Beetje twitter en facebook refreshen en je hebt zo een codejustifire schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 00:12:
Evenals bij de alpha weer netjes country : The Netherlands ingevuld.
Evenals bij de alpha weer geen key ontvangen.
Evenals bij de alpha en de beta zal ik dus ook bij de release Titanfall niet gaan spelen, EA bekijkt het maar met zijn US only.
Verwijderd
Code ontvangen
vanavond even kijken of het wat is (box nu bezet door vrouw en dochter, zitten film te kijken
)
Ik heb eindelijk de update van mn one. Ik drukte er een cd van Korn in en tot mijn grote verbazing zag ik een update balkje!
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Ik krijg de update maar niet binnen 
Forceren lukt ook al niet.

Forceren lukt ook al niet.
Heb ik ook. Komt omdat ik een fifa 14 bundel heb. Toen ik die verzilverde had ik 2 fifa's geïnstalleerd. Eentje met NL taal en eentje zonder. Als je hem uit de Duitse store download, heb je NL erbij. De US store versie heeft dat niet.Danfoss schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:34:
Ik heb iets raars sinds de update in het mygames deel:[afbeelding]
Fifa14 staat ook bij ready to install en als ik die installeer krijg ik een 2e Fifa14 erbijNet alsof ik de game 2x heb. Heel vreemd.
XBL: MRE Inc
Ik dacht dat ik geen beta code meer zou ontvangen. Nu ontvang ik er opeens 2 binnen 5 minuten 
Dus als nog iemand Titanfall wil uitproberen...
Ja, stuur maar via DMBizzieBis schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:10:
Ik dacht dat ik geen beta code meer zou ontvangen. Nu ontvang ik er opeens 2 binnen 5 minuten
Ja graag.... je hebt er denk ik maar eentje over?BizzieBis schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:10:
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 15-02-2014 21:37 ]
@Whatson you've got DM
@TheVMaster Helaas maar eentje idd
@TheVMaster Helaas maar eentje idd
[ Voor 42% gewijzigd door BizzieBis op 15-02-2014 21:41 ]
Iemand ervaring met deze site (betrouwbaar?) om voor de Xbox One een Live membership aan te schaffen.
PS: hoe werkt het eigenlijk om via de VS (Alaska) games aan te schaffen, kan dit ook met Paypal (krijg deze namelijk niet toegevoegd op de XO.
PS: hoe werkt het eigenlijk om via de VS (Alaska) games aan te schaffen, kan dit ook met Paypal (krijg deze namelijk niet toegevoegd op de XO.
Even terug lezen......naar xbox.com gaan en dan onderaan United States kiezen, inloggen met je je MS Account...en daar je Paypal toevoegen (met een adres uit Alaska). Overigens geen ervaring met die site. En ook daar de games aanschaffen, dan heb je ze het goedkoopst.Downloads schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:22:
Iemand ervaring met deze site (betrouwbaar?) om voor de Xbox One een Live membership aan te schaffen.
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 15-02-2014 22:37 ]
Leuk nieuwtje,
Je hebt geen beta key meer nodig:) gewoon je xbox opstarten en dan kun je hem downloaden!
Bron: titanfall twitter en mijn eigen xbox
Je hebt geen beta key meer nodig:) gewoon je xbox opstarten en dan kun je hem downloaden!
Bron: titanfall twitter en mijn eigen xbox
Lichtpuntje...
Wel jammer dat je gewoon verplicht wordt om Xbox Live Gold aan te schaffen. Mijn gratis abbo is afgelopen en gelijk werkt niets meer.. Netflix, Youtube, Internet Explorer, etc. En dat terwijl ik al betaal voor Netflix 
Premium experience noemen ze dat.. haha
Iemand een code voor 30 dagen?
Ik ga maar weer eens surfen over de bekende sites.
Iemand een code voor 30 dagen?
Ben je met 14 dagen ook blij? Dan mag je die van mij wel hebben, stuur maar een dm.BizzieBis schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:03:
Wel jammer dat je gewoon verplicht wordt om Xbox Live Gold aan te schaffen. Mijn gratis abbo is afgelopen en gelijk werkt niets meer.. Netflix, Youtube, Internet Explorer, etc. En dat terwijl ik al betaal voor Netflix
Iemand een code voor 30 dagen?Ik ga maar weer eens surfen over de bekende sites.
Zal ik meteen even opzoeken waar ik mijn gold abbo vandaan heb gehaald, scheelt een hoop geld
Lichtpuntje...
En nu eindelijk wel, vannacht aan laten staan, weer niets.. Toen maar weer uit en aan gezet, weer uit en even later komt mijn zoontje eraan.. Pappa, ik zie een scherm met een balkje toen ik Fifa 14 wou starten. Yes-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:04:
Nog steeds geen update voor mijn Xbox One, Instant-On lijkt alleen 's nachts automatisch updates te downloaden?
One of the features of Instant-On is the ability for your console to check for updates on a nightly basis. If an update is available, the system will download and install it while you sleep. After installation, the console will need to reboot, which will require full shut down from sleep mode.
https://powershellisfun.com
Heeft iemand geprobeerd om zijn X360 aan te sluiten op de X1 en te gamen? Ik heb begrepen dat hier wat 'lag' op zit. Ik wil bijvoorbeeld The Walking Dead of South Park nog gaan spelen, maar vroeg me af in hoeverre dat via deze constructie speelbaar blijft.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Eindelijk....je hoort er ook weer helemaal bij-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:32:
[...]
En nu eindelijk wel, vannacht aan laten staan, weer niets.. Toen maar weer uit en aan gezet, weer uit en even later komt mijn zoontje eraan.. Pappa, ik zie een scherm met een balkje toen ik Fifa 14 wou starten. YesHeeft even geduurd, vanavond maar eens kijken hoe Battlefield 4 er nu uit ziet en Titanfall (Gisteravond nog wel even prima mee vermaakt trouwens)
Ook maar ff Titanfall geprobeerd. Speelt wel erg lekker weg zeg! Ben alleen niet meer zo van de shooters. Free running enzo werkt wel tof. Heb alleen wel sinds de aanpassing van de controller door de patch dat als ik in rust ben ik blijkbaar net iets met mijn linkerduim op het linker pookje rust, waardoor ik dan standaard wat naar rechts beweeg ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
De update is niet te missen. Midden in een game word ik er uit gegooid, "It's time to update". Lekker subtiel
Titanfall in de pre-order gezet, wat een vette game. Nu bezig met de beta.
Zit er nog wat 'extras' bij de preorder? Anders koop ik hem gewoon weer digitaal via de store.
Das knap. Want de controller update komt volgens mij pas in Maart.:+-SaveMe- schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:13:
Ook maar ff Titanfall geprobeerd. Speelt wel erg lekker weg zeg! Ben alleen niet meer zo van de shooters. Free running enzo werkt wel tof. Heb alleen wel sinds de aanpassing van de controller door de patch dat als ik in rust ben ik blijkbaar net iets met mijn linkerduim op het linker pookje rust, waardoor ik dan standaard wat naar rechts beweeg ...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hangt vanaf wat je kiest.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:25:
Zit er nog wat 'extras' bij de preorder? Anders koop ik hem gewoon weer digitaal via de store.
Hoe bedoel je? Ik weet dat er versies zijn met wat fysieke zaken, zoals een beeldje enzo. Maar vroeg me af of er ook extra's zijn als in content, zoals skins, etc.
Er zijn verschillende edities, zoals de Collectors Edition, de Steelbook Edition.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Hoe bedoel je? Ik weet dat er versies zijn met wat fysieke zaken, zoals een beeldje enzo. Maar vroeg me af of er ook extra's zijn als in content, zoals skins, etc.
Titanfall
[ Voor 16% gewijzigd door Turdie op 16-02-2014 17:36 ]
Nee hoor, in deze patch zaten al aanpassingen ivm de lancering van titanfall. Een van die aanpassingen was een grotere precisie met de sticks.Rivanov schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:41:
[...]
Das knap. Want de controller update komt volgens mij pas in Maart.:+
GamiQ, de game notes app met game maps!
Wel handig dat ze de achievement app ook een beetje hebben aangepast. Nu krijg je als je een achievement unlocked en naar de achievements app gaat meteen een optie voor "more achievements". Eerst moest je uit de app en daarna de app weer starten.
Maar ik zou hem niet kopen op amazon.de, duitse taal volgens mij alleen maarshadowman12 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:33:
[...]
Er zijn verschillende edities, zoals de Collectors Edition, de Steelbook Edition.
Titanfall
Jammer dat je hem niet digitaal kunt pre-orderen..scheelt toch weer € 25,-Rockvee2 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:54:
[...]
Maar ik zou hem niet kopen op amazon.de, duitse taal volgens mij alleen maar
Vandaag en gisteren eindelijk tijd gehad voor Ryse of Rome (buiten dat ik ff Titanfall gespeeld heb).
Ik moet zeggen ziet er toch wel vet uit en valt me absoluut niet tegen, misschien een beetje eentonig na verloop van tijd, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom er zoveel negatieve recensies zijn geweest.
Verhaal is best leuk, waarschijnlijk omdat ik de setting wel gaaf vind, graphics zijn echt next gen, dat het op 900p draait ipv 1080p ziet echt geen hond als het mij vraagt (heb het zelf op mijn beamer gespeeld).
Geluid is ook goed! Wat graphics betreft voor mij tot nu toe echt de enigste nextgen titel. Het enige minpuntje misschien dat het geen vrij speelwereld is, maar dat wist ik op voorhand, dus dat kan je het spel niet aanrekenen. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar is voor mij meer het toetje, over het algemeen ben ik niet zo van de multiplayer.
Ff kort over Titanfall, is ook best gaaf als je het mij vraagt, jammer dat er geen singleplayer in zit, maar heb me tot nu toe echt goed vermaakt met de beta. Kan me ook niet vinden in de kritiek van velen. Kan je toch helemaal niet met COD vergelijken, compleet andere setting, compleet andere speelervaring, maar dat zal wel komen door een aantal zuurpruimen van de overzijde die het spel niet kunnen spelen...
Ik moet zeggen ziet er toch wel vet uit en valt me absoluut niet tegen, misschien een beetje eentonig na verloop van tijd, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom er zoveel negatieve recensies zijn geweest.
Verhaal is best leuk, waarschijnlijk omdat ik de setting wel gaaf vind, graphics zijn echt next gen, dat het op 900p draait ipv 1080p ziet echt geen hond als het mij vraagt (heb het zelf op mijn beamer gespeeld).
Geluid is ook goed! Wat graphics betreft voor mij tot nu toe echt de enigste nextgen titel. Het enige minpuntje misschien dat het geen vrij speelwereld is, maar dat wist ik op voorhand, dus dat kan je het spel niet aanrekenen. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar is voor mij meer het toetje, over het algemeen ben ik niet zo van de multiplayer.
Ff kort over Titanfall, is ook best gaaf als je het mij vraagt, jammer dat er geen singleplayer in zit, maar heb me tot nu toe echt goed vermaakt met de beta. Kan me ook niet vinden in de kritiek van velen. Kan je toch helemaal niet met COD vergelijken, compleet andere setting, compleet andere speelervaring, maar dat zal wel komen door een aantal zuurpruimen van de overzijde die het spel niet kunnen spelen...
No shit Sherlock haha :D! Dit gaat al een jaartje of 7 zo bij Microsoft. En ga je nou echt Xbox live codes vragen op een forum!? Dus je hebt wel 500,- over voor een Xbox One maar te gierig om er 40 euries bij te doen voor een JAAR Gold?!!BizzieBis schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:03:
Iemand een code voor 30 dagen?Ik ga maar weer eens surfen over de bekende sites.
Precies, reken het eens om per maand en per minuut. *vergelijking met de ps4 volgende keer aub achterwege later*eazy_emco_87 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 06:21:
[...]
No shit Sherlock haha :D! Dit gaat al een jaartje of 7 zo bij Microsoft. En ga je nou echt Xbox live codes vragen op een forum!? Dus je hebt wel 500,- over voor een Xbox One maar te gierig om er 40 euries bij te doen voor een JAAR Gold?!!
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 17-02-2014 08:02 ]
Titanfall ❤️
Het speelt niet heel anders dan een call of duty, maar toch vind ik de actie een druk ruiger en het lijkt na 9/10 jaar cod (pc/xbox/xbox360/Xbox one) een fijne afwisseling.
Mijn gamertag is: nexhil
7 jaar Xbox live gold member inmiddels.
Het speelt niet heel anders dan een call of duty, maar toch vind ik de actie een druk ruiger en het lijkt na 9/10 jaar cod (pc/xbox/xbox360/Xbox one) een fijne afwisseling.
Mijn gamertag is: nexhil
7 jaar Xbox live gold member inmiddels.
Ik kom van een Playstation af. Dus inderdaad ff een verassing. Die code was maar onzin, heb direct een kaart gescoord voor €36eazy_emco_87 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 06:21:
[...]
No shit Sherlock haha :D! Dit gaat al een jaartje of 7 zo bij Microsoft. En ga je nou echt Xbox live codes vragen op een forum!? Dus je hebt wel 500,- over voor een Xbox One maar te gierig om er 40 euries bij te doen voor een JAAR Gold?!!
De Xbox One heeft wel heel erg moeite met 1080p. Hideo Kojima heeft bekend gemaakt dat de Xbox One-versie van MGS: Ground Zeroes in 720p/60fps draait, de PS4-versie draait in 1080p/60fps.

http://www.konami.jp/mgs5/gz/en/products/compare.html
Da's de zoveelste game waar zo'n groot verschil is tussen PS4 en Xbox One.

Hideo is een Sony Pony.ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:02:
De Xbox One heeft wel heel erg moeite met 1080p. Hideo Kojima heeft bekend gemaakt dat de Xbox One-versie van MGS: Ground Zeroes in 720p/60fps draait, de PS4-versie draait in 1080p/60fps.
[afbeelding]
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Toch was de onthulling van MGS5 bij MS. Al vraag ik me af hoe vroeg de nieuwe consoles bij de ontwikkeling betrokken zijn geweest en in hoeverre ze met nieuwe SDKs werken.
Anyways, het is een game die het vooral van de tussenfilmpjes en gameplay moet hebben, niet zozeer de ingame graphics imo
Anyways, het is een game die het vooral van de tussenfilmpjes en gameplay moet hebben, niet zozeer de ingame graphics imo
Was Konami niet een vriendje van Sonyymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:02:
[afbeelding]
Dat zou best het verschil kunnen verklaren. Daarnaast vind ik de PS4 versie foto vergelijkend meer blur hebben dan de X1 versie
A Soldiers manual and a pair of boots.
Typisch dat sommige mensen alleen posten als er iets in hun ogen negatiefs te melden is over de Xbox One, ook typisch dat men dat dan in 3 topics meent te moeten doen.

De discussie over het verschil tussen de ps4 en x1 wordt imo pas zinvol zodra er verschil optreedt in de gameplay. Resolutie heeft daar imo geen effect op. Ik zou echt niet meer plezier hebben gehad in titanfall als die op 1080 draaide....
Maarja, donderdag strider! Op 1080p
Vraag me af hoe ver Microsoft achterloopt met hun SDKs. Ze zijn vast niet blij over het resolutie gebeuren bij iedere nieuwe game.
Aan de andere kant, ik heb Microsoft de laatste jaren niet zo agressief gezien. Ben benieuwd wat er komt.
Aan de andere kant, ik heb Microsoft de laatste jaren niet zo agressief gezien. Ben benieuwd wat er komt.
Daarom denk ik dat het wel allemaal goed zal komen.Silversin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:13:
Vraag me af hoe ver Microsoft achterloopt met hun SDKs. Ze zijn vast niet blij over het resolutie gebeuren bij iedere nieuwe game.
MS reageerd gewoon niet op de resolutie gate omdat ze waarschijnlijk van tevoren dit al wisten. Ze hebben gewoon een keus gemaakt door te kiezen voor een eerdere releasedatum om met Sony mee te kunnen gaan. En daar stond tegenover dat de Xbox One en de drivers en devkits nog niet helemaal af zouden zijn.
Als je meer geeft om graphics dan gameplay kan je beter op PC gaan gamen ipv ps4..
[ Voor 5% gewijzigd door tweegroenethee op 17-02-2014 10:24 ]
Nieuws is nieuws.Xgar schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:51:
Typisch dat sommige mensen alleen posten als er iets in hun ogen negatiefs te melden is over de Xbox One, ook typisch dat men dat dan in 3 topics meent te moeten doen.
Videogames zijn gameplay EN graphics. Als resolutie en framerate van geen belang waren, konden Nvidia en AMD hun biezen pakken en was er geen PC-gaming.uchiha tijntje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:01:
De discussie over het verschil tussen de ps4 en x1 wordt imo pas zinvol zodra er verschil optreedt in de gameplay. Resolutie heeft daar imo geen effect op. Ik zou echt niet meer plezier hebben gehad in titanfall als die op 1080 draaide....
Maar ik snap ook wel jouw argument. Je hebt nou eenmaal een Xbox One en dan maakt het weinig uit dat je bij de concurrentie een beter uitziende versie kunt krijgen. Keuze is eenmaal gemaakt. Maar voor multiplatform gamers is het wel een reden om voor een bepaalde versie te kiezen. In de vorige consolegeneratie waren er genoeg mensen die de PS3 alleen aanzetten voor exclusives en alle andere games op de Xbox 360 kochten. Dat zal de komende consolegeneratie andersom uitpakken.
Hoe kan je dat nu al concluderen? Ze zijn beide net pas uit..ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:24:
In de vorige consolegeneratie waren er genoeg mensen die de PS3 alleen aanzetten voor exclusives en alle andere games op de Xbox 360 kochten. Dat zal de komende consolegeneratie andersom uitpakken.
Mensen dit is een XBOX one topic!
Dus bij deze als je graag console vs console wil praten start er een topic over!
Hier zitten veelal mensen die meer dan blij zijn met hun Xbox one, en ja dat houdt niet in dat we er niet goed naar kijken, maar we zijn xbox gamers en we hoeven dit niet in dit topic.
Althans ik in ieder geval niet, en zeker niet in meerdere xbox one topics.
Dus bij deze als je graag console vs console wil praten start er een topic over!
Hier zitten veelal mensen die meer dan blij zijn met hun Xbox one, en ja dat houdt niet in dat we er niet goed naar kijken, maar we zijn xbox gamers en we hoeven dit niet in dit topic.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Maar je doet alsof het in steen geschreven staat dat het altijd beter zal zijn op de PS4, dat lijkt me volledig fout.ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:24:
[...]
Videogames zijn gameplay EN graphics. Als resolutie en framerate van geen belang waren, konden Nvidia en AMD hun biezen pakken en was er geen PC-gaming.
Maar ik snap ook wel jouw argument. Je hebt nou eenmaal een Xbox One en dan maakt het weinig uit dat je bij de concurrentie een beter uitziende versie kunt krijgen. Keuze is eenmaal gemaakt. Maar voor multiplatform gamers is het wel een reden om voor een bepaalde versie te kiezen. In de vorige consolegeneratie waren er genoeg mensen die de PS3 alleen aanzetten voor exclusives en alle andere games op de Xbox 360 kochten. Dat zal de komende consolegeneratie andersom uitpakken.
True story bro!Blerf schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:37:
Mensen dit is een XBOX one topic!
-Ivm ervaringen uit het verleden is het niet gewenst om een PS4 vs Xbox discussie te starten dit heeft elke keer in een flamewar geresulteerd. Een nette PS4 vs Xbox discussie is in een speciaal topic geprobeerd maar ook dat werd een zootje
-Dit topic is voor discussies over de XBO, de PS4 heeft zijn eigen topic, de verschillen in specs zijn inmiddels wel bekend.
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 17-02-2014 16:06 ]
Merk je niet op non-shooter games hoor ;-) ik doet het voortdurend en werkt perfect.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:00:
Heeft iemand geprobeerd om zijn X360 aan te sluiten op de X1 en te gamen? Ik heb begrepen dat hier wat 'lag' op zit. Ik wil bijvoorbeeld The Walking Dead of South Park nog gaan spelen, maar vroeg me af in hoeverre dat via deze constructie speelbaar blijft.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
BM schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:59:
[modbreak]Het PS4 vs X1 topic is met een reden dicht gegaan. Het is niet de bedoeling die discussie in dit topic (of het X1 slowchat topic) door te zetten. Let er een beetje op
[/]
Belachelijke discussie de hele tijd. De Xbox One is vele male beter dan de PS4. En de Xbox One is ook vele malen beter en krachtiger, maar Bill Gates wilde dat ze dat geheim hielden. De Xbox One is ook geforged in het geheim in de vulkaan van Redmond. En het kunstof van de Xbox One is gemaakt van edelstenen en meteoriet fragmenten. Uit onderzoek is ook gebleken dat mensen met een Xbox One vaker een Xbox One game kopen dan een PS4 game. Zegt genoeg lijkt me.
Ik hou me in.BM schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:59:
[modbreak]Het PS4 vs X1 topic is met een reden dicht gegaan. Het is niet de bedoeling die discussie in dit topic (of het X1 slowchat topic) door te zetten. Let er een beetje op
[/]
Ik volg dit topic zo nu en dan omdat ik nog steeds een Xbox One bij Neckermann in bestelling heb. Ze hebben beloofd die voor 350 euro te gaan leveren. Ik ben er nog niet over uit of ik hem nou koop of niet. Voor mij is de vergelijking tussen multiplatformgames op de PS4 en Xbox One wel relevant als ik ze tzt allebei heb staan. Maar voor hetzelfde geld ga ik voor de waardebon van 35 euro en laat ik de bestelling lopen.
Verwijderd
Xbox One Games zijn ook vet Cool op een Xbox One, terwijl ze totaal niet werken als je die in een Playstation 4 stopt. Andersom schijnt dat trouwens ook zo te zijn terwijl het uiteindelijk toch om hetzelfde spel gaat.
Ik snap wel dat je dan als XBOX One spelbezitter kiest voor de Xbone.
Toch beknijpt mij het gevoel dat de spelmakers met opzet hun spelletjes net even beter maken voor de PS4 omdat ze een betere relatie met Sony hebben, gewoon om MS in de zeik te zetten. Best flauw van die spelproducenten.
Toch beknijpt mij het gevoel dat de spelmakers met opzet hun spelletjes net even beter maken voor de PS4 omdat ze een betere relatie met Sony hebben, gewoon om MS in de zeik te zetten. Best flauw van die spelproducenten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 11:53 ]
Ik denk dat ze nu Sony een voorsprong geven omdat anders Microsoft wel een hele makkelijke overwinning heeft. Dat zei tenminste John Microsoft in een interview over een geheim gesprek wat hij had met Ping Sony.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:51:
Xbox One Games zijn ook vet Cool op een Xbox One, terwijl ze totaal niet werken als je die in een Playstation 4 stopt. Andersom schijnt dat trouwens ook zo te zijn terwijl het uiteindelijk toch om hetzelfde spel gaat.
Toch beknijpt mij het gevoel dat de spelmakers met opzet hun spelletjes net even beter maken voor de PS4 omdat ze een betere relatie met Sony hebben.
Ze gaan hem je leveren voor 350 euro en je wil toch voor de waardebon gaan?ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:05:
[...]
Ik hou me in.![]()
Ik volg dit topic zo nu en dan omdat ik nog steeds een Xbox One bij Neckermann in bestelling heb. Ze hebben beloofd die voor 350 euro te gaan leveren. Ik ben er nog niet over uit of ik hem nou koop of niet. Voor mij is de vergelijking tussen multiplatformgames op de PS4 en Xbox One wel relevant als ik ze tzt allebei heb staan. Maar voor hetzelfde geld ga ik voor de waardebon van 35 euro en laat ik de bestelling lopen.

Dat betwijfel ik, aangezien Titanfall ook niet 1080p/60fps is. Maar van de andere kant wilde Respawn het helemaal geen Microsoft exclusive maken, dus misschien is dit hun 'payback'.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:51:
En uiteindelijk maakt het helemaal niets uit als je geweldige gameplay heb. Anders was Dishonored of KoA: Reckoning niet in mijn top 5 lijstje beland van last gen.ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:50:
Wall of text
15CU cores of je whatever terraflops zijn niets waard als je een bagger spelende game hebt. Een van de redenen waardoor ik BF4 weiger aan te raken, totdat het fatsoenlijk loopt.
^ Dit...Silversin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:01:
[...]
En uiteindelijk maakt het helemaal niets uit als je geweldige gameplay heb. Anders was Dishonored of KoA: Reckoning niet in mijn top 5 lijstje beland van last gen.
15CU cores of je whatever terraflops zijn niets waard als je een bagger spelende game hebt. Een van de redenen waardoor ik BF4 weiger aan te raken, totdat het fatsoenlijk loopt.

Verwijderd
Al dat gezeur ps4 dit xbox one dat, ben gewoon blij met mijn xbox one, tv kijken mooie games spelen wat wil ik nog meer met deze developersbox. Dat fanboy geschreeuw hou daar eens mee op en laat ieder in zijn waarde.
.Laat we ons druk maken dat we gewoon van beide kampen een half af systeem hebben gekocht it`s all about the money. Ladertje hier , headset adapter daar hoppa kopen jongens $$$. Dat is wat me het meeste stoort aan beide systemen. Updaten die hap dolby 5.1 en goeie headset support voor mijn turtle beach tango zodat ik niet weer een paar honderd euro moet uitgeven voor een nieuwe.Ze hebben de ps4 en xbox one gewoon snel op de markt gezet omdat wij gamers er naar vragen.En verwacht pas aan het eind van 2014 dat de boel redelijk op orde zal zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 12:45 ]
Je hebt al veel rare dingen uitgekraamd maar dit slaat toch echt alles...Martinspire schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:25:

MGS moet het niet zozeer hebben van ingame gfx? Ken uw games!

Iemand gemerkt na de update dat alles wat 'langzamer' laad? Laadscherm van Titanfall was opeens langer aanwezig, Forza was flinke tijd bezig, maar zelfs van friends naar video/upload duurde aardig tijdje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mij ook opgevallen. Ik wilde de game DVR snappen. Duurde een eeuwigheid.SinergyX schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:10:
Iemand gemerkt na de update dat alles wat 'langzamer' laad? Laadscherm van Titanfall was opeens langer aanwezig, Forza was flinke tijd bezig, maar zelfs van friends naar video/upload duurde aardig tijdje.
Xbox Live: Miesjh NL
Ik vind dat MGS wel overdreven veel slechter lijkt in die screenshots. Blury textures enzo, dat terwijl andere spellen wel gewoon beter uitziende grafics eruit weten te pompen. Ook op lagere resoluties.
Edit:
Blijkbaar niet zo goed opgelet is is het geen X1 vs PS4 screenshot bonanza. Ik blijf er bij dat het verschil tussen 720P en 1080P voor mij geen reden is om een PS4 aan te schaffen, die koop ik er misschien ooit bij als er een erg vet spel is dat ik wil hebben. Mijn PS3 is ontzettend underused voor gaming tegenover mijn Xbox 360.
Edit:
Blijkbaar niet zo goed opgelet is is het geen X1 vs PS4 screenshot bonanza. Ik blijf er bij dat het verschil tussen 720P en 1080P voor mij geen reden is om een PS4 aan te schaffen, die koop ik er misschien ooit bij als er een erg vet spel is dat ik wil hebben. Mijn PS3 is ontzettend underused voor gaming tegenover mijn Xbox 360.
[ Voor 45% gewijzigd door LOTG op 17-02-2014 14:21 ]
De nieuwe patch brengt ook verbeteringen mbt sharpening:
Pre Patch en Post Patch...
Geen officiele bron, maar toch: http://microsoft-news.com...ue-games-look-better-now/
a strong sharpening filter was applied that caused aliasing and jagged edges

Pre Patch en Post Patch...
Geen officiele bron, maar toch: http://microsoft-news.com...ue-games-look-better-now/
[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 17-02-2014 13:47 ]
Iemand ervaring met post patch Forza? Daar waren de jaggies mij toch wel een doorn in het oog tussen de pracht en praal.
Verwijderd
Bij mij ook, tot op het punt waar als ik DR3 opstartte ik terug werd gezet naar dashboard. even de stekker eruit aan de achterkant en een minuutje wachten, opnieuw opstarten en probleem is weg.Miesjh schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:27:
[...]
Mij ook opgevallen. Ik wilde de game DVR snappen. Duurde een eeuwigheid.
Kinect reageert af en toe slecht, zal hem opnieuw moeten kalibreren denk ik. Weet niet of het aan de update ligt of aan de TF beta, heb ze er beiden tegelijk opgezet. Overigens nog "maar" 177Gb vrij op de schijf, MS moet wel een beetje opschieten met external drive support
TF is overigens verassend goed, ben niet de beste in FPS maar hier kon ik aardig mee overweg, domination ligt mij wel het beste, last titan standing is leuk maar niet geweldig, attrition is erg hectisch
spel staat in preorder, vooral door de beta.
Dit is niets nieuws, dat heb ik al vanaf het begin. Meestal helpt het om een andere app eerst op te starten. Ik heb dat bij DR3 en NFS. Overigens heb ik maar 3 spellen en Forza is de laatste. Daar heb ik het nog niet gezien.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:19:
[...]
Bij mij ook, tot op het punt waar als ik DR3 opstartte ik terug werd gezet naar dashboard. even de stekker eruit aan de achterkant en een minuutje wachten, opnieuw opstarten en probleem is weg.
Nog niet geprobeerd, maar ik denk dat je bij Forza niet veel verschil gaat zien. Sharpening filter had meer effect op de upscaler.LOTG schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:17:
Iemand ervaring met post patch Forza? Daar waren de jaggies mij toch wel een doorn in het oog tussen de pracht en praal.
Ik wel, zie geen verschilSilversin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:31:
[...]
Nog niet geprobeerd, maar ik denk dat je bij Forza niet veel verschil gaat zien. Sharpening filter had meer effect op de upscaler.
Er is ook geen verschil. Het sharpening filter was alleen actief bij games die werden geupscaled naar 1080p. Forza draaide al "native" in 1080p en had daar geen last van. Ryse is ook een uitzondering omdat die een eigen upscaler gebruikte.
Grrr. Heb ik net Ryse zaterdag digitaal gekocht voor 59 dollar is hij nu 39.99 dollar..
https://twitter.com/Xbox/status/435413328819929088
Welkom tot de wereld van acties, PS3 3x genaaid met de PS+ zut (game gekocht, maand erop 1 gratis en 2 50% korting), GT6 gekocht tegen volle prijs, maand later 3 tientjes, BF3 PC, week later full pack voor 10tje meer.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mensen die deze week Strider gaan kopen? Lijkt me wel een leuk zoethoudertje tot Thief eind van deze maand.
Er komt donderdag ook meteen een demo van heb ik begrepen.
Er komt donderdag ook meteen een demo van heb ik begrepen.
Ja, maar dat heeft niets te maken met waar je iets koopt. Dit geld gewoon voor alles.
Wees blij dat het niet een auto is die 3K goedkoper is na dat jij hem net gekocht hebt, het gaat nu om nog geen 15 euro.
Wees blij dat het niet een auto is die 3K goedkoper is na dat jij hem net gekocht hebt, het gaat nu om nog geen 15 euro.
Hmmz. Dus eigenlijk kan ik beter zeggen: Vanaf morgen een week lang Ryse in de aanbieding! 39.99 dollar! Top prijs!
Verwijderd
Gaat niemand dan Plants vs Zombies halen? voor wat ik ervan gezien heb lijkt het me wel grappig.
Zowieso fan van het origineel op de 360
Zowieso fan van het origineel op de 360
Hm, die staat bij mij niet echt op het netvlies. Heb eigenlijk alleen de E3 trailer gezien. Zal wel even wachten op de reviews.
Als ik kijk in de marketplace is hij nog steeds 59 dollar...Danfoss schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:44:
Grrr. Heb ik net Ryse zaterdag digitaal gekocht voor 59 dollar is hij nu 39.99 dollar..
Edit, zie het al vanaf morgen. Morgen dan maar is downloaden voor 40 dollar. Bedankt voor de tip.
[ Voor 13% gewijzigd door Deepeej op 17-02-2014 18:26 ]
Ach, eind december een nieuwe led tv gekocht. Bij Media Markt 2499 euro. Via plasmadiscounter.nl 1799 euro. Deze week bij MM 1499 euro. Scheelt 300 euro. Blij dat ik hem toen niet bij MM heb gekocht.SinergyX schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:46:
Welkom tot de wereld van acties, PS3 3x genaaid met de PS+ zut (game gekocht, maand erop 1 gratis en 2 50% korting), GT6 gekocht tegen volle prijs, maand later 3 tientjes, BF3 PC, week later full pack voor 10tje meer.
Ontopic: Ryse ga ik morgen direct aanschaffen. Altijd leuk zulke aanbiedingen. Omgerekend 25 euro ?
+/- € 29,-
Paar euro minder als je 'm in een tax-free state download. Ikzelf heb daarvoor Alaska.
Paar euro minder als je 'm in een tax-free state download. Ikzelf heb daarvoor Alaska.
[ Voor 91% gewijzigd door Rivanov op 17-02-2014 18:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Games zijn in de US Store meestal $ 59,99 (zonder tax) en in Duitsland € 69,99. Als je in de Paypal (met een adres in Alaska of een andere belastingvrije staat koppelt) in de Amerikaanse Xbox Store koppelt betaal je dus en maar $ 59,99 en geen tax. Dus totaal $ 59,99 en dat is omgerekend ongeveer € 45,- en dus € 25,- goedkoper dan dezelfde game via de Duitse Xbox Store.MRELynx schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:45:
[...]
Ach, eind december een nieuwe led tv gekocht. Bij Media Markt 2499 euro. Via plasmadiscounter.nl 1799 euro. Deze week bij MM 1499 euro. Scheelt 300 euro. Blij dat ik hem toen niet bij MM heb gekocht.
Ontopic: Ryse ga ik morgen direct aanschaffen. Altijd leuk zulke aanbiedingen. Omgerekend 25 euro ?
Mocht je er niet uit komen, laat maar ff weten...ik doe niet anders dan games kopen in de VS Store en dan downloaden op m'n Xbox die in Regio UK woont

Eh.....je bedoelde dat de game omgerekend € 25,- is (omgerekend vanaf $ 39,-)....ongeveer € 29,- inderdaad (als je hem in een tax-free state koopt).
[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 17-02-2014 19:00 ]
Hey guys.
Misschien is het al gevraagd maar heb gezocht en kon het niet vinden.
Heb dus een kapotte power brick. Geen idee waar ik een nieuwe kan vinden, dus ben wat aan het zoeken gegaan. Heb inmiddels dit dingetje besteld, geen idee of het werkt met m'n oude xbox 360 power brick maar we gaan het zien. http://www.ebay.co.uk/itm...to-Xbox-ONE-/131081952429
Nu las ik op internet dat de XB360 Slim power supply ook gewoon werkt met de XB1. Iemand die dit kan bevestigen, of iemand die een idee/uitleg over de Power supply heeft en wat ik het best kan doen?
Thanks!
Tim
Heb dus een kapotte power brick. Geen idee waar ik een nieuwe kan vinden, dus ben wat aan het zoeken gegaan. Heb inmiddels dit dingetje besteld, geen idee of het werkt met m'n oude xbox 360 power brick maar we gaan het zien. http://www.ebay.co.uk/itm...to-Xbox-ONE-/131081952429
Nu las ik op internet dat de XB360 Slim power supply ook gewoon werkt met de XB1. Iemand die dit kan bevestigen, of iemand die een idee/uitleg over de Power supply heeft en wat ik het best kan doen?
Thanks!
Tim
Ehh....garantie gevalletje lijkt me? De Xbox Support pagina kan dat ding zo omruilen.....Tim14ww schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:14:
Hey guys.
Thanks!
Tim
Hell Yeah ! Instant buy !!uchiha tijntje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:01:
En iets om de sony-boys mee om de oren te slaan
Denk dat we ondertussen wel duidelijk kunnen stellen dat als 1080p boven innovatie staat je beter voor een ps4 kunt gaan.
Ik vind Ryse en zelfs Titanfall (beta op 792p) er wel verdomd goed uitzien ondanks de lage resolutie,
En dat terwijl ik van 2560x1600 afkom, op een grote lcd ziet het er toch allemaal anders uit, afstand > resolutie
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Volledig gedetailleerd, super uitziend Ryse op 900p, of een game met niet eens degelijke schaduw op 1080p, keuze is rap gemaakt denk ik dan 
Over Ryse gesproken, ben nog aan het twijfelen of ik hem morgen ga kopen. Alvast goed dat Microsoft deze tests aan het doen is van competitieve, digitale verkoop prijzen. Kan enkel toegejuicht worden als consument zijnde.
Over Ryse gesproken, ben nog aan het twijfelen of ik hem morgen ga kopen. Alvast goed dat Microsoft deze tests aan het doen is van competitieve, digitale verkoop prijzen. Kan enkel toegejuicht worden als consument zijnde.
Maar...de One is helemaal niet innovatiever dan de PS4 op tv functies na (al is dat ook een decennia oude techniek, woonkamer bombaderen met infrarood), maar dat heeft niks met gaming te makenjustifire schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:13:
[...]
Hell Yeah ! Instant buy !!
En iets om de sony-boys mee om de oren te slaan
Denk dat we ondertussen wel duidelijk kunnen stellen dat als 1080p boven innovatie staat je beter voor een ps4 kunt gaan.
Ik vind Ryse en zelfs Titanfall (beta op 792p) er wel verdomd goed uitzien ondanks de lage resolutie,
En dat terwijl ik van 2560x1600 afkom, op een grote lcd ziet het er toch allemaal anders uit, afstand > resolutie
Er is ook geen enkele reden aan te nemen dat 1080p los moet staan van innovatie, het is geen óf óf situatie
De afzonderlijke diensten zijn misschien al wel langer beschikbaar, maar MS is wel de eerste die alles bij elkaar brengt in een gameconsole. Overigens vind ik de vergaande integratie van mij voorbeeld de Kinect 2.0 mogelijkheden diep in het OS wel iets wat innovatiever is dan bij de buren. Natuurlijk, daar hebben ze ook een min of meer vergelijkbare optionele camera. Maar deze is bij lang en na niet van het niveau Kinect
Het is dus niet alleen de TV functie, waarbij je een separate decoder kan doorlussen en bedienen via de Xbox, er zijn veel meer functies te vinden waarbij blijkt dat er wel sprake is van een innovatie verschil anders dan pure rauwe prestaties.
Kijk bijvoorbeeld op software gebied naar het hele party-systeem, duidelijk een innovatiever idee om gezamenlijk games te joinen. Of het friends and folowers systeem wat echt anders dan een "standaard" friendlist....
Natuurlijk, wanneer je er geen gebruik van maakt of bij voorbaat sceptisch bent tegen de Xbox One kan je alle nieuwe functies qua innovatie weg wuiven. Echter, dat betekend niet dat ze er wel zijn!
Desalniettemin vast blijven houden aan 1080p/60hz zegt helemaal niets over welke overige innovatie van het apparaat.... 1080P/60hz zegt ook helemaal niets over de fun wat een spel kan brengen, als laatste..... Ik weet zeker dat veel mensen het verschil tussen 900p Upscaled 1080P of native 1080p niet zien, dat is namelijk het feitelijke verschil.
Het is dus niet alleen de TV functie, waarbij je een separate decoder kan doorlussen en bedienen via de Xbox, er zijn veel meer functies te vinden waarbij blijkt dat er wel sprake is van een innovatie verschil anders dan pure rauwe prestaties.
Kijk bijvoorbeeld op software gebied naar het hele party-systeem, duidelijk een innovatiever idee om gezamenlijk games te joinen. Of het friends and folowers systeem wat echt anders dan een "standaard" friendlist....
Natuurlijk, wanneer je er geen gebruik van maakt of bij voorbaat sceptisch bent tegen de Xbox One kan je alle nieuwe functies qua innovatie weg wuiven. Echter, dat betekend niet dat ze er wel zijn!
Desalniettemin vast blijven houden aan 1080p/60hz zegt helemaal niets over welke overige innovatie van het apparaat.... 1080P/60hz zegt ook helemaal niets over de fun wat een spel kan brengen, als laatste..... Ik weet zeker dat veel mensen het verschil tussen 900p Upscaled 1080P of native 1080p niet zien, dat is namelijk het feitelijke verschil.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ze zullen altijd zeggen dat ze dat kunnen zien, maar diezelfde mensen dachten ook dat GT5 volledig 1080p draaide.Bullet NL schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:26:
Wel lame dat dat ding niet op 1080p draait en de PS4 schijnbaar wel.
En suf dat Microsoft nog steeds geen mededelingen doet over beschikbaarheid in Nederland; waar is het wachten nou op
En suf dat Microsoft nog steeds geen mededelingen doet over beschikbaarheid in Nederland; waar is het wachten nou op
Haters everywhere but I don’t really care
Al die zaken klopen inderdaad wel, maar het ging geloof ik om innovatie in games, kinect doet dat niet echt, evenals het touchpad op de PS4 controller, soms misschien even leuk en handig. Verder hebben beide consoles dezelfde mogelijkheden qua gamen en is betere hardware altijd leuk meegenomen.Bullet NL schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:26:
De afzonderlijke diensten zijn misschien al wel langer beschikbaar, maar MS is wel de eerste die alles bij elkaar brengt in een gameconsole. Overigens vind ik de vergaande integratie van mij voorbeeld de Kinect 2.0 mogelijkheden diep in het OS wel iets wat innovatiever is dan bij de buren. Natuurlijk, daar hebben ze ook een min of meer vergelijkbare optionele camera. Maar deze is bij lang en na niet van het niveau Kinect
Wat je noemt over software is imo evolutie, geen innovatie.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt... Kinect is zelf wel een innoverend product, echter heeft het nog geen innovatieve toepassingen in games. De touchpad op de DS4 is vooral erg handig omdat er ineens veel meer 'knoppen' op de controller aanwezig zijn en games als TES Online gaan daar erg veel plezier van hebben. Maar een innoverende toepassing in games heb ik tot dus ver ook nog niet gezien. Voice control is ook geen innovatie.Mutatie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:59:
[...]
Al die zaken klopen inderdaad wel, maar het ging geloof ik om innovatie in games, kinect doet dat niet echt, evenals het touchpad op de PS4 controller, soms misschien even leuk en handig. Verder hebben beide consoles dezelfde mogelijkheden qua gamen en is betere hardware altijd leuk meegenomen.
Wat je noemt over software is imo evolutie, geen innovatie.
Verder vind ik beide consoles niet echt innoverend, beide zijn echt evoluerende producten en geen innovatieve. De PS4 blijft vooral bij datgene waar het voor bedoeld is, gamen, en de Xbox One probeert wat verder te gaan en een meer prominente plek in de huiskamer te krijgen. Of je dat kan waarderen verschilt per persoon, ik wil mn console alleen aanhebben als ik ga gamen, voor TV toepassingen heb ik een Apple TV.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Inderdaad, in mijn ogen is de de PS4 meer een thoroughbred gameconsole, en de X1 een all in one console
Ik wilde Ryse toch maar eens aanschaffen nu die $39 zou moeten zijn. Ga in de store kijken, zie Ryse als 'discounted now' geadverteerd staan, ik druk er op... Staat de oude prijs van $59 er nog 
Kan iemand anders dit ook bevestigen?
Die beschikbaarheid zal 2-3 weken voor release bekend gemaakt worden. Anders moet je te lang wachten, dus hij zal uitkomen eind maart begin april. Dus volgende maand zullen we een datum krijgen.matthijst schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:50:
Wel lame dat dat ding niet op 1080p draait en de PS4 schijnbaar wel.
Kijk je op de console zelf ?Valderrama schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:51:
Ik wilde Ryse toch maar eens aanschaffen nu die $39 zou moeten zijn. Ga in de store kijken, zie Ryse als 'discounted now' geadverteerd staan, ik druk er op... Staat de oude prijs van $59 er nog
Ik via marketplace.xbox.com maar daar staat ook nog 59$
https://store.xbox.com/en...54-42c2-b16e-2dcf67d2c147
Ik kijk op de console zelf ja.MRELynx schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:04:
[...]
Kijk je op de console zelf ?
Ik via marketplace.xbox.com maar daar staat ook nog 59$
https://store.xbox.com/en...54-42c2-b16e-2dcf67d2c147
Zie dat Rayman Legends nu in de US store staat.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik wacht al een tijd op deze game. Digitaal kost het 60 dollar terwijl amazon.com het voor 40 dollar verkoopt. Ik wil echter een digitale versie vanwege het gemak van het switchen tussen games ed. Waarom zo duur Microsoft?justifire schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:07:
Zie dat Rayman Legends nu in de US store staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 12:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)