[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Begint te zeuren over creditcard geleuter enzo, dat heb ik niet. vind t wel goed zo.. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 09:05
Heren early adopters, ;)

Ik ben met een paar xbox 360 maten van plan om begin maart een tripje naar Duitsland te maken om de XBO te gaan halen (online kan ook, ik weet het). Dit onder andere ivm de release van Titanfall.

Nu vroeg ik me af, zijn er in Duitsland bundles beschikbaar met digitale downloads? Met andere woorden, zou ik kunnen verwachten dat er na 13 maart bundles verschijnen van de xbox one met de digitale Titanfall? Ik wil namelijk discless gamen :D

Daarnaast: bestaat er ergens op tweakers een handleiding over hoe je je geimporteerde XBO moet instellen en hoe je digitaal games moet kopen in de USA?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
Digitaal games kopen in US Store met PayPal:

YouTube: [Xbox One] Marketplace aankopen met PayPal - Dutch Tutorial

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 20:08
Er gaat vast een bundel komen met Titanfall als DLC. Zo waren die er ook met Fifa en Forza bv. Kans is dur groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 12:48
Toppie! Gaat zeker helpen vanavond! _/-\o_
Welke games zijn naast Forza 5 absolute must-haves momenteel? Tomb Raider uitgespeeld op PC dus geen interesse in. Dead Rising any good?

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:07:
[...]

Toppie! Gaat zeker helpen vanavond! _/-\o_
Welke games zijn naast Forza 5 absolute must-haves momenteel? Tomb Raider uitgespeeld op PC dus geen interesse in. Dead Rising any good?
Niet van reviews gehoord? ign, gamespot, etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50
Had gisteren met XBL support gezeten, om m'n Gamertag te veranderen.

Is blijkbaar bezet (melding 'name is reserved'). Dus ik doe: SinergyX123.. 'reserved'. SinergyXtje.. 'Reserved'.
Serieus the fuck?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01

TheVMaster

Moderator WOS
Dit is de meest omslachtige uitleg ever....het kan veeeel eenvoudiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Dit is de meest omslachtige uitleg ever....het kan veeeel eenvoudiger :)
Do tell:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:08:
[...]

Niet van reviews gehoord? ign, gamespot, etc. :?
Vroeg me gewoon af welke games hier onder de tweakers populair zijn. Zie niet in waarom dat zo'n "www.google.com" antwoord moet krijgen? No offence natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

SinergyX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:11:
Had gisteren met XBL support gezeten, om m'n Gamertag te veranderen.

Is blijkbaar bezet (melding 'name is reserved'). Dus ik doe: SinergyX123.. 'reserved'. SinergyXtje.. 'Reserved'.
Serieus the fuck?
En SynergyX123 was ook bezet?

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Vroeg me gewoon af welke games hier onder de tweakers populair zijn. Zie niet in waarom dat zo'n "www.google.com" antwoord moet krijgen? No offence natuurlijk.
Google.nl misschien? :P

Maar als ik je en tip mag geven, ga voor Battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JacobsT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Ok, in that case: BF4, Killer Instinct, Ryse, NBA 2K14, Dead rising 3, Max the curse of brotherhood

p.s: killer instinct is gratis met 1 personage! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ryse is deze week in de aanbieding voor +/- € 30,-

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
Doughty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:16:
[...]

Google.nl misschien? :P

Maar als ik je en tip mag geven, ga voor Battlefield 4.
Speel ik op PC. BF kan me niet bekoren op console. Enkel Bad Company 1 & 2 heb ik veel pret aan gehad op console.

Zal dus Rayman en FM5 worden van wat ik lees op IGN :)
NBA vind ik geweldig maar op men 360 was ik er zo slecht in dat ik er gek van werd. Mss toch nog maar eens een poging wagen hehe. :P

[ Voor 14% gewijzigd door JacobsT op 19-02-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
1 moment.....ik maak wel even een how-to zo :+ In het topic is het ook een aantal keren langsgekomen. Die video doet veel te omslachtig om je paypal te koppelen en je moet natuurlijk een adres gebruiken van en niet-tax staat (Alaska ofzo), anders betaal je alsnog BTW :)

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 19-02-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb de staat Alaska inderdaad. Hoef ik geen tax te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Je krijgt een achievement als je de OneDrive update installeert op de Xbox One. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:39:
Je krijgt een achievement als je de OneDrive update installeert op de Xbox One. :+
Ohww...is hij (eindelijk) beschikbaar? Kreeg vanmiddag een foutmelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik opende de SkyDrive app en toen ging hij direct updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Thank you VMmaster^_^

Ik kan net zo goed een willekeurige bundle halen en vervolgens Titanfall digitaal kopen, zo groot is het prijsverschil niet eens:)

[ Voor 76% gewijzigd door Defnosh op 19-02-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:43:
Ik opende de SkyDrive app en toen ging hij direct updaten.
Hmm......ik stond op Regio UK, maar na het wijzigen in US kreeg ik inderdaad gelijk de update na het openen van SkyDrive. Blijkbaar heeft de US hem 'iets' eerder...
Defnosh schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:56:
Thank you VMmaster^_^

Ik kan net zo goed een willekeurige bundle halen en vervolgens Titanfall digitaal kopen, zo groot is het prijsverschil niet eens:)
Dat klopt O-) Ik heb daarom ook een 'kale' bundel gehaald en alle games digitaal....

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 19-02-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
Strider speelt lekker weg zeg !
Flink wat actie, hakken hakken hakken !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40
justifire schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:58:
Strider speelt lekker weg zeg !
Flink wat actie, hakken hakken hakken !!
Ik dacht lekker op hard te beginnen,,, Maar jeetje wat word ik hard gekilled zeg... Is het zo dat je op medium kunt beginnen en je progress (health etc.) mee kunt nemen op hard? Want als dat niet zo is, dan gaat hard mij dus never nooit lukken :z Word echt gigantisch geowned door die laser shots die je niet kunt blocken naar mijn weten :P Kom al niet voorbij het 2e gedeelte...

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2014 22:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:27
Jaja eindelijk hoor. Bij de Topic Starter staat dan ook eindelijk een Xbox One te pronken. Meteen BF4, Forza, Ryse en Dead Rysing erbij gedaan. Nog even kijken of ik Titanfall ook nog kan proberen (al heb ik die op de PC ook al gedaan). Binnenkort maar eens kijken of ik de Topicstart binnenkort nog eens kan vernieuwen. Wordt wel tijd :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat werd tijd :P

Ik kan je ook Max, curse of brotherhood aanraden. Erg leuke arcade titel.

[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Martinspire schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:41:
Jaja eindelijk hoor. Bij de Topic Starter staat dan ook eindelijk een Xbox One te pronken. Meteen BF4, Forza, Ryse en Dead Rysing erbij gedaan. Nog even kijken of ik Titanfall ook nog kan proberen (al heb ik die op de PC ook al gedaan). Binnenkort maar eens kijken of ik de Topicstart binnenkort nog eens kan vernieuwen. Wordt wel tijd :+
Inderdaad, wordt hoog tijd om wat informatie bij te werken: "De laatste signalen van de Nederlandse release lijken te wijzen op 14 februari."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Het zal tijd worden :+ Maar eh..ik probeerde me eerder deze wek op GoTLive.nl aan te melden, maar eh....de registratie is kaput? :P

• justifire
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:40:
[...]

Ik dacht lekker op hard te beginnen,,, Maar jeetje wat word ik hard gekilled zeg... Is het zo dat je op medium kunt beginnen en je progress (health etc.) mee kunt nemen op hard? Want als dat niet zo is, dan gaat hard mij dus never nooit lukken :z Word echt gigantisch geowned door die laser shots die je niet kunt blocken naar mijn weten :P Kom al niet voorbij het 2e gedeelte...
Ach dat zei je over Ryse op Legendary ook ;)
Heb het nu ook al lastig op normal, met alleen rennen en hakken kom je er niet, dat merk je bij de 3de Boss (Solo) al.
Echt weer old school moeilijk, alleen had je destijds 3 levens/kansen en dan mocht je weer overnieuw beginnen (na 3 uur ploeteren :p)
Sinds je je progres kan saven is eigenlijk niets meer hardcore.....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-09 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nice !!! Werd tijd. Oude BF3 tijden gaan weer herleven. En een potje coop Ryse wil ik ook wel doen.

XBL: MRE Inc

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:06:
[...]

Het zal tijd worden :+ Maar eh..ik probeerde me eerder deze wek op GoTLive.nl aan te melden, maar eh....de registratie is kaput? :P
Same here.

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16
Probeer al dagen m'n paypal te koppelen met live, echter krijg ik telkens een foutmelding wanneer ik op het punt kom waar ik moet inloggen met m'n Paypal account:

"Op dit moment kan uw aanvraag niet worden verwerkt. Ga terug naar Microsoft Corporation en probeer een andere optie."

Heb alle instructies gevolgd. Heel veel geprobeerd! Rekening gekoppeld, geld op account gezet, tax free adres ingegeven, creditcard gekoppeld. Xbox support en Paypal support zonder resultaat.

Kan iemand me nog voorzien van een tip. M'n one komt vandaag binnen en das dan zonde als ik de komende dagen alleen een beetje in het menu kan browsen!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Nou na lang wikken en wegen (zat heel erg te twijfelen tussen de one en de 4).
Besloten dat er als eerst een one in huis gaat komen.
Dit omdat ik heel veel plezier beleef en heb beleefd met de 360 en overtuigd ben van de kracht van Live!
Dus eerdaags maar een bestelling plaatsen bij redcoon of een winkel in Duitsland.
Dit zal niet lang meer duren maar eerst mijn 360 verkopen!
Tot snel.

• blindsight
Nu weet ik niet hoe streng de moderatie hier is.
Maar mag ik een vraag stellen in de trand van:
Ik heb dit en dit en wat kan ik daar nog voor vragen binnen V&A?
(gaat over oude xbox)
Ben namelijk erg benieuwd wat ik met alle opties er nog voor kan vragen!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Jezus Martinspire dat heeft ff geduurd :P In ieder geval veel plezier van je nieuwe speeltje! De topicstart ziet er nog prima uit. Als ik een tip mag geven is het voornamelijk het games gedeelte wat geactualiseerd moet worden. In ieder geval zou ik dat het prettigst vinden :)

@hieronder: Juist!

[ Voor 3% gewijzigd door Chrosser op 20-02-2014 10:41 ]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Chrosser schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:36:
Jezus Martinspire dat heeft ff geduurd :P In ieder geval veel plezier van je nieuwe speeltje! De topicstart ziet er nog prima uit. Als ik een tip mag geven is het voornamelijk het games gedeelte wat geactualiseerd moet worden. In ieder geval zou ik dat het prettigst vinden :)
Dit en de trukendoos die het mogelijk maakt voor mensen om digitaal hun content te kopen op de goedkoopste manier, dan kan men daar kijken in plaats van in het topic zelf steeds hetzelfde te moeten antwoorden ;)

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Gezelligheid! weer beetje rondjes vliegen en racen :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ninjetsu NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Dit en de trukendoos die het mogelijk maakt voor mensen om digitaal hun content te kopen op de goedkoopste manier, dan kan men daar kijken in plaats van in het topic zelf steeds hetzelfde te moeten antwoorden ;)
Indedaad...die vraag komt erg vaak terug. Heb er gistermiddag zelfs maar even een How-to voor gemaakt.

• blindsight
Iemand een idee wat ik nog kan vragen voor mijn 2e gen xbox 360 250Gb, kinect, 3 controllers,
turtle beach ear force X41 en 50 spellen?

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
blindsight schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:20:
Iemand een idee wat ik nog kan vragen voor mijn 2e gen xbox 360 250Gb, kinect, 3 controllers,
turtle beach ear force X41 en 50 spellen?
Pfff... Erg lastig aangezien het zoveel is... wat is het voor jou waard, wat wil je er als minimum voor hebben?

Ik zou als minimum 350 aanhouden?

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheVMaster schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:43:
[...]

Indedaad...die vraag komt erg vaak terug. Heb er gistermiddag zelfs maar even een How-to voor gemaakt.
Nice, werkt idd als een tierelier.....

• blindsight
Ninjetsu NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:59:
[...]

Pfff... Erg lastig aangezien het zoveel is... wat is het voor jou waard, wat wil je er als minimum voor hebben?

Ik zou als minimum 350 aanhouden?
Bedankt voor je antwoord hoop in de buurt te komen van de One :P maar die 350 geeft te denken.
Binnenkort maar eens plaatsen en kijken wat een gek er voor geeft!

• blindsight
Top TheVMaster bedankt voor de heldere uitleg.
Hoop er snel gebruik van te kunnen maken!

• uchiha tijntje
Ik ga denk ik die Titanfall controller halen in maart. Heb nog echt veel 'krediet' bij nedgames. En aangezien ik only digital wil, ga ik het maar gebruiken voor hardware. Hoop dat ze in maart dan ook die headsets gaan verkopen van Turtlebeach ofzo.

En eind februari Thief!

http://www.gameinformer.c...-characters-together.aspx

Ben nu begonnen aan Strider. Wel uitdagend en ziet er erg gelikt en kleurrijk uit. Justifire, ben je al ver? :) Op normal lukt het wel aardig en kom weinig meer in de problemen. Dit weekend maar eens completen denk ik op 100% :P Want daarna komt Thief.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2014 18:10 ]

Verwijderd

aankondiging door major nelson dat mensen een uitnodiging kunnen krijgen via xbox live om de xbox one systeemupdate van maart te mogen testen.

• Rivanov
Larry Hryb ‏@majornelson 3m
Keep an eye on your Xbox Live messages - You may be getting an invite to preview the next #XboxOne update
Invitation to Preview the Next Xbox One Update

The team is working hard to deliver some exciting updates in March that will make Xbox One even better. But in order to ensure our customers have the best experience on Xbox One and Xbox Live, we need the help of our passionate community.

Beginning today, Xbox is inviting select Xbox Live members to preview new features coming to Xbox One in a March system update and future system updates as they become available, asking them to provide valuable feedback before the updates are implemented worldwide. Selected participants will receive an Xbox Live message with a token to register. The next system update will begin rolling out next week to those who will preview the new features. Once registered, participants will be able to test the early features included in the update and provide feedback on a private forum and can opt out of future waves.

Like Marc Whitten announced last week, the updates coming in March will significantly improve the multiplayer and party experiences on Xbox One. We’re counting on our fans to share their input as we’re putting the final touches on the new features that we plan to deliver in early March.

Thanks for helping make Xbox One even better. We look forward to hearing your feedback on the system updates whether you are participating in the preview or not. We love to hear from you.
:)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:31:
aankondiging door major nelson dat mensen een uitnodiging kunnen krijgen via xbox live om de xbox one systeemupdate van maart te mogen testen.
Wel jammer dat je je niet gewoon kunt aanmelden....nu maar hopen op een invite...

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-09 18:00

Bozznl

GT: The Bozzz88

Vreemd, ik krijg nu bij me aanschaf via paypal de volgende melding via US store: We couldn't get authorization for this. Try a different or new way to pay. If you have more questions, ask your bank

Terwijl ik al regelmatig aankopen heb gedaan via de US store met me paypal via het welbekende trucje. Ik heb ook geprobeerd om de boel te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Iemand enig idee?

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Weer een nieuwe gadget voor de Xbox One:

Xbox One Media Remote

[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 20-02-2014 19:30 ]

• Turdie
Bozznl schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:25:
Vreemd, ik krijg nu bij me aanschaf via paypal de volgende melding via US store: We couldn't get authorization for this. Try a different or new way to pay. If you have more questions, ask your bank

Terwijl ik al regelmatig aankopen heb gedaan via de US store met me paypal via het welbekende trucje. Ik heb ook geprobeerd om de boel te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Iemand enig idee?
PayPal werkt niet omdat ie checkt of het land van aankoop overeen met de locatie instellingen in je PayPal account. Enige wat werkt is een CC. Ik heb zelf een prepaid creditcard via Skrill.com die ik gewoon kan opladen als ik dingen wil kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 20-02-2014 19:32 ]

• Bozznl

Bozznl

shadowman12 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:31:
[...]

PayPal werkt niet omdat ie checkt of het land van aankoop overeen met de locatie instellingen in je PayPal account. Enige wat werkt is een CC. Ik heb zelf een prepaid creditcard via Skrill.com die ik gewoon kan opladen als ik dingen wil kopen.
Want dit is nieuw? Eerst werkte het wel namelijk. Kan anders ook wel een creditcard instellen maar toch, raar.

[ Voor 6% gewijzigd door Bozznl op 20-02-2014 19:36 ]

• Turdie
Bozznl schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:34:
[...]

Want dit is nieuw? Eerst werkte het wel namelijk
Geen idee, bij mij heeft het nooit gewerkt met een Nederlands PayPal account. Heb hem mijn Xbox vanaf deze maand.

• Bozznl

Bozznl

shadowman12 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:36:
[...]

Geen idee, bij mij heeft het nooit gewerkt met een Nederlands PayPal account. Heb hem mijn Xbox vanaf deze maand.
Thank you!
Your purchase is complete.
You'll see this among your games and apps the next time you sign in on Xbox One.

Ineens uit het niks! ennn we snappen er niks meer van :p

• SinergyX
Enige wat vanuit Paypal niet zou kunnen werken is een NL-unverified account. Ik heb BF4 vorige week nog gekocht, werkte ook probleemloos.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 26-09 11:02
Ik zit me echt af te vragen of ik Ryse wel zal kopen, 29 euro is natuurlijk geen geld, maar voor 45 euro wilde ik hem ook al niet.
Dit mede omdat de gameplay repetetive zou zijn. Kan iemand dit onderbouwen of juist niet?

Aan de andere kant heb ik nu alleen Fifa en KI en dat begint ook te vervelen.
Ik zat ook aan Strider te denken, maar ja als ik dan weer de filmpjes bekijk vind ik Ryse er toch het meest Next-Gen uitzien en dat is toch ook eens een keer leuk om te zien op je Next-Gen console. ;)

Ach ja, first world problems.......

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:31:
[...]

Eh..dit werkt gewoon hoor. Ik heb al mijn aankopen via PayPal gedaan. Juist je creditcard werkt niet omdat je geen Amerikaans adres op je NL cc hebt :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

henkyyyyyyy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:53:
Ik zit me echt af te vragen of ik Ryse wel zal kopen, 29 euro is natuurlijk geen geld, maar voor 45 euro wilde ik hem ook al niet.
Dit mede omdat de gameplay repetetive zou zijn. Kan iemand dit onderbouwen of juist niet?

Aan de andere kant heb ik nu alleen Fifa en KI en dat begint ook te vervelen.
Ik zat ook aan Strider te denken, maar ja als ik dan weer de filmpjes bekijk vind ik Ryse er toch het meest Next-Gen uitzien en dat is toch ook eens een keer leuk om te zien op je Next-Gen console. ;)

Ach ja, first world problems.......
Het is wel een beetje eentonig ja, maar wel leuk. Als je het echt niet wilt, koop dan Tomb Raider. Die is ook erg leuk en minder eentonig.

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
TheVMaster schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:11:
[...]

Eh..dit werkt gewoon hoor. Ik heb al mijn aankopen via PayPal gedaan. Juist je creditcard werkt niet omdat je geen Amerikaans adres op je NL cc hebt :)
Maar dat Amerikaanse adres op je CC account bij MS kan je gewoon via billing.microsoft.com toevoegen...
Ik heb gewoon een US adres staan op mijn USA account met een NL creditcard.

Cogitationis poenam nemo patitur

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:00:
[...]

Maar dat Amerikaanse adres op je CC account bij MS kan je gewoon via billing.microsoft.com toevoegen...
Ik heb gewoon een US adres staan op mijn USA account met een NL creditcard.
Ik had dat bij m'n Hulu Subscription en daar belde de bank dus wel even over...om te checken of dat wel klopte...:+ Het kan dus wel, maar tijdens de 'Zune tijd' kon je het zelf niet eens invullen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Ik heb dus zo'n invite gehad... Zit nog te twijfelen of ik de code ga gebruiken, zit niet veel op de One de komende tijd...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• uchiha tijntje
Mocht je hem kwijt willen ;) Mijn DM is open...

Weet niet of het account gebonden is? :)

[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2014 23:30 ]

• -SaveMe-
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:26:
Mocht je hem kwijt willen ;) Mijn DM is open...

Weet niet of het account gebonden is? :)
Volgens mij is het niet account gebonden. Ik denk er over na. Op zich wel beter als iemand die veel op de One bezig is de preview krijgt ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• uchiha tijntje
Je moet maar kijken :) Ook al game je niet veel, dan nog is het toch leuk om te hebben lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mocht iemand nog een invite (voor de Xbox One Dashboard beta) hebben ontvangen en hem niet kunnen/willen gebruiken...ik hou me ook aanbevolen :p

Als ik dit zo lees, weet ik niet of je er blij van gaat worden...van die beta invite...
There’s a bit of a catch to the beta test, however, one that you’ll want to know about before you accept the offer (should you receive it). As with previous dashboard beta tests, your console will be separated from the general Xbox One population. As one of the major focuses of the March update is changes to the console’s party system, joining the beta will mean you won’t be able to have any party-related interactions with your friends or other players unless they are also in the beta.

As it won’t be long until the March dashboard update is released to all Xbox One owners, if partying up with others is important to you, you might just want to sit out this beta test and wait the couple extra weeks until it goes live.
Bron : https://www.egmnow.com/ar...ut-dont-jump-in-just-yet/

Laat die invite maar zitten 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door TheVMaster op 21-02-2014 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb ook meegedaan met die Beta's van de x360. Zat je lekker te gamen, werd je systeem out of de blue geupdate. En dat duurde dan ook nog eens ruim 20 minuten voor je weer aan het gamen was. Ik sla die beta over als ik een invite krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:23:
Mocht iemand nog een invite (voor de Xbox One Dashboard beta) hebben ontvangen en hem niet kunnen/willen gebruiken...ik hou me ook aanbevolen :p

Als ik dit zo lees, weet ik niet of je er blij van gaat worden...van die beta invite...

[...]

Bron : https://www.egmnow.com/ar...ut-dont-jump-in-just-yet/

Laat die invite maar zitten 8)7
Dat word zeker overslaan, bedoel bf en zo is leuk maar digitaal in de kroeg hangen maakt het natuurlijk veel leuker :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 08:37
Vraag mbt Game DVR.
Normaal wordt een highlite automatisch opgenomen (bij fifa 14) bv als je scoort, dit is een filmpje van 30seconden. Na de update van de one doet ie dit dus niet meer. (Manueel lukt dit wel). Heeft iemand dezelfde ervaring icm Fifa 14 of is je mss iets opgevallen mbt die opnames?

Heb gisteren 2 sessies gehad met de helpdesk van MS. Echter geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielle007 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:28:
Vraag mbt Game DVR.
Normaal wordt een highlite automatisch opgenomen (bij fifa 14) bv als je scoort, dit is een filmpje van 30seconden. Na de update van de one doet ie dit dus niet meer. (Manueel lukt dit wel). Heeft iemand dezelfde ervaring icm Fifa 14 of is je mss iets opgevallen mbt die opnames?

Heb gisteren 2 sessies gehad met de helpdesk van MS. Echter geen resultaat.
Doet hij hier nog steeds hoor..; Zal wel instelling zijn bij u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 09:02
voor de lief hebbers

Xbox One ligt bij mediamarkt in amsterdam arena in de schappen, welliswaar duitse import, maar scheelt je een ritje in de auto :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunello schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:44:
voor de lief hebbers

Xbox One ligt bij mediamarkt in amsterdam arena in de schappen, welliswaar duitse import, maar scheelt je een ritje in de auto :)!
Rotterdam ook al. Vast en zeker ook meerdere steden. Normale Xbox One pakket met extra controller, play&charge en een kabel volgens mij. Wel 630 euro. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag de import bij Nedgame ook komen, 549 is best pittige prijs. Maarja, verzendkosten+winst, zal het alleen niet populair maken 399 euro :P (andere kant, die staat nu al op levering maart/april).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Tip voor iedereen die Strider speelt en de collectibles achievements wil halen. Eén van de collectibles zijn de grote groene cannisters die je health replenishen. Deze zijn met een groen icoon aangegeven op de map. Even in een spoilertags, alhoewel er eigenlijk weinig gespoilerd wordt. Echter better safe than sorry.

spoiler:
Uiteindelijk kom je tot een punt waar je naar de eindbaas kunt gaan. Je krijgt dan een mededeling waarin aangegeven wordt dat als je verder gaat je niet meer terug kunt voor het verzamelen van collectibles. Ik had de achievement voor die groene cannisters niet dus ik wilde nog niet verder gaan totdat ik die ook had, aangezien ik in een nieuwe playthrough niet alles weer wilde gaan zoeken.
Na veel tijd kwijt te zijn geraakt aan het afspeuren van de map en alle hoekjes en gaatjes weer af te zoeken had ik het maar opgegeven en toch gewoon maar naar de eindbaas gegaan. Ik kwam er toen gelukkig achter dat ook na dat 'point of no return' er ook nog steeds een aantal cannisters (circa stuk of 6 ofzo) te vinden zijn.

Conclusie: de achievement voor die groene cannisters kun je niet halen voor het point of no return. Dit in tegenstelling tot de andere collectible achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
Zie net dat na de Xbox Video app update, deze het filmoverzicht laat zien in het Nederlands. Daarna komt alsnog de melding dat de regio account/System niet klopt, maar een NL release lijkt steeds minder ver weg

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 21-02-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
We kunnen Titanfall binnenkort al aanschaffen en downloaden. Beetje aparte gewaarwording voor consolegamers denk ik :).

http://www.gameinformer.c...d-pre-load-titanfall.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:33:
Zie net dat na de Xbox Video app update, deze het filmoverzicht laat zien in het Nederlands. Daarna komt alsnog de melding dat de regio account/System niet klopt, maar een NL release lijkt steeds minder ver weg
Inderdaad...wat ziet mijn oog...alles in het Nederlands (inclusief NL spraak/subs bij tekenfilms!). Overigens staat mijn Xbox Regio op United States, al hoor ik van een mede-Tweaker (in een Party tijdens BF4) dat hij Xbox Music kan openen (zonder regio melding) en zijn regio staat op United Kingdom....

Xbox One - Video 01

Xbox One - Video 02

Gaat hij dan toch komen.....volgende maand (of misschien in april)?

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 21-02-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nog 2.5 week tot Titanfall... ;)

Maar daar ga ik niet van uit :P Dat zou echt wel een mooi moment zijn geweest om te launchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:00:
We kunnen Titanfall binnenkort al aanschaffen en downloaden. Beetje aparte gewaarwording voor consolegamers denk ik :).

http://www.gameinformer.c...d-pre-load-titanfall.aspx
Pre-order kan nu al. Heb hem vanochtend in de Amerikaanse store gepre-ordered... Digitaal.
Je krijgt er een 10dollar card bij op je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hmzz, heb je een linkje? Ik heb nog geen link gezien met een buy knop :P

Zie hem ook niet in de standaard site: store.xbox.com staan.

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-02-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:39:
Hmzz, heb je een linkje? Ik heb nog geen link gezien met een buy knop :P

Zie hem ook niet in de standaard site: store.xbox.com staan.
http://www.microsoftstore...=mscom_xbox_PDP_282497400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Is dat de digitale versie? Want dit staat erbij:

Titanfall for Xbox One

Release date: 3/11/14
Pre-order
Ship it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:44:
Is dat de digitale versie? Want dit staat erbij:

Titanfall for Xbox One

Release date: 3/11/14
Pre-order
Ship it
Ja zie het nu ook. Vanochtend stond er 'buy digital in ms store' en 'or buy on disc in your region'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Ff nagevraagd in chat. Bleek idd te gaan om digitale download, alleen is de link die er eerder stond ingetrokken. Ze weten niet wanneer hij weer online komt. Op mijn order staat ook dat het gaat om de digitale versie. Afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 28-09 16:07

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:25:
[...]

Inderdaad...wat ziet mijn oog...alles in het Nederlands (inclusief NL spraak/subs bij tekenfilms!). Overigens staat mijn Xbox Regio op United States, al hoor ik van een mede-Tweaker (in een Party tijdens BF4) dat hij Xbox Music kan openen (zonder regio melding) en zijn regio staat op United Kingdom....

[afbeelding]

[afbeelding]

Alleen 1 nadeel, we krijgen in de US omgeving Euro's in beeld. Zal dan niet lang meer duren dat ze dit ook in de game store gaan gebruiken ? Of heb ik het mis denken jullie.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:55:
[...]

Alleen 1 nadeel, we krijgen in de US omgeving Euro's in beeld. Zal dan niet lang meer duren dat ze dit ook in de game store gaan gebruiken ? Of heb ik het mis denken jullie.
Hmm....neej Xbox Music en Xbox Video zijn 'aparte' stores geloof ik, die worden ook op Windows 8 gebruikt. De Games Store (en de Apps Store) zijn verschillend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:00:
[...]

Hmm....neej Xbox Music en Xbox Video zijn 'aparte' stores geloof ik, die worden ook op Windows 8 gebruikt. De Games Store (en de Apps Store) zijn verschillend....
Dat zou mooi zijn, want anders is ons voordeel weg. Op zich weet Microsoft dat we ergens anders zitten dan de US, want net als bij Xbox Music kan ik ook nog niks kopen in Xbox Movie store, dan krijg je ook een regio melding. Dus hopelijk blijft het met de games wel goed gaan als we Nederland support krijgen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:10:
[...]

Dat zou mooi zijn, want anders is ons voordeel weg. Op zich weet Microsoft dat we ergens anders zitten dan de US, want net als bij Xbox Music kan ik ook nog niks kopen in Xbox Movie store, dan krijg je ook een regio melding. Dus hopelijk blijft het met de games wel goed gaan als we Nederland support krijgen.
En anders koop je hem via de Amerikaanse Store op Xbox.com, dat blijft natuurlijk altijd werken...aangezien de games regiovrij zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:24:
[...]

En anders koop je hem via de Amerikaanse Store op Xbox.com, dat blijft natuurlijk altijd werken...aangezien de games regiovrij zijn....
Klopt dat kan altijd, maar ik wil liefst digitaal. Geen gedoe met schijfjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:26:
[...]

Klopt dat kan altijd, maar ik wil liefst digitaal. Geen gedoe met schijfjes :P
Eh.....ik heb het over Xbox.com, niet MicrosoftStore.com :+ Ik heb ook alles digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iemand ook bericht gehad? Invite tot preview Xbox One updates.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9UCm6wKU7gVPHCPJu5icvVq2/full.jpg

[ Voor 93% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2014 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:39:

[afbeelding]
Geen invite gehad, maar wel toegang tot de Preview O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

SinergyX schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:39:

[afbeelding]
yep :p Toevallig vanavond ontvangen. Na wat nadenken toch besloten me ervoor te registreren. Duurt toch niet langer dan 11 maart, dan komt Titanfall met de nieuwe update. Ben wel benieuwd hoe het werkt en eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:25:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dan heeft hij een UK account. Ik heb een NL account en kan XBM niet openen. Dan moet ik of migreren of het land op de X1 naar Nederland zetten, wat niet kan omdat hij hier nog niet uit is. Mijn land nu is UK.

Bij XBV staat bij mij ook veel in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 02:02:
[...]

Dan heeft hij een UK account. Ik heb een NL account en kan XBM niet openen. Dan moet ik of migreren of het land op de X1 naar Nederland zetten, wat niet kan omdat hij hier nog niet uit is. Mijn land nu is UK.

Bij XBV staat bij mij ook veel in het Nederlands.
Jups..dat zei ik dus ook al, alleen beweerde hij van niet :? Maar goed...technisch kan dat dus niet blijkbaar. wel mooi dat Xbox Video overigens al voor groot deel in het Nederlands is. Is dat nu sinds 'de update'? Het was mij namelijk nog niet opgevallen.....ach..laten we hopen dat het gevoel klopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:55:
[...]

yep :p Toevallig vanavond ontvangen. Na wat nadenken toch besloten me ervoor te registreren. Duurt toch niet langer dan 11 maart, dan komt Titanfall met de nieuwe update. Ben wel benieuwd hoe het werkt en eruit ziet.
Hou ons op de hoogte zou! Ben erg benieuwd!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Nosferatu111072 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:44:
[...]

Hou ons op de hoogte zou! Ben erg benieuwd!
Zodra ik de update binnen heb zal ik wat screens maken met de bijhorende tekst en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een invite gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:59:
[...]

Zodra ik de update binnen heb zal ik wat screens maken met de bijhorende tekst en uitleg.
Top d:)b

Ben toch benieuwd hoe zo'n selectieprocedure gaat. Compleet random of dat er toch wel wat criteria aan gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Allez ben al 10 jaar member, geen uitnodiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik ook zoiets en ben nog nooit ergens voor uitgekozen. :P

Net zojuist bij de Nedgame de Titanfall controller maar besteld. Mijn controller werkt op zich prima, maar heeft één klein raar iets aan de linkerstick. Als je hem naar voren en achteren drukt, lijkt het af en toe alsof ie uit 'de kom' schiet. Dit valt eigenlijk voornamelijk op bij fifa, aangezien je dan voornamelijk naar voren en achteren drukt vanwege de gameplay. Bij FPS merk ik het niet.

Helaas wisten ze nog niet of ze ook de headsets (Turtlebeach XO4/7/Titanfall) binnenkregen.

Ik wil mijn tegoed opmaken :P

Pagina: 1 ... 56 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.