
En me dan raar aan kijken als ik wat in de leegte zit te lullen met zo'n nerdy headset op.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat in de leegte lullen en rare blikken komt me bekend voor, haha.
Maar was zeker gezellig gisteravond, voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Phusebox, reed jij in die Mazda? Dat ding gaat serieus hard man, sweet!
En als je haar uitlegt dat je met een groepje mensen in een game en dat je die tegen mensen praat via headset, kijkt ze je dan nog steeds raar aan?Phusebox schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:08:
[...]
Mijn vrouw kan multitasken, op haar telefoon shoppen en tv kijken.
En me dan raar aan kijken als ik wat in de leegte zit te lullen met zo'n nerdy headset op.
Zelf ben ik vrijgezel en als ik een avondje niks te doen heb dan ben ik aan het gamen, en dan is meestal 's-avonds
[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 12-04-2014 13:30 ]
Ja, ik heb hem. Wil nog het VIP membership erbij kopen. Maar eerst een goede headset (Astro of Turtle Beach).wes- schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:28:
Hebben er mensen hier de car pass aangeschaft? Ik zou het eigenlijk wel willen hebben maar blijft wel een duur geintje en stiekem is het wel een beetje een streek om een hoop toffe auto's er opzettelijk uit te laten om die er later bij te verkopen als add-on.
[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 12-04-2014 13:33 ]
Ehm... ja.shadowman12 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:23:
[...]
En als je haar uitlegt dat je met een groepje mensen in een game en dat je die tegen mensen praat via headset, kijkt ze je dan nog steeds raar aan?
Ja dat was ik in die Mazda, ik probeer eigenlijk altijd een andere auto te pakken dan het gros, tenzij we ervoor kiezen allemaal met dezelfde bak te laten starten zonder tunes.dr_dreey schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:19:
@phusebox,
Dat in de leegte lullen en rare blikken komt me bekend voor, haha.
Maar was zeker gezellig gisteravond, voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Phusebox, reed jij in die Mazda? Dat ding gaat serieus hard man, sweet!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik lees hier alleen maar dingen over de Games die je op de XBOX One Speelt.. Waarom.. Dit is toch de topic over de console zelf.. Het boeit me geen zak wie forza en of titanfall speelt hier.. Pfft..
Terug on Topic : krijg volgende week mijn Xdoos binnen. Hopen dat hij werkt , de andere dozen die ik had waren de eerste altijd DOA
Eens !Stronkie schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:39:
[...]
Ik lees hier alleen maar dingen over de Games die je op de XBOX One Speelt.. Waarom.. Dit is toch de topic over de console zelf.. Het boeit me geen zak wie forza en of titanfall speelt hier.. Pfft..
Terug on Topic : krijg volgende week mijn Xdoos binnen. Hopen dat hij werkt , de andere dozen die ik had waren de eerste altijd DOA
Al is jouw eigen post ook niet bijster interressant en in het verkeerde topic geplaatst. (Problemen,garantie / levertijden)
Bound by flame :
[YouTube: http://youtu.be/5M9tgnKxBwo]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Leuk, kijk erg uit naar deze game, maar hij komt niet uit voor de One, alleen voor de PS4 (en 360, PS3)
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verrek je hebt gelijk !-SaveMe- schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:25:
[...]
Leuk, kijk erg uit naar deze game, maar hij komt niet uit voor de One, alleen voor de PS4 (en 360, PS3)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Jij ouwe Ducatiprutzer.....
Ik heb tot op heden de Beta 1404 update ook nog niet mogen ontvangen, kan wel bij de forums en de app werkt ook gewoon op de Xbox One.
Zouden ze de 1404 update klaar hebben en hem gewoon a.s. maandag live gooien???
Cogitationis poenam nemo patitur
Als je iets wilt vinden in dit ondoorgrondelijke en onoverzichtelijke oerwoud kan je bovenaan in het kolom een zoekopdracht invoeren. Zo'n slowchat topic als dat voor de PS4 gaat helemaal nergens over.
Ik weet dat 't 'n paar dagen kan duren maar straks toch ff kijken of ik de preview update al binnen heb

En als er door sommige toch zo slecht wordt gereden kan ik ook wel 'n paar rondjes meedoen. Kijken of ik niet als laatste eindig
Ik heb met Forza 3 en 4 heb ik maar heel weinig online gereden. Als ik een Ferrari met alle opties heb opgetuigd en tot in de puntjes heb getuned en ik er mee lezen en kan schrijven blijkt later dat ik die niet online in m'n garage kan zetten.
Is dit bij jou ook niet het geval ?
Ook geen UPDATE knop onder system-tab ?
Zal zo eens kijken, eerst de vrouw even achter de TV weg meppen....justifire schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:09:
Vaag, updates komen hier zonder notification binnen en heb nu 2 dagen de laatste beta.
Ik kan nu wel bij het forum!
[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 12-04-2014 20:34 ]
Jammer......mijn vrouw praat soms zelfs mee, of bemoeit zich er mee

Die update knop staat er alleen als er een update klaar staat, zodra je op de laatste update zit (en er dus geen nieuwe update klaar staat) verdwijnt die knop weerjustifire schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:09:
Vaag, updates komen hier zonder notification binnen en heb nu 2 dagen de laatste beta.
Dan is het wachten tot de update beschikbaar is...misschien even het instant on / 20 minuten uit truukje toepassen om hem te forceren?carpebios schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:34:
Nope, ik heb bij de system tab geen update knop
Ik kan nu wel bij het forum!
[ Voor 49% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2014 22:01 ]
[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2014 22:01 ]
http://forums.xbox.com/xb...404/f/4612/t/1736150.aspx
A new 1404 system update starting to deploy today!
We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140411-1830). This update will be rolled out in two waves. The first group will be able to install the update starting at 4:30PM PDT on 4/12. Consoles in this first group that have not received the update in standby mode by 2:00PM PDT on 4/13 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:
Fixes
Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
A new fix for consoles previewing the update to address an issue where the Blu-ray drive may fail to wake up after coming out of standby. This issue can result in the “Do you own this game or app? (0x87de07d1)” error when a disc is already in the drive.
A fix for an issue affecting consoles previewing the update where booting from energy saving mode can take longer than normal.
A fix for an issue affecting consoles previewing the update where waking the console from standby with the "Xbox, on" voice command can take longer than normal to process.
[ Voor 80% gewijzigd door Turdie op 13-04-2014 01:01 ]
Andere vraag waar zoeken confliterende antwoorden oplevert : Is Xbox Livegold nou wel of niet consolebound? M. a. w. als mijn vrouw haar eigen account aanmaakt op mijn One is ze dan "golden"?
Xbox Live: Ofthewell NL
Ik ken je vrouw natuurlijk niet, maar ja, dan is ze 'golden'...Hairball schreef op zondag 13 april 2014 @ 02:33:
Ik heb nog steeds geen notificatie van die previews gehad, ondanks dat ik de code ingevoerd heb en e. e. a. in de app aangevraagd heb. Wellicht ben ik iets te ongeduldig.
Andere vraag waar zoeken confliterende antwoorden oplevert : Is Xbox Livegold nou wel of niet consolebound? M. a. w. als mijn vrouw haar eigen account aanmaakt op mijn One is ze dan "golden"?
As an Xbox Live Gold member, you can share the benefits of Xbox Live Gold with others while they’re using your Xbox One console in your home. Friends and family can simply create their own account and gamertag on the console, which gives them the ability to enjoy Xbox Live online multiplayer gaming and access to entertainment apps.
Via: https://support.xbox.com/...ive-gold-sharing-features
Ik heb titanfall fysiek maar kan niet achterhalen uit welk land hij is geïmporteerd.
Mijn gamertag is MisTicKnight voor de mensen die titanfall spelen
Ik had een digitale code voor Forza 5 uit Nederland. Heb mijn Xbox op US gezet en met dollars een car pack gekocht (DLC). Werkt!Tiberya schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:13:
Weet iemand hoe het zit met dlc kopen uit de store?
Ik heb titanfall fysiek maar kan niet achterhalen uit welk land hij is geïmporteerd.
Mijn gamertag is MisTicKnight voor de mensen die titanfall spelen
[ Voor 0% gewijzigd door Kartale op 13-04-2014 10:17 . Reden: Typfout ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
OK nice !Kartale schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:16:
[...]
Ik had een digitale code voor Forza 5 uit Nederland. Heb mijn Xbox op US gezet en met dollars een car pack gekocht (DLC). Werkt!
Thanks !
http://uk.ign.com/videos/...pax-east-ign-conversation
http://www.gameinformer.c.../hands-on-with-below.aspx
Gelukkig komen Trials en Child of Light deze maand uit. Even wat naast Titanfall
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Done, hier ook nog steeds geen preview wave.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:07:
Kan iemand me uitnodigen voor preview update (gamertag samuelnl)?
[ Voor 10% gewijzigd door MarkH NL op 13-04-2014 11:26 ]
Xbox Live: MarkH
Verwijderd
Bedankt! Zie de invite alleen niet staan in mijn messages inbox. Of duurt het altijd effcarpebios schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:13:
[...]
Done, hier ook nog steeds geen preview wave.
Ontwikkelaar Respawn Entertainment heeft tijdens de PAX East details omtrent de eerste Titanfall DLC bekend gemaakt. Zo krijgt de eerste DLC de naam Titanfall Expedition mee, en bevat deze drie nieuwe maps.
Deze maps heten “Swampland”, “Runoff” en “Wargames”, ze zullen geen campagne verhaallijn hebben, maar zullen wel enige “filmische elementen” hebben. Daarnaast maakte de ontwikkelaar bekend dat er ook gewerkt wordt aan gratis DLC, welke nieuwe modus bevat.
De eerste betaalde DLC – Titanfall Expedition – moet ergens in mei verschijnen.
We are releasing this update to the remaining participants starting this afternoon. The remaining participants will be able to install the update starting at 4:00PM PDT on 4/13. Consoles in this second wave that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/15 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Je bent nog maar 4 maanden oudwindowsfanaat schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:55:
Zo, ik ga m'n Xbox One te koop zetten, ik wil toch liever een Wii U. Man ik wordt gewoon te oud voor al die snelle spellen denk ik
Daarnaast mn pa 57 jaar.. Zit nog elke avond uurtje Titanfall te spelen. of CoD
[ Voor 13% gewijzigd door To_Tall op 14-04-2014 13:06 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
haha, oké dan zal ik dus ander excuses moeten gaan verzinnen.To_Tall schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:05:
[...]
Je bent nog maar 4 maanden oud
Daarnaast mn pa 57 jaar.. Zit nog elke avond uurtje Titanfall te spelen. of CoD
Ik bied 20 euro!! Kom ik hem zelfs voor halen.....windowsfanaat schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:55:
Zo, ik ga m'n Xbox One te koop zetten, ik wil toch liever een Wii U. Man ik wordt gewoon te oud voor al die snelle spellen denk ik
Gamertag: YazNL
Yaz schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:47:
[...]
Ik bied 20 euro!! Kom ik hem zelfs voor halen.....
Wie zegt dat het in NL is?Yaz schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:47:
[...]
Ik bied 20 euro!! Kom ik hem zelfs voor halen.....
Genoeg Tweakers die ergens in de VS/AU/JPN zitten.
Dat zou snel genoeg blijken en als dat het geval is kan ik er vast wel voor zorgen dat ik naar een project locatie gestuurd ga worden die daar in de buurt ligt.. Easy! Vliegen op kosten van de zaak, altijd goed.LOTG schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:15:
[...]Wie zegt dat het in NL is?
Genoeg Tweakers die ergens in de VS/AU/JPN zitten.
Overigens denkt menig Hollander al een paspoort nodig te hebben om zuidelijk te komen
[ Voor 37% gewijzigd door LOTG op 14-04-2014 15:01 ]
Je wilt een Xbox One ruilen tegen een Wii U met spelletjes?!windowsfanaat schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:49:
nee is gewoon ergens in NL hoor, zuiden;) Maar wil hem niet verkopen eigenlijk, wil hem ruilen tegen een Wii U met spelletjes:P
En daarbij zijn er natuurlijk ook games genoeg die minder snel zijn. De Wii U is toch meer iets voor kleine kinderen....die zijn veel sneller...volgens mij?
Zou ik allemaal niet willen aanraden als je niet in bent voor snelle spellen.
Het argument voor kleine kinderen zou ik ook niet zo willen aandragen. Ik heb toch wel wat spellen erop die ik niet aan kleine kinderen zou geven (ZombiU b.v.).
[ Voor 40% gewijzigd door LOTG op 14-04-2014 15:23 ]
Misschien heb je wel gelijk, maar bij de meeste spellen moet je vaak nadenken welke keuzes je gaat maken, tijdsdruk en weet ik wat allemaal. Laat mij dan maar lekker een simpel kinderlijk kleurrijk leveltje spelen met Mario ...TheVMaster schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:18:
[...]
Je wilt een Xbox One ruilen tegen een Wii U met spelletjes?!En je bent te oud voor de snelle spelletjes? Ehh..hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik speel toch zeker paar keer in de week tegen oude gamers van 40+ (of niet Bullet
)....en om nu te zeggen dat die mannen snel zijn....nouja...ze racen snel, maar dat is toch nog redelijk bij te houden hoor.
En daarbij zijn er natuurlijk ook games genoeg die minder snel zijn. De Wii U is toch meer iets voor kleine kinderen....die zijn veel sneller...volgens mij?
Maar ben niet van plan om verder te gaan uitwijken waarom ik deze keuze heb gemaakt,
Nee laatste keer dat ik Mario speelde was tien jaar terug denk ik op de Cube. Naja dat vond ik een onwijs gaaf spel. Daarnaast vond ik Mario Karten altijd leuk. Zelda werd er toen bijgeleverd maar dat heb ik nooit gespeeld volgens mij:)LOTG schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:50:
Dat is wat ik nou net bedoel. U heeft duidelijk niet een van de recente Mario games gespeeld. Het aantal keer dat ik mijn controller richting de TV wilde verplaatsen ligt een stuk lager bij Forza(waar ik neurotisch alles moet halen zonder hulpmiddelen waar ik niet goed genoeg voor ben) en MGS(waar ik ongezien overal wil komen wat nooit lukt).
Wind Waker is dan wel weer wat relaxter op de WiiU. Lekker rond zeilen, eilandjes ontdekken.
Mario Kart staat hoog op de lijst om te halen, nog even wachten...
Waar de WiiU wel even mooi de Xbox One/PS4 beat is de couch coop. Schandalig afwezig op de Xbox One. Ik had zo gehoopt om Dead Rising coop te kunnen spelen, maar helaas. Net als NFS, ook al geen split screen.
Tien keer leuker om een avondje met iemand op de bank te gamen dan online(nog steeds leuk maar het mist gewoon die interactie).
Nou aangezien dit een forum is is een beetje discussie toch wel leuk, vandaar mijn vraag waarom je tot die keuze gekomen bentwindowsfanaat schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
[...]
Misschien heb je wel gelijk, maar bij de meeste spellen moet je vaak nadenken welke keuzes je gaat maken, tijdsdruk en weet ik wat allemaal. Laat mij dan maar lekker een simpel kinderlijk kleurrijk leveltje spelen met Mario ...
Maar ben niet van plan om verder te gaan uitwijken waarom ik deze keuze heb gemaakt,
Het is best wel 'slecht' gesteld met de couch games, FIFA next-gen is compleet 'no go' geworden, buiten paar potjes of tegen elkaar of tegen de computer (waar de PS3/X360 versie gewoon nog co-op online kan) en die enkele game die split is te spelen (zoals Forza - voor wat split eigenlijk waard is), gaat onze vriend de XBO bizar vage dingen doen wie er nu welke controller vast heeft.
Hoop stiekem dat Sony Allstars nog naar PS4 komt, Microsoft zou er niet slecht aan doen soortgelijke game te hebben, maar hebben imho te weinig IP om hele set aan characters te maken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
New Super Mario Bros U en Super Mario 3D land zijn nog frustrerender met meerdere personen maar ook leuker (mijn persoonlijke falen maakt het frustrerend, het spel is gewoon erg goed).
Ook bieden veel spellen een soort van passieve coop modus. Erg leuk als je iemand hebt die mee wilt doen maar het eigenlijk niet kan. Die kan dan een soort van helpen zonder de boel voor jou te verpesten. (De ZombiU multiplayer doet dat dan juist omgekeerd, daar kan de ander je naaien). En Smash Bros pwnt Allstars toch wel zwaar.
Maar daaromheen heb je gewoon veel meer keuzes, BL2, ModNation, RE5 afaik ook, en de wat normale racers (Blur, Split second, BU:P etc), plus alle mini-games (commando's, castle crashers, orc must die etc).
Dat zijn nog wel de dingen die ik gewoon mis op de XBO.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2014 17:20 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zelf heb ik weinig met couch-coop, online coop echter weer wel.
Verwijderd
Pikmin heeft ook wel een tijdsdrukwindowsfanaat schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
[...]
Misschien heb je wel gelijk, maar bij de meeste spellen moet je vaak nadenken welke keuzes je gaat maken, tijdsdruk en weet ik wat allemaal. Laat mij dan maar lekker een simpel kinderlijk kleurrijk leveltje spelen met Mario ...
Trouwens, Halo is wel een van de beste voorbeelden van hoe couch coop wel moet!
[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ton op 14-04-2014 20:07 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ook je live abo kun je zo delen.
Normaal gesproken zou die van mijn neef afgelopen zijn, maar zijn Xbox is bij mij home en ik heb nog gold op mijn account en zo kunnen we allebei gewoon nog online gamen.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Thanks!
Tonight, we will begin rolling out the next Xbox One system update. Again, I’d like to thank all of the
Xbox Live members who previewed features with us and shared some of their feedback. Their input helped shape this system update, and we look forward to expanding our list of previewing Xbox Live members in the coming months.
Here’s the final breakdown of the features rolling out to Xbox One systems starting tonight and over the next few days:
Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This was one of the most frequently requested features, so we made it a priority to include it in this update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list.
Kinect voice and motion improvements will continue to be fine-tuned for quality and reliability of Xbox One commands. For example, we’ve updated some of the gesture functionality to reduce false positives on non-hand objects triggering gesture commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Blu-ray player supports 50 Hz video output for content recorded at 50 Hz. We’ll also be updating the Blu-ray Player app in the coming days to round out these improvements.
Controller and headset adaptor firmware updates will reduce audio static and improve wireless connectivity.
Silent reboot after system updates and system update on demand now available. If your console is in Instant On mode, the update will happen automatically and return to standby upon completion. This means you won’t need to power on your console after an update moving forward. If you want to take future updates when available without waiting for your console to do it on its own, we’ve added this option under system settings and you’ll be able to use it next update. It will only show as available when there is an update to take.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha, die mensen beat ik altijd dik. Ik ben juist enorm slecht in die echte fighters (zoals KI) omdat ik die combo's nooit onder de vingers krijg.SinergyX schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:20:
Smash is mij te simpe [...]
Smash bros heeft misschien een simpelere control set maar qua actie is het stukken sneller en vergt het nog steeds erg veel tactiek. Het zelfde als bij een andere fighting game zul je echt de pro's en con's moeten weten van je character en omdat het systeem werkt met het uit de arena werken zijn daar ook nog eens strategieën voor. Als je Smash bros te simpel vind zou ik eens kijken naar de tournaments ervoor. Dan zul je zien hoe complex het spel eigenlijk is als je tegen mensen speelt die echt goed zijn.
Alleen jammer dat Snake er waarschijnlijk niet meer in zit deze keer. Moeten we het helaas doen met Ground Zeroes. Waar meneer een ontzettend geavanceerde iDroid heeft met hologram scherm een Walkman...
Back on topic: Wanneer gaat Kinect Cortana gebruiken? Werkt erg goed op mijn Lumia 920!
[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 15-04-2014 09:56 ]
Ik heb trouwens ook een bug ontdekt, in de officiële software (ik zit niet in de preview), kan ik die ook reporten, of was dit enkel voor de mensen met preview?
[ Voor 32% gewijzigd door X-Fighter op 15-04-2014 11:34 ]
Kijk eens bij MS support weet je het zo.. of ff bellen.. ook niet lastig...X-Fighter schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:25:
Ik heb net gemerkt dat er iets rammelt in een van mijn controllers, kunnen wij deze gewoon opsturen en laten repareren? Of is er nog geen steeds geen support op dit moment?
Ik heb trouwens ook een bug ontdekt, in de officiële software (ik zit niet in de preview), kan ik die ook reporten, of was dit enkel voor de mensen met preview?
Maar als jij belt er rammelt iets in mn controller zullen je ze je niet snel helpen.. Heb je hem wel eens laten vallen?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Heb contact opgenomen, moet opnieuw contact opnemen met Microsoft Duitsland, had contact opgenomen met Amerika die veel te vriendelijk zijn. Dat over-happy gedoe kan ik niet echt tegenTo_Tall schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:57:
[...]
Kijk eens bij MS support weet je het zo.. of ff bellen.. ook niet lastig...![]()
Maar als jij belt er rammelt iets in mn controller zullen je ze je niet snel helpen.. Heb je hem wel eens laten vallen?
Ik heb hem nog nooit laten vallen, het is ook de minst gebruikte controller wat zo raar is. Nu moet ik wel zeggen dat de losse component plots terug vast zit, wrs haakt het ergens achter. Nu ja ik wacht anders wel tot support hier is in Belgie, heb nog twee andere controllers.
Verwijderd
Je preview code krijg je binnen op je xbox one zelf, berichtencentrum.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:59:
Heb helaas mijn preview code nog niet binnen. Komt het binnen via messages of via hotmail/outlook?
Heb de X1 sinds zaterdag niet meer aangehad en ben met name benieuwd of de problemen met de controller zijn opgelost.
We’re very excited to announce the release of the Zomboss Down Pack for PvZ Garden Warfare. Zomboss Down features a brand new Gardens & Graveyards map “Cactus Canyon”, where Zombies have crash landed in the desert and need to fight their way to a local golf course and destroy a secret Plant facility located under the 18th hole. 8 new characters have also been added as well as hundreds of new CRAAAZY customization items to collect! In addition, this pack also contains hundreds of tuning/balance changes, and bug fixes. We hope you enjoy it!
Overigens heb ik niets meer gehoord van dat preview gebeuren nadat ik de code gekregen had, de tool geïnstalleerd had en de vragen daarin beantwoordt. Krijg je überhaupt nog een notificatie of krijg je gewoon de updates?
Xbox Live: Ofthewell NL
Ja.Hairball schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:17:
Wat is eigenlijk de release versie? Ik had vanochtend versie 6.2.10698.0 en nu 6.2.10812.0. Kon mijn controller weer updaten dus lijkt me dit de juiste. Klopt dat?
Er was een systeemupdate voor de Xbox One. Maar heb nog steeds de oude versie erop staan.
Er komt ook nergens te staan dat ik hem kan updaten.
Mijn Regio staat op English/UK.
Verder staat de Xbox One op Instant-On en zou het automatisch moeten gebeuren. Maar kan nergens iets terug vinden hij is tot op heden nog niet doorgekomen.
Ook als ik de optie Energy/Saving selecteer staat er nergens of ik het apparaat handmatig wil updaten..
Enkel kan ik de controller wel updaten maar die optie is er altijd..
Iemand enig idee? Of moet ik nog wachten..?
Thnx alvast!
Hier precies hetzelfde. Is er niet een mode om de update te forceren?epamel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:54:
Beste Tweakers,
Er was een systeemupdate voor de Xbox One. Maar heb nog steeds de oude versie erop staan.
Er komt ook nergens te staan dat ik hem kan updaten.
Mijn Regio staat op English/UK.
Verder staat de Xbox One op Instant-On en zou het automatisch moeten gebeuren. Maar kan nergens iets terug vinden hij is tot op heden nog niet doorgekomen.
Ook als ik de optie Energy/Saving selecteer staat er nergens of ik het apparaat handmatig wil updaten..
Enkel kan ik de controller wel updaten maar die optie is er altijd..
Iemand enig idee? Of moet ik nog wachten..?
Thnx alvast!
Je kan bij Settings -> System -> Console Info kijken naar de versie, en vergelijken met dit:Hairball schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:17:
Wat is eigenlijk de release versie? Ik had vanochtend versie 6.2.10698.0 en nu 6.2.10812.0. Kon mijn controller weer updaten dus lijkt me dit de juiste. Klopt dat?
Overigens heb ik niets meer gehoord van dat preview gebeuren nadat ik de code gekregen had, de tool geïnstalleerd had en de vragen daarin beantwoordt. Krijg je überhaupt nog een notificatie of krijg je gewoon de updates?
http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system
Zo weet je dus altijd welke versie je draait en of je "achter" loopt
New Xbox One System Update Begins Rolling Out Tonight
[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 15-04-2014 18:14 ]
Sowieso je console op US zetten, en op Instant-On en dan 20 minuten uitzetten ofzo.blueface schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:58:
[...]
Hier precies hetzelfde. Is er niet een mode om de update te forceren?
Sorry voor de dubbelpost
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 15-04-2014 18:17 ]
Krijg de update echt niet aangeboden. Zul je zien dat mijn xbox hem niet pakt. Drama, drama en nog eens drama met dit klote apparaat. Vanaf het begin heeft de one al problemen en nou dit weer. De derde generatie xbox die mijn weer een slechte ervaring bied. Geen support. Bedankt Microsoft.shadowman12 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:17:
[...]
Sowieso je console op US zetten, en op Instant-On en dan 20 minuten uitzetten ofzo.
edit:
Sorry voor de dubbelpost
Geduld is een schone zaak, komt wel goed, patience...blueface schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:40:
[...]
Krijg de update echt niet aangeboden. Zul je zien dat mijn xbox hem niet pakt. Drama, drama en nog eens drama met dit klote apparaat. Vanaf het begin heeft de one al problemen en nou dit weer. De derde generatie xbox die mijn weer een slechte ervaring bied. Geen support. Bedankt Microsoft.
Dat moet toch niets uitmaken of je 'm nu op US,UK,DE zet? Hooguit dat ze 't in de US een fractie eerder uitrollen en dat is maar mijn gok.shadowman12 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:17:
Sowieso je console op US zetten, en op Instant-On en dan 20 minuten uitzetten ofzo.
edit:
Sorry voor de dubbelpost
Net m'n X1 aangezet (UK) krijg gelijk de melding voor de update. Volgens mij kan ik 'm beter meteen op stand-by zetten wanneer ik thuiskom, dan lopen updates automagisch binnen en heb ik er geen omkijken meer naar. Dalijk niet vergeten ook de controller weer te updaten en daarna nagaan hoe het met het zich gedraagt.
Ik denk dat blueface voor straf geen updates meer krijgt om dat ie zo naar doet tegen z'n X1harrytasker schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:54:
[...]
Geduld is een schone zaak, komt wel goed, patience...
[ Voor 16% gewijzigd door mowa op 15-04-2014 22:09 ]
Sheesh denk aan je hartblueface schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:40:
[...]
Krijg de update echt niet aangeboden. Zul je zien dat mijn xbox hem niet pakt. Drama, drama en nog eens drama met dit klote apparaat. Vanaf het begin heeft de one al problemen en nou dit weer. De derde generatie xbox die mijn weer een slechte ervaring bied. Geen support. Bedankt Microsoft.
Die update komt vanzelf. Bij mij is ie zojuist geïnstalleerd. Gaat volgens mij ook sneller als je je Xbox op instant on zet en dan even in standby zet en een uurtje of wat met rust laat.
En even later was deze geupdate en daarna ook mijn controller update uitgevoerd.

Totaal geen last van.blueface schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:40:
[...]
Als dit al de derde generatie is die je een slechte ervaring bied, waarom koop je hem dan toch weer ?
Trick me once, shame on you.
Trick me twice, shame on me.
Moest ff hieraan denken:pjustifire schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:30:
[...]
Totaal geen last van.
Als dit al de derde generatie is die je een slechte ervaring bied, waarom koop je hem dan toch weer ?
Trick me once, shame on you.
Trick me twice, shame on me.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
4x tijdens elk willekeurig potje Titanfall = dus fckng dood.
Misschien dat er tijdens updaten is fout is gegaan? Ik heb zelf eigenlijk nooit disconects, vrienden van mij wel, die heb ik er na de update niet meer over gehoord. De controller update al opnieuw geprobeerd uit te voeren?mowa schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:24:
WTFNa de (controller) update waren de controller disconects gewoon dramatisch..
![]()
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Is er ooit nog info gekomen over het feit dat Paypal niet meer werkt voor ons?
Of is dat al een verloren strijd en zijn we Paypal kwijt tot onze spijt?
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Elke disconnect bij mij kwam doordat de batterijen zo goed als op zijn. Vaak kan je hem dan wel weer aanzetten en doet hij het weer even maar beter is het gewoon de batterijen te wisselen. Ook denk ik dat de mensen die hier overmatig last van hebben of cheap-ass batterijen hebben of me een partij met de controller lopen te schudden en te gooien zodat de batterijen vanzelf de (wel erg slechte) contacts uitschieten. Tip daarvoor is om een dun stukje papier te vouwen en tussen de klep en de batterijen te plaatsen. Dit houd het allemaal wat beter op zijn plek. Ook zijn Sanyo Eneloops wat dikker dan de normale penlights, die gebruik ik en heb ook nooit van disconnects wanneer ze niet voor zouden moeten komen.Willybubba schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:33:
Ik heb echt nog nooit een controller disconnect gehad...
40 dollar!? Dat is echt 20 dollar teveel. Deze gaat dus aan mij voorbij. Leuk spel maar niet voor dat bedrag.Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:01:
Trials Fusion vandaag te downloaden voor 40 dollar dollar bill ya'll!
Is er ooit nog info gekomen over het feit dat Paypal niet meer werkt voor ons?
Of is dat al een verloren strijd en zijn we Paypal kwijt tot onze spijt?
En Paypal kan je gewoon afschrijven. Op zoek naar alternatieven zou ik zeggen (en ja die zijn er, blader maar eens pagina of 15 terug en begin dan met lezen).
edit: Trials is dus 20 dollar (gelukkig). Jij bedoelt waarschijnlijk als je ook de seasonpass erbij neemt. Dat doe ik echt zelden tenzij het een noodzaak word om met vrienden te kunnen spelen (zoals met BF4). Is dat niet nodig dan zal ik dat ook niet aanschaffen.
[ Voor 33% gewijzigd door Yaz op 16-04-2014 09:21 ]
Okee toch 20 dollar?Yaz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:14:
[...]
Elke disconnect bij mij kwam doordat de batterijen zo goed als op zijn. Vaak kan je hem dan wel weer aanzetten en doet hij het weer even maar beter is het gewoon de batterijen te wisselen. Ook denk ik dat de mensen die hier overmatig last van hebben of cheap-ass batterijen hebben of me een partij met de controller lopen te schudden en te gooien zodat de batterijen vanzelf de (wel erg slechte) contacts uitschieten. Tip daarvoor is om een dun stukje papier te vouwen en tussen de klep en de batterijen te plaatsen. Dit houd het allemaal wat beter op zijn plek. Ook zijn Sanyo Eneloops wat dikker dan de normale penlights, die gebruik ik en heb ook nooit van disconnects wanneer ze niet voor zouden moeten komen.
[...]
40 dollar!? Dat is echt 20 dollar teveel. Deze gaat dus aan mij voorbij. Leuk spel maar niet voor dat bedrag.
En Paypal kan je gewoon afschrijven. Op zoek naar alternatieven zou ik zeggen (en ja die zijn er, blader maar eens pagina of 15 terug en begin dan met lezen).
edit: Trials is dus 20 dollar (gelukkig). Jij bedoelt waarschijnlijk als je ook de seasonpass erbij neemt. Dat doe ik echt zelden tenzij het een noodzaak word om met vrienden te kunnen spelen (zoals met BF4). Is dat niet nodig dan zal ik dat ook niet aanschaffen.
Kijk in de store: http://www.microsoftstore...x-One/productID.299204800
Er staat niets over season pass. Het is wel gewoon de game.
En de alternatieven ter vervanging van Paypal die ken ik idd
Maar er is niets zo fijn als Paypal. Paypal voelt toch een beetje als kakken op je eigen toilet.
[ Voor 5% gewijzigd door Doughty op 16-04-2014 09:42 ]
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:25:
[...]
Maar er is niets zo fijn als Paypal. Paypal voelt toch een beetje als kakken op je eigen toilet.
Ik ook niet behalve als mijn batt leeg zijn!Willybubba schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:33:
Ik heb echt nog nooit een controller disconnect gehad...
Ik heb bewust mijn controllers niet geupdate ;-) nooit disconnects!mowa schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:24:
WTFNa de (controller) update waren de controller disconects gewoon dramatisch..
![]()
Hier is hij $20,-Doughty schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:25:
[...]
Okee toch 20 dollar?Beter, voelt iets beter dan 40 dollar idd.
Kijk in de store: http://www.microsoftstore...x-One/productID.299204800
Er staat niets over season pass. Het is wel gewoon de game.
En de alternatieven ter vervanging van Paypal die ken ik idd![]()
https://store.xbox.com/en...3a-4764-bee7-fe93e0613204
Hoe apart
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)