[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat ik een Day One heb? Of is dat onzin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dat is onzin ;). Ik denk dat 95% van iedereen die in dit topic post een day one heeft. :)

Ben benieuwd naar je ervaringen.

Wat ik wel begrepen heb is dat je niet met andere kunt chatten als die de update nog niet heeft. Dus om het goed uit te proberen moet je eigenlijk iemand hebben die ook de update heeft. Wellicht dat de GoTters die de update hebben elkaar even kunnen opzoeken. Want dan heb je er vooral wat aan denk ik?

[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2014 12:28 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik was op de X360 toen ook uitgenodigd, maar daar waren de updates nooit zo ingrijpend.

Zou tot 48 uur duren voordat je meedoet, misschien dat niet iedereen die meedoet ook de updates gaat krijgen?

Je zou wel een apart onderdeel op het forum krijgen, daarin zou een link komen zodat je andere mensen zou kunnen uitnodigen. Dus moment dat er iemand in zit, kunnen we ook andere mensen uitnodigen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
In de app die je krijgt kan je andere uitnodigen (althans, dat komt eraan volgens te tekst). Dus ik vermoed dat we allemaal heel snel de update hebben draaien en dat chatten met elkaar geen enkel probleem meer zal zijn.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ah zo. Nou, mocht iemand die link hebben en willen delen, ik houd me aanbevolen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 16:07

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:09:
Misschien omdat ik een Day One heb? Of is dat onzin? :P
Ik ben toevallig ook een Day One gebruiker en ik heb 8 jaar lidmaatschap van Xbox Live.
Misschien dat het toch gewoon willekeurig word geselecteerd.
Ik zal iedereen in mijn lijst een uitnodiging sturen, dan kan je zelf bepalen of je mee wilt doen of niet.

[ Voor 33% gewijzigd door danplo op 22-02-2014 13:06 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Ik ben toevallig ook een Day One gebruiker en ik heb 8 jaar lidmaatschap van Xbox Live.
Ik zal iedereen in mijn lijst een uitnodiging sturen, dan kan je zelf bepalen of je mee wilt doen of niet.
Wil je me ook toevoegen en een uitnodiging sturen ? Magikdekay BE is mijn gamertag.

Merci alvast ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Jij kunt al mensen inviten dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Jij kunt al mensen inviten dan? :?
Ow sorry voor de misunderstanding, nee nog niet. 8)7
Zodra ik het kan zal ik het versturen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:44:
[...]

Ow sorry voor de misunderstanding, nee nog niet. 8)7
Zodra ik het kan zal ik het versturen.
Geen probleem....ik kan het namelijk nog niet, vandaar mijn vraag. Ben benieuwd wanneer de boel 'beschikbaar' komt....zou tot 48 uur kunnen duren voordat we worden toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er is iedergeval iets veranderd, moest nu opeens mn wachtwoord weer ingeven als ik wil inloggen (login -> choose this person).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
SinergyX schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:17:
Er is iedergeval iets veranderd, moest nu opeens mn wachtwoord weer ingeven als ik wil inloggen (login -> choose this person).
Volgens mij komt dat random wel eens voor als je op diverse Xbox consoles ben ingelogd geweest.

Vrijdag was ik even bij mn ouders. Pa heeft ook een One. en Kinect staat ook op mij ingesteld.
Het volgende.

Pa zit een speletje CoD te spelen online. Ik kom in beeld. Kinect herkent mij. Hoppa scherm in beeld. dat mijn game progress wordt gesynced. Leuk. maar nu kan mn pa niet verder spelen. Hij kan natuurlijk op cancel drukken. maar ik vind het een lope manier om mijn profiel te syncen. Doe dan een melding en sync op de achtergrond.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet niet wat het is, maar heb nu serieus nonstop crashes, BF4 nu al 8x in pak 10 minuten crash. Continue al mn punten kwijt, weer 10 minuten laden.. erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:38
Heb ook een code. Ben benieuwd!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Xbox one is in de MM Arena te koop voor Amsterdammers en omstreken>
Bek viel open toen ik ze daar zag. haha
Weet dat ik niet helemaal naar Duitsland hoef te rijden om dezelfde versie te kopen.

Wilde dit meedelen vorodat iemand zomaar naar Duitsland wilt gaan rijden.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
crzyhiphopazn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:44:
Weet dat ik niet helemaal naar Duitsland hoef te rijden om dezelfde versie te kopen.

ook voor 475 zoals de duitse amazon of de normale 499 prijs ?
wou hem net bestellen via amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Waarschijnlijk net als Mediamarkt Utrecht etc voor 549euro. Zie het levertijden topic.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
SinergyX schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:13:
Weet niet wat het is, maar heb nu serieus nonstop crashes, BF4 nu al 8x in pak 10 minuten crash. Continue al mn punten kwijt, weer 10 minuten laden.. erg fijn.
Heb je dat ook met andere games? Want volgens mij ligt het aan BF4. Wat een wanproduct qua stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:37
Tiberya schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:47:
[...]

ook voor 475 zoals de duitse amazon of de normale 499 prijs ?
wou hem net bestellen via amazon :)
539 voor gewone, 579 met Fifa 14 erbij

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
crzyhiphopazn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:44:

Waarom zou je uberhaupt naar Duitsland rijden om een Xbox One te halen, als je hem (ook zonder cc) gewoon bij Amazon Duitsland kunt bestellen? Ik denk dat je hem inderdaad bij de MM kunt halen voor ongeveer hetzelfde geld (de brandstof dus voor een ritje Duitsland) waarvoor je hem ook met de auto in Duitsland kunt halen...
MarkH NL schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:51:
[...]

539 voor gewone, 579 met Fifa 14 erbij
Wat kost een tankje brandstof voor een ritje NL -> Duitsland? Ik denk dat het niet veel scheelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Ik heb hem binnen woot woot!!!!!!
Vandaag opgehaald bij game shock in gorinchem.
Vragen er 529 voor mooie prijs vergeleken bij andere winkels.
Hij is nu aan het updaten en dan dan handleiding van VMaster maar eens doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:03:
[...]

Waarom zou je uberhaupt naar Duitsland rijden om een Xbox One te halen, als je hem (ook zonder cc) gewoon bij Amazon Duitsland kunt bestellen? Ik denk dat je hem inderdaad bij de MM kunt halen voor ongeveer hetzelfde geld (de brandstof dus voor een ritje Duitsland) waarvoor je hem ook met de auto in Duitsland kunt halen...

[...]

Wat kost een tankje brandstof voor een ritje NL -> Duitsland? Ik denk dat het niet veel scheelt...
Mij niks. Lease-auto. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
voor de mensen die Ryse nog niet hebben
kost 40 euro bij Amazon.de net samen met mijn xbox gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Online kost hij maar € 29,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
nog kunnen annuleren!
thanks!
hoop de xbox woensdag of donderdag te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
Die van 40 kan je na uitspelen toch ook weer verkopen voor 30?
Snap die Pokémon gotta catch em. all mentaliteit van digitaal kopen nog niet zo :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ja, hier ook...maar het was mij toch te ver (2+ uur rijden), ach uiteindelijk heb je hem.....en dat is denk ik toch wel het belangrijkste.
matthijst schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:31:
Die van 40 kan je na uitspelen toch ook weer verkopen voor 30?
Snap die Pokémon gotta catch em. all mentaliteit van digitaal kopen nog niet zo :)
Digitaal heeft gewoon veel voordelen, als je de game uitgespeeld hebt en hem daarna verkoopt na (zeg paar maanden)...krijg je er dan nog wel 30 euro voor?

[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 22-02-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Voor mij is Aachen een uurtje rijden. Had 'm met de release daar direct gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
Kon je Netflix op de One altijd altijd al bedienen met Nederlandse spraakbesturing? Net een aantal series gestart met gesproken commando's als 'Afspelen' en 'Selecteer twee'... En hij verstond me gewoon... (locatie staat op UK)

Normaal kijk ik Netflix via de Apple TV, dus geen idee of dit er al langer in zit, maar de Xbox One verstaat dus al wel een beetje Nederlands... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:41:
Digitaal heeft gewoon veel voordelen, als je de game uitgespeeld hebt en hem daarna verkoopt na (zeg paar maanden)...krijg je er dan nog wel 30 euro voor?
Neu, na een paar maand niet, maar Ryse lijkt me zo'n spel dat je 1x helemaal doorspeelt en klaar. En dat geldt voor meer spellen denk ik? Helemaal als je de NL (naja, DE nog even) prijzen aanhoudt. Prijzen in de US store zijn wel redelijk aantrekkelijk natuurlijk, maar blijft jammer dat je die games dan niet kunt doorverkopen. Moet er wel bij zeggen dat ik tot nu toe steeds m'n consoles na een half jaar of jaar weer hebt verkocht...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:51
RobinFM schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:02:
Kon je Netflix op de One altijd altijd al bedienen met Nederlandse spraakbesturing? Net een aantal series gestart met gesproken commando's als 'Afspelen' en 'Selecteer twee'... En hij verstond me gewoon... (locatie staat op UK)

Normaal kijk ik Netflix via de Apple TV, dus geen idee of dit er al langer in zit, maar de Xbox One verstaat dus al wel een beetje Nederlands... :D
Dat werkt idd prima, behalve als je dus de subtitels op NL wilt. Dat lukt de ene keer wel en de andere kant niet. Waarschijnlijk herkent hij de uitspraak Nederlands nog niet helemaal naar behoren...

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Lijkt me toch volledig random die invites. Hier ook day one, 8 jaar gold lid maar geen invite. Maar misschien kijken ze ook naar gamerscore en hoe vaak je online bent. Laatste paar weken staat de Xbox One naast de PS4 stof te happen. Tijd voor vers bloed al heb ik persoonlijk nog niet echt titels gezien waar ik echt naar uit kijk de komende zes maanden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Er is een forum actief waar je (als je al toegang hebt tot de beta forums) je vrienden kunt uitnodigen!

Ik heb de mannen waar ik zaterdagavond (en MRE Inc en Bullet NL) al opgevoerd, zodat ze toegang zouden moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 23:23:
Er is een forum actief waar je (als je al toegang hebt tot de beta forums) je vrienden kunt uitnodigen!

Ik heb de mannen waar ik zaterdagavond (en MRE Inc en Bullet NL) al opgevoerd, zodat ze toegang zouden moeten krijgen.
We gaan het zien, maar ik ga wel alleen de beta doen als de die-hard ultimate BF clan het ook doet, ik kan niet zonder jullie gesprekken natuurlijk. 8) :+ ;)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op zondag 23 februari 2014 @ 01:16:
[...]

We gaan het zien, maar ik ga wel alleen de beta doen als de die-hard ultimate BF clan het ook doet, ik kan niet zonder jullie gesprekken natuurlijk. 8) :+ ;)
Nee, dat snap ik :+ Ik heb al jullie namen in ieder geval doorgegeven en zag trouwens vanavond op m'n Xbox One dat ik door de 'keuring' heen ben en mee doe aan de preview...dus ik ga hem denk ik de komende week krijgen....pfff....we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik wil binnenkort een headset gaan kopen voor de X1. Ik heb op dit moment een Turtlebeach Earforce X41. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand uitleggen hoe het nu zit met nieuwe headsets (bijv. de Turtlebeach XO7) en bestaande headsets in relatie tot:

-Chatmogelijkheden. Wat heb je daar nu voor nodig.
-Surround vs stereo. Ik lees bij de nieuwe headsets eigenlijk niets over surround sound? Is dat nu simulated surround of is het enkel gewoon enkel stereo?
-Wireless / kabel naar controller / x1.

Ik heb op Reddit diverse topics bekeken, maar ik snap er nog niet veel van. Iemand een simpele uitleg? Dank alvast!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-02-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Doughty schreef op zondag 23 februari 2014 @ 01:16:
[...]

Nou dat dus :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik zal daar vandaag ook wat namen in een topic zetten.
Tot nu toe heb ik alleen van "Magikdekay BE" een verzoek ontvangen.
Willen er nog meer mensen een uitnodiging ontvangen ? meld je dan vandaag voor 17:00 uur aan doormiddel van een privé bericht op de Xbox One !, zodat het niet hier geplaatst hoeft te worden.
TheVMaster schreef op zondag 23 februari 2014 @ 01:52:
[...]

Nee, dat snap ik :+ Ik heb al jullie namen in ieder geval doorgegeven en zag trouwens vanavond op m'n Xbox One dat ik door de 'keuring' heen ben en mee doe aan de preview...dus ik ga hem denk ik de komende week krijgen....pfff....we gaan het zien :)
Nice! Hoe kreeg je die goedkeuring binnen ? ook weer via de privé berichten ?
uchiha tijntje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:23:
Ik wil binnenkort een headset gaan kopen voor de X1. Ik heb op dit moment een Turtlebeach Earforce X41. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand uitleggen hoe het nu zit met nieuwe headsets (bijv. de Turtlebeach XO7) en bestaande headsets in relatie tot:

-Chatmogelijkheden. Wat heb je daar nu voor nodig.
-Surround vs stereo. Ik lees bij de nieuwe headsets eigenlijk niets over surround sound? Is dat nu simulated surround of is het enkel gewoon enkel stereo?
-Wireless / kabel naar controller / x1.

Ik heb op Reddit diverse topics bekeken, maar ik snap er nog niet veel van. Iemand een simpele uitleg? Dank alvast!
Ik heb ook eens gekeken naar een headset voor mijn Xbox One, maar ik lees bijna bij elk headset van Turtle dat de voice chat dan via de Kinect moet gaan ? Dat wil ik niet en houd het voor mij al snel op met de keuzes die ze hebben.

[ Voor 56% gewijzigd door danplo op 23-02-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Heb net via de Xbox One Preview Registration App m'n Xbox geregistreerd. Maar krijg geen toegang tot het forum.

Group not found krijg ik als melding.

Zou je eerst berichten moeten krijgen, dat je bent toegelaten tot de Preview alvorens je het forum op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Vrijwel alle gamer headsets op dit moment zijn niet compatible met Xbox One. Ze hebben geen van allen een aansluiting naar de controller toe (daarvoor wachten ze op die adapter) maar ook dan heb je dus altijd een kabeltje naar je controller toe. Geen wireless oplossing zoals de Tritton Warhead dus.

Op zich gaat praten via Kinect redelijk, maar zelf heb ik liever chat net als audio wireless en dat is er dus nog niet. Ik heb er wel hoop op dat er bij E3 wel wat aangekondigd gaat worden, maar vooralsnog zijn alle Tritton, Turtle Beach, Microsoft en Polk niet volledig draadloos. Ik had (tot ie kapot ging) bij de 360 wel een Turtle Beach die bluetooth gebruikte naar de controller toe, maar dat werkt nu ook niet en de aansluiting van mn Turtle Beach x41 werkt ook niet meer. Solderen heb ik overigens geen zin in, zeker ook omdat ik mogelijk nog wel eens GTA op de 360 wil doen.

Het is jammer dat ze niet toestaan via Wifi of zelfs USB te chatten, want dat zou het gewoon vele malen makkelijker maken. Zelf zag ik laatst bij de Mediamarkt ook al een Tritton Warhead van 250 voor 180 euro in de winkel liggen, simpelweg omdat niemand nu nog zo'n headset gaat halen omdat ie niet X1 compatible is. Maar ik verwacht wel een X1 variant van die headset. Het is alleen jammer dat dat 7 jaar heeft moeten duren voor de 360.

Volgens mij heeft nog niemand mij toegevoegd voor het preview programma, dus een uitnodiging zou welkom zijn :)

Ben overigens ook nog wel op zoek naar wat meer Battlefield gamers en iemand om Ryse of Dead Rising mee samen te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Rivanov schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Heb net via de Xbox One Preview Registration App m'n Xbox geregistreerd. Maar krijg geen toegang tot het forum.

Group not found krijg ik als melding.

Zou je eerst berichten moeten krijgen, dat je bent toegelaten tot de Preview alvorens je het forum op kan?
Ik heb dat bericht nooit ontvangen, maar ik kom via die link direct in het juiste topic gedeelte.

Bedankt Martinspire voor je uitleg omtrent de headsets. Ik had zelf ook wel wat erover opgezocht en gevonden en het is idd op dit moment niet verstandig een headset voor de Xbox One te kopen. Het is wachten op nieuwere modellen, maar ik snap niet helemaal wat Microsoft hiermee wilt bereiken. Ze zetten zoveel Xbox gamers voor een block en verplichten ze hen een nieuwe headset te kopen, of bied de nieuwe aansluiting op de controller nog extra geluid voordelen a kwaliteit ?

PS: Ik zal je netjes daar in een invite topic zetten, zodat Xbox je hopelijk snel zal uitnodigen met ons mee te doen :9

[ Voor 37% gewijzigd door danplo op 23-02-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Gisteren naar Oberhausen gereden, niet speciaal voor de Xbox trouwens, maar heb hem toch maar laten liggen. had gehoopt op een leuke deal, maar kwa prijzen (in het algemeen) kan je beter in nederland blijven.
Zonder game lag hij bij de saturn voor 499 en bij de gamestop voor 499 met fifa 14 erbij.

Wacht nu wel wat langer en hoop dat op een leuke bundel deal, wellicht met titanfall ?

Heb wel een limited edition titanfall controller mee genomen voor 64 euro, lagen er nog een stuk of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:38:
[..]

Volgens mij heeft nog niemand mij toegevoegd voor het preview programma, dus een uitnodiging zou welkom zijn :)

Ben overigens ook nog wel op zoek naar wat meer Battlefield gamers en iemand om Ryse of Dead Rising mee samen te doen.
Ja hoor, ik heb jou naam al opgevoerd :+
danplo schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Nice! Hoe kreeg je die goedkeuring binnen ? ook weer via de privé berichten ?

[...]
Neuh...ik opende de App gisteravond laat en toen stond er dat ik me kon afmelden voor de volgende preview wave, maar de huidige wave zou ik binnenkort ontvangen of zoiets...

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 23-02-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb zaterdagavond niet met je gegamed. Maar iig bedankt voor het uitnodigen. Gewoon wachten nu op een bericht op de x1?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Heb zaterdagavond niet met je gegamed. Maar iig bedankt voor het uitnodigen. Gewoon wachten nu op een bericht op de x1?
Ik verwacht het wel....laten we hopen dat ze iedereen toelaten, ik zag op het betreffende aanvraag forum al meer dan 600 posts staan :+ Ieder met meerdere namen van vriendjes....dus ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup, niet zo'n slim systeem, gewoon iedereen een post laten maken met wat namen erin, chaos ten top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 16:46
TheVMaster schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:03:
[...]

[...]

Als je in Denekamp woont en je gaat naar de MM in nordhorn dan kan je het op de fiets doen. Maar goed zo zal je het vast niet bedoelen. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Let's slide! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik heb de betreffende personen die mij een bericht hebben gestuurd uitgenodigd op het Xbox forum. Hopelijk komt de invite snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:17
Kan altijd moeilijk m'n lach inhouden als ik zo iemand voorbij zie komen 😃.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16
danplo schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:22:
Ik heb de betreffende personen die mij een bericht hebben gestuurd uitgenodigd op het Xbox forum. Hopelijk komt de invite snel binnen.
Thanx! Ik lees hier ook iets over een app voor het beta programma? Wat is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Zodra iedereen is uitgenodigd en de beta krijgt is de final update al zo goed en wel gereleased :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Frozenberg schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:41:
[...]

Thanx! Ik lees hier ook iets over een app voor het beta programma? Wat is dat precies?
Als je een uitnodiging ontvang staat er een sleutel in het bericht. Met deze sleutel kan je een app downloaden en hierin kan je jezelf registreren voor de Preview update. ;)
uchiha tijntje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:12:
Zodra iedereen is uitgenodigd en de beta krijgt is de final update al zo goed en wel gereleased :P
Idd :) Ik had ook wel wat eerder gehoopt, maar ze hebben niet zo'n haast geloof ik bij Xbox.

[ Voor 28% gewijzigd door danplo op 23-02-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:40
Heb hem gisteren toch maar bij de Mediamarkt Arena gehaald, Fifa-pack en een extra controller erbij. Na wat geklungel met Paypal ook nog Forza digitaal erbij gekocht. Zowel Fifa als Forza echt indrukwekkend!

Nu nog uitzoeken hoe de spraakbesturing werkt en hoe je in een klap al je apparatuur aan en uit kunt zetten. Maar, geweldig apparaat. De kinderen vinden het ook geweldig als ze verwelkomd worden als ze in de buurt komen.

Ik hoop wel dat Diablo ook naar de Xbox One komt, want de 360 is al gekaapt door de kids...

Tijd om me goed in te gaan lezen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Bardu schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:40:
Heb hem gisteren toch maar bij de Mediamarkt Arena gehaald, Fifa-pack en een extra controller erbij. Na wat geklungel met Paypal ook nog Forza digitaal erbij gekocht. Zowel Fifa als Forza echt indrukwekkend!

Nu nog uitzoeken hoe de spraakbesturing werkt en hoe je in een klap al je apparatuur aan en uit kunt zetten. Maar, geweldig apparaat. De kinderen vinden het ook geweldig als ze verwelkomd worden als ze in de buurt komen.

Ik hoop wel dat Diablo ook naar de Xbox One komt, want de 360 is al gekaapt door de kids...

Tijd om me goed in te gaan lezen, denk ik.
Mijn ervaring zegt dat je de beste spraak ervaring hebt op de US region. Verder even je geluid een keer bij het kalibreren van de Kinect extreem hoog zetten, dat helpt bij het beter verstaan. Succes en heel veel game plezier, maar dat gaat opzeker lukken toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:36:
[...]

Mijn ervaring zegt dat je de beste spraak ervaring hebt op de US region. Verder even je geluid een keer bij het kalibreren van de Kinect extreem hoog zetten, dat helpt bij het beter verstaan. Succes en heel veel game plezier, maar dat gaat opzeker lukken toch :D
Vreemd genoeg krijg ik het bij de US region niet aan de praat, maar bij de UK region werkt het weer perfectos :) Ligt denk ik beetje aan de uitspraak van het e.e.a....

Overigens begreep ik net van Shadowman12 dat ook (met de remote, niet met voice) kunt zappen...als je hem op US hebt staan. Je kunt dan namelijk ook je decoder configureren (net als je TV), in de UK region kun je alleen je TV en receiver configureren.

De OneGuide moet je trouwens niet conifgureren, aangezien de zenders natuurlijk niet overheen komen met de zenders van oa. Ziggo en UPC, al kun dan wel Watch [zendernaam] zeggen, alleen zapt hij dan naar een ehh.....niet bestaande zender. Het zappen gaat best snel btw...alsof je met je TV afstandsbediening zapt....kan niet wachten tot het in Nederland wordt gelanceerd!

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 23-02-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 21:30
Als iemand mij nog in het forum kan zetten (mits dat überhaupt nog kan) dan zou ik daar content mee zijn. Gamertag Sunnie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 22:44
Ben ook wel in voor de beta-dashboard.
Just1fire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KawaZ1000
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 13:43
TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Veeel te duur man. Redcoon importeert dat ding ook gewoon uit Duitsland. Via Amazon is hij zelfs nog 15 euro goedkoper : http://www.amazon.de/Xbox...&sr=8-3&keywords=xbox+one

Heb zelf overigens de 'kale' Xbox One, die is zelfs nog iets goedkoper. Games koop je natuurlijk gewoon 'online' in de VS, scheelt ook weer 25 euro per game.
Zo, ik heb toch nog m'n bestelling geannuleerd bij Redcoon... gister zag ik de Fifa uitvoering bij Amazon.de voor 499,- dus heb gelijk gehandeld en deze aangeschaft! ook even die charge&play set erbij besteld en een camera mount voor bovenop de tv... BF4 hier via Tweakers al van iemand overgenomen, dus ik hoop eind van de week ook te kunnen knallen!

Gamertag : iWitness NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:34
Veel plezier met bf4;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
Aan iedereen die meedoet aan die Beta:

Willen jullie a.u.b. kijken of nu eindelijk die 5.1 Dolby optie aanwezig is via optical?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

wimpie007 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:02:
Aan iedereen die meedoet aan die Beta:

Willen jullie a.u.b. kijken of nu eindelijk die 5.1 Dolby optie aanwezig is via optical?
Ik ga dat zeker bekijken. Ik zit daar ook op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb nu opeens sinds zateradg het probleem dat mijn headset niet meer correct lijkt te werken. Ik sluit hem aan op de controller, kan wel muten/volume, maar alles ingame hoor ik nu via de TV en blijkbaar is mijn Kinect nu de microfoon. Het was die avond flink crashen (probeerde wat GoT's te joinen), sinds dat moment werkt het niet meer.

Ik kan nergens een audio in/uit optie vinden (zowel settings als BF4 niet), dus nu maar helemaal uitgezet (en je dus helemaal niemand kan horen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:28:
Heb nu opeens sinds zateradg het probleem dat mijn headset niet meer correct lijkt te werken. Ik sluit hem aan op de controller, kan wel muten/volume, maar alles ingame hoor ik nu via de TV en blijkbaar is mijn Kinect nu de microfoon. Het was die avond flink crashen (probeerde wat GoT's te joinen), sinds dat moment werkt het niet meer.

Ik kan nergens een audio in/uit optie vinden (zowel settings als BF4 niet), dus nu maar helemaal uitgezet (en je dus helemaal niemand kan horen).
Ik weet dat Shadowman12 dit probleem ook had/heeft. Volgens mij gaf Xbox Support bij hem aan dat de headset kapot was....hij zou hem moeten opsturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:36:
[...]

Ik weet dat Shadowman12 dit probleem ook had/heeft. Volgens mij gaf Xbox Support bij hem aan dat de headset kapot was....hij zou hem moeten opsturen ofzo?
Hij zei dat hij z'n headset moest opsturen, maar een minuut later deed zijn headset het opeens weer.
Stranché...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ik met dat heel veel party problemen voort komen uit een connectie problemen.... Bij veel mensen uit mijn friendlist die slecht of niet hoorbaar zijn tijdens de chat staat de Xbox op stickt of modderate...... Even de goede instellingen in je router zetten en het werkt dan weer.

Ook merkt ik dat de koppeling van veel controles met de Xbox One niet helemaal goed is gegaan. Indien je geen play and charge kit hebt kan je de lader van je telefoon (mini-USB) even in de USB poort aan de zijkant van de Xbox steken en in je controller....

Dan maakt hij even goed verbinding via de kabel en voert hij een sync uit. Het chatten daarna ook goed, ook een tip bij spontaan uitvallende controllers!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Bullet NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:55:
Ik met dat heel veel party problemen voort komen uit een connectie problemen.... Bij veel mensen uit mijn friendlist die slecht of niet hoorbaar zijn tijdens de chat staat de Xbox op stickt of modderate...... Even de goede instellingen in je router zetten en het werkt dan weer.

Ook merkt ik dat de koppeling van veel controles met de Xbox One niet helemaal goed is gegaan. Indien je geen play and charge kit hebt kan je de lader van je telefoon (mini-USB) even in de USB poort aan de zijkant van de Xbox steken en in je controller....

Dan maakt hij even goed verbinding via de kabel en voert hij een sync uit. Het chatten daarna ook goed, ook een tip bij spontaan uitvallende controllers!
Ja klopt idd, ik merkte dat ook op. Mijn NAT stond altijd open, maar dit weekend merkte ik problemen en bleek mijn NAT op moderate te staan. Dit kwam door de Xbox Live port wijzigingen die door gevoerd zijn. Na het aanpassen van de juiste porten op m'n router, was alles weer in orde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben lang bezig geweest om dat ding 'open' te krijgen, je hebt 1 van die tests die maar bleef failen (aangezien DMZ nog steeds voor m'n x360 is, GTA5 doet het anders niet).

Ik zit dan verder niet in party, gewoon online in een random party van BF4. Niet dat daar het uit maakt of ik uberhaubt headset heb. Maar zo wordt in iedergeval Kinect uitgezet, bij sommige kan je het geluid van BF4 nog 3x via zijn voicechat nagenieten.

Zal hem eens aan de USB slingeren, kijken of dat het op lost.

Altijd leuk zulke 'automatische' settings, maar zou fijn zijn als je ook een visuele feedback zou krijgen, waar je kan zien wat nu precies aan/uit staat.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:04:
Ik ben lang bezig geweest om dat ding 'open' te krijgen, je hebt 1 van die tests die maar bleef failen (aangezien DMZ nog steeds voor m'n x360 is, GTA5 doet het anders niet).

Ik zit dan verder niet in party, gewoon online in een random party van BF4. Niet dat daar het uit maakt of ik uberhaubt headset heb. Maar zo wordt in iedergeval Kinect uitgezet, bij sommige kan je het geluid van BF4 nog 3x via zijn voicechat nagenieten.

Zal hem eens aan de USB slingeren, kijken of dat het op lost.

Altijd leuk zulke 'automatische' settings, maar zou fijn zijn als je ook een visuele feedback zou krijgen, waar je kan zien wat nu precies aan/uit staat.
UPNP, blijkt gewoon niet goed te werken, los van het feit dat dit heel veel netwerk performance kost....
Het best werkt echt de poorten fysiek open zetten, ik weet dat heel veel hier dan met het argument komen dat ze hun netwerk niet zomaar open willen gooien..... maar wanneer je de Xbox een vast IP adres geeft (desnoods statisch vanuit de Xbox) en je vult de poort in je poortforwarding uit de deze pagina:

https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live

Gaat er eigenlijk niet zoveel mis, immers deze poorten worden alleen open gegooid naar een specifiek "intern" IP adres waar alleen je Xbox op zit.

Ik heb de Xbox 360 in de DMZ staan en mijn One staat via de poortforwarding ingesteld. De PlayStation moet het zelf maar uitzoeken ;) :P Dat ding is toch voor de kids en heeft dus minder prioriteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hij is nu helemaal open, dus dat probleem was al opgelost (die guide blijft trouwens erg tegenstrijdig, poorten open en forwarden zijn natuurlijk 2 verschillende dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:15:
Hij is nu helemaal open, dus dat probleem was al opgelost (die guide blijft trouwens erg tegenstrijdig, poorten open en forwarden zijn natuurlijk 2 verschillende dingen).
In veel routers noemen ze het poort forwarding, terwijl je feitelijk bepaalde poorten naar specifieke IP adressen open zet.

De Xbox One geeft soms aan dat alles "open" terwijl dit echt niet het geval is..... Bij een restart of soms spontaan blijkt hij toch niet "open" aan het internet te hangen.

Afijn, met deze instellingen heb ik iig nooit het probleem dat ik party's niet kan joinen, mijn voice het niet doet, of andere ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
hmm hoe snel zou die Titanfall bundle hier beschikbaar zijn? Denk dat je wel even geduld mag hebben als je verwacht op 13 maart Titanfall te kunnen spelen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:44:
[...]

Hij zei dat hij z'n headset moest opsturen, maar een minuut later deed zijn headset het opeens weer.
Stranché...
Ja, maar hey...da's Shadowman12 .....die gast kan af en toe toveren :)
Bullet NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:12:
[...]

UPNP, blijkt gewoon niet goed te werken, los van het feit dat dit heel veel netwerk performance kost....
Het best werkt echt de poorten fysiek open zetten, ik weet dat heel veel hier dan met het argument komen dat ze hun netwerk niet zomaar open willen gooien..... maar wanneer je de Xbox een vast IP adres geeft (desnoods statisch vanuit de Xbox) en je vult de poort in je poortforwarding uit de deze pagina:

https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live

Gaat er eigenlijk niet zoveel mis, immers deze poorten worden alleen open gegooid naar een specifiek "intern" IP adres waar alleen je Xbox op zit.

Ik heb de Xbox 360 in de DMZ staan en mijn One staat via de poortforwarding ingesteld. De PlayStation moet het zelf maar uitzoeken ;) :P Dat ding is toch voor de kids en heeft dus minder prioriteit ;)
EH..mijn Xbox staat achter een twee routers (beide NATTEn) en hij is gewoon OPEN.....overigens via UPNP....eigenlijk nog geen issues gehad...gelukkig.

[ Voor 64% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..]

[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bullet NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:21:
[...]

In veel routers noemen ze het poort forwarding, terwijl je feitelijk bepaalde poorten naar specifieke IP adressen open zet.

De Xbox One geeft soms aan dat alles "open" terwijl dit echt niet het geval is..... Bij een restart of soms spontaan blijkt hij toch niet "open" aan het internet te hangen.

Afijn, met deze instellingen heb ik iig nooit het probleem dat ik party's niet kan joinen, mijn voice het niet doet, of andere ongein.
Ik heb heel af en toe dat BF4 geen game kan joinen, maar reboot van de game doet meestal wonderen. Het nu enkel dat m'n headset niets lijkt te doen.

Wat trouwens heel apart is, had met die paar tweakers gewoon crashes continue, ik ga in m'n eentje wat spelen en welke chopper of ding ik ook in zit, nooit crashes. Zat het een combi zijn met wie je in party bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Ik heb heel af en toe dat BF4 geen game kan joinen, maar reboot van de game doet meestal wonderen. Het nu enkel dat m'n headset niets lijkt te doen.

Wat trouwens heel apart is, had met die paar tweakers gewoon crashes continue, ik ga in m'n eentje wat spelen en welke chopper of ding ik ook in zit, nooit crashes. Zat het een combi zijn met wie je in party bent?
Wat je hier beschrijft zijn wel typische NAT problemen..... Het is sowieso een issue met wie je in de party zit.

Je kan een 200/200 Mbit internetverbinding hebben, maar wanneer je router de data niet goed door laat heeft het helemaal geen zin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat is dat nu weer voor een onzin? Een game die crashed omdat ik met bepaalde mensen in een team zit en mijn router dit niet aankan? :? Ik zat later in Forza met engelse gast in party (ook uit friendlist), dat werkt gewoon probleemloos, buiten het probleem hij mij dus hoort via Kinect en ik hem hoor via TV, terwijl ik m'n headset heb aangesloten. Vanaf dat moment had ik door dat er iets niet goed was met m'n headset.

Nee, BF is gewoon zo buggy als de ...., was in de party vrijdag niet de enige die aantal keer crashde en vreemd genoeg op de grond ging het continue probleemloos. Was enkel crash moment dat ik in de helicopter spawnde, waar hun rondjes mee vlogen. (de dag waar partychat wel gewoon werkte, ik hoorde hun gewoon via headset).

Net even snel USB geprobeerd, lijkt dus niet te werken, geluid gaat nog steeds via TV/kinect. Nu hele voice maar uitgezet, vanavond maar eens aan de Xbox support.

Soms heb ik toch m'n twijfels over de Xbox qua snelheid, video's laden is ECHT traag en swappen tijdens een game is veel 'loading' (friends of player-detail opvragen), maar ook naar startscherm gaan en game willen afsluiten geeft soms enorm veel vertraging.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:36:
[...]

Ik heb met Xbox Support Chat een aantal stappen doorlopen, maar dat mocht niet baten en toen zeiden ze stuur hem maar op dan krijg je een nieuwe toegestuurd.Maar op moment dat ik net de chat had afgesloten met de support is ie opeens weer gaan werken ;).

Soms crasht BF4 ie bij mij ook als ik in een helikopter zit. Gisteravond trouwens veel in een chopper gezeten, maar toen helemaal geen crashes. Wat ik irritanter vindt is dat ik na de update van Februari met BF4, meer lag heb, en vaak de "Lost connection to EA Online" als ik een super wil joinen of soms in-game.

TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Ja, maar hey...da's Shadowman12 .....die gast kan af en toe toveren :)
* Turdie zwaait met zijn tovenaars stok :)

[ Voor 57% gewijzigd door Turdie op 24-02-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:48:
Wat is dat nu weer voor een onzin? Een game die crashed omdat ik met bepaalde mensen in een team zit en mijn router dit niet aankan? :? Ik zat later in Forza met engelse gast in party (ook uit friendlist), dat werkt gewoon probleemloos, buiten het probleem hij mij dus hoort via Kinect en ik hem hoor via TV, terwijl ik m'n headset heb aangesloten. Vanaf dat moment had ik door dat er iets niet goed was met m'n headset.

Nee, BF is gewoon zo buggy als de ...., was in de party vrijdag niet de enige die aantal keer crashde en vreemd genoeg op de grond ging het continue probleemloos. Was enkel crash moment dat ik in de helicopter spawnde, waar hun rondjes mee vlogen. (de dag waar partychat wel gewoon werkte, ik hoorde hun gewoon via headset).

Net even snel USB geprobeerd, lijkt dus niet te werken, geluid gaat nog steeds via TV/kinect. Nu hele voice maar uitgezet, vanavond maar eens aan de Xbox support.

Soms heb ik toch m'n twijfels over de Xbox qua snelheid, video's laden is ECHT traag en swappen tijdens een game is veel 'loading' (friends of player-detail opvragen), maar ook naar startscherm gaan en game willen afsluiten geeft soms enorm veel vertraging.
Onzin? Wanneer jij je NAT settings niet heb goed staan kan je op alle momenten uit een game knallen, net als achter twee routers gaan zitten met je Xbox, ook niet verstandig....

Sterker, alle vormen van IP verkeer kunnen problemen geven bij een foutieve NAT setting....

Ik kan nooit meer uit BF, mensen waarbij ik weet dat ze hun router settings niet goed hebben staan knallen er om het minste of geringste uit...
BF4 loopt hier al weken uitstekend....

Heb jij je Xbox in hybernate staan of sluit je hem echt helemaal af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Bullet NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:31:
[...]

Onzin? Wanneer jij je NAT settings niet heb goed staan kan je op alle momenten uit een game knallen, net als achter twee routers gaan zitten met je Xbox, ook niet verstandig....

Sterker, alle vormen van IP verkeer kunnen problemen geven bij een foutieve NAT setting....

Ik kan nooit meer uit BF, mensen waarbij ik weet dat ze hun router settings niet goed hebben staan knallen er om het minste of geringste uit...
BF4 loopt hier al weken uitstekend....

Heb jij je Xbox in hybernate staan of sluit je hem echt helemaal af?
Ik heb mijn NAT settings goed staan, en mensen waarmee ik game ook (zelfs in een DMZ), en die hebben ook deze issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja BF4 crashed op de raarste momenten. Ook al een paar keer gehad. Maar ik irriteer me de laatste tijd eerder aan servers die van zichzelf al lag hebben. Als je met 4 man een lege server binnengaat en al meteen lag ervaart, is er serieus wat aan de hand imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Martinspire schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:39:
Mja BF4 crashed op de raarste momenten. Ook al een paar keer gehad. Maar ik irriteer me de laatste tijd eerder aan servers die van zichzelf al lag hebben. Als je met 4 man een lege server binnengaat en al meteen lag ervaart, is er serieus wat aan de hand imo.
Vind ik ook, daarom heb ik nu maar is een chat opgestart met EA :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

shadowman12 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:03:
[...]

Vind ik ook, daarom heb ik nu maar is een chat opgestart met EA :).
Go Shadow! Regelt het maar eens even met die EA knakkers.
En als ze moeilijk doen, dan zeg maar dat je mij kent en dat ik uit Den Bosch kom.
Dan snappen ze wel wat ik bedoel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Doughty schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:23:
[...]

Go Shadow! Regelt het maar eens even met die EA knakkers.
En als ze moeilijk doen, dan zeg maar dat je mij kent en dat ik uit Den Bosch kom.
Dan snappen ze wel wat ik bedoel. 8)
Moet nu een of andere UOTrace draaien, om te kijken of het aan mijn kant ligt of aan hun kant:
http://help.ea.com/en/article/how-to-uo-trace/

Yeah:
Yes, you are correct the issue is within the BF4 Server. Please let me ask the specialist on what to do next in this issue.

[ Voor 14% gewijzigd door Turdie op 24-02-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=774215

Microsoft schijnt regio locks op de digital downloads te zetten, zodat mensen ineens niet meer bij hun gekochte spellen in een ander gebied kunnen. Als ik dit zo lees zou dit behoorlijke consequenties voor jullie aankopen hebben.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Armada schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:43:

Microsoft schijnt regio locks op de digital downloads te zetten, zodat mensen ineens niet meer bij hun gekochte spellen in een ander gebied kunnen. Als ik dit zo lees zou dit behoorlijke consequenties voor jullie aankopen hebben.
Mwah, vooralsnog zijn het incidenten.

Als ze dit echt gaan doen is het bye bye Microsoft voor velen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Dit is de eerste keer en ook op de enige plek waar ik dit ben tegengekomen. Ik vertrouw die gasten van neogaf absoluut niet meer en beschouw dit dus ook maar als de zoveelste poging het een en ander in een negatief beeld te laten plaatsen.

Het is al sinds de launch heel vaak verteld door MS zelf dat de box gewoon region-free is. Zolang zij niet meer een ander bericht komen of dat er opeens heel veel verschillende mensen met deze berichten komen negeer ik dit bericht dus ook maar ;)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ik denk eerder een bug. Bij iedereen die ik ken, en zover ik lees, werken alle digitale aankopen nog.
Zo dom zou MS ook niet zijn, aangezien zien ze de X1 regio vrij willen houden.

Ik maak me niet druk iig. Sony Pony paniek zaaien weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Reactie eronder geeft ook aan dat het waarschijnlijk een bug is. Maar voor zover je kunt zien lijkt het te gaan om codes die men invoert voor digitaal aangeschafte games. Als je ze direct uit de store koopt mbv Paypal of CC lijkt me dat geen issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 10:46
Yaz schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:51:
[...]

Dit is de eerste keer en ook op de enige plek waar ik dit ben tegengekomen. Ik vertrouw die gasten van neogaf absoluut niet meer en beschouw dit dus ook maar als de zoveelste poging het een en ander in een negatief beeld te laten plaatsen.

Het is al sinds de launch heel vaak verteld door MS zelf dat de box gewoon region-free is. Zolang zij niet meer een ander bericht komen of dat er opeens heel veel verschillende mensen met deze berichten komen negeer ik dit bericht dus ook maar ;)
Paranoide reactie. Als je de moeite had genomen om de thread op Neogaf te lezen, had je gezien dat er naar verschillende artikelen op verschillende fora werd verwezen en dat deze issue al minstens een maand speelt (en ook dat de verbindende factor vooral een malafide Ebay-handelaar zou kunnen zijn geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

MS gaat echt niet haar eigen doodvonnis tekenen, zeker niet nu ze al achter lopen in de 'race' ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant, de X1 is in prijs gedaald in de UK:
http://www.computerandvid...and-free-titanfall-promo/
Ik denk dat ik nog wacht met de aanschaf totdat hij hier officieel uitkomt. Ik heb zelf het vermoeden dat hij hier voor minder dan 500 euro in de winkel komt te liggen om de achterstand op de ps4 in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
shadowman12 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:25:
[...]

Moet nu een of andere UOTrace draaien, om te kijken of het aan mijn kant ligt of aan hun kant:
http://help.ea.com/en/article/how-to-uo-trace/

Yeah:
Yes, you are correct the issue is within the BF4 Server. Please let me ask the specialist on what to do next in this issue.
Even nog wat aanvullende info voor degene die het interessant. UOTrace doet dus een traceroute en een ping naar de servers van EA.
Host Name IP Address Hop Ping Time Ping Avg % Loss Pkts r/s Ping best/worst
* Unknown Host * 192.168.1.1 1 2ms 2ms 0% 138 / 138 1ms / 65ms
52D93001.cm-11-1a.dynamic.ziggo.n82.217.48.1 2 8ms 13ms 0% 138 / 138 6ms / 253ms
mnd-rc0001-cr101-irb-203.core.as9213.51.164.97 3 14ms 11ms 0% 138 / 138 6ms / 44ms
asd-tr0042-cr101-ae7-0.core.as914213.51.158.2 4 11ms 18ms 0% 138 / 138 8ms / 62ms
ae1.ams10.ip4.tinet.net 77.67.64.61 5 11ms 14ms 0% 138 / 138 8ms / 55ms
xe-8-2-0.ams20.ip4.tinet.net 89.149.184.206 6 12ms 15ms 0% 138 / 138 8ms / 57ms
ae4.er1.ams1.nl.above.net 64.125.13.69 7 14ms 16ms 0% 138 / 138 8ms / 56ms
ae3.cr1.ams5.nl.above.net 64.125.32.94 8 15ms 13ms 0% 138 / 138 8ms / 51ms
xe-0-2-0.cr2.lga5.us.above.net 64.125.27.185 9 91ms 104ms 0% 137 / 137 90ms / 290ms
ae1.cr1.lga5.us.above.net 64.125.29.37 10 92ms 99ms 0% 137 / 137 90ms / 197ms
ae5.cr1.dca2.us.above.net 64.125.26.97 11 94ms 106ms 0% 137 / 137 94ms / 207ms
ae1.er1.iad10.us.above.net 64.125.31.206 12 97ms 105ms 0% 137 / 137 96ms / 195ms
64.125.199.186.t00673-01.above.ne64.125.199.186 13 92ms 99ms 0% 137 / 137 90ms / 198ms
* Unknown Host * 159.153.93.2 14 96ms 100% 0 / 137
* Unknown Host * 159.153.225.30 15 109ms 133ms 0% 136 / 137 96ms / 683ms
meav5-pub.pt.iad.ea.com 159.153.226.105 16 104ms 117ms 0% 137 / 137 103ms / 204ms

En zie je de 100% packet loss bij 159.153.93.2. Dat is dus het issue wat ze bij EA hebben ge-escaleerd naar een specialist. Misschien is het ook wel handig als meerdere mensen hier deze trace doen, dan heb ik een sterker verhaal richting EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Geloof daar helemaal niets van. Games zijn regio vrij.....Als ik in de VS schijfjes bestel kan het toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:01:
[...]

Geloof daar helemaal niets van. Games zijn regio vrij.....Als ik in de VS schijfjes bestel kan het toch ook?
Neogaf... Dan kan je al stoppen met luisteren, dat is een Sony fanboy paradijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:51:
[...]

Even nog wat aanvullende info voor degene die het interessant. UOTrace doet dus een traceroute en een ping naar de servers van EA.
Host Name IP Address Hop Ping Time Ping Avg % Loss Pkts r/s Ping best/worst
* Unknown Host * 192.168.1.1 1 2ms 2ms 0% 138 / 138 1ms / 65ms
********.cm-11-1a.dynamic.ziggo.n82.217.*.* 2 8ms 13ms 0% 138 / 138 6ms / 253ms
mnd-rc0001-cr101-irb-203.core.as9213.51.164.97 3 14ms 11ms 0% 138 / 138 6ms / 44ms
asd-tr0042-cr101-ae7-0.core.as914213.51.158.2 4 11ms 18ms 0% 138 / 138 8ms / 62ms
ae1.ams10.ip4.tinet.net 77.67.64.61 5 11ms 14ms 0% 138 / 138 8ms / 55ms
xe-8-2-0.ams20.ip4.tinet.net 89.149.184.206 6 12ms 15ms 0% 138 / 138 8ms / 57ms
ae4.er1.ams1.nl.above.net 64.125.13.69 7 14ms 16ms 0% 138 / 138 8ms / 56ms
ae3.cr1.ams5.nl.above.net 64.125.32.94 8 15ms 13ms 0% 138 / 138 8ms / 51ms
xe-0-2-0.cr2.lga5.us.above.net 64.125.27.185 9 91ms 104ms 0% 137 / 137 90ms / 290ms
ae1.cr1.lga5.us.above.net 64.125.29.37 10 92ms 99ms 0% 137 / 137 90ms / 197ms
ae5.cr1.dca2.us.above.net 64.125.26.97 11 94ms 106ms 0% 137 / 137 94ms / 207ms
ae1.er1.iad10.us.above.net 64.125.31.206 12 97ms 105ms 0% 137 / 137 96ms / 195ms
64.125.199.186.t00673-01.above.ne64.125.199.186 13 92ms 99ms 0% 137 / 137 90ms / 198ms
* Unknown Host * 159.153.93.2 14 96ms 100% 0 / 137
* Unknown Host * 159.153.225.30 15 109ms 133ms 0% 136 / 137 96ms / 683ms
meav5-pub.pt.iad.ea.com 159.153.226.105 16 104ms 117ms 0% 137 / 137 103ms / 204ms

En zie je de 100% packet loss bij 159.153.93.2. Dat is dus het issue wat ze bij EA hebben ge-escaleerd naar een specialist. Misschien is het ook wel handig als meerdere mensen hier deze trace doen, dan heb ik een sterker verhaal richting EA :)
Exact hetzelfde probleem :)

EA Ping

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
MS heeft volgens mij het recht om bijna iedereen te bannen die deze constructie gebruikt, want we voldoen volgens mij niet aan de voorwaarden die MS stelt, namelijk een geldig woon/verblijfplaats. Echter zodra ze dit gaan handhaven, breekt de pleuris uit en gaat dit nog meer backfiren dan het always online principe van de E3 :P

Zelf ben ik uitermate tevreden over de huidige constructie, aangezien ik nog nooit zo goedkoop heb gegamed...

----------------------------

Iemand al klaar met Strider op Hard difficult? Ik ben nu in de tower bij de eindbaas, maar dat ascent gedeelte, waar je uiteindelijk 2 spiders met ice attacks op je dak krijgt is echt onwijs lastig. De eerste paar waves kom ik goed door, met bijna al mijn health. Maar zodra ik die 2 spiders tegenover me krijg met zo'n vervelende mini choppers met rockets ben ik binnen enkele tellen dood. Vond ik ook al het lastigste gedeelte op medium. Zodra ik daar voorbij ben is de eindbaas appeltje eitje denk ik.. Iemand tips?

Heb 9 health upgrades, 6 of 7 energy upgrades en nog wat kunai upgrades. Zit nu ook op 3 uur 33 voor de tower. Dus ik wil graag ook meteen de 4 uur achievement halen. Dus graag tips over de tactiek om ze te verslaan in plaats van volledig max upgraden :P.

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:08:
MS heeft volgens mij het recht om bijna iedereen te bannen die deze constructie gebruikt, want we voldoen volgens mij niet aan de voorwaarden die MS stelt, namelijk een geldig woon/verblijfplaats. Echter zodra ze dit gaan handhaven, breekt de pleuris uit en gaat dit nog meer backfiren dan het always online principe van de E3 :P

Zelf ben ik uitermate tevreden over de huidige constructie, aangezien ik nog nooit zo goedkoop heb gegamed...
LOL daar heb je wel een punt denk ik en daarnaast betaal je via die constructie vaak geen btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:41:
Interessant, de X1 is in prijs gedaald in de UK:
http://www.computerandvid...and-free-titanfall-promo/
Ik denk dat ik nog wacht met de aanschaf totdat hij hier officieel uitkomt. Ik heb zelf het vermoeden dat hij hier voor minder dan 500 euro in de winkel komt te liggen om de achterstand op de ps4 in te halen.
Prijsdrop denk ik vooral omdat de pond tegenover euro en dollar aardig is gestegen de afgelopen weken, de bundle met titanfall komt ook in de VS voor de normale prijs.

hmm

mijn lokale game/gamestation adverteert nu op facebook met een titanfall console?

https://www.facebook.com/...736748780/?type=1&theater

damn, als ie er echt komt ga ik em halen, wacht ik nog wel ff met de PS4, deze kan ik niet laten liggen

/edit
is dus de standaard zwarte, had de vraag gesteld.jammer :(
/edit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 17:28 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.