[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Bullet NL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:12:
Maar dan nog, bijna overal is de Xbox One uitverkocht, Amazon, maar ook bij grote buitenlandse ketens als Media Markt, Saturn of Gamestop weten vrij snel nadat ze voorraad hebben gekregen hun Xbox One's te slijten aan consumenten.

Wanneer MS aangeeft dat er 3,9 miljoen eenheden zijn verkocht staan er echt niet 700.000 duizend Xboxen ergens op voorraad. Retailers en zelfs webshops kopen alleen voorraad is op moment dat ze zeker weten dat ze binnen korte termijn van de producten af weten te komen.
Valt mee hoor, ik heb er denk wel 200 zien staan in media markt munchen vorige week. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Bullet NL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:12:
Maar dan nog, bijna overal is de Xbox One uitverkocht, Amazon, maar ook bij grote buitenlandse ketens als Media Markt, Saturn of Gamestop weten vrij snel nadat ze voorraad hebben gekregen hun Xbox One's te slijten aan consumenten.

Wanneer MS aangeeft dat er 3,9 miljoen eenheden zijn verkocht staan er echt niet 700.000 duizend Xboxen ergens op voorraad. Retailers en zelfs webshops kopen alleen voorraad is op moment dat ze zeker weten dat ze binnen korte termijn van de producten af weten te komen.
Dat is inderdaad wel waar, vond die headline van Gamespot dan ook dikke schande:

900.000 Xbox ones went unsold in 2013

Zo typische clickbait... Dat noemen ze dan journalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Xenophoben schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Valt mee hoor, ik heb er denk wel 200 zien staan in media markt munchen vorige week. :9~
200 stuks is wel erg veel, maar goed, Uit eigen ervaring weet ik dat deze 200 stuks ook vrij snel verkopen ;)

Nogmaals, de Media-Markt koopt ze niet in als ze er op korte termijn niet vanaf kunnen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Ff wat anders, ik heb een Windows Phone 8 toestel. En Men Xbox hub geeft mijn totale aantal gamerpoints aan. So far so good. Maar als ik naar mijn prestaties ga, dan houd het op bij Men laatst gespeelde 360 game en ook het aantal punten telt niet door. Hoe kan dit? Of komt dit omdat Men toestel op Nederlands staat? Zou toch slordig zijn van MS om dit niet in hun eigen os te patchen. Ik heb btw update 3 er op staan.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mavel 128 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:35:
Ff wat anders, ik heb een Windows Phone 8 toestel. En Men Xbox hub geeft mijn totale aantal gamerpoints aan. So far so good. Maar als ik naar mijn prestaties ga, dan houd het op bij Men laatst gespeelde 360 game en ook het aantal punten telt niet door. Hoe kan dit? Of komt dit omdat Men toestel op Nederlands staat? Zou toch slordig zijn van MS om dit niet in hun eigen os te patchen. Ik heb btw update 3 er op staan.
Inderdaad, heb ik ook. Mijn gamerpoints worden niet geupdate, ook niet als ik naar xbox.com ga. Ik wacht af tot de release in benelux, alvorens ik me zorgen maak. Als ik FIFA 14 op X1 aan het spelen ben, komt er ook niet bij mijn vrienden te staan dat ik dit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik krijg gewoon mijn hele lijst te zien, maar ik mis de games van Xbox One. Zie wel alles wat ik eerder speelde, van het weekend nog Lara Croft GoL gedaan en staat er nu ook netjes tussen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ook bij mij is het beide in sync. In de oude app en op de xbox.com site zie ik overigens ook alleen maar mijn 360 activity list. Dat is overigens overal zo (ook voor de usa mensen). Best veel kritiek op vanuit de community.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Nou raar iig! Mijn totaal gamescore klopt dus wel, maar als ik bij de prestaties ga kijken zie ik alleen xbox 360 staan. Maar ik vroeg me af of dit bijv bij een USA WP ook zo is, of alleen in landen waar nog geen one uit is.

@justfire, dat Strider is dat een full priced game? Dat ziet er wel erg gaaf uit zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Inderdaad, heb ik ook. Mijn gamerpoints worden niet geupdate, ook niet als ik naar xbox.com ga. Ik wacht af tot de release in benelux, alvorens ik me zorgen maak. Als ik FIFA 14 op X1 aan het spelen ben, komt er ook niet bij mijn vrienden te staan dat ik dit gespeeld heb.
Xbox.com en de WP gamer hub zijn nog niet echt klaar voor de X1. Helaas, maar komt nog wel :) Verwacht dat het met WP8.1 wel gefixed word.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14
BM schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Xbox.com en de WP gamer hub zijn nog niet echt klaar voor de X1. Helaas, maar komt nog wel :) Verwacht dat het met WP8.1 wel gefixed word.
Is die er al?

Paar artikeltjes :)

http://www.totalxbox.com/...er-shooters-says-respawn/
http://www.totalxbox.com/...-the-villain-local-co-op/
http://www.totalxbox.com/...agenda-says-major-nelson/

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Bullet NL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:23:
[...]

200 stuks is wel erg veel, maar goed, Uit eigen ervaring weet ik dat deze 200 stuks ook vrij snel verkopen ;)

Nogmaals, de Media-Markt koopt ze niet in als ze er op korte termijn niet vanaf kunnen....
Het was gewoon echt een stapel waar je u tegen zegt... Overigens waren ze bij de grens helemaal uit verkocht ( dicht bij nederland) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

offtopic: Hardnekkige geruchten dat Watch Dogs geannuleerd is voor de WiiU, dat zou erg jammer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
Mavel 128 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:32:
offtopic: Hardnekkige geruchten dat Watch Dogs geannuleerd is voor de WiiU, dat zou erg jammer zijn!
Offtopic reactie:

Ik vind dat er rond dat Watch Dogs maar een raar sfeertje aan het ontstaan is... eerst uitstel om een reden waar nogal wazig over werd gedaan en nu dit gerucht... whattup!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is Ubisoft, wat verwacht je? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Xenophoben schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:21:
[...]

Het was gewoon echt een stapel waar je u tegen zegt... Overigens waren ze bij de grens helemaal uit verkocht ( dicht bij nederland) 8)7
Dat is ook maar net welke winkel, welk moment of welke prijs.

GTA5 was overal uitverkocht (werd hier vermeld), maar toch zag ik ze de dag later overal in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15
Mavel 128 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:33:

@justfire, dat Strider is dat een full priced game? Dat ziet er wel erg gaaf uit zeg!!
Ik verwacht dat Strider valt onder de arcade games.
Is van dezelfde makers als Killer Instinct.
Vermoed dus een prijs rond de $20,- maar afgaande op KI kan dat ook $40,- worden :?
Wat ik er van weet is de playthrough 4 uur, met alle collectibles en achievements zou je op een dikke 8 uur komen (overigens niet officieel bevestigd)
Dan is een arcade prijs van $15,- meer dan genoeg O-)
Zelfde als met KI, draait allemaal om nostalgie in een nieuw jasje en de daarbij behorende fanbase.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 24-01-2014 16:08 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Om nog even op de Tomb Raider discussie van gisteren terug te komen, dit kan e.e.a. verklaren :

PS4 en Xbox One versie Tomb Raider door andere ontwikkelaars
Het was al bekend dat Sleeping Dogs-ontwikkelaar United Games Front achter de Xbox One-versie zat, maar nu is naar buiten gekomen dat ontwikkelaar Nixxes verantwoordelijk is geweest voor de PS4-versie. Daarnaast heeft Nixxes Software ook "hulp geleverd aan United Games Front, de ontwikkelaar van de Xbox One-versie".
Of de verschillen in framerate ook betrekking heeft op de vaardigheden van de ontwikkelaar of de hardware van de consoles, is onduidelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 24-01-2014 16:18 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik begrijp de commotie niet rond een game als dit... Dit is weer een multiplatform game, die geupgrade moet worden voor Xbox One en PS4. Waarom gaan mensen denken dat Xbox One nu plots beter zou presteren wanneer dit al niet het geval was bij CoD, BF, AC, etc... We zijn nog maar 2 maanden verder, alsof nu alles plots anders is :s Dat is pas over enkele maanden, want de meeste engines zijn nog niet geoptimaliseerd voor de nieuwe Xbox One drivers. Maar dat zullen we wel zien op E3, wanneer we nog nieuwe beelden krijgen van Halo 5, die iedereen zal weg blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 13:00
Heb mezelf ook even aan het google docs documentje toegevoegd.
Voel je vrij om me toe te voegen, speel voornamelijk Fifa en Forza, met soms wat Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Oh wow, wat is Forza 5 toch een geweldig game. Vandaag toch maar gekocht, omdat ik me verveelde. Ziet er super uit. Aangenaam verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Kan je een digitale game op 2 xboxen tegelijk spelen, als je je account deelt?

Dus dit, werkt dat zo in de praktijk?
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.

Kan je dan bv. FIFA 1x kopen en dan delen? Hoe werkt zoiets :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
matthijst schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:13:
Kan je een digitale game op 2 xboxen tegelijk spelen, als je je account deelt?

Dus dit, werkt dat zo in de praktijk?
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.

Kan je dan bv. FIFA 1x kopen en dan delen? Hoe werkt zoiets :)
Ik weet niet waar je dat gevonden hebt, maar is denk ik niet van de officiële Microsoft site aangezien dit out dated info is. Dit waren de plannen, maar hier hoorde ook always online bij en het niet kunnen doorverkopen van games. Echter was er ongelofelijk veel kritiek waardoor Microsoft de Always Online eis en het niet kunnen doorverkopen ging terug draaien. Echter moesten ze hierbij ook de game sharing feature die jij hierboven hebt gemeld ook terug draaien. Always Online en het niet kunnen door verkopen van je games zijn namelijk essentieel om games te kunnen sharen via de Library op elke xbox (net als games spelen zonder de disk in je Xbox One, was ook een feature)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Haha relax, net twee berichten van MS
Omdat ik Ryse en Forza digitaal had aangeschaft maar niet de day-one extras had gekregen alsnog de Forza carpack en Ryse gladiator pack codes gekregen
Erg netjes van MS :)
Ga er vanuit dat degene die DR3 digitaal hebben aangeschaft ook de extras daarvoor zullen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
justifire schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:48:
Omdat ik Ryse en Forza digitaal had aangeschaft maar niet de day-one extras had gekregen alsnog de Forza carpack en Ryse gladiator pack codes gekregen
Ga er vanuit dat degene die DR3 digitaal hebben aangeschaft ook de extras daarvoor zullen ontvangen.
Heel fijn, maar waarom nou geen QR code. Dat is handige feature, maar dan moeten ze hem wel gebruiken. * Hoedje is verwend :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ASNNetworks schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 06:26:
[...]

Ik weet niet waar je dat gevonden hebt, maar is denk ik niet van de officiële Microsoft site aangezien dit out dated info is. Dit waren de plannen, maar hier hoorde ook always online bij en het niet kunnen doorverkopen van games. Echter was er ongelofelijk veel kritiek waardoor Microsoft de Always Online eis en het niet kunnen doorverkopen ging terug draaien. Echter moesten ze hierbij ook de game sharing feature die jij hierboven hebt gemeld ook terug draaien. Always Online en het niet kunnen door verkopen van je games zijn namelijk essentieel om games te kunnen sharen via de Library op elke xbox (net als games spelen zonder de disk in je Xbox One, was ook een feature)
Op de Microsoft site:
http://news.xbox.com/2013/06/license

Maar goed: wat is er mogelijk met 1 game op 2 xboxen?
Kan ik een game kopen en kan m'n broer hem dan ook tegelijk met mij spelen (als hij mijn accountgegevens heeft)? Of hoe werkt dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:49

danplo

The Force is strong with me

justifire schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:48:
Hier het zelfde ontvangen :9 Erg netjes weer. Ik had ook DR3 gedownload, maar nog geen bericht ervoor ontvangen helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door danplo op 25-01-2014 11:50 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, het is dus mogelijk om op 2 consoles elkaars spellen te spelen, tegelijkertijd. Zo zou je in principe nooit spellen dubbel hoeven te kopen :)

In my home, we have two Xbox One consoles: My console, in my home office, and my son's, which is in the basement. My Xbox One is configured as my son's home Xbox, and my son's Xbox One is configured as my home Xbox. We both have access to each other's downloadable game library and can play each other's games, even at the same time, while signed in under our own Microsoft account/Gamertag credentials. We should never need to buy two copies of a (digital) game again, if I'm understanding this correctly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
matthijst schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:59:
Ah, het is dus mogelijk om op 2 consoles elkaars spellen te spelen, tegelijkertijd. Zo zou je in principe nooit spellen dubbel hoeven te kopen :)

In my home, we have two Xbox One consoles: My console, in my home office, and my son's, which is in the basement. My Xbox One is configured as my son's home Xbox, and my son's Xbox One is configured as my home Xbox. We both have access to each other's downloadable game library and can play each other's games, even at the same time, while signed in under our own Microsoft account/Gamertag credentials. We should never need to buy two copies of a (digital) game again, if I'm understanding this correctly.
Ja het werkt gewoon zoals op de X360 ook altijd werkte. Eerste download is console gebonden en werkt op alle accounts daarop, alle downloads daarna zijn account gebonden. Als je het zo gebruikt kan je inderdaad games dalen tussen 2 Xboxen.

(Op de link die jij bezocht hebt staat ook duidelijk dat de policy is aangepast met een link ernaartoe ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 25-01-2014 12:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
danplo schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Hier het zelfde ontvangen :9 Erg netjes weer. Ik had ook DR3 gedownload, maar nog geen bericht ervoor ontvangen helaas.
Idem, voor FM5 wel ontvangen, voor DR3 nog niks.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Als ik op een maat zijn Xbox inlog kan ik daar fifa spelen. Maar wanneer ik weer op msn eigen inlog wordt ik uitgelogd en kan hij het niet meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mavel 128 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:35:
Als ik op een maat zijn Xbox inlog kan ik daar fifa spelen. Maar wanneer ik weer op msn eigen inlog wordt ik uitgelogd en kan hij het niet meer spelen
Das toch logisch? Die maat van je kan spelen om jij ingelogged bent, zodra jij weer uitlogt kan hij niet spelen, want geen geldige licentie.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Juist, daarom wisselen van homeconsole schijnbaar: dan is zijn xbox jouw homeconsole, dus dan werken jouw spellen daar altijd, ook als hij ingelogd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
Ik heb de laatste dagen veel gespeeld, maar de next gen beleving mis ik toch nog. Fifa 14 ziet er vooral qua publiek mooi uit, maar zit vol met (verbindings)fouten. En Battlefield 4 blijkt niet wat ik ervan verwacht had. Misschien ben ik toch te veel verwend door de pc. De kinect gebruik ik helemaal niet. De komende tijd ben ik ook nog eens druk en ik denk weinig aan spelen toe te komen. Denk erover mijn Fifa14 pakket weg te doen. Iemand enig idee of ik mijn 13 maanden Xbox Live Gold kan overdragen aan iemand anders? Misschien door het email adres te wijzigen? Ik heb geen credit card gekoppeld. Alvast dank!

[ Voor 43% gewijzigd door kesj op 25-01-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
kesj schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:05: Iemand enig idee of ik 13 maanden Xbox Live Gold kan overdragen aan iemand anders? Misschien door het email adres te wijzigen? Ik heb geen credit card gekoppeld. Alvast dank!
Kan je het beste je gehele account verkopen / overdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
justifire schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Weet je ook hoe dat werkt?
Komt ie dan op andermans naam, adres en mail?
Of krijgt die ander mijn gegevens gewoon?

[ Voor 7% gewijzigd door kesj op 25-01-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
kesj schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:21:
[...]

Weet je ook hoe dat werkt?
Komt ie dan op andermans naam, adres en mail?
Of krijgt die ander mijn gegevens gewoon?
Gewoon email adres wijzigen (hij kan zijn eigen e-mail gebruiken, mocht hij al een xbox live account hebben gebonden eraan kan hij die wijzigen zodat zn mail vrij komt en die gebruiken voor jouw account). En daarnaast kan je voor 10 euro ofzo je Xbox Live user name aanpassen ;) Gegevens zoals naam en adres zijn ook aan te passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Thanks!

Eens kijken of ik de set verkocht krijg zonder teveel verlies. Misschien dat ik in de toekomst weer een One koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Let er wel op dat dat volgens mij niet toegestaan is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
kesj schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:48:
Thanks!

Eens kijken of ik de set verkocht krijg zonder teveel verlies. Misschien dat ik in de toekomst weer een One koop.
Heb hetzelfde gedaan met mijn PS4 afgelopen December, veel te druk met school dus m'n impuls aankoop weer doorverkocht (al was het een prima apparaat!).

Je kan altijd over een paar maandjes of een jaartje weer eens gaan kijken toch? Consoles zullen er niet op achteruit gaan, eerder alleen maar op vooruit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Strider enemy trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 29-09 20:39
http://nl.ign.com/news/76...goedkopere-digitale-games
Microsoft overweegt goedkopere digitale games
Het punt "staat op de agenda".

Het voordeel van een game digitaal aanschaffen is het feit dat er geen distributiekosten of tussenpersonen bij komen kijken. Dus zou de game goedkoper moeten zijn, zou je zeggen. In de praktijk blijkt dat zelden het geval, maar daar gaat Microsoft mogelijk iets aan doen.

Larry 'Major Nelson' Hryb reageerde op Reddit op een gefrustreerde gamer, die voor een digitale kopie van Titanfall meer zou moeten betalen dan een fysieke versie uit de winkel. "We zijn ons bewust van dit probleem en andere vragen uit de community", aldus de Director of Programming van Microsoft. "We hebben grootste plannen voor de Xbox One."

Op de vraag of lagere prijzen voor digitale games ook onder die plannen vielen, liet hij weten dat dit inderdaad op de agenda staat.
Wat denken we hier van? Realistisch? Het is natuurlijk een groot risico, want als grote retailers gezamenlijk de Xbox uit de schappen halen uit protest dan valt Microsoft's hele distributie kanaal in duigen. Wel interessant om te zien wat ze gaan doen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:13:

[...]

Wat denken we hier van? Realistisch? Het is natuurlijk een groot risico, want als grote retailers gezamenlijk de Xbox uit de schappen halen uit protest dan valt Microsoft's hele distributie kanaal in duigen. Wel interessant om te zien wat ze gaan doen.
Als het Steam het mag, waarom dan Microsoft niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 29-09 20:39
X-Fighter schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:05:
[...]

Als het Steam het mag, waarom dan Microsoft niet?
Omdat ze moeilijk kunnen dreigen om geen computers meer te verkopen? Die worden namelijk voor heel veel verschillende doeleinden gebruikt, dat hoef ik hier niet verder uit te leggen.

Het dreigement om geen consoles meer in de schappen te leggen is veel simpeler en effectiever.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Laatst online: 27-07 13:00
Weet iemand of het mogelijk is om auto's te verkopen in forza 5?
Kan de optie niet echt vinden en zou graag een miskoop willen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:10:
[...]

Omdat ze moeilijk kunnen dreigen om geen computers meer te verkopen? Die worden namelijk voor heel veel verschillende doeleinden gebruikt, dat hoef ik hier niet verder uit te leggen.

Het dreigement om geen consoles meer in de schappen te leggen is veel simpeler en effectiever.
Ah :D Ja dan moeten ze al allemaal te samen doen he... Alhoewel ik zie het niet gebeuren hoor. Iedereen gaat dan gewoon zijn consoles online kopen bij online retailers zoals Microsoft zelf, of Amazon... Zeker aangezien Amazon zelf ook via PS4 hun eigen digitale games verkoopt, dan ook goedkoper... Die kleine winkeltjes kunnen dan niet nee zeggen, wat ze wel kunnen doen, is zelf QR codes verkopen waarmee je dus digitale game inruilt via Xbox Live. Ze vinden er wel iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Mr Ton schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:13:
[...]Wat denken we hier van? Realistisch? Het is natuurlijk een groot risico, want als grote retailers gezamenlijk de Xbox uit de schappen halen uit protest dan valt Microsoft's hele distributie kanaal in duigen. Wel interessant om te zien wat ze gaan doen.
De Mediamarkt verkoopt geen wasmiddel, toch kan je er een wasmachine kopen.
De Blokker verkoopt geen levensmiddelen, toch kan je er een pan kopen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik wil hiermee zeggen dat de gedachte gewoon heel raar is door te denken dat de xbox gelijk niet meer te koop zal zijn als de bijbehorende artikelen (in dit geval de games) niet door dezelfde leverancier verkocht gaan worden. Er zit gewoon marge op die producten en er is vraag naar. Er zullen genoeg winkeliers zijn die de verkoop oppikken, daar waar andere het laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Yaz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:51:
[...]

De Mediamarkt verkoopt geen wasmiddel, toch kan je er een wasmachine kopen.
De Blokker verkoopt geen levensmiddelen, toch kan je er een pan kopen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik wil hiermee zeggen dat de gedachte gewoon heel raar is door te denken dat de xbox gelijk niet meer te koop zal zijn als de bijbehorende artikelen (in dit geval de games) niet door dezelfde leverancier verkocht gaan worden. Er zit gewoon marge op die producten en er is vraag naar. Er zullen genoeg winkeliers zijn die de verkoop oppikken, daar waar andere het laten liggen.
Marge op hardware? Think again...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
BM schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:08:
[...]

Ligt er een beetje aan... nieuwe hardware... ja... hardware die er al even is en dan noem ik even een xbox 360 in al zijn varianten... nee!

Gaan we over andere hardware praten, dan zijn het percentages wat per stuk vrij weinig is, maar je vergist je als je zegt dat er geen marge op hardware zit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
BM schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:08:
[...]

Er zijn genoeg dozenschuivers die het tegendeel bewijzen en laten zien dat je ook daarop goede resultaten kan boeken. Mediamarkt, Alternate maar ook een Dixons, Intertoys, om er maar een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
:)

http://www.totalxbox.com/...o-tease-new-game-reveals/

Een nieuwe Crackdown zou mooi zijn. Heb Crackdown 1 erg veel gespeeld. Crackdown 2 heb ik daarentegen nooit geprobeerd vanwege wat mindere reviews en omdat ik toen bij de release voldoende games had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

"Man runs into fire to save Xbox game system" ... Wat een baas :)
http://www.abc15.com/dpp/...-to-save-xbox-game-system

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 21:50
_/-\o_

Meer dan welkom! Gelukkig blijft Rod Fergusson zig er ook nog mee bemoeien, hopelijk een lekker ouderwetse GoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Denk niet dat het een nieuwe GoW gaat zijn, of ja die zal er wel komen, maar niet vandaag bekendmaking. Kans is groter op een nieuwe Crackdown 3, héél groot eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yes ! Gnasher-time !! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
X-Fighter schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:01:
Denk niet dat het een nieuwe GoW gaat zijn, of ja die zal er wel komen, maar niet vandaag bekendmaking. Kans is groter op een nieuwe Crackdown 3, héél groot eigenlijk.
Eeeuh bericht van uchiha wel gelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
justifire schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Eeeuh bericht van uchiha wel gelezen ?
Het was toch niet het nieuws dat Microsoft GoW franchise overneemt?

Ik dacht dat we een nieuwe exclusive gingen hebben

[ Voor 13% gewijzigd door X-Fighter op 27-01-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oeeeh, Crackdown 3 en een nieuwe Gears? This could be a very good day :)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 27-01-2014 18:15 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Betekent dit dat de nieuwe IP van Black Tusk is canceled ? Ik hoop van niet. Liever een nieuw IP dat GoW 4,5,6,7 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 18:32
Lijkt het wel op en dat het nooit echt een 'game' was :-( Was zelf ook wel benieuwd naar die Stealth IP aangezien ik wel een fan ben van de Splinter Cell games en dan vooral de oudere op de Xbox OG, vooral Chaos theory was echt _/-\o_ .
Gears of War's new home, Black Tusk Studios, may come as a surprise to Xbox fans who watched Microsoft's press conference from E3 2013. It was there where Spencer teased a new project from Black Tusk, a sleek, stealthy action game with no name.

"The thing we showed at E3 last year, it was something that was done in Unreal and more of a concept piece," Spencer said, calling it "an asset" created by the team to get their creative juices flowing, not necessarily an in-development game.
http://www.polygon.com/20...-epic-games-rod-fergusson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Best een teleurstelling, ik was best benieuwd naar hun 'Halo like franchise'. Ben nooit een fan geweest van GoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
14 Februari Titanfall beta voor Xbox One, X360 en PC, maand voor release :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxygen.com/IMG/jpg/leak-beta-titanfall.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxygen.com/IMG/jpg/beta-titanfall-leak-2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 27-01-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:33:
14 Februari Titanfall beta voor Xbox One, X360 en PC, maand voor release :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben wel benieuwd of die beta ook voor iedereen beschikbaar komt, of alleen voor de pre-orders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het het geld waard? De Xbox One natuurlijk, geef me a.u.b. de cons en pros, heb zojuist me PS4 doorverkocht, wil nu een Xbox One kopen :).

Zou nog wel even de ervaringen weten lezen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:16:
Is het het geld waard? De Xbox One natuurlijk, geef me a.u.b. de cons en pros, heb zojuist me PS4 doorverkocht, wil nu een Xbox One kopen :).

Zou nog wel even de ervaringen weten lezen :D.
Ik heb sinds 1 1/2 week een Xbox One (m'n 360 is verkocht :+) en moet zeggen. Alles wat je in de filmpjes ziet (behalve het zappen van je digitale decoder via de stem/xbox) werkt zoals je het in de filmpjes ziet eigenlijk. Snel schakelen tussen spellen, aan/uit schakelen van je Xbox en TV, full screen Skypen. De foto's video's op SkyDrive weergeven...multiplayer gamen....Netflix, (eventueel) Hulu Plus werkt ook allemaal zoals het hoort.

Xbox One - RTL4

En twee door mij opgenomen filmpjes (d.m.v. Upload Studio), en nee ik ben nog niet zo goed met Ryse: Son of Rome :p

[YouTube: http://youtu.be/b2NteFZqXAU]

[YouTube: http://youtu.be/yoPAHgadT4Q]

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 27-01-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:20:
[...]

Ik heb sinds 1 1/2 week een Xbox One (m'n 360 is verkocht :+) en moet zeggen. Alles wat je in de filmpjes ziet (behalve het zappen van je digitale decoder via de stem/xbox) werkt zoals je het in de filmpjes ziet eigenlijk. Snel schakelen tussen spellen, aan/uit schakelen van je Xbox en TV, full screen Skypen. De foto's video's op SkyDrive weergeven...multiplayer gamen....Netflix, (eventueel) Hulu Plus werkt ook allemaal zoals het hoort.
Dat snap ik, maar is het het geld echt waard (500 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:23:
[...]

Dat snap ik, maar is het het geld echt waard (500 euro)?
Tja...dat hangt er denk ik vanaf wat je er voor over hebt. Ik vond het de investering waard. Het is 500 euro, maar ik verkoop m'n 360 en daarbij koop je zo'n apparaat voor een jaar of 7-8.....dus tja....wat is dan 500 euro? Voor de een is het te duur, dan moet je het dus niet doen....en de ander vind het goedkoop...tja...gelijk kopen dat ding!

Daarnaast geloof ik wel in de filosofie van Microsoft : de Xbox is/wordt de 'media-hub' in je huis/woonkamer.....ik hoef geen 'snufjes' op m'n TV, want daar komen na een jaar geen updates meer voor beschikbaar. Investeer liever in een 'dommere' TV en heb de Xbox wat 'slimmer'...met stembesturing en Apps :)

Daarbij kan ik allerhande video's van m'n laptop streamen naar m'n Xbox. Helaas nog niet bladeren over m'n NAS/Server, maar dat soort technieken gaan we natuurlijk terug zien de komende updates. Overigens is er ook een erg goeie Youtube App beschikbaar (wel op de Xbox One, maar niet op de Windows 8 pc...heeeel raar). Vanuit Youtube op je pc/tablet/phone kun je eenvoudig video's richting die Youtube app sturen....werkt eigenlijk best goed :)

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 27-01-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Voor mij is het meer dan 500 Euro waard, maar misschien hecht jij andere waarde dan ik aan de Xbox One. Ik vind de console vooruitstrevend met hun features (al kunnen bepaalde zaken wel een update gebruiken) en verder houd ik van de spellen die erop zijn en gaan uitkomen. Verder werkt voice control relaxed en 99% verstaat de Xbox mij en dat is er plezierig, omdat je hiermee snel kan schakelen tussen apps en games en of multitasking 2e scherm. Knap stukje techniek en zullen nog veel mooi dingen op uit komen, maar de start was mij persoonlijk meer dan de 500 Euro waard. Ik zou zeggen lees dit topic wat door, want hier komen genoeg mooi ervaringen voorbij, maar ook de wat mindere punten die nog beter moeten in de toekomst. Veel succes met je keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:36:
Voor mij is het meer dan 500 Euro waard, maar misschien hecht jij andere waarde dan ik aan de Xbox One. Ik vind de console vooruitstrevend met hun features (al kunnen bepaalde zaken wel een update gebruiken) en verder houd ik van de spellen die erop zijn en gaan uitkomen. Verder werkt voice control relaxed en 99% verstaat de Xbox mij en dat is er plezierig, omdat je hiermee snel kan schakelen tussen apps en games en of multitasking 2e scherm. Knap stukje techniek en zullen nog veel mooi dingen op uit komen, maar de start was mij persoonlijk meer dan de 500 Euro waard. Ik zou zeggen lees dit topic wat door, want hier komen genoeg mooi ervaringen voorbij, maar ook de wat mindere punten die nog beter moeten in de toekomst. Veel succes met je keuze ;)
Inderdaad. Je moet de Xbox (op dit moment in ieder geval) of ook de PS4 niet kopen om de gave next-gen spellen die er zijn, die zijn er (nog) niet echt. Al moet ik zeggen dat de implementatie van Kinect echt 10000x beter is dan die van de Xbox 360. De Xbox One is meer....veel meer dan een gameconsole. Hij is op alle fronten vooruitstrevend t.o.v. z'n voorganger. Dat is ook de hoofdreden dat ik hem heb gekocht en hem zeker de 500 euro waard vind! Ik denk dat spelletjes spelen uiteindelijk 30-40% van de tijd gedaan gaan worden op de xbox.

Moet wel zeggen dat ook het hele 'meerdere accounts' erg handig werkt. Hij logt automatisch in als je de kamer binnen komt lopen en als ik samen met m'n vrouw Forza speel...en we racen samen. De xbox detecteert gewoon automatisch wie z'n auto aan hte uitzoeken is...en laat alleen de garage van de juiste persoon zien...erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Inderdaad. Je moet de Xbox (op dit moment in ieder geval) of ook de PS4 niet kopen om de gave next-gen spellen die er zijn, die zijn er (nog) niet echt. Al moet ik zeggen dat de implementatie van Kinect echt 10000x beter is dan die van de Xbox 360. De Xbox One is meer....veel meer dan een gameconsole. Hij is op alle fronten vooruitstrevend t.o.v. z'n voorganger. Dat is ook de hoofdreden dat ik hem heb gekocht en hem zeker de 500 euro waard vind! Ik denk dat spelletjes spelen uiteindelijk 30-40% van de tijd gedaan gaan worden op de xbox.

Moet wel zeggen dat ook het hele 'meerdere accounts' erg handig werkt. Hij logt automatisch in als je de kamer binnen komt lopen en als ik samen met m'n vrouw Forza speel...en we racen samen. De xbox detecteert gewoon automatisch wie z'n auto aan hte uitzoeken is...en laat alleen de garage van de juiste persoon zien...erg cool!
Naja heb de PS4 een weekje dood gespeeld, net verkocht dus vandaar dat ik nu kijk voor de xbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben jullie dan gedaan met de locatie? Regio etc?
Dat was toch een probleem.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:14:
Wat hebben jullie dan gedaan met de locatie? Regio etc?
Dat was toch een probleem.
Neuh, geen enkel probleem. Hij staat bij mij 'default' op UK, zodat ook de voice commando's goed werken (wel ff 'eksbox oohhnnn' enzo uitspreken ipv 'iksbox on' en als ik games koop dan doe ik dat (digitaal only) via Xbox.com. Daar zet ik onderaan even het land op US (je moet dan eenmalig Paypal koppelen op een US adres, ik zou een adres in Alaska nemen ivm het niet hoeven betalen van btw) en dan gewoon games kopen. Vervolgens kun je de game downloaden op je Xbox (met regio UK).

Overigens switch ik mijn Xbox wel naar de US als ik 'add ons' wil kopen die ik alleen via de Xbox zelf kan aanschaffen, ik wil natuurlijk wel gewoon de 'goedkope' USD prijs betalen :+. Daarna switch ik terug naar UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Neuh, geen enkel probleem. Hij staat bij mij 'default' op UK, zodat ook de voice commando's goed werken (wel ff 'eksbox oohhnnn' enzo uitspreken ipv 'iksbox on' en als ik games koop dan doe ik dat (digitaal only) via Xbox.com. Daar zet ik onderaan even het land op US (je moet dan eenmalig Paypal koppelen op een US adres, ik zou een adres in Alaska nemen ivm het niet hoeven betalen van btw) en dan gewoon games kopen. Vervolgens kun je de game downloaden op je Xbox (met regio UK).

Overigens switch ik mijn Xbox wel naar de US als ik 'add ons' wil kopen die ik alleen via de Xbox zelf kan aanschaffen, ik wil natuurlijk wel gewoon de 'goedkope' USD prijs betalen :+. Daarna switch ik terug naar UK.
TOP! DANKJEWEL! Nu weet ik voldoende, binnekort maar eens weer naar duitsland.
Het leuke is, heb het zelf gekocht en doorverkocht met winst, alleen nooit echt gespeeld lol. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Wat ik zelf vind, na ongeveer 2 maanden met een XB1 gerommeld te hebben, is dat er echt een visie achter het apparaat is. De PS4 is puur om op te gamen, en yes, hij is hoogstwaarschijnlijk krachtiger, hoewel ik op dit moment geen game heb gezien die de XB1 echt overtreft, de verschillen zijn echt mega klein.

Daarintegen: de XB1 is een product wat echt veel meer is dan gewoon een gaming console, letterlijk al je media apparaten in de woonkamer Worden samengebracht en met Kinect is het echt heel prettig in gebruik.

Even een voorbeeld: Ik kom thuis uit m'n werk, de vriendin is 99% van de tijd eerder thuis, dus we gaan zo goed als gelijk eten, ik stap de woonkamer in, zeg "Xbox on", de TV, TV-box en mijn home Cinema set gaan aan en na ongeveer 5-10 seconden heb ik het homescreen voor me. Wij kijken altijd series tijdens het eten, dus ik zeg "Go to Netflix" en we zitten in Netflix. Vervolgens kan ik een serie selecteren die we de vorige keer hebben gekeken "Xbox Select", "Select 1" en mijn serie begint te spelen, vervolgens kan ik met stemcommando's ook de subs aanzetten. Dit doe ik dus terwijl ik met m'n bord op schoot op de bank zit, ik kan dus letterlijk binnen 20 seconden mijn serie kijken en nog niet eens m'n controller aangeraakt hebben. Echt supertof! :-)

Al met al: XB1 is duurder dan PS4, en minder krachtig, maar als je het product doorhebt, en je gebruikt de features, dan zie je en accepteer je waarom de XB1 duurder is. Ik vind het echt een supervet product :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

TheVMaster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Ik heb dus een account gemaakt via Alaska. Kon mooi Xbox Live voor 45 euro´s kopen. Alleen games kopen gaat nu niet. Enig idee wat daar fout kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Iemand trouwens een idee waarom de Kinect bij mij niet werkt? Voice commands wil totaal niet lukken. Heb al enkele malen de setup doorlopen maar nog steeds niks. Zelfs als ik overdreven EKSBOKS OHN roep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:25:
[...]

TOP! DANKJEWEL! Nu weet ik voldoende, binnekort maar eens weer naar duitsland.
Het leuke is, heb het zelf gekocht en doorverkocht met winst, alleen nooit echt gespeeld lol. :D
Bestel gewoon op Amazon? Dan moet je niet naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
iamjustin schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:21:
Iemand trouwens een idee waarom de Kinect bij mij niet werkt? Voice commands wil totaal niet lukken. Heb al enkele malen de setup doorlopen maar nog steeds niks. Zelfs als ik overdreven EKSBOKS OHN roep.
Als je de console gewoon normaal aanzet, en je probeert dan wat commands, werkt het dan wel?

"Xbox Select" of "Xbox go to <app of spel>" ?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niet toevallig op Ierland staan? ;) Voice control is maar in een beperkt aantal regios beschikbaar, UK of US werken wel, ierland niet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 12:34
Mensen al de mappack van COD ghosts gedownload met season pass? Zo ja werkt het als je Xbox en game uit Duitsland komt en je season pass uit US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:36
Bij mij werkt het Xbox On commando eigenlijk niet. Ik zit 4.5 meter van de tv en de console. Pas als ik op 30 cm afstand van de Console ga staan en Xbox On een keer of 10 zeg springt ie een keer aan. Verrassend is dat als de console aan staat de overige commando's, mits er weinig tot geen omgevingslawaai is van andere mensen, 8 van de 10 keer wel goed werken. Heb de kinect troubleshooting al meerdere malen doorlopen maar dit verandert eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Valderrama schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:20:
Bij mij werkt het Xbox On commando eigenlijk niet. Ik zit 4.5 meter van de tv en de console. Pas als ik op 30 cm afstand van de Console ga staan en Xbox On een keer of 10 zeg springt ie een keer aan. Verrassend is dat als de console aan staat de overige commando's, mits er weinig tot geen omgevingslawaai is van andere mensen, 8 van de 10 keer wel goed werken. Heb de kinect troubleshooting al meerdere malen doorlopen maar dit verandert eigenlijk niets.
justifire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:44:
Even een tip voor Kinect, had vaak dat Kinect me niet verstond, dacht dat het aan mijn uitspraak lag maar lag dus aan het volume van de microfoon.
Tijdens de test (2de soundwave) gewoon je speakers extreem luid zetten, dan word de microfoon gevoeliger afgesteld en werken de voicecommands een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iamjustin schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:20:
[...]

Ik heb dus een account gemaakt via Alaska. Kon mooi Xbox Live voor 45 euro´s kopen. Alleen games kopen gaat nu niet. Enig idee wat daar fout kan gaan?
Eh...Ik heb Xbox Live 'gewoon' voor 38 euro gekocht via Livecodes. Wat gaat er precies mis bij het kopen van games? Heb je wel Paypal gekoppeld als je Verenigde Staten hebt geselecteerd op Xbox.com?
Wat lukt er niet dan? Reageert hij helemaal niet? Als je hem eens handmatig aan zet, reageert hij dan wel op Eksboks? Misschien even bij je Power settings checken of je het aan/uit schakelen wel hebt ingeschakeld? Default staat het geloof ik uit...

Bij mij werkt Eksbox On ook net altijd valt me op..meestal moet ik het 2 of 3 keer uitspreken. En of ik dan vlakbij sta, of op de bank zit...dat maakt niet uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 28-01-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:12

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wie gaat de Beta spelen van Titanfall? Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van een futuristische thema maar Titanfall spreekt me op een of andere manier wel aan. Helaas ben ik niet zo veel online geweest de afgelopen tijd maar als er meerdere tweakers zijn die willen testen kunnen we in een party misschien wat potjes samen gaan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ga ik zeker testen, PC en Xbox versie als het mogelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Ik hoop ook echt dat de Titanfall beta een open beta is en beschikbaar voor de Xbox One!
Dan gaat deze jongen zeker even de beta betasten. ;)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Doughty schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:23:
Ik hoop ook echt dat de Titanfall beta een open beta is en beschikbaar voor de Xbox One!
Dan gaat deze jongen zeker even de beta betasten. ;)
https://twitter.com/Respawn/status/428011596749619200

Open beta voor iedereen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:29

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tomb Raider is beschikbaar in de US Store. Net gekocht, 45,31 euro.

https://store.xbox.com/en...3f-4863-bdea-a52ab71b7160

Vond het een heerlijke game op de 360. Mooie setting en zat zelf echt in het spel om het zo maar te zeggen.

Als je een game via store.xbox.com koopt en je heb je xbox one zo ingesteld dat hij in connected standby staat, wordt de game dan al direct gedownload ? Het is namelijk 20GB, maar zit nog op mn werk. Zou mooi zijn als ik vanavond thuis kom, dat de game dan op mn hdd staat.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Super, kan ik het spelen en daarna nog kiezen of het de moeite tot kopen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
MRELynx schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:50:

Vond het een heerlijke game op de 360. Mooie setting en zat zelf echt in het spel om het zo maar te zeggen.

Als je een game via store.xbox.com koopt en je heb je xbox one zo ingesteld dat hij in connected standby staat, wordt de game dan al direct gedownload ? Het is namelijk 20GB, maar zit nog op mn werk. Zou mooi zijn als ik vanavond thuis kom, dat de game dan op mn hdd staat.
Normaal gezien wel.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Bij mij werkt het xbox on ook niet. Zodra hij aan staat werken de commando's wel, alhoewel het beter bij mijn vriendin werkt als bij mij.

Wat bij mij echt niet werkt is het auto sign in verhaal. Hij herkend helemaal niets (ook niet naar paar x troubleshoot). En de controller verlies af en toe connectie.

Verder is het helemaal top. Wat is het commando voor de subs in netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik doe altijd:
-xbox select
-audio options
-dutch subtitles

Hij blijft bij mij standaard zonder ondertiteling beginnen, ook al is het de volgende aflevering. Misschien iets met regio ofzo dat hij niet kan/opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Controller die connectie verliest kan ook aan haperende batterij liggen kwam ik achter. Eerst nergens last van en toen ineens ook het connectie verlies verhaal. Na 2x batterij wisselen heb ik er nu geen last meer van dus probeer die eens te wisselen als je er last van hebt.

Aanzetten gaat zoveel beter als je Eksboks Son zegt, nu gaat hij 9 van de 10 x in 1 keer aan terwijl het eerst 10 x duurde voor het apparaat 1 keer aanging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heeft bij mij nog nooit gewerkt :) Updates worden wel automatisch gedownload, games moet ik altijd zelf nog een zetje geven :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
joffrey19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:04:
Bij mij werkt het xbox on ook niet. Zodra hij aan staat werken de commando's wel, alhoewel het beter bij mijn vriendin werkt als bij mij.

Wat bij mij echt niet werkt is het auto sign in verhaal. Hij herkend helemaal niets (ook niet naar paar x troubleshoot). En de controller verlies af en toe connectie.

Verder is het helemaal top. Wat is het commando voor de subs in netflix?
Dan moet je dus in je Power Options dat even aanvinken, dat Xbox On dus is toegestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Kluutmaran schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:18:
Controller die connectie verliest kan ook aan haperende batterij liggen kwam ik achter. Eerst nergens last van en toen ineens ook het connectie verlies verhaal. Na 2x batterij wisselen heb ik er nu geen last meer van dus probeer die eens te wisselen als je er last van hebt.
Heb je het nu over gewone batterijen, want ik gebruik de accu van microsoft. Overigens is het verlies van connectie ongeveer 2 a 3 seconde.
TheVMaster schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Dan moet je dus in je Power Options dat even aanvinken, dat Xbox On dus is toegestaan :)
Ok, ga ik even kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:29

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

MRELynx schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:50:

Geen auto download en install dus bij nieuwe games. Bij de My apps and games stond wel het icoontje van Tomb Raider, maar als je er op klikt zie je Ready to install staan en moet je handmatig de download starten. Jammer dus.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
joffrey19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:59:
[...]

Heb je het nu over gewone batterijen, want ik gebruik de accu van microsoft. Overigens is het verlies van connectie ongeveer 2 a 3 seconde.
[...]

Ok, ga ik even kijken of dat werkt.
Ja gewone batterijen, met accupack heb ik geen ervaring. Wat je ook kunt proberen is de controller opnieuw te connecten door beide connect knoppen opnieuw in te drukken waardoor deze opnieuw gesyncht worden. Anders gewoon de controller aanmelden voor vervanging want de dag dat ik er last van had werd ik er al knettergek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Probeer eens je Kinect helemaal opnieuw in te stellen. Dan bij de geluid test moet je de geluid van je tv of versterker extreem hoog zetten, zodat het geluid keihard eruit komt, dan zal je merken dat hij je erna beter verstaat. Ik had dit ook in het begin en nu kan ik gewoon normaal niveau praten dan nog verstaat de Xbox mij. Verder heeft het voor mij ook geholpen om de regio op US te houden, hiermee verstaat hij mijn accent ook veel beter tot 99% (alleen Xbox On niet goed) Wel grappig als ik Major Nelson video erbij pakt waarin hij Xbox On zegt, dan gaat de Xbox altijd direct aan. Ik luister echt goed hoe hij het uitspreekt, maar het helpt geen ruk LOL :+
Kluutmaran schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:12:
[...]

Ja gewone batterijen, met accupack heb ik geen ervaring. Wat je ook kunt proberen is de controller opnieuw te connecten door beide connect knoppen opnieuw in te drukken waardoor deze opnieuw gesyncht worden. Anders gewoon de controller aanmelden voor vervanging want de dag dat ik er last van had werd ik er al knettergek van...
Ik heb de originele accupack en ook daarbij heb ik soms een disconnecting melding. Volgens mij als je de Kinect heb aangesloten dan connect de controller ermee en als tussen beide een storing optreed dan krijg je volgens mij de melding. Gelukkig heb ik het niet vaak, maar het is zeker irritant soms, zeker omdat het niet duidelijk is of het de accu/batterij is of iets anders.

[ Voor 57% gewijzigd door danplo op 28-01-2014 18:47 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.