[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 21:40

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

alle verbeteringen zijn van harte welkom, hoe mooier hoe beter. Vind AC4 er overigens nu ook al fantastisch uitzien en amuseer me prima met mijn games tot nu toe. Geloof trouwens niet veel van het bericht. Al zou het 5% schelen, laat maar komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Chrosser op 05-02-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:01

Convoy

g44p

Blerf schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:06:
Mensen is er een lijst van mensen op Xbox live / one ?

ik wil graag vanavond beetje BF4 spelen of Forza :)

mijn xboxlive: oDr04
ja die had je zelf ook kunnen vinden als je de search had gebruikt :+

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:06:
Mensen is er een lijst van mensen op Xbox live / one ?

ik wil graag vanavond beetje BF4 spelen of Forza :)

mijn xboxlive: oDr04
Ik heb je ook toegevoegd enneh....misschien dat ik vanavond ook wel aanhaak met BF4 en/of Forza ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Convoy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:31:
[...]

ja die had je zelf ook kunnen vinden als je de search had gebruikt :+

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0
Nice, thanks. Heb mezelf ook in de lijst gezet.

Mensen die BF4 spelen en straks waarschijnlijk Titanfall, wees welkom in mijn vriendenlijst. ;)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15
Info over de nieuwe update in februari.

http://www.totalxbox.com/...e-screenshot-and-details/

Klinkt goed. Zeker de update in maart. :)

Edit: had mobiele site gepost...

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-02-2014 16:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:23

BM

Moderator Spielerij
Party is misschien het grootste pijnpunt, maar de punten die volgende week gepatched worden zijn toch ook zeer welkom :)

Vooral die batterij-indicatie. Hopelijk waarschuwen ze dan ook eerder dan 10 seconde voor je controller uitvalt :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:44:
Party is misschien het grootste pijnpunt, maar de punten die volgende week gepatched worden zijn toch ook zeer welkom :)

Vooral die batterij-indicatie. Hopelijk waarschuwen ze dan ook eerder dan 10 seconde voor je controller uitvalt :+
En....usb keyboard kunnen aansluiten....LOL zou niet direct weten waarom je dat zou willen? Misschien ook de mogelijkheid tot aansluiten van een muis? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doughty schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:46:
[...]

Nice, thanks. Heb mezelf ook in de lijst gezet.

Mensen die BF4 spelen en straks waarschijnlijk Titanfall, wees welkom in mijn vriendenlijst. ;)
Lijst is aardig aangegroeid, zal vanavond mijn vrienden lijst op de one updaten. Nog geen BF4 mutiplayer gespeeld, vanavond misschien een goede gelegenheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:50:
[...]

En....usb keyboard kunnen aansluiten....LOL zou niet direct weten waarom je dat zou willen? Misschien ook de mogelijkheid tot aansluiten van een muis? O-)
Heb het zelf nooit gebruikt, maar ik kende wel een paar mensen die dat ook voor de 360 hadden. En nu met allerlei apps zoals IE, Netflix, Youtube, kan ik me er wel iets bij voorstellen. :)
BM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:44:

Nou, op zich werkt het wel goed. We hebben er niet echt veel problemen mee (mits NAT niet zit te fucken). Alleen het is gewoon wat onduidelijk hoe het precies werkt en hoe je er het beste mee om kunt gaan. Neem nu afgelopen weekend. Zaten in een party. Die wijzigt naar een BF4 party, ik zoek een match, vindt er een, en jij kunt automatisch meejoinen, zonder dat we echt in een lobby in BF4 zitten. Dat heeft zeker wel zijn voordelen. Dat BF4 ons dan alleen niet in hetzelfde team zit is een ander verhaal.... Die ellende is er al sinds jaar en dag...

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-02-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:51
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:07:
Dat BF4 ons dan alleen niet in hetzelfde team zit is een ander verhaal.... Die ellende is er al sinds jaar en dag...
Daar komt deze maand de BF4 'Platoon-patch' voor uit ;)
http://battlelog.battlefi...view/2979150493825293566/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Heb in november en december veel BF4 gespeeld, maar in januari eigenlijk nog maar amper. Voornamelijk door de vele connection errors die ik voor mijn kiezen kreeg. Wel jammer, want als het eenmaal goed loopt, is het een erg gaaf spel. Maarjah, over 2 weken al de Titanfall beta, daarna Thief en de release van Titanfall en binnenkort ook nog Project Sparks Beta. Zal denk ik weinig BF4 meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
BF4 is wel beter geworden de afgelopen tijd, het loopt hier nu wel okey......
Geen lag of rubberbanding, af en toe een verdwaalde Amerikaan, maar goed... Hoop dat ze snel met eigen "huur" servers komen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Volgens de website is Battlelog al bijgewerkt, de app zal in de loop van de dag worden geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:07:
[...]

Heb het zelf nooit gebruikt, maar ik kende wel een paar mensen die dat ook voor de 360 hadden. En nu met allerlei apps zoals IE, Netflix, Youtube, kan ik me er wel iets bij voorstellen. :)

[...]

Nou, op zich werkt het wel goed. We hebben er niet echt veel problemen mee (mits NAT niet zit te fucken). Alleen het is gewoon wat onduidelijk hoe het precies werkt en hoe je er het beste mee om kunt gaan. Neem nu afgelopen weekend. Zaten in een party. Die wijzigt naar een BF4 party, ik zoek een match, vindt er een, en jij kunt automatisch meejoinen, zonder dat we echt in een lobby in BF4 zitten. Dat heeft zeker wel zijn voordelen. Dat BF4 ons dan alleen niet in hetzelfde team zit is een ander verhaal.... Die ellende is er al sinds jaar en dag...
Daar heb je de Smartglass App voor. Vooral met IE werkt dat heel erg goed. Je typt de url gewoon in op je smartphone, tablet of laptop...en je gebruikt het touchpad van je laptop of touchscreen van je smartphone of tablet als touchpad voor je browser op je Xbox :)

Voor Netflix enzo zou best Smartglass ondersteuning uit mogen komen overigens...ach..het is ook wel handig dat het iig kan...je keyboard aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Tnx voor de lijst heb me zelf er ook maar even in gezet. En ik zeg gezelligheid vanavond even schieten en doen :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Heeft iemand toevallig ook een update (van iets van 1100 mb gekregen) van Battlefield 4? Begreep van Shadowman12 dat er een update is..? 'k heb nog niets gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:41:
Heeft iemand toevallig ook een update (van iets van 1100 mb gekregen) van Battlefield 4? Begreep van Shadowman12 dat er een update is..? 'k heb nog niets gezien :(
Ik wel, eerder deze week in elk geval. Vandaag nog niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Thijmen schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:50:
[...]

Ik wel, eerder deze week in elk geval. Vandaag nog niet gekeken.
LOL misschien heb ik hem gemist....'k kan volgens mij (op dit moment) nog nergens zien hoeveel/welke updates ik heb draaien van een game of wel? LOL mogeljk kan dat na 11 feb wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:56:
[...]

LOL misschien heb ik hem gemist....'k kan volgens mij (op dit moment) nog nergens zien hoeveel/welke updates ik heb draaien van een game of wel? LOL mogeljk kan dat na 11 feb wel.
Dat kan naar mijn weten nog niet, zou ik ook wel 'n mooie toevoeging vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik verwacht een soortgelijk systeem als op de 360. Daar kon je bij je memory management wel zien dat er een update geinstalleerd was, maar afaik niet welke :)

Het feit dat je op de X1 nog updates kunt missen (zo lijkt het toch?) moet gefixed worden, dan hoeft dat overzicht ook niet meer.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:00:
Ik verwacht een soortgelijk systeem als op de 360. Daar kon je bij je memory management wel zien dat er een update geinstalleerd was, maar afaik niet welke :)

Het feit dat je op de X1 nog updates kunt missen (zo lijkt het toch?) moet gefixed worden, dan hoeft dat overzicht ook niet meer.
Volgens mij krijg je alleen updates als je dus een game echt 'afsluit'...gewoon op Home drukken (of xbox go home zeggen) suspend de game volgens mij alleen maar, misschien even een reboot doen...maar ja..de vrouw kijkt nu TV..dus dat kan niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiehh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-07 12:04
TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:54:
[...]

Daar heb je de Smartglass App voor. Vooral met IE werkt dat heel erg goed. Je typt de url gewoon in op je smartphone, tablet of laptop...en je gebruikt het touchpad van je laptop of touchscreen van je smartphone of tablet als touchpad voor je browser op je Xbox :)

Voor Netflix enzo zou best Smartglass ondersteuning uit mogen komen overigens...ach..het is ook wel handig dat het iig kan...je keyboard aansluiten :)
Heb jij de smartglass app voor windows 8 op je laptop? Hij staat niet in de nederlandse store en kan hem daarom niet installeren (nog niet beschikbaar omdat de Xbox one hier nog niet is?).

Galaxy S1/S3/S5 - Panasonic Viera TX-P42ST30E - Traktor s4 - Xbox 360 - Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
tommiehh schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:37:
[...]

Heb jij de smartglass app voor windows 8 op je laptop? Hij staat niet in de nederlandse store en kan hem daarom niet installeren (nog niet beschikbaar omdat de Xbox one hier nog niet is?).
Ja, op m'n Windows Phone en op m'n Windows 8.1 laptops/tablet. Je moet even je Region op United States (of UK) zetten.....(wel even de Store helemaal sluiten, eventueel via taskmanager ff checken) en dan de store weer starten. Dan de Xbox One Smartglass App downloaden en dan je region weer terug zetten naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiehh
TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:43:
[...]

Ja, op m'n Windows Phone en op m'n Windows 8.1 laptops/tablet. Je moet even je Region op United States (of UK) zetten.....(wel even de Store helemaal sluiten, eventueel via taskmanager ff checken) en dan de store weer starten. Dan de Xbox One Smartglass App downloaden en dan je region weer terug zetten naar Nederland.
Geprobeerd maar denk dat ik iets verkeerd doe. Heb wel de store afgesloten en af/aangemeld. Ik heb de regio aanpast op de account.live.com site maar dat leverde niets op. Bedoelde je daar de regio aanpassen? Zag bij de instellingen van de store niets staan..

Galaxy S1/S3/S5 - Panasonic Viera TX-P42ST30E - Traktor s4 - Xbox 360 - Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:49

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:17:
[...]

Volgens mij krijg je alleen updates als je dus een game echt 'afsluit'...gewoon op Home drukken (of xbox go home zeggen) suspend de game volgens mij alleen maar, misschien even een reboot doen...maar ja..de vrouw kijkt nu TV..dus dat kan niet :p
Een spel sluit je pas echt goed af door naar Home te gaan en dan op het spel te gaan staan, vervolgens de menu knop (rechter kleine knop) in te drukken. Dan komt er een menu in beeld en kan je Quit kiezen ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

tommiehh schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:27:
[...]

Geprobeerd maar denk dat ik iets verkeerd doe. Heb wel de store afgesloten en af/aangemeld. Ik heb de regio aanpast op de account.live.com site maar dat leverde niets op. Bedoelde je daar de regio aanpassen? Zag bij de instellingen van de store niets staan..
Niet op de site aanpassen, maar op jel laptop/tablet/windowsphone gewoon je regio aanpassen en rebooten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Gisteren een mooi stukje de geweren laten wapperen in BF4 samen met Blerf.
Rush, Conquest en Hardcore Domination. Nu al weer zin om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Doughty schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:30:
Gisteren een mooi stukje de geweren laten wapperen in BF4 samen met Blerf.
Rush, Conquest en Hardcore Domination. Nu al weer zin om verder te spelen.
Zeker was mooie sessie! ik ben wel weer in vanavond voor een sessie :)
Even kijken of we nog wat jets kunnen kapen en rond kunnen vliegen.

@TheVMaster haakt mischien ook wel aan ?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Blerf schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Precies!
Als er nog wat meer mensen ons aanmelden op xblive, dan kunnen we iig een squad neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05
Werkt het joinen/party met BF4 enigszins netjes?

US prijs is nog steeds netjes, overtuig mij eens om BF4 te nemen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daldiel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-06 15:43
Ik heb ook Battlefield 4 en premium op mijn Xbox One.

Add me maar als je wilt spelen:

GT: Lone Gunman NL

Ik kijk uit naar ons samenspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

SinergyX schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:59:

Ja, gisteren werkte de party zelf prima en BF4 neemt je party automatisch mee wanneer je een server joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Ja op zich wel hoor, althans gisteren ging het wel prima :) dus ik zeg gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

Als je BF4 nog steeds niet hebt gekocht zou ik zelf even nog 2 weken wachten totdat je de Titanfall Beta hebt kunnen spelen. Als die niet bevalt zou ik je BF4 zeker kunnen aanraden. :) Die 2 weken maken ook niet zoveel meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Daldiel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:05:
Ik heb ook Battlefield 4 en premium op mijn Xbox One.

Add me maar als je wilt spelen:

GT: Lone Gunman NL

Ik kijk uit naar ons samenspel :)
Toegevoegd.
Vanavond zijn we online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Same. Als je mij online ziet, send me an invite!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Doughty schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:20:
[...]

Toegevoegd.
Vanavond zijn we online.
das handig dan hoef ik het nu niet te doen hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Er is ook een BF4 topic he O-)

Strider releasedatum 19 Februari, € / $ 14,99
http://www.capcom-unity.c...-date-new-modes-confirmed

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 06-02-2014 14:17 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiehh
MRELynx schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 06:29:
[...]

Niet op de site aanpassen, maar op jel laptop/tablet/windowsphone gewoon je regio aanpassen en rebooten.
Ah, thanks! Ik heb hem eindelijk kunnen installeren!
In welke taal heb jij de app? Bij mij staat hij in het duits (laptop).

EDIT: Na wat geklooi met taalinstellingen in windows staat hij eindelijk ook in het Engels 8)

[ Voor 12% gewijzigd door tommiehh op 06-02-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

In het Engels.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/02iMMI2W2DgHnI3EgdpGWuHR/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Moet even kijken, maar als ik online ben...dan gooi je me er maar in ;) dan haak ik vast wel even aan...
MRELynx schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 06:29:
[...]

Op je laptop/tablet hoef je niet te rebooten na een wijziging, wel even de Store goed afsluiten...op je Phone wel...
tommiehh schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:28:
[...]

Ah, thanks! Ik heb hem eindelijk kunnen installeren!
In welke taal heb jij de app? Bij mij staat hij in het duits (laptop).

EDIT: Na wat geklooi met taalinstellingen in windows staat hij eindelijk ook in het Engels 8)
Heb je je regio op Duitsland gezet voor je hem downloade uit de Store?

[ Voor 51% gewijzigd door TheVMaster op 06-02-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

ZO net met triton controller werkbaar gemaakt op me xbox one middels de tutorial Doughty.
Volgens mij is het allemaal goed gegaan dat gaan we vanavond in party echt merken :) fingers crossed hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:17:
[...]

&
danplo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
[...]

Een spel sluit je pas echt goed af door naar Home te gaan en dan op het spel te gaan staan, vervolgens de menu knop (rechter kleine knop) in te drukken. Dan komt er een menu in beeld en kan je Quit kiezen ;)
Ik heb ergens gelezen, dat je als wilt rebooten en je zit nog te gamen, dat dan een game via het menu zelf moet afsluiten, en dan een 30 seconden wachten, zodat ie naar de cloud kan syncen, en dan kun je de reboot starten.
http://support.xbox.com/e...ystem/power-cycle-console

Mijn gamertag is trouwens BaldShadowman, iedereen die me wil toeveogen ga je gang. Heb ook een Xbox One.

Ik trouwens vast in de campaign modus in BF4, kom niet voorbij dat level met die 3 tanks. Als mensen tips hebben verneem ik die graag ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Turdie op 06-02-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
shadowman12 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:09:
Ik trouwens vast in de campaign modus in BF4, kom niet voorbij dat level met die 3 tanks. Als mensen tips hebben verneem ik die graag ;)
Is dat in dat China level in dat parkje?

Zorg dat je minimaal 1 tank killt met je eigen tank. Daarna uitstappen en verder met je RPG's. Er is op zich redelijk wat cover te vinden. In het begin van dat parkje is een ammo en weapon crate, waardoor je ook niet zuinig hoeft te zijn met je RPG's.

Vandaag nog Lococycle gekocht voor 7 euro.. :o Wilde toch zelf even kijken of het nu ook daadwerkelijk zo slecht is als op internet wordt beweerd. Het spel is inderdaad niet al te best, maar is denk ik qua over the top humor en actie vermakelijk genoeg voor een paar uurtjes en dan is 7 euro niet te veel. In ieder geval meer waarde voor mijn geld dan NBA2k14 :z

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-02-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:36
Iemand ervaring met een onofficiële play & charge kit? Die controllers vreten batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Valderrama schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:04:
Iemand ervaring met een onofficiële play & charge kit? Die controllers vreten batterijen...
Vind je? Doe volgens mij tot nu toe gemiddeld zo'n 18/20 uur met een setje batterijen. Vind ik niet gek :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
uchiha tijntje schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:40:
[...]

Zorg dat je minimaal 1 tank killt met je eigen tank. Daarna uitstappen en verder met je RPG's. Er is op zich redelijk wat cover te vinden. In het begin van dat parkje is een ammo en weapon crate, waardoor je ook niet zuinig hoeft te zijn met je RPG's.

Vandaag nog Lococycle gekocht voor 7 euro.. :o Wilde toch zelf even kijken of het nu ook daadwerkelijk zo slecht is als op internet wordt beweerd. Het spel is inderdaad niet al te best, maar is denk ik qua over the top humor en actie vermakelijk genoeg voor een paar uurtjes en dan is 7 euro niet te veel. In ieder geval meer waarde voor mijn geld dan NBA2k14 :z
Thnx, ja dat is hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Succes :)

Child of Light O+

Ook nog een artikel van vorig jaar: http://www.totalxbox.com/...able-as-a-60-dollar-game/

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-02-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
nvm uchiha was me voor :p

[ Voor 85% gewijzigd door justifire op 06-02-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Great minds think alike ;)

Sfeertje in dat spel ziet er wel erg goed uit. Iemand enig idee of Outlast ook nog een keer naar de X1 komt? Lijkt me wel een geinig spel om een keer te proberen. Denk dat mijn laptop dat spel niet trekt...

[ Voor 80% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-02-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik kan niet tegen dat soort games.... Ik moet racen, schieten en druk zijn in mijn headset.... Dit is echt niet aan mij besteed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Bullet NL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:20:
Ik kan niet tegen dat soort games.... Ik moet racen, schieten en druk zijn in mijn headset.... Dit is echt niet aan mij besteed....
Ik kreeg het al moeilijk bij Gone Home, dus denk dat Outlast ook niets voor me is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:40:
[...]

Ik heb ze gekilled met dat voertuig (hoe heet dat ding ook alweer) die links voor de ingang van het parkje staat. Daarmee kon ik wat sneller schieten.....en dan voordat je bij het gebouw van het vliegveld staat die laatste tank kapot schieten en dan uitstappen......ik heb het ook geprobeerd met m'n eigen tank en met
RPG's...maar kwam niet verder dan de 2e tank...
Bullet NL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:20:
Da's gewoon een teken dat je oud aan het worden bent Bullet O-)

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 06-02-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Blerf schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:03:
ZO net met triton controller werkbaar gemaakt op me xbox one middels de tutorial Doughty.
Volgens mij is het allemaal goed gegaan dat gaan we vanavond in party echt merken :) fingers crossed hahaha.
Bij jou was het goed gegaan!
Bij mij werkte het ook, maar er bleef ruis aanwezig.
Nu is het bye bye X1 headset, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Doughty schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:52:
[...]

Bij jou was het goed gegaan!
Bij mij werkte het ook, maar er bleef ruis aanwezig.
Nu is het bye bye X1 headset, haha.
Ja mede door de beste van de mucco denk ik zomaar :X

Vanavond gaat er wel weer geschoten worden dus als er mensen willen aansluiten: oDr04
Meer dan welkom, Onze tactics zijn beneden pijl en gesprekstof net zo :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:17:
[...]

Ja mede door de beste van de mucco denk ik zomaar :X

Vanavond gaat er wel weer geschoten worden dus als er mensen willen aansluiten: oDr04
Meer dan welkom, Onze tactics zijn beneden pijl en gesprekstof net zo :P O-)
Nou...inderdaad...de gespreksstof gisteravond was wel treurig hoor. Ik zit in de Party...zit eind weg te ouwehoeren, maar je praat niet terug....was je weg ofzo? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Toevallig iemand die zijn Xbox One headsetje wil verkopen?
Ik ben optimaal geïnteresseerd! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

TheVMaster schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Nou...inderdaad...de gespreksstof gisteravond was wel treurig hoor. Ik zit in de Party...zit eind weg te ouwehoeren, maar je praat niet terug....was je weg ofzo? 8)
Ja zat in een skype call...., Tijd zone gedoe met een klant lees 6uur.
Maar vanavond ben ik vol aanwezig :) vanaf 19:00 ongeveer.
Doughty schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:08:
Toevallig iemand die zijn Xbox One headsetje wil verkopen?
Ik ben optimaal geïnteresseerd! oOo
Proest! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ik moet iets totdat ik die Turtle Beach Ear Force XO FOUR uit komt. ;)

En anders moet ik naar Duitsland rijden, maar das een pokke eind weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Doughty schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:14:
[...]

Ik moet iets totdat ik die Turtle Beach Ear Force XO FOUR uit komt. ;)

En anders moet ik naar Duitsland rijden, maar das een pokke eind weg.
I know, ben ook al aan het zoeken of ze in amsterdam iets hebben liggen, dan stuur ik het jou kant op. Maar so far niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Blerf schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:18:
[...]

I know, ben ook al aan het zoeken of ze in amsterdam iets hebben liggen, dan stuur ik het jou kant op. Maar so far niets.
Nice dude! Ik ben ook aan het hunten.
MS moet echt over de brug komen met een launchdate hier. Ik wil gewoon retail m'n spullen kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Out now: The LEGO® Movie Videogame:

https://store.xbox.com/en...331505402?cid=majornelson

Ziet er wel weer leuk uit! >:)

[ Voor 14% gewijzigd door harrytasker op 07-02-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Waar zijn de mensen? We zijn aan in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:55:
Waar zijn de mensen? We zijn aan in BF4.
Sorry..ik kom eraan :)

WTF..ik stap in de party...en baf...m'n controller reageert niet meer (ook niet nadat ik de batterijen heb vervangen)...vage shit.

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 07-02-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nog ruimte over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ja nog ruimte!
Voeg toe: Bral unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:11:
Ja nog ruimte!
Voeg toe: Bral unit
Waar blijft iedereen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik kom eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ben er al..... ;)

Bf4 natuurlijk

[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 07-02-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Jij zit in een andere game...?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:37:
[...]

Jij zit in een andere game...?! :?
Kan je niet joinen, je zit ook in een of andere rare gamemode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:18:
[...]

Kan je niet joinen, je zit ook in een of andere rare gamemode ;)
LOL zat net met paar mede-tweakers in een team...ben er voor vandaag weer mee gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Snel weer knallen heren. We waren meesterlijk goed. We stonden constant in de top32. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Is dit topic ge-merged met het BF4 console topic ?

[YouTube: http://youtu.be/yspu38LVZm8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:58:

[video]
Je linkje doet het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hmm video is verwijderd :(
Was nieuwe footage van strider.
Ach nog een dikke week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Weet nog niet of ik die ga aanschaffen. Ziet er wel goed uit, maar is denk ik net wat te figherachtig/snel voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 14:27
TheVMaster schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:47:
[...]

LOL zat net met paar mede-tweakers in een team...ben er voor vandaag weer mee gestopt :)
Leuk hoor! Dat ook de mods Got gaan gebruiken als een veredelde whatsapp applicatie! Maar voor 99% van de mensen zeer oninteressant lijkt me zo. Links en rechts worden er tweakers op regelmatige basis op een rigide manier op de fingers getikt voor dergelijke praktijken.

Wellicht kunnen jullie je dan ook gedragen naar de door jullie zelf opgelegde gedragsregels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Frozenberg schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:26:
[...]

Leuk hoor! Dat ook de mods Got gaan gebruiken als een veredelde whatsapp applicatie! Maar voor 99% van de mensen zeer oninteressant lijkt me zo. Links en rechts worden er tweakers op regelmatige basis op een rigide manier op de fingers getikt voor dergelijke praktijken.

Wellicht kunnen jullie je dan ook gedragen naar de door jullie zelf opgelegde gedragsregels!
Dat klinkt chagrijning. Is er iets mis gegaan met solderen vanochtend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

justifire schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:58:

[video]
Nee maar is wel gezellig om te spelen :) En als je het niet speelt ben je ook welkom in de party hoor, we zijn best gezellig als zeg ik het zelf.
Frozenberg schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:26:
[...]

Nou Nou het weekend begint wel erg slecht bij jou is het niet? Maar ook voor jou geld je bent altijd welkom hoor. Zo rot doen tegen een modje die het naar zijn zin heeft vind ik toch wel wat sneu beste meneer. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik vind dat dit topic heel beschaafd is :) Ik vind het daarom ook wat onnodig om als er dan even wat offtopic gepost wordt hier direct op in te haken. Of we moeten ook een X! slow chat topic willen?.. ;)

Hm, er komt nu weer een lego game aan... The Lego Movie Videogame. Benieuwd wanneer mensen daar genoeg van krijgen... Zijn al meer games van dan Call of Duty :P

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-02-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

uchiha tijntje schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:38:
Ik vind dat dit topic heel beschaafd is :) Ik vind het daarom ook wat onnodig om als er dan even wat offtopic gepost wordt hier direct op in te haken. Of we moeten ook een X! slow chat topic willen?.. ;)

Hm, er komt nu weer een lego game aan... The Lego Movie Videogame. Benieuwd wanneer mensen daar genoeg van krijgen... Zijn al meer games van dan Call of Duty :P
Idd, maar ik vind eerlijk gezegd die Lego games toch wel vermakelijk.
Het is in principe tot nu toe altijd dezelfde game, maar dan in een andere franchise.
Maar van Star Wars en Indiana Jones tot aan LotR, ik heb me ermee vermaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Volgens mij is er een update geweest van Netflix wat betreft de ondertiteling. Hij neemt nu automatisch de juiste ondertiteling bij een vervolg van een aflevering enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Het zal vast al besproken zijn, maar via de search kwam ik er niet bij..

Waar kan ik een tweede Xbox One wireless controller kopen in NL? Bol.com / Wehkamp laten 'm zien, maar levertijd meer dan 5 weken (en dus nog meer). Microsoft NL Store heeft geen koop button :(.

Wil Forza toch wel graag met meerdere mensen doen :)!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
uchiha tijntje schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:28:
Volgens mij is er een update geweest van Netflix wat betreft de ondertiteling. Hij neemt nu automatisch de juiste ondertiteling bij een vervolg van een aflevering enzo. :)
Thank god. Dat was wel heel erg ergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ben benieuwd of dat ook bij andere mensen het geval is :)

Voor mensen die ook benieuwd zijn naar D4, hier een interview met de maker ervan.
http://www.totalxbox.com/...d-succeeding-in-the-west/

Een episodisch verhaal, dat de toegevoegde waarde van Kinect kan laten zien. Alleen kan ik nog nergens een release datum vinden. Op IGN staat er Q1, maar dan moet dat nog snel gebeuren :P.

Oja: en gameplay van Strider:

http://www.totalxbox.com/...bruary-19th-release-date/

Na wat meer gameplay filmpjes gezien te hebben zal ik dit spel denk ik wel kopen. 15 dollar, met andere woorden, 12 euro ofzo in de US store. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest als deze generatie. :P

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Niels9001 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:41:
Het zal vast al besproken zijn, maar via de search kwam ik er niet bij..

Waar kan ik een tweede Xbox One wireless controller kopen in NL? Bol.com / Wehkamp laten 'm zien, maar levertijd meer dan 5 weken (en dus nog meer). Microsoft NL Store heeft geen koop button :(.

Wil Forza toch wel graag met meerdere mensen doen :)!
http://www.microsoftstore...behor/categoryID.65903300

Heb ik hem ook besteld. Of je rijdt naar Duitsland....

Is niet in NL, maar als je bij retailers gaat kopen, dan betaal je meer,want die importeren hem ook gewoon en willen er wat aan verdienen

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 09-02-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:53:
[...]

Werkt goed....m'n vrouw is al fanatiek aan het sporten. Alles wat 'gratis' bij Xbox Live zit (en dat is volgens mij de eerste paar lessen van elke cursus?) werkt best goed eigenlijk...
Ik krijg steeds de melding dat er niet voldoende bandbreedte zou zijn met dit spel. Heb jij dat ook wel eens?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 18:32
MRELynx schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:23:
[...]

http://www.microsoftstore...behor/categoryID.65903300

Heb ik hem ook besteld. Of je rijdt naar Duitsland....

Is niet in NL, maar als je bij retailers gaat kopen, dan betaal je meer,want die importeren hem ook gewoon en willen er wat aan verdienen
Oh?

http://www.redcoon.nl/B46...lers?xtmc=xbox+one&xtcr=2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Project Spark Beta volgende week?

http://www.totalxbox.com/...x-one-beta-due-next-week/

Je kunt je ook aanmelden. Ben zelf niet zo'n creatief typje, maar vind het wel leuk om andermans creaties te spelen. Net zoals bijvoorbeeld met Trials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:33
Much has been said and written about the Xbox One’s eSRAM. While it doesn’t approach the power offered by the PS4′s unified architecture – and has even been blamed for Xbox One titles being unable to run at 60 FPS and 1080p – many developers have defended it. After all, this is the beginning of the new generation – as a developer’s understanding of the hardware improves, so does the visual quality of the games.
Rebellion Games’ Jean-Baptiste Bolcato, who is working as a Senior Producer on the upcoming Sniper Elite 3, had some interesting opinions about that though. GamingBolt spoke to him about Sniper Elite 3′s Xbox One development and asked how the team was handling eSRAM. Some developers use it for texture streaming, storing z-buffer and praise its ease of use while others have problems – how is Rebellion handling that?

Bolcato stated that, “It was clearly a bit more complicated to extract the maximum power from the Xbox One when you’re trying to do that. I think eSRAM is easy to use. The only problem is…Part of the problem is that it’s just a little bit too small to output 1080p within that size. It’s such a small size within there that we can’t do everything in 1080p with that little buffer of super-fast RAM.
“It means you have to do it in chunks or using tricks, tiling it and so on. It’s a bit like the reverse of the PS3. PS3 was harder to program for than the Xbox 360. Now it seems like everything has reversed but it doesn’t mean it’s far less powerful – it’s just a pain in the ass to start with. We are on fine ground now but the first few months were hell.”

Will the process become easier over time as understanding of the hardware improves? “Definitely, yeah. They are releasing a new SDK that’s much faster and we will be comfortably running at 1080p on Xbox One. We were worried six months ago and we are not anymore, it’s got better and they are quite comparable machines. The Xbox One is a bit more multimedia, a bit more hub-centric so its a bit more complex. There’s stuff you can and can’t do because it’s a sort of multimedia hub. PS4 doesn’t have that. PS4 is just a games machine.”
The PS4 is thus more of a gaming machine in its core focus. “Yeah, I mean that’s probably why, well at least on paper, it’s a bit more powerful. But I think the Xbox One is gonna catch up. But definitely there’s this eSRAM. PS4 has 8GB and it’s almost as fast as eSRAM [bandwidth wise] but at the same time you can go a little bit further with it, because you don’t have this slower memory. That’s also why you don’t have that many games running in 1080p, because you have to make it smaller, for what you can fit into the eSRAM with the Xbox One.”
http://gamingbolt.com/xbo...up-to-ps4-rebellion-games

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Goed nieuws, vooral dat stukje waarbij ze zeggen dat die nieuwe SDK alles zo veel sneller maakt waardoor ze makkelijk 1080p bereiken. Zullen we dus amper verschil zien voor volgende generatie multiplatforms. En dan had MisterX toch weer een beetje gelijk :D

[ Voor 10% gewijzigd door X-Fighter op 09-02-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

PS4 games gaan er altijd beter uit zien dan One versies en/of meer fps. Jammer, maar gaat toch echt wel zo zijn, ben ik van overtuigd. Gelukkig heb ik beide consoles, maar ik denk dat deze generatie de PS4 mijn main platform wordt, waar de 360 dat eerst was ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik verwacht ook wel dat er een verschil blijft bestaan. Zeker als er een keuze gemaakt wordt tussen optimalisatieslagen en de inzet/kosten die ervoor gepleegd moeten worden. Dat alleen is echter voor mij onvoldoende om op dit moment niet te kiezen voor de X1.

Desondanks zijn dit soort nieuwsberichten altijd wel prettig om te lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
-SaveMe- schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:35:
PS4 games gaan er altijd beter uit zien dan One versies en/of meer fps. Jammer, maar gaat toch echt wel zo zijn, ben ik van overtuigd. Gelukkig heb ik beide consoles, maar ik denk dat deze generatie de PS4 mijn main platform wordt, waar de 360 dat eerst was ...
Meeste die beide consoles hebben zeggen net andersom, en ik denk ook wel dat PS4 games er mss beter uit zien, maar amper merkbaar, al zeker niet in fps, en mss enkel over sommige textures of zo, maar zo klein dat het niet uitmaakt, en dat je dus de console gebruikt die je het meest gebruikt voor rand activiteiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Gé Brander schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:41:
[...]

Ik krijg steeds de melding dat er niet voldoende bandbreedte zou zijn met dit spel. Heb jij dat ook wel eens?
Moet zeggen dat m'n vrouw er na 1 dagje alweer mee is gestopt :( (ze had zelfs al een matje, gewiichten en springtouw in huis voor gehaald |:( ), maar dat komt wel weer.....ze heeft het issue wat jij hebt dus nog niet gehad...

Weet niet of dit iemand al eerder is opgevallen, zat net wat te lezen over Assassin's Creed IV op de website en toen viel me onderstaande tekst op :

Xbox One in NL

Eh....heeft dit er altijd al gestaan, of zou de Xbox One toch in April gelanceerd gaan worden in NL en weet Ubisoft het misschien al wel? :)

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 09-02-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Zij weten denk ik sowieso wel wanneer het is, of toch een groot richtpunt. Zij moeten namelijk ook voor distributie van de games zorgen...

Of dat dit nu een foutje is van hun kant, dat durf ik niet te zeggen, kan ook niets betekenen. Maar april is denk ik sowieso de richtdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
X-Fighter schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:06:
Zij weten denk ik sowieso wel wanneer het is, of toch een groot richtpunt. Zij moeten namelijk ook voor distributie van de games zorgen...

Of dat dit nu een foutje is van hun kant, dat durf ik niet te zeggen, kan ook niets betekenen. Maar april is denk ik sowieso de richtdatum.
Dat vermoeden heb ik ook....maar ik vind het zo vreemd dat er qua distributie nog 'niets' beken is gemaakt. Aan de andere kant..op het moment dat er bv. een nieuwe iPhone uit gaat komen, dan weten de winkels het vaak ook pas een week/paar dagen van te voren. Op het hoofdkantoor van bv. de Mediamarkt etc. zal zoiets vast bekend zijn, maar het 'volk op de vloer' weet het toch vaak pas als laatste.....

En als Microsoft het ergens in maart bekend gaat maken, dan komt het allemaal nog goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Mannen, waar zijn jullie de hele tijd met BF4?

Blerf en ik brengen die game naar een hoger level!
Die hard, hardcore!

[ Voor 4% gewijzigd door Doughty op 10-02-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Doughty schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:23:
Mannen, waar zijn jullie de hele tijd met BF4?

Blerf en ik brengen die game naar een hoger level!
Die hard, hardcore!
Vanavond weer !!! 8) En scores met 0-6 is naar een hoger level tillen ? :P

Pagina: 1 ... 51 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.