[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamender
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 21:23
Geen update vandaag.....
Kijk maar oo de twitter van mr.Nelson, deze week maar nog niet vandaag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Jamender schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:44:
Geen update vandaag.....
Kijk maar oo de twitter van mr.Nelson, deze week maar nog niet vandaag !
Was al bekend ;)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Silversin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:00:
Console terug van reparatie. Fan noise is opgelost, alleen wilt mn controller niet synchen. Fml ;(
Ehm, dat had ik ook toen ik mijn X1 uit de doos had gehaald. :S Op een gegeven moment deed die het wel. Ik probeerde gewoon een paar keer om links op de X1 op dat sync knopje te drukken en tevens ook het sync knopje van je controller.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 20:08
Waar kan ik zien op de Xbox wat er geupdate is? Soms als ik hem aanzet dan zie ik een notificatie, en dan staat er een app. Maar ik wil graag weten wat de update was. Nu zie je alleen "Blu Ray Player" en "Start now". Daar heb ik natuurlijk niets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
TranceSetter schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:11:
Waar kan ik zien op de Xbox wat er geupdate is? Soms als ik hem aanzet dan zie ik een notificatie, en dan staat er een app. Maar ik wil graag weten wat de update was. Nu zie je alleen "Blu Ray Player" en "Start now". Daar heb ik natuurlijk niets aan :)
De update is nog niet uit, zodra hij wel beschikbaar is zal je een duidelijk update melding in je scherm krijgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nou voor de mensen die zin hebben :) ik ga vanavond potje BF4 spelen en start hem net op.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
En je kunt het volgens mij ook zien doordat de X1 niet meer in 'standby mode' staat toch? Toen ik de vorige update(s) heb gehad moest ik hem weer 'handmatig' aan zetten. Het lampje op de voeding was ook oranje in plaats van wit, zoals normaal gesproken bij mij.

----------------------------------------------------------------------------------------

Dying Light:

http://www.gameinformer.c...u-afraid-of-the-dark.aspx

Ik ben er nog niet over uit. Ze kunnen onwijs leuke trailers maken, maar hopelijk nu ook wel een game die de hype waar kan maken. Ja Dead Island, ik kijk naar jou....

----------------------------------------------------------------------------------------

Edit:

De achievements van Thief zijn (al enige tijd?) bekend:

http://www.xboxachievements.com/game/thief/achievements/

Wel leuke en uitdagende achievements denk ik voor meerdere playthroughs op verschillende varianten (complete stealth zonder kills en knockouts / zonder focus / master difficulty / collectibles)

Ik denk een mooi SP spel naast de MP van Titanfall :)

Edit:

En de nieuwe DR3 DLC is uit:

http://www.gameinformer.c...el-dlc-available-now.aspx

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Over 2,5 uur gaat de beta inschrijfsite open voor Titanfall

https://twitter.com/Titanfallgame/status/433371782859345920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:19
http://www.titanfall.com/beta

Heb me net ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 08:58
Zal het nog uitmaken welk land je invult voor beta toegang?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb me ook ingeschreven, land: usa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Kan ik duitse xbox gold codes gebruiken op een nl gamertag (met regio usa ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:40

BM

Moderator Spielerij
Chrosser schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:24:
Heb me ook ingeschreven, land: usa
Waarom zou je je niet gewoon in NL inschrijven? Het feit dat NL in de lijst staat is voor mij genoeg reden om aan te nemen dat ze niet op land filteren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:44
BM schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:39:
Waarom zou je je niet gewoon in NL inschrijven? Het feit dat NL in de lijst staat is voor mij genoeg reden om aan te nemen dat ze niet op land filteren :)
Misschien door het idee dat NL er enkel tussen staat omdat het hetzelfde formulier is voor de PC beta? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ben voor safe gegaan. Als ze de link leggen met de regio instelling van de Xbox ofzo, denk kies maar dezelfde instelling als de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 26-09 19:06
Pff wordt wel moe dat FIFA 14 na een nacht offline te hebben gestaan in resumé mode. je de game dan eerst moet afsluiten om dan weer te starten. Terwijl de game draaid..

Origin herkent dan je user account op een of andere manier niet meer..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Heb het onderstaande ook in het slowchat gepost, maar ik denk dat het meer hier thuishoort.

Major Nelson (Larry Hryb) heeft nog het bericht geupdate van de adapter en headset aankondiging.
Er waren nog wat vragen zo hier en daar.. En juist voor mij is een belangrijke vraag beantwoord, De laatste namelijk.

Het bericht:
I’ve seen a lot of questions about what will / won’t work. Here is an easy way to think about it:
  • Legacy gaming headsets get game audio from the back of the console from the S/PDIF port. Get chat audio by connecting the 2.5mm chat cable to the adapter,
  • New Xbox One headsets – get chat and stereo directly from the adapter. No need to connect anything to the console.
  • Any 3.5mm stereo headset (that uses the CTIA plug standard) can get stereo game audio by plugging into the adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ingeschreven op UK, ben benieuwd :) titanfall zowieso in preorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:07
Chrosser schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:48:
Heb het onderstaande ook in het slowchat gepost, maar ik denk dat het meer hier thuishoort.

Major Nelson (Larry Hryb) heeft nog het bericht geupdate van de adapter en headset aankondiging.
Er waren nog wat vragen zo hier en daar.. En juist voor mij is een belangrijke vraag beantwoord, De laatste namelijk.

Het bericht:
I’ve seen a lot of questions about what will / won’t work. Here is an easy way to think about it:
  • Legacy gaming headsets get game audio from the back of the console from the S/PDIF port. Get chat audio by connecting the 2.5mm chat cable to the adapter,
  • New Xbox One headsets – get chat and stereo directly from the adapter. No need to connect anything to the console.
  • Any 3.5mm stereo headset (that uses the CTIA plug standard) can get stereo game audio by plugging into the adapter.
Dus als ik wil gamen met koptelefoon (zonder chat) in plaats van via de speakers, kan ik hem in de adapter steken die dan in de controller zit?

Dat is wel nice. Ik weiger eigenlijk veel geld te betalen voor zo'n gaming headset als ik ook al een heel goede audio koptelefoon heb.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Phusebox schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:31:
[...]

Dus als ik wil gamen met koptelefoon (zonder chat) in plaats van via de speakers, kan ik hem in de adapter steken die dan in de controller zit?

Dat is wel nice. Ik weiger eigenlijk veel geld te betalen voor zo'n gaming headset als ik ook al een heel goede audio koptelefoon heb.
Klopt idd!

Ik zit nu te denken om ook die MS headset te gaan halen. Lekker handig direct in de controller steken en klaar is de spreekwoordelijke Kees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Doughty schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Klopt idd!

Ik zit nu te denken om ook die MS headset te gaan halen. Lekker handig direct in de controller steken en klaar is de spreekwoordelijke Kees. :)
Welke headset is dat ? Is dat een andere dan de mono headset die geleverd werd met de x1 ?

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 12-02-2014 13:12 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
MRELynx schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:10:
[...]

Welke headset is dat ? Is dat een andere dan de mono headset die geleverd werd met de x1 ?
http://majornelson.com/20...-headset-adapter-details/

Is iets meer dan een pagina geleden besproken....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

8)7 Linkje over het hoofd gezien. Dank. Das dus een stereo headset. Als je weet dat bijna alle games 5.1 of 7.1 output hebben, dan mis je dus wat qua geluid ? Ik weet namelijk niet wat
full-range (20Hz – 20kHz) audio experience
inhoudt.

Heb zelf een 7.1 headset en ja, ik weet dat ik maar 2 schelpen heb zitten op die koptelefoon, maar op een of andere manier hoor ik het geluid wel in 5.1/7.1. Hoor dus echt goed of er iets onder/boven/links/rechts/voor/achter me zit. Is dat dus bij deze headset ook zo ?

Ah, zo komt de accu/battery indicator er dus uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/~/media/images/media%20assets/xbox%20one/20140205%20xbox%20one%20keeps%20getting%20better/home_2_4_2014.jpg?h=529&w=940

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 12-02-2014 13:45 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 18:32
Update over Titanfall:
Microsoft will also update the Xbox One controller specifically at the request of Titanfall's development team. According to Titanfall design lead Justin Hendry, an upcoming software patch will make the analog sticks more precise than before.

"It's just fixing the controller input, really," he tells The Verge, adding that the team worked with Microsoft on the solution. "It wasn't really where we felt it should be; it was a little overly twitchy with the current controls. Now it's fixed. We're happy with it."
Komt dus een update die analogestick precisie verbeterd en nog wat interrestants:
Respawn Entertainment also says it's working with Microsoft on a new version of the console's upscaler , presumably to convert games rendered at sub-1080p resolutions up to the full HDTV standard , but it was unclear whether that upscaler will only apply to Titanfall or work with all Xbox One games.
Microsoft werkt blijkbaar ook samen met Respawn aan nieuwe versie upscaler wat indirect dan ook meteen bevestiging geeft dat Titanfall toch sub 1080p is.

Bron: http://www.theverge.com/2...ller-for-less-twitchy-aim

PS: Heel veel gameplaybeelden ;)
Gameplay - Training Mode
YouTube: Titanfall Xbox One Gameplay - Training Mode

Multiplayer Gameplay - Attrition on Fracture
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Attrition on Fracture

Multiplayer Gameplay - Hardpoint Domination on Fracture
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Hardpoint Domination on Fracture

Multiplayer Gameplay - Last Titan Standing on Fracture
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Last Titan Standing on Fracture

Multiplayer Gameplay - Pilot Loadouts (Class Setup)
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Pilot Loadouts (Class Setup)

Multiplayer Gameplay - Titan Loadouts (Class Setup)
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Titan Loadouts (Class Setup)

Multiplayer Gameplay - Burn Cards Explained (Are Deathstreaks Back?)
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Burn Cards Explained (Are Deathstreaks Back?)

Weapons - Longbow DMR Sniper Gameplay
YouTube: Titanfall Xbox One Weapons - Longbow DMR Sniper Gameplay

Weapons - Smart Pistol MK5 Gameplay
YouTube: Titanfall Xbox One Weapons - Smart Pistol MK5 Gameplay

Weapons - R101C Carbine Gameplay
YouTube: Titanfall Xbox One Weapons - R101C Carbine Gameplay

Weapons - R97 Compact SMG Gameplay
YouTube: Titanfall Xbox One Weapons - R97 Compact SMG Gameplay

Weapons - EVA 8 Shotgun Gameplay
YouTube: Titanfall Xbox One Weapons - EVA 8 Shotgun Gameplay

Multiplayer Tutorial - Gameplay Basics
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Tutorial - Gameplay Basics

Multiplayer Gameplay - Challenges and Stats (KD Ratio)
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Challenges and Stats (KD Ratio)

[ Voor 50% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-02-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik ben na het zien van de gameplaybeelden wel erg enthousiast. Krijg er een goed gevoel van. Lekker snelle gameplay. Je ziet gewoon dat het COD roots heeft, maar zoals ik nu zie zonder een overkill aan al die achterlijke kill en deathstreaks.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 08:58
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:49:
Ik ben na het zien van de gameplaybeelden wel erg enthousiast. Krijg er een goed gevoel van. Lekker snelle gameplay. Je ziet gewoon dat het COD roots heeft, maar zoals ik nu zie zonder al die achterlijke kill en deathstreaks.
Wel jammer van die burncards.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YouTube: Titanfall Xbox One Multiplayer Gameplay - Attrition on Fracture
Dat geluid van die gun @ 4:00 :D :D :D Dát is een machinegun :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
S0epkip schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:57:
[...]
Wel jammer van die burncards.
Mjah, beetje de perks van de COD serie. Alhoewel het effect van een burncard verdwijnt als je gekillt wordt, mits ik het goed begrepen hebt.

Vond de perks in CoD ook nooit zo vervelend (behalve die combo waarin je knifers had met een speed of sound en martyrdom....). De overkill aan killstreaks na CoD MW1 was erg zonde. Benieuwd hoe die burncards de balans beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
De beta is trouwens 792p, maar de uiteindelijke versie gaat wrs 900p zijn. Ik wil vooral eens de textures zien, want zo resolutie cijfers kan me weinig schelen. Ryse zag er ook fantastisch uit bij 900p, maar daar zal Titanfall wel niet aan geraken :D

http://titanfallblog.com/...ncrease-with-final-build/

Ik vraag me af of ze het gfx wise gaan updaten eenmaal ze ook met de betere, snellere SDK werken. Als ze nu 900p/60fps halen, moet dat met die nieuwe SDK toch ook wel naar 1080p te halen zijn, niet?

[ Voor 21% gewijzigd door X-Fighter op 12-02-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Mogelijk nieuwe Fable F2P.

http://www.gameinformer.c...mes-as-service-model.aspx

Ben nog steeds niet overtuigd van dat soort praktijken... :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2014 21:05 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:40

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:20:
Ik vraag me af of ze het gfx wise gaan updaten eenmaal ze ook met de betere, snellere SDK werken. Als ze nu 900p/60fps halen, moet dat met die nieuwe SDK toch ook wel naar 1080p te halen zijn, niet?
Hoewel het niet veel lijkt, van 900 naar 1080, betekend dat dat er 44% extra pixels gerenderd moeten worden. Dat is wel een serieus grote stap om 'even' te bewerkstelligen met een nieuwe SDK. Ik hoop het van harte, maar op dat vlak blijf ik vooralsnog sceptisch.

Begin langzaamaan wel erg benieuwd te worden naar Titanfall, de resolutie maakt me niet zo veel uit, maar heb wel weer zin in een leuke shooter.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• X-Fighter
BM schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:01:
[...]

Hoewel het niet veel lijkt, van 900 naar 1080, betekend dat dat er 44% extra pixels gerenderd moeten worden. Dat is wel een serieus grote stap om 'even' te bewerkstelligen met een nieuwe SDK. Ik hoop het van harte, maar op dat vlak blijf ik vooralsnog sceptisch.

Begin langzaamaan wel erg benieuwd te worden naar Titanfall, de resolutie maakt me niet zo veel uit, maar heb wel weer zin in een leuke shooter.
Ja is wel waar, jammer van al het gezaag op internet dan. Ik vind het raar dat het normaal is geworden dat iedereen afgeeft op de andere console, en het nooit heeft over de goede punten, en telkens focust op het slechte.

• SinergyX
X-Fighter schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:34:
Ja is wel waar, jammer van al het gezaag op internet dan. Ik vind het raar dat het normaal is geworden dat iedereen afgeeft op de andere console, en het nooit heeft over de goede punten, en telkens focust op het slechte.
Is maar waar je leest en wat je leest. Kijk maar wanneer COD en BF nieuwe versie uitbrengen, hier wordt COD compleet uitgekotst, maar op Twitch bv is het nog steeds grote fun en gigantisch veel kijkers.

Kijk maar in de review van Titanfall, aantal reacties zijn zo typerend, of ze het er gewoon om doen.

Enige minpunt met Titanfall wat ik zag, het is weer zo'n korte TTK, zeker zonder bulletdrop vind ik dat best jammer.

In ander nieuws, gisteren toch BF4 aangeschaft, hopelijk heeft hij de 34GB al binnengehaald :)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2014 10:03 ]

• Doughty

Doughty

Bral unit

SinergyX schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:48:
[...]

In ander nieuws, gisteren toch BF4 aangeschaft, hopelijk heeft hij de 34GB al binnengehaald :)
Nice, nu kan je hangen met de boys G! ;)

• Silversin
Iemand al iets gehoord van Respawn of EA mbt de Beta? Ik hoop vandaag nog een key te ontvangen :(

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

[...]

Is maar waar je leest en wat je leest. Kijk maar wanneer COD en BF nieuwe versie uitbrengen, hier wordt COD compleet uitgekotst, maar op Twitch bv is het nog steeds grote fun en gigantisch veel kijkers.

Kijk maar in de review van Titanfall, aantal reacties zijn zo typerend, of ze het er gewoon om doen.

Enige minpunt met Titanfall wat ik zag, het is weer zo'n korte TTK, zeker zonder bulletdrop vind ik dat best jammer.

Top _/-\o_

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• X-Fighter
[...]

Gamespot, IGN, The Verge, en Polygon... Polygon valt beste mee omdat daar gewoon minder mensen zijn.
Silversin schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:13:
Iemand al iets gehoord van Respawn of EA mbt de Beta? Ik hoop vandaag nog een key te ontvangen :(
Codes worden verstuurd van 14-17 februari. Het begint op 14 februari, maar je kan even goed pas de 16e een code krijgen. De beta duurt tot 18 februari.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:07
X-Fighter schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:20:
De beta is trouwens 792p, maar de uiteindelijke versie gaat wrs 900p zijn. Ik wil vooral eens de textures zien, want zo resolutie cijfers kan me weinig schelen. Ryse zag er ook fantastisch uit bij 900p, maar daar zal Titanfall wel niet aan geraken :D

http://titanfallblog.com/...ncrease-with-final-build/

Als ze de aliasing maar aanpakken. Want dat is bij met name Battlefield 4 en Forza 5 om te huilen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:56

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:02:
[...]

Als ze de aliasing maar aanpakken. Want dat is bij met name Battlefield 4 en Forza 5 om te huilen.
Wat is er dan precies om te huilen...? Ik vind beide games er gewoon strak uit zien..maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

BF4 heb ik niet, maar Forza heeft toch echt amper last van jaggies, prima aliasing dus lijkt me ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-SaveMe- schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:33:
BF4 heb ik niet, maar Forza heeft toch echt amper last van jaggies, prima aliasing dus lijkt me ?
Ja dat leek mij dus ook :+ En daarbij zit ik 3 1/2 meter vanaf m'n TV...hehe dus het valt mij sowieso niet heel erg op ;) Het ziet er allemaal strak uit....iedereeen die het hier ziet denkt dat het 'echte' auto's zijn, da's goed zat :+

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 20:08
Als je erop gaat letten dan zie je bij Forza 5 echt wel behoorlijk opvallende kartelranden, maar mij boeit het niet zo. In de auto lijkt het een stuk minder, en dan is het gewoon echt een gaaf spel.

• Rivanov
TheVMaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:19:
[...]

Wat is er dan precies om te huilen...? Ik vind beide games er gewoon strak uit zien..maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ligt misschien aan het formaat van m'n TV (55") en de afstand dat ik er vanaf zit (1.5 - 2m) maar bij BF4 zijn met name op Rogue Transmission de jaggies erg zichtbaar.. en bij Forza voor de race, wanneer de auto klaarstaat op de grid zie je her en der jaggies. Maargoed, schijnt ook deels door dat sharpening filter te komen. En het is een combinatie van kijkafstand en formaat TV, in hoeverre het opvalt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• To_Tall
Rivanov schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:44:
[...]

Ligt misschien aan het formaat van m'n TV (55") en de afstand dat ik er vanaf zit (1.5 - 2m) maar bij BF4 zijn met name op Rogue Transmission de jaggies erg zichtbaar.. en bij Forza voor de race, wanneer de auto klaarstaat op de grid zie je her en der jaggies. Maargoed, schijnt ook deels door dat sharpening filter te komen. En het is een combinatie van kijkafstand en formaat TV, in hoeverre het opvalt.
op 1 cm van het beeld kan je ook elke pixel tellen..

op een 55" moet je toch al snel op 2,5 meter afstand zitten om het hele scherm in een blik te kunnen zien op een anderhalve meter lijkt me dat nogal snel nek klachten zal krijgen.. Naast het feit dat je sneller en makkelijker misselijk kan worden..

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 20:58

S2S

-SaveMe- schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:33:
Ik ook niet, heb een plasma tv, misschien dat dat ook mee telt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• SinergyX
Jaggies zal je altijd houden, als een lijnje niet perfect op de pixels past, heb je een mooi kartelrandje, zelfs op UHD. Hoe groter het scherm, hoe groter de pixels, hoe beter je het ziet. Bij Forza vind ik het bizar meevallen (hier en daar bij een hek langs de weg kan je het wel goed zien).

Als ik met mn neus op mijn PC scherm ga zitten, kan ik ook de pixels van elke letter zien. Met een vergrootglas zelfs op een 6inch 1080p scherm :+

(moet je voor de grap eens Forza spelen en daarna direct GT6.. dat is pas erg :P).

Maargoed, ik ga BF4 eens onveilig maken :+

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2014 20:05 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...ik had eigenlijk gehoopt dat we de Xbox One Dashboard update onderhand wel zouden krijgen....maar ik ben toch bang dat het een Valentijnskadootje gaat worden :+

• Rivanov
Denk dat die morgen komt.. samen met de Titanfall Beta. Dat wordt leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 14-02-2014 00:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blijkbaar kan men door een fout in de Xbox Store nu al gratis Strider downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oQbkkEl.jpg

"Find someone who has played Strider, go to their recent history, "Play Game", install"

De vraag is of Microsoft met de ban hammer rond gaat voor mensen die dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
kazuka schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:02:
Blijkbaar kan men door een fout in de Xbox Store nu al gratis Strider downloaden:

[afbeelding]

"Find someone who has played Strider, go to their recent history, "Play Game", install"

De vraag is of Microsoft met de ban hammer rond gaat voor mensen die dit doen.
Domme vraag: hoe kan ik iemand vinden die strider gespeeld heeft als de game nog niet uit is? :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

greyfox1987 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:24:
[...]

Domme vraag: hoe kan ik iemand vinden die strider gespeeld heeft als de game nog niet uit is? :-)
EXACT wat ik dacht :p
maarja, misschien iemand van het dev team? dunno...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal langzaam wel rondlopen dan, iemand vind de game, die uit z'n friendlist ziet hem, jij ziet hem weer etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:27:
Zal langzaam wel rondlopen dan, iemand vind de game, die uit z'n friendlist ziet hem, jij ziet hem weer etc etc.
Probleem is alleen dat ik een hele 4 vrienden heb met een XB1 :-D

Achja, game komt vanzelf wel, eerst hopelijk even losgaan op titanfall Beta.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Knal gewoon alle mensen uit die lijst erin :) Het zijn niet echt meer friends, maar followers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
The evil within komt in augustus.

http://www.gameinformer.c...our-sanity-in-august.aspx

De beelden die ik heb gezien zijn wel sfeervol. Nu hopelijk dit weekend wat Titanfall kunnen spelen... Volgende week Strider. Week later Thief. 2 weken later Titanfall en nog ergens de Project Spark Beta. Good times :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:43:
The evil within komt in augustus.

http://www.gameinformer.c...our-sanity-in-august.aspx

De beelden die ik heb gezien zijn wel sfeervol. Nu hopelijk dit weekend wat Titanfall kunnen spelen... Volgende week Strider. Week later Thief. 2 weken later Titanfall en nog ergens de Project Spark Beta. Good times :)
Vergeet plants vs zombies niet! Die game lijkt me echt mega droog om lekker mee te kutten :-D

Thief kijk ik ook echt ernstig naar uit :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
hmmm mn broertje heeft al een code gekregen om Titanfall te installeren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:21:
oewwww...eens ff de mail checken, want de beta wil ik wel installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Pff ik nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:01

Convoy

g44p

To_Tall schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:21:
Ik ook zojuist! Moet helaas tot 18:00 werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Convoy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:41:
[...]

Ik ook zojuist! Moet helaas tot 18:00 werken :(
Wanneer heb je hem 'aangevraagd'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 29-09 15:01

Convoy

g44p

TheVMaster schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:44:
[...]

Wanneer heb je hem 'aangevraagd'?
Afgelopen woensdagochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Jaaaa binnen. Nu wachten tot vanavond gdv :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet veel beta-key ik hem em posts, mocht ook al niet in titanfall topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
http://uk.ign.com/article...e-best-licensed-game-ever

Ik hoop eigenlijk dat South Park nog eens geport wordt naar de X1. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn... Want het verbeteren van South Park graphics...?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Update wordt nu uitgerold. Volgens Twitter van Major Nelson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tip: Once you get the update, you can press the Xbox button to see the battery indicator on screen in the lower right next to the clock.

Zullen ze doorhebben dat ingame je dan naar de home-scherm gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:21:
Update wordt nu uitgerold. Volgens Twitter van Major Nelson.
Dan gaan we nu eens even kijken 'hoe' we de update kunnen forceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:03
Ik heb een titanfall key gekregen voor de xbox one, maar aangezien ik die niet heb post ik de code maar hier. Veel plezier voor degene die hem heeft kunnen gebruiken.

DV2C4-4M3CW-QDFCT-7KQFY-3Y7PZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ruben0s schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:51:
Ik heb een titanfall key gekregen voor de xbox one, maar aangezien ik die niet heb post ik de code maar hier. Veel plezier voor degene die hem heeft kunnen gebruiken.

DV2C4-4M3CW-QDFCT-7KQFY-3Y7PZ
Thanks...ik heb de code kunnen gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Titanfall is fun! :) Misschien wel minder afwisseling dan Battlefield 4, maar er is constant actie, het speelt zo gemakkelijk en lekker weg en vooralsnog minder bugs en irritaties dan in een game die alweer 3 maanden uit is met 15 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 29-09 16:51
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:00:
Titanfall is fun! :) Misschien wel minder afwisseling dan Battlefield 4, maar er is constant actie, het speelt zo gemakkelijk en lekker weg en vooralsnog minder bugs en irritaties dan in een game die alweer 3 maanden uit is met 15 updates.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, moeten de servers er niet uit liggen :(

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Jah, was net gestopt en zag dat daar problemen mee waren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Titanfall is een geweldige game, maar geen system seller. Dat heb ik vandaag gemerkt. Microsoft heeft gewoon een nieuwe Halo game nodig. Lekker big open maps, 1080p, SP co-op op Legendary. Aaah kan niet wachten =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
Evenals bij de alpha weer netjes country : The Netherlands ingevuld.
Evenals bij de alpha weer geen key ontvangen.
Evenals bij de alpha en de beta zal ik dus ook bij de release Titanfall niet gaan spelen, EA bekijkt het maar met zijn US only.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 00:12:
Evenals bij de alpha weer netjes country : The Netherlands ingevuld.
Evenals bij de alpha weer geen key ontvangen.
Evenals bij de alpha en de beta zal ik dus ook bij de release Titanfall niet gaan spelen, EA bekijkt het maar met zijn US only.
De game is niet US Only....je kunt ook nog t/m de 17e een key ontvangen. Denk dat ze de uitgifte van keys even hebben stopgezet i.v.m. problemen met de servers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gast, iedereen kan binnen een half uur een code krijgen. Gewoon de Live Chat van EA gebruiken en om een code vragen. Easy as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
YEAH!!
Yes, now there is no sharpen filter, and the game's antialiasing is visible :)

I'll try to do some screens.

BTW, the update took 15 minutes at 350-400 kb/s, so I'll say it's near 250 MB as I download 1 GB per hour.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=769367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

De update is binnen en hij loopt!

Done, nog 298GB vrij. Ziet er goed uit, werkt goed. Even de rest bekijken.

[ Voor 54% gewijzigd door Doughty op 15-02-2014 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoop dat door het verwijderen van het sharpening filter, de jaggies in BF4 ook verleden tijd / stuk minder zijn. Bij mij komt de update alleen nog niet echt door helaas.. come on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zoohw..de update is binnen en hij is te forceren!
  • Xbox Op 'Instant On' zetten
  • Xbox Uitschakelen
  • Ongeveer 5-15 minuten wachten
  • Xbox logo (op de xbox) begint te knipperen gedurende ongeveer 10-15 seconden
  • Xbox gaat helemaal uit
  • Zet je Xbox One aan (via de controller of Xbox zelf)
  • De update wordt geinstalleerd
Bron : XboxWorld

Hierbij de screenshots en een filmpje :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hAz9EeuFLzY]

Xbox One - Dashboard Feb Update 01

Xbox One - Dashboard Feb Update 02

Xbox One - Dashboard Feb Update 03

[ Voor 76% gewijzigd door TheVMaster op 15-02-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:07
Hmm beetje lame. Geen key hier en na vandaag heeft het ook weinig zin.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Je kunt heel makkelijk een key krijgen vanuit de support chat. Zie ook een link ergens in het titanfall topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
TheVMaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:08:
Zoohw..de update is binnen en hij is te forceren!
Thanks, dit gaan we vanmiddag maar eens even testen :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:30:
Je kunt heel makkelijk een key krijgen vanuit de support chat. Zie ook een link ergens in het titanfall topic.
Straks dan eens proberen, want baal wel op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:49

danplo

The Force is strong with me

Op twitter komen ook genoeg keys voorbij, Gewoon steeds refreshen en zorgen dat je de eerste bent, zo ben ik eraan gekomen. Code Redeem op de Xbox website en je kan Titanfall in My games and apps vinden om te downloaden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:59
Net ook 1 geregeld in de chat.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ik heb 2 verschillende mails gebruikt voor het aanvragen van een key. Eentje US, ander NL. Raad eens voor welk ik een beta-key heb gekregen. ;)

Anyways geen sharpening filter is geweldig nieuws. Vanavond even proberen of games er daadwerkelijk er ook beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:55
Mijn beta key voor PC is al wel binnen. Had NL ingevuld als land, dus dat is het probleem niet hoor.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zat in de support chat, z'n eerste zin was: i've added the game to your origin account.

Dus ik: no no, im asking about the XBO beta.

hij: Oh you want the XBO key? <insert key> here you are.

Dat was even een simpele support :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:19:
Ik zat in de support chat, z'n eerste zin was: i've added the game to your origin account.

Dus ik: no no, im asking about the XBO beta.

hij: Oh you want the XBO key? <insert key> here you are.

Dat was even een simpele support :D
Moet zeggen dat het er wel netjes uitziet, die Titanfall beta....maar niet mijn game denk ik. Wel een behoorlijk lange tutorial trouwens....

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 15-02-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
TheVMaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Moet zeggen dat het er wel netjes uitziet, die Titanfall beta....maar niet mijn game denk ik. Wel een behoorlijk lange tutorial trouwens....
Haha ja. Ik dacht gisteren dat ik even snel de tutorial voor mijn werk kon doen, maar na 20 minuten maar uitgedrukt. Moest helaas weg. Nu zie ik dat je de tutorial kunt splitsen, dat scheelt wel weer.

Edit: update ook maar geinstalleerd. Wel fijn dat je nu kunt zien hoeveel batterij er nog over is. Hetzelfde geldt voor de hardeschijf.

[ Voor 12% gewijzigd door Sydney08 op 15-02-2014 14:39 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-09 08:47

Tags NL

Harmful or Harmless?

Nog steeds geen update voor mijn Xbox One, Instant-On lijkt alleen 's nachts automatisch updates te downloaden?

One of the features of Instant-On is the ability for your console to check for updates on a nightly basis. If an update is available, the system will download and install it while you sleep. After installation, the console will need to reboot, which will require full shut down from sleep mode.

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:04:
Nog steeds geen update voor mijn Xbox One, Instant-On lijkt alleen 's nachts automatisch updates te downloaden?

One of the features of Instant-On is the ability for your console to check for updates on a nightly basis. If an update is available, the system will download and install it while you sleep. After installation, the console will need to reboot, which will require full shut down from sleep mode.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige nog zonder update en ook nog steeds geen beta key voor Titan fall!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09 23:09

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb iets raars sinds de update in het mygames deel:xboxgames

Fifa14 staat ook bij ready to install en als ik die installeer krijg ik een 2e Fifa14 erbij :? Net alsof ik de game 2x heb. Heel vreemd.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Hoe kom ik in die support chat? Ik krijg die optie niet als ik een probleem wil doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Excuses vorig bericht moest met mijn account verstuurd worden, zit op de ipad van iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb net een code ontvangen.

http://help.ea.com/nl/contact-us/new/?product=titanfall

Hier heb ik gebluft dat mijn code niet werkte en binnen 4u ontving een mail met een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Net Titanfall gespeeld, geen game voor mij. Te hectisch, te rap, speel dat niet zo graag :)
Pagina: 1 ... 53 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.