iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ja..sorry...'k vierde gisteren m'n verjaardag (en ben vandaag jarig) dussuh..had 'heel even' andere prio'sDoughty schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:23:
Mannen, waar zijn jullie de hele tijd met BF4?
Blerf en ik brengen die game naar een hoger level!
Die hard, hardcore!
Beetje taart eten boven ons stellen heTheVMaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:20:
[...]
Ja..sorry...'k vierde gisteren m'n verjaardag (en ben vandaag jarig) dussuh..had 'heel even' andere prio's
HAPPY BDAY dude! dat je er een mooie dag van mag maken vandaag!
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
http://www.totalxbox.com/...es-revealed-for-xbox-one/
First ID@Xbox games should hit Xbox One by March 2014:
http://www.totalxbox.com/...t-xbox-one-by-march-2014/
Ben benieuwd hoe dit soort games in de store zichtbaar worden.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja hoe mooi "worms" vond dat altijd zo leuk om te spelen.uchiha tijntje schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:07:
New ID@Xbox games revealed for Xbox One:
http://www.totalxbox.com/...es-revealed-for-xbox-one/
First ID@Xbox games should hit Xbox One by March 2014:
http://www.totalxbox.com/...t-xbox-one-by-march-2014/
Ben benieuwd hoe dit soort games in de store zichtbaar worden.
Kan ook niet wachten op de nieuwe trials game dat heb ik echt op de 360 echt kapot gespeeld.
Ik gebruik het regelmatig om te Skypen via mijn Xbox; maar momenteel werkt het enkel als je de Xbox One opstart met het keyboard reeds aangesloten. Dit wordt nu plug and play met de update van morgen.TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:50:
[...]
En....usb keyboard kunnen aansluiten....LOL zou niet direct weten waarom je dat zou willen? Misschien ook de mogelijkheid tot aansluiten van een muis?
Gefeliciteerd kerel! Drink er eentje voor me.TheVMaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:20:
[...]
Ja..sorry...'k vierde gisteren m'n verjaardag (en ben vandaag jarig) dussuh..had 'heel even' andere prio's
Nog een leuk cadeautje gehad? Nieuwe soldeerbout ofzo?
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Haha, gisteravond was killer, Arie!MRELynx schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:59:
[...]
Vanavond weer !!!En scores met 0-6 is naar een hoger level tillen ?
Neuh....de Xbox One is mijn verjaardagskado...met 4 gamesDoughty schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Gefeliciteerd kerel! Drink er eentje voor me.
Nog een leuk cadeautje gehad? Nieuwe soldeerbout ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 10-02-2014 14:37 ]
Netjes kerel, mooi cadeau!TheVMaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:36:
[...]
Neuh....de Xbox One is mijn verjaardagskado...met 4 gamesmaar eh.....is er nog iemand aan het knallen nu?
Maar euh, wel een Xbox One krijgen, maar afstoffen hoo maar?
Doughty schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:41:
[...]
Netjes kerel, mooi cadeau!
Maar euh, wel een Xbox One krijgen, maar afstoffen hoo maar?
Ik zou graag Vevo willen hebben. Perfect voor in de achtergrond, maar ik zie 'm niet in de Store staan (regio US, language English US).
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
[ Voor 8% gewijzigd door Doughty op 10-02-2014 15:57 ]
VPN? Neuh...gewoon Unblock-Us.....DNS invullen op je xbox en klaar is klara. Werkt perfect voor zowel Hulu, Netflix als ook NFL enzo (en geen beperkte snelheid ivm VPN enzo).Doughty schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:56:
Heeft er iemand een Black VPN o.i.d. ingesteld voor de US Netflix en Hulu etc?
Ah uiteraard.TheVMaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:01:
[...]
VPN? Neuh...gewoon Unblock-Us.....DNS invullen op je xbox en klaar is klara. Werkt perfect voor zowel Hulu, Netflix als ook NFL enzo (en geen beperkte snelheid ivm VPN enzo).

Nu maar hopen dat de 'normale' XBOX 360 Apps ook snel naar de One komen..want zoals eerder al genoemd mis ik de VEVO App ook best wel.....daarnaast zou het fijn zijn als Ziggo eindelijk eens met z'n App op de proppen zou komen...Doughty schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:03:
[...]
Ah uiteraard.Lijkt mij idd beter dan vpn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Natuurlijk......anders was de App er allang geweestuchiha tijntje schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:41:
Ziggo etc zal pas echt op zijn vroegst komen als de x1 ook daadwerkelijk on NL is gereleased.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En een XBMC App dan.....Smartglass werkt ook wel aardig, maar ondersteuning (zoals hierboven ook genoemd) voor bv. Netflix en Hulu etc. zou ook we fijn zijn.TranceSetter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:11:
Van alle apps die ik kan bedenken die ik graag voor de Xbox One is Plex wel degene die het hoogst op mijn verlanglijstje staat
Ik zie bij major Nelson de volgende tekst staan:
These are just a few of the many updates we will be shipping on February 11. We’ll share more details on these and other upcoming features in the coming weeks. We have several surprises in store that we think you’ll love.
Ben benieuwd wat dan zo'n surprise zal zijn........
1 morgen
1 in begin maart
Meer info over de maart update komt in de komende weken
Ik ben ook heel erg benieuwd. Je bedoelde dit bericht denk ik?VFRRijder schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:35:
Morgen komt toch de update voor de One?
Ik zie bij major Nelson de volgende tekst staan:
These are just a few of the many updates we will be shipping on February 11. We’ll share more details on these and other upcoming features in the coming weeks. We have several surprises in store that we think you’ll love.
Ben benieuwd wat dan zo'n surprise zal zijn........
Tomorrow is not today!
Ik wil hem wel hebben en ga er denk ik maar € 45,- voor betalenSpacey23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:30:
Iemand al een preorder geplaatst voor Titanfall? Zo ja, waar? Ik twijfel nog over waar ik hem ga kopen. Heb hem het liefst op dag 1 en zou hem dan voor 69 euro bij de mediamarkt in Duitsland kunnen halen. Ik vind dit alleen te prijzig en koop hem denk ik via amazon.co.uk voor 42 pond. Dan maar een paar dagen extra wachten.

Waarom niet via de US marketplace aanschaffen? Zoals hier in het topic al vaker gezegt, gamen is nog nooit zo goedkoop geweest als deze generatieSpacey23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:30:
Iemand al een preorder geplaatst voor Titanfall? Zo ja, waar? Ik twijfel nog over waar ik hem ga kopen. Heb hem het liefst op dag 1 en zou hem dan voor 69 euro bij de mediamarkt in Duitsland kunnen halen. Ik vind dit alleen te prijzig en koop hem denk ik via amazon.co.uk voor 42 pond. Dan maar een paar dagen extra wachten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wacht af tot na de beta, als die me bevalt koop ik hem wrs via de US store digitaal, wat goedkoper isSpacey23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:30:
Ja heb Peggle 2 en Max zo gekocht, maar games als Titanfall, Battlefield etc. heb ik liever op een disk zodat ze ooit ook weer doorverkocht kunnen worden. Betaal dan liever een tientje meer.BM schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:54:
[...]
Waarom niet via de US marketplace aanschaffen? Zoals hier in het topic al vaker gezegt, gamen is nog nooit zo goedkoop geweest als deze generatie
Tomorrow is not today!
Ja....moet zeggen dat ik het niet snap waarom ik € 25,- meer voor een game zou moeten betalen, puur omdat ik dan een fysiek schijfje heb? De mogelijkheid tot het verkopen van je digitale download gaat echt wel komen de komende paar jaar....moet zeggen dat ik de meeste games ook met de vorige generatie al niet snel verkocht, dus ik kan rustig 'even' wachten tot de digitale doorverkoop geregegeld is...BM schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:54:
[...]
Waarom niet via de US marketplace aanschaffen? Zoals hier in het topic al vaker gezegt, gamen is nog nooit zo goedkoop geweest als deze generatie

Als het nu een tientje was, maar het gaat om 25 euro per spel. Overigens ga je ze vast niet binnen een paar maanden verkopen, toch? Ach..je moet het natuurlijk zelf weten.....maar wat ik hierboven ook al zei..die doorverkoop gaat er wel komen....ach..en anders maar niet. Je krijgt er toch niet meer dan 10-15 euro voor....nou dan heb ik nu al die 25 euro voordeel gehadSpacey23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:57:
[...]
Ja heb Peggle 2 en Max zo gekocht, maar games als Titanfall, Battlefield etc. heb ik liever op een disk zodat ze ooit ook weer doorverkocht kunnen worden. Betaal dan liever een tientje meer.
[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 10-02-2014 21:00 ]
Tomorrow is not today!
Oke....25 euro is eigenlijk ook als je hem digitaal in Duitsland koopt overigens...iets wat natuurlijk bizar is. Waarom zou je een digitale game voor hetzelfde bedrag halen als een fysiek schijfje. Is dat een aanbieding ofzo, aangezien hij bij Amazon.de 'gewoon' 69,99 kost.Spacey23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:02:
25 euro klopt, maar alleen als je hem bij de mediamarkt over de grens koopt. Via Amazon UK ben je 51 euro kwijt voor de disk versie. Daarom koop ik liever die. Als het een verschil van 25 euro zou zijn koop ik hem ook liever digitaal.
Nee geen aanbieding. Bij Amazon UK zijn ze allemaal rond deze prijs. De games in Duitsland zijn een stuk duurder helaas. Hier de link naar Titanfall via Amazon met gratis verzending: http://www.amazon.co.uk/E...sr=8-1&keywords=titanfallTheVMaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:05:
[...]
Oke....25 euro is eigenlijk ook als je hem digitaal in Duitsland koopt overigens...iets wat natuurlijk bizar is. Waarom zou je een digitale game voor hetzelfde bedrag halen als een fysiek schijfje. Is dat een aanbieding ofzo, aangezien hij bij Amazon.de 'gewoon' 69,99 kost.
Tomorrow is not today!
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Tja behalve dat dat er niet staat, zou Ghosts ook een nieuwe engine gebruiken. Ik neem al het CoD nieuws vooralsnog met een dikke schep zout. Maar je mag inderdaad aannemen dat een game met dermate kleine maps wel 1080p/60fps moet kunnen halen in dat geval. Hoewel, gaat Titanfall ook niet verder dan 720p? Kan er niet echt een bevestiging over vinden. Kwestie van afwachten wat CoD op beide consoles gaat doen.X-Fighter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:21:
Dat gaat dus beide consoles 1080p/60fps zijn
http://www.polygon.com/20...rimarily-for-ps4-xbox-one
720p is nooit in de mond genomen van Respawn, de alpha versie was wel 720p/60fps, maar dat was de alpha versie, daar waren de textures ook heel slecht.bram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:06:
[...]
Tja behalve dat dat er niet staat, zou Ghosts ook een nieuwe engine gebruiken. Ik neem al het CoD nieuws vooralsnog met een dikke schep zout. Maar je mag inderdaad aannemen dat een game met dermate kleine maps wel 1080p/60fps moet kunnen halen in dat geval. Hoewel, gaat Titanfall ook niet verder dan 720p? Kan er niet echt een bevestiging over vinden. Kwestie van afwachten wat CoD op beide consoles gaat doen.
Door de laatste nieuwe drivers, is de Xbox One weer stukken beter geworden. Als Rebellion verwacht dat ze Xbox One naar 1080p/60fps gaan krijgen, dan zal dat zeker voor de developers van CoD gaan. Deze nieuwe drivers gaan denk ik ook al in gebruik genomen worden door Titanfall, alhoewel ik daar niet zeker over ben, maar de Xbox One update komt toevallig 1 week net voor Titanfall dus...
Je kan gerust beredeneerd nadenken over volgende CoD, waar niet perse voor afgewacht moet worden. Trouwens waarom doet iemand die graag op PS4 speelt moeilijk over 720p, als ze zelf amper 800p hebben?
Ik zie jou hier overigens verdacht vaak de stille hoop op parity uitspreken (nieuwe SDK's etc.), dus volgens mij heb je er zelf meer moeite mee.
[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 10-02-2014 23:33 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 10-02-2014 23:35 ]
http://www.nextgengamers....utm_campaign=Headliner.nl
Lords of the Fallen gameplay.
Ziet er aardig uit, alleen gameplay doet me wel heel sterk aan Ryse denken, en dat is geen goed teken....
Toch in de gaten houden !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Die modbreak stond hier nog niet toen ik postte en verder weet je zelf ook wel wat degene waar ik op reageerde hier komt doen toch ?justifire schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:30:
[mbr]*knip* Modbreak negeren... op de man spelen... da's niet echt de bedoeling.[/mbr]
Of heb jij hem ooit wel eens enige toegevoegde waarde in dit topic zien posten ?
Mag ik vragen wat er precies mis is met mijn eerste reactie? Ik geef voor de vorm zelfs aan dat je 1080p/60fps mag verwachten, maar dat het verder voor beide consoles afwachten is. Ook niet goed dus?justifire schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:40:
[...]
Die modbreak stond hier nog niet toen ik postte en verder weet je zelf ook wel wat degene waar ik op reageerde hier komt doen toch ?
Of heb jij hem ooit wel eens enige toegevoegde waarde in dit topic zien posten ?
Ik heb dan ook niet gezegd dat Titanfall 1080p ging zijn, maar CoD. Ik weet niet echt wat te verwachten bij Titanfall.bram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:27:
Nee, maar Respawn heeft ook nog steeds niet bevestigd dat het 1080p gaat zijn, of wel? En wie doet er moeilijk? Ik geef toch zelf aan dat we het voor beide consoles voor CoD toch niet weten? Ik begrijp je 800p opmerking verder niet echt, maar goed. De 4 games die ik tot nu toe veel speel, zijn allen 1080p, of heb ik iets gemist.
Ik zie jou hier overigens verdacht vaak de stille hoop op parity uitspreken (nieuwe SDK's etc.), dus volgens mij heb je er zelf meer moeite mee.
We weten inderdaad nog niets voor beide consoles, maar het lijkt me dom om te zeggen dat we er best niets over zeggen, want we weten dat PS4 het makkelijk gaat halen. Ik heb het dan ook over Xbox One, bij de laatste CoD was dit niet het geval, ik ben vrij zeker dat het nu wel gaat zijn. De focus ligt nu op next-gen, niet meer op previous, meer development tijd, en constant nieuwe SDK updates, dan mag je er wel vanuit gaan dat het goed komt met Xbox One.
Stille hoop? Het is toch bevestigd dat er nieuwe SDK is, anonieme bron binnen Ubisoft sprak zelfs van 60% increase, Rebellion zegt dat het ook veeeeeeel beter is. Ze waren eerst in paniek, en nu is dat niet meer het geval, zegt dat niet genoeg?
800p opmerking -> The Order 1886, een van die top exclusives met geen multiplayer die draait op 800p voor de "cinematografie". Maar daar hebben we het hier best niet over, want dat is PS4, en dit is Xbox One topic. Jammer dat het vs. topic er niet meer is, want ik wil ook niet gewoon gaan liggen vervelend doen in het PS4 topic.
[ Voor 6% gewijzigd door X-Fighter op 10-02-2014 23:51 ]
Gast alsjeblieft....bram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:44:
[...]
Mag ik vragen wat er precies mis is met mijn eerste reactie? Ik geef voor de vorm zelfs aan dat je 1080p/60fps mag verwachten, maar dat het verder voor beide consoles afwachten is. Ook niet goed dus?
Heeft iemand het al mogen ontvangen??
Aangezien mijn Xbox One op regio UK staat zal ik hem hopelijk zo rond de middag binnen kunnen trekken, althans dat was bij de vorige update ook zo....
Nu maar opzoek naar de volledige release notes!
Cogitationis poenam nemo patitur
Ga ik er rouwig om zijn? Nee, eerlijk gezegd kan het me weinig boeien of het 720p of 1080p is, zolang de gameplay maar lekker is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarom zou het geen 1080P worden? Het spel is sowieso langer in ontwikkeling dan alles wat nu op de markt is. Het zou niet het eerste spel zijn voor de One wat gewoon op 1080p werkt.Phusebox schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:01:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat TitanFall 1080p gaat worden, of ze moeten ineens enorme stappen gemaakt hebben, maar daar is het allemaal te kort dag voor.
Ga ik er rouwig om zijn? Nee, eerlijk gezegd kan het me weinig boeien of het 720p of 1080p is, zolang de gameplay maar lekker is.
Ik zie niet in waarom 1080P dus niet zou kunnen....
Nou jah, issues.....Doughty schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:08:
Ik ben benieuwd naar de update van vandaag, maar als ik een beetje rondlees op het internet dan zou ik benieuwder moeten zijn naar de update van 4 maart. Maar ik ben het benieuwdst naar de update van de update 4 maart aangaande de multiplayer issues etc.
4 Maart zal natuurlijk vooral om verbeteringen qua party/chat functies gaan.
Het is niet zo dat het nu niet werkt, het is alleen net een stap te veel voor mensen die vanaf de X360 komen en iets anders zijn gewend.
[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 11-02-2014 09:10 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Het spel koop ik sowieso online zodat ik ronde 45 euries kwijt ben. De controller ben ik me nog over aan t bedenken.
[ Voor 20% gewijzigd door Chrosser op 11-02-2014 09:10 ]
Dat is prima kerel.Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:09:
het is een beetje offtopic, sorry daarvoor, maar ik zag laatst op bigu.nl titanfall voor 57 euro, ook hebben ze die speciale titanfall controller als bundel voor 120 euro.. Ik moet sowieso nog een extra controller dus ben aan het twijfelen.
Het spel koop ik sowieso online zodat ik ronde 45 euries kwijt ben. De controller ben ik me nog over aan t bedenken.
GameMania krijgt Titanfall ook gewoon retail in de winkel.
De reden dat ik een fysiek exemplaar aanschaf is omdat ik dan die units kan doorverkopen wanneer de game mij niet mocht bevallen of als hij ligt stof te happen. Dat stof happen zal digitaal niet gebeuren, maar dat de game niet zal bevallen is wel een mogelijkheid.
Volgens mij hebben we nog geen 1080p gezien van TitanFall, en het zou wel sterk zijn als men daar nu opeens mee komt, zo vlak voor de release.Bullet NL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:08:
[...]
Waarom zou het geen 1080P worden? Het spel is sowieso langer in ontwikkeling dan alles wat nu op de markt is. Het zou niet het eerste spel zijn voor de One wat gewoon op 1080p werkt.
Ik zie niet in waarom 1080P dus niet zou kunnen....
Goed, ik laat me verrassen. Heb op Gamescom een half uur gespeeld, en met de gameplay zat het voor mij wel snor, al is de vraag hoe snel de gimmick er vanaf is.Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:34:
Op een paar gelekte alpha filmpjes na hebben we sowieso nog niks gezien, waarbij van te voren al werd aangegeven dat de Alpha van veel mindere kwaliteit zou zijn.
Grafisch was het toen nog niets bijzonders, maar dat is begrijpelijk in zo'n vroeg stadium (al draaide de game op PC hardware).
bedoel met 64 man BF4 spelen dat zijn goeie vooruitgangen op console vlak voor mij dan. En de toekomst weet ik zeker dat het allemaal wel goed komt met die graphics. Maar wat ik zeg misschien ben ik heel raar dat het me niet zoveel kan schelen.
Nee het kan mij ook weinig schelen, al is het mooi meegenomen wanneer geweldige gameplay met dito graphics gecombineerd kan worden. Probeer mijn verwachtingen op grafisch gebied dan ook altijd laag te houden.Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:38:
dat 1080p gepraat, ben ik nou de enige die dat echt niet zoveel kan schelen?
bedoel met 64 man BF4 spelen dat zijn goeie vooruitgangen op console vlak voor mij dan. En de toekomst weet ik zeker dat het allemaal wel goed komt met die graphics. Maar wat ik zeg misschien ben ik heel raar dat het me niet zoveel kan schelen.
Maar, ik zou liegen als ik zou zeggen dat het mij helemaal niets uitmaakt. Graphics is ook niet alles, kijk naar Beyond: Two Souls en The Last of Us, zo'n beetje de mooiste games van de afgelopen generatie op consoles, maar beiden konden mij niet echt bekoren op gameplay gebied.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 11-02-2014 09:48 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet liegen jongen. Jij zat gisteren nog te zeuren over de resolutie van jouw soldeerunit.Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:38:
dat 1080p gepraat, ben ik nou de enige die dat echt niet zoveel kan schelen?
Cry-engine te high end? Volgens my laat Ryse (oke, geen 1080p) zien dat dat op de huidige generatie prima kanSinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:04:
Als alles maar klopt, animaties, physics, dan ben ik blijAl vraag ik me nog wel af waarom ze de source-engine hebben gepakt, Cry engine is te high-end (of je levert gigantisch in op graphics, Aion draait deze), UT was best wel een aardige optie (en schaalt erg goed, zie Tera). Al is CS ook op source gemaakt, zit het FPS-aspect wel snor
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Prima is beetje groot woord natuurlijk, ze hadden Ryse vooralsnog niet verder kunnen trappen.BM schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:07:
[...]
Cry-engine te high end? Volgens my laat Ryse (oke, geen 1080p) zien dat dat op de huidige generatie prima kan
Vraag ik me af, als nu patches op de XBO alles beter laat presteren, zullen ze met terugwerkende kracht ook huidig games een trapje hoger zetten? (Ryse naar 1080 etc).
Kreeg nog wel een MS mailtje met acties (surface me name), de XBO staat er nog steeds in als day-one versie, uitverkocht. Dus daar zit nog weinig schot in qua mogelijke leverdatum in Nederland.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2014 10:10 ]
Ryse is een veredelde techdemo, gewoon zo laten.SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:10:
[...]
Prima is beetje groot woord natuurlijk, ze hadden Ryse vooralsnog niet verder kunnen trappen.
Vraag ik me af, als nu patches op de XBO alles beter laat presteren, zullen ze met terugwerkende kracht ook huidig games een trapje hoger zetten? (Ryse naar 1080 etc).
Schop in BF4 maar de res omhoog.
das inderdaad zeker waar, maar denk ook dat ik het verschil niet groot genoeg vind dat het me kan schelen. Gameplay vind ik wel echt interessant worden. en bij BF het weer is wel echt tof om te zien.Phusebox schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Nee het kan mij ook weinig schelen, al is het mooi meegenomen wanneer geweldige gameplay met dito graphics gecombineerd kan worden. Probeer mijn verwachtingen op grafisch gebied dan ook altijd laag te houden.
Maar, ik zou liegen als ik zou zeggen dat het mij helemaal niets uitmaakt. Graphics is ook niet alles, kijk naar Beyond: Two Souls en The Last of Us, zo'n beetje de mooiste games van de afgelopen generatie op consoles, maar beiden konden mij niet echt bekoren op gameplay gebied.
Jongen mijn soldeerUnit is 2.0 1080p 4K 5g allesDoughty schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:05:
[...]
Niet liegen jongen. Jij zat gisteren nog te zeuren over de resolutie van jouw soldeerunit.
nou je hebt in de assault klasse allemaal speelgoed.SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:31:
Ik had BF4 bijna gekocht gisteren, is medic nog steeds met de peddel en M246?
Why medic when you can Chopppahhh!SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:31:
Ik had BF4 bijna gekocht gisteren, is medic nog steeds met de peddel en M246?
In BF3 vond ik het geweldig tussen alle kogels door te vliegen om iemand van 220v te voorzien, al was het later met engineer en de mortar ook erg leuk.
Titanfall ga ik natuurlijk beta spelen
Nou kan je zeggen dat dat er nog meer is 64 man in een server is zo tof!SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:10:
Daar heb ik BF3 al teveel friendly kills op staan, geen goed idee
In BF3 vond ik het geweldig tussen alle kogels door te vliegen om iemand van 220v te voorzien, al was het later met engineer en de mortar ook erg leuk.
Titanfall ga ik natuurlijk beta spelen
Nou ik vind het af en toe best druk hoor, met 2x 64 man in 1 map....jet lijkt wel echt oorlog dan :-) Wel heel erg gaaf hoor.....vanavond weer? :-)Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:11:
[...]
Nou kan je zeggen dat dat er nog meer is 64 man in een server is zo tof!
vanavond zeker weerTheVMaster schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:58:
[...]
Nou ik vind het af en toe best druk hoor, met 2x 64 man in 1 map....jet lijkt wel echt oorlog dan :-) Wel heel erg gaaf hoor.....vanavond weer? :-)
Hollah at the Choppah!

Choppaaaaah na me vlieg kunsten van gisteren en me oefening word het weer lachen. Even onder de schotel door vliegen, en onder wat pijpskes door
Wed maar! Onder de schotel door was echt een instant classic!Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:10:
[...]
Choppaaaaah na me vlieg kunsten van gisteren en me oefening word het weer lachen. Even onder de schotel door vliegen, en onder wat pijpskes door
Dus datDoughty schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:11:
[...]
Wed maar! Onder de schotel door was echt een instant classic!
gezellig tot vanavondnexhil schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:13:
Nu ik het zo lees krijg ik eigenlijk ook wel weer zin in BF
Fan noise valt dus onder garantie? Zit nog steeds in twijfel, het is geen irritant geluid, gewoon een aanloop geluid, maar dat ding weken kwijt te zijn voor zoiets kleins.. Kan ik hem beter gewoon zelf openschroeven en desnoods andere fan erop gooienSilversin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:00:
Console terug van reparatie. Fan noise is opgelost, alleen wilt mn controller niet synchen. Fml
Je hebt een punt.Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:21:
Misschien is het toch handig om een slowchat/kroegtopic aan te maken voor de Xbox one. Niet dat ik er moeite mee heb om het hier te doen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je echt info zoekt over de xbox one dat het irritant begint te worden. Het is maar een suggestie..
Nice!
Je bent je X1 ongeveer een week kwijt. En ja , die van mij was wel erg luid. Rustig Netflix kijken zat er niet in.SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:20:
[...]
Fan noise valt dus onder garantie? Zit nog steeds in twijfel, het is geen irritant geluid, gewoon een aanloop geluid, maar dat ding weken kwijt te zijn voor zoiets kleins.. Kan ik hem beter gewoon zelf openschroeven en desnoods andere fan erop gooien
Dat is nog wel te overleven, maar ben altijd bang met verzending van zulke dingen, dat het onderweg alleen erger wordt en er andere dingen niet meer werken (zoals bij jou de controller).Silversin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:34:
Je bent je X1 ongeveer een week kwijt. En ja , die van mij was wel erg luid. Rustig Netflix kijken zat er niet in.
Toch even topic doorlezen over manier van verzending etc
Controller werkt alweer. Moest alleen ff de batterijen vervangenSinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Dat is nog wel te overleven, maar ben altijd bang met verzending van zulke dingen, dat het onderweg alleen erger wordt en er andere dingen niet meer werken (zoals bij jou de controller).
Toch even topic doorlezen over manier van verzending etc

Good progress. Should be beta news tomorrow. There will be signups. So close!
17:49 - 10 feb. 2014
Wat ik wel echt mis aan de X1 en hoop dat die dit in deze update komt:
- Zien wie er online komt.
- Disk management (Bevestigd)
- Automatisch profile login zonder Kinect
- Dolby ondersteuning over optical
- Beter manier van party invites
- Quick access friends menu
- Makkelijker friends menu
- Battery indicator (bevestigd)
- Virtual Jenna XXX Suck-o-lator
- Hunnit fiddy dollah
@ X-fighter: is er al iets bekend, waar, hoe of wat?
[ Voor 15% gewijzigd door Chrosser op 11-02-2014 15:00 ]
Vooral dit, is toch niet normaal dat dat er op launch niet inzat. Zit ik met mijn dure headset. Totdat dat gefixed is ga ik zowiezo alle games op de PS4 halen ...Dolby ondersteuning over optical
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ja net even snel dat ik het niet begreep..., maar goed ik merk het wel.Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:59:
Heeft er al iemand contact opgenomen met de mods om te overleggen over het slowchat xbo topic? Anders wil ik dat uiteraard wel doen? ik neem gewoon via PM?
Er is vraag naar en dan nog sluiten vind ik maar vreemd. maar zal aan mij liggen.
Die dus, en wat echt fijn zou zijn is vrienden in groepen kunnen zetten. Bedoel ik heb clan members, t.net, irl , en i wish there where my friends irl.Doughty schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:03:
En de slowchat is dicht
Wat ik wel echt mis aan de X1 en hoop dat die dit in deze update komt:
- Zien wie er online komt.
- Disk management (Bevestigd)
- Automatisch profile login zonder Kinect
- Dolby ondersteuning over optical
- Beter manier van party invites
- Quick access friends menu
- Makkelijker friends menu
- Battery indicator (bevestigd)
- Virtual Jenna XXX Suck-o-lator
- Hunnit fiddy dollah
Idd, beetje vreemd. We wilden juist dit topic ontzien van slowchat en onzin.Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:04:
[...]
Ja net even snel dat ik het niet begreep..., maar goed ik merk het wel.
Er is vraag naar en dan nog sluiten vind ik maar vreemd. maar zal aan mij liggen.
FYI: The February #XboxOne System Update will ship this week, but not today. The team is working on finalizing. More details when I get them
Oh my word /*-/+/*+/+/*/*Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:06:
Major Nelson heeft net op twitter gezegd dat de update vandaag niet komt:
FYI: The February #XboxOne System Update will ship this week, but not today. The team is working on finalizing. More details when I get them
Daar is weer een dooie mus.
Hij gaat $ 24,95 kosten.
http://t.co/OjFM3IFt0i
http://majornelson.com/20...xbox-one-coming-in-march/
[ Voor 87% gewijzigd door Chrosser op 11-02-2014 15:18 ]
Nog steeds niet, gewoon wachten. Het zal op twitter, facebook en hun eigen website komen, maar wanneer weten we niet. Ergens vandaag. Rond 18u of zo, want op dit moment is het nog maar half 7 in California, dus lijkt me niet logisch om het nu al te openen.Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:59:
Heeft er al iemand contact opgenomen met de mods om te overleggen over het slowchat xbo topic? Anders wil ik dat uiteraard wel doen? ik neem gewoon via PM?
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)