Misschien is dat vanwege het tijdsverschil met Amerika?
Foutje, moest een pm zijn.
[ Voor 96% gewijzigd door justifire op 18-02-2014 13:22 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik vind het ook een beetje vreemd dat Rayman Legends $59 is, terwijl op PS4 hij $40 is. Daarnaast zoals harvey al aangeeft is het ook nog eens goedkoper via Amazon. Beetje vreemd...
Ik was een tijdje aan het twijfelen over Ryse, misschien dat ik deze 2 games dan samen voor $80 eens binnenhaal.
Ik was een tijdje aan het twijfelen over Ryse, misschien dat ik deze 2 games dan samen voor $80 eens binnenhaal.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ryse is op de Xbox one bij mij ook 59$ terwijl er wel discount staat.
XBL: MRE Inc
Account-location based? Zou wel een naaistreek zijn (zoals XB Music/Video niet werken).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nah, zag op twitter dat het in de UK ook nog de pude prijs is in de store terwijl de korting ook geldt voor de UK. Meerdere die dat aangeven.SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:22:
Account-location based? Zou wel een naaistreek zijn (zoals XB Music/Video niet werken).
US Store is US Store. Heeft niks met Location te maken. Xbox Music / Video kijkt gewoon naar IP. De Store niet.SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:22:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
rayman Legends. Ben met de xbox chat support in gesprek. Ze geven aan:
'I see. Thank you for confirming Harvey. I have further check Rayman Legend is for $39.99. Can you please verify to me where did you get the $60 so that we can check on the pricing'
Update: ze keken naar de Xbox 360 versie.
antwoord:
'I see. Thank you for confirming Harvey. This is for xbox one. Here's what happened Harvey for retailers they buy it in bulk form the game publisher that is why they can bought it at a lesser price and sell it on a lesser price as well. For the xbox store and market it is not bought in bulk since that is per order basis. If ever as well you the retailer can offer it at a much lesser price we give you as well the option to purchase from the retailer.'
'I see. Thank you for confirming Harvey. I have further check Rayman Legend is for $39.99. Can you please verify to me where did you get the $60 so that we can check on the pricing'

antwoord:
'I see. Thank you for confirming Harvey. This is for xbox one. Here's what happened Harvey for retailers they buy it in bulk form the game publisher that is why they can bought it at a lesser price and sell it on a lesser price as well. For the xbox store and market it is not bought in bulk since that is per order basis. If ever as well you the retailer can offer it at a much lesser price we give you as well the option to purchase from the retailer.'
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 16:48 ]
De reviews van Strider zijn wel goed te noemen. Morgenavond snel even downloaden en proberen.
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/strider
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Yep, prima arcade titeluchiha tijntje schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:31:
De reviews van Strider zijn wel goed te noemen. Morgenavond snel even downloaden en proberen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb mijn Xbox One te koop staan en ik kreeg net de vraag van iemand of ik een foto wil maken van het serienummer en die naar hem toe wil sturen, zodat hij kan ...(?) kan zien.
Op een of andere manier voelt het niet helemaal goed, maar na even googlen kom ik niets tegen rondom serienrs. wat kan wijzen op oplichting o.i.d., maar ik wil het nog wel even checken.
Iemand een idee of dit kwaad kan?
Op een of andere manier voelt het niet helemaal goed, maar na even googlen kom ik niets tegen rondom serienrs. wat kan wijzen op oplichting o.i.d., maar ik wil het nog wel even checken.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Gewoon vragen waarom hij dat nodig heeft. Zal wel zijn om hem na te kijken of jij er echt 1 verkoopt, maar ik zou niet zomaar aan wildvreemden een serienummer gaan geven.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja hij zou jouw console kunnen registreren onder zijn naam, waarom zou je dat serienummer geven ?!CosmoKramer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:47:
Ik heb mijn Xbox One te koop staan en ik kreeg net de vraag van iemand of ik een foto wil maken van het serienummer en die naar hem toe wil sturen, zodat hij kan ...(?) kan zien.
Waarom zou je je Xbox One te koop zetten ?! 
Nee, even serieus. Ik zou hem ook niet zo maar je serienummer geven. Beetje apart verhaal.
Nee, even serieus. Ik zou hem ook niet zo maar je serienummer geven. Beetje apart verhaal.
Ja vaag verhaal he. Maar oke, ik ga ik het eerst even verder navragen; kijken waar hij mee komt.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Anders stuur je 'm wel de foto, maar met de laatste 6 karakters geblurred. Hij blij want hij heeft z'n foto, jij blij want hij heeft geen serienummer waar hij wat mee kan
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zou hij daar dan 'gratis' een reparatie kunnen laten uitvoeren...dus dat hij zo gratis een nieuwe Xbox thuisgestuurd krijgt, maar de oude dus niet kan opsturen? Volgens mij moet je toch eerst je console opsturen....misbruik kun je er vast niet mee maken...lijkt me?justifire schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Ja hij zou jouw console kunnen registreren onder zijn naam, waarom zou je dat serienummer geven ?!
Misschien dat hij wil kijken of het serienummer niet al door jou geregistreerd staat en hij er dus dan eventueel geen support meer op heeft, want hij kan hem niet registreren...CosmoKramer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:52:
Ja vaag verhaal he. Maar oke, ik ga ik het eerst even verder navragen; kijken waar hij mee komt.
Waarom doe je hem weg als ik vragen mag? Impulsaankoop?
Goed idee inderdaad, mocht hij echt willen checken of hij hem wel kan registreren...dan geeft hij dat vervolgens wel aan (mag ik voor hem hopen).BM schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:59:
Anders stuur je 'm wel de foto, maar met de laatste 6 karakters geblurred. Hij blij want hij heeft z'n foto, jij blij want hij heeft geen serienummer waar hij wat mee kan
[ Voor 85% gewijzigd door TheVMaster op 18-02-2014 20:03 ]
Geen impulsaankoop, maar sinds de komst van mijn dochtertje gewoon veel te weinig tijd voor - hij staat nu al drie maanden ongebruikt onder de tv. Beetje zonde.TheVMaster schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:01:
[...]
Waarom doe je hem weg als ik vragen mag? Impulsaankoop?
Maar hoogstwaarschijnlijk koop ik er wel weer een als er wat echte toptitels uit zijn
Heeft ze geen voice control?CosmoKramer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:11:
[...]
Geen impulsaankoop, maar sinds de komst van mijn dochtertje gewoon veel te weinig tijd voor - hij staat nu al drie maanden ongebruikt onder de tv. Beetje zonde.
Maar hoogstwaarschijnlijk koop ik er wel weer een als er wat echte toptitels uit zijn
*insert naam dochter* turn off =>>> yes!
Rayman Legends nu ook 39,99 dollar in store:Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:42:
rayman Legends. Ben met de xbox chat support in gesprek. Ze geven aan:
antwoord:
https://store.xbox.com/en...84a481db9?cid=majornelson
Ik zie dat Ryse nog steeds op $59,99 staat. Wou hem net aanschaffen.
Nog ff wachten dus voordat hij omlaag gaat.
Oke....maar dan gebruik je hem toch ff minder....ik bedoel, wat krijg je er nu nog voor dan? 300-400 euro? en dan over een tijdje moet je er weer 499 voor betalen?CosmoKramer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:11:
[...]
Geen impulsaankoop, maar sinds de komst van mijn dochtertje gewoon veel te weinig tijd voor - hij staat nu al drie maanden ongebruikt onder de tv. Beetje zonde.
Ik heb hem zojuist in de Amerikaanse xbox store aangeschaft voor $39,99.Firehawk86 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:09:
Ik zie dat Ryse nog steeds op $59,99 staat. Wou hem net aanschaffen.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Ook maar gekocht. Game nummer 7 alweer :-)
Tomorrow is not today!
Had iemand dit al gepost? Best leuk gedaan van hun, ik wist niet eens dat dit gaande was.
[ Voor 12% gewijzigd door X-Fighter op 18-02-2014 23:16 ]
Yeah net Ryse voor 30 euro gekocht ;-) Paypalkoers was precies 1.3333 d
Scheelt toch 40 euro met de prijs in de Ierland store
Scheelt toch 40 euro met de prijs in de Ierland store
Eerste track uitbreiding voor Forza 5 is Road America.
Vanaf vandaag gratis te downloaden
http://news.xbox.com/2014/02/games-forza-road-america
En zojuist Strider aangeschaft voor € 11,25
http://store.xbox.com/en-...d9-4394-b779-0820a0cfd6a7
En zojuist Strider aangeschaft voor € 11,25
http://store.xbox.com/en-...d9-4394-b779-0820a0cfd6a7
[ Voor 53% gewijzigd door justifire op 19-02-2014 01:24 ]
Kijk, dat is goed nieuws! En gratis!!! Das altijd mooi....justifire schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 01:17:
Eerste track uitbreiding voor Forza 5 is Road America.
Cogitationis poenam nemo patitur
Hier was ik heel bezorgd over. Of nieuwe tracks wel in de career terecht zouden komen. Hopen dat ze dat met alle track addons gaan doen!Road America is being offered as a fully-integrated addition to the “Forza Motorsport 5” experience and will be automatically added into the Career events for the racing career. Players will be able to take part in races on the circuit in both the main Career events as well as Career bonus events which are available after a Mini-Career series is complete.
Weet iemand trouwens of het kopen van games in de US store ook mogelijk is voor de X360 ?
Batman Arkham City is momenteel $4,99 in de US store. Ga je naar de NL Store, dan mag je €4,99 afrekenen.
http://marketplace.xbox.c...plash=1&DownloadType=Game
Het scheelt gewoon 1,30. Das toch weer een Kitkat bij de benzine pomp
EDIT: toch maar geprobeerd en op de US Store op Buy Game geklikt. Dan krijg ik een venster om de game te kopen waarin de prijs automatisch omgezet wordt naar €4,99. Is dit op een of andere manier te omzeilen ? Want als straks de X1 in Nederland komt, dan kun je het ook wel vergeten om dan games goedkoper uit de US store te kopen als dat bij afrekening 1 op 1 wordt omgezet naar Euro's.
Batman Arkham City is momenteel $4,99 in de US store. Ga je naar de NL Store, dan mag je €4,99 afrekenen.
http://marketplace.xbox.c...plash=1&DownloadType=Game
Het scheelt gewoon 1,30. Das toch weer een Kitkat bij de benzine pomp
EDIT: toch maar geprobeerd en op de US Store op Buy Game geklikt. Dan krijg ik een venster om de game te kopen waarin de prijs automatisch omgezet wordt naar €4,99. Is dit op een of andere manier te omzeilen ? Want als straks de X1 in Nederland komt, dan kun je het ook wel vergeten om dan games goedkoper uit de US store te kopen als dat bij afrekening 1 op 1 wordt omgezet naar Euro's.
[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 19-02-2014 07:10 ]
Nee, met de X1 blijft dat gewoon werken. Is 1 van de dingen die domweg anders werken op de 360 dan op de X1. In ons voordeel dit keer
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wil je best geloven, maar waarom zou dat blijven werken voor de X1 ? Even normaal redenerend: als straks de X1 in Nederland beschikbaar is en de NL store voor de X1 games open gaat/beschikbaar is, dan lijkt mij dat games uit de US store bij het betalen gewoon naar Euro wordt omgezet net zoals dat dus nu bij de X360 gaat.BM schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 07:36:
Nee, met de X1 blijft dat gewoon werken. Is 1 van de dingen die domweg anders werken op de 360 dan op de X1. In ons voordeel dit keer
Nogmaals, ik hoop dat je gelijk hebt, maar waarom zou MS er 2 verschillende betalingssystemen op na houden ? En hoe weet je dat het op de 360 anders werkt ?
Gister ook Ryse:Son of Rome gekocht. Paypal geeft netjes 30 euro aan
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 19-02-2014 07:47 ]
Microsoft heeft aangegeven dat de enige eis die zij stellen is dat je een geldig betaalmiddel hebt voor de regio waar je wilt kopen. Paypal met een amerikaans factuuradres is een geldig middel om in de US store te betalen. Als ze dat al hadden willen blocken hadden ze dat nu al gedaan. Het feit dat ik op dit moment vanuit NL (notabebe geen launch regio) in de US store kan kopen geeft mij voldoende vertrouwen om er van uit te gaan dat ze dat straks niet alsnog gaan aanpassen.MRELynx schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 07:44:
[...]
Ik wil je best geloven, maar waarom zou dat blijven werken voor de X1 ? Even normaal redenerend: als straks de X1 in Nederland beschikbaar is en de NL store voor de X1 games open gaat/beschikbaar is, dan lijkt mij dat games uit de US store bij het betalen gewoon naar Euro wordt omgezet net zoals dat dus nu bij de X360 gaat.
Nogmaals, ik hoop dat je gelijk hebt, maar waarom zou MS er 2 verschillende betalingssystemen op na houden ? En hoe weet je dat het op de 360 anders werkt ?
Gister ook Ryse:Son of Rome gekocht. Paypal geeft netjes 30 euro aanIs wel wat anders dan 69 euro.
Garanties ga ik je niet geven (had in mijn vorige post wellicht niet zó stellig moeten zijn), maar ik heb er wel vertrouwen in
Kan helaas geen linkjes posten, praktisch alle gamegerelateerde sites worden hier op kantoor geblocked.
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 19-02-2014 08:14 ]
Xbox
Verwijderd
Blijkbaar hebben ze meer klachten ontvangen over de digitale prijs van Rayman Legends. Ik had dus ook een klacht ingediend.
Zelfde dag is de prijs dus gezakt naar 40 dollar. Netjes! Meteen gekocht.
Sinds gisteren toch ook maar een Xbox One met extra play & charge controller erbij. (wat trouwens belachelijk was, 70+ euro voor een controller met herlaadaccu en usb kabel? really?)
Nu natuurlijk de vraag: Waar koop ik het beste games? Duitsland leek me geen optie gezien die vaak games dubben en duitstalig zijn.
Welke shops leveren heel snel en raden jullie aan? Vooral interesse in Forza 5 momenteel. Tips meer dan welkom!
Nu natuurlijk de vraag: Waar koop ik het beste games? Duitsland leek me geen optie gezien die vaak games dubben en duitstalig zijn.
Welke shops leveren heel snel en raden jullie aan? Vooral interesse in Forza 5 momenteel. Tips meer dan welkom!
[ Voor 13% gewijzigd door JacobsT op 19-02-2014 10:05 ]
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
US store
Als je natuurlijk volledig digitaal wil gaan.
Gewoon bij GameMania of online games kopen.JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:04:
Sinds gisteren toch ook maar een Xbox One met extra play & charge controller erbij. (wat trouwens belachelijk was, 70+ euro voor een controller met herlaadaccu en usb kabel? really?)
Kan bij Amazon, kan bij MS, kan zelfs bij Bol.
Dan heb je nog marktplaats en dan heb je nog de gamesites die ook gewoon Xbox One games verkopen.
Laatste en goedkoopste optie is idd digitaal uit de US store.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Dat gaat geen problemen geven als ik met de release in België regio moet veranderen? Ik sta nu momenteel op 'living in the UK' om hem engelstalig te hebben. Veronderstel dat ik regio moet veranderen naar US als ik US store wil hebben?Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:10:
[...]
Gewoon bij GameMania of online games kopen.
Kan bij Amazon, kan bij MS, kan zelfs bij Bol.
Dan heb je nog marktplaats en dan heb je nog de gamesites die ook gewoon Xbox One games verkopen.
Laatste en goedkoopste optie is idd digitaal uit de US store.
Zie trouwens dat games als Forza5 bij bol.com nog niet eens op voorraad zijn
Zoek gewoon een betrouwbare shop dat ik tenminste geen duitstalige versie binnen krijg.
[ Voor 18% gewijzigd door JacobsT op 19-02-2014 10:18 ]
Geen enkel probleem, doe een kleine google hoe je paypall aan je xbox one account te hangen en US aankopen te doen and easy do's it. Scheelt geld en in de tussen tijd van downloaden kun je mooi je huis schoonmaken, boodschappen doen, koffie zetten en nog een paar rand zakenJacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:12:
[...]
Dat gaat geen problemen geven als ik met de release in België regio moet veranderen? Ik sta nu momenteel op 'living in the UK' om hem engelstalig te hebben. Veronderstel dat ik regio moet veranderen naar US als ik US store wil hebben?
Zoek gewoon een betrouwbare shop dat ik tenminste geen duitstalige versie binnen krijg.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Nee gaat geen problemen geven.JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:12:
[...]
Dat gaat geen problemen geven als ik met de release in België regio moet veranderen? Ik sta nu momenteel op 'living in the UK' om hem engelstalig te hebben. Veronderstel dat ik regio moet veranderen naar US als ik US store wil hebben?
En ben je bekend met de site Tweakers.net?
Want daar kan je namelijk gewoon zien wie in Nederland Xbox One games aanbiedt.
Zoals bij Forza5: http://tweakers.net/price...otorsport-5-xbox-one.html
Desalplustemin, online digitaal kopen vanuit de US store is wel het meest vlaggetjesweek stijl.
Dus wat Blerf zegt.
[ Voor 7% gewijzigd door Doughty op 19-02-2014 10:29 ]
ik heb overigens bij launch gewoon de limited edition forza 5 voor de xbox one gehaald in duitsland, en die is gewoon multilanguage (inclusief engels). Digital via de US store blijft wel het goedkoopst op dit moment.
Goh ik struikel niet echt over 10 euro. Boeit niet, zolang er maar snelle levering is en betrouwbare service. Betaal ik graag een tientje extra voor.djbarney schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:33:
ik heb overigens bij launch gewoon de limited edition forza 5 voor de xbox one gehaald in duitsland, en die is gewoon multilanguage (inclusief engels). Digital via de US store blijft wel het goedkoopst op dit moment.
Verwijderd
The US store van Microsoft dus. Sneller gaat niet en ook gunstig voor je portemonnee!JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Goh ik struikel niet echt over 10 euro. Boeit niet, zolang er maar snelle levering is en betrouwbare service. Betaal ik graag een tientje extra voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 10:41 ]
Nog laatste noobvraagje dan, ik moet men regio dan naar US veranderen veronderstel ik?Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:40:
[...]
The US store van Microsoft dus. Sneller gaat niet en ook gunstig voor je portemonnee!
Verwijderd
Klopt! Maar daarna kan je weer overschakelen naar UK of Ireland.JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:42:
[...]
Nog laatste noobvraagje dan, ik moet men regio dan naar US veranderen veronderstel ik?
Toppie! Bedankt allemaal!Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:46:
[...]
Klopt! Maar daarna kan je weer overschakelen naar UK of Ireland.
(Weinig tijd door werk, anders had ik wel men research wat gedaan in de thread maar too excited om asap te spelen natuurlijk. Nu staat hij daar te blinken zonder games. Triestig zicht!)
Vanavond even Ryse via de US store aanschaffen, 39 dollar is een mooie prijs
Weet iemand hier of er bij de Nederlandse release een day one bundel te koop zal zijn? of gaat dan aan ons voorbij?
Gamertag : iWitness NL
Dat antwoord kan niemand je denk ik geven...aangezien er op dit moment nog niet eens bekend is wanneer hij in Nederland gereleased gaat worden.KawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:31:
Weet iemand hier of er bij de Nederlandse release een day one bundel te koop zal zijn? of gaat dan aan ons voorbij?
ooit.... het enige woord dat we kunnen zeggen... ooit zijn wij niet meer de enige zeldzame xbox one gamers in nederland haha
Nee daar was ik al bang voor! Het is wel heel mager hè met de berichtgeving van Microsoft...TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:34:
[...]
Dat antwoord kan niemand je denk ik geven...aangezien er op dit moment nog niet eens bekend is wanneer hij in Nederland gereleased gaat worden.
Ben nu wel erg in dubio... importeren of wachten op een eventuele release in NL...
Heb een PS4 gehad, maar daar was ik niet echt van onder de indruk en had heimwee naar de Xbox controller, dashboard en achievements...
Zelf heb ik hem geïmporteerd omdat dat namelijk geen enkel nadeel biedt. Het voordeel is dat je hem nu al in huis hebt en dus al lekker kunt gamenKawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:45:
[...]
Nee daar was ik al bang voor! Het is wel heel mager hè met de berichtgeving van Microsoft...
Ben nu wel erg in dubio... importeren of wachten op een eventuele release in NL...
Heb een PS4 gehad, maar daar was ik niet echt van onder de indruk en had heimwee naar de Xbox controller, dashboard en achievements...
*snip*KawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:45:
[...]
Nee daar was ik al bang voor! Het is wel heel mager hè met de berichtgeving van Microsoft...
Maar even nog steeds serieus; importeer de Xbox One gewoon. Je zult er heel tevreden mee zijn en je mist niets omdat hij niet uit Nederland komt. Alles werkt helemaal top en je hebt gewoon Nederlandse support. Ik zeg doen.
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 19-02-2014 14:31 ]
Ach, het is ook een goede console en vast zelfs de betere voor gaming. (Hangt nog altijd wel af van de devs maar de specs zijn toch wel beter). Consolefanboys schreeuwen alleen maar met het 'gameplay telt' of 'wij hebben betere graphics' als het hun allemaal uitkomt lijkt me toch. Koop gewoon de console waar de controller je van ligt en waar de exclusives je meer aanspreken, of wees slim en koop gewoon allebei!Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Goed om te horen dat jij wel oprecht met je hart hebt gekozen en je PS4 hebt weggedaan. Ik heb wel respect voor mensen die een PS4 hebben hoor.*snip*
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 19-02-2014 14:32 ]
Ik heb ook een betrouwbare website gevonden die hem direct kan leveren..... dus het geld brand in mn zak!
Het is alleen zo dat ik een 10% kortingscode heb van een webshop waar ik gebruik van had willen maken... je bent Nederlander of niet hè! En die verloopt in augustus pas, maar er is geen peil op te trekken wanneer de One hier in NL gereleased word... heb in een chat gezeten met Microsoft en die persoon zei 1e kwartaal 2014... maar of ik dat serieus kan nemen?
Het is alleen zo dat ik een 10% kortingscode heb van een webshop waar ik gebruik van had willen maken... je bent Nederlander of niet hè! En die verloopt in augustus pas, maar er is geen peil op te trekken wanneer de One hier in NL gereleased word... heb in een chat gezeten met Microsoft en die persoon zei 1e kwartaal 2014... maar of ik dat serieus kan nemen?
Nouja...als een Microsoft chat persoon het zeker wist, dan was het wel naar buiten gekomen hoor. Officieel is er niets bekend en zeker niet bij de Chat personenKawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:01:
Ik heb ook een betrouwbare website gevonden die hem direct kan leveren..... dus het geld brand in mn zak!
Het is alleen zo dat ik een 10% kortingscode heb van een webshop waar ik gebruik van had willen maken... je bent Nederlander of niet hè! En die verloopt in augustus pas, maar er is geen pijl op te trekken wanneer de One hier in NL gereleased word... heb in een chat gezeten met Microsoft en die persoon zei 1e kwartaal 2014... maar of ik dat serieus kan nemen?
Ehh...wat voor 'betrouwbare' website heb je gevonden dan? Amazon.de of Microsoftstore.de? Dat zijn volgens mij de twee meest betrouwbare websites die snel leveren. Bij Amazon kun je hem zelfs (uitleg staat hier wel in het topic) via iDeal betalen en dan heb je hem meestal 3 dagen later in huis. Zelf heb ik hem op woensdag besteld (in januari) en had hem op zaterdag in huis...
Snap niet dat mensen op de NL release wachten als een "Duitse" XBOX exact dezelfde garantie heeft. Bestel 'm gewoon online en klaar ben je?
Tenzij je idd een korting kan krijgen in NL.
Haters everywhere but I don’t really care
Ja, maar misschien wist hij het wel heel heel zeker.TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:05:
[...]
Nouja...als een Microsoft chat persoon het zeker wist, dan was het wel naar buiten gekomen hoor. Officieel is er niets bekend en zeker niet bij de Chat personen

Moet eerlijk zeggen dat ik ook weet dat hij begin april 'ineens' in de winkel ligt, dat weet ik echt heel zeker namelijk.Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Ja, maar misschien wist hij het wel heel heel zeker.![]()
Nee ff serieus...de communicatie vanuit MS over de landen waar de Xbox One uit gaat komen is natuurlijk wel beneden alle peil. Maar ja, misschien zijn ze er zelf nog niet over uit...?
Nou ik kan je wel vertellen, die korting moet wel heel erg groot zijn om voor een periode van onbepaalde tijd te moeten wachten hoor...matthijst schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:07:
Snap niet dat mensen op de NL release wachten als een "Duitse" XBOX exact dezelfde garantie heeft. Bestel 'm gewoon online en klaar ben je?

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 19-02-2014 13:16 ]
Eens. Zelf een preorder staan bij Neckermann voor 349,- + 2 games, dus wacht wel even. Broertje heeft m uit Duitsland en dat werkt prima: al garantie moeten claimen voor een kapotte controller en een nieuwe gekregen.
Okay okay... ben ik makkelijk over te halen of niet... heb net de Fifa bundel besteld bij Redcoon.nl voor € 533,88 na aftrek van 5 euro shoptegoed na het aanmaken van een "vrienden van" account..
Veeel te duur man. Redcoon importeert dat ding ook gewoon uit Duitsland. Via Amazon is hij zelfs nog 15 euro goedkoper : http://www.amazon.de/Xbox...&sr=8-3&keywords=xbox+oneKawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:21:
Okay okay... ben ik makkelijk over te halen of niet... heb net de Fifa bundel besteld bij Redcoon.nl voor € 533,88 na aftrek van 5 euro shoptegoed na het aanmaken van een "vrienden van" account..
Heb zelf overigens de 'kale' Xbox One, die is zelfs nog iets goedkoper. Games koop je natuurlijk gewoon 'online' in de VS, scheelt ook weer 25 euro per game.
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 19-02-2014 13:30 ]
Ik zit toch echt wel tussen de Nederlanders. Een uur prutsen om 1,3 euro uit te sparen!
Sorry jongens, kon het niet laten, bedoel het echt niet slecht haha
Was dat gratis verzenden dan vanuit Duitsland?!
1 euro 30? Je bespaart er volgens mij iets meer mee en dan is het natuurlijk nog maar de vraag of Redcoon echt kan leveren he. Zij moeten ook weer importeren...JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:35:
Ik zit toch echt wel tussen de Nederlanders. Een uur prutsen om 1,3 euro uit te sparen!
Ja.....je zit alleen met een BTW verschil van 2%, dus misschien is het verschil wel iets kleiner dan op het eerste gezicht. Maar goed, het feit dat ik bij Amazon (of MicrosoftStore.de) zeker weet dat ik hem redelijk snel in huis heb (als hij daarop voorraad staat), zou mijn persoonlijke voorkeur hebben op Redcoon. Al zegt Redcoon hem ook binnen 48 uur te leveren zie ik....KawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:35:
Was dat gratis verzenden dan vanuit Duitsland?!
[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 19-02-2014 13:39 ]
Was een reactie op dit denk ik:TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:36:
1 euro 30? Je bespaart er volgens mij iets meer mee en dan is het natuurlijk nog maar de vraag of Redcoon echt kan leveren he. Zij moeten ook weer importeren...
Tja...dat is inderdaad een klein verschil..maar ja...wie het kleine niet eert....matthijst schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:40:
[...]
Was een reactie op dit denk ik:
ff gecheckt, losse xbone bij Amazon:
Bestellungsübersicht
Artikel: EUR 494,18
Verpackung & Versand: EUR 0,00
Gesamtbetrag: EUR 494,18
Bestellungsübersicht
Versie 2.0.3 van Xbox-One Glass voor Android is uit.
Uiteraard weer via m'n dropbox te downloaden: http://goo.gl/Z9kyki
Uiteraard weer via m'n dropbox te downloaden: http://goo.gl/Z9kyki
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Maar waar het om gaat is dat hij dus de Xbox One heeft gekocht!
Welkom bij de club!
Welkom bij de club!
Inderdaad! Enneh.....ik zeg gelijk even Battlefield 4 aanschaffen..en lekker meeknallen met de Senioren van TweakersDoughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:46:
Welkom bij de club!
De elite klasse!TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:51:
[...]
Inderdaad! Enneh.....ik zeg gelijk even Battlefield 4 aanschaffen..en lekker meeknallen met de Senioren van Tweakers
Ik heb een vraag over de smartglass app. Wat is er op dit moment geimplementeerd in deze app dat jullie nuttig vinden en ook gebruiken. Is het het waard om bijvoorbeeld een nexus tablet aan te schaffen (eventueel 2e hands) voor de smartglass app? en is 7 inch voldoende bijvoorbeeld?
Dromer haha. Jij denkt nog steeds dat ze gaan leveren?matthijst schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:21:
Eens. Zelf een preorder staan bij Neckermann voor 349,- + 2 games, dus wacht wel even. Broertje heeft m uit Duitsland en dat werkt prima: al garantie moeten claimen voor een kapotte controller en een nieuwe gekregen.
Je hebt geen smartphone of een Windows 8 laptop/tablet? Daar kun je ook de Smartglass app op draaien he...Chrosser schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:13:
Ik heb een vraag over de smartglass app. Wat is er op dit moment geimplementeerd in deze app dat jullie nuttig vinden en ook gebruiken. Is het het waard om bijvoorbeeld een nexus tablet aan te schaffen (eventueel 2e hands) voor de smartglass app? en is 7 inch voldoende bijvoorbeeld?
Geen idee, voorlopig zeggen ze nog steeds van welwimpie007 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:17:
Dromer haha. Jij denkt nog steeds dat ze gaan leveren?
Alleen al voor die 2 preorder games is het de moeite waard te wachten; 't is niet dat er nu al zo ongenadig veel top games uit zijn
Heb er geen haast bij. Mochten ze alsnog annuleren dan wacht ik de recensies van de eerste grote games af en wordt het misschien alsnog een PS4

Serieus.... dat is best wel zuur dan! mein Deutsch ist nicht so gut, maar ik dacht dat er iets van 13,50 aan versandkosten bei zaten!matthijst schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:42:
ff gecheckt, losse xbone bij Amazon:
Bestellungsübersicht
Yessss! bedankt! (ongeachte de zure nasmaak!Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:46:
Welkom bij de club!
Iemand een linkje naar een goede post hoe ik de Xbox in moet stellen?
Iemand Battlefield 4 te koop?

Iemand tips om goedkoop mn Xbox Live te verlengen...
Xbox live heb ik net gisteren verlegend via: http://www.cdkeys.com/xbo...-gold-membership-xbox-360KawaZ1000 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:23:
[...]
Serieus.... dat is best wel zuur dan! mein Deutsch ist nicht so gut, maar ik dacht dat er iets van 13,50 aan versandkosten bei zaten!
[...]
Yessss! bedankt! (ongeachte de zure nasmaak!)
Iemand een linkje naar een goede post hoe ik de Xbox in moet stellen?
Iemand Battlefield 4 te koop?![]()
Iemand tips om goedkoop mn Xbox Live te verlengen...
omgerekend 33 euro....
@ TheVMaster: heb een iphone en een ipad, maar staat niet in de store i.v.m. nederlands account. Heb alleen een windows 8 desktop maar die staat in een andere kamer dan de Xbox one. Mijn laptop draait windows 7
Ik heb ook een ipad en heb de Xbox One Smartglass app uit de US store gehaald.Chrosser schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:28:
@ TheVMaster: heb een iphone en een ipad, maar staat niet in de store i.v.m. nederlands account. Heb alleen een windows 8 desktop maar die staat in een andere kamer dan de Xbox one. Mijn laptop draait windows 7
Je kan de Appstore veranderen van regio, zet hem op US en je kan de app downloaden.
Inderdaad...zo heb ik dat ook gedaan op m'n iPhone. Overigens werkt dat ook zo voor Windows Phone en Windows 8. Zolang de Xbox One niet in NL te koop is, staat de App ook niet in de storeDoughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:34:
[...]
Ik heb ook een ipad en heb de Xbox One Smartglass app uit de US store gehaald.
Je kan de Appstore veranderen van regio, zet hem op US en je kan de app downloaden.
Hoe gaat dat in zijn werk? via instellingen en de app store zie ik nergens een optie om iets te veranderen?
Je moet de appstore zelf openen en dan bij je gebruikersinstellingen je regio wijzigen.Chrosser schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:02:
Hoe gaat dat in zijn werk? via instellingen en de app store zie ik nergens een optie om iets te veranderen?
Niet bij Settings dus, maar in de Appstore zelf.
Ok gevonden, helaas kan ik niet van winkel veranderen omdat ik er nog een tegoed van 1,05 op het staan. Met andere woorden, I'm doomed. 0,89 cent kom ik wel kwijt maar het resterende wordt moeilijk
Raar, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ik zou nog even goed lezen, het zou geen probleem moeten zijn. En anders maak je toch die 1,05 op.Chrosser schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:10:
Ok gevonden, helaas kan ik niet van winkel veranderen omdat ik er nog een tegoed van 1,05 op het staan. Met andere woorden, I'm doomed. 0,89 cent kom ik wel kwijt maar het resterende wordt moeilijk
AppStore, linksonderste tab --> sign out --> naar SmartGlass app gaan en nieuw US account aanmaken ( je kan je iTunes account niet wijzigen, moet een ander account aanmaken in de US store).
Eventueel via google ff de directe link opzoeken naar Smartglass, weet niet zeker of je anders in de US Store komt.
Eventueel via google ff de directe link opzoeken naar Smartglass, weet niet zeker of je anders in de US Store komt.
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 19-02-2014 15:14 ]
Hmm...je moet het tegoed eerst opmaken ofzo? Hier ging het zonder problemen...Chrosser schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:10:
Rare omweg. Ik heb mijn Nederlandse Apple-id gebruikt en de store gewoon omgezet naar US.matthijst schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:13:
AppStore, linksonderste tab --> sign out --> naar SmartGlass app gaan en nieuw US account aanmaken ( je kan je iTunes account niet wijzigen, moet een ander account aanmaken in de US store).
0 problemen, daarna meteen Xbox One Smartglass gedownload. Done.
ja ik kan wel iets downe nog van 0,89 of 0,99 cent maar dan blijft er altijd nog een tegoed op staan. Ik zal even kijken of het wel werkt als er nog maar 6 cent opstaat ofzo.
Hier ook...heb het 5 minuten geleden nog gedaan (had de smartglass app voor de Xbox One nog niet op m'n iPhone zag ik)...even land aanpassen, nieuw telefoonnummer en aanhef aanklikken en klaar is klara.Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:14:
[...]
Rare omweg. Ik heb mijn Nederlandse Apple-id gebruikt en de store gewoon omgezet naar US.
Precies dit dus! Moet ik je dadelijk ook nog iOSMaster gaan noemen.TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:16:
[...]
Hier ook...heb het 5 minuten geleden nog gedaan (had de smartglass app voor de Xbox One nog niet op m'n iPhone zag ik)...even land aanpassen, nieuw telefoonnummer en aanhef aanklikken en klaar is klara.
NEVER! Ben een MSGeek.nlDoughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:17:
[...]
Precies dit dus! Moet ik je dadelijk ook nog iOSMaster gaan noemen.
werkt nog steeds niet, geeft aan: U hebt een winkelkredietsaldo; u moet uw saldo opmaken voor u van winkel kunt wisselen.
Heb nu dus na een spelletje gekocht te hebben, nog 0,06 euro er op staan.
Het meest klote er aan is ook nog dat de ipad aan hetzelfde account gekoppeld is
Het meest klote er aan is ook nog dat de ipad aan hetzelfde account gekoppeld is
[ Voor 18% gewijzigd door Chrosser op 19-02-2014 15:26 ]
Want je had geen saldo. Hij wel.Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:14:
[...]
Rare omweg. Ik heb mijn Nederlandse Apple-id gebruikt en de store gewoon omgezet naar US.
Ik zeg even een US apple ID aanmaken...en gaan met die banaanChrosser schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:24:
werkt nog steeds niet, geeft aan: U hebt een winkelkredietsaldo; u moet uw saldo opmaken voor u van winkel kunt wisselen.
Ah zo. Zeg dan er even bij dat dit de saldo-workaround was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)