[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:50

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 02:50:
[...]

*zucht*........ :D

Levensgevaarlijk!!!

:+
Inderdaad...leeeeevensgevaarlijk :+ Maar oohwww zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:50
Bullet NL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 02:50:
[...]

*zucht*........ :D

Levensgevaarlijk!!!

:+
Afbeeldingslocatie: http://i256.photobucket.com/albums/hh187/cstyles45/Funneh/SwL0V.gif

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Nice :)

Jammer dat het Frans gesproken is, geen idee wat ze zeggen :) Maar ziet er goed uit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:38
Dat is toch gewoon deze?

[ Voor 44% gewijzigd door tweegroenethee op 01-02-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Geloof dat je gelijk hebt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Is er een manier om Amerikaanse content in netflix te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 01-02-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Silversin schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:07:
Is er een manier om Amerikaanse content in netflix te krijgen?
Ja, maar dat heeft niks met een Xbox One te maken en mag hier op Tweakers niet besproken worden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Aangezien ik Netflix op mijn X1 kijk, vroeg ik me af of ik van content kon wisselen. Misschien is het een optie aanvinken ofzo. Maargoed :)

edit: Blijkt niet zo makkelijk te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Silversin op 01-02-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Silversin schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:17:
Aangezien ik Netflix op mijn X1 kijk, vroeg ik me af of ik van content kon wisselen. Misschien is het een optie aanvinken ofzo. Maargoed :)

Nope....je zult Netflix dus moeten laten 'denken' dat je in de VS zit....en dat kan (helaas) niet d.m.v. een vinkje op je xbox One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Zo vandaag ook een Xbox One in Bocholt gescoord :), Alles loop als een zonnetje. Toch nog een vraag: Ik gebruik mijn windows ID van m'n Windows Phone, nu heb ik hier de gamertag een keer op veranderd, echter ik wil de naam wel graag veranderen. De X1 zegt dat ik 10 dollar moet lappen, even googlen geeft echter aan dat je het ook via het internet in ruil voor 800 ms points (deze heb ik) kan doen. Het lukt me echter niet en ik wordt de hele tijd doorverwezen naar de Xbox 360 (welke ik niet bezit).

Iemand enige idee of dit mogelijk is en zoja, hoe dit mogelijk is.
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Downloads schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:02:
Zo vandaag ook een Xbox One in Bocholt gescoord :), Alles loop als een zonnetje. Toch nog een vraag: Ik gebruik mijn windows ID van m'n Windows Phone, nu heb ik hier de gamertag een keer op veranderd, echter ik wil de naam wel graag veranderen. De X1 zegt dat ik 10 dollar moet lappen, even googlen geeft echter aan dat je het ook via het internet in ruil voor 800 ms points (deze heb ik) kan doen. Het lukt me echter niet en ik wordt de hele tijd doorverwezen naar de Xbox 360 (welke ik niet bezit).

Iemand enige idee of dit mogelijk is en zoja, hoe dit mogelijk is.
Dank
Geen idee of je je NL Gamerpoints kunt gebruiken, aangezien je voor de One je land (in je browser) op USA of UK moet zetten (zodat je de Xbox One mogelijkheden krijgt). Overigens moet het toch niet uitmaken bedenk ik me net, aangezien je je gamertag natuurlijk ook via de 360 pagina's moet kunnen wijzigen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
TheVMaster schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:04:
[...]

Geen idee of je je NL Gamerpoints kunt gebruiken, aangezien je voor de One je land (in je browser) op USA of UK moet zetten (zodat je de Xbox One mogelijkheden krijgt). Overigens moet het toch niet uitmaken bedenk ik me net, aangezien je je gamertag natuurlijk ook via de 360 pagina's moet kunnen wijzigen..?
Dat is inderdaad het probleem, Ik wil mijn gamertag dan wijzigen op xbox.com, ik wordt hier vervolgens doorverwezen naar de Xbox 360 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Downloads schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:07:
[...]

Dat is inderdaad het probleem, Ik wil mijn gamertag dan wijzigen op xbox.com, ik wordt hier vervolgens doorverwezen naar de Xbox 360 8)7
Het kan ook op de Xbox One. En hier staan nog wat FAQ's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
TheVMaster schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:08:
[...]

Het kan ook op de Xbox One. En hier staan nog wat FAQ's.
Wanneer ik dit doe wordt er mij bij de wijziging om een credit card gevraagd omdat het 6 pond (10$) kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Downloads schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:56:
[...]

Wanneer ik dit doe wordt er mij bij de wijziging om een credit card gevraagd omdat het 6 pond (10$) kost.
Hmm....dat komt waarschijnlijk omdat je met je Xbox One in regio UK zit (NL wordt niet ondersteund :(). Eh..je hebt geen Xbox 360 in de buurt...?

Je kunt het ook nog via Games for Windows doen

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Afbeeldingslocatie: http://inthegame.nl/wp-content/uploads/2014/02/duke-is-all-out-of-gum-600x464.jpg
Duke Nukem 2015 >:)

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 02-02-2014 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
TheVMaster schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:07:
[...]

Hmm....dat komt waarschijnlijk omdat je met je Xbox One in regio UK zit (NL wordt niet ondersteund :(). Eh..je hebt geen Xbox 360 in de buurt...?

Je kunt het ook nog via Games for Windows doen
Thx voor alle hulp, maar ik kom er niet uit. Games For Windows Live werkt helaas ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Downloads schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:49:
[...]

Thx voor alle hulp, maar ik kom er niet uit. Games For Windows Live werkt helaas ook niet mee.
Dan laat je je Gamertag toch even voor wat het is.....je kunt hem altijd in de toekomst aanpassen (of even een vriend met een Xbox 360 bezoeken, daar inloggen met jou account...en hem wijzigen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
TheVMaster schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:04:
[...]

Je kan gewooN NL gamerpoints gebruiken op de X1, als deze maar Europees is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rockvee2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:32:
[...]

Je kan gewooN NL gamerpoints gebruiken op de X1, als deze maar Europees is .
Helaas vind Microsoft dat dat voor Nederlandse Euros (:p) toch anders werkt :/ Heb nog 200+ euro op m'n NL account staan waar ik nog niks mee kan. Toch jammer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
BM schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:50:
[...]

Helaas vind Microsoft dat dat voor Nederlandse Euros (:p) toch anders werkt :/ Heb nog 200+ euro op m'n NL account staan waar ik nog niks mee kan. Toch jammer :)
Stuur een mailtje naar Microsoft dat je dit wilt wijzigen, maar niet kunt? Zij zullen vast wel eventjes wat puntjes (geld dus) kunnen snoepen en je je naam laten wijzigen, zal geen probleem mogen zijn denk ik toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
BM schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:50:
[...]

Ja en als MS de Xbox One niet voor oktober in Nederland brengt ben ik dat geld kwijt, heb ook nog bijna 100 euro erop staan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
aerowyn88 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Stuur een mailtje naar Microsoft dat je dit wilt wijzigen, maar niet kunt? Zij zullen vast wel eventjes wat puntjes (geld dus) kunnen snoepen en je je naam laten wijzigen, zal geen probleem mogen zijn denk ik toch :+
Ik wil mijn naam niet wijzigen ;) Ik heb gewoon een NL live account, met daarop 200+ euro aan credits. Die kan ik op de X1 momenteel echter niet gebruiken, ook al kies ik een Euro land. Dat terwijl Microsoft toch had aangegeven dat het ze niet uitmaakte hoe je betaalde, als je maar met een correcte valute betaalde. En zover ik weet zijn mijn Euros toch dezelfde als die ze in Ierland gebruiken :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
BM schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:26:
[...]

Ik wil mijn naam niet wijzigen ;) Ik heb gewoon een NL live account, met daarop 200+ euro aan credits. Die kan ik op de X1 momenteel echter niet gebruiken, ook al kies ik een Euro land. Dat terwijl Microsoft toch had aangegeven dat het ze niet uitmaakte hoe je betaalde, als je maar met een correcte valute betaalde. En zover ik weet zijn mijn Euros toch dezelfde als die ze in Ierland gebruiken :p
Ik bedoel natuurlijk je gamertag, excuus. Maar het is logisch dat je met dezelfde valuta zou kunnen betalen, maar als het misgaat kun je toch altijd contact met hun opnemen zodat zij het maar voor je oplossen? Is, zover ik het zie, een issue bij Microsoft namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Issue is volgens mij allang aangekaart, en daar is tot op heden nog weinig nuttigs uitgekomen. Kwestie van afwachten, meer kunnen we helaas niet doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
BM schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:26:
[...]

Als de X1 in Nederland uit is kan je gewoon dat account gebruiken. X1 is nog niet uit hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Silversin op 02-02-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nou heb een weekend lang de Xbox One in huis, BF4 is wel echt tof ook al zitten er behoorlijk wat fouten in links en rechts. COD ghost is echt lelijk hahahaha, maar nu hou ik op de 1 of andere manier wel van die game dus ik neem het maar op de koop toe. Forza vind ik geweldig! al duurde het wel even voor ik door had ( lees me eigen brakke hoofd ) hoe ik die herrie van een muziek uit kon zetten :P leek wel een film.

De link met tv vind ik fijn. Zat gisteren cyclo cross te kijken en tegelijk een rondje forza te racen :D

Denk deel het even :)

wie zin heeft in een potje BF4 of Forza voeg me even toe. oDr04

* Blerf deelt koffie uit voor de maandag.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Phusebox schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:24:
[...]

Ja en als MS de Xbox One niet voor oktober in Nederland brengt ben ik dat geld kwijt, heb ook nog bijna 100 euro erop staan.
Let er wel op dat het verlopen van geld op kadokaarten of tegoedbonnen (iets wat xbox live is) bij wet verboden is. Je staat dus bijzonder sterk mochten ze opeens je punten afschrijven onder het mom van "verlopen". Iedere rechtsbijstand zal hier bovenop springen al was het maar vanwege de publiciteit.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yaz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:40:
[...]

Let er wel op dat het verlopen van geld op kadokaarten of tegoedbonnen (iets wat xbox live is) bij wet verboden is. Je staat dus bijzonder sterk mochten ze opeens je punten afschrijven onder het mom van "verlopen". Iedere rechtsbijstand zal hier bovenop springen al was het maar vanwege de publiciteit.
Staat anders gewoon omschreven in de kleine lettertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:51:
[...]

Staat anders gewoon omschreven in de kleine lettertjes.
Kleine lettertjes gaan nooit boven de wet he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:36
Dat de Xbox One nog lang niet consumer ready is en veel te gehaast op de markt is gebracht is een gegeven. Missende features, bugs, beta opties en dergelijke. Ik ben echter benieuwd wat jullie met onderstaande ervaren:

1: ik merk geen 50/60 hertz probleem wanneer ik tv kijk via de One me mijn Humax 5200, maar soms duurt het zeer lang voordat het beeld verschijnt bij het zappen. Alsof de hdmi handshake soms niet meteen goed gaat.
2: met tv kijken heb ik de beta optie aangezet om het geluid meteen door te sturen maar merk dat de One er toch wat mee doet waardoor de mix slechter is.
3: het duurt vaak tergend lang voordat we met onze hand in een game als Zumba met Kinect het menu kunnen bedienen en vaak werkt het gewoon niet. Dit terwijl we wel goed te zien zijn.
4: ik ben benieuwd wat jullie op jullie receivers zien qua geluid. Op de 360 zag ik Dolby Digital staan maar met de One blijft mijn Denon 2113 op multi channel in staan. Dit ook wanneer ik tv kijk terwijl als de One er niet tussen zit de humax gewoon of stereo of dolby digital door stuurt en de receiver dit ook laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Kleine lettertjes gaan nooit boven de wet he... :+
Als jij akkoord gaat, ga je akkoord, punt.
Of ben jij de afgelopen 10 jaar hierover al een (succesvolle) rechtzaak tegengekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:29
Silversin schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:17:

Oeps, dit mag blijkbaar niet besproken worden :(.

[ Voor 34% gewijzigd door SacreBleu op 03-02-2014 12:13 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:02:
[...]

Als jij akkoord gaat, ga je akkoord, punt.
Of ben jij de afgelopen 10 jaar hierover al een (succesvolle) rechtzaak tegengekomen ?
Nope, maar ik heb hier ook nog nooit mee te maken gehad, ander was er wel een succesvolle rechtzaak geweest O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe hebben jullie TV via xbox ingesteld? Ik had zo'n cisco decoder van ziggo, maar liep niet helemaal lekker. Nu heb ik zo'n nieuwe CI+ module met software 1.4 en kijk ik gewoon tv zonder xbox, maar wil het wel eens proberen, gewoon voor de show....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:29
TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:06:
[...]

Nope, maar ik heb hier ook nog nooit mee te maken gehad, ander was er wel een succesvolle rechtzaak geweest O-)
Yaz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:40:
[...]

Een cadeaubon of kortingsbon is niet onbeperkt geldig. Tenzij er geen (uitgifte)datum staat vermeld. Staat er een einddatum? Is dat gewoon rechtsgeldig. Staat er een uitgiftedatum? Dan is de bon vijf jaar geldig. Bron: Consuwijzer

[ Voor 27% gewijzigd door SacreBleu op 03-02-2014 14:06 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:08:
Hoe hebben jullie TV via xbox ingesteld? Ik had zo'n cisco decoder van ziggo, maar liep niet helemaal lekker. Nu heb ik zo'n nieuwe CI+ module met software 1.4 en kijk ik gewoon tv zonder xbox, maar wil het wel eens proberen, gewoon voor de show....
Ja...ik heb de Humax decoder van Ziggo, werkt gewoon goed. Wat is het probleem precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

MRELynx schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:08:
Ik heb upc, doet het wel prima hoor. Wel zet ik vaak me profiel offline, bedoel als of de wereld het iets kan schelen dat ik tv kijk :P

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Ik heb upc, doet het wel prima hoor. Wel zet ik vaak me profiel offline, bedoel als of de wereld het iets kan schelen dat ik tv kijk :P
Volgens mij kun je dat in je privacy settings ook uit zetten.. Veel te omslachtig...eerst uitloggen voor je TV gaat kijken... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Volgens mij kun je dat in je privacy settings ook uit zetten.. Veel te omslachtig...eerst uitloggen voor je TV gaat kijken... O-)
ooh mooi ga ik dat even doen als ik thuis ben :) net zo makenlijk inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
SacreBleu schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:09:
[...]

[...]

Een cadeaubon of kortingsbon is niet onbeperkt geldig. Tenzij er geen (uitgifte)datum staat vermeldt. Staat er een einddatum? Is dat gewoon rechtsgeldig. Staat er een uitgiftedatum? Dan is de bon vijf jaar geldig. Bron: Consuwijzer
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:42:
[...]

ooh mooi ga ik dat even doen als ik thuis ben :) net zo makenlijk inderdaad
Weet het niet 100% zeker hoor, maar eh...er staat dan alleen maar Watching TV...ze zien niet of je naar Playboy Channel kijkt...of naar Disney...en welk spel je speelt maakt dan niet uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Weet het niet 100% zeker hoor, maar eh...er staat dan alleen maar Watching TV...ze zien niet of je naar Playboy Channel kijkt...of naar Disney...en welk spel je speelt maakt dan niet uit? :P
whahaha nou ja opzich boeit het me niet zo, maar als mensen zien dat ik online ben uberhaubt, dan krijg je toch weer berichten van kom eens schieten of weet ik veel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Wel grappig dat er bij mij ook 'watching TV' stond, terwijl ik aan het gamen was op m'n 360 of ik zat film te kijken via m'n TV (MKV etc. :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:49

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:12:
[...]

Ja...ik heb de Humax decoder van Ziggo, werkt gewoon goed. Wat is het probleem precies?
Ik heb het ook geprobeerd met een Humax 5200 op mijn Panasonic 65" plasma, maar dat ging niet geheel zoals ik had gehoopt. Wel mooi beeld, maar bewegende beelden van links naar rechts of andersom ging soms schokkerig dat volgens mij met die 60hz te maken heeft. Normaal gaat mijn coax direct in mijn tv en dat is het bewegend beeld veel vloeiender. Ik wacht op de update dat het 60hz probleem verhelpt en dan doe ik nog een poging. Verder wel leuke service om het via de Xbox One te doen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:56
Beelden zelf op mijn 5050 gaan gewoon goed, maar het 'zappen' geeft een soort van vertraging, alsof HDMI aanvoer even kort afgeknepen en weer wordt aangezet. Ik heb vaste 1080i output, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 13:27
Ik heb deze vraag ook gesteld in het PS4 topic maar hier nog een keer specifiek betreffende de Xbox:

ik sprak met een collega die Dark Souls speelt en dan nog de ongepatchte versie omdat hij op een Xbox speelt en niet wil betalen om online te gaan. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat je ook moet betalen alleen maar om patches op te halen aangezien veel spellen tegenwoordig standaard een patch of twee nodig hebben omdat er teveel bugs in de initiele release zitten en dan word je dus eigenlijk gedwongen om voor online gaan op de Xbox te betalen. De reden dat ik deze vraag hier stel is omdat online gaan met de PS4 schijnbaar ook geld gaat kosten en ik vraag me af of je dan ook moet gaan betalen voor het ophalen van patches op de PS4. Ik zit nu nog met een PS3 maar zal over een jaar ofzo waarschijnlijk wel een PS4 gaan kopen.

Dus: het ophalen van gamepatches op de Xbox of PS4, kost dat geld? Zou wel een naaistreek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
GreatKingRat666 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:25:
Ik heb deze vraag ook gesteld in het PS4 topic maar hier nog een keer specifiek betreffende de Xbox:

ik sprak met een collega die Dark Souls speelt en dan nog de ongepatchte versie omdat hij op een Xbox speelt en niet wil betalen om online te gaan. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat je ook moet betalen alleen maar om patches op te halen aangezien veel spellen tegenwoordig standaard een patch of twee nodig hebben omdat er teveel bugs in de initiele release zitten en dan word je dus eigenlijk gedwongen om voor online gaan op de Xbox te betalen. De reden dat ik deze vraag hier stel is omdat online gaan met de PS4 schijnbaar ook geld gaat kosten en ik vraag me af of je dan ook moet gaan betalen voor het ophalen van patches op de PS4. Ik zit nu nog met een PS3 maar zal over een jaar ofzo waarschijnlijk wel een PS4 gaan kopen.

Dus: het ophalen van gamepatches op de Xbox of PS4, kost dat geld? Zou wel een naaistreek zijn.
Neen dat kost geen geld. Zolang je internet hebt en ingelogd bent op Xbox Live op het moment dat je het spel opstart, heb je toegang tot updates van het game. ;)

En ja multiplayer kost nu ook geld op PS4 aangezien het onderhoud van zo'n online service ook geld kost (servers etc)

[ Voor 4% gewijzigd door Jarrichvdv op 03-02-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
GreatKingRat666 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:25:

Nee, je kan gewoon online zonder xbox Gold om bijv. patches op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 13:27
Oke, bedankt. Leek me ook wel zo logisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
http://www.totalxbox.com/...gold-program-coming-soon/

Benieuwd hoe ze dit gaan invullen. Alleen de vraag is: wat is fairly soon :P

Edit:

En jammer dat ze Fable Anniversary niet gewoon geport hebben naar de X1. Anders had ik hem zeker gekocht: http://uk.ign.com/article.../fable-anniversary-review

Verder iemand een idee of de nieuwe Walking Dead ook naar de X1 komt? Want dat zijn eigenlijk allemaal wel games die ik wil spelen, maar heb eigenlijk weinig zin om mijn X360 aan te sluiten :P

Zo mis ik misschien wel Dark Souls 2, South Park, the stick of truth, etc. :X

[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-02-2014 16:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
uchiha tijntje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:26:
http://www.totalxbox.com/...gold-program-coming-soon/

Benieuwd hoe ze dit gaan invullen. Alleen de vraag is: wat is fairly soon :P
Meer NIEUWS over het programma komt fairly soon ;-) het programma zelf zal wel nog even duren hoor. Voor E3 2014 (in juni) moet je geen free games voor Xbox One verwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Logisch ook wel. Ik vind het niet raar dat MS geen nieuwe games weggeeft die nog voldoende geld in het laatje brengen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Blegh, nog steeds krijg ik mijn Kinect niet zover dat ik Voice commands kan gebruiken. Werkt wel gewoon in FIFA maar Xbox On werkt dus niet. Ook niet Xbox Sign Out of Xbox Go To, Xbox Select... Haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
.

[ Voor 99% gewijzigd door kesj op 03-02-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
kesj schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:15:
Mijn Xbox One heb ik net verkocht en wordt zo opgehaald.
Nu heb ik Fifa14 erbij als digitale download, uit het pakket.
Is deze gekoppeld aan mijn gamertag of is die gekoppeld aan mijn machine?

(Ik kan het antwoord zo snel niet vinden, excuses als deze vraag al eens voorbij is gekomen)
Gekoppeld aan je microsoft account (gamertag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
.

[ Voor 100% gewijzigd door kesj op 03-02-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iamjustin schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:06:
Blegh, nog steeds krijg ik mijn Kinect niet zover dat ik Voice commands kan gebruiken. Werkt wel gewoon in FIFA maar Xbox On werkt dus niet. Ook niet Xbox Sign Out of Xbox Go To, Xbox Select... Haat.
Zeg je wel EKS-box ipv. IKS-box? bij mij doet hij het meestal wel maar je moet wel luid genoeg spreken heb ik de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:28

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zijn er al tweakers die een Play and charge kit hebben? En zo ja, waar hebben jullie die besteld?
In nederland nog zeer weinig te krijgen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
Met die play en charge kit bedoel je die accu die je in de controller kan stoppen? Ik heb er twee (voor elke controller een). Ze bevallen uitstekend, ik heb ze bij de Saturn in Bocholt gehaald. Voorraad zat daar. Je kan ze ook bij Amazon.de bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Chrosser schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:29:
Zijn er al tweakers die een Play and charge kit hebben? En zo ja, waar hebben jullie die besteld?
In nederland nog zeer weinig te krijgen volgens mij?
Ik heb we besteld bij Amazon UK. Als je over 20 pond gaat, is het gratis levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Japans en PS4 maar dat mag de pret niet drukken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dat ziet er 'sfeervol' uit. :) Het horrorgenre is niet mijn 1e keus, maar van tijd tot tijd vind ik het toch een tof genre. Kan me de tijd van Silent Hill en de originele Resident Evils nog goed herinneren. Hoop juist dan ook op meer horror survival dan horror actie. De laatste Resident Evils laten zien dat dat toch redelijke zonde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Dit zou wel echt survival moeten worden ala RE1
Weinig wapens, claustrofobische ruimtes, ouderwets spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dat zou mooi zijn. De echte survival horror games hebben vorige generatie een beetje overgeslagen.

Ten tijde van de PSX waren er genoeg van deze games. Weet nog dat ik ook de demo van Dino Crisis echt zo vaak heb gespeeld :P Toen had je ook nog gewoon fixed camera angles. Dat speelde in mijn optiek altijd al een hele belangrijke rol in de beklemmende sfeer.

Enig idee wanneer die uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
uchiha tijntje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:26heb eigenlijk weinig zin om mijn X360 aan te sluiten :P
Geen 2e HDMI ingang op je TV? Ik heb ze beide aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:27:
Dat zou mooi zijn. De echte survival horror games hebben vorige generatie een beetje overgeslagen.

Ten tijde van de PSX waren er genoeg van deze games. Weet nog dat ik ook de demo van Dino Crisis echt zo vaak heb gespeeld :P Toen had je ook nog gewoon fixed camera angles. Dat speelde in mijn optiek altijd al een hele belangrijke rol in de beklemmende sfeer.

Enig idee wanneer die uitkomt?
Vaste kijkhoeken en die deuren he, elke keer weer spannend wat er achter zat.
Zo blijkt maar weer eens : Less = More
Nog geen releasedatum bekend, in ieder geval wel 2014.
Verwacht zelf dat het niet zo lang meer zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Pff..hebben meer mensen dat : bij de Campaign van BF4 heb ik af en toe het idee dat ik stukken wordt 'teruggegooit' in het spel. Bijvoorbeeld op het Airfield (in Shanghai)....dat stuk heb ik helemaal gehaald, er komt dan een filmpje.....dat ik gevangen genomen ben en ik moet ontsnappen uit de gevangenis. Nu start na 2 dgn weer...en moet ik dat hele stuk weer overnieuw doen :(

Dat is al de 3e keer dat het mij gebeurt....bug in het spel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zijn dat niet ongelukkig gekozen checkpoints? Volgens mij heb ik dat op andere stukken ook gezien.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:41:
Zijn dat niet ongelukkig gekozen checkpoints? Volgens mij heb ik dat op andere stukken ook gezien.
Niet dat ik weet, want na de eerste keer (dacht dat het kwam omdat ik het spel op een verkeerd moment 'gesuspend' had en ik dus gewoon geen checkpoint had) ben ik dus voor ik het spel afsloot wel even gechecked welk checkpoint ik kreeg als ik dat opnieuw ging laden. Precies het plekje in de gevangenis dus, heb het net nog even gechecked (want ik ben daar maar weer gestopt....rotstukje)....vind het wel jammer dat dat nu al 3x gebeurt is.

Voordeel is wel dat je ongeveer weet hoe je dat deel kunt halen, maar irritant is het wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:47:
[...]

Niet dat ik weet, want na de eerste keer (dacht dat het kwam omdat ik het spel op een verkeerd moment 'gesuspend' had en ik dus gewoon geen checkpoint had) ben ik dus voor ik het spel afsloot wel even gechecked welk checkpoint ik kreeg als ik dat opnieuw ging laden. Precies het plekje in de gevangenis dus, heb het net nog even gechecked (want ik ben daar maar weer gestopt....rotstukje)....vind het wel jammer dat dat nu al 3x gebeurt is.

Voordeel is wel dat je ongeveer weet hoe je dat deel kunt halen, maar irritant is het wel natuurlijk.
Volgens mij las ik zoiets ook al in het PS4 forum dagen geleden. Zover ik weet zijn dat bugs van battlefield 4 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Kaasje123 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:49:
[...]

Volgens mij las ik zoiets ook al in het PS4 forum dagen geleden. Zover ik weet zijn dat bugs van battlefield 4 zelf.
Dat idee had ik zelf ook al, hoop dat ze dat wel even gaan fixen... :( bloed irritant...nouja..dan laten we BF4 maar even voor wat het is en gaan we ff lekker racen met Forza 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 18-09 11:18
Blerf schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Wat voor upc box heb je? Als ik de XB1 aanzet vanuit stand-by blijft het tv-beeld zwart, moet de XB1 helemaal uitzetten (stroom eraf), dan doet het tv kijken via de UPC mediabox het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoop dat ze voor dat tv nog wel een keer fixen dat de X1 niet aan hoeft te staan om signaal te hebben. Ben bang dat huidige generatie daar pech in gaat hebben. Volledige pass-through zou wel leuk zijn.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:56:
[...]

Dat idee had ik zelf ook al, hoop dat ze dat wel even gaan fixen... :( bloed irritant...nouja..dan laten we BF4 maar even voor wat het is en gaan we ff lekker racen met Forza 5 :)
Even fixen :')
Is al vanaf de release bekend dat savegames corrupt raken.
Heb al drie keer overnieuw moeten beginnen omdat alle saves verdwenen zijn, begint het weer met dat jankliedje onder water...
Laat de campaign maar lekker voor wat het is voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:04:
Hoop dat ze voor dat tv nog wel een keer fixen dat de X1 niet aan hoeft te staan om signaal te hebben. Ben bang dat huidige generatie daar pech in gaat hebben. Volledige pass-through zou wel leuk zijn.
Op zich zou hij wel 'aan' mogen staan, maar ik vind 70W voor een 'media hub' nogal een stevig verbruik. Had eigenlijk gehoopt op een soort van 'active standby', 16-25 W vind ik nog acceptabel als ik TV kijk.....

Misschien kunnen ze dat nog 'fixen' dmv een software update? Aangezien er toch een hypervisor opdraait en het 'game os' en het 'apps os' verschillend is....kan ik me zoiets wel voorstellen...maar goed we zullen het zien.
justifire schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:08:
[...]

Even fixen :')
Is al vanaf de release bekend dat savegames corrupt raken.
Heb al drie keer overnieuw moeten beginnen omdat alle saves verdwenen zijn, begint het weer met dat jankliedje onder water...
Laat de campaign maar lekker voor wat het is voorlopig.
Ik hoop wel dat ze het fixen...pfff...dat is toch niet speelbaar...ach..dan maar 'oefenen' met de MP, daar kan ik nog wel een paar slagen maken!

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 03-02-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:41:
[...]

Op zich zou hij wel 'aan' mogen staan, maar ik vind 70W voor een 'media hub' nogal een stevig verbruik. Had eigenlijk gehoopt op een soort van 'active standby', 16-25 W vind ik nog acceptabel als ik TV kijk.....

Misschien kunnen ze dat nog 'fixen' dmv een software update? Aangezien er toch een hypervisor opdraait en het 'game os' en het 'apps os' verschillend is....kan ik me zoiets wel voorstellen...maar goed we zullen het zien.
Daar hoop ik idd op. Maar idd, 70W + 35W voor de Horizon om een beetje tv te kijken is toch wel wat gortig :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:56:
[...]

Daar hoop ik idd op. Maar idd, 70W + 35W voor de Horizon om een beetje tv te kijken is toch wel wat gortig :)
Inderdaad, gelukkig 'slurpt' de Humax van Ziggo 'iets minder', maar goed de tijd zal het leren. Voor nu heeft bij mij het gadgetgehalte iets voor op 'stroomverbruik', maar misschien moeten we dan maar een nieuwe TV...daar kan ik vast nog wel 50 W op besparen O-) M'n vrouw heeft al laten doorschemeren dat de TV van beneden naar boven moet, want met die nieuwe kledingkast die er binnenkort komt past daar de 'oude' beeldbuis TV niet meer....dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Als de vrouw dat tegen mij zei, stond er volgende week een nieuwe :P Ik ben altijd degene die moet zeuren om iets (groots) nieuws te mogen. (natuurlijk ook echt belachelijk want ik wil altijd wel iets nieuws)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Chrosser schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:20:
Als de vrouw dat tegen mij zei, stond er volgende week een nieuwe :P Ik ben altijd degene die moet zeuren om iets (groots) nieuws te mogen. (natuurlijk ook echt belachelijk want ik wil altijd wel iets nieuws)
Bij mij ging het zo:

Ik: De nieuwe xbox is uit
GF: Oh ga je die halen ?
Ik: Ja, waarschijnlijk wel, nog eff een maandje wachten
GF: Oh okee...
(maand later)
Ik: Ik ga de nieuwe xbox aansluiten op de tv
GF: Ok, cool.
Ik: GRRRR, ik wil de media speler, de ziggo decoder en de xbox360 ook aansluiten, maar kom nu een HDMI poort te kort.
GF: oh en nu ?
Ik: Dan moet er een nieuwe tv komen O-)
GF: Oh leuk, gaan we dan meteen een groter kopen ?
Ik: Ja tuurlijk

2 dagen later hing er een nieuwe 55" led aan de muur boven de nieuwe xbox one te pronken. Moraal van het verhaal: gewoon de goede vriendin uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Maar ik had 2 jaar geleden al een nieuwe tv gekocht (40 inch), alles werkt nog perfect en kan alles aansluiten.
Er was dus geen reden om een nieuwe aan te schaffen. Uit eindelijk maandje later eens naar de winkel gegaan en toen met een 55 inch huiswaarts! Ze zegt nog steeds: ja die andere voldeed ook nog wel.. Maar ze wil ook niet meer terug haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik mocht er geen 1 kopen die groter was dan het tv meubel...
Nieuw meubel gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ApOE schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:59:
Ik mocht er geen 1 kopen die groter was dan het tv meubel...
Nieuw meubel gekocht :P
LOL, dat kan ook ja. Het stomme bij mij was, dat ik eigenlijk die ziggo decoder er al heel lang uit wilde gooien en wilde vervangen door een CI+ module. Dat heb ik daarna dus nog gedaan omdat tv kijken via de ziggo decoder via de xbox one niet lekker werkte met die cisco decoder. Nu heb ik dus nog steeds 3 hdmi poorten in gebruik en had ik eigenlijk daarvoor niet een nieuwe tv hoefen te kopen omdat mijn oude plasma maar 3 hdmi poorten had 8)7 Al met al ruim 2300 euro uitgegeven in de al dure december maand (sinterklaas, zoon jarig, halve schoonfamilie jarig, kerst en oud en nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ziet er heel cool uit, raar dat het niet voor PS4 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:05
X-Fighter schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Ziet er heel cool uit, raar dat het niet voor PS4 komt
Komt waarschijnlijk ook naar de PS4, PS3 en Xbox 360

http://www.geimaku.com/mu...-one-playstation-4/19123/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat ziet er na The Evil Within (heel erg niet mijn spel) uit als een spel wat ik wel leuk zou vinden :) Interessant concept :)

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 04-02-2014 20:06 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Vandaag update voor Forza 5 incl. gratis Honda Car Pack.
Erg netjes van Turn 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
BM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:05:
[...]

Dat ziet er na The Evil Within (heel erg niet mijn spel) uit als een spel wat ik wel leuk zou vinden :) Interessant concept :)
Zag dat filmpje ook voorbij komen. Had ook wel mijn aandacht. Komt ergens in juni uit dacht ik.

Leuke gamemaanden voor de boeg! Nu houd ik me nog even bezig met golfen. :) Totdat Thief en Titanfall uitkomt :P

Ik las dat Lococycle nu 9,99 dollar kost! Dus grijp jullie kans ;)

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-02-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Metal Gear Solid Ground Zeroes is een erg kort zoethoudertje...

http://www.gamespot.com/a...u-two-hours/1100-6417524/

En ik word steeds enthousiaster over Thief:

YouTube: Thief - 101 Trailer

Edit: excuus voor dubbelpost

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-02-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21
19%:
Lijstje van landen: http://www.linker.ch/eige...ertsteuer_deutschland.htm

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 05-02-2014 07:14 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

En dit is een reactie op???
Het gaat over de BTW zie ik maar ik weet niet direct waarom je dit post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Mensen is er een lijst van mensen op Xbox live / one ?

ik wil graag vanavond beetje BF4 spelen of Forza :)

mijn xboxlive: oDr04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:13:
[...]

En dit is een reactie op???
Het gaat over de BTW zie ik maar ik weet niet direct waarom je dit post :)
Ah, moest in levertijden topic :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Blerf schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:06:
Mensen is er een lijst van mensen op Xbox live / one ?

ik wil graag vanavond beetje BF4 spelen of Forza :)

mijn xboxlive: oDr04
Lol, dus jij was dat dus gisteravond die mij een friend request stuurde. Ik wist niet wie het was, dus heb op Decline geklikt. 8)

Zal je wel even toevoegen via xbox live website. Ben vanavond wel online met BF4. Zal wel tegen half 10 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Titanfall Beta details:

http://www.totalxbox.com/...ll-xbox-one-beta-details/

Neem dit met een heeeeeeeeel grote korrel zout:
Anonymous:: My very good and trusted source in Ubisoft say:

"We have beta new X1 GPU driver. Amazing and incredible speed up boost. Almost 60%. Now X1 is must powerfull than PS4. AC4 1080p patch is coming in March"

[ Voor 57% gewijzigd door X-Fighter op 05-02-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
X-Fighter schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:46:
Titanfall Beta details:

[...]
8)7 Lol... Ja, een gevalletje eerst zien dan geloven 7(8)7 Zou overigens wel konings zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ninjetsu NL op 05-02-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
X-Fighter schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:46:
Titanfall Beta details:

[...]
Afbeeldingslocatie: http://www.legioblock.com/wp-content/uploads/2012/11/P1110677.jpg

Meer dan een hele grote korrel :P

Pagina: 1 ... 50 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.