[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 11:52
SinergyX schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:17:
Ik doe altijd:
-xbox select
-audio options
-dutch subtitles

Hij blijft bij mij standaard zonder ondertiteling beginnen, ook al is het de volgende aflevering. Misschien iets met regio ofzo dat hij niet kan/opslaat?
Geniaal dat dit kan alleen krijg ik het niet helemaal voor elkaar. Ik kom tot Audio options alleen bij mij staat er dan "opties voor audio" als ik dat gewoon articuleer in NL dan reageert ie en komt ie in het het subtitel menu en vervolgens staat daar Nederlands. Maar je kunt roepen wat je wilt, hij reageert niet. Mss moet ik de usa netflix een proberen, dat de NL netflix nog niet werkt ofzo....

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Netflix past zich aan aan de locatie van je ip geloof ik. Wel grappig --> 'Selecteer One' :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Leuk artikel over Black Tusk's volgende titel:

http://www.polygon.com/20...g-entertainment-franchise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Xbox One binnenkort wellicht performanter door opoffering Kinect-functies

http://www.extremetech.co...by-making-kinect-optional

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Ze moeten ook een optie maken om alle gamechats uit te zetten want man man man ik word echt gek van al die stemmen. Alleen omdat de kinect 24/7 bij hun aanstaat.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Catscratch schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:51:
Xbox One binnenkort wellicht performanter door opoffering Kinect-functies

http://www.extremetech.co...by-making-kinect-optional
Ik moet zeggen dat het artikel niet heel erg positief is in de laatste alinea.
This is one of those “every little bit” situations. While an extra 8% of GPU performance isn’t going to bring the Xbox One to parity with the PS4, developers can still do some amazing things with limited resources. Games tend to become more advanced the longer each console generation drags on. If the Xbox is already having issues keeping up with launch titles, Microsoft might be in for a bumpy ride. Pulling a little more GPU power from the Kinect is a smart move, but it’s little more than a stopgap.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15

TheVMaster

Moderator WOS
koelebobes schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:02:
Ze moeten ook een optie maken om alle gamechats uit te zetten want man man man ik word echt gek van al die stemmen. Alleen omdat de kinect 24/7 bij hun aanstaat.
En bij jou staat hij uit dan 8)7

Maar inderdaad, ze mogen wel een optie maken om gamechats uit te zetten. Wordt er soms wel een beetje gek van....
LuPo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:09:
[...]

[...]
Al vraag ik mij oprecht af hoe dit in de praktijk gaat uitpakken, kan me niet voorstellen dat dit uiteindelijk allemaal enorm mee gaat vallen.

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 29-01-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
TheVMaster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:26:
[...]

Al vraag ik mij oprecht af hoe dit in de praktijk gaat uitpakken, kan me niet voorstellen dat dit uiteindelijk allemaal enorm mee gaat vallen.
Dus het wordt alleen maar erger? :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
LuPo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:09:
[...]

[...]
Dat zijn gewoon journalisten die er dan weer geen fluit van begrijpen, en zelf niet kunnen nadenken. Maar gewoon overpennen wat andere zeggen, omdat ze zelf niet slim genoeg zijn om conclusies te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
LuPo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:32:
[...]

Dus het wordt alleen maar erger? :P
Tuurlijk niet O-) ik denk dat de verschillen uiteindelijk niet zo heel groot blijken in de praktijk....moet eerlijk zeggen dat ik het 30fps vs. 60fps ook niet zie, nouja...als ik gewoon op m'n Xbox aan het gamen bent ziet het er gewoon erg goed/strak uit...wat maakt mij het dan uit of het 30 of 60 fps is, als het maar vloeiend is en lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:45

koelebobes

Wen BTC €100K

TheVMaster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:26:
[...]

En bij jou staat hij uit dan 8)7

Maar inderdaad, ze mogen wel een optie maken om gamechats uit te zetten. Wordt er soms wel een beetje gek van....

[...]

Tuurlijk heb ik hem uitgezet ik werd er dag 1 al gek van en wilde anderen niet lastig vallen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Wat bij de 360 altijd werkte was een party voor jezelf aanmaken, heb je er ook geen last meer van. Of werkt dat niet meer?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Kan je afaik nog steeds zo doen, dan gewoon voicechat wisselen naar party ipv ingame.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15
Settings -> Privacy & online safety -> Custom -> Communicate with voice and text -> Friends

[ Voor 46% gewijzigd door justifire op 29-01-2014 13:02 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Ik krijg spontaan zin in Titanfall als ik dit zie!

Afbeeldingslocatie: https://www.googledrive.com/host/0BwB9-qGxxzjAV0djUi1fN0MyQWc/titan5.gif

[ Voor 22% gewijzigd door Doughty op 29-01-2014 12:34 ]

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:12

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het ziet er in ieder geval uit als of de textures verhoogd zijn (van de 25%? naar 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Chrosser schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:41:
Het ziet er in ieder geval uit als of de textures verhoogd zijn (van de 25%? naar 100%)
Dit is schijnbaar een gifje vanuit de Alpha.
Dus nog wel met 25% textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Dan nog: nice! Kan niet wachten!!!!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 20:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Xbox On werkt bij mij prima, hij zet mijn TV dan ook aan, maar die gaat niet zelf naar het juiste kanaal. Das dan net jammer :P

Panasonic Plasma TV trouwens :)

Ow, en gister Tomb Raider even erop gezet, moet zeggen, het ziet er prachtig uit en loopt heerlijk constant. Sowieso een goed spel, had 'm ook al op 360 gespeeld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Hier zou ik dan ook al dik tevreden mee zijn. Als de gameplay dan ook zo goed is als de media pretendeert dan ga ik dit zeker spelen. Nog even wachten op de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor je Panasonic Willy, via de advanced settings (via afstandsbediening bepaalde combinatie) kan je instellen welke input hij standaard selecteert bij aanzetten van je TV. (let op met die instellingen, bepaalde krijg je niet meer ongedaan).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Willybubba schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:47:
Xbox On werkt bij mij prima, hij zet mijn TV dan ook aan, maar die gaat niet zelf naar het juiste kanaal. Das dan net jammer :P

Ow, en gister Tomb Raider even erop gezet, moet zeggen, het ziet er prachtig uit en loopt heerlijk constant. Sowieso een goed spel, had 'm ook al op 360 gespeeld.
Dat is het handige aan ook een receiver te hebben, je TV staat altijd op die post, dus mijn Xbox zet de TV en de receiver dan aan :)

Bij mij werkt het Xbox On commando echt wel amper. Deze ochtend nog 10x liggen roepen, tot ik het beu was en maar met controller aangezet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Willybubba schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:47:

Ben ook van plan om tombraider te kopen.
Laatste keer dat ik "met lara heb gespeeld" was op de PS1 :P

Ik heb een hekel aan "frustrerende" spellen waarbij je bijv moet weg rennen voor iets,lukt dat niet dan moet je weer van vooraf beginnen. Gaat tomb raider mij tegenvallen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ApOE schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:12:
Ben ook van plan om tombraider te kopen.
Laatste keer dat ik "met lara heb gespeeld" was op de PS1 :P

Ik heb een hekel aan "frustrerende" spellen waarbij je bijv moet weg rennen voor iets,lukt dat niet dan moet je weer van vooraf beginnen. Gaat tomb raider mij tegenvallen? :9
Ik heb de gameplay op youtube gezien (helemaal), gros is gewoon van die action-events (bepaalde knop op bepaald moment drukken, aanzienlijk stuk makkelijker dan vroeger). Het pixelprecies over balkjes lopen zit er gelukkig niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
SinergyX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Ik heb de gameplay op youtube gezien (helemaal), gros is gewoon van die action-events (bepaalde knop op bepaald moment drukken, aanzienlijk stuk makkelijker dan vroeger). Het pixelprecies over balkjes lopen zit er gelukkig niet meer in.
Er zijn wel een flink aantal stukken waar je dus over een helling aan het glijden bent en allemaal puin en shit moet ontwijken... Als je doodgaat moet je wel een stuk overnieuw doen, maar over het algemeen zijn die stukken OF niet zo lang OF zitter er checkpoints tussen kut stukken :-)

Voor de rest, een paar Quicktime events.. niks bijzonders of moeilijk.

De game zelf is wel heel erg tof :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09-2019
Goedendag, kan iemand mij vertellen waar de verwijzing staat naar de mogelijk om games te downloaden via de US marketplace?

Heb m'n Xbox One Premium Bundle + Fifa 14 binnen van Amazon.de (e499,- aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
BoomTree schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:21:
[...]

De tegenstrijdigheden vallen wel mee hoor. Je moet namelijk met twee dingen rekening houden en dat is ten eerste je hebt de locale van je gamertag/profiel hoe je het ook wilt noemen, die kan je eens in de 3 maanden veranderen van locale maar bij verandering van currency ben je je totale bedrag/points kwijt wat je nog had staan. Ten tweede heb je de locale op je console die kan je zo vaak wisselen als je wilt. Dan heb je nog de "ik wil alles in dollars betalen truc".
Hiervoor moet je op je PC naar de US versie van de marketplace gaan en daar met je gamertag/profiel inloggen. Dan voer je bij je betalings opties een amerikaans (tax free state) adres in en vervolgens koppel je je PayPal account eraan. Dan kan je via de US marketplace op je PC een game naar keuze kopen en scheelt je dit een behoorlijk bedrag, vervolgens kan je uit alle stores op je X1 die betreffende game downloaden (Duitsland/UK/Ierland/Frankrijk/US). De game is dan gekoppeld aan jouw gamertag en is dus niet regio gebonden.
Tada... vandaag in een aardige bui B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Youtube is een goede vriend, en als je op de laatste 2 woorden zoekt (US marketplace) in dit topic vind je als het goed is alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 13:53
Heeft toevallig iemand een panasonic plasma? Wat zijn dan jou beeldinstellingen?
Staat die op game mode of normaal? En color space en color depth??
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Deepeej schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:44:
Heeft toevallig iemand een panasonic plasma? Wat zijn dan jou beeldinstellingen?
Ben benieuwd!
Instellingen van mijn Panasonic 50UT50

Mode: GameMode
Contrast: 47
Brightness: 2
Color: 27
Sharpness: 0

De rest alles op OFF!
Gamma: 2.4

En ik heb een kalibratie op m'n witbalans.
Maar die settings heb je niks aan.

Xbox One settings:
Color space: RGB Limited
Color Depth: 36bits

[ Voor 7% gewijzigd door Doughty op 29-01-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Deepeej schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:44:
Ben benieuwd!
Ik heb een 50 inch staan beneden. Mijn consoles (PS3+4 in dit geval) staan boven, maar heb de 4 op de plasma geprobeerd. Ik kreeg er persoonlijk niet hetzelfde beeld uit als op de LCD boven. Vooral Black Flag ziet er heel vreemd en gelig uit. Zowel game mode als andere instellingen geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net m'n console weer ontvangen van MS. Dit keer hebben ze 'm vervangen.... voor 1 die niet opstart :(

Alle 'standaard' trucjes die ik her en der vind geprobeerd, maar geen soelaas. Ben d'r wel een beetje klaar mee eigenlijk zo :(

Edit: met supportmedewerker via de chat bezig om een oplossing te vinden, eens zien waar ze mee komen.
We should be able to take care of this a different way since this is now your second replacement
Dat was 20 minuten geleden :p

Edit2: nog een keer van de stroom gehaald op aanraden van support-guy, en nu lijkt ie goed te werken :) Raar, want heb 'm zelf ook al een tijd van de stroom gehad, maar kennelijk is ie nogal gevoelig voor de volgorde waarin dingen worden aangesloten.

Edit3: Setupscherm is glitchvrij, dus heb goeie hoop dat ie het nu gewoon goed gaat doen :)

[ Voor 61% gewijzigd door BM op 29-01-2014 19:35 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
greyfox1987 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:23:
[...]

Er zijn wel een flink aantal stukken waar je dus over een helling aan het glijden bent en allemaal puin en shit moet ontwijken... Als je doodgaat moet je wel een stuk overnieuw doen, maar over het algemeen zijn die stukken OF niet zo lang OF zitter er checkpoints tussen kut stukken :-)

Voor de rest, een paar Quicktime events.. niks bijzonders of moeilijk.

De game zelf is wel heel erg tof :-)
Net 2uur gespeeld, idd wel tof! Niet echt mijn ding maar wel leuk genoeg om een keer door te lopen :9
Ziet er overigens top uit hoor! spel laad snel en speelt erg soepel, interesseert me geen .... hoeveel fps het zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
http://uk.ign.com/article...dates-detailed-by-respawn

"This is something that we are really excited about. The Xbox Live Cloud lets us to do things in Titanfall that no player-hosted multiplayer game can do. That has allowed us to push the boundaries in online multiplayer and that's awesome. We want to try new ideas and let the player do things they’ve never been able to do before!"

Dit gaat echt een nieuwe dimensie geven aan online multiplayer, een van de redenen waarom Microsoft het live gedeelte toch nog steeds beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
BM schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:35:
Dat was 20 minuten geleden :p

Edit2: nog een keer van de stroom gehaald op aanraden van support-guy, en nu lijkt ie goed te werken :) Raar, want heb 'm zelf ook al een tijd van de stroom gehad, maar kennelijk is ie nogal gevoelig voor de volgorde waarin dingen worden aangesloten.
Wat is de juiste volgorde dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
X-Fighter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:59:
http://uk.ign.com/article...dates-detailed-by-respawn

"This is something that we are really excited about. The Xbox Live Cloud lets us to do things in Titanfall that no player-hosted multiplayer game can do. That has allowed us to push the boundaries in online multiplayer and that's awesome. We want to try new ideas and let the player do things they’ve never been able to do before!"

Dit gaat echt een nieuwe dimensie geven aan online multiplayer, een van de redenen waarom Microsoft het live gedeelte toch nog steeds beter doet.
Hij vergelijkt hier gewoon peer-to-peer verbinding zoals in sommige CODs met dedicated servers...

Ik blijf een zeikerd, maar ik zie nog niets revolutionairs uit de cloud so far...

Respawn heeft het er wel steeds over, maar uit de alpha weinig bijzonders gezien wat hier op kan wijzen en zelf hebben ze het ook alleen maar over dedicated servers in principe... Mis ik iets?

Want dedicated servers of soepele updates zijn natuurlijk alles behalve revolutionair :P

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 29-01-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is ook niet bijzonder revolutionair, maar wel een iets andere insteek. Azure kan gewoon een identieke server deployen met de nieuwste patches en neemt met een flip van de switch de huidige over. Rest verbindingen gaan automatisch over, dat is binnen serverside patching van MMO's en shooters toch wel iets bijzonders.

Het is meer een technisch verhaal achter de schermen, waar het gros nooit iets van zal merken. het enige verschil zit er dan enkel in dat Azure een gigantisch serverpark is ipv losse serverparken per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Je merkt het wel degelijk: minder downtime :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ninjetsu NL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Tada... vandaag in een aardige bui B)
Maar je kunt je Gamertag gewoon op Nederlands laten staan hoor. Alleen de XBox US store (via xbox.com) en het selecteren van UK/IE of US als land op je Xbox One zijn voldoende...maar voor de rest klopt het verhaal aardig.
Brutal1ty schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Hij vergelijkt hier gewoon peer-to-peer verbinding zoals in sommige CODs met dedicated servers...

Ik blijf een zeikerd, maar ik zie nog niets revolutionairs uit de cloud so far...

Respawn heeft het er wel steeds over, maar uit de alpha weinig bijzonders gezien wat hier op kan wijzen en zelf hebben ze het ook alleen maar over dedicated servers in principe... Mis ik iets?

Want dedicated servers of soepele updates zijn natuurlijk alles behalve revolutionair :P
Moet eelijk zeggen dat ik toch verbaasd ben over de Drivatars in Forza. Zie regelmatig m'n vrouw voorbij komen knallen (net op de manier zoals zij echt rijdt in de game), maar dan zit ze dus naast me zonder controller :+ Ook andere Tweakers vriendjes komen regelmatig voorbij......en aan het rijgedrag te zien zijn het geen AI drivers :)

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 29-01-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...dubbel..]

[ Voor 102% gewijzigd door TheVMaster op 29-01-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Brutal1ty schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Dedicated servers voor elke ontwikkelaar die het wilt? Dat is een serieuze dienst, die niet zo makkelijk aan te bieden is. Zelfs als ik op mijn eentje een game zou ontwikkelen voor Xbox One, gewoon een indie game, dan mag ik hun servers gaan gebruiken. Ik ken niemand die zo een dienst aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
TheVMaster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:28:

Moet eelijk zeggen dat ik toch verbaasd ben over de Drivatars in Forza. Zie regelmatig m'n vrouw voorbij komen knallen (net op de manier zoals zij echt rijdt in de game), maar dan zit ze dus naast me zonder controller :+ Ook andere Tweakers vriendjes komen regelmatig voorbij......en aan het rijgedrag te zien zijn het geen AI drivers :)
Ben even de gamertag kwijt, maar werd vandaag goed geramd door een tweaker. Dacht even in een multiplayer match te zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Erger me dood aan die drivatars, Le Mans lijkt wel botsautootjes op de kermis :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:20:
Erger me dood aan die drivatars, Le Mans lijkt wel botsautootjes op de kermis :|
hehe dan moet je misschien vriendjes worden met 'betere' Tweakers O-) die de auto wel op de baan kunnen houden. Maar goed...heb liever zoiets, dan van die AI's die eigenlijk altijd hetzelfde rijden.

De techniek is natuurlijk wel heel erg revolutionair (volgens mij).....ik ben benieuwd wat deze hele 'cloud' ontwikkeling nog gaat brengen de komende jaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

TheVMaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:26:
[...]

hehe dan moet je misschien vriendjes worden met 'betere' Tweakers O-) die de auto wel op de baan kunnen houden. Maar goed...heb liever zoiets, dan van die AI's die eigenlijk altijd hetzelfde rijden.
Yep, ik denk dat we dit steeds meer te zien zullen krijgen: een combinatie van online en offline door elkaar heen. Niet alleen in racegames, maar ook in andere games.

Helemaal nieuw is het trouwens niet... een aantal jaar terug werd zoiets al geïntroduceerd in, als ik me niet vergis, Real Racing (iOS spelletje). Het is toen niet helemaal aangeslagen, maar dat komt wellicht omdat er nog niet echt een centrale 'games store' gericht op gamers is, op mobiele apparaten.

Ik zie dit soort functies zeker wel succesvol worden in console games.

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 30-01-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Uniciteit schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:45:
[...]

Yep, ik denk dat we dit steeds meer te zien zullen krijgen: een combinatie van online en offline door elkaar heen. Niet alleen in racegames, maar ook in andere games.

Helemaal nieuw is het trouwens niet... een aantal jaar terug werd zoiets al geïntroduceerd in, als ik me niet vergis, Real Racing (iOS spelletje). Het is toen niet helemaal aangeslagen, maar dat komt wellicht omdat er nog niet echt een centrale 'games store' gericht op gamers is, op mobiele apparaten.

Inderdaad, een schone toekomst die ons te wachten staat. Het zelfde zou gerust te doen zijn bij andere games zoals FIFA, Madden, alle sport games zowat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Uniciteit schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:45:
[...]

Ik geloof wel dat het niet nieuw is, maar Microsoft kan daar z'n Azure Cloud wel mooi voor gebruiken....daar lopen ze denk ik wel voor mee op 'de rest'. Toch blijft het een bijzondere gewaarwording en natuurlijk gewoon leuk om single player te racen en toch 'echte tegenstanders' te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
wimpie007 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:11:
[...]

Wat is de juiste volgorde dan?
Voeding uit stopcontact en los van de console, minuutje wachten (restspanning er af). Voeding aan de console, en dan pas in het stopcontact. Kennelijk deed ik óf de volgorde verkeerd, óf ik wachtte geen minuut. :)

Helemaal snappen doe ik het niet, mijn vorige X1 die ik terug kreeg kon ik zo inpluggen en gaan. Maar goed, het werkt nu gelukkig prima :)

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 30-01-2014 07:59 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
TheVMaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:57:
[...]

Ik geloof wel dat het niet nieuw is, maar Microsoft kan daar z'n Azure Cloud wel mooi voor gebruiken....daar lopen ze denk ik wel voor mee op 'de rest'. Toch blijft het een bijzondere gewaarwording en natuurlijk gewoon leuk om single player te racen en toch 'echte tegenstanders' te zien.
Om het topic clean te houden, heb ik op deze quote in het VS. topic gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
nieuws: Gerucht: Microsoft komt met goedkopere Xbox One zonder optische drive
Dit klinkt vrij interessant. Wilde hem eigenlijk binnenkort gaan halen in Duitsland, maar een 1TB Xbox One zonder optische drive voor een lagere prijs zou echt ideaal zijn. Hoop dat tegen die tijd ook de Nederlandse Xbox One beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh....als ik de geruchten op NeoWin mag geloven komt hij niet naar Nederland in 2014

Xbox One NL

Bron : NeoWin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Daan87423 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:57:
nieuws: Gerucht: Microsoft komt met goedkopere Xbox One zonder optische drive
Dit klinkt vrij interessant. Wilde hem eigenlijk binnenkort gaan halen in Duitsland, maar een 1TB Xbox One zonder optische drive voor een lagere prijs zou echt ideaal zijn. Hoop dat tegen die tijd ook de Nederlandse Xbox One beschikbaar is.
Dan inderdaad wachten tot die andere versies beschikbaar zijn in Duitsland... want zoals het er uit ziet gaat Nederland voorlopig nog niets worden. Zelfs mn bronnen binnen MM hebben nog niks gehoord... en als dat Q1 zou moeten zijn, zou dat toch langzaamaan tijd moeten worden... ;(

Edit: Ah, TheVMaster heeft de bron hierboven O-)

Edit2: Toch lijkt het me sterk dat ze in Nederland nog na al deze wazige landen gaan uitbrengen... :|

[ Voor 8% gewijzigd door Ninjetsu NL op 30-01-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:29

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik denk dat NL en BE gewoon in het eerste rijtje komen te staan hoor, dus voor April 2014. Dat is overigens niet Q1, maar begin Q2, zoals ik al ergens in augustus had voorspeld.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
MRELynx schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:27:
Ik denk dat NL en BE gewoon in het eerste rijtje komen te staan hoor, dus voor April 2014. Dat is overigens niet Q1, maar begin Q2, zoals ik al ergens in augustus had voorspeld.
Ik mag het wel hopen eigenlijk... Als hij pas in Augustus of later komt zou dat gewoonweg dom zijn. Blijf ik bij ondanks dat het geen moeite is om hem uit Duitsland te halen zal het gros van de mensen (Casuals) dit toch echt niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ninjetsu NL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:17:
[...]

Dan inderdaad wachten tot die andere versies beschikbaar zijn in Duitsland... want zoals het er uit ziet gaat Nederland voorlopig nog niets worden. Zelfs mn bronnen binnen MM hebben nog niks gehoord... en als dat Q1 zou moeten zijn, zou dat toch langzaamaan tijd moeten worden... ;(

Edit: Ah, TheVMaster heeft de bron hierboven O-)

Edit2: Toch lijkt het me sterk dat ze in Nederland nog na al deze wazige landen gaan uitbrengen... :|
Ik kan me dat ook niet voorstellen, vooral ook omdat we in eerste instantie een launch country waren...niet te snappen. Neem aan dat die lijst gewoon niet klopt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dus even de woorden van MS, ze hebben de volledige lokalisatie van Denemarken en Scandinavië wel volledig klaar, maar Nederland (welke semi België en Antillen zou meenemen) nog niet? :?

Andere kant, ze zien dat het gros hier ze gewoon uit omringende landen haalt, misschien dat ze dat al genoeg vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ga er ook maar vanuit dat hij in April hier in de winkels ligt, tijdens de lauch van de Xbox360 zaten wij als Nederland ook bij de groep landen die voor april op de rol staan.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik ga toch beetje boos zijn als er een goedkopere Xbox One zonder optische drive komt. Ik wil dat namelijk niet, en ga dat nooit gebruiken (de optische drive). Een witte Xbox One is ook mooier dan een zwarte :) Dan moet ik deze dus verkocht krijgen, zou misschien nog lukken als ze hier uitverkocht geraken de eerste week

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 30-01-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Console gaat lekker V&A op. Silversin wilt een Titanfall console!

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2014/01/Titanfall_Xbox.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach sticker erop en je hebt hetzelfde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Na een 2e blik erop ziet het ook very shopped uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:50:
Ik ga toch beetje boos zijn als er een goedkopere Xbox One zonder optische drive komt. Ik wil dat namelijk niet, en ga dat nooit gebruiken (de optische drive). Een witte Xbox One is ook mooier dan een zwarte :) Dan moet ik deze dus verkocht krijgen, zou misschien nog lukken als ze hier uitverkocht geraken de eerste week
Das de prijs die je betaald als early adopter. Na verloop van tijd komen er altijd betere/mooiere versies uit. Persoonlijk kan ik ook wel zonder disc drive, maar goed. Wellicht dat ik mijn bluray speler verkoop en dan ik incidenteel een filmpje kijken via de X1. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
BM schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:19:
[...]

Das de prijs die je betaald als early adopter. Na verloop van tijd komen er altijd betere/mooiere versies uit. Persoonlijk kan ik ook wel zonder disc drive, maar goed. Wellicht dat ik mijn bluray speler verkoop en dan ik incidenteel een filmpje kijken via de X1. :)
Ja maar meestal zit er wel jaar of twee tussen. Niet zo snel. Zie het overigens niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:50:
Ga er ook maar vanuit dat hij in April hier in de winkels ligt, tijdens de lauch van de Xbox360 zaten wij als Nederland ook bij de groep landen die voor april op de rol staan.
Het lijstje is afkomstig van NeoGAF: http://www.neogaf.com/for...p?p=98876371#post98876371

De leaker is 'geconfirmed' door een mod daar, wat kennelijk inhoudt dat het geen troll is. Anyway, de beste kerel zegt:
Might not be completely up to date, as I tend not to care about anything other than NA and Europe.
. Het is dan raar dat taiwan erbij staat maar NL/BE niet terwijl die er wel bij zouden zitten? Ben met je eens dat het wel raar is als MS NL/BE overslaat maar ik heb nog geen enkele indicatie gezien dat MS hier de xbox one gaat introduceren, laat staan een datum.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Blijft een communicatieve miskleun van jewelste van MS. Ikzelf ben voorzien, maar snap de frustratie van de mensen die zitten te wachten volledig. Collega van me wil mijn preorder overnemen, en die zie ik met de week gefrustreerder worden :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
EfBe schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:31:
[...]

Het lijstje is afkomstig van NeoGAF: http://www.neogaf.com/for...p?p=98876371#post98876371

De leaker is 'geconfirmed' door een mod daar, wat kennelijk inhoudt dat het geen troll is. Anyway, de beste kerel zegt:
[...]
. Het is dan raar dat taiwan erbij staat maar NL/BE niet terwijl die er wel bij zouden zitten? Ben met je eens dat het wel raar is als MS NL/BE overslaat maar ik heb nog geen enkele indicatie gezien dat MS hier de xbox one gaat introduceren, laat staan een datum.
Die mensen daar geloof je toch niet? Het is zoals iemand in de comments bij misterX zei:
Gaf creates a new junior account instantly claiming 'leaks' and says relatively good things. Bish instantly "verifies" this source (lol... what a joke).

Basically Gaf Mods: "hey look, it's not only negative rumours."

Then the community calls some of it BS and the conversation in the thread revolves around CBOAT and ekim... and SURPRISE... the thread gets locked.

Anyone still taking that place seriously is welcome to stay there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Die mensen daar geloof je toch niet? Het is zoals iemand in de comments bij misterX zei:

[...]
tja misterx... ;)

Anyway, The Verge heeft een aantal dingen iig geverified als 'waar' (os update, witte versie), geen idee of het allemaal waar is of niet. Feit blijft dat wanneer de XBox one in april hier in de winkels moet liggen men toch wel eens mag beginnen met het warm maken van de potentiele klanten, want die zijn de launch van afgelopen november allang vergeten.

Net als sony overigens, want gezien de schaarste lijkt het net alsof de PS4 helemaal niet gelanceerd is in NL.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14
Afgelopen weekend naar de mediamarkt geweest. Wel 1 strekkende meter besteed aan de PS4. Het was echt gewoon zoeken waar de PS4 producten stonden. Echt bizar :).

Het enige nadeel dat ik ervaar van het nog niet beschikbaar zijn van de X1 in NL is dat ik niet met mijn euros kan betalen die op mijn account NLse account staan. En zie ook niet heel veel andere nadelen voor mensen die nog geen X1 hebben.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Spinal trailer

Vanaf morgen beschikbaar incl. rage-quit patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:52
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:18:
Afgelopen weekend naar de mediamarkt geweest. Wel 1 strekkende meter besteed aan de PS4. Het was echt gewoon zoeken waar de PS4 producten stonden. Echt bizar :).

Het enige nadeel dat ik ervaar van het nog niet beschikbaar zijn van de X1 in NL is dat ik niet met mijn euros kan betalen die op mijn account NLse account staan. En zie ook niet heel veel andere nadelen voor mensen die nog geen X1 hebben.
Bizar :? Het is nog altijd 1000mm meer dan de x1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
Even voor de duidelijkheid, een witte versie was er eind afgelopen jaar al. Microsoft mederwerkers kregen een witte Xbox One ipv een zwarte. Dus dat die witte uiteindelijk in massaproductie gaat is niet vreemd.

Verder komt er altijd wel een update, vooral een die wat bugs oplost zie ik niet als een hoogwaardig nieuws item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mutatie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:47:
[...]
Bizar :? Het is nog altijd 1000mm meer dan de x1 :+
Ik vind het wel redelijk bizar ja. Een nieuw product wil je wel promoten lijkt me, ook al kun je ze niet direct leveren. :)

Zijn er hier verder ook meer mensen die benieuwd zijn naar Thief? Paar maanden geleden las ik een preview en was ik nog niet zo enthousiast, maar na wat recente previews en gameplay beelden ben ik wel positief gestemd.

YouTube: Thief on PS4: The Architect's House walkthrough - new PlayStation 4 gameplay 1080

Let op, het is wel PS4 gameplay :>

En verder ben ik wel benieuwd naar D4. Ik zie op veel sites dat die is gepland voor Q1, maar dat betekend wel dat die binnen nu en 2 maanden gereleased moet worden. In mijn beleving een game die echt eens kan laten zien wat de Kinect ook voor games kan betekenen.
justifire schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:25:
Spinal trailer
[video]
Vanaf morgen beschikbaar incl. rage-quit patch :)
Wat houdt die rage-quit patch in? Een loss voor iemand die quit?

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-01-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Ik vind het wel redelijk bizar ja. Een nieuw product wil je wel promoten lijkt me, ook al kun je ze niet direct leveren. :)

Zijn er hier verder ook meer mensen die benieuwd zijn naar Thief? Paar maanden geleden las ik een preview en was ik nog niet zo enthousiast, maar na wat recente previews en gameplay beelden ben ik wel positief gestemd.

YouTube: Thief on PS4: The Architect's House walkthrough - new PlayStation 4 gameplay 1080

Let op, het is wel PS4 gameplay :>

En verder ben ik wel benieuwd naar D4. Ik zie op veel sites dat die is gepland voor Q1, maar dat betekend wel dat die binnen nu en 2 maanden gereleased moet worden. In mijn beleving een game die echt eens kan laten zien wat de Kinect ook voor games kan betekenen.

[...]

Wat houdt die rage-quit patch in? Een loss voor iemand die quit?
Vind Thief graphic-wise behoorlijk tegenvallen, doet Dishonored op de vorige generatie consoles niet voor onder volgens mij ?

RQ patch voor Killer Instinct is nog niet bekend wat het resultaat er van is.
Wat mij betreft is een RQ / disconnect in ranked matches gewoon een loss voor de quitter en een win voor de tegenstander.
Maakt me ook niet uit hoe ze het oplossen als er maar een oplossing komt.
Zijn nu achtelijk veel zielepoten met hoge ranking die quitten zodra ze bijna verloren hebben puur en alleen om een hoge ranking te 'behalen' :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:27:
[...]

Vind Thief graphic-wise behoorlijk tegenvallen, doet Dishonored op de vorige generatie consoles niet voor onder volgens mij ?

RQ patch voor Killer Instinct is nog niet bekend wat het resultaat er van is.
Wat mij betreft is een RQ / disconnect in ranked matches gewoon een loss voor de quitter en een win voor de tegenstander.
Maakt me ook niet uit hoe ze het oplossen als er maar een oplossing komt.
Zijn nu achtelijk veel zielepoten met hoge ranking die quitten zodra ze bijna verloren hebben puur en alleen om een hoge ranking te 'behalen' :N
Ben het met je eens dat het qua graphics niet heel bijzonder is, maar dit filmpje had wel wat vond ik. Een beetje Dishonered, maar dan zonder de special abilities en lekker veel exploren. Dat kan me denk ik wel boeien.

Mooi dat ze in ieder geval wat doen aan dat quitten in KI. Wat ook kan helpen, en is volgens mij eerder in games gebruikt (?), is dat als je teveel quit je ook gewoon voor een bepaalde tijd 'geblokt' wordt waardoor je gewoon even niet online kunt gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Op de een of andere manier kon Dishonered op de 360 me niet echt pakken, vermoed dat Thief dat dan ook niet gaat doen, komt bij dat dat extreme zoeken/grinden niet echt mijn ding is.

Volgens mij gebruikt Fifa een combinatie van de 2 systemen die jullie hier nu beschrijven. Een quit (wellicht ook disconnect, maar dat weet ik niet zeker) na een x-aantal gespeelde minuten is een 3-0 overwinning voor de tegenstander. Daarbij kun je bij de matchmaking kiezen om alleen tegen mensen te spelen die niet al te vaak quiten. Daarmee zet je notaire quiters uiteindelijk bij elkaar, en kunnen ze elkaar gaan vervelen d:)b

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:52
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Is toch niks bizars aan? Er is ook nog geen concurrentie dus de enige nieuwe console is duidelijk genoeg. Mensen weten dat de PS4 uit is, er zijn nog niet genoeg games en accesoires om meterslang uit te stallen en 500x killzone op een rij zie ik het nut niet van. Ik kan me ook niet herrinneren dat bij vorige consoles meteen halve winkelpanden gereserveerd waren.
Niet alles hoeft op z'n amerikaans, groots en schreeuwend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:33:
[...]

Mooi dat ze in ieder geval wat doen aan dat quitten in KI. Wat ook kan helpen, en is volgens mij eerder in games gebruikt (?), is dat als je teveel quit je ook gewoon voor een bepaalde tijd 'geblokt' wordt waardoor je gewoon even niet online kunt gamen.
Dit moet de oplossing worden, ben benieuwd :

RAGE QUIT SOLUTION IMPLEMENTED

Introducing a novel solution to rage quitters in Ranked Match: JAIL

- The first time your disconnect percentage goes above 15 percent you go to JAIL

- A 10 match minimum is required

- JAIL lasts for 24 hours. During this time you can only be matched against other JAIL members

- Each time you go to JAIL the amount of time increases by 24 hours (capped at 5 days – 120 hrs)

- While in JAIL your profile icon will be automatically changed to a custom JAIL icon to let you know you are in JAIL

- When your JAIL time is up, you go back into the public again (even if your disconnect percentage is back over 15%)

- However, when back in public, if you disconnect and you are still above 15 percentage you go directly back to JAIL

- For any match that sends you to JAIL, player will take a loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Hoop dat de geruchten over Halo 2 anniversary waar zijn. The king of multiplayer shooters is dan terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Silversin schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:
Hoop dat de geruchten over Halo 2 anniversary waar zijn. The king of multiplayer shooters is dan terug.
Als dat zo is kan ik mss weer lol gaan hebben met superjumpen en butterflyen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
YouTube: Spinal's 84-Hit Ultra Combo

Ultra met Spinal in KI... Zo jammer dat ik echt zo ontzettend slecht ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:14:
[...]

- The first time your disconnect percentage goes above 15 percent you go to JAIL

- JAIL lasts for 24 hours. During this time you can only be matched against other JAIL members

- Each time you go to JAIL the amount of time increases by 24 hours (capped at 5 days – 120 hrs)

- While in JAIL your profile icon will be automatically changed to a custom JAIL icon to let you know you are in JAIL

- When your JAIL time is up, you go back into the public again (even if your disconnect percentage is back over 15%)

- However, when back in public, if you disconnect and you are still above 15 percentage you go directly back to JAIL

Lijkt me een effectieve oplossing :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

[...]

Beetje het zelfde als GTA5 toch als ik het goed zie. Werkt volgens mij wel prima :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Mag je hier linken naar een Xbox One gerelateerd V&A?
V&A aangeboden: PDP Xbox One Kinect TV Mount

(als het niet mag, haal ik 'm weer weg, maar kon het in de FAQ niet duidelijk terug vinden)

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
[...]

Zijn er ook gratis get out of jail free cards te winnen :P

Ben nu bezig met powerstar golf, maar dat is toch ook nog echt een lastig spel... Zelfs op de eerste courses win ik af en toe maar zilveren trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:37:
[...]
Ben nu bezig met powerstar golf, maar dat is toch ook nog echt een lastig spel... Zelfs op de eerste courses win ik af en toe maar zilveren trophies.
Veel upgraden.... volgens mij ga je zonder upgrades echt voor 90% brons halen. Wel een hoop gametime uit te halen op deze manier, 1 course van 18 holes duurt al zo 30+ minuten, en die zul je echt meerdere keren moeten doen om alles te halen. Mij bevalt het tot nu toe wel, al ben ik er nog absoluut niet goed in :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:47
Ook bezig met powerstar golf. Heerlijk spelletje voor achterover op de bank. Nog maar weinig vrienden in mijn lijst spelen het ook, dus voeg me gerust toe: RomeoSquare NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spinal is een toffe toevoeging zeg! Ook zijn stage.. Ik ben benieuwd naar Fulgore en de storymode :)

Killer instinct is echt mijn favoriete game voor de Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
Iemand anders Ryse aan het spelen? In mijn ogen grafisch de enige echte next-gen game op het moment (Forza 5 kan ik niets over zeggen, niet echt gespeeld).

Erg vermakelijk, snap alleen met multiplayer character niet waarom je kan ranken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Penhoat schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:39:
Iemand anders Ryse aan het spelen? In mijn ogen grafisch de enige echte next-gen game op het moment (Forza 5 kan ik niets over zeggen, niet echt gespeeld).

Erg vermakelijk, snap alleen met multiplayer character niet waarom je kan ranken
Ik snap je laatste zin niet helemaal. Wat bedoel je precies. Heb zelf ook erg genoten van Ryse, dus wellicht kan ik je helpen als ik weet wat je bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:43:
[...]

Ik snap je laatste zin niet helemaal. Wat bedoel je precies. Heb zelf ook erg genoten van Ryse, dus wellicht kan ik je helpen als ik weet wat je bedoelt :)
Nja ik ben nu Rank 2 met multiplayer personage, maar wat is er nu veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb het spel niet, maar ik vermoed dat je met hogere ranks zaken als executions, en wapen upgrades unlocked, zoals in praktisch elke online game? :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
BM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:56:
Heb het spel niet, maar ik vermoed dat je met hogere ranks zaken als executions, en wapen upgrades unlocked, zoals in praktisch elke online game? :P
Je koopt je equipment en wapens met booster packs, dus nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Er zit niet heel veel verschil in het levelen van rank, behalve dat je een bepaalde rank moet zijn voordat je de "high end gear" kunt kopen. Die high end gear is wel zeer nuttig voor het verbeteren van je stats waardoor je meer health krijgt, meer focus, langere focus time, etc. Hierdoor kun je ook steeds langere combo's maken en dus ook steeds meer xp verdienen en dus ook steeds sneller levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bij level 90 krijg je pas wat degelijke boosterpacks (lvl 5)
Tot die tijd kun je het beste selecteren op focus-gear.
High combos leveren de meeste xp op, 200+ combo pak je zo'n 30000 xp mee, dus focus geeft meeste voordeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Jep. Focus is het belangrijkste. Heb 1 keer bijna een potje gehad waarbij ik iedereen had gekilled in een combo. Dat levert echt veel xp op :) was ineens 3 levels ofzo gestegen in een potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind de hele focus op multiplayer op beetje alle launchgames wat matig. DR3 heeft een vage 'je doet je story maar niet je eigen en begin je opnieuw dan heb je niets meer' online iets, Ryse is het hoofdzakelijk een arena leegmeppen, Forza zit je al snel met vage votesysteem en onduidelijke trackinstellingen, Fifa mist de co-op online feature (groot gemis) en KI.. tja, combo combo dood. Of lag combo combo dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
SinergyX schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:21:
Vind de hele focus op multiplayer op beetje alle launchgames wat matig. DR3 heeft een vage 'je doet je story maar niet je eigen en begin je opnieuw dan heb je niets meer' online iets, Ryse is het hoofdzakelijk een arena leegmeppen, Forza zit je al snel met vage votesysteem en onduidelijke trackinstellingen, Fifa mist de co-op online feature (groot gemis) en KI.. tja, combo combo dood. Of lag combo combo dood :P
Battlefield 4 dan ?
Of Killer Instinct ?
Prima games met focus op multiplayer.
Vind Forza ook geweldig op mp gebied, wel liefst met friends in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nu ben ik best nieuw lees 10min, maar ik heb COD ghost gekocht op de Xbox 360, hoe kan ik hem nu downloaden en voor dat kleine bedrag downloaden op de xbox one ( ik heb hem des tijds al digitaal gekocht )
moet ik dan me account naar nieuwe regio zetten?

Dus ik krijg steeds volle prijs te zien terwijl ik hem al een keer gekocht heb... op me NL xbox360 account
.

Heb alles uitgezocht en je moet dan je regio veranderen, dit kun je 1x per 3maanden doen. Maar ik persoonlijk wou het risico niet nemen..., dus heb uiteindelijk lekker battlefield gekocht online in US met paypall. dikke prima :)

[ Voor 41% gewijzigd door Blerf op 01-02-2014 12:39 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
justifire schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:36:
[...]

Battlefield 4 dan ?
Of Killer Instinct ?
Prima games met focus op multiplayer.
Ik zeg niet dat het slecht is, integendeel, maar ik mis juist het 'extra' van de MP mogelijkheden in de spellen. DR3 zouden ze online veel groter kunnen maken (survival etc), Ryse natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
justifire schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:36:
[...]

*zucht*........ :D

Levensgevaarlijk!!!

:+

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 49 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.